"Сыртқы мемлекеттік қаржылық бақылаудың кейбір мәселелері туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2011 жылғы 12 тамыздағы № 1-НП нормативтік қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті төрағасының 2012 жылғы 12 желтоқсандағы № 2-НП Нормативтік Қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 24 желтоқсанда № 8207 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті Төрағасының 2015 жылғы 28 қарашадағы № 11-НҚ нормативтік қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті Төрағасының 28.11.2015 № 11-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) нормативтік қаулысымен.

      Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 141-бабының 23-1) тармақшасына сәйкес Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Сыртқы мемлекеттік қаржылық бақылаудың кейбір мәселелері туралы» Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2011 жылғы 12 тамыздағы № 1-НП нормативтік қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7164 тіркелген, «Егемен Қазақстан» газетінде 2011 жылғы 24 қыркүйектегі № 453-456 (26849), 2012 жылғы 9 тамыздағы № 483-488 (27561) жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:
      аталған нормативтік қаулымен бекітілген Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың тексеру комиссиялары туралы үлгі ереже осы нормативтік қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің аппарат басшысы (В.В. Супрун) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде осы нормативтік қаулының мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.
      3. Осы нормативтік қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Төраға                                        А. Мусин

Республикалық бюджеттің атқарылуын
бақылау жөніндегі есеп комитетінің
2012 жылғы 12 желтоқсандағы   
№ 2-НП нормативтік қаулысына  
қосымша              

Республикалық бюджеттің атқарылуын 
бақылау жөніндегі есеп комитетінің
2011 жылғы 12 тамыздағы     
№ 1-НП нормативтік қаулысына   
1-қосымша           

Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың
тексеру комиссиялары туралы үлгi ереже

_________ облысы (қаласы)
мәслихатының 2012 жылғы
«___» _____ № __ шешiмiмен
бекiтiлген      

«__________ облысы (қаласы) бойынша тексеру комиссиясы»
мемлекеттiк мекемесi туралы
ЕРЕЖЕ

      Осы Ереже Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес __________ облысы (қаласы) бойынша тексеру комиссиясының мәртебесін, өкілеттіктерін және жұмысының ұйымдастырылуын айқындайды.

1. Жалпы ережелер

      1. _________ облысы (қаласы) бойынша тексеру комиссиясы (бұдан әрi – Тексеру комиссиясы) жергiлiктi бюджеттiң атқарылуына сыртқы мемлекеттiк қаржылық бақылауды жүзеге асыратын мемлекеттiк орган болып табылады.
      2. Тексеру комиссиясы жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы жылдық есепті ұсыну арқылы облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың мәслихатына (бұдан әрі – қала) тікелей есеп береді.
      3. Тексеру комиссиясы өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына, Қазақстан Республикасының заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілеріне, Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілеріне, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      4. Тексеру комиссиясы мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрлері мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Қазынашылық органдарында есепшоттары болады.
      5. Тексеру комиссиясы азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
      6. Тексеру комиссиясының егер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      7. Тексеру комиссиясы өз құзыретінің мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен, егер мұндай шешімді қабылдау осы Ережемен немесе Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен Тексеру комиссиясы төрағасының құзыретіне жатқызылған болса, Тексеру комиссиясы төрағасының қаулылары немесе бұйрықтары түрінде шешім қабылдайды.
      8. Тексеру комиссиясының құрылымын Тексеру комиссиясының төрағасы, төрт мүшесі және аппараты құрайды. Тексеру комиссиясының штат саны лимитін Қазақстан Республикасының Президенті бекітеді.
      9. Тексеру комиссиясының заңды мекенжайы:
      (индексi, облысы, қаласы, көшесi, үйі).
      10. Мемлекеттік органның толық атауы – «________ облысы (қаласы) бойынша тексеру комиссиясы» мемлекеттiк мекемесi.
      11. Тексеру комиссиясының ережесiн _________ облысының (қаласының) мәслихаты бекiтедi.
      12. Осы Ереже Тексеру комиссиясының құрылтай құжаты болып табылады.
      13. Тексеру комиссиясының қызметін қаржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.
      14. Тексеру комиссиясына кәсіпкерлік субъектілерімен Тексеру комиссиясының функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      Егер Тексеру комиссиясына Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерімен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Тексеру комиссиясының миссиясы, негізгі міндеттері,
функциялары, құқықтары мен міндеттері

      15. Тексеру комиссиясының миссиясы әкімшілік-аумақтық бірлікте қаржы тәртібін нығайту және экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ету мақсатында жергілікті бюджет қаражатын және мемлекет активтерін пайдаланудың тиімділігін арттыру болып табылады.
      16. Тексеру комиссиясының негізгі міндеттері:
      1) жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуына және мемлекет активтерiнiң пайдаланылуына жергiлiктi деңгейде сыртқы мемлекеттiк қаржылық бақылауды жүзеге асыру;
      2) Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасы, Қазақстан Республикасының мемлекеттiк сатып алу туралы заңнамасы және жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуы, бюджет қаражаты мен мемлекет активтерiнiң пайдаланылуы саласындағы Қазақстан Республикасының өзге де нормативтiк құқықтық актiлерi талаптарының сақталуын бақылау;
      3) жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуын және мемлекеттiк органдардың стратегиялық жоспарларының, аумақтарды дамыту бағдарламаларының және бюджеттiк бағдарламалардың iске асырылуын бағалау.
      17. Тексеру комиссиясының функциялары:
      1) мыналарды:
      жергiлiктi бюджеттiң атқарылуын, оның iшiнде Қазақстан Республикасы бюджет жүйесiнiң принциптерiне сәйкестігін;
      жергiлiктi мемлекеттiк органдардың стратегиялық жоспарларының, аумақтарды дамыту бағдарламаларының және бюджеттiк бағдарламалардың iске асырылуын бағалау;
      2) мыналарды:
      өз қызметiнiң бағыттары бойынша тиiмдiлiктi;
      бақылау объектiлерiнiң есепке алу және есептiлiктi жүргiзуiнiң анықтығы мен дұрыстығын;
      жергiлiктi бюджет қаражатын, оның iшiнде нысаналы трансферттер мен бюджеттiк кредиттер, байланысты гранттар, жергiлiктi атқарушы органдардың қарыздары, мемлекет активтерi түрiнде жоғары тұрған бюджеттен төмен тұрған бюджетке бөлiнген қаражатты пайдаланудың Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкестiгiн;
      жергiлiктi бюджетке түсетiн түсiмдердiң толықтығы мен уақтылылығының қамтамасыз етiлуiн, сондай-ақ жергiлiктi бюджетке түсетiн түсiмдердiң артық (қате) төленген сомаларын қайтарудың және (немесе) есепке жатқызудың дұрыстығын;
      мемлекеттiк сатып алу туралы Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуын бақылау;
      3) жергiлiктi атқарушы органдарға, мемлекеттiк органдарға және мемлекеттiк қаржылық бақылау объектiлерiне жiберiлген ұсынымдар мен тапсырмалардың орындалуын мониторингілеу мен бақылау;
      4) тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірліктің облыстың (қаланың) және аудандардың (облыстық маңызы бар қаланың) мәслихаттарына осы Ереженiң 4-тарауында белгiленген мерзiмде жергiлiктi бюджеттiң атқарылуы туралы өзiнiң мазмұны бойынша тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірліктің жергiлiктi атқарушы органының тиiстi есебiне қорытынды болып табылатын жылдық есептi ұсыну;
      5) Қазақстан Республикасының бюджет және өзге де заңнамасын жетiлдiру жөнiнде ұсынымдар енгiзу;
      6) Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің сұратуы бойынша жергілікті бюджеттердің атқарылуы туралы ақпарат ұсыну;
      18. Тексеру комиссиясының құқықтары мен міндеттері:
      Тексеру комиссиясы:
      1) Республикалық бюджеттiң атқарылуын бақылау жөнiндегi есеп комитетiне мемлекеттiк бағдарламаларды бiрлескен (қосарлас) бақылауды жүзеге асыру жөнiнде ұсыныстар енгiзуге;
      2) жергiлiктi бюджеттерге нысаналы трансферттер, кредиттер және қарыздар түрiнде бөлiнген республикалық бюджет қаражатын пайдалану мәселелерi бойынша Республикалық бюджеттiң атқарылуын бақылау жөнiндегi есеп комитетi жүргiзетiн бақылау iс-шараларына қатысуға;
      3) лауазымды адамдардың кiнәсiнен болған бұзушылықтар анықталған жағдайда, тиiстi мемлекеттiк органдарға немесе оларды тағайындаған адамдарға осы лауазымды адамдардың атқарып отырған лауазымдарға сәйкестiгi туралы ұсыныстар енгiзуге;
      4) Қазақстан Республикасының Үкiметi уәкiлеттiк берген iшкi бақылау жөнiндегi орган жергiлiктi бюджеттiң атқарылуы бөлiгiнде жүргiзген бақылау нәтижелерi бойынша қабылданған актiлердi сұратуға;
      5) мемлекеттiк органдардан, мемлекеттiк қаржылық бақылау объектiлерiнен, жеке және заңды тұлғалардан құпиялылық режимiнiң, қызметтiк, коммерциялық немесе заңмен қорғалатын өзге де құпияның сақталуын ескере отырып, жергiлiктi бюджеттiң атқарылуына сыртқы бақылауды жүргiзуге байланысты мәселелер бойынша бақылауды жоспарлауға және жүргiзуге қажеттi құжаттарды, анықтамаларды, ауызша және жазбаша түсiнiктемелердi сұратуға және алуға;
      6) «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 30 қаңтардағы кодексінде көзделген өкілеттіктер шегінде әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы хаттамалар толтыруға;
      7) бақылауды жүргiзуге мемлекеттiк органдардың тиiстi мамандарын, сондай-ақ қажет болғанда жергiлiктi бюджеттен олардың көрсеткен қызметтерiне ақы төлей отырып, аудиторлық ұйымдарды, сарапшыларды тартуға;
      8) бақылау объектiсiнен құжаттандыру және сақтандыру мәселелерiн реттейтiн Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтай отырып, бақылау қорытындысын растайтын тиiстi материалдарды (дәлелдемелердi) кедергiсiз алуға;
      9) бақылау объектiлерi лауазымды адамдарының сыртқы мемлекеттiк қаржылық бақылауды жүргiзуге байланысты мәселелер бойынша есептерiн тыңдауға құқылы.
      Тексеру комиссиясы:
      1) Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актiлерiн лауазымды адамдардың сақтамауының анықталған фактiлерi бойынша, сондай-ақ тиiмдiлiктi бақылау нәтижелерi бойынша тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің мәслихаттарына ұсыныстар енгiзуге;
      2) бақылау объектiсiнiң лауазымды адамдарының iс-әрекеттерiнде қылмыстар немесе әкiмшiлiк құқық бұзушылықтар белгiлерi анықталған жағдайда, бақылау материалдарын құқық қорғау органдарына немесе әкiмшiлiк құқық бұзушылықтар туралы iстердi қарауға уәкiлеттi органдарға беруге;
      3) бақылау және талдамалық iс-шаралар барысында анықталған (анықталатын) бұзушылықтарды болғызбау жөнiнде шаралар қабылдауға;
      4) бақылау объектілеріне жүргізілген бұрынғы тексерулердің және мемлекеттік қаржылық бақылау органдарының ұсынымдары мен ұсыныстары бойынша қабылданған шаралардың нәтижелерін талдауға және ішкі бақылау қызметтерінің қызметіне баға беруге міндетті.

3. Тексеру комиссиясының қызметін ұйымдастыру және оның
лауазымды адамдарының өкілеттіктері

      19. Тексеру комиссиясына басшылықты Тексеру комиссиясының төрағасы жүзеге асырады, ол Тексеру комиссиясына жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз функцияларын жүзеге асыруына дербес жауапты болады.
      20. Тексеру комиссиясының төрағасын мәслихат хатшысының ұсынысы бойынша облыс (қала) мәслихаты бес жыл мерзімге қызметке тағайындайды және қызметінен босатады.
      21. Тексеру комиссиясы төрағасының өкілеттіктері:
      1) Тексеру комиссиясына жалпы басшылықты жүзеге асырады және оның жұмысын ұйымдастырады;
      2) Тексеру комиссиясына жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз функцияларын жүзеге асыруына, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама талаптарының орындалуына және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жасауда Қазақстан Республикасының Заңдарында көзделген жауаптылықта болады;
      3) Тексеру комиссиясының жылдық және тоқсандық жұмыс жоспарларын бекітеді;
      4) Тексеру комиссиясының лауазымды адамдарының арасындағы міндеттерді бөледі;
      5) Қазақстан Республикасының өзге мемлекеттiк органдарында, ұйымдарында және Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде Тексеру комиссиясының атынан өкiлдiк етедi;
      6) бекiтiлген штат саны және облыстық (қалалық) бюджетте көзделген қаражат шегiнде Тексеру комиссиясы аппаратының құрылымы мен штат кестесiн бекiтедi;
      7) «Мемлекеттiк қызмет туралы» Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі Заңына сәйкес Тексеру комиссиясы аппаратының қызметкерлерiн қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      8) «Мемлекеттiк қызмет туралы» Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі Заңында белгiленген тәртiппен Тексеру комиссиясы аппаратының қызметкерлерiне тәртiптiк жаза қолданады;
      9) өз құзыретi шегiнде бұйрықтар шығарады, нұсқаулар бередi, олардың орындалуын тексередi, Тексеру комиссиясының отырыстарында қабылданған қаулыларға және өзге де актiлерге қол қояды;
      10) Тексеру комиссиясы қызметiнiң регламентiн бекiтедi;
      11) Тексеру комиссиясының жылдық (тоқсандық) жұмыс жоспары шеңберiнде жүзеге асырылатын бақылау iс-шараларының жоспарларын бекiтедi, бақылаудың кезеңдiлiгi мен ұзақтығын айқындайды;
      12) Тексеру комиссиясының мүшелерiне бақылау жүргiзуге тапсырмалар бередi;
      13) Тексеру комиссиясының құзыретi шегiнде бақылау iс-шараларын жүргiзуге қатысатын Тексеру комиссиясы аппараты қызметкерлерiнiң тобын айқындайды;
      14) Тексеру комиссиясы аппараты қызметкерлерi қызметiнiң, олар жүргiзген бақылаудың, оның iшiнде мемлекеттiк қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес бақылау объектiсiнде бола отырып жүргiзген бақылаудың жекелеген бағыттарының сапасына бақылау жүргiзудiң қажеттiгiн айқындайды;
      15) жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуын және мемлекет активтерiнiң пайдаланылуын бақылау мәселелерiне қатысты құжаттамамен құпиялылық режимiнiң, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияның сақталуын ескере отырып, кедергiсiз танысады;
      16) бақылау объектiлерiнен бақылау iс-шараларын жүргiзуге байланысты мәселелер бойынша қажеттi анықтамаларды, ауызша және жазбаша түсiнiктемелердi талап етедi және өзi белгiлеген мерзiмде алады;
      17) Тексеру комиссиясы мүшелерiнiң кандидатуралары бойынша оларды тағайындау, сондай-ақ қызметiнен босату кезінде тиiстi мәслихаттың қарауына ұсыныстар енгiзеді;
      18) тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірліктің мәслихатына аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетiнiң атқарылуы туралы жылдық есептi ұсынуды Тексеру комиссиясы мүшелерiнiң бiрiне жүктейдi;
      19) тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірліктің облыс (қала) және аудан (облыстық маңызы бар қала) әкiмдiгiнiң отырыстарына қатысуға құқылы;
      20) Тексеру комиссиясы төрағасының жанынан консультативтiк-кеңесшi және консультативтiк-сараптамалық органдар құрады;
      21) өзi болмаған жағдайда, Тексеру комиссиясы төрағасының мiндетiн Тексеру комиссиясы мүшелерiнiң бiрiне жүктейдi;
      22) Қазақстан Республикасының заңдарына және Қазақстан Республикасы Президентінің жарлықтарына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
      22. Тексеру комиссиясының мүшелерін Тексеру комиссиясы төрағасының ұсынысы бойынша облыс (қала) мәслихаты бес жыл мерзімге қызметке тағайындайды және қызметінен босатады.
      23. Тексеру комиссиясы мүшелерінің өкілеттіктері:
      1) Тексеру комиссиясының бақылау, сараптамалық-талдамалық, ақпараттық және өзге де қызметiн ұйымдастырады және жүзеге асырады;
      2) өз өкiлеттiктерiн жүзеге асыру кезінде Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтайды, тексерiлетiн бақылау объектiлерiнiң жұмыс iстеуiне кедергi жасамауы және олардың ағымдағы шаруашылық қызметiне араласпауы тиіс;
      3) жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуын бақылау мәселелерiне қатысты құжаттамаға құпиялылық режимiнiң, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияның сақталуын ескере отырып, кедергiсiз қол жеткiзе алады;
      4) бақылау объектiлерiнен бақылау iс-шараларын жүзеге асыруға байланысты мәселелер бойынша қажеттi анықтамаларды, ауызша және жазбаша түсiнiктемелердi талап етедi және өздерi белгiлеген мерзiмдерде алады;
      5) өз құзыретi шегiнде өздерi жетекшiлiк ететiн қызмет бағыттарының мәселелерi бойынша өз бетiнше шешiм қабылдайды;
      6) бақылауды тиiмдi ұйымдастыру үшiн қажеттi ресурстардың көлемiн айқындай отырып, өз құзыретi шегiнде бақылау бағдарламаларын бекiтедi;
      7) Тексеру комиссиясы аппаратының қызметкерлерiне бекiтiлген жұмыс жоспарына сәйкес бақылау iс-шараларын жүргiзуге тапсырмалар бередi;
      8) тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірліктің облыс (қала) және аудан (облыстық маңызы бар қала) әкiмдiгiнiң отырыстарына қатысуға құқылы;
      9) Қазақстан Республикасының заңдарына және Қазақстан Республикасы Президентінің жарлықтарына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
      24. Өз өкiлеттiктерiн iске асыру үшiн Тексеру комиссиясының төрағасы мен мүшелерi:
      1) бақылау нәтижелерi бойынша актiлердi қабылдайды;
      2) бақылау актiлерi негiзiнде бақылау нәтижелерi туралы қорытындылар жасайды;
      3) Тексеру комиссиясының қаулыларын қабылдайды;
      4) мемлекеттiк органдарға, ұйымдарға және лауазымды адамдарға жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуы бойынша жұмыстағы анықталған бұзушылықтарды, кемшiлiктердi жою туралы, құқық қорғау органдарына – Қазақстан Республикасының заңнамалық актiлерiнде көзделген жауаптылыққа тарту мәселелерi бойынша қаулылар немесе ұсынымдар жолдайды.
      25. Анықталған кемшiлiктердi жою, мемлекетке келтiрiлген залалдың орнын толтыру және Қазақстан Республикасы заңнамасының бұзылуына кiнәлi лауазымды адамдарды жауаптылыққа тарту жөнiнде мемлекеттiк органдар мен ұйымдардың басшыларына жiберiлген Тексеру комиссиясының қаулылары мен ұсынымдары оларда белгiлеген мерзiмдерде немесе, егер мерзiмi көрсетiлмеген болса, оларды алған күннен бастап жиырма күн iшiнде қаралуы тиiс.
      Тиiстi мемлекеттiк орган және ұйым қаулы мен ұсыным бойынша қабылданған шешiм туралы және оны iске асыру жөнiндегi шаралар туралы Тексеру комиссиясын дереу хабардар етедi.
      26. Тексеру комиссиясының төрағасы мен мүшелерiне облыс (қала) мәслихатының хатшысы қол қоятын куәлiктер берiледi.
      27. Тексеру комиссиясы төрағасының немесе мүшесiнiң орнынан түсу туралы өтiнiшi оның себебi көрсетiле отырып, облыстың (қаланың) мәслихатына берiледi.
      28. Тексеру комиссиясы мүшесiнiң орнынан түсу туралы өтiнiшi Тексеру комиссиясының төрағасын алдын ала хабардар ете отырып берiледi.
      29. Облыстың (қаланың) мәслихаты Тексеру комиссиясы төрағасының немесе Тексеру комиссиясы мүшесiнiң өкiлеттiктерiн мынадай жағдайларда
      1) орнынан түсуі қабылданғанда;
      2) оған қатысты соттың айыптау үкiмi заңды күшiне енгенде;
      3) заңды күшiне енген сот шешiмiмен оны әрекетке қабiлетсiз деп танығанда;
      4) заңды күшiне енген сот шешiмiмен оны қайтыс болды не хабарсыз кеткен деп танығанда;
      5) қайтыс болғанда;
      6) антын, Қазақстан Республикасының заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентiнiң актiлерiн және осы Ереженi бұзғанда, өздерiнiң мәртебесiмен сыйыспайтын теріс қылық жасағанда, лауазымдық міндеттерін сақтамағанда;
      7) қызметінің белгiленген мерзiмi аяқталғанда;
      8) Қазақстан Республикасының азаматтығы тоқтатылғанда;
      9) Қазақстан Республикасынан тыс жерге тұрақты тұруға кеткенде тоқтатылады.
      30. Тексеру комиссиясының төрағасы немесе мүшесi лауазымына жоғары бiлiмi және мемлекеттiк басқару, экономика, қаржы, құқық саласында кемiнде жетi жыл тәжiрибесi бар Қазақстан Республикасының азаматы тағайындалады.
      31. Тексеру комиссиясы төрағасының, мүшесiнiң қызметі олар осы қызметтен кеткен немесе осы қызметте болу мерзiмi аяқталған күннен бастап екi ай iшiнде ауыстырылады.
      Тексеру комиссиясының төрағасы, мүшесi атқаратын қызметтерiнде болу мерзiмi аяқталғаннан кейiн оларды ауыстырғанға дейiн міндеттерін атқарушы ретiнде өз қызметін жүзеге асыруды жалғастырады.
      32. Тексеру комиссиясының аппараты құрылымында бюджеттердiң кiрiс және шығыс бөлiктерi, мемлекет активтерi бойынша бақылау-талдамалық жұмысқа жауап беретiн бөлiмшелер, сондай-ақ ұйымдастырушылық-құқықтық қамтамасыз етуге жауапты бөлiмше құрылады. Тексеру комиссиясының ұсынылып отырған құрылымы осы Үлгi ережеге қосымшаға сай бекiтiледi.
      33. Тексеру комиссиясының бақылау iс-шараларын жүргiзудi, ақпараттық-талдамалық, құқықтық, консультативтік, ұйымдастырушылық және өзге де қызметiн қамтамасыз етудi Тексеру комиссиясының аппараты жүзеге асырады, ол мемлекеттiк әкiмшiлiк қызметшiлерден (бұдан әрi – аппарат қызметкерлерi) тұрады.
      34. Аппарат қызметкерлерiнiң құқықтары, мiндеттерi мен жауаптылығы, сондай-ақ олардың мемлекеттiк қызметтi өткеру жағдайлары мемлекеттiк қызмет туралы заңнамамен, еңбек заңнамасымен, осы Ережемен айқындалады.
      35. Тексеру комиссиясы аппаратының қызметкерлерi «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 25-2-бабының 5-тармағына сәйкес кейiннен сертификатталу арқылы бiлiктiлiктерін арттырудан өтуге міндетті.
      36. Тексеру комиссиясының қызметi тек қана Тексеру комиссиясының төрағасы бекiтетiн жылдық және тоқсандық жоспарларға сәйкес жүзеге асырылады.
      37. Бекiтiлген жұмыс жоспарлары ақпарат үшiн Республикалық бюджеттiң атқарылуын бақылау жөнiндегi есеп комитетiне, сондай-ақ оның сұратуы бойынша бекiтiлген жоспарларға енгiзiлген өзгерiстер туралы мәлiметтер жiберiледi.
      38. Сапаны бақылауды қоспағанда, Тексеру комиссиясының жылдық және тоқсандық жоспарлары бақылауды жүзеге асыру үшiн негiз болып табылады.
      39. Бақылау қызметiн жоспарлау мен жүргізу Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 145-бабының 4-3-тармағына сәйкес Республикалық бюджеттiң атқарылуын бақылау жөнiндегi есеп комитетi бекiтетiн тәуекелдердi басқарудың үлгi жүйесi негiзiнде жүзеге асырылады.
      40. Облыстың (қаланың) Тексеру комиссиясының бақылау iс-шараларының жылдық жоспары әрі облыстық (қалалық) бюджеттен, аудандар (облыстық маңызы бар қалалар) бюджеттерiнен қаржыландырылатын бақылау объектілерін, әрі жергiлiктi бюджетке түсетiн түсiмдердiң толықтығы мен уақтылылығын, сондай-ақ жергiлiктi бюджетке түсiмдердiң артық (қате) төленген сомаларын қайтарудың және (немесе) есептеудiң дұрыстығын бақылауды жүзеге асыратын, республикалық бюджеттен қаржыландырылатын бақылау объектiлерiн қамтуы тиіс.
      41. Тексеру комиссиясы өзiнiң бақылау қызметiн жүзеге асыру кезiнде бақылау объектiсiнен тәуелсiз болады. Тексеру комиссиясының тәуелсiздiгi:
      1) Тексеру комиссиясының қызметiне мемлекеттiк органдардың және өзге ұйымдардың заңсыз араласуына жол бермеу;
      2) мемлекеттiк органдардың сұратуы бойынша Тексеру комиссияларының қызметкерлерiн Тексеру комиссиясының жұмыс жоспарларында көзделмеген тексерулердi жүргiзуге тартуға жол бермеу;
      3) өз қызметiн жүзеге асыру үшiн тиiстi жағдайлар жасау;
      4) Тексеру комиссиясының қызметін Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасында белгіленген шекте және тәртіппен жеткілікті мөлшерде қаржыландыру жолымен қамтамасыз етiледi.
      42. Мемлекеттік органдар Тексеру комиссиясының қаржылық қызметiн бақылауды облыс (қала) мәслихатының келiсiмiмен немесе тапсырмасы бойынша жүзеге асырады.
      43. Бақылау-қадағалау функцияларын жүзеге асыратын мемлекеттiк органдар Тексеру комиссиясына оның мiндеттерiн орындауда жәрдем көрсетедi, құпиялылық режимiнiң сақталуын ескере отырып, өздерi жүргiзген тексерулердiң нәтижелерi туралы ақпаратты оның сұратуы бойынша бередi.
      44. Тексеру комиссиясының шешiмдерiн қабылдау алқалы түрде отырыста жүзеге асырылады.
      45. Тексеру комиссиясының отырысында Республикалық бюджеттiң атқарылуын бақылау жөнiндегi есеп комитетiне ұсынылатын ақпараттың және тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірліктің мәслихаттарына ұсынылатын есептердiң құрылымы, мазмұны мақұлданады, бақылау iс-шараларының қорытындылары, жоспарлау, әдiснама мәселелерi, алқалы шешiмдi талап ететiн өзге де мәселелер қаралады.
      46. Тексеру комиссиясының отырыстары ашық немесе жабық түрде өтедi. Тексеру комиссиясының шешiмдерi Тексеру комиссиясының отырысқа қатысушы құрамының жалпы санының көпшiлiк даусымен қабылданады. Дауыстар тең болған жағдайда, төрағалық етушi дауыс берген шешiм қабылданды деп есептеледi.
      47. Тексеру комиссиясының отырыстарын жүргiзудiң тәртiбi, жұмысты ұйымдастыру мәселелерi және жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуын және мемлекет активтерiнiң пайдаланылуын бақылауды қамтамасыз ету жөнiндегi басқа да мәселелер Тексеру комиссиясының регламентiмен айқындалады.

4. Тексеру комиссиясының есептілігі

      48. Тексеру комиссиясы жыл сайын есептi қаржы жылындағы жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуы туралы есеп (бұдан әрi – жылдық есеп) жасайды.
      49. Жылдық есеп:
      1) тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірліктің облыстық (қалалық) бюджетiнiң, аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетiнiң негiзгi параметрлерiнiң орындалуын;
      2) жергiлiктi бюджеттердiң түсiмдерi мен шығыстарын;
      3) жергiлiктi мемлекеттiк органдардың өздерiнiң стратегиялық жоспарларында көзделген тiкелей және түпкiлiктi нәтижелерге қол жеткiзуiн, аумақтарды дамыту, оның iшiнде өткен кезеңдердегi бағдарламаларының және жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалардың iске асырылуын;
      4) жергiлiктi бюджет қаражатының, оның iшiнде нысаналы трансферттер мен бюджеттiк кредиттердiң, байланысты гранттардың, жергiлiктi атқарушы органдардың қарыздарының, жергiлiктi бюджеттiк инвестициялық жобаларды қоса қаржыландырудың және мемлекет активтерiнiң пайдаланылуын;
      5) бақылау объектiлерiнiң есепке алу және есептiлiктi жүргiзуiнiң анықтығы мен дұрыстығын бағалауды қамтиды.
      50. Жылдық есепте тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірліктің жергiлiктi атқарушы органының жергiлiктi бюджеттiң атқарылуы туралы есебi жөнiнде қорытынды берiледi, Тексеру комиссиясының есептi жылдағы қызметiнiң негiзгi көрсеткiштерi, анықталған қаржылық бұзушылықтардың құрылымы, сондай-ақ есептi жылы қаулылар мен ұсынымдардың орындалғаны туралы сандық деректер және олардың атқарылғаны туралы ақпарат көрсетiледi.
      51. Тексеру комиссиясы мақұлдаған жылдық есеп ағымдағы жылдың 20 мамырына дейiн тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірліктің облыс (қала) мәслихатына, ағымдағы жылдың 20 сәуiріне дейiн аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатына қарауға және бекiтуге жiберiледi. Жылдық есептi мәслихатқа ұсынуды Тексеру комиссиясының төрағасы жүзеге асырады.
      Тексеру комиссиясы төрағасының шешiмi бойынша облыс (қала) бюджетiнiң атқарылуы туралы жылдық есептi қоспағанда, аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетiнiң атқарылуы туралы жылдық есептi мәслихатқа ұсыну Тексеру комиссиясы мүшелерiнiң бiрiне жүктелуi мүмкiн.
      52. Жылдық есеп мәслихат бекiткеннен кейiн «Мемлекеттік құпиялар туралы» Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 15 наурыздағы Заңының талаптары сақтала отырып, бұқаралық ақпарат құралдарында жариялануға жатады.

5. Тексеру комиссиясының мүлкі

      53. Тексеру комиссиясының Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда, жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.
      54. Тексеру комиссиясының мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптасады.
      55. Тексеру комиссиясына бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.
      56. Егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, Тексеру комиссиясының өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иелігінен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.
      57. Тексеру комиссиясының төрағасын, мүшелерін және аппарат қызметкерлерін материалдық-техникалық және медициналық қамтамасыз ету, сондай-ақ оларға көліктік қызмет көрсету Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

6. Тексеру комиссиясын қайта ұйымдастыру және тарату

      58. Тексеру комиссиясын қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Облыстардың, облыстық    
маңызы бар қалалардың,   
астананың тексеру комиссиясы
туралы үлгі ережеге қосымша

Тексеру комиссиясы аппаратының ұсынылатын құрылымы
(аппарат басшысының және аппарат басшысы орынбасарының,
сондай-ақ аудандардағы өкiлдiң лауазымдары көзделмеген)

      Аппарат қызметкерлерінің саны 30 адамға дейін қоса алғанда:

      1. Талдамалық жұмыс бөлімі (жоспарлау, бақылау іс-шараларының нәтижелері бойынша бюджет қаражаты мен мемлекет активтерінің пайдаланылуын талдау, облыстық бюджеттің, Астана және Алматы қалаларының, сондай-ақ аудандар (облыстық маңызы бар қалалар) бюджеттерінің атқарылуын талдау, тиісті бюджеттің атқарылуы туралы жылдық есепті жасау, мемлекеттік органдарға ұсынылатын ақпаратты дайындау, бақылау актілерінің сапасын бақылау, қызметкерлердің біліктілігін арттыру, ақпараттық базаны қалыптастыру және басқа да бағыттар).
      2. Ұйымдастырушылық-құқықтық бөлім (бухгалтерия, талап қою-қуыну жұмысы, кадр қызметі, құпия іс-қағаздарын жүргізу, кеңсе, қорытындыларды, қаулыларды (ұсынымдарды) құқықтық талдау, бюджеттік өтінімдерді қалыптастыру және қаржыландыруды қамтамасыз ету, мемлекеттік сатып алу, материалдық-техникалық қамтамасыз ету және басқа да бағыттар).
      3. Бюджеттерді және активтерді бақылау бөлімі.

      Аппарат қызметкерлерінің саны 30 адамнан асқанда:

      1. Талдамалық жұмыс бөлімі (жоспарлау, бақылау іс-шараларының нәтижелері бойынша бюджет қаражаты мен мемлекет активтерінің пайдаланылуын талдау, облыстық, Астана және Алматы қалаларының, сондай-ақ аудандар (облыстық маңызы бар қалалар) бюджеттерінің атқарылуын талдау, тиісті бюджеттің атқарылуы туралы жылдық есепті жасау, мемлекеттік органдарға ұсынылатын ақпаратты дайындау, бақылау актілерінің сапасын бақылау, қызметкерлердің біліктілігін арттыру, ақпараттық базаны қалыптастыру және басқа да бағыттар).
      2. Ұйымдастырушылық-құқықтық бөлім (бухгалтерия, талап-арыз жұмысы, кадр қызметі, құпия іс-қағаздарын жүргізу, кеңсе, қорытындыларды, қаулыларды (ұсынымдарды) құқықтық талдау, бюджеттік өтінімдерді қалыптастыру және қаржыландыруды қамтамасыз ету, мемлекеттік сатып алу, материалдық-техникалық қамтамасыз ету және басқа да бағыттар).
      3. Түсімдерді және активтердің пайдаланылуын бақылау
бөлімі.
      4. Шығыстарды бақылау бөлімі.

О внесении изменения в нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 12 августа 2011 года № 1-НП "О некоторых вопросах внешнего государственного финансового контроля"

Нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 12 декабря 2012 года № 2-НП. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 декабря 2012 года № 8207. Утратило силу нормативным постановлением Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 28 ноября 2015 года № 11-НҚ

      Сноска. Утратило силу нормативным постановлением Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 28.11.2015 № 11-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 23-1) статьи 141 Бюджетного кодекса Республики Казахстан Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 12 августа 2011 года № 1-НП «О некоторых вопросах внешнего государственного финансового контроля» (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 7164, опубликовано в газете «Казахстанская правда» от 24 сентября 2011 года № 308-309 (26699-26700), 9 августа 2012 года № 258-259 (27077-27078)) следующие изменение:
      Типовое положение о ревизионных комиссиях областей, городов республиканского значения, столицы, утвержденым названным нормативным постановлением изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему нормативному постановлению.
      2. Руководителю аппарата Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета (Супрун В.В.) обеспечить государственную регистрацию настоящего нормативного постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Настоящее нормативное постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Председатель                               А. Мусин

Приложение              
к нормативному постановлению  
Счетного комитета по контролю за
исполнением республиканского бюджета
от 12 декабря 2012 года № 2-НП  

Приложение 1            
к нормативному постановлению   
Счетного комитета по контролю за 
исполнением республиканского бюджета
от 12 августа 2011 года № 1-НП  

Типовое положение о ревизионных комиссиях областей,
городов республиканского значения, столицы

Утверждено            
решением маслихата _________
области города ___)     
от «___» _____ 2012 года № ___

ПОЛОЖЕНИЕ
о государственном учреждении
«Ревизионная комиссия по __________ области (городу _______)»

      Настоящее Положение в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан определяет статус, полномочия и организацию работы Ревизионной комиссии по ________ области (городу _______).

1. Общие положения

      1. Ревизионная комиссия по ________ области (городу _______) (далее - Ревизионная комиссия) является государственным органом, осуществляющим внешний государственный финансовый контроль за исполнением местного бюджета.
      2. Ревизионная комиссия, непосредственно подотчетна маслихату области, города республиканского значения и столицы (далее - город), через представление годового отчета об исполнении местного бюджета.
      3. Ревизионная комиссия осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией Республики Казахстан, законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан, а также настоящим Положением.
      4. Ревизионная комиссия является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах Казначейства.
      5. Ревизионная комиссия вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      6. Ревизионная комиссия имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      7. Ревизионная комиссия по вопросам своей компетенции в установленном законодательством Республики Казахстан порядке принимает решения в виде постановлений или приказов председателя Ревизионной комиссии, если принятие такого решения отнесено настоящим Положением или действующим законодательством Республики Казахстан к компетенции председателя Ревизионной комиссии.
      8. Структуру Ревизионной комиссии образуют председатель, четыре члена и аппарат Ревизионной комиссии. Лимит штатной численности Ревизионной комиссии утверждается Президентом Республики Казахстан.
      9. Юридический адрес Ревизионной комиссии:
      (индекс, область, город, улица, дом).
      10. Полное наименование государственного органа - государственное учреждение «Ревизионная комиссия по ________ области (городу _______)».
      11. Положение Ревизионной комиссии утверждается маслихатом ______ области (города _____).
      12. Настоящее Положение является учредительным документом Ревизионной комиссии.
      13. Финансирование деятельности Ревизионной комиссии осуществляется из местного бюджета.
      14. Ревизионной комиссии запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Ревизионной комиссии.
      Если Ревизионной комиссей законодательными актами Республики Казахстан предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности
Ревизионной комиссии

      15. Миссией Ревизионной комиссии является повышение эффективности использования средств местного бюджета и активов государства в целях укрепление финансовой дисциплины и обеспечения экономической стабильности в административно-территориальной единице.
      16. Основные задачи Ревизионной комиссии:
      1) осуществление внешнего государственного финансового контроля на местном уровне за исполнением местных бюджетов и использованием активов государства;
      2) контроль за соблюдением требований бюджетного законодательства Республики Казахстан, законодательства Республики Казахстан о государственных закупках и иных нормативных правовых актов Республики Казахстан в области исполнения местных бюджетов, использования средств бюджета и активов государства;
      3) оценка исполнения местных бюджетов и реализации стратегических планов государственных органов, программ развития территорий и бюджетных программ.
      17. Функции Ревизионной комиссии:
      1) оценка:
      исполнения местного бюджета, в том числе в соответствии с принципами бюджетной системы Республики Казахстан;
      реализации стратегических планов местных государственных органов, программ развития территорий и бюджетных программ;
      2) контроль:
      эффективности по направлениям своей деятельности;
      за достоверностью и правильностью ведения объектами контроля учета и отчетности;
      на соответствие использования средств местного бюджета, в том числе выделенных из вышестоящего в нижестоящий бюджет в виде целевых трансфертов и бюджетных кредитов, связанных грантов, займов местных исполнительных органов, активов государства законодательству Республики Казахстан;
      за обеспечением полноты и своевременности поступлений в местный бюджет, а также за правильностью возврата и (или) зачета излишне (ошибочно) уплаченных сумм поступлений в местный бюджет;
      за соблюдением законодательства Республики Казахстан о государственных закупках;
      3) мониторинг и контроль за исполнением рекомендаций и поручений, направленных местным исполнительным органам, государственным органам и объектам государственного финансового контроля;
      4) предоставление маслихатам области (города) и районов (города областного значения) соответствующей административно-территориальной единицы в установленный Главой 4 настоящего Положения срок годовой отчет об исполнении местного бюджета, который по своему содержанию является заключением к соответствующему отчету местного исполнительного органа соответствующей административно-территориальной единицы;
      5) внесение рекомендации по совершенствованию бюджетного и иного законодательства Республики Казахстан;
      6) предоставление информации об исполнении местных бюджетов по запросу Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета.
      18. Права и обязанности Ревизионной комиссии:
      Ревизионная комиссия вправе:
      1) вносить в Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета предложения по осуществлению совместного (параллельного) контроля государственных программ;
      2) принимать участие в контрольных мероприятиях, проводимых Счетным комитетом по контролю за исполнением республиканского бюджета, по вопросам использования средств республиканского бюджета, выделенных местным бюджетам в виде целевых трансфертов, кредитов и займов;
      3) в случае установления нарушений по вине должностных лиц вносить предложения о соответствии данных должностных лиц занимаемым должностям в соответствующие государственные органы или лицам, назначившим их;
      4) запрашивать акты, принятые по результатам контроля, проведенного уполномоченным Правительством Республики Казахстан органом по внутреннему контролю, в части исполнения местного бюджета;
      5) запрашивать и получать от государственных органов, объектов государственного финансового контроля, физических и юридических лиц необходимые документы для планирования и проведения контроля, справки, устные и письменные объяснения по вопросам, связанным с проведением внешнего контроля за исполнением местного бюджета, с учетом соблюдения режима секретности, служебной, коммерческой или иной охраняемой законом тайны;
      6) составлять протокола об административных правонарушениях в пределах полномочий, предусмотренных Кодексом Республики Казахстан «Об административных правонарушениях» от 30 января 2001 года;
      7) привлекать к проведению контроля соответствующих специалистов государственных органов, а также при необходимости аудиторские организации, экспертов с оплатой их услуг из местного бюджета;
      8) беспрепятственно получать от объекта контроля соответствующие материалы (доказательства), подтверждающие заключение контроля с соблюдением законодательства Республики Казахстан, регулирующего вопросы документирования и сохранности;
      9) заслушивать отчеты должностных лиц объектов контроля по вопросам, связанным с проведением внешнего государственного финансового контроля.
      Ревизионная комиссия обязана:
      1) вносить в маслихаты соответствующих административно-территориальных единиц представления по выявленным фактам несоблюдения должностными лицами нормативных правовых актов Республики Казахстан, а также по результатам контроля эффективности;
      2) в случаях выявления признаков преступлений или административных правонарушений в действиях должностных лиц объекта контроля передает материалы контроля в правоохранительные органы или органы, уполномоченные рассматривать дела об административных правонарушениях;
      3) принимать меры по устранению выявленных (выявляемых) в ходе контрольных и аналитических мероприятий нарушений;
      4) анализировать результаты предыдущих проверок объектов контроля и принятых мер по рекомендациям и предложениям органов государственного финансового контроля и давать оценку деятельности служб внутреннего контроля.

3. Организация деятельности Ревизионной комиссии
и полномочия ее должностных лиц

      19. Руководство Ревизионной комиссией осуществляется председателем Ревизионной комиссии, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Ревизионную комиссию задач и осуществление ей своих функций.
      20. Председатель Ревизионной комиссии назначается на должность сроком на пять лет и освобождается от должности маслихатом области (города) по представлению секретаря маслихата.
      21. Полномочия председателя Ревизионной комиссии:
      1) осуществляет общее руководство Ревизионной комиссией и организует ее работу;
      2) несет предусмотренную Законами Республики Казахстан ответственность за выполнение возложенных на Ревизионную комиссию задач и осуществление ей своих функций, а также за обеспечение исполнения требований антикоррупционного законодательства и противодействию коррупции;
      3) утверждает годовой и квартальные планы работы Ревизионной комиссии;
      4) распределяет обязанности между должностными лицами Ревизионной комиссии;
      5) представляет Ревизионную комиссию в иных государственных органах, организациях Республики Казахстан и за пределами Республики Казахстан;
      6) утверждает структуру аппарата и штатное расписание Ревизионной комиссии в пределах утвержденной штатной численности и средств, предусмотренных в областном (городском) бюджете;
      7) в соответствии с Законом Республики Казахстан «О государственной службе» от 23 июля 1999 года назначает на должности и освобождает от должностей работников аппарата Ревизионной комиссии;
      8) в установленном Законом Республики Казахстан «О государственной службе» от 23 июля 1999 года порядке налагает дисциплинарные взыскания на работников аппарата Ревизионной комиссии;
      9) в пределах своей компетенции издает приказы, дает указания, проверяет их исполнение, подписывает постановления и иные акты, принятые на заседаниях Ревизионной комиссии;
      10) утверждает регламент деятельности Ревизионной комиссии;
      11) утверждает планы проводимых контрольных мероприятий, осуществляемых в рамках годового (квартального) плана работы Ревизионной комиссии, определяет периодичность и продолжительность контроля;
      12) дает поручения членам Ревизионной комиссии на проведение контроля;
      13) определяет круг работников аппарата Ревизионной комиссии, которые участвуют в проведении контрольных мероприятий в пределах компетенции Ревизионной комиссии;
      14) определяет необходимость проведения контроля качества деятельности работников аппарата Ревизионной комиссии, отдельных направлений проведенного ими контроля, в том числе с доступом на объект контроля в соответствии со стандартами государственного финансового контроля;
      15) беспрепятственно знакомится с документацией, относящейся к вопросам контроля за исполнением местных бюджетов и использованием активов государства, с учетом соблюдения режима секретности, коммерческой и иной охраняемой законом тайны;
      16) требует и получает в установленный им срок от объектов контроля необходимые справки, устные и письменные объяснения по вопросам, связанным с проведением контрольных мероприятий;
      17) вносит на рассмотрение соответствующего маслихата предложения по кандидатурам членов Ревизионной комиссии при назначении, а также их освобождении;
      18) возлагает на одного из членов Ревизионной комиссии представление годового отчета об исполнении бюджета района (города областного значения) в маслихате соответствующей административно-территориальной единицы;
      19) вправе присутствовать на заседаниях акимата области (города) и района (города областного значения) соответствующей административно-территориальной единицы;
      20) образовывает консультативно-совещательные и консультативно-экспертные органы при председателе Ревизионной комиссии;
      21) в случае своего отсутствия возлагает обязанности председателя Ревизионной комиссии на одного из членов Ревизионной комиссии;
      22) осуществляет иные полномочия в соответствии с законами Республики Казахстан и указами Президента Республики Казахстан.
      22. Члены Ревизионной комиссии назначаются на должность сроком на пять лет и освобождается от должности маслихатом области (города) по представлению председателя Ревизионной комиссии.
      23. Полномочия членов Ревизионной комиссии:
      1) организуют и осуществляют контрольную, экспертно-аналитическую, информационную и иную деятельность Ревизионной комиссии;
      2) при осуществлении своих полномочий соблюдают требования законодательства Республики Казахстан, не должны создавать препятствия функционированию проверяемых объектов контроля и вмешиваться в их текущую хозяйственную деятельность;
      3) имеют беспрепятственный доступ к документации, относящейся к вопросам контроля за исполнением местных бюджетов, с учетом соблюдения режима секретности, коммерческой и иной охраняемой законом тайны;
      4) требуют и получают в установленные ими сроки от объектов контроля необходимые справки, устные и письменные объяснения по вопросам, связанным с осуществлением контрольных мероприятий;
      5) в пределах своей компетенции самостоятельно принимают решения по вопросам возглавляемых ими направлений деятельности;
      6) в пределах своей компетенции утверждают программы контроля с определением объемов необходимых ресурсов для эффективной организации контроля;
      7) дают в соответствии с утвержденным планом работы поручения работникам аппарата Ревизионной комиссии на проведение контрольных мероприятий;
      8) вправе присутствовать на заседаниях акимата области (города) и района (города областного значения) соответствующей административно-территориальной единицы;
      9) осуществляют иные полномочия в соответствии с законами Республики Казахстан и указами Президента Республики Казахстан.
      24. Для реализации своих полномочий председатель и члены Ревизионной комиссии:
      1) принимают акты по результатам контроля;
      2) составляют заключения о результатах контроля на основании актов контроля;
      3) принимают постановления Ревизионной комиссии;
      4) направляют постановления или представления в государственные органы, организации и должностным лицам об устранении выявленных нарушений, недостатков в работе по исполнению местных бюджетов, в правоохранительные органы - по вопросам привлечения к ответственности, предусмотренной законодательными актами Республики Казахстан.
      25. Постановления и представления Ревизионной комиссии, направленные руководителям государственных органов и организаций, по устранению выявленных нарушений, возмещению причиненного государству ущерба и привлечению к ответственности должностных лиц, виновных в нарушении законодательства Республики Казахстан, должны быть рассмотрены в указанные в них сроки или, если срок не указан, в течение двадцати дней со дня их получения.
      О принятом по постановлению и представлению решении и о мерах по его реализации соответствующие государственный орган и организация незамедлительно уведомляют Ревизионную комиссию.
      26. Председателю и членам Ревизионной комиссии выдаются удостоверения, подписываемые секретарем маслихата области (города).
      27. Заявление об отставке председателя или члена Ревизионной комиссии с указанием ее причины подается маслихату области (города).
      28. Заявление об отставке члена Ревизионной комиссии подается с предварительным уведомлением председателя Ревизионной комиссии.
      29. Полномочия председателя Ревизионной комиссии или члена Ревизионной комиссии прекращаются маслихатом области (города) в случаях:
      1) принятия отставки;
      2) вступления в законную силу в отношении него обвинительного приговора суда;
      3) признания его недееспособным решением суда, вступившим в законную силу;
      4) признания его умершим либо безвестно отсутствующим решением суда, вступившим в законную силу;
      5) смерти;
      6) нарушения присяги, законов Республики Казахстан, актов Президента Республики Казахстан и настоящего Положения, совершения порочащего поступка, не совместимого с их статусом, несоблюдения должностных обязанностей;
      7) истечения установленного срока пребывания в должности;
      8) прекращения гражданства Республики Казахстан;
      9) выезда на постоянное местожительство за пределы Республики Казахстан.
      30. На должность председателя или члена Ревизионной комиссии назначаются граждане Республики Казахстан, имеющие высшее образование и опыт работы в сфере государственного управления, экономики, финансов, права не менее семи лет.
      31. Должности председателя, члена Ревизионной комиссии замещаются в течение двух месяцев со дня выбытия или истечения срока их пребывания в этих должностях.
      Председатель, член Ревизионной комиссии по истечении срока пребывания в занимаемых должностях продолжают осуществлять свою деятельность до замещения этих должностей в качестве исполняющих обязанности.
      32. В структуре аппарата Ревизионной комиссии формируются подразделения, отвечающие за контрольно-аналитическую работу по доходным и расходным частям бюджетов, активов государства, а также подразделение, ответственное за организационно-правовое обеспечение. Рекомендуемая структура Ревизионной комиссии утверждается согласно приложению к настоящему Типовому положению.
      33. Обеспечение проведения контрольных мероприятий, информационно-аналитической, правовой, консультативной, организационной и иной деятельности Ревизионной комиссии осуществляется аппаратом Ревизионной комиссии, который состоит из административных государственных служащих (далее – работники аппарата).
      34. Права, обязанности и ответственность работников аппарата, а также условия прохождения ими государственной службы определяются законодательством о государственной службе, трудовым законодательством, настоящим Положением.
      35. Работники аппарата Ревизионной комиссии обязаны проходить повышение квалификации с последующей сертификацией в соответствии с пунктом 5 статьи 25-2 Закона Республики Казахстан «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан» от 23 января 2001 года.
      36. Деятельность Ревизионной комиссии осуществляется исключительно в соответствии с годовым и квартальными планами, утверждаемыми председателем Ревизионной комиссии.
      37. Утвержденные планы работ направляются для информации в Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета, а также по его запросу сведения о внесенных изменениях в утвержденные планы.
      38. Основанием для осуществления контроля, кроме контроля качества, являются годовой и квартальные планы Ревизионной комиссии.
      39. Планирование и проведение контрольной деятельности осуществляется на основании типовой системы управления рисками, утверждаемой Счетным комитетом по контролю за исполнением республиканского бюджета в соответствии с пунктом 4-3 статьи 145 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года.
      40. Годовой план контрольных мероприятий Ревизионной комиссии области (города) должен охватывать как объекты контроля, финансируемые из областного (городского) бюджета, бюджетов районов (городов областного значения), так и объекты контроля, финансируемые из республиканского бюджета, осуществляющие контроль за обеспечением полноты и своевременности поступлений в местный бюджет, а также за правильностью возврата и (или) зачета излишне (ошибочно) уплаченных сумм поступлений в местный бюджет.
      41. При осуществлении своей контрольной деятельности Ревизионная комиссия независима от объекта контроля. Независимость Ревизионной комиссии обеспечивается:
      1) недопустимостью неправомерного вмешательства в деятельность Ревизионной комиссии государственных органов и иных организаций;
      2) недопустимостью привлечения работников Ревизионной комиссии по запросам государственных органов для проведения проверок, не предусмотренных планами работы Ревизионной комиссии;
      3) созданием надлежащих условий для осуществления своей деятельности;
      4) достаточным финансированием деятельности Ревизионной комиссии в пределах и в порядке, установленным бюджетным законодательством Республики Казахстан.
      42. Контроль финансовой деятельности Ревизионной комиссии государственными органами осуществляется с согласия или по поручению маслихата области (города).
      43. Государственные органы, осуществляющие контрольно-надзорные функции, оказывают содействие Ревизионной комиссии в выполнении ее задач, предоставляют по ее запросу информацию о результатах проведенных ими проверок с соблюдением режима секретности.
      44. Принятие решений Ревизионной комиссии осуществляется коллегиально на заседании.
      45. На заседании Ревизионной комиссии одобряются структура, содержание информации, представляемой Счетному комитету по контролю за исполнением республиканского бюджета и отчетов - маслихатам соответствующей административно-территориальной единицы, рассматриваются итоги контрольных мероприятий, вопросы планирования, методологии, иные вопросы, требующие коллегиального решения.
      46. Заседания Ревизионной комиссии проводятся в открытой или закрытой форме. Решения Ревизионной комиссии принимаются большинством голосов от общего числа состава Ревизионной комиссии, присутствующего на заседании. В случае равенства голосов принятым считается решение, за которое проголосовал председательствующий.
      47. Порядок проведения заседаний Ревизионной комиссии, вопросы организации работы и другие вопросы по обеспечению контроля за исполнением местных бюджетов и использованием активов государства определяются регламентом Ревизионной комиссии.

4. Отчетность Ревизионной комиссии

      48. Ежегодно Ревизионной комиссией составляется отчет об исполнении местных бюджетов за отчетный финансовый год (далее – годовой отчет).
      49. Годовой отчет включает в себя оценку:
      1) исполнения основных параметров областного (городского) бюджета, бюджета района (города областного значения) соответствующей административно-территориальной единицы;
      2) поступлений и расходов местных бюджетов;
      3) достижения местными государственными органами прямых и конечных результатов, предусмотренных в их стратегических планах, реализации программ развития территорий, в том числе за предыдущие периоды, и местных бюджетных программ;
      4) использования средств местного бюджета, в том числе целевых трансфертов и бюджетных кредитов, связанных грантов, займов местных исполнительных органов, софинансирование местных бюджетных инвестиционных проектов и активов государства;
      5) достоверности и правильности ведения объектами контроля учета и отчетности.
      50. В годовом отчете дается заключение по отчету местного исполнительного органа об исполнении местного бюджета соответствующей административно-территориальной единицы, указываются основные показатели деятельности Ревизионной комиссии в отчетном году, структура выявленных финансовых нарушений, а также количественные данные о выполнении постановлений и представлений в отчетном году и информация об их исполнении.
      51. Годовой отчет, одобренный Ревизионной комиссией, направляется для рассмотрения и утверждения в маслихат области (города) до 20 мая текущего года, в маслихат района (города областного значения) соответствующей административно-территориальной единицы до 20 апреля текущего года. Представление годового отчета в маслихате осуществляется председателем Ревизионной комиссии.
      По решению председателя Ревизионной комиссии представление годового отчета об исполнении бюджета района (города областного значения) в маслихате, за исключением годового отчета об исполнении бюджета области (города) может быть возложено на одного из членов Ревизионной комиссии.
      52. После утверждения маслихатом годовой отчет подлежит опубликованию в средствах массовой информации с учетом соблюдения требований Закона Республики Казахстан «О государственных секретах» от 15 марта 1999 года.

5. Имущество Ревизионной комиссии

      53. Ревизионная комиссия может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.
      54. Имущество Ревизионной комиссии формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и из иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      55. Имущество, закрепленное за Ревизионной комиссией, относится к коммунальной собственности.
      56. Ревизионная комиссия не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.
      57. Материально-техническое и медицинское обеспечение, а также транспортное обслуживание председателя, членов и работников аппарата Ревизионной комиссии осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

6. Реорганизация и упразднение Ревизионной комиссии

      58. Реорганизация и упразднение Ревизионной комиссии осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Приложение к Типовому        
положению о ревизионных       
комиссиях областей, городов     
областного значения, столицы     

Рекомендуемая структура аппарата ревизионной комиссии
(должности руководителя аппарата и заместителя руководителя
аппарата, а также представителя в районах не предусмотрены)

      При численности работников аппарата до 30 человек включительно:

      1. Отдел аналитической работы (планирование, анализ использования бюджетных средств и активов государства по результатам контрольных мероприятий, анализ исполнения областного бюджета, бюджетов городов Астана и Алматы, а также районов (городов областного значения), составление годового отчета об исполнении соответствующего бюджета, подготовка информации, представляемой в государственные органы, контроль качества актов контроля, повышение квалификации работников, формирование информационной базы и другие направления).

      2. Организационно-правовой отдел (бухгалтерия, претензионно-исковая работа, кадровая служба, секретное делопроизводство, канцелярия, правовой анализ заключений, постановлений (представлений), формирование бюджетных заявок и обеспечение финансирования, государственные закупки, материально-техническое обеспечение и другие направления).

      3. Отдел контроля бюджетов и активов.

      При численности работников аппарата свыше 30 человек:

      1. Отдел аналитической работы (планирование, анализ использования бюджетных средств и активов государства по результатам контрольных мероприятий, анализ исполнения областного бюджета, бюджетов городов Астана и Алматы, а также районов (городов областного значения), составление годового отчета об исполнении соответствующего бюджета, подготовка информации, представляемой в государственные органы, контроль качества актов контроля, повышение квалификации работников, формирование информационной базы и другие направления).

      2. Организационно-правовой отдел (бухгалтерия, претензионно-исковая работа, кадровая служба, секретное делопроизводство, канцелярия, правовой анализ заключений, постановлений (представлений), формирование бюджетных заявок и обеспечение финансирования, государственные закупки, материально-техническое обеспечение и другие направления).

      3. Отдел контроля поступления и использования активов.

      4. Отдел контроля расходов.