Кеден органдары лауазымды адамдарының тауарларға кедендік тазартуды жасау қағидасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 12 қазандағы № 1058 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2015 жылғы 28 тамыздағы № 685 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Yкiметiнiң 28.08.2015 № 685 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      «Қазақстан Республикасындағы кеден ісі туралы» Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 30 маусымдағы Кодексінің 271-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Кеден органдары лауазымды адамдарының тауарларға кедендік тазартуды жасау қағидасы бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                           К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2010 жылғы 12 қазандағы
№ 1058 қаулысымен 
бекітілген     

Кеден органдары лауазымды адамдарының тауарларға кедендік тазартуды жасау қағидасы 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Кеден органдары лауазымды адамдарының тауарларға кедендік тазартуды жасау қағидасы (бұдан әрі - Қағида) «Қазақстан Республикасындағы кеден ісі туралы» Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 30 маусымдағы Кодексінің (бұдан әрі - Кодекс) 271-бабына сәйкес әзірленді және тауарларды кедендік тазарту кезінде кеден органдарының лауазымды адамдары іс-қимылының дәйектілігін айқындайды.
      2. Осы Қағидада мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) тауарларға арналған декларацияларды тексеру - кеден органдары лауазымды адамдарының тауарларға арналған декларациялардың дұрыс толтырылуын, онда бар деректердің дұрыстығын және көрсетілген декларацияға қоса берілген құжаттардың белгіленген талаптарға сәйкестігін тексеру жөніндегі іс-қимылы;
      2) кедендік тазарту - тауарларды ішкі тұтынуға енгізу үшін, олардың экспорты үшін немесе тауарларға өзге кедендік рәсімдерді қолдану үшін қажетті кеден одағының және (немесе) Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында белгіленген кедендік операцияларды жасау.
      3. Тауарларды кедендік тазартуды өзінің лауазымдық (функционалдық) міндеттеріне сәйкес осындай кедендік операцияларды жасауға уәкілетті кеден органдарының лауазымды адамдары (бұдан әрі - уәкілетті лауазымды адам) жүзеге асырады.
      4. Уәкілетті лауазымды адам тауарларды кедендік тазартуды тауарларға арналған декларацияны немесе көліктік (тасымалдау), коммерциялық және (немесе) тауар декларациясы ретінде пайдаланылатын өзге құжаттарды (бұдан әрі - мәлімдеме, тізбе) пайдалана отырып жүргізеді.
      5. Тауарларды кедендік тазарту және кедендік бақылауды жүргізу кезінде уәкілетті лауазымды адам тәуекелдерді басқару жүйесін пайдаланады.
      6. Тауарларға арналған бір декларация, өтініш немесе тізбе бойынша тауарларды кедендік тазартуды бір уәкілетті лауазымды адам жүргізеді.
      Тауарларды кедендік декларациялау кезінде пайдаланылатын тауар декларациясын, өтініштерді немесе тізбелерді, сондай-ақ құжаттар мен мәліметтерді тауарларды кедендік тазарту процесіне қатыспайтын кеден органының өзге лауазымды адамдарына беруге тыйым салынады.
      7. Кедендік тазарту және тауарларға декларацияларды тексеру кезінде уәкілетті лауазымды адам тауарларды кедендік декларациялау кезінде пайдаланылатын кедендік және өзге құжаттарға тиісті белгілер мен мөртаңбаларды қояды, аталған құжаттарда және олардың электронды көшірмелерінде кеден одағының және (немесе) Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында белгіленген тәртіппен тиісті жазбаларды жүргізеді.
      8. Егер кеден органында тауарды шығару туралы шешім қабылдау үшін міндетті құжаттар қалса, онда уәкілетті лауазымды адам декларант немесе кедендік өкіл үшін осы құжаттардың көшірмелеріне мұндай құжаттар қалатын кеден органын көрсете отырып, жазбаны енгізеді. Осы жазбаны кеден органының уәкілетті лауазымды адамы қолымен және жеке нөмірлі мөрімен куәландырады.

2. Декларанттың немесе кедендік өкілдің тауарларға арналған декларацияларды, өтінішті немесе тізбені беруі кезіндегі уәкілетті лауазымды адамның іс-қимылы

      9. Декларант немесе кедендік өкіл тауарға арналған декларацияны, өтінішті немесе тізбені берген кезде уәкілетті лауазымды адам тауарларды кедендік декларациялау кезінде пайдаланылатын құжаттардың және «Тауарларға декларацияны тіркеуді, тіркеуден бас тартуды, тауарларды шығарудан бас тартуды ресімдеу тәртібі туралы» Кеден одағы комиссиясының 2010 жылғы 20 мамырдағы № 262 шешімімен бекітілген Тауарларға декларацияны тіркеуді, тіркеуден бас тартуды ресімдеу тәртібі туралы нұсқаулықпен (бұдан әрі - Тауар декларациясын тіркеу жөніндегі нұсқаулық) бекітілген нысан бойынша екі данадағы құжаттар тізімдемесінің бар болуын тексереді.
      10. Тауарды кедендік декларациялау кезінде пайдаланылатын тауар декларациясының берілген күні мен уақытын, оның электронды көшірмесін және құжаттарды уәкілетті лауазымды адам құжаттар тізімдемесінде, қолын және жеке нөмірлі мөр қойып, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық жүйелерде уәкілетті лауазымды адамның тегі мен аты-жөнін көрсете отырып тіркейді.
      Егер тауар декларациясы кеден органына электронды құжат түрінде ұсынылса, онда уәкілетті лауазымды адам ақпараттық жүйеде оның берілген күні мен уақытын ақпараттық технологияларды қолдана отырып тіркейді.
      11. Тауарды кедендік декларациялау кезінде пайдаланылатын өтінішті, тізбені және құжаттарды беру күні мен уақытын уәкілетті лауазымды адам өтініштің немесе тізбенің барлық данасында, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдана отырып ақпараттық жүйелерде уәкілетті лауазымды адамның тегі мен аты-жөнін көрсете отырып, қолын және жеке нөмірлі мөр қойып тіркейді.
      12. Тауар декларациясын, өтінішті немесе тізбені берген кезде уәкілетті лауазымды адам көрсетілген кедендік құжаттарды беру мерзімін тексереді.
      Егер тауар декларациясы өтініш немесе тізбе белгіленген мерзімдерді бұза отырып берілсе, уәкілетті лауазымды адам «Әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 30 қаңтардағы Кодексінде көзделген шараларды қабылдайды.

3. Тауар декларациясын, өтінішті немесе тізбені тіркеу немесе тіркеуден бас тарту кезіндегі уәкілетті лауазымды адамның іс-қимылы

      13. Тауар декларациясын, өтінішті немесе тізбені тіркеуді немесе тіркеуден бас тартуды уәкілетті лауазымды адам Тауар декларациясын тіркеу жөніндегі нұсқаулықта айқындалған тәртіппен көрсетілген кедендік құжаттар берілген сәттен бастап екі сағаттан аспайтын мерзімде жүргізеді.
      14. Уәкілетті лауазымды адам, егер:
      1) тауарлар декларациясы, өтініш немесе тізбе көрсетілген кедендік құжаттарды тіркеуге құқылы емес кеден органына берілген болса;
      2) тауар декларациясын, өтінішті немесе тізбені кеден органына уәкілеттігі жоқ адам берсе;
      3) тауар декларациясында, өтініште немесе тізбеде кеден одағының және (немесе) Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында көзделген негізгі мәліметтер көрсетілмесе;
      4) тауар декларациясына, өтінішке немесе тізбеге қол қойылмаған, не тиісті түрде куәландырылмаған немесе белгіленген нысан бойынша жасалмаған болса;
      5) Кодекске сәйкес тауар декларациясы, өтініш немесе тізбе берілгенге дейін немесе берумен бір уақытта жасалуы тиіс әрекеттер жасалмаған декларацияланатын тауарларға қатысты тауар декларациясын, өтінішті немесе тізбені тіркеуден бас тартады.
      15. Тауар декларациясын, өтінішті немесе тізбені тіркеуден бас тарту үшін негіздер болмаған кезде уәкілетті лауазымды адам осы Қағиданың 13-тармағында көрсетілген мерзім ішінде қағаз немесе электронды түрде кеден органы жүргізетін тауар декларациясын, өтінішті немесе тізбені тіркеу журналы бойынша тіркеу нөмірін береді.

4. Тауарларды кедендік тазарту кезіндегі уәкілетті лауазымды адамның іс-қимылы

      16. Тауарларды кедендік тазарту кезінде уәкілетті лауазымды адам тауарларға арналған декларацияны тексеруді және тәуекелдерді басқару жүйесін пайдалана отырып кедендік бақылауды жүргізеді және мынадай әрекеттерді:
      1) тауар декларациясында мәлімделген мәліметтердің тауарларды кедендік декларациялау кезінде пайдаланылатын құжаттардағы, тауар декларациясының электронды көшірмелеріндегі (бұдан әрі - тауар декларациясының ЭК) және ақпараттық технологияларды қолдана отырып ақпараттық жүйелерде форматты-логикалық бақылаудағы мәліметтермен сәйкестігін тексеруді;
      өтініште немесе тізбеде көрсетілген мәліметтердің тауарларды декларациялау кезінде пайдаланылатын құжаттарда бар мәліметтерге сәйкестігін тексеруді;
      2) тауар декларациясында, мәлімдемеде немесе тізбеде мәлімденген мәліметтерді кеден органдарына, оның ішінде тауарлардың, халықаралық тасымалдаудың көлік құралдарының, тауар декларациясында, мәлімдемеде, тізбеде көрсетілген құжаттар мен адамдардың тәуекел деңгейін Кодекстің 216-бабында белгіленген тәртіппен анықтау үшін ақпараттық технологияларды қолданумен жеткізілген тәуекелдер профильдерінде және (немесе) тәуекел индикаторындағы мәліметтермен салыстыруды;
      3) кеден одағының және (немесе) Қазақстан Республикасының кеден  заңнамасына сәйкес тауарларды кедендік рәсімдермен орналастыру шарттарын сақтауды бақылауды;
      4) Кеден одағы сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасы (бұдан әрі - КО СЭҚ ТН) бойынша тауарларды жіктеу кодын дұрыс айқындауды бақылауды;
      5) тыйым салулар мен шектеулердің, тарифтік емес реттеу шараларын және экспорттық бақылаудың сақталуын бақылауды;
      6) тауарлардың шығарылған елін дұрыс айқындауды және тарифтік преференцияларды ұсынуды бақылауды;
      7) зияткерлік меншік объектілерінің кедендік тізіліміне және кеден одағына мүше мемлекеттердің зияткерлік меншік объектілерінің бірыңғай кедендік тізіліміне енгізілген, сондай-ақ мұндай кедендік тізілімдерге енгізілмеген зияткерлік меншік объектілеріне қатысты зияткерлік меншік объектілеріне арналған құқықтарды қорғау жөніндегі шараларды қабылдау үшін тауарларды бақылауды;
      8) кедендік құнды бақылауды;
      9) кедендік төлемдер мен салықтарды төлеу мақсаттары үшін төлеушінің жеке шотындағы қолма-қол ақшаның бар болуын тексеруді;
      10) кедендік төлемдер мен салықтарды төлеуді есептеудің дұрыстығын немесе кедендік баждар мен салықтарды төлеуді қамтамасыз етуді енгізуді, сондай-ақ кедендік төлемдер мен салықтарды төлеу бойынша кейінге қалдыруды, бөліп төлеуді және жеңілдіктерді беруді бақылауды;
      11) Қазақстан Республикасының валюталық заңнамасына сәйкес тауарларға арналған декларацияда мәлімделген келісімшарттың есептiк нөмiрiн не мәміле паспортының нөмірін келісімшартта көрcетiлген есептік нөмiрмен не мәмiле паспортының нөмiрiмен салыстыруды;
      12) кедендік сараптамаға, оның ішінде Кеден одағының және (немесе) Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында белгіленген тәртіппен тәуекелдерді басқару жүйесін қолдана отырып жолдауды;
      13) тауар декларациясында өтініште немесе тізбеде мәлімделген тауарларды шығару, шығаруды тоқтата тұру не шығарудан бас тарту туралы шешімді қабылдауды орындайды.
      Ескерту. 16-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 2012.04.09 № 434 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.
      17. Осы Қағидалардың 16-тармағының 2) тармақшасында көрсетілген әрекеттерді орындау кезінде уәкілетті лауазымды адам тәуекелдерді басқару жүйесінің нұсқамаларын қолдана отырып кедендік бақылау жүргізеді.
      18. Осы Қағидалардың 16-тармағының 4) тармақшасында көрсетілген әрекеттерді орындау кезінде уәкілетті лауазымды адам:
      1) тауарларды сәйкестендіру, сондай-ақ КО СЭҚ ТН-ға сәйкес тауарларды жіктеу мақсаттары үшін тауар декларациясында, өтініште немесе тізбеде мәлімделген мәліметтердің дұрыстығын және толықтығын бақылауды;
      2) КО СЭҚ ТН бойынша жіктеу кодын айқындаудың дұрыстығын бақылауды;
      3) тауарлар туралы мәлімделген мәліметтердің тауарларды сыныптау бойынша шешімдердің электронды базасындағы мәліметтерге сәйкестігін тексеруді;
      4) кеден одағының және (немесе) Қазақстан Республикасының кеден  заңнамасына сәйкес жіктеу шешімін қабылдау жолымен тауарлардың дұрыс жіктелмеуі анықталған жағдайда КО СЭҚ ТН бойынша тауарларды жіктеуді жүргізеді.
      19. Осы Қағидалардың 16-тармағының 4) тармақшасында көрсетілген әрекеттерді орындау кезінде уәкілетті лауазымды адам:
      1) декларанттың белгіленген тыйым салулар мен шектеулер, тарифтік емес реттеу шараларын және экспорттық бақылауды сақтау мақсатында тауар декларациясында мәлімделген мәліметтердің дұрыстығын және толықтығын бақылауды;
      2) тыйым салулар мен шектеулердің, тарифтік емес реттеу шараларының және экспорттық бақылаудың сақталуын растайтын құжаттардың (лицензиялар, сертификаттар, рұқсаттар және (өзге) құжаттар) бар болуын тексеруді жүргізеді.
      20. Осы Қағиданың 16-тармағының 6) тармақшасында көрсетілген әрекеттерді орындау кезінде уәкілетті лауазымды адам:
      1) егер Қазақстан Республикасының заңнамасына немесе халықаралық шарттарға сәйкес аталған тауарлардың шығарылған еліне тарифтік преференциялар ұсынылатын болса, тауар декларациясында, өтініште немесе тізбеде және тауарлардың шығарылған елін растайтын құжаттарда мәлімделген мәліметтердің дұрыстығын және толықтығын бақылауды;
      2) тауарды жөнелтуші елдің уәкілетті органы берген тауардың шығарылған елін растайтын құжаттың түпнұсқасының болуын;
      3) тауарлардың шығарылған елін растайтын құжаттардағы мөрлердің бедерлерін және қолдардың кеден ісі саласындағы сеніп тапсырылған уәкілетті органдардың мөрлері бедерлерінің және қолдарының үлгісімен тексеруді жүргізеді.
      21. Осы Қағиданың 16-тармағының 7) тармақшасында көрсетілген әрекеттерді орындау кезінде уәкілетті лауазымды адам:
      1) зияткерлік меншік объектілері бар тауарларға қатысты тауар декларациясында, өтініште немесе тізбеде мәлімделген мәліметтердің дұрыстығын, зияткерлік меншік құқықтарының сақталуын және толықтығын тексеруді;
      2) тауарлар туралы мәлімделген мәліметтердің зияткерлік меншік объектілерінің кедендік тізіліміндегі және кеден одағына мүше мемлекеттердің зияткерлік меншік объектілерінің бірыңғай кедендік тізіліміндегі мәліметтерге, сондай-ақ кеден органына зияткерлік меншік құқықтары бұзылған тауарларды анықтауға мүмкіндік беретін құқық иеленушілердің тауарлар туралы қосымша мәліметтерге сәйкестігін тексеруді жүргізеді.
      Зияткерлік меншік құқықтарын бұзу белгілері анықталған кезде тауарларды тоқтата тұру және Кодекстің 440-бабына сәйкес зияткерлік меншік объектілеріне арналған құқықтарды қорғау жөніндегі шараларды жүзеге асыру туралы шешімдерді қабылдау үшін кеден органының басшысына рапорт жолдайды;
      3) зияткерлік меншік объектілерінің кедендік тізіліміне және Кодекстің 441-бабына сәйкес кеден одағына мүше мемлекеттердің зияткерлік меншік объектілерінің бірыңғай кедендік тізіліміне енгізілмеген зияткерлік меншік объектілері бар тауарларды шығаруды тоқтата тұру жөнінде шаралар қабылдайды және зияткерлік меншік объектілерінің кедендік тізіліміне енгізілмеген тауарларды шығаруды тоқтата тұру туралы шешім қабылдау үшін кеден органының басшысына рапорт жолдайды.
      Бұл ретте зияткерлік меншік құқықтарын бұзу белгілерінің анықталуына байланысты оларды шығару тоқтатыла тұрған тауарлар бойынша ақпаратты кеден органының тиісті құрылымдық бөлімшесіне жолдайды.
      22. Осы Қағиданың 16-тармағының 8) тармақшасында көрсетілген әрекеттерді орындау кезінде уәкілетті лауазымды адам:
      1) тауар декларациясында, өтініште немесе тізбеде мәлімделген кедендік құнды коммерциялық құжаттарда көрсетілген құнмен тексеруді;
      2) мәлімделген кедендік рәсімге және кедендік құнды айқындау әдісіне сәйкес кеден құны құрылымының дұрыстығын тексеруді;
      3) егер тауардың кедендік құны туралы мәлімделген мәліметтер дұрыс емес не тиісті дәрежеде расталмаған болып табылса, Кодекстің 112-бабында көзделген тәртіпке сәйкес қосымша тексеруді жүргізеді.
      Тауарлардың кедендік құнын бақылауды жүргізу нәтижелері бойынша уәкілетті лауазымды адам тауарлардың мәлімделген кедендік құнын қабылдау туралы шешім не Кодекстің 111-бабына сәйкес тауарлардың мәлімделген кедендік құнын түзету туралы шешім қабылдайды.
      Тауарлардың мәлімделген кедендік құнын түзетуді жүргізу туралы шешім Кодекстің 111-бабына сәйкес белгіленген тәртіппен декларанттың немесе кедендік өкілдің назарына жеткізіледі.
      Тауарлардың кедендік құнын растайтын мәміле бағасын және (немесе) коммерциялық және өзге құжаттарды қосымша зерттеу қажет болған кезде тауарларды шығару туралы шешім қабылдағаннан кейін уәкілетті лауазымды адам кеден органының тиісті құрылымдық бөлімшесіне жолдау себептерін негіздей отырып және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қарау және шаралар қабылдау үшін растау құжаттарының көшірмелерін қоса бере отырып рапорт жолдайды.
      23. Осы Қағиданың 16-тармағының 9) тармақшасында көрсетілген іс-қимылды орындау кезінде уәкілетті лауазымды адам:
      1) Қазақстан Республикасы кірістерінің бірыңғай бюджеттік жіктемесінің кірістер кодтары бойынша (бұдан әрі - бюджеттік жіктеме коды) кедендік төлемдер мен салықтардың түсімін және төлемдердің мақсатын тексеруді;
      2) кеден органдарына Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің қазынашылық органдары ұсынатын есептілік нысандары бойынша жеке шотқа кедендік төлемдер мен салықтар сомаларының түсуін тексеруді;
      3) төлеуші кедендік төлемдерді, салықтар мен өсімпұлды төлем карточкаларын пайдалана отырып, кеден органдарының әкімшілік ғимараттарында (бөлмелерінде) орналастырылған электронды терминалдар және қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау жөніндегі уәкілетті органның лицензиясы бар екінші деңгейдегі банктер, сондай-ақ банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы төлеу кезінде - жоғарыда көрсетілген электронды терминал беретін түбіртектің және (немесе) екінші деңгейдегі банктер кассалары түбіртектерінің бар болуын тексеруді;
      4) тауар декларациясы және кедендік төлемдер мен салықтардың басқа кедендік құжаттары бойынша төлеушінің жеке шотына есептелген таратуларды тексеруді жүргізеді.
      24. Осы Қағиданың 16-тармағының 10) тармақшасында көрсетілген іс-қимылды орындау кезінде уәкілетті лауазымды адам:
      1) тауар декларациясын және оның электронды көшірмесін толтыру дұрыстығын, кедендік төлемдер мен салықтарды есептеуге әсер ететін оларда мәлімделген мәліметтердің толықтығын және дұрыстығын тексеруді;
      2) мәлімделген кедендік рәсімнің шарттарына сәйкес кедендік төлемдер мен салықтардың төленуін не олардың төленуінің қамтамасыз етілуін бақылауды;
      3) мәлімделген тарифтік, салықтық жеңілдіктер мен преференциялардың, мәлімделген жеңілдіктерді айқындайтын және кедендік төлемдер мен салықтарды есептеу мен төлеудің ерекше тәртібін белгілейтін тауарларды, құжаттарды кедендік декларациялау үшін кедендік алымдарды төлеу бойынша жеңілдіктерді және мәліметтерді кедендік төлемдер мен салықтар бойынша жеңілдіктерге қатысты кеден органының мамандандырылған бөлімшелеріне беруді бақылауды;
      4) кедендік төлемдер мен салықтардың төленуге жататын сомасын есептеудің дұрыстығын тексеруді;
      5) кедендік төлемдер мен салықтарды төлеу бойынша кейінге қалдыру мен бөліп төлеуді ұсыну туралы тиісті рұқсаттың болуын, сондай-ақ егер тауарлар осындай қамтамасыз етуді ұсыну шартымен шығарылған жағдайда, кедендік төлемдер мен салықтардың төленуін қамтамасыз етуді растайтын құжаттың бар болуын тексеруді жүргізеді.
      25. Осы Қағиданың 16-тармағының 12) тармақшасында көрсетілген іс-қимылды орындау кезінде, егер кедендік операцияларды жасау кезінде пайда болатын мәселелерді түсіндіру үшін арнайы танымдар талап етілсе, уәкілетті лауазымды адам кедендік сараптама жүргізу қажеттілігін негіздей отырып, кеден бекетінің басшысына не оны алмастыратын адамға баянат жолдайды.
      Кеден бекетінің басшысы не оны алмастыратын адам кедендік сараптаманы жүргізу қажеттілігі туралы, оның ішінде тәуекелдерді басқару жүйесінің көрсеткіштері негізінде шешімді қабылдаған жағдайда уәкілетті лауазымды адам осы Қағиданың 1-қосымшасында келтірілген нысан бойынша кедендік сараптаманы тағайындау туралы шешімді ресімдейді.
      Кедендік сараптаманы тағайындау туралы шешім осы Қағиданың 2-қосымшасында келтірілген кедендік сараптаманы тағайындау туралы шешімдерді есепке алу журналында тіркеледі.
      Кедендік сараптаманы жүргізу үшін тауарлардың сынамалары мен үлгілерін іріктеу кеден одағының және (немесе) Қазақстан Республикасының кеден заңнамасына сәйкес белгіленген тәртіппен жүргізіледі.
      26. Тауарларды кедендік тазарту процесінде әкімшілік құқық бұзушылық белгілері анықталған кезде уәкілетті лауазымды адам Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес шаралар қабылдайды.
      Тауарларды кедендік тазарту кезінде кеден одағының және (немесе) Қазақстан Республикасының кеден заңнамасын бұзушылықтар анықталған кезде уәкілетті лауазымды адам Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қарау және шаралар қабылдау үшін мұндай бұзушылықтар туралы ақпаратты кеден органының мамандандырылған бөлімшесіне береді.
      27. Тауарлар декларациясында, тізбеде немесе өтініште техникалық сипаттағы (қате басулар, грамматикалық және лексикалық қателер және т.б.) қателер табылған кезде уәкілетті лауазымды адам анықталған қателерді тізбелей отырып, ілеспе жазба жасайды.
      Осы ілеспе жазбаның негізінде декларант немесе кедендік өкіл жіберілген қателерді түзетеді, оларды «Кедендік декларацияларды толтыру және кедендік декларациялардың нысандары жөніндегі нұсқаулықтар туралы» Кеден одағы комиссиясының 2010 жылғы 20 мамырдағы № 257 шешімімен бекітілген Тауарларға арналған декларацияларды толтыру жөніндегі нұсқаулықта (бұдан әрі - Тауар декларациясын толтыру жөніндегі нұсқаулық) белгіленген тәртіппен өзінің қолымен және мөрімен растайды.
      Тиісті өзгерістерді уәкілетті лауазымды адам Тауар декларациясын толтыру жөніндегі нұсқаулықта белгіленген тәртіппен тауар декларациясының ЭК енгізеді.
      28. Тауар декларациясында мәлімделген мәліметтер Кодексте және Тауар декларациясын толтыру жөніндегі нұсқаулықта көзделген тәртіппен декларанттың немесе кедендік өкілдің дәлелденген жазбаша өтініші бойынша кеден органының рұқсатымен тауарлардың шығарылуына дейін өзгертілуі немесе толықтырылуы мүмкін.

5. Уәкілетті лауазымды адамның тауарларды шығару туралы шешімді қабылдау кезіндегі іс-қимылы

      29. Уәкілетті лауазымды адам тауарларды шығаруды Кодексте белгіленген мерзімдерде және тәртіппен жүргізеді.
      30. Тауарларды шығару, шығаруды тоқтата тұру не шығарудан бас тарту туралы шешімді уәкілетті лауазымды адам Тауар декларациясын толтыру жөніндегі нұсқаулықта белгіленген тәртіппен мөртабан қою мен тауар декларациясының «С» және «D» бағандарына тиісті жазбаларды енгізу жолымен, сондай-ақ кеден органының ақпараттық жүйелеріне тиісті мәліметтерді енгізу жолымен қабылдайды.
      Кеден органына дейін жеткізілген тәуекел профильдеріндегі мәліметтер анықталған кезде тауар декларациясын тіркеу журналының 10-бағанына және тауар декларациясының «С» бағанына іске қосылған тәуекел бейінінің нөмірі жазылады.
      Көрсетілген белгілер уәкілетті лауазымды адамның қолымен және жеке нөмірлі мөрімен куәландырылады.
      31. Кодексте белгіленген тауарларды шығарудың шарттары сақталмаған кезде уәкілетті лауазымды адам тауарларды шығару мерзімі өтпей тұрып бас тарту үшін негіз болған себептерді және оларды жою жөніндегі нұсқамаларды көрсете отырып, жазбаша нысанда тауарларды шығарудан бас тартады.
      Тауарды шығарудан бас тартуды уәкілетті лауазымды адам «Тауарларға декларацияны тіркеуді, тіркеуден бас тартуды, тауарларды шығарудан бас тартуды ресімдеу тәртібі туралы» Кеден одағы комиссиясының 2010 жылғы 20 мамырдағы № 262 шешімімен бекітілген Тауарларды шығарудан бас тартуды ресімдеу тәртібі туралы нұсқаулықта белгіленген тәртіппен ресімдейді.
      32. Зияткерлік меншік объектілері бар тауарларды шығаруды тоқтата тұру Кодекстің 440 және 441-баптарына сәйкес жүзеге асырылады.
      33. Тауарларды шығару туралы шешім қабылданғаннан кейін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мерзімде уәкілетті лауазымды адам тауар декларациясын, өтінішті немесе тізбені тексереді және тізілімге сәйкес қоса берілген құжаттардың жиынтығын кеден органының мұрағатына, сондай-ақ декларантқа немесе кедендік өкілге тауар декларациясының белгіленген даналарын, өтінішті немесе тізбені және қоса берілген құжаттарды беру үшін қалыптастырады.
      Уәкілетті лауазымды адам тауарларды шығару, шығаруды тоқтата тұру, не тауарларды шығарудан бас тарту туралы жазбаны тауар декларациясын, өтінішті немесе тізбені тіркеу журналдарының тиісті бағандарына енгізеді.

6. Мерзімдік кедендік декларацияны пайдалана отырып декларацияланатын тауарларды кедендік тазарту кезіндегі уәкілетті лауазымды адамның іс-қимылы

      34. Мерзімдік кедендік декларацияны пайдалана отырып декларацияланатын тауарларды кедендік тазарту кезінде уәкілетті лауазымды адам мынадай іс-қимылды жүзеге асырады:
      1) осы Қағидалардың 2 және 3-бөлімдерінде көзделген кедендік операцияларды жасайды, сондай-ақ Кодекстің 293-бабында көзделген тауарларды мерзімдік кедендік декларациялауды қолданудың талаптары мен шарттарының орындалуын тексереді.
      Уәкілетті лауазымды адам:
      тауарларды болжамданған өткізу тауарларды мерзімдік кедендік декларациялауды пайдалану талаптарына сәйкес келмегенде;
      кедендік төлемдер мен салықтарды төлеу бойынша берешегі бар адамдарға;
      оларға қатысты банкроттық туралы іс қозғалған адамдарға тауарларды мерзімдік кедендік декларациялауды қолданудан бас тартады;
      2) осы Қағиданың 4-бөлімінде көзделген кедендік операцияларды жасайды;
      3) тауарларға мерзімдік декларацияны қолданудың барлық кезеңі ішінде тауар легінің әрбір жеткізілімін өткізуге нақты есепке алу мен бақылауды жүзеге асырады.
      Тауарларға арналған мерзімдік декларацияны пайдалана отырып декларацияланатын тауарларды есепке алуды кеден органы осы Қағиданың 3-қосымшасында келтірілген тауарларды есепке алу журналында жүргізеді.
      Тауарларды есепке алу журналы кеден органында тауарларды мерзімдік кедендік декаларациялау туралы соңғы жазу жазылған сәттен бастап бес жыл ішінде сақталады.
      35. Егер тауарлар тауарларға мерзімдік декларацияны тіркеген кеден органына ұсынылмаған жағдайда, сондай-ақ тауарлар кеден одағының кедендік аумағынан Кодекстің 293-бабында белгіленген мерзім ішінде әкетілмеген жағдайда, уәкілетті лауазымды адам мұндай тауарларды шығарудан бас тартады.
      36. Тауарлар кеден одағының кедендік аумағынан әкетілмеген жағдайда, уәкілетті лауазымды адам декларанттың немесе кедендік өкілдің жазбаша өтініші бойынша тауарларға мерзімдік декларацияны Кодекстің 290-бабында көзделген тәртіппен кері қайтарып алуға рұқсат береді.

7. Мерзімдік кедендік декларацияны пайдалана отырып әкелінетін шетелдік тауарларға қатысты кедендік бақылауды жүргізу кезіндегі уәкілетті лауазымды адамның іс-қимылы

      37. Тауардың әрбір легі келген кезде тауарларға арналған мерзімдік декларацияны тіркеген кеден органы декларант немесе кедендік өкіл ұсынған, әкелінген тауарлар, оларға коммерциялық, көліктік (тасымалдау) және (немесе) оларға арналған өзге құжаттар бойынша кедендік бақылауды жүргізеді.
      38. Уәкілетті лауазымды адам коммерциялық, көліктік (тасымалдау) және (немесе) өзге құжаттарда және тауарларға мерзімдік декларацияларда көрсетілген мәліметтердің «Кедендік құжаттардың нысандары туралы» Кеден одағы комиссиясының 2010 жылғы 20 мамырдағы № 260 шешімімен белгіленген нысан бойынша ресімделген кедендік тексеріп қарау (қарау) актісінде көрсетілген тауарларды кедендік тексеріп қарау немесе кедендік қараудың жүргізілген нәтижелеріне сәйкестігін тексереді.
      39. Құжаттарда көрсетілген мәліметтер жүргізілген тауарларды кедендік тексеріп қарау немесе тауарларды тексеру нәтижелеріне сәйкес келген жағдайда уәкілетті лауазымды адам коммерциялық, көліктік (тасымалдау) және (немесе) өзге құжаттарда «Мерзімдік декларациялау» деген жазу жасайды, көрсетілген лауазымды адамның қолымен және жеке нөмірлі мөр бедерімен куәландырылатын тауарларды шығару күнін, тауарларға мерзімдік декларацияның нөмірін көрсете отырып, «Шығаруға рұқсат берілді» деген мөртабан қояды.

8. Кеден одағының мерзімдік кедендік декларацияны пайдалана отырып әкетілетін тауарларына қатысты кедендік бақылауды жүргізу кезіндегі уәкілетті лауазымды адамның іс-қимылы

      40. Кеден одағының тауарларын тауарларға арналған мерзімдік декларация бойынша шығарған кеден органы кеден одағының кедендік шекарасында орналасқан, ол арқылы тауарларды іс жүзінде әкету жүзеге асырылатын өткізу пунктінде орналасқан кеден органына мерзімдік кедендік декларациялау рәсімі қолданылғаны туралы ақпаратты әкетілетін тауарлар туралы негізгі мәліметтерді көрсете отырып және осындай декларацияның көшірмесін қоса бере отырып жолдайды.
      41. Тауарларға мерзімдік декларацияны тіркеген кеден органы тауардың жөнелтілетін әрбір легіне коммерциялық, көліктік (тасымалдау) және (немесе) өзге құжаттардың бар-жоқтығын тексереді.
      42. Уәкілетті лауазымды адам коммерциялық, көліктік (тасымалдау) және (немесе) өзге құжаттарда және тауарларға мерзімдік декларацияда көрсетілген мәліметтердің «Кедендік құжаттардың нысандары туралы» Кеден одағы комиссиясының 2010 жылғы 20 мамырдағы № 260 шешімімен белгіленген нысан бойынша ресімделген кедендік тексеріп қарау (қарау) актісінде көрсетілген тауарларды кедендік тексеріп қарау және (немесе) кедендік қараудың жүргізілген нәтижесімен сәйкестігін тексереді.
      43. Құжаттарда көрсетілген мәліметтер жүргізілген кедендік тексеріп қарау немесе тексеру нәтижелеріне сәйкес келген жағдайда уәкілетті лауазымды адам коммерциялық, көліктік (тасымалдау) және (немесе) өзге құжаттарда «Мерзімдік декларациялау» деген жазу жасайды, аталған лауазымды адамның қолымен және жеке нөмірлі мөр бедерімен куәландырылатын тауарды шығару күнін, тауарларға мерзімдік декларациясының нөмірін көрсете отырып, «Шығаруға рұқсат берілді» деген мөртабан қояды, бұл ретте декларантқа уәкілетті лауазымды адам куәландырған тауарға мерзімдік декларацияның көшірмесі беріледі.

Кеден органдары лауазымды
адамдарының тауарларға 
кедендік тазартуды жасау
қағидасына      
1-қосымша      

Кедендік сараптама тағайындау туралы
шешім

№ _________                            20___ ж.«____» ________

1. Оны жүргізуге негіздеме ______________________________________
_________________________________________________________________
2. Сарапшының Т.А.Ә. немесе кедендік сараптама жүргізілетін ұйымның немесе кеден органының атауы ____________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3. Кедендік сарапшының (сарапшының) алдына қойылған мәселелер
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
4. Кедендік сарапшыға (сарапшыға) ұсынылған материалдар мен құжаттардың тізбесі _____________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
   (тауарға ілеспе құжаттар, тауарлардың сынамалары, үлгілері,
                        олардың мөлшері)
5. Сарапшыға ҚР ӘҚбК 516 және ҚР ҚК 352-баптарына сәйкес көрінеу жалған қорытынды бергені үшін жауапкершілік туралы ескерту
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
                              (қолы)

Бастық __________________________________________________________
                         (кеден органының атауы)
_______________________________________
        (қолы) (тегі, аты-жөні)

Кеден органдары лауазымды
адамдарының тауарларға 
кедендік тазартуды жасау
қағидасына      
2-қосымша      

Кедендік сараптама тағайындау туралы шешімдерді есепке алу журналы

Шешімнің

Импорттаушының/экспорттаушының атауы

Кедендік сараптаманың мақсаты

ТД

Кедендік сараптамаға жолданған күн

Кедендік сарапшы (сарапшы) қорытындысының нөмірі

Кедендік Сарапшының (сарапшының) қорытындысы алынған күн

1

2

3

4

5

6

7

Кеден органдары лауазымды
адамдарының тауарларға 
кедендік тазартуды жасау
қағидасына      
3-қосымша      

Тауарларды есепке алу журналы

р/с №

Декларант

ТМД №

Тауардың атауы және мөлшері

Таза салмағы (кг.)

Статистикалық құны

Тауарды кедендік тексеріп қарауға ұсынған күн

Кедендік бақылауды жүргізген уәкілетті лауазымды адамның Т.А.Ә.

1

2

3

4

5

6

7

8

      Ескертпе:
      1) журналда тауардың мерзімдік декларациясы бойынша ресімделген тауарлардың әрбір жеткізілімі жөніндегі деректер көрсетіледі;
      2) жеткізу кезеңінің аяқталған соң әрбір тауардың мерзімдік декларациясы бойынша қорытынды дерек жасалады.

Об утверждении Правил совершения таможенной очистки товаров должностными лицами таможенных органов

Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 октября 2010 года № 1058. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 августа 2015 года № 685

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 28.08.2015 № 685 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказ Министра финансов Республики Казахстан от 31 марта 2015 года № 246

      В соответствии со статьей 271 Кодекса Республики Казахстан "О таможенном деле в Республике Казахстан" от 30 июня 2010 года Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила совершения таможенной очистки товаров должностными лицами таможенных органов.
      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утверждены        
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 12 октября 2010 года № 1058

Правила
совершения таможенной очистки товаров
должностными лицами таможенных органов

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила совершения таможенной очистки товаров должностными лицами таможенных органов (далее - Правила) разработаны в соответствии со статьей 271 Кодекса Республики Казахстан "О таможенном деле в Республике Казахстан" (далее - Кодекс) от 30 июня 2010 года и определяют последовательность действий должностных лиц таможенных органов при таможенной очистке товаров.
      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) проверка декларации на товары - действия должностных лиц таможенных органов по проверке правильности заполнения декларации на товары, достоверности содержащихся в ней данных и соответствия документов, приобщенных к указанной декларации, установленным требованиям;
      2) таможенная очистка - совершение таможенных операций, установленных таможенным законодательством таможенного союза и Республики Казахстан, необходимых для введения товаров во внутреннее потребление, для их экспорта или для применения к товарам иной таможенной процедуры.
      3. Таможенная очистка товаров осуществляется должностными лицами таможенных органов, уполномоченными совершать такие таможенные операции в соответствии со своими должностными (функциональными) обязанностями (далее - уполномоченное должностное лицо).
      4. Уполномоченным должностным лицом производится таможенная очистка товаров с использованием декларации на товары или транспортных (перевозочных), коммерческих и (или) иных документов, используемых в качестве декларации на товары (далее - заявление, перечень).
      5. При таможенной очистке товаров и проведении таможенного контроля уполномоченные должностные лица используют систему управления рисками.
      6. Таможенная очистка товаров по одной декларации на товары, заявлению или перечню проводится одним уполномоченным должностным лицом.
      Передача декларации на товары, заявления или перечня, а также документов и сведений, используемых при таможенном декларировании товаров, иным должностным лицам таможенного органа, не участвующим в процессе таможенной очистки товаров, запрещена.
      7. При таможенной очистке уполномоченное должностное лицо проставляет на таможенных и иных документах, используемых при таможенном декларировании товаров, соответствующие отметки, штампы и производит записи на данных документах и в их электронных копиях в порядке, установленном таможенным законодательством таможенного союза и (или) Республики Казахстан.
      8. В случае если в таможенном органе остаются документы, обязательные для принятия решения о выпуске товара, то уполномоченное должностное лицо на копиях этих документов для декларанта или таможенного представителя производит запись с указанием таможенного органа, в котором остаются такие документы. Данная запись заверяется подписью и личной номерной печатью уполномоченного должностного лица.

2. Действия уполномоченного должностного лица
при подаче декларантом или таможенным представителем
декларации на товары, заявления или перечня

      9. При подаче декларантом или таможенным представителем декларации на товары, заявления или перечня, уполномоченное должностное лицо проверяет наличие документов, используемых при таможенном декларировании товаров, и описи документов в двух экземплярах по форме, установленной Инструкцией о порядке регистрации или отказе в регистрации декларации на товары, утвержденной решением Комиссии таможенного союза от 20 мая 2010 года № 262 "О порядке регистрации, отказе в регистрации декларации на товары и оформления отказа в выпуске товара" (далее - Инструкция по регистрации декларации на товары).
      10. Дата и время подачи декларации на товары, ее электронной копии и документов, используемых при таможенном декларировании товаров, фиксируется уполномоченным должностным лицом на описи документов с указанием фамилии и инициалов уполномоченного должностного лица и проставлением подписи и личной номерной печати, в том числе в информационной системе с использованием информационных технологий.
      Если декларация на товары предоставлена в таможенный орган в виде электронного документа, то дата и время ее подачи фиксируются уполномоченным должностным лицом в информационной системе с использованием информационных технологий.
      11. Дата и время подачи заявления, перечня и документов, используемых при таможенном декларировании товаров, фиксируется уполномоченным должностным лицом на всех экземплярах заявления или перечня с указанием фамилии и инициалов уполномоченного должностного лица, проставлением подписи и личной номерной печати, в том числе в информационной системе с использованием информационных технологий.
      12. При подаче декларации на товары, заявления или перечня уполномоченное должностное лицо проверяет сроки подачи указанных таможенных документов.
      Если декларация на товары, заявление или перечень поданы с нарушением установленных сроков, уполномоченное должностное лицо принимает меры, предусмотренные Кодексом Республики Казахстан от 30 января 2001 года "Об административных правонарушениях".

3. Действия уполномоченного должностного лица
при регистрации или отказе в регистрации
декларации на товары, заявления или перечня

      13. Регистрация или отказ в регистрации декларации на товары, заявления или перечня производится уполномоченным должностным лицом в срок не более двух часов с момента подачи указанных таможенных документов в порядке, определенном Инструкцией по регистрации декларации на товары.
      14. Уполномоченное должностное лицо отказывает в регистрации декларации на товары, заявления или перечня, если:
      1) декларация на товары, заявление или перечень поданы таможенному органу, не правомочному регистрировать указанные таможенные документы;
      2) декларация на товары, заявление или перечень поданы таможенному органу не уполномоченным лицом;
      3) в декларации на товары, заявлении или перечне не указаны основные сведения, предусмотренные таможенным законодательством таможенного союза и (или) Республики Казахстан;
      4) декларация на товары, заявление или перечень не подписаны либо не удостоверены надлежащим образом или составлены не по установленной форме;
      5) в отношении декларируемых товаров не совершены действия, которые в соответствии с Кодексом должны совершаться до подачи или одновременно с подачей декларации на товары, заявления или перечня.
      15. При отсутствии оснований для отказа в регистрации декларации на товары, заявления или перечня, уполномоченное должностное лицо в течение срока, указанного в пункте 13 настоящих Правил, присваивает регистрационный номер по журналам регистрации декларации на товары, заявления или перечня, которые ведутся таможенным органом в бумажном и электронном виде.

4. Действия уполномоченного должностного лица при таможенной
очистке товаров

      16. При таможенной очистке товаров уполномоченное должностное лицо проводит проверку декларации на товары и таможенный контроль с использованием системы управления рисками и выполняет следующие действия:
      1) проверку соответствия сведений, заявленных в декларации на товары, сведениям, содержащимся в документах, используемых при таможенном декларировании товаров, электронной копии декларации на товары (далее - ЭК декларации на товары) и форматно-логический контроль с использованием информационных систем и информационных технологий;
      проверку соответствия сведений, указанных в заявлении или перечне, сведениям, содержащимся в документах, используемых при таможенном декларировании товаров;
      2) сопоставление сведений, заявленных в декларации на товары, заявлении или перечне, со сведениями, содержащимися в профилях риска и (или) индикаторах риска, доведенных до таможенных органов, в том числе с использованием информационных технологий, для определения уровня риска товаров, транспортных средств международной перевозки, документов и лиц, указанных в декларации на товары, заявлении или перечне в порядке, установленном статьей 216 Кодекса;
      3) контроль соблюдения условий помещения товаров под таможенную процедуру в соответствии с таможенным законодательством таможенного союза и (или) Республики Казахстан;
      4) контроль правильности определения классификационного кода товара по Товарной номенклатуре внешнеэкономической деятельности таможенного союза (далее - ТН ВЭД ТС);
      5) контроль соблюдения запретов и ограничений, мер нетарифного регулирования и экспортного контроля;
      6) контроль правильности определения страны происхождения товаров и предоставления тарифных преференций;
      7) контроль товаров, включенных в таможенный реестр объектов интеллектуальной собственности и единый таможенный реестр объектов интеллектуальной собственности государств-членов таможенного союза, а также в отношении объектов интеллектуальной собственности, не включенных в такие таможенные реестры, для принятия мер по защите прав на объекты интеллектуальной собственности;
      8) контроль таможенной стоимости;
      9) проверку наличия денег на лицевом счете плательщика для целей уплаты таможенных платежей и налогов;
      10) контроль правильности исчисления, уплаты таможенных платежей и налогов или внесения обеспечения уплаты таможенных пошлин, налогов, а также предоставления отсрочек, рассрочек и льгот по уплате таможенных платежей и налогов;
      11) сверяет учетный номер контракта либо номер паспорта сделки, заявленный в декларации на товары, с учетным номером, указанным на контракте, либо с номером паспорта сделки в соответствии с валютным законодательством Республики Казахстан;
      12) направление на таможенную экспертизу, в том числе с использованием системы управления рисками, в порядке, установленном таможенным законодательством таможенного союза и (или) Республики Казахстан;
      13) принятие решения о выпуске, приостановлении выпуска либо отказе в выпуске товаров, заявленных в декларации на товары, заявлении или перечне.
      Сноска. Пункт 16 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 09.04.2012 № 434 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования).
      17. При выполнении действий, указанных в подпункте 2) пункта 16 настоящих Правил, уполномоченное должностное лицо проводит таможенный контроль с использованием указаний системы управления рисками.
      18. При выполнении действий, указанных в подпункте 4) пункта 16 настоящих Правил, уполномоченное должностное лицо проводит:
      1) контроль достоверности и полноты сведений, заявленных в декларации на товары, заявлении или перечне, для целей идентификации товара, а также классификации товара в соответствии с ТН ВЭД ТС;
      2) контроль правильности определения классификационного кода по ТН ВЭД ТС;
      3) проверку соответствия заявленных сведений о товарах сведениям, содержащимся в электронной базе решений по классификации товаров (при ее наличии);
      4) классификацию товаров по ТН ВЭД ТС в случае выявления неверной классификации товаров путем принятия классификационного решения в соответствии с таможенным законодательством таможенного союза и (или) Республики Казахстан.
      19. При выполнении действий, указанных в подпункте 5) пункта 16 настоящих Правил, уполномоченное должностное лицо проводит:
      1) контроль достоверности и полноты сведений, заявленных в декларации на товары в целях соблюдения декларантом установленных запретов и ограничений, мер нетарифного регулирования и экспортного контроля;
      2) проверку наличия документов (лицензий, сертификатов, разрешений и (или) иных документов), подтверждающих соблюдение запретов и ограничений, мер нетарифного регулирования и экспортного контроля.
      20. При выполнении действий, указанных в подпункте 6) пункта 16 настоящих Правил, уполномоченное должностное лицо проводит:
      1) контроль достоверности и полноты сведений, заявленных в декларации на товары, заявлении или перечне и документах, подтверждающих страну происхождения товаров, если в соответствии с законодательством и международными договорами Республики Казахстан стране происхождения данных товаров предоставляются тарифные преференции;
      2) наличие оригинала документа, подтверждающего страну происхождения товара, выданного уполномоченным органом страны отправления товара;
      3) проверку оттисков печатей и подписей на документах, подтверждающих происхождение товаров, с образцами оттисков печатей и подписей, доведенных уполномоченным органом в сфере таможенного дела.
      21. При выполнении действий, указанных в подпункте 7) пункта 16 настоящих Правил, уполномоченное должностное лицо проводит:
      1) проверку достоверности, соблюдения прав интеллектуальной собственности и полноты сведений, заявленных в декларации на товары, заявлении или перечне, в отношении товаров, содержащих объекты интеллектуальной собственности;
      2) проверку соответствия заявленных сведений о товарах, сведениям, содержащимся в таможенном реестре объектов интеллектуальной собственности и в едином таможенном реестре объектов интеллектуальной собственности государств-членов таможенного союза, а также дополнительным сведениям правообладателей о товарах, позволяющим таможенным органам выявить товары с нарушением прав интеллектуальной собственности;
      При обнаружении признаков нарушения прав интеллектуальной собственности направляет рапорт руководителю таможенного органа для принятия решения о приостановлении выпуска товаров и осуществления мер по защите прав на объекты интеллектуальной собственности в соответствии со статьей 440 Кодекса;
      3) принимает меры по приостановлению выпуска товаров, содержащих объекты интеллектуальной собственности, не включенных в таможенный реестр объектов интеллектуальной собственности и единый таможенный реестр объектов интеллектуальной собственности государств-членов Таможенного союза в соответствии со статьей 441 Кодекса и направляет рапорт руководителю таможенного органа для принятия решения о приостановлении выпуска товаров, не включенных в таможенные реестры объектов интеллектуальной собственности.
      При этом направляет в соответствующее структурное подразделение таможенного органа информацию по товарам, выпуск которых был приостановлен в связи с обнаруженными признаками нарушений прав интеллектуальной собственности.
      22. При выполнении действий, указанных в подпункте 8) пункта 16 настоящих Правил, уполномоченное должностное лицо проводит:
      1) проверку таможенной стоимости заявленной в декларации на товары, заявлении или перечне со стоимостью, указанной в коммерческих документах;
      2) проверку правильности структуры таможенной стоимости в соответствии с заявленной таможенной процедурой и методом определения таможенной стоимости;
      3) в случае, если заявленные сведения о таможенной стоимости товаров являются недостоверными либо не подтверждены должным образом, - дополнительную проверку в соответствии с порядком, предусмотренным статьей 112 Кодекса.
      По результатам проведения контроля таможенной стоимости товаров уполномоченное должностное лицо принимает решение о принятии заявленной таможенной стоимости товаров либо решение о корректировке заявленной таможенной стоимости товаров в соответствии со статьей 111 Кодекса.
      Решение о проведении корректировки заявленной таможенной стоимости товаров доводится до декларанта или таможенного представителя в порядке, установленном в соответствии со статьей 111 Кодекса.
      При необходимости дополнительного исследования цены сделки и (или) коммерческих и иных документов, подтверждающих таможенную стоимость товаров, уполномоченное должностное лицо после принятия решения о выпуске товара направляет рапорт в соответствующее структурное подразделение таможенного органа с обоснованием причин направления и приложением копий подтверждающих документов для рассмотрения и принятия мер в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      23. При выполнении действий, указанных в подпункте 9) пункта 16 настоящих Правил, уполномоченное должностное лицо проводит:
      1) проверку поступления сумм таможенных платежей и налогов по кодам доходов единой бюджетной классификации доходов Республики Казахстан (далее - код бюджетной классификации) и назначению платежа;
      2) проверку поступления сумм таможенных платежей и налогов на лицевой счет по формам отчетности, предоставляемых таможенному органу органами казначейства Министерства финансов Республики Казахстан;
      3) при уплате плательщиком таможенных платежей, налогов и пени с использованием платежных карточек через электронные терминалы, установленные в административных зданиях (помещениях) таможенных органов, и через банки второго уровня, имеющие лицензию уполномоченного органа по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций, а также организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций, - проверку наличия чека, выдаваемого вышеуказанным электронным терминалом и (или) квитанции касс банков второго уровня;
      4) разноску начисленных по декларации на товары и другим таможенным документам таможенных платежей и налогов на лицевой счет плательщика.
      24. При выполнении действий, указанных в подпункте 10) пункта 16 настоящих Правил, уполномоченное должностное лицо проводит:
      1) проверку правильности заполнения декларации на товары и ее электронной копии, полноты и достоверности заявленных в них сведений, влияющих на исчисление таможенных платежей и налогов;
      2) контроль за уплатой таможенных платежей и налогов либо обеспечения их уплаты, в соответствии с условиями заявленной таможенной процедуры;
      3) контроль обоснованности заявленных тарифных, налоговых льгот и преференций, льгот по уплате таможенных сборов за таможенное декларирование товаров, документов, определяющих заявленные льготы либо устанавливающих особый порядок исчисления и уплаты таможенных платежей и налогов, и передача сведений в специализированные подразделения таможенного органа в отношении льгот по таможенным платежам и налогам;
      4) проверку правильности расчетов подлежащих уплате сумм таможенных платежей и налогов;
      5) проверку наличия соответствующего решения о предоставлении отсрочки или рассрочки по уплате таможенных пошлин, налогов, а также, проверку наличия документа, подтверждающего обеспечение уплаты таможенных пошлин, налогов, в случае, если товары выпускаются с условием предоставления такого обеспечения.
      25. При выполнении действий, указанных в подпункте 12) пункта 16 настоящих Правил, в случаях, если для разъяснения возникающих вопросов при совершении таможенных операций, требуются специальные познания, уполномоченное должностное лицо направляет рапорт руководителю таможенного поста либо лицу, его замещающему, с обоснованием необходимости проведения таможенной экспертизы.
      В случае принятия решения руководителем таможенного поста либо лицом, его замещающим, о необходимости проведения таможенной экспертизы, в том числе на основании указаний системы управления рисками, уполномоченное должностное лицо оформляет решение о назначении таможенной экспертизы по форме, приведенной в приложении 1 к настоящим Правилам.
      Решение о назначении таможенной экспертизы регистрируется в журнале учета решений о назначении таможенной экспертизы, приведенном в приложении 2 к настоящим Правилам.
      Отбор проб и образцов товаров для проведения таможенной экспертизы производится в порядке, установленном в соответствии с таможенным законодательством таможенного союза и (или) Республики Казахстан.
      26. При таможенной очистке товаров в случае обнаружения признаков административного правонарушения, уполномоченное должностное лицо принимает меры в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      В случае обнаружения при таможенной очистке товаров нарушений таможенного законодательства таможенного союза и (или) Республики Казахстан, уполномоченное должностное лицо передает информацию о таких нарушениях в специализированное подразделение таможенного органа для рассмотрения и принятия мер в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      27. При обнаружении ошибок в декларации на товары, перечне или заявлении, носящих технический характер (опечатки, грамматические и лексические ошибки и так далее), уполномоченное должностное лицо составляет сопроводительную записку с перечислением выявленных ошибок.
      На основании данной сопроводительной записки декларант или таможенный представитель исправляет допущенные ошибки, заверяет их своей подписью и печатью в порядке, установленном Инструкцией по заполнению декларации на товары, утвержденной решением Комиссии таможенного союза от 20 мая 2010 года № 257 "Об Инструкциях по заполнению таможенных деклараций и формах таможенных деклараций" (далее - Инструкция по заполнению декларации на товары).
      Соответствующие изменения вносятся уполномоченным должностным лицом в ЭК декларации на товары в порядке, установленном Инструкцией по заполнению декларации на товары.
      28. Сведения, заявленные в декларации на товары, могут быть изменены или дополнены до выпуска товаров с разрешения таможенного органа по мотивированному письменному обращению декларанта или таможенного представителя в порядке, предусмотренном Кодексом и Инструкцией по заполнению декларации на товары.

5. Действия уполномоченного должностного лица при принятии
решения о выпуске товаров

      29. Выпуск товаров производится уполномоченным должностным лицом в сроки и в порядке, установленном Кодексом.
      30. Решение о выпуске, приостановлении выпуска либо отказе в выпуске товаров принимается уполномоченным должностным лицом путем проставления штампа и внесения соответствующих записей в графы "С" и "D" декларации на товары в порядке, установленном Инструкцией по заполнению декларации на товары, а также путем внесения соответствующих сведений в информационные системы таможенного органа.
      При выявлении сведений, содержащихся в профилях риска, доведенных до таможенных органов, проставляет номер сработавшего профиля риска в графу 10 журнала регистрации декларации на товары и графу "С" декларации на товары.
      Указанные отметки заверяются подписью и оттиском личной номерной печати уполномоченного должностного лица.
      31. При несоблюдении условий выпуска товаров, установленных Кодексом, уполномоченное должностное лицо не позднее истечения срока выпуска товаров отказывает в выпуске товаров в письменной форме с указанием причин, послуживших основанием для отказа, и рекомендаций по их устранению.
      Отказ в выпуске товаров оформляется уполномоченным должностным лицом в порядке, установленном Инструкцией о порядке оформления отказа в выпуске товаров, утвержденной решением Комиссии таможенного союза от 20 мая 2010 года № 262 "О порядке регистрации, отказе в регистрации декларации на товары и оформления отказа в выпуске товаров".
      32. Приостановление выпуска товаров, содержащих объекты интеллектуальной собственности, осуществляется в соответствии со статьями 440 и 441 Кодекса.
      33. После принятия решения о выпуске товаров, уполномоченное должностное лицо проверяет декларацию на товары, заявление или перечень и формирует комплект документов, прилагаемых к ней согласно описи, для передачи их в архив таможенного органа в сроки, установленные законодательством Республики Казахстан, а также передачи декларанту или таможенному представителю установленных экземпляров декларации на товары, заявления или перечня и прилагаемых документов.
      Уполномоченное должностное лицо проставляет запись о принятом решении о выпуске, приостановлении выпуска либо отказе в выпуске товаров в соответствующих графах журналов регистрации декларации на товары, заявления или перечня.

6. Действия уполномоченного должностного лица
при таможенной очистке товаров, декларируемых
с использованием периодической таможенной декларации

      34. При таможенной очистке товаров, декларируемых с использованием периодической таможенной декларации, уполномоченное должностное лицо выполняет следующие действия:
      1) совершает таможенные операции, предусмотренные разделами 2 и 3 настоящих Правил, а также проверяет соблюдение требований и условий применения периодического таможенного декларирования товаров, предусмотренных статьей 293 Кодекса;
      Уполномоченное должностное лицо отказывает в применении периодического таможенного декларирования товаров в случаях:
      когда предполагаемое перемещение товаров не отвечает требованиям использования периодического таможенного декларирования товаров;
      лицам, имеющим задолженность по уплате таможенных платежей и налогов;
      лицам, в отношении которых возбуждено дело о банкротстве;
      2) совершает таможенные операции, предусмотренные разделом 4 настоящих Правил;
      3) осуществляет фактический учет и контроль за перемещением каждой поставки партии товаров в течение всего периода действия периодической декларации на товары.
      Учет товаров, декларируемых с использованием периодической декларации на товары, ведется таможенным органом в журнале учета товаров, приведенном в приложении 3 к настоящим Правилам.
      Журнал учета товаров хранится в таможенном органе в течение пяти лет с момента проставления последней записи о периодическом таможенном декларировании товаров.
      35. В случае, если товары не предъявлены таможенному органу, зарегистрировавшему периодическую декларацию на товары, а также при невывозе товаров с таможенной территории таможенного союза в течение срока, установленного статьей 293 Кодекса, уполномоченное должностное лицо отказывает в выпуске таких товаров.
      36. В случае невывоза товаров с таможенной территории таможенного союза, уполномоченное должностное лицо по письменному обращению декларанта или таможенного представителя разрешает произвести отзыв периодической декларации на товары в порядке, предусмотренном статьей 290 Кодекса.

7. Действия уполномоченного должностного лица при проведении
таможенного контроля в отношении иностранных товаров,
ввозимых с использованием периодической таможенной декларации

      37. По прибытии каждой партии товаров таможенный орган, зарегистрировавший периодическую декларацию на товары производит таможенный контроль по предоставленным декларантом или таможенным представителем ввезенным товарам, коммерческим, транспортным (перевозочным) и (или) иным документам на них.
      38. Уполномоченное должностное лицо проверяет соответствие сведений, указанных в коммерческих, транспортных (перевозочных) и (или) иных документах и периодической декларации на товары с результатами проведенного таможенного досмотра или таможенного осмотра товаров, указанными в акте таможенного досмотра (осмотра), оформленного по форме, утвержденной решением Комиссии таможенного союза от 20 мая 2010 года № 260 "О формах таможенных документов".
      39. При соответствии сведений, указанных в документах, результатам проведенного таможенного досмотра или таможенного осмотра товаров уполномоченное должностное лицо в коммерческих, транспортных (перевозочных) и (или) иных документах производит запись "Периодическое декларирование", проставляет штамп "Выпуск разрешен" с указанием даты выпуска товаров, номера периодической декларации на товары, которые заверяются подписью и оттиском, личной номерной печати указанного должностного лица.

8. Действия уполномоченного должностного лица при проведении
таможенного контроля в отношении товаров таможенного союза,
вывозимых с использованием периодической таможенной декларации

      40. Таможенный орган, выпустивший товары таможенного союза по периодической декларации на товары, направляет в таможенный орган, расположенный в пункте пропуска на таможенной границе таможенного союза, через который будет осуществлен фактический вывоз товаров, информацию о применении процедуры периодического таможенного декларирования с указанием основных сведений о вывозимых товарах и приложением копии такой декларации.
      41. Таможенный орган, зарегистрировавший предварительную декларацию на товары, проверяет наличие коммерческих, транспортных (перевозочных) и (или) иных документов на каждую отправляемую партию товара.
      42. Уполномоченное должностное лицо проверяет соответствие сведений, указанных в коммерческих, транспортных (перевозочных) и (или) иных документах и периодической декларации на товары, результатам проведенного таможенного досмотра или таможенного осмотра товаров, указанным в акте таможенного досмотра (осмотра), оформленного по форме, утвержденной решением Комиссии таможенного союза от 20 мая 2010 года № 260 "О формах таможенных документов".
      43. При соответствии сведений, указанных в документах, результатам проведенного таможенного досмотра или таможенного осмотра товаров уполномоченное должностное лицо в коммерческих, транспортных (перевозочных) и (или) иных документах производит запись "Периодическое декларирование", проставляет штамп "Выпуск разрешен" с указанием даты выпуска товаров, номера периодической декларации на товары, которые заверяются подписью и оттиском личной номерной печати указанного должностного лица, при этом декларанту предоставляется заверенная уполномоченным должностным лицом копия периодической декларации на товары.

Приложение 1     
к Правилам совершения 
таможенной очистки товаров
должностными лицами  
таможенных органов  

                               Решение
                 о назначении таможенной экспертизы

№ ______                                   от "___" _________ 20__ г.

1. Основания для ее проведения ______________________________________
_____________________________________________________________________
2. Ф.И.О. эксперта или наименование организации либо таможенного
органа, в котором проводится таможенная экспертиза __________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
3. Вопросы, поставленные перед таможенным экспертом (экспертом) _____
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
4. Перечень материалов и документов, представленных таможенному
эксперту (эксперту) _________________________________________________
_____________________________________________________________________
     (товаросопроводительные документы, пробы, образцы товаров, их
количество)
5. Эксперта предупредить об ответственности за дачу заведомо ложного
заключения в соответствии со статьей 516 КоАП РК и 352 УК РК
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
                            (подпись)

Начальник ___________________________________________________________
                   (наименование таможенного органа)
_________ ____________________________
(подпись) (фамилия, инициалы)

Приложение 2     
к Правилам совершения 
таможенной очистки товаров
должностными лицами  
таможенных органов  

                                Журнал
         учета решений о назначении таможенной экспертизы


решения

Наимено-
вание
импортера/
экспортера

Цели
таможенной
экспертизы


ДТ

Дата
направления
на таможенную
экспертизу

Номер
заключения
таможенного
эксперта
(эксперта)

Дата получения
заключения
таможенного
эксперта
(эксперта)

1

2

3

4

5

6

7

Приложение 3    
к Правилам совершения 
таможенной очистки товаров
должностными лицами  
таможенных органов  

                            Журнал учета товаров


п/п

Декларант

ПДТ

Наименование
и количество
товара

Вес
нетто
(кг.)

Статисти-
ческая
стоимость

Дата
предъявления
товара к
таможенному
досмотру

Ф.И.О.
должностного лица,
проводившего
таможенный
контроль

1

2

3

4

5

6

7

8









      Примечание:
      1) в журнале указываются данные по каждой поставке товаров, оформленных по периодической декларации на товары;
      2) по окончании периода поставки подбиваются итоговые данные по каждой периодической декларации на товары.