"Қазақстан Республикасының агроөнеркәсіптік кешенін дамытудың 2017 – 2021 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 12 шілдедегі № 423 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 28 желтоқсандағы № 898 қаулысы.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Қазақстан Республикасының агроөнеркәсіптік кешенін дамытудың 2017 – 2021 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 12 шілдедегі № 423 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2018 ж., № 39-40-41, 215-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасының агроөнеркәсіптік кешенін дамытудың 2017 – 2021 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында:

      "4. Бағдарламаның мақсаттары, міндеттері, нысаналы индикаторлары және оны іске асыру нәтижелерінің көрсеткіштері" деген бөлімде:

      "4.2. АӨК субъектілері үшін қаржыландырудың қолжетімділігін арттыру және АӨК субъектілеріне салық салудың оңтайлы режимдерін қамтамасыз ету" деген кіші бөлімдегі:

      кесте мынадай мазмұндағы реттік нөмірлері 4 және 5-жолдармен толықтырылсын:

      "

4

Ет секторындағы "жасыл өсімге" және орнықтылыққа ықпал ететін сиыр етін өндіру мен өңдеуді қолдауға бағытталатын мемлекеттік шығыстардың үлесі

%


облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері, АШМ, Қаржымині





22,5

22,5***



5

"Сыбаға" бағдарламасына қатысатын және бордақылау алаңдарына бұқашықтар сататын шағын және орта фермерлік шаруашылықтардың саны

бірл.

АШМ-ның есептік деректері

АШМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері





5000

5000



                                                                        ";

      мынадай мазмұндағы ескертпемен толықтырылсын:

      "*** Дүниежүзілік банктің 2022 – 2025 жылдарға арналған жобасында көзделген міндеттерді іске асыру келесі кезеңге арналған АӨК-ні дамыту жөніндегі құрылымдық бағдарламалық құжаттарды бекіту шеңберінде көрініс табатын болады.";

      "5. Бағдарламаның негізгі бағыттары, оның алға қойылған мақсаттарына қол жеткізу жолдары және тиісті шаралар" деген бөлімде:

      "5.2. АӨК субъектілері үшін қаржыландыру қолжетімділігін арттыру және АӨК субъектілеріне салық салудың оңтайлы режимдерін қамтамасыз ету" деген кіші бөлімде:

      қырық екінші бөліктен кейін мынадай мазмұндағы бөліктермен толықтырылсын:

      "Қазақстанның осы рейтингтегі позицияларын жақсарту үшін Дүниежүзілік банкпен бірлесіп, жұмыс тобы құрылатын болады, оған рейтингтің барлық тақырыптық салалары бойынша өкілдер кіреді. Жұмыс тобы Қазақстанның позицияларын жақсарту жөніндегі шараларды әзірлейтін болады. Өз кезегінде Қазақстанның осы жобадағы позицияларының жақсаруы Қазақстанда агробизнес үшін қолайлы жағдайлар жасалғанын растайды.

      Мал шаруашылығы саласының дамуын қамтамасыз ету үшін Дүниежүзілік Банк Мал шаруашылығын орнықты дамыту жобасын (бұдан әрі – МОДЖ) іске асыру үшін қарыз беретін болады.

      МОДЖ ауыл шаруашылығын субсидиялауды қоса алғанда, шағын фермерлерге қызмет көрсететін институттарды нығайтуға, қаржыландыруға, ветеринариялық көрсетілетін қызметтерге қолжетімділікті жақсартуға, сондай-ақ жайылымдық алқаптарды басқаруды және мал шаруашылығы секторында парниктік газдар (ПГ) шығарындыларын түгендеу жүйесін жетілдіруге бағытталатын болады.

      МОДЖ-ны іске асыру кезінде қаржы құралы – нәтижеге бағдарланған Бағдарлама (НББ немесе PforR) форматында Дүниежүзілік Банктің қарызын қолдану жоспарланып отыр.

      МОДЖ-ны дайындау мен іске асыруда тиісті сапаны қамтамасыз ету мақсатында МОДЖ-ның үйлестіру кеңесі және мүдделі орталық және жергілікті мемлекеттік органдар, қаржылық және ғылыми институттар және мал шаруашылығы мен ветеринария саласындағы ұйымдар өкілдерінің қатысуымен жұмыс тобы құрылатын болады.

      МОДЖ-ның түйінді нәтижелері ветеринариялық қызметтер көрсету және жануарларды есепке алу жүйесін жетілдіру, бел ортасында фермер қамтылатын модельді ілгерілету, ет индустриясына арналған тиімді агроэкологиялық саясат болады.

      Іске асырудың бірінші кезеңі осы Мемлекеттік бағдарлама аясында жүзеге асырылады. МОДЖ жобасында көзделген міндеттерге қол жеткізу үшін НББ немесе PforR АӨК-ні дамыту жөніндегі келесі кезеңге арналған құрылымдық бағдарламалық құжаттарды бекіту шеңберінде көрініс табады.

      Мемлекеттік қолдау шараларының тиімділігі АӨК субъектілерінің қарсы міндеттемелерді орындау нәтижелері бойынша бағаланады.

      АӨК-ні мемлекеттік қолдау шаралары жыныстық тиесілілігіне қарамастан, барлық АӨК субъектілері үшін тең жағдайда қолжетімді болады.

      Дүниежүзілік банктің қаржылық қолдауы нәтижелер көрсеткіштерінің қаражатын игеруге байланыстырылған нәтижелерге (ҚИБН) қол жеткізілгеннен кейін жүзеге асырылады.

      МОДЖ мониторингін АШМ-ның операциялық бюджеті есебінен қамтамасыз ету мақсатында мемлекеттік қызметшілерден, техникалық сарапшылардан жасақталған Жобаны басқару қызметі (ЖБҚ) құрылады. Бұл ретте тиісті кәсіби, фидуциарлық, әкімшілік және техникалық біліктілігі мен жұмыс тәжірибесі бар техникалық сарапшылар жалдау туралы келісімшарттар негізінде тартылады.

      МОДЖ іске асыру кезеңінде қаражатты игеруге байланыстырылған индикаторларға (ҚИБИ) қол жеткізуді бағалау мақсатында АШМ-ның операциялық бюджеті есебінен бекітілген техникалық тапсырмаға сәйкес верификация жөніндегі тәуелсіз агентті және аудиторларды жалдау жүзеге асырылады.

      МОДЖ-ны іске асыру шеңберінде Жануарларды бірдейлендірудің бірыңғай ақпараттық жүйесінің (бұдан әрі – БАЖ) әрі қарай жұмыс істеуі үшін қажетті нормативтік құқықтық актілер әзірленеді, жеке ветеринариялық қызметтердің ілгерілеуін қамтамасыз ету үшін "Ветеринария туралы" 2002 жылғы 10 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес тиісті заңға тәуелді актілерге өзгерістер мен толықтырулар енгізіледі, сондай-ақ ауыл шаруашылығы саласындағы субсидиялау қағидалары етті мал шаруашылығымен айналысатын фермерлердің субсидия алуы үшін жасыл өсу және орнықтылығы қағидаттарына сәйкес келтіріледі.

      Консультациялық көрсетілетін қызметтер мен оқыту бағдарламаларын айқындау үшін үздік ауыл шаруашылығы практикалары (ҮАШП), үздік мал шаруашылығы практикалары (ҮМШП) және үздік жайылымдарды басқару практикалары (ҮЖБП) бойынша ұсынымдарды қамтитын ауыл шаруашылығы консультацияларын және етті мал шаруашылығы секторындағы білімдерді беру әдіснамасын әзірлеу және қабылдау жолымен білім беруді ауқымды тарату бойынша консультация беру жүйесі құрылады.

      Етті мал шаруашылығы секторынан шығатын ПГ шығарындыларын түгендеу жүйесінің Климаттың өзгеруі жөніндегі үкіметаралық сарапшылар тобы (КӨҮСТ) нұсқамасының 2-деңгейлі әдіснамасына сәйкес келуі үшін оны жетілдіру мақсатында АШМ ЭГТРМ-мен бірлесіп, Монреаль хаттамасымен реттелмейтін көздерден антропогендік шығарындылардың кадастры және ПГ-ны сіңірушілердің абсорбциясы туралы ұлттық баяндамаға енгізілетін, БҰҰ-ның Климаттың өзгеруі туралы негіздемелік конвенциясының Хатшылығына жіберілетін деректерді жинау рәсімдері жақсартылады.

      МОДЖ-ны іске асыру қоршаған ортаға әсерін өсірмей ет бағытындағы мал шаруашылығының экспортқа бағдарланған секторын дамытуға және ұлғайтуға мүмкіндік береді.

      МОДЖ-ны іске асыру үшін қарыз шеңберінде ҚИБИ-лар көзделеді.

      ІҚМ-ның БАЖ-да тіркелуін көздейтін индикатор үшін мынадай ҚИБИ көзделеді:

      БАЖ-ды құру және оның жұмыс істеуі үшін қажетті нормативтік құқықтық актілерді қабылдау. Мұндай жүйе жұмыс істейді және нысаны бойынша да, мәні бойынша да Банк үшін қанағаттанарлық болып табылады. Осы іс-шараны жүзеге асыру нәтижелері жобаны қаржыландырудың 9 196 мың еуроға тең лимитімен бағаланады;

      жануарларды бірдейлендіру жүйелерінде тіркелген барлық ІҚМ туралы деректерді БАЖ-ға көшіру. Осы іс-шараны жүзеге асыру нәтижелері жобаны қаржыландырудың 18 392 мың еуроға тең лимитімен бағаланады;

      қаражатты игеру формуласында көрсетілгендей, барлық жаңа ІҚМ басын БАЖ-да тіркеу. 2) тармақшаға сәйкес нәтижеде көзделген ауыстыру күнінен бастап 0 базалық мәнінен әрбір 60 000 басқа ұлғайғаны үшін – 1 839,2 мың еуро. Осы іс-шараны жүзеге асыру нәтижелері жобаны қаржыландырудың 18 392 мың еуроға тең лимитімен бағаланады.

      Шағын және орта фермерлік шаруашылықтарға жақсартылған және жаңғыртылған ветеринариялық көрсетілетін қызметтерге қолжетімділік беруді көздейтін индикатор үшін қаражаттың игерілуіне байланыстырылған мынадай нәтижелер көзделеді:

      "Ветеринария туралы" Заңға сәйкес МОДЖ-ның ветеринариялық қызметтердің әлеуетін нығайту жөніндегі бағдарламасы іс-шараларының аясында жүргізілген ХЭБ-тің ветеринариялық іс-шараларының тиімділігін GAP-талдау нәтижелері бойынша жасалған ұсынымдарға сәйкес жеке ветеринарлық қызмет көрсетуді ілгерілетуді қамтамасыз ету үшін тиісті заңға тәуелді актілерге нысаны бойынша да, мәні бойынша да Банк үшін қанағаттанарлық болып табылатын түзетулер енгізу. Осы іс-шараны жүзеге асыру нәтижелері жобаны қаржыландырудың 4 598 мың еуроға тең лимитімен бағаланады;

      тіркелген және оқып шыққан ветеринарлар санының қаражатты игеру формуласы бойынша айқындалғандай мөлшерде ұлғаюы. 0 базалық мәнінен тіркелген және оқып шыққан әрбір қосымша 500 ветеринар үшін – 4 598 мың еуро. Осы іс-шараны жүзеге асыру нәтижелері жобаны қаржыландырудың 64 372 мың еуроға тең лимитімен бағаланады.

      Шағын және орта фермерлік шаруашылықтардың иелерін қаражатты игеру формуласында көрсетілген мөлшерде және тәртіппен үздік практикаға оқытуды және сертификаттауды көздейтін индикатор шеңберінде. 0 базалық мәнінен оқытылған және сертификатталған әрбір қосымша 5 мың фермер үшін – 4 598 мың еуро. Осы іс-шараны жүзеге асыру нәтижелері жобаны қаржыландырудың 91 960 мың еуроға тең лимитімен бағаланады.

      "Сыбаға" бағдарламасына қатысатын және бордақылау алаңдарына ІҚМ сататын шағын және орта фермерлік шаруашылықтардың санын қаражатты игеру формуласында айқындалғандай ұлғайту жөніндегі индикатор шеңберінде. 0 базалық мәнінен жануарларды бордақылау шаруашылықтарына сататын әрбір қосымша 1 000 фермер үшін – 4 598 мың еуро. Осы іс-шараны жүзеге асыру нәтижелері жобаны қаржыландырудың 91 960 мың еуроға тең лимитімен бағаланады.

      Ет секторында "жасыл өсуді" қолдауға және орнықтылықты қамтамасыз етуге бағытталған мемлекеттік шығыстардың үлесін көздейтін индикатор үшін мынадай ҚИБН көзделеді:

      ауыл шаруашылығын субсидиялау қағидаларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу, оларға жасыл өсу мен орнықтылық қағидаттары негізінде фермерлер үшін қолайлылық өлшемшарттарын енгізу. Осы іс-шараны жүзеге асыру нәтижелері жобаны қаржыландырудың 9 196 мың еуроға тең лимитімен бағаланады;

      етті мал шаруашылығы секторына арналған жалпы мемлекеттік шығыстардағы сиыр етін өндіру мен өңдеудің орнықтылығын арттыру жөніндегі іс-шараларды жүргізуге арналған мемлекеттік шығыстардың үлесін пайыздармен және қаражатты игеру формуласында көрсетілгендей ұлғайту. 20 % базалық мәнінен мемлекеттік шығыстар үлесінің әрбір қосымша 0,5 % ұлғайғаны үшін – 4 138,2 мың еуро. Осы іс-шараны жүзеге асыру нәтижелері жобаны қаржыландырудың 82 764 мың еуроға тең лимитімен бағаланады.

      ПГ шығарындыларын бақылау және ет секторындағы климаттың өзгеруіне бейімделу жөніндегі міндеттемелердің қабылдануын көздейтін индикатор үшін мынадай ҚИБН көзделеді:

      ұлттық деңгейде (NDC) айқындалатын, нысаны бойынша және мәні бойынша Банк үшін қанағаттанарлық болып табылатын, ІҚМ секторы үшін нақты нысаналы көрсеткіштер мен іс-шараларды қамтитын жаңартылған салымды іске асыру шеңберіндегі 2021 – 2025 жылдарға арналған жол картасын бекіту. Осы іс-шараны жүзеге асыру нәтижелері жобаны қаржыландырудың 22 990 мың еуроға тең лимитімен бағаланады;

      нысаны бойынша және мәні бойынша Банк үшін қанағаттанарлық болып табылатын мониторинг, есептілік және тексеру жүйесінің жұмыс істеуі. Осы іс-шараны жүзеге асыру нәтижелері жобаны қаржыландырудың 22 990 мың еуроға тең лимитімен бағаланады;

      2022 – 2026 қаржы жылдарына арналған АӨК-ні дамыту бойынша келесі бағдарламалық құжатқа нысаны бойынша және мәні бойынша Банк үшін қанағаттанарлық болатын, жасыл өсу қағидаттары негізінде етті мал шаруашылығы секторының орнықтылығын қамтамасыз ету жөніндегі тарауды қаржыландыруды қосу. Аталған іс-шараны жүзеге асыру нәтижелері жобаны қаржыландырудың
22 990 мың еуроға тең лимитімен бағаланады.

      Жылдар бойынша болжанатын (бағалау) сомалар:

Атауы

2021

2022

2023

2024

2025

Жиыны

Дүниежүзілік банктің қаржыландыру көлемі, мың еуро

69 889,6

157 251,6

69889,6

92 879,6

69 889,6

459 800,0

      Бағдарлама мынадай компоненттер мен кіші компоненттерден тұрады:

      1. Ветеринариялық қызметтер көрсету және жануарларды есепке алу жүйесін жетілдіру мынадай кіші компоненттерді қамтиды:

      1.1 Есепке алу мен қадағалаудың бірыңғай жүйесі, оған мынадай іс-шараларды жүзеге асыру жолымен қол жеткізіледі:

      қадағалаудың бірыңғай жүйесі үшін нормативтік құқықтық базаны қабылдау;

      деректердің құпиялылығын қамтамасыз ету және деректердің дұрыстығын тексеру хаттамаларын әзірлеу және енгізу;

      жануарларды есепке алудың ағымдағы жүйелерінің құрылымы мен өзара байланысын жетілдіру.

      1.2. Ветеринариялық қызметтердің әлеуетін нығайту, оған мынадай іс-шараларды жүзеге асыру жолымен қол жеткізіледі:

      шағын және орта фермерлік шаруашылықтардың инфекциялық емес ауруларды бақылау үшін ветеринариялық қызметтерге қол жеткізуімен байланысты реттеуші және институционалдық проблемаларды анықтау үшін ХЭБ PVS GAP-талдауын жүргізу;

      ветеринариялық қызметтер көрсету үшін қарыз алушының саясатын, нормативтік құқықтық базасын және институционалдық құрылымын жетілдіру және қажет болған жағдайда заңнамаға түзетулер әзірлеу және жеке ветеринариялық көрсетілетін қызметтер провайдерлерінің әлеуетін нығайту және белгіленген өлшемшарттарға сәйкес келетін жеке ветеринарлардың ауруларды емдеу және олардың алдын алу жөніндегі қызметтер көрсету.

      2. Фермерге бағдарланған қызметтер көрсету моделін ауқымды тарату мынадай кіші компоненттерді қамтиды:

      2.1. Фермерлерге білім мен ауыл шаруашылығы ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін беру, оған мынадай іс-шараларды жүзеге асыру жолымен қол жеткізіледі:

      ауыл шаруашылығын жүргізу қағидаттарын қамтитын, климаттың өзгеруіне бейімделген жайылымдық жерлерді басқарудың және жануарларды күтіп-бағудың үздік практикасын әзірлеу;

      фермерлерді оқытудың ауқымды таратылған бағдарламаларын іске асыру;

      техникалық консультациялық көрсетілетін қызметтерді қолдау;

      демонстрациялық шаруашылықтар мен ауыл шаруашылығы сараптамалық-консультациялық орталықтарының ұлттық желісін дамыту;

      ЖҚШ фермерлері үшін дала мектептерінде оқыту бағдарламаларын өткізу;

      етті бағыттағы ІҚМ өсіретін фермерлердің бордақылау алаңдарымен байланысын орнатуға техникалық көмек беру.

      2.2. Бордақылау алаңдарымен байланысты жаңа шағын және орта фермерлік шаруашылықтарға мал басы үшін төлемдер және үлестік гранттар беру, оларға мынадай іс-шараларды жүзеге асыру жолымен қол жеткізіледі:

      үздік практиканы енгізуге, өндірістік объектілерді салу мен жаңғыртуға, бордақылау алаңдарымен және қасапханалармен байланыс орнатуға көмек көрсету мақсатында ет бағытындағы ІҚМ өсіретін шаруа-фермер қожалықтарының жаңадан тіркелген иелеріне мал басы үшін төлемдер және үлестік гранттар беру;

      ет бағытындағы ІҚМ өсіретін шаруа фермер қожалықтарының жаңадан тіркелген иелеріне асыл тұқымды ІҚМ импорты үшін "Сыбаға" бағдарламасына қол жеткізуге қолдау көрсету.

      2.3. Көрсетілетін қызметтер мен жер ресурстарына қол жеткізу, оған мынадай іс-шараларды жүзеге асыру жолымен қол жеткізіледі:

      жер ресурстарын тиімді пайдалануға арналған әлеуетті нығайту;

      фермерлердің неғұрлым өнімді жайылымдарға қолжетімділігін жақсарту үшін әкімдіктердің қоғамдық жайылымдарды және суат орындарын басқару жөніндегі әлеуетін нығайту.

      3. Етті мал шаруашылығы секторында тиімді "жасыл өсу" саясатын жүргізу мынадай кіші компоненттерді қамтиды:

      3.1. Ет секторында жасыл экономика қағидаттарын нығайту саясаты, оған мынадай іс-шараларды іске асыру жолымен қол жеткізіледі:

      2022 – 2026 қаржы жылдарына арналған мемлекеттік бағдарламада етті мал шаруашылығы секторының жасыл өсу және орнықтылық қағидаттарын көрсету;

      ет секторында жасыл өсу қағидаттарын қолданудың үздік практикасын ілгерілету мақсатында ауыл шаруашылығын қолдау жөніндегі нормативтік-құқықтық актілерді жетілдіру.

      3.2. ПГ-ның шығарындыларын мониторингтеудің, есептілігін және оларды тексерудің бірыңғай жүйесін құруға мынадай іс-шараларды жүзеге асыру жолымен қол жеткізіледі:

      етті мал шаруашылығы секторындағы шығарындыларды азайту жөніндегі нақты нысаналы көрсеткіштерді ескере отырып, ұлттық деңгейде айқындалатын болжамды салымды жаңарту;

      мал шаруашылығы секторы үшін климаттың өзгеруіне бейімделу жөніндегі жоспарды қабылдау және қаржыландыру;

      мал шаруашылығы секторында ПГ шығарындыларын мониторингтеу, есептілігі және оларды тексеру жүйесін құру және оның жұмыс істеуі.

      көрсетілген Бағдарламаға 1-қосымшада:

      Қазақстан Республикасының агроөнеркәсіптік кешенін дамытудың 2017 – 2021 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарында:

      "АӨК субъектілері үшін қаржыландырудың қолжетімділігін арттыру және АӨК субъектілеріне салық салудың оңтайлы режимдерін қамтамасыз ету" деген 2-міндетте:

      "Нәтижелер көрсеткіштері" деген бөлім мынадай мазмұндағы реттік нөмірлері 4 және 5-жолдармен толықтырылсын:

      "

4

Ет секторында "жасыл өсу" мен орнықтылыққа ықпал ететін сиыр етін өндіру мен өңдеуді қолдауға бағытталатын мемлекеттік шығыстардың үлесі

%


облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері, АШМ, Қаржымині





22,5

22,5***



5

"Сыбаға" бағдарламасына қатысатын және бордақылау алаңдарына бұқашықтар сататын шағын және орта фермерлік шаруашылықтардың саны

бірл.

АШМ-ның есептік деректері

АШМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері





5000

5000



      ";

      мынадай мазмұндағы "ескертпе" жолымен толықтырылсын:

      "

ескертпе: *** 2022-2025 жылдарға арналған Дүниежүзілік банктің жобасында көзделген іс-шаралардың іске асырылуы келесі кезеңге арналған АӨК-ні дамыту жөніндегі құрылымдық бағдарламалық құжаттарды бекіту шеңберінде көрініс табатын болады.

      ";

      "Іс-шаралар" деген бөлімде:

      реттік нөмірі 20-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

20.

Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуға және мал шаруашылығының өнімділігі мен өнім сапасын арттыруға жұмсалатын шығындар құнын, оның ішінде сиыр етін өндіру мен өңдеуді қолдауға бағытталатын шығыстарды субсидиялау

млн теңге

АШМ-ға ақпарат

жыл сайын есепті жылдан кейінгі жылдың 15 ақпаны

облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері

65 107

68 99
8

73 139

94 653,1

96 573,6

398 471

ЖБ*

255-053

      ";

      мынадай мазмұндағы реттік нөмірі 31-1-жолмен толықтырылсын:

      "

31-1.

"Инвестициялық салымдар кезінде агроөнеркәсіптік кешен субъектісі шеккен шығыстардың бір бөлігін өтеу бойынша субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 23 шілдедегі № 317 бұйрығына Дүниежүзілік банк қарызы шеңберінде ет секторындағы "жасыл өсу" және орнықтылықты қамтамасыз ету қағидаттарына сәйкес өзгерістер енгізу


АШМ-ның бұйрығы

2021 жылғы
тамыз

АШМ, Қаржымині, ҰЭМ, ИИДМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

талап етілмейді



      ";

      реттік нөмірі 34-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

34.

Инвестициялық салымдар кезінде АӨК субъектілері шеккен шығыстардың бөлігін, оның ішінде сиыр етін өндіруді және өңдеуді қолдауға бағытталатын шығыстарды өтеу бойынша субсидиялау

млн теңге

АШМ-ға ақпарат

әрбір жарты жыл сайын

облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері

6 225

75 676

66 531

134 728

186 157

539 317

РБ*-дан НАТ

250-102

      ";

      реттік нөмірі 36-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

36.

АӨК
субъектілеріне кредит беру, сондай-ақ ауыл шаруашылығы жануарларын, техникасын және технологиялық жабдықты сатып алуға арналған лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін, оның ішінде сиыр етін өндіру мен өңдеуді қолдауға бағытталған шығыстарды субсидиялау

млн теңге

АШМ-ға ақпарат

жыл сайын, есепті жылдан кейінгі жылдың 15 ақпаны

облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері

15 609

21 306

43 120

66 072

97514

243 621

РБ*-данНАТ

250-106

      ";

      мынадай мазмұндағы реттік нөмірі 40-1-жолмен толықтырылсын:

      "

40-1.

"Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруды субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2019 жылғы 15 наурыздағы
№ 108 бұйрығына Дүниежүзілік банк қарызы шеңберінде
ет секторындағы "жасыл өсу" және орнықтылықты қамтамасыз ету қағидаттарына сәйкес өзгерістер мен толықтырулар енгізу


АШМ-ның бұйрығы

2021
жыл

АШМ, Қаржымині, ҰЭМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

талап етілмейді



      ";

      реттік нөмірі 44-жол алып тасталсын;

      "Жер ресурстарын пайдалану тиімділігін арттыру" деген 3-міндетте:

      "Іс-шаралар" деген бөлімде:

      реттік нөмірі 58-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "     

58.

Сұранысқа ие суармалы жерлердің гидромелиорациялық жүйелерін реконструкциялау және жаңғырту, оның ішінде:

млн теңге

объектіні пайдалануға қабылдау актілері

2017 – 2021 жылдардағы желтоқсан

ЭГТРМ, Қаржымині, ҰЭМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері










ХҚҰ қарызының сомасы

млн теңге




0

36 198

50 994

68 419

83779

239391

ХҚҰ



шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаражаты

млн теңге







1000

1432

2432

шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаражаты



РБ-дан қоса қаржыландыру

млн теңге




539

4 037

6 311

7 977

10 225

29 089

РБ*

241


РБ (жарғылық капиталды толықтыру), оның ішінде:

млн теңге






1 383

7 548

8 649

17 579

РБ*

241


а) ұдайы суару, оның ішінде:

млн теңге













ХҚҰ қарызының соммасы

млн теңге




0

36 198

50 994

68 419

83779

239391

ХҚҰ



шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаражаты

млн теңге







1000

1432

2432

шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаражаты



РБ-дан қоса қаржыландыру көзі

млн теңге




539

4 037

6 311

7 977

10 225

29 089

РБ*

241


б) көлтабандап суару, оның ішінде

млн теңге













ХҚҰ қарызының сомасы

млн теңге










ХҚҰ



РБ-дан қоса қаржыландыру

млн теңге










РБ*

241


РБ (жарғылық капиталды толықтыру)

млн теңге






1 383

7 548

8 649

17 579

РБ*

241

      ";

      "Су ресурстарын пайдаланудың тиімділігін арттыру" деген 4-міндетте реттік нөмірі 93-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

93.

Су ресурстарын басқару мәселелері жөніндегі халықаралық ынтымақтастықты ұйымдастыру

млн теңге

ҰЭМ-ға ақпарат

жыл сайын, 2018 – 2022 жылдардағы 10 наурыз

ЭГТРМ, СІМ, ҰЭМ

134

166

227

260

137

923

РБ*

261

      ";

      "Нарықтарға қолжетімділікті қамтамасыз ету және өнімдер экспортын дамыту" деген 5-міндетте:

      "Нәтижелер көрсеткіштері" деген бөлімде:

      реттік нөмірі 1-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

1.

Агроөнеркәсіптік кешен өнімдері экспортының көлемі, оның ішінде:

млн АҚШ долл.

статдеректер

АШМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері

2026,8

2123,9

2388,5

2450,1

2650,1

3 135,3

3900


сиыр етін экспорттау көлемі

млн АҚШ долл.

статдеректер

АШМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері







0,12

      ";

      "Іс-шаралар" деген бөлім:

      мынадай мазмұндағы реттік нөмірі 122-1-жолмен толықтырылсын:

      "

122-1

"Ветеринария туралы" ҚР Заңына сәйкес тиісті заңға тәуелді актілерге жеке ветеринарлық қызметтер көрсету үшін қолайлы жағдай туғызатын және жеке ветеринарларға шағын және орта фермерлік шаруашылықтарға тиімді қызметтер көрсету үшін қажетті мүмкіндіктер мен құралдар беретін өзгерістер мен толықтырулар енгізу


АШМ-ның бұйрығы

2021 жылғы
қыркүйек

АШМ

талап етілмейді



      ";

      мынадай мазмұндағы реттік нөмірі 130-1-жолмен толықтырылсын:

      "

130-1

Дүниежүзілік банк жобасы шеңберінде КӨҮСТ Нұсқамасының 2-деңгейіне сәйкес келетін ПГ шығарындыларының мониторингі, есептілігі және оларды тексеру (МЕТ) жүйесін жетілдіру бойынша шаралар қабылдау


ЭГТРМ-ға ақпарат

2021 жыл

облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері

талап етілмейді



      ";

      "Аграрлық ғылымды, технологиялар трансфертін және АӨК субъектілерінің құзыреттілігі деңгейін дамытуды қамтамасыз ету" деген 6-міндетте:

      "Іс-шаралар" деген бөлімде:

      реттік нөмірі 133-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

133

АӨК субъектілерін өтеусіз негізде ақпаратпен қамтамасыз ету, оның ішінде Дүниежүзілік банк жобасын іске асыру шеңберінде етті мал шаруашылығы секторында ауыл шаруашылығы консультацияларын беру әдіснамасын әзірлеу

млн теңге

АШМ-ға
есеп

2017 -2021 жылдар

АШМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

461

674

707

732

758

3 331

РБ*

267-100

      ";

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасын арттыру және АӨК-ге цифрлық технологияларды енгізуді қамтамасыз ету" деген 8-міндетте:

      "Іс-шаралар" деген бөлім:

      мынадай мазмұндағы реттік нөмірлері 148-1 және 148-2-жолдармен толықтырылсын:

      "

148-1

Дүниежүзілік банк жобасын іске асыру шеңберінде нормативтік құқықтық актілерге жануарлардың бірыңғай ақпараттық жүйесінің одан әрі жұмыс істеуі үшін қажетті өзгерістер енгізу


АШМ-ның бұйрығы

2021 жылдың
3- тоқсаны

АШМ, ҰЭМ, Қаржымині, ЦДИАӨМ, Әділетмині, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

талап етілмейді



148-2

Дүниежүзілік банк жобасын іске асыру шеңберінде жануарларды бірдейлендіру жүйелерінде тіркелген ІҚМ туралы деректерді Бірыңғай ақпараттық жүйеге көшіру


пайдалануға қабылдау актісі

2021 жылдың
4- тоқсаны

АШМ, ЦДИАӨМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері

талап етілмейді



      ".

      2. Орталық және жергілікті атқарушы органдар, сондай-ақ өзге де ұйымдар (келісу бойынша) осы қаулыны іске асыру жөнінде шаралар қабылдасын.

      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі А. Мамин

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 12 июля 2018 года № 423 "Об утверждении Государственной программы развития агропромышленного комплекса Республики Казахстан на 2017 – 2021 годы"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 28 декабря 2020 года № 898.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 12 июля 2018 года № 423 "Об утверждении Государственной программы развития агропромышленного комплекса Республики Казахстан на 2017 – 2021 годы" (САПП Республики Казахстан, 2018 г., № 39-40-41, ст. 215) следующие изменения и дополнения:

      в Государственной программе развития агропромышленного комплекса Республики Казахстан на 2017 – 2021 годы, утвержденной указанным постановлением (далее – Программа):

      в разделе "4. Цели, задачи, целевые индикаторы и показатели результатов реализации Программы":

      в подразделе "4.2. Повышение доступности финансирования для субъектов АПК и обеспечение оптимальных режимов налогообложения субъектов АПК":

      таблицу дополнить строками, порядковые номера 4 и 5, следующего содержания:

      "

4

Доля государственных расходов, направляемых на поддержку производства и переработки говядины, которые способствуют "зеленому росту" и устойчивости в мясном секторе

%


Акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента, МСХ, МФ





22,5

22,5***



5

Количество малых и средних фермерских хозяйств, участвующих в программе "Сыбага" и продающих бычков откормочным площадкам

ед.

отчетные данные МСХ

МСХ, акиматы областей, гг. Нур-Султана, Алматы и Шымкента





5000

5000



      ";

      дополнить примечанием следующего содержания:

      "*** реализация задач, предусмотренных проектом Всемирного Банка на 2022 – 2025 годы, будет отражена в рамках утверждения структурных программных документов по развитию АПК на следующий период.";

      в разделе "5. Основные направления, пути достижения поставленных целей Программы и соответствующие меры":

      в подразделе "5.2. Повышение доступности финансирования для субъектов АПК и обеспечение оптимальных режимов налогообложения субъектов АПК":

      после части сорок второй дополнить частями следующего содержания:

      "Для улучшения позиций Казахстана в данном рейтинге совместно с Всемирным Банком будет создана рабочая группа, в состав которой войдут представители по всем тематическим областям рейтинга. Рабочей группой будут выработаны меры по улучшению позиций Казахстана. В свою очередь улучшение позиций Казахстана в данном проекте станет подтверждением тому, что в Казахстане созданы благоприятные условия для агробизнеса.

      Для обеспечения развития отрасли животноводства Всемирным Банком будет предоставлен займ для реализации проекта устойчивого развития животноводства (далее – ПУРЖ).

      ПУРЖ будет направлен на укрепление институтов, предоставляющих услуги мелким фермерам, включая субсидирование сельского хозяйства, улучшение доступа к финансированию, ветеринарным услугам, а также на совершенствование управления пастбищными угодьями и системы инвентаризации выбросов парниковых газов (ПГ) в секторе животноводства.

      При реализации ПУРЖ планируется применение финансового инструмента – заем Всемирного Банка в формате Программы, ориентированной на результат (далее – ПОР или PforR).

      В целях обеспечения надлежащего качества в подготовке и реализации ПУРЖ будут созданы Координационный совет ПУРЖ и рабочая группа с участием представителей заинтересованных центральных и местных исполнительных органов, финансовых и научных институтов и организаций в области животноводства и ветеринарии.

      Ключевыми результатами ПУРЖ будут совершенствование системы оказания ветеринарных услуг и учета животных, продвижение модели, в центре которой находится фермер, эффективная агроэкологическая политика для мясной индустрии.

      Первый этап реализации будет осуществлен в рамках настоящей Госпрограммы. Для достижения задач, предусмотренных ПУРЖ, ПОР или PforR будут отражены в рамках утверждения структурных программных документов по развитию АПК на следующий период.

      Эффективность мер государственной поддержки будет оцениваться по результатам выполнения встречных обязательств субъектами АПК.

      Меры государственной поддержки АПК будут на равных условиях доступны для всех субъектов АПК вне зависимости от половой принадлежности.

      Финансовая поддержка Всемирного Банка будет осуществляться после достижения результатов, привязанных к освоению средств (РПОС).

      В целях обеспечения мониторинга ПУРЖ за счет операционного бюджета МСХ будет создана служба управления проектом (СУП), укомплектованная государственными служащими, техническими экспертами. При этом, технические эксперты, обладающие соответствующей профессиональной, фидуциарной, административной и технической квалификацией и опытом работы, будут привлекаться на основе контрактов о найме.

      В целях оценки достижения индикаторов, привязанных к освоению средств (ИПОС), на период реализации ПУРЖ за счет операционного бюджета МСХ будет осуществлен найм независимого агента по верификации и аудиторов, в соответствии с утвержденным техническим заданием.

      В рамках реализации ПУРЖ будут разработаны нормативные правовые акты, необходимые для дальнейшего функционирования Единой информационной системы (далее – ЕИС) идентификации животных, внесены изменения и дополнения в соответствующие подзаконные акты в соответствии с Законом Республики Казахстан от 10 июля 2002 года "О ветеринарии" для обеспечения продвижения частных ветеринарных услуг, а правила субсидирования в области сельского хозяйства будут приведены в соответствие с принципами зеленого роста и устойчивости для получения субсидий фермерами, занимающимися мясным животноводством.

      Будет создана система консультирования по масштабированию передачи знаний путем разработки и принятия методологии предоставления сельскохозяйственных консультаций и передачи знаний в секторе мясного скотоводства, включающая рекомендации по лучшим сельскохозяйственным практикам (ЛСХП), лучшим практикам животноводства (ЛПЖ) и лучшим практикам управления пастбищами (ЛПУП) для определения консультационных услуг и программ обучения.

      В целях совершенствования системы инвентаризации выбросов ПГ от сектора мясного животноводства для ее соответствия методологии уровня 2 руководства Межправительственной группы экспертов по изменению климата (МГЭИК), МСХ совместно с МЭГПР будут улучшены процедуры сбора данных, которые будут включены в Национальный доклад о кадастре антропогенных выбросов из источников и абсорбции поглотителями ПГ, не регулируемых Монреальским протоколом, направляемый в Секретариат Рамочной конвенции ООН об изменении климата.

      Реализация ПУРЖ позволит развить и нарастить экспортоориентированный сектор животноводства мясного направления без роста сопровождения воздействия на окружающую среду.

      Для реализации ПУРЖ в рамках займа будут предусмотрены ИПОС.

      Для индикатора, предусматривающего регистрацию крупного рогатого скота (далее – КРС) в ЕИС, будут предусмотрены следующие РПОС:

      1) принятие нормативно-правовых актов, необходимых для создания и функционирования ЕИС. Такая система функционирует и как по форме так и по сути является удовлетворительной для Банка. Результаты реализации данного мероприятия оцениваются лимитом финансирования проекта равным – 9 196 тыс. евро.

      2) перенос в ЕИС данных обо всех КРС, зарегистрированных в системах идентификации животных. Результаты реализации данного мероприятия оцениваются лимитом финансирования проекта равным – 18 392 тыс. евро.

      3) регистрация всего нового поголовья КРС в ЕИС, как указано в формуле освоения средств. От базового значения 0 с даты переноса, предусмотренного результатом согласно подпункту 2), 1 839,2 тыс. евро за каждое увеличение на 60 000 голов. Результаты реализации данного мероприятия оцениваются лимитом финансирования проекта равным – 18 392 тыс. евро.

      Для индикатора, предусматривающего предоставление доступа малым и средним фермерским хозяйствам к улучшенным и модернизированным ветеринарным услугам, будут предусмотрены следующие РПОС:

      1) внесение поправок в соответствующие подзаконные акты в соответствии с Законом Республики Казахстан "О ветеринарии" для обеспечения продвижения частных ветеринарных услуг в соответствии с рекомендациями, сделанными по результатам GAP-анализа эффективности ветеринарных мероприятий Международным эпизоотическим бюро, проведенного в рамках мероприятия Программы ПУРЖ по укреплению потенциала ветеринарных служб, которые по форме и по сути являются удовлетворительными для банка. Результаты реализации данного мероприятия оцениваются лимитом финансирования проекта, равным – 4 598 тыс. евро.

      2) увеличение числа ветеринаров, которые зарегистрировались и прошли обучение в количестве, как определено по формуле освоения средств. От базового значения 0 за каждые дополнительные 500 ветеринаров, которые зарегистрированы и прошли обучение, будут доступны для снятия 4 598 тыс. евро. Результаты реализации данного мероприятия оцениваются лимитом финансирования проекта, равным 64 372 тыс. евро.

      В рамках индикатора, предусматривающего обучение владельцев малых и средних фермерских хозяйств лучшей практике и их сертификацию, в количестве и порядке, указанном в формуле освоения средств, от базового значения 0 за каждые дополнительные 5 тыс. обученных и сертифицированных фермеров будут доступны для снятия 4 598 тыс. евро. Результаты реализации данного мероприятия оцениваются лимитом финансирования проекта, равным 91 960 тыс. евро.

      В рамках индикатора по увеличению числа малых и средних фермерских хозяйств, участвующих в программе "Сыбага" и продающих КРС откормочным площадкам, как определено в формуле освоения средств, от базового значения 0 за каждые дополнительные 1 000 фермеров, продающих животных откормочным хозяйствам, 4 598 тыс. евро. Результаты реализации данного мероприятия оцениваются лимитом финансирования проекта, равным 91 960 тыс. евро.

      Для индикатора, предусматривающего долю государственных расходов, направляемых на поддержку "зеленого роста" и обеспечение устойчивости в мясном секторе, будут предусмотрены следующие РПОС:

      1) внесение изменений и дополнений в правила субсидирования сельского хозяйства, включение в них критериев приемлемости для фермеров на основе принципов зеленого роста и устойчивости. Результаты реализации данного мероприятия оцениваются лимитом финансирования проекта, равным 9 196 тыс. евро.

      2) увеличение доли государственных расходов на проведение мероприятий по повышению устойчивости производства и переработки говядины в общих государственных расходах на сектор мясного животноводства в процентах и как указано в формуле освоения средств, от базового значения 20 % за каждые дополнительные 0,5% увеличения доли государственных расходов 4 138,2 тыс. евро. Результаты реализации данного мероприятия оцениваются лимитом финансирования проекта, равным 82 764 тыс. евро.

      Для индикатора, предусматривающего принятие обязательства по контролю за выбросами ПГ и адаптации к изменению климата в мясном секторе, предусмотрены следующие РПОС:

      1) утверждение дорожной карты в рамках реализации обновленного вклада, определяемого на национальном уровне (NDC), на 2021-2025 годы, включающей конкретные целевые показатели и мероприятия для сектора КРС, которые по форме и сути, являются удовлетворительными для Банка. Результаты реализации данного мероприятия оцениваются лимитом финансирования проекта, равным 22 990 тыс. евро.

      2) функционирование системы мониторинга, отчетности и проверки, которая по форме и по сути является удовлетворительной для Банка. Результаты реализации данного мероприятия оцениваются лимитом финансирования проекта, равным 22 990 тыс. евро.

      3) включение в следующий программный документ по развитию АПК на 2022 – 2026 финансовые годы финансирование главы по обеспечению устойчивости сектора мясного животноводства на основе принципов зеленого роста, которая по форме и по сути является удовлетворительной для Банка. Результаты реализации данного мероприятия оцениваются лимитом финансирования проекта, равным 22 990 тыс. евро.

      Прогнозируемые (оценочные) суммы по годам:

Наименование

2021

2022

2023

2024

2025

Итого

1

2

3

4

5

6

7

Объемы финансирования Всемирного Банка, тыс. евро

69889,6

157251,6

69889,6

92879,6

69889,6

459 800,0


      Программа включает следующие компоненты и подкомпоненты:

      1. Совершенствование системы оказания ветеринарных услуг и учета животных включает следующие подкомпоненты:

      1.1. единая система учета и прослеживаемости, которая будет достигнута путем реализации следующих мероприятий:

      - принятие нормативной правовой базы для единой системы прослеживаемости;

      - разработка и введение протоколов обеспечения конфиденциальности данных и проверки достоверности данных;

      - совершенствование структуры и взаимосвязанности текущих систем учета животных;

      1.2. укрепление потенциала ветеринарных служб, который будет достигнут путем реализации следующих мероприятий:

      - проведение GAP-анализа PVS МЭБ для выявления регулятивных и институциональных проблем с доступом малых и средних фермерских хозяйств к ветеринарным услугам для контроля неинфекционных болезней;

      - совершенствование политики, нормативной правовой базы и институциональной структуры заемщика для предоставления ветеринарных услуг и при необходимости разработка поправок в законодательство;

      - укрепление потенциала провайдеров частных ветеринарных услуг и предоставление услуг по лечению и профилактике болезней частными ветеринарами, соответствующими установленным критериям;

      2. Масштабирование модели оказания услуг, ориентированной на фермера, включает следующие подкомпоненты:

      2.1. передача фермерам знаний и результатов сельскохозяйственных научных исследований, которая будет достигнута путем реализации следующих мероприятий:

      - разработка лучшей практики управления пастбищными угодьями и содержания животных, которая включает принципы ведения сельского хозяйства, адаптированного к изменению климата;

      - реализация масштабированных программ обучения фермеров;

      - поддержка технических консультационных услуг;

      - развитие национальной сети демонстрационных хозяйств и сельскохозяйственных экспертно-консультационных центров;

      - проведение программ обучения в полевых школах для фермеров из личных подсобных хозяйств;

      - предоставление технической помощи в установлении связи фермеров, выращивающих КРС мясного направления, с откормочными площадками;

      2.2. выплаты за поголовье и долевые гранты для новых малых и средних фермерских хозяйств, связанных с откормочными площадками, которые будут достигнуты путем реализации следующих мероприятий:

      - выплаты за поголовье и долевые гранты вновь зарегистрированным владельцам крестьянских фермерских хозяйств, выращивающих КРС мясного направления, с целью оказания помощи во внедрении лучшей практики, строительстве и модернизации производственных объектов, установлении связей с откормочными площадками и скотобойнями;

      - оказание поддержки вновь зарегистрированным владельцам крестьянских фермерских хозяйств, выращивающих КРС мясного направления, в получении доступа к программе "Сыбага" для импорта племенного КРС.

      2.3. доступ к услугам и земельным ресурсам, который будет достигнут путем реализации следующих мероприятий:

      - укрепление потенциала для эффективного использования земельных ресурсов;

      - укрепление потенциала акиматов по управлению общественными пастбищами и местами водопоя с тем, чтобы улучшить доступ фермеров к более продуктивным пастбищам.

      3. Проведение эффективной политики "зеленого роста" в секторе мясного животноводства включает следующие подкомпоненты:

      3.1. политику укрепления принципов зеленой экономики в мясном секторе, которая будет достигнута путем реализации следующих мероприятий:

      - отражение принципов зеленого роста и устойчивости сектора мясного животноводства в следующем структурном программном документе по развитию АПК на 2022-2026 финансовые годы;

      - совершенствование нормативно-правовых актов по поддержке сельского хозяйства с целью продвижения лучшей практики применения принципов зеленого роста в мясном секторе;

      3.2. создание единой системы мониторинга, отчетности и проверки выбросов ПГ будет достигнуто путем реализации следующих мероприятий:

      - обновление предполагаемого вклада, определяемого на национальном уровне, с учетом конкретных целевых показателей по сокращению выбросов в секторе мясного животноводства;

      - принятие и финансирование плана по адаптации к изменению климата для сектора животноводства;

      - создание и функционирование системы мониторинга, отчетности и проверки выбросов ПГ в секторе животноводства.";

      в приложении 1 к указанной Программе:

      в Плане мероприятий по реализации Государственной программы развития агропромышленного комплекса Республики Казахстан на 2017 – 2021 годы:

      в "Задаче 2: Повышение доступности финансирования для субъектов АПК и обеспечение оптимальных режимов налогообложения субъектов АПК":

      раздел "Показатели результатов" дополнить строками, порядковые номера 4 и 5, следующего содержания:

      "

4

Доля государственных расходов, направляемых на поддержку производства и переработки говядины, которые способствуют "зеленому росту" и устойчивости в мясном секторе

%


Акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента, МСХ, МФ





22,5

22,5***



5

Количество малых и средних фермерских хозяйств, участвующих в программе "Сыбага" и продающих бычков откормочным площадкам

ед.

отчетные данные МСХ

МСХ, акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента





5000

5 000



      ";

      дополнить строкой "примечание" следующего содержания:

      "

примечание:*** реализация задач, предусмотренных проектом Всемирного Банка на 2022-2025 годы, будет отражена в рамках утверждения структурных программных документов по развитию АПК на следующий период.

      ";

      в разделе "Мероприятия":

      строку, порядковый номер 20, изложить в следующей редакции:

      "

20.

Субсидирование стоимости затрат на развитие племенного животноводства и повышение продуктивности и качества продукции животноводства, в т.ч. расходов, направляемых на поддержку производства и переработки говядины

млн. тенге

информация в МСХ

ежегодно 15 февраля, следующего за отчетным

акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента

65 107

68 998

73 139

94 653,1

96 573,6

398 471

МБ*

255-053

      ";

      дополнить строкой, порядковый номер 31-1, следующего содержания:

      "

31-1.

Внесение изменений в приказ и.о. Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 23 июля 2018 года № 317 "Об утверждении Правил субсидирования по возмещению части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса, при инвестиционных вложениях" в соответствии с принципами "зеленого роста" и устойчивости в мясном секторе в рамках займа Всемирного Банка


приказ МСХ

август
2021

МСХ, МФ, МНЭ, МИИР, НПП "Атамекен" (по согласованию)

не требуются



      ";

      строку, порядковый номер 34, изложить в следующей редакции:

      "

34.

Субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектами АПК, при инвестиционных вложениях, в т.ч. расходов, направляемых на поддержку производства и переработки говядины

млн тенге

информация в МСХ

каждые полгода

акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента

76 225

75 676

66 531

134 728

186 157

539 317

ЦТТ из РБ*

250-102

      ";

      строку, порядковый номер 36, изложить в следующей редакции:

      "

36.

Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании субъектов АПК, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования, в т.ч. расходов, направляемых на поддержку производства и переработки говядины

млн тенге
 

информация в МСХ
 

ежегодно 15 февраля года, следующего за отчетным
 

акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента
 

15 609

21 306

43 120

66 072

97514
 

243 621
 

ЦТТ из РБ*
 

250-106

      ";

      дополнить строкой, порядковый номер 40-1, следующего содержания:

      "

40-1.

Внесение изменений и дополнений в приказ Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан от 15 марта 2019 года № 108 "Об утверждении Правил субсидирования развития племенного животноводства,
повышения продуктивности и качества продукции животноводства" в соответствии с принципами "зеленого роста" и устойчивости в мясном секторе в рамках займа Всемирного Банка


приказ МСХ

2021

МСХ, МФ, МНЭ, НПП "Атамекен" (по согласованию)

не требуются



      ";

      строку, порядковый номер 44, исключить:

      в "Задаче 3: Повышение эффективности использования земельных ресурсов":

      в разделе "Мероприятия":

      строку, порядковый номер 58, изложить в следующей редакции:

      "

58.

Реконструкция и модернизация гидромелиоративных систем востребованных орошаемых земель, из них:

млн тенге

акты приемки объекта в эксплуатацию

декабрь 2017 – 2021 годов

МЭГПР, МФ, МНЭ, акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента










сумма займа МФО

млн тенге




0

36 198

50 994

68 419

83779

239391

МФО



средства
хозяйствующих
субъектов

млн тенге







1000

1432

2432

средства
хозяйствующих
субъектов
 



софинансирование из РБ

млн тенге




539

4 037

6 311

7 977

10 225

29 089

РБ*

241


РБ (пополнение уставного капитала), в том числе:

млн тенге






1 383

7 548

8 649

17 579

РБ*

241


а) регулярного орошения, из них:

млн тенге













сумма займа МФО

млн тенге




0

36 198

50 994

68 419

83779

239391

МФО



средства
хозяйствующих
субъектов

млн тенге







1000

1432

2432

средства
хозяйствующих
субъектов
 



софинансирование из РБ

млн тенге




539

4 037

6 311

7 977

10 225

29 089

РБ*

241


б) лиманного орошения, из них:

млн тенге













сумма займа МФО

млн тенге










МФО



софинансирование из РБ

млн тенге










РБ*

241


РБ (пополнение уставного капитала)

млн тенге






1 383

7 548

8 649

17 579

РБ*

241

      ";

      в "Задаче 4: Повышение эффективности использования водных ресурсов" строку, порядковый номер 93, изложить в следующей редакции:

      "

93.

Организация международного сотрудничества по вопросам управления водными ресурсами

млн тенге

информация в МНЭ

ежегодно 10 марта 2018 – 2022 годов

МЭГПР, МИД, МНЭ

134

166

227

260

137

923

РБ*

261

      ";

      в "Задаче 5: Обеспечение доступности рынков сбыта и развитие экспорта продукции":

      раздел "Показатели результатов":

      строку, порядковый номер 1, изложить в следующей редакции:

      "

1.

Объем экспорта продукции агропромышленного комплекса, в том числе:

млн долл.
США

стат данные

МСХ, МНЭ, акиматы областей, гг. Нур-Султана,
Алматы и Шымкента

2026,8

2123,9

2388,5

2450,1

2650,1

3 135,3

3900


объем экспорта говядины

млн долл.
США

стат данные

МСХ, МНЭ, акиматы областей, гг. Нур-Султана,
Алматы и Шымкента






0,12

0,12

      ";

      раздел "Мероприятия":

      дополнить строкой, порядковый номер 122-1, следующего содержания:

      "

122-1

Внесение изменений и дополнений в соответствующие подзаконные акты в соответствии с Законом "О ветеринарии", создающих благоприятные условия для оказания частных ветеринарных услуг и предоставляющих частным ветеринарам возможности и инструменты, необходимые для эффективного предоставления услуг малым и средним фермерским хозяйствам


приказ
МСХ

сентябрь
2021 года

МСХ

не требуются



      ";

      дополнить строкой, порядковый номер 130-1, следующего содержания:

      "

130-1

Принятие мер по совершенствованию системы мониторинга, отчетности и проверки (МОП) выбросов ПГ, соответствующей уровню 2 руководства МГЭИК, в рамках проекта Всемирного Банка


информация в МЭГПР

2021

акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента

не требуются



      ";

      в "Задаче 6: Обеспечение развития аграрной науки, трансферта технологий и уровня компетенций субъектов АПК":

      в разделе "Мероприятия":

      строку, порядковый номер 133, изложить в следующей редакции:

      "

133

Информационное обеспечение субъектов АПК на безвозмездной основе, в том числе разработка методологии предоставления сельскохозяйственных консультаций и передачи знаний в секторе мясного скотоводства в рамках реализации проекта Всемирного Банка

млн. тенге

отчет в МСХ

2017 – 2021 годы

МСХ, НПП "Атамекен" (по согласованию)

461

674

707

732

758

3331

РБ*

267-100

      ";

      в "Задаче 8: Повышение качества государственных услуг и обеспечение внедрения цифровых технологий в АПК":

      раздел "Мероприятия":

      дополнить строками, порядковые номера 148-1 и 148-2, следующего содержания:

      "

148-1

Внесение изменений в нормативные правовые акты, необходимые для дальнейшего функционирования Единой информационной системы животных, в рамках реализации проекта Всемирного Банка


приказ МСХ

3 квартал
2021 года

МСХ, МНЭ, МФ, МЦРИАП, МЮ, акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента, НПП "Атамекен" (по согласованию)

не требуется



148-2

Перенос в единую информационную систему данных о КРС, зарегистрированных в системах идентификации животных, в рамках реализации проекта Всемирного Банка


акт приемки
в эксплуатацию

4 квартал
2021 года

МСХ, МЦРИАП, акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента

не требуется



      ".

      2. Центральным и местным исполнительным органам, а также иным организациям (по согласованию) принять меры по реализации настоящего постановления.

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Мамин