"Ақтоғай ауданның құрылыс, сәулет және қала құрылысы бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызмет регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облысы Ақтоғай аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 27 желтоқсандағы N 349 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 17 қаңтарда N 3346 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Ақтоғай аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 20 маусымдағы N 142 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Ақтоғай аудандық әкімдігінің 20.06.2013 N 142 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасында жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабының 2-тармағына, Қазақстан Республикасының "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабының 4–тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1128 "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру", "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру", "Іздестіру қызметіне лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензиялардың телнұсқасын беру", "Үлескерлердің ақшасын тарту есебінен тұрғын жайлар құрылысын ұйымдастыру жөніндегі қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияларға телнұсқасын беру" мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 қаулысына толықтыру енгізу туралы" 2010 жылғы 7 қазандағы  N 1036 және "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" 2011 жылғы 7 сәуірдегі N 394 қаулыларына өзгерістер енгізу туралы" Қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызметті сапалы көрсету мақсатында, Ақтоғай ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      2) "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау жетекшілік ететін аудан әкімінің орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Павлодар облысы Ақтоғай ауданы
әкімдігінің 2012 жылғы 27  
желтоқсандағы N 349 қаулысымен
бекітілді        

"Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік
объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама
беру"мемлекеттiк қызмет регламентi

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттiк қызметтiң атауы "Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру".
      2. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1128 Қаулысымен бекiтiлген "Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру" мемлекеттiк қызмет стандарты (бұдан әрi - Стандарт) негiзiнде көрсетiледi
      4. Мемлекеттік қызмет "Ақтоғай ауданның құрылыс, сәулет және қала құрылысы бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі Республикалық мемлекеттік кәсіпорыны филиалының Павлодар облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Ақтоғай ауданының бөлімімен (бұдан әрі - Орталық) ұсынылады, Павлодар облысы Ақтоғай ауылы, Абай көшесі, 72 үй, телефон: (8-718-41) 22-1-65, сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін түскі үзіліссіз, демалыс күндері – жексенбі және мерекелік күндері, электрондық мекенжайы: aktogai.con@mail.ru, қабылдау "электронды" тәртібімен жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттiк қызметтi көрсету нәтижесі: мекенжайдың тіркеу коды көрсетілген жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайы туралы анықтама беру не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - Тұтынушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттiк қызмет мынадай мерзiмдерде ұсынылады:
      3 (үш) жұмыс күні ішінде – жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын нақтылау кезінде;
      7 (жеті) жұмыс күн ішінде – жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жеріне бару және мекенжайдың тіркеу кодын көрсетіп, оны "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде міндетті тіркей отырып, жылжымайтын мүлік объектісіне нөмір беру, оны өзгерту немесе жою кезінде жүргізіледі.
      Мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң ең жоғары рұқсат етiлетiн уақыты 20 минуттан аспайды.
      Мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң ең жоғары рұқсат етiлетiн уақыты 20 минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттiк қызметтiк көрсету үдерісінде
iс-әрекет тәртібінің сипаттамасы

      9. Осы мемлекеттiк қызметтi алу үшін тұтынушы Стандартың 11-тармағында көрсетілген құжаттар тізбесін тапсыру қажет.
      Мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртiбi: барлық қажеттi құжаттарды тапсырғаннан кейiн тұтынушыға тiркелеген және мемлекеттiк қызметтi алу уақыты, және құжаттарды қабылдаған жауапты тұлғанының тегi, аты-жөнi көрсетiлген талон берiледi.
      Мемлекеттік қызметті алушы осы құжаттардың бірін ұсынбаған жағдайда, орталық құжаттарды қабылдаудан бас тартады.
      Орталықтың қызметкері құжатты қабылдаудан бас тартқан кезде өтініш берушіге жетпей тұрған құжаттарды көрсете отырып қолхат береді.
      10. Мемлекеттiк қызметтi көрсетуден Стандарттың 16-тармағында көрсетiлген жағдайда бас тартады.
      11. Ақпараттық қауiпсiздiкке қойылатын талаптар: тұтынушы құжаттары мазмұнының қорғалуын және ақпараттың құпия сақталуын қамтамасыз етедi.
      12. Мемлекеттiк қызметтi көрсету барысына қатысатын құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (одан әрi - бірлік):
      1) ауылдық округ әкімі аппаратының ветеринарлық дәрiгерi;
      13. Осы регламенттiң 12-қосымшаларында бiрлiктердiң iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы көрсетiлген.
      14. Осы регламенттiң 34-қосымшаларында бірліктің iс-әрекеттердiң өзара байланысты көрсетiлген сызба келтiрiлген.

3. Мемлекеттiк қызметтi көрсететiн
лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      15. Мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртiбiн бұзған лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамалары бойыншa жауапқа тартылады.

27 желтоқсандағы N 349 "Қазақстан
Республикасы аумағында жылжымайтын
мүлік объектілерінің мекенжайын
анықтау жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет Регламентіне
1-қосымша          

1 кесте. Жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын нақтылау кезінде құрылымдық-функционалдық
бiрлiктердiң iс-әрекеттерiнң сипаттамасы

Негiзгi үдерiстiң (барысының, жұмыс ағынының) iс-әрекеттерi

1

Іс-әрекеттің N (жұмыс ағымы, жолы)

1

2

3

2

Бiрлiктердiң атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

3

Iс-әрекеттер (үдерiстiң, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдайды, тіркейді, анықтаманың жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды

Құжаттарды тексеріп, анықтамаға немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды

Журналда тіркейді

4

Аяқталу нысаны (мәлiметтер, құжат, ұйымдастырушы иеленушi шешiмдер)

Өтінішті тіркеу

Анықтама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Анықтаманы немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты Орталыққа жібереді

5

Орындау уақыттары

20 минуттан аспайды

1 жұмыс күнi

20 минуттан аспайды


Келесi iс-әрекеттiң нөмірi

2 баған

3 баған


27 желтоқсандағы N 349 "Қазақстан
Республикасы аумағында жылжымайтын
мүлік объектілерінің мекенжайын
анықтау жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет Регламентіне
2-қосымша          

2 кесте. Жылжымайтын мүлік объектісіне нөмір беру, оны өзгерту немесе жою кезінде кезде құрылымдық-функционалдық бiрлiктердiң iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы

Негiзгi үдерiстiң (барысының, жұмыс ағынының) iс-әрекеттерi

1

Іс-әрекеттің N (жұмыс ағымы, жолы)

1

2

3

4

5

2

Бiрлiктердiң атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

3

Iс-әрекеттер (үдерiстiң, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Орталықтан келген құжаттарды қабылдайды, тiркейдi

Келiп түскен құжаттарды қарайды,  резолюцияға қол қояда

Жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жеріне барып, жылжымайтын мүлік объектісіне нөмір беру, оны өзгерту немесе жою туралы анықтаманың жобасын мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды

Жылжымайтын мүлік объектісіне нөмір беру, оны өзгерту немесе жою туралы анықтамаға немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты қол қояды

Анықтаманы мекенжайдың тіркеу кодын көрсетіп, оны Мекенжай тіркелім ақпараттық жүйесінде міндетті тіркейді

4

Аяқталу нысаны (мәлiметтер, құжат, ұйымдастырушы иеленушi шешiмдер)

Өтінішті тіркеу

Резолюция

Жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жеріне барып, жылжымайтын мүлік объектісіне нөмір беру, оны өзгерту немесе жою туралы анықтаманың жобасы мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабы

Жылжымайтын мүлік объектісіне нөмір беру, оны өзгерту немесе жою туралы анықтама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Жылжымайтын мүлік объектісіне нөмір беру, оны өзгерту немесе жою туралы анықтаманы немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты Орталыққа жіберу

5

Орындау уақыттары

20 минуттан аспайды

1 жұмыс күнi

3 жұмыс күнi

1 жұмыс күнi

20 минуттан аспайды


Келесi iс-әрекеттiң нөмірi

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған


27 желтоқсандағы N 349 "Қазақстан
Республикасы аумағында жылжымайтын
мүлік объектілерінің мекенжайын
анықтау жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет Регламентіне
3-қосымша          

Жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын нақтылау кезінде
Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік
объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру
мемлекеттiк қызметiн ұсыну үдерiсiнiң 1-сызбасы

27 желтоқсандағы N 349 "Қазақстан
Республикасы аумағында жылжымайтын
мүлік объектілерінің мекенжайын
анықтау жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет Регламентіне
4-қосымша          

Жылжымайтын мүлік объектісіне нөмір беру, оны өзгерту немесе жою жүгiнген кезде "Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру" мемлекеттiк қызметiн
ұсыну үдерiсiнiң 2-сызбасы

Павлодар облысы Ақтоғай ауданы
әкімдігінің 2012 жылғы 27  
желтоқсандағы N 349 қаулысымен
бекітілді        

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттiк қызметтiң атауы: "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру".
      2. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1128 Қаулысымен бекiтiлген "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттiк қызмет стандарты (бұдан әрi - Стандарт) негiзiнде көрсетiледi
      4. Мемлекеттiк қызмет:
      1) мемлекеттік мекемеге өтініш білдірген кезде "Ақтоғай ауданының құрылыс, сәулет және қала құрылысы бөлімі мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – Уәкілетті орган) ұсынылады, Павлодар облысы, Ақтоғай ауылы, Әлін көшесі, 97 үй, телефоны (8-718-41) 22-0-62, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 18.30-ге дейiн, 13.00-ден 14.30-ге дейiн түскi үзiлiспен, демалыс күндерi – сенбi, жексенбi және мерекелік күндері, қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      2) Республикалық мемлекеттік кәсіпорыны филиалының Павлодар облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Ақтоғай ауданының бөлімімен (бұдан әрі - Орталық) ұсынылады, Павлодар облысы Ақтоғай ауылы, Абай көшесі, 72, телефон: (8-718-41) 22-1-65, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін түскі үзіліссіз, демалыс күндері – жексенбі және мерекелік күндері, электрондық мекенжайы: aktogai.con@mail.ru, қабылдау электронды кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттiк қызметтi көрсету нәтижесі - тіркеу коды көрсетілген, инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосылуға арналған (егер оларды алу қажет болса) техникалық шарттардың міндетті қосымшасы бар сәулет-жоспарлау тапсырмасы бар анықтама беру мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - Тұтынушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) 8 (сегіз) жұмыс күні ішінде;
      2) мынадай құрылыс объектілері үшін 15 (он бес) жұмыс күні ішінде:
      электр және жылу энергиясын өндіретін өндірістік кәсіпорындар;
      тау-кен өндіру және байыту өндірістік кәсіпорындары;
      қара және түсті металлургия, машина жасау өнеркәсібінің өндірістік кәсіпорындары;
      елді мекендер мен аумақтардың қауіпсіздігін қамтамасыз ететін гидротехникалық және селден қорғау құрылыстары (дамбалар, бөгеттер);
      елді мекендердің шекараларынан тыс орналасқан желілік құрылыстар;
      қызмет көрсету объектілерімен бірге магистральдық құбыржолдар (мұнай, газ құбырлары және т.б.);
      жоғары вольтты электр беру желілері және талшықты-оптикалық байланыс желілері;
      қызмет көрсету объектілерімен бірге темір жолдар;
      көпірлерді, көпір өткелдерін, тоннельдерді, көп деңгейлі айрықтарды қоса алғанда, республикалық желіге жатқызылған жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдары;
      Мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң ең жоғары рұқсат етiлетiн уақыты 20 минуттан аспайды;
      Мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң ең жоғары рұқсат етiлетiн уақыты 20 минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттiк қызметтiк көрсету үдерісінде
iс-әрекет тәртібінің сипаттамасы

      9. Осы мемлекеттiк қызметтi алу үшін тұтынушы Стандартың 11-тармағында көрсетілген құжаттар тізбесін тапсыру қажет.
      Мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртiбi: барлық қажеттi құжаттарды тапсырғаннан кейiн тұтынушыға тiркелеген және мемлекеттiк қызметтi алу уақыты, және құжаттарды қабылдаған жауапты тұлғанының тегi, аты-жөнi көрсетiлген талон берiледi.
      10. Уәкілетті органбен мемлекеттiк қызметтi көрсетуден Стандарттың 16-тармағында көрсетiлген жағдайда бас тартады.
      11. Ақпараттық қауiпсiздiкке қойылатын талаптар: тұтынушы құжаттары мазмұнының қорғалуын және ақпараттың құпия сақталуын қамтамасыз етедi.
      12. Мемлекеттiк қызметтi көрсету барысына қатысатын құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (одан әрi - бірлік):
      1) ауылдық округ әкімі аппаратының ветеринарлық дәрiгерi;
      13. Осы регламенттiң 12-қосымшаларында бiрлiктердiң iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы көрсетiлген.
      14. Осы регламенттiң 34-қосымшаларында бірліктің iс-әрекеттердiң өзара байланысты көрсетiлген сызба келтiрiлген.

3. Мемлекеттiк қызметтi көрсететiн
лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      15. Мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртiбiн бұзған лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамалары бойыншa жауапқа тартылады.

27 желтоқсандағы N 349    
"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттiк қызмет регламентiне 
1-қосымша           

Құрылымдық-функционалдық бiрлiктердiң
iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы

Негiзгi үдерiстiң (барысының, жұмыс ағынының) iс-әрекеттерi

1

Іс-әрекеттің N (жұмыс ағымы, жолы)

1

2

3

4

5

2

Бiрлiктердiң  атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

3

Iс-әрекеттер (үдерiстiң, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Орталықтан келген құжаттарды қабылдайды, тiркейдi

Келiп түскен құжаттарды қарайды, резолюцияға қол қояда

Анықтаманың жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды

Анықтаманың жобасына немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Жүрналда тіркейді

4

Аяқталу нысаны (мәлiметтер, құжат, ұйымдастырушы-иеленушi шешiмдер)

Өтінішті тіркеу

Резолюция

Анықтаманың жобасы немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Анықтама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Анықтаманы немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты Орталыққа жібереді

5

Орындау уақыттары

20 минуттан аспайды

1 жұмыс күні

4 жұмыс күні

1 жұмыс күні

20 минуттан аспайды

6

Келесi iс-әрекеттiң нөмірi

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған


27 желтоқсандағы N 349    
"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттiк қызмет регламентiне 
2-қосымша           

Құрылымдық-функционалдық бiрлiктердiң iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы (кейбір құрылыс объектілері үшін)

Негiзгi үдерiстiң (барысының, жұмыс ағынының) iс-әрекеттерi

1

Іс-әрекеттің N (жұмыс ағымы, жолы)

1

2

3

4

5

2

Бiрлiктердiң 

атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

3

Iс-әрекеттер (үдерiстiң, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Орталықтан келген  құжаттарды қабылдайды, тiркейдi

Келiп түскен құжаттарды қарайды, резолюцияға қол қояда

Анықтаманың жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды

Анықтаманың жобасына немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Жүрналда тіркейді

4

Аяқталу нысаны (мәлiметтер, құжат, ұйымдастырушы иеленушi шешiмдер)

Өтінішті тіркеу

Резолюция

Анықтаманың жобасы немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Анықтама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Анықтаманы немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты Орталыққа жібереді

5

Орындау уақыттары

20 минуттан аспайды

1 жұмыс күні

10 жұмыс күні

2 жұмыс күні

20 минуттан аспайды

6

Келесi iс-әрекеттiң нөмірi

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған


27 желтоқсандағы N 349    
"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттiк қызмет регламентiне 
3-қосымша           

Мемлекеттiк қызметiн ұсыну үдерiсiнiң сызбасы

27 желтоқсандағы N 349    
"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттiк қызмет регламентiне 
4-қосымша           

Мемлекеттiк қызметiн ұсыну үдерiсiнiң сызбасы
(кейбір құрылыс объектілері үшін)

Об утверждении регламентов государственных услуг коммунального государственного учреждения "Отдел строительства, архитектуры и градостроительства Актогайского района"

Постановление акимата Актогайского района Павлодарской области от 27 декабря 2012 года N 349. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 17 января 2013 года N 3346. Утратило силу постановлением акимата Актогайского района Павлодарской области от 20 июня 2013 года N 142

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актогайского района Павлодарской области от 20.06.2013 N 142.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

       В соответствии с пунктом 2 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан "Об административных процедурах", Постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", Постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1128 "Об утверждении стандартов государственных услуг "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", "Выдача архитектурно-планировочного задания", "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликата лицензии на изыскательскую деятельность", "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на деятельность по организации строительства жилых зданий за счет привлечения денег дольщиков" и внесении изменений в постановления Правительства Республики Казахстан от 7 октября 2010 года N 1036 "Об утверждении стандартов государственных услуг" и внесении дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 и от 7 апреля 2011 года N 394  Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами, в целях качественного предоставления государственных услуг, акимат Актогайского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан";
      2) регламент государственной услуги "Выдача архитектурно-планировочного задания".
      2. Контроль за исполнением данного постановления возложить на на курирующего заместителя акима района.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким района                                Ж. Кожанов

Утвержден       
постановлением акимата  
Актогайского района   
Павлодарской области   
от 27 декабря 2012 года N 349

Регламент государственной услуги
Выдача справки по определению адреса объектов
недвижимости на территории Республики Казахстан

1. Общие положения

      1. Наименование государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан".
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан" утвержденного Постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1128 (далее – Стандарт).
      4. Государственная услуга предоставляется коммунальным государственным учреждением "Отдел строительства, архитектуры и градостроительства Актогайского района" (далее – Уполномоченный орган) через отдел Актогайского района филиала Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Павлодарской области" (далее – Центр), Павлодарская область, село Актогай, улица Абая, 72, телефон (8-718-41), с 9.00 часов до 19.00 часов, без перерыва на обед, выходные дни - воскресенье и праздничные дни, адрес электронной почты: aktogai.con@ mail.ru, прием осуществляется в порядке электронной очереди.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача справки по изменению, присвоению, упразднению, уточнению адресов объекта недвижимости с указанием регистрационного кода адреса на бумажном носителе либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги.
      6. Государственная услуга оказывается юридическим и физическим лицам (далее - Потребитель).
      7. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      в течение 3 (трех) рабочих дней при уточнении адреса объекта недвижимости;
      в течение 7 (семи) рабочих дней при присвоении, изменении или упразднении адреса объекта недвижимости, с выездом на место нахождения объекта недвижимости и с обязательной регистрацией его в информационной системе Адресный регистр с указанием регистрационного кода адреса.
      Максимально допустимое время ожидания в очереди заявителя при сдаче документов - не более 20 минут;
      Максимально допустимое время обслуживание получателя, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги, не более 20 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.

2. Описание порядка действий оказания государственной услуги

      9. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить перечень документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      Получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием номера и даты приема заявления, вида запрашиваемой государственной услуги, количества и названия приложенных документов, даты, времени и места выдачи документов, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя и их контактные телефоны, фамилии, имени, отчества заявителя, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя и их контактные телефоны.
      10. В предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае, предусмотренным в пункте 16 Стандарта.
      11. Требование к информационной безопасности: обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.
      12. Структурно-функциональные единицы (далее – единицы), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) специалист Уполномоченного органа;
      2) начальник Уполномоченного органа
      13. Последовательность действий единиц приведена в приложениях 12 к настоящему регламенту.
      14. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий и единиц, приведена в приложениях 34 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      15. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1          
к Регламенту государственной услуги
"Выдача справки по определению адреса
объектов недвижимости на территории
Республики Казахстан" от 27 декабря
2012 года N 349         

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных
единиц при уточнении адреса объекта недвижимости

Действие альтернативного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

2

Наименование единиц

Специалист Уполномоченного органа

Начальник Уполномоченного органа

Специалист Уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Принимает документы из Центра регистрирует, подготавливает проект справки либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

Проверка документов, подписывает проект справки либо мотивированного отказа в предоставлении услуги

Регистрирует в журнале

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация обращения

Справка либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

Направляет справку либо мотивированный отказ в предоставлении услуги в Центр

5

Сроки исполнения

Не более 20 минут

1 рабочий день

Не более 20 минут

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка


Приложение 2          
к Регламенту государственной услуги
"Выдача справки по определению адреса
объектов недвижимости на территории
Республики Казахстан" от 27 декабря
2012 года N 349         

Таблица 2. Описание действий структурно-функциональных
единиц при присвоении, изменении или упразднении
адреса объекта недвижимости

Действие альтернативного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование единиц

Специалист Уполномоченного органа

Начальник Уполномоченного органа

Специалист Уполномоченного органа

Начальник Уполномоченного органа

Специалист Уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Принимает документы из Центра регистрирует

Рассматривает поступившие документы, подписывает резолюцию

Подготавливает проект справки о присвоении, изменении или упразднении адреса объекта недвижимости, с выездом на место нахождения объекта недвижимости либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

Подписывает справку о присвоении, изменении или упразднении адреса объекта недвижимости, либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

Регистрирует справку в информационной системе Адресный регистр с указанием регистрационного кода адреса

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация обращения

Резолюция

Проект справки о присвоении, изменении или упразднении адреса объекта недвижимости, либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

Справка о присвоении, изменении или упразднении адреса объекта недвижимости, либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

Направление справки о присвоении, изменении или упразднении адреса объекта недвижимости, либо мотивированный отказ в предоставлении услуги в Центр

5

Сроки исполнения

Не более 20 минут

1 рабочий день

3 рабочих дня

1 рабочий день

Не более 20 минут

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Приложение 3          
к Регламенту государственной услуги
"Выдача справки по определению адреса
объектов недвижимости на территории
Республики Казахстан" от 27 декабря
2012 года N 349         

Схема 1 процесса предоставления государственной услуги
"Выдача справки по определению адреса объектов
недвижимости на территории Республики Казахстан"
при уточнении адреса объекта недвижимости

Приложение 4          
к Регламенту государственной услуги
"Выдача справки по определению адреса
объектов недвижимости на территории
Республики Казахстан" от 27 декабря
2012 года N 349         

Схема 2 процесса предоставления государственной услуги
"Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на
территории Республики Казахстан" при присвоении, изменении
или упразднении адреса объекта недвижимости

Утвержден       
постановлением акимата  
Актогайского района   
Павлодарской области   
от 27 декабря 2012 года N 349

Регламент государственной услуги
"Выдача архитектурно-планировочного задания"

1. Общие положения

      1. Наименование государственной услуги "Выдача архитектурно-планировочного задания".
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Выдача архитектурно-планировочного задания", утвержденного Постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года N 1128 (далее – Стандарт).
      4. Государственная услуга предоставляется:
      1) государственным учреждением "Отдел строительства, архитектуры и градостроительства Актогайского района" (далее – Уполномоченный орган), Павлодарская область, село Актогай, улица Алина, 97 телефон (8-718-41) 22-0-62, график работы с 9.00 часов до 18.30 часов, обеденный перерыв с 13.00 часов до 14.30 часов, выходные дни – суббота, воскресенье и праздничные дни, прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      2) отделом Актогайского района филиала Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Павлодарской области" (далее – Центр), Павлодарская область, село Актогай, улица Абая, 72, телефон (8-718-41), с 9.00 часов до 19.00 часов, без перерыва на обед, выходные дни - воскресенье и праздничные дни, адрес электронной почты: aktogai.con@ mail.ru, прием осуществляется в порядке "электронной" очереди.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача справки с архитектурно-планировочным заданием с обязательным приложением технических условий на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения (если есть необходимость в их получении), с указанием регистрационного кода либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – Потребители).
      7. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      1) в течение 8 (восьми) рабочих дней;
      2) в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней для следующих объектов строительства:
      производственные предприятия, вырабатывающие электрическую и тепловую энергию;
      горнодобывающие и обогатительные производственные предприятия;
      производственные предприятия черной и цветной металлургии, машиностроительной промышленности;
      гидротехнические и селезащитные сооружения (дамбы, плотины), обеспечивающие безопасность населенных пунктов и территорий;
      линейные сооружения, расположенные за пределами границ населенных пунктов:
      магистральные трубопроводы (нефте-, газопровод и т.д.) с объектами их обслуживания;
      высоковольтные линии электропередач и волоконно-оптические линии связи;
      железные дороги с объектами их обслуживания;
      автомобильные дороги общего пользования, отнесенные к республиканской сети, включая мосты, мостовые переходы, тоннели, многоуровневые развязки;
      Максимально допустимое время ожидания в очереди заявителя при сдаче необходимых документов - не более 20 минут;
      Максимально допустимое время ожидания в очереди получателя при получении необходимых документов - не более 20 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.

2. Описание порядка действий оказания государственной услуги

      9. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить перечень документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      После сдачи всех необходимых документов для получения государственной услуги Потребителю выдается выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием номера и даты приема заявления, вида запрашиваемой государственной услуги, количества и названия приложенных документов, даты, времени и места выдачи документов.
      10. В предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае, предусмотренным в пункте 16 Стандарта.
      11. Требование к информационной безопасности: обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.
      12. Структурно-функциональные единицы (далее – единицы), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) специалист Уполномоченного органа;
      2) начальник Уполномоченного органа.
      13. Последовательность действий единиц приведена в приложениях 12 к настоящему регламенту.
      14. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий и единиц, приведена в приложениях 34 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      15. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1           
к Регламенту государственной услуги
"Выдача архитектурно-планировочного
задания" от 27 декабря 2012 года N 349

Описание действий структурно-функциональных единиц

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Специалист Уполномоченного органа

Начальник Уполномоченного органа

Специалист Уполномоченного органа

Начальник Уполномоченного органа

Специалист Уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Принимает  документы из Центра, регистрирует их

Рассматривает поступившие документы, подписывает резолюцию

Подготавливает проект справки с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

Подписывает справку с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

Регистрирует в журнале

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация обращение

Резолюция

Проект справки с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

Справка с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

Направляет в Центр справку с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

Не более 20 минут

1 рабочий день

4 рабочих дня

1 рабочий день

Не более 20 минут

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Приложение 2          
к Регламенту государственной услуги
"Выдача архитектурно-планировочного
задания" от 27 декабря 2012 года N 349

Описание действий структурно-функциональных единиц
(для некоторых объектов строительства)

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Специалист Уполномоченного органа

Начальник Уполномоченного органа

Специалист Уполномоченного органа

Начальник Уполномоченного органа

Специалист Уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции   и их описание

Принимает документы из Центра, регистрирует их

Рассматривает поступившие документы, подписывает резолюцию

Подготавливает проект справки с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

Подписывает справку с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

Регистрирует в журнале

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация обращение

Резолюция

Проект справки с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

Справка с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

Направляет в Центр справку с архитектурно-планировочным заданием либо мотивированный отказ в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

Не более 20 минут

1 рабочий день

10 рабочих дней

2 рабочих дня

Не более 20 минут

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Приложение 3          
к Регламенту государственной услуги
"Выдача архитектурно-планировочного
задания" от 27 декабря 2012 года N 349

Схема предоставления государственной услуги

Приложение 4          
к Регламенту государственной услуги
"Выдача архитектурно-планировочного
задания" от 27 декабря 2012 года N 349

Схема предоставления государственной услуги
(для некоторых объектов строительства)