"Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция саласы бойынша ішкі істер органдарының жұмысын ұйымдастыру туралы" нұсқаулықты бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрінің 2002 жылғы 14 қаңтардағы N 27 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2002 жылғы 15 ақпанда тіркелді. Тіркеу N 1753. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2007 жылғы 10 мамырдағы № 201 бұйрығымен

      Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2007.05.10 № 201 бұйрығымен.

      Табиғатты қорғау және карантиндік іс-шараларды жүргізуде мемлекеттік органдарға жәрдемдесу, браконьерлікке қарсы күрестегі өзара іс-қимыл жасаудың тиімділігін арттыру, бұл жұмыстың нысандары мен әдістерін одан әрі жетілдіру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған "Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция саласы бойынша ішкі істер органдарының жұмысын ұйымдастыру туралы" нұсқаулық бекітілсін. 
      2. Астана қаласы ІІБ-нің, Алматы қаласы ІІББ-нің, облыстардағы ІІББ-ІІБ-нің, көліктегі ІІББ бастықтары: 
      1) сынақтар қабылдау арқылы мүдделі қызметтер қызметкерлерінің осы Нұсқаулықты оқып-үйренуін ұйымдастырсын және оның талаптарының бұлжытпай орындалуын қамтамасыз етсін; 
      2) табиғатты қорғау заңнамасы саласындағы қылмыстар мен құқық бұзушылықтарды анықтау және олардың жолын кесу, ашу мен тергеу жүргізу жөніндегі жұмысты ұйымдастыруда қоғамдық қауіпсіздік, жол полициясы басқармаларының, тергеу мен анықтаудың өзара іс-қимыл жасау мәселелерін бақылауға алсын, жылына кемінде бір рет бірлескен жедел кеңестер, ай сайынғы рейдтік әзірлеулер және операциялар өткізуді іс жүзінде қолданатын болсын; 
      3) талдар мен бұталарды заңсыз шабу, ормандарды жою және оларға қасақана, оның ішінде өрт салу арқылы зақым келтіру фактілері бойынша жедел-іздестіру іс-шаралары мен тергеу іс-қимылдарының тиімділігін, осы саладағы қылмыстардың ашылуын арттыру жөніндегі шараларды қабылдансын; 
      4) Астана қаласы ІІБ-нің, Ақмола облысы ІІБ-нің жергілікті бюджет бойынша ұсталатын экологиялық полициясының қолда бар бөлімшелерінің атауын табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полициясы деп өзгертсін, оларды қоғамдық қауіпсіздік басқармаларының құрылымдық бөлімшелері деп есептесін. 
       Ескерту: 2-тармаққа өзгерту енгізілді - Ішкі істер министрінің 2004 жылғы 30 маусымдағы N 385   бұйрығымен .
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Ішкі істер вице-министрі полиция генерал-майоры И.И.Оттоға және Қазақстан Республикасы Ішкіісминінің қоғамдық қауіпсіздік департаментіне (Ғ.А. Алпысбаев) жүктелсін. 

       Қазақстан Республикасының
       Ішкі істер министрі
       генерал-майор

          "КЕЛІСІЛДІ"                            
    Қазақстан Республикасының              
     Табиғи ресурстар және                 
     қоршаған ортаны қорғау
           министрі                        
       2002 ж.7 қаңтар

          "КЕЛІСІЛДІ"
    Қазақстан Республикасының 
    Ауыл шаруашылық министрі
      2002 ж. 4 қаңтар

Қазақстан Республикасы  
Ішкі істер Министрінің  
2002 жылғы 14 қаңтардағы 
N 27 бұйрығымен бекітілген

  Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция
саласы бойынша ішкі істер органдарының
жұмысын ұйымдастыру туралы
НҰСҚАУЛЫҚ 1. Жалпы ережелер

      1. Ішкі істер органдарының табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция саласы бойынша жұмысын ұйымдастыру туралы нұсқаулық олардың қызметінің негізгі бағыттарын, басқа мемлекеттік органдармен іс-қимыл жасау, сондай-ақ Астана, Алматы қалалары ішкі істер бас басқармаларының (әрі қарай - Астана, Алматы қалалары ІІББ-нің), ішкі істер бас басқармаларының, облыстардағы ішкі істер бас басқармаларының - (әрі қарай - облыстардағы ІІББ-ІІБ-нің), қалалық және аудандық ішкі істер органдары (әрі қарай - қалалық, аудандық ІІБ-нің) жетекшілерінің осы қызметке бақылау жүргізуді қамтамасыз ету жөніндегі міндеттерін белгілейді.
       Ескерту: 1-тармаққа өзгерту енгізілді - Ішкі істер министрінің 2004 жылғы 30 маусымдағы N 385   бұйрығымен

      2. Қоршаған ортаны қорғау және мал-дәрігерлік саласындағы ішкі істер органдары қызметінің құқықтық негізін Қазақстан Республикасының  Конституциясы , "Қазақстан Республикасының ішкі істер органдары туралы"  заң күші бар Жарлығы , " Қоршаған ортаны қорғау туралы ", " Жануарлар әлемінің пайдаланылуы мен ұдайы өндірісін қорғау туралы ", " Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар туралы ", " Ветеринария туралы " Қазақстан Республикасының Заңдары, басқа да қоршаған ортаны қорғау және мал-дәрігерлік мәселелер бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік құқықтық кесімдері құрайды.
       Ескерту: 2-тармаққа өзгерту, толықтыру енгізілді - Ішкі істер министрінің 2004 жылғы 30 маусымдағы N 385   бұйрығымен .       

      3. Қоршаған ортаны қорғау және мал-дәрігерлік мәселелер бойынша ішкі істер органдарының мақсаттары: 
      1) табиғатты қорғау заңнамасының аясындағы құқық бұзушылықтарды және қылмыстарды анықтау, алдын алу мен жолын кесуге бағытталған іс-шараларды әзірлеу және жүзеге асыру; 
      2) браконьерлікке, аңшылық және балық аулау ережелерін бұзушылықтарға, ағаштар мен бұталарды заңсыз шабуға қарсы күресте іс-шараларға қатысу; 
      3) мал-дәрігерлік заңнаманы қадағалауды қамтамасыз етуде мемлекеттік мал-дәрігерлік қадағалау органдарына көмек көрсету; 
      4) карантинді іс-шараларды ұйымдастыруға, бақылауға және жүргізуге қатысу; 
      5) жануарлар жұқпалы аурулармен ауруы бойынша карантин жарияланған аумақтарда қоғамдық тәртіп пен қауіпсіздігін күзетуді қамтамасыз ету.
       Ескерту: 3-тармаққа өзгерту енгізілді - Ішкі істер министрінің 2004 жылғы 30 маусымдағы N 385   бұйрығымен

      4. Қоршаған ортаны қорғау және мал-дәрігерлік мәселелер бойынша ішкі істер органдарының және басқа да мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл функцияларын, органдардың жұмысын үйлестіру, сондай-ақ өзара іс-қимыл жасасуын ұйымдастыру ішкі істер органдарының табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция бөлімшесі, сондай-ақ осы сала бойынша міндеттер жүктелген полиция қызметкерлері жүзеге асырады.
       Ескерту: 4-тармаққа толықтыру енгізілді - Ішкі істер министрінің 2004 жылғы 30 маусымдағы N 385   бұйрығымен .

  2. Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция
бөлімшелерінің жұмысын ұйымдастыру

        5. Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция бөлімшесі өз құзыреттігі шеңберінде Қазақстан Республикасы заңнамасымен ішкі істер органдарына жүктелген, оның ішінде осы нұсқаулықтағы тапсырмаларды орындайды. 

      6. Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полицияның қызметі, басқа мемлекеттік органдармен және қоғамдық ұйымдармен жұмыс атқаруда өзара іс-қимылдың негізінде адамның жеке басын құрметтеуге және заңдылық қағидаттарына сәйкес құралады. 

      7. Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция бөлімдері (бөлімшелері, топтары) Қазақстан Республикасы Ішкі істер Министрлігі (әрі қарай - Қазақстан Республикасы Ішкіісмині), Қоғамдық қауіпсіздік департаментінің, Астана қаласы ІІБ-нің, Алматы қаласы ІІББ-нің, облыстардағы ІІББ-ІІБ-нің қоғамдық қауіпсіздік басқармаларының құрылымдық бөлімшелері болып табылады. 

      8. Қазақстан Республикасы Ішкіісминінің табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция, Астана қаласы ІІБ-нің, Алматы қаласы ІІББ-нің, облыстардағы ІІББ-ІІБ-нің бөлімдерінің штаты мен құрылымын Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрі бекітеді. 

      9. Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция бөлімшесі, ішкі істер органдарының салалы қызметтерімен, басқа мемлекеттік және құқық қорғау органдармен өзара іс-қимыл жасауда алға қойған мақсаттарды орындайды. 

      10. Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция бөлімі (бөлімшесі, тобы) қызметінің ұйымдық негізі, Ішкіісмині, Астана қаласы ІІБ-нің, Алматы қаласы ІІББ-нің, облыстардағы ІІББ-ІІБ-нің жұмыстарының жоспары болып табылады. 

      11. Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция бөлімдері (бөлімшесі және тобы) жұмысты аймақтық принцип бойынша жүзеге асырады. 

      12. Қазақстан Республикасы Ішкіісминінің, Астана қаласы ІІБ-нің, Алматы қаласы ІІББ-нің, облыстардағы ІІББ-ІІБ-нің табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция бөлімдерінің (бөлімшелерінің және топтарының) бастықтары, бас мамандары - ерекше тапсырма жөніндегі аға инспекторлары, аға мамандары - аға инспекторлары және мамандары - инспекторлары бекітілген квалификациялық талаптарға сай адамдар тағайындалады.
       Ескерту: 12-тармаққа толықтыру, өзгерту енгізілді - Ішкі істер министрінің 2004 жылғы 30 маусымдағы N 385   бұйрығымен

      13. Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция бөлімшесінің жеке құрамы мен көлік құралдары тек қана тікелей тағайындау бойынша пайдаланылады. Кейбір жағдайларда Қазақстан Республикасы Ішкіісмині, Астана қаласы ІІБ-нің, Алматы қаласы ІІББ-нің, облыстардағы ІІББ-ІІБ-нің басшылығының өкімі бойынша, бұл қызметтің күштері мен құралдары, жаппай іс-шаралар жүргізу кезінде және табиғи апаттарда, осы орайда табиғатты қорғау және карантинді іс-шараларды жүргізуді әлсіретіп алмай қоғамдық тәртіпті қорғауды қамтамасыз ету үшін жұмылдырылуы мүмкін. 

      14. Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция бөлімшелері қызметкерлерінің функционалдық міндеттерінде, олар өз құзыретінің шегінде мынадай іс-шаралар атқаруға құқылы: 
      1) басқа мемлекеттік органдармен бірлесіп карантинді және табиғатты қорғау, сонымен қатар төтенше жағдайлар кезінде іс-шараларын жүргізуге қатысады, табиғатты қорғау органдарына браконьерлікке қарсы күресте көмек көрсетеді; 
      2) басқа мемлекеттік органдарымен бірлесе отырып қандай да болмасын меншік түріндегі ұйымдардың табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік заңнаманың, талаптарын және олардың табиғатты қорғау, санитарлық-эпидемиологиялық және эпизоотияға қарсы күрес шараларын жүргізуін бақылайды; 
      3) ұйым әкімшіліктері өкілдерінің қатысуымен екінші бөлікшеде көрсетілген талаптардың орындалуын тексеруді жүргізеді; 
      4) қоршаған ортаға, эпидемия және эпизоотия қаупін төндіретін бұзушылықтар болған кезде ұйымдардың, жеке өндірістер мен учаскелердің жұмысын толық немесе жартылай тоқтатады; 
      5) қоршаған ортаны қорғау және мал-дәрігерлік мәселелері бойынша, Астана қаласы ІІБ-нің, Алматы қаласы ІІББ-нің, облыстардағы ІІББ-ІІБ-нің, қалалық, аудандық ІІБ-нің, мекемелердің, оларға қатысты жақтарына байланысты жұмысын ұйымдастырады; 
      6) ішкі істер органдарының қоршаған ортаны қорғау мәселелері бойынша қызметтерінің жұмысын үйлестіреді; 
      7) өз құзыреті шегінде жауап алуды жүзеге асырады.
       Ескерту: 14-тармаққа өзгерту енгізілді - Ішкі істер министрінің 2004 жылғы 30 маусымдағы N 385   бұйрығымен .

      15. Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция бөлімшесі, Қазақстан Республикасы Ішкіісмині, Астана қаласы ІІБ-нің, Алматы қаласы ІІББ-нің, облыстардағы ІІББ-ІІБ-нің аппараттары бөлімдерінің (бөлімшелері және топтары) жетекшілеріне: 
      1) ішкі істер органдары ұйымдық-әдістемелік басқару, олардың Қазақстан Республикасының құқықтық нормативтік кесімдерін, табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция саласы бойынша Қазақстан Республикасы Ішкіісминінің бұйрықтарын, ұйғарымдарын орындауын бақылау; 
      2) табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция саласы бойынша ішкі істер органдары қызметінің ұдайы талдауы мен қорытындысын жүргізу; 
      3) бірігіп іс-шаралар жүргізу мәселелері бойынша Қазақстан Республикасы қоршаған ортаны қорғау министрлігімен, ауыл шаруашылық министрлігімен және олардың, ішкі істер органдарының басқа қызметтерімен өзара іс-қимылды ұйымдастыру; 
      4) жедел кеңестер үшін қызмет саласы бойынша, оның ішінде басқа да құқық қорғау органдарымен, мүдделі мемлекеттік және мемлекеттік емес органдармен, қоғамдық ұйымдармен қажетті материалдарды дайындау, сондай-ақ жұмысты ұйымдастыруды жақсартуға, өзара іс-қимыл түрлері мен әдістерін жетілдіруге бағытталған бұйрықтардың, бағдарлаулар мен басқа да басқару шешімдерінің жобаларын әзірлеу; 
      5) табиғатты қорғау және карантинді іс-шараларға тікелей қатысу; 
      6) табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция бөлімшелеріне әдістемелік және практикалық көмек көрсету; 
      7) табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік заңнамалар аясындағы қылмыстар мен бұзушылықтарды анықтау, алдын алу және жолын кесу бойынша практикаға оң тәжірибелі жұмысты енгізу, үйрету және жетілдіру; 
      8) азаматтардың өтініштерін, мемлекеттік және мемлекеттік емес органдардың, қоғамдық ұйымдардың хабарламаларын олардың құзыретіне байланысты мәселелер бойынша қарау; 
      9) істерді жұмыс саласы және қызмет көрсететін аймақтар бойынша белгіленген тәртіпте жүргізу (Нұсқаулыққа 1, 2 қосымшалар); 
      10) экологиялық қылмыстарды тіркеу есебі бойынша Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алулар жөніндегі комитеті мен оның жергілікті бөлімшелерімен ай сайын салыстырма тексеріс жүргізу жүктеледі.
       Ескерту: 15-тармаққа өзгерту енгізілді - Ішкі істер министрінің 2004 жылғы 30 маусымдағы N 385   бұйрығымен .

  3. Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция
саласы бойынша қалалық, аудандық ішкі істер органдарының жұмысын ұйымдастыру

        16. Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция саласы бойынша жалпы басшылықты, осы қызметтің жұмысына жетекшілік ететін органның жетекшісі жүзеге асырады. 

      17. Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция бөлімшелері жоқ, қалалық аудандық органдарда қоршаған ортаны қорғау және мал-дәрігерлік мәселелер бойынша қалалық ішкі істер органының қызметін ұйымдастыру бойынша тікелей жұмысты қалалық, аудандық орган бастығының бұйрығымен осы желі бойынша міндеттер жүктелген қызметкер жүзеге асырады. 

      18. Негізгі мақсат, қоршаған ортаны қорғау және карантинді іс-шаралар жүргізуде басқа мемлекеттік органдармен бірігіп қатысу бойынша қалалық аудандық органның жұмысын ұйымдастыруға, ішкі істер органдары қызметінің уәкілетті мемлекеттік органдармен, қоғамдық ұйымдармен қоршаған ортаны қорғау және мал-дәрігерлік саласының мәселелері бойынша өзара іс қимыл жасауға құралған. 

      19. Функционалдық міндеттері бойынша табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция саласы бойынша іс-шараларды жүзеге асыру жүктелген қызметкер: 
      1) қоршаған ортаны қорғау және табиғатты пайдалануды реттейтін заңдар мен басқа да нормативтік кесімдерді, карантинді іс-шаралар жүргізу рәсімін білуге және дұрыс қолдануға ("Қоршаған ортаны қорғау туралы" Қазақстан Республикасы  Заңы , "Ерекше қорғауға алынатын табиғат аумақтары туралы" Қазақстан Республикасы  Заңы , "Жануарлар әлемін қорғау қалпына келтіру және пайдалану туралы" Қазақстан Республикасы  Заңы , "Ветеринария туралы" Қазақстан Республикасы  Заңы , Қазақстан Республикасының орман  кодексі , Қазақстан Республикасының  Қылмыстық Кодексі , Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы  Кодексі , "Қоршаған ортаны қорғау туралы заңнаманың бұзылуы салдарынан келтірілген залалды өтеудің жекелеген мәселелері" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 12 қыркүйек 2001 жылғы N 1186  Қаулысы , "Жануарлар дүниесін қорғау, өсімін молайту және пайдалану туралы заңнаманы бұзумен келтірілген зиянды өтеу мөлшерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 4 қыркүйек 2001 жылғы N 1140  Қаулысы ); 
      2) браконьерлікке қарсы күресте, аңшылық және балық аулау ережелерін бұзушылық мәселелері бойынша аумақтық табиғатты қорғау ұйымдарымен және мекемелерімен өзара өз құзыреті шеңберінде іс-қимыл жасау жүзеге асыруға; 
      3) табиғатты қорғау заңнамасы, өсімдік және жануарлар әлемін қорғау саласындағы құқық бұзушылықтарға қарсы жүргізіліп жатқан жұмыс ахуалына талдау жасауға, қызмет көрсетілетін аумақта эпизоотиялық ырыс-берекені қамтамасыз етуге; 
      4) қызмет көрсетілетін аумақтағы ерекше пайдалану режиміндегі табиғи объектілердің және аймақтардың (қорықтардың, шағын қорықшалардың, ұлттық табиғи парктердің, резерваттардың), сондай-ақ жабайы аңдар мен құстардың топталатын жерлерін, мекенін ауыстыру жолдарын, уылдырық шашатын жерлерін, аңшылық-балық аулау және балық өнімдерін жасайтын, дислокациясының саны мен орналасқан жерлерін білуге; 
      5) табиғатты қорғау заңнамасындағы құқық бұзушылықтар мен қылмыстар туралы статистикалық есеп беруді жасау тәртібі мен ережелерін білуге, олардың жоғарғы инстанцияға өз уақытында және сапалы жетуін қамтамасыз етуге тиіс.
       Ескерту: 15-тармаққа өзгерту енгізілді - Ішкі істер министрінің 2004 жылғы 30 маусымдағы N 385   бұйрығымен

      20. Қоршаған ортаны қорғау мен эпизоотиялық күйі аясындағы жағдайды зерделеу және оған талдау жасау мақсатында, табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция саласы бойынша міндеттерді атқарушы полиция қызметкері мынадай деректерді пайдаланады: 
      1) ішкі істер органдары қызметкерлері жасырған табиғатты қорғау заңнамасындағы құқық бұзушылықтар мен қылмыстардың саны мен сипаты туралы; 
      2) браконьерлік, аңшылық және балық аулау ережелерін бұзушылық фактілерін анықтау және жолын кесу бойынша табиғатты қорғау органдарымен бірігіп жүргізген жолға шығулар мен рейдтердің қорытындылары туралы; 
      3) табиғатты қорғау және қоғамдық бірлестіктер жұмыскерлерімен әңгімелесуде алынған ақпарат; 
      4) азаматтардың ұсыныстары, өтініштері және шағымдары, жергілікті кезеңдік басылымдардың және басқа да бұқаралық ақпарат құралдарының мақалалары; 

      21. Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция саласы бойынша міндеттерді атқарушы полиция қызметкері жұмысының негізгі бағыттары: 
      1) табиғатты қорғау заңнамасындағы құқық бұзушылықтар мен қылмыстарды анықтау, алдын алу және жолын кесу бойынша қалалық, аудандық орган жұмысының жоспарларын, қоршаған ортаны қорғау саласындағы ішкі істер органдарының және басқа да уәкілетті мемлекеттік органдардың жиынтықты табиғатты қорғау іс-шараларының біріккен жоспарларын, Қазақстан Республикасы Ішкіісминінің нұсқауларының орындалуы бойынша бақылауды әзірлеу және жүзеге асыру; 
      2) табиғатты қорғау органдарымен және мемлекеттік мал-дәрігерлік бақылау органдарымен бірігіп жолға шығумен рейдтік іс-шаралар әзірлеумен жүргізуді қамтамасыз ету; 
      3) табиғатты қорғау және карантинді іс-шараларға міндетті түрде қатысу; 
      4) браконьерлікке қарсы күрес және табиғатты қорғау операцияларын, рейдтік іс-шараларды жүргізуге қатысатын полиция қызметкерлерінің инструктажын жүргізу; 
      5) табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция саласы бойынша қалалық, аудандық ішкі істер органы жұмысының есебі, осы сала бойынша деректердің статистикалық есебін жетілдіру мен талдау, полиция қызметкерлерінің практикалық іс-шаралардағы, браконьерлікке және басқа да табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік заңнаманы бұзушылықтарға қарсы күрестегі жұмысқа қатысу және оның нәтижелері туралы ақпараттар; 
      6) табиғатты қорғау органдарында табиғатты қорғау бойынша іс-шараларда полиция қызметкерлерінің қатысуы туралы деректердің тоқсан сайынғы салыстырма тексерісі; 
      7) табиғатты қорғау заңнамасын бұзушылықтарға қарсы күрестің түрлері мен әдістерін үйрену бойынша қалалық, аудандық орган жеке құрамы қызметтік дайындық жүйесінде арнайы сабақтар ұйымдастыру мен жүргізу, аңшылық және балық аулау ережелерін, орман заңнамасын бұзушыларға материалдар ресімдеу; 
      8) балықтардың бағалы және басқа да түрлерінің уылдырық шашатын, жануарлар жаппай мекенін ауыстыратын кезеңде, браконьерлер іс-әрекетінің күшейетін, аңшылық және балық аулау ережелерін бұзушылықтар саны көбейетін басқа да жағдайларда табиғатты қорғау органдарының жұмыскерлерімен бірігіп жедел топтар, нарядтар, бақылау, өткізу пункттерін құру туралы ұсыныстар дайындау; 
      9) осы қалалық, аудандық органның практикасына жергілікті ерекшеліктер мен мүмкіндіктерді есепке ала отырып, ішкі істер органдарының табиғатты қорғау қызметінің озық тәжірибесін енгізу бойынша жұмыс; 
      10) бұқаралық ақпарат құралдарына жариялау үшін, полиция қызметкерлерінің табиғатты қорғау бойынша іс-шараларға қатысу мәселелері бойынша материалдар әзірлеу, табиғатты қорғау заңнамасын қадағалау және оның бұзылуына жауапкершілік бойынша халық арасында түсіндірме жұмыстарын жүргізу болып табылады. 

  4. Карантинді іс-шараларды жүргізуде ішкі істер
органдарының және мемлекеттік мал-дәрігерлік бақылау
органдарының өзара іс-қимылын ұйымдастыру қағидаттары

       Ескерту: 4-тараудың атауына өзгерту енгізілді - Ішкі істер министрінің 2004 жылғы 30 маусымдағы N 385   бұйрығымен

      22. Карантинді іс-шараларды жүргізуге қатысу бойынша аумақтық ішкі істер органдарының қызметі аумақтық, мемлекеттік мал-дәрігерлік бақылау органдарымен және жергілікті атқару органдарымен бірігіп іс-жүргізудің мынадай мәселелер алдын ала қарастырылуы тиіс жоспарының негізінде ұйымдастырылады: 
      1) ішкі істер органдарының және мемлекеттік мал-дәрігерлік бақылау және жергілікті атқару органдарының функционалдық міндеттерінің айқын шектелу және іс-қимыл жасау; 
      2) өршу ошағындағы және бақылауға алынатын аймақтардағы нақты жиналып жатқан эпизоотиялық жағдай туралы ұдайы өзара ақпараттар жүргізу; 
      3) карантинді іс-шаралар жүргізуге тартылған ішкі істер органдарының күштері мен құралдарының есеп айырысуы; 
      4) карантинді бекеттерді қоюды ұйымдастыру және бекеттердегі қызметтердің орындалу тәртібі.
       Ескерту: 22-тармаққа өзгерту енгізілді - Ішкі істер министрінің 2004 жылғы 30 маусымдағы N 385   бұйрығымен .  

      23. Карантинді іс-шараларды жүргізудегі ішкі істер органдарының негізгі функциялары: 
      1) жануарлар жұқпалы аурулармен ауруы бойынша карантин жарияланған аумақтарда қоғамдық тәртіп пен қауіпсіздігін күзетуді қамтамасыз ету; 
      2) карантинді бекеттерде қызмет көрсету барысында жұқпалы дерт ошағынан залалсыздандырудан өтпеген малдарды, жануарлардан жасалған өнімді, жемді, жемдік қоспаларды, мал-дәрігерлік препараттарды әкету, әкелудің, көлік және басқа да техникалық құралдардың шығуын, кіруін, автокөлік және басқа да техникалық құралдардың жұқпалы дерт ошағынан қауіп төнген аймақтарға жүруін шектеуді (ерекше жағдайларда тыйым салуды) бақылауды жүзеге асыруды; 
      3) мал-дәрігері маманының рұқсатынсыз мал союдың, оның ішінде карантинді және қауіп төнген аймақтарда мәжбүрлі түрде мал мен жануардан жасалған өнімді өткізудің алдын алу бойынша бақылауды жүзеге асыруда мемлекеттік мал дәрігерлік бақылау мамандарымен бірігіп қатысуды; 
      4) малдәрігерлік бақылау мамандарымен бірігіп, мал және адам денсаулығына қауіп төндіретін малды, жануарлардан жасалған өнімді және азық-түлікті, жемді, жемдік қоспаларды, мал-дәрігерлік препараттарды залалсыздандыруға қатысуды; 
      5) белгіленген карантинді режимді халық, қандай да болмасын меншік түріндегі кәсіпорындар және ұйымдардың орындауы бойынша бақылауды жүзеге асыру; 
      6) тыйым салынған жерлерде жануарларды, жануарлардан жасалған азық-түлік пен өнімді сатудың жолын кесу; 
      7) мал-дәрігерлік заңнама талаптарын бұзған адамдарға материалдарды, себеп-салдары бойынша берумен процессуалды ресімдеуді жүзеге асыру болып табылады.
       Ескерту: 23-тармаққа өзгерту енгізілді - Ішкі істер министрінің 2004 жылғы 30 маусымдағы N 385   бұйрығымен .  

      24. Аурудың және қойылған эпизоотиялық, эпидемиологиялық жағдайдың сипатына қарай ішкі істер органдарына, олардың құзыреті шеңберінде қосымша міндеттер жүктелуі мүмкін. 

      25. Карантинді іс-шараларға жұмылдырылған ішкі істер органдарының күштері мен құралдарына жалпы жетекшілік, аталған сала бойынша қызметтің жұмысына жетекшілік ететін Астана қаласы ІІБ-нің, Алматы қаласы ІІББ-нің, облыстардағы ІІББ-ІІБ-нің, қалалық ішкі істер органы бастығының орынбасары жүзеге асырады. 

      26. Карантинді іс-шараларды жүргізуде Астана қаласы ІІБ-нің, Алматы қаласы ІІББ-нің, облыстардағы ІІББ-ІІБ-нің, қалалық ішкі істер органының жұмысын ұйымдастыру және бақылау бойынша тікелей жұмысты табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция бөлімшесі, Ішкіісмині, Астана қаласы ІІБ-нің, Алматы қаласы ІІББ-нің, облыстардағы ІІББ-ІІБ-нің Қоғамдық қауіпсіздік департаментінің, басқармасының қызметкерлері жүзеге асырады. 

  5. Жоспарлау және есеп беру

      27. Браконьерлікке, аңшылық және балық аулау ережелерін бұзушылықтарға қарсы күресте бірігіп жүргізу іс-шаралардың тиімді болуы мақсатында қоршаған ортаны қорғау саласында Ішкіісминінің, Астана қаласы ІІБ-нің, Алматы қаласы ІІББ-нің, облыстардағы ІІББ-ІІБ-нің және уәкілетті мемлекеттік органдардың біріккен іс-шараларының жоспарлары әзірленеді. Жоспарда жедел жағдайдың объективті бағасына және талдауына негізделген іс-шаралар қарастырылады. 

      28. Біріккен іс-шаралар жоспарлары бір жылға жасалуы мүмкін, және: 
      1) браконьерлік фактілерді, орманнан алынған материалдарды, заңсыз аңшылық пен балық аулау өнімдерін ұрлау және контрабандалық әкету, өткізу, табиғатты қорғау заңнамасын бұзған кәсіпкерлік қызметті қосымша күштер мен құралдарды тарту арқылы анықтау мақсатында кең ауқымды рейдтік жұмыстардың атқарылуын, жедел-іздестіру, жедел-алдын алу іс-шараларын және арнайы операцияларды, кезекті рейдтің нәтижелерін республикалық, облыстық басылымдарға жариялап, теледидар және радио арқылы хабарлап отыратын бұқаралық ақпарат құралдары өкілдерінің қатысуын ұйымдастыруды және жүргізуді; 
      2) аңшылық және балық аулау ережелерін бұзушылықтарды анықтау мен жолын кесу әдістерін үйрену бойынша, табиғатты қорғау жұмысына тікелей қатысатын, ішкі істер органдары жеке құрамның сабағын, сондай-ақ табиғатты қорғау органдары жұмыскерлерімен, оларға берілген табельді атыс қаруын пайдалану ережелері мен материалды бөліктерін үйрету бойынша сабақ беруді ұйымдастыруды; 
      3) браконьерлік фактілер бойынша қылмыстық іс қозғау туралы мәселені қарау үшін ішкі істер органдарына берілген табиғатты қорғау органдарының материалдарының жүргізілуі туралы деректердің өзара салыстырма тексерісін; 
      4) практикалық қызметті жетілдіру, өзара іс-қимыл түрлері мен әдістерінің маңыздылығы бойынша екі жылда бір рет семинар-кеңес жүргізуді қарастыруы мүмкін; 
      5) қажет болғанда жоспарларға басқа да бөлімдер енуі мүмкін. 

      29. Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция саласы бойынша ішкі істер органдары жұмысының нәтижелері бойынша статистикалық ақпарат ай сайын және тоқсан сайын жоғары ішкі істер органдарына есеп беруден кейін мынадай күндерде беріледі: 
      1) облыстардағы ІІББ-ІІБ-не қалалық және аудандық ішкі істер органдар айдың 1 күнінде; 
      2) Қазақстан Республикасы Ішкіісминіне облыстардағы ІІББ-ІІБ, Астана қаласы ІІБ, Алматы қаласы ІІББ айдың 5 күнінде. 

      30. Астана қаласы ІІБ-нің, Алматы қаласы ІІББ-нің, облыстардағы ІІББ-ІІБ-нің қоғамдық қауіпсіздік бөлімдерінің табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция бөлімдері (бөлімшелері, топтары), қалалық, аудандық ІІБ-нің табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция саласы бойынша функцияларды атқаратын полиция қызметкерлері тоқсанның қорытындысы бойынша жоғары тұрған ішкі істер органдарына табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция саласының жұмыстары туралы баяндама хаттар әзірлеп жолдайды. 

      31. Баяндама хаттар жоғарғы ішкі істер органдарына тоқсан сайын есеп беру кезеңінен кейінгі мына күндерде жіберіледі: 
      1) облыстардағы ІІББ-ІІБ-не қалалық және аудандық ішкі істер органдар айдың 1 күнінде; 
      2) Қазақстан Республикасы Ішкіісминіне облыстардағы ІІББ-ІІБ, Астана қаласының ІІБ, Алматы қаласының ІІББ айдың 5 күнінде. 

      32. Баяндама хаттар: 
      1) табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция бөлімшелерінің, ішкі істер органдарының басқа қызметтерінің, табиғатты қорғау заңнамасының аясындағы құқық бұзушылықтар мен қылмыстарды анықтау, алдын алу және жолын кесу бойынша қалалық, аудандық органдарының жұмысы туралы шынайы ақпаратты; 
      2) әкімшіліктік және қылмыстық практика ахуалына табиғатты қорғау заңнамасын бұзушылықтар бойынша, белгілі бір мезетте дәл сол аумақта оларды бұзуға, браконьерлік бойынша жағдайдың нашарлауына (жақсаруына) ықпал ететін жағдайлардың себептері мен шарттарының баяндалуымен талдауын; 
      3) алдын алу және қабылданатын шаралар бойынша табиғатты қорғау заңнамасы аясында құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін себептер мен шарттарды анықтау бойынша табиғатты қорғау органдарымен, атқарушы билік, қоғамдық органдармен өзара іс-қимыл бойынша жұмысты ұйымдастыруды; 
      4) өзара іс-қимыл бойынша, басқа да ішкі істер органдары қызметтерімен табиғатты қорғау заңнамасын бұзушылықтар мен қылмыстарды анықтау, алдын алу және жолын кесу бойынша жұмысты ұйымдастыруды; Осы бөлімде экологиялық қылмыстарды тіркеу есебі бойынша Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алулар жөніндегі комитетінің жергілікті бөлімшелерімен жүргізілген салыстырма тексерулер, өзара іс-қимылдың оң тәжірибелері мен кемшіліктері туралы көрсетіледі; 
      5) карантинді іс-шараларды жүргізуде, мемлекеттік мал-дәрігерлік бақылау органдарына, осы бағыттағы жұмысты ұйымдастыру бойынша аудандық (қалалық) ішкі істер органдарында қызметтік іссапарлардың жүзеге асуының нәтижелерін қоса алумен практикалық көмек көрсету бойынша жұмысты ұйымдастыруды қамтуы тиіс.
       Ескерту: 32-тармаққа өзгерту енгізілді - Ішкі істер министрінің 2004 жылғы 30 маусымдағы N 385   бұйрығымен .

      33. Баяндама хаттарға Астана қаласы ІІБ-нің, Алматы қаласы ІІББ-нің, облыстардағы ІІББ-ІІБ-нің, қалалық, аудандық ІІБ-нің бастықтары, ал олар болмағанда - олардың орынбасарлары қол қояды.
      34. Баяндама хаттарға қол қойған лауазымды адамдар онда жазылған мәліметтердің шүбәсіздігіне және олардың өз уақытында жоғарғы инстанцияларға жетуіне жауапты болады. 
      Жедел жағдай мен қызметтік қажеттілікті есепке алумен табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция саласы бойынша жүргізілген жұмысты талдау үшін қажет басқа да мәліметтерге қалалық, аудандық ІІБ-нан сұрау салуға рұқсат беріледі. 

Нұсқаулыққа  
N 1 қосымша  

Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының
табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция
бөлімшелері істерінің
НОМЕНКЛАТУРАСЫ

      N№1-ІС: "Ішкіісминнің, Астана қаласы ІІБ-ның, Алматы қаласы ІІББ-ІІБ-ның бұйрықтары, нұсқаулары, облыстық және республикалық шолулар мен талдаулар. Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік қызмет мәселелері бойынша облыстық(қалалық), аудандық әкімшіліктердің, басқа да органдардың шешімдері". 
      N№2-ІС: "Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік қызмет мәселелер бойынша министрліктермен, ведомстволармен, кәсіпорындармен, мекемелермен, жергілікті билік органдарымен хат-хабар алмасу". 
      N№3-ІС: "Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция бөлімі
(бөлімшесі, тобы) жұмысының жоспары, олардың орындалуы туралы анықтамалар. Бірлескен рейдтік іс-шаралардың жоспары, олардың жүргізілуі, нәтижелері туралы анықтамалар". 
      N№4-ІС: "Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция саласы бойынша ағымдағы жоспарлау мәселелері бойынша хат-хабар алмасу".
      N№5-ІС: "Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік қызмет мәселелері бойынша Ішкіісминмен, ІІББ-ІІБ-мен хат-хабар алмасу". 

Нұсқаулыққа  
N 2 қосымша  

Табиғатты қорғау және мал-дәрігерлік полиция
бөлімшелерінің жұмысын тексеру нәтижелерін есепке алу
ЖУРНАЛЫ

     Журналда мынадай бағандар қарастырылады:
     1. Реттік нөмірі. 
     2. Тексеру датасы. 
     3. Тексерушінің қызметі, атағы, тегі, аты-жөні. 
     4. Тексеру нәтижелері. 
     5. Бөлімше жұмысының кемшіліктерін қалыпқа келтіру, жақсарту
бойынша ұсыныстар. 
     6. Қалалық, аудандық орган бастығының нұсқаулары, кемшіліктерді қалыпқа келтіру бойынша жұмыс нәтижелері туралы белгілер.

Нұсқаулыққа  
N 3 қосымша  

Шаруашылықта және жеке секторда ауыл шаруашылық
жануарларының жұқпалы ауруларының етек жаюын есепке алу
ЖУРНАЛЫ

     Журналда мынадай бағандар қарастырылады: 
     1. Шаруашылықтың, елді мекендердің атауы. 
     2. Аурудың аты, қоздыру типі.
     3. Жануарлардың түрі. 
     4. Ауру малдардың саны. 
     5. Инфекцияның пайда болуына не ықпал еткені. Себептері. 
     6. Аурудың басталған датасы, карантин қою. 
     7. Аурудың аяқталу, карантинді алу датасы.
     8. Барлық карантинді, оның ішінде мал-дәрігерлік, полициялық, 
мал-дәрігерлік-полициялық қойылған бекеттер.
     9. Оларға іс-әрекет етушілер:  табиғатты қорғау және
мал-дәрігерлік полиция ІІББ-ІІБ-ның қызметкерлері, ішкі істер органдарының басқа да қызметкерлері.

Об утверждении Инструкции "Об организации работы органов внутренних дел по линии природоохранной и ветеринарной полиции"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 14 января 2002 года № 27. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 15 февраля 2002 года за № 1753. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 10 мая 2007 года № 201

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 10.05.2007 № 201.

      В целях оказания содействия государственным органам в проведении природоохранных и карантинных мероприятий, повышения эффективности взаимодействия органов внутренних дел и природоохранных органов в борьбе с браконьерством, дальнейшего совершенствования форм и методов этой работы приказываю:

      1. Утвердить прилагаемую Инструкцию "Об организации работы органов внутренних дел по линии природоохранной и ветеринарной полиции".
      2. Начальникам УВД г.Астаны, ГУВД г.Алматы, ГУВД-УВД областей, ГУВД на транспорте:
      1) организовать изучение настоящей Инструкции сотрудниками заинтересованных служб, с принятием зачетов и обеспечить неукоснительное исполнение ее требований;
      2) взять на контроль вопросы взаимодействия подразделений общественной безопасности, дорожной полиции, следствия и дознания в организации работы по выявлению и пресечению, раскрытию и расследованию преступлений и правонарушений в области природоохранного законодательства, практиковать не реже одного раза в год проведение совместных оперативных совещаний, ежемесячных рейдовых отработок и операции;
      3) принять меры по повышению эффективности оперативно-розыскных мероприятий и следственных действий по фактам незаконных порубок деревьев и кустарников, уничтожения и повреждения лесов, в том числе путем поджогов, раскрываемости преступлений в этой области;
      4) имеющиеся подразделения экологической полиции в УВД г.Астаны, УВД Акмолинской области, содержащиеся по местному бюджету переименовать в природоохранную и ветеринарную полицию, считать структурными подразделениями управлений общественной безопасности. <*>
      Сноска. Пункт 2 с изменениями - приказом Министра внутренних дел РК от 30 июня 2004 года N 385 .
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-Министра внутренних дел генерал-майора полиции Отто И.И. и Департамент общественной безопасности МВД Республики Казахстан (Алпысбаев Г.А.).

     Министр внутренних дел
      Республики Казахстан


                                                 Утверждена
                                  приказом Министра внутренних дел
                                         Республики Казахстан
                                         от 14 января 2002 г. N 27

"Согласовано"                                 "Согласовано"
Министр природных ресурсов и                  Министр сельского хозяйства
охраны окружающей среды                       Республики Казахстан
Республики Казахстан                          4 января 2002 г.
7 января 2002 г.                             

                             Инструкция
        об организации работы органов внутренних дел по линии
               природоохранной и ветеринарной полиции

                         1. Общие положения

      1. Инструкция об организации работы органов внутренних дел по линии природоохранной и ветеринарной полиции определяет основные направления их деятельности, взаимодействие с другими государственными органами, а также обязанности руководителей Главных управлений внутренних дел городов Астана, Алматы (далее - ГУВД г.г.Астаны, Алматы), Главных управлений внутренних дел - Управлений внутренних дел областей (далее - ГУВД-УВД областей), городских и районных органов внутренних дел (далее - ГОРОВД) по обеспечению контроля за данной деятельностью. <*>
      Сноска. Пункт 1 с изменениями - приказом Министра внутренних дел РК от 30 июня 2004 года N 385 .
      2. Правовую основу деятельности органов внутренних дел в области охраны окружающей среды и ветеринарии составляют: K951000_ Конституция Республики Казахстан, Указ  Президента Республики Казахстан, имеющий силу Закона "Об органах внутренних дел Республики Казахстан", Законы Республики Казахстан Z970160_ "Об охране окружающей среды", Z933300_ "Об охране, воспроизводстве и использовании животного мира", Z970162_ "Об особо охраняемых природных территориях", "О ветеринарии", иные законодательные и нормативные правовые акты Республики Казахстан по вопросам охраны окружающей среды и ветеринарии. <*>
      Сноска. Пункт 2 с изменениями - приказом Министра внутренних дел РК от 30 июня 2004 года N 385 .
      3. Задачами органов внутренних дел по вопросам охраны окружающей среды и ветеринарии являются:
      1) разработка и осуществление мероприятий, направленных на выявление, предупреждение и пресечение преступлений и правонарушений в области природоохранного законодательства;
      2) участие в мероприятиях в борьбе с браконьерством, нарушениями правил охоты и рыболовства, незаконной порубкой деревьев и кустарников;
      3) оказание содействия органам государственного ветеринарного надзора в обеспечении соблюдения ветеринарного законодательства;
      4) участие в организации, контроле и проведении карантинных мероприятий;
      5) обеспечение охраны общественного порядка и безопасности на территории где объявлен карантин по заразным болезням животных. <*>
      Сноска. Пункт 3 с изменениями - приказом Министра внутренних дел РК от 30 июня 2004 года N 385 .
      4. Функции, координации работы, а также организации взаимодействия органов внутренних дел с другими государственными органами по вопросам охраны окружающей среды и ветеринарии осуществляют подразделения природоохранной и ветеринарной полиции органов внутренних дел, а также сотрудники полиции, на которых возложены функции по этой линии. <*>
      Сноска. Пункт 4 с изменениями - приказом Министра внутренних дел РК от 30 июня 2004 года N 385 .

                    2. Организация работы подразделений
                   природоохранной и ветеринарной полиции

      5. Подразделения природоохранной и ветеринарной полиции исполняют в пределах своей компетенции задачи, возложенные законодательством Республики Казахстан на органы внутренних дел, в том числе настоящей Инструкцией.
      6. Деятельность природоохранной и ветеринарной полиции строится в соответствии с принципами законности, гласности и уважения личности на основе взаимодействия в работе с иными государственными органами и общественными организациями.
      7. Отделы (отделения, группы) природоохранной и ветеринарной полиции являются структурными подразделениями Департамента общественной безопасности Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее - МВД Республики Казахстан), Управлений общественной безопасности УВД г.Астаны, ГУВД г.Алматы, ГУВД-УВД областей.
      8. Структура и штаты отдела (отделения, группы) природоохранной и ветеринарной полиции МВД Республики Казахстан, УВД г.Астаны, ГУВД г.Алматы, ГУВД-УВД областей утверждаются Министром внутренних дел Республики Казахстан.
      9. Подразделения природоохранной и ветеринарной полиции выполняют стоящие перед ними задачи во взаимодействии с отраслевыми службами органов внутренних дел, другими государственными и правоохранительными органами.
      10. Организационной основой деятельности отдела (отделения, группы) природоохранной и ветеринарной полиции являются планы работ МВД Республики Казахстан, УВД г. Астаны, ГУВД г. Алматы, ГУВД-УВД областей.
      11. Отделы (отделения и группы) природоохранной и ветеринарной полиции осуществляют работу по зональному принципу.
      12. На должности начальников отделов (отделений и групп), главных специалистов - старших инспекторов по особым поручениям, старших специалистов - старших инспекторов и специалистов - инспекторов природоохранной и ветеринарной полиции МВД Республики Казахстан, УВД г.Астаны, ГУВД г.Алматы, ГУВД-УВД областей назначаются лица в соответствии с утвержденными в установленном порядке квалификационными требованиями. <*>
      Сноска. Пункт 12 с изменениями - приказом Министра внутренних дел РК от 30 июня 2004 года N 385 .
      13. Личный состав и транспортные средства подразделений природоохранной и ветеринарной полиции используются только по прямому назначению. В отдельных случаях по распоряжению руководства МВД Республики Казахстан, УВД г.Астаны, ГУВД г.Алматы, ГУВД-УВД областей силы и средства этой службы могут привлекаться для обеспечения охраны общественного порядка при проведении массовых мероприятий и при стихийных бедствиях, не допуская при этом ослабление проведения природоохранных и карантинных мероприятий.
      14. В функциональных обязанностях сотрудников подразделений природоохранной и ветеринарной полиции предусматривается, что они в пределах своей компетенции правомочны:
      1) участвовать в проведении совместно с иными государственными органами карантинных, санитарных и природоохранных мероприятий, в том числе при чрезвычайных ситуациях, содействовать природоохранным органам в борьбе с браконьерством;
      2) совместно с иными государственными органами контролировать соблюдение организациями, независимо от форм собственности, гражданами требований природоохранного и ветеринарного законодательства, проведение организациями природоохранных, санитарно-эпидемиологических и противоэпизоотических мероприятий;
      3) проводить в присутствии представителей администрации организаций проверку выполнения требований, указанных в подпункте 2);
      4) приостанавливать частично или полностью работу организаций, отдельных производств и участков при нарушениях, создающих угрозу окружающей среде, возникновении эпидемий и эпизоотий;
      5) организовывать работу УВД г.Астаны, ГУВД г. Алматы, ГУВД-УВД областей, ГОРОВД по вопросам охраны окружающей среды и ветеринарии в части их касающихся;
      6) координировать работу служб органов внутренних дел по вопросам охраны окружающей среды;
      7) осуществлять дознание в пределах своей компетентности. <*>
      Сноска. Пункт 14 с изменениями - приказом Министра внутренних дел РК от 30 июня 2004 года N 385 .
      15. На руководителей отделов (отделений и групп) природоохранной и ветеринарной полиции аппаратов МВД Республики Казахстан, УВД г.Астаны, ГУВД г.Алматы, ГУВД-УВД областей возлагается:
      1) организационно-методическое руководство органов внутренних дел, контроль по исполнению ими требований нормативных правовых актов Республики Казахстан, приказов, указаний МВД Республики Казахстан по линии природоохранной и ветеринарной полиции;
      2) проведение регулярного анализа и обобщения деятельности органов внутренних дел по линии природоохранной и ветеринарной полиции;
      3) организация взаимодействия по вопросам проведения совместных мероприятий с Министерством охраны окружающей среды, Министерством сельского хозяйства Республики Казахстан и их территориальными органами, другими службами органов внутренних дел;
      4) подготовка необходимых материалов по линии службы для оперативных совещаний, в том числе с иными правоохранительными органами, заинтересованными государственными и негосударственными органами, общественными организациями, а также разработка проектов приказов, указаний, методических рекомендаций, обзоров и других управленческих решений, направленных на улучшение организации работы, совершенствования форм и методов взаимодействия;
      5) непосредственное участие в природоохранных и карантинных мероприятиях;
      6) оказание методической и практической помощи подразделениям природоохранной и ветеринарной полиции;
      7) изучение, обобщение и внедрение в практику положительного опыта работы по выявлению, предупреждению и пресечению преступлений и правонарушений в области природоохранного и ветеринарного законодательств;
      8) рассмотрение обращений граждан, сообщений государственных и негосударственных органов, общественных организаций по вопросам, относящихся к их компетенции;
      9) ведение в установленном порядке дел по линиям работы и обслуживаемым зонам (Приложения к Инструкции 1, 3);
      10) ежемесячная сверка с Комитетом по правовой статистике и специальным учетам Генеральной Прокуратуры Республики Казахстан и его территориальными подразделениями, по учету регистрации экологических преступлений. <*>
      Сноска. Пункт 15 с изменениями - приказом Министра внутренних дел РК от 30 июня 2004 года N 385 .

         3. Организация работы ГОРОВД по линии природоохранной и
                          ветеринарной полиции

      16. Общее руководство по линии природоохранной и ветеринарной полиции осуществляется тем руководителем ГОРОВД, который курирует деятельность данной службы.
      17. В ГОРОВД, где отсутствуют подразделения природоохранной и ветеринарной полиции, непосредственная работа по организации деятельности ГОРОВД по вопросам охраны окружающей среды и ветеринарии осуществляется сотрудником, на которого приказом начальника ГОРОВД возлагаются функции по этой линии.
      18. Основная задача заключается в организации работы ГОРОВД по участию совместно с иными государственными органами в проведении природоохранных и карантинных мероприятий, взаимодействия служб органов внутренних дел с уполномоченными государственными органами, общественными организациями по вопросам в области охраны окружающей среды и ветеринарии.
      19. Сотрудник органа внутренних дел, на которого по функциональным обязанностям возложено осуществление мероприятий по линии природоохранной и ветеринарной полиции должен:
      1) знать и правильно применять законы и другие нормативные акты, регламентирующие охрану окружающей среды и природопользование, порядок проведения карантинных мероприятий, а также ответственность за их нарушения (Законы Республики Казахстан " Об охране окружающей среды", " Об охране, воспроизводстве и использовании животного мира", " Об особо охраняемых природных территориях", " О ветеринарии ", Лесной Кодекс Республики Казахстан, Уголовный Кодекс Республики Казахстан, Кодекс Республики Казахстан об административных правонарушениях, постановления Правительства Республики Казахстан от 12 сентября 2001 года N 1186 "Отдельные вопросы возмещения вреда, причиненного вследствие нарушения законодательства об охране окружающей среды", от 4 сентября 2001 года N 1140 "Об утверждении размеров возмещения вреда, причиненного нарушением законодательства об охране, воспроизводстве и использовании животного мира");
      2) в пределах своей компетенции осуществлять взаимодействие с территориальными природоохранными органами и учреждениями по вопросам организации и проведения мероприятий в борьбе с браконьерством, нарушениями правил охоты и рыболовства;
      3) анализировать состояние работы с правонарушениями в области природоохранного законодательства, охраны животного и растительного мира, обеспечения эпизоотического благополучия на обслуживаемой территории;
      4) знать наличие и расположение на обслуживаемой территории природных объектов и зон с особым режимом пользования (заповедники, заказники, национальные природные парки, резерваты), а также места скоплений дичи и рыбы, миграционные пути, нерестилищ, дислокацию охотничье-рыболовных и рыбодобывающих хозяйств;
      5) знать правила и порядок составления статистической отчетности о преступлениях и правонарушениях природоохранного законодательства, обеспечивать их своевременное и качественное предоставление в вышестоящие инстанции. <*>
      Сноска. Пункт 19 с изменениями - приказом Министра внутренних дел РК от 30 июня 2004 года N 385 .
      20. В целях изучения и анализа обстановки в области охраны окружающей среды и эпизоотического состояния, сотрудник полиции, исполняющий обязанности по линии природоохранной и ветеринарной полиции, использует следующие данные:
      1) о числе и характере вскрытых сотрудниками органов внутренних дел преступлений и правонарушений природоохранного законодательства;
      2) о результатах выездов и рейдов по выявлению и пресечению фактов браконьерства, нарушений правил охоты и рыболовства, проводимых совместно с природоохранными органами;
      3) информацию, получаемую в процессе общения с работниками природоохранных органов и общественных организаций;
      4) предложения, заявления и жалобы граждан, выступления местной периодической печати и других средств массовой информации.
      21. Основными направлениями работы сотрудника полиции, исполняющего обязанности по линии природоохранной и ветеринарной полиции органов внутренних дел, являются:
      1) разработка и осуществление планов работ ГОРОВД по выявлению, предупреждению и пресечению преступлений и правонарушений природоохранного законодательства, планов совместных, комплексных природоохранных мероприятий органов внутренних дел и других уполномоченных государственных органов в области охраны окружающей среды, контроля по выполнению указаний МВД Республики Казахстан, ГУВД-УВД областей;
      2) обеспечение подготовки и проведения совместных с природоохранными органами и органами государственного ветеринарного надзора выездов и рейдовых мероприятий;
      3) личное участие в проведении природоохранных и карантинных мероприятий;
      4) проведение инструктажа сотрудников полиции, участвующих в рейдовых мероприятиях, операций в борьбе с браконьерством и охране природы;
      5) учет работы ГОРОВД по линии природоохранной и ветеринарной полиции, обобщение и анализ статистических отчетных данных по этой линии, информации об участии и результатах работы сотрудников полиции в практических мероприятиях в борьбе с браконьерством, нарушениями природоохранного и ветеринарного законодательств;
      6) ежеквартальная сверка в природоохранных органах данных об участии сотрудников полиции в мероприятиях по охране природы;
      7) организация и проведение специальных занятий в системе служебной подготовки личного состава ГОРОВД по изучению форм и методов борьбы с нарушениями природоохранного законодательства, оформления материалов на нарушителей правил охоты и рыболовства, лесного законодательства;
      8) подготовка предложений о создании совместных с работниками природоохранных органов оперативных групп, нарядов, контрольно-пропускных пунктов, на период нереста ценных и других видов рыб, массовых миграций животных, при других обстоятельствах, когда следует ожидать активизации действий браконьеров, роста числа нарушений правил охоты и рыболовства;
      9) работа по внедрению передового опыта природоохранной деятельности органов внутренних дел в практику данного ГОРОВД с учетом местных особенностей и возможностей;
      10) подготовка материалов по вопросам участия сотрудников полиции в мероприятиях по охране природы для опубликования в средствах массовой информации, проведение разъяснительной работы среди населения по соблюдению природоохранного законодательства и ответственности за его нарушение.

     4. Принципы организации взаимодействия органов внутренних дел и
      органов государственного ветеринарного надзора при проведении
                          карантинных мероприятий <*>
      Сноска. Наименование с изменениями - приказом Министра внутренних дел РК от 30 июня 2004 года N 385 .

      22. Деятельность территориальных органов внутренних дел по участию в проведении карантинных мероприятий организуется на основе плана совместных мероприятий с территориальными органами государственного ветеринарного надзора и местных исполнительных органов, в котором должно быть предусмотрено:
      1) взаимодействие и четкое разграничение функциональных обязанностей органов внутренних дел, государственного ветеринарного надзора и местных исполнительных органов;
      2) регулярное проведение взаимной информации о конкретно складывающейся эпизоотической обстановке в эпизоотическом очаге и прилегающих зонах;
      3) расчет сил и средств органов внутренних дел, привлекаемых на проведение карантинных мероприятий;
      4) организация выставления карантинных постов и порядок несения службы на постах. <*>
      Сноска. Пункт 22 с изменениями - приказом Министра внутренних дел РК от 30 июня 2004 года N 385 .
      23. Основными функциями органов внутренних дел при участии в проведении карантинных мероприятий являются:
      1) обеспечение охраны общественного порядка и безопасности на территории где объявлен карантин по заразным болезням животных;
      2) осуществление контроля при несении службы на карантинных постах по пресечению вывоза, ввоза животных, продуктов и сырья животного происхождения, кормов, кормовых добавок, ветеринарных препаратов, выезда, въезда автотранспортных и других технических средств из (с) эпизоотического очага, ограничению (в исключительных случаях запрещению) движения автотранспортных и других технических средств в неблагополучных по заболеванию пунктах;
      3) участие совместно со специалистами государственного ветеринарного надзора в осуществлении контроля по предупреждению убоя скота, в том числе вынужденного, реализации скота и животноводческой продукции в неблагополучных по заболеванию пунктах без разрешения ветеринарного специалиста;
      4) участие совместно со специалистами государственного ветеринарного надзора в обеззараживании (обезвреживании), уничтожении и утилизации животных, продуктов и сырья животного происхождения, кормов, кормовых добавок, ветеринарных препаратов, представляющих опасность здоровью животных и человека;
      5) осуществление контроля по выполнению населением, предприятиями и организациями всех форм собственности установленного карантинного режима;
      6) пресечение торговли животными, продуктами и сырьем животного происхождения в неустановленных для этого местах;
      7) осуществление процессуального оформления материалов на лиц, нарушивших требования ветеринарного законодательства с передачей их по подследственности для рассмотрения. <*>
      Сноска. Пункт 23 с изменениями - приказом Министра внутренних дел РК от 30 июня 2004 года N 385 .
      24. В зависимости от характера заболевания и складывающейся эпизоотической и эпидемиологической обстановки на органы внутренних дел могут возлагаться дополнительные функции, в пределах их компетенции.
      25. Общее руководство силами и средствами органов внутренних дел, задействованных на карантинные мероприятия, осуществляется заместителем начальника УВД г.Астаны, ГУВД г.Алматы, ГУВД-УВД областей, ГОРОВД, курирующих деятельность служб по данной линии.
      26. Непосредственная работа по контролю и организации работы УВД г.Астаны, ГУВД г.Алматы, ГУВД-УВД областей, ГОРОВД при проведении карантинных мероприятий осуществляется сотрудниками подразделений природоохранной и ветеринарной полиции Департамента, Управлений общественной безопасности МВД Республики Казахстан, УВД г.Астаны, ГУВД г.Алматы, ГУВД-УВД областей.

                      5. Планирование и отчетность

      27. В целях эффективности проводимых совместных мероприятий в борьбе с браконьерством, нарушениями правил охоты и рыболовства разрабатываются планы совместных мероприятий МВД Республики Казахстан, УВД г.Астаны, ГУВД г. Алматы, ГУВД-УВД областей, ГОРОВД и уполномоченных государственных органов в области охраны окружающей среды. В плане предусматриваются мероприятия, основанные на анализе и объективной оценке оперативной обстановки.
      28. Планы совместных мероприятий могут составляться на год и могут предусматривать:
      1) организацию и проведение широкомасштабных рейдовых отработок, оперативно-розыскных и оперативно-профилактических мероприятий, специальных операций, с целью выявления фактов браконьерства, сбыта, хищения и незаконного вывоза леса, продукции незаконной охоты и рыболовства, предпринимательской деятельности с нарушениями природоохранного законодательства, с участием представителей средств массовой информации, последующим широким освещением результатов рейда в республиканской, областной печати, по радио и телевидению;
      2) организацию занятий с личным составом органов внутренних дел, непосредственно участвующих в природоохранной работе, по изучению методов выявления и пресечения нарушений правил охоты и рыболовства, а также занятий с работниками природоохранных органов по изучению материальной части и правил применения закрепленного за ними табельного огнестрельного оружия;
      3) взаимные сверки данных о прохождении материалов природоохранных органов по фактам браконьерства, переданным в органы внутренних дел для рассмотрения вопроса о возбуждении уголовного дела, а также сведений об участии сотрудников полиции в выявлении нарушений правил охоты и рыболовства, незаконной порубки деревьев и кустарников;
      4) проведение не реже одного раза в два года семинаров-совещаний по вопросам практической деятельности, совершенствования форм и методов взаимодействия;
      5) при необходимости в планы могут включаться и другие разделы.
      29. Статистическая информация по результатам работы органов внутренних дел по линии природоохранной и ветеринарной полиции представляются в вышестоящие органы внутренних дел ежемесячно и ежеквартально к следующим числам после отчетного периода:
      1) ГОРОВД в ГУВД-УВД областей к 1 числу;
      2) УВД г.Астаны, ГУВД г.Алматы, ГУВД-УВД областей в МВД Республики Казахстан к 5 числу.
      30. Отделы (отделения, группы) природоохранной и ветеринарной полиции подразделений общественной безопасности УВД г.Астаны, ГУВД г.Алматы, ГУВД-УВД областей, сотрудники полиции ГОРОВД, исполняющие функции по линии природоохранной и ветеринарной полиции, по итогам квартала составляют и направляют в вышестоящие органы внутренних дел докладные записки о работе по линии природоохранной и ветеринарной полиции.
      31. Докладные записки представляются в вышестоящие органы внутренних дел ежеквартально к следующим числам после отчетного периода:
      1) ГОРОВД в ГУВД-УВД к 1 числу;
      2) УВД г.Астаны, ГУВД г.Алматы, ГУВД-УВД областей в МВД Республики Казахстан к 5 числу.
      32. Докладные записки должны содержать:
      1) достоверную информацию о работе подразделений природоохранной и ветеринарной полиции УВД г.Астаны, ГУВД г.Алматы, ГУВД-УВД областей, ГОРОВД по выявлению, предупреждению и пресечению преступлений и правонарушений в области природоохранного законодательства и участия в обеспечении карантинных мероприятий;
      2) анализ состояния административной и уголовной практики по нарушениям природоохранного законодательства с изложением причин и условий, обстоятельствах, способствующих их нарушению, ухудшению (улучшению) положения по браконьерству, конкретных и присущих в определенный момент именно данному региону;
      3) организацию работы по взаимодействию с природоохранными органами, органами исполнительной власти, общественности по профилактике и принимаемых мерах по устранению причин и условий, способствующих совершению правонарушений в области природоохранного законодательства;
      4) организацию работы по взаимодействию другими службами органов внутренних дел по выявлению, предупреждению и пресечению преступлений и правонарушений природоохранного законодательства. В данном разделе также указывается о проводимых сверках с территориальными подразделениями Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной Прокуратуры Республики Казахстан, по учету регистрации экологических преступлений, положительном опыте и недостатках взаимодействия;
      5) организацию работы по оказанию практической помощи органам государственного ветеринарного надзора при проведении карантинных мероприятий, включая результаты осуществленных в районные (городские) органы внутренних дел служебные командировки по организации работы в этом направлении. <*>
      Сноска. Пункт 32 с изменениями - приказом Министра внутренних дел РК от 30 июня 2004 года N 385 .
      33. Докладные записки подписываются начальниками подразделений общественной безопасности УВД г.Астаны, ГУВД г.Алматы, ГУВД-УВД областей, ГОРОВД, а в случае их отсутствия - их заместителями.
      34. Должностные лица, подписывающие докладные записки, несут персональную ответственность за достоверность содержащихся в них сведений и своевременность их предоставления в вышестоящие инстанции.
      С учетом оперативной обстановки и служебной необходимости разрешается запрашивать иные сведения из ГОРОВД, необходимые для анализа проводимой работы по линии природоохранной и ветеринарной полиции.

                                                          Приложение 1
                                                         к Инструкции

                          Номенклатура дел
        подразделений природоохранной и ветеринарной полиции
            органов внутренних дел Республики Казахстан

      ДЕЛО N 1: "Указания, приказы МВД Республики Казахстан, УВД г.Астаны, ГУВД г.Алматы, ГУВД-УВД областей, обзоры и анализы областные и республиканские. Решения областных, районных (городских) акиматов, иных органов по вопросам природоохранной и ветеринарной деятельности".

      ДЕЛО N 2: "Переписка с Министерствами, ведомствами, предприятиями, учреждениями, местными органами власти по вопросам природоохранной и ветеринарной деятельности".

      ДЕЛО N 3: "Планы работ отдела (отделения, группы) природоохранной и ветеринарной полиции, справки об их выполнении. Планы совместных рейдовых мероприятий, справки об их проведении, результатах".

     ДЕЛО N 4: "Переписка по вопросам текущего планирования по линии деятельности природоохранной и ветеринарной полиции".

     ДЕЛО N 5: "Переписка с МВД Республики Казахстан, УВД г.Астаны, ГУВД г.Алматы, ГУВД-УВД по вопросам природоохранной и ветеринарной деятельности".

                                                           Приложение 2
                                                           к Инструкции

                               Журнал
           учета результатов проверки работы подразделения
               природоохранной и ветеринарной полиции

     В журнале предусматриваются следующие графы:
     1. Порядковый номер.
     2. Дата проверки.
     3. Должность, звание, фамилия, инициалы проверяющего.
     4. Результаты проверки.
     5. Предложения по устранению выявленных недостатков, улучшению работы подразделения.
     6. Указания начальника горрайоргана, отметки о результатах работы по устранению недостатков.

                                                            Приложение 3
                                                            к Инструкции

                               Журнал
      учета вспышек инфекционных заболеваний сельскохозяйственных
                  животных в хозяйствующих субъектах

     В журнале предусматриваются следующие графы:
     1. Наименование хозяйства, населенных пунктов.
     2. Наименование болезни, тип возбудителя.
     3. Вид животных.
     4. Количество больного поголовья.
     5. Что способствовало возникновению инфекции. Причины.
     6. Дата начала заболевания, наложения карантина.
     7. Дата окончания заболевания, снятия карантина.
     8. Всего выставлено карантинных постов, в том числе ветеринарных, полицейских, ветеринарно-полицейских.
     9. На них задействовано: Сотрудников подразделений природоохранной и ветеринарной полиции ГУВД-УВД областей, других сотрудников органов внутренних дел.
__________________________________________________________________________