"Қазақстан Республикасы Президентінің "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесі туралы" 2009 жылғы 18 маусымдағы № 827 және "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің одан әрі жұмыс істеуінің кейбір мәселелері туралы" 2010 жылғы 4 наурыздағы № 931 жарлықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 16 қаңтардағы № 7 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      «Қазақстан Республикасы Президентінің «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесі туралы» 2009 жылғы 18 маусымдағы № 827 және «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің одан әрі жұмыс істеуінің кейбір мәселелері туралы» 2010 жылғы 4 наурыздағы № 931 жарлықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының жобасы Қазақстан Республикасы Президентінің қарауына енгізілсін.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                           К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы Президентінің «Қазақстан
Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесі туралы» 2009
жылғы 18 маусымдағы № 827 және «Қазақстан Республикасындағы
мемлекеттік жоспарлау жүйесінің одан әрі жұмыс істеуінің кейбір
мәселелері туралы» 2010 жылғы 4 наурыздағы № 931 жарлықтарына
өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

      ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:
      1. Қазақстан Республикасы Президентінің мынадай жарлықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      1) «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2009 жылғы 18 маусымдағы № 827 Жарлығына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2009 ж., № 30, 259-құжат; 2010 ж., № 20-21, 150-құжат; 2012 ж., № 13, 231-құжат; № 68, 976-құжат; 2013 ж., № 36, 529-құжат; 2014 ж., № 40-41, 374-құжат):
      жоғарыда аталған Жарлықпен бекітілген Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінде:
      7-тармақ мынадай мазмұндағы төртінші бөлікпен толықтырылсын:
      «Тұжырымдаманы іске асыру үшін әзірлеуші мемлекеттік орган Тұжырымдаманы іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын іске асырудың бүкіл кезеңіне арнап немесе орта мерзімді әрбір кезеңге арнап кезең-кезеңімен әзірлейді. Іс-шаралар жоспары тұжырымдама бекітілген күннен бастап бір ай мерзімде немесе іске асырудың кезекті кезеңі басталғанға дейін бір ай бұрын мүдделі мемлекеттік органдармен келісім бойынша әзірлеуші мемлекеттік органның бұйрығымен бекітіледі.»;
      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «14. Қазақстан Республикасының Стратегиялық даму жоспарын іске асыру мақсатында мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган тиісті кезеңге арналған Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасын әзірлейді.
      Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасы - бұл елдің орнықты дамуын қамтамасыз ету үшін өңірлер бөлінісінде өндірістік күштерді, көліктік-коммуникациялық, әлеуметтік және басқа инфрақұрылымды ұтымды орналастыру, ел халқын қоныстандыру жүйесі.
      Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасын Қазақстан Республикасының Президенті бекітеді.
      Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасының іске асырылуын мониторинг пен бағалауды мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган жүргізеді.
      Мониторинг пен бағалау негізінде Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасын түзету жүзеге асырылуы мүмкін.
      Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасының іске асырылуын бақылауды Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі жүзеге асырады.
      Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасын әзірлеу, іске асыру, мониторинг, бағалау жүргізу және іске асырылуын бақылау тәртібі мен мерзімдерін Қазақстан Республикасының Президенті айқындайды.»;
      15-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «15. Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясы Қазақстанның 2050 жылға дейінгі даму стратегиясын, Қазақстан Республикасының Стратегиялық даму жоспарын іске асыру мақсатында әзірленеді және ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы негізгі проблемалар мен қауіп-қатерлерді, стратегиялық мақсаттар мен нысаналы индикаторларды, міндеттемелер мен нәтиже көрсеткіштерін, сондай-ақ ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету критерийлерін айқындайды.
      Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясы Қазақстан Республикасының алдыңғы Ұлттық қауіпсіздік стратегиясын іске асырудың соңғы жылынан кешіктірмей әзірленеді.»;
      21-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «21. Әлеуметтік-экономикалық даму болжамы стратегиялық және бағдарламалық құжаттарды, Жолдауды ескере отырып, жыл сайын жылжымалы негізде бес жылдық кезеңге әзірленеді және мыналарды:
      1) мемлекеттік басқарудың республикалық деңгейінде:
      экономиканы дамытудың сыртқы және ішкі жағдайларын;
      бесжылдық кезеңге арналған экономикалық саясаттың, оның ішінде салықтық-бюджеттік саясаттың мақсаттары мен міндеттерін;
      бесжылдық кезеңге арналған экономикалық саясаттың, оның ішінде салықтық-бюджеттік саясаттың негізгі бағыттары мен шараларын;
      бесжылдық кезеңге арналған әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің болжамын;
      шоғырландырылған, мемлекеттік және республикалық бюджеттердің түсімдері мен шығыстарының болжамын, тиісті бюджет тапшылығын қамтитын жоспарлы кезеңге арналған бюджеттік параметрлердің болжамын;
      әлеуметтік-экономикалық даму басымдықтарын іске асыруға бағытталған шығыстардың жаңа бастамаларын;
      кезекті қаржы жылына арналған шартты түрде қаржыландырылатын шығыстардың тізбесін;
      2) облыс, республикалық маңызы бар қала, астана деңгейінде: облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму үрдістерін, басымдықтарын, нысаналы индикаторлары мен көрсеткіштерін;
      облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің болжамын; мыналарды:
      облыс, республикалық маңызы бар қала, астана бюджетінің түсімдері мен шығыстарының болжамын қамтитын облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттік параметрлерінің болжамын;
      облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму басымдықтарын іске асыруға бағытталған шығыстардың жаңа бастамаларын;
      облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың басым бюджеттік инвестицияларының тізбесін қамтуға тиіс облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жоспарлы кезеңге арналған бюджеттік параметрлерін қамтиды.
      Нысаналы индикаторлар мен көрсеткіштер сандық және сапалық нәтижелерді айқындау үшін түйінді бағыттар (салалар) бойынша белгіленеді, бесжылдық кезең ішінде мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық саясаты осы нәтижелерге қол жеткізуге бағытталуға тиіс.
      Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштері мен бюджеттік параметрлері облыстық әлеуметтік-экономикалық даму болжамының құрамында аудандар (облыстық маңызы бар қалалар) бөлінісінде көрсетіледі.»;
      24-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «24. Әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу тәртібі мен мерзімдерін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган айқындайды.»;
      26-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «26. Мемлекеттік бағдарламаларды тиісті мемлекеттік орган әзірлейді және олар мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісіледі.»;
      30-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «30. Мемлекеттік бағдарламаның іске асырылуын мониторингтеуді әзірлеуші мемлекеттік орган не Қазақстан Республикасының Президенті немесе Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің Басшысы уәкілеттік берген өзге мемлекеттік орган жүргізеді.»;
      40-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін мемлекеттік органның стратегиялық жоспарын мемлекеттік және бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органдармен келісім бойынша мемлекеттік орган бекітеді.»;
      43, 44-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «43. Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті жүргізетін бағалаудан басқа, мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларының іске асырылуын бағалау Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығымен бекітілген орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесі шеңберінде жүзеге асырылады.
      44. Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті орталық мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларының іске асырылуын бағалауды өзінің жұмыс жоспарына сәйкес жүргізетін бақылау іс-шаралары шеңберінде жүзеге асырады.»;
      48-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «48. Облысты, республикалық маңызы бар қаланы, астананы дамыту бағдарламасын облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органы әзірлейді және ол мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен, мүдделі орталық мемлекеттік органдармен келісіледі.»;
      50-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «50. Облысты, республикалық маңызы бар қаланы, астананы дамыту бағдарламасын іске асыру үшін жергілікті атқарушы орган мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісім бойынша оны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын бекітеді.»;
      51-тармақтың төртінші бөлігі алып тасталсын;
      56, 57 және 58-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «56. Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегиялары Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің жоғары тұрған құжаттарын ескере отырып 10 жылға әзірленеді.
      Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегиялары ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың алдыңғы даму стратегияларын іске асырудың соңғы жылынан кешіктірмей әзірленеді.
      Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегиялары олардың стратегиялық бағыттарын, мақсаттары мен қызметі нәтижелерінің көрсеткіштерін айқындайды және акциялары (қатысу үлестері) ұлттық басқарушы холдингтерге, ұлттық холдингтерге, ұлттық компанияларға осы заңды тұлғалар қабылдайтын шешімдерді айқындауға құқық беретін заңды тұлғалардың даму стратегияларын ескере отырып әзірленеді.
      Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегияларының жобалары Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің жоғары тұрған құжаттарында баяндалған мақсаттарға, міндеттерге және бюджеттік параметрлерге сәйкестігі тұрғысынан мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісіледі және оларды Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітеді.
      Ұлттық әл-ауқат қорының даму стратегиясын Ұлттық әл-ауқат қорының директорлар кеңесі мақұлдағаннан кейін Ұлттық әл-ауқат қорының жалғыз акционері бекітеді.
      Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегияларын іске асыру мақсатында ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың 5 жыл мерзімге арналған даму жоспарлары әзірленеді.
      Ұлттық басқарушы холдингтерге, ұлттық холдингтерге, ұлттық компанияларға арналған даму стратегияларын әзірлеу мен бекіту тәртібін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган айқындайды.
      57. Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегияларының іске асырылуын мониторингтеуді мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен тиісті саланың уәкілетті органы немесе жергілікті атқарушы орган (жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы орган) жүзеге асырады.
      58. Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегияларының іске асырылуын бағалауды аудиттелген қаржылық есептілік бекітілгеннен кейін 3 ай өткен соң мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган жүзеге асырады.»;
      59. тармақтың орыс тіліндегі мәтініне өзгеріс енгізілді, мемлекеттік тілдегі мәтіні өзгермейді;
      60-тармақтың орыс тіліндегі мәтініне өзгеріс енгізілді, мемлекеттік тілдегі мәтіні өзгермейді;
      61-тармақтың бесінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «Бақылау — қойылған мақсаттарға және міндеттерге қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін Мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының іске асырылу барысын қадағалау және реттеу процесі.»;
      2) «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің одан әрі жұмыс істеуінің кейбір мәселелері туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 4 наурыздағы № 931 Жарлығына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2010 ж., № 20-21, 150-құжат; 2012 ж., № 68, 976-құжат; 2013 ж., № 36, 529-құжат; 2014 ж., № 40-41, 374-құжат):
      жоғарыда аталған Жарлықпен бекітілген Қазақстан Республикасының стратегиялық даму жоспарын, Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасын, мемлекеттік бағдарламаларды, мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларын, аумақтарды дамыту бағдарламаларын әзірлеу, іске асыру, мониторинг, бағалау және бақылау жүргізу қағидаларында:
      5-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «5. Әзірлеу кезеңінде орталық мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі - мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган) стратегиялық және бағдарламалық құжаттардың, мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларының, аумақтарды дамыту бағдарламаларының келісуге ұсынылған жобаларын мынадай бағыттар бойынша қарайды:»;
      15-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «15. Құжаттардың іске асырылуын мониторингтеу нәтижелері мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган айқындайтын нысанда және тәртіппен құжаттарды әзірлеуші мемлекеттік органдар жасайтын іске асыру туралы есеп түрінде ресімделеді.»;
      16-тармақ мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:
      «Құжаттың іске асырылуы бюджеттік инвестициялардың іске іске асырылуына байланысты болған жағдайларда әзірлеуші мемлекеттік орган іске асыру туралы есепте құжатты іске асыру бойынша іс-шаралардың орындалу дәрежесін айқындау жөніндегі көшпелі іс-шаралардың нәтижелері туралы мәліметтерді көрсетеді.»;
      28-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «28. Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің мемлекеттік және салалық бағдарламаларға және орталық мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларына бағалау, сондай-ақ тексеру комиссиясының аумақтарды дамыту бағдарламаларына бағалау жүргізу тәртібін Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігімен келісім бойынша Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті айқындайды.»;
      30-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «30. Қойылған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының іске асырылу барысын қадағалау және реттеу процесі бақылау болып табылады. Басқарушылық шешімдер қабылдау бақылау деректерінің негізінде жүзеге асырылады.»;
      47-тармақ мынадай мазмұндағы 8) тармақшамен толықтырылсын:
      «8) Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің төмен тұрған құжаттарына декомпозициялау немесе каскадтау мүмкіндігі.»;
      мынадай мазмұндағы 48-1-тармақпен толықтырылсын:
      «48-1. Қазақстан Республикасының Стратегиялық даму жоспары бекітілгеннен кейін екі ай мерзімде индикаторлардың тізбесін, олардың мәндерін, олар көрсетілуі тиіс құжаттардың деңгейін, мерзімдер мен оларға қол жеткізудің бірізділігін, оларға қол жеткізуге жауапты мемлекеттік органдарды қамтитын Индикаторлардың бірыңғай базасын Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітеді.
      Индикаторлардың бірыңғай базасын әзірлеуді Жұмыс топтарын құру және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның веб-сайтында оны әзірлеу барысы туралы ақпаратты орналастыру арқылы мүдделі мемлекеттік органдармен, үкіметтік емес ұйымдармен, қоғамдастықпен бірге Қазақстан Республикасының Стратегиялық даму жоспарын әзірлеумен қатар мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.»;
      53, 54-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «53. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган мемлекеттік органдар ұсынатын Қазақстан Республикасының Стратегиялық даму жоспарын іске асыру туралы ақпараттың негізінде іске асыру туралы есеп пен қорытынды жобасын қалыптастырады.
      Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган есепті кезеңнен кейінгі жылдың 10 шілдесіне дейінгі мерзімде Қазақстан Республикасының Үкіметіне Қазақстан Республикасының Стратегиялық даму жоспарының мониторингі бойынша іске асыру туралы есепті және қорытындының жобасын ұсынады, сондай-ақ бірінші басшының қолы қойылған іске асыру туралы есепті (құпия сипаттағы және қызмет бабында пайдалануға арналған ақпаратты қоспағанда) веб-порталда орналастырады.
      54. Іске асыру туралы есеп пен мониторинг бойынша қорытынды жобасы қаралғаннан кейін Қазақстан Республикасының Үкіметі, қажет болған жағдайда, қорытындының жобасын пысықтайды және қорытындыны іске асыру туралы есеппен бірге есепті кезеңнен кейінгі жылдың 20 шілдесіне дейін Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне ұсынады.»;
      60-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «60. Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасының жобасын әзірлеуді, сондай-ақ оны түзетуді орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың, ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, жарғылық капиталына мемлекет қатысатын ұлттық компаниялардың, қоғамдық және ғылыми-зерттеу ұйымдарының қатысуымен мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.»;
      67-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «67. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасын іске асыру үшін кезең-кезеңмен әрбір орта мерзімді кезеңге арналған Іс-шаралар жоспарын әзірлейді.»;
      68-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «68. Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасының мониторингін орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар ұсынатын іске асырылу барысы туралы ақпараттың негізінде іске асыру туралы есепті қалыптастыру арқылы мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган жүргізеді.»;
      70, 71-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «70. Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасының мониторингін жүргізу үшін мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізуге жауапты орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар өз құзыреті шегінде есепті кезеңнен кейінгі жылдың 1 маусымына дейін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасының іске асырылу барысы туралы ақпарат береді.
      71. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар ұсынатын Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасының іске асырылу барысы туралы ақпараттың негізінде іске асыру туралы есеп пен қорытындының жобасын қалыптастырады.
      Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган есепті кезеңнен кейінгі жылдық 15 шілдесіне дейінгі мерзімде Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне іске асыру туралы есепті және мониторинг бойынша қорытындыны ұсынады, сондай-ақ бірінші басшының қолы қойылған іске асыру туралы есепті (құпия сипаттағы және қызмет бабында пайдалануға арналған ақпаратты қоспағанда) веб-порталда орналастырады.»;
      73-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «73. Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасын бағалауды мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган осы Қағидалардың 24-тармағында көрсетілген құжаттардың негізінде бағалау бойынша қорытынды жобасын қалыптастыру арқылы Қазақстан Республикасының Стратегиялық даму жоспарына бағалау жүргізілген жылы жүргізеді.»;
      99-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «99. Мемлекеттік бағдарламаның мақсаттары мен міндеттері анық, нақты, бақыланатын, тексерілетін және бағаланатын болуы тиіс. Нысаналы индикаторлар мен нәтижелер көрсеткіштері кешендік сипатта, салааралық және ведомствоаралық сипаттағы мәселелердің шешілу деңгейін, дәрежесін көрсетуі тиіс.»;
      112-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «112. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру туралы есептердің негізінде олардың әрқайсысы бойынша қорытындылар жобаларын қалыптастырады және оларды іске асыру туралы есептермен бірге есепті жылдан кейінгі жылдың 25 наурызына дейін Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсынады.»;
      121-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «121. Мемлекеттік органның стратегиялық жоспарының құрылымы мынадай бөлімдерден тұрады:
      1) миссиясы және пайымы;
      2) ағымдағы ахуалды талдау және тәуекелдерді басқару;
      3) аяны/саланы дамытудың басым бағыттары;
      4) стратегиялық және бюджеттік жоспарлаудың өзара байланысының құрылысы;
      5) стратегиялық бағыттар, мақсаттар, нысаналы индикаторлар, міндеттер мен нәтижелер көрсеткіштері;
      6) ресурстар.»;
      125-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «125. «Ағымдағы ахуалды талдау және тәуекелдерді басқару» деген бөлімде:
      «Ағымдағы ахуалды талдау» деген кіші бөлімде:
      1) статистикалық деректер не қызмет саласының немесе аясының жай-күйін сипаттайтын басқа да көрсеткіштерді келтіре отырып, оның ішінде басқа елдермен салыстырғанда мемлекеттік орган қызметінің реттелетін саласын немесе аясын дамытудың негізгі параметрлері;
      2) экономика мен қоғамның алдында тұрған, шешілуіне мемлекеттік органның стратегиялық жоспары бағытталған негізгі проблемалардың талдауы баяндалады.
      «Тәуекелдерді басқару» деген кіші бөлімде:
      1) мемлекеттік органның қызметіне әсер ететін ықтимал тәуекелдер тізбесі келтіріледі;
      2) осы тәуекел ықпал етуі мүмкін мемлекеттік органның стратегиялық мақсаттары көрсетіледі;
      3) мемлекеттік органның объективті немесе субъективті сипаттағы сыртқы немесе ішкі себептер бойынша жоспарланған стратегиялық мақсаттарына қол жеткізбеу тәуекелі күшейген жағдайда, оның алдын алудың негізгі жолдары баяндалады;
      4) тәуекелдерді басқару жөніндегі шаралар тиімсіз болған жағдайда ықтимал салдар баяндалады.
      Жете қаржыландырылмау тәуекелі мемлекеттік органның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізбеудің ықтимал тәуекелі ретінде таныла алмайды.»;
      129, 130, 131, 132, 133 және 134-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «129. «Аяны/саланы дамытудың басым бағыттары» деген бөлім:
      1) осы бағыттарды Қазақстан Республикасы Президентінің жыл сайынғы жолдауларына, елдегі әлеуметтік-экономикалық, саяси жағдайдың өзгеруіне және тағы басқаларға байланысты басым бағыттар қатарына қосудың негіздемелерін көрсете отырып, аяны/саланы дамытудың басты бағыттарының қысқаша сипаттамасын;
      2) аяны/саланы дамытудың басым бағыттарын іске асырудың негізгі жолдарын қамтиды.
      Аяны/саланы дамытудың басым бағыттары мемлекеттік орган қызметінің қолданыстағы стратегиялық бағыттарына ықпалдастырылады немесе мемлекеттік орган қызметінің жаңа стратегиялық бағыттары қалыптастырылады.
      130. «Стратегиялық және бюджеттік жоспарлаудың өзара байланысының құрылысы» деген бөлім Қазақстанның 2050 жылға дейінгі даму стратегиясында, Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі стратегиялық даму жоспарында айқындалған жалпыұлттық мақсаттар мен мемлекеттік органның стратегиялық бағыттары, мақсаттары және бюджеттік бағдарламалары арасындағы байланысты көрсетуге арналған.
      Схема түріндегі «Стратегиялық және бюджеттік жоспарлаудың өзара байланысының құрылысы» деген бөлімде мемлекеттік органдардың стратегиялық бағыттарының бөлінісінде мемлекеттік органның қол жеткізілуі мен іске асырылуына елдің тиісті жалпыұлттық көрсеткіштеріне қол жеткізу тәуелді болатын бюджеттік бағдарламалармен өзара байланысқан стратегиялық мақсаттары көрсетіледі.
      131. «Стратегиялық бағыттар, мақсаттар, нысаналы индикаторлар, міндеттер мен нәтижелер көрсеткіштері» деген бөлімде мемлекеттік органның стратегиялық жоспарының мемлекеттік органның өзінің қызметіне тәуелді болатын стратегиялық бағыттары, мақсаттары, нысаналы индикаторлары, міндеттері мен нәтижелелер көрсеткіштері баяндалады.
      Стратегиялық бағыттар өзгерістері стратегиялық және бағдарламалық құжаттарда белгіленген мақсаттар мен басымдықтарға қол жеткізу үшін неғұрлым маңызды болып табылатын экономиканың реттелетін салаларын, секторларын немесе қызмет аяларын талдау негізінде қалыптастырылады.
      132. Мемлекеттік органның мақсаты мемлекеттік органның өзінің қызметінде не ол реттейтін аяда нысаналы индикаторларда көрініс тапқан белгілі бір нақты өзгеріске қол жеткізуге негізделеді.
      Мақсаттарды айқындау кезінде мемлекеттік орган мынадай талаптарды ұстануы қажет:
      1) мақсаттың белгіленген проблемалары бар нақты себеп-салдарлық  байланысының болуы;
      2) сандық көрсеткіштер көмегімен мақсатқа қол жеткізуді көрсету мүмкіндігі;
      3) Қазақстан Республикасының стратегиялық даму жоспарының, Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасының, мемлекеттік бағдарламалардың мақсаттарына сәйкестігі;
      4) мақсаттардың қысқа және нақты баяндалуы, оларды тұжырымдау кезінде:
      ауызекі немесе әртүрлі түсінуге болатын терминдерді, ұғымдар мен сөздерді пайдалануға;
      мақсаттың өзіне қол жеткізудің салдары болып табылатын өзге де мақсаттарды, міндеттерді немесе нәтижелерді көрсетуге жол берілмейді.
      133. Мемлекеттік органның стратегиялық жоспарындағы әрбір мақсат үшін нысаналы индикаторлар айқындалады және мақсатқа қол жеткізу жолдары, құралдары мен әдістері сипатталады.
      Әрбір нысаналы индикатор бойынша есепті және бесжылдық кезеңдердің жылдары бойынша нысаналы индикатордың аралық мәндерін айқындай отырып, оның жоспарланған мәніне қол жеткізудің түпкілікті мерзімі (кезеңі) айқындалады.
      134. Бесжылдық кезеңде тиісті мақсатқа қол жеткізу үшін орындалуы тиіс, жоспарлы кезеңнің соңына қарай қызмет аясындағы түйінді өзгерістерді көруге мүмкіндік беретін шарттар мемлекеттік органның міндеттері болып табылады.
      Мемлекеттік органның өз қызметін қамтамасыз етуге бағытталған міндеттерді қоюға жол берілмейді.»;
      137, 138, 139, 140, 141, 142 және 143-тармақтар алып тасталсын;
      144-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «144. «Ресурстар» деген бөлімде есепті және бес жылдық жоспарлы кезеңнің жылдарына бөле отырып, бюджеттік бағдарламаларға бөлінбеген бюджет шығыстарының жиынтығы және стратегиялық жоспарды іске асыруға тартылған штат саны көрсетілген адами ресурстар келтіріледі.»;
      145, 146, 147 және 148-тармақтар алып тасталсын;
      157-тармақ алып тасталсын;
      160, 161-тармақтар алып тасталсын;
      163-тармақ алып тасталсын;
      166-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «166. Облысты, республикалық маңызы бар қаланы, астананы дамыту бағдарламасын әзірлеуді облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органы жүзеге асырады және ол мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органмен, өзге де мүдделі мемлекеттік органдармен келісіледі.
      Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган, өзге де мүдделі мемлекеттік органдар аумақтарды дамыту бағдарламаларының жобаларын келіп түскен күнінен бастап бір айдан аспайтын мерзімде қарайды.»;
      174-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «2) экономикалық даму, әлеуметтік сала, инфрақұрылымдық кешен, аумақтық (кеңістікте) дамыту, өңіраралық ынтымақтастық, мемлекеттік жергілікті басқару және өзін-өзі басқару жүйесі бағыттары бойынша аумақтық әлеуметтік-экономикалық жағдайын талдау;»;
      176-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «1) тұтастай алғанда, өңірдің экономикасын, әлеуметтік саланы, инфрақұрылымдық кешенді, аумақтық (кеңістіктік) құрылымды, өңіраралық ынтымақтастықты, мемлекеттік жергілікті басқару және өзін-өзі басқару жүйесін дамыту бөлігінде өңірді дамытудың негізгі бағыттары;»;
      181-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «181. Аумақты дамыту бағдарламасының мақсаттары, нысаналы индикаторлары, міндеттері мен іске асыру нәтижелерінің көрсеткіштері оларға қол жеткізуге жауапты мемлекеттік органдар мен ұйымдарды көрсете отырып келтіріледі.
      Облысты, республикалық маңызы бар қаланы, астананы дамыту бағдарламаларының нысаналы индикаторлары мен нәтижелер көрсеткіштері мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган әзірлеген және бекіткен Базалық көрсеткіштер тізбесінде белгіленеді.
      Ауданды (облыстық маңызы бар қаланы) дамыту бағдарламаларының нысаналы индикаторлары мен нәтижелер көрсеткіштерін облыстың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы әзірлейді және бекітеді.»;
      189-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «189. Облысты, республикалық маңызы бар қаланы, астананы дамыту бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын тиісті аумақтың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы әзірлейді және оны тиісті аумақтың әкімі мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органмен келісім бойынша аумақтарды дамыту бағдарламасы бекітілгеннен кейін бір ай мерзімде бекітеді.».
      2. Осы Жарлық 2016 жылғы 1 желтоқсаннан бастап қолданысқа енгізілетін осы Жарлықтың 1-тармағының 2) тармақшасының отыз сегізінші, отыз тоғызыншы, қырқыншы, қырық бірінші, қырық екінші, қырық үшінші, қырық төртінші, қырық бесінші, қырық алтыншы, қырық жетінші, қырық сегізінші, қырық тоғызыншы, елуінші, елу бірінші, елу екінші, елу үшінші, елу төртінші, елу бесінші, елу алтыншы, елу жетінші, елу сегізінші, елу тоғызыншы, алпысыншы, алпыс бірінші, алпыс екінші, алпыс үшінші, алпыс төртінші, алпыс бесінші, алпыс алтыншы, алпыс жетінші, алпыс сегізінші, алпыс тоғызыншы, жетпісінші, жетпіс бірінші, жетпіс екінші, жетпіс үшінші, жетпіс төртінші, жетпіс бесінші, жетпіс алтыншы, жетпіс жетінші, жетпіс сегізінші, жетпіс тоғызыншы, сексенінші, сексенінші бірінші абзацтарын қоспағанда, алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Президенті                            Н.Назарбаев

О проекте Указа Президента Республики Казахстан "О внесении изменений и дополнений в указы Президента Республики Казахстан от 18 июня 2009 года № 827 "О Системе государственного планирования в Республике Казахстан" и от 4 марта 2010 года № 931 "О некоторых вопросах дальнейшего функционирования Системы государственного планирования в Республике Казахстан"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 16 января 2015 года № 7

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      внести на рассмотрение Президента Республики Казахстан проект Указа Президента Республики Казахстан «О внесении изменений и дополнений в указы Президента Республики Казахстан от 18 июня 2009 года № 827 «О Системе государственного планирования в Республике Казахстан» и от 4 марта 2010 года № 931 «О некоторых вопросах дальнейшего функционирования Системы государственного планирования в Республике Казахстан».

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

О внесении изменений и дополнений в указы Президента
Республики Казахстан от 18 июня 2009 года № 827 «О Системе
государственного планирования в Республике Казахстан» и
от 4 марта 2010 года № 931 «О некоторых вопросах дальнейшего
функционирования Системы государственного планирования
в Республике Казахстан»

      ПОСТАНОВЛЯЮ:
      Внести изменения и дополнения в следующие указы Президента Республики Казахстан:
      1) в Указ Президента Республики Казахстан от 18 июня 2009 года № 827 «О Системе государственного планирования в Республике Казахстан» (САПП Республики Казахстан, 2009 г., № 30, ст. 259; 2010 г., № 20-21, ст. 150; 2012 г., № 13, ст. 231; № 68, ст. 976; 2013 г., № 36, ст. 529; 2014 г., № 40-41, ст. 374):
      в Системе государственного планирования в Республике Казахстан, утвержденной вышеназванным Указом:
      пункт 7 дополнить частью четвертой следующего содержания:
      «Для реализации концепции государственным органом-разработчиком разрабатывается План мероприятий по реализации концепции на весь период реализации или поэтапно на каждый среднесрочный период. План мероприятий утверждается приказом государственного органа-разработчика по согласованию с заинтересованными государственными органами в месячный срок со дня утверждения концепции или за месяц до наступления очередного этапа реализации.»;
      пункт 14 изложить в следующей редакции:
      «14. В целях реализации Стратегического плана развития Республики Казахстан центральным уполномоченным органом по государственному планированию разрабатывается Прогнозная схема территориально-пространственного развития страны на соответствующий со период.
      Прогнозная схема территориально-пространственного развития страны - это система рационального размещения производительных сил, транспортно-коммуникационной, социальной и другой инфраструктуры, расселения населения страны в разрезе регионов для обеспечения устойчивого развития страны.
      Прогнозная схема территориально-пространственного развития страны утверждается Президентом Республики Казахстан.
      Мониторинг и оценка реализации Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны проводятся центральным уполномоченным органом по государственному планированию.
      На основе мониторинга и оценки может осуществляться корректировка Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны.
      Контроль за реализацией Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны осуществляется Администрацией Президента Республики Казахстан.
      Порядок и сроки разработки, реализации, проведения мониторинга, оценки и контроля за реализацией Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны определяются Президентом Республики Казахстан.»;
      пункт 15 изложить в следующей редакции:
      «15. Стратегия национальной безопасности Республики Казахстан разрабатывается в целях реализации Стратегии развития Казахстана до 2050 года, Стратегического плана развития Республики Казахстан и определяет основные проблемы и угрозы, стратегические цели и целевые индикаторы, задачи и показатели результатов в области обеспечения национальной безопасности, а также критерии обеспечения национальной безопасности.
      Стратегия национальной безопасности Республики Казахстан разрабатывается не позднее последнего года реализации предыдущей Стратегии национальной безопасности Республики Казахстан.»;
      пункт 21 изложить в следующей редакции:
      «21. Прогноз социально-экономического развития разрабатывается ежегодно на скользящей основе на пятилетний период с учетом стратегических и программных документов, Послания и содержит:
      1) на республиканском уровне государственного управления:
      внешние и внутренние условия развития экономики;
      цели и задачи экономической политики на пятилетний период, в том числе налогово-бюджетной политики;
      основные направления и меры экономической политики на пятилетний период, в том числе налогово-бюджетной политики;
      прогноз показателей социально-экономического развития на пятилетний период;
      прогноз бюджетных параметров на плановый период, включающий прогноз поступлений и расходов консолидированного, государственного и республиканского бюджетов, дефицит соответствующего бюджета;
      новые инициативы расходов, направленные на реализацию приоритетов социально-экономического развития;
      перечень условно финансируемых расходов на очередной финансовый год;
      2) на уровне области, города республиканского значения, столицы:
      тенденции, приоритеты, целевые индикаторы и показатели социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы;
      прогноз показателей социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы;
      бюджетные параметры области, города республиканского значения, столицы на плановый период, которые должны содержать:
      прогноз бюджетных параметров области, города республиканского значения, столицы, включающий прогноз поступлений и расходов бюджета области, города республиканского значения, столицы;
      новые инициативы расходов, направленные на реализацию приоритетов социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы;
      перечень приоритетных бюджетных инвестиций области, города республиканского значения, столицы.
      Целевые индикаторы и показатели устанавливаются по ключевым направлениям (сферам) для определения количественных и качественных результатов, на достижение которых должна быть направлена социально-экономическая политика государства в течение пятилетнего периода.
      Показатели социально-экономического развития и бюджетные параметры района (города областного значения) указываются в составе прогноза социально-экономического развития области в разрезе районов (городов областного значения).»;
      пункт 24 изложить в следующей редакции:
      «24. Порядок и сроки разработки Прогноза социально-экономического развития определяются центральным уполномоченным органом по государственному планированию.»;
      пункт 26 изложить в следующей редакции:
      «26. Государственные программы разрабатываются соответствующим государственным органом и согласовываются с центральным уполномоченным органом по государственному планированию.»;
      часть первую пункта 30 изложить в следующей редакции:
      «30. Мониторинг реализации государственной программы проводится государственным органом-разработчиком либо иным государственным органом, уполномоченным на это Президентом Республики Казахстан или Руководителем Администрации Президента Республики Казахстан.»;
      часть вторую пункта 40 изложить в следующей редакции:
      «Стратегический план государственного органа, входящего в структуру Правительства Республики Казахстан, утверждается государственным органом по согласованию с центральными уполномоченными органами по государственному и бюджетному планированию.»;
      пункты 4344 изложить в следующей редакции:
      «43. Оценка реализации стратегических планов государственных органов, кроме оценки, проводимой Счетным комитетом по контролю за исполнением республиканского бюджета, осуществляется в рамках Системы ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы, утвержденной Указом Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 954.
      44. Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета осуществляет оценку реализации стратегических планов центральных государственных органов в рамках проводимых им контрольных мероприятий в соответствии с его планом работы.»;
      часть первую пункта 48 изложить в следующей редакции:
      «48. Программа развития области, города республиканского значения, столицы разрабатывается местным исполнительным органом области, города республиканского значения, столицы и согласовывается с центральным уполномоченным органом по государственному планированию, заинтересованными центральными государственными органами.»;
      часть первую пункта 50 изложить в следующей редакции:
      «50. Для реализации программы развития области, города республиканского значения, столицы местным исполнительным органом утверждается план мероприятий по ее реализации по согласованию с центральным уполномоченным органом по государственному планированию.»;
      часть четвертую пункта 51 исключить;
      пункты 5657 и 58 изложить в следующей редакции:
      «56. Стратегии развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний разрабатываются на 10 лет с учетом вышестоящих документов Системы государственного планирования.
      Стратегии развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний разрабатываются не позднее последнего года реализации предыдущей стратегии развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний.
      Стратегии развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний определяют их стратегические направления, цели и показатели результатов деятельности и разрабатываются с учетом стратегий развития юридических лиц, акции (доли участия) которых предоставляют право национальным управляющим холдингам, национальным холдингам, национальным компаниям определять решения, принимаемые данными юридическими лицами.
      Проекты стратегий развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний согласовываются с центральным уполномоченным органом по государственному планированию на соответствие целям, задачам и бюджетным параметрам, изложенным в вышестоящих документах Системы государственного планирования, и утверждаются Правительством Республики Казахстан.
      Стратегия развития Фонда национального благосостояния утверждается единственным акционером Фонда национального благосостояния после одобрения советом директоров Фонда национального благосостояния.
      В целях реализации стратегий развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний разрабатываются планы развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний сроком на 5 лет.
      Порядок разработки и утверждения стратегий развития для национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний определяется центральным уполномоченным органом по государственному планированию.
      57. Мониторинг реализации стратегий развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний осуществляется уполномоченным органом соответствующей отрасли или местным исполнительным органом (исполнительным органом, финансируемым из местного бюджета) в порядке, определяемом центральным уполномоченным органом по государственному планированию.
      58. Оценка реализации стратегий развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний осуществляется по истечении 3 лет после утверждения аудированной финансовой отчетности центральным уполномоченным органом по государственному планированию в порядке, определяемом центральным уполномоченным органом по государственному планированию.»;
      части вторую, третью пункта 59 исключить:
      дополнить пунктом 60 следующего содержания:
      «60. Уполномоченный орган соответствующей отрасли осуществляет контроль выполнения стратегий развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство, в соответствующей отрасли, за исключением Фонда национального благосостояния.
      Контроль стратегии развития Фонда национального благосостояния осуществляется его советом директоров.»;
      часть пятую пункта 61 изложить в следующей редакции:
      «Контроль - это процесс наблюдения и регулирования хода реализации документов Системы государственного планирования для обеспечения достижения поставленных целей и задач.»;
      2) в Указ Президента Республики Казахстан от 4 марта 2010 года № 931 «О некоторых вопросах дальнейшего функционирования Системы государственного планирования в Республике Казахстан» (САПП Республики Казахстан, 2010 г., № 20-21, ст. 150; 2012 г., № 68 ст. 976; 2013 год № 36, ст. 529; 2014 г., № 40-41, ст. 374):
      в Правилах разработки, реализации, проведения мониторинга, оценки и контроля Стратегического плана развития Республики Казахстан, Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны, государственных программ, стратегических планов государственных органов, программ развития территорий, утвержденных вышеназванным Указом:
      абзац первый пункта 5 изложить в следующей редакции:
      «5. На этапе разработки центральный уполномоченный орган по государственному планированию (далее — уполномоченный орган по государственному планированию) рассматривает представленные для согласования проекты стратегических и программных документов, стратегических планов государственных органов, программ развития территорий по следующим направлениям:»;
      пункт 15 изложить в следующей редакции:
      «15. Результаты мониторинга реализации документов оформляются в виде отчета о реализации, составляемого государственными органами-разработчиками документов по форме и в порядке, определяемых уполномоченным органом по государственному планированию.»;
      пункт 16 дополнить частью второй следующего содержания:
      «В случаях, когда реализация документа связана с реализацией бюджетных инвестиций, государственным органом-разработчиком в отчете о реализации указываются сведения о результатах выездных мероприятий по определению степени выполнения мероприятий по реализации документа.»;
      пункт 28 изложит в следующей редакций:
      «28. Порядок проведения Счетным комитетом по контролю за исполнением республиканского бюджета оценки государственных и отраслевых программ и стратегических планов центральных государственных органов, а также ревизионной комиссией оценки программ развития территорий определяется Счетным комитетом по контролю за исполнением республиканского бюджета по согласованию с Администрацией Президента Республики Казахстан.»;
      пункт 30 изложить в следующей редакции:
      «30. Контролем является процесс наблюдения и регулирования хода реализации документов Системы государственного планирования для обеспечения достижения поставленных целей и задач. На основе данных контроля осуществляется принятие управленческих решений.»;
      пункт 47 дополнить подпунктом 8) следующего содержания:
      «8) возможность декомпозиции или каскадирования в нижестоящие документы Системы государственного планирования.»;
      дополнить пунктом 48-1 следующего содержания:
      «48-1. После утверждения Стратегического плана развития Республики Казахстан в двухмесячный срок Правительством Республики Казахстан утверждается Единая база индикаторов, которая содержит перечень индикаторов, их значения, уровень документов, в которых они должны быть отражены, сроки и последовательность их достижения, государственные органы, ответственные за их достижение.
      Разработка Единой базы индикаторов осуществляется уполномоченным органом по государственному планированию параллельно с разработкой Стратегического плана развития Республики Казахстан совместно с заинтересованными государственными органами, неправительственными организациями, общественностью путем создания рабочих групп и размещения на веб-сайте уполномоченного органа по государственному планированию информации о ходе ее разработки.»;
      пункты 5354 изложить в следующей редакции:
      «53. Уполномоченный орган по государственному планированию на основании информации о реализации Стратегического плана развития Республики Казахстан, представляемой государственными органами, формирует отчет о реализации и проект заключения.
      В срок до 10 июля года, следующего за отчетным периодом, уполномоченный орган по государственному планированию представляет отчет о реализации и проект заключения по мониторингу Стратегического плана развития Республики Казахстан в Правительство Республики Казахстан, а также размещает отчет о реализации за подписью первого руководителя на веб-портале (за исключением информации секретного характера и для служебного пользования).
      54. После рассмотрения отчета о реализации и проекта заключения по мониторингу Правительство Республики Казахстан при необходимости дорабатывает проект заключения и представляет заключение вместе с отчетом о реализации в Администрацию Президента Республики Казахстан до 20 июля года, следующего за отчетным периодом.»;
      пункт 60 изложить в следующей редакции:
      «60. Разработка проекта Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны, а также ее корректировка осуществляются уполномоченным органом по государственному планированию при участии центральных государственных и местных исполнительных органов, национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний с участием государства в уставном капитале, общественных и научно-исследовательских организаций.»;
      часть первую пункта 67 изложить в следующей редакции:
      «67. Для реализации Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны уполномоченным органом по государственному планированию поэтапно на каждый среднесрочный период разрабатывается План мероприятий.»;
      пункт 68 изложить в следующей редакции:
      «68. Мониторинг Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны проводится уполномоченным органом по государственному планированию путем формирования отчета о реализации на основе информации о ходе реализации, представляемой центральными государственными и местными исполнительными органами.»;
      пункты 7071 изложить в следующей редакции:
      «70. Для проведения мониторинга Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны центральные государственные и местные исполнительные органы, ответственные за достижение целей и задач, в пределах своей компетенции представляют информацию о ходе реализации Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны в уполномоченный орган по государственному планированию до 1 июня года, следующего за отчетным периодом.
      71. Уполномоченный орган по государственному планированию на основании информации о ходе реализации Прогнозной схемы территориально-пространственного развитая страны, представляемой центральными государственными и местными исполнительными органами, формирует отчет о реализации и проект заключения.
      В срок до 1 июля года, следующего за отчетным периодом, уполномоченный орган по государственному планированию представляет отчет о реализации и заключение по мониторингу в Правительство Республики Казахстан, а также размещает отчет о реализации за подписью первого руководителя на веб-портале (за исключением информации секретного характера и для служебного пользования).»;
      пункт 73 изложить в следующей редакции:
      «73. Оценка Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны проводится уполномоченным органом по государственному планированию в год проведения оценки Стратегического плана развития Республики Казахстан на основе документов, указанных в пункте 24 настоящих Правил, путем формирования проекта заключения по оценке.»;
      пункт 99 изложить в следующей редакции:
      «99. Цели и задачи государственной программы должны быть четкими, конкретными, контролируемыми, проверяемыми и оцениваемыми. Целевые индикаторы и показатели результатов должны характеризоваться комплексностью, отражать уровень, степень решения вопросов межсферного и межведомственного характера.»;
      пункт 112 изложить в следующей редакции:
      «112. Уполномоченный орган по государственному планированию по итогам проведенного мониторинга на основании отчетов о реализации государственных программ формирует по каждой из них проекты заключений и представляет их вместе с отчетами о реализации в Правительство Республики Казахстан до 25 марта года, следующего за отчетным годом.»;
      пункт 121 изложить в следующей редакции:
      «121. Структура стратегического плана государственного органа состоит из следующих разделов:
      1) миссия и видение;
      2) анализ текущей ситуации и управление рисками;
      3) приоритетные направления развития сферы/отрасли;
      4) архитектура взаимосвязи стратегического и бюджетного планирования;
      5) стратегические направления, цели, целевые индикаторы, задачи и показатели результатов;
      6) ресурсы.»;
      пункт 125 изложить в следующей редакции:
      «125. В разделе «Анализ текущей ситуации и управление рисками» излагаются:
      в подразделе «Анализ текущей ситуации» указываются:
      1) основные параметры развития регулируемой отрасли или сферы деятельности государственного органа с приведением статистических данных либо других показателей, характеризующих состояние отрасли или сферы деятельности, в том числе в сравнении с другими странами;
      2) анализ основных проблем, стоящих перед экономикой и обществом, на решение которых направлен стратегический план государственного органа;
      в подразделе «Управление рисками»:
      1) приводится перечень возможных рисков, оказывающих влияние на деятельность государственного органа;
      2) указываются стратегические цели государственного органа, на которые может повлиять данный риск;
      3) излагаются основные пути предотвращения риска недостижения запланированных стратегических целей государственного органа по внутренним или внешним причинам объективного или субъективного характера в случае его усиления;
      4) излагаются возможные последствия в случае неэффективности мер по управлению рисками.
      В качестве возможного риска недостижения стратегических целей государственного органа не может выступать риск недофинансирования.»;
      пункты 129130131132133 и 134 изложить в следующей редакции:
      «129. Раздел «Приоритетные направления развития сферы/отрасли» включает:
      1) краткое описание приоритетных направлений развития сферы/отрасли с указанием обоснований включения данных направлений в число приоритетных, связанных с ежегодными посланиями Президента Республики Казахстан, изменениями социально-экономической, политической ситуации в стране и так далее;
      2) основные пути реализации приоритетных направлений развития сферы/отрасли.
      Приоритетные направления развития сферы/отрасли интегрируются в существующие стратегические направления деятельности государственного органа или формируются новые стратегические направления деятельности государственного органа.
      130. Раздел «Архитектура взаимосвязи стратегического и бюджетного планирования» предназначен для демонстрации связи между общенациональными целями, определенными Стратегией развития Казахстана до 2050 года, Стратегическим планом развития Республики Казахстан до 2020 года и стратегическими направлениями, целями и бюджетными программами государственного органа.
      В разделе «Архитектура взаимосвязи стратегического и бюджетного планирования» в схематичном виде, в разрезе стратегических направлений государственных органов указываются стратегические цели государственного органа, взаимоувязанные с бюджетными программами, от достижений или реализации которых зависит достижение соответствующих общенациональных показателей страны.
      131. В разделе «Стратегические направления, цели, целевые индикаторы, задачи и показатели результатов» излагаются стратегические направления, цели, целевые индикаторы, задачи и показатели результатов стратегического плана государственного органа, зависящие непосредственно от деятельности самого государственного органа.
      Стратегические направления формируются на основе анализа регулируемых отраслей, секторов экономики или сфер деятельности, изменения в которых являются наиболее важными для достижения целей и приоритетов, обозначенных в стратегических и программных документах.
      132. Цель государственного органа заключается в достижении определенного конкретного изменения в деятельности самого государственного органа либо регулируемой им сфере, выраженном в целевых индикаторах.
      При определении целей государственному органу необходимо придерживаться следующих требований:
      1) наличие четкой причинно-следственной связи с обозначенными проблемами;
      2) возможность выразить достижение цели с помощью количественных показателей;
      3) соответствие целям Стратегического плана развития Республики Казахстан, Прогнозной схемы пространственно-территориального развития, государственных программ;
      4) краткое и четкое изложение целей, при формулировании которых не допускаются:
      использование терминов, понятий и выражений произвольного или неоднозначного толкования;
      указание на иные цели, задачи или результаты, которые являются  следствиями достижения самой цели.
      133. Для каждой цели в стратегическом плане государственного органа определяются целевые индикаторы и описываются пути, средства и методы достижения цели.
      По каждому целевому индикатору определяется окончательный срок (период) достижения его планируемого значения с определением промежуточных значений целевого индикатора по годам отчетного и пятилетнего периодов.
      134. Задачами государственного органа являются условия, которые необходимо выполнить для достижения соответствующей цели в пятилетнем периоде, позволяющие увидеть ключевые изменения в сфере деятельности к концу планового периода.
      Постановка задач, направленных на обеспечение деятельности самого государственного органа, не допускается.»;
      пункты 137138139140141142 и 143 исключить;
      пункт 144 изложить в следующей редакции:
      «144. В разделе «Ресурсы» в разбивке по годам отчетного и пятилетнего планового периода приводятся свод бюджетных расходов без разбивки по бюджетным программам и человеческие ресурсы с указанием штатной численности, задействованной в реализации стратегического плана.»;
      пункты 145146147 и 148 исключить;
      пункт 157 исключить;
      пункты 160161 исключить;
      пункт 163 исключить;
      пункт 166 изложить в следующей редакции:
      «166. Разработка программы развития области, города республиканского значения, столицы осуществляется местным исполнительным органом области, города республиканского значения, столицы и согласовывается с уполномоченным органом по государственному планированию, иными заинтересованными государственными органами.
      Уполномоченный орган по государственному планированию, иные заинтересованные государственные органы рассматривают проекты программ развития территорий в срок, не превышающий одного месяца со дня поступления.»;
      подпункт 2) пункта 174 изложить в следующей редакции:
      «2) анализ социально-экономического положения территории по следующим направлениям: экономическое развитие, социальная сфера, инфраструктурный комплекс, территориальное (пространственное) развитие, межрегиональное сотрудничество, система государственного местного управления и самоуправления;»;
      подпункт 1) пункта 176 изложить в следующей редакции:
      «1) основные направления развития региона в части развития экономики региона в целом, социальной сферы, инфраструктурного комплекса, территориального (пространственного) устройства, межрегионального сотрудничества, системы государственного местного управления и самоуправления;»;
      пункт 181 изложить в следующей редакции:
      «181. Цели, целевые индикаторы, задачи и показатели результатов реализации программы развития территории приводятся с указанием государственных органов и организаций, ответственных за их достижение.
      Целевые индикаторы и показатели результатов программ развития области, города республиканского значения, столицы устанавливаются Базовым перечнем показателей, разработанным и утвержденным уполномоченным органом по государственному планированию.
      Целевые индикаторы и показатели результатов программ развития района (города областного значения) разрабатываются и утверждаются уполномоченным органом по государственному планированию области.»;
      часть первую пункта 189 изложить в следующей редакции:
      «189. План мероприятий по реализации программы развития области, города республиканского значения, столицы разрабатывается уполномоченным органом по государственному планированию соответствующей территории и утверждается акимом соответствующей территории по согласованию с уполномоченным органом по государственному планированию в месячный срок после утверждения программы развития территорий.».
      2. Настоящий Указ вводится в действие со дня его первого официального опубликования, за исключением абзацев тридцать восьмого, тридцать девятого, сорокового, сорок первого, сорок второго, сорок третьего, сорок четвертого, сорок пятого, сорок шестого, сорок седьмого, сорок восьмого, сорок девятого, пятидесятого, пятьдесят первого, пятьдесят второго, пятьдесят третьего, пятьдесят четвертого, пятьдесят пятого, пятьдесят шестого, пятьдесят седьмого, пятьдесят восьмого, пятьдесят девятого, шестидесятого, шестьдесят первого, шестьдесят второго, шестьдесят третьего, шестьдесят четвертого, шестьдесят пятого, шестьдесят шестого, шестьдесят седьмого, шестьдесят восьмого, шестьдесят девятого, семидесятого, семьдесят первого, семьдесят второго, семьдесят третьего, семьдесят. четвертого, семьдесят пятого, семьдесят шестого, семьдесят седьмого, семьдесят восьмого, семьдесят девятого, восьмидесятого, восемьдесят первого подпункта 2) пункта 1 настоящего Указа, которые вводятся в действие с 1 декабря 2016 года.

      Президент
      Республики Казахстан                       Н.Назарбаев