Мемлекеттік мекемені қайта атау туралы

Павлодар облысы Павлодар қаласы әкімдігінің 2024 жылғы 12 ақпандағы № 162/1 қаулысы

      Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабы 2-тармағына, 37-бабы 8-тармағына, Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңының 18-бабы 8) тармақшасына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 1 қыркүйектегі "Мемлекеттік органдар мен олардың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін ұйымдастырудың кейбір мәселелері туралы" № 590 қаулысына сәйкес, "Павлодар облысының кейбір әкімшілік-аумақтық бірліктерін қайта атау туралы" Павлодар облысы әкімдігінің 2023 жылғы 28 желтоқсандағы № 4 бірлескен қаулысы және Павлодар облыстық мәслихатының 2023 жылғы 28 желтоқсандағы № 105/8 шешімі негізінде Павлодар қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Ленин кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі-ММ) "Атамекен кенті әкімінің аппараты" ММ болып қайта аталсын.

      2. "Атамекен кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ереже осы қаулының қосымшасына сәйкес бекітілсін.

      3. Павлодар қаласы әкімдігінің 2022 жылғы 19 сәуірдегі "Ленин кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ережені бекіту туралы" № 551/2 қаулысының күші жойылсын.

      4. "Ленин кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі қолданыстағы заңнамаға сәйкес, осы қаулыдан туындайтын қажетті шараларды қабылдасын.

      5. Осы қаулының орындалуын бақылау қала әкімі аппаратының басшысына жүктелсін.

      Павлодар қаласы әкімінің міндетін атқарушы А. Аманов

  Павлодар қаласы әкімдігінің
2024 жылғы "___"______
№ ______ қаулысына
қосымша

"Атамекен кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ереже

1 тарау. Жалпы ережелер

      1. "Атамекен кенті әкімінің аппараты" (бұдан әрі - әкім аппараты) мемлекеттік мекемесі Атамекен кенті әкімінің (бұдан әрі - әкім) қызметін қамтамасыз ететін және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де функцияларды жүзеге асыратын мемлекеттік мекеме болып табылады.

      2. Әкім аппараты өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы әкім аппараты туралы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Мемлекет Павлодар облысы Павлодар қаласы әкімдігі атынан "Атамекен кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің құрылтайшысы болып табылады.

      4. Әкім аппараты мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген мөрі мен қазақ және орыс тілдерінде өз атауы бар мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, қазынашылық органдарында шоттары болады.

      5. Әкім аппараты өз атынан азаматтық-құқықтық қатынастарға түседі.

      6. Әкім аппараты егер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес оған уәкілеттілік берілген болса, заңнамаға сәйкес мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      7. Әкімаппараты өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      8. Әкім аппаратының құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      9. Әкім аппаратының мемлекеттік тілдегі толық атауы "Атамекен кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі;

      орыс тілінде: Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Атамекен".

      Әкім аппаратының орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, 140015, Павлодар облысы, Павлодар қаласы, Атамекен кенті, Ахмет Байтұрсынұлы көшесі, 3А-құрылыс.

      "Атамекен кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің жұмыс тәртібі:

      дүйсенбі – жұма күндері сағат 900-ден 1830-ға дейін, түскі үзіліс сағат 1300-ден 1430-ға дейін, демалыс күндері: сенбі – жексенбі.

      10. Әкім аппаратының қызметін қаржыландыру Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.

      11. Әкім аппаратынакәсіпкерлік субъектілерімен әкім аппаратының құзыреті болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер әкім аппаратына заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі, Қазақстан Республикасының заңнамасымен басқасы белгіленбеген жағдайда.

2 тарау. Кент әкімі аппаратының міндеттері мен өкілеттігі

      12. Міндеттері:

      әкім қызметін ақпараттық-талдамалық, ұйымдық-құқықтық, материалдық-техникалық қамтамасыз ету, сондай-ақ жергілікті маңызы бар мәселелерді шешу;

      ведомстволық бағынысты аумақта мемлекеттік саясатты іске асыру бойынша әкімнің қызметін қамтамасыз ету;

      әкімнің басқа мемлекеттік органдармен, ұйымдармен және азаматтармен өзара іс-қимылы.

      Өкілеттілігі:

      1) құқықтары:

      тұрғын үй қорын түгендеу;

      Павлодар қаласы әкімінің және жергілікті қоғамдастық жиналысының келісімімен ауылдағы апаттық жағдайдағы үйлерді құлатуды ұйымдастырады;

      мемлекеттік жоспарлау жүйесінің бағдарламалық құжаттар шеңберінде ауыл түрғындарына шағын несие беруде көмек көрсетеді;

      қолданыстағы заңнамамен көзделген басқа да өкілеттілікті іске асырады.

      2) міндеттері:

      қолданыстағы заңнамаға сәйкес халыққа мемлекеттік қызметтерді сапалы түрде көрсету;

      Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің және басқа орталық атқарушылық органдардың, облыс, аудан (облыс маңызындағы қала) әкімі мен әкімдіктің, ауыл округінің, кент, ауыл, аудан маңызындағы қала әкімінің

      актілері мен тапсырмаларын сапалы және уақтылы орындау;

      қолданыстағы заңнамамен көзделген басқа да міндеттерді іске асыру.

      Функциялары:

      жергілікті қоғамдастық жиынын, кент, көше, көппәтерлі тұрғын үй тұрғындарының бөлек жергілікті қоғамдастық жиынын, жергілікті қоғамдастық жиналысын өткізуді ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;

      бөлек жергілікті қоғамдастық жиынының, жергілікті қоғамдастық жиынының және жиналысының шақырылу уақытын, орнын және талқыланатын мәселелер туралы бұқаралық ақпарат құралдары арқылы немесе өзге де тәсілдермен олар өткізілетін күнге дейін күнтізбелік он күннен кешіктірмей хабардар етеді;

      жергілікті қоғамдастық жиынында немесе жергілікті қоғамдастық жиналысында қабылданған және кент әкімі мақұлдаған шешімдердің орындалуын қамтамасыз етеді;

      кенттің бюджетін жоспарлауды және атқаруды қамтамасыз етеді;

      әкім аппараты әкімшісі болып табылатын бюджеттік бағдарламаларды әзірлеп, тиісті мәслихаттың бекітуі үшін жоғары тұрған әкімдіктің қарауына енгізеді;

      жергілікті қоғамдастықтың жиналысына және Павлодар қаласының мәслихатына кент бюджетінің атқарылуы туралы есепті ұсынады;

      кенттің бюджетін іске асыру туралы шешім қабылдайды;

      жергілікті қоғамдастықты дамыту бағдарламасын әзірлейді және оны жергілікті қоғамдастық жиналысының бекітуіне ұсынады;

      кенттің коммуналдық мүлкіне жататын объектілерді салу, қайта құру және жөндеу бойынша тапсырыс беруші болады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкінің нысаналы және тиімді пайдаланылуын бақылауды жүзеге асырады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларына қатысты коммуналдық меншік құқығы субъектісінің құқықтарын жүзеге асырады;

      мүлкі кенттің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынға алып қойылған мүлікті кейіннен баланстан шығара отырып, өзге тұлғаға бергенге дейін күтіп ұстау және оның сақталуын қамтамасыз ету мерзімін белгілейді;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкінің мәселелері бойынша мемлекеттің мүдделерін білдіреді, кенттің меншік (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігі) құқығын қорғауды жүзеге асырады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін сенімгерлік басқару шарты бойынша міндеттемелерді сенімгерлік басқарушының орындауын бақылауды жүзеге асырады;

      мүлкі кенттің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындардың даму жоспарларының орындалуын бақылауды және талдауды жүзеге асырады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін есепке алуды ұйымдастырады, оның тиімді пайдаланылуын қамтамасыз етеді;

      жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін, арыздарын, шағымдарын қарастырады, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қорғау жөнінде шаралар қабылдайды;

      бюджетке төленетін салықтар мен басқа да міндетті төлемдерді жинауға жәрдемдеседі;

      азаматтар мен заңды тұлғалардың Қазақстан Республикасы Конституциясының, заңдарының, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметі актілерінің, орталық және жергілікті атқарушы органдардың нормативтік құқықтық актілерінің нормаларын орындауына жәрдемдеседі;

      өз құзыреті шегінде жер қатынастарын реттеуді жүзеге асырады;

      кенттің мемлекеттік тұрғын үй қорының сақталуын, сондай-ақ кентте автомобиль жолдарының құрылысын, қайта жаңартылуын, жөнделуін және күтіп ұсталуын қамтамасыз етеді;

      шаруа қожалықтарын ұйымдастыруға, кәсіпкерлік қызметті дамытуға жәрдемдеседі;

      өз құзыреті шегінде әскери міндеттілік және әскери қызмет, азаматтық қорғаныс, сондай-ақ жұмылдыру дайындығы мен жұмылдыру мәселелері бойынша Қазақстан Республикасы заңнамасының орындалуын ұйымдастырады және қамтамасыз етеді;

      Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен нотариаттық іс-әрекеттер жасауды ұйымдастырады;

      тарихи және мәдени мұраны сақтау жөніндегі жұмысты ұйымдастырады;

      табысы аз адамдарды анықтайды, жоғары тұрған органдарға жұмыспен қамтуды қамтамасыз ету, атаулы әлеуметтік көмек көрсету, жалғызілікті қарттарға және еңбекке жарамсыз азаматтарға үйінде қызмет көрсетуді ұйымдастыру жөнінде ұсыныстар енгізеді;

      мүгедектігі бар адамдарға көмек көрсетуді ұйымдастырады;

      қоғамдық жұмыстарды, жастар практикасын және әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастырады;

      дене шынықтыру және спорт саласындағы уәкілетті органмен және мүгедектігі бар адамдардың қоғамдық бірлестіктерімен бірлесе отырып, мүгедектігі бар адамдар арасында сауықтыру және спорттық іс-шаралар өткізуді ұйымдастырады;

      спорт мекемелерін материалдық-техникалық қамтамасыз етуді қолдайды және жәрдем көрсетеді;

      тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында жеке тұлғалардың тұрғылықты жері бойынша және олардың көпшілік демалатын орындарында дене шынықтыру мен спортты дамыту үшін жағдайлар жасайды;

      мүгедектігі бар адамдарға қайырымдылық және әлеуметтік көмек көрсетуді үйлестіреді;

      халықтың әлеуметтік осал топтарына қайырымдылық көмек көрсетуді үйлестіреді;

      қылмыстық - түзеу инспекциясының пробация қызметінің есебінде тұрған адамдарды жұмысқа орналастыруды қамтамасыз етеді және өзге де әлеуметтік-құқықтық көмек көрсетеді;

      жұмыспен қамту органдары жоқ жерлерде Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жұмыссыздарды белгілейді;

      "Алтын алқа" алқасымен марапатталған аналарға тұрғын үй бөлуге жәрдемдеседі;

      қылмыстық - түзеу қызметі саласындағы уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен осы жаза түріне сотталған адамдарға қоғамдық жұмыстардың орындалуын ұйымдастырады;

      қылмыстық - түзеу жүйесінің мекемесінде жазасын өтеп жатқан сотталғандарды жұмыспен қамтуға, оның ішінде:

      қылмыстық - түзеу жүйесінің кәсіпорындары мен мекемелері өндіретін, орындайтын және көрсететін тауарларға, жұмыстар мен қызметтерге тапсырыстарды орналастыру;

      сотталғандардың еңбегін пайдаланатын қылмыстық - түзеу жүйесі мекемелерінің аумағында кәсіпкерлік субъектілерін ашуға, кеңейтуге және жаңғыртуға тарту;

      ауылдық денсаулық сақтау ұйымдарын кадрлармен қамтамасыз етуге жәрдемдеседі;

      жергілікті әлеуметтік инфрақұрылымның дамуына жәрдемдеседі;

      қоғамдық автокөлік қозғалысын ұйымдастырады;

      шұғыл медициналық көмек көрсету қажет болған жағдайда ауруларды дәрігерлік көмек көрсететін ең жақын денсаулық сақтау ұйымына жеткізуді ұйымдастырады;

      республикалық маңызы бар қалада, астанада, облыстық маңызы бар қалаларда орналасқан мәдениет мекемелерін қоспағанда, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу ұйымдарының, мәдениет мекемелерінің қызметін қамтамасыз етеді;

      мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларды есепке алуды ұйымдастырады;

      тірек мектептердің (ресурстық орталықтардың) жұмыс істеуін қамтамасыз етеді;

      білім алушыларды таяудағы мектепке дейін және кері тегін жеткізуге жәрдемдеседі;

      жергілікті өзін-өзі басқару органдарыменөзара іс-қимыл жасайды;

      статистикалық және шаруашылық есебін жүзеге асырады;

      жергілікті бюджетті бекіту кезінде қала мәслихаты сессияларының жұмысына қатысады;

      өз құзыреті шегінде кентті сумен жабдықтауды және су пайдалану мәселелерін реттеуді ұйымдастырады;

      кентті абаттандыру, жарықтандыру, көгалдандыру және санитарлық тазалау бойынша жұмыстарды ұйымдастырады;

      туысы жоқ адамдарды жерлеуді және зираттар мен өзге де жерлеу орындарын тиісті қалпында күтіп-ұстау жөніндегі қоғамдық жұмыстарды ұйымдастырады;

      кәсіпқой емес медиаторлардың тізілімін жүргізеді;

      елді мекен жерлерінде мал жаю үшін орындарды анықтайды;

      тиісті аумақта жануарлардың жұқпалы аурулары пайда болған жағдайда, бас мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық инспектордың ұсынуы бойынша карантинді немесе шектеу iс-шараларын белгілеу туралы шешімдер қабылдайды;

      тиісті аумақта жануарлардың жұқпалы ауруларының ошақтарын жою жөніндегі ветеринариялық іс-шаралар кешені жүргізілгеннен кейін бас мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық инспектордың ұсынуы бойынша шектеу іс-шараларын немесе карантинді тоқтату туралы шешімдер қабылдайды;

      Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен ветеринариялық пункттерді қызметтік үй-жайлармен қамтамасыз етеді;

      Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген тәртіппен ауыл шаруашылығы жануарларын бiрдейлендiруді жүргізуге қатысады;

      ауыл шаруашылығы жануарларын қолдан ұрықтандыратын, мал шаруашылығы өнiмi мен шикiзатын дайындайтын мемлекеттік пункттердің, сою алаңдарының (ауыл шаруашылығы жануарларын сою алаңдарының), малқорымдарының (биотермиялық шұңқырлардың), пестицидтердi, улы химикаттарды және олардың ыдыстарын арнайы сақтау орындарының(көмінділердің) жұмыс iстеуiне жәрдемдеседі;

      агроөнеркәсiптiк кешен мен ауылдық аумақтар саласында жедел ақпарат жинауды жүзеге асырады және оны аудандардың (облыстық маңызы бар қаланың) жергiлiктi атқарушы органдарына (әкімдіктеріне) береді;

      ауыл шаруашылығы санағын жүргiзуге қатысады;

      "Агроөнеркәсіп кешеніндегі үздік кәсіп иесі" конкурсын өткізеді;

      Жайылымдарды басқару және оларды пайдалану жөніндегі жоспарды іске асыруды қамтамасыз етеді және жергілікті өзін-өзі басқару органына (жергілікті қоғамдастық жиынына) оның іске асырылу қорытындылары туралы жыл сайынғы есепті ұсынады;

      жайылым пайдаланушылар арасында жайылымдарды ұтымды пайдалану бойынша іс-шаралар өткізу туралы түсіндіру жұмыстарын жүзеге асырады;

      жергілікті өзін-өзі басқару органдарымен бірлесіп жайылымдардың жалпы алаңына шекті жол берілетін жүктеме нормаларының сақталуын қамтамасыз етеді;

      өзінің интернет-ресурстарында Жайылымдарды басқару және оларды пайдалану жөніндегі жоспарды орналастырады;

      Жайылымдарды басқару және оларды пайдалану жөніндегі жоспардың іске асырылу қорытындылары туралы жыл сайынғы есептерді тиісті аумақтарда таратылатын бұқаралық ақпарат құралдарында жариялайды;

      облыстың жергілікті атқарушы органына тапталған және тозған жайылымдар туралы хабарлайды;

      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен көзделген жағдайларды қоспағанда, жер телімдерін жеке меншiкке және жер пайдалануға береді;

      қауымдық сервитуттарды белгілейді;

      жер телімдерін алып қою, соның ішінде мемлекет мұқтажы үшін алып қою мәселелерi жөнiнде аудандық (қалалық) әкiмдiкке ұсыныстар енгізеді;

      Мемлекеттік корпорацияға жер теліміне құқық ауыртпалығын белгілеуге және тоқтатуға нұсқама жібереді;

      жерді пайдалану мен қорғауға мемлекеттік бақылауды жүзеге асырады;

      жерді пайдалану мен қорғауды бақылау жөніндегі тиісті уәкілетті органға заңды күшіне енген сот шешімі негізінде жер телімдері мәжбүрлеп алып қойылған тұлғалар туралы ақпарат береді;

      аудандық өкiлетті және атқарушы органдарға осы елдi мекендердi кенттер, ауылдар категорияларына жатқызу туралы, оларды тарату және қайта құру туралы ұсыныстар енгiзедi;

      тиiстi елдi мекен халқының пiкiрiн ескере отырып, аудандық өкiлдi және атқарушы органдарға кенттерге, ауылдарға, ауылдық округтерге ат қою және олардың атын өзгерту туралы ұсыныстар енгiзедi;

      тиiстi аумақ халқының пiкiрiн ескере отырып, облыстық ономастика комиссиясының қорытындысы негізінде осы елдi мекендердің құрамдас бөлiктеріне атау беру, оларды қайта атау, сондай-ақ олардың атауларының

      транскрипциясын нақтылау мен өзгерту жөніндегі мәселелерді шешеді;

      аудандық өкiлдi және атқарушы органдарға кенттердiң, ауылдардың, ауылдық округтердiң шекараларын белгiлеу және өзгерту туралы ұсыныстар енгiзедi;

      пошта операторларына өздерінің аумақтарына өндірістік объектілерді орналастыруында жәрдем көрсетеді;

      әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында пошта байланысының тиімді жұмыс істеуіне жәрдемдеседі;

      кондоминиум объектілерін басқару органдарымен, тұрғын және тұрғын емес ғимараттардың меншік иелерімен олардың абоненттік пошта жәшіктерін қамтамасыз етуі және оларды тиісінше пайдалану жөнінде жұмыс жүргізеді;

      Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен және мерзімде электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына бағалау жүргізу үшін ақпарат саласындағы уәкілетті органға ақпарат ұсынуды қамтамасыз етеді;

      Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

      өз құзыреті шегінде жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін басқару саласындағы құқықтық актілердің жобаларын әзірлейді;

      егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін басқарады, оны қорғау жөніндегі шараларды жүзеге асырады;

      шешім қабылдайды және жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін жекешелендіруді жүзеге асырады, оның ішінде объектіні жекешелендіруге дайындау процесінде оның сақталуын қамтамасыз етеді, жекешелендіру процесін ұйымдастыру үшін делдалды тартады, жекешелендіру объектісін бағалауды қамтамасыз етеді, жекешелендіру объектісін сатып алу-сату шарттарын дайындау мен жасасуды және сатып алу-сату шарттары талаптарының сақталуын бақылауды жүзеге асырады;

      мүлкі кенттің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) коммуналдық мемлекеттік кәсіпорын қызметінің нысанасы мен мақсаттарын, сондай-ақ осындай қызметті жүзеге асыратын коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынның түрін (шаруашылық жүргізу құқығындағы немесе қазыналық кәсіпорын) айқындайды;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғасына берілген немесе өзінің шаруашылық қызметінің нәтижесінде өзі сатып алған мүлікті алып қоюды немесе қайта бөлуді жүзеге асырады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларының артық, пайдаланылмайтын не мақсатқа сай пайдаланылмайтын мүлкін алып қоюды жүзеге асырады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін жеке тұлғаларға және мемлекеттік емес заңды тұлғаларға кейіннен сатып алу құқығынсыз не кейіннен сатып алу құқығымен мүліктік жалдауға (жалға алуға), сенімгерлік басқаруға береді;

      Павлодар қаласы әкімімен келісім бойынша жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларын құру, қайта ұйымдастыру, атауын өзгерту және тарату туралы шешім қабылдайды;

      коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынға өзіне бекітіп берілген мүлікті (ол өндірген өнімді сатуды қоспағанда) иеліктен шығаруға немесе оған өзгеше тәсілмен билік етуге, филиалдар мен өкілдіктер құруға, сондай-ақ дебиторлық берешекті беруге және есептен шығаруға келісім береді;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың мемлекеттік заңды тұлғаларының жарғысын (ережесін), оған енгізілетін өзгерістер мен толықтыруларды бекітеді;

      мүлкі кенттің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындар қызметінің басым бағыттарын және бюджеттен қаржыландырылатын жұмыстарының (көрсетілетін қызметтерінің) міндетті көлемін айқындайды;

      мүлкі кенттің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) мемлекеттік кәсіпорындардың даму жоспарларын және олардың орындалуы жөніндегі есептерді "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларда қарайды, келіседі және бекітеді;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін пайдалану, оның ішінде оны кепілге, жалға алуға, өтеусіз пайдалануға және сенімгерлік басқаруға беру туралы шешімдер қабылдайды;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларына бекітіп береді;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін иеліктен шығару туралы шешім қабылдайды;

      Қазақстан Республикасының заңнамасында берілген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

3 тарау. Кент әкімі аппараты әкімінің өкілеттігі, мәртебесі

      13. Әкім аппаратына басшылықты "Атамекен кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне жүктелген мiндеттердiң орындалуына және оның өкілеттігін жүзеге асыруға дербес жауапты болатын әкім жүзеге асырады.

      14. Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес әкім әкімнің орынбасарына ие.

      15. Әкімнің өкілеттігі:

      Әкім аппаратының жұмысын ұйымдастырады, оның қызметіне басшылық етуді іске асырады;

      жергілікті қоғамдастық жиынында немесе жергілікті қоғамдастық жиналысында қабылданған шешімдерді қарастырады, олардың орындалуын қамтамасыз етеді;

      бюджет қаражатын үнемдеудің және (немесе) Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы заңнамасында көзделген түсімдердің есебінен еңбек шарты бойынша қызметкерлерді қабылдайды;

      мемлекеттік мекемелердің өз иелігінде қалатын тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) өткізуінен түсетін ақша түсімдері мен шығыстарының жиынтық жоспарын Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес жасайды және бекітеді;

      тұрғын үй қорын түгендеуді жүргізеді;

      Павлодар қаласы әкімімен және жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісу бойынша кенттiң авариялық тұрғын үйлерін бұзуды ұйымдастырады;

      мемлекеттік жоспарлау жүйесінің бағдарламалық құжаттары аясында ауыл халқына шағын несие беруге жәрдем көрсетеді;

      Әкім Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес әкім орынбасарының міндеттері мен өкілеттіктерін белгілейді;

      Әкім аппараты қызметкерлерінің мемлекеттік қызметшілер этикасының нормаларын сақтауын әкім қамтамасыз етеді қолданыстағы заңнамада көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады;

      Ауыл әкімі болмаған кезеңде, оның өкілеттіктерін орындауды Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес оны алмастыратын тұлға жүзеге асырады.

      16. "Атамекен кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі мен коммуналдық мүлікті басқару уәкілетті органы (жергілікті атқарушы органы) арасындағы өзара қарым-қатынас қолданыстағы заңнамамен реттеледі.

      17. "Атамекен кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі мен үйлестіретін саласындағы уәкілетті органы (жергілікті атқарушы органы) арасындағы өзара қарым-қатынас қолданыстағы заңнамамен реттеледі.

      18. "Атамекен кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің әкімшілігі мен еңбек ұжымы арасындағы қарым-қатынас Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексімен және ұжымдық шартпен белгіленеді.

4 тарау. Кент әкімі аппаратының мүлкі

      19. Әкім аппараты заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкi болу мүмкін.

      Әкім аппаратының мүлкі оған меншік иесі берген мүлiк, сондай -ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      20. Әкім аппаратына бекітілген мүлік кенттің коммуналдық меншігіне жатады.

      21. Егер заңнамада өзгеше белгіленбесе, әкім аппараты жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісу бойынша бекітіліп берілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті иеліктен шығаруы немесе оған өзгеше тәсілмен билік етуі мүмкін.

5 тарау. Кентәкімі аппаратын қайта ұйымдастыру және тарату

      22. Әкім аппаратын қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасында айқындалатын тәртіппен жүзеге асырылады.

      23. Кент әкімі аппаратының қарамағында мынадай ұйымдар бар:

      "Жаяу Мұса атындағы Мәдениет үйі" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны;

      "Атамекен кентінің "SUNQAR" дене шынықтыру-сауықтыру кешені" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны.

О переименовании государственного учреждения

Постановление акимата города Павлодара Павлодарской области от 12 февраля 2024 года № 162/1

      В соответствии с пунктом 2 статьи 31, пунктом 8 статьи 37 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", подпунктом 8) статьи 18 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе", постановлением Правительства Республики Казахстан от 01 сентября 2021 года № 590 "О некоторых вопросах организации деятельности государственных органов и их структурных подразделений", на основании совместного постановления акимата Павлодарской области от 28 декабря 2023 года № 4 и решения Павлодарского областного маслихата от 28 декабря 2023 года № 105/8 "О переименовании некоторых административно-территориальных единиц Павлодарской области",акимат города Павлодара ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Переименовать с государственного учреждения (далее-ГУ) "Аппарат акима поселка Ленинский" в ГУ "Аппарат акима поселка Атамекен".

      2. Утвердить Положение о государственном учреждении "Аппарат акима поселка Атамекен" согласно приложению к настоящему постановлению.

      3. Отменить постановление акимата города Павлодара от 19 апреля 2022 года № 551/2 "Об утверждении Положения о государственном учреждении "Аппарат акима поселка Ленинский".

      4. Государственному учреждению "Аппарат акима поселка Ленинский" принять необходимые меры, вытекающие из настоящего постановления, в соответствии с действующим законодательством.

      5. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима города.

      Исполняющий обязанности акимагорода Павлодара А. Аманов

  Приложение
к постановлению акимата
города Павлодара
от "___"___________ 2024 года
№ ________

Положение о государственном учреждении "Аппарат акима поселка Атамекен"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Атамекен" (далее – аппарат акима) является государственным учреждением, обеспечивающим деятельность акима поселка Атамекен (далее – аким) и осуществляющим иные функции, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      2. Аппарат акима осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативно-правовыми актами, а также настоящим Положением об аппарате акима.

      3. Учредителем государственного учреждения "Аппарат акима поселка Атамекен" является государство в лице акимата города Павлодара Павлодарской области.

      4. Аппарат акима является юридическим лицом в организационно – правовой форме государственного учреждения, в соответствии с законодательством Республики Казахстан имеет печати с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и штампы со своим наименованием на казахском и русском языках, бланки установленного образца, счета в органах казначейства.

      5. Аппарат акима вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      6. Аппарат акима имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      7. Аппарат акима по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя,и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      8. Структура и лимит штатной численности Аппарат акима утверждаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      9. Полное наименование аппарата акима на государственном языке: "Атамекенкенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі;

      на русском языке: Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Атамекен".

      Местонахождение аппарата акима: Республика Казахстан, 140015, Павлодарская область, город Павлодар, поселок Атамекен,улица Ахмет Байтұрсынұлы, строение 3А.

      Режим работы государственного учреждения "Аппарат акима поселка Атамекен":

      понедельник - пятница с 900 час. до 1830 час., обеденный перерыв с 1300 час. до 1430 час., выходные дни: суббота - воскресенье.

      10. Финансирование деятельности Аппарата акима осуществляется из местного бюджета в соответствии законодательством Республики Казахстан.

      11. Аппарату акима запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей являющихся полномочиями аппарата акима.

      Если аппарату акима законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то полученные доходы направляются в государственный бюджет, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

Глава 2. Задачи и полномочияаппарата акима поселка

      12. Задачи:

      информационно-аналитическое, организационно-правовое, материально-техническое обеспечение деятельности акима, а также решение вопросов местного значения;

      обеспечение деятельности акима по реализации государственной политики на подведомственной территории;

      взаимодействие акима с другими государственными органами, организациями и гражданами.

      Полномочия:

      1) права:

      проводит инвентаризацию жилищного фонда;

      организует по согласованию с акимом города Павлодара и собранием местного сообщества снос аварийного жилья поселка;

      оказывает содействие микрокредитованию сельского населения в рамках программных документов системы государственного планирования;

      осуществляет иные полномочия, предусмотренные действующим законодательством.

      2) обязанности:

      качественно оказывать государственные услуги населению в соответствии с действующим законодательством;

      качественно и своевременно исполнять акты и поручения Президента, Правительства Республики Казахстан и иных центральных исполнительных органов, акима и акимата области, района (города областного значения), акима города районного значения, села, поселка, сельского округа;

      осуществлять иные обязанности, предусмотренные действующим законодательством.

      Функции:

      обеспечивает организацию проведения схода местного сообщества, раздельного схода местного сообщества жителей поселка, улицы, многоквартирного жилого дома, собрания местного сообщества;

      оповещает о времени, месте созыва раздельного схода местного сообщества, схода и собрания местного сообщества и обсуждаемых вопросах не позднее, чем за десять календарных дней до дня их проведения через средства массовой информации или иными способами;

      обеспечивает исполнение решений, принятых на сходе местного сообщества или собрании местного сообщества и одобренных акимом поселка;

      обеспечивает планирование и исполнение бюджета поселка;

      разрабатывает и вносит в вышестоящий акимат для утверждения соответствующим маслихатом бюджетных программ, администратором которых выступает аппарат акима;

      представляет собранию местного сообщества и в маслихат города Павлодара отчет об исполнении бюджета поселка;

      принимает решение о реализации бюджета поселка;

      разрабатывает и представляет на утверждение собрания местного сообщества программу развития местного сообщества;

      выступает заказчиком по строительству, реконструкции и ремонту объектов, относящихся к коммунальному имуществу поселка;

      осуществляет контроль за целевым и эффективным использованием коммунального имущества местного самоуправления;

      осуществляет права субъекта права коммунальной собственности по отношению к коммунальным юридическим лицам местного самоуправления;

      устанавливает коммунальному государственному предприятию, имущество, которое находится в коммунальной собственности поселка(коммунальной собственности местного самоуправления), срок содержания и обеспечения сохранности изъятого имущества до его передачи иному лицу с последующим списанием с баланса;

      представляет интересы государства по вопросам коммунального имущества местного самоуправления, осуществляет защиту права собственности поселка(коммунальной собственности местного самоуправления);

      осуществляет контроль за выполнением доверительным управляющим обязательств по договору доверительного управления коммунальным имуществом местного самоуправления;

      осуществляет контроль и анализ выполнения планов развития коммунальных государственных предприятий, имущество которых находится в коммунальной собственности поселка(коммунальной собственности местного самоуправления);

      организует учет коммунального имущества местного самоуправления, обеспечивает его эффективное использование;

      рассматривает обращения, заявления, жалобы юридических и физических лиц, принимает меры по защите прав и свобод граждан;

      содействует сбору налогов и других обязательных платежей в бюджет;

      содействует исполнению гражданами и юридическими лицами норм Конституции Республики Казахстан, законов, актов Президента и Правительства Республики Казахстан, нормативных правовых актов центральных и местных исполнительных органов;

      в пределах своей компетенции осуществляет регулирование земельных отношений;

      обеспечивает сохранение государственного жилищного фонда поселка, а также строительство, реконструкцию, ремонт и содержание автомобильных дорог в поселке;

      содействует организации крестьянских хозяйств, развитию предпринимательской деятельности;

      организует и обеспечивает исполнение в пределах своей компетенции законодательства Республики Казахстан по вопросам воинской обязанности и воинской службы, гражданской обороны, а также мобилизационной подготовки и мобилизации;

      организует совершение нотариальных действий в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      организует работу по сохранению исторического и культурного наследия;

      выявляет малообеспеченных лиц, вносит в вышестоящие органы предложения по обеспечению занятости, оказанию адресной социальной помощи, организации обслуживания одиноких престарелых и нетрудоспособных граждан на дому;

      организует помощь лицам с инвалидностью;

      организует общественные работы, молодежную практику и социальные рабочие места;

      организует совместно с уполномоченным органом в области физической культуры и спорта и общественными объединениями лиц с инвалидностью проведение оздоровительныхи спортивных мероприятий среди лиц с инвалидностью;

      поддерживает и оказывает содействие в материально-техническом обеспечении учреждений спорта;

      создает условия для развития физической культуры и спорта по месту жительства физических лиц и в местах их массового отдыха на территории соответствующей административно-территориальной единицы;

      организует совместно с общественными объединениями лиц с инвалидностью культурно-массовые и просветительские мероприятия;

      координирует оказание социально-уязвимым слоям населения благотворительной помощи;

      обеспечивает трудоустройство лиц, состоящих на учете в службе пробации уголовно- исправительной инспекции, и оказывает иную социально-правовую помощь;

      в местностях,где нет органов занятости, отмечает безработных в порядке,установленном законодательством Республики Казахстан;

      содействует выделению жилья матерям, награжденным подвеской "Алтын алқа";

      организует выполнение общественных работ лицам, осужденным к данному виду наказания, в порядке определяемом уполномоченным органом в сфере уголовно- исправительной деятельности;

      содействует занятости осужденных, отбывающих наказание в учреждении уголовно- исправительной системы, в том числе путем:

      размещения заказов на товары, работы и услуги, производимые,выполняемые и оказываемые предприятиями и учреждениями уголовно-исправительной системы;

      привлечениясубъектов предпринимательства к открытию, расширению и модернизации на территории учреждений уголовно- исправительной системы производств, использующих труд осужденных;

      содействует кадровому обеспечению сельских организаций здравоохранения;

      содействует развитию местной социальной инфраструктуры;

      организует движения общественного автотранспорта;

      в случае необходимости оказания неотложной медицинской помощи, организует доставку больных до ближайшей организации здравоохранения, оказывающей врачебную помощь;

      обеспечивает деятельность организации дошкольного воспитания и обучения, учреждений культуры, за исключением учреждений культуры, расположенных в городе республиканского значения, столице, городах областного значения;

      организует учет детей дошкольного и школьного возраста;

      обеспечивает функционирование опорных школ (ресурсных центров);

      содействует бесплатному подвозу обучающихся до ближайшей школы и обратно;

      взаимодействует с органами местного самоуправления;

      осуществляет статистический и похозяйственный учет;

      принимает участие в работе сессий маслихата города при утверждении местного бюджета;

      организует в пределах своей компетенции обеспечение водоснабжением поселка и регулирование вопросов водопользования;

      организует работу по благоустройству, освещению, озеленению и санитарной очистке поселка;

      организует погребения безродных, и общественные работы по содержанию в надлежащем состоянии кладбищ и иных мест захоронений;

      ведет реестр непрофессиональных медиаторов;

      определяет места для выпаса животных на землях населенного пункта;

      принимает решения об установлении карантина или ограничительных мероприятий по представлению главного государственного ветеринарно-санитарного инспектора в случае возникновения заразных болезней животных на соответствующей территории;

      принимает решения о снятии ограничительных мероприятий или карантина по представлению главного государственного ветеринарно-санитарного инспектора после проведения заразных болезней животных на соответствующей территории;

      обеспечивает ветеринарные пункты служебными помещениями в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      участвует в проведении идентификации сельскохозяйственных животных в порядке, установленном Правительством Республики Казахстана;

      содействует функционированию государственных пунктов искусственного осеменения сельскохозяйственных животных, заготовки животноводческой продукции и сырья, убойных площадок (площадок по убою сельскохозяйственных животных), скотомогильников(биологических ям), специальных хранилищ (могильников)пестицидов, ядохимикатов и тары из-под них;

      осуществляет сбор оперативной информации в области агропромышленного комплекса и сельских территорий и предоставляет ее местным исполнительным органам (акиматам) районов (города областного значения);

      участвует в проведении сельскохозяйственной переписи;

      проводит конкурс "Лучший по профессии в агропромышленном комплексе";

      обеспечивает реализацию Плана по управлению пастбищами и их использованию и представляет ежегодный отчет об итогах его реализации органу местного самоуправления (сходу местного сообщества);

      осуществляет разъяснительную работу среди пастбища пользователей о проведении мероприятий по рациональному использованию пастбищ;

      обеспечивает совместно с органами местного самоуправления соблюдение предельно-допустимых норм нагрузки на общую площадь пастбищ;

      размещает на своих интернет–ресурсах План по управлению пастбищами и их использованию;

      публикует в средствах массовой информации, распространяемых на соответствующих территориях, ежегодные отчеты об итогах реализации Плана по управлению пастбищами и их использованию;

      информирует местный исполнительный орган области о сбитых и деградированных пастбищах;

      предоставляет земельные участки в частную собственность и землепользование, за исключением случаев предусмотренных действующим законодательством Республики Казахстан;

      устанавливает публичные сервитуты;

      вносит предложения в районный(городской) акимат по вопросу изъятия земельных участков,в том числе для государственных нужд;

      направляет предписания в Государственную корпорацию на установление и прекращение обременения права на земельный участок;

      осуществляет государственный контроль за использованием и охраной земель;

      предоставляет информацию в соответствующий уполномоченный орган по контролю за использованием и охраной земель о лицах, у которых принудительно изъяты земельные участки на основании вступившего в законную силу решения суда;

      вносит в районные представительные и исполнительные органы предложения об отнесении этих населенных пунктов в категории поселков, сел, об их упразднении и преобразовании;

      с учетом мнения населения соответствующего населенного пункта вносит в районные представительные и исполнительные органы предложения о наименовании и переименовании поселков, сел, сельских округов;

      с учетом мнения населения соответствующей территории на основании заключения областной ономастической комиссии решает вопросы по наименованию, переименованию составных частей этих населенных пунктов, а также уточнению и изменению транскрипции их наименований;

      вносит в районные представительные и исполнительные органы предложения об установлении и изменении границ поселков, сел, сельских округов;

      оказывает содействие операторам почты в размещении на их территории производственных объектов;

      содействует эффективному функционированию почтовой связи на территории административно-территориальной единицы;

      проводит работу с органами управления объектами кондоминиума, собственниками жилых и нежилых зданий по обеспечению ими абонентских ящиков и их надлежащей эксплуатации;

      обеспечивает предоставление информации в уполномоченный орган в сфере информации для проведения оценки качества оказания государственных услуг, оказываемых в электронной форме, в порядке и сроки, установленные законодательством Республики Казахстан;

      осуществляет иные функции, предусмотренные законодательством Республики Казахстан;

      разрабатывает проекты правовых актов в сфере управления коммунального имущества местного самоуправления в пределах своей компетенции;

      управляет коммунальным имуществом местного самоуправления, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан, осуществляет меры по его защите;

      принимает решение и осуществляет приватизацию коммунального имущества местного самоуправления, в том числе обеспечивает сохранность в процессе подготовки объекта к приватизации, привлекает посредника для организации процесса приватизации, обеспечивает оценку объекта приватизации, осуществляет подготовку и заключение договоров купли-продажи объекта приватизации, и контроль за соблюдением условий договоров купли-продажи;

      определяет предмет и цели деятельности коммунального государственного предприятия, имущество которого находится в коммунальной собственности поселка (коммунальной собственности местного самоуправления), а также вид коммунального государственного предприятия (на праве хозяйственного ведения или казенное предприятие), осуществляющего такую деятельность;

      осуществляет изъятие или перераспределение имущества, переданного коммунальному юридическому лицу местного самоуправления или приобретенного им в результате собственной хозяйственной деятельности;

      осуществляет изъятие излишнего, неиспользуемого либо используемого не по назначению имущества коммунальных юридических лиц местного самоуправления;

      предоставляет коммунальное имущество местного самоуправления в имущественный наем (аренду), доверительное управление физическим лицам и негосударственным юридическим лицам без права последующего выкупа либо с правом последующего выкупа;

      принимает решение о создании, реорганизации, изменении наименования и ликвидации коммунальных юридических лиц местного самоуправления по согласованию с акимом города Павлодара;

      дает согласие коммунальному государственному предприятию на отчуждение или распоряжение иным способом, закрепленным за ним имуществом (за исключением продажи произведенной им продукции), создание филиалов и представительств, а также на передачу и списание дебиторской задолженности;

      утверждает устав (положение) государственных юридических лиц местного самоуправления, внесение в него изменений и дополнений;

      определяет приоритетные направления деятельности и обязательные объемы работ (услуг), финансируемых из бюджета, коммунальных государственных предприятий, имущество которых находятся в коммунальной собственности поселка (коммунальной собственности местного самоуправления);

      рассматривает, согласовывает в случаях, предусмотренных Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе", и утверждает планы развития государственных предприятий, имущество которых находятся в коммунальной собственности сельского округа (коммунальной собственности местного самоуправления), и отчеты по их исполнению;

      принимает решения об использовании коммунального имущества местного самоуправления, в том числе о передаче его в залог, аренду, безвозмездное пользование и доверительное управление;

      закрепляет коммунальное имущество местного самоуправления за коммунальными юридическими лицами местного самоуправления;

      принимает решение об отчуждении коммунального имущества местного самоуправления;

      осуществляет иные функции, установленные законодательством Республики Казахстан.

Глава 3. Статус, полномочия акима аппарата акима поселка

      13. Руководство аппарат акима осуществляется акимом,который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на ГУ "Аппарат акима поселка Атамекен" задач и осуществление им своих полномочий.

      14. Аким имеет заместителя акима в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      15. Полномочия акима:

      организует работу аппарата акима, осуществляет руководство его деятельностью;

      рассматривает решения, принятые на сходе местного сообщества или собрания местного сообщества, обеспечивает их исполнение;

      принимает работников по трудовому договору за счет экономии бюджетных средств и (или) поступлений, предусмотренных законодательством Республики Казахстан о местном государственном управлении и самоуправлении;

      составляет и утверждает сводный план поступлений и расходов денег от реализации государственными учреждениями товаров (работ, услуг) остающихся в их распоряжении, в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан;

      проводит инвентаризацию жилищного фонда;

      организует по согласованию с акимом города Павлодара и собранием местного сообщества снос аварийного жилья поселка;

      оказывает содействие микрокредитованию сельского населения в рамках программных документов системы государственного планирования;

      Аким определяет обязанности и полномочия заместителя акима в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан;

      Аким обеспечивает соблюдение сотрудниками аппарата акима норм этики государственных служащих.

      осуществляет иные полномочия, предусмотренные действующим законодательством;

      Исполнение полномочий Акима села в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      16. Взаимоотношение между государственным учреждением "Аппарат акима поселка Атамекен" и уполномоченным органом по управлению коммунальным имуществом (местным исполнительным органом) регулируется действующим законодательством Республики Казахстан.

      17. Взаимоотношение между государственным учреждением "Аппарат акима поселка Атамекен" и уполномоченным органом соответствующей отрасли (местным исполнительным органом) регулируется действующим законодательством Республики Казахстан.

      18. Взаимоотношение между администрацией государственного учреждения "Аппарат акима поселка Атамекен" с трудовым коллективом определяется в соответствии с Трудовым Кодексом Республики Казахстан и коллективным договором.

Глава 4. Имущество аппарата акима поселка

      19. Аппарат акима может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество аппарата акима формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      20. Имущество, закрепленное за аппаратом акима относится к коммунальной собственности поселка.

      21. Аппарат акима по согласованию с собранием местного сообщества может отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

Глава 5. Реорганизация и упразднение аппаратаакима поселка

      22. Реорганизация и упразднениеаппарата акима осуществляется в порядке, определяемом законодательством Республики Казахстан.

      23. Аппарат акима поселка имеет следующие организации, находящихся в ведении:

      Государственное коммунальное казенное предприятие "Дом культуры имени Жаяу Мусы";

      Государственное коммунальное казенное предприятие "Физкультурно-оздоровительный комплекс" "SUNQAR" поселка Атамекен".