Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігі Басқармасының "Банктің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының және жинақтаушы зейнетақы қорының уақытша әкімшілігін (уақытша басқарушысын) тағайындау және қызметінің ережесін бекіту туралы" 2006 жылғы 9 қаңтардағы № 6 қаулысына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2012 жылғы 24 желтоқсандағы № 379 Қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 4 ақпанда № 8316 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2014 жылғы 16 шілдедегі № 147 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 16.07.2014 № 147 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

     Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін жетілдіру мақсатында Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігі Басқармасының «Банктің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының және жинақтаушы зейнетақы қорының уақытша әкімшілігін (уақытша басқарушысын) тағайындау және қызметінің ережесін бекіту туралы» 2006 жылғы 9 қаңтардағы № 6 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4070 тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Банктің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының және жинақтаушы зейнетақы қорының уақытша әкімшілігін (уақытша басқарушысын) тағайындау және қызметінің ережесінде:
      8910 және 11-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «8. Уақытша әкiмшiлiк уәкiлеттi орган оны тағайындаған күнi өз мiндеттерiн орындауға кiрiседi. Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу, бақылау мен қадағалау жөнiндегi уәкiлеттi органның ұйымды лицензиясынан айыру және уақытша әкiмшiлiктi тағайындау туралы шешiмдерiнiң көшiрмелерiн уақытша әкiмшiлiк ұйымның басшылығына қол қойдырып тапсырады.
      Шешiмдердi қол қойдырып тапсыру мүмкiн болмаған жағдайда уақытша әкiмшiлiк бұл туралы акті жасайды және уәкiлеттi органды хабардар етедi.
      Уақытша әкiмшiлiк басшысы уақытша әкiмшiлiктiң жұмысына басшылық жасайды және үйлестiредi, мүлiктiң сақталуын қамтамасыз ету және қаржы ұйымын басқару өкiлеттiктерiн жүзеге асырады, уақытша әкiмшiлiк мүшелерiнiң арасында мiндеттердi бөледi.
      Міндеттерді бөлуді уақытша әкімшілік басшысы уақытша әкімшілік тағайындалған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде уақытша әкiмшiлiк мүшелерiнiң арасында мiндеттердi бөлу туралы бұйрық шығару және олардың өкілеттіктерін бекіту арқылы жүзеге асырады.
      9. Уақытша әкiмшiлiк ұйым басшысына уәкiлеттi органның уақытша әкiмшiлiктi тағайындау туралы шешiмiн тапсырған күнi мынадай iс-әрекеттерді орындайды:
      1) ұйым басшысынан өзіне барлық мөрлердi, мөртабандарды, клише мен пломбирлерді, ұйымды тiркеуге байланысты құжаттарды, ұйымға берілген лицензиялардың түпнұсқаларын, фирмалық бланкiлердi, ақпаратты электрондық тасымалдағыштарды, бағдарламалық қамтамасыз етудi, ұйым меншiк иесi болып табылатын құжаттамалық нысанда шығарылған басқа заңды тұлғалардың бағалы қағаздарын дереу тапсыруын талап етедi және оларды қабылдау-тапсыру актiсi бойынша қабылдайды;
      2) Банктер туралы заңның 48-1-бабы 1-тармағының 3) тармақшасында, Сақтандыру туралы заңның 69-бабы 2-тармағының 6) тармақшасында, Зейнетақымен қамсыздандыру туралы заңның 45-2-бабы 4-тармағының 6) тармақшасында көзделген іс-шараларды жүзеге асырады;
      3) ұйымның, оның филиалдары мен өкiлдiктерiнiң кассасындағы барлық ақшалай және өзге де құндылықтарын тексере отырып, кассаға тексеру (ревизия) жүргізеді, қолма-қол ақшаны одан кейін банктiң корреспонденттiк шоттарына, Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiнде және тиiсiнше банктерде ашылған сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымы мен жинақтаушы зейнетақы қорының ағымдағы шоттарына аудару үшiн оның инкассациясын ұйымдастырады;
      4) ұйымның атынан бұрын берiлген сенiмхаттардың күшiн жояды;
      5) қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу, бақылау мен қадағалау жөнiндегi уәкiлеттi органның ұйымды лицензиясынан айыру туралы шешімінің көшiрмесiн және уәкiлеттi органның уақытша әкiмшiлiктi тағайындау туралы шешiмiнiң көшiрмесiн ұйымның клиенттерi танысу үшін қол жетімді орында орналастырады;
      6) уақытша әкiмшiлiктi тағайындау күнiне қолда бар электрондық түрдегi бухгалтерлiк ақпаратты (банктер үшін – баланстық және баланстан тыс шоттардағы қалдық туралы есеп (700-Н нысаны), сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдары және жинақтаушы зейнетақы қорлары үшін – бас бухгалтерлік кітап) есептік автоматтандырылған жүйенің деректерін бөлек электрондық тасымалдағышқа көшіре отырып (резервтік көшірмелер) басып шығарады. Мұндай ақпарат электрондық түрде болмаған кезде қағаз тасымалдағыштағы көрсетілген күнге ақпарат негізге алынады.
      10. Уақытша әкiмшiлiк мынадай iс-әрекеттерді орындайды:
      1) ұйымның активтерін, міндеттемелерін (баланстық және баланстан тыс), құжаттарын түгендеуді жүргізеді, қабылдау-тапсыру актiсi бойынша ұйымның мүлкiн және құжаттарын қабылдайды, олардың сақталуын қамтамасыз етедi;
      2) ұйымды басқару жөніндегі функцияларды жүзеге асырады және ұйымның барлық құжаттарына қол қояды;
      3) ұйымның атынан соттарға талап-арыздар, оның iшiнде егер ұйым органдары мүшелерiнің, бас бухгалтерiнің iс-әрекетiмен (әрекетсiздiгiмен) ұйымға шығын келтiрiлген болса, оларды жауапкершілікке тарту туралы талап-арыздар бередi;
      4) Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында таралатын екі мерзімді баспа басылымында қазақ тілінде және орыс тілінде хабарландыру жариялау жолымен қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу, бақылау мен қадағалау жөнiндегi уәкiлеттi органның лицензиядан айыру туралы шешiмiн және уәкілетті органның уақытша әкiмшiлiктi тағайындау туралы шешiмiнің көшірмесін ұйым акционерлерiне, кредиторларына және дебиторларына жеткізеді;
      5) тағайындалған күнiнен бастап үш жұмыс күнi iшiнде ұйым шоттарының бар екендігін анықтайды және корреспонденттiк, ағымдағы шоттардың (оның iшiнде шетелдiк банктердегi) және жинақтаушы зейнетақы қорының кастодиан-банкiндегi шоттардың қалдықтарын салыстырып тексередi. Ұйымның бухгалтерлiк есебiнiң деректерi бойынша шоттардың қалдықтарын көрсетiлген шоттар ашылған банктердiң деректерiмен салыстырып тексередi және салыстырып тексеру қорытындылары бойынша тиiстi акті жасайды;
      6) толық материалдық жауапкершiлiк атқаратын адамдар, оның iшiнде бухгалтерлiк есептi жүргiзудiң автоматтандырылған ақпарат жүйесiне және ұйымның қаржылық және өзге де есептiлiгiн жасауға қолы жетімді адамдар тобын айқындайды;
      7) уақытша әкiмшiлiктен тарату комиссиясына ұйымның мүлкiн, құжаттарын және iс қағаздарын қабылдау-тапсыру аяқталғаннан кейiн уақытша әкiмшiлiктің орындаған жұмысы туралы есебін уәкiлеттi органға бекіту үшін ұсынады;
      8) уақытша әкiмшiлiктің қызметі кезеңінде қызметкерлермен еңбек қатынастарын жалғастыру қажеттілігі болмаған жағдайда олармен Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес еңбек шарттарын бұзады;
      9) тағайындалған күнiнен бастап үш жұмыс күнi iшiнде мүлiктi және онымен жасалатын мәмiлелердi тiркеудi жүзеге асыратын органдарға, сондай-ақ «Бағалы қағаздардың орталық депозитарийi», «Бағалы қағаздардың бірыңғай тіркеушісі», «Қазақстан қор биржасы» акционерлiк қоғамдарына ұйымның лицензиясынан айырылғаны және уақытша әкiмшiлiктiң тағайындалғаны туралы хабарлайды және ұйымның мүлкiн иелiгiнен шығару жөніндегі уақытша әкiмшiлiк жасамайтын мәмiлелердi тiркеуге, сондай-ақ ұйым кепiл ұстаушысы болып табылатын мүлiктен ауыртпалықты алуға тыйым салуды белгiлейдi;
      10) ұйымның активтерін анықтайды;
      11) өзінің функциялары мен міндеттерін орындауды қамтамасыз ету үшін ақысы төленетін қызмет көрсету шарттары бойынша адамдарды тартады;
      12) Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес ақысы төленетін қызмет көрсету шарттарын өзгертеді және бұзады.
      11. Уақытша әкімшілік өз қызметі кезеңінде Ереженің 7-тармағының 1) тармақшасында көзделген жағдайларды қоспағанда, шығыс операцияларын жүзеге асырмайды.
      Уақытша әкімшілік шығыстарды уақытша әкімшілік басшысы бекіткен шығыстар сметасына сәйкес жүзеге асырады. Шығыстар сметасы ай сайынғы жоспарланатын шығындарға қарай жасалады және уақытша әкімшілік тағайындалған күннен бастап жеті күнтізбелік күннен кешіктірмей түсіндірме жазбасымен уәкілетті органға ұсынылады.
      Уәкілетті орган уақытша әкімшіліктің қызметіне, оның ішінде уақытша әкімшіліктің шығыстар сметасында көзделген ақшаның пайдаланылуына бақылау жасайды.
      Шығындардың бір бабы бойынша басқа бап бойынша үнемдеу есебінен артық шығысты жүзеге асыруға жол берілмейді.»;
      мынадай мазмұндағы 25-1-тармақпен толықтырылсын:
      «25-1. Уақытша әкімшілік шығыстарды барынша азайту мақсатында ұйымның мүлкін жалға береді.
      Мүлікті жалға бергеннен алынған ақша ұйымның банк шотына жіберіледі.
      Уақытша әкімшіліктің жалдау шартын жасауы уақытша әкімшіліктің бірінші талабы бойынша мүлікті босатуға (қайтаруға) және жалданған мүлікті қосалқы жалға (қосалқы жалдауға) беруге болмайтындығы жөніндегі шектеулерді қабылдауға жалға алушының келісімі болған кезде жүзеге асырылады.
      Жалдаушыны уақытша әкімшілік тендер өткізу жолымен таңдайды, оның нәтижелері бойынша Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігі Басқармасының 2006 жылғы 25 ақпандағы № 40 қаулысымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4181 тіркелген) бекітілген Қазақстан Республикасында банктерді мәжбүрлеп тарату ережесі 84-284-384-4,84-5 және 84-6-тармақтарының талаптарына сәйкес шарт жасалады.».
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Ұлттық Банк
      Төрағасы                                          Г. Марченко 

О внесении изменений и дополнения в постановление Правления Агентства Республики Казахстан по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций от 9 января 2006 года № 6 "Об утверждении Правил назначения и деятельности временной администрации (временного администратора) банка, страховой (перестраховочной) организации и накопительного пенсионного фонда"

Постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 24 декабря 2012 года № 379. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 4 февраля 2013 года № 8316. Утратило силу постановлением Правления Национального Банка Республики Казахстан от 16 июля 2014 года № 147

      Сноска. Утратило силу постановлением Правления Национального Банка РК от 16.07.2014 № 147 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).

      В целях совершенствования нормативных правовых актов Республики Казахстан Правление Национального Банка Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      Внести в постановление Правления Агентства Республики Казахстан по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций от 9 января 2006 года № 6 «Об утверждении Правил назначения и деятельности временной администрации (временного администратора) банка, страховой (перестраховочной) организации и накопительного пенсионного фонда» (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 4070) следующие изменения и дополнение:
      в Правилах назначения и деятельности временной администрации (временного администратора) банка, страховой (перестраховочной) организации и накопительного пенсионного фонда, утвержденных указанным постановлением:
      пункты 8910 и 11 изложить в следующей редакции:
      «8. Временная администрация приступает к выполнению своих обязанностей в день ее назначения уполномоченным органом. Копии решений уполномоченного органа по регулированию, контролю и надзору финансового рынка и финансовых организаций о лишении лицензии организации и назначении временной администрации вручаются временной администрацией руководству организации под роспись.
      В случае невозможности вручения решений под роспись временная администрация составляет об этом акт и уведомляет уполномоченный орган.
      Руководитель временной администрации возглавляет и координирует работу временной администрации, осуществляет полномочия по обеспечению сохранности имущества и управлению финансовой организацией, распределяет обязанности между членами временной администрации.
      Распределение обязанностей осуществляется руководителем временной администрации в течение пяти рабочих дней с даты назначения временной администрации посредством издания приказа о распределении обязанностей между членами временной администрации и закрепления их полномочий.
      9. Временная администрация в день вручения руководителю организации решения уполномоченного органа о назначении временной администрации выполняет следующие действия:
      1) требует от руководителя организации немедленной передачи ей всех печатей, штампов, клише и пломбиров, документов, связанных с регистрацией организации, подлинников лицензий, выданных организации, фирменных бланков, электронных носителей информации, программного обеспечения, ценных бумаг других юридических лиц, выпущенных в документарной форме, собственником которых является организация, и принимает их по акту приема-передачи;
      2) осуществляет мероприятия, предусмотренные подпунктом 3) пункта 1 статьи 48-1 Закона о банках, подпунктом 6) пункта 2 статьи 69 Закона о страховании, подпунктом 6) пункта 4 статьи 45-2 Закона о пенсионном обеспечении;
      3) проводит проверку (ревизию) кассы организации, ее филиалов и представительств, с проверкой находящихся в ней всех денежных и иных ценностей, организует инкассацию денежной наличности, для дальнейшего зачисления ее на корреспондентские счета банка, текущие счета страховой (перестраховочной) организации и накопительного пенсионного фонда, открытых в Национальном Банке Республики Казахстан и банках, соответственно;
      4) отменяет доверенности, ранее выданные от имени организации;
      5) размещает копию решения уполномоченного органа по регулированию, контролю и надзору финансового рынка и финансовых организаций о лишении лицензии организации и копия решения уполномоченного органа о назначении временной администрации в месте, доступном для обозрения клиентами организации;
      6) осуществляет распечатку бухгалтерской информации (для банков - отчет об остатках на балансовых и внебалансовых счетах (форма 700-Н), для страховых (перестраховочных) организаций и накопительных пенсионных фондов – главная бухгалтерская книга), имеющейся в электронном виде на дату назначения временной администрации с копированием данных учетной автоматизированной системы на отдельный электронный носитель (резервные копии). При отсутствии данной информации в электронном виде за основу берется информация, имеющаяся на бумажном носителе на указанную дату.
      10. Временная администрация выполняет следующие действия:
      1) проводит инвентаризацию активов, обязательств (балансовых и внебалансовых), документов организации, по акту приема-передачи принимает имущество и документы организации, обеспечивает их сохранность;
      2) осуществляет функции по управлению организацией и подписывает все документы организации;
      3) предъявляет от имени организации иски в суды, в том числе о привлечении к ответственности членов органов организации, главного бухгалтера, если их действиями (бездействием) организации причинен ущерб;
      4) доводит до сведения акционеров, кредиторов и дебиторов организации решение уполномоченного органа по регулированию, контролю и надзору финансового рынка и финансовых организаций о лишении лицензии и копию решения уполномоченного органа о назначении временной администрации путем публикации объявления в двух периодических печатных изданиях на казахском и русском языках, распространяемых на всей территории Республики Казахстан;
      5) в течение трех рабочих дней с даты назначения выявляет наличие счетов организации и проводит сверку остатков корреспондентских, текущих счетов (в том числе в иностранных банках) и счетов в банке-кастодиане накопительного пенсионного фонда. Остатки счетов по данным бухгалтерского учета организации сверяет с данными банков, в которых открыты указанные счета и по итогам сверки составляет соответствующий акт;
      6) определяет круг лиц, несущих полную материальную ответственность, в том числе лиц, имеющих доступ к автоматизированной информационной системе ведения бухгалтерского учета и составлению финансовой и иной отчетности организации;
      7) после завершения приема - передачи имущества, документов и дел организации от временной администрации к ликвидационной комиссии представляет отчет временной администрации о выполненной работе в уполномоченный орган для утверждения;
      8) расторгает трудовые договоры с работниками в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан при отсутствии необходимости в продолжении с ними трудовых отношений в период деятельности временной администрации;
      9) в течение трех рабочих дней с даты назначения информирует органы, осуществляющие регистрацию имущества и сделок с ним, а также акционерные общества «Центральный депозитарий ценных бумаг», «Единый регистратор ценных бумаг», «Казахстанская фондовая биржа» о лишении организации лицензии и назначении временной администрации и устанавливает запрет на регистрацию сделок по отчуждению имущества организации, совершаемых не временной администрацией, а также на снятие обременения с имущества, залогодержателем которого является организация;
      10) выявляет активы организации;
      11) для обеспечения выполнения своих функций и обязанностей привлекает лиц по договорам возмездного оказания услуг;
      12) изменяет и расторгает договоры возмездного оказания услуг в соответствии с гражданским законодательством Республики Казахстан.
      11. В период своей деятельности временная администрация не осуществляет расходные операции, за исключением случаев, предусмотренных подпунктом 1) пункта 7 Правил.
      Временной администрацией расходы осуществляются в соответствии со сметой расходов, утвержденной руководителем временной администрации. Смета расходов составляется исходя из планируемых ежемесячных затрат и представляется в уполномоченный орган с пояснительной запиской не позднее семи календарных дней с даты назначения временной администрации.
      Уполномоченный орган осуществляет контроль за деятельностью временной администрации, в том числе за использованием денег, предусмотренных сметой расходов временной администрации.
      Не допускается осуществление перерасхода по одной статье затрат за счет экономии по другой статье.»;
      дополнить пунктом 25-1 следующего содержания:
      «25-1. Временная администрация в целях минимизации расходов, сдает в аренду имущество организации.
      Деньги, полученные от сдачи имущества в аренду, направляются на банковский счет организации.
      Заключение временной администрацией договора аренды осуществляется при наличии согласия арендатора на освобождение (возврат) имущества по первому требованию временной администрации и на принятие ограничений по невозможности сдачи нанятого имущества в поднаем (субаренду).
      Выбор арендатора осуществляется временной администрацией путем проведения тендера, по результатам которого заключается договор, в соответствии с требованиями пунктов 84-284-384-484-5 и 84-6 Правил принудительной ликвидации банков в Республике Казахстан, утвержденных постановлением Правления Агентства Республики Казахстан по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций от 25 февраля 2006 года № 40 (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 4181).».
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель
      Национального Банка                        Г. Марченко