"Ақтөбе қаласында аз қамтамасыз етілген отбасыларына (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшерін және тәртібін айқындау Ережесін бекіту туралы" 2010 жылдың 28 шілдесіндегі № 265 шешіміне өзгеріс енгізу туралы

Ақтөбе қалалық мәслихатының 2012 жылғы 29 қыркүйектегі № 67 шешімі. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 29 қазанда № 3425 тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Ақтөбе қалалық мәслихатының 2017 жылғы 12 желтоқсандағы № 247 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Ақтөбе қалалық мәслихатының 12.12.2017 № 247 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 6 бабына, Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94 "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 97 бабының 2 тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысымен бекітілген тұрғын үй көмегін беру туралы Ережесінің 3 тармағына, Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық iстерi агенттiгiнің 2011 жылғы 05 желтоқсандағы № 471 "Тұрғын үй көмегiн алуға, сондай-ақ мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үйдi немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйдi алуға үмiткер отбасының (азаматтың) жиынтық табысын есептеу Қағидасын бекіту туралы" бұйрығына сәйкес, Ақтөбе қалалық мәслихаты ШЕШІМ ЕТТІ:

      1. "Ақтөбе қаласында аз қамтамасыз етілген отбасыларына (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшерін және тәртібін айқындау Ережесін бекіту туралы" 2010 жылғы 28 шілдедегі № 265 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеуге алу тізбесінде № 3-1-140 болып тіркелген, 2010 жылғы 21 қыркүйекте № 115 "Ақтөбе" және "Актюбинский вестник" газеттерінде жарияланған) шешіміне келесі өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген шешімдегі қосымша осы шешімінің қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Осы шешім оны алғашқы ресми жариялаған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Ақтөбе қалалық мәслихаты
сессиясының төрағасы
Ақтөбе қалалық мәслихатының хатшысы
      Қ. Рамазанов С. Шынтасова

  Ақтөбе қалалық мәслихатының
кезектен тыс алтыншы сессиясының
2012 жылғы 29 қыркүйектегі № 67
шешiмiне қосымша
Ақтөбе қалалық мәслихатының
кезектi жиырма бесiншi сессиясының
2010 жылғы 28 шiлдедегi № 265
шешiмiмен бекітілген
(2010 жылғы 7 қыркүйекте № 3-1-140
болып тіркелген)

Ақтөбе қаласында аз қамтамасыз етiлген отбасыларына (азаматтарға) тұрғын үй көмегiн көрсетудiң мөлшерiн және тәртiбiн айқындау
ЕРЕЖЕСI

      1. Жалпы ережелер

      Осы ереже Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуiрдегi "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 14 сәуiрдегi "Әлеуметтiк тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерiн көрсеткенi үшiн абоненттiк төлемақы тарифiнiң көтерiлуiне өтемақы төлеудiң кейбір мәселелері туралы" № 512 Қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 30 желтоқсандағы "Тұрғын үй көмегiн көрсету ережесін бекіту туралы" № 2314 Қаулысына, Қазақстан Республикасы құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық iстерi агенттiгi Төрағасының 2011 жылғы 05 желтоқсандағы № 471 "Тұрғын үй көмегiн алуға сондай-ақ мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үйдi немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйдi алуға үмiткер отбасының (азаматтың) жиынтық табысын есептеу қағидасын бекiту туралы" бұйрығына сәйкес әзірленді және тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін айқындайды.

      1. Осы Ережеде мынадай түсiнiктер пайдаланылады:

      1) тұрғын үй көмегi – келесі шығыстар сомасын төлеуге шығындарды ішінара өтеу үшін аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) берілетін көмек:

      тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылар (қосымша жалдаушылар) болып табылатын коммуналдық қызметтерді және байланыс қызметтерін тұтынғаны;

      жекешелендірілген тұрғын үйлерде (пәтерлерде) тұратын отбасыларға (азаматтарға) немесе мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын жай (пәтер) жалдаушы (қосымша жалдаушы) болып табылатындарға тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға жұмсалатын шығыстарына;

      жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы органдар жалға алған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалдау ақысына.

      жекешелендірілген тұрғын үйлерде (пәтерлерде) тұратын, жеке үйлерде тұратындарға тәулiк уақыты бойынша электр энергиясының шығынын саралап есепке алатын және бақылайтын, дәлдiк класы 1-ден төмен емес электр энергиясын бiр фазалық есептеуiштiң құнын төлеуге беріледі.

      2) тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға жұмсалатын шығыстар - кондоминиум объектiсiнiң ортақ мүлкiн пайдалануға және жөндеуге, жер учаскесiн күтiп-ұстауға, коммуналдық қызметтердi тұтынуды есептеудiң үйге ортақ құралдарын сатып алуға, орнатуға, пайдалануға және тексеруге жұмсалатын шығыстарға, кондоминиум объектiсiнiң ортақ мүлкiн күтiп-ұстауға тұтынылған коммуналдық қызметтердi төлеуге жұмсалатын шығыстарға жалпы жиналыстың шешiмiмен белгiленген ай сайынғы жарналар арқылы төленетiн үй-жайлардың (пәтерлердiң) меншiк иелерi шығыстарының мiндеттi сомасы, сондай-ақ болашақта кондоминиум объектiсiнiң ортақ мүлкiн немесе оның жекелеген түрлерiн күрделi жөндеуге ақша жинақтауға жұмсалатын жарналар;

      3) телефон үшiн абоненттiк төлемақы тарифтері өсуінің өтемақысы – 2004 жылдың қыркүйегінде қолданыста болған абоненттік төлемақы мен қолданыстағы абоненттік төлемақы арасындағы айырмашылықты белгiлейтiн және телефонға абоненттiк төлемақы тарифтерiнiң өсуiнің шығындарын өтеуге арналған тұрғын үй көмегiнiң құрамына кiретiн ақшалай өтемақы;

      4) өтiнiш иесi (жеке тұлға) – жеке өзiнiң немесе отбасының атынан тұрғын үй көмегiн тағайындау үшiн жолыққан адам;

      5) отбасының жиынтық табысы – тұрғын үй көмегiн тағайындауға өтiнiш бiлдiрiлген тоқсанның алдындағы тоқсанда отбасы алған кiрiстердiң жалпы сомасы;

      6) уәкілеттi орган – тұрғын үй көмегiн тағайындауды жүзеге асыратын "Қалалық жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi" мемлекеттік мекемесі.

      2. "Тұрғын үй көмегі Ақтөбе қаласында тұрақты тұратын және тіркелген аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) беріледі.

      Тұрғын үй көмегі егер отбасының коммуналдық қызметтерді (орталық-тандырылған жылыту және жеке газбен жылыту, ыстық, суық сумен жабдықтау, кәріз, тамақ дайындағаны үшін газға, электрмен жабдықтау, қоқыс шығару) шығыстары, тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға жұмсалатын, жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы органдар жалға алған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалдау ақысы, тұрғын үй алаңының белгіленген нормасының шегінде өтемақылық шаралармен қамтамасыз етілетін, бірақ іс жүзінде алып отырған ауданнан және коммуналдық қызметтерді тұтыну нормативтерінен көп емес шығыстар, телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтері үшін, тәулiк уақыты бойынша электр энергиясының шығынын саралап есепке алатын және бақылайтын, дәлдiк класы 1-ден төмен емес электр энергиясын бiр фазалық есептеуiштiң құнының шығыстары осы мақсаттарға шекті үлесінен асқан жағдайда беріледі.

      Коммуналдық қызметтерді тұтынғаны және тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға ақы төлеуге, тәулiк уақыты бойынша электр қуатының шығынын саралап есептейтін және бақылайтын, дәлдiк класы 1-ден төмен емес электр қуатын бiр фазалық есептегiштiң құнына, жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы органдар жалға алған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалдау ақысына және телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік ақының ұлғаюы бөлігіндегі байланыс қызметіне шекті жол берілетін шығыстар үлесі отбасының жиынтық кірісінің 10 пайызы мөлшерінде белгіленеді.

      3. Тұрғын үй көмегi тұрғын үй иесiне, жалдаушыға (жалға берушiге) есептелген сомамен салыстыру бойынша коммуналдық қызметтердi (орталық жылыту және жеке газбен жылыту, ыстық-суық сумен жабдықтау, канализация, тамақ дайындағаны үшiн газды) тұтынғаны және тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға жұмсалатын шығыстарының және жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы органдар жалға алған, тұрғын үйдi пайдаланғаны үшiн жалдау ақысы шығындарының, байланыс қызметіне телефон үшiн абоненттiк төлемақының ұлғаюы бөлiгiне, тәулiк уақыты бойынша электр энергиясының шығынын саралап есепке алатын және бақылайтын, дәлдiк класы 1-ден төмен емес электр энергиясын бiр фазалық есептеуiштiң құнына шығындарының орнын толтыру үшiн, азайту ретiнде қолма-қол емес түрде берiледi. Белгiленген нормадан артық коммуналдық қызметті және байланыс қызметiн тұтынғаны, тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға арналған шығыстарды және жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалға алған тұрғын үйдi пайдаланғаны үшiн жалдау ақысын төлеу жалпы негiзде жүргізіледі.

      4. Тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) жылыту және күтiп-ұстау шығындары, жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалға алған тұрғын үйдi пайдаланғаны үшiн жалдау ақысы жөніндегі әлеуметтік норманы есептеу кезінде барлық меншiк түрiндегi тұрғын жайлардағы тұрғын үй алаңының бiр адамға 18 ш.м. (жалғыз тұратын азаматтар үшiн 30 ш. м.), бiрақ тұрғын жайдың iс жүзiнде алып отырған пайдалы алаңынан көп емес пайдалы алаңның әлеуметтік нормасы қолданылады.

      5. Коммуналдық қызметтердi есептейтiн құралдары бар тұтынушылардың әлеуметтiк нормасын есептеу кезiнде есептегiштер көрсеткiштерiндегi нақты шығындар, бiрақ белгiленген тарифтер мен нормативтерден артық емес қолданылады.

      6. Тұрғын үй көмегiн алушылар өзiнiң тұрғын жайының меншiк түрiнiң, отбасы құрамындағы және оның жиынтық табысындағы кез-келген өзгерiстер, көмектi дұрыс есептемеген жағдайлар туралы уәкiлеттi органға 10 күн iшiнде ақпарат бередi.

      7. Тұрғын үй көмегi түрiнде алынған заңсыз сома заңда белгiленген тәртiппен бюджетке қайтарылады.

      2. Тұрғын үй көмегiн тағайындау

      8. Тұрғын үй көмегiн тағайындау оны алу үшiн жолыққан күннен бастап ағымдағы тоқсанның аяғына дейiнгi мерзiмде жүргiзiледi. Жолығу айы деп қоса берiлетiн құжаттармен бiрге өтiнiш тапсырған ай есептелiнедi.

      9. Тұрғын үй көмегi отбасы құрамы, iс жүзiнде тұрғын жайдың алып отырған пайдалы ауданының көлемi, отбасының жиынтық кiрiсi, коммуналдық қызметтердi (орталық жылыту және жеке газбен жылыту, ыстық-суық сумен жабдықтау, канализация, тамақ дайындағаны үшiн газды, электрмен жабдықтау, қоқыс жинау) және телефон үшiн абоненттiк төлемақының ұлғаюы бөлiгiне, тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға жұмсалатын шығыстарына, тәулiк уақыты бойынша электр энергиясының шығынын саралап есепке алатын және бақылайтын, дәлдiк класы 1-ден төмен емес электр энергиясын бiр фазалық есептеуiштiң құнына шығындарына және жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы органдар жалға алған, тұрғын үйдi пайдаланғаны үшiн жалдау ақысы шығындары көрсетiлетiн меншiк иесiнiң, жалдаушының (жалға алушының) өтiнiшi негiзiнде тағайындалады.

      10. Азаматтардың табысы жөнiндегi мәлiметтердi тiзiмдер немесе электронды тасығыштардағы ақпараттар түрiндегi тиiстi төлемдердi есептеуді және аударуды жүргізетін қалалық қызметтер, бөлiмдер, ұйымдар тоқсан басында бiр рет растайды.

      11. Тұрғын үй көмегiн алуға жолыққан отбасының (азаматтың) жиынтық кiрiсiн есептеу Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық iстерi Агенттiгiнің 2011 жылғы 5 желтоқсандағы № 471 "Тұрғын үй көмегiн алуға, сондай-ақ мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үйдi немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйдi алуға үмiткер отбасының (азаматтың) жиынтық табысын есептеу Қағидасын бекіту туралы" бұйрығына сәйкес жүргізіледі.

      12. Коммуналдық қызметтерге және байланыс қызметiне тарифтер, жалдау ақысының мөлшері өзгерген жағдайда бұрын тағайындалған тұрғын үй көмегiне ағымдағы тоқсанда қайта есептеу жүргiзiледi.

      13. Тұрғын үй көмегiнiң мөлшерi өтемақы шараларымен қамтамасыз етiлетiн нормалар шегiндегi коммуналдық қызметтерді тұтынғаны үшін, телефон үшiн абоненттiк төлемақының өсуі бөлiгiндегі байланыс қызметтерi, тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға жұмсалатын шығыстары, тәулiк уақыты бойынша электр энергиясының шығынын саралап есепке алатын және бақылайтын, дәлдiк класы 1-ден төмен емес электр энергиясының бiр фазалық есептегiшінiң құны, жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалға алған тұрғын үйдi пайдаланғаны үшiн жалдау ақысы үшін меншiк иесiнiң, жалға алушының (жалдаушының) төлемақы сомасы мен сол отбасының осы мақсаттарға шығындарының шектi мүмкiн деңгейi арасындағы айырмашылық ретiнде есептеледi және іс жүзіндегі шығындар сомасынан артық болуы мүмкiн емес.

      14. Берiлген өтiнiш және оған қоса берілген құжаттарды қарау нәтижелерi бойынша екi данада келiсiм-шарт жасалынады, оның бiреуi меншiк иесiнде, жалға алушыда (жалдаушыда), ал екiншiсi – уәкiлеттi органда сақталынады.

      15. Аталған келiсiм-шарт тұрғын үй көмегiн ұсыну үшiн негiз болады. Уәкілетті органнан келісім-шарты алғаннан кейiн меншік иесінде, жалға алушыда (жалдаушыда) коммуналдық қызметтердi жеткiзушiлерге он күндiк мерзiмде деректер базасына енгiзу үшiн ұсыну қажет.

      16. Ақпаратқа сенiмсiздiк туындаған жағдайда уәкiлеттi орган:

      1) өтiнiш иесiнiң тұрғын үй жағдайына тексеру жүргiзедi;

      2) тиiстi ұйымдардан кiрiстер туралы ақпарат сұратады;

      3) кiрiстердi жасыру фактiлерiн тексеру жөнiнде салық қызметiне жолығады;

      4) тұрғын үй көмегiн мақсатты пайдалану туралы тұрғын үй инспекциясына сұраныс жасайды.

      3. Қаржыландыру көздерi

      17. Тұрғын үй көмегiн төлеудi қаржыландыру республикалық және жергілікті бюджет қаржысы есебiнен жүзеге асырылады.

      18. Тұрғын үй көмегiн төлеу уәкiлеттi органмен тұрғын үй көмегiн алушының өтiнiшi бойынша тұрғын үй көмегiн алушының, қызмет көрсетушiлердiң, кондоминиум объектiлерiн басқару органдарының жеке шоттарына екiншi деңгейдегi банктер арқылы жүзеге асырылады.

      Телефон үшiн абоненттiк төлемақы, жергілікті аткарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалга алған тұрғын үйдi пайдаланғаны үшiн жалдау ақысы тарифтерінің және тәулiк уақыты бойынша электр энергиясының шығынын саралап есепке алатын және бақылайтын, дәлдiк класы 1-ден төмен емес электр энергиясын бiр фазалық есептегiштiң құнының өсуіне өтемақы төлеу алушының таңдауы бойынша, жеке шот реквизиттерiн көрсете отырып, ол таңдаған екінші деңгейдегі банктің немесе оның өтініші негiзiнде банк операцияларының тиісті түріне ҚР Ұлттық банкісінің лицензиясы бар ұйымдарда жүзеге асырылады.

      19. Тұрғын үй көмегiн төлеуге арналған бюджеттiк қаражаттың есептелуi мен шығыстарының дұрыстығын тексеру заңнамамен белгiленген тәртiпте жүргiзiледi.

О внесении изменения в решение маслихата города Актобе от 28 июля 2010 года № 265 "Об утверждении Правил определения размера и порядка оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) в городе Актобе"

Решение маслихата города Актобе Актюбинской области от 29 сентября 2012 года № 67. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 29 октября 2012 года № 3425. Утратило силу решением маслихата города Актобе Актюбинской области от 12 декабря 2017 года № 247

      Сноска. Утратило силу решением маслихата города Актобе Актюбинской области от 12.12.2017 № 247 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148 "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года № 94 "О жилищных отношениях", пунктом 3 Правил предоставления жилищной помощи, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314, приказом Агентства Республики Казахстан по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства от 5 декабря 2011 года № 471 "Об утверждении Правил исчисления совокупного дохода семьи (гражданина), претендующей на получение жилищной помощи, а также на предоставление жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде", маслихат города Актобе РЕШИЛ:

      1. Внести в решение маслихата города Актобе "Об утверждении Правил определения размера и порядка оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) в городе Актобе" от 28 июля 2010 года № 265 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3-1-140, опубликовано в газетах "Актобе" и "Актюбинский вестник" от 21 сентября 2010 года в № 115) изменение:

      приложение к указанному решению изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему решению.

      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Председатель сессии

Секретарь маслихата

маслихата города Актобе

города Актобе

К. Рамазанов

С. Шинтасова


  Приложение к решению
внеочередной шестой сессии
маслихата города Актобе
от 29 сентября 2012 года № 67
Утверждены решением
очередной двадцать пятой сессии
маслихата города Актобе
от 28 июля 2010 года № 265
(зарегистрировано 7 сентября 2010 года
за № 3-1-140)

ПРАВИЛА
определения размера и порядка оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) в городе Актобе

      1. Общие положения

      Настоящие Правила разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", Постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года N 512 "О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам", Постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года N 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи", Приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства от 5 декабря 2011 года N 471 "Об утверждении Правил исчисления совокупного дохода семьи (гражданина), претендующий на получение жилищной помощи, а также на предоставление жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" и определяет размер и порядок оказания жилищной помощи.

      1. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) жилищная помощь – пособие, предоставляемое малообеспеченным семьям (гражданам) для частичного возмещения затрат на оплату суммы следующих расходов:

      потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникации, являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища;

      на содержание жилого дома (жилого здания) семьям (гражданам), проживающим в приватизированных жилых помещениях (квартирах) или являющимся нанимателями (поднанимателями) жилых помещений (квартир) в государственном жилищном фонде;

      арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде;

      стоимости однофазного счетчика электрической энергии с классом точности не ниже 1 с дифференцированным учетом и контролем расхода электроэнергии по времени суток проживающим в приватизированных жилых помещениях (квартирах), индивидуальном жилом доме;

      2) расходы на содержание жилого дома (жилого здания) – обязательная сумма расходов собственников помещений (квартир) посредством ежемесячных взносов, установленных решением общего собрания, на эксплуатацию и ремонт общего имущества объекта кондоминиума, содержание земельного участка, расходы на приобретение, установку, эксплуатацию и поверку общедомовых приборов учета потребления коммунальных услуг, расходы на оплату коммунальных услуг, потребленных на содержание общего имущества объекта кондоминиума, а также взносы на накопление денег на предстоящий в будущем капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума или отдельных его видов;

      3) компенсация повышения тарифов абонентской платы за телефон – денежная компенсация, входящая в состав жилищной помощи, предназначенная для возмещения затрат повышения тарифов, абонентской платы за телефон и определяемая как разница между действующей абонентской платой и абонентской платой, действовавшей в сентябре 2004 года;

      4) заявитель (физическое лицо) - лицо, обратившееся от себя лично или от имени семьи за назначением жилищной помощи;

      5) совокупный доход семьи - общая сумма доходов, полученных семьей за квартал, предшествующий кварталу обращения за назначением жилищной помощи;

      6) уполномоченный орган – государственное учреждение "Городской отдел занятости и социальных программ", осуществляющий назначение жилищной помощи.

      2. Жилищная помощь предоставляется малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим и зарегистрированным в городе Актобе.

      Жилищная помощь предоставляется в том случае, если расходы в бюджете семьи за потребление коммунальных услуг (центральное тепловое и индивидуальное газовое отопление, горячее, холодное водоснабжение, канализацию, за газ на приготовление пищи, электроснабжение, мусороудаление), расходы на содержание жилого дома (жилого здания), арендную плату за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде в пределах установленной нормы площади жилья, обеспечиваемой компенсационными мерами, но не более фактически занимаемой и нормативов на потребление коммунальных услуг, за услуги связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникации, стоимость однофазного счетчика электрической энергии с классом точности не ниже 1 с дифференцированным учетом и контролем расхода электроэнергии по времени суток превышают долю предельно допустимых расходов на эти цели.

      Доля предельно допустимых расходов на оплату потребления коммунальных услуг и содержание жилого дома (жилого здания), стоимости однофазного счетчика электрической энергии с классом точности не ниже 1 с дифференцированным учетом и контролем расхода электроэнергии по времени суток, арендную плату за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде и услуги связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникации, устанавливается в размере 10 процентов к совокупному доходу семьи.

      3. Жилищная помощь предоставляется в безналичной форме, как уменьшение платежей за потребление коммунальных услуг (центральное тепловое и индивидуальное газовое отопление, горячее, холодное водоснабжение, канализацию, за газ на приготовление пищи), абонентской платы за телефон, расходов на содержание жилого дома (жилого здания), арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде и оплаты стоимости однофазного счетчика электрической энергии с классом точности не ниже 1 с дифференцированным учетом и контролем расхода электроэнергии по времени суток по сравнению с суммой, начисленной собственнику, нанимателю (арендатору) жилья. Оплата потребления коммунальных услуг и услуг связи, расходов на содержание жилого дома (жилого здания), арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде сверх установленной нормы производится на общих основаниях.

      4. При расчете социальной нормы по отоплению и расходам на содержание жилого дома (жилого здания), арендной плате за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде применяется социальная норма площади жилья в жилищах всех форм собственности на одного человека - 18 кв.м. (для одиноко проживающих граждан в пределах - 30 кв.м.) полезной площади, но не более фактически занимаемой полезной площади жилья.

      5. При расчете социальной нормы потребителям, имеющим приборы учета коммунальных услуг, применяются фактические затраты по показаниям счетчиков, но не выше установленных тарифов и нормативов.

      6. Получатели жилищной помощи в течение 10 дней информируют уполномоченный орган о любых изменениях формы собственности своего жилья, в составе семьи и ее совокупного дохода, а также в случаях неверного начисления помощи.

      7. Незаконно полученные в виде жилищной помощи суммы, подлежат возврату в бюджет в установленном законодательством порядке.

      2. Назначение жилищной помощи

      8. Назначение жилищной помощи осуществляется с месяца обращения за ее получением на срок до конца текущего квартала. Месяцем обращения считается месяц подачи заявления с прилагаемыми документами.

      9. Жилищная помощь назначается на основе заявления собственника, нанимателя (арендатора) жилья, в котором указываются состав семьи, размер полезной площади фактически занимаемого жилья, совокупный доход семьи, расходы по оплате коммунальных услуг (центральное тепловое и индивидуальное газовое отопление, горячее, холодное водоснабжение, канализацию, за газ на приготовление пищи, электроснабжение, мусороудаление) и разница увеличения абонентской платы за телефон, расходы на содержание жилого дома (жилого здания), стоимость однофазного счетчика электрической энергии с классом точности не ниже 1 с дифференцированным учетом и контролем расхода электроэнергии по времени суток и арендная плата за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.

      10. Сведения по доходам граждан подтверждаются один раз в начале квартала городскими службами, отделами, организациями, ведущими учет и начисление соответствующих выплат в виде списков или информаций на электронных носителях.

      11. Исчисление совокупного дохода семьи (гражданина), обратившейся за получением жилищной помощи производится в соответствии с приказом Агентства Республики Казахстан по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства от 5 декабря 2011 года № 471 "Об утверждении Правил исчисления совокупного дохода семьи (гражданина), претендующей на получение жилищной помощи, а также на предоставление жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".

      12. При изменении тарифов на коммунальные услуги и услуги связи, размера арендной платы производится перерасчет ранее назначенной жилищной помощи в текущем квартале.

      13. Размер жилищной помощи рассчитывается как разница между суммой оплаты собственника, нанимателя (арендатора) за потребление коммунальных услуг, за услуги связи в части увеличения абонентской платы за телефон, оплаты расходов на содержание жилого дома (жилого здания), стоимостью однофазного счетчика электрической энергии с классом точности не ниже 1 с дифференцированным учетом и контролем расхода электроэнергии по времени суток, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде в пределах норм, обеспечиваемых компенсационными мерами и предельно-допустимого уровня расходов данной семьи на эти цели, и не может превышать сумму фактических затрат.

      14. По результатам рассмотрения предоставленного заявления и приложенных к нему документов составляется договор в двух экземплярах, один из которых хранится у собственника, нанимателя (арендатора) жилья, а второй - в уполномоченном органе.

      15. Указанный договор является основанием для предоставления жилищной помощи. При получении Договора в уполномоченном органе, собственник, наниматель (арендатор) жилья в десятидневный срок представляет его поставщикам коммунальных услуг для занесения в базу данных.

      16. В случае возникновения сомнения в достоверности информации уполномоченный орган:

      1) проводит обследование жилищных условий заявителя;

      2) запрашивает информацию о доходах в соответствующих организациях;

      3) обращается в налоговую службу о проверке факта сокрытия доходов;

      4) делает запрос в жилищную инспекцию о целевом использовании жилищной помощи.

      3. Источники финансирования

      17. Финансирование выплат жилищной помощи осуществляется за счет средств местного бюджета.

      18. Выплата жилищной помощи осуществляется уполномоченным органом по заявлению получателя жилищной помощи через банки второго уровня, на лицевые счета получателя жилищной помощи, поставщиков услуг, органов управления объектов кондоминиума.

      Выплата компенсации повышения тарифов абонентской платы за телефон, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде и стоимость однофазного счетчика электрической энергии с классом точности не ниже 1 с дифференцированным учетом и контролем расхода электроэнергии по времени суток осуществляется на лицевые счета заявителя через банки второго уровня по выбору получателя, на основании его заявления с указанием реквизитов лицевого счета выбранного им банка второго уровня или в организации, имеющей лицензию Национального банка РК на соответствующие виды банковских операций.

      19. Проверка правильности начисления и расходования бюджетных средств на выплату жилищной помощи проводится в установленном законодательством порядке.