Аса жеңіл авиация саласында сертификаттау қағидасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 31 наурыздағы № 318 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 24 қарашадағы № 941 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 24.11.2015 № 941 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      РҚАО-ның ескертпесі.

      ҚР мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша 2014 жылғы 29 қыркүйектегі № 239-V ҚРЗ Заңына сәйкес ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2015 жылғы 24 ақпандағы № 194 бұйрығын қараңыз.


      «Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы» Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 15 шілдедегі Заңының 13-бабының 12) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Аса жеңіл авиация саласында сертификаттау қағидасы бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң  қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                               К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің    
2011 жылғы 31 наурыздағы
№ 318 қаулысымен 
бекітілген  

Аса жеңiл авиация саласында сертификаттау қағидасы

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.12.2013 № 1424 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Аса жеңiл авиация саласындағы сертификаттау қағидасы (бұдан әрi – Қағида) «Қазақстан Республикасының әуе кеңiстiгiн пайдалану және авиация қызметi туралы» 2010 жылғы 15 шiлдедегi Қазақстан Республикасының Заңы 13-бабының 12) тармақшасына сәйкес әзiрлендi және аса жеңiл авиация саласындағы сертификаттау тәртiбi айқындайды.
      2. Осы Қағидада пайдаланылатын терминдер мен анықтамалар:
      1) өтiнiм – өтiнiш берушiнiң сертификаттау рәсімін өту үшiн азаматтық авиация саласындағы уәкiлеттi органға жазбаша өтiнiшi;
      2) өтініш беруші – аса жеңіл авиацияның әуе кемесінің ұшуға жарамдылығы сертификатын алу үшін азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органға өтініш берген жеке немесе заңды тұлға;
      3) ұшуға жарамдылық – әуе кемесiнiң қауiпсiздiгi мен ұшу сапасын қамтамасыз ететiн ұшу-техникалық сипаттамаларға сай келетін оның техникалық жай-күйі.
      3. Аса жеңiл авиацияның әуе кемелерінің ұшуға жарамдылығын және аса жеңiл авиацияның бекітілген үлгілік конструкциясы жоқ әуе кемесінің ұшуға жарамдылығын сертификаттауды әуе кемелерін пайдаланушыларды біріктіретін коммерциялық емес ұйымдарды тарта отырып, азаматтық авиация саласындағы уәкiлеттi орган жүзеге асырады.
      4. Аса жеңiл авиацияның әуе кемесiнiң техникалық жай-күйiн тексеру және ұшуға жарамдылығын айқындау үшiн коммерциялық емес тиiстi ұйымдар азаматтық авиация саласындағы уәкiлеттi органмен келiсiм бойынша аса жеңiл авиацияның әуе кемелерiн тексеру бойынша тұрақты жұмыс iстейтiн техникалық комиссия (бұдан әрi – техникалық комиссия) құрады.
      Техникалық комиссияның құрамына білікті, әуе кемелерін пайдалануда кемінде бес жыл практикалық тәжірибесі бар техникалық сарапшылар мен ұшқыштар, сертификаттау орталықтарының, ғылыми-зерттеу, сынау және басқа да ұйымдар басшыларының келісімі бойынша осы ұйымдардың мамандары кіреді.

2. Аса жеңiл авиацияның әуе кемесiнiң ұшуға жарамдылығын
сертификаттау

      5. Сертификаттау мынадай тәртiппен жүзеге асырылады:
      1) өтiнiш берушi азаматтық авиация саласындағы уәкiлеттi органға осы Қағидаға 1-қосымшаға сәйкес өтiнiм бередi. Өтiнiмге мынадай құжаттар қоса берiледi:
      аса жеңiл авиацияның әуе кемесi данасының сәйкестiк куәлiгiнiң немесе үлгi сертификатының көшiрмесi;
      аса жеңiл авиацияның әуе кемесiнiң мемлекеттiк тiркелгенi туралы куәлiктiң көшiрмесi;
      аса жеңiл авиацияның әуе кемесiнің ұшуға жарамдылығын сертификаттау үшін алымның төленгенін растайтын құжаттың көшірмесі;
      2) пайдалану-техникалық құжаттамасын сараптау және әуе кемесінің ұшуға жарамдылығын айқындау;
      3) шешiм қабылдау және сертификат беру (беруден бас тарту).
      Пайдалану құжаттамасын сараптау және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 26 шілдедегі № 859 қаулысымен бекітілген азаматтық әуе кемелерінің ұшуға жарамдылығының нормаларына сәйкестігін бағалау жөніндегі жұмыстарды жүргізу үшін уәкілетті орган өтінімнің көшірмесін күнтізбелік бес күн ішінде техникалық комиссияға береді.
      Өтініш беруші пайдалану құжаттамасына және аса жеңiл авиацияның әуе кемесіне техникалық комиссия мүшелерінің кедергісіз қол жеткізуін қамтамасыз етеді.
      Техникалық комиссия күнтізбелік 20 күн ішінде пайдалану құжаттамасын сараптау және аса жеңiл авиацияның әуе кемесінің ұшуға жарамдылық нормаларына сәйкестігін бағалау жөніндегі жұмыстарды жүргізеді.
      6. Пайдалану құжаттамасын сараптау және аса жеңiл авиацияның әуе кемесінің ұшуға жарамдылық нормаларына сәйкестігін бағалау жөнінде жүргізілген жұмыстардың нәтижесі бойынша техникалық комиссия осы Қағидаға 2-қосымшаға сәйкес үш данада аса жеңiл авиацияның әуе кемелерінің пайдалануға жарамдылығы туралы акт (бұдан әрі – акт) жасайды. Актінің бір данасы уәкілетті органнан өтінімнің көшірмесі алынған күннен бастап күнтізбелік 20 күн ішінде азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органға жіберіледі, екінші данасы өтініш берушіге беріледі, үшінші данасы әуе кемелерін пайдаланушыларды біріктіретін коммерциялық емес ұйымда қалады.
      7. Техникалық комиссия берген акт ұшуға жарамдылық сертификатын беруге немесе беруден бас тартуға негіз болады.
      8. Азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган актінің оң қорытындысы мен ұсынылған құжаттар негізінде өтініш берушіге осы Қағидаға 3-қосымшаға сәйкес аса жеңiл авиацияның әуе кемесінің ұшуға жарамдылығы сертификатын береді.
      9. Аса жеңiл авиацияның әуе кемесінің ұшуға жарамдылығы сертификатын беруден бас тартылған болса, қайтадан берілген өтінімді азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган оны беруден бас тартудың себептері жойылған жағдайда қарастырады.
      10. Аса жеңiл авиацияның әуе кемесінің ұшуға жарамдылығын сертификаттау және сертификат беру мерзімі азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органға өтінім берілген күннен бастап күнтізбелік отыз күннен аспайды.
      11. Ұшуға жарамдылық сертификаты бір жыл мерзімге беріледі.
      РҚАО-ның ескертпесі!
      12-тармақ 01.01.2014 бастап қолданысқа енгізіледі - ҚР Үкіметінің 30.12.2013 № 1424 қаулысымен (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз).
      12. Аса жеңiл авиацияның әуе кемесінің ұшуға жарамдылығын сертификаттау үшін «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» Қазақстан Республикасының Кодексінде (Салық кодексі) айқындалатын тәртіппен және мөлшерде алым алынады. Аса жеңiл авиацияның әуе кемесінің ұшуға жарамдылығын сертификаттау мемлекеттік бюджетке көрсетілген алым төленгеннен кейін жүзеге асырылады.

3. Ұшуға жарамдылық сертификатын тоқтата тұру және қайтарып алу

      13. Қазақстан Республикасы азаматтық әуе кемелерінің мемлекеттік тізілімінде тіркелген аса жеңiл авиацияның әуе кемелері ұшуға жарамдылығын қолдауға қатысты тексерілуге тиіс. Аса жеңiл авиацияның әуе кемелерінің ұшуға жарамдылық нормаларына сәйкессіздіктері анықталған жағдайда, ұшуға жарамдылық сертификатының қолданылуы тоқтатыла тұрады, аса жеңiл авиацияның әуе кемелерінің ұшуға жарамдылық нормаларына сәйкессіздіктері жойылғанға дейін азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган аса жеңiл авиацияның әуе кемесін пайдаланылуға тыйым салады, уәкілетті орган сәйкессіздік анықталған кезден бастап бұл туралы дереу пайдаланушыға және әуе қозғалысын басқару органына ұшуға жарамдылық сертификатының тоқтатыла тұруы туралы хабарлайды.
      Тоқтата тұрған күннен бастап алты ай ішінде әуе кемесінің ұшуға жарамдылық нормаларына сәйкессіздігі жойылмаған жағдайда, ұшуға жарамдылық сертификаты қайтарып алынады. Сертификатты қайтарып алу туралы шешім қабылданған күннен бастап күнтізбелік екі күн ішінде уәкілетті орган пайдаланушыны хабардар етеді.
      Аса жеңiл авиацияның әуе кемесін пайдаланушы өзі хабардар болған кезден бастап күнтізбелік он күн ішінде аса жеңiл авиацияның әуе кемесінің ұшуға жарамдылық сертификатын уәкілетті органға қайтарады.

4. Ұшуға жарамдылық сертификатының телнұсқасын беру

      14. Бүлiнген немесе жоғалған (ұрланған) жағдайда, өтініш беруші еркін нысанда өтініш берген күннен бастап күнтiзбелiк он күн iшiнде ұшуға жарамдылық сертификаты телнұсқа беру арқылы ауыстырылуға тиіс.
      15. Ұшуға жарамдылық сертификатының телнұсқасын алу үшiн пайдаланушы өтiнiшке сертификаттың бүліну немесе жоғалу (ұрлану) фактісінің сипаттамасын қоса беруі қажет.

Аса жеңiл авиация саласында
сертификаттау қағидасына 
1-қосымша        

ӨТІНІМ

1. Тiзiлiмге ____ ж. «___» ____ № ___ енгiзiлген аса жеңiл авиацияның
әуе кемесiнiң ұшуға жарамдылық сертификатын берудi сұраймын:
Түрi ________________________________________________________________
Әуе кемесiнiң мақсаты _______________________________________________
1.1. Әуе кемесiнің сериялық (зауыттық) нөмiрi _______________________
1.2. Әуе кемесi жасалған күн ________________________________________
1.3. Жасап шығарушының атауы ________________________________________
1.4. Жасап шығарушы мемлекет ________________________________________
1.5. Үлгi сертификаты (немесе балама құжат):
№ ___________________________, берiлген күнi
2. Өтiнiш берушi туралы мәлiметтер:
2.1. Мекенжайы ______________________________________________________
2.2. Телефоны ____________________ Факсы ____________________________
2.3. Электронды поштасының мекенжайы (бар болса) ____________________
2.4. Жеке сәйкестендiру нөмiрi (ЖСН) ________________________________
2.5. Бизнес сәйкестендiру нөмiрi (БИН) ______________________________
2.6. Егер ӘК пайдаланушы – жеке тұлға болса:
Тегi, аты, әкесiнiң аты _____________________________________________
2.7. Егер ӘК пайдаланушы – заңды тұлға болса:
Ұйымның толық атауы _________________________________________________
Басшының тегi, аты, әкесiнiң аты ____________________________________
3. ӘК данасының орналасқан жерi _____________________________________
4. Соңғы жөндеу жүргiзiлген күнi мен жерi ___________________________
5. Әуе кемесiнiң ұшуы
пайдалану басталғаннан бері: ______ сағ. ____ соңғы _____________ жыл
соңғы жөндеуден кейiн: ____________ сағ. ____ соңғы _____________ жыл
6. Жөндеуге дейiн қалған ресурс: __ сағ. ____ соңғы _____________ жыл
7. Массасы, кг ________________ Орталықтандыру, % ___________________
8. Техникалық жай-күйін бағалау актiсi бекiтілген күн _______________
9. Техникалық байқауды кiм жүргiздi _________________________________
10. Әуе кемесiн жетiлдiрудi, өзгертудi орындаған ұйым, орындау күнi
_____________________________________________________________________
11. Пайдаланушының заңды мекенжайы, телефоны, факсы _________________
_____________________________________________________________________
12. Пошталық мекенжайы: _____________________________________________

М.О. ________________________________
               (лауазымы)      

Аса жеңiл авиация саласында
сертификаттау қағидасына 
2-қосымша        

Нысан

«Бекітемін»        
Азаматтық авиация саласындағы
уәкілетті органның лауазымды
адамы                       
_____________________________
(қолы, Т.А.Ә.)      
20__ жылғы «___» ____________

Аса жеңiл авиацияның әуе кемелерiнiң пайдалануға
жарамдылығы туралы бағалау
АКТIСI

________________________________________________________________
(ұйымның атауы)

20__ жылғы «___» ______________ _____ № ____________ бұйрығына сәйкес
мынадай құрамдағы комиссия:

Төраға:
_____________________________________________________________________
                           (Т.А.Ә. лауазымы)

Комиссия мүшелерi:
_____________________________________________________________________
                           (Т.А.Ә. лауазымы)
_____________________________________________________________________
                           (Т.А.Ә. лауазымы)
_____________________________________________________________________
              (ӘК түрі, тіркеу нөмірі, сериялық нөмірі)
әуе кемесінің пайдалану құжаттамасын сараптауды және ұшуға
жарамдылығын бағалауды жүргiздi.

Аса жеңiл авиацияның әуе кемесінің пайдалануға
жарамдылығы туралы бағалау актiсiнiң мәтiнi

      Актiнiң қорытынды бөлiгiнде пайдалану құжаттамасының, оның
iшiнде техникалық қызмет көрсету бағдарламасының (регламентiнің), әуе
кемесінің азаматтық авиация саласындағы нормативтiк құқықтық
актiлердiң талаптарына сәйкестігі (сәйкессіздігі), сондай-ақ әуе
кемесiнiң және оның жабдықтарының ұшудың мәлімделген түрлерiне
сәйкестiгi көрсетiледi.

Төраға:
                   _____________________________ ____________________
                              (Т.А.Ә.)                  (қолы)
Комиссия мүшелерi: _____________________________ ____________________
                              (Т.А.Ә.)                  (қолы)
                   _____________________________ ____________________
                              (Т.А.Ә.)                  (қолы)
Актiмен таныстым:
Ұйымның басшысы    _____________________________ ____________________
                              (Т.А.Ә.)                  (қолы)
 

Аса жеңiл авиация саласында
сертификаттау қағидасына 
3-қосымша        

Қазақстан Республикасының Елтаңбасы
_______________________________________________________________
Азаматтық авиация саласындағы уәкiлеттi орган

Аса жеңiл авиацияның әуе кемесiнiң ұшуға жарамдылық сертификаты
№ _____

1. Әуе кемесiнiң үлгiсi мен мақсаты

2. Мемлекеттiк және тiркелген тану белгiлерi

3. Сериялық (зауыттық) нөмiрi

      4. Әуе кемесi Қазақстан Республикасының Азаматтық әуе
кемелерiнiң мемлекеттiк тiзiлiмiне ___ ж. «__» ____ № ___ енгiзiлген.
      5. Егер осы әуе кемесi осы сертификаттың ажырамас бөлiгi болып
табылатын қосымшада көрсетiлген белгiленген пайдалану шектеулерiне
сәйкес күтiп ұсталатын және пайдаланылатын болса, ұшуға жарамды деп
есептеледi.
      6. Конструкцияның салмағы (массасы/кг) ________________________
      7. Орталықтандыру % ___________________________________________

      ________ ж. «___» берiлдi.
      ________ ж. «___» дейiн жарамды.

      М.О.

                                         Азаматтық авиация
                                         саласындағы уәкiлеттi
                                         органның басшысы
                                         не ол уәкiлеттiк берген адам
                                         ________ ___________________
                                          (қолы)         Т.Ә.А.

Об утверждении Правил сертификации в сфере сверхлегкой авиации

Постановление Правительства Республики Казахстан от 31 марта 2011 года № 318. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 ноября 2015 года № 941

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 24.11.2015 № 941 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ!
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 24 февраля 2015 года № 194.

      В соответствии с подпунктом 12) статьи 13 Закона Республики Казахстан от 15 июля 2010 года «Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила сертификации в сфере сверхлегкой авиации.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утверждены                 
постановлением Правительства
Республики Казахстан       
от 31 марта 2011 года № 318

Правила
сертификации в сфере сверхлегкой авиации

      Сноска. Правила в редакции постановления Правительства РК от 30.12.2013 № 1424 (порядок введения в действие см. п. 2).

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила сертификации в сфере сверхлегкой авиации (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 12) статьи 13 Закона Республики Казахстан от 15 июля 2010 года «Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации» и определяют порядок сертификации в сфере сверхлегкой авиации.
      2. Термины и определения, используемые в настоящих Правилах:
      1) заявка – письменное обращение заявителя в уполномоченный орган в сфере гражданской авиации для прохождения процедуры сертификации;
      2) заявитель – физическое или юридическое лицо, обратившееся в уполномоченный орган в сфере гражданской авиации для получения сертификата летной годности воздушного судна сверхлегкой авиации;
      3) летная годность – техническое состояние воздушного судна, соответствующее летно-техническим характеристикам, которые обеспечивают его безопасность и летное качество.
      3. Сертификацию летной годности воздушных судов сверхлегкой авиации и летной годности воздушного судна сверхлегкой авиации, не имеющего утвержденной типовой конструкции, осуществляет уполномоченный орган в сфере гражданской авиации с привлечением некоммерческих организаций, объединяющих эксплуатантов воздушных судов.
      4. Для проверки технического состояния и определения годности к полетам воздушного судна сверхлегкой авиации соответствующие некоммерческие организации по согласованию с уполномоченным органом в сфере гражданской авиации создают постоянно действующую техническую комиссию по обследованию воздушных судов сверхлегкой авиации (далее – техническая комиссия).
      В состав технической комиссии включаются квалифицированные технические эксперты и пилоты, имеющие практический опыт не менее пяти лет в эксплуатации воздушных судов, специалисты сертификационных центров, научно-исследовательских, испытательных и других организаций по согласованию с руководителями этих организаций.

2. Сертификация летной годности воздушного
судна сверхлегкой авиации

      5. Сертификация осуществляется в следующем порядке:
      1) заявитель подает в уполномоченный орган в сфере гражданской авиации заявку согласно приложению 1 к настоящим Правилам. К заявлению прилагаются следующие документы:
      копия удостоверения соответствия экземпляра воздушного судна сверхлегкой авиации или сертификата типа;
      копия свидетельства о государственной регистрации воздушного судна сверхлегкой авиации;
      копию документа, подтверждающего уплату сбора за сертификацию летной годности воздушных судов сверхлегкой авиации.
      2) экспертиза эксплуатационно-технической документации и определение летной годности воздушного судна;
      3) принятие решения и выдача (отказ в выдаче) сертификата.
      Уполномоченный орган в течение пяти календарных дней передает копию заявки технической комиссии для проведения работ по экспертизе эксплуатационной документации и оценки соответствия нормам летной годности гражданских воздушных судов, утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 июля 2011 года № 859.
      Заявитель обеспечивает членам технической комиссии беспрепятственный доступ к эксплуатационной документации и воздушному судну сверхлегкой авиации.
      Техническая комиссия в течение 20 календарных дней проводит работы по экспертизе эксплуатационной документации и оценки соответствия нормам летной годности воздушного судна сверхлегкой авиации.
      6. По результатам проведенных работ по экспертизе эксплуатационной документации и оценке соответствия нормам летной годности воздушного судна сверхлегкой авиации техническая комиссия составляет акт оценки о годности к эксплуатации воздушных судов сверхлегкой авиации (далее – акт) в трех экземплярах согласно приложению 2 к настоящим Правилам. Один экземпляр акта направляется уполномоченному органу в сфере гражданской авиации в течение 20 календарных дней со дня получения копии заявки от уполномоченного органа, второй экземпляр – передается заявителю, третий экземпляр – остается в некоммерческой организации, объединяющей эксплуатантов воздушных судов.
      7. Акт, выданный технической комиссией, является основанием для выдачи или отказа в выдаче сертификата летной годности.
      8. Уполномоченный орган в сфере гражданской авиации на основании положительного заключения акта и представленных документов выдает заявителю сертификат летной годности воздушного судна сверхлегкой авиации согласно приложению 3 к настоящим Правилам.
      9. При отказе в выдаче повторная заявка рассматривается уполномоченным органом в сфере гражданской авиации в случае устранения причин предыдущего отказа в выдаче сертификата летной годности воздушного судна сверхлегкой авиации.
      10. Срок сертификации летной годности воздушного судна сверхлегкой авиации и выдачи сертификата составляет не более тридцати календарных дней со дня подачи заявки в уполномоченный орган в сфере гражданской авиации.
      11. Сертификат летной годности выдается сроком на один год.
      12. За сертификацию летной годности воздушного судна сверхлегкой авиации взимается сбор в порядке и размере, определяемом Кодексом Республики Казахстан «О налогах и других обязательных платежах в бюджет» (Налоговый кодекс). Сертификация летной годности воздушных судов сверхлегкой авиации осуществляется после уплаты в государственный бюджет указанного сбора.

3. Приостановление и отзыв сертификата летной годности

      13. Воздушные суда сверхлегкой авиации, зарегистрированные в Государственном реестре гражданских воздушных судов Республики Казахстан, подлежат проверке в отношении поддержания летной годности. При обнаружении несоответствий воздушного судна сверхлегкой авиации нормам летной годности действие сертификата летной годности приостанавливается, а эксплуатация воздушного судна сверхлегкой авиации запрещается уполномоченным органом в сфере гражданской авиации до устранения несоответствия воздушного судна сверхлегкой авиации нормам летной годности, о чем уполномоченный орган информирует с момента обнаружения незамедлительно эксплуатанта и орган управления воздушным движением о приостановлении сертификата летной годности.
      В случае неустранения несоответствия воздушного судна нормам летной годности, в течение шести месяцев со дня приостановления, сертификат летной годности отзывается. Уполномоченный орган в течение двух календарных дней со дня принятия решения об отзыве сертификата уведомляет эксплуатанта.
      Эксплуатант воздушного судна сверхлегкой авиации в течение десяти календарных дней с момента его уведомления возвращает в уполномоченный орган сертификат летной годности воздушного суда сверхлегкой авиации.

4. Выдача дубликата сертификата летной годности

      14. Сертификат летной годности подлежит замене путем выдачи дубликата в случае порчи или утраты (хищения) в течение десяти календарных дней со дня подачи заявителем заявления в произвольной форме.
      15. Для получения дубликата сертификата летной годности эксплуатанту необходимо приложить к заявлению описание факта порчи или утраты (хищения) сертификата.

Приложение 1     
к Правилам сертификации 
в сфере сверхлегкой авиации

ЗАЯВКА

      1. Прошу выдать сертификат летной годности воздушного судна сверхлегкой авиации, занесенного в реестр « ___ » __________ ______ г. № ______________:
      Тип __________________________________________________________
      Назначение воздушного судна __________________________________
      1.1. Серийный (заводской) номер воздушного судна _____________
      1.2. Дата изготовления воздушного судна ______________________
      1.3. Наименование изготовителя _______________________________
      1.4. Государство-изготовитель ________________________________
      1.5. Сертификат типа (или эквивалентный документ):
      № ______ дата выдачи _____________
      2. Сведения о заявителе:
      2.1. Адрес ___________________________________________________
      2.2. Телефон ________________________ Факс ___________________
      2.3. Адрес электронной почты (при ее наличии) ________________
      2.4. Идентификационный индивидуальный номер (ИИН)
____________________________________________________________________
      2.5. Бизнес-идентификационный номер (БИН) ____________________
      2.6. Если эксплуатант ВС – физическое лицо:
      Фамилия, имя, отчество _______________________________________
      2.7. Если эксплуатант ВС – юридическое лицо:
      Полное наименование организации ______________________________
      Фамилия, имя, отчество руководителя __________________________
      3. Место базирования ВС ______________________________________
      4. Дата и место проведения последнего ремонта ________________
      5. Налет воздушного судна ____________________________________
с начала эксплуатации: _______ час. _______ пос. _______ лет
после последнего ремонта: _______ час. _______ пос. _______ лет
      6. Остаток ресурса до ремонта: _______ час. _______ пос. _______ лет
      7. Масса, кг ___________________ Центровка, % _________________
      8. Дата утверждения акта оценки технического состояния _____________
      9. Кем произведен тех. осмотр ________________________________________
      10. Организация, выполнившая доработки, изменения воздушного судна, дата выполнения ___________________________________________________
      11. Юридический адрес эксплуатанта, телефон, факс _____________________
      12. Почтовый адрес _________________________________________________

      М.П. ________________________________
                     (должность)

Приложение 2     
к Правилам сертификации 
в сфере сверхлегкой авиации

Форма

«Утверждаю»       
Должностное лицо    
уполномоченного органа 
в сфере гражданской авиации
_________________________
(подпись, Ф.И.О.)   

«___» _________ 20__ г.

АКТ
оценки о годности к эксплуатации воздушного
судна сверхлегкой авиации

      В соответствии с приказом
__________________________________________________________________
                      (наименование организации)
от « » ___________ 20 _____ года № ____________ комиссией в составе:

      Председатель:
__________________________________________________________________
                          (Ф.И.О. должность)
      Члены комиссии:
__________________________________________________________________
                          (Ф.И.О. должность)
__________________________________________________________________
                          (Ф.И.О. должность)

      Проведена экспертиза эксплуатационной документации и оценка
летной годности воздушного судна __________________________________
                                  (тип ВС, рег. номер, сер. номер)

Текст акта оценки о годности к эксплуатации
воздушного судна сверхлегкой авиации

      В заключительной части акта указывается соответствие (несоответсвие) эксплуатационной документации, в том числе программы технического обслуживания (регламента), воздушного судна требованиям нормативных правовых актов в сфере гражданской авиации, а также соответствие воздушного судна и его оборудования заявляемым видам полетов.

      Председатель: ______________________________________________
                              (Ф.И.О.)          (подпись)
      Члены комиссии: _____________________ ______________
                              (Ф.И.О.)         (подпись)
                      _____________________ ______________
                              (Ф.И.О.)         (подпись)

      С актом ознакомлен:
      Руководитель организации ____________________________________
                                          (Ф.И.О.) (подпись)

Приложение 3     
к Правилам сертификации 
в сфере сверхлегкой авиации

Герб Республики Казахстан
__________________________________________________________________
Уполномоченный орган в сфере гражданской авиации
Сертификат летной годности воздушного судна
сверхлегкой авиации № _____

1. Тип и назначение воздушного судна

2. Государственный и регистрационный опознавательный знаки

3. Серийный (заводской) номер

      4. Воздушное судно внесено в Государственный реестр гражданских воздушных судов Республики Казахстан за № ____ от __________________.
      5. Данное воздушное судно считается годным к полетам, если оно содержится и эксплуатируется в соответствии с установленными эксплуатационными ограничениями, указанными в приложении, являющейся неотъемлемой частью настоящего сертификата.
      6. Вес конструкции (масса/кг) _________________________________
      7. Центровка % ________________________________________________
      Дата выдачи «____» ________________________ г.
      Действителен до «____» ____________________ г.

      М.П.

      Руководитель уполномоченного органа
      в сфере гражданской авиации
      либо лицо, им уполномоченное
      _______________ _______________
          (подпись)       Ф. И. О.