"Ақтоғай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлім" мемлекеттік мекеменің мемлекеттік қызмет регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облысы Ақтоғай аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 28 желтоқсандағы N 351 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 25 қаңтарда N 3391 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Ақтоғай аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 20 маусымдағы N 142 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Ақтоғай аудандық әкімдігінің 20.06.2013 N 142 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасында жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабына, Қазақстан Республикасының "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізімін бекіту туралы" қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі  N 394 "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" Қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызметті сапалы көрсету мақсатында, Ақтоғай ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына отын сатып алу бойынша әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет регламенті;
      2) "Атаулы әлеуметтік көмек алушыларға өтініш берушінің (отбасының) тиесілігін растайтын анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      3) "Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді нысандарына қатысуға жолдама беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      4) "Жалғызiлiктi, жалғыз тұратын қарттарға, бөгде адамның күтiмiне және жәрдемiне мұқтаж мүгедектерге және мүгедек балаларға үйде әлеуметтiк қызмет көрсетуге құжаттарды ресiмдеу" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің аппараты басшысына міндеттелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Ж. Қожанов

Павлодар облысы     
Ақтоғай ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 28 желтоқсандағы
N 351 қаулысымен   
бекітілді       

"Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына отын сатып
алу бойынша әлеуметтік көмек тағайындау"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына отын сатып алу бойынша әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" N 394 Қаулысына (бұдан әрi - Стандарт) сәйкес әзірленді.
      2. Мемлекеттік қызмет "Ақтоғай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – Уәкілетті орган) ұсынылады, Павлодар облысы, Ақтоғай ауылы, Абай көшесі, 118, телефоны 8(718-41) 21-8-28, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 18.30-ге дейiн, 13.00-ден 14.30-ге дейiн түскi үзiлiспен, демалыс күндерi – сенбi, жексенбi және мерекелік күндері, электрондық пошта мекенжайы otdzan_akt@mail.ru, қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады;
      Тұрғылықты жері бойынша уәкілетті орган болмаған кезде тұтынушы мемлекеттік қызмет алу үшін мекен-жайлары осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген кент, ауыл (село), ауылдық селолық) округтің әкіміне (бұдан әрі – селолық округтің әкімі) жүгінеді.
      Сондай-ақ мемлекеттік қызмет баламалы негізде Республикалық мемлекеттік кәсіпорыны филиалының Павлодар облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Ақтоғай ауданының бөлімі (бұдан әрі - Орталық) ұсынады, Павлодар облысы Ақтоғай ауылы, Абай көшесі, 72 үй, телефон: (8-718-41) 22-1-65, сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін түскі үзіліссіз, демалыс күндері – жексенбі және мерекелік күндері, электрондық мекенжайы: aktogai.con@mail.ru, қабылдау "электронды" кезек тәртібімен жүзеге асырылады.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің тағайындау туралы қағаз жеткізгіштегі хабарлама, не қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға: ауылдық елді мекендерде тұратын және жұмыс істейтін мемлекеттік денсаулық сақтау, әлеуметтік қамсыздандыру, білім беру, мәдениет және спорт ұйымдарының мамандарына (бұдан әрі – тұтынушы) көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне талаптар

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет тұтынушы осы Стандарттың 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      уәкілетті органда - он жұмыс күні ішінде;
      тұрғылықты жері бойынша селолық округ әкіміне – он бес жұмыс күні ішінде;
      орталықта – он жұмыс күні ішінде көрсетіледі (мемлекеттік қызметке құжат (нәтиже) қабылдау және беру күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);
      2) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің жол берілетін ең көп уақыты (талон алғанға дейін) – отыз минуттан аспайды;
      3) тұтынушыға өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті тұтынушыға қызмет көрсетудің жол берілетін ең көп уақыты – отыз минуттан аспайды.
      Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Стандарттың 16 тармағында көрсетiлген жағдайда мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекетті қызметті көрсету барысында
әрекеттер (өзара әрекеттер) тәртібін сипаттау

      9. Осы мемлекеттік қызметті алу үшін тізбесін ұсыну тұтынушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсыру қажет.
      10. Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға:
      1) уәкілетті органда немесе ауылдық округтің әкімінде – тұтынушыны тіркеу және оның мемлекеттік қызметті алу күні, құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі;
      2) орталықта - тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі.
      11. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады:
      1) ауылдық округінің әкімі;
      2) уәкілетті органның бас маманы;
      3) уәкілетті органның бастығы.
      12. Әрбір құрылымдық-функционалдық бірліктердің әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері, әрбір әкімшілік әрекеттің (процедураның) атқарылу мерзімін қоса көрсеткенде жазбаша кестелік сипаттамасы осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.
      13. Мемлекеттік қызметті көрсету және құрылымдық-функционалдық бірліктер жүрісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты көрсететін сызба осы регламентке 3-қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды адамдардың жауапкершілігі

      14. Уәкілетті органның басшысы және қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздіктер) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген тәртіпте жауапкершілікке тартылады.

2012 жылғы 28 желтоқсандағы N 351 
"Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала
мамандарына отын сатып алу бойынша
әлеуметтік көмек тағайындау"    
мемлекеттік қызмет регламентіне 
1-қосымша            

N р/с Ауылдық округ әкімі аппаратының атауы Заңды мекенжайы Байланыс телефоны

1

"Ақтоғай ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Ақтоғай ауылы Абай көшесі 77

8(71841) 21-9-90

2

"Әуелбек ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Әуелбек ауылы Мира көшесі 9

8(71841) 40-2-72

3

"Барлыбай ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Барлыбай ауылы Специалистов көшесі 12

8(71841) 41-0-28

4

"Басқамыс ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Басқамыс ауылы 1 Мая көшесі 7

8(71841) 40-5-58

5

"Жалаулы ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Жалаулы ауылы Садовая көшесі 84

8(71841) 41-3-00

6

"Жолболды ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Жолболды ауылы 1 Мая көшесі 7

8(71841) 41-1-71

7

"Қараоба ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Қараоба ауылы Советов көшесі 13

8(71841) 40-1-83

8

"Қожамжар ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Қожамжар ауылы Садовый қыйлыс көшесі 4

8(71841) 24-2-22

9

"Мүткенов ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Мүткенов ауылы Мүткенов көшесі 1

8(71841) 24-5-21

10

"Приреченск ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Приреченск ауылы 22 Партсъезд көшесі 14

8(71841) 24-4-21

11

"Разумов ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Андрияновка ауылы Молодежная көшесі 2

8(71841) 26-2-21

12

"Харков ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Харьковка ауылы Советов көшесі 13

8(71841) 41-5-96

13

"Шолақсор ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Шолақсор ауылы Целинная көшесі 10

8(71842) 29-2-33

2012 жылғы 28 желтоқсандағы N 351 
"Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала
мамандарына отын сатып алу бойынша
әлеуметтік көмек тағайындау"    
мемлекеттік қызмет регламентіне 
2-қосымша            

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің әкімшілік әрекеттерінің
(процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері

      1) уәкілетті органға өтінген кезде

Негізгі үдерістің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағымы)

1

Әрекеттің (жұмыс барысының, ағымының) N

1

2

3

4

5

2

Құрылымдық-функционалды бірліктердің атауы

Уәкілетті органның бас маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

3

Әрекеттің атауы (үдерістің, рәсімнің, операцияның) және олардың сипаттамасы

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Құжаттарды қарастыру

Хабарлама жобасын не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау

Хабарлама жобасын не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты қарастыру

Журналда тіркеу

4

Аяқтау нысаны (мәліметте, құжат, ұйымдастыру-басқарушы шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы талон

Қарар

Хабарлама жобасы не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Хабарламаға жобасы не қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Хабарламаны не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

5

Дайындау мерзімі

30 минуттан артық емес

1 жұмыс күні

6 жұмыс күні

1 жұмыс күні

30 минуттан артық емес

      2) ауылдық округ әкіміне өтінген кезде

Негізгі үдерістің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағымы)

1

Әрекетті (жұмыс барысының, ағымының) N

1

2

3

4

5

6

2

ҚФБ атауы

Ауылдық округ әкімі аппаратының маманы

Ауылдық округінің әкімі

Уәкілетті органның бас маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

Ауылдық округ әкімі аппаратының маманы

3

Әрекеттің атауы (үдерістің, рәсімнің, операцияның) және олардың сипаттамасы

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру

Хабарлама жобасын не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындау

Хабарламаны не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты қарастыру

Журналда тіркеу

Журналда тіркеу

4

Аяқтау нысаны (мәліметте, құжат, ұйымдастыру-басқарушы шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы талон

Құжаттарды уәкілетті органға тапсыру

Хабарлама жобасын не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Хабарлама жобасын не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Ауылдық округ әкімі аппаратының маманына хабарламаны не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

Хабарламаны не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

5

Дайындау мерзімі

30 минуттан артық емес

3 жұмыс күні

6 жұмыс күні

1 жұмыс күні

3 жұмыс  күні

30 минуттан артық емес

2012 жылғы 28 желтоқсандағы N 351 
"Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала
мамандарына отын сатып алу бойынша
әлеуметтік көмек тағайындау"    
мемлекеттік қызмет регламентіне 
3-қосымша            

Құрылымдық-функционалдық бірліктер жүрісінде әкімшілік
әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы
қарым-қатынасты көрсететін сызба

      1) уәкілетті органға өтінген кезде

2) ауылдық округ әкіміне өтінген кезде

Павлодар облысы     
Ақтоғай ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 28 желтоқсандағы
N 351 қаулысымен   
бекітілді       

"Атаулы әлеуметтік көмек алушыларға өтініш берушінің
(отбасының) тиесілігін растайтын анықтама беру"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Атаулы әлеуметтік көмек алушыларға өтініш берушінің (отбасының) тиесілігін растайтын анықтама беру".
      Мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" N 394 Қаулысына (бұдан әрi - Стандарт) сәйкес әзірленді.
      2. Мемлекеттiк қызмет "Ақтоғай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – Уәкілетті орган) ұсынылады, Павлодар облысы, Ақтоғай ауылы, Абай көшесі, 118, телефоны 8(718-41) 21-8-28, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 18.30-ге дейiн, 13.00-ден 14.30-ге дейiн түскi үзiлiспен, демалыс күндерi – сенбi, жексенбi және мерекелік күндері, электрондық пошта мекенжайы otdzan_akt@mail.ru, қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады;
      Тұрғылықты жері бойынша уәкілетті орган болмаған жағдайда тұтынушы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мемлекеттік қызмет алу үшін кенттің, ауылдың (селоның), ауылдық (селолық) округтің әкіміне (бұдан әрі – ауылдық округінің әкімі) жүгінеді.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттiк қызметтi көрсету нәтижесі атаулы әлеуметтік көмек өтініш берушінің (отбасының) атаулы әлеуметтік көмек алушыларға тиесілігін растайтын анықтама беру туралы хабарлама, не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы қағаз тасымалдағыштан жауап болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға – мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алушыларға (бұдан әрі – тұтынушы) көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері Стандарттың 11-тармақта анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап он бес минуттан аспайды;
      2) мемлекеттік қызмет алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің шекті ең көп уақыты бір мемлекеттік қызмет алушыға қызмет көрсетуге он бес минуттан есептегенде кезектегі адамдардың санына байланысты болады;
      3) мемлекеттік қызмет алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты – он бес минуттан аспайды.
      Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Стандарттың 16-тармағында көрсетiлген жағдайда мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үрдісіндегі іс-әрекет
(өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      9. Осы мемлекеттік қызметті алу үшін тізбесін ұсыну тұтынушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсыру қажет.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады:
      1) уәкілетті органның бас маманы.
      11. Әрбір құрылымдық-функционалдық бірліктердің әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері, әрбір әкімшілік әрекеттің (процедураның) атқарылу мерзімін қоса көрсеткенде жазбаша кестелік сипаттамасы осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.
      12. Мемлекеттік қызметті көрсету және құрылымдық-функционалдық бірліктер жүрісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты көрсететін сызба осы регламентке 3-қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды адамдардың жауапкершілігі

      13. Уәкілетті органның басшысы және қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздіктер) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген тәртіпте жауапкершілікке тартылады.

2012 жылғы 28 желтоқсандағы N 351
"Атаулы әлеуметтік көмек алушыларға
өтініш берушінің (отбасының) тиесілігін
растайтын анықтама беру"    
мемлекеттік қызмет регламентіне 
1-қосымша            

N р/с Ауылдық округ әкімі аппаратының атауы Заңды мекенжайы Байланыс телефоны

1

"Ақтоғай ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Ақтоғай ауылы Абай көшесі 77

8(71841) 21-9-90

2

"Әуелбек ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Әуелбек ауылы Мира көшесі 9

8(71841) 40-2-72

3

"Барлыбай ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Барлыбай ауылы Специалистов көшесі 12

8(71841) 41-0-28

4

"Басқамыс ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Басқамыс ауылы 1 Мая көшесі 7

8(71841) 40-5-58

5

"Жалаулы ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Жалаулы ауылы Садовая көшесі 84

8(71841) 41-3-00

6

"Жолболды ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Жолболды ауылы 1 Мая көшесі 7

8(71841) 41-1-71

7

"Қараоба ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Қараоба ауылы Советов көшесі 13

8(71841) 40-1-83

8

"Қожамжар ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Қожамжар ауылы Садовый қыйлыс көшесі 4

8(71841) 24-2-22

9

"Мүткенов ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Мүткенов ауылы Мүткенов көшесі 1

8(71841) 24-5-21

10

"Приреченск ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Приреченск ауылы 22 Партсъезд көшесі 14

8(71841) 24-4-21

11

"Разумов ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Андрияновка ауылы Молодежная көшесі 2

8(71841) 26-2-21

12

"Харков ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Харьковка ауылы Советов көшесі 13

8(71841) 41-5-96

13

"Шолақсор ауылдық округ әкімінің аппараты" мемлекеттік мекеме

Шолақсор ауылы Целинная көшесі 10

8(71842) 29-2-33

2012 жылғы 28 желтоқсандағы N 351
"Атаулы әлеуметтік көмек алушыларға
өтініш берушінің (отбасының) тиесілігін
растайтын анықтама беру"    
мемлекеттік қызмет регламентіне 
2-қосымша            

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің әкімшілік әрекеттерінің
(процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері

Негізгі үдерістің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағымы)

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) N

1

2

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің атауы

Уәкілетті органның бас маманы (ауылдық округтің әкімі)

3

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Қажетті құжаттарды қабылдау және тіркеу, анықтама беру немесе тұтынушыға дәлелденген бас тартуды беру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Ағымдағы тоқсанда атаулы әлеуметтік көмек алушыларға өтініш берушінің (отбасының) тиесілігін растайтын анықтама беру немесе не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы қағаз тасымалдағыштан жауап

5

Орындау мерзімдері

15 минуттан аспайды

6

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің атауы


2012 жылғы 28 желтоқсандағы N 351
"Атаулы әлеуметтік көмек алушыларға
өтініш берушінің (отбасының) тиесілігін
растайтын анықтама беру"    
мемлекеттік қызмет регламентіне 
3-қосымша            

Құрылымдық-функционалдық бірліктер жүрісінде әкімшілік
әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы
қарым-қатынасты көрсететін сызба

Павлодар облысы     
Ақтоғай ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 28 желтоқсандағы
N 351 қаулысымен   
бекітілді       

"Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді нысандарына
қатысуға жолдама беру" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді нысандарына қатысуға жолдама беру" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" N 394 Қаулысына (бұдан әрi - Стандарт) сәйкес әзірленді.
      2. Мемлекеттік қызмет "Ақтоғай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – Уәкілетті орган) ұсынылады, Павлодар облысы, Ақтоғай ауылы, Абай көшесі, 118, телефоны 8(718-41) 21-8-28, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 18.30-ге дейiн, 13.00-ден 14.30-ге дейiн түскi үзiлiспен, демалыс күндерi – сенбi, жексенбi және мерекелік күндері, электрондық пошта мекенжайы otdzan_akt@mail.ru, қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі мемлекеттік қызмет алушы жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді нысандарына қатысуға қағаз жеткізгіште жолдама беру не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға: Қазақстан Республикасының азаматтарына, оралмандарға, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктерге, азаматтығы жоқ адамдарға (бұдан әрі – тұтынушы) көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап отыз минуттан аспайды;
      2) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты (талон алғанға дейін) отыз минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызмет алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің шекті ең көп уақыты - отыз минуттан аспайды.
      Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Стандарттың 16-тармағында көрсетiлген жағдайда мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үрдісіндегі іс-әрекет
(өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      9. Осы мемлекеттік қызметті алу үшін тізбесін ұсыну тұтынушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсыру қажет.
      10. Уәкілетті органға өтініш берген кезде барлық қажетті құжаттардың тіркеуді жүргізетін уәкілетті органның қызметкеріне, тұтынушыға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді нысандарына қатысуға жолдама.
      11. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады:
      уәкілетті органның бас маманы.
      12. Әрбір құрылымдық-функционалдық бірліктердің әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері, әрбір әкімшілік әрекеттің (процедураның) атқарылу мерзімін қоса көрсеткенде жазбаша кестелік сипаттамасы осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген.
      13. Мемлекеттік қызметті көрсету және құрылымдық-функционалдық бірліктер жүрісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты көрсететін сызба осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды адамдардың жауапкершілігі

      14. Уәкілетті органның басшысы және қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздіктер) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген тәртіпте жауапкершілікке тартылады.

2012 жылғы 28 желтоқсандағы N 351
"Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің
белсенді нысандарына қатысуға жолдама беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне 
1-қосымша            

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің әкімшілік әрекеттерінің
(процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері

Негізгі үдерістің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағымы)

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) N

1

2

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің атауы

Уәкілетті органның бас маманы

3

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Қажетті құжаттарды қабылдау және тіркеу, жолдама бланкін беру немесе тұтынушыға дәлелденген бас тартуды беру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Жолдама бланкі немесе дәлелденген бас тарту

5

Орындау мерзімдері

30 минуттан аспайды

6

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің атауы


2012 жылғы 28 желтоқсандағы N 351
"Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің
белсенді нысандарына қатысуға жолдама беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне 
2-қосымша            

Құрылымдық-функционалдық бірліктер жүрісінде әкімшілік
әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы
қарым-қатынасты көрсететін сызба

Павлодар облысы     
Ақтоғай ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 28 желтоқсандағы
N 351 қаулысымен   
бекітілді       

"Жалғызілікті, жалғыз тұратын қарттарға, бөгде адамның күтіміне
және жәрдеміне мұқтаж мүгедектерге және мүгедек балаларға
үйде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттарды ресімдеу"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Жалғызілікті, жалғыз тұратын қарттарға, бөгде адамның күтіміне және жәрдеміне мұқтаж мүгедектерге және мүгедек балаларға үйде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет регламенті(бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" N 394 Қаулысына (бұдан әрi - Стандарт) сәйкес әзірленді.
      2. Мемлекеттiк қызмет "Ақтоғай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – Уәкілетті орган) ұсынылады, Павлодар облысы, Ақтоғай ауылы, Абай көшесі, 118, телефоны 8(718-41) 21-8-28, жұмыс уақыты сағат 9.00-ден 18.30-ге дейiн, 13.00-ден 14.30-ге дейiн түскi үзiлiспен, демалыс күндерi – сенбi, жексенбi және мерекелік күндері, электрондық пошта мекенжайы otdzan_akt@mail.ru, қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады;
      Сондай-ақ мемлекеттік қызмет баламалы негізде Республикалық мемлекеттік кәсіпорыны филиалының Павлодар облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Ақтоғай ауданының бөлімі (бұдан әрі - Орталық) ұсынады, Павлодар облысы Ақтоғай ауылы, Абай көшесі, 72 үй, телефон: (8-718-41) 22-1-65, сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін түскі үзіліссіз, демалыс күндері – жексенбі және мерекелік күндері, электрондық мекенжайы: aktogai.con@mail.ru, қабылдау "электронды" кезек тәртібімен жүзеге асырылады.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі өтініш берушіге әлеуметтік көмекті тағайындау туралы хабарлама не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға: оңалтудың жеке бағдарламасына немесе медициналық ұйымның қорытындысына сәйкес бөгде адамның күтіміне және әлеуметтік қызмет көрсетуге мұқтаж Қазақстан Республикасының азаматтарына, оралмандарға, Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарға (бұдан әрі – тұтынушылар):
      1) жалғызiлiктi, жалғыз тұратын бірінші, екінші топтағы мүгедектер мен қарттарға;
      2) отбасында тұратын тірек-қимыл аппараты бұзылған мүгедек балаларға;
      3) отбасында тұратын психоневрологиялық патологиясы бар мүгедек балаларға;
      4) отбасында тұратын психоневрологиялық аурулары бар 18 жастан асқан адамдарға көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері тұтынушының қажетті құжаттарды тапсырған сәтінен бастап:
      уәкілетті органға жүгінгенде он төрт жұмыс күні ішінде;
      орталыққа жүгінгенде он төрт жұмыс күні ішінде
      Мемлекеттік қызметтің құжатын (нәтиже) қабылдау және беру күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді.
      Тұтынушы жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің ең көп рұқсат етілген уақыты отыз минуттан аспайды;
      Тұтынушы жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті тұтынушыға қызмет көрсетудің ең көп рұқсат етілген уақыты уәкілетті органда он бес минуттан, орталықта отыз минуттан аспайды.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Стандарттың 16-тармағында көрсетiлген жағдайда мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үрдісіндегі
іс-әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      9. Осы мемлекеттік қызметті алу үшін тізбесін ұсыну тұтынушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсыру қажет.
      10. Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға:
      1) уәкілетті органда – мемлекеттік қызмет алуға тұтынушы тіркелген және алатын күні, қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі;
      2) орталықта – өтініштің нөмірі және қабылдаған күні, сұралатын мемлекеттік қызметтің түрі, сұралатын мемлекеттік қызметтің күні (уақыты) және орны, өтінішті қабылдаған орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген өтінішті қабылдау туралы қолхат беріледі.
      11. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады:
      1) уәкілетті органның бас маманы;
      2) уәкілетті органның бастығы.
      12. Әрбір құрылымдық-функционалдық бірліктердің әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері, әрбір әкімшілік әрекеттің (процедураның) атқарылу мерзімін қоса көрсеткенде жазбаша кестелік сипаттамасы осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген.
      13. Мемлекеттік қызметті көрсету және құрылымдық-функционалдық бірліктер жүрісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты көрсететін сызба осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды адамдардың жауапкершілігі

      14. Уәкілетті органның басшысы және қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздіктер) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген тәртіпте жауапкершілікке тартылады.

2012 жылғы 28 желтоқсандағы N 351
"Жалғызілікті, жалғыз тұратын қарттарға,
бөгде адамның күтіміне және жәрдеміне
мұқтаж мүгедектерге және мүгедек 
балаларға үйде әлеуметтік қызмет
көрсетуге кұжаттарды ресімдеу"  
мемлекеттік қызмет регламентіне 
1-қосымша            

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің әкімшілік әрекеттерінің
(процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері

1

Әрекеттің (жұмыс барысының, ағымының) N

1

2

3

4

5

2

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің атауы

Уәкілетті органның бас маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

3

Әрекеттің атауы (үдерістің, рәсімнің, операцияның) және олардың сипаттамасы

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Құжаттарды қарастыру

Хабарлама жобасын немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауапты дайындау

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауаптың жобасын қарастыру

Журналда тiркеу

4

Аяқтау нысаны (мәліметте, құжат, ұйымдастыру-басқарушы шешім)

Құжаттарды қабылдағандығы туралы талон

Резолюция

Хабарлама немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауап жобасы

Хабарламаны немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауапқа қол қою

Хабарлама жобасын немесе бас тарту себептерi көрсетiлген жауапты беру

5

Дайындау мерзімі

30 минуттан артық емес

1 жұмыс күні

10 жұмыс күні

1 жұмыс күні

15 минуттан артық емес

2012 жылғы 28 желтоқсандағы N 351
"Жалғызілікті, жалғыз тұратын қарттарға,
бөгде адамның күтіміне және жәрдеміне
мұқтаж мүгедектерге және мүгедек 
балаларға үйде әлеуметтік қызмет
көрсетуге кұжаттарды ресімдеу"  
мемлекеттік қызмет регламентіне 
2-қосымша            

Құрылымдық-функционалдық бірліктер жүрісінде
әкімшілік әрекеттердің логикалық жүйелілігі
арасындағы қарым-қатынасты көрсететін сызба

Об утверждении регламентов государственных услуг государственного учреждения "Отдел занятости и социальных программ Актогайского района"

Постановление акимата Актогайского района Павлодарской области от 28 декабря 2012 года N 351. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 25 января 2013 года N 3391. Утратило силу постановлением акимата Актогайского района Павлодарской области от 20 июня 2013 года N 142

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актогайского района Павлодарской области от 20.06.2013 N 142.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии со статьей 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан "Об административных процедурах", Постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", Постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами", в целях качественного предоставления государственных услуг, акимат Актогайского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Назначение социальной помощи специалистам социальной сферы, проживающим в сельской местности, по приобретению топлива";
      2) регламент государственной услуги "Выдача справки, подтверждающей принадлежность заявителя (семьи) к получателям адресной социальной помощи";
      3) регламент государственной услуги "Выдача направлений лицам на участие в активных формах содействия занятости";
      4) регламент государственной услуги "Оформление документов на социальное обслуживание на дому для одиноких, одиноко проживающих престарелых, инвалидов и детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи".
      2. Контроль за исполнением данного постановления возложить на руководителя аппарата акима района.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким района                                Ж. Кожанов

Утвержден       
постановлением акимата 
Актогайского района  
Павлодарской области  
от 28 декабря 2012 года N 351

Регламент государственной услуги
"Назначение социальной помощи специалистам социальной сферы,
проживающим в сельской местности, по приобретению топлива"

1.Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги: "Назначение социальной помощи специалистам социальной сферы, проживающим в сельской местности, по приобретению топлива" (далее - государственная услуга) разработан в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).
      2. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Актогайского района" (далее – Уполномоченный орган), Павлодарская область, село Актогай, улица Актогай 118, телефон, факс: 8 (71841) 21-8-28, график работы с 9.00 часов до 18.30 часов, обеденный перерыв с 13.00 часов до 14.30 часов, выходные дни – суббота, воскресенье и праздничные дни, адрес электронной почты: otdzan_akt@mail.ru, прием осуществляется без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      При отсутствии уполномоченного органа по месту жительства потребитель обращается за получением государственной услуги к акиму поселка, аула (села), аульного (сельского) округа (далее - аким сельского округа), адреса которых указаны в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Также государственная услуга предоставляется на альтернативной основе отделом Актогайского района филиала Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Павлодарской области" (далее – Центр) Павлодарская область, село Актогай, улица Абая, 72, телефон (8-718-41) 22-1-65, с 9.00 часов до 19.00 часов, без перерыва на обед, выходные дни - воскресенье и праздничные дни, адрес электронной почты: aktogai.con@ mail.ru, прием осуществляется в порядке "электронной" очереди.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Результатом оказания государственной услуги является уведомление о назначении либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      5. Государственная услуга оказывается физическим лицам: специалистам государственных организаций здравоохранения, социального обеспечения, образования, культуры и спорта, проживающим и работающим в сельских населенных пунктах (далее - потребитель).

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 Стандарта:
      в уполномоченный орган - в течение десяти рабочих дней;
      акиму сельского округа по месту жительства - в течение пятнадцати рабочих дней;
      в центр - в течение десяти рабочих дней (день приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (до получения талона) - не более тридцати минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более тридцати минут.
      Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      7. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      8. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения государственной услуги потребитель представляет необходимые документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      10. После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      1) в уполномоченном органе или у акима сельского округа - талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы;
      2) в центре - расписка о приеме соответствующих документов.
      11. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы:
      1) аким сельского округа;
      2) главный специалист уполномоченного органа;
      3) начальник уполномоченного органа.
      12. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) структурно-функциональных единиц с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      13. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и структурно-функциональных единиц представлена в приложении 3 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

     14. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги
"Назначение социальной помощи 
специалистам социальной сферы,
проживающим в сельской местности,
по приобретению топлива"    
от 28 декабря 2012 года N 351  

N п/п

Наименование аппарата акима сельского округа

Юридический адрес

Контактный телефон

1.

Государственное учреждение "Аппарат акима Актогайского сельского округа"

село Актогай улица Абая 77

8(71841) 21-9-90

2.

Государственное учреждение "Аппарат акима Ауельбекского сельского округа"

село Ауельбек улица Мира 9

8(71841) 40-2-72

3.

Государственное учреждение "Аппарат акима Барлыбайского сельского округа"

село Барлыбай улица Специалистов 12

8(71841) 41-0-28

4.

Государственное учреждение "Аппарат акима Баскамысского сельского округа"

село Баскамыс улица 1 Мая 7

8(71841) 40-5-58

5.

Государственное учреждение "Аппарат акима Жалаулинского сельского округа"

село Жалаулы улица Садовая 84

8(71841) 41-3-00

6.

Государственное учреждение "Аппарат акима Жолболдинского сельского округа"

село Жолболды улица 1 Мая 7

8(71841) 41-1-71

7.

Государственное учреждение "Аппарат акима Караобинского сельского округа"

село Караоба улица Советов 13

8(71841) 40-1-84

8.

Государственное учреждение "Аппарат акима Кожамжарского сельского округа"

село Кожамжар переулок Садовый 4

8(71841) 24-0-54

9.

Государственное учреждение "Аппарат акима Муткеновского сельского округа"

село Муткенова улица Муткенова 1

8(71841) 24-6-02

10.

Государственное учреждение "Аппарат акима Приреченского сельского округа"

село Приреченск улица 22 Партсъезда 14

8(71841) 24-4-21

11.

Государственное учреждение "Аппарат акима Разумовского сельского округа"

село Андрияновка улица Молодежная 2

8(71841) 26-2-21

12.

Государственное учреждение "Аппарат акима Харьковского сельского округа"

село Харьковка улица Советов 13

8(71841) 41-5-96

13.

Государственное учреждение "Аппарат акима Шолаксорского сельского округа"

село Шолаксор улица Целинная 10

8(71842) 29-2-33

Приложение 2          
к регламенту государственной услуги
"Назначение социальной помощи 
специалистам социальной сферы,
проживающим в сельской местности,
по приобретению топлива"    
от 28 декабря 2012 года N 351  

Описание последовательности и взаимодействие административных
действий (процедур) структурно-функциональных единиц

      1) при обращении в уполномоченный орган


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование структурно-функциональных единиц

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Рассмотрение документов

Подготовка проекта уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение проекта уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале

4

Форма завершения (данные, документ , организационно- распорядительное решение)

Талон о приеме документов

Резолюция

Проект уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписание уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

1 рабочий день

6 рабочих дней

1 рабочий день

Не более 30 минут

      2) при обращении к акиму сельского округа


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

2

Наименование структурно-функциональных единиц

Специалист аппарата акима сельского округа

Аким сельского округа

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

Специалист аппарата акима сельского округа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Проверка полноты предоставленных документов

Подготовка проекта уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение проекта уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале

Регистрация в журнале

4

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Талон о приеме документов

Предоставление документов в уполномоченный орган

Проект уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписание уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача специалисту аппарата акима сельского округа уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Выдача уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

3 рабочих дня

6 рабочих дней

1 рабочий день

3 рабочих дня

Не более 30 минут

Приложение 3          
к регламенту государственной услуги
"Назначение социальной помощи 
специалистам социальной сферы,
проживающим в сельской местности,
по приобретению топлива"    
от 28 декабря 2012 года N 351  

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий
структурно-функциональных единиц

      1) при обращении в уполномоченный орган

      2) при обращении к акиму сельского округа

Утвержден       
постановлением акимата 
Актогайского района  
Павлодарской области  
от 28 декабря 2012 года N 351

Регламент государственной услуги
"Выдача справки, подтверждающей принадлежность заявителя
(семьи) к получателям адресной социальной помощи"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги: "Выдача справки, подтверждающей принадлежность заявителя (семьи) к получателям адресной социальной помощи" (далее - государственная услуга) разработан в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).
      2. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Актогайского района" (далее – Уполномоченный орган), Павлодарская область, село Актогай, улица Актогай 118, телефон, факс: 8 (71841) 21-8-28, график работы с 9.00 часов до 18.30 часов, обеденный перерыв с 13.00 часов до 14.30 часов, выходные дни – суббота, воскресенье и праздничные дни, адрес электронной почты: otdzan_akt@mail.ru, прием осуществляется без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      При отсутствии уполномоченного органа по местожительству, получатель государственной услуги обращается за получением государственной услуги к акиму поселка, аула (села), аульного (сельского) округа (далее – аким сельского округа), адреса которых указанных в приложении 1 к настоящему регламенту.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Результатом оказания государственной услуги является выдача справки, подтверждающей принадлежность заявителя (семьи) к получателям адресной социальной помощи в текущем квартале, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      5. Государственная услуга оказывается физическим лицам – получателям государственной адресной социальной помощи (далее – потребитель).

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента предъявления необходимых документов, определенных в пункте 11 стандарта – не более пятнадцати минут;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги, зависит от количества человек в очереди из расчета пятнадцати минут на обслуживание одного получателя государственной услуги;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги – не более пятнадцати минут. Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      7. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      8. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения государственной услуги потребитель представляет необходимые документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      10. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы:
      главный специалист уполномоченного органа.
      11. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) структурно-функциональных единиц с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      12. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и структурно-функциональных единиц представлена в приложении 3 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      13. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги
"Выдача справки, подтверждающей 
принадлежность заявителя (семьи)
к получателям адресной    
социальной помощи"      
от 28 декабря 2012 года N 351  

N п/п Наименование аппарата акима сельского округа Юридический адрес Контактный телефон

1.

Государственное учреждение "Аппарат акима Актогайского сельского округа"

село Актогай улица Абая 77

8(71841) 21-9-90

2.

Государственное учреждение "Аппарат акима Ауельбекского сельского округа"

село Ауельбек улица Мира 9

8(71841) 40-2-72

3.

Государственное учреждение "Аппарат акима Барлыбайского сельского округа"

село Барлыбай улица Специалистов 12

8(71841) 41-0-28

4.

Государственное учреждение "Аппарат акима Баскамысского сельского округа"

село Баскамыс улица 1 Мая 7

8(71841) 40-5-58

5.

Государственное учреждение "Аппарат акима Жалаулинского сельского округа"

село Жалаулы улица Садовая 84

8(71841) 41-3-00

6.

Государственное учреждение "Аппарат акима Жолболдинского сельского округа"

село Жолболды улица 1 Мая 7

8(71841) 41-1-71

7.

Государственное учреждение "Аппарат акима Караобинского сельского округа"

село Караоба улица Советов 13

8(71841) 40-1-84

8.

Государственное учреждение "Аппарат акима Кожамжарского сельского округа"

село Кожамжар переулок Садовый 4

8(71841) 24-0-54

9.

Государственное учреждение "Аппарат акима Муткеновского сельского округа"

село Муткенова улица Муткенова 1

8(71841) 24-6-02

10.

Государственное учреждение "Аппарат акима Приреченского сельского округа"

село Приреченск улица 22 Партсъезда 14

8(71841) 24-4-21

11.

Государственное учреждение "Аппарат акима Разумовского сельского округа"

село Андрияновка улица Молодежная 2

8(71841) 26-2-21

12.

Государственное учреждение "Аппарат акима Харьковского сельского округа"

село Харьковка улица Советов 13

8(71841) 41-5-96

13.

Государственное учреждение "Аппарат акима Шолаксорского сельского округа"

село Шолаксор улица Целинная 10

8(71842) 29-2-33

Приложение 2          
к регламенту государственной услуги
"Выдача справки, подтверждающей 
принадлежность заявителя (семьи)
к получателям адресной    
социальной помощи"      
от 28 декабря 2012 года N 351  

Описание последовательности и взаимодействие административных
действий (процедур) структурно-функциональных единиц

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

Наименование структурно-функциональных единиц

Главный специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация необходимых документов, выдача справки или мотивированного отказа потребителю

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Справка, подтверждающая принадлежность заявителя (семьи) к получателям адресной социальной помощи в текущем квартале, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе

5

Сроки исполнения

не более 15 минут

6

Наименование структурно-функциональных единиц


Приложение 3          
к регламенту государственной услуги
"Выдача справки, подтверждающей 
принадлежность заявителя (семьи)
к получателям адресной    
социальной помощи"      
от 28 декабря 2012 года N 351  

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий
структурно-функциональных единиц

Утвержден       
постановлением акимата 
Актогайского района  
Павлодарской области  
от 28 декабря 2012 года N 351

Регламент государственной услуги
"Выдача направлений лицам на участие
в активных формах содействия занятости"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги: "Выдача направлений лицам на участие в активных формах содействия занятости" (далее-государственная услуга) разработан в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).
      2. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Актогайского района" (далее – Уполномоченный орган), Павлодарская область, село Актогай, улица Актогай 118, телефон, факс: 8 (71841) 21-8-28, график работы с 9.00 часов до 18.30 часов, обеденный перерыв с 13.00 часов до 14.30 часов, выходные дни – суббота, воскресенье и праздничные дни, адрес электронной почты: otdzan_akt@mail.ru, прием осуществляется без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Результатом оказываемой государственной услуги являются выдача потребителю государственной услуги направления на участие в активных формах содействия занятости на бумажном носителе либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      5. Государственная услуга оказывается физическим лицам: гражданам Республики Казахстан, оралманам, иностранцам и лицам без гражданства, постоянно проживающим в Республике Казахстан (далее – потребитель).

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов – не более тридцати минут;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (до получения талона) - не более тридцати минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более тридцати минут.
      Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      7. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      8. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения государственной услуги потребитель представляет необходимые документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      10. После сдачи всех необходимых документов в уполномоченном органе сотрудником уполномоченного органа, осуществляющим регистрацию, потребителю выдается направление на участие в активных формах содействия занятости.
      11. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы:
      главный специалист уполномоченного органа.
      12. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) структурно-функциональных единиц с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      13. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и структурно-функциональных единиц представлена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      14. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги
"Выдача направлений лицам на  
участие в активных формах  
содействия занятости"     
от 28 декабря 2012 года N 351  

Описание последовательности и взаимодействие административных
действий (процедур) структурно-функциональных единиц

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

Наименование структурно-функциональных единиц

Главный специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация необходимых документов, выдача бланка направления либо мотивированного отказа потребителю

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Бланк направления либо мотивированный отказ

5

Сроки исполнения

не более 30 минут

6

Наименование структурно-функциональных единиц


Приложение 2          
к регламенту государственной услуги
"Выдача направлений лицам на  
участие в активных формах  
содействия занятости"     
от 28 декабря 2012 года N 351  

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий
структурно-функциональных единиц

Утвержден       
постановлением акимата 
Актогайского района  
Павлодарской области  
от 28 декабря 2012 года N 351

Регламент государственной услуги
"Оформление документов на социальное обслуживание на дому
для одиноких, одиноко проживающих престарелых, инвалидов
и детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги: "Оформление документов на социальное обслуживание на дому для одиноких, одиноко проживающих престарелых, инвалидов и детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи" (далее-государственная услуга) разработан в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).
      2. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Актогайского района" (далее – Уполномоченный орган), Павлодарская область, село Актогай, улица Актогай 118, телефон, факс: 8 (71841) 21-8-28, график работы с 9.00 часов до 18.30 часов, обеденный перерыв с 13.00 часов до 14.30 часов, выходные дни – суббота, воскресенье и праздничные дни, адрес электронной почты: otdzan_akt@mail.ru, прием осуществляется без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
      Также государственная услуга предоставляется на альтернативной основе отделом Актогайского района филиала Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Павлодарской области" (далее – Центр) Павлодарская область, село Актогай, улица Абая, 72, телефон (8-718-41) 22-1-65, график работы с 9.00 часов до 19.00 часов, без перерыва на обед, выходные дни - воскресенье и праздничные дни, адрес электронной почты: aktogai.con@ mail.ru, прием осуществляется в порядке "электронной" очереди.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является уведомление об оформлении документов на социальное обслуживание на дому, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги на бумажном носителе.
      5. Государственная услуга оказывается физическим лицам: гражданам Республики Казахстан, оралманам, постоянно проживающим на территории Республики Казахстан иностранцам и лицам без гражданства, нуждающимся в соответствии с индивидуальной программой реабилитации или заключением медицинской организации в постороннем уходе и социальном обслуживании (далее - потребители):
      1) одиноким и одинокопроживающим инвалидам первой, второй группы и престарелым;
      2) детям-инвалидам с нарушениями опорно-двигательного аппарата, проживающим в семьях;
      3) детям-инвалидам с психоневрологическими патологиями, проживающим в семьях;
      4) лицам с психоневрологическими заболеваниями в возрасте старше 18 лет, проживающим в семьях.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Сроки оказания государственной услуги:
      1)1сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов:
      1) при обращении в уполномоченный орган в течение четырнадцати рабочих дней;
      2) при обращении в центр – в течение четырнадцати рабочих дней.
      Дата приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги.
      Максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя не может превышать тридцати минут.
      Максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, не может превышать пятнадцати минут в уполномоченном органе, тридцати минут - в центре.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения государственной услуги потребитель представляет необходимые документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      10. После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      1) в уполномоченном органе - талон с указанием даты и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы;
      2) в центре – расписка о приеме соответствующих документов с указанием номера и даты приема заявления, вида запрашиваемой государственной услуги, количества и названий положенных документов, даты времени и места выдачи документов, фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление на оформление документов.
      11. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы:
      1)1главный специалист уполномоченного органа;
      2)1начальник уполномоченного органа.
      12. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) структурно-функциональных единиц с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      13. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и структурно-функциональных единиц представлена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      14. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги
"Оформление документов на социальное
обслуживание на дому для одиноких,
одиноко проживающих престарелых, 
инвалидов и детей-инвалидов, нуждающихся
в постороннем уходе и помощи"  
от 28 декабря 2012 года N 351  

Описание последовательности и взаимодействие административных
действий (процедур) структурно-функциональных единиц


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование структурно-функциональных единиц

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Рассмотрение документов

Подготовка проекта уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение проекта уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Талон о приеме документов

Резолюция

Проект уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписание уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

1 рабочий день

10 рабочих дней

1 рабочий день

Не более 15 минут

Приложение 2          
к регламенту государственной услуги
"Оформление документов на социальное
обслуживание на дому для одиноких,
одиноко проживающих престарелых, 
инвалидов и детей-инвалидов, нуждающихся
в постороннем уходе и помощи"  
от 28 декабря 2012 года N 351  

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий
структурно-функциональных единиц