Тексеру парақтарының нысандарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің 2010 жылғы 11 ақпандағы N 24 және Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2010 жылғы 17 ақпандағы N 67 Бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2010 жылғы 4 наурызда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 6102 болып енгізілді.

      "Жеке кәсіпкерлік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 38-бабын және "Ұлттық мұрағат қоры және мұрағаттар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 18-бабын іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫЗ:

      1.Бақылау субъектілерін:

      1) осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес қызмет барысында Ұлттық мұрағат қорының құжаттары жасалатын жеке және заңды тұлғаларды;

      2) осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес мұрағат ісін басқару органдарын тексеру бойынша тексеру парақтары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің Ақпарат және мұрағат комитеті:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін;

      2) мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін осы бұйрықтың ресми жариялануын қамтамасыз етсін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің Интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат вице-министрі Ғ.Т. Телебаевқа жүктелсін.

      4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткен күнінен бастап күшіне енеді.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және 2011 жылдың 1 қаңтарына дейін қолданылады.

Қазақстан Республикасының

Қазақстан Республикасының

Мәдениет және ақпарат министрі

Экономика және бюджеттік

____________ М. Құл-Мұхаммед

жоспарлау министрі


___________ Б. Сұлтанов


  Қазақстан Республикасы Мәдениет
және ақпарат министрінің
2010 жылғы 11 ақпандағы № 24 және
Қазақстан Республикасы Экономика
және бюджеттік жоспарлау министрінің
2010 жылғы 17 ақпандағы № 67
бірлескен бұйрығына 1-қосымша

      Нысан

Қызмет барысында Ұлттық мұрағат қорының құжаттары жасалатын жеке және заңды тұлғаларды тексеру бойынша тексеру парақтары

      Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган ________________________

      _________________________________________________________________

      Тексеруді тағайындау туралы акт _________________________________

      (№, уақыты)

      _________________________________________________________________

      Субъектің атауы _________________________________________________

      _________________________________________________________________

      СТН (ЖСН) БСН ___________________________________________________

      Орналасқан жері, мекен-жайы _____________________________________

Талаптар тізбесі

1.

Басқаруды құжаттамалық қамтамасыз (бұдан әрі - БҚҚ қызметі) ету мен мұрағаттың (жауапты лауазымды тұлға, жеке құрылымдық бөлімше, басқарма, департамент құрамындағы құрылымдық бөлімше) бар болуы.

2.

БҚҚ қызметі және мұрағат туралы ереженің бар болуы, олардың бекітілген және келісілген уақыты.

3.

БҚҚ қызметі мен мұрағат қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарының бар болуы (олардың бекітілу уақыты).

4.

БҚҚ қызметі мен мұрағат жұмысын ішкі ведомстволық бақылауды (тексеруді) ұйымдастыру.

5.

Жедел кеңестерінде, алқалы органдардың отырыстарында құжаттармен жұмыс істеу мен оларды сақтау мәселелерін қарастыру; қабылданған шешімдерді орындау.

6.

Басқаруды құжаттамалық қамтамасыз ету мен құжаттарды сақтау мәселелер бойынша нормативтік құқықтық және ғылыми-әдістемелік базаның бар болуы.

7.

Басқаруды құжаттамалық қамтамасыз ету және құжаттардың мұрағатта уақытша сақтау мәселесі бойынша өкімдік құжаттар шығару.

8.

Ұйымның БҚҚ қызметі мен ведомстволық мұрағат қызметкерлеріне құжаттауға, құжаттаманы басқаруға және құжаттарды мұрағатта сақтауға қойылатын қазіргі заманғы талаптарды оқыту.

9.

Бланктердің Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің міндетін атқарушының 2009 жылғы 25 қыркүйектегі № 128 бұйрығымен бекітілген (Мемлекеттік тіркелу № 5834) Мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдарда құжаттама жасаудың және құжаттаманы басқарудың үлгілік ережесіне сәйкес келуі.

10.

Құжат деректемелерін ресімдеу тәртібінің сақталуы.

11.

Кіріс, шығыс және ішкі құжаттарды тіркеудің жүйесі (орталықтандырылған, аралас, орталықтандырылмаған). Қолданыстағы жүйе тіркелген барлық құжаттарды есепке алуға, іздеу жүргізуге және құжаттардың орындалуын бақылауға, оның ішінде азаматтардың өтініштерін олармен жұмыс істеудің барлық сатысында бақылауға мүмкіндік бере ме.

12.

Электронды құжат айналымы ақпараттық жүйесінің бар болуы.

13.

Істер номенклатурасы. Әзірленген істер номенклатурасының сапасы. Сараптау-тексеру комиссиясымен (бұдан әрі - СТК) келісілген күні. Келісілген істер номенклатурасының бар болуы.

14.

Іс жүргізудегі нақты қолданыстағы істердің атауларының істер номенклатурасындағы атауларға сәйкес келуі. Іс жүргізумен аяқталған істерді қалыптастыру және ресімдеу, олардың қойылған талаптарға сәйкес келуі.

15.

Істер номенклатурасында қорытынды мәліметтерді толтыру.

16.

Құжаттау мен құжаттаманы басқарудың жеке ережесінің бар болуы, олардың бекітілген және келісілген күні. Олардың сапасы және қойылған талаптарға сәйкес келуі.

17.

Құжаттау мен құжаттаманы басқарудың салалық ережесінің бар болуы, бекітілген және келісілген күні. Олардың сапасы және қойылған талаптарға сәйкес келуі.

18.

Сақтау мерзімдері көрсетілген құжаттардың ведомстволық тізбесінің бар болуы. Олардың сапасы, қойылатын талаптарға сәйкес келуі.

19.

Құжаттардың сақталу жағдайларына қойылатын талаптарға сәйкес келуі.

20.

Ұйым мұрағатына істерді сақтауға беру тәртібінің сақталуы.

21.

Орталық сараптау (сараптау) комиссиясы (бұдан әрі - ОСК (СК) туралы ереженің бар болуы. ОСК (СК) жұмысын ұйымдастыру.

22.

Тұрақты сақталатын істер тізімдемесінің СТК бекітілуі, жеке құрам бойынша істер тізімін келісу және сақтауға жатпайтын соңғы 5 жыл ішіндегі құжаттар мен істерді жоюға беру туралы актіні қарастыру.

23.

Жеке құрам бойынша құжаттар мен Қазақстан Республикасы Ұлттық мұрағат қорының құрамына жатқызылған құжаттардың заңсыз жойылуы немесе жоғалуы фактілері.

24.

Ведомстволық, жеке мұрағаттың паспортының, басқа да есептік құжаттарының бар болуы.

25.

Ведомстволық (жеке) мұрағаттарда белгіленген мерзімнен артық сақталып жатқан; басқа ұйымдардың құжаттарының бар болуы.

26.

Ғылыми-анықтамалық аппараттың (істер тізімі, қорларға қатысты тарихи анықтамалардың, каталогтардың, картотеканың, анықтама) бар болуы.

27.

Өрт және қауіпсіздік дабылдарының, темір есіктің және сөрелердің, температуралық-ылғалдылық режимін тіркеу мен есепке алу құралдарының бар болуы.

28.

Ведомстволық, жеке мұрағат құжаттарын сақтайтын бөлменің бар болуы.


      Тексеру жүргізген лауазымды тұлғалар

      ______________ ____________ _____________________________

      (лауазымы) (қолы) (Т.А.Ж.)

      ______________ ____________ _____________________________

      (лауазымы) (қолы) (Т.А.Ж.)

      Ұйым басшысы _____________________________ _________

      (Т.А.Ж., лауазымы) (қолы)

  Қазақстан Республикасы Мәдениет
және ақпарат министрінің
2010 жылғы 11 ақпандағы № 24 және
Қазақстан Республикасы Экономика
және бюджеттік жоспарлау министрінің
2010 жылғы 17 ақпандағы № 67
бірлескен бұйрығына 2-қосымша

      Нысан

Мұрағат ісін басқару және жүргізу органдарын тексеру бойынша тексеру парағы

      Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган __________________________

      ___________________________________________________________________

      Тексеруді тағайындау туралы акт ___________________________________

      (№, уақыты)

      ___________________________________________________________________

      Мемлекеттік мекеменің атауы _______________________________________

      ___________________________________________________________________

      СТН (ЖСН) БСН _____________________________________________________

      Орналасқан жері, мекен-жайы _______________________________________

Талаптар тізбесі

1.

Мұрағат мекемелерінің жұмысын үйлестіру жөніндегі Мұрағаттар және құжаттама басқармасының қызметін ұйымдастыру (басқарма туралы ереже, лауазымдық нұсқаулықтар).

2.

Консультативтік-кеңесші органдардың жұмысын ұйымдастыру (алқалы басқару, әдістемелік сараптама - тексеру комиссиясы, мұрағат дирекциясы)

3.

Мұрағат ісін басқару және жүргізу органдарының, олардың құрылымдық бөлімшелері мен қызметкерлерінің жұмысын жоспарлау.

4.

Жоғары тұрған органдардың тапсырмаларының, қабылданған шешімдердің, жоспарлардың орындалуын бақылау. Қызметкерлердің еңбегін есепке алу, есептілік.

5.

Маслихаттың, әкімдіктің отырыстарында мұрағат ісі және құжаттармен жұмыстың жай-күйі мәселесін қарау.

6.

Мұрағат ісі саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыру.

7.

Мұрағаттану, құжаттану, археография, қосалқы тарих пәндері саласындағы ғылыми-зерттеу және әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру. Әзірлемелер мен зерттеулердің нәтижелерін мұрағат мекемелерінің жұмыс тәжірибесіне енгізу.

8.

Мұрағат ісі саласында автоматтандырылған ақпараттық технологияларды пайдалану. Басқаруды құжаттамалық қамтамасыз ету, оның ішінде азаматтардың өтініштері бойынша жұмысты ұйымдастыру. Құжаттармен жұмыс істеу тәртібін реттейтін нормативтік құқықтық құжаттардың болуы.

9.

Мұрағат мекемелерінде сақтаудағы Ұлттық мұрағат қоры мен адам құрам бойынша құжаттардың көлемі. Мұрағаттар ғимараттары мен қоймалардың өрт сөндіру, күзет құралдарымен және дабылдармен жабдықталуы.

10.

Оңтайлы температуралық-ылғалдылық, жарық, санитарлық-гигиеналық, өртке қарсы және күзет режимдерін жасау.

11.

Қойманы сақтау құралдарымен жабдықтау. Қоймаларда құжаттарды, оның ішінде оқшау сақталатын құжаттарды орналастыру.

12.

Құжаттардың техникалық және физикалық-химиялық жағдайын бақылау және есепке алу. Бақылаудың нәтижелері.

13.

Қоймадан тізімдеме мен құжаттарды беру жөніндегі жұмыстың жағдайы. Берілген құжаттардың сақталуына бақылау жүргізу. Құжаттарды қоймаға қайтару.

14.

Құжаттардың көшірмелерін мемлекеттік сақтау қорын құру жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру.

15.

Аса құнды құжаттарды айқындау, Ұлттық мұрағат қоры құжаттарын Қазақстан Республикасының Ұлттық игілігінің объектілеріне жатқызу жөніндегі жұмыстың жай-күйі.

16.

Ұлттық мұрағат қорының құжаттары мен басқа да мұрағат құжаттарын есепке алу. Қазақстан Республикасы Ұлттық мұрағат қоры құжаттарын орталықтандырылған мемлекеттік есепке алу жұмысын ұйымдастыру. Жұмыс сапасы.

17.

Есептік құжаттардың құрамы. Есептік құжаттарды жүргізу талаптарының сақталуы. Деректер базасының бар болуы.

18.

Мекемедегі ведомстволық мұрағат пен іс жүргізудегі құжаттарды ұйымдастырудың жай-күйін бақылау:

1) толықтыру көзі болып табылатын ұйымдар саны, оның ішінде арнайы жабдықталған орын–жайлардың, штаттық кестеге сәйкес қызметкерлердің болуы;

2) оларда сақталудағы құжаттардың көлемі, оның ішінде адам құрамы бойынша істер, сонымен қатар, белгіленген мерзімнен артық сақталып жатқан құжаттар;

3) ұйымдардың құжаттау мәселесіне, ведомстволық мұрағаттар жұмысына, істер номенклатурасына, тізбелерге, оның ішінде мұрағаттармен әзірленгендеріне қатысты нормативтік құқықтық актілермен және әдістемелік құралдармен қамтамасыз етілуі;

4) толықтыру көзі болып табылатын ұйымдардағы іс жүргізудің жалпы жағдайы. Іс жүргізу мен ведомстволық мұрағат жұмысына қатысты кешенді және тақырыптық тексерулердің тиімділігі.

19.

Құжаттың құндылығына сараптама жасау, Сараптау-тексеру комиссиясының рөлі, оның отырысының жиілігі, қарастырылған мәселелердің тізбесі, сараптамалық комиссиялармен өзара іс-қимылы, толықтыру көздері болып табылатын мекемелер тізімімен жұмыс, құжаттарды ғылыми-техникалық өңдеудің сапасы, құжаттардың толықтығын қамтамасыз ету. Таратылған (қайта құрылған) ұйымдардың құжаттарын ретке келтіру жөніндегі мұрағаттардың жұмысы.

20.

Ведомстволық және жеке мұраттарда сақталудағы Ұлттық мұрағат қоры құжаттарының орталықтандырылған мемлекеттік есебін жүргізу. Қорытынды есепті жалпылау мен талдау.

21.

Толықтыру көзі болып табылатын ұйымдар мен ведомстволық мұрағаттардың құжаттамалық қамтамасыз ету қызметі қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және оқыту (өткізілген семинар-кеңестердің сандары, олардың жиілігі мен тақырыптары).

22.

Толықтыру көздерімен жұмысты есепке алу.

23.

Ғылыми анықтамалық аппараттың жүйесі мен құрамы. Мұрағаттық анықтамалардың типтері, олардың түрлері мен әр түрлілігі (істер тізімдемесі, жолсілтелер, каталог, көрсеткіштер, шолу). Оларды құрудың сапасы.

24.

Автоматтандырылған ақпараттық-іздестіру жүйесін енгізу.

25.

Құжаттарды пайдалану нысаны (тұтынушылардың сұранымдарына сәйкес, сонымен қатар, бастамашылық тәртіппен ақпаратпен қамтамасыз ету, оқу залдарының жұмысы, көрмелерде құжаттарды көрсетіп қою, бұқаралық ақпарат құралдарында құжаттарды қолдану, құжаттарды пайдалану арқылы ақпараттық іс-шараларды өткізу, уақытша пайдалануға құжаттарды беру, мұрағат қызметкерлерімен құжаттарды жариялау). Орындалған өтініштердің сапасы мен мерзімдері.

26.

Сұраныстардың уақтылы орындалуы және сапасы, оның ішінде әлеуметтік–құқықтық сипаттағы, мәліметтердің айқындылығы, (таңдау арқылы) сұраныстарды орындау кезінде әдістемелік қамтамасыз етілуі.


      Тексеру жүргізген лауазымды тұлғалар

      ______________ ____________ ____________________________

      (лауазымы) (қолы) (Т.А.Ж.)

      ______________ ____________ ____________________________

      (лауазымы) (қолы) (Т.А.Ж.)

      Мемлекеттік ұйымның басшысы _______________________ __________

      (Т.А.Ж. лауазымы) (қолы)

Об утверждении форм проверочных листов

Совместный приказ Министра культуры и информации Республики Казахстан от 11 февраля 2010 года № 24 и Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 17 февраля 2010 года № 67. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 4 марта 2010 года № 6102.

      В целях реализации статьи 38 Закона Республики Казахстан "О частном предпринимательстве" и статьи 18 Закона Республики Казахстан "О Национальном архивном фонде и архивах" ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Утвердить формы проверочных листов:

      1) по проверкам физических и юридических лиц, в деятельности которых образуются документы Национального архивного фонда согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) по проверкам органов управления и ведения архивным делом согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету информации и архивов Министерства культуры и информации Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) официальное опубликование настоящего приказа после его государственной регистрации;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства культуры и информации Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра культуры и информации Республики Казахстан Телебаева Г.Т.

      4. Настоящий приказ вступает в силу со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования и действует до 1 января 2011 года.

Министр культуры и

Министр экономики и

информации Республики Казахстан

бюджетного планирования

М. Кул-Мухаммед

Республики Казахстан


Б. Султанов


  Приложение 1
к совместному приказу
Министра культуры и информации
Республики Казахстан
от 11 февраля 2010 года № 24
и Министра экономики и бюджетного
планирования Республики Казахстан
от 17 февраля 2010 года № 67

      Форма

Проверочный лист
по проверке физических и юридических лиц, в деятельности
которых образуются документы Национального архивного фонда

      Государственный орган, назначивший проверку _______________________

      ___________________________________________________________________

      Акт о назначении проверки __________________________________________

      (№, дата)

      Наименование субъекта _____________________________________________

      ___________________________________________________________________

      РНН (ИИН), БИН ____________________________________________________

      Адрес места нахождения ____________________________________________

Перечень требований

1.

Наличие службы документационного обеспечения управления и

архива (ответственного должностного лица, самостоятельного

структурного подразделения, структурного подразделения в

составе управления, департамента) (далее – ДОУ).

2.

Наличие положений о службе ДОУ и архиве, даты их утверждения

и согласования.

3.

Наличие должностных инструкций работников ДОУ и архива (даты

их утверждения).

4.

Организация внутриведомственного контроля (проверки) работы

службы ДОУ и архива.

5.

Рассмотрение вопросов работы с документами и хранения

документов на оперативных совещаниях, на заседаниях

коллегиальных органов; выполнение принятых решений.

6.

Наличие нормативной правовой и научно-методической базы по

вопросам документационного обеспечения управления и хранения

документов.

7.

Издание распорядительных документов по вопросам

документационного обеспечения управления и временного

хранения документов в архиве.

8.

Обучение работников службы документационного обеспечения

управления и ведомственного архива организации современным

требованиям к документированию, управлению документацией и

хранению документов в архиве.

9.

Соответствие бланков Типовым правилам документирования и

управления документацией в государственных и

негосударственных организациях, утвержденным приказом и.о.

Министра культуры и информации Республики Казахстан от 25

сентября 2009 года № 128, зарегистрированным в Реестре

государственной регистрации нормативных правовых актов за №

5834.

10.

Соблюдение порядка оформления реквизитов документа.

11.

Система регистрации входящих, исходящих и внутренних

документов (централизованная, смешанная,

децентрализованная). Позволяет ли существующая система

осуществлять учет всех зарегистрированных документов, вести

поиск и осуществлять контроль за исполнением документов в

том числе по обращениям граждан на всех стадиях работы с

ними.

12.

Наличие информационной системы

электронного документооборота.

13.

Номенклатура дел. Качество разработанной номенклатуры дел.

Дата согласования экспертно-проверочной комиссией (далее –

ЭПК). Наличие согласованной номенклатуры дел.

14.

Соответствие наименований фактически заведенных в

делопроизводстве дел наименованиям позиций в номенклатуре

дел. Формирование и оформление завершенных делопроизводством

дел, соответствие их предъявляемым требованиям.

15.

Заполнение итоговых сведений в номенклатуре дел.

16.

Наличие индивидуальных правил документирования и управления

документацией, дата их утверждения и согласования. Их

качество, соответствие их предъявляемым требованиям.

17.

Наличие отраслевых правил документирования и управления

документацией, дата утверждения и согласования. Их качество,

соответствие их предъявляемым требованиям.

18.

Наличие ведомственных перечней документов с указанием сроков

хранения. Их качество, соответствие их предъявляемым

требованиям.

19.

Соответствие условий хранения документов предъявляемым

требованиям.

20.

Соблюдение порядка передачи дел на хранение в архив

организации.

21.

Наличие положения о центральной экспертной (экспертной)

комиссии (далее - ЦЭК (ЭК)). Организация работы ЦЭК (ЭК).

22.

Утверждение ЭПК описей дел постоянного хранения,

согласование описей дел по личному составу и рассмотрение

актов о выделении к уничтожению документов и дел, не

подлежащих хранению за последние 5 лет.

23.

Факты незаконного уничтожения или утраты документов,

отнесенных к составу Национального архивного фонда

Республики Казахстан, и документов по личному составу.

24.

Наличие паспорта ведомственного, частного архива, других

учетных документов.

25.

Наличие в ведомственном (частном) архиве документов:

хранящихся сверх установленных сроков; документов других

организаций.

26.

Наличие научно-справочного аппарата (описи дел, исторические

справки к фондам, каталоги, карточки, справки).

27.

Наличие пожарной и охранной сигнализации, металлических

дверей и стеллажей, приборов учета и регистрации

температурно-влажностного режима.

28.

Наличие помещения для хранения документов ведомственного,

частного архива.


      Должностное (ые) лицо (а)

      ______________ _________ ____________

      (должность) (подпись) (Ф.И.О.)

      ______________ _________ ____________

      (должность) (подпись) (Ф.И.О.)

      Руководитель проверяемого субъекта

      _________________________ ____________

      (Ф.И.О., должность) (подпись)

  Приложение 2
к совместному приказу
Министра культуры и информации
Республики Казахстан
от 11 февраля 2010 года № 24
и Министра экономики и бюджетного
планирования Республики Казахстан
от 17 февраля 2010 года № 67

      Форма

Проверочный лист
по проверке органов управления и ведения архивным делом

      Государственный орган, назначивший проверку ________________________

      ____________________________________________________________________

      Акт о назначении проверки __________________________________________

      (№, дата)

      Наименование государственного учреждения ___________________________

      ____________________________________________________________________

      РНН (ИИН), БИН______________________________________________________

      Адрес места нахождения _____________________________________________

      ____________________________________________________________________

Перечень требований

1.

Организация деятельности Управления архивов и документации по

координации работы архивных учреждений (наличие положения об

управлении, должностных инструкций).

2.

Организация работы консультативно-совещательных органов

(Коллегии управления, Экспертно-проверочной методической

комиссии, Дирекции архива).

3.

Планирование работы органов управления и ведения архивным

делом и их структурных подразделений, работников.

4.

Контроль за выполнением поручений вышестоящих органов,

принятых решений, планов. Учет труда работников, отчетность.

5.

Рассмотрение вопросов состояния архивного дела и работы с

документами на заседаниях маслихатов, акиматов за последние 3

года.

6.

Повышение квалификации работников архивной сферы.

7.

Организация научно-исследовательской и методической работы в

области архивоведения, документоведения, археографии,

вспомогательных исторических дисциплин. Внедрение результатов

исследований и разработок в практику работы архивных

учреждений.

8.

Использование автоматизированных информационных технологий в

области архивного дела.

Организация работы по документационному обеспечению

управления, в том числе с обращениями граждан. Наличие

нормативных правовых документов, регулирующих порядок работы с

документами.

9.

Объем Национального архивного фонда и документов по личному

составу, хранящихся в архивных учреждениях. Оборудование

зданий и хранилищ архивов средствами пожаротушения, охраны и

сигнализации.

10.

Создание оптимального температурно-влажностного, светового,

санитарно-гигиенического, противопожарного, охранного режимов.

11.

Оборудование хранилищ средствами хранения. Размещение

документов в хранилищах, в том числе документов обособленного

хранения.

12.

Контроль и учет за наличием, техническим и физико-химическим

состоянием документов. Результаты контроля.

13.

Состояние работы по выдаче документов и описей из хранилищ.

Контроль за сохранностью выданных документов. Возвращение

документов в хранилище.

14.

Организация работы по созданию

Государственного страхового фонда копий документов.

15.

Состояние работы по выявлению особо ценных документов,

отнесению документов Национального архивного фонда к объектам

национального достояния Республики Казахстан.

16.

Учет документов Национального архивного фонда и других

архивных документов. Организация работы по централизованному

государственному учету документов Национального архивного

фонда Республики Казахстан. Качество работы.

17.

Состав учетных документов. Соблюдение требований к ведению

учетных документов. Наличие баз данных.

18.

Контроль за состоянием ведомственных архивов и организацией

документов в делопроизводстве организаций:

1) количество организаций-источников комплектования, из них

имеют специально оборудованные помещения, штатных работников;

2) объем хранящихся в них документов, в том числе количество

дел по личному составу, а также хранящихся сверх установленных

сроков;

3) обеспеченность организаций нормативными правовыми актами и

методическими пособиями по вопросам документирования, работы

ведомственных архивов, номенклатурами дел, перечнями в том

числе разработанными архивами;

4) общее состояние делопроизводства в организациях, источниках

комплектования архивов. Эффективность проверок по вопросам

делопроизводства и работы ведомственных архивов.

19.

Экспертиза ценности документов, роль Экспертной проверочной

комиссии, периодичность ее заседания, перечень рассматриваемых

вопросов, взаимодействие с экспертными комиссиями, работа со

списками учреждений, источниками комплектования, качество

научно-технической обработки документов, обеспечение полноты

документов. Работа архивов по упорядочению документов

ликвидированных (реорганизованных) организаций.

20.

Ведение централизованного государственного учета документов

Национального архивного фонда, хранящихся в ведомственных и

частных архивах. Обобщение и анализ итогов учета.

21.

Учеба и повышение квалификации работников служб

документационного обеспечения организаций источников

комплектования и ведомственных архивов (количество проводимых

совещаний-семинаров, их периодичность, тематика).

22.

Учет работы с источниками комплектования Национального

архивного фонда.

23.

Состав и система научно-справочного аппарата. Типы архивных

справочников, их виды и разновидность (опись дел,

путеводитель, каталог, указатель, обзор). Качество их

составления.

24.

Внедрение автоматизированных информационно-поисковых систем.

25.

Формы использования документов (обеспечение пользователей

информацией в соответствии с их запросами, а также в

инициативном порядке, работа читального зала, экспонирование

документов на выставках, использование документов в средствах

массовой информации, проведение информационных мероприятий с

использованием документов, выдача документов во временное

пользование, публикация документов, в том числе сотрудниками

архивов). Сроки и качество выполнения запросов.

26.

Качество и своевременность исполнения запросов, в том числе

социально-правового характера, достоверность содержания

(выборочно), методическая обеспеченность выполняемых работ при

исполнении запросов.


      Должностное (ые) лицо (а)

      ______________ _________ _____________

      (должность) (подпись) (Ф.И.О.)

      ______________ _________ _____________

      (должность) (подпись) (Ф.И.О.)

      Руководитель государственного учреждения ________________ _________

      (Ф.И.О., должность) (подпись)