"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Павлодар облысы Май аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 13 желтоқсандағы N 359/12 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 29 желтоқсанда N 3307 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Май аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 18 маусымдағы N 177/6 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Май аудандық әкімдігінің 18.06.2013 N 177/6 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" Заңының 9-1 бабына және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2010 жылғы 20 шiлдедегi "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтердiң тiзiлiмiн бекiту туралы" N 745 қаулысына сәйкес Май ауданының әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қоса берiлген "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттiк қызмет регламентi бекiтiлсiн.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкiмiнiң орынбасары М.Е.Ахамбаевқа жүктелсiн.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкiмi                                Н. Пішенбаев

Май ауданы әкiмдiгiнiң  
2012 жылғы 13 желтоқсандағы
N 359/12 қаулысымен   
бекiтiлді       

"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттiк қызметiнiң регламентi

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы регламентте мынадай негізгі ұғымдар қолданылады:
      1) мемлекеттік қызмет - жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтаманы жеке тұлғаларға ұсыну;
      2) тұтынушы - мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлға;
      3) жеке қосалқы шаруашылық - ауылдық жерде және қала маңындағы аймақта орналасқан жер учаскесінде өз қажеттерін қанағаттандыруға арналған қызмет түрі.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы регламент "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттiк қызметiн көрсету тәртiбiн анықтайды (бұдан әрi – мемлекеттiк қызмет).
      3. Мемлекеттiк қызмет көрсету нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 31 желтоқсандағы "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" N 2318 қаулысымен бекiтiлген "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" стандарты негiзiнде көрсетiледi.
      5. Мемлекеттiк қызмет Май ауданы ауыл және селолық округтерi әкiмдерiнiң аппараттары мемлекеттiк мекемелерiмен (бұдан әрi – уәкiлеттi орган) осы регламенттiң 1-қосымшасында көрсетiлген мекен-жайлар бойынша демалыс пен мереке күндерiн қоспағанда аптасына бес күн сағат 9.00-ден 18.30-ге дейiн, түскi үзiлiс сағат 13.00-ден 14.30-ге дейiн ұсынылады.
      Баламалы негiзде мемлекеттiк қызмет Май ауданының филиалы "Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттiк мекемесi (бұдан әрi - Орталық) жексенбі және мереке күндерiн қоспағанда аптасына алты күн сағат 9.00-ден 18.00-ге дейiн, түскi үзiлiс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейiн Павлодар облысы Май ауданы Көктөбе ауылы Сейфуллин көшесi, N 13 үй мекен жайы бойынша ұсынылады.
      Шалғай орналасқан елді мекендердегі тұрғындардың мемлекеттік қызметтерге қол жетімділігін қамтамасыз ету мақсатында, мемлекеттік қызметтерді Мобильді орталықтары арқылы көрсетуге жол беріледі.
      6. Мемлекеттiк қызметтi көрсетудiң нәтижесi жеке қосалқы шаруашылығының бар екендігі туралы анықтама (қағаз жеткізгіште) (бұдан әрi - анықтама) не мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауап беру болып табылады.
      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi:
      уәкiлеттi органға өтініш берген кезде:
      1) мемлекеттік қызмет өтініш берілген сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде көрсетіледі;
      2) өтініш беруші өтініш берген күні көрсетілетін мемлекеттік қызметті алғанға дейiнгi күтудiң ең жоғары шектi уақыты 10 (он) минуттан аспайды;
      3) мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң ең жоғары шектi уақыты 10 (он) минуттан аспайды.
      8. Стандарттың 16-тармағында көрсетiлген жағдайларда мемлекеттік қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетуге бас тартылады.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiндегi әрекет
(өзара әрекеттiлiк) реттiлiгiнiң сипаттамасы

      9. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы немесе оның өкілі (нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша) Стандарттың 11-тармағында көрсетiлген құжаттарды ұсынады.
      10. Мемлекеттiк қызмет алу үшiн өтiнiш түскен кезеңнен бастап және мемлекеттiк қызмет нәтижесiн беру кезеңiне дейiн мемлекеттiк қызметтi көрсету этаптары:
      уәкiлеттi органға өтiнiш бергенде:
      1) мемлекеттік қызметті алушы жеке куәлігінің түпнұсқасын және оның көшірмелерін (салыстырып тексергеннен кейін жеке куәліктің түпнұсқасы қайтарылады) ұсына отырып, ауызша нысанда жүгінеді;
      2) уәкiлеттi органның маманы өтiнiштi журналға тiркеудi жүргiзедi, шаруашылық кiтабы бойынша мәлiметтердi тексередi, жеке қосалқы шаруашылығының бар екендігі туралы анықтаманы толтырады немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты дайындайды;
      3) ауылдың немесе селолық округтiң әкiмi анықтамаға немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қояды;
      4) уәкiлеттi органның маманы шығыс құжат айналымы журналына тiркейді, мемлекеттік қызметті алушыға анықтаманы немесе қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты береді.
      11. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiне мемлекеттік қызметті алушының уәкiлеттi органға тiкелей өтiнiш беруi кезiнде мынадай құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (бұдан әрi - бiрлiктер) қатысады:
      1) уәкiлеттi органның маманы;
      2) ауылдың немесе селолық округтiң әкiмi.
      12. Әрбiр әкiмшiлiк iс-әрекеттiң орындалу мерзiмiн көрсете отырып, әрбiр бiрлiктер әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң (үдерiстердiң) өзара әрекеттестiгi мен реттiлiгiнiң мәтiндiк кестелiк сипаттамалары осы регламенттiң 2-қосымшасында келтiрiлген.
      13. Бiрлiктер мен мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiнде әкiмшiлiк әрекеттердiң логикалық реттiлiгiнiң арасындағы өзара байланысты бейнелейтiн сызбалар осы регламенттiң 3-қосымшасында келтiрiлген.

4. Мемлекеттiк қызмет көрсететiн
лауазымдық тұлғалардың жауапкершiлiгi

      14. Мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртiбiн бұзғандығы үшiн лауазымдық тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған жауапкершiлiкке тартылады.

2012 жылғы 13 желтоқсандағы
"Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттiк қызметiнiң  
N 359/12 регламентiне  
1-қосымша        

Май ауданының ауылдар, селолық округтер
әкiмдерi аппараттарының тiзбесi

р/с N Ауыл немесе селолық округi әкiмi аппаратының атауы Байланыс телефоны Заңды мекен жайы Сайт мекен жайы

1

"Қаратерек  селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71838)97266

Май ауданы Каратерек ауылы, Баймуратов көшесі, 21 үй

Жоқ

2

"Май селолық әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71838)90210

Май ауданы, Май ауылы, Абылайхан көшесі, 13 үй

Жоқ

3

"Қазан селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71838)99230

Май ауданы Жумыскер ауылы, Бокин көшесі, 2 үй

Жоқ

4

"Саты селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71838)40401

Май ауданы Саты ауылы,

Исатай көшесі, 12 үй

Жоқ

5

"Малайсары селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71838)95230

Май ауданы Малайсары ауылы, Абай көшесі, 30 үй

Жоқ

6

"Кеңтүбек селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71838)91499

Май ауданы Кентүбек ауылы, Ленин көшесі, 17 үй

Жоқ

7

"Көктөбе селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71838)91511

Май ауданы, Көктөбе ауылы, Қазбек би көшесі, 24 үй

Жоқ

8

"Баскөл селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71838)94350

Май ауданы, Баскөл ауылы, Балкенов көшесі, 18 үй

Жоқ

9

"Майтүбек ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71838)90330

Май ауданы, Майтүбек ауылы, Целинная көшесі, 27 үй

Жоқ

10

"Ақжар ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71843)92210

Май ауданы, Ақжар ауылы, Құрманғазы көшесі, 1 үй

Жоқ

11

"Ақшиман селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

8(71843)96223

Май ауданы, Ақшиман ауылы, Желтоқсан көшесі, 1 үй

Жоқ

2012 жылғы 13 желтоқсандағы
"Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттiк қызметiнiң  
N 359/12 регламентiне  
2-қосымша        

Кесте. Уәкiлеттi органға өтiнiш
бергенде құрылымдық-функционалдық
бiрлiктердiң iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы


Негiзгi үдерiстiң iс-әрекетi (барысы, жұмыс ағыны)

Р/с N

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) N

1

2

3

4

1

Бірліктің  атауы

Уәкiлеттi органның маманы

Уәкiлеттi органның маманы

Ауылдың немесе селолық округтiң әкiмi

Уәкiлеттi органның маманы

2

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, рәсiмнiң, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Өтiнiштi тiркейді, шаруашылық кiтабы бойынша мәлiметтердi тексереді, құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді

Анықтаманы толтырады немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты жазады және әкімге қол қоюға жолдайды

Анықтамаға немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қояды

Шығыс құжат айналымы журналына тiркейді
Мемлекеттік қызметті алушыға анықтаманы немесе қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты береді

3

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмгерлiк шешiм)

Құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат

Анықтама немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауап

Анықтама немесе қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауап

Анықтаманы немесе қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты беру

4

Орындалу мерзiмдерi

10 минуттан аспайды

1 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

10 минуттан аспайды

5

Орындалу мерзiмдерi

1 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

6

Келесi iс-әрекеттiң N

2 баған

3 баған

4 баған


2012 жылғы 13 желтоқсандағы
"Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттiк қызметiнiң  
N 359/12 регламентiне  
3-қосымша        

Сызба. Уәкiлеттi органға өтiнiш бергенде бірліктермен
мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiнде әкiмшiлiк әрекеттердiң
логикалық реттiлiгiнiң арасындағы өзара байланысы

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"

Постановление акимата Майского района Павлодарской области от 13 декабря 2012 года N 359/12. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 29 декабря 2012 года N 3307. Утратило силу постановлением акимата Майского района Павлодарской области от 18 июня 2013 года N 177/6

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Майского района Павлодарской области от 18.06.2013 N 177/6.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат Майского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Ахамбаева М.Е.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Н. Пшенбаев

Утвержден       
постановлением акимата    
Майского района     
от 13 декабря 2012 года N 359/12

Регламент государственной услуги
"Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте используются следующие основные понятия:
      1) государственная услуга - предоставление справок о наличии личного подсобного хозяйства физическим лицам;
      2) потребитель - физическое лицо, которому предоставляется государственная услуга;
      3) личное подсобное хозяйство – вид деятельности для удовлетворения собственных нужд на земельном участке, расположенном в сельской местности и пригородной зоне.

2. Общие положения

      2. Настоящий регламент определяет порядок оказания государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (далее - государственная услуга).
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2009 года N 2318 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"".
      5. Государственная услуга предоставляется аппаратами акимов сел и сельских округов Майского района (далее – уполномоченный орган), пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9-00 часов до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      На альтернативной основе государственная услуга предоставляется через Майский филиал республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" (далее - Центр) шесть дней в неделю, за исключением воскресенья и праздничных дней, с 9.00 часов до 19.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов по адресу: Павлодарская область, Майский район, село Коктобе, улица Сейфуллина, дом N 13.
      В целях обеспечения доступности государственных услуг жителям отдаленных населенных пунктов допускается оказание государственной услуги через Мобильные Центры.
      6. Результатом оказания государственной услуги является выдача справки о наличии личного подсобного хозяйства (на бумажном носителе) (далее - справка), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      7. Сроки оказания государственной услуги:
      при обращении в уполномоченный орган:
      1) государственная услуга оказывается с момента обращения, в течение 2 (двух) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя - не более 10 (десяти) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги – не более 10 (десяти) минут.
      8. В оказании государственной услуги получателю государственной услуги будет отказано в случаях, указанных в пункте 16 Стандарта.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги либо его представитель (по нотариально удостоверенной доверенности) представляют документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      10. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      при обращении в уполномоченный орган:
      1) получатель государственной услуги обращается в устной форме с предоставлением оригинала документа, удостоверяющего личность и его копии (после сверки оригинал документа, удостоверяющего личность, возвращается);
      2) специалист уполномоченного органа проводит регистрацию обращения в журнале, проверяет данные по похозяйственной книге, заполняет справку либо готовит мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги;
      3) аким села или сельского округа подписывает справку либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги получателю;
      4) специалист уполномоченного органа проводит регистрацию в журнале исходящей корреспонденции, выдает получателю государственной услуги справку либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      11. В процессе оказания государственной услуги при непосредственном обращении получателя государственной услуги в уполномоченный орган задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - единицы):
      1) специалист уполномоченного органа;
      2) аким села или сельского округа.
      12. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      13. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и единиц приведены в приложении 3 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      14. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1        
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства"     
от 13 декабря 2012 года N 359/12

Перечень аппаратов акимов сел и
сельских округов Майского района

N п/п Наименование аппарата акима села или сельского округа Контактный телефон Юридический адрес Адрес сайта

1

Государственное учреждение "Аппарат акима Каратерекского сельского округа"

8(71838)97266

Майский район, с. Каратерек, ул. Баймуратова, 21

нет

2

Государственное учреждение "Аппарат акима Майского сельского округа"

8(71838)90210

Майский район, с. Майск, ул.Абылайхана, 13

нет

3

Государственное учреждение "Аппарат акима Казанского сельского округа"

8(71838)99230

Майский район, с. Жумыскер, ул. Бокина, 2

нет

4

Государственное учреждение "Аппарат акима Сатинского сельского округа"

8(71838)40401

Майский район, с. Саты, ул. Исатаева, 12

нет

5

Государственное учреждение "Аппарат акима Малайсаринского сельского округа"

8(71838)95230

Майский район, с. Маласары, ул. Абая, 30

нет

6

Государственное учреждение "Аппарат акима Кентубекского сельского округа"

8(71838)91499

Майский район, с. Кентубек, ул. Ленина, 17

нет

7

Государственное учреждение "Аппарат акима Коктубекского сельского округа"

8(71838)91511

Майский район, с. Коктобе, ул.Казбек би, 24

нет

8

Государственное учреждение "Аппарат акима Баскольского сельского округа"

8(71838)94350

Майский район, с.Басколь, ул.Балкенова, 18

нет

9

Государственное учреждение "Аппарат акима села Майтубек"

8(71838)90330

Майский район, с. Майтубек ул. Целинная, 27

нет

10

Государственное учреждение "Аппарат акима села Акжар"

8(71843)92210

Майский район, с. Акжар, ул. Курмангазы, 1

нет

11

Государственное учреждение "Аппарат акима Акшиманского сельского округа"

8(71843)96223

Майский район с. Акшиман, ул. Желтоқсан, 1

нет

Приложение 2        
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства"     
от 13 декабря 2012 года N 359/12

Таблица. Описание действий структурно-функциональных
единиц при обращении в уполномоченный орган


Действия основного процесса (хода, потока работ)

N п/п

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

1

Наименование единиц

Специалист уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Аким села или сельского округа

Специалист уполномоченного органа

2

Наименование действия (процесса процедура, операции) и их описание

Регистрирует обращение, проверяет данные по похозяйственной книге, выдает расписку о приеме документов

Заполняет справку либо готовит мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги и направляет на подписание акиму

Подписывает справку либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Регистрирует в журнале исходящей корреспонденции. Выдает справку либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги получателю государственной услуги

3

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме документов

Справка либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Справка либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Выдача справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

4

Сроки исполнения

не более 10 минут

в течение 1 рабочего дня

в течение 1 рабочего дня

не более 10 минут

5

Сроки исполнения

в течение 1 рабочего дня

в течение 1 рабочего дня

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

-

Приложение 3        
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства"     
от 13 декабря 2012 года N 359/12

Схема. Взаимосвязь между логической последовательностью
административных действий в процессе оказания государственной
услуги и единиц при обращении в уполномоченный орган