Қазақстан Республикасы Yкiметiнің 2001 жылғы 19 маусымдағы N 836 қаулысына өзгерiс енгiзу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы. 2003 жылғы 20 қаңтар N 55. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 11 тамыздағы № 502 қаулысымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Үкіметінің 11.08.2018 № 502 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Халықты жұмыспен қамту туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңын iске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етеді:

      1. "Халықты жұмыспен қамту туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңын iске асыру жөніндегi шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 2001 жылғы 19 маусымдағы N 836 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 2001 ж., N 23, 288-құжат) мынадай өзгерiс енгiзiлсiн:

      көрсетiлген қаулымен бекiтiлген Қазақстан Республикасына шетелдiк жұмыс күшiн тартуға квота белгiлеу ережесi, жұмыс берушiлерге рұқсат беру шарттары мен тәртiбi осы қаулыға қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi және жариялануға тиiс.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі



  Қазақстан Республикасы
Үкiметiнің
2003 жылғы 20 қаңтардағы
N 55 қаулысына
қосымша
Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң
2001 жылғы 9 маусымдағы
N 836 қаулысымен бекiтiлген

Қазақстан Республикасына шетелдiк жұмыс күшін тартуға квота белгiлеу ережесi, жұмыс берушiлерге рұқсат беру шарттары мен тәртібi
1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Ереже Қазақстан Республикасының Конституциясына , Қазақстан Pecпубликасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы " Халықты жұмыспен қамту туралы ", 1997 жылғы 13 желтоқсандағы " Халықтың көшi-қоны туралы " Заңдарына сәйкес әзiрлендi және Қазақстан Республикасына шетелдiк жұмыс күшiн тартуға квота белгiлеу ережесiн және жұмыс берушілерге рұқсат беру шарттары мен тәртiбiн белгiлейдi.

      2. Осы Ережеде пайдаланылатын ұғымдар:

      1) шетелдiк жұмыс күшi - республика аумағында еңбек қызметiн жүзеге асыру үшiн жұмыс беруші жалдайтын шетелдiк азаматтар мен азаматтығы жоқ адамдар;

      2) шетелдiк жұмыс күшiн тартуға арналған квота (бұдан әрi - квота) - Қазақстан Республикасының Үкiметi жыл сайын белгілейтiн республиканың экономикалық белсендi халқының санын пайызға шаққандағы шетелдiк жұмыс күшінің үлесi;

      3) жұмыс берушi - қызметкер еңбек қатынастарында тұратын жеке немесе заңды тұлға;

      4) шетелдiк жұмыс күшiн тартуға арналған рұқсат (бұдан әрi - рұқсат) - орталық атқарушы орган жұмыс берушiге беретін, Қазақстан Республикасына квота шегінде тарту үшiн шетелдiк жұмыс күшінің санын анықтайтын белгiленген нысандағы құжат;

      5) орталық атқарушы орган - халықты жұмыспен қамту саласындағы мемлекеттік саясатты iске асыруды үйлестіретiн мемлекеттiк орган;

      6) жұмыспен қамту мәселелерi жөнiндегі уәкілеттi орган - аймақтық деңгейде халықты жұмыспен қамтуға жәрдемдесудi және жұмыссыздықтан әлеуметтiк қорғауды қамтамасыз ететiн жергіліктi атқарушы органдардың құрылымдық бөлiмшесi (бұдан әрі - уәкілеттi орган).

      3. Осы Ереженің әрекетi:

      1) шетелдік заңды тұлғалар филиалдары мен өкілдiктерiнің бiрiншi басшылары болып жұмыс iстейтiн;

      2) бір күнтізбелік жыл iшiнде мерзiмiнің жиынтығы 45 күнтізбелік күннен аспайтын iссапардағы;

      3) Қазақстан Республикасының Үкiметiмен ақшалай баламалы 50 миллион АҚШ долларынан астам инвестициялар сомасына келiсiм-шарттар жасасқан ұйымдардың бiрiншi басшылары және бас менеджерлерi және қызметтiң басымдықты түрлерінде инвестициялық қызметтi жүзеге асыратын және инвестициялар жөніндегi уәкiлеттi органмен келiсiм-шарт жасасқан Қазақстан Республикасы заңды тұлғаларының бiрiншi басшылары болып жұмыс iстейтін;

      4) банк сақтандыру ұйымдарының, зейнетақы қорларының бiрiншi басшылары мен бас менеджерлерi болып жұмыс iстейтiн;

      5) Қазақстан Республикасында тiркелген дипломатиялық өкілдiктер мен халықаралық ұйымдардың құрамына енеді;

      6) Қазақстан Республикасында тiркелген шетелдiк бұқаралық ақпарат құралдары, радио мен теледидар өкілдерi болып табылатын;

      7) Қазақстан Республикасында тiркелген қайырымдылық және iзгілік ұйымдарда жұмыс iстейтiн;

      8) шетелдік ұйымдарға тиесілі теңiз және өзен кемелерi, әуе, темiр жол және автомобиль көлiгi экипаждарының мүшелерi болып табылатын;

      9) тиiстi орталық атқарушы органдармен келiсiм-шарттар бойынша әртiстер мен спортшылар болып жұмыс iстейтін;

      10) жеке кәсіпкерлер болып табылатын;

      11) Қазақстан Республикасында тұруға рұқсаты бар;

      12) босқын мәртебесi бар немесе Қазақстан Республикасының аумағында ресми саяси баспана алған шетелдiк азаматтар мен азаматтығы жоқ адамдарға қолданылмайды.

2-тарау. Квота белгілеу тәртiбi

      4. Жергiлiктi атқарушы органдар жыл сайын бiрiншi қазанға дейiнгi мерзімде жұмыс берушiлер өтінiштерiнің негiзінде орталық атқарушы орган белгiлеген нысан бойынша жұмыс берушiнiң алдағы жылға арналған шетелдiк жұмыс күшiн тартуының негiздемесін орталық атқарушы органға ұсынады.

      5. Мүдделi орталық атқарушы органдар шетелдiк жұмыс күшiн тартуға арналған квотаны белгiлеу жөніндегi ұсыныстарын орталық атқарушы органға ұсынуға құқылы.

      6. Орталық атқарушы орган жергiлiктi атқарушы органдардың және мүдделi орталық атқарушы органдардың ұсыныстары негiзiнде жыл сайын бiрiншi желтоқсанға дейiн Қазақстан Республикасының Үкiметiне республиканың еңбек рыногындағы жағдайды ескере отырып, алдағы жылға арналған квотаны белгілеу туралы нормативтiк құқықтық кесiмнің жобасын енгiзедi.

      7. Қазақстан Республикасының Үкiметi жыл сайын Қазақстан Республикасының аумағында еңбек қызметiн жүзеге асыру үшiн шетелдiк жұмыс күшiн тартуға арналған квотаны белгiлейдi.

3-тарау. Рұқсат беру шарттары

      8. Бос жұмыс орындарының болуы мен уәкілеттi органдарда жұмыс күшiне деген сұранысты iшкi еңбек рыногы есебiнен қанағаттандыру мүмкіндiгінiң болмауы рұқсат беру шарттары болып табылады.

      9. Орталық атқарушы орган рұқсат берген кезде iшкi еңбек рыногында тиiстi ұсыныстар болған кезде тартылатын шетелдiк жұмыс күшiнің санын жекелеген кәсiптер мен бiліктіліктер бойынша шектей алады.

      10. Жұмыс берушi iшкi еңбек рыногында қызметкерлер iздестiрудi:

      1) бос жұмыс орындары (бoc лауазымдар) пайда болған күннен бастап үш жұмыс күнi iшінде бұл туралы мәлiметті уәкiлеттi органға жiберу;

      2) лауазымға қойылатын біліктілік талаптарын көрсете отырып, орталық атқарушы орган белгiлейтiн мерзiмді басылымдарда мемлекеттiк және орыс тілдерінде уәкілетті органға өтiнiш беруден кемiнде бiр ай және үш айдан аспайтын мерзiмдерде бос орындар туралы хабарландыру жариялау жолымен жүзеге асырады.

      11. Орталық атқарушы орган жұмыс берушіге, iшкi еңбек рыногында, оның iшінде орталық атқарушы органның web. сайты арқылы еңбек рыногының республикалық дерекқорында қызметкерлер iздестiрудi ұлғайту мүмкіндігiн ұсына алады.

      12. Шетелдiк азаматтардың мынадай санаттары:

      1) шетелдік банк ұйымдары құрылымдық бөлiмшелерінiң басшылары болып табылатындар;

      2) бiр мезгілде ұйымдардың құрылтайшылары және бiрiншi басшылары болып табылатындар;

      3) Еңбек көшi-қоны саласындағы ынтымақтастық және еңбекшi- көшiп келушiлердi әлеуметтік қорғау туралы келiсімдерінің ережелерiне сәйкес маусымдық ауыл шаруашылығы жұмыстарында iстейтiндер iшкi еңбек рыногындағы iздестiрудi жүзеге асырмайды.

      13. Орталық атқарушы орган рұқсат берген кезде жұмыс берушiге мынадай рұқсат санаттарына сәйкес ерекше шарттарды орындауды жүктейдi:

      1) бiріншi санат үшiн - жоғары және арнаулы орта бiлiмi бар қазақстандық мамандарды даярлау, қайта даярлау және олардың бiлiктiлігін арттыру;

      2) екiншi санат үшiн - шетелдiк азаматтарды алмастыру үшiн жоғары және арнаулы орта бiлiмi бар қазақстандық мамандарды даярлау, қайта даярлау және олардың бiлiктiлiгiн арттыру;

      3) үшiншi санат үшiн - шетелдiк азаматтарды алмастыру үшiн қазақстандық мамандарды даярлау, қазақстандық азаматтар үшiн қосымша жұмыс орындарын құру.

4-тарау. Рұқсат беру тәртiбi

      14. Жұмыс берушi рұқсат алу үшін тиiстi уәкілеттi органға немесе орталық атқарушы органға жүгiнедi.

      15. Жұмыс берушi:

      1) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiмен келiсiм бойынша қаржы секторындағы;

      2) Қазақстан Республикасының Yкiметімен Өнiм бөлу туралы келiсiм мен басқа да шарттар жасасқан, құзыретiне инвестицияларды реттеу мен жер қойнауын пайдалану мәселелерi кiретін ұйымдардағы жұмыс үшiн шетелдiк жұмыс күшiн тартқан жағдайда тiкелей орталық атқарушы органға жүгінеді.

      16. Жұмыс берушi рұқсат алу үшiн мынадай құжаттарды:

      1) тартылатын шетелдiк жұмыс күшiнің санын, санатын және кәсiптер мен лауазымдардың атауын көрсете отырып, рұқсат беруге мемлекеттік немесе орыс тілдерінде орталық атқарушы орган белгiлеген нысан бойынша өтiнiштi;

      2) iшкi еңбек рыногында қызметкерлер iздестiру жөнiнде жүргiзiлген жұмыстың растамасы мен өтiнiш берген қазақстандық азаматтардың арасында талап етiлетін мамандардың болмауының дәлелiн:

      өтiнiш берген күннен бастап бiр айдан аспайтын мерзiмде уәкiлеттi орган азаматтарының аймақтық дерекқорынан бос лауазымдар бойынша ұсыныстар бар екендігі туралы анықтаманы;

      лауазымға қойылатын негiзгi бiлiктiлiк талаптарын көрсете отырып, бос орындар туралы хабарландыруы бар мерзiмді басылымның түпнұсқасын;

      3) лауазымға (мамандыққа) қойылатын кәсiби даярлық деңгейi бойынша бiлiктiлiк талаптарына сәйкестігіне растама мен бейiнi бойынша жұмыс стажына қойылатын талаптар, сондай-ақ шетел тілдерiн білу, қазiргi заманғы технологияларды қолдану ерекше машықтары мен дағдыларының болуы;

      4) тартылатын шетелдiк жұмыс күшi санының негiздемесiн;

      5) жұмыс берушінің бос лауазымға қазақстандық азаматтарға уәждемелi бас тартуын ұсынады.

      17. Уәкілеттi орган ұсынылған құжаттар негiзінде олар берiлген күннен бастап он жұмыс күнi iшінде еңбек рыногындағы қажеттiлiкті ескере отырып, шетелдік жұмыс күшiнiң талап етiлетiн санын тартудың орындылығы туралы оң немесе терiс қорытынды шығарады және осы қорытындыны ұсынылған құжаттармен бiрге орталық атқарушы органға жiбередi.

      18. Уәкiлеттi орган терiс қорытындыны iшкi еңбек рыногында мамандарды iздестiру жөнiнде шаралар қабылданбаған және осы Ереженiң 16-тармағында көзделген құжаттар толық және тиiсiнше көлемде ұсынылмаған жағдайларда бередi.

      19. Орталық атқарушы орган:

      1) уәкілетті органның қорытындысы негізiнде уәкілеттi органнан құжаттар түскен күннен бастап он жұмыс күнi iшінде рұқсат беру немесе беруден бас тарту туралы шешiм қабылдайды;

      2) уәкілеттi органды және жұмыс берушi бес жұмыс күнi ішінде қабылдаған шешiм туралы, рұқсат берілмеген жағдайда, себебiн көрсете отырып, жазбаша түрде хабардар етедi.

      20. Жұмыс берушіге рұқсат беруді орталық атқарушы оpган жүргiзедi.

      Рұқсат пен өтiнiштiң нысанын орталық атқарушы орган бекiтедi.

      21. Шетелдiк жұмыс күшiн тартуға рұқсат үш санатқа бөлiнедi:

      1) бiрiншi санат - ұйымның басшы құрамын тартуға;

      2) екiнші санат - белгіленген тәртіппен расталған құжаттармен жоғары және арнаулы opтa бiлiмi бар мамандарды тартуға;

      3) үшiншi санат - біліктi жұмыскерлердi тартуға.

      22. Рұқсатты басқа жұмыс берушілерге беруге болмайды. Берiлген рұқсат негiзiнде тартылатын шетелдiк жұмыс күшi басқа жұмыс берушiге жұмысқа қабылдана алмайды.

      23. Жұмыс берушi рұқсатты орталық атқарушы органда оны беру туралы жазбаша хабарлама алған күннен бастап бiр айдан аспайтын мерзімде алуға міндетті.

5-тарау. Рұқсат беруден бас тарту

      24. Рұқсат беруден бас тарту мынадай жағдайларда жүзеге асырылады:

      1) мамандарды iшкi еңбек рыногында iздестiру жөнiнде шаралар қабылданбаса және осы Ереженің 16-тармағына сәйкес көзделген құжаттар толық және тиiсiнше ресімделмесе;

      2) белгіленген квотадан асып кеткенде.

6-тарау. Тартылатын шетелдік жұмыс күшінің тізімдер куәландыру тәртiбi

      25. Жұмыс беруші рұқсаты болған кезде шетелдiк қызметкерлермен осы Ереженің шарттарына сәйкес және Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасында белгiленген тәртiппен жеке еңбек шарттарын жасасады.

      26. Жұмыс беруші рұқсат негiзiнде бір айдан аспайтын мерзiмде тартылатын шетелдiк жұмыс күшiнiң тiзiмдерiн жасайды және оларды уәкiлеттi органға ұсынады. Жұмыс беруші тiзiммен бiрге Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жасалған жеке еңбек шартының көшiрмесiн бередi.

      27. Тартылатын шетелдiк жұмыс күшiнің тiзімдерiн жұмыс беруші тегiн, атын және әкесiнің атын, туған күнi мен жылын, азаматтығын, шығатын елiн, мамандығы мен білiмiн, Қазақстан Республикасында қолданылатын Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрінің 1996 жылғы 7 қаңтардағы N 171-б/5, 1997 жылғы 4 қыркүйектегi N 146-б, 1997 жылғы 22 қазандағы N 181-б және 1998 жылғы 16 шілдедегi N 148-б бұйрықтарымен бекiтiлген Жұмысшылардың жұмыстары мен кәсiптерiнің бiрыңғай тарифтiк-бiліктілiк анықтамалығына, Басшылар, мамандар мен басқа да қызметшiлер лауазымдарының бiлiктiлiк анықтамалығына және 01-99 "Кәсіптер сыныптауышы" Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк сыныптауышына сәйкес кәсiптер мен лауазымдардың атауын көрсете отырып бес данада жасайды.

      28. Тартылатын шетелдiк жұмыс күшiнің тiзiмiне:

      1) рұқсаттың нотариалды куәландырылған көшiрмесi;

      2) білiмi туралы құжаттардың нотариалды куәландырылған аудармалары;

      3) АҚТҚ-ға тексерiлген халықаралық үлгiдегi медициналық анықтамалар;

      4) қызметкердiң еңбек қызметiн растайтын жұмыс беруші куәландырылған құжаттар қоса берiледi.

      29. Уәкілеттік орган рұқсаттың мерзiмi өткеннен кейiн шетелдiк жұмыс күшiн Қазақстан Республикасының шегiнен тыс әкетуге кепілдiк беретiн құжаттар болған кезде, құжаттардың осы Ережеде белгiленген талаптарға сәйкестiгiн қарағаннан кейiн, олар берiлген күннен бастап бес жұмыс күнi iшінде жұмыс берушi ұсынған тiзімдердi куәландырады.

      30. Шетелдiк қызметкермен жеке еңбек шарты рұқсаттың қолданылу мерзiмi аяқталғанға дейін бұзылған жағдайда, уәкiлеттi орган жұмыс берушi қолданыстағы рұқсатқа берген сол санаттар мен бiлiктiлiктер бойынша тартылатын шетелдiк жұмыс күшiнің өзгертілген тiзiмiн куәландырады.

      31. Уәкiлеттi орган куәландырған күннен бастап үш жұмыс күнi iшінде олар куәландырған тiзімдердi орталық атқарушы органға, Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгiнiң, Қазақстан Республикасы Ұлттық қауiпсiздiк комитетiнің аумақтық органдарына ұсынады.

      32. Тiзімдердi куәландырудан бас тарту мынадай жағдайларда жүзеге асырылады:

      1) құжаттарды осы Ереженің 26, 27 және 28-тармақтарына сәйкес толық және тиiсiнше ұсынбағанда;

      2) тартылатын шетелдік жұмыс күшi талап етілетiн санат пен бiлiктiлiкке сәйкес болмағанда.

      33. Тартылатын шетелдiк жұмыс күшiне жұмыс берушіде рұқсат (рұқсатқа уәкілеттi орган куәландырған тiзiмдер қоса беріледi) болған кезде визалық қолдау жүзеге асырылады.

      34. Жұмыс берушi рұқсаттың мерзімі өткеннен кейін шетелдік жұмыс күшiн Қазақстан Республикасының шегiнен тыс әкетудi қамтамасыз етедi.

7-тарау. Рұқсаттың мерзiмiн ұзарту

      35. Жұмыс берушiге рұқсаттың мерзiмiн ұзартуды орталық атқарушы орган рұқсаттың қолданылу мерзiмi өткен жағдайларда Қазақстан Республикасы белгiлеген квота шегінде жүзеге асырады.

      Рұқсаттың мерзiмiн ұзарту бiрiншi санат үшiн екi рет, екiншi санат үшін бip рет жүзеге acырылады.

      36. Рұқсатты ұзарту үшiн жұмыс берушi уәкiлетті органға мынадай құжаттарды:

      1) өтiніштi;

      2) рұқсаттың түпнұсқасын;

      3) уәкiлеттi орган куәландырған шетелдiк жұмыс күшінiң тiзiмдерiн;

      4) рұқсат мерзiмiн ұзарту үшін шетелдiк жұмыс күшiнiң тiзiмдерiн;

      5) бұрын берiлген рұқсаттың ерекше шарттарының орындалуын;

      6) рұқсаттың мерзiмiн ұзарту негiздемесiн жiбередi.

      37. Уәкiлетті орган ұсынылған құжаттар негiзінде құжаттар берiлген күннен бастап он жұмыс күнi iшінде еңбек рыногындағы қажеттiлiктi ecкepe отырып, рұқсаттың мерзiмiн ұзартудың орындылығы туралы қорытынды шығарады және бұл қорытындыны ұсынылған құжаттармен бiрге орталық атқарушы органға жiбередi.

      38. Орталық атқарушы орган уәкiлеттi органның қорытындысы негiзінде құжаттар түскен күннен бастап он жұмыс күнi iшінде рұқсаттың мерзiмiн ұзарту туралы шешiм қабылдайды және уәкілеттi орган мен жұмыс берушiге қабылданған шешiм туралы бес жұмыс күнi iшінде бас тартқан жағдайда себебiн көрсете отырып, жазбаша түрде хабарлайды.

      39. Жұмыс берушi орталық атқарушы органнан Қазақстан Республикасының Үкiметi белгiлеген квотаға сәйкес берiлетін рұқсат алады.

      40. Ұзартылған рұқсат бойынша тiзiмді куәландыру осы Ереженің шарттарына сәйкес жүзеге асырылады.

8-тарау. Рұқсатты тоқтата тұру және қайтарып алу

      41. Орталық атқарушы орган рұқсаттың қолданылуын үш айға дейiнгi мерзiмге тоқтата тұруға немесе міндеттi түрде себебiн көрсете отырып қайтарып алуға құқылы.

      42. Рұқсатты тоқтата тұру жұмыс берушiнің осы Ережеде көзделген рұқсат берудiң ерекше шарттарын бұзуына немесе орындалуына байланысты жүргiзілуі мүмкiн.

      43. Тоқтатыла тұрған рұқсаттың қолданылуы орталық атқарушы органның шешiмi бойынша анықталған тәртiп бұзушылықтар жойылғаннан кейiн қайта жаңартылады, жаңартылу туралы шешiм қабылданған күннен бастап он жұмыс күнi iшінде жұмыс берушіге бұл туралы жазбаша түрде хабарланады.

      44. Орталық атқарушы органның рұқсатты қайтарып алуы орталық атқарушы орган рұқсаттың қолданылуын тоқтатқан себептер жойылмаған жағдайда жүргiзіледi.

9-тарау. Есеп беру және осы Ереже мен рұқсат шарттарының орындалуын бақылау

      45. Жұмыс берушi тоқсан сайын рұқсат алғаннан кейiн уәкілетті органға шетелдiк жұмыс күшiн тарту туралы және осы Ереженің 13-тармағына сәйкес ерекше шарттардың орындалуы туралы ақпарат ұсынады.

      46. Уәкілеттi орган орталық атқарушы органға шетелдiк жұмыс күшiн тapту, жұмыс берушiнің рұқсаттың ерекше шарттарын орындауы жөнiнде есеп бередi. Есептiң нысаны мен мерзімдерiн орталық атқарушы орган белгiлейдi.

      47. Осы Ереже шарттарының орындалуын бақылауды орталық атқарушы орган мен оның жергiлiктi жерлердегi аумақтық органдары жүзеге асырады.

10-тарау. Жауапкершілік

      48. Осы Ереженi бұзу Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапкершiлiкке әкеп соқтырады.

О внесении изменения в постановление Правительства Республики Казахстан от 19 июня 2001 года N 836

Постановление Правительства Республики Казахстан от 20 января 2003 года N 55. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 11 августа 2018 года № 502 ( вводится в действие со дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 11.08.2018 № 502 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В целях реализации Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О занятости населения" Правительство Республики Казахстан постановляет:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 19 июня 2001 года N 836 "О мерах по реализации Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О занятости населения" (САПП Республики Казахстан, 2001 г., N 23, ст.288) следующее изменение:

      Правила определения квоты, условия и порядок выдачи разрешений работодателям на привлечение иностранной рабочей силы в Республику Казахстан, утвержденные указанным постановлением, изложить в редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания и подлежит опубликованию.

Премьер-Министр


Республики Казахстан



  Приложение
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 20 января 2003 года N 55
Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 19 июня 2001 года N 836

Правила определения квоты,
условия и порядок выдачи разрешений работодателям
на привлечение иностранной рабочей силы
в Республику Казахстан
Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с Конституцией Республики Казахстан, Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О занятости населения", от 13 декабря 1997 года "О миграции населения" и устанавливают порядок определения квоты, условия и порядок выдачи разрешений работодателям на привлечение иностранной рабочей силы в Республику Казахстан.

      2. Понятия, используемые в настоящих Правилах:

      1) иностранная рабочая сила - иностранные граждане и лица без гражданства, нанимаемые работодателем для осуществления трудовой деятельности на территории республики;

      2) квота на привлечение иностранной рабочей силы (далее - квота) - устанавливаемая ежегодно Правительством Республики Казахстан доля иностранной рабочей силы в процентном отношении к численности экономически активного населения республики;

      3) работодатель - физическое или юридическое лицо, с которым работник состоит в трудовых отношениях;

      4) разрешение на привлечение иностранной рабочей силы (далее - разрешение) - документ установленной формы, выдаваемый центральным исполнительным органом работодателю, определяющий количество иностранной рабочей силы для привлечения в Республику Казахстан в пределах квоты;

      5) центральный исполнительный орган - государственный орган, координирующий реализацию государственной политики в сфере занятости населения;

      6) уполномоченный орган по вопросам занятости - структурное подразделение местных исполнительных органов, обеспечивающее содействие занятости населения и социальную защиту от безработицы на региональном уровне (далее - уполномоченный орган).

      3. Действие настоящих Правил не распространяется на иностранных граждан и лиц без гражданства:

      1) работающих первыми руководителями филиалов и представительств иностранных юридических лиц;

      2) находящихся в командировке, срок которой не превышает суммарно 45 календарных дней в течение одного календарного года;

      3) работающих первыми руководителями и генеральными менеджерами организаций, заключивших с Правительством Республики Казахстан контракты на сумму инвестиций в денежном эквиваленте свыше 50 миллионов долларов США, и первыми руководителями юридических лиц Республики Казахстан, осуществляющих инвестиционную деятельность в приоритетных видах деятельности и заключивших контракт с уполномоченным органом по инвестициям;

      4) работающих первыми руководителями и генеральными менеджерами банковских, страховых организаций, пенсионных фондов;

      5) входящих в состав дипломатических представительств и международных организаций, аккредитованных в Республике Казахстан;

      6) являющихся представителями иностранных средств массовой информации, радио и телевидения, аккредитованных в Республике Казахстан;

      7) работающих в благотворительных и гуманитарных организациях, зарегистрированных в Республике Казахстан;

      8) являющихся членами экипажей морских и речных судов, воздушного, железнодорожного и автомобильного транспорта, принадлежащих иностранным организациям;

      9) работающих артистами и спортсменами по контрактам с соответствующими центральными исполнительными органами;

      10) являющихся индивидуальными предпринимателями;

      11) имеющих вид на жительство в Республике Казахстан;

      12) имеющих статус беженцев или официально получивших политическое убежище на территории Республики Казахстан.

Глава 2. Порядок определения квоты

      4. Местные исполнительные органы ежегодно в срок до первого октября на основании заявок работодателей представляют в центральный исполнительный орган обоснование привлечения работодателем иностранной рабочей силы на предстоящий год по форме, установленной центральным исполнительным органом.

      5. Заинтересованные центральные исполнительные органы вправе вносить предложения по определению квоты на привлечение иностранной рабочей силы в центральный исполнительный орган.

      6. Центральный исполнительный орган на основании предложений местных исполнительных органов и заинтересованных центральных исполнительных органов ежегодно до первого декабря вносит проект нормативного правового акта об установлении квоты на предстоящий год в Правительство Республики Казахстан с учетом ситуации на рынке труда республики.

      7. Правительство Республики Казахстан устанавливает ежегодно квоту на привлечение иностранной рабочей силы для осуществления трудовой деятельности на территории Республики Казахстан.

Глава 3. Условия выдачи разрешений

      8. Условиями для выдачи разрешений являются наличие свободных рабочих мест и отсутствие возможности у уполномоченных органов удовлетворить спрос на рабочую силу за счет внутреннего рынка труда.

      9. Центральный исполнительный орган при выдаче разрешений может ограничивать численность привлекаемой иностранной рабочей силы по отдельным профессиям и квалификациям при наличии соответствующих предложений на внутреннем рынке труда.

      10. Поиск работников на внутреннем рынке труда осуществляется работодателем путем:

      1) направления уполномоченному органу сведения о наличии свободных рабочих мест (вакантных должностей) в течение трех рабочих дней со дня их появления;

      2) публикации объявления об имеющихся вакансиях с указанием квалификационных требований к должности на государственном и русском языках в периодических изданиях, определяемых центральным исполнительным органом, в сроки не менее чем за один и не более чем за три месяца до подачи заявления в уполномоченный орган.

      11. Центральный исполнительный орган может предоставить

      работодателю возможность расширить поиск работников на внутреннем рынке труда, в том числе в республиканской базе данных рынка труда через web-сайт центрального исполнительного органа.

      12. Поиск на внутреннем рынке труда не осуществляется следующими категориями иностранных граждан:

      1) являющихся руководителями структурных подразделений иностранных банковских организаций;

      2) являющихся одновременно учредителями и первыми руководителями организаций;

      3) занятых на сезонных сельскохозяйственных работах в соответствии с положениями Соглашений о сотрудничестве в области трудовой миграции и социальной защиты трудящихся-мигрантов.

      13. Центральный исполнительный орган при выдаче разрешений возлагает на работодателя исполнение особых условий в соответствии с категориями разрешения:

      1) для первой категории - подготовка, переподготовка и повышение квалификации казахстанских специалистов с высшим и средним специальным образованием;

      2) для второй категории - подготовка, переподготовка и повышение квалификации казахстанских специалистов с высшим и средним специальным образованием для замены иностранных граждан;

      3) для третьей категории - подготовка казахстанских специалистов для замены иностранных граждан, создание дополнительных рабочих мест для казахстанских граждан.

Глава 4. Порядок выдачи разрешений

      14. Работодатель для получения разрешения обращается в соответствующий уполномоченный орган или в центральный исполнительный орган.

      15. Непосредственно в центральный исполнительный орган работодатель обращается в случае привлечения иностранной рабочей силы для работы:

      1) в финансовом секторе, по согласованию с Национальным Банком Республики Казахстан;

      2) в организациях, заключивших с Правительством Республики Казахстан Соглашения о разделе продукции и другие договоры, в компетенцию которых входят вопросы регулирования инвестиций и недропользования.

      16. Работодатель для получения разрешения представляет следующие документы:

      1) заявление на выдачу разрешений на государственном или русском языках с указанием количества, категории привлекаемой иностранной рабочей силы и наименования профессий и должностей по форме, установленной центральным исполнительным органом;

      2) подтверждение проведенной работы по поиску работников на внутреннем рынке труда и доказательства отсутствия требуемых специалистов среди подавших заявки казахстанских граждан:

      справку о наличии предложений по вакантным должностям из региональной базы данных граждан уполномоченного органа, в срок не более чем за месяц со дня подачи заявления;

      оригинал периодического издания с объявлением об имеющихся вакансиях с указанием основных квалификационных требований к должности;

      3) подтверждение соответствия предъявляемым к должности (специальности) квалификационным требованиям по уровню профессиональной подготовки и требования к стажу работы по профилю, а также наличия специфических навыков и умений: знание иностранных языков, использование современных технологий;

      4) обоснование количества привлекаемой иностранной рабочей

      силы;

      5) мотивированный отказ работодателя казахстанским гражданам

      на вакантную должность.

      17. Уполномоченный орган на основании представленных документов в течение десяти рабочих дней со дня их подачи выносит положительное или отрицательное заключение о целесообразности привлечения требуемого количества иностранной рабочей силы с учетом потребности на рынке труда и направляет данное заключение вместе с представленными документами в центральный исполнительный орган.

      18. Отрицательное заключение выдается уполномоченным органом в случаях непринятия мер по поиску специалистов на внутреннем рынке труда и предоставления документов в неполном и ненадлежащем объеме, предусмотренных пунктом 16 настоящих Правил.

      19. Центральный исполнительный орган:

      1) на основании заключения уполномоченного органа в течение десяти рабочих дней со дня поступления документов от уполномоченного органа принимает решение о выдаче или отказе в выдаче разрешения;

      2) уведомляет уполномоченный орган и работодателя о принятом решении в течение пяти рабочих дней в письменном виде, с указанием причины в случае отказа.

      20. Выдача разрешений работодателю производится центральным исполнительным органом.

      Форма разрешения и заявления утверждается центральным

      исполнительным органом.

      21. Разрешение на привлечение иностранной рабочей силы

      подразделяется на три категории:

      1) первая категория - на привлечение руководящего состава

      организации;

      2) вторая категория - на привлечение специалистов с высшим и средним специальным образованием с подтвержденными в установленном порядке документами;

      3) третья категория - на привлечение квалифицированных рабочих.

      22. Разрешение не подлежит передаче другим работодателям. Привлекаемая на основе выданного разрешения иностранная рабочая сила не может быть принята на работу к другому работодателю.

      23. Работодатель обязан получить разрешение в центральном исполнительном органе в срок не более одного месяца со дня письменного уведомления о выдаче.

Глава 5. Отказ в выдаче разрешения

      24. Отказ в выдаче разрешения осуществляется в случаях:

      1) непринятия мер по поиску специалистов на внутреннем рынке труда, неполного и ненадлежащего оформления документов, предусмотренных в соответствии с пунктом 16 настоящих Правил;

      2) превышения установленной квоты.

Глава 6. Порядок заверения списков привлекаемой
иностранной рабочей силы

      25. Работодатель при наличии разрешения заключает с иностранными работниками индивидуальные трудовые договоры в соответствии с условиями настоящих Правил и в порядке, установленном трудовым законодательством Республики Казахстан.

      26. Работодатель формирует списки привлекаемой иностранной рабочей силы на основании разрешений в срок не более одного месяца и представляет их в уполномоченный орган. Работодатель вместе со списком представляет копию заключенного индивидуального трудового договора в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.

      27. Списки привлекаемой иностранной рабочей силы составляются работодателем в пяти экземплярах с указанием: фамилии, имени, отчества, даты и года рождения, гражданства, страны выезда, специальности и образования, наименования профессий и должностей в соответствии с применяемыми в Республике Казахстан Единым тарифно-квалификационным справочником работ и профессий рабочих, Квалификационным справочником должностей руководителей, специалистов и других служащих и Государственным Классификатором Республики Казахстан 01-99 "Классификатор занятий", утвержденными приказами Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 7 января 1996 года N 171-П/5, от 4 сентября 1997 года N 146-п, от 22 октября 1997 года N 181-п и от 16 июля 1998 года

      N 148-п.

      28. К списку привлекаемой иностранной рабочей силы прилагаются:

      1) нотариально заверенная копия разрешения;

      2) нотариально заверенные переводы документов об образовании;

      3) медицинские справки исследования на ВИЧ международного образца;

      4) документы, подтверждающие трудовую деятельность работника,

      заверенные работодателем.

      29. Уполномоченный орган после рассмотрения документов на соответствие установленным настоящими Правилами требованиям в течение пяти рабочих дней со дня их подачи заверяет списки, представленные работодателем при наличии документов, гарантирующих выезд иностранной рабочей силы за пределы Республики Казахстан по истечении срока разрешения.

      30. В случае расторжения индивидуального трудового договора с иностранным работником до окончания срока действия разрешения, уполномоченный орган заверяет представленный работодателем измененный список привлекаемой иностранной рабочей силы по тем же категориям и квалификациям к действующему разрешению.

      31. Уполномоченный орган в течение трех рабочих дней со дня заверения представляет заверенные им списки в центральный исполнительный орган, территориальные органы Министерства внутренних дел Республики Казахстан, Комитета национальной безопасности Республики Казахстан.

      32. Отказ в заверении списков осуществляется в случаях:

      1) неполного и ненадлежащего предоставления документов в соответствии с пунктами 26, 27 и 28 настоящих Правил;

      2) несоответствия привлекаемой иностранной рабочей силы требуемой категории и квалификации.

      33. Визовая поддержка для привлекаемой иностранной рабочей силы осуществляется при наличии у работодателя разрешения (к разрешению прилагаются списки, заверенные уполномоченным органом).

      34. Работодатель обеспечивает выезд иностранной рабочей силы за пределы Республики Казахстан по истечении срока разрешения.

Глава 7. Продление срока разрешений

      35. Продление срока разрешений работодателю осуществляется

      центральным исполнительным органом в случаях истечения срока

      действия разрешений в пределах установленной Правительством Республики Казахстан квоты.

      Продление срока разрешений осуществляется для первой категории - двукратно, для второй категории - однократно.

      36. Для продления разрешений работодатель направляет в уполномоченный орган следующие документы:

      1) заявление;

      2) оригинал разрешения;

      3) заверенные уполномоченным органом списки иностранной рабочей силы;

      4) списки иностранной рабочей силы для продления сроков разрешения;

      5) выполнение особых условий ранее выданного разрешения;

      6) обоснование продления срока разрешений.

      37. Уполномоченный орган на основании представленных документов в течение десяти рабочих дней со дня подачи документов выносит заключение о целесообразности продления срока разрешения с учетом потребности на рынке труда и направляет данное заключение вместе с представленными документами в центральный исполнительный орган.

      38. Центральный исполнительный орган на основании заключения уполномоченного органа в течение десяти рабочих дней со дня поступления документов принимает решение о продлении срока разрешения и уведомляет уполномоченный орган и работодателя о принятом решении в течение пяти рабочих дней в письменном виде, с указанием причины в случае отказа.

      39. Работодатель получает разрешение у центрального исполнительного органа, которое выдается в соответствии с квотой, установленной Правительством Республики Казахстан.

      40. Заверение списка по продленному разрешению осуществляется в соответствии с условиями настоящих Правил.

Глава 8. Приостановление и отзыв разрешения

      41. Центральный исполнительный орган вправе приостановить действие разрешения на срок до трех месяцев или отозвать разрешение с обязательным указанием причины.

      42. Приостановление разрешения может производиться в связи с нарушением или невыполнением работодателем особых условий выдачи разрешений, предусмотренных настоящими Правилами.

      43. Действие приостановленного разрешения возобновляется по решению центрального исполнительного органа после устранения выявленных нарушений, о чем сообщается работодателю в письменном виде в течение десяти рабочих дней со дня принятия решения о возобновлении.

      44. Отзыв разрешения центральным исполнительным органом производится в случае неустранения причин, по которым центральный исполнительный орган приостановил действие разрешения.

Глава 9. Отчетность и контроль за выполнением
настоящих Правил и условий разрешений

      45. Работодатель ежеквартально после получения разрешения представляет в уполномоченный орган информацию о привлечении иностранной рабочей силы и о выполнении особых условий в соответствии с пунктом 13 настоящих Правил.

      46. Уполномоченный орган представляет центральному исполнительному органу отчет по привлечению иностранной рабочей силы, выполнению работодателем особых условий разрешений. Форма и сроки отчета устанавливаются центральным исполнительным органом.

      47. Контроль за выполнением условий настоящих Правил осуществляется центральным исполнительным органом и его территориальными органами на местах.

Глава 10. Ответственность

      48. Нарушение настоящих Правил влечет ответственность в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.