"Шығыс Қазақстан облысының цифрландыру және архивтер басқармасы" мемлекеттік мекемесінің ережесі мен құрылымын бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 18 қыркүйектегі № 333 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2022 жылғы 5 қаңтардағы № 4 қаулысы

      "Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 65-бабының 3-тармағына және "Жергілікті атқарушы органдардың құрылымы мен штат санының лимиттері туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2013 жылғы 10 шілдедегі № 174 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2021 жылғы 13 желтоқсандағы № 355 қаулысына сәйкес Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Шығыс Қазақстан облысының цифрландыру және архивтер басқармасы" мемлекеттік мекемесінің ережесі мен құрылымын бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 18 қыркүйектегі № 333 қаулысына мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген қаулының 1-қосымшасы осы қаулының 1-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген қаулының 2-қосымшасы осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Шығыс Қазақстан облысының цифрландыру және архивтер басқармасы:

      1) осы қаулыға қол қойылған күннен бастап күзтізбелік жиырма күн ішінде оның көшірмесін электрондық түрде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін эталондық бақылау банкінде жариялау үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      2) осы қаулыдан туындайтын өзге де шараларды қабылдауды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасарына жүктелсін.

      Шығыс Қазақстан облысының әкімі Д. Ахметов

  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
2022 жылғы "5" қаңтардағы
№ 4 қаулысына 1 қосымша
  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
2020 жылғы 18 қыркүйектегі
№ 333 қаулысына 1 қосымша

"Шығыс Қазақстан облысының цифрландыру және архивтер басқармасы" мемлекеттік мекемесінің ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. "Шығыс Қазақстан облысының цифрландыру және архивтер басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Басқарма) Шығыс Қазақстан облысында цифрлық технологияларды дамыту, ақпараттандыру, "электрондық үкімет", мемлекеттік қызметтерді автоматтандыру, архив ісі және құжаттандыру саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Басқарма өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Басқарма мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген мөрлері және атауы қазақ және орыс тілдерінде жазылған мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары бар.

      4. Басқарма азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан жасайды.

      5. Басқарма Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес уәкілеттік берілген жағдайда ол мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқылы.

      6. Басқарма өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Басқарма басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      7. Басқарманың жұмыс режимі, сондай-ақ Басқарманың әкімшілігі мен еңбек ұжымы арасындағы өзара қарым-қатынастар Еңбек кодексіне және Қазақстан Республикасындағы еңбек қатынастарын реттейтін өзге де актілерге сәйкес жүзеге асырылады.

      8. Басқарманың құрылтайшысы Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі болып табылады.

      9. Басқарманың құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      10. Заңды тұлғаның орналасқан жері: индексі 070019, Қазақстан Республикасы, Шығыс Қазақстан облысы, Өскемен қаласы, Қазақстан көшесі, 59/1.

      11. Осы Ереже Басқарманың құрылтай құжаты болып табылады.

      12. Басқарманың қызметін қаржыландыру облыс бюджетінен жүзеге асырылады.

      13. Басқармаға кәсіпкерлік субъектілерімен Басқарманың өкілеттіктері болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға жасауға тыйым салынады.

      Егер Басқармаға заңнамалық актілермен кіріс әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда алынған кіріс, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше белгіленбесе, мемлекеттік бюджетке жіберіледі.

2. Мемлекеттік органның мақсаттары мен өкілеттіктері

      14. Басқарманың мақсаттары:

      1) ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы бірыңғай талаптардың, сондай-ақ ақпараттандырудың сервистік моделін іске асыру қағидаларының сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі жұмыстарды үйлестіру;

      2) Қазақстан Республикасы ұлттық архив қорының құжаттарын сақтауды, жинақтауды, есепке алуды және пайдалануды қамтамасыз ету;

      3) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де міндеттер.

      15. Өкілеттіктері:

      Басқарма құқықтары:

      1) Басқарма құзыретіне жататын мәселелер бойынша облыс әкімі шешімдерінің, өкімдерінің, облыс әкімдігі қаулыларының жобаларын дайындауға қатысуға;

      2) заңнамада белгіленген тәртіппен өзге де мемлекеттік органдардан, аудандардың, қалалардың жергілікті атқарушы органдарынан, өзге де ұйымдардан және олардың басшыларынан, лауазымды адамдар мен азаматтардан өз функцияларын орындау үшін қажетті ақпарат пен материалдарды сұратуға және алуға;

      3) Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша кеңестер, семинарлар, конференциялар өткізуге;

      4) облыстың атқарушы органдарының құрылымын жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізуге;

      5) Басқарманың құзыретіне жататын мәселелер бойынша облыстың атқарушы органдарының, аудандардың, қалалардың жергілікті атқарушы органдарының жұмысына талдау жүргізуге;

      6) облыс әкімдігіне мемлекеттік органдардың, мемлекеттік қызметтердің процестерін автоматтандыру, экономиканың негізгі салаларын цифрландыру, ақпараттандыру, архив ісі және құжат жасау жүйесін жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізуге;

      7) облыс аумағында Ұлттық архив қорының құрамына жатқызылған және жеке архивтерде сақталатын құжаттардың сақталуын бақылауды жүзеге асыруға;

      8) өз құзыреті шегінде нормативтік құқықтық актілерді әзірлеуге қатысуға;

      9) Басқарманың енгізуіндегі ұйымдардың филиалдар мен өкілдіктерді құруына келісім беруге;

      10) қолданыстағы заңнамада көзделген өзге де құқықтарды жүзеге асыруға құқығы бар.

      Басқарма:

      1) заңды және негізделген шешімдер қабылдауға;

      2) қабылданған шешімдердің орындалуын бақылауды қамтамасыз етуге;

      3) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен және мерзімде жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қабылдауға және қарауға, олардың орындалуын бақылауға;

      4) жеке және заңды тұлғаларды және олардың өкілдерін қабылдауды ұйымдастыруға;

      5) мемлекеттік органның қалыпты жұмыс істеуіне кедергі келтіретін әрекеттерге (әрекетсіздікке) және актілер қабылдауға жол бермеуге;

      6) жұмыс барысында алынған құжаттар мен мәліметтердің сақталуын қамтамасыз етуге, мемлекеттік құпиялар және заңмен қорғалатын өзге де құпия туралы заңнаманың талаптарын сақтауға;

      7) жергілікті атқарушы органдарды бұлтты құжат айналымы лицензияларымен және қашықтықтағы жұмыс орындарымен қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларды жүргізу;

      8) цифрландыру саласындағы мемлекеттік бағдарламаларда және өзге де нормативтік құқықтық актілерде көзделген бағыттар мен жобалар бойынша цифрландыру жобаларын іске асыруға;

      9) Шығыс Қазақстан облысы деңгейінде іске асырылатын цифрландыру саласындағы жобаларды танымал ету жөніндегі іс-шараларды жүргізуге;

      10) облыстың ауылдық елді мекендерін Интернет байланыс арналарымен қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру және өткізуге;

      11) "Цифрландыру, ғылым және инновациялар есебінен технологиялық серпіліс" ұлттық жобасын үйлестіру және іске асыруға;

      12) қолданыстағы заңнамада көзделген өзге де өкілеттіктерді іске асыруға міндетті.

      16. Басқару функциялары:

      1) ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы бірыңғай талаптардың, сондай-ақ ақпараттандырудың сервистік моделін іске асыру қағидаларының сақталуын қамтамасыз ету;

      2) жергілікті атқарушы орган қызметінің бағыттарын және мемлекеттік органдардың сәулетін әзірлеу, іске асыру, іске асыруды сүйемелдеу, мониторингілеу және дамыту қағидаларын ескере отырып, "электрондық үкімет" архитектурасын, "электрондық әкімдіктің" үлгілік архитектурасын дамыту жөніндегі талаптардың сақталуын қамтамасыз ету;

      3) "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерін құру және дамыту;

      4) жергілікті атқарушы органдардың электрондық ақпараттық ресурстарын толтыруды жүзеге асыру, олардың дұрыстығы мен өзектілігін қамтамасыз ету;

      5) мемлекеттік органның сәулетін бекіту және оны іске асыру мен дамытуды қамтамасыз ету;

      6) "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілері туралы мәліметтерді және "электрондық үкіметтің" сәулет порталында "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерінің техникалық құжаттамасының электрондық көшірмелерін есепке алуды және өзектілендіруді жүзеге асыру;

      7) мемлекеттік органдардың ақпараттандыру объектілерін құру мен дамытудың жоспарлары мен нәтижелері туралы жалпыға бірдей қолжетімді ақпаратты өзінің интернет-ресурстарында орналастыру;

      8) әзірленген бағдарламалық қамтамасыз етуді, бастапқы бағдарламалық кодтарды (болған жағдайда), "электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектілерін лицензиялық бағдарламалық қамтамасыз етуді баптау кешенін есепке алу және сақтау үшін "электрондық үкіметтің" сервистік интеграторына беруді қамтамасыз ету;

      9) техникалық құжаттаманың түпнұсқаларын қағаз жеткізгіштерде сақтауды қамтамасыз ету және оларды "электрондық үкіметтің" сервистік интеграторына оның сұратуы бойынша ұсынады;

      10) "электрондық үкіметті" ақпараттандыру объектілерін құру және дамыту кезінде стандартты шешімдерді пайдалануды жүзеге асыру;

      11) жеке және заңды тұлғалардың мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстарға және мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелеріне қоғамдық қол жеткізу пункттерін, оның ішінде осы қолжетімділікті ұйымдастыру үшін тұрғын емес үй-жайлар бөлу жолымен ұйымдастыру;

      12) цифрлық сауаттылықты арттыру үшін жағдайлар жасау;

      13) ашық деректерді қазақ және орыс тілдерінде ашық деректердің интернет-порталында орналастыру;

      14) мемлекеттік органдардың Интернет-ресурстарының бірыңғай платформасында интернет-ресурстарды орналастыру, сондай-ақ олардың дұрыстығы мен өзектендірілуін қамтамасыз етеді;

      15) ақпараттық-коммуникациялық қызметтер каталогына сәйкес оператордан ақпараттық-коммуникациялық қызметтер сатып алу;

      16) операторға "электрондық үкімет" веб-порталын ақпараттық толықтырып отыру үшін қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды беру;

      17) өз құзыреті шегінде ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымның аса маңызды объектілеріне жататын объектілерді айқындау;

      18) операторға уәкілетті орган айқындаған тәртіппен, функцияларды мемлекеттік органдардың іске асыруы мақсатында деректерді талдауды жүзеге асыру үшін электрондық ақпараттық ресурстарға қолжетімділік беру;

      19) "Ақпаратқа қол жеткізу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес Шығыс Қазақстан облысының жергілікті атқарушы органдарының ресми интернет-ресурстарының дұрыстығы мен өзектілігін қамтамасыз ету;

      20) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың аумағында архив ісі және басқаруды құжаттамалық қамтамасыз ету саласындағы бірыңғай мемлекеттік саясатты іске асыру;

      21) сақтауға қабылданған Ұлттық архив қорының, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың мемлекеттік архивтерінің құжаттарын сақтауды, жинақтауды және пайдалануды ұйымдастыру;

      22) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың мемлекеттік архивтерінде сақталатын Ұлттық архив қорының құжаттарын мемлекеттік есепке алуды жүргізу және олардың сақталуын қамтамасыз ету;

      23) коммуналдық меншіктегі деректі тарих және мәдениет ескерткіштерін қорғау, оларды сақтау және пайдалану;

      24) құжаттардың ғылыми және практикалық құндылығына сараптама жүргізуді ұйымдастыру;

      25) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың мемлекеттік архивтерінде сақталатын Ұлттық архив қорының құжаттары бойынша деректер базасын қалыптастыру;

      26) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың аумағында архив ісі және басқаруды құжаттамалық қамтамасыз ету мәселелеріне ұйымдастырушылық-әдістемелік басшылық жасау;

      27) Қазақстан Республикасы Ұлттық архивінің және орталық мемлекеттік архивтердің толықтыру көздерін қоспағанда, Қазақстан Республикасының Ұлттық архив қоры және облыс, республикалық маңызы бар қала және астана аумағындағы архивтер туралы заңнамасының сақталуын мемлекеттік бақылау;

      28) жеке және заңды тұлғалардың сұрау салуларының орындалуын ұйымдастыру;

      29) сараптамалық-тексеру комиссиясы туралы ережені бекіту;

      30) мемлекеттің, жеке және заңды тұлғалардың сұрау салуларын қанағаттандыру үшін Ұлттық архив қорының құжаттарын пайдалану;

      31) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың тарихы бойынша архивтік құжаттарды жинау және қайтару;

      32) жергілікті мемлекеттік басқару мүддесінде Қазақстан Республикасының заңнамасымен жергілікті атқарушы органдарға жүктелетін өзге де өкілеттіктерді жүзеге асыру.

3. Басқарма басшысының мәртебесі, өкілеттіктері

      17. Басқармаға басқаруды басшы жүзеге асырады, ол Басқармаға жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз өкілеттіктерін жүзеге асыруға дербес жауапты болады.

      18. Басқарма басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалады және лауазымнан босатылады.

      19. Басқарма басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалатын және лауазымнан босатылатын орынбасары болады.

      20. Басқарма басшысының өкілеттіктері:

      1) өз құзыреті шегінде мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда Басқарманың мүдделерін білдіреді;

      2) заңнамаға сәйкес Басқарма қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      3) Басқарма басшысы орынбасарының, бөлім басшыларының және өзге де қызметкерлердің міндеттері мен өкілеттік шеңберін айқындайды;

      4) стратегиялық және бағдарламалық құжаттарды әзірлеуді қамтамасыз етеді;

      5) заңнамада белгіленген тәртіппен тәртіптік жаза қолданады және Басқарма қызметкерлерін көтермелеу шараларын қабылдайды, өзінің құзыретіне жатқызылған еңбек қатынастары мәселелерін шешеді;

      6) өз құзыреті шегінде бұйрықтар шығарады, нұсқаулар береді, қызметтік және қаржылық құжаттамаға қол қояды;

      7) бөлімдердің ережелерін бекітеді;

      8) шарттар жасасады;

      9) сенімхаттарды береді;

      10) мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда Басқарманың мүдделерін сенімхатсыз білдіреді;

      11) ерлер мен әйелдердің тәжірибесіне, қабілеттеріне және кәсіби даярлығына сәйкес олардың мемлекеттік қызметке тең қол жеткізуін қамтамасыз етеді;

      12) Басқармада сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша шаралар қабылдайды және ол үшін дербес жауапты болады;

      13) Басқарманың жұмысын ұйымдастырады, үйлестіреді және бақылайды;

      14) облыс әкімі мен әкімдігінің тапсырмалары мен актілерін орындайды;

      15) құзыреті шегінде нормативтік құқықтық актілердің жобаларын әзірлеуді ұйымдастырады;

      16) қызметтік әдеп нормаларының сақталуын қамтамасыз етеді;

      17) жеке тұлғалар мен заңды тұлғалар өкілдерін жеке қабылдау кестесін бекітеді;

      18) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Басқарманың бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға жүзеге асырады.

      21. Басшы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес айқындайды.

4. Мемлекеттік органның мүлкі

      22. Басқарманың заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      Басқарманың мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      23. Басқармаға бекітілген мүлік облыстық коммуналдық меншікке жатады.

      24. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Басқарманың өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      25. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      Басқарманың қарамағындағы ұйымдардың тізбесі

      1. Шығыс Қазақстан облысы цифрландыру және архивтер басқармасының "Абай ауданының мемлекеттік архиві" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

      2. Шығыс Қазақстан облысы цифрландыру және архивтер басқармасының "Бесқарағай ауданының мемлекеттік архиві" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

      3. Шығыс Қазақстан облысы цифрландыру және архивтер басқармасының "Бородулиха ауданының мемлекеттік архиві" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

      4. Шығыс Қазақстан облысы цифрландыру және архивтер басқармасының "Мемлекеттік архив" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

      5. Шығыс Қазақстан облысы цифрландыру және архивтер басқармасының "Глубокое ауданының мемлекеттік архиві" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

      6. Шығыс Қазақстан облысы цифрландыру және архивтер басқармасының "Катонқарағай ауданының мемлекеттік архиві" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

      7. Шығыс Қазақстан облысы цифрландыру және архивтер басқармасының "Көкпекті ауданының мемлекеттік архиві" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

      8. Шығыс Қазақстан облысы цифрландыру және архивтер басқармасының "Күршім ауданының мемлекеттік архиві" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

      9. Шығыс Қазақстан облысы цифрландыру және архивтер басқармасының "Тарбағатай ауданының мемлекеттік архиві" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

      10. Шығыс Қазақстан облысы цифрландыру және архивтер басқармасының "Ұлан ауданының мемлекеттік архиві" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

      11. Шығыс Қазақстан облысы цифрландыру және архивтер басқармасының "Үржар ауданының мемлекеттік архиві" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

      12. Шығыс Қазақстан облысы цифрландыру және архивтер басқармасының "Шемонаиха ауданының мемлекеттік архиві" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

      13. Шығыс Қазақстан облысы цифрландыру және архивтер басқармасының "Қазіргі заман тарихын құжаттандыру орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

      14. "Шығыс Қазақстан облысы цифрландыру және архивтер басқармасының "Ақпараттық технологиялар орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
2022 жылғы "5" қаңтардағы
№ 4 қаулысына 2 қосымша
  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
2020 жылғы 18 қыркүйектегі
№ 333 қаулысына 2 қосымша

"Шығыс Қазақстан облысының цифрландыру және архивтер басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылымы

      Басқарма басшысы

      Басшының орынбасары

      Әкімшілік-қаржы бөлімі

      Цифрландыруды дамыту бөлімі

      Ақпараттандыру бөлімі

      Архивтер және құжаттама бөлімі

О внесении изменений в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 18 сентября 2020 года № 333 "Об утверждении положения и структуры государственного учреждения "Управление цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области"

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 5 января 2022 года № 4

      В соответствии с пунктом 3 статьи 65 Закона Республики Казахстан "О правовых актах" и постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 13 декабря 2021 года № 355 "О внесении изменений в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 10 июля 2013 года № 174 "О структуре и лимитах штатной численности местных исполнительных органов", Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 18 сентября 2020 года № 333 "Об утверждении положения и структуры государственного учреждения "Управление цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области" следующие изменения:

      приложение 1 к указанному постановлению изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      приложение 2 к указанному постановлению изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему постановлению.

      2. Управлению цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области обеспечить:

      1) в течение двадцати календарных дней со дня подписания настоящего постановления направление его копии в электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для опубликования в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) принятие иных мер, вытекающих из настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области.

      Аким Восточно-Казахстанской области Д. Ахметов

  Приложение 1 к постановлению
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "5" января 2022 года № 4
  Приложение 1 к постановлению
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от 18 сентября 2020 года № 333

Положение о государственном учреждении "Управление цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области"

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Управление цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области" (далее – Управление) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере развития цифровых технологий, информатизации, "электронного правительства", автоматизации государственных услуг, архивного дела и документирования в Восточно-Казахстанской области.

      2. Управление осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Управление является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и штампы со своим наименованием на казахском и русском языках, бланки установленного образца, счета в органах казначейства в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      4. Управление вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Управление имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      6. Управление по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Управления и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      7. Режим работы Управления, а также взаимоотношения между администрацией и трудовым коллективом Управления осуществляются в соответствии с Трудовым Кодексом и иными актами, регулирующими трудовые отношения в Республике Казахстан.

      8. Учредителем Управления является Восточно-Казахстанский областной акимат.

      9. Структура и лимит штатной численности Управления утверждаются в соответствии с законодательством Республике Казахстан.

      10. Местонахождение юридического лица: индекс 070019, Республика Казахстан, Восточно-Казахстанская область, город Усть-Каменогорск, ул. Казахстан, 59/1.

      11. Настоящее Положение является учредительным документом Управления.

      12. Финансирование деятельности Управления осуществляется из бюджета области.

      13. Управлению запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями Управления.

      Если Управлению законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то полученные доходы направляются в государственный бюджет, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

2. Задачи и полномочия государственного органа

      14. Задачи Управления:

      1) координация работ по обеспечению соблюдения единых требований в области информационно-коммуникационных технологий, а также правил реализации сервисной модели информатизации;

      2) обеспечение хранения, комплектования, учета и использования документов национального архивного фонда Республики Казахстан;

      3) иные задачи, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      15. Полномочия:

      Права Управления:

      1) участвовать в подготовке проектов решений, распоряжений акима области, постановлений акимата области по вопросам, относящимся к компетенции Управления;

      2) в установленном законодательством порядке запрашивать и получать от иных государственных органов, местных исполнительных органов районов, городов, иных организаций и их руководителей,должностных лиц и граждан необходимую информацию и материалы, необходимые для выполнения своих функций;

      3) проводить совещания, семинары, конференции по вопросам, входящим в компетенцию Управления;

      4) вносить предложения по совершенствованию структуры исполнительных органов области;

      5) проводить анализ работы исполнительных органов области, местных исполнительных органов районов, городов по вопросам, относящимся к компетенции Управления;

      6) вносить в акимат области предложения по совершенствованию системы автоматизации процессов государственных органов, государственных услуг, цифровизации основных отраслей экономики, информатизации, архивного дела и документообразования;

      7) осуществлять контроль на территории области за сохранностью документов, отнесенных к составу Национального архивного фонда и хранящихся в частных архивах;

      8) в пределах своей компетенции участвовать в разработке нормативных правовых актов;

      9) давать согласие на создание организациями, находящимися в введении Управления филиалов и представительств;

      10) осуществлять иные права, предусмотренные действующим законодательством.

      Управление обязано:

      1) принимать законные и обоснованные решения;

      2) обеспечивать контроль за исполнением принятых решений;

      3) принимать и рассматривать обращения физических и юридических лиц в порядке и сроки установленные законодательством Республики Казахстан, контролировать их исполнение;

      4) организовывать прием физических и юридических лиц и их представителей;

      5) не допускать действий (бездействий) и принятия актов, создающих препятствие для нормального функционирования государственного органа;

      6) обеспечивать сохранность документов и сведений, полученных в ходе работы, соблюдать требования законодательства о государственных секретах и иной охраняемой законом тайне;

      7) проводить мероприятия по обеспечению местных исполнительных органов лицензиями облачного документооборота и удаленными рабочими местами;

      8) реализовывать проекты цифровизации по направлениям и проектам, предусмотренным государственными программами и иными нормативно правовыми актами в сфере цифровизации;

      9) проводить мероприятия по популяризации проектов в сфере цифровизации, реализуемых на уровне Восточно-Казахстанской области;

      10) организовывать и проводить мероприятия по обеспечению сельских населенных пунктов области каналами связи Интернет;

      11) координировать и реализовывать Национальный проект "Технологический рывок за счет цифровизации, науки и инноваций";

      12) реализовывать иные полномочия, предусмотренные действующим законодательством.

      16. Функции управления:

      1) обеспечение соблюдения единых требований в области информационно-коммуникационных технологий и обеспечения информационной безопасности, а также правил реализации сервисной модели информатизации;

      2) обеспечение соблюдения требований по развитию архитектуры "электронного правительства", типовой архитектуры "электронного акимата" с учетом направлений деятельности местного исполнительного органа и правил разработки, реализации, сопровождения реализации, мониторинга и развития архитектуры государственных органов;

      3) создание и развитие объектов информатизации "электронного правительства";

      4) осуществление наполнения, обеспечение достоверности и актуальности электронных информационных ресурсов местных исполнительных органов;

      5) утверждение архитектуры государственного органа и обеспечение ее реализации и развития;

      6) осуществление учета и актуализации сведений об объектах информатизации "электронного правительства" и электронных копий технической документации объектов информатизации "электронного правительства" на архитектурном портале "электронного правительства";

      7) размещение общедоступной информации о планах и результатах создания и развития объектов информатизации государственных органов на своих интернет-ресурсах;

      8) обеспечение передачи сервисному интегратору "электронного правительства" для учета и хранения разработанного программного обеспечения, исходных программных кодов (при наличии), комплекса настроек лицензионного программного обеспечения объектов информатизации "электронного правительства";

      9) обеспечение хранения оригиналов технической документации на бумажных носителях и представляют их сервисному интегратору "электронного правительства" по его запросу;

      10) осуществление использования стандартных решений при создании и развитии объектов информатизации "электронного правительства";

      11) организация пунктов общественного доступа физических и юридических лиц к государственным электронным информационным ресурсам и информационным системам государственных органов, в том числе путем выделения нежилых помещений для организации данного доступа;

      12) создание условий для повышения цифровой грамотности;

      13) размещение открытых данных на казахском и русском языках на интернет-портале открытых данных;

      14) размещение интернет-ресурсов на единой платформе Интернет-ресурсов государственных органов, а также обеспечивает их достоверность и актуализацию;

      15) приобретение информационно-коммуникационных услуг у оператора в соответствии с каталогом информационно-коммуникационных услуг;

      16) предоставление оператору электронных информационных ресурсов, необходимых для информационного наполнения веб-портала "электронного правительства";

      17) определение объектов, относящихся к критически важным объектам информационно-коммуникационной инфраструктуры, в пределах своей компетенции;

      18) предоставление оператору доступа к электронным информационным ресурсам для осуществления аналитики данных в целях реализации функций государственными органами в порядке, определенном уполномоченным органом;

      19) обеспечение достоверности и актуальности официальных интернет-ресурсов местных исполнительных органов Восточно-Казахстанской области в соответствии с Законом Республики Казахстан "О доступе к информации";

      20) реализация единой государственной политики в сфере архивного дела и документационного обеспечения управления на территории области, города республиканского значения и столицы;

      21) организация хранения, комплектования и использования документов Национального архивного фонда, принятых на хранение, государственных архивов области, города республиканского значения и столицы;

      22) ведение государственного учета и обеспечение сохранности документов Национального архивного фонда, хранящихся в государственных архивах области, города республиканского значения и столицы;

      23) защита документальных памятников истории и культуры, находящихся в коммунальной собственности, их хранение и использование;

      24) организация экспертизы научной и практической ценности документов;

      25) формирование базы данных по документам Национального архивного фонда, хранящимся в государственных архивах области, города республиканского значения и столицы;

      26) организационно-методическое руководство вопросами архивного дела и документационного обеспечения управления на территории области, города республиканского значения и столицы;

      27) государственный контроль за соблюдением законодательства Республики Казахстан о Национальном архивном фонде и архивах на территории области, города республиканского значения и столицы, за исключением источников комплектования Национального архива Республики Казахстан и центральных государственных архивов;

      28) организация исполнения запросов физических и юридических лиц;

      29) утверждение положения об экспертно-проверочной комиссии;

      30) использование документов Национального архивного фонда для удовлетворения запросов государства, физических и юридических лиц;

      31) сбор и возвращение архивных документов по истории области, города республиканского значения и столицы;

      32) осуществление в интересах местного государственного управления иных полномочий, возлагаемых на местные исполнительные органы законодательством Республики Казахстан.

3. Статус, полномочия руководителя Управления

      17. Руководство Управлением осуществляется руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Управление задач и осуществление им своих полномочий.

      18. Руководитель Управления назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      19. Руководитель Управления имеет заместителя, который назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      20. Полномочия руководителя Управления:

      1) представляет интересы Управления в государственных органах и иных организациях в пределах своей компетенции;

      2) в соответствии с законодательством назначает на должность и освобождает от должности работников Управления;

      3) определяет обязанности и круг полномочий заместителя руководителя, руководителей отделов и иных сотрудников Управления;

      4) обеспечивает разработку стратегических и программных документов;

      5) в установленном законодательством порядке налагает дисциплинарные взыскания и принимает меры поощрения сотрудников Управления, разрешает вопросы трудовых отношений, которые отнесены к его компетенции;

      6) в пределах своей компетенции издает приказы, дает указания, подписывает служебную и финансовую документацию;

      7) утверждает положения отделов;

      8) заключает договоры;

      9) выдает доверенности;

      10) без доверенности представляет интересы Управления в государственных органах и иных организациях;

      11) обеспечивает равный доступ мужчин и женщин к государственной службе в соответствии с их опытом, способностями и профессиональной подготовкой;

      12) принимает меры по противодействию коррупции в Управлении и несет за это персональную ответственность;

      13) организует, координирует и контролирует работу Управления;

      14) исполняет поручения и акты акима и акимата области;

      15) организует разработку проектов нормативных правовых актов в пределах компетенции;

      16) обеспечивает соблюдение норм служебной этики;

      17) утверждает график личного приема физических лиц и представителей юридических лиц;

      18) осуществляет иные полномочия, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      Исполнение полномочий первого руководителя Управления в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      21. Руководитель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного органа

      22. Управление может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Управления формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      23. Имущество, закрепленное за Управлением, относится к областной коммунальной собственности.

      24. Управление не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      25. Реорганизация и упразднение Управления осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Перечень организаций, находящихся в ведении Управления

      1. Коммунальное государственное учреждение "Государственный архив Абайского района" управления цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области.

      2. Коммунальное государственное учреждение "Государственный архив Бескарагайского района" управления цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области.

      3. Коммунальное государственное учреждение "Государственный архив Бородулихинского района" управления цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области.

      4. Коммунальное государственное учреждение "Государственный архив" управления цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области;

      5. Коммунальное государственное учреждение "Государственный архив Глубоковского района" управления цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области.

      6. Коммунальное государственное учреждение "Государственный архив Катон-Карагайского района" управления цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области.

      7. Коммунальное государственное учреждение "Государственный архив Кокпектинского района" управления цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области.

      8. Коммунальное государственное учреждение "Государственный архив Курчумского района" управления цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области.

      9. Коммунальное государственное учреждение "Государственный архив Тарбагатайского района" управления цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области.

      10. Коммунальное государственное учреждение "Государственный архив Уланского района" управления цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области.

      11. Коммунальное государственное учреждение "Государственный архив Урджарского района" управления цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области.

      12. Коммунальное государственное учреждение "Государственный архив Шемонаихинского района" управления цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области.

      13. Коммунальное государственное учреждение "Центр документации новейшей истори" управления цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области.

      14. Коммунальное государственное учреждение "Центр информационных технологий" управления цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области.

  Приложение 2 к постановлению
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "5" января 2022 года № 4
  Приложение 2 к постановлению
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от 18 сентября 2020 года № 333

Структура государственного учреждения "Управление цифровизации и архивов Восточно-Казахстанской области"

      Руководитель управления

      Заместитель руководителя

      Административно-финансовый отдел

      Отдел развития цифровизации

      Отдел информатизации

      Отдел архивов и документации