"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Павлодар облысы Лебяжі аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 21 желтоқсандағы N 379/44 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 18 қаңтарда N 3363 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Лебяжі аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 18 маусымдағы N 190/41 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Лебяжі аудандық әкімдігінің 18.06.2013 N 190/41 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңының 9-1-бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңының 31-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» № 745 қаулысына сәйкес, Лебяжі ауданы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Лебяжі ауданыны ң тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі, мемлекеттік қызметті уақытылы, сапалы көрсетуді қолданыстағы заңнамаға сәйкес қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Б.Т. Байжановқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                А. Құрманова

Павлодар облысы     
Лебяжі ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 21 желтоқсандағы
№ 379/44 қаулысымен   
бекітілген      

«Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою
және олардың кезегі» мемлекеттік қызмет
РЕГЛАМЕНТІ

1. Жалпы ереже

      1. Осы регламент «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» мемлекеттік қызметін көрсету тәртібін анықтайды (бұдан әрі- мемлекеттік қызмет).
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 8 ақпандағы № 76 қаулысымен бекітілген «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі» мемлекеттік қызмет стандарты негізінде көрсетіледі (бұдан әрі – стандарт).
      4. Мемлекеттік қызмет «Лебяжі ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі-уәкілетті орган), Аққу ауылы, Баймульдин көшесі, 2-үй, тел:21309 мекенжайы бойынша көрсетіледі, жұмыс кестесі: 9.00-ден 14.30-ға дейін, түскі үзіліс 13.00-ден 14.30-ға дейін, демалыс күндері - сенбі, жексенбі; электронды пошта мекенжайы zhkx_leb@mail.ru, сондай-ақ баламалы негізде «Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы» Республикалық мемлекеттік мекемесінің Лебяжі аудандық филиалы арқылы (бұдан әрі - орталық), Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Аққу ауылы, Ташимов көшесі, 114-үй, телефоны: 21137 мекенжайы бойынша көрсетіледі, жұмыс кестесі 9.00-ден 19.00-ге дейін, бір сағаттық түскі үзіліспен, демалыс күні – жексенбі, электрондық пошта мекенжайы Lebyjii_con@mail.ru.
      Мемлекеттік қызметтердің қол жетімділігін қамтамасыз ету мақсатында шалғай елді мекендердің тұрғындарына мобильді орталықтар арқылы мемлекеттік қызмет көрсетугн жол беріледі.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі нысаны, кезегінің реттік нөмірін көрсетіп, есепке қою туралы хабарлама немесе негізді себептерді көрсетіп, есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауап беру (қағаз жеткізгіште немесе электрондық түрде) болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет тиісті елді мекенде тұрақты тұрып жатқан (тұру мерзімінен тәуелсіз) Қазақстан Республикасының мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж және стандарттың 6-тармағында көрсетілген санаттарға жататын азаматтарына (бұдан әрі-мемлекеттік қызметті алушыларға) көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібінің талаптары

      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі мемлекеттік қызметті алушы стандарттың 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      уәкілетті органда не порталда – күнтізбелік отыз күн;
      орталықта күнтізбелік отыз күн ішінде (мемлекеттік қызметті алу үшін құжаттарды қабылдаған күн мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді, бұл орайда уәкілетті орган мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі аяқталуға бір күн қалғанда мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ұсынады);
      орталықта құжаттарды тапсырған немесе алған кезде кезек күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты 20 минуттан, уәкілетті органда 15 минуттан аспауы тиіс.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетуден стандарттың 16-тармағында көзделген жағдайларда бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекеттер
(өзара әрекеттесу) тәртібінің сипаттамасы

      9. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      10. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн барлық қажеттi құжаттарды тапсырған кезде мемлекеттiк қызметтi алушыға:
      1) уәкiлеттi органда немесе орталықта:
      сауалдың нөмiрi және қабылданған күнi;
      сұрау салынған мемлекеттiк қызметтiң түрi;
      қоса берiлген құжаттардың саны және атауы;
      құжаттарды беру күнi (уақыты) және орны;
      құжаттарды ресiмдеуге сауалды қабылдаған орталық қызметкерiнiң не уәкiлеттi орган қызметкерiнiң тегi, аты, әкесiнiң аты;
      мемлекеттiк қызметтi алушының тегi, аты, әкесiнiң аты, уәкiлеттi өкiлдiң тегi, аты, әкесiнiң аты және олардың байланыс телефондары көрсетiлген тиiстi құжаттарды қабылдау туралы қолхат берiледi.
      2) порталда мемлекеттiк қызметтi алушының «жеке кабинетiне» уәкiлеттi орган өтiнiштiң қабылданғаны туралы хабарлама-есеп жiберiледi, құжатты қабылдау күнi мен уақыты және мемлекеттiк қызметтi алған күн көрсетiледi.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мына құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - бірліктер) қатысады:
      уәкілетті органның маманы;
      тұрғын үй комиссиясы;
      уәкілетті органның бастығы.
      12. Әрбір бірліктің дәйектілігі және әкімшілік өзара әрекеттесуінің (рәсімдердің) сипаттамасы, әрбір әкімшілік өзара әрекеттесуінің (рәсімдердің) уақыты көрсетіле отырып жазбаша кестелік түрде осы регламентке 1-қосымшада берілген.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі бірліктер мен әкімшілік әрекеттердің логикалық дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба осы регламентке 2-қосымшада келтірілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      14. Уәкілетті органның лауазымды тұлғалары мемлекеттік қызмет көрсету барысында қабылдаған шешімдері мен әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен көзделген жауапкершілікте болады.

«Мемлекеттік тұрғын үй қорынан        
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан  
жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою        
және олардың кезегі» мемлекеттік қызмет  
регламентіне                  
1-қосымша                    

Құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі-бірліктер)
әрекеттерінің сипаттамасы

Үдерістер (жұмыс барысы, ағыны) әрекеттері

1

Әрекет (жұмыс барысы, ағыны) №

1

2

3

4

5

2

Бірліктер атауы

Уәкілетті органның маманы

Тұрғын үй комиссиясы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

3

Іс-әрекет (үдеріс, рәсім, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

Алушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тіркеу. Құжаттарды қабылдау туралы қолхат беру

Алушыдан келіп түскен құжаттарды қарастыру. Есепке қою туралы немесе есепке қоюдан бас тарту туралы шешім қабылдау

Есепке қою туралы хабарламаның немесе бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасын әзірлеу

Есепке қою туралы хабарламаның немесе бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасына қол қою

Есепке қою туралы

хабарламаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты алушыға беру

4

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдық-өкімдік шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы қолхат

Есепке қою туралы немесе есепке қоюдан бас тарту туралы шешім

Есепке қою туралы хабарламаның немесе бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасы

Есепке қою туралы хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап

Есепке қою туралы хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап

5

Орындалу мерзімі

15 минуттан аспайды

26 күнтізбелік күн

1 күнтізбелік күн

1 күнтізбелік күн

15 минуттан аспайды

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

5


«Мемлекеттік тұрғын үй қорынан        
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан  
жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке қою        
және олардың кезегі» мемлекеттік қызмет  
регламентіне                  
2-қосымша                   

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің сызбасы

Об утверждении регламента государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

Постановление акимата Лебяжинского района Павлодарской области от 21 декабря 2012 года N 379/44. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 18 января 2013 года N 3363. Утратило силу постановлением акимата Лебяжинского района Павлодарской области от 18 июня 2013 года N 190/41

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Лебяжинского района Павлодарской области от 18.06.2013 N 190/41.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», пунктом 2 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам», акимат Лебяжинского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде».
      2. Отделу жилищно-коммунального хозяйства пассажирского транспорта и автомобильных дорог Лебяжинского района обеспечить своевременное, качественное оказание государственной услуги согласно действующему законодательству.
      3. Контроль за выполнением данного постановления возложить на заместителя акима района Байжанова Б.Т.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                А. Курманова

Утверждено          
постановлением акимата    
Лебяжинского района     
Павлодарской области     
от 21 декабря 2012 года № 379/44

РЕГЛАМЕНТ
государственной услуги
«Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся
в жилище из государственного жилищного фонда или жилище,
арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде»

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент определяет порядок оказания государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде» (далее- государственная услуга).
      2. Форма государственной услуги – частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании стандарта «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде» утвержденным Постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2010 года № 76 (далее – стандарт).
      4. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Лебяжинского района» (далее - уполномоченный орган), село Акку, ул. Баймульдина 2, тел: 21309, график работы: с 09.00 до 18.30 часов, обед с 13.00 до 14.30 часов, выходные дни- суббота, воскресенье; адрес электронной почты zhkx_leb@mail.ru, а также на альтернативной основе через филиал Лебяжинского района Республиканского государственного учреждения «Центр обслуживания населения Павлодарской области» (далее - центр), Павлодарская область, Лебяжинский район, село Акку, ул. Ташимова, 114, телефон: 21137, график работы с 9.00 часов до 19.00 часов, с одночасовым перерывом на обед, выходной день – воскресенье, адрес электронной почты Lebyjii_con@mail.ru.
      В целях обеспечения доступности государственных услуг жителям отделенных населенных пунктов допускается оказание государственных услуг через Мобильные центры.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача уведомления о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди либо мотивированный ответ об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин (на бумажном носителе или в электронной форме).
      6. Государственная услуга предоставляется гражданам Республики Казахстан, постоянно проживающим в соответствующем неселенном пункте (независимо от срока проживания), нуждающимся в жилище из коммунального жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде (далее – получатели государственной услуги) и относящимся к категориям указанным в пункте 6 стандарта.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи получателем государственной услуги документов, определенных в пункте 11 стандарта:
      в уполномоченном органе – в течение тридцати календарных дней;
      в центре - в течение тридцати календарных дней (день приема документов для получения государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги, при этом, уполномоченный орган предоставляет результат оказания государственной услуги за день до окончания срока оказания государственной услуги);
      максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче или получении документов в центре составляет не более 20 минут, в уполномоченном органе – не более 15 минут.
      8. В предоставлении государственной услуги потребителю будет отказано в случаях, указанных в пункте 16 стандарта.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет документы, указанные в пункте 11 стандарта.
      10. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю государственной услуги выдается:
      1) в уполномоченном органе или в центре - расписка о приеме документов на оказание государственной услуги с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и название приложенных документов;
      даты (времени) и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества работника центра либо сотрудника уполномоченного органа принявшего запрос на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества получателя государственной услуги, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя, и их контактных телефонов;
      2) на портале получателю государственной услуги в «личный кабинет» направляется уведомление-отчет о принятии заявления уполномоченным органом с указанием даты, времени принятия документов и даты получения государственной услуги.
      11. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – единицы):
      специалист уполномоченного органа;
      жилищная комиссия;
      начальник уполномоченного органа.
      12. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      13. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      14. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1                  
к регламенту государственной услуги     
«Постановка на учет граждан, нуждающихся   
в жилище из государственного жилищного    
фонда или жилище, арендованном местным    
исполнительным органом в частном жилищном фонде»

Описание действий структурно-функциональных единиц (далее – единиц)

Действия процессов (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование единиц

Специалист уполномоченного органа

Жилищная комиссия

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация документов, предоставленных получателем. Выдача расписки о приеме документов

Рассмотрение поступивших документов от получателя. Принятие решение о постановке на учет, либо об отказе в постановке на учет

Подготовка проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в постановке на учет

Подписание проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в постановке на учет

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в постановке на учет получателю

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме документов

Решение о постановке на учет либо об отказе в постановке на учет

Проект уведомления либо мотивированного ответа об отказе в постановке на учет

Уведомление либо мотивированный ответ об отказе в постановке на учет

Уведомление либо мотивированный ответ об отказе в постановке на учет

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

26 календарных дней

1 календарный день

1 календарный день

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5


Приложение 2                  
к регламенту государственной услуги     
«Постановка на учет граждан, нуждающихся   
в жилище из государственного жилищного    
фонда или жилище, арендованном местным    
исполнительным органом в частном жилищном фонде»

Схема процесса предоставления государственной услуги