Атырау облысы әкімиятының 2008 жылғы 10 сәуірдегі № 86 "Атырау облысы Экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасының мәселелері" қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Атырау облысы әкімдігінің 2022 жылғы 4 мамырдағы № 94 қаулысы. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2023 жылғы 18 шілдедегі № 131 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 18.07.2023 № 131 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі).

      Атырау облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Атырау облысы әкімиятының 2008 жылғы 10 сәуірдегі № 86 "Атырау облысы Экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасының мәселелері" қаулысына келесі өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Атырау облысы Экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы туралы ереже осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда мазмұндалсын.

      2. "Атырау облысы Экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыдан туындайтын шараларды қабылдасын.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Атырау облысы әкімінің орынбасары Н.Б.Таушовқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі С. Шәпкенов

  Атырау облысы әкімдігінің
2022 жылғы 4 мамырдағы
№ 94 қаулысына қосымша
  Атырау облысы әкімиятының
2008 жылғы 10 сәуірдегі
№ 86 қаулысымен бекітілген

"Атырау облысы Экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ЕРЕЖЕ

1. Жалпы ережелер

      1. Атырау облысы Экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы (бұдан әрі - Басқарма) Атырау облысы бойынша экономика және мемлекеттік жоспарлау салаларында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Басқарма өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Басқарма мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, оның рәміздері мен айырым белгілері (бар болса), Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген мөрлері және атауы қазақ және орыс тілдерінде жазылған мөртабандары белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары бар.

      4. Басқарма азаматтық-құқықтық қатынастарды өз атынан жасайды.

      5. Басқарма Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес уәкілеттік берілген жағдайда ол мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқылы.

      6. Басқарма өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Басқарма басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      7. Басқарманың құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      8. Басқарманың орналасқан жері: 060010, Атырау облысы, Атырау қаласы, Әйтеке би көшесі, 77 үй.

      9. Осы ереже Басқарманың құрылтай құжаты болып табылады.

      10. Басқарманың қызметiн қаржыландыру Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жергiлiктi бюджеттен жүзеге асырылады.

      11. Басқармаға кәсіпкерлік субъектілерімен өкілеттіктері болып табылатын міндеттерді Басқарманың орындау тұрғысынан шарттық қарым-қатынас жасауға тыйым салынады.

      Егер Басқармаға заңнамалық актілермен кіріс әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда алынған кіріс, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше белгіленбесе, мемлекеттік бюджетке жіберіледі.

2. Басқарманың мақсаттары мен өкілеттіктері

      12. Міндеттері:

      облыстың әлеуметтік-экономикалық дамуының мақсаттарын және басымдықтарын, негізгі бағыттарын қалыптастыру;

      әлеуметтік-экономикалық дамудың басымдықтарымен, салықтық және ақша кредит саясатымен өзара іс-қимыл жасап отырып, бюджет және инвестициялық саясатты қалыптастыру және іске асыру;

      өңірлік даму саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;

      Басқармаға жүктелген өзге де міндеттер.

      13. Өкілеттіктері:

      1) құқықтары:

      облыс әкімдігіне облыстың әлеуметтiк-экономикалық дамуының негiзгi бағыттары бойынша ұсыныстар енгізуге;

      мемлекеттiк және салалық (секторлық) бағдарламаларды Басқарманың құзыретіне кіретін бағыттар бойынша icке асыру мониторингін жүзеге асыруға;

      өз құзыретi шегiнде облыс әкіміне, облыстық бюджеттен қаржыланатын атқарушы органдарға облыстың қалалары мен аудандарында экономика саласында жұмысты жақсарту жөнінде ұсыныстар (ұсынымдар) жолдауға;

      өз құзыретi шегiнде құқықтық актілерді әзiрлеуге және шығаруға;

      өз құзыретi шегiнде мемлекеттiк органдардан, мемлекет қатысатын заңды тұлғалардан және басқа да ұйымдар мен жеке тұлғалардан қажеттi ақпарат пен құжатты сұратуға және алуға;

      келісу бойынша олардың құрамына мемлекеттік органдар мен өзге де ұйымдардың өкілдерін қосу арқылы уақытша жұмыс топтарын құруға;

      қолданыстағы заңнамалық актілермен қарастырылған өзге де құқықтарды жүзеге асыруға құқығы бар.

      2) Міндеттері:

      Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша түсінік беруге;

      бұл жөнінде заңды және жеке тұлғалар ресми сұрау салған жағдайда өз құзыреті шегінде және заңнама аясында қажетті материалдар мен ақпаратты беруге;

      Басқарма қызметкерлерінің Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің Әдеп кодексі нормаларының сақталуын қамтамасыз етуге;

      Басқарманың құзыретіне кіретін өзге де міндеттерді орындауға міндетті.

      14. Функциялары:

      1) облыстың атқарушы органдарының қатысуымен бес жылдық кезеңге арналған әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің болжамын нақтылау;

      2) болжамды әкімдік отырысының қарауына ұсыну, әкімдікпен мақұлданған болжамды бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау;

      3) бесжылдық кезеңге арналған облыстың даму жоспарын жасақтау;

      4) облыстың даму жоспары, іс-шаралар жоспарын әзірлеу және бекіту;

      5) "Өңірлерді дамытудың 2020-2025 жылға дейінгі" бағдарламасы аясында моноқалаларды дамыту бағыты бойынша мониторинг жүргізу;

      6) Атырау облысының шекара маңындағы аудандарын дамыту жөніндегі іс-шаралар жоспарын әзірлеу, бағдарламаның орындалуына мониторинг жүргізу;

      7) қаланың және аудандардың әлеуметтік-экономикалық дамуына ай сайын мониторинг жүргізу және жыл қорытындысы бойынша облыстың паспортын әзірлеу;

      8) ауылдық елді мекендердің дамуын мониторингілеу;

      9) ауылдық елді мекендердің даму әлеуетін анықтау;

      10) әлеуметтік және агроөнеркәсіп кешен саласындағы мамандарды әлеуметтік қолдауды іске асыру және мониторинг жүргізу;

      11) "Өңірлерді дамытудың 2020-2025 жылға дейінгі" бағдарламасы шеңберінде "Ауыл-Ел бесігі" жобасын іске асырылуына мониторинг жүргізу;

      12) үш жылдық кезеңге арналған бюджеттік параметрлерін облыстық бюджеттің түсімдері мен шығыстарын болжау;

      13) тиісті бөлінетін бюджеттік бағдарлама қаражаты есебінен бюджеттік инвестициялық жобалардың техникалық- экономикалық негіздемелерін, мемлекеттік-жекешелік әріптестіктің конкурстық құжаттамасын, әзірлеу немесе түзету, сондай-ақ қажетті сараптамалар жүргізу, мемлекеттік-жекешелік әріптестікті және концессиялық жобаларды консультациялық сүйемелдеу үшін жергілікті бюджеттік инвестициялық, концессиялық жобалардың және мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының тізбесін қалыптастыру;

      14) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік инвестициялық жобаларының инвестициялық ұсыныстары бойынша экономикалық қорытындылар дайындау;

      15) жер қойнауын пайдаланушылар бойынша түскен құжаттарға экономикалық сараптамалар жүргізу;

      16) бюджеттік инвестициялық жобаларға және заңды тұлғалардың жарғылық капиталында мемлекеттің қатысуымен іске асыруға жоспарланатын бюджеттік инвестицияларға экономикалық қорытындылар дайындау;

      17) облыс бюджетiн нақтылау (түзету) туралы ұсыныстар әзiрлеу, бюджетті қалыптастыру және нақтылау кезінде бюджеттің кіріс бөлігінің болжамдық параметрлерін айқындау үшін жергілікті бюджеттің түсімдерін болжау;

      18) тиiстi қаржы жылына арналған облыс бюджетін бекіту және бюджетке өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу жөніндегі облыстық мәслихат шешiмдерiнің жобаларын әзiрлеу;

      19) тиiстi қаржы жылына арналған облыс бюджетін бекіту жөніндегі мәслихаттардың шешiмдерiн iскe асыру туралы облыс әкiмдігі қаулысының жобасын әзірлеу; облыс бюджеті және қалалар мен аудандар бюджеттерiнiң арасындағы жалпы сипаттағы трансферттердің үшжылдық кезеңге арналған көлемi туралы облыстық мәслихаты шешiмiнің жобасын әзiрлеу;

      20) облыс бюджеті және қалалар мен аудандар бюджеттерінің арасындағы жалпы сипаттағы трансферттердің үшжылдық кезеңге арналған көлемі туралы облыстық мәслихаты шешімінің жобасын әзірлеу;

      21) облыстық бюджеттік комиссияның қызметін ұйымдастыру;

      22) ағымдағы бюджеттiк бағдарламалар мен бюджеттiк даму бағдарламалары үшін бюджет шығыстарының лимиттерiн қалыптастыру;

      23) облыстық бюджеттен қалалар мен аудандардың бюджеттерiне берілетін нысаналы трансферттер мен бюджеттiк кредиттер көлемiн қарайды және ұсыныстар дайындау;

      24) жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын жергілікті атқарушы органдардың штат кестелерін талдауды жүзеге асырады, олардың штат санын өзгерту бойынша ұсыныстар енгізу.

      25) заңнамамен жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асыру.

3. Басқарма басшысының мәртебесі, өкілеттіктері

      15. Басқарманы басқаруды басшы жүзеге асырады, ол Басқармаға жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз өкілеттіктерін жүзеге асыруына дербес жауапты болады.

      16. Басқарманың басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалады және лауазымнан босатылады.

      17. Басқарма басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалатын және лауазымнан босатылатын орынбасарлары болады.

      18. Басқарма басшысының өкілеттіктері:

      1) Басқарманың жұмысына басшылық жасайды және оған жүктелген міндеттердің орындалуын қамтамасыз етеді;

      2) мемлекеттік органдар, сот пен басқа да ұйымдарда Басқарманың мүддесін білдіреді;

      3) өзінің орынбасарлары мен Басқарма қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктерін анықтайды;

      4) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Басқарманың қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      5) Басқарманың құрылымдық бөлімшелері туралы ережелерді бекітеді;

      6) заңнамада белгіленген тәртіппен Басқарма қызметкерлерін көтермелейді және оларға тәртіптік жазалар қолданады;

      7) Басқармада сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жасауға бағытталған тиісті шараларды қабылдайды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралардың қабылдануы үшін дербес жауапты болады;

      8) өз құзыреті шегінде бұйрықтар шығарып, өзінің құзыретіне жататын басқа да мәселелер бойынша шешімдер қабылдайды;

      9) өз құзыреті шегінде қолданыстағы заңнамаға сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады;

      19. Басшы өз орынбасарларының өкілеттігін қолданыстағы заңнамаға сәйкес айқындайды.

4. Басқарманың мүлкі

      20. Басқарма заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      Басқарма мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      21. Басқармаға бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.

      22. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Басқарма өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне берілген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату

      23. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

О внесении изменения в постановление акимата Атырауской области от 10 апреля 2008 года № 86 "Вопросы Управления экономики и бюджетного планирования Атырауской области"

Постановление акимата Атырауской области от 4 мая 2022 года № 94. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 18 июля 2023 года № 131

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 18.07.2023 № 131 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Акимат Атырауской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Атырауской области от 10 апреля 2008 года № 86 "Вопросы Управления экономики и бюджетного планирования Атырауской области" следующее изменение:

      Положение об Управлении экономики и бюджетного планирования Атырауской области, утвержденное указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Управление экономики и бюджетного планирования Атырауской области" принять меры, вытекающие из настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Атырауской области Таушова Н.Б.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня его подписания и вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким области Шапкенов С.

  Приложение к постановлению
акимата Атырауской области
от 4 мая 2022 года № 94
  Утверждено постановлением
акимата Атырауской области
от 10 апреля 2008 года № 86

Положение о государственном учреждении "Управления экономики и бюджетного планирования Атырауской области"

1. Общие положения

      1. Управление экономики и бюджетного планирования Атырауской области (далее - Управление) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере экономики и государственного планирования.

      2. Управление осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Управление является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет символы и знаки отличия (при их наличии), печати с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и штампы со своим наименованием на казахском и русском языках, бланки установленного образца, счета в органах казначейства в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      4. Управление вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Управление имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      6. Управление по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Управления и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      7. Структура и лимит штатной численности Управления утверждаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      8. Местонахождение Управления: 060010, Атырауская область, город Атырау, улица Айтеке би, 77.

      9. Настоящее положение является учредительным документом Управления.

      10. Финансирование деятельности Управления осуществляется из местного бюджета в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      11. Управлению запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями Управления.

      Если Управлению законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то полученные доходы направляются в государственный бюджет, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

2. Задачи и полномочия Управления

      12. Задачи:

      формирование целей и приоритетов, основных направлений социально-экономического развития области;

      формирование и реализация бюджетной и инвестиционной политики во взаимодействии с приоритетами социально-экономического развития, налоговой и денежно-кредитной политикой;

      реализация государственной политики в области регионального развития;

      осуществление иных задач, возложенные на Управление;

      13. Полномочия:

      1) Права:

      вносить в акимат области предложения по основным направлениям социально-экономического развития области;

      осуществлять мониторинг реализации, государственных и отраслевых (секторальных) программ по направлениям, входящим в компетенцию Управления;

      в пределах своей компетенции представлять акиму области, исполнительным органам, финансируемым из областного бюджета, предложения (рекомендации) по улучшению работы в сфере экономики, в городах и районах области;

      в пределах своей компетенции разрабатывать и издавать правовые акты;

      в пределах своей компетенции запрашивать и получать необходимую информацию и документы от государственных органов, юридических лиц с участием государства и иных организаций, и физических лиц;

      создавать временные рабочие группы, с включением в их состав по согласованию представителей государственных органов и иных организаций;

      осуществлять иные права, предусмотренные действующими законодательными актами.

      2) Обязанности:

      давать разъяснения по вопросам, входящим в компетенцию Управления;

      представлять необходимые материалы и информацию в пределах своей компетенции и в рамках законодательства в случае официального запроса об этом юридических и физических лиц;

      обеспечивать соблюдение сотрудниками Управления норм Этического кодекса государственных служащих Республики Казахстан;

      выполнять иные обязанности, входящие в компетенцию Управления.

      14. Функции:

      1) уточнение прогноза показателей социально-экономического развития на пятилетний период с участием исполнительных органов области;

      2) внесение прогноза на рассмотрение акимата, размещение в средствах массовой информации, одобренный акиматом прогноз;

      3) разработка плана развития области на пятилетний период;

      4) план развития области, разработка и утверждение плана мероприятий;

      5) проведение мониторинга программы "Развития регионов на 2020-2025 годы" по направлению развития моногородов;

      6) разработка плана мероприятий по развитию приграничных районов Атырауской области, мониторинга исполнения программы;

      7) ежемесячный мониторинг социально-экономического развития города, районов и разработка паспорта области по итогам года;

      8) мониторинг развития сельских населенных пунктов;

      9) определение потенциала развития сельских населенных пунктов;

      10) реализация и мониторинг социальной поддержки специалистов в сфере социального и агропромышленного комплекса;

      11) проведение постоянного мониторинга реализации проекта "Ауыл-ел бесігі" в рамках программы "Развитие регионов на 2020-2025 годы";

      12) прогноз бюджетных параметров на трехлетний период, поступлений и расходов областного бюджетов;

      13) формирование перечня местных бюджетных инвестиционных, и проектов государственно-частного партнерства для финансирования разработки или корректировки, а также проведения необходимых экспертиз технико-экономических обоснований бюджетных инвестиционных проектов, конкурсной документации государственно-частного партнерства, концессионных проектов, консультативного сопровождения государственно-частного партнерства и концессионных проектов за счет средств соответствующей распределяемой бюджетной программы;

      14) подготовка экономических заключений по инвестиционным предложениям бюджетных инвестиционных проектов администраторов бюджетных программ;

      15) проведение экономической экспертизы по поступившим документациям недропользования;

      16) подготовка экономических заключений на бюджетные инвестиционные проекты и бюджетные инвестиции, планируемые к реализации посредством участия государства в уставном капитале юридических лиц;

      17) подготовка предложения об уточнении (корректировке) бюджета области, прогноз поступлений в местный бюджет для определения прогнозных параметров доходной части бюджета при формировании и уточнении бюджета;

      18) разработка проекта в решениях маслихата области по утверждению областного бюджета на соответствующий финансовый год и внесению изменений и дополнений в бюджет;

      19) разработка проекта постановлений акимата области о реализации решений маслихата об утверждении бюджета области на соответствующий финансовый год;

      20) разработка проекта решений маслихата области об объемах трансфертов общего характера между областным бюджетом и бюджетами районов и городов на трехлетний период;

      21) организация деятельности областной бюджетной комиссии;

      22) формирование лимита расходов бюджета для текущих бюджетных программ и бюджетных программ развития;

      23) рассмотрение и подготовка предложений по объемам целевых трансфертов и бюджетных кредитов из областного бюджета бюджетам районов и городов;

      24) осуществляет анализ штатных расписаний местных исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета, вносит предложения по изменению их штатной численности.

      25) осуществление иных функций, возложенных законодательством.

3. Статус, полномочия руководителя Управления

      15. Руководство Управлением осуществляется руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Управление задач и осуществление им своих полномочий.

      16. Руководитель Управления назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      17. Руководитель Управления имеет заместителей, которые назначаются на должность и освобождаются от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      18. Полномочия руководителя Управления:

      1) руководит деятельностью Управления и обеспечивает выполнение возложенных на него задач;

      2) представляет интересы Управления в государственных органах, судах и других организациях;

      3) определяет обязанности и полномочия своих заместителей и работников Управления;

      4) в соответствии с законодательством Республики Казахстан назначает на должность и освобождает от должности работников Управления;

      5) утверждает положения о структурных подразделениях Управления;

      6) в установленном законодательстве порядке поощряет и налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников Управления;

      7) принимает необходимые меры, направленные на противодействие коррупции в Управлении и несет персональную ответственность за принятие антикоррупционных мер;

      8) в пределах своей компетенции издает приказы, принимает решения по другим вопросам, относящимся к его компетенции;

      9) в пределах своей компетенции осуществляет иные полномочия в соответствии с действующим законодательством;

      19. Руководитель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество Управления

      20. Управление может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Управления формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности, и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      21. Имущество, закрепленное за Управлением, относится к коммунальной собственности.

      22. Управление не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение Управления

      23. Реорганизация и упразднение Управления осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.