Сәулет-қала құрылысы құжаттамаларына сараптау жүргiзудiң тәртiбiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң қаулысы 26 шiлде 1994 ж. N 830. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2002.08.19. N 918 қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасындағы сәулет және қала құрылысы туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi қаулы етедi:
      1. N 1 қосымшаға сәйкес сәулет-қала құрылысы құжаттамаларына сараптау жүргiзудiң тәртiбi;
      Ескерту. 1-тармақтың 2-шi абзацы күшiн жойды - ҚР Үкiметiнiң
1996.01.24. N 88 қаулысымен .
      2. N 3 қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi шешiмдерiнiң күшi жойылады деп танылсын.
      3. Қазақстан Республикасы Құрылыс, Тұрғын үй және аумақтарда құрылыс салу министрлiгi Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiмен және басқа да мүдделi министрлiктермен және ведомстволармен бiрлесе отырып, 2 айлық мерзiм iшiнде Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетiне республика Үкiметiнiң бұрын қабылданған шешiмдерiн осы қаулыға сәйкестендiру туралы ұсыныс енгiзсiн.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-министрi

Қазақстан Республикасы      
Министрлер Кабинетiнiң      
1994 жылғы 26 шiлдедегi      
N 830 қаулысына         
N 1 Қосымша           

           Сәулет-қала құрылысы құжаттамаларына
                     сараптау жүргiзудiң
                          ТӘРТIБI

      1. Осы тәртiп "Қазақстан Республикасында сәулет-қала құрылысы бақылауын жетiлдiру туралы" және "Қазақстан Республикасындағы инвестициялық қызмет туралы" Қазақстан Республикасының Заңдарына сәйкес әзiрленген және сәулет-қала құрылысы құжаттамаларына ведомстводан тыс сараптау жүргiзудi белгiлейдi, ол құрылыстағы инвестициялардың техникалық-экономикалық негiздемесiн, құрылысқа арналған жобаларды, жұмыс жобаларын, объектiлер мен кешендердi қайта жаңарту, кеңейту, техникалық қайта жарақтау және күрделi жөндеудi (бұдан әрi-құрылыс құжаттамасы) қамтитын сәулет-қала құрылысы құжаттамаларына ведомстводан тыс сараптау жүргiзудi реттейдi.<*>
      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚРҮ-нiң 1996.04.26.
N 514 қаулысымен
      2. Құрылыс құжаттамаларын сараптау жүйесi, жобалардың мемлекеттiк ведомстводан тыс сараптамасын Қазақстан Республикасы Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң Тұрғын үй және құрылыс саясаты жөнiндегi комитетi (бұдан - былай Мемсараптама), оның облыстар орталықтары еншiлес кәсiпорындары сараптау жұмыстарын орындауға мемлекеттiк лицензиялары бар басқа заңды ұйымдар мен жеке тұлғаларды /бұдан былай - мемлекеттiк емес сараптау/ қамтиды.<*>
      ЕСКЕРТУ. 2-тармақ өзгердi - ҚР Үкіметінiң 1998.04.20. N 353
қаулысымен
      ЕСКЕРТУ. 2-тармақ өзгердi - ҚР Үкіметінiң 2000.04.24. N 632
қаулысымен
      3. Меншiк нысандары оларды қаржыландыру көздерiне қарамастан барлық объектiлер мен кешендер құрылысының құжаттамасы /оны белгiленген тәртiп бойынша бекiткенге дейiн/ мiндеттi сарапталуға жатады.
      ЕСКЕРТУ. 3-тармақ өзгердi - ҚР Үкіметінiң 1996.04.26. N 514
қаулысымен .
      4. Осы Тәртiпке сәйкес Мемсараптау мен мемлекеттiк емес сараптаудың Қазақстан Республикасының Экология және табиғи ресурстар министрлiгi жүйесiнiң мемлекеттiк экологиялық сараптауымен келiсiлген құрылыс бойынша берген оң тұжырымдары осы құжаттаманы бекiтуге негiз болып табылады.<*>
      ЕСКЕРТУ. 4-тармақ өзгердi - ҚР Үкіметінiң 1998.04.20. N 353
қаулысымен
      5.<*>
      ЕСКЕРТУ. 5-тармақ өзгердi - ҚР Үкіметінiң 1996.04.26. N 514
қаулысымен
      ЕСКЕРТУ. 5-тармақ өзгердi - ҚР Үкіметінiң 1998.04.20. N 353
қаулысымен
      ЕСКЕРТУ. 5-тармақ алынып тасталды - ҚР Үкіметінiң 1998.07.09. N 651 қаулысымен
      6. Мемлекеттiк ұлттық және республикалық мақсатты бағдарламалар, сондай-ақ құрылысы толық немесе iшiнара мемлекеттiк инвестициялар есебiнен жүзеге асырылатын аса iрi және бiрегей объектiлер жобаларын сараптау Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар жөнiндегi агенттiгi мен Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң Тұрғын үй және құрылыс саясаты жөнiндегi комитетiнiң ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешiмi бойынша құрылатын сараптау комиссиялары жүргiзедi, оларға ғылыми, қоғамдық және басқа ұйымдардың өкiлдерi, ал қажет болған жағдайда шет елдiк мамандар да енгiзiледi.<*>
      Аталған бағдарламалар мен жобаларды сараптау комиссияларының ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасы Үкiметi бекiтедi.
      Объектiлердi iрi және бiрегей объектiлер қатарына жатқызу тәртiбiн Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар жөнiндегi агенттiгi мен Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiнiң Тұрғын үй және құрылыс саясаты жөнiндегi комитетi анықтайды.<*>
      ЕСКЕРТУ. 6-тармақ өзгердi - ҚР Үкіметінiң 1996.04.26. N 514
қаулысымен
     ЕСКЕРТУ. 6-тармақ өзгердi - ҚР Үкіметінiң 1998.04.20. N 353 қаулысымен
      7. Аудандық жоспарлау схемалары мен жобалары, елдi мекендердiң бас жоспарларының, нақты жоспарлау мен құрылыс салу жобаларын басқа жобалау-жоспарлау құжаттамаларын мемлекеттiк сараптау Қазақстан Республикасының Құрылыс, тұрғын үй және аумақтарда құрылыс салу министрлiгi белгiлейтiн тәртiп бойынша жүзеге асырылады.
      8. Қазақстан Республикасына немесе Қазақстан Республикасының кепiлдiгiне берiлетiн толық немесе iшiнара мемлекеттiк бюджет, арнаулы мемлекеттiк қорлар, банк кредитi, мемлекеттiк валюта қаражаты мен инвестициялық кредиттер есебiнен, сондай-ақ мемлекеттiк кәсiпорындар мен ұйымдардың қаражаттары есебiнен салынатын объектiлер мен кешендер құрылысының құжаттамасын мемлекеттiк сараптауды (қажет болған жағдайда министрлiктерден, мемлекеттiк комитеттерден мамандар тарта отырып):
      базалық бағада сметалық (есептiк) құны 10 млн. теңге және одан жоғары ал Ақмола және Алматы облыстары мен Астана және Алматы қалаларында сметалық (есепті) құнына қарамастан болатын, объектілер мен кешендер бойынша - Мемсараптама; <*>
      базалық бағада сметалық (есептiк) құны 10 млн. теңгеге дейiн болатын объектілер мен кешендер бойынша - Мемсараптаманың еншiлес кәсiпорындары;
      үлгiлiк, эксперименттiк, қайта бекiтiлген жобалар және үлгiлiк жобалық шешiмдер бойынша - Мемсараптама жүзеге асырылады.<*>
      ЕСКЕРТУ. 8-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінiң 1996.04.26. N 514 қаулысымен
      ЕСКЕРТУ. 8-тармақ өзгердi - ҚР Үкіметінiң 2000.04.24. N 632
қаулысымен
      9. Мемсараптама қаржыландыру көздерiне, оның iшiнде бiрлескен және шетелдiк субъектiлермен салынып жатқан объектiлер мен кешендердiң құрылыс құжаттамасын өрт-жарылыс қауiпсiздiгi, конструкциялардың берiктiгi мен олардың жұмыс iстеуiнiң тұрақтылығын, сондай-ақ еңбек шарттары мен еңбектi қорғау жағынан қарастырады.<*>
      ЕСКЕРТУ. 9-тармақ өзгердi - ҚР Үкіметінiң 1996.04.26. N 514
қаулысымен
      10. Мемлекеттiк инвестицияларды тартусыз қаржыландырылатын объектiлер мен кешендердiң құрылыс құжаттамасы сараптау жұмыстарын орындауға мемлекеттiк лицензиясы бар заңды және тұлғалардың мiндеттi сараптауына жатады.<*>
      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінiң 1996.04.26. N 514 қаулысымен.
      11. Сараптау жасаудың мерзiмдерiн, сараптау органдарына берiлетiн құрылыс құжаттамаларының құрамын, оның сапасын бағалау критерийiн, сараптау тұжырымының құрамы мен мазмұнын, сондай-ақ құрылыс құжаттамасын бекiту тәртiбiн Қазақстан Республикасының Құрылыс, тұрғын үй және аумақтарда құрылыс салу министрлiгi белгiлейдi.<*>
      Ескерту. 11-тармаққа өзгерiс енгiзiлдi - ҚР Үкіметінiң 1996.04.26. N 514 қаулысымен.
      12. Тапсырыс берушiлер мен сараптау органдары арасында туатын даулар Қазақстан Республикасының Құрылыс, тұрғын үй және аумақтарда құрылыс салу министрлiгi бекiткен оларды шешу тәртiбi туралы ережеге сәйкес қаралады. Даулы мәселелер бойынша қабылданған шешiмдермен келiсiлген жағдайда арыз жасаушылар сот органдарына жүгiнуге құқылы.
      13. Өкiмет билiгiнiң атқарушы органдары мен мемлекеттiк басқару органдарының құрылыс құжаттамаларын сараптау жүйесi кәсiби қызметiне араласуға құқығы жоқ.<*>
      Ескерту. 13-тармаққа өзгерiс енгiзiлдi - ҚР Үкіметінiң 1996.04.26. N 514 қаулысымен.

Қазақстан Республикасы        
Министрлер Кабинетiнiң        
1994 жылғы 26 шiлдедегi        
N 830 қаулысына            
N 2  Қосымша             

Қазақстан Республикасының Құрылыс, тұрғын үй
және аумақтарда құрылыс салу министрлiгi жанындағы
Жобаларды мемлекеттiк ведомстводан тыс
сараптау департаментi туралы
ЕРЕЖЕ

      1. Қазақстан Республикасының Құрылыс, тұрғын үй және аумақтарда құрылыс салу министрлiгi жанындағы Жобаларды мемлекеттiк ведомстводан тыс сараптау департаментi - /бұдан былай - Мемсараптау/ министрлiк өкiлеттiгi шегiнде Қазақстан Республикасы халық шаруашылығының барлық салаларының кәсiпорындарын, үйлерiн және ғимараттарын салудың, қайта құрудың, кеңейтудiң, техникалық жағынан жарақаттандырудың және күрделi жөндеудiң техникалық-экономикалық негiздемелерiн, техникалық-экономикалық есептеулерiн, жобаларын /жұмыс жобаларын/<*> сараптауды дербес жүзеге асырушы өкiмет билiгiнiң орталық органы болып табылады<*>.
      <*>. Одан әрi - "Құрылыс құжаттамасы" деп аталады.
      2. Мемсараптаудың құрамына оның аумақтық бөлiмшелерi болып табылатын облыстық, Алматы және Лениниск қалалық жобаларды мемлекеттiк ведомстводан тыс сараптау басқармалары /бюролары/ кiредi.
      Мемсараптау Қазақстан Республикасының Еңбек министрлiгi бекiтетiн еңбекке ақы төлеу шартымен өзiн-өзi қаржыландыру принциптерi негiзiнде жұмыс iстейдi.
      3. Мемсараптау, оның аумақтық бөлiмшелерi шартты негiзде осы қаулыға N 1 қосымшада келтiрiлген Сәулет-қала құрылысы құжаттамаларын сараптауды жүзеге асырады.
      4. Мемсараптау өз қызметiнде Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының заңдарын, Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесiнiң қаулыларын, Қазақстан Республикасы Президентiнiң актiлерiн, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң шешiмдерiн осы Ереженi, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Құрылыс, тұрғын үй және аумақтарда құрылыс салу министрлiгiнiң бұйрықтары мен нұсқауларын басшылыққа алады.
      5. Мемсараптау мен оның басқармаларының /бюроларының/ құрылыс құжаттамалары жөнiндегi тұжырымдары оларды белгiленген тәртiпте бекiтуге арналған негiздеме болып табылады.
      6. Мемсараптаудың басты мiндеттерi мыналар болып табылады:
      нормативтiк актiлердiң қала құрылысы, зiлзаладан қорғау, өрт-жарылыс, экологиялық, санитарлық-гигиеналық талаптарына, сондай-ақ еңбек жағдайы мен еңбектi қорғау жөнiндегi нормалар мен ережелерге сай болуын анықтау мақсатында құрылыс, соның iшiнде шетелдiк инвестициялардың қатысуымен салынып жатқан құрылыстар құжаттамаларына кешендi сараптау жүргiзу;
      республиканың әлеуметтiк-экономикалық әлеуетi дамуының жайы мен серпiнiн, оның дүниежүзiлiк озық деңгейге сай болуын, бәсекеге қабiлеттi өнiмдер шығаруды қамтамасыз етудi, ресурстар мен шикiзаттардың барлық түрлерiн ұтымды пайдалануды, мемлекеттiк инвестициялар есебiнен салынып жатқан объектiлер бойынша кiрiс алу және кредиттердi өтеу мүмкiншiлiктерiн анықтауды ескерiп, құрылыс құжаттамаларына сараптамалық баға беру;
      құрылыс құжаттамаларында заң мен нормативтiк актiлердiң, мемлекеттiк инвестициялық саясаттың негiзгi бағыттарының сақталуына, объектiлер құрылысы мәселелерiнiң кешендi шешiлуiне, құрылыстың техникалық-экономикалық көрсеткiштерi мен құндарының /базистiк деңгейдегi/ растығына бақылау жасау;
      құрылысты одан әрi жобалау мен салуда сараптама ұсыныстарының жүзеге асырылуын бақылау.
      7. Мемсараптау қабылданған жобалық шешiмдер бойынша сараптамалық бағалаудың объективтiлiгi, сараптау жүргiзудiң белгiленген мерзiмдерiнiң сақталуы, құрылыс құжаттамаларын бекiту, пысықтау немесе қабылдамай тастау жөнiндегi тұжырымдардың негiздiлiгi үшiн заңмен белгiленген тәртiп бойынша жауап бередi.
      8. Мемсараптау жүктелген мiндеттерге сәйкес:
      республика халық шаруашылығының барлық салаларында мемлекеттiк инвестициялардың есебiнен немесе оның қатысуымен жүзеге асырылатын құрылыстың құжаттамаларының кешендi сараптамасын белгiленген тәртiпте жүргiзедi;
      үлгiлi эксперименттiк жобалар мен үлгiлi жобалық шешiмдердiң, сондай-ақ техникалық-экономикалық көрсеткiштер мен жобалық шешiмдердiң өзгеруiне байланысты қайта бекiтуге жататын сараптауын жүргiзедi;
      тапсырыс жасаушылардың өтiнiшi бойынша мемлекеттiк және мемлекеттiк емес инвестициялар есебiнен қаржыландырылатын объектiлер құрылысының құжаттамалары бойынша шартты бағаларға тұжырым бередi;
      салалар мен аймақтар шегiнде құрылыс құжаттамаларын сараптаудың нәтижелерiн қорытып, талдайды, жобалау-смета iсi саласын жақсарту жөнiнде ұсыныстар әзiрлейдi;
      құрылыстың iрi де күрделi объектiлерiнiң жобаларын қарау жөнiндегi Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң шешiмiмен құрылатын сараптау комиссияларының жұмысын ұйымдастырады және олар бойынша жиынтық сараптама тұжырымдарын рәсiмдейдi және шығарады;
      жүргiзiлетiн сараптаудың жоғары кәсiптiк ғылыми-техникалық деңгейiн қамтамасыз ету үшiн құрылыс құжаттамаларын жобалау мен сараптаудың озық отандық және шетелдiк тәжiрибесiн жан-жақты зерттеудi, қорытуды және таратуды жүзеге асырады;
      заң актiлерiн, жобалау жөнiндегi нормалар мен ережелердi бұзу фактiлерi бойынша қаржыландырушы банкiлерге ұйғарымдамалар бередi;
      өз құзыры шегiнде сыртқы экономикалық қызметтi жүзеге асырады.
      9. Мемсараптаудың мыналарға құқы бар:
      жүргiзiлген сараптаудың нәтижелерi бойынша құрылыс құжаттамаларын қабылдамай тастауға немесе пысықтауға қайтаруға;
      Құрылысмемлицензияның ұсыныстары бойынша сараптау жүргiзуге лицензиясы бар заңды ұйымдар мен жеке тұлғалардың жұмысына, оның мақсатты мiндеттерге сай болуына iшiнара бақылау жүргiзуге ;
      контрактiлiк және тендерлiк құжаттамаларды сараптауға қатысуға;
      министрлiктер мен ведомстволардан, жергiлiктi әкiмдерден, холдинг компанияларынан, бiрлестiктерден, концерндерден, ассоциациялардан және шаруашылық жүргiзушi басқа субъектiлерден Мемсараптауға жүктелген мiндеттердi орындауға байланысты мәселелер бойынша материалдарды сұратуға;
      заңды ұйымдар мен жеке тұлғалардың құрылыс құжаттамаларына сараптау жүргiзу құқығын лицензиялауға, сондай-ақ олардың осы құқықтарын тоқтатуға немесе айыруға байланысты мәселелердi шешуге қатысуға;
      өз құзыры шегiнде министрлiктердiң, ведомстволардың, жергiлiктi әкiмдердiң және шаруашылықты жүргiзушi субъектiлердiң орындауы үшiн мiндеттi нұсқамалық және әдiснамалық құжаттар, құрылыс құжаттамаларын сараптау мәселелерi бойынша басқа материалдар әзiрлеуге және басып шығаруға;
      министрлiктердiң, ведомстволардың, ғылыми-зерттеу, конструкторлық, жобалау, қоғамдық және басқа ұйымдардың жетекшi ғалымдары мен жоғары бiлiктi мамандарын, соның iшiнде шетелдердiң ғалымдары мен мамандарын шартты негiзде сараптаушы ретiнде тартуға, қажет болған жағдайларда уақытша сараптау ұжымдарын құруға;
      сараптаушылардың дербес құрамы, оларды сараптау қызметiне тарту деңгейлерi мен нысандары, олар құрылыс құжаттамалары бойынша жүргiзген сараптаудың сапасы, саны мен тиiмдiлiгi жөнiндегi рейтинг бойынша деректер банкiн қалыптастыруға;
      жобалау барысында нормативтiк актiлердiң өрескел бұзылғаны үшiн заң ұйымдары мен жеке тұлғалардың құжаттамаларды сараптауын жүзеге асыру және жобалау жұмыстарының тиiстi түрлерiн орындау құқықтарына лицензиялардың қолданылуын уақытша тоқтата тұру немесе күшiн жою қажеттiгi туралы сәулет-қала құрылысы қызметiн лицензиялау органдарына хабар жiберуге;
      жүргiзiлген сараптаудың нәтижелерi бойынша Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетiне, республиканың министрлiктерi мен ведомстволарына, облыстар, Алматы және Ленинск қалаларының әкiмдерiне салалар мен аймақтар шегiнде жобалау-сметалық iсiн жетiлдiру жөнiндегi ұсыныстарды енгiзуге;
      құрылыс құжаттамаларында заң мен нормативтiк актiлердiң бұзылуы болған жағдайда құрылысты доғару немесе тоқтата тұру қажеттiгi туралы республика министрлiктерi мен ведомстволарына, жергiлiктi әкiмдерге, тапсырыс жасаушыларға ұсыныстар жiберуге;
      сәулет-қала құрылысы қызметi саласында заң актiлерi мен мемлекеттiк нормативтердiң бұзылуына жол берген азаматтарға - шаруашылық жүргiзушi субъектiлер мен лауазымды адамдарға - әкiмшiлiк ықпал жасау шараларын қолдануға;
      банкiлердiң қаржыландырушы мекемелер тарапынан құрылысты қаржыландыру мен кредиттеу ережелерiн бұзу фактiлерi туралы Қазақстан Республикасының Ұлттық банкiне хабарлауға;
      құрылыстың әзiрленген құжаттамалары мен сапасының төмен болуына, құрылыс жөнiндегi заң мен нормативтiк актiлердiң бұзылуына кiнәлi жеке тұлғалар мен заңды ұйымдарға шаралар қолдану үшiн банкiлердiң қаржыландырушы мекемелерiне ұйғарымнама беруге;
      сараптау және жобалау-сметалық iсiн жетiлдiру мәселелерi бойынша конференциялар мен мәжiлiстер шақыруға.
      10. Мемсараптаудың және оның аумақтық бөлiмшелерiнiң қаржы-шаруашылық қызметi "Кәсiпорындар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының тиiстi баптарының негiзiнде жүзеге асырылады.
      11. Мемсараптаудың бастығын Қазақстан Республикасының Құрылыс, тұрғын үй және аумақтарда құрылыс салу министрiнiң ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi, ал облыстық, Алматы және Ленинск қалалық басқармалары /бюролары/ бастықтарын - тиiстi облыстар және қалалар әкiмдерiмен келiсе отырып Мемсараптаудың бастығы қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      12. Мемсараптау бастығының орынбасарларын Мемсараптау бастығының ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Құрылыс, тұрғын үй және аумақтарда құрылыс салу министрi қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      13. Мемсараптаудың бастығы:
      Департамент жұмысын ұйымдастырады, осы Ережемен белгiленген мiндеттер мен функцияларды орындау жөнiндегi оның қызметiне дербес жауап бередi;
      өз орынбасарларының және құрылымдық бөлiмшелерi жетекшiлерiнiң арасында мiндеттердi бөледi;
      мемлекеттiк басқару және атқарушы өкiмет билiгi органдарында, кәсiпорындар мен ұйымдарда Департамент мүддесiн бiлдiредi;
      Департаменттiң құрылымы, шығындар сметасын және штат кестесiн бекiтедi;
      қолданылып жүрген заңдарға сәйкес мүлiкке, қаржы қаражатына иелiк етедi және сенiмхат, соның iшiнде оны аударып беру құқығымен сенiмхат бередi, банкiлерде есеп айырысу және басқа да шоттар ашады, қаржы тәртiбiнiң сақталуын қамтамасыз етедi;
      Департамент қызметкерлерiн көтермелеу мен жазалау, оларға материалдық көмек көрсету мәселелерiн шешедi;
      Департаменттiң шаруашылық қызметiнiң экономикалық нормативтерiн және негiзгi көрсеткiштерiн бекiтедi;
      өз құзыры шегiнде Департаменттiң барлық бөлiмшелерi орындауға мiндеттi бұйрықтар мен өкiмдер шығарады;
      аумақтық бөлiмшелердiң қызметi туралы есептердi қарайды және бекiтедi.
      Мемсараптауда мына құрамдағы сараптау кеңесi жұмыс iстейдi: Кеңестiң төрағасы - Департамент бастығы, Кеңестiң мүшелерi - Департамент бастығының орынбасарлары мен бөлiм бастықтары, Қазақстан Республикасының Құрылыс, тұрғын үй және аумақтарда құрылыс салу министрлiгiнiң, республика министрлiктерi мен ведомстволарының, жобалау және ғылыми-зерттеу ұйымдарының жоғары бiлiктi мамандары. Сараптау Кеңесiнiң дербес құрамын және ол туралы ереженi Қазақстан Республикасының Құрылыс, тұрғын үй және аумақтарда құрылыс салу министрi бекiтедi.
      14. Жобалардың мемлекеттiк ведомстводан тыс сараптаудың облыстық, Алматы және Ленинск қалалық басқармалары /бюролары/ туралы ереженi тиiстi облыстар және қалалар әкiмдерiмен келiсе отырып, Мемсараптау бастығы бекiтедi.
      15. Мемсараптау заңды ұйым болып табылады, оның Қазақстан Республикасының Елтаңбасы бейнеленген, қазақ және орыс тiлдерiнде атауы жазылған мөрi болады.

Қазақстан Республикасы         
Министрлер Кабинетiнiң         
1994 жылғы 26 шiлдедегi        
N 830 қаулысына            
N  3 Қосымша              

                Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң күшi
                        жойылған шешiмдерiнiң
                              ТIЗБЕСI

      1. "Республикалық және жергiлiктi басқару органдарына бағынысты кәсiпорындар, үйлер және ғимараттар құрылысының жобалары мен сметаларының сараптамасын жетiлдiру туралы" СССР Министрлер Советiнiң 1987 жылғы 23 шiлдедегi N 841 қаулысын жүзеге асыру туралы" Қазақ ССР Министрлер Советiнiң 1987 жылғы 26 тамыздағы N 400 қаулысы /Қазақ ССР ҚЖ-ы, 1987 жыл, N 21, 86-бап/.
      2. "Қазақ ССР Мемлекеттiк құрылыс комитетi жанындағы Мемлекеттiк ведомстводан тыс сараптау бас басқармасы туралы Ереженi бекiту туралы" Қазақ ССР Министрлер Советiнiң 1988 жылғы 29 шiлдедегi N 380 қаулысы /Қазақ ССР ҚЖ-ы, 1988 жыл, N 20, 109-бап/.
      3. "Құрылыстардың жобалау-сметалық құжаттамаларының титулдық тiзiмдерiнiң сараптамасы мен бекiту және құрылысы аяқталған объектiлердi пайдалануға қабылдау жөнiндегi мемлекеттiк комиссияларды құру тәртiбi туралы" Қазақ ССР Министрлер Советiнiң 1991 жылғы 22 мамырдағы N 318 қаулысының "ТЭН, ТЭЕ және жобалар /жұмыс жобалары/ сараптамасы және оларды бекiту" бөлiмi /Қазақ ССР ҚЖ-ы, 1991 жыл, N 15, 91-бап/.
      4. "Қазақ ССР Үкiметiнiң күрделi құрылыс мәселелерi жөнiндегi кейбiр шешiмдерiн өзгерту және күшi жойылған деп тану туралы" Қазақ ССР Министрлер Кабинетiнiң 1991 жылғы 30 тамыздағы N 506 қаулысымен бекiтiлген "Қазақ ССР Үкiметiнiң шешiмдерiне енгiзiлген өзгерiстердiң" 2 және 3-тармақтары /Қазақ ССР ҚЖ-ы, 1991 жыл, N 20, 147-бап/.
      5. "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң экология және табиғатты пайдалану мәселелерi жөнiндегi кейбiр шешiмдерiн өзгерту және күшi жойылған деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1992 жылғы 9 қазандағы N 856 қаулысымен бекiтiлген "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешiмдерiне енгiзiлетiн өзгерiстердiң" 9-тармағы /Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1992 ж., N 39, 590-бап/.

Об утвеpждении Поpядка пpоведения экспеpтизы аpхитектуpно-гpадостpоительной документации

ПОСТАНОВЛЕНИЕ Кабинета Министpов Республики Казахстан от 26 июля 1994 г. N 830. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 19 августа 2002 г. N 918 ~P020918

      Сноска. В названии исключены слова - постановлением Правительства РК от 20 апреля 1998 г. N 353 P980353_ .
 
      В соответствии с Законом Республики Казахстан "Об архитектуре и градостроительстве в Республике Казахстан" Кабинет Министров Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить:
      Порядок проведения экспертизы архитектурно-градостроительной документации согласно приложению N 1 ;
      Сноска. Пункт 1 - с изменениями, внесенными постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 января 1996 г. N 88.
      2. Признать утратившими силу решения Правительства Республики Казахстан согласно приложению N 3.
      3. Министерству строительства, жилья и застройки территорий совместно с Министерством юстиции Республики Казахстан и другими заинтересованными министерствами и ведомствами в 2-месячный срок внести в Кабинет Министров Республики Казахстан предложения о

 

приведении ранее принятых решений Правительства республики в

соответствие с настоящим постановлением.

  Премьер-министр

Республики Казахстан

                                     ПРИЛОЖЕНИЕ N 1

                             к постановлению Кабинета Министров

                                  Республики Казахстан

                                от 26 июля 1994 г. N 830

                           ПОРЯДОК

                    проведения экспертизы

           архитектурно-градостроительной документации


 
       1. Настоящий Порядок разработан в соответствии с Законами Республики Казахстан "Об архитектуре и градостроительстве в Республике Казахстан" и "Об инвестиционной деятельности в Республике Казахстан" и регламентирует проведение вневедомственной экспертизы архитектурно-градостроительной документации, которая включает в себя технико-экономическое обоснование инвестиций в строительство, проекты, рабочие проекты на строительство, реконструкцию, расширение, техническое перевооружение и капитальный ремонт объектов и комплексов (далее - документация на строительство).
      Сноска. Пункт 1 - в редакции постановления Правительства РК от 26 апреля 1996 г. N 514.
      2. Система экспертизы документации на строительство включает в себя Государственную вневедомственную экспертизу проектов (в дальнейшем - Госэкспертиза) Комитета по жилищной и строительной политике Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан, ее дочерние предприятия в областных центрах, другие юридические и физические лица, имеющие государственные лицензии на выполнение экспертных работ (в дальнейшем - негосударственная экспертиза).
      Сноска. В пункте 2 заменены слова - постановлениями Правительства РК от 26 апреля 1996 г. N 514; от 20 апреля 1998 г. N 353 P980353_ ; от 24 апреля 2000 г. N 632 P000632_ .
      3. Обязательной экспертизе подлежит документация (до ее утверждения в установленном порядке) на строительство всех объектов и комплексов, независимо от форм собственности и источников их финансирования.
      Финансирование и строительство объектов и комплексов по документации на строительство, не прошедшей экспертизу в соответствии с настоящим Порядком, не допускаются.
      Сноска. В абзаце втором заменены слова - постановлением Правительства РК от 26 апреля 1996 г. N 514.
      4. Выданные в соответствии с настоящим Порядком положительные заключения Госэкспертизы и негосударственной экспертизы по документации на строительство, согласованной с государственной экологической экспертизой системы Министерства экологии и природных ресурсов Республики Казахстан, являются основанием для утверждения этой документации.
      Сноска. В пункт 4 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 20 апреля 1998 г. N 353 P980353_ .
      5.(Пункт 5 исключен - постановлением Правительства РК от 9 июля 1998 г. N 651)
      6. Экспертиза проектов государственных национальных и республиканских целевых программ, а также наиболее крупных и уникальных объектов и комплексов, строительство которых осуществляется полностью или частично за счет государственных инвестиций, проводится экспертными комиссиями, создаваемыми по решению Правительства Республики Казахстан по представлению Агентства по стратегическому планированию и реформам и Комитета по жилищной и строительной политике Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан, в которые включаются представители научных, общественных и других организаций, а при необходимости и иностранные специалисты.
      Утверждение указанных программ и проектов производится Правительством Республики Казахстан по представлению экспертных комиссий.
      Порядок отнесения объектов к крупным и уникальным определяется Агентством по стратегическому планированию и реформам и Комитетом по жилищной и строительной политике Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан.
      Сноска. В пункт 6 внесены изменения - постановлениями Правительства РК от 26 апреля 1996 г. N 514; от 20 апреля 1998 г. N 353 P980353_ .
      7. Государственная экспертиза схем и проектов районной планировки, проектов генеральных планов населенных мест, проектов детальной планировки и застройки, другой проектно-планировочной документации осуществляется в порядке, устанавливаемом Министерством строительства, жилья и застройки территорий Республики Казахстан.
      8. Государственная экспертиза документации на строительство объектов и комплексов, сооружаемых полностью или частично за счет государственного бюджета, специальных государственных фондов, банковского кредита, государственных валютных средств и инвестиционных кредитов, предоставляемых Республике Казахстан или под гарантии Республики Казахстан, а также средств государственных предприятий и организаций, осуществляется (с привлечением, при необходимости, специалистов министерств и государственных комитетов):
      по объектам и комплексам сметной (расчетной) стоимостью в базисных ценах 10 млн. тенге и выше, а в Акмолинской и Алматинской областях и городах Астане и Алматы независимо от сметной (расчетной) стоимости - Госэкспертизой;
      по объектам и комплексам сметной (расчетной) стоимостью в базисных ценах до 10 млн. тенге - дочерними предприятиями Госэкспертизы;
      по типовым, экспериментальным, переутверждаемым проектам и типовым проектным решениям - Госэкспертизой.
      Сноска. Пункт 8 - в редакции постановления Правительства РК от 26 апреля 1996 г. N 514. Внесены изменения - постановлением Правительства РК от 24 апреля 2000 г. N 632 P000632_ .
      9. Госэкспертиза проводит рассмотрение документации на строительство объектов и комплексов, независимо от источников их финансирования, в том числе сооружаемые совместными и иностранными субъектами, в части соблюдения норм и правил пожаро-, взрывобезопасности, надежности конструкций и устойчивости их функционирования, а также по условиям и охране труда.
      Сноска. В пункте 9 заменены слова - постановлением Правительства РК от 26 апреля 1996 г. N 514.
      10. Документация на строительство объектов и комплексов, финансируемых без привлечения государственных инвестиций, подлежит обязательной экспертизе юридическими и физическими лицами, имеющими государственную лицензию на выполнение экспертных работ.
      Сноска. Пункт 10 - в редакции постановления Правительства РК от 26 апреля 1996 г. N 514.
      11. Сроки проведения экспертизы, состав представляемой экспертным органам документации на строительство, критерии оценки ее качества, состав и содержание экспертного заключения, а также порядок утверждения документации на строительство устанавливается Министерством строительства, жилья и застройки территорий Республики Казахстан.
      Сноска. В пункте 11 заменены слова - постановлением Правительства РК от 26 апреля 1996 г. N 514.
      12. Споры, возникающие между заказчиками и органами экспертизы, рассматриваются в соответствии с положением о порядке их разрешения, утверждаемым Министерством строительства, жилья и застройки территорий Республики Казахстан. При несогласии с решениями, принятыми по спорным вопросам, заявители вправе обращаться в судебные органы.
      13. Исполнительные органы власти и органы государственного управления не вправе вмешиваться в профессиональную деятельность системы экспертизы документации на строительство.
      Сноска. Внесены изменения - постановлением Правительства РК от 26 апреля 1996 г. N 514.
 

                                       ПРИЛОЖЕНИЕ N 2



                              к постановлению Кабинета Министров

                                    Республики Казахстан

                                  от 26 июля 1994 г. N 830



 
 
                               ПОЛОЖЕНИЕ
           о Департаменте государственной вневедомственной
         экспертизы проектов при Министерстве строительства,
          жилья и застройки территорий Республики Казахстан
 
      1. Департамент государственной вневедомственной экспертизы проектов при Министерстве строительства, жилья и застройки территорий Республики Казахстан (в дальнейшем - Госэкспертиза) является центральным органом исполнительной власти, автономно осуществляющим в пределах полномочий Министерства функции экспертизы технико-экономических обоснований, технико-экономических расчетов, проектов (рабочих проектов) на строительство, реконструкцию, расширение, техническое перевооружение и капитальный ремонт предприятий, зданий и сооружений всех отраслей народного хозяйства Республики Казахстан.
      Сноска. В дальнейшем именуется "документация на строительство".
      2. В состав Госэкспертизы входят областные, Алматинское и Ленинское городские управления (бюро) государственной вневедомственной экспертизы проектов, являющиеся его территориальными подразделениями.
      Госэкспертиза функционирует на принципах самофинансирования с условиями оплаты труда, утверждаемыми Министерством труда Республики Казахстан.
      3. Госэкспертиза, ее территориальные подразделения осуществляют на договорной основе экспертизу документации на строительство в соответствии с Порядком проведения государственной экспертизы архитектурно-градостроительной документации, приведенным в приложении N 1 к настоящему постановлению.
      4. Госэкспертиза руководствуется в своей деятельности Конституцией Республики Казахстан, законами Республики Казахстан, постановлениями Верховного Совета республики, актами Президента Республики Казахстан, решениями Кабинета Министров Республики Казахстан, настоящим Положением, а также приказами и инструкциями Министерства строительства, жилья и застройки территорий Республики Казахстан.
      5. Заключения Госэкспертизы, ее управлений (бюро) по документации на строительство являются основанием для ее утверждения в установленном порядке.
      6. Главными задачаи Госэкспертизы являются:
      проведение комплексной экспертизы документации на строительство, в том числе сооружаемое с участием иностранных инвесторов, с целью установления ее соответствия градостроительным, сейсмозащитным, пожаро- , взрывобезопасным, экологическим, санитарно-гигиеническим требованиям нормативных актов, а также нормам и правилам по условиям и охране труда;
      экспертная оценка документации на строительство, исходя из состояния и динамики развития социально-экономического потенциала республики, соответствия ее передовому мировому уровню, обеспечения выпуска конкурентоспособной продукции, рационального использования всех видов ресурсов и сырья, определения возможности получения доходов и погашения кредитов по объектам, сооружаемым за счет государственных инвестиций;
      осуществление контроля за соблюдением в документации на строительство законодательных и нормативных актов, основных направлений государственной инвестиционной политики, за комплексным решением вопросов строительства объектов, достоверностью технико-экономических показателей и стоимости строительства (в базисном уровне);
      контроль за реализацией предложений экспертизы при дальнейшем проектировании и строительстве.
      7. Госэкспертиза несет установленную законодательством ответственность за объективность экспертных оценок по принятым проектным решениям, соблюдение установленных сроков проведения экспертизы, обоснованность выводов по утверждению, доработке или отклонению документации на строительство.
      8. Госэкспертиза в соответствии с возложенными задачами:
      проводит в установленном порядке экспертизу документации на строительство, осуществляемое за счет или при участии государственных инвестиций во всех отраслях народного хозяйства республики;
      проводит экспертизу типовых экспериментальных проектов и типовых проектных решений, а также документации на строительство объектов, подлежащих переутверждению в связи с изменением технико-экономических показателей и проектных решений;
      выдает заключения по просьбе заказчиков на договорные цены по документации на строительство объектов, финансируемых за счет государственных и негосударственных инвестиций;
      обобщает и анализирует результаты экспертизы документации на строительство в разрезе отраслей и регионов, вырабатывает рекомендации по улучшению качества проектно-сметного дела;
      организует работу экспертных комиссий, создаваемых по решению Кабинета Министров Республики Казахстан, по рассмотрению проектов крупных и сложных объектов строительства, оформляет и выпускает по ним сводные экспертные заключения;
      осуществляет всестороннее изучение, обобщение и распространение передового отечественного и зарубежного опыта проектирования и экспертизы документации на строительство для обеспечения высокого профессионального и научно-технического уровня проводимой экспертизы;
      выдает предписания финансирующим банкам по фактам нарушений законодательных актов, норм и правил по проектированию;
      осуществляет внешнеэкономическую деятельность в пределах своей компетенции.
      9. Госэкспертиза имеет право:
      по результатам проведенной экспертизы отклонять или возвращать на доработку документацию на строительство;
      проводить по предложениям Госстройлицензии выборочный контроль работы юридичесих и физических лиц, имеющих лицензию на проведение экспертизы, на ее соответствие целевым задачам;
      принимать участие в экспертизе контрактной и тендерной документации;
      запрашивать от министерств и ведомств, глав местных администраций, холдинговых компаний, объединений, концернов, ассоциаций и других хозяйствующих субъектов материалы по вопросам, связанным с выполнением возложенных на Госэкспертизу задач;
      принимать участие в лицензировании юридических и физических лиц на право проведения экспертизы документации на строительство, а также в решении вопросов, связанных с приостановлением или лишением их этого права;
      разрабатывать и издавать в пределах своей компетенции обязательные для исполнения министерствами, ведомствами, главами местных админитраций и хозяйствующими субъектами инструктивные и методологические документы, другие материалы по вопросам экспертизы документации на строительство;
      привлекать на договорных началах в качестве экспертов ведущих ученых и высококвалифицированных специалистов министерств, ведомств, научно-исследовательских, конструкторских, проектных, общественных и других организаций, в том числе зарубежных стран, создавать в необходимых случаях временные экспертные коллективы;
      формировать банк данных по персональному составу экспертов, степени и формам их привлечения к экспертной деятельности, рейтингу по качеству, количеству и эффективности проведенных ими экспертиз по документации на строительство;
      направлять сообщения в органы лицензирования архитектурно-градостроительной деятельности о необходимости временного приостановления или аннулирования действия лицензии на право осуществления юридическими и физическими лицами экспертизы документации и выполнения соответствующих видов проектных работ для капитального строительства за грубые нарушения нормативных актов при проектировании;
      по результатам проведенных экспертиз вносить в Кабинет Министров Республики Казахстан, министерства и ведомства республики, главам областных, Алматинской и Ленинской городских администраций предложения по совершенствованию проектно-сметного дела в разрезе отраслей и регионов;
      направлять министерствам и ведомствам республики, главам местных администраций, заказчикам предложения о необходимости прекращения или приостановления строек при наличии в документации на строительство нарушений законодательных и нормативных актов;
      применять меры административного воздействия к гражданам - хозяйствующим субъектам и должностным лицам, допустившим нарушения требований законодательных актов и государственных нормативов в сфере архитектурно-градостроительной деятельности;
      сообщать Национальному Банку Республики Казахстан о фактах нарушения правил финансирования и кредитования строительства со стороны финансирующих учреждений банков;
      выдавать предписания в финансирующие учреждения банков для принятия мер к физическим и юридическим лицам, виновным в низком качестве разработанной документации на строительство, нарушениях, законодательных и нормативных актов по строительству;
      созывать конференции и совещания по вопросам экспертизы и совершенствования проектно-сметного дела.
      10. Финансово-хозяйственная деятельность Госэкспертизы и ее территориальных подразделений осуществляется на основании соответствующих статей Закона Республики Казахстан "О предприятиях".
      11. Начальник Госэкспертизы назначается и освобождается от должности Кабинетом Министров Республики Казахстан по представлению Министерства строительства, жилья и застройки территорий Республики Казахстан, а начальники областных, Алматинского и Ленинского городских управлений (бюро) - начальником Госэкспертизы по согласованию с главами администраций соответствующих областей и городов.
      12. Заместители начальника Госэкспертизы назначаются и освобождаются от должностей Министром строительства, жилья и застройки территорий Республики Казахстан по представлению начальника Госэкспертизы.
      13. Начальник Госэкспертизы:
    организует работу Департамента, несет персональную ответственность за его деятельность по выполнению задач и функций, установленных настоящим Положением;
      распределяет обязанности между своими заместителями и руководителями структурных подразделений;
      представляет интересы Департамента в органах государственного управления и исполнительной власти, предприятиях и организациях;
      утверждает структуру, смету расходов и штатное расписание Департамента;
      в соответствии с действующим законодательством распоряжается имуществом, финансовыми средствами и выдает доверенности, в том числе с правом передоверия, открывает в банках расчетные и другие счета, обеспечивает соблюдение финансовой дисциплины;
      решает вопросы поощрения и наказания работников Департамента, оказания им материальной помощи;
      утверждает экономические нормативы и основные показатели хозяйственной деятельности Департамента;
      в пределах своей компетенции издает приказы и распоряжения, обязательные для исполнения всеми подразделениями Департамента;
      рассматривает и утверждает отчеты о деятельности территориальных подразделений.
      14. В Госэкспертизе действует экспертный Совет в составе: председатель Совета - начальник Департамента, члены Совета - заместители начальника и начальники отделов, высококвалифицированные специалисты Министерства строительства, жилья и застройки территорий Республики Казахстан, министерств и ведомств республики, проектных и научно-исследовательских организаций. Персональный состав экспертного Совета и положения о нем утверждаются Министерством строительства, жилья и застройки территорий Республики Казахстан.
      15. Положения об областных, Алматинском и Ленинском городских управлениях (бюро) государственной вневедомственной экспертизы проектов утверждаются начальником Госэкспертизы по согласованию с главами соответствующих областных и городских администраций.
      16. Госэкспертиза является юридическим лицом, имеет печать с изображением Государственного герба Республики Казахстан и наименованием на казахском и русском языках.
 

                                     ПРИЛОЖЕНИЕ N 3



                            к постановлению Кабинета Министров

                                  Республики Казахстан

                                от 26 июля 1994 г. N 830



 
 
                           ПЕРЕЧЕНЬ
             утративших силу решений Правительства
                     Республики Казахстан
 
      1. Постановление Совета Министров Казахской ССР от 26 августа 1987 г. N 400 "О реализации постановления Совета Министров СССР от 23 июля 1987 г. N 841 "О совершенствовании экспертизы проектов и смет на строительство предприятий, зданий и сооружений, подведомственных республиканским и местным органам управления" (СП КазССР, 1987 г., N 21, ст. 86).
      2. Постановление Совета Министров Казахской ССР от 29 июля 1988 г. N 380 "Об утверждении Положения о Главном управлении государственной вневедомственной экспертизы при Госстрое Казахской ССР" (СП КазССР, 1988 г., N 20, ст. 109).
      3. Раздел "Экспертиза и утверждение ТЭО, ТЭР и проектов (рабочих проектов)" постановления Кабинета Министров Казахской ССР от 22 мая 1991 г. N 318 "О порядке экспертизы и утверждения проектно-сметной документации, титульных списков строек и создания государственных комиссий по приемке в эксплуатацию законченных строительством объектов" (СП КазССР, 1991 г., N 15, ст. 91).
      4. Пункты 2 и 3 изменений, утвержденных постановлением Кабинета Министров Казахской ССР от 30 августа 1991 г. N 506 "Об изменении и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Казахской ССР по вопросам капитального строительства" (СП КазССР,

 

1991 г., N 20, ст. 147).

     5. Пункт 9 изменений, утвержденных потановлением Кабинета

Министров Республики Казахстан от 9 октября 1992 г. N 856 "Об

изменении и признании утратившими силу некоторых решений Правительства

Республики Казахстан по вопросам экологии и природопользования"

(САПП Республики Казахстан, 1992 г., N 39, ст. 590).