Оралмандардың отбасылары үшін тұрғын үй сатып алу ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы 2001 жылғы 4 мамыр N 605. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2004.02.25. N 225 қаулысымен.

      "Халықтың көші-қоны туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 13 желтоқсандағы  Заңының  29-бабына және "2001 жылға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 22 желтоқсандағы заңын іске асыру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 29 желтоқсандағы N 1950  қаулысына  сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді:

     1. Қоса беріліп отырған Оралмандардың отбасылары үшін тұрғын үй сатып алу ережесі бекітілсін. <*>
      Ескерту. Тақырып және 1-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2003.01.17. N 48   қаулысымен.  

     2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді және жариялауға тиіс.

     Қазақстан Республикасының
     Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы      
Yкiметiнiң           
2001 жылғы 4 мамырдағы      
N 605 қаулысымен        
бекiтiлген            

        Оралмандардың отбасылары үшiн тұрғын үй сатып алу
                          ережесi <*>

       Ескерту. Тақырып және мәтіндегі сөздер ауыстырылды - ҚР Үкіметінің 2003.01.17. N 48   қаулысымен.

      Оралмандардың отбасылары үшiн тұрғын үй сатып алудың осы ережесi (бұдан әрi - Ереже) Қазақстан Республикасының "Халықтың көшi-қоны туралы" 1997 жылғы 13 желтоқсандағы, "Мемлекеттiк сатып алу туралы"  Z970163_  1997 жылғы 16 шiлдедегi, "Тұрғын үй қатынастары туралы" 1997 жылғы 16 сәуiрдегi  Z970094_  Заңдарына, Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң "Қазақстан Республикасының Көшi-қон және демография жөнiндегi агенттiгiнiң мәселелерi" туралы 1999 жылғы 21 шiлдедегi N  1020  , "Оралмандар үшiн республикалық бюджеттен бөлiнетiн қаражатты мақсатты пайдалану туралы ереженi бекiту туралы" 1999 жылғы 18 тамыздағы N  1194  және "2001 жылға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасының Заңын iске асыру туралы" 2000 жылғы 29 желтоқсандағы N  1950  қаулыларына сәйкес, тұрғын үй сатып алу процесiнде ықтимал өнiм берушiлер мен Қазақстан Республикасының Көшi-қон және демография жөнiндегi агенттiгiнiң аумақтық органдары (бұдан әрi - аумақтық органдар) арасында туындайтын құқықтық қатынастарды реттеу, репатрианттар (оралмандар) отбасылары үшiн тұрғын үй сатып алу ерекшелiктерiн айқындау және республикалық бюджеттен бөлiнген қаражатты тиiмдi жұмсау мақсатында әзiрлендi.

                         1. Жалпы ережелер  

      1. Осы Ережелерде мынадай ұғымдар пайдаланылады: 
      1) сатып алынатын тұрғын үйдiң түрi - мемлекеттiк сатып алуға ұсынылатын жеке тұрғын үй бiрлiгi (жеке тұрғын үй, пәтер, жатақханадағы бөлме); 
      2) құзыреттi органдар - осы Ереже шеңберiнде тиiстi сұраныстар бойынша қажеттi ақпарат беретiн мемлекеттiк органдар; 
      3) аумақтық органдар - Қазақстан Республикасының Көшi-қон және демография жөнiндегi агенттiгiнiң оралмандар үшiн мемлекеттiк сатып алу туралы заңнамаға сәйкес конкурстар ұйымдастыруды, өткiзудi және тұрғын үйлердi мемлекеттiк сатып алу ісiн жүзеге асыратын аумақтық бөлiмшелерi.

      2. Осы Ережеде, сондай-ақ "Мемлекеттiк сатып алу туралы"  Заңда  көзделген ұғымдар да пайдаланылады.

      3. Сатып алынуға тиiстi тұрғын үйлердiң саны әрбiр күнтiзбелiк жылға арнап Қазақстан Республикасының Президенті белгілеген оралмандардың көшіп келу квотасына сәйкес және өткен жылдардың көшiп келу квотасы бойынша жинақталып қалған оралмандарға тиесiлi берешектi өтеу үшiн республикалық бюджеттен көзделген қаражат ескерiле отырып, айқындалады. <*>
       Ескерту. 3-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2003.01.17. N 48   қаулысымен.

      4. Оралмандар үшiн сатып алынатын тұрғын үйлер Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасында көзделiп, белгiленген техникалық, санитариялық және басқа мiндеттi талаптарға сай және қоныстандыруға дайын болуға тиiс. 

       2. Оралмандардың отбасылары үшiн тұрғын үй сатып алу
               жөнiндегi конкурсты ұйымдастыру
                          тәртiбi

      5. Аумақтық органның басшысы өзiнiң құзыретi шегiнде Қазақстан Республикасының мемлекеттiк сатып алу туралы заңнамасына сәйкес оралмандар үшiн тұрғын үйлердi мемлекеттiк сатып алуды жүзеге асыру туралы шешiм қабылдайды, сатып алынатын тұрғын үйлер санын, сондай-ақ республикалық бюджетте көзделген қаражат шегiнде сатып алуды қаржыландыру көлемiн бекiтедi. 
      Мемлекеттiк сатып алуды ұйымдастыру және өткiзу жөнiндегi жауапты лауазымды адамды тағайындайды, "Мемлекеттiк сатып алу туралы" Заңға сәйкес мемлекеттiк сатып алуды жүзеге асыру тәсiлiн таңдайды. 
      Мемлекеттiк сатып алуды жүзеге асырудың негiзгi тәсiлi ашық конкурс болып табылады.

      6. Аумақтық орган конкурстық комиссияны құрады, оның құрамына аумақтық органның басшысы мен мамандары, сондай-ақ жергiлiктi атқарушы органдардың өкiлдерi енгiзiледi. Қажет болған жағдайда техникалық сарапшы ретiнде тегiн негiзде мемлекеттiк органдардың мамандары тартылады. 

      7. Тұрғын үйдi мемлекеттiк сатып алу процесiне байқаушылар ретiнде Оралмандар кеңесiнiң өкiлдерi - тұрғын үй алуға үмiткерлер жiберiлуi мүмкiн. <*>
       Ескерту. 7-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2003.01.17. N 48   қаулысымен.

      8. Конкурстық комиссия конкурс құжаттамасында көрсетiлген мынадай өлшемдердi: 
      1) тұрғын үй алаңы бiрлiгiне ең төменгi баға негiзiнде айқындалған тұрғын үй құнын; 
      2) қосалқы үй-жайлары мен үй іргесiндегi аумақтың абаттандырылу элементтерiнiң болуын; 
      3) абаттандырылу дәрежесiн, қосымша шаруашылық құрылыстары мен үй іргесiндегi учаскесi (жеке тұрғын үйлер үшiн) болуын; 
      4) орналасқан жерiн (ұсынылып отырған ауданда жалпы бiлiм беретiн мектептiң, мәдени-ағарту, мектепке дейiнгi және емдеу мекемелерiнiң, жалпы жұрт пайдаланатын жолаушылар көлiгiнiң қозғалыс бағыттары және т.б. болуын); 
      5) тұрғын үйдiң санитариялық және техникалық нормаларға сай келуiн ескере отырып, сатып алынатын әрбiр тұрғын үй бойынша ұтып шыққан конкурстық өтiнiмдi айқындайды.

      9. Конкурстық комиссия өз қызметiн мемлекеттiк сатып алу туралы заңнамада белгiленген тәртiппен жүзеге асырады. 
      Конкурстық комиссияның шешiмiне Қазақстан Республикасының заңнамада белгiленген тәртiппен шағым жасалуы мүмкiн. 

       3. Оралмандардың отбасылары үшiн тұрғын үй сатып алудың
                        ерекшелiктерi

      10. Сатып алынатын тұрғын үйдiң әрбiр түрi бойынша үш конкурстық өтiнiмнен аз табыс етiлген жағдайда немесе олар болмаған жағдайда, тұрғын үйдiң осы түрiн сатып алу жөнiндегi конкурс өткен жоқ деп танылады.

      11. Сатып алынатын үйдiң қандай да бiр түрi бойынша конкурс өткен жоқ деп танылған жағдайда, аумақтық орган тұрғын үйдiң осы түрiн мемлекеттiк сатып алуды Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген бiр көзден сатып алу тәсiлiн жүзеге асыруға құқылы.

      12. Конкурстық комиссия ықтимал өнiм берушiнiң конкурстық өтiнiмiн қараған кезде ұсынылып отырған тұрғын үйдiң конкурстық құжаттамада көрсетiлген өлшемдерге сәйкестiгiн тексерiп қарауға мiндеттi, ол актiмен ресiмделедi.

      13. Сатып алынған тұрғын үй заңнамада белгiленген тәртiппен оралманның меншiгiне тегiн берiледi. 

        4. Ықтимал өнiм берушiлер конкурсқа қатысу үшiн табыс
                   ететiн құжаттардың тiзбесi 

      14. Ықтимал өнiм берушi әзiрлеген конкурстық өтiнiм Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 1998 жылғы 10 желтоқсандағы N 1268  қаулысымен  бекiтiлген "Тауарларды, жұмыстар мен көрсетiлетiн қызметтердi мемлекеттiк сатып алуды жүргiзудiң тәртiбi туралы" нұсқаулықтың талаптарына сәйкес келуге және оған қосымша: 
      1) ұсынып отырған тұрғын үйiне ықтимал өнiм берушiнiң меншiк құқығын растайтын;
     2) тұрғын үйдiң құзыреттi органдар берген техникалық паспорты; 
     3) жер учаскесiнiң экспликациясы (жер учаскесi болған жағдайда);
     4) сатылатын тұрғын үйге қатысты кедергiнiң жоқтығы туралы құзыреттi органдардан анықтама;
     5) коммуналдық және басқа да көрсетiлетiн қызметтерге төлем бойынша берешегi жоқтығы туралы құзыреттi органдардан анықтама (Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген салықтардың, баждар мен басқа да мiндеттi төлемдердiң және алымдардың барлық түрлерi бойынша) құжаттарды қамтуы тиiс.

      15. Конкурсқа қатысуға арналған құжаттарды әзiрлеу үшiн жұмсалған  барлық шығыстарды (соның iшiнде нотариалдық қызмет көрсетулерге де) ықтимал өнiм берушi төлейдi.

           5. Сатып алынатын тұрғын үйдiң тұрғын алаңы
       нормаларын белгiлеу үшiн оралмандар табыс ететiн
                    құжаттардың тiзбесi

     16. Сатып алынатын тұрғын үйдiң тұрғын алаңы нормасы әрбiр оралманның отбасы үшiн Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасына сәйкес жеке белгiленедi.

     17. Сатып алынатын тұрғын үйдiң тұрғын алаңы нормасын белгiлеу үшiн оралман аумақтық органдарға:
     1) отбасының құрамы туралы анықтама;
     2) отбасында жүктi болғанына жиырма аптадан асқан әйел бар болса, ол туралы тиiстi анықтама;
     3) тұрғын үйiнiң және жер учаскесiнiң жоқ екендiгi туралы анықтама;
     4) бұрын келгендер өздерiнiң және өздерiмен бiрге туралы тұрып жатқан отбасы мүшелерiнiң мемлекеттен тұрғын үй және жер учаскесiн алмағандығы туралы тұрған жерiнен анықтама табыс етедi.

     18. Қажет болған жағдайда оралман сондай-ақ отбасында қосымша тұрғын алаңға құқық беретiн науқастың ауыр түрiнен зардап шегетiн адамның бар екендiгi туралы құзыреттi органдардан алынған тиiстi анықтаманы да табыс етедi.

                 6. Есепке алу және есептiлiк тәртiбi

     19. Тұрғын үйге мұқтаж оралмандарды есепке қою, олардың құқықтық мәртебесiн растайтын құжаттарды табыс ету арқылы, аумақтық органда тұратын жерi бойынша жүзеге асырылады.

     20. Оралмандардың отбасылары үшiн тұрғын үйлердi мемлекеттiк сатып алу жүргiзiлгендігi туралы есеп пен ақпаратты, аумақтық органдар Қазақстан Республикасының Көшi-қон және демография жөнiндегi агенттiгiне табыс етедi.

     21. Есептер мен ақпараттардың уақытылы, толық және дұрыс берiлуi үшiн жауапкершiлiк аумақтық органның басшысына жүктеледi.

                         7. Қорытынды ережелер

     22. Тұрғын үйдi сатып алу туралы шарттардың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

     23. Тұрғын үйдi сатып алу процесiнде аумақтық орган мен өнiм берушi арасында туындаған барлық даулар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес шешiледi.

     24. Тұрғын үйдi сатып алу процесiне қатысушылар осы Ереженiң талаптарын бұзғаны үшiн Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапқа тартылады.

Об утверждении Правил приобретения жилища для семей оралманов

Постановление Правительства Республики Казахстан от 4 мая 2001 года N 605. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 25 февраля 2004 г. N 225 (вступает в силу с 1 января 2004 г.). Пост.N 225 от 25.02.2004г. у.с - от 6.01.2006г. N 15 (вводится в действие со дня первого официального опубликования)

       Сноска. В заголовке и тексте заменены слова - постановлением Правительства РК от 17 января 2003 г.  N 48  .

      

      В соответствии со статьей 29 Закона Республики Казахстан от 13 декабря 1997 года  Z970204_  "О миграции населения" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 декабря 2000 года N 1950  P001950_  "О реализации Закона Республики Казахстан от 22 декабря 2000 года "О республиканском бюджете на 2001 год" Правительство Республики Казахстан постановляет: 
      1. Утвердить прилагаемые Правила приобретения жилища для семей оралманов.  <*>

      Сноска. В пункт 1 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 17 января 2003 г.  N 48  .
      2. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания и подлежит опубликованию. 

 

      Премьер-Министр
     Республики Казахстан      

 

                                                       Утверждены
                                             постановлением Правительства
                                                 Республики Казахстан
                                               от 4 мая 2001 года N 605

  Правила приобретения жилища для семей оралманов

      Настоящие Правила приобретения жилища для семей оралманов (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законами Республики Казахстан от 13 декабря 1997 года  Z970204_  "О миграции населения", от 16 июля 1997 года  Z970163_  "О государственных закупках", от 16 апреля 1997 года  Z970094_  "О жилищных отношениях", постановлениями Правительства Республики Казахстан от 21 июля 1999 года N 1020  P991020_  "Вопросы Агентства Республики Казахстан по миграции и демографии", от 18 августа 1999 года N 1194  P991194_  "Об утверждении Положения о целевом использовании средств, выделяемых из республиканского бюджета для оралманов" и от 29 декабря 2000 года N 1950  P001950_  "О реализации Закона Республики Казахстан "О республиканском бюджете на 2001 год", с целью регулирования правоотношений, возникающих в процессе приобретения жилища между потенциальными поставщиками и территориальными органами Агентства Республики Казахстан по миграции и демографии (далее - территориальные органы), определения особенностей приобретения жилища для семей оралманов и эффективного расходования выделенных средств из республиканского бюджета. 

  1. Общие положения

      
      1. В настоящих Правилах используются следующие понятия: 
      1) вид закупаемого жилища - отдельные жилые единицы (индивидуальный жилой дом, квартира, комната в общежитии), предлагаемые к государственным закупкам; 
      2) компетентные органы - государственные органы, предоставляющие в рамках настоящих Правил необходимую информацию по соответствующим запросам; 
      3) территориальные органы - территориальные подразделения Агентства Республики Казахстан по миграции и демографии, осуществляющие организацию, проведение конкурсов и государственную закупку жилища для оралманов в соответствии с законодательством о государственных закупках. 
      2. Также в настоящих Правилах используются понятия, предусмотренные в Законе  Z970163_  "О государственных закупках". 
      3. Количество приобретаемого жилища, подлежащего закупке, определяется в соответствии с установленной Президентом Республики Казахстан квотой иммиграции оралманов на каждый календарный год и с учетом предусмотренных средств из республиканского бюджета для погашения задолженности, образовавшейся за предыдущие годы перед оралманами. <*>

      Сноска. В пункт 3 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 17 января 2003 г.  N 48  .  
      4. Жилище, приобретаемое для оралманов, должно соответствовать установленным техническим, санитарным и другим обязательным требованиям, предусмотренных жилищным законодательством Республики Казахстан и быть готовым к заселению. 

  2.Порядок организации конкурса по закупке жилища для семей
оралманов

      5. Руководитель территориального органа в пределах своей компетенции в соответствии с законодательством Республики Казахстан о государственных закупках принимает решение об осуществлении государственных закупок жилища для оралманов, утверждает количество закупаемого жилища, а также объемы финансирования закупок в пределах средств, предусмотренных республиканским бюджетом. 
      Назначает ответственных должностных лиц по организации и проведению государственных закупок, выбирает способ осуществления государственных закупок в соответствии с Законом  Z970163_  "О государственных закупках". 
      Основным способом осуществления государственных закупок является открытый конкурс. 
      6. Территориальным органом создается конкурсная комиссия, в состав которой включаются руководитель и специалисты территориального органа, а также представители местных исполнительных органов. При необходимости привлекаются специалисты государственных органов на безвозмездной основе в качестве технического эксперта. 
      7. В процесс государственных закупок жилища могут допускаться в качестве наблюдателей представители Совета оралманов - претенденты на получения жилища.  <*>

      Сноска. В пункт 7 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 17 января 2003 г.  N 48  .
      8. Конкурсная комиссия определяет выигравшую конкурсную заявку по каждому виду закупаемого жилища отдельно с учетом следующих критериев, указанных в конкурсной документации: 
      1) стоимости жилища, определяемой на основе самой низкой цены на единицу площади жилища; 
      2) наличия вспомогательных помещений и элементов благоустройства придомовой территории; 
      3) степени благоустроенности, наличие дополнительных хозяйственных построек и приусадебных участков (для индивидуальных жилых домов); 
      4) месторасположения (наличие в предлагаемом районе общеобразовательных школ, культурно-просветительных, дошкольных и лечебных учреждений, маршрутов движения пассажирских транспортных средств общего пользования и т.д.); 
      5) соответствия жилища санитарным и техническим нормам. 
      9. Конкурсная комиссия осуществляет свою деятельность в порядке, установленном законодательством о государственных закупках. 
      Решение конкурсной комиссии может быть обжаловано в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан. 

  3. Особенности приобретения жилища для семей оралманов

      10. В случае представления по каждому виду закупаемого жилища менее трех конкурсной заявки или в случае их отсутствия конкурс по закупке данного вида жилища признается несостоявшимся. 
      11. В случае признания конкурса по какому-либо виду закупаемого жилища несостоявшимся, территориальный орган вправе осуществить государственную закупку данного вида жилища способом закупок из одного источника в установленном законодательством Республики Казахстан порядке. 
      12. Конкурсная комиссия при рассмотрении конкурсных заявок потенциального поставщика обязана произвести осмотр предлагаемого жилища на соответствие его к критериям, указанным в конкурсной документации, который оформляется актом. 
      13. Приобретенное жилище в установленном законодательством порядке передается безвозмездно в собственность оралмана. 

            4. Перечень документов, представляемых потенциальными 
                     поставщиками на участие в конкурсе. 

      14. Конкурсная заявка, подготовленная потенциальным поставщиком, должна соответствовать требованиям Инструкции о порядке проведения государственных закупок товаров, работ и услуг, утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 10 декабря 1998 г. N 1268  P981268_  и содержать дополнительно следующие документы: 
      1) подтверждение права собственности потенциального поставщика на предлагаемое жилище;
      2) технический паспорт жилища, выданный компетентными органами;
      3) экспликация земельного участка (при наличии земельного участка);
      4) справку от компетентных органов об отсутствии обременения на реализуемое жилище;
      5) справку от компетентных органов об отсутствии задолженности по оплате коммунальных и других услуг (по всем видам налогов, пошлин и других обязательных платежей и сборов, предусмотренных законодательством Республики Казахстан).
      15. Все расходы, понесенные для подготовки документов на участие в конкурсе (в т. ч. и нотариальные услуги) оплачиваются потенциальным поставщиком.

            5. Перечень документов, представляемых оралманами
                для определения нормы жилой площади
                       приобретаемого жилища

 
      16. Норма жилой площади приобретаемого жилища определяется для каждой семьи оралмана индивидуально согласно жилищному законодательству Республики Казахстан. 
      17. Для определения нормы жилой площади приобретаемого жилища оралманы предъявляют в территориальные органы: 
      1) справку о составе семьи; 
      2) в случае наличии в семье женщины, имеющей беременность свыше двадцати недель, предоставляется соответствующая справка;
      3) справку об отсутствии жилища и земельного участка;
      4) прибывшие ранее предоставляют справку с места жительства о неполучении ими и постоянно проживающие с ними членами семьи жилища и земельного участка от государства. 
      18. При необходимости оралман предоставляет также соответствующую справку от компетентных органов о наличии в семье страдающего тяжелой формой заболевания, предоставляющую право на дополнительную жилую площадь.

                       6.Порядок по учету и отчетности

     

      19. Постановка на учет нуждающихся в жилище оралманов осуществляется по месту их жительства в территориальном органе по предоставлению документов, подтверждающих их правовой статус.
      20. Отчет и информация о проведенных государственных закупках жилища для семей оралманов представляются территориальными органами в Агентство Республики Казахстан по миграции и демографии.
      21. Ответственность за своевременность, полноту и достоверность представления отчетов и информации возлагается на руководителя территориального органа.

                        7. Заключительные положения

     

      22. Контроль за исполнением договоров о приобретении жилища осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      23. Все споры, возникающие в процессе приобретения жилища между территориальным органом и поставщиком, разрешаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
 
      24. За нарушение требований настоящих Правил, участники процесса приобретения жилища несут ответственность в соответствии с законодательством Республики Казахстан.