Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 21 тамыздағы N 275 "Ақжар ауданының кейбір мемлекеттік мекемелерінің мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы" қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 5 желтоқсандағы N 390 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 9 қаңтарда N 2045 болып тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 24 мамырдағы N 178 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 24.05.2013 N 178 қаулысымен

      «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 3137-баптарына, «Нормативтік құқықтық актілер туралы» Қазақстан Республикасы 1998 жылғы 24 наурыздағы Заңының 21-бабына сәйкес, Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Ақжар ауданының кейбір мемлекеттік мекемелерінің мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы» Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы әкімдігінің 2012 жылғы 21 тамыздағы № 275 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2012 жылғы 11 қыркүйектегі № 1838 тіркелген, 2012 жылғы 01 желтоқсандағы № 48 «Ақжар-хабар» және № 48 «Дала Дидары» газеттерінде жарияланған) келесі өзгерістер енгізілсін:
      «Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңының 9-1-бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңының 37-бабына сәйкес, Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:» қаулының кіріспе бөлімі жаңа редакцияда жазылсын;
      қөрсетілген қаулымен бекітілген «Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру» мемлекеттік қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің аппаратының басшысына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Солтүстік Қазақстан облысы
      Ақжар ауданының әкімі                      А. Тастеміров

Солтүстік Қазақстан облысы
Ақжар ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 5 желтоқсандағы № 390
қаулысымен бекiтiлдi

Солтүстік Қазақстан облысы
Ақжар ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 21 тамыздағы № 275
қаулысымен бекiтiлдi

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы
анықтама беру» мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру» мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) мекенжайлары осы регламентке 1 және 2-қосымшаларда көрсетілген ауылдық (селолық) округтер әкімінің аппараты (бұдан әрі – ЖАО), сондай-ақ баламалы негізде Солтүстік Қазақстан облысы бойынша «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорны филиалының Ақжар аудандық бөлімімен (бұдан әрі – Орталық) көрсетіледі.
      Шалғай орналасқан елді мекендердегі тұрғындардың мемлекеттік қызметтерге қол жетімділігін қамтамасыз ету мақсатында, мемлекеттік қызметтерді Мобильді орталықтары арқылы көрсетуге жол беріледі.
      2. Көрсетiлетiн мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі Заңының 3-бабы 1-тармағының 3) тармақшасы, «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29-бабының 4-тармағы, «Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру» мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 31 желтоқсандағы № 2318 қаулысының негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттiк қызметтi ұсыну туралы ақпарат осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетiлген ЖАО-ның интернет-ресурсында, сондай-ақ осы регламенттің 12-қосымшаларында көрсетiлген мемлекеттiк қызмет көрсету орындарындағы стендiлерде орналастырылған, сонымен қатар мемлекеттік қызмет көрсету туралы ақпарат call-орталығы ақпараттық-анықтама қызметі (1414) телефон бойынша көрсетілуі мүмкін.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама (қағаз жеткізгіште) не мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері ЖАО-ға өтініш берген кезде:
      1) мемлекеттік қызмет өтініш берілген сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде көрсетіледі;
      2) өтініш беруші өтініш берген күні көрсетілетін мемлекеттік қызметті алғанға дейiнгi күтудiң ең жоғары шектi уақыты 10 (он) минуттан аспайды;
      3) мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң ең жоғары шектi уақыты 10 (он) минуттан аспайды;
      Орталыққа өтініш берген кезде:
      1) мемлекеттiк қызметтi алушы осы регламенттің 11-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі 2 (екі) жұмыс күнінен аспайды;
      2) өтініш беруші өтініш берген күні көрсетілетін мемлекеттік қызметті алғанға дейінгі күтудің ең жоғары шекті уақыты 20 (жиырма) минуттан аспайды;
      3) мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң ең жоғары шектi уақыты 20 (жиырма) минуттан аспайды;
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Жұмыс кестесі:
      1) ЖАО: демалыс және мереке күндерін қоспағанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес күн сайын дүйсенбі мен жұма аралығында сағат 13.00-дан 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін ұсынады. Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      2) Орталықтар: мемлекеттік қызметті демалыс және мереке күндерін қоспағанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес күн сайын дүйсенбі мен сенбі аралығында сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін үзіліссіз көрсетіледі. Қабылдау тездетілген қызмет көрсетусіз «электронды» кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      Мобильді орталықтар Орталық бекіткен кестеге сәйкес, бір елді мекенде аптасына бір рет алты сағаттан кем емес уақытта құжаттар қабылдауды жүзеге асырады.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін күтуге және қажетті құжаттарды дайындауға жағдайлар жасалады (күтуге арналған зал, құжаттарды толтыру орындары қажетті құжаттар тізбесі және оларды толтыру үлгілері бар стенділермен жарақталады).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы немесе оның өкілі (нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша) мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) ЖАО-ға өтініш жасаған кезде мемлекеттік қызметті алушы жеке куәлігінің түпнұсқасын және оның көшірмелерін (салыстырып тексергеннен кейін жеке куәліктің түпнұсқасы қайтарылады) ұсына отырып, ауызша нысанда жүгінеді;
      2) орталықтарға өтініш жасаған кезде мемлекеттік қызметті алушы осы регламентке 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш және жеке куәлігінің түпнұсқасын береді.
      Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған мемлекеттік қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметті орталық қызметкері уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжаттар нысанында Орталықтың ақпараттық жүйесі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.
      Осы тармақтың 2) тармақшасында көрсетілген құжаттарды қабылдаған кезде Орталықтың және уәкілетті органның қызметкері мемлекеттік қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттардың түпнұсқасының түпнұсқалығын, сенімхаттарды мемлекеттік органдардың тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерінен алынған мәліметтермен салыстырып тексереді, осыдан кейін түпнұсқаларын алушыға қайтарады.
      12. Орталықта бекітілген нысандағы өтініш бланкілері осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген мекенжайлар бойынша күту залында арнайы тағандарда, сондай-ақ, Орталық РМК интернет-ресурстарында орналастырылады: www.con.gov.kz.
      13. Мемлекеттік қызметті алушы осы регламенттің 11-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды осы регламентке 1 және 2-қосымшаларда көрсетілген мекенжайлар бойынша ЖАО мен Орталықтың қызметкерлеріне тапсырады.
      Орталықта құжаттарды қабылдау «кедергісіз» қызмет көрсету арқылы операциялық залда жүзеге асырылады.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде мемлекеттік қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі, онда:
      1) сұранымды қабылдау нөмірі және күні;
      2) сұратылған мемлекеттік қызметтің түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны және атауы;
      4) мемлекеттік қызметтің нәтижелерін беру күні (уақыты) және орны;
      5) құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда);
      6) өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетіледі.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі мемлекеттік қызметті алушыға немесе оның өкіліне (нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша) жеке өзі келген кезде беріледі.
      Орталықта мемлекеттік қызметтің нәтижелерін беруді «терезелер» арқылы Орталық қызметкері жүзеге асырады.
      Егер мемлекеттік қызметті алушы қызмет нәтижесі үшін белгіленген мерзімде келмеген жағдайда, Орталық олардың бір ай ішінде сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін оларды ЖАО тапсырады.
      16. Мемлекеттік қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетуге мынадай жағдайларда:
      1) осы регламенттің 11-тармағында көрсетілген құжаттардың толық емес пакетін ұсынғанда;
      2) ЖАО-ның шаруашылық кітабында жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы деректер жоқ болғанда;
      3) «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 40-бабында көзделген негіздемелер бойынша бас тартылады.
      17. Мемлекеттік қызмет алу үшін мемлекеттік қызметті алушыдан өтініш қабылдау күнінен және мемлекеттік қызмет нәтижесін беру күніне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету сатылары:
      ЖАО-ға жүгінген кезде:
      1) ЖАО жауапты маманы ауызша өтінішті қабылдайды және тіркейді, алушының жеке басын куәландыратын құжаттардың түпнұсқасын көшірмемен салыстырып тексереді, осыдан кейін түпнұсқаларын мемлекеттік қызметті алушыға қайтарады;
      2) ЖАО жауапты маманы қосалқы шаруашылық кітапшасынан мемлекеттік қызметті алушының деректерін тексереді, анықтама толтырады немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап даярлайды және ЖАО басшысына қарау үшін ұсынады;
      3) ЖАО басшысы ұсынылған құжаттарды қарайды, анықтамаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;
      4) ЖАО жауапты маманы жеке анықтаманы немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты журналға тіркейді және мемлекеттік қызметті алушыға береді.
      ХҚКО-ға жүгінген кезде:
      1) мемлекеттік қызметті алушы анықтама алу үшін Орталыққа өтініш береді;
      2) Орталық инспекторы өтінішті тіркейді, мемлекеттік қызметті алушыға мемлекеттік қызметті алу үшін сәйкес құжаттарды қабылдағаны туралы қызмет алушыға қолхат береді;
      3) Орталық инспекторы құжаттарды Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторына тапсырады.
      4) Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы құжаттарды жинауды жүзеге асырады, тізім құрастырады, орындау үшін құжаттарды ЖАО жолдайды;
      5) ЖАО жауапты маманы қосалқы шаруашылық кітапшасы бойынша деректерді тексереді, анықтама толтырады немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды және қарау үшін ЖАО басшысына ұсынады;
      6) ЖАО басшысы ұсынылған құжаттарды қарайды, анықтамаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;
      7) ЖАО жауапты маманы анықтаманы немесе ЖАО қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркейді және оларды Орталыққа жібереді;
      8) Орталық инспекторы анықтама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты мемлекеттік қызметті алушыға береді.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiндегi
iс-әрекеттер (өзара әрекеттестiк) тәртiбi

      18. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесіне келесi құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (одан әрi - ҚФБ) қатысады:
      1) мемлекеттік қызметті алушының уәкілетті органға тікелей өтiнiш жасаған кезінде:
      ЖАО-ның жауапты маманы;
      ЖАО басшысы;
      2) мемлекеттік қызметті алушының Орталыққа өтiнiш жасаған кезінде:
      Орталық инспекторы;
      Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы;
      ЖАО-ның жауапты маманы;
      ЖАО-ның басшысы.
      19. Әрбір әкімшілік әрекетті орындау мерзімі көрсетіліп әрбір ҚФБ-мен әкімшілік әрекеттің (үдерістің) өзара әрекеті мен бір ізділіктің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламенттің 4-қосымшасында көрсетілген.
      20. ҚФБ мен мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі әкімшілік әрекеттердің логикалық бір ізділігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба мемлекеттік қызмет көрсету процесінде осы регламенттің 5-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      21. Мемлекеттік қызметтер көрсетуге жауапты тұлғалар мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын ЖАО-ның және Орталықтың басшылары, лауазымды тұлғалары (әрі қарай – лауазымды тұлғалар) болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасы мен тиімділігіне, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы қабылдаған шешім мен әрекетке (әрекетсіздікке), Қазақстан Республикасының заңнамасымен қаралған тәртіпте белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетудің жүзеге асырылуына жауапты болады.

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы
туралы анықтама беру» мемлекеттiк
қызмет регламентіне
1-қосымша

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру» мемлекеттiк қызмет көрсететiн мемлекеттiк мекемелердiң тiзiмi

р/с

Мемлекеттік мекеменің атауы

Мекенжайы

Байланыс деректерi

1

«Солтүстiк Қазақстан облысы Ақжар ауданы Айсары селолық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

Солтүстiк Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Айсары селосы

тел: 8 (71546) 5-13-69, факс: 5-14-09

E-mail: akzhar-aisarinsk@sko.kz

2

«Солтүстiк Қазақстан облысы Ақжар ауданы Ақжарқын ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

Солтүстiк Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Ақжарқын ауылы

тел: 8 (71546) 5-23-46, факс: 5-23-46

E-mail: akzhar-sovhozny@sko.kz

3

«Солтүстiк Қазақстан облысы Ақжар ауданы Алқатерек селолық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

Солтүстiк Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Алқатерек селосы

тел: 8 (71546) 33-2-68, факс: 33-2-22

E-mail: akzhar-alkatereksk @sko.kz

4

«Солтүстiк Қазақстан облысы Ақжар ауданы Восход ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

Солтүстiк Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Восход ауылы

тел: 8 (71546) 5-17-21, факс: 5-19-93

E-mail: akzhar-voshodsk @sko.kz

5

«Солтүстiк Қазақстан облысы Ақжар ауданы Кеңашы селолық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

Солтүстiк Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Кеңашы селосы

тел: 8 (71545) 5-21-08 факс: 5-17-97

E-mail: akzhar-kenashinsk @sko.kz

6

«Солтүстiк Қазақстан облысы Ақжар ауданы Кіші-Қарой селолық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

Солтүстiк Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Бостандық селосы

тел: 8 (71546) 35-5-41, факс: 35-5-99

E-mail: akzhar-kishikaroisk @sko.kz

7

«Солтүстiк Қазақстан облысы Ақжар ауданы Қулыкөл селолық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

Солтүстiк Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Қулыкөл селосы

тел: 8 (71546) 51-677, факс: 51-677, 2-13-88 E-mail:  akzhar-kulykolsk @sko.kz

8

«Солтүстiк Қазақстан облысы Ақжар ауданы Ленинград ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

Солтүстiк Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Ленинград ауылы

тел: 8 (71546) 31-4-73, факс: 31-3-78

E-mail: akzhar-leningradsk @sko.kz

9

«Солтүстiк Қазақстан облысы Ақжар ауданы Май селолық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

Солтүстiк Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Май селосы

тел: 8 (71546) 51-904, факс: 51-904

E-mail: akzhar-maisk@sko.kz

10

«Солтүстiк Қазақстан облысы Ақжар ауданы Новосел селолық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

Солтүстiк Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Новосел селосы

тел: 8 (71559) 20-125, факс: 34-150

E-mail: akzhar-novoselsk@sko.kz

11

«Солтүстiк Қазақстан облысы Ақжар ауданы Талшық ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

Солтүстiк Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Талшық селосы

тел: 8 (71546) 22-177, факс: 22-176

E-mail: akzhar-talshiks@sko.kz

12

«Солтүстiк Қазақстан облысы Ақжар ауданы Ұялы селолық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

Солтүстiк Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Ұялы селосы

тел: 8 (71539) 40-230,

факс: 40-230

E-mail: akzhar-uyaly@sko.kz

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы
туралы анықтама беру» мемлекеттiк
қызмет регламентiне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша Халыққа қызмет көрсету орталығы

Халыққа қызмет көрсету орталығының атауы

Заңды мекенжайы

Жұмыс кестесі

Байланыс телефоны

Солтүстік Қазақстан облысы бойынша «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорын филиалының Ақжар ауданы бойынша бөлімі

Солтүстiк Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Талшық селосы, Победа к. 67

Күн сайын сағат 9.00 бастап 19.00 дейін, демалыс күні - жексенбі

8 (71546)-2-21-11

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы
туралы анықтама беру» мемлекеттiк
қызмет регламентiне
3-қосымша

Үлгі

Өтініш

Мен, _______________________________________________________________
      (Т.А.Ә., төлқұжат деректері (жеке куәлік деректері)
____________________________________________________________________
      және жеке тұлғаның тұрғылықты жері)
      ____________________________________________________________________
______________________________________________________ атынан әрекет
      (уәкілетті өкіл толтырады)

ететін __________________________________________________ негізінде
      (өкілеттілікті куәландыратын құжаттың деректеме

маған жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беруді сұраймын.
Мына құжаттарды қоса беремін:
      _____________________________________________________________________

Күні _________,_______________________________________________/_________
      (өтініш берушінің/уәкілетті өкілдің Т.А.Ә. және қолы) ____________________________________________________________/_______
      (сұранымды қабылдаған маманның Т.А.Ә. және қолы)

      Сұранымды орындау/қарау нәтижесі: ___________________________
___________________________________________________________________

      тексерілді: күні ______________ 20__ ж. ____________________________________________________________________
      (маманның Т.А.Ә. және қолы)

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы
туралы анықтама беру» мемлекеттiк
қызмет регламентiне
4-қосымша

Әкімшілік әрекеттердің (шаралардың) бір ізділігі мен өзара әрекеттерін сипаттау 1-кесте. ЖАО арқылы құрылымдық-функционалдық бiрлiктердің әрекеттеріне сипаттамасы

Негiзгi процестiң әрекетi (барысы, жұмыс ағыны)

р/с

Әрекеттiң № (барысы, жұмыс ағыны)

1

2

3

4

1

ҚФБ атауы

ЖАО-ның жауапты маманы

ЖАО-ның жауапты маманы

ЖАО-ның басшысы

ЖАО-ның жауапты маманы

2

Iс-әрекеттiң (процесс, рәсiмдер, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

Ауызша өтінішті қабылдау және тіркеу, жеке басын куәландыратын құжаттың түпнұсқасын көшірмесімен салыстырып тексеру

Қосалқы шаруашылық кітабы бойынша мемлекеттік қызметті алушының деректерін тексеру, анықтама толтыру немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындау және қарау үшін ЖАО-ның басшысына тапсыру

Анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелдi жауапты қарастыру және қол қою

Анықтаманы немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапты тіркеу және мемлекеттік қызметті алушыға беру

3

Аяқтау нысаны (мәлiметтер, құжат, ұйым-
дастыру-
өкiмдiк шешiмдер)

Өтінішті тіркеу

анықтама немесе бас тарту туралы дәлелдi жауап

анықтамаға немесе бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қою

анықтама немесе бас тарту туралы дәлелдi жауап беру

4

Орындау мерзiмi

10 минуттан аспайды

1 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні ішінде

10 минуттан аспайды

5

Келесi iс-әрекеттiң нөмiрi

2

3

4


2-кесте. Орталық арқылы ҚФЕ әрекеттеріне сипаттама

Негiзгi процестiң әрекетi (барысы, жұмыс ағыны)

Әрекеттiң № (барысы, жұмыс ағыны)

1

2

3

ҚФБ атауы

Орталық инспекторы

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

Iс-әрекеттiң (процесс, рәсiмдер, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау

Журналға қол қояды және құжаттарды жинайды

Тізім құрастырады және құжаттарды жолдайды

Аяқтау үлгісі (мәлiметтер, құжат, ұйымдастыру-
өкiмдiк шешiмдер)

Журналға тіркеу

Жинақтау бөліміне құжаттарды жинау

Құжаттарды ЖАО-на жіберу

Орындау мерзiмi

20 минуттан аспайды

Күніне 3 рет

Күніне бір реттен кем емес

Келесi iс-әрекеттiң нөмiрi

2

3

4

Негiзгi процестiң әрекетi (барысы, жұмыс ағыны)

Әрекеттiң № (барысы, жұмыс ағыны)

4

5

6

7

ҚФБ атауы

ЖАО-ның жауапты маманы

ЖАО-ның басшысы

ЖАО-ның жауапты маманы

Орталық инспекторы

Iс-әрекеттiң (процесс, рәсiмдер, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

Анықтаманы рәсімдеу немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау

Анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты қарастыру

Анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу

Анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты мемлекеттік қызметті алушыға беру

Аяқтау нысаны (мәлiметтер, құжат, ұйымдастыру-
өкiмдiк шешiмдер)

Құжаттарды материалдарымен бірге ЖАО-ның басшысына қол қоюға тапсыру

Анықтамаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты Орталыққа тапсыру

Анықтама немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты мемлекеттік қызметті алушыға беру

Орындау мерзiмi

30 минут

1 сағат

1 жұмыс күні ішінде

20 минуттан аспайды


5

6

7


Пайдалану нұсқалары. Негізгі процесс

ҚФБ 1-тобы

Орталық инспекторы

ҚФБ 2-тобы

ЖАО-ның жауапты маманы

ҚФБ 3-тобы

ЖАО-ның басшысы

ҚФБ 4-тобы

ЖАО-ның жауапты маманы

№ 1 әрекет

Құжаттарды қабылдау, құжаттарды қабылдау туралы қолхат беру, өтінішті тіркеу, құжаттарды ЖАО жіберу үшін жинақтау бөліміне тапсыру

№ 2 әрекет

Орталықтан немесе мемлекеттік қызметті алушыдан құжаттарды қарау, анықтама рәсімдеу, ЖАО-ның басшысына жіберу

№ 3 әрекет

Анықтаманы қарастыру және қол қою

№ 4 әрекет

Анықтаманы тіркеу

№ 6 әрекет

Анықтаманы мемлекеттік қызметті алушыға тапсыру



№ 5 әрекет

Анықтаманы мемлекеттік қызметті алушыға немесе Орталыққа тапсыру

Пайдалану нұсқалары. Баламалы процесс

ҚФБ 1-тобы

Орталық инспекторы

ҚФБ 2-тобы

ЖАО-ның жауапты маманы

ҚФБ 3-тобы

ЖАО-ның басшысы

ҚФБ 4-тобы

ЖАО-ның жауапты маманы

№ 1 әрекет

Құжаттарды қабылдау, құжаттарды қабылдау туралы қолхат беру, өтінішті тіркеу, құжаттарды ЖАО-ға жіберу үшін жинақтау бөліміне тапсыру

№ 2 әрекет

Орталықтан немесе мемлекеттік қызметті алушыдан өтініш қабылдау, тіркеу, құжаттарды қарау, бас тарту туралы дәлелді жауапты рәсімдеу, ЖАО-ның басшысына жіберу

№ 3 әрекет

Бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

№ 4 әрекет

Бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу

№ 6 әрекет

Бас тарту туралы дәлелді жауапты мемлекеттік қызметті алушыға беру



№ 5 әрекет

Бас тарту туралы дәлелді жауапты Орталыққа немесе мемлекеттік қызметті алушыға тапсыру

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы
туралы анықтама беру» мемлекеттiк
қызмет регламентiне
5-қосымша

1-сызба. Мемлекеттік қызметті алушының ЖАО-ға өтiнiш бiлдiргенде мемлекеттiк қызметтi ұсыну сызбасы

2-сызба. Мемлекеттік қызметті алушының Орталыққа өтiнiш бiлдiргенде мемлекеттiк қызметтi ұсыну сызбасы

О внесении изменении в постановление акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 21 августа 2012 года N 275 "Об утверждении регламентов государственных услуг некоторых государственных учреждений Акжарского района"

Постановление акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 5 декабря 2012 года N 390. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 9 января 2013 года N 2045. Утратило силу постановлением акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 24 мая 2013 года N 178

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 24.05.2013 N 178

      В соответствии со статьями 3137 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», статьей 21 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года «О нормативных правовых актах», акимат Акжарского района Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области «Об утверждении регламентов государственных услуг некоторых государственных учреждений Акжарского района» от 21 августа 2012 года № 275 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 1838 от 11 сентября 2012 года, опубликовано 01 декабря 2012 года в газетах «Акжар-хабар» № 48, «Дала Дидары» № 48) следующие изменения:
      преамбулу постановления изложить в новой редакции: «В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», статьей 37 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», акимат Акжарского района Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:»;
      регламент государственной услуги «Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства», утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима района.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Акжарского района
      Северо-Казахстанской области            А. Тастемиров

Утвержден
      постановлением акимата
      Акжарского района
      Северо-Казахстанской области
      5 декабря 2012 года № 390

Утвержден
      постановлением акимата
      Акжарского района
      Северо-Казахстанской области
      21 августа 2012 года № 275

Регламент государственной услуги
«Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства» (далее – государственная услуга) оказывается аппаратами акимов аульных (сельских) округов (далее – МИО), а также Акжарским районным отделом Филиала республиканского государственного предприятия «Центр обслуживания населения» по Северо-Казахстанской области на альтернативной основе (далее – Центр), адреса которых указаны в приложениях 1 и 2 к настоящему регламенту (далее – регламент).
      В целях обеспечения доступности государственных услуг жителям отдаленных населенных пунктов допускается оказание государственной услуги через Мобильные Центры.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 3) пункта 1 статьи 3 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года «О государственной адресной социальной помощи», пункта 4 статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации», постановления Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2009 года № 2318 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства».
      4. Информация о предоставлении государственной услуги размещены на интернет-ресурсе МИО, указанного в приложении 1 к настоящему регламенту, а также на стендах, расположенных в местах оказания государственной услуги, указанных в приложении 12 к настоящему регламенту, а также информация о порядке оказания государственной услуги может быть предоставлена по телефону информационно-справочной службы call-центра (1414).
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является справка о наличии личного подсобного хозяйства (на бумажном носителе) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее – получатель государственной услуги).
      7. Сроки оказания государственной услуги при обращении в МИО:
      1) государственная услуга оказывается с момента обращения, в течение 2 (двух) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя – не более 10 (десяти) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги – не более 10 (десяти) минут;
      при обращении в Центр:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи необходимых документов получателем государственной услуги, указанных в пункте 11 настоящего регламента – не более 2 (двух) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя – не более 20 (двадцати) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги – не более 20 (двадцати) минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. График работы:
      1) МИО: ежедневно, с понедельника по пятницу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы с 9-00 до 18-00 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      2) Центра: государственная услуга предоставляется ежедневно с понедельника по субботу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 19.00 часов без перерыва. Прием осуществляется в порядке «электронной» очереди, без ускоренного обслуживания.
      Мобильные Центры осуществляют прием документов согласно утвержденному Центром графику, не менее шести рабочих часов в одном населенном пункте 1 раз в неделю.
      10. Для предоставления государственной услуги создаются условия для ожидания и подготовки необходимых документов (зал для ожидания, места для заполнения документов оснащаются стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения).

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги либо его представитель (по нотариально удостоверенной доверенности) представляют следующие документы:
      1) при обращении в МИО получатель государственной услуги обращается в устной форме с предоставлением оригинала документа, удостоверяющего личность и его копии (после сверки оригинал документа, удостоверяющего личность, возвращается);
      2) при обращении в Центр получатель государственной услуги предоставляет заявление по форме, согласно приложению 3 к настоящему регламенту и оригинал документа, удостоверяющего личность.
      Сведения о документе, удостоверяющего личность получателя государственной услуги, содержащиеся в государственных информационных системах работник Центра получает из соответствующих государственных информационных систем посредством информационной системы Центра в форме электронных документов, удостоверенных электронной цифровой подписью уполномоченного лица.
      При приеме документа, указанного в подпункте 2) настоящего пункта, работник Центра и уполномоченного органа сверяют подлинность оригинала документа, удостоверяющего личность получателя государственной услуги, доверенности со сведениями, предоставленными из соответствующих государственных информационных систем государственных органов, после чего оригинал документа возвращается получателю.
      12. В Центре бланки заявлений, утвержденной формы, размещаются на специальной стойке в зале ожидания, по адресам, указанным в приложении 2 к настоящему регламенту, а также на интернет-ресурсе РГП «Центр»: www.con.gov.kz.
      13. Получатель государственной услуги сдает необходимые документы, указанные в пункте 11 настоящего регламента, работникам МИО и Центра по адресам, указанным в приложениях 1 и 2 к настоящему регламенту.
      Прием документов в Центре осуществляется в операционном зале посредством «безбарьерного» обслуживания.
      14. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) (количества и названия приложенных документов;
      4) даты (времени) и места выдачи результатов государственной услуги;
      5) фамилии, имени, (при наличии) отчества работника принявшего заявление на оформление документов;
      6) фамилии, имени, (при наличии) отчества заявителя, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя, и их контактных телефонов.
      15. Результат оказания государственной услуги выдается получателю государственной услуги либо его представителю (по нотариально удостоверенной доверенности) при личном посещении.
      В Центре выдача результатов государственной услуги осуществляется работником Центра посредством «окон».
      В случаях, если получатель государственной услуги не обратился за результатом услуги в указанный срок, Центр обеспечивает их хранение в течение одного месяца, после чего передает их в МИО.
      16. В оказании государственной услуги получателю государственной услуги будет отказано в следующих случаях:
      1) предоставления неполного пакета документов, указанных в пункте 11 настоящего регламента;
      2) отсутствия данных о наличии личного подсобного хозяйства в по хозяйственной книге МИО;
      3) при обслуживании в Центре по основаниям, предусмотренным статьей 40 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации».
      17. Этапы оказания государственной услуги с момента обращения получателя государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) при обращении в МИО:
      ответственный специалист МИО принимает и регистрирует устное обращение, сверяет оригинал документа, удостоверяющего личность с копией, возвращает оригинал документа получателю государственной услуги;
      ответственный специалист МИО проверяет данные получателя государственной услуги по похозяйственной книге МИО, заполняет справку либо готовит мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги и передает руководителю МИО для рассмотрения;
      руководитель МИО рассматривает представленные документы, подписывает справку либо мотивированный ответ об отказе;
      ответственный специалист МИО регистрирует справку либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в журнале и выдает получателю государственной услуги.
      2) при обращении в Центр:
      получатель государственной услуги подает заявление в Центр;
      инспектор Центра регистрирует заявление, выдает расписку получателю государственной услуги о приеме соответствующих документов, в которой содержится дата получения им результата государственной услуги;
      инспектор Центра передает документы инспектору накопительного отдела Центра;
      инспектор накопительного отдела Центра осуществляет сбор документов, составляет реестр, направляет документы в МИО для исполнения;
      ответственный специалист МИО принимает документы из Центра, проверяет данные получателя государственной услуги по похозяйственной книге МИО, заполняет справку либо готовит мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги и передает руководителю МИО для рассмотрения;
      руководитель МИО рассматривает представленные документы, подписывает справку либо мотивированный ответ об отказе;
      ответственный специалист МИО регистрирует справку, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги МИО и направляет в Центр.
      Инспектор Центра выдает получателю государственной услуги справку либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.

3. Порядок действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      18. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) при непосредственном обращении получателя государственной услуги в МИО:
      ответственный специалист МИО;
      руководитель МИО.
      2) при обращении получателя государственной услуги в Центр:
      инспектор Центра;
      инспектор накопительного отдела Центра;
      ответственный специалист МИО;
      руководитель МИО.
      19. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 4 к настоящему регламенту.
      20. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведены в приложении 5 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      21. Ответственными лицами за оказание государственной услуги являются руководители, должностные лица МИО и Центра, участвующие в процессе оказания государственной услуги (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за качество и эффективность оказания государственной услуги, а также за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги, за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
«Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства»

Перечень государственных учреждений,
оказывающих государственную услугу «Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства»


Наименование государственного учреждения

Адрес месторасположения

Контактные данные

1

Государственное учреждение «Аппарат акима Айсарийнского сельского округа Акжарского района СКО»

Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Айсара

тел: 8 (71546) 51-369,

E-mail: akzhar-aisarinsk@sko.kz

2

Государственное учреждение «Аппарат акима Алкатерекского сельского округа Акжарского района СКО»

Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Алкатерек

тел: 8 (71546) 33-268,

факс: 33-268

E-mail: akzhar-alkatereksk@sko.kz

3

Государственное учреждение «Аппарат акима Акжаркынского аульного округа Акжарского района СКО»

Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Акжаркын

тел: 8 (71546) 52-346, факс: 52-346

E-mail: akzhar-sovhozny@sko.kz

4

Государственное учреждение «Аппарат акима Восходского аульного округа Акжарского района СКО»

Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Восход

тел: 8 (71546) 51-721, факс: 51-993

E-mail: akzhar-voshodsk@sko.kz

5

Государственное учреждение «Аппарат акима Кенащинского сельского округа Акжарского района СКО»

Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Кенащи

тел: 8 (71546) 52-108, факс: 52-108

E-mail: akzhar-kenashinsk@sko.kz

6

Государственное учреждение «Аппарат акима Киши-Каройского сельского округа Акжарского района СКО»

Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Бостандык

тел: 8 (71546) 35-541,

факс: 35-541

E-mail: akzhar-kishikaroisk@sko.kz

7

Государственное учреждение «Аппарат акима Кулыкольского сельского округа Акжарского района СКО»

Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Кулыколь

тел: 8 (71546) 51-677,

E-mail: akzhar-kulykolsk@sko.kz

8

Государственное учреждение «Аппарат акима Ленинградского аульного округа Акжарского района СКО»

Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Ленинградское

тел: 8 (71546) 31-275,

факс: 31-479

E-mail: akzhar-leningradsk@sko.kz

9

Государственное учреждение «Аппарат акима Майского сельского округа Акжарского района СКО»

Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Майское

тел: 8 (71546) 51-904,

факс: 51-904

E-mail: akzhar-maisk@sko.kz

10

Государственное учреждение «Аппарат акима Новосельского сельского округа Акжарского района СКО»

Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Новосельское

тел: 8 (71559) 20-125, факс: 34-150

E-mail: akzhar-novoselsk@sko.kz

11

Государственное учреждение «Аппарат акима Талшыкского аульного округа Акжарского района СКО»

Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Талшык

тел: 8 (71546) 22-177, факс: 22-176

E-mail: akzhar-talshiks@sko.kz

12

Государственное учреждение «Аппарат акима Уялийнского сельского округа Акжарского района СКО»

Северо-Казахстанская область, Акжарский район, Уялы

тел: 8 (71539) 40-230,

факс: 40-230

E-mail: akzhar-uyaly@sko.kz

Приложение 2
к регламенту государственной услуги
«Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства»

Центр обслуживания населения по оказанию государственной услуги

Наименование
Центра обслуживания населения

Юридический адрес

График работы

Контактный
телефон

Акжарский районный отдел Филиала республиканского
государственного предприятия «Центр обслуживания
населения» по Северо-Казахстанской области

Северо-Казахстанская область Акжарский район, с. Талшик,
ул. Победы 67

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов без обеда, выходной -
воскресенье

8-(71546)-22-111

Приложение 3
к регламенту государственной услуги
«Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства»

      Форма

Заявление

Я,______________________________________________________________________________ (Ф.И.О., паспортные данные (данные удостоверения личности
________________________________________________________________________________
      и место жительства физического лица) ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________

Действующий от имени ________________________________________________________________________________
      (заполняется уполномоченным представителем)
      на основании___________________________________________________________________
      (реквизиты документа, удостоверяющего полномочия)

Прошу предоставить мне справку о наличии личного подсобного хозяйства
Прилагаю следующие документы: ________________________________________________________________________________

Дата _________________________________________/_________
      (Ф.И.О. и подпись заявителя/уполномоченного представителя)
      ________________________________________/_________
      (Ф.И.О. и подпись специалиста, принявшего запрос)

Результат выполнения /рассмотрения/ запроса: ________________________________________

________________________________________________________________________________

проверено: дата ______________ 20__ г.

_____________________________________________________
      (Ф.И.О. и подпись специалиста)

Приложение 4
к регламенту государственной услуги
«Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства»

Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц через МИО

Действие основного процесса (хода, потока работ)

п/п

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

1

Наименование СФЕ

Ответственный специалист МИО

Ответствен-
ный специалист МИО

Руково-
дитель МИО

Ответствен-
ный специалист МИО

2

Наименование действия (процесса процедура, операции) и их описание

Прием и регистрация устного обращения, сверка оригинала документа, удостоверяю-
щего личность с копией

Проверка данных получателя государст-
венной услуги по похозяйст-
венной книге МИО, заполнение справки либо подготовка мотивирован-
ного ответа об отказе и передача руководителю МИО для подписания

Рассмотре-
ние и подписание справки либо мотивиро-
ванного ответа об отказе

Регистрация справки либо моти-
вированного ответа об отказе в предостав-
лении услуги и выдача получателю государст-
венной услуги

3

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация обращения

Справка либо мотивированный ответ об отказе

Подписание справки либо мотивированного ответа об отказе

Выдача справки либо мотивированного ответа об отказе

4

Сроки исполнения

не более 10 минут

в течение 1 рабочего дня

в течение 1 рабочего дня

не более 10 минут

5

Номер следующего действия

2

3

4


Таблица 2. Описание действий СФЕ через Центр

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Инспектор Центра

Инспектор накопительного отдела Центра

Инспектор накопительного отдела Центра

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Регистри-
рует заявление, выдает расписку получателю государст-
венной услуги о приеме соответст-
вующих до-
кументов, в которой содержится дата получения им результата государст-
венной услуги

Расписывается в журнале и собирает документы

Составляет реестр и направляет документы в МИО

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Расписка

Сбор документов в накопительный отдел

Отправка документов в МИО

Сроки исполнения

не более 20 минут

3 раза в день

не менее одного раза в день

Номер следующего
действия

2

3

4

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода, потока работ)

4

5

6

7

Наименование СФЕ

Ответствен-
ный специалист МИО

Руководитель МИО

Ответствен-
ный специалист МИО

Инспектор Центра

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием документов из Центра, оформление справки или подготовка мотивированного ответа об отказе

Рассмотрение и подписание справки либо мотивирован-
ного ответа об отказе

Регистрация справки либо мотивирован-
ного ответа об отказе

Выдача справ-
ки либо моти-
виро-
ванно-
го ответа об отказе полу-
чателю госу-
дарст-
венной услуги

Форма завершения (данные, документ, организационно- распоря-
дительное решение)

Передача докумен-
тов с материалами руко-
водителю МИО для подписи

Подписание справки либо мотивирован-
ного ответа об отказе

Передача справки либо мотивирован-
ного ответа об отказе в Центр

Справка либо мотивирован-
ный ответ об отказе

Сроки исполнения

30 минут

1 час

в течение 1 рабочего дня

не более 20 мин


5

6

7


Варианты использования. Основной процесс

Группа 1 СФЕ Инспектор Центра

Группа 2 СФЕ Ответственный специалист МИО

Группа 3 СФЕ Руководитель МИО

Группа 4 СФЕ Ответственный специалист МИО

Действие № 1 Прием документов, выдача расписки о приеме документов, регистрация заявления, передача документов в накопительный отдел для направления в МИО

Действие № 2 Прием заявления из Центра или обращения от получателя, рассмотрение документов, оформление справки и направление руководителю МИО

Действие № 3 Рассмотрение и подписание справки

Действие № 4

Регистрация справки

Действие № 6 Выдача справки получателю государственной услуги



Действие № 5 Передача справки получателю
государствен-
ной услуги или в Центр

Варианты использования. Альтернативный процесс

Группа 1 СФЕ

Инспектор Центра

Группа 2 СФЕ

Ответственный специалист МИО

Группа 3 СФЕ

Руководитель МИО

Группа 4 СФЕ

Ответствен-
ный специалист МИО

Действие № 1

Прием документов, выдача расписки о приеме документов, регистрация заявления, передача документов в накопительный отдел для направления в МИО

Действие № 2

Прием заявления из Центра или обращения от получателя, рассмотрение документов, оформление мотивированного ответа об отказе, направление руководителю МИО

Действие № 3

Подписание мотивирован-
ного ответа об отказе

Действие № 4 Регистрация мотивирован-
ного ответа об отказе

Действие № 6

Выдача мотивированного ответа об отказе получателю государственной услуги



Действие № 5 Передача мотивирован-
ного ответа об отказе получателю государственной услуги или в Центр

Приложение 5
к регламенту государственной услуги
«Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства»

Схема 1. Описание действий СФЕ при обращении получателя государственной услуги в МИО

Схема 2. Описание действий СФЕ при обращении получателя государственной услуги в Центр