Мемлекеттік органдардың интранет-порталының жұмыс істеуін қамтамасыз ету жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2012 жылғы 19 қыркүйектегі № 617 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 19 қазанда № 8023 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2016 жылғы 14 сәуірдегі № 377 бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 14.04.2016 № 377 бұйрығымен.

      «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 6-бабының 9) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік органдардың интранет-порталының жұмыс істеуін қамтамасыз ету жөніндегі нұсқаулығы бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Ақпараттық технологиялар саласындағы мемлекеттік саясат департаменті (Қ.Б. Елеусізова) белгіленген заңнамалық тәртіпте:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуінен кейін оның бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын және оның Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің интернет-ресурсында орналасуын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарына - Мемлекеттік органдардың интранет-порталы қатысушыларының назарына жеткізуін қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация вице-министрі С.С. Сарсеновке жүктелсін.
      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                           А. Жұмағалиев

Қазақстан Республикасы    
Көлік және коммуникация   
министрінің        
2012 жылғы 19 қыркүйектегі
№ 617 бұйрығымен бекітілген

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік органдардың
интранет-порталының жұмыс істеуін қамтамасыз ету жөніндегі
нұсқаулық

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік органдардың интранет-порталының жұмыс істеуін қамтамасыз ету жөніндегі нұсқаулық (бұдан әрі – Нұсқаулық) «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы
11 қаңтардағы Заңының 6-бабының 9) тармақшасына сәйкес әзірленді.
      2. Нұсқаулық Мемлекеттік органдардың интранет-порталының (бұдан әрі – МО ИП) жұмыс істеуін қамтамасыз ететін қатысушылардың өзара іс-қимылының рәсімдері нақтылайды.
      3. Осы Нұсқаулықтың әрекеті Қазақстан Республикасы мемлекеттік құпияларын құрайтын мәліметтерден тұратын электрондық құжаттарға, сондай-ақ таратуға шектелген қызмет ақпараты бар, «Қызмет бабында пайдалану үшін» шектелген белгісі бар электрондық құжаттарға таратылмайды.
      4. Осы нұсқаулықта пайдаланылатын негізгі ұғымдар:
      1) ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі - уәкілетті орган) - ақпараттандыру және «электрондық үкімет» саласындағы басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган;
      2) ақпараттандыру саласындағы ұлттық оператор (бұдан әрі - ұлттық оператор) - Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешiмiмен құрылған, мемлекеттiк ақпараттық жүйелер мен мемлекеттiк электрондық ақпараттық ресурстарды интеграциялау жөнiндегi, ақпараттандыру саласындағы бiрыңғай техникалық саясатты iске асыруға қатысу жөнiндегi мiндеттер, «электрондық үкiметтiң» инфрақұрылымы жобалық интеграторының функциялары жүктелген заңды тұлға;
      3) Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының куәландырушы орталығы (бұдан әрі - МО КО) – Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының электрондық құжат айналымы бірыңғай жүйесіне қатысушыларға қызмет көрсететін куәландырушы орталық;
      4) мемлекеттік органдардың бірыңғай көліктік ортасының операторы (бұдан әрі - МО БКО операторы) - мемлекеттік органдардың бірыңғай көліктік ортасының аппараттық-бағдарламалық кешені бар және Қазақстан Республикасы Үкіметімен анықталатын мемлекеттік органдарға, аумақтық бөлімдерде және ведомствоға бағынысты ұйымдар байланыс қызметін беретін заңды тұлға;
      5) мемлекеттік органдардың интранет-порталы (бұдан әрі – МО ИП) – мемлекеттік органдардың ведомстволық және ведомствоаралық бизнес-үдерістерін автоматтандыру үшін арналған ақпараттық жүйе;
      6) мемлекеттік органдардың куәландырушы орталығының әкімшісі (бұдан әрі – МО КО әкімшісі) – серверлерді техникалық сүйемелдеуді, сонымен қатар МО КО серверлеріндегі операциялық жүйелерді әкімшілендіруді жүзеге асыратын заңды тұлға;
      7) МО ИП қатысушы – МО ИП-да электрондық түрдегі құжаттарды жинау, өңдеу, сақтау және тарату үдерістеріне қатысатын мемлекеттік орган немесе лауазымды адам;
      8) МО ИП пайдаланушыларын қолдау қызметі – МО ИП пайдаланушыларының сұрау салудың орталықтандырылған қабылдауды, тіркеуді, алғашқы консультацияны және МО ИП экскалацияны, сонымен қатар сұраныстардың орындалу мониторингі мен өтініш беруші хабарлауды жүзеге асырады;
      9) МО ИП серверлерінің әкімшісі – МО ИП серверлік жабдықтары мен жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етуді жүйелі-техникалық әкімшілендіруді жүзеге асыратын заңды тұлға;
      10) пайдаланушыларды қолдаудың әкімшісі - мемлекеттік органдарда МО ИП сүйемелдеуді жүзеге асыратын заңды тұлға.
      5. МО ИП жұмыс істеуін қамтамасыз ету үдерісінде қатысушылар:
      1) ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган;
      2) МО ИП қатысушы;
      4) пайдаланушыларды қолдау әкімшісі;
      5) МО ИП серверлерінің әкімшісі;
      7) МО БКО әкімшісі;
      8) МО КО әкімшісі.

2. Мемлекеттік органдардың интранет-порталының
жұмыс істеуін қамтамасыз ететін қатысушылардың
арасындағы өзара іс-қимылы

      6. Ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган, соның ішінде келесі орындаушылармен мемлекеттік органдарда МО БКО, МО КО, МО ИП бағдарламалық-аппараттық кешенін сүйемелдеу жөніндегі ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен жұмыстарды орындау бойынша шарттық қатынастар жасайды:
      1) МО ИП пайдаланушыларын қолдау әкімшісі;
      2) МО ИП серверлерінің әкімшісі;
      3) МО БКО әкімшісі;
      4) МО КО әкімшісі.
      7. МО ИП-ың, мемлекеттік органдардың бірыңғай көліктік ортасының, МО КО-ның жұмыс істеуі және МО ИП-ға қатысушылардың тізбесі мен олардың міндеттері және жауапкершілігі ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен жұмыстарды орындауға тапсырыс беруші мемлекеттік органдар және пайдаланушы ұйым (орындаушы ұйымдар) арасындағы шарттарға сәйкес айқындалады және ақпараттық қауіпсіздік талаптары орындала отырып жүзеге асырылады.
      8. Пайдаланушыларды қолдау әкімшісі МО ИП бағдарламалық кешенді сүйемелдеу жөніндегі жұмыстарды орындаудың көпжақты жылдық
жоспар-кестелерін әзірлейді және МО ИП жұмыс істеуін қамтамасыз ету үдерісінің барлық қатысушыларымен келіседі.
      9. МО ИП қатысушысы МО ИП жұмыс істеуін қамтамасыз етудің шеңберінде жұмыстарды жүзеге асыру үшін мемлекеттік органның ғимаратында тиісті қызметтердің әкімшісімен қолжетімділікті қамтамасыз етеді және ведомствода МО ИП жұмыс істеу жұмыстарын үйлестіру үшін жауапты қызметкерді анықтау қажет.
      10. МО ИП қатысушысы МО ИП пайдаланушыларын қолдау әкімшісіне мынадай құрамда жұмыс орынын ұсынады:
      1) МО ИП жергілікті есептеу желісіне қосылған және мемлекеттік органдардың бiрыңғай көлiк ортасы (бұдан әрі - МО БКО) арқылы МО ИП, ЭҚАБЖ және МО КО-на қолжетімділігі бар компьютер;
      2) телефон;
      3) үстел;
      4) орындық.
      11. Ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган МО ИП жұмыс істеуін қамтамасыз ету шеңберінде жүзеге асырады:
      1) МО ИП қатысушыларының тізімін бекіту және жаңарту;
      2) МО ИП жұмыстарды ұйымдастыру үшін талаптарды әзірлеу;
      3) МО ИП телекоммуникациялық, аппараттық және лицензиялық бағдарламалық жабдықтау.
      12. Пайдаланушыларды қолдаудың әкімшісі Астана уақыты бойынша жұмыс күндері сағат 9:00-ден 19:00-ге дейін, сенбі күні сағат 10:00-ден 13:00-ге дейін МО ИП сүйемелдеу жөніндегі жұмыстарды қамтамасыз етеді.
      13. МО ИП қатысушысы МО ИП жұмыс істеу мәселелері жөнінде МО ИП пайдаланушыларын қолдау қызметіне телефон, электрондық пошта бойынша тапсырыс береді.
      14. МО ИП жұмыс істеу мәселелері бойынша МО ИП қатысушысынан тапсырыстар МО ИП пайдаланушыларын қолдау қызметінде тіркеледі және тиісті қызметтердің әкімшілеріне орындау үшін жолданады.
      15. МО ИП жұмыс істеуін қамтамасыз ету жөніндегі тиісті қызметтердің әкімшілері өтініштерге жедел ден қоюды жүзеге асырады.
      16. МО ИП пайдаланушыларын қолдау қызметі өтініштің орындалу  жай-күйі туралы өтініш берушіге телефон немесе электрондық пошта бойынша хабарлайды.
      17. МО ИП жұмыс істеуін тоқтатуға немесе жұмыс істеу шарттарын өзгертуге әсер ететін жоспарлы және жоспардан тыс профилактикалық жұмыстарды орындау қажетттілігі жағдайында (электр қорегінің ажыратылуы, телекоммуникациялық желілер бойынша жұмыстарды жүргізу, қайтадислокация) МО ИП жұмыс істеуін қамтамасыз ету үдерісіне қатысушысы үдеріске қалған мүдделі қатысушыларға жоғарыда аталған жұмыстарды жүргізу басталғанға дейін кем дегенде 24 сағат ішінде хабарлайды.
      18. МО ИП қатысушысы МО ИП пайдаланушыларын қолдау әкімшісіне, МО ИП серверлерінің әкімшісіне, МО БКО әкімшісіне, МО КО әкімшісіне пайдаланушылардың жұмыс станцияларына, желілік құрал-жабдықтарға, серверлік үй-жайға қолжетілімділікті қамтамасыз етеді.
      19. Пайдаланушыларды қолдау әкімшісі МО ИП қатысушысынан оқытуға тапсырыстарды беруі бойынша МО ИП-да жұмыс істеуге жаңа пайдаланушыларды оқытуды жүргізеді.
      20. МО ИП қатысушысы МО ИП пайдаланушы болып табылатын жаңадан келген қызметкерге есептік жазбасын жүргізуге тапсырысты ресімдейді және МО ИП пайдаланушыларын қолдау қызметіне ұсынады.
      21. МО ИП қатысушысы сонымен қатар МО ИП анықтамалығында өзінің ведомствосы қызметкерлерінің тізімін уақтылы өзектілеуді жүргізеді.
      22. МО ИП қатысушысы пайдаланушылармен – өз ведомствосының қызметкерлерімен МО ИП пайдалану мониторингін жүргізеді.
      23. Пайдаланушыларды қолдау әкімшісі МО ИП қатысушының сұрау салуы бойынша МО ИП жұмыс құжаттамаларын ұсынады.
      24. Пайдаланушыларды қолдау әкімшісі МО ИП жұмыс істеуі көрсеткіштерінің мониторингін жүргізеді, талдауды жүзеге асырады, тәуекелдерді анықтайды және оларды ескерту жөніндегі ұсынысты енгізеді.

3. МО ИП-нің серверлік жабдықтарын әкімшілендіру

      25. МО ИП серверлерінің әкімшісі Астана уақыты бойынша жұмыс күндері сағат 9:00-ден 18:30-ға дейінгі режимде МО ИП серверлік жабдықтарын және жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етудің әкімшілендірілуін орындайды, сондай-ақ жылына тәулігіне 24 сағат, аптасына 7 күн, жылына 365 күн режимінде МО ИП серверлік жабдықтарына және жүйелік бағдарламаны қамтамасыз етуге мониторингті және бақылауды жүргізеді.
      26. МО ИП серверлерінің әкімшісі МО ИП-нің жұмыс істеуі мәселелері бойынша түскен тапсырыстарға жедел ден қоюды қамтамасыз етеді.
      27. МО ИП серверлерінің әкімшісі профилактикалық іс-шараларды жүргізеді және МО ИП серверлік жабдықтарында жұмыс істеудің сенімділігін арттыру жөніндегі шараларды қабылдайды.
      28. МО ИП серверлерінің әкімшісі техникалық қолдауға және МО пайдаланушыларының жұмыс станцияларына жауапты МО қызметкеріне МО ИП жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етудің жұмыс істемеуін және техникалық жабдықтардың жарамсыздығы туралы Support_IPGO@nitec.kz мекенжайына электрондық поштасы бойынша хабарлайды.
      29. МО ИП серверлерінің әкімшісі МО ИП операциялық жүйесінің, деректер қорын және жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етудің резервтік көшірмесін орындайды.
      30. МО ИП серверлерінің әкімшісі мониторингтің нәтижесінде анықталған осалдықтарды уақтылы жояды.

4. МО ИП пайдаланушыларының жұмыс станцияларын және
мемлекеттік органның жергілікті есептеу желісін әкімшілендіру

      31. МО ИП пайдаланушыларының жұмыс станцияларына және мемлекеттік органның жергілікті есептеу желісіне талаптар осы Нұсқаулықтың Қосымшасында келтірілген.
      32. МО ИП қатысушысы МО ИП жұмыс істеуін қолдайтын жергілікті есептеу желісінің жұмысын тәулігіне 24 сағат, аптасына 7 күн, жылына 365 күн режимінде электр қоректі қамтамасыз етеді.
      33. МО ИП қатысушысы МО ИП пайдаланушыларының жұмыс станцияларына жүйелік қызмет көрсетуді орындайды.
      34. МО ИП қатысушысы МО ИП пайдаланушылардың жұмыс станцияларының вирусқа қарсы қорғауышын қамтамасыз етеді.

5. БКО-ның және МО КО жұмыс істеуі

      35. МО БКО-ға қосылу үшін МО ИП қатысушысы ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органына жүгінеді.
      36. МО БКО-ға МО ИП қатысушысын қосу ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органмен келісім бойынша МО БКО әкімшісімен жүзеге асырылады.
      37. МО БКО әкімшісі келесі функцияларды:
      1) тәулігіне 24 сағат, аптасына 7 күн, жылына 365 күн режимінде МО БКО-ның үздіксіз жұмыс істеуін қамтамасыз етуді;
      2) МО БКО арқылы МО ИП-на қолжетімділікті қамтамасыз етуді;
      3) МО БКО жұмыс істеуінің мәселелері бойынша тапсырыстарға шұғыл әрекет етуді орындайды.
      38. МО КО әкімшісі келесі функцияларды орындайды:
      1) тәулігіне 24 сағат, аптасына 7 күн, жылына 365 күн режимінде МО КО серверлерінің жұмыс жасауын қамтамасыз ету;
      2) МО КО серверлерінің жұмыс жасауын мониторингі;
      3) регламенттелетін құжаттарға сәйкес тіркеу куәліктерін тіркеу, беру, кері шақыру (жою);
      4) МО КО пайдаланушыларына техникалық қолдау көрсету.

6. МО бағдарламалық қамтамасыз етуді жаңарту

      39. МО ИП қатысушы МО ИП пайдаланушыларды қолдау әкімшісіне МО ИП бағдарламалық қамтамасыз етуін дамыту жөніндегі ұсыныстарды қарауға енгізуі мүмкін.
      МО ИП бағдарламалық қамтамасыз етуін дамыту жөніндегі ұсыныстар өзгерістің негіздемесін міндетті көрсетумен МО ИП пайдаланушыларды қолдау қызметі арқылы жазбаша түрде енгізілуі мүмкін.
      40. Пайдаланушыларды қолдау әкімшісі ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органмен бірлесіп МО ИП қолдану мүмкіндігі бөлігінде құжаттандыру және құжаттаманы басқару мәнінің мақсаттылығына және сәйкестігіне, сондай-ақ бұрын ұсынылған ұсыныстармен қайшы болмауына МО ИП бағдарламалық қамтамасыз етуді дамыту бойынша ұсыныстарды қарайды және талдайды.
      41. МО ИП пайдаланушыларды қолдау қызметі қарау ұсыныстары туралы МО ИП қатысушысына жазбаша немесе басқа байланыс құралдармен хабарлайды.

Мемлекеттік органдардың 
интранет-порталында жұмыс
істеуін қамтамасыз ету 
жөніндегі нұсқаулығына
қосымша      

1. МО ИП пайдаланушыларының жұмыс станцияларына және
мемлекеттік органның жергілікті есептеу желісіне талаптар

      1. МО ИП қатысушымен МО ИП жұмыс істеуінің техникалық шартына:
      1) МО ИП пайдаланушыларын келесі аппараттық сипаттамалармен және белгіленген бағдарламалық қамтамасыз етумен мынадай компьютерлерімен қамтамасыз ету:
      Microsoft Windows XP операциялық жүйесі;
      Internet Explorer 8.0, Mozilla Firefox 11.0, Opera 9.8, Google Chrome 18.0 кем емес нұсқасымен браузерлердің біреуі;
      вирусқа қарсы бағдарламалық қамтамасыз ету;
      40 Гб кем емес көлемдегі қатты дискі;
      процессор, оның жиілігі 3 ГГц кем емес;
      оперативтік зерде, оның көлемдегі 512 Мб кем емес;
      үздіксіз қорек көзі.
      2) пайдаланушының компьютерінің МО ИП, ЭҚАБЖ қосылғаны;
      3) IP адресі мен домендік атаулары бойынша МО БКО тораптарында МО ИП ресурстарына мемлекеттік органдардың жергілікті есептеу желісінен қолжетімділікті ұсыну мынадай талаптарға сәйкес:
      бөлінген желілер бойынша немесе оптикалық арналар бойынша МО БКО қосылғаны;
      барлық жұмыс станцияларында желілік күйге келтіруге шлюзді (Gateway) анықтау;
      барлық жұмыс станцияларында ДНС серверін желілік күйге келтіруді анықтау;
      ақпараттарды (свитч, хаб және тағы басқа) берудің кез келген құрылғыларын пайдаланусыз мемлекеттік органдардың жергілікті есептеу желісінің (шлюз) және МО БКО жабдықтарын қосу.
      шлюздің функциясына орындайтын мемлекеттік органның жабдығына МО БКО жабдықтарын қосу үшін FastEthernet 10/100 Мбит/сек бос портының болуы.
      2. МО ИП құжаттарға қол қою функциялары бар пайдаланушылардың жұмыс орындарына:
      МО БКО арқылы МО КО жұмыс станцияларына қолжетімділіктің болуы;
      МО КО берілген кілттік ақпаратты тасығыштарында тіркеу куәліктерінің бар болуы кіреді.

Об утверждении Инструкции по обеспечению функционирования интранет-портала государственных органов

Приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 19 сентября 2012 года № 617. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 октября 2012 года № 8023. Утратил силу приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 14 апреля 2016 года № 377

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 14.04.2016 № 377.

      В соответствии с подпунктом 9) статьи 6  Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемую Инструкцию по обеспечению функционирования интранет-портала государственных органов Республики Казахстан.
      2. Департаменту государственной политики в области информационных технологий Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (Елеусизова К.Б.) в установленном законодательством порядке:
      1) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан его официальное опубликование в средствах массовой информации и размещение на интернет-ресурсе Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, доведение его до сведения государственных органов Республики Казахстан – участников Интранет-портала государственных органов.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Сарсенова С. С.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    А. Жумагалиев

Утверждена         
приказом Министра     
транспорта и коммуникаций  
Республики Казахстан   
от 19 сентября 2012 года № 617

Инструкция по обеспечению функционирования
интранет–портала государственных органов Республики Казахстан

1. Общие положения

      1. Настоящая Инструкция по обеспечению функционирования интранет – портала государственных органов (далее – Инструкция) разработана в соответствии с подпунктом 9) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации».
      2. Инструкция детализирует процедуру взаимодействия участников обеспечения функционирования интранет–портала государственных органов (далее – ИП ГО).
      3. Действие настоящей Инструкции не распространяется на электронные документы, содержащие сведения, составляющие государственные секреты Республики Казахстан, а также на электронные документы, содержащие служебную информацию ограниченного распространения, имеющую ограничительную пометку «Для служебного пользования».
      4. Основные понятия, используемые в настоящей Инструкции:
      1) уполномоченный орган в сфере информатизации
(далее – уполномоченный орган) – государственный орган, осуществляющий руководство в сфере информатизации и «электронного правительства»;
      2) национальный оператор в сфере информатизации
(далее - национальный оператор) - юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан, на которое возложены задачи по интеграции государственных информационных систем и государственных электронных информационных ресурсов, по участию в реализации единой технической политики в сфере информатизации, функции проектного интегратора инфраструктуры «электронного правительства»;
      3) удостоверяющий центр государственных органов Республики Казахстан (далее - УЦ ГО) – удостоверяющий центр, обслуживающий участников единой системы электронного документооборота государственных органов Республики Казахстан;
      4) оператор единой транспортной среды государственных органов (далее – администратор ЕТС ГО) – юридическое лицо, имеющее аппаратно-программный комплекс единой транспортной среды государственных органов и предоставляющее услуги связи государственным органам, территориальным подразделениям и подведомственным организациям, определяемое Правительством Республики Казахстан;
      5) интранет-портал государственных органов (далее – ИП ГО) – информационная система, предназначенная для автоматизации ведомственных и межведомственных бизнес–процессов государственных органов;
      6) администратор удостоверяющего центра государственных органов (далее – администратор УЦ ГО) – юридическое лицо, осуществляющее техническое сопровождение серверов, а также администрирование операционных систем на серверах УЦ ГО;
      7) участник ИП ГО – государственный орган или должностное лицо, участвующее в процессах сбора, обработки, хранения и распространения документов в электронном виде на ИП ГО;
      8) служба поддержки пользователей  ИП ГО – юридическое лицо, осуществляющее централизованный прием, регистрацию, первичную консультацию и эскалацию запросов пользователей ИП ГО, а также  мониторинг исполнения запросов и уведомление заявителя;
      9) администратор серверов ИП ГО – юридическое лицо, осуществляющее системно-техническое администрирование серверного оборудования и системного программного обеспечения ИП ГО;
      10) администратор поддержки пользователей – юридическое лицо, осуществляющее сопровождение ИП ГО.
      5. Участниками процесса обеспечения функционирования ИП ГО являются:
      1) уполномоченный орган в сфере информатизации;
      2) участник  ИП ГО;
      3) администратор поддержки пользователей;
      4) администратор серверов ИП ГО;
      5) администратор ЕТС ГО;
      6) администратор УЦ ГО.

2. Взаимодействие между участниками обеспечения
функционирования интранет–портала государственных органов

      6. Уполномоченный орган в сфере информатизации заключает договорные отношения, в том числе по выполнению совместных работ по обеспечению информационной безопасности со следующими исполнителями работ по сопровождению программно-аппаратного комплекса ИП ГО в государственных органах, ЕТС ГО, УЦ ГО:
      1) администратор поддержки пользователей;
      2) администратор серверов ИП ГО;
      3) администратор ЕТС ГО;
      4) администратор УЦ ГО.
      7. Функционирование ИП ГО, единой транспортной среды государственных органов, УЦ ГО и перечень участников ИП ГО и их обязанности и ответственность определяются и осуществляются с выполнением требований информационной безопасности в соответствии с договорами на выполнение совместных работ по обеспечению информационной безопасности между государственными органами и эксплуатирующими организациями (организациями-исполнителями).
      8. Администратор поддержки пользователей разрабатывает многосторонние годовые план-графики выполнения работ по сопровождению программного комплекса ИП ГО и согласовывает со всеми участниками процесса обеспечения функционирования ИП ГО.
      9. Участник ИП ГО обеспечивает доступ администраторам соответствующих служб в здание государственного органа для осуществления работ в рамках обеспечения функционирования ИП ГО и определяет работника, ответственного за координацию работ функционирования ИП ГО в ведомстве.
      10. Участник ИП ГО предоставляет рабочее место администратору поддержки пользователей ИП ГО в следующем составе:
      1) компьютер, подключенный к локальной вычислительной сети и имеющий доступ к ИП ГО, ЕСЭДО и УЦ ГО через единую транспортную среду государственных органов (далее – ЕТС ГО);
      2) телефон;
      3) стол;
      4) стул.
      11. Уполномоченный орган в сфере информатизации в рамках обеспечения функционирования ИП ГО государственных органов осуществляет:
      1) утверждение и обновление списка участников ИП ГО;
      2) разработку требований для организации работ на ИП ГО;
      3) телекоммуникационное, аппаратное и лицензионное программное оснащение ИП ГО.
      12. Администратор поддержки пользователей обеспечивает работы по сопровождению ИП ГО в режиме с 9:00 до 19:00 часов в рабочие дни, в субботу с 10:00 до 13:00 часов времени Астаны.
      13. Участник ИП ГО подает заявки по вопросам функционирования ИП ГО по телефону, электронной почте в службу поддержки пользователей ИП ГО.
      14. Заявки от участника ИП ГО по вопросам функционирования ИП ГО регистрируются в службе поддержки пользователей ИП ГО и передаются для исполнения администраторам соответствующих служб.
      15. Администраторы соответствующих служб по обеспечению функционирования ИП ГО осуществляют оперативное реагирование на заявки.
      16. Служба поддержки пользователей ИП ГО информирует заявителя о состоянии исполнения заявки по телефону или электронной почте.
      17. В случае необходимости выполнения плановых и внеплановых профилактических работ, влекущих остановку либо изменение условий функционирования ИП ГО (отключение электропитания, проведение работ по телекоммуникационной сети, передислокация) участник процесса обеспечения функционирования ИП ГО информирует остальных заинтересованных участников процесса минимум за 24 часа до начала проведения вышеуказанных работ.
      18. Участник ИП ГО обеспечивает доступ администратору поддержки пользователей, администратору серверов ИПГО, администратору ЕТС ГО, администратору УЦ ГО к рабочим станциям пользователей, сетевому оборудованию, серверному помещению.
      19. Администратор поддержки пользователей проводит обучение новых пользователей работе в ИП ГО по предоставлению заявки на обучение от участника ИП ГО.
      20. Участник ИП ГО оформляет заявку на заведение учетной записи для вновь прибывшего работника, являющегося пользователем ИП ГО и предоставляет в службу поддержки пользователей ИП ГО.
      21. Участник ИП ГО также своевременно проводит актуализацию списка сотрудников своего ведомства в справочнике ИП ГО.
      22. Участник ИП ГО ведет мониторинг эксплуатации ИП ГО пользователями - работниками своего ведомства.
      23. Администратор поддержки пользователей предоставляет по запросу участника ИП ГО рабочую документацию по ИП ГО.
      24. Администратор поддержки пользователей ведет мониторинг показателей функционирования ИП ГО, осуществляет анализ, выявляет риски и вносит предложения по их предупреждению.

3. Администрирование серверного оборудования ИП ГО

      25. Администратор серверов ИП ГО выполняет администрирование серверного оборудования и системного программного обеспечения ИП ГО в режиме с 9:00 до 18:30 часов в рабочие дни по времени г. Астаны, также ведет мониторинг и контроль за серверным оборудованием и системным программным обеспечением ИП ГО в режиме 24 часа в сутки, 7 дней в неделю, 365 дней в году.
      26. Администратор серверов ИП ГО обеспечивает оперативное реагирование на заявки, поступившие по вопросам функционирования ИП ГО.
      27. Администратор серверов ИП ГО проводит профилактические мероприятия и принимает меры по повышению надежности работы на серверном оборудовании ИП ГО.
      28. Администратор серверов ИП ГО извещает работника ГО, отвечающего за техническую поддержку и рабочих станций пользователей ГО о случаях неработоспособности системного программного обеспечения и неисправности технического оборудования ИП ГО по электронной почте на адрес Support_IPGO@nitec.kz.
      29. Администратор серверов ИП ГО выполняет резервное копирование операционной системы, баз данных и системного программного обеспечения ИП ГО.
      30. Администратор серверов ИП ГО своевременно устраняет уязвимости, выявленные в результате мониторинга.

4. Администрирование рабочих станций пользователей ИП ГО
и локальной вычислительной сети государственного органа

      31. Требования к рабочим станциям пользователей ИП ГО и локальной вычислительной сети государственного органа приведены в приложении к настоящей Инструкции.
      32. Участник ИП ГО обеспечивает работу локальной вычислительной сети, поддерживающей функционирование ИП ГО, и электропитания в режиме 24 часа в сутки, 7 дней в неделю, 365 дней в году.
      33. Участник ИП ГО выполняет системное обслуживание рабочих станций пользователей ИПГО.
      34. Участник ИП ГО обеспечивает антивирусную защиту рабочих станций пользователей ИПГО.

5. Функционирование ЕТС ГО и УЦ ГО

      35. Для подключения к ЕТС ГО участник ИП ГО обращается в уполномоченный орган в сфере информатизации.
      36. Подключение Участника ИП ГО к ЕТС ГО осуществляется администратором ЕТС ГО по согласованию с уполномоченным органом в сфере информатизации.
      37. Администратор ЕТС ГО выполняет следующие функции:
      1) обеспечение бесперебойного функционирования ЕТС ГО в режиме 24 часа в сутки, 7 дней в неделю, 365 дней в году;
      2) обеспечение доступа к ИП ГО посредством ЕТС ГО;
      3) оперативное реагирование на заявки по вопросам функционирования ЕТС ГО.
      38. Администратор УЦ ГО выполняет следующие функции:
      1) обеспечение функционирования серверов УЦ ГО в режиме 24 часа в сутки, 7 дней в неделю, 365 дней в году;
      2) мониторинг работоспособности серверов УЦ ГО;
      3) регистрация, выдача, отзыв (аннулирование) регистрационных свидетельств согласно регламентирующим документам;
      4) техническая поддержка пользователям УЦ ГО.

6. Обновление программного обеспечения ИП ГО

      39. Участник ИП ГО может вносить предложения по развитию программного обеспечения ИП ГО на рассмотрение Администратору поддержки пользователей ИП ГО.
      Предложения по развитию программного обеспечения ИП ГО могут вноситься в письменном виде, посредством обращения в службу поддержки пользователей ИП ГО с обязательным указанием обоснования изменения.
      40. Администратор поддержки пользователей совместно с уполномоченным органом в сфере информатизации рассматривают и анализируют предложения по развитию программного обеспечения ИП ГО на предмет целесообразности и соответствии документированию и управления документацией в части возможности применения ИП ГО, а также отсутствия противоречия с ранее заявленными предложениями.
      41. Служба поддержки пользователей ИП ГО письменно либо посредством иных средств связи информирует участника ИП ГО о результатах рассмотрения предложения.

Приложение                    
к Инструкциям по обеспечению  
функционирования интранет–    
портала государственных органов
Республики Казахстан          

Требования к рабочим станциям пользователей ИП ГО и
локальной вычислительной сети государственного органа

      1. В технические условия функционирования ИП ГО, обеспечиваемые участником ИП ГО входит:
      1) обеспечение пользователей ИП ГО персональными компьютерами со следующими аппаратными характеристиками и установленным программным обеспечением:
      операционная система Microsoft Windows XP;
      один из браузеров версии не менее Internet Explorer 8.0, Mozilla Firefox 11.0, Opera 9.8, Google Chrome 18.0;
      антивирусное программное обеспечение;
      жесткий диск объемом не менее 40 Гб;
      процессор, частота которого не менее 3 ГГц;
      оперативная память, объем которой не менее 512 Мб;
      источник бесперебойного питания;
      2) наличие подключения персонального компьютера  пользователя к ИП ГО, ЕСЭДО;
      3) предоставление доступа из локальной вычислительной сети государственного органа к ресурсам ИП ГО в любых узлах ЕТС ГО по IP адресам и доменным именам в соответствии со следующими требованиями:
      наличие подключения к ЕТС ГО по выделенной линии или по оптическим каналам;
      определение шлюза (Gateway) в сетевых настройках  на всех рабочих станциях;
      определение в сетевых настройках  ДНС сервера на всех рабочих станциях;
      соединения оборудования ЕТС ГО и локальной вычислительной сети государственного органа (шлюза) без использования любых устройств передачи информации (свитч, хаб и прочее),
      наличие свободного порта FastEthernet 10/100 Мбит/сек для подключения оборудования ЕТС ГО к оборудованию государственного органа, выполняющему функции шлюза.
      2. К рабочим местам пользователей, имеющим функции подписания документов на ИП ГО, входит:
      наличие доступа рабочей станции к УЦ ГО через ЕТС ГО;
      наличие регистрационных свидетельств на носителях ключевой информации, выданных УЦ ГО.