Атырау облысы деңгейінде бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік ақпараттық саясатты жүргізу үшін сатып алынатын көрсетілетін қызметтердің құнын айқындау әдістемесін бекіту туралы

Атырау облысы әкімдігінің 2021 жылғы 13 қазандағы № 245 қаулысы. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2022 жылғы 16 ақпандағы № 23 (алғашқы жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 16.02.2022 № 23 (алғашқы жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27, 37-баптарына, Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі "Бұқаралық ақпарат құралдары туралы" Заңының 4-4-бабының 4-1) тармақшасына сәйкес Атырау облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Осы қаулының қосымшасына сәйкес Атырау облысы деңгейінде бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік ақпараттық саясатты жүргізу үшін сатып алынатын көрсетілетін қызметтердің құнын айқындаудың әдістемесі бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Атырау облысы әкімінің орынбасары Б.Қ.Хаменоваға жүктелсін.

      3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.

      Облыс әкімі М. Досмұхамбетов

  Атырау облысы әкімдігінің 2021 жылғы 13 қазандағы № 245 қаулысына қосымша
  Атырау облысы әкімдігінің 2021 жылғы 13 қазандағы № 245 қаулысымен бекітілген

Атырау облысы деңгейінде бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік ақпараттық саясатты жүргізу үшін сатып алынатын көрсетілетін қызметтердің құнын айқындаудың әдістемесі

      1. Атырау облысы деңгейінде бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік ақпараттық саясатты жүргізу үшін сатып алынатын көрсетілетін қызметтердің құнын айқындаудың әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) "Бұқаралық ақпарат құралдары туралы" 1999 жылғы 23 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы 4-4-бабының 4-1) тармақшасына және Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрінің м.а. 2021 жылғы 19 мамырдағы № 173 бұйрығымен бекітілген Өңірлік деңгейде бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік ақпараттық саясатты жүргізу үшін сатып алынатын көрсетілетін қызметтердің құнын айқындаудың үлгілік әдістемесіне сәйкес әзірленді және Атырау облысы деңгейінде бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік ақпараттық саясатты жүргізу үшін сатып алынатын көрсетілетін қызметтердің құнын айқындау алгоритмін белгілейді.

      2. Жергілікті бюджет қаражаты есебінен мемлекеттік ақпараттық саясатты жүргізу шеңберінде ақпараттық материалдарды әзірлеу (дайындау және құру) және оларды бұқаралық ақпарат құралдарында орналастыру (бұдан әрі – көрсетілетін қызмет) құны осы бұқаралық ақпарат құралдары әрбір түрі үшін жергілікті бюджет қаражаты есебінен бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік ақпараттық саясатты жүргізу үшін сатып алынатын көрсетілетін қызметтердің базалық бағаларына байланысты айқындалады.

      Көрсетілетін қызметтің әрбір жеке түрі үшін базалық бағаны Атырау облысы әкімдігі дербес айқындайды.

      3. Ақпараттық материалдарды әзірлеу (дайындау және құру) және оларды мерзімді баспасөз басылымдарында орналастыру бойынша көрсетілетін қызмет құны мынадай формула бойынша айқындалады:

      1) газеттер үшін Pn=Bn x V x Kq формуласы бойынша, онда:

      Pn (price) – қосымша құн салығын есепке ала отырып, ақпараттық материалдарды газеттерде орналастыру құны;

      Bn – газетте орналастырылатын ақпараттық материалдың бір см2 үшін базалық баға;

      V – см2-мен есептелетін, газетте орналастырылатын ақпараттық материалдың көлемі;

      Kq – газет таралымына түзету коэффициенті:

      200 000 данаға дейін – 1,3;

      100 000 данаға дейін – 1,15;

      50 000 данаға дейін – 1;

      30 000 данаға дейін – 0,9;

      20 000 данаға дейін – 0,8;

      10 000 данаға дейін – 0,65;

      5 000 данаға дейін – 0,5;

      2) журналдар үшін Pm=Bm x V x Kq формуласы бойынша, онда:

      Pm (price) – қосымша құн салығын есепке ала отырып, ақпараттық материалдарды журналдарда орналастыру құны;

      Bm – журналда орналастырылатын ақпараттық материалдың бір см2 үшін базалық баға;

      V – см2-мен есептелетін, журналда орналастырылатын ақпараттық материалдың көлемі;

      Kq – журнал таралымына түзету коэффициенті:

      15 000 данаға дейін – 1,2;

      10 000 данаға дейін – 1,1;

      8 000 данаға дейін – 1;

      5 000 данаға дейін – 0,9;

      3 000 данаға дейін – 0,8;

      1 000 данаға дейін – 0,7.

      4. Ақпараттық материалдарды әзірлеу (дайындау және құру) және оларды интернет-ресурста орналастыру бойынша көрсетілетін қызмет құны Pi=Bi x V x Kq формуласы бойынша айқындалады, онда:

      Pi (price) – қосымша құн салығын есепке ала отырып, ақпараттық материалдарды интернет-ресурста орналастыру құны;

      Bi – интернет-ресурста орналастырылатын ақпараттық материалдың бір символы үшін базалық баға;

      V – символмен есептелетін, интернет-ресурста орналастырылатын ақпараттық материалдың көлемі;

      Kq – бірегей пайдаланушылардың интернет-ресурсқа кіруінің орташа айлық санын есепке алуға арналған түзету коэффиценті:

      айына 500 000 кірушіге дейін – 1;

      айына 1 000 000 кірушіге дейін – 1,1;

      айына 2 000 000 кірушіге дейін – 1,2;

      айына 5 000 000 кірушіге дейін – 1,3;

      айына 5 000 000 кірушіден жоғары – 1,4.

      5. Ақпараттық материалдарды әзірлеу (дайындау және құру) және оларды телевизияда орналастыру бойынша көрсетілетін қызмет құны Ptv=Btv x V формуласы бойынша айқындалады, онда:

      Ptv (price) – қосымша құн салығын есепке ала отырып, ақпараттық материалдарды телевизияда орналастыру құны;

      Btv – телевизияда орналастырылатын ақпараттық материалдың бір секунды, минуты, сериясы үшін базалық баға;

      V – секундпен, минутпен, сериялармен есептелетін телевизияда орналастырылатын ақпараттық материалдың көлемі.

      Егер мемлекеттік ақпараттық тапсырысты қалыптастыру кезінде телевизиялық бағдарламалардың жанрлары бойынша бөлінулер ескерілмеген жағдайда, телевизиялық бағдарламаларды өндіру және орналастыру құны базалық (Btv) болады.

      6. Ақпараттық материалдарды және аудиороликтерді әзірлеу (дайындау және құру) және оларды радиода орналастыру бойынша көрсетілетін қызмет құны Pr=Br x V формуласы бойынша айқындалады, онда:

      Pr (price) – қосымша құн салығын есепке ала отырып, ақпараттық материалдарды радиоарнаның эфирінде орналастыру құны;

      Br – радиоарна эфирінде орналастырылатын ақпараттық бағдарламаның бір минуты, радиоарнадағы аудиороликтің бір секунды үшін базалық баға;

      V – минутпен есептелетін, радиоарна эфирінде орналастырылатын ақпараттық бағдарламаның көлемі.

Об утверждении методики определения стоимости услуг, закупаемых для проведения государственной информационной политики в средствах массовой информации на уровне Атырауской области

Постановление акимата Атырауской области от 13 октября 2021 года № 245. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 16 февраля 2022 года № 23 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 16.02.2022 № 23 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьями 27, 37 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и с подпунктом 7-3) статьи 4-3 Закона Республики Казахстан от 23 июля 1999 года "О средствах массовой информации" акимат Атырауской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить методику определения стоимости услуг, закупаемых для проведения государственной информационной политики в средствах массовой информации на уровне Атырауской области, согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Атырауской области Хаменова Б.К.

      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня его подписания.

      Аким области М. Досмухамбетов

  Приложение к постановлению акимата Атырауской области от 13 октября 2021 года № 245
  Утвержден постановлением акимата Атырауской области от 13 октября 2021 года № 245

Методика определения стоимости услуг, закупаемых для проведения государственной информационной политики в средствах массовой информации на уровне Атырауской области

      1. Настоящая методика определения стоимости услуг, закупаемых для проведения государственной информационной политики в средствах массовой информации на региональном уровне (далее - Методика), разработана в соответствии с подпунктом 7-3) статьи 4-3 Закона Республики Казахстан от 23 июля 1999 года "О средствах массовой информации", приказа и.о. министра информация и общественного развития Республики Казахстан "Об утверждении типовой методики определения стоимости услуг, закупаемых для проведения государственной информационной политики в средствах массовой информации на региональном уровне" № 173 от 19 мая 2021 года и устанавливает алгоритм определения стоимости услуг, закупаемых для проведения государственной информационной политики в средствах массовой информации на уровне Атырауской области.

      2. В рамках проведения государственной информационной политики за счет средств местного бюджета стоимость изготовления (подготовка и создание) и размещения информационных материалов в средствах массовой информации (далее – услуга), определяется в зависимости от базовых цен на услуги, закупаемых для проведения государственной информационной политики в средствах массовой информации за счет средств местного бюджета для каждого вида средства массовой информации.

      Базовая цена для каждого отдельного вида услуги определяется акиматом Атырауской области самостоятельно.

      3. Стоимость Услуги по изготовлению (подготовке и созданию) и размещению информационных материалов в периодических печатных изданиях определяется по формуле:

      1) для газет по формуле Pn=Bn x V x Kq, где:

      Pn (price) – стоимость размещения информационного материала в газетах с учетом налога на добавленную стоимость;

      Bn – базовая цена за один см2 информационного материала, размещаемого в газете;

      V – объем информационного материала, размещаемого в газете, исчисляемый в см2;

      Kq – поправочный коэффициент на тираж газеты:

      до 200 000 экземпляров – 1,3;

      до 100 000 экземпляров – 1,15;

      до 50 000 экземпляров – 1;

      до 30 000 экземпляров – 0,9;

      до 20 000 экземпляров – 0,8;

      до 10 000 экземпляров – 0,65;

      до 5 000 экземпляров – 0,5;

      2) для журналов по формуле Pm=Bm x V x Kq, где:

      Pm (price) – стоимость размещения информационного материала в журналах с учетом налога на добавленную стоимость;

      Bm – базовая цена за один см2 информационного материала, размещаемого в журнале;

      V – объем информационного материала, размещаемого в журнале, исчисляемый в см2;

      Kq – поправочный коэффициент на тираж журнала:

      до 15 000 экземпляров – 1,2;

      до 10 000 экземпляров – 1,1;

      до 8 000 экземпляров – 1;

      до 5 000 экземпляров – 0,9;

      до 3 000 экземпляров – 0,8;

      до 1 000 экземпляров – 0,7.

      4. Стоимость Услуги по изготовлению (подготовке и созданию) и размещению информационных материалов в интернет-ресурсе определяется по формуле Pi=Bi x V x Kq, где:

      Pi (price) – стоимость размещения информационного материала в интернет-ресурсе с учетом налога на добавленную стоимость;

      Bi – базовая цена за один символ информационного материала, размещаемого в интернет-ресурсе;

      V – объем информационного материала, размещаемого в интернет-ресурсе, исчисляемый в символах;

      Kq – поправочный коэффициент для учета среднемесячного количества посещений интернет-ресурса уникальными пользователями:

      до 500 000 посетителей в месяц – 1;

      до 1 000 000 посетителей в месяц – 1,1;

      до 2 000 000 посетителей в месяц – 1,2;

      до 5 000 000 посетителей в месяц – 1,3;

      свыше 5 000 000 посетителей в месяц – 1,4.

      5. Стоимость Услуги по изготовлению (подготовке и созданию) и размещению информационных материалов на телевидение определяется по формуле Ptv=Btv x V, где:

      Ptv (price) – стоимость размещения информационного материала в телевидение с учетом налога на добавленную стоимость;

      Btv – базовая цена за одну секунду, минуту, серию информационного материала, размещаемого на телевидение;

      V – объем информационного материала, размещаемого на телевидение, исчисляемый в секундах, минутах, сериях.

      В случае если при формировании государственного информационного заказа не учитываются разделения по жанрам телевизионных программ, то стоимость производства и размещения телевизионных программ рассчитывается по базовой цене (Btv).

      6. Стоимость Услуги по изготовлению (подготовке и созданию) и размещению информационных программ и аудиороликов на радио определяется по формуле Pr=Br x V, где:

      Pr (price) – стоимость размещения информационной программы в эфире радиоканала с учетом налога на добавленную стоимость;

      Br – базовая цена за одну минуту информационной программы, размещаемого в эфире радиоканала, за одну секунду аудиоролика на радиоканале;

      V – объем информационной программы, размещаемого в эфире радиоканала, исчисляемый в минутах.