"Ақсу қаласының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесімен көрсетілетін мемлекеттік қызмет регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облысы Ақсу қалалық әкімдігінің 2012 жылғы 05 наурыздағы N 108/3 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 05 сәуірде N 12-2-196 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Ақсу қалалық әкімдігінің 2012 жылғы 23 сәуірдегі N 278/3 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Ақсу қалалық әкімдігінің 2012.04.23 N 278/3 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдеу туралы" Заңының 9-1-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің  2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, Ақсу қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Жер учаскесіне жеке меншік құқығына актілер ресімдеу және беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      2) "Тұрақты жер пайдалану құқығына актілер ресімдеу және беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      3) "Уақытша өтеулі (ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді) жер пайдалану (жалдау) құқығына актілер ресімдеу және беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      4) "Уақытша өтеусіз жер пайдалану құқығына актілер ресімдеу және беру" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау қала әкімінің орынбасары Д.А. Дәуітовке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қала әкімі                                 Б. Бақауов

Павлодар облысы Ақсу қаласы   
әкімдігінің 2012 жылғы 5 наурыздағы
N 180/3 қаулысымен       
бекітілген         

"Жер учаскесіне жеке меншік құқығына актілер
ресімдеу және беру" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметті жер учаскесіне жеке меншік құқығына акті (бұдан әрі – акт) немесе жер теліміне жеке меншік құқығына актінің көшірмесін (бұдан әрі – көшірме) дайындайтын, ПалодарҒӨОжер еншілес мемлекеттік кәсіпорнының тиісті мамандандырылған Ақсу қаласы филиалының қатысуымен (бұдан әрі – мамандандырылған мекеме), "Ақсу қаласының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – бөлім) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызмет баламалы негізде "Павлодар облысының Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік мекемесі Ақсу қаласының филиалы (бұдан әрі – орталық) арқылы көрсетілуі мүмкін.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 20 маусымдағы Жер кодексінің 23-бабы, 43-бабының 9-тармағы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 17 ақпандағы N 102 қаулысымен бекітілген "Жер учаскесінің жеке меншік құқығына актілер ресімдеу және беру" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – стандарт) негізінде жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат көрсетілген мемлекеттік қызмет көрсету орындарындағы стенділерде орналастырылады.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі қағаз тасымалдағыштағы актінің немесе көшірменің, немесе қызмет көрсетуден бас тарту себебі жазбаша көрсетілген ол туралы уәжделген жауап беру болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – тұтынушы) көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) тұтынушы осы регламенттің 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі – 6 жұмыс күні, көшірмесін берген кезде - 4 жұмыс күні;
      2) құжаттарды тапсыру және алу кезінде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп шекті уақыты 30 минуттан аспайды;
      3) құжаттарды тапсыру және алу кезінде қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп шекті уақыты 30 минуттан аспайды.
      7. Мемлекеттік қызмет ақылы негізде көрсетіледі, бөлімге немесе орталыққа стандарттың 7-қосымшасына сәйкес мөлшерде актіні немесе телнұсқаны дайындағаны үшін қызмет ақысын төлегені туралы құжатты (түбіртекті) береді.
      Актіні немесе көшірмені дайындау үшін ақы төлеу қолмақол немесе қолма-қол емес тәсілмен екінші деңгейдегі банктер арқылы мамандандырылған кәсіпорынның есеп шотына түседі, олар төлемнің мөлшері мен уақытын растайтын төлем құжатын береді. Құжаттың (түбіртектің) нысаны стандарттың 8-қосымшасында көрсетілген.
      8. Мемлекеттік қызмет:
      1) Бөлімге: Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Астана көшесі 37, мекен жайы бойынша телефон 8 (71837) 6-22-46, демалыс және мереке күндерін қоспағанда, аптасына бес жұмыс күні, сағат 13-00-ден 14-30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9-00-ден 18-30-ға дейін келген кезде көрсетіледі. Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады;
      2) Орталыққа: Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Ленин көшесі 10, мекен жайы бойынша телефон 8 (71837) 6-90-66, жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, аптасына алты жұмыс күні, сағат 13-00-ден 14-00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9-00-ден 19-00-ге дейін келген кезге көрсетіледі. Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      9. Тұтынушыға актіні немесе көшірмені беру үшін бөлімге немесе орталыққа стандарттың 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды ұсыну қажет.
      Тұлғаның жеке куәлігінің немесе сенімхаттың көшірмелерін тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары ұсынылады, олар тексерілгеннен кейін тұтынушыға қайтарылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процессіндегі
іс-әрекет (өз ара іс-әрекет) тәртібі

      10. Бөлім немесе орталық тұтынушыға осы регламенттің 11-тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді, онда:
      1) сұраудың нөмірі және қабылданған күні;
      2) сұрау салынған мемлекеттік қызмет түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету үшін өтінішті қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіледі.
      11. Актіні немесе көшірмені тұтынушының жеке өзіне не сенімхатты, қолхатты және тұтынушының не сенім білдірілген тұлғаның жеке басын куәландыратын құжатты ұсына отырып, сенім білдірілген тұлғаға беру жүзеге асырылады.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту немесе уақытша тоқтату үшін негіз стандарттың 16-тармағында көрсетілген.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету процессінде қатысатын құрылымды-функционалды бірліктер (бұдан әрі-ҚФБ):
      1) бөлімнің бас маманы;
      2) мамандандырылған мекеме;
      3) бөлімнің бастығы.
      14. ҚФБ іс-әрекетінің реттілігі осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Әр әкімшілік іс-әрекеттің (процедураның) орындау мерзімін көрсетумен әр ҚФБ іс-әрекетінің логикалық жалғаспалығы арасындағы өз ара байланыс сызбасы осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасы Заңдарымен бекітілген тәртіпте жауапқа тартылады.

"Жер учаскесіне жеке меншік құқығына
актілер ресімдеу және беру"   
мемлекеттік қызмет регламентіне 
1-қосымша            

Кесте. Құрамды-функционалды бірліктің
сипаттамасы (бұдан әрі - ҚФБ):

N р/с Іс-әрекет N (жұмыс жолының, ағымының) 1 2 3 4 5

1.

ҚФБ атауы

Бөлімнің бас маманы

Бөлім бастығы

Мамандандырылған мекеме

Бөлім бастығы

Бөлімнің бас маманы

2.

Іс-әрекеттің атауы (процесі, процедурасы, операциясы) және олардың сипаттамасы

Стандарттың 11-тармағында көрсетілген тұтынушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Ұсынған құжаттардың қарастырылуы

Актіні және көшірмені дайындау

Актіге және көшірмеге қол қою, елтаңбалы мөрмен растау, немесе бас тартудың себебін нұсқауымен қызметті көрсетуде бас тарту туралы уәжделген жауапқа қол қою

Актіге және көшірмеге қол қою, немесе бас тартудың себебін нұсқауымен қызметті көрсетуде бас тарту туралы уәжделген жауапқа қол қою

3.

Аяқтау формасы (деректер, құжаттар, ұйымдастыру-иеленуші шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы қолхат беру

Актіні немесе көшірмені дайындау үшін мамандандырылған мекемеге жіберу

Акті немесе көшірме

Акті және көшірме, немесе бас тартудың себебін нұсқауымен қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауап

Акті және көшірме, немесе бас тартудың себебін нұсқаумен қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауап

4.

Орындау мерзімдері

1 жұмыс күні

4 жұмыс күні, көшірмені беру кезінде 2 жұмыс күні

1 жұмыс күні

5.

Келесі іс-әрекет нөмірі

2-баған

3-баған

4-баған

5-баған


"Жер учаскесіне жеке меншік құқығына
актілер ресімдеу және беру"   
мемлекеттік қызмет регламентіне 
2-қосымша            

Бөлімге өтінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету схемасы:

Павлодар облысы Ақсу қаласы   
әкімдігінің 2012 жылғы 5 наурыздағы
N 180/3 қаулысымен       
бекітілген         

"Тұрақты жер пайдалану құқығына актілер ресімдеу
және беру" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметті жер учаскесіне тұрақты жер пайдалану құқығына акті (бұдан әрі – акт) немесе жер теліміне тұрақты жер пайдалану құқығына актінің көшірмесін (бұдан әрі – көшірме) дайындайтын, ПалодарҒӨОжер еншілес мемлекеттік кәсіпорнының тиісті мамандандырылған Ақсу қаласы филиалының қатысуымен (бұдан әрі – мамандандырылған мекеме), "Ақсу қаласының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – бөлім) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызмет баламалы негізде "Павлодар облысының Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік мекемесі Ақсу қаласының филиалы (бұдан әрі – орталық) арқылы көрсетілуі мүмкін.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 20 маусымдағы Жер кодексінің 34-бабы, 43-бабының 9-тармағы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 17 ақпандағы N 102 қаулысымен бекітілген "Тұрақты жер пайдалану құқығына актілер ресімдеу және беру" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – стандарт) негізінде жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат көрсетілген мемлекеттік қызмет көрсету орындарындағы стенділерде орналастырылады.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі қағаз тасымалдағыштағы актінің немесе көшірменің, немесе қызмет көрсетуден бас тарту себебі жазбаша көрсетілген ол туралы уәжделген жауап беру болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет мемлекеттік заңды тұлғаларға (бұдан әрі – тұтынушы) көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) тұтынушы стандарттың 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі – 6 жұмыс күні, көшірмесін берген кезде - 4 жұмыс күні;
      2) құжаттарды тапсыру және алу кезінде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп шекті уақыты 30 минуттан аспайды;
      3) құжаттарды тапсыру және алу кезінде қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп шекті уақыты 30 минуттан аспайды.
      7. Мемлекеттік қызмет ақылы негізде көрсетіледі, бөлімге немесе орталыққа стандарттың 7-қосымшасына сәйкес мөлшерде актіні немесе көшірмесін дайындағаны үшін қызмет ақысын төлегені туралы құжатты (түбіртекті) береді.
      Актіні немесе көшірмесін дайындау үшін ақы төлеу қолмақол немесе қолма-қол емес тәсілмен екінші деңгейдегі банктер арқылы мамандандырылған кәсіпорынның есеп шотына түседі, олар төлемнің мөлшері мен уақытын растайтын төлем құжатын береді. Құжаттың (түбіртектің) нысаны стандарттың 8-қосымшасында көрсетілген.
      8. Мемлекеттік қызмет:
      1) Бөлімге: Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Астана көшесі 37, мекен жайы бойынша телефон 8 (71837) 6-22-46, демалыс және мереке күндерін қоспағанда, аптасына бес жұмыс күні, сағат 13-00-ден 14-30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9-00-ден 18-30-ға дейін келген кезде көрсетіледі. Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады;
      2) Орталыққа: Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Ленин көшесі 10, мекен жайы бойынша телефон 8 (71837) 6-90-66, жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, аптасына алты жұмыс күні, сағат 13-00-ден 14-00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9-00-ден сағат 19-00-ге дейін келген кезге көрсетіледі. Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      9. Тұтынушыға актіні немесе көшірмесін беру үшін бөлімге немесе орталыққа стандарттың 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды ұсыну қажет.
      Тұлғаның жеке куәлігінің немесе сенімхаттың көшірмелерін тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары ұсынылады, олар тексерілгеннен кейін тұтынушыға қайтарылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процессіндегі
іс-әрекет (өз ара іс-әрекет) тәртібі

      10. Бөлім немесе орталық тұтынушыға осы регламенттің 11-тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді, онда:
      1) сұраудың нөмірі және қабылданған күні;
      2) сұрау салынған мемлекеттік қызмет түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету үшін өтінішті қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіледі.
      11. Актіні немесе көшірмені тұтынушының жеке өзіне не сенімхатты, қолхатты және тұтынушының не сенім білдірілген тұлғаның жеке басын куәландыратын құжатты ұсына отырып, сенім білдірілген тұлғаға беру жүзеге асырылады.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту немесе уақытша тоқтату үшін негіз стандарттың 16-тармағында көрсетілген.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету процессінде қатысатын құрылымды-функционалды бірліктер (бұдан әрі-ҚФБ):
      1) бөлімнің бас маманы;
      2) мамандандырылған мекеме;
      3) бөлімнің бастығы.
      14. ҚФБ іс-әрекетінің реттілігі осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Әр әкімшілік іс-әрекеттің (процедураның) орындау мерзімін көрсетумен әр ҚФБ іс-әрекетінің логикалық жалғаспалығы арасындағы өз ара байланыс сызбасы осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасы Заңдарымен бекітілген тәртіпте жауапқа тартылады.

"Тұрақты жер пайдалану құқығына
актілер ресімдеу және беру" 
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша        

Кесте. Құрамды-функционалды бірліктің
сипаттамасы (бұдан әрі - ҚФБ):

N р/с Іс-әрекет N (жұмыс жолының, ағымының) 1 2 3 4 5

1.

ҚФБ атауы

Бөлімнің бас маманы

Бөлім бастығы

Мамандандырылған мекеме

Бөлім бастығы

Бөлімнің бас маманы

2.

Іс-әрекеттің атауы (процесі, процедурасы, операциясы) және олардың сипаттамасы

Стандарттың 11-тармағында көрсетілген тұтынушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Ұсынған құжаттардың қарастырылуы

Актіні және көшірмені дайындау

Актіге және көшірмеге қол қою, елтаңбалы мөрмен растау, немесе бас тартудың себебін нұсқауымен қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапқа қол қою

Актіге және көшірмеге қол қою, немесе бас тартудың себебін нұсқауымен қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапқа қол қою

3.

Аяқтау формасы (деректер, құжаттар, ұйымдастыру-иеленуші шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы қолхат беру

Актіні немесе көшірмені дайындау үшін мамандандырылған мекемеге жіберу

Акті немесе көшірме

Акті және көшірме, немесе бас тартудың себебін нұсқауымен қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауап

Акт және көшірме, немесе бас тартудың себебін нұсқаумен қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауап

4.

Орындау мерзімдері

1 жұмыс күні

4 жұмыс күні, көшірмені беру кезінде 2 жұмыс күні

1 жұмыс күні

5.

Келесі іс-әрекет нөмірі

2-баған

3-баған

4-баған

5-баған


"Тұрақты жер пайдалану құқығына
актілер ресімдеу және беру" 
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша        

Бөлімге өтінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету схемасы:

Павлодар облысы Ақсу қаласы   
әкімдігінің 2012 жылғы 5 наурыздағы
N 180/3 қаулысымен       
бекітілген         

"Уақытша өтеулі (ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді) жер
пайдалану (жалдау) құқығына актілер ресімдеу және беру"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметті жер учаскесіне уақытша өтеулі (ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді) жер пайдалану (жалдау) құқығына акті (бұдан әрі – акт) немесе жер теліміне уақытша өтеулі (ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді) жер пайдалану (жалдау) құқығына актінің көшірмесін (бұдан әрі – көшірме) дайындайтын, ПалодарҒӨОжер еншілес мемлекеттік кәсіпорнының тиісті мамандандырылған Ақсу қаласы филиалының қатысуымен (бұдан әрі – мамандандырылған мекеме), "Ақсу қаласының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – бөлім) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызмет баламалы негізде "Павлодар облысының Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік мекемесі Ақсу қаласының филиалы (бұдан әрі – орталық) арқылы көрсетілуі мүмкін.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 20 маусымдағы Жер кодексінің 3537-баптары, 43-бабының 9-тармағы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 17 ақпандағы N 102 қаулысымен бекітілген "Уақытша өтеулі (ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді) жер пайдалану (жалдау) құқығына актілер ресімдеу және беру" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – стандарт) негізінде жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат көрсетілген мемлекеттік қызмет көрсету орындарындағы стенділерде орналастырылады.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі қағаз тасымалдағыштағы актінің немесе көшірменің, немесе қызмет көрсетуден бас тарту себебі жазбаша көрсетілген ол туралы уәжделген жауап беру болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – тұтынушы) көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) тұтынушы стандарттың 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі – 6 жұмыс күні, көшірмесін берген кезде - 4 жұмыс күні;
      2) құжаттарды тапсыру және алу кезінде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты 30 минуттан аспайды;
      3) құжаттарды тапсыру және алу кезінде қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп шекті уақыты 30 минуттан аспайды.
      7. Мемлекеттік қызмет ақылы негізде көрсетіледі, бөлімге немесе орталыққа стандарттың 7-қосымшасына сәйкес мөлшерде актіні немесе көшірмені дайындағаны үшін қызмет ақысын төлегені туралы құжатты (түбіртекті) береді.
      Актіні немесе көшірмені дайындау үшін ақы төлеу қолмақол немесе қолмақол емес тәсілмен екінші деңгейдегі банктер арқылы мамандандырылған кәсіпорынның есеп шотына түседі, олар төлемнің мөлшері мен уақытын растайтын төлем құжатын береді. Құжаттың (түбіртектің) нысаны стандарттың 8-қосымшасында көрсетілген.
      8. Мемлекеттік қызмет:
      1) Бөлімге: Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Астана көшесі 37, мекен жайы бойынша телефон 8 (71837) 6-22-46, демалыс және мереке күндерін қоспағанда, аптасына бес жұмыс күні, сағат 13-00-ден 14-30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9-00-ден 18-30-ға дейін келген кезде көрсетіледі. Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады;
      2) Орталыққа: Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Ленин көшесі 10, мекен жайы бойынша телефон 8 (71837) 6-90-66, жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, аптасына алты жұмыс күні, сағат 13-00-ден 14-00-ге дейін түскі үзіліспен сағат 9-00-ден сағат 19-00-ге дейін келген кезге көрсетіледі. Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      9. Тұтынушыға актіні немесе көшірмені беру үшін бөлімге немесе орталыққа стандарттың 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды ұсыну қажет.
      Тұлғаның жеке куәлігінің немесе сенімхаттың көшірмелерін тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары ұсынылады, олар тексерілгеннен кейін тұтынушыға қайтарылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процессіндегі
іс-әрекет (өз ара іс-әрекет) тәртібі

      10. Бөлім немесе орталық тұтынушыға стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді, онда:
      1) сұраудың нөмірі және қабылданған күні;
      2) сұрау салынған мемлекеттік қызмет түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету үшін өтінішті қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіледі.
      11. Актіні немесе көшірмені тұтынушының жеке өзіне не сенімхатты, қолхатты және тұтынушының не сенім білдірілген тұлғаның жеке басын куәландыратын құжатты ұсына отырып, сенім білдірілген тұлғаға беру жүзеге асырылады.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту немесе уақытша тоқтату үшін негіз стандарттың 16-тармағында көрсетілген.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету процессінде қатысатын құрылымды-функционалды бірліктер (бұдан әрі-ҚФБ):
      1) бөлімнің бас маманы;
      2) мамандандырылған мекеме;
      3) бөлімнің бастығы.
      14. ҚФБ іс-әрекетінің реттілігі осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Әр әкімшілік іс-әрекеттің (процедураның) орындау мерзімін көрсетумен әр ҚФБ іс-әрекетінің логикалық жалғаспалығы арасындағы өз ара байланыс сызбасы осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасы Заңдарымен бекітілген тәртіпте жауапқа тартылады.

"Уақытша өтеулі (ұзақ мерзімді, қысқа 
мерзімді) жер пайдалану (жалдау) құқығына
актілер ресімдеу және беру"     
мемлекеттік қызмет регламентіне    
1 қосымша              

Кесте. Құрамды-функционалды бірліктің
сипаттамасы (бұдан әрі - ҚФБ):

N р/с Іс-әрекет N (жұмыс жолының, ағымының) 1 2 3 4 5

1.

ҚФБ атауы

Бөлімнің бас маманы

Бөлім бастығы

Мамандандырылған мекеме

Бөлім бастығы

Бөлімнің бас маманы

2.

Іс-әрекеттің атауы (процесі, процедурасы, операциясы) және олардың сипаттамасы

Стандарттың 11-тармағында көрсетілген тұтынушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Ұсынған құжаттардың қарастырылуы

Актіні және көшірмені дайындау

Актіге және көшірмеге қол қою, елтаңбалы мөрмен растау, немесе бас тартудың себебін нұсқауымен қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапқа қол қою

Актіге және көшірмеге қол қою, немесе бас тартудың себебін нұсқауымен қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапқа қол қою

3.

Аяқтау формасы (деректер, құжаттар, ұйымдастыру-иеленуші шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы қолхат беру

Актіні немесе көшірмені дайындау үшін мамандандырылған мекемеге жіберу

Акті немесе көшірме

Акті және көшірме, немесе бас тартудың себебін нұсқауымен қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауап

Акті және көшірме, немесе бас тартудың себебін нұсқаумен қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауап

4.

Орындау мерзімдері

1 жұмыс күні

4 жұмыс күні, көшірмені беру кезінде 2 жұмыс күні

1 жұмыс күні

5.

Келесі іс-әрекет нөмірі

2-баған

3-баған

4-баған

5-баған


"Уақытша өтеулі (ұзақ мерзімді, қысқа 
мерзімді) жер пайдалану (жалдау) құқығына
актілер ресімдеу және беру"     
мемлекеттік қызмет регламентіне    
2 қосымша              

Бөлімге өтінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету схемасы:

Павлодар облысы Ақсу қаласы   
әкімдігінің 2012 жылғы 5 наурыздағы
N 180/3 қаулысымен       
бекітілген         

"Уақытша өтеусіз жер пайдалану құқығына актілер
ресімдеу және беру" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметті жер учаскесіне уақытша өтеусіз жер пайдалану құқығына акті (бұдан әрі – акт) немесе уақытша өтеусіз жер пайдалану құқығына актінің көшірмесін (бұдан әрі – көшірме) дайындайтын, ПалодарҒӨОжер еншілес мемлекеттік кәсіпорнының тиісті мамандандырылған Ақсу қаласы филиалының қатысуымен (бұдан әрі – мамандандырылған мекеме), "Ақсу қаласының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – бөлім) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызмет баламалы негізде "Павлодар облысының Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік мекемесі Ақсу қаласының филиалы (бұдан әрі – орталық) арқылы көрсетілуі мүмкін.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 20 маусымдағы Жер кодексінің 3536-баптары, 43-бабының 9-тармағы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 17 ақпандағы N 102 қаулысымен бекітілген "Уақытша өтеусіз жер пайдалану құқығына актілер ресімдеу және беру" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – стандарт) негізінде жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат көрсетілген мемлекеттік қызмет көрсету орындарындағы стенділерде орналастырылады.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі қағаз тасымалдағыштағы актінің немесе көшірменің, немесе қызмет көрсетуден бас тарту себебі жазбаша көрсетілген ол туралы уәжделген жауап беру болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – тұтынушы) көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) тұтынушы стандарттың 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі – 6 жұмыс күні, көшірмесін берген кезде - 4 жұмыс күні;
      2) құжаттарды тапсыру және алу кезінде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп шекті уақыты 30 минуттан аспайды;
      3) құжаттарды тапсыру және алу кезінде қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп шекті уақыты 30 минуттан аспайды.
      7. Мемлекеттік қызмет ақылы негізде көрсетіледі, бөлімге немесе орталыққа стандарттың 7-қосымшасына сәйкес мөлшерде актіні немесе көшірмені дайындағаны үшін қызмет ақысын төлегені туралы құжатты (түбіртекті) береді.
      Актіні немесе көшірмені дайындау үшін ақы төлеу қолмақол немесе қолма-қол емес тәсілмен екінші деңгейдегі банктер арқылы мамандандырылған кәсіпорынның есеп шотына түседі, олар төлемнің мөлшері мен уақытын растайтын төлем құжатын береді. Құжаттың (түбіртектің) нысаны стандарттың 8-қосымшасында көрсетілген.
      8. Мемлекеттік қызмет:
      1) Бөлімге: Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Астана көшесі 37, мекен жайы бойынша телефон 8 (71837) 6-22-46, демалыс және мереке күндерін қоспағанда, аптасына бес жұмыс күні, сағат 13-00-ден 14-30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9-00-ден 18-30-ға дейін келген кезде көрсетіледі. Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады;
      2) Орталыққа: Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Ленин көшесі 10, мекен жайы бойынша телефон 8 (71837) 6-90-66, жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, аптасына алты жұмыс күні, сағат 13-00-ден 14-00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9-00-ден сағат 19-00-ге дейін келген кезге көрсетіледі. Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      9. Тұтынушыға актіні немесе көшірмені беру үшін бөлімге немесе орталыққа стандарттың 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды ұсыну қажет.
      Тұлғаның жеке куәлігінің немесе сенімхаттың көшірмелерін тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары ұсынылады, олар тексерілгеннен кейін тұтынушыға қайтарылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процессіндегі
іс-әрекет (өз ара іс-әрекет) тәртібі

      10. Бөлім немесе орталық тұтынушыға стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді, онда:
      1) сұраудың нөмірі және қабылданған күні;
      2) сұрау салынған мемлекеттік қызмет түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету үшін өтінішті қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіледі.
      11. Актіні немесе көшірмені тұтынушының жеке өзіне не сенімхатты, қолхатты және тұтынушының не сенім білдірілген тұлғаның жеке басын куәландыратын құжатты ұсына отырып, сенім білдірілген тұлғаға беру жүзеге асырылады.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту немесе уақытша тоқтату үшін негіз стандарттың 16-тармағында көрсетілген.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету процессінде қатысатын құрылымды-функционалды бірліктер (бұдан әрі-ҚФБ):
      1) бөлімнің бас маманы;
      2) мамандандырылған мекеме;
      3) бөлімнің бастығы.
      14. ҚФБ іс-әрекетінің реттілігі осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Әр әкімшілік іс-әрекеттің (процедураның) орындау мерзімін көрсетумен әр ҚФБ іс-әрекетінің логикалық жалғаспалығы арасындағы өз ара байланыс сызбасы осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасы Заңдарымен бекітілген тәртіпте жауапқа тартылады.

"Уақытша өтеусіз жер пайдалану құқығына
актілер ресімдеу және беру"     
мемлекеттік қызмет регламентіне   
1 қосымша          

Кесте. Құрамды-функционалды бірліктің
сипаттамасы (бұдан әрі-ҚФБ):

N р/с Іс-әрекет N (жұмыс жолының, ағымының) 1 2 3 4 5

1.

ҚФБ атауы

Бөлімнің бас маманы

Бөлім бастығы

Мамандандырылған мекеме

Бөлім бастығы

Бөлімнің бас маманы

2.

Іс-әрекеттің атауы

(процесі, процедурасы, операциясы) және олардың сипаттамасы

Стандарттың 11-тармағында көрсетілген тұтынушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Ұсынған құжаттардың қарастырылуы

Актіні және көшірмені дайындау

Актіге және көшірмеге қол қою, елтаңбалы мөрмен растау, немесе бас тартудың себебін нұсқауымен қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапқа қол қою

Актіге және көшірмеге қол қою, немесе бас тартудың себебін нұсқауымен қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапқа қол қою

3.

Аяқтау формасы (деректер, құжаттар, ұйымдастыру-иеленуші шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы қолхат беру

Актіні немесе көшірмені дайындау үшін мамандандырылған мекемеге бағыттау

Акті немесе көшірме

Акті және көшірме, немесе бас тартудың себебін нұсқауымен қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауап

Акті және көшірме, немесе бас тартудың себебін нұсқаумен қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауап

4.

Орындау мерзімдері

1 жұмыс күні

4 жұмыс күні, көшірмені беру кезінде 2 жұмыс күні

1 жұмыс күні

5.

Келесі іс-әрекет нөмірі

2-баған

3-баған

4-баған

5-баған


"Уақытша өтеусіз жер пайдалану құқығына
актілер ресімдеу және беру"     
мемлекеттік қызмет регламентіне   
2 қосымша          

Бөлімге өтінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету схемасы:

Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых государственным учреждением "Отдел земельных отношений города Аксу"

Постановление акимата города Аксу Павлодарской области от 05 марта 2012 года N 180/3. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 05 апреля 2012 года N 12-2-196. Утратило силу постановлением акимата города Аксу Павлодарской области от 23 апреля 2012 года N 278/3

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Аксу Павлодарской области от 23.04.2012 N 278/3.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат города Аксу ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Оформление и выдача актов на право частной собственности на земельный участок";
      2) регламент государственной услуги "Оформление и выдача актов на право постоянного землепользования";
      3) регламент государственной услуги "Оформление и выдача актов на право временного возмездного (долгосрочного, краткосрочного) землепользования (аренды)";
      4) регламент государственной услуги "Оформление и выдача актов на право временного безвозмездного землепользования".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Даутова Д. А.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города                                Б. Бакауов

Утвержден      
постановлением акимата города
Аксу Павлодарской области 
от 5 марта 2012 года N 180/3

Регламент государственной услуги "Оформление и выдача
актов на право частной собственности на земельный участок"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел земельных отношений города Аксу" (далее - отдел), с участием Аксуского городского филиала дочернего государственного предприятия "ПавлодарНПЦзем" (далее - специализированное предприятие), которое изготавливает акт на право частной собственности на земельный участок (далее – акт) или дубликат акта на право частной собственности на земельный участок (далее – дубликат).
      Государственная услуга может оказываться на альтернативной основе через филиал города Аксу Республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" (далее - центр).
      2. Форма оказываемой государственной услуги не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании статьи 23пункта 9 статьи 43 Земельного кодекса Республики Казахстан от 20 июня 2003 года, стандарта государственной услуги "Оформление и выдача актов на право частной собственности на земельный участок", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 февраля 2010 года N 102 (далее – стандарт).
      Полная информация о порядке оказания государственной услуги размещается на стендах в местах оказания государственной услуги.
      4. Результатом оказания государственной услуги является выдача на бумажном носителе акта или дубликата, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа в письменном виде.
      5. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - потребитель).
      6. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги, с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 стандарта, составляет 6 рабочих дней, при выдаче дубликата - 4 рабочих дня;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче и получении документов составляет не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания при сдаче и получении документов составляет не более 30 минут.
      7. Государственная услуга предоставляется на платной основе с предоставлением в отдел или центр документа (квитанции) об уплате услуг за изготовление акта или дубликата в размере, согласно приложению 7 к стандарту.
      Оплата за изготовление акта или дубликата производится наличным или безналичным способом через банки второго уровня на расчетный счет специализированного предприятия, которыми выдается платежный документ, подтверждающий размер и дату оплаты. Форма документа (квитанции) приведена в приложении 8 к стандарту.
      8. Государственная услуга предоставляется:
      1) при обращении в отдел по адресу: Павлодарская область, город Аксу, улица Астана 37, телефон 8 (71837) 6-22-46, пять рабочих дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов. Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
      2) при обращении в центр по адресу: Павлодарская область, город Аксу, улица Ленина 10, телефон 8 (71837) 6-90-66, шесть рабочих дней в неделю, за исключением воскресенья и праздничных дней с 9.00 часов до 19.00 часов с перерывом на обед с 13-00 до 14-00 часов. Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

2. Порядок оказания государственной услуги

      9. Для выдачи акта или дубликата потребитель предоставляет в отдел или центр необходимые документы, определенные в пункте 11 стандарта.
      Для проверки копии удостоверения личности лица или доверенности предъявляются оригиналы документов, которые после проверки возвращаются потребителю.

3. Порядок действий (взаимодействий) в
процессе оказания государственной услуги

      10. Отделом или центром потребителю выдается расписка о приеме документов, указанных в пункте 11 стандарта, с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества и должности лица, принявшего заявление на оказание государственной услуги.
      11. Выдача акта или дубликата осуществляется лично потребителю, либо доверенному лицу с предоставлением доверенности, расписки и документа, удостоверяющего личность потребителя либо доверенного лица.
      12. Основания для отказа и приостановления оказания государственной услуги приведены в пункте 16 стандарта.
      13. Структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) главный специалист отдела;
      2) специализированное предприятие;
      3) начальник отдела.
      14. Последовательность действий СФЕ приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      16. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность в порядке, установленном Законами Республики Казахстан.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги  
"Оформление и выдача актов на право частной
собственности на земельный участок"   

Таблица. Описание действий структурно-функциональной
единицы (далее - СФЕ):

N п/п N действия (хода, потока работ) 1 2 3 4 5

1.

Наименование СФЕ

Главный специалист отдела

Начальник отдела

Специализированное предприятие

Начальник отдела

Главный специалист отдела

2.

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов, указанных в п. 11 стандарта

Рассмотрение представленных документов

Изготовление акта или дубликата

Подписание акта или дубликата, заверение гербовой печатью, либо подписание мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа

Регистрация акта  или дубликата, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа

3.

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача расписки о приеме документов

Направление в специализированное предприятие для изготовления акта или дубликата

Акт или дубликат

Акт или дубликат, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа

Выдача акта  или дубликата, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа

4.

Сроки исполнения

1 рабочий день

4 рабочих дня, при выдаче дубликата 2 рабочих дня

1 рабочий день

5.

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Приложение 2          
к регламенту государственной услуги  
"Оформление и выдача актов на право частной
собственности на земельный участок"   

Схема предоставления государственной
услуги при обращении в отдел:

Утвержден      
постановлением акимата города
Аксу Павлодарской области 
от 5 марта 2012 года N 180/3

Регламент государственной услуги "Оформление и
выдача актов на право постоянного землепользования"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел земельных отношений города Аксу" (далее - отдел), с участием Аксуского городского филиала дочернего государственного предприятия "ПавлодарНПЦзем" (далее - специализированное предприятие), которое изготавливает акт на право постоянного землепользования (далее – акт) или дубликат акта на право постоянного землепользования (далее – дубликат).
      Государственная услуга может оказываться на альтернативной основе через филиал города Аксу Республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" (далее - центр).
      2. Форма оказываемой государственной услуги не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании статьи 34пункта 9 статьи 43 Земельного кодекса Республики Казахстан от 20 июня 2003 года, стандарта государственной услуги "Оформление и выдача актов на право постоянного землепользования", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 февраля 2010 года N 102 (далее – стандарт).
      Полная информация о порядке оказания государственной услуги размещается на стендах в местах оказания государственной услуги.
      4. Результатом оказания государственной услуги является выдача на бумажном носителе акта или дубликата, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа в письменном виде.
      5. Государственная услуга оказывается государственным юридическим лицам (далее - потребитель).
      6. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги, с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 стандарта, составляет 6 рабочих дней, при выдаче дубликата - 4 рабочих дня;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче и получении документов составляет не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания при сдаче и получении документов составляет не более 30 минут.
      7. Государственная услуга предоставляется на платной основе с предоставлением в отдел или центр документа (квитанции) об уплате услуг за изготовление акта или дубликата в размере, согласно приложению 7 к стандарту.
      Оплата за изготовление акта или дубликата производится наличным или безналичным способом через банки второго уровня на расчетный счет специализированного предприятия, которыми выдается платежный документ, подтверждающий размер и дату оплаты. Форма документа (квитанции) приведена в приложении 8 к стандарту.
      8. Государственная услуга предоставляется:
      1) при обращении в отдел по адресу: Павлодарская область, город Аксу, улица Астана 37, телефон 8 (71837) 6-22-46, пять рабочих дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов. Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
      2) при обращении в центр по адресу: Павлодарская область, город Аксу, улица Ленина 10, телефон 8 (71837) 6-90-66, шесть рабочих дней в неделю, за исключением воскресенья и праздничных дней с 9.00 часов до 19.00 часов с перерывом на обед с 13-00 до 14-00 часов. Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

2. Порядок оказания государственной услуги

      9. Для выдачи акта или дубликата потребитель предоставляет в отдел или центр необходимые документы, определенные в пункте 11 стандарта.
      Для проверки копии удостоверения личности лица или доверенности предъявляются оригиналы документов, которые после проверки возвращаются потребителю.

3. Порядок действий (взаимодействий) в
процессе оказания государственной услуги

      10. Отделом или центром потребителю выдается расписка о приеме документов, указанных в пункте 11 стандарта, с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества и должности лица, принявшего заявление на оказание государственной услуги.
      11. Выдача акта или дубликата осуществляется лично потребителю, либо доверенному лицу с предоставлением доверенности, расписки и документа, удостоверяющего личность потребителя либо доверенного лица.
      12. Основания для отказа и приостановления оказания государственной услуги приведены в пункте 16 стандарта.
      13. Структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) главный специалист отдела;
      2) специализированное предприятие;
      3) начальник отдела.
      14. Последовательность действий СФЕ приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      16. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность в порядке, установленном Законами Республики Казахстан.

Приложение 1        
к регламенту государственной услуги
"Оформление и выдача актов на право
постоянного землепользования"  

Таблица. Описание действий структурно-функциональной
единицы (далее - СФЕ):

N п/п N действия (хода, потока работ) 1 2 3 4 5

1.

Наименование СФЕ

Главный специалист отдела

Начальник отдела

Специализированное предприятие

Начальник отдела

Главный специалист отдела

2.

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов, указанных в п. 11 стандарта

Рассмотрение представленных документов

Изготовление акта или дубликата

Подписание акта или дубликата, заверение гербовой печатью, либо подписание мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа

Регистрация акта  или дубликата, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа

3.

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача расписки о приеме документов

Направление в специализированное предприятие для изготовления акта или дубликата

Акт или дубликат

Акт или дубликат, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа

Выдача акта  или дубликата, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа

4.

Сроки исполнения

1 рабочий день

4 рабочих дня, при выдаче дубликата 2 рабочих дня

1 рабочий день

5.

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Приложение 2        
к регламенту государственной услуги
"Оформление и выдача актов на право
постоянного землепользования"  

Схема предоставления государственной
услуги при обращении в отдел:

Утвержден      
постановлением акимата города
Аксу Павлодарской области 
от 5 марта 2012 года N 180/3

Регламент государственной услуги "Оформление и выдача
актов на право временного возмездного (долгосрочного,
краткосрочного) землепользования (аренды)"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел земельных отношений города Аксу" (далее - отдел), с участием Аксуского городского филиала дочернего государственного предприятия "ПавлодарНПЦзем" (далее - специализированное предприятие), которое изготавливает акт на право временного возмездного (долгосрочного, краткосрочного) землепользования (аренды) (далее – акт) или дубликат акта на право временного возмездного (долгосрочного, краткосрочного) землепользования (аренды) (далее – дубликат).
      Государственная услуга может оказываться на альтернативной основе через филиал города Аксу Республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" (далее - центр).
      2. Форма оказываемой государственной услуги не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании статьи 3537пункта 9 статьи 43 Земельного кодекса Республики Казахстан от 20 июня 2003 года, стандарта государственной услуги "Оформление и выдача актов на право временного возмездного (долгосрочного, краткосрочного) землепользования (аренды)", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 февраля 2010 года N 102 (далее – стандарт).
      Полная информация о порядке оказания государственной услуги размещается на стендах в местах оказания государственной услуги.
      4. Результатом оказания государственной услуги является выдача на бумажном носителе акта или дубликата, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа в письменном виде.
      5. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - потребитель).
      6. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги, с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 стандарта, составляет 6 рабочих дней, при выдаче дубликата - 4 рабочих дня;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче и получении документов составляет не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания при сдаче и получении документов составляет не более 30 минут.
      7. Государственная услуга предоставляется на платной основе с предоставлением в отдел или центр документа (квитанции) об уплате услуг за изготовление акта или дубликата в размере, согласно приложению 7 к стандарту.
      Оплата за изготовление акта или дубликата производится наличным или безналичным способом через банки второго уровня на расчетный счет специализированного предприятия, которыми выдается платежный документ, подтверждающий размер и дату оплаты. Форма документа (квитанции) приведена в приложении 8 к стандарту.
      8. Государственная услуга предоставляется:
      1) при обращении в отдел по адресу: Павлодарская область, город Аксу, улица Астана 37, телефон 8 (71837) 6-22-46, пять рабочих дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов. Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
      2) при обращении в центр по адресу: Павлодарская область, город Аксу, улица Ленина 10, телефон 8 (71837) 6-90-66, шесть рабочих дней в неделю, за исключением воскресенья и праздничных дней с 9.00 часов до 19.00 часов с перерывом на обед с 13-00 до 14-00 часов. Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

2. Порядок оказания государственной услуги

      9. Для выдачи акта или дубликата потребитель предоставляет в отдел или центр необходимые документы, определенные в пункте 11 стандарта.
      Для проверки копии удостоверения личности лица или доверенности предъявляются оригиналы документов, которые после проверки возвращаются потребителю.

3. Порядок действий (взаимодействий) в
процессе оказания государственной услуги

      10. Отделом или центром потребителю выдается расписка о приеме документов, указанных в пункте 11 стандарта, с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества и должности лица, принявшего заявление на оказание государственной услуги.
      11. Выдача акта или дубликата осуществляется лично потребителю, либо доверенному лицу с предоставлением доверенности, расписки и документа, удостоверяющего личность потребителя либо доверенного лица.
      12. Основания для отказа и приостановления оказания государственной услуги приведены в пункте 16 стандарта.
      13. Структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) главный специалист отдела;
      2) специализированное предприятие;
      3) начальник отдела.
      14. Последовательность действий СФЕ приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      16. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность в порядке, установленном Законами Республики Казахстан.

Приложение 1         
к регламенту государственной услуги 
"Оформление и выдача актов на право  
временного возмездного (долгосрочного, 
краткосрочного) землепользования (аренды)"

Таблица. Описание действий структурно-функциональной
единицы (далее - СФЕ):

N п/п N действия (хода, потока работ) 1 2 3 4 5

1.

Наименование СФЕ

Главный специалист отдела

Начальник отдела

Специализированное предприятие

Начальник отдела

Главный специалист отдела

2.

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов, указанных в п. 11 стандарта

Рассмотрение представленных документов

Изготовление акта или дубликата

Подписание акта или дубликата, заверение гербовой печатью, либо подписание мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа

Регистрация акта  или дубликата, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа

3.

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача расписки о приеме документов

Направление в специализированное предприятие для изготовления акта или дубликата

Акт или дубликат

Акт или дубликат, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа

Выдача акта  или дубликата, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа

4.

Сроки исполнения

1 рабочий день

4 рабочих дня, при выдаче дубликата 2 рабочих дня

1 рабочий день

5.

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Приложение 2         
к регламенту государственной услуги 
"Оформление и выдача актов на право  
временного возмездного (долгосрочного, 
краткосрочного) землепользования (аренды)"

Схема предоставления государственной
услуги при обращении в отдел:

Утвержден      
постановлением акимата города
Аксу Павлодарской области 
от 5 марта 2012 года N 180/3

Регламент государственной услуги "Оформление и выдача
актов на право временного безвозмездного землепользования"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел земельных отношений города Аксу" (далее - отдел), с участием Аксуского городского филиала дочернего государственного предприятия "ПавлодарНПЦзем" (далее - специализированное предприятие), которое изготавливает акт на право временного безвозмездного землепользования  (далее – акт) или дубликат акта на право временного безвозмездного (далее – дубликат).
      Государственная услуга может оказываться на альтернативной основе через филиал города Аксу Республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" (далее - центр).
      2. Форма оказываемой государственной услуги не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании статьи 3536пункта 9 статьи 43 Земельного кодекса Республики Казахстан от 20 июня 2003 года, стандарта государственной услуги "Оформление и выдача актов на право временного безвозмездного землепользования", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 февраля 2010 года N 102 (далее – стандарт).
      Полная информация о порядке оказания государственной услуги размещается на стендах в местах оказания государственной услуги.
      4. Результатом оказания государственной услуги является выдача на бумажном носителе акта или дубликата, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа в письменном виде.
      5. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - потребитель).
      6. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги, с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 стандарта, составляет 6 рабочих дней, при выдаче дубликата - 4 рабочих дня;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче и получении документов составляет не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания при сдаче и получении документов составляет не более 30 минут.
      7. Государственная услуга предоставляется на платной основе с предоставлением в отдел или центр документа (квитанции) об уплате услуг за изготовление акта или дубликата в размере, согласно приложению 7 к стандарту.
      Оплата за изготовление акта или дубликата производится наличным или безналичным способом через банки второго уровня на расчетный счет специализированного предприятия, которыми выдается платежный документ, подтверждающий размер и дату оплаты. Форма документа (квитанции) приведена в приложении 8 к стандарту.
      8. Государственная услуга предоставляется:
      1) при обращении в отдел по адресу: Павлодарская область, город Аксу, улица Астана 37, телефон 8 (71837) 6-22-46, пять рабочих дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов. Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
      2) при обращении в центр по адресу: Павлодарская область, город Аксу, улица Ленина 10, телефон 8 (71837) 6-90-66, шесть рабочих дней в неделю, за исключением воскресенья и праздничных дней с 9.00 часов до 19.00 часов с перерывом на обед с 13-00 до 14-00 часов. Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

2. Порядок оказания государственной услуги

      9. Для выдачи акта или дубликата потребитель предоставляет в отдел или центр необходимые документы, определенные в пункте 11 стандарта.
      Для проверки копии удостоверения личности лица или доверенности предъявляются оригиналы документов, которые после проверки возвращаются потребителю.

3. Порядок действий (взаимодействий) в
процессе оказания государственной услуги

      10. Отделом или центром потребителю выдается расписка о приеме документов, указанных в пункте 11 стандарта, с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества и должности лица, принявшего заявление на оказание государственной услуги.
      11. Выдача акта или дубликата осуществляется лично потребителю, либо доверенному лицу с предоставлением доверенности, расписки и документа, удостоверяющего личность потребителя либо доверенного лица.
      12. Основанием для отказа и приостановления оказания государственной услуги приведены в пункте 16 стандарта.
      13. Структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) главный специалист отдела;
      2) специализированное предприятие;
      3) начальник отдела.
      14. Последовательность действий СФЕ приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      16. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность в порядке, установленном Законами Республики Казахстан.

Приложение 1        
к регламенту государственной услуги
"Оформление и выдача актов на право
временного безвозмездного    
землепользования"       

Таблица. Описание действий структурно-функциональной
единицы (далее - СФЕ):

N п/п N действия (хода, потока работ) 1 2 3 4 5

1.

Наименование СФЕ

Главный специалист отдела

Начальник отдела

Специализированное предприятие

Начальник отдела

Главный специалист отдела

2.

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов, указанных в п. 11 стандарта

Рассмотрение представленных документов

Изготовление акта или дубликата

Подписание акта или дубликата, заверение гербовой печатью, либо подписание мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа

Регистрация акта  или дубликата, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа

3.

Форма завершения (данные, документ, организационно - распорядительное решение)

Выдача расписки о приеме документов

Направление в специализированное предприятие для изготовления акта или дубликата

Акт или дубликат

Акт или дубликат, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа

Выдача акта  или дубликата, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа

4.

Сроки исполнения

1 рабочий день

4 рабочих дня, при выдаче дубликата 2 рабочих дня

1 рабочий день

5.

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Приложение 2        
к регламенту государственной услуги
"Оформление и выдача актов на право
временного безвозмездного    
землепользования"       

Схема предоставления государственной
услуги при обращении в отдел: