"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2008 жылғы 13 наурыздағы N 23-301қ Қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2008 жылғы 31 наурызда нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 517 болып енгізілді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009 жылғы 26 наурыздағы N 06-285қ қаулысымен

      Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009.03.26 N 06-285қ қаулысымен

      Қолданушылардың назарына!!!
      Қаулының қолданысқа енгізілу тәртібін 5-тармақтан қараңыз.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы"»N 558 қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын көтеру мақсатында Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :

      1. Қоса беріліп отырған»"Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар департаменті" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Департамент) көрсететін "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсетудің (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) стандарты бекітілсін.

      2. Департамент мемлекеттік қызмет көрсетудің бекітілген стандартын, оның ішінде жыл сайын бекітілген көрсеткіштердің сапасы мен қол жетімділігін, қалалық маңызы бар бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауды;
      есептік тоқсаннан кейінгі айдың 10 жұлдызына және әрбір есеп беру жылының 15 желтоқсанына дейін Астана қаласы әкімі аппаратының мемлекеттік қызметтер мониторингі бөліміне сапа көрсеткіштері мен қол жетімділігінің мақсатты мәндеріне қол жеткізу жөнінде тоқсан сайынғы және жылдық есеп беруді қамтамасыз етсін.

      3. Департамент осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің бірінші орынбасары Е.Х. Сұлтановқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланғаннан кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Әкiм                                              А. Мамин

Астана қаласы әкімдігінің
2008 жылғы 13 наурыздағы
N 23-301қ қаулысымен 
бекітілді     

Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты
"Тұрғын үй көмегін тағайындау"

1. Жалпы ережелер

      1. Осы стандарт тұрғын үй көмегін (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) тағайындау бойынша мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін анықтайды. Тұрғын үй көмегі Астана қаласында тұрақты тұратын жеке меншік (жалдаушы) тұрғын үй (жеке тұрғын үйден басқа) иесі болып табылатын отбасылар мен адамдарға, егер тұрғын үйді ұстауға, тұтынылған коммуналдық қызметтерге және байланыс қызметтеріне ақы төлеуге шығындар қалалық телекоммуникация желілерінің абоненттері болып табылатын, әлеуметтік қорғалатын азаматтарға телефон үшін қалалық телекоммуникация желілеріне қосылған абоненттік төлемді ұлғайту бөлігінде нормалар мен нормативтер шегінде тоқсанына отбасының орташа айлық жиынтық табысы 10 пайыздан асып кетсе, ақшалай төленеді.

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны ішінара автоматтандырылған.

      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 97-бабына , Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 9 қыркүйектегі "Телефон үшін абоненттік ақы тарифтерінің арттырылуына өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы" N 949 қаулысына , Астана қаласы мәслихатының 2003 жылғы 4 шілдедегі N 246/47-III шешімімен бекітілген (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2003 жылдың 30 шілдеде Нормативтік құқықтық кесімдердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 283 болып тіркелген) "Астана қаласында тұрғын үйді ұстауға, тұтынылған коммуналдық қызметтерге және байланыс қызметтеріне ақы төлеуге тұрғын үй жәрдемақысын беру ережесінің" 1-тармағына сәйкес көрсетіледі.

      4. Мемлекеттік қызмет "Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар департаменті" мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі - Департамент) Алматы" және "Сарыарқа" аудандарының әлеуметтік жәрдемақылар мен тұрғын үй көмегін тағайындау жөніндегі бөлімімен Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а (тұратын ауданына қарай) көрсетіледі.

      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті аяқтау нысаны:
      1) тұрғын үй көмегін тағайындауда тағайындау немесе тағайындаудан бас тарту жөніндегі шешім;
      2) тұрғын үй көмегін тағайындау жөнінде шешім қабылданған жағдайда, ай сайын арызданушының жеке шотына ақшалай қаражаттар аударылады;
      3) тұрғын үй көмегін тағайындаудан бас тартылған жағдайда, сәйкес дәлелді жазбаша түрде осы стандарттың 1-қосымшасына бас тартылады.

      6. Мемлекеттік қызмет Астана қаласында тұрақты тұратын және тіркелген жеке меншік (жалдаушы) тұрғын үй (жеке тұрғын үйден басқа) иесі болып табылатын отбасылар мен адамдарға егер тұрғын үйді ұстауға, тұтынылған коммуналдық қызметтерге және байланыс қызметтеріне ақы төлеуге шығындар қалалық телекоммуникация желілерінің абоненттері болып табылатын, әлеуметтік қорғалатын азаматтарға телефон үшін қалалық телекоммуникация желілеріне қосылған абоненттік төлемді ұлғайту бөлігінде нормалар мен нормативтер шегінде тоқсанына отбасының орташа айлық жиынтық табысы 10 пайыздан асып кетсе, ақшалай көрсетіледі (бұдан әрі - тұтынушылар).

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) тұрғын үй көмегін тағайындау немесе бас тарту жөніндегі шешім өтініш берген күннен бастап 10 күн ішінде шығарылады;
      2) алушылардың жеке шоттарына ақшалай қаражаттарды аударудың ең ұзақ мерзімі 5 банктік күнді құрайды;
      3) қажетті құжаттарды тапсыруда кезекте күтудің ең ұзақ уақыт - 30 минут;
      4) құжаттарды алуда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде құжаттарды тапсыруда кезекте күтудің ең ұзақ уақыт талап етілмейді.

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тегін.

      9. Мемлекеттік қызмет тәртібі туралы толық ақпарат ресми ақпараттық көздерінде, Департамент фойесіндегі тағандарда, сондай-ақ Астана қаласы Әкімінің: www.аstana.кz. сайтында орналастырылады.

      10. Мемлекеттік қызмет сенбі, жексенбі және мерекелік күндерден басқа күнделікті сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін көрсетіледі.
      Құжаттарды қабылдау сағат 09.00-ден 13.00-ге дейін жүзеге асырылады.
      Қызметті алу үшін алдын ала жазылу және жедел қызмет көрсету жүзеге асырылмайды.

      11. Мемлекеттік қызмет Департаменттің "Алматы" және "Сарыарқа" аудандары бойынша келушілерді қабылдау үшін операциялық залдарда ұсынылады, кезек күту үшін орындықтар, бланкілерді толтыру үшін үстелдер, өтініштердің үлгісімен тағандар бар, ғимарат пандустармен жабдықталған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес өтінішке келесі құжаттар қоса беріледі:
      1) тұрғын үйдің меншік иесімен (жалдаушы) бірге тұратын барлық отбасы мүшелерінің жеке басын растайтын құжаттары;
      2) Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Тіркеу қызметі комитетінің "Астана қаласы бойынша жылжымайтын мүлік жөніндегі орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнымен берілген жеке меншік құқығындағы тұрғын үй бірлігінің (пәтер, тұрғын үй) саны жөнінде N 1 анықтамалық анықтамалар түпнұсқасы (Жылжымайтын мүлік жөніндегі орталығы мына мекен-жайда орналасқан: Иманов көшесі, 149, телефон: 37-65-58. Жұмыс кестесі күн сайын сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 15.00-ге дейін, сенбі күні сағат 9.00-ге 13.00-ге дейін. Жексенбі - демалыс күн).
      3) тұрғын үйге құқық беретін құжат (жекешелендіру шарты, сыйға беру шарты, сатып алу-сату шарты және т.б.)
      4) мекен-жай бюросынан анықтама немесе азаматтарды тіркеу азаматтарды тіркеу кітабы (мекен-жай бюросы мына мекен-жайда орналасқан: Астана қаласы, Иманов көшесі, 7, жұмыс кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 15.00-ге дейін, сенбі күні сағат 9.00-ге 13.00-ге дейін. Жексенбі - демалыс күн);
      5) некеге тұру немесе некені бұзу туралы куәлік;
      6) отбасы кірістері туралы мәлімет;
      7) еңбек қызметін растайтын құжаттар;
      8) АХАЖ органынан (жалғыз басты аналар үшін) N 4 нысандағы анықтама;
      9) тұрғын үй жәрдемақысын тағайындауға хабарласқан алдындағы айға тұрғын үйді ұстауға тұтынылған коммуналдық қызметтер және қалалық коммуникациялар жүйесіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемінің ұлғаю бөлігінде байланыс қызметтері төлемдер туралы мәліметтер.

      13. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін өтініште нысанын беру орны - Департамент ғимараты, Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 1 және 11-кабинеттер (тұратын аудандарына қарай).

      14. Құжаттар Департаменттің "Алматы", "Сарыарқа" аудандарының тұрғын үй көмегі мен әлеуметтік жәрдемақыларды тағайындау және төлеу жөніндегі бөлімдеріне мына мекен-жай бойынша тапсырылады: Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 1 және 11-кабинеттер (тұратын аудандарына қарай).

      15. Хабарласқан кезде тұтынушыға осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес өтініш бланкісі беріледі.
      Тұрғын үй көмегін көрсету үшін барлық қажетті құжаттармен бірге өтінішті қабылдау айғағы құжатты қабылдаған өтініштің төменгі бөлігінде тұтынушыда қалдырылған маманның қолымен расталады (жыртылмалы талоны).
      Тұтынушының құжаттарын қабылдаған соң, жауапты маман осы стандарттың 3-қосымшасына сәйкес коммуналдық және басқа да қызметтерге шығындар жөнінде мәліметтерді толтырады.

      16. Тұрғын үй көмегін тағайындау жөнінде шешімді қабылдаған жағдайда, ай сайын тұтынушының жеке шоттарына ақшалай қаражаттар аударылатын болады. Оң шешім қабылданғанда тұтынушыны хабардар ету телефонмен немесе 1, 11-кабинеттерге өздерінің баруымен жүргізіледі (тұрғылықты аудандарына қарай).
      Тұрғын үй көмегін тағайындаудан бас тартқан жағдайда, осы стандарттың 1-қосымшасына сәйкес дәлелді жазбаша түрде бас тартылады.

      17. Табысы жөнінде жалған мәліметтерді бергенде, пәтерді жалға бергенде, жеке екі және одан да көп тұрғын үй бірлігі болғанда, ұсынылған жұмыстан дәлелсіз себептермен бас тартқанда, қоғамдық жұмыстарға, кәсіптік оқыту және қайта оқытуға қатысуды өз еркімен тоқтатса, тоқтату жүргізілмейді, бас тартылады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Департаменттің қызметі:
      1) Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарын сақтау;
      2) сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру;
      3) мемлекеттік және еңбек тәртібін бұлжытпай сақтау;
      4) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат беру;
      5) тұтынушылардың құқықтары мен бостандықтарын бұзуға жол бермеу;
      6) өтініштерді қарау кезінде төрешілдік пен сөзбұйдаға жол бермеу;
      7) тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпаратты сақтау;
      8) құжаттардың құпиялылығын қамтамасыз ету;
      9) белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;
      10) сыпайы және әдепті болу қағидаларына негізделеді.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың 4-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.

      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану қажеттілігі кезінде тұтынушының Департаментке, Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 1 және 11-кабинеттерге (аудандар бойынша), бөлім бастықтары, телефондары:
21-09-41, 21-62-22, электрондық мекен-жайы: deptrud@at.kz. хабарласуына болады.

      22. Шағым жазбаша түрде поштамен немесе қолма қол Департаменттің кеңсесі арқылы мына мекен-жай бойынша: Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 12-кабинетте қабылданады.
      Электрондық мекен-жайы: deptrud@at.kz.
      Бөлім бастықтары, телефондары: 21-09-41, 21-62-22,
      Директордың орынбасары 23 кабинет, телефоны: 21-54-97.
      Тұтынушы қабылданған шараларға қанағаттанбаса немесе мәселенің жоғары тұрған органның қарауын қажет етсе, Астана қаласы әкімінің орынбасарына жазбаша шағым жолдауына болады.

      23. Департаментке келіп түскен шағымды қарау Қазақстан Республикасының заңнамаларымен қарастырылған тәртібі мен мерзімінде жүзеге асырылады.
      Шағым жазған кезде тұтынушыға қабылдау туралы белгісі қойылған екінші данасы беріледі.
      Заңнамамен белгіленген тәртіпте ұсынылған өтініштер міндетті түрде қабылдауға, тіркелуге, есепке алуға және қарауға жатады. Кеңсе телефоны: 21-22-61.

6. Байланыс ақпараты

      24. Тұтынушыны қабылдау Департамент жұмысының белгіленген кестесіне сәйкес жүзеге асырылады.
      Департамент директоры, N 23 кабинет, телефон: 21-04-92, факс: 21-28-39.
      Азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі, сәрсенбі сағат 14.00-ден 17.00-ге дейін.
      Директордың орынбасары, 23 кабинет, телефон: 21-54-97.
      Азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Бөлім бастықтары 1, 11-кабинеттер (қаланың аудандарына қарай), телефондар: 21-09-41, 21-62-22.
      Жұмыс кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Бөлімдердің жұмыс кестесі: азаматтарды қабылдау күн сайын сағат 9.00-ден 17.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Астана қаласы әкімінің орынбасары, мекен-жайы: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі 11, 233-кабинет. Азаматтарды қабылдау кестесі Астана қаласы әкімдігінің жұмыс регламентіне сәйкес. Телефон: 75-21-68.
      Астана қаласы әкімінің аппараты. Мекен-жайы: Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі, 11, Астана қаласы Әкімінің сайты www.Astana.kz.
      Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі, Астана қаласы, Министрлік үйі, 35 көше, 2-үй, 6-кіре беріс, сайты www. Enbek. kz.

      25. Тұтынушы үшін басқа да пайдалы ақпарат.
      Астана қаласы Әкімінің сайты www. аstana. kz.

                                                Мемлекеттік қызмет
                                               көрсету стандартына
                                                     1-қосымша
                                           __________________
                                                 (кімге жолданады)
____________________________________________________________________
                     (бас тарту себебін көрсету)
байланысты _________________________шешімімен тұрғын үй көмегін
тағайындаудан бас тартылғандығы жөнінде хабардар етеміз.

      Департамент директорының орынбасары

                                                Мемлекеттік қызмет
                                                көрсету стандартына
                                                     2-қосымша

                                               Астана қаласының
                                              Жұмыспен қамту және
                                           әлеуметтік бағдарламалар
                                           департаментінің директоры

            Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы
                          ӨТІНІШ

     Мен___________________________________________________________
            жалдаушының (тұрғын үй иесiнің) аты-жөні, туған жылы
____________________________________________________________________
      жеке басын куәландыратын құжаттың нөмiрi, кiм берген, СТТН

      Менiң Астана қаласында мына мекен-жай бойынша тұратын:________
отбасымның құрамында ___ адам бар тұрғын үйдi ұстауға тұтынылған
коммуналдық қызметтер және қалалық коммуникациялар жүйесіне
қосылған телефон үшін абоненттік төлемнің ұлғаю бөлігінде байланыс
қызметтерін төлеу жөнiндегi шығынды өтеу үшiн жәрдемақы
есептеуіңiздi сұраймын.
      Мен тұрғын үй жәрдемақысы бөлiмiне өз соңынан заңсыз немесе
жоғары өтемақы тағайындауды әкелген жалған мәлiметтер берiлгенде,
бiр жыл ішінде жәрдемақы алу құқығынан айырылатынымды, ал тұрғын үй
жәрдемақысы түрінде заңсыз алынған сомаларды заңда белгiленген
тәртiпте қайтару керектiгін бiлемiн.
      Қажеттi құжаттарды қоса беремiн банк бөлiмшесiнiң N ________,
шоты ________.
      Ұсынылған құжаттардың растығына жауапкершілік жөнiндегi
Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің 177-бабының
1-тармағымен, 325-бабының 3-тармағымен таныстым.

      Қолдары ____________________
      ____________________
      ____________________
      отбасының iс-әрекетке жарамды барлық мүшелерi қол қояды

      Айы-күнi, жылы
      Құжаттарды қабылдады.

                                                Мемлекеттік қызмет
                                                көрсету стандартына
                                                     3-қосымша

      Тұрғын үйдi ұстауға және тұтынылған коммуналдық
      қызметтерге және байланыс қызметтерiне ақы төлеу
                      шығындары туралы
                        МӘЛIМЕТТЕР
 

     Төлеушi_____________________________________________________________
                         (Жалдаушының Т.Ә.А.)
Мекен-жайы_______________________, N_______үй (дом), ______пәтер(кв)
телефон___________, үйдiң жалпы көлемі______________________________

                                                          айлар

Төлемнің түрі

тариф










Тұрғын үйдi ұс-
тауға шығындар











Жылу жүйесi











Ыстық су











Суық су және
кәріз











Газбен қамтамасыз
ету











Қоқысты шығару











Электрқуаты











Лифт











Байланыс қызметі











Барлығы











_______________________
         Қолы

                                               Мемлекеттік қызмет
                                              көрсету стандартына
                                                    4-қосымша

      Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік
көрсеткіштері

Көрсеткіш-
тің норма-
тивтік мәні

Көрсеткіш-
тің келесі
жылдағы нысаналы
мәні

Көрсет-
кіштің
есепті
жылдағы
ағымдағы
мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. құжаттарды тапсырған
сәттен бастап белгіленген
мерзімде қызметті ұсыну
оқиғаларының % (үлесі)

90

80

79

1.2. қызмет алуды кезекте
40 минуттан аспайтын уақыт
күткен тұтынушылардың %
(үлесі)

100

90

90

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдері-
сінің сапасына қанағаттан-
ған тұтынушылардың %
(үлесі)

85

75

70

2.2. құжаттарды лауазымды
тұлға дұрыс ресімдеген
жағдайдың (жүргізілген
төлемдер, есеп айырысулар
және т.б.) % (үлесі)

100

100

100

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі
туралы сапаға және ақпарат-
қа қанағаттанған тұтынушы-
лардың % (үлесі)

90

90

89

3.2. тұтынушы құжаттарды
дұрыс толтырған және
бірінші реттен тапсырған
оқиғалардың % (үлесі)

90

90

87

3.3. интернет арқылы қол
жетімді қызметтерінің ақпа-
рат % (үлесі)

100

90

85

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі
бойынша қызмет көрсетілген
тұтынушылардың жалпы санына
негізделген шағымдардың %
(үлесі)

0,5

0,2

0,01

4.2. белгіленген мерзімде
қаралған және қанағаттан-
дырылған негізделген
шағымдардың % (үлесі)

90

80

77

4.3. шағымданудың қолданыс-
тағы тәртібіне қанағаттан-
ған тұтынушылардың %
(үлесі)

90

85

80

4.4. шағымдану мерзіміне
қанағаттанған тұтынушылар-
дың % (үлесі)

90

85

80

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпай-
ылығына қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

87

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

Постановление Акимата города Астаны от 13 марта 2008 года N 23-301п. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 31 марта 2008 года N 517. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26 марта 2009 года N 06-285п

       Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26.03.2009 N 06-285п

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", в целях повышения качества оказания государственных услуг акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ :
 

      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Назначение жилищной помощи" (далее - государственная услуга), предоставляемой Департаментом занятости и социальных программ города Астаны (далее - Департамент).
 

      2. Департаменту обеспечить опубликование утвержденного стандарта государственной услуги в средствах массовой информации городского значения, в том числе ежегодно утверждаемых значений показателей качества и доступности;
      в срок до 10 числа месяца, следующего за отчетным кварталом, и до 15 декабря каждого отчетного года обеспечить предоставление ежеквартальной и годовой отчетности по достижению целевых значений показателей качества и доступности в отдел мониторинга государственных услуг аппарата Акима города Астаны.
 

      3. Департаменту обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции.
 

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя Акима города Астаны Султанова Е.Х.
 

      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким

Утвержден            
постановлением акимата
города Астаны        
от 13 марта 2008 года
N  23-301п           

Стандарт
оказания государственной услуги

"Назначение жилищной помощи"

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по назначению жилищной помощи (далее - государственная услуга). Жилищная помощь - денежная выплата семьям и лицам, постоянно проживающим в городе Астане и являющимся собственниками (нанимателями) жилища (кроме индивидуального жилого дома), в случае, если расходы  на оплату за содержание жилища, потребленные коммунальные услуги и услуги связи, в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к городской сети коммуникаций в пределах норм и нормативов, превышают 10 процентов среднемесячного совокупного дохода семьи за квартал.
 

      2. Форма оказываемой государственной услуги частично автоматизированная.
 

      3. Государственная услуга оказывается в соответствии со статьей 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 сентября 2004 года N 949 "Об утверждении Правил компенсации повышения тарифов абонентской платы за телефон социально-защищаемым гражданам, являющимся абонентами городских сетей коммуникаций", пунктом 1 Правил предоставления жилищного пособия на оплату за содержание жилища, потребленные услуги и услуги связи в городе Астане, утвержденных решением маслихата города Астаны N 246/47-III от 4 июля 2003 года (зарегистрировано в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Министерства юстиции Республики Казахстан 30 июля 2003 года N 283).
 

      4. Государственная услуга оказывается отделом по назначению социальных пособий и жилищной помощи районов "Алматы" и "Сарыарка" Государственного учреждения "Департамент занятости и социальных программ города Астаны" (далее - Департамент), город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинеты 1, 11 (в зависимости от района проживания).
 

      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги является:
      1) решение о назначении либо об отказе в назначении жилищной помощи;
      2) в случае принятия решения о назначении жилищной помощи ежемесячно на лицевой счет заявителя будут перечисляться денежные средства;
      3) в случае отказа в назначении жилищной помощи - мотивированный отказ в письменной форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту.
 

      6. Государственная услуга оказывается семьям и лицам, зарегистрированным и постоянно проживающим в городе Астане и являющимся собственниками (нанимателями) жилища (кроме индивидуального жилого дома) в случае, если расходы на оплату за содержание жилища, потребленные коммунальные услуги и услуги связи, в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к городской сети коммуникаций в пределах норм и нормативов, превышают 10 процентов среднемесячного совокупного дохода семьи за квартал (далее - потребители).
 

      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) решение о назначении, либо об отказе в назначении жилищной помощи выносится в течение 10 дней со дня подачи заявления.
      2) максимальный срок зачисления денежных средств на лицевые счета получателей составляет пять банковских дня.
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - 30 минут.
      4) максимально допустимое время ожидания в очереди  при получении документов - не требуется.
 

      8. Оказание государственной услуги  бесплатное.
 

      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги размещается в официальных источниках информации, на стендах, расположенных в фойе Департамента, а также сайте Акима города Астаны: www.astana.kz.
 

      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно, за исключением субботы, воскресенья и праздничных дней с 9.00 часов до 18.00 часов.
      Прием документов осуществляется с 9.00 часов до 13.00 часов.
      Для получения государственной услуги предварительная запись и ускоренное обслуживание не осуществляется.
 

      11. Государственная услуга предоставляется в операционных залах Департамента для приема потребителей по районам "Алматы" и "Сарыарка", где имеются места для ожидания, столы для заполнения бланков, стенды с образцами заявлений, здание оборудовано пандусом.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги к заявлению, согласно приложению 2 к настоящему стандарту, прилагаются следующие документы:
      1) документы, удостоверяющие личность всех членов семьи, проживающих совместно с собственником (нанимателем) жилища;
      2) информационная справка N 1 о количестве единиц жилья (квартиры, дома), находящихся на праве собственности, выданная Республиканским государственным предприятием "Центр по недвижимости по городу Астане" Комитета регистрационной службы Министерства юстиции Республики Казахстан (Центр по недвижимости находится по адресу: город Астана, улица Иманова, 149, телефон: 37-65-58, график работы: ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 15.00 часов, суббота - с 9.00 до 13.00 часов, воскресенье - выходной);
      3) правоустанавливающий документ на жилище (договор приватизации, договор дарения, договор купли-продажи и т.д.);
      4) книга регистрации граждан или справка с адресного бюро (адресное бюро находится по адресу: город Астана, улица Иманова, 7, график работы: ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 15.00 часов, суббота - с 9.00 до 13.00 часов, воскресенье - выходной);
      5) свидетельство о заключении или расторжении брака;
      6) сведения о доходах семьи;
      7) документы, подтверждающие трудовую деятельность;
      8) справка формы N 4 из органов ЗАГСа (для одиноких матерей);
      9) сведения об оплате за содержание жилища, потребленные коммунальные услуги и услуги связи, в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к городской сети коммуникаций, за предшествующий месяц обращения за назначением жилищного пособия.
 

      13. Место выдачи формы заявлений для оказания государственной услуги - здание Департамента, город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинеты 1, 11 (в зависимости от района проживания).
 

      14. Документы сдаются в отделы по назначению социальных пособий и жилищной помощи районов "Алматы" и "Сарыарка" Департамента, по адресу: город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинеты 1, 11 (в зависимости от района проживания).
 

      15. Потребителю при обращении выдается бланк заявления согласно приложению 2 к настоящему стандарту.
      Факт приема заявления со всеми необходимыми документами для оказания жилищной помощи подтверждается подписью специалиста, принявшего документы, расположенной в нижней части заявления, которая остается у потребителя (отрывной талон).
      После приема документов потребителя ответственный специалист заполняет сведения о расходах на коммунальные и иные услуги согласно приложению 3 к настоящему стандарту.
 

      16. В случае принятия решения о назначении жилищной помощи ежемесячно на лицевой счет потребителя будут перечисляться денежные средства. Оповещение потребителя о положительно принятом решении производится по телефону либо при личном посещении в кабинетах 1, 11 (в зависимости от района проживания).
      В случае отказа в назначении жилищной помощи - мотивированный отказ в письменной форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту.
 

      17. Приостановление не производится, отказ - в случае предоставления не достоверных сведений о  доходах, сдачи квартиры в аренду, при наличии в  собственности двух и более единиц жилья, в случае отказа без уважительных причин от предложенной работы или трудоустройства, самовольного прекращения участия в общественных работах, профессионального обучения или переобучения.

3. Принципы работы

      18. Деятельность Департамента основывается на принципах:
      1) соблюдения Конституции и законов Республики Казахстан;
      2) противостояния проявлениям коррупции;
      3) неукоснительного соблюдения государственной и трудовой дисциплины;
      4) предоставления полной информации об оказываемой государственной услуге;
      5) недопущения нарушения прав и свобод потребителей;
      6) недопущения бюрократизма и волокиты при рассмотрении заявлений;
      7) сохранности информации о содержании документов потребителей;
      8) обеспечения конфиденциальности документов;
      9) обеспечения сохранности неполученных в установленном периоде документов;
      10) вежливости и корректности.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 4 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. При необходимости обжаловать действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц потребитель может обратиться в Департамент, город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинеты 1, 11 (в зависимости от района проживания), начальники отделов, телефоны: 21-09-41, 21-62-22, электронный адрес: deptrud@at.kz.
      22. Жалобы принимаются в письменном виде по почте либо нарочно через канцелярию Департамента, по адресу: город Астана, улица Иманбаевой 68-а, кабинет 12.
      Электронный адрес: deptrud@at.kz.
      Начальники отделов (в зависимости от районов города) телефоны: 21-09-41, 21-62-22, кабинеты 1, 11.
      Заместитель директора, кабинет 23, телефон: 21-54-97.
      Если потребитель не будет удовлетворен принятыми мерами или вопрос требует рассмотрения вышестоящей инстанцией, он может направить жалобу письменно заместителю акима города Астаны.
      23. Рассмотрение жалоб, поступивших в Департамент, осуществляется в порядке и сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      При подаче жалобы потребителю выдается второй экземпляр с отметкой о принятии.
      Обращения, поданные в порядке, установленном законодательством, подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению. Телефон канцелярии: 21-22-61.

6. Контактная информация

       24. Прием потребителей осуществляется в соответствии с установленным графиком работы Департамента.
      Директор Департамента, кабинет 23. Телефон: 21-04-92, факс: 21-28-39.
      График приема граждан: понедельник, среда с 14.00 до 17.00 часов.
      Заместитель директора, кабинет 23, телефон: 21-54-97.
      График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Начальники отделов - кабинеты 1, 11 (в зависимости от района города), телефоны: 21-09-41, 21-62-22.
      График работы: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Графики работы отделов: прием граждан ежедневно с 9.00 до 17.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Заместитель Акима города Астаны. Адрес: город Астана, улица Бейбитшилик 11, кабинет 233. График приема граждан - согласно Регламенту работы акимата города Астаны. Телефон: 75-21-68.
      Аппарат Акима города Астаны. Адрес: город Астана, улица Бейбитшилик 11, сайт Акима города Астаны: www.Аstana.kz.
      Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан, город Астана, Дом Министерств, улица 35, дом 2, подъезд 6, сайт www.Enbek.kz.
      25. Другая полезная информация для потребителя.
      Сайт Акима города Астаны: www.аstana.кz.

Приложение 1         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                                            ______________________
                                               (кому адресуется)

      Доводим до сведения, что решением __________________________
                                          (кем вынесено решение)
Вам отказано в назначении жилищной помощи в связи ________________.
                                          (указать причину отказа)

      Заместитель директора Департамента

Приложение 2         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                                              Директору Департамента
                                              занятости и социальных
                                              программ города Астаны

                             З А Я В Л Е Н И Е
                       о назначении жилищной помощи

      Я ____________________________________________________________
              Ф.И.О. нанимателя (собственника жилья), год рождения
____________________________________________________________________
           N документа, удостоверяющего личность, кем выдан, РНН
      Прошу начислить моей семье в количестве ___ человек, проживающей
по адресу: город Астана, ____________________________________________,
жилищное пособие для возмещения затрат по оплате за содержание жилища,
потребленные коммунальные услуги и услуги связи, в части увеличения
абонентской платы за телефон, подключенный к городской сети коммуникаций.
      Я уведомлен(а), что за предоставление заведомо недостоверных
сведений, повлекших за собой назначение завышенного или незаконного
жилищного пособия, влечет за собой потерю права на получение пособия
в течение одного года, а незаконно полученные суммы подлежат возврату
в установленном законодательством порядке.
      Необходимые документы прилагаю, отделение банка N ___, счет_____.
      Об ответственности за достоверность предоставленных документов
с пунктом 1 статьи 177 и пунктом 3 статьи 325 Уголовного Кодекса
Республики Казахстан ознакомлен(а).

      Подписи: _____________
               _____________
               _____________
      подписываются все дееспособные члены семьи

      Дата
      Документы принял

Приложение 3         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                                    СВЕДЕНИЯ
                         О расходах за содержание жилища,
                 потребленные коммунальные услуги и услуг связи

Плательщик
_________________________________________________________________
                      (ФИО нанимателя жилища)

Адрес __________________, _____ дом ___________ квартира_________
телефон___________, общая площадь __________________

                                                    месяцы

Вид платежа

тариф










Расходы на содержание
жилища











Отопление











Горячая вода











Холодная вода и
канализация











Газоснабжение











Вывоз мусора











Электроэнергия











Лифт











Услуга связи











Всего











        _____________________
            (подпись)                                                                   

Приложение 4         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

             Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность 

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа

90

80

79

1.2. % (доля)
потребителей, ожидавших
получения услуги в
очереди не более 40 минут

100

90

90

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

85

75

70

2.2. % (доля)  случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом (произведенных
начислений, расчетов
и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потреби-
телей удовлетворенных
качеством и информацией
о порядке предоставления
услуги

90

90

89

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого раза

90

90

87

3.3. % (доля) услуг,
информации о которых
доступно через Интернет

100

90

85

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
общему количеству
обслуженных потребителей
по данному виду услуг

0,5

0,2

0,01

4.2. % (доля)
обоснованных жалоб
рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

90

80

77

4.3. % (доля) потребите-
лей удовлетворенных с
существующим порядком
обжалования

90

85

80

4.4. % (доля) потребите-
лей, удовлетворенных
сроками обжалования

90

85

80

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребите-
лей удовлетворенных
вежливостью персонала

90

90

87