"Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 24 желтоқсандағы N 408 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысы Әділет департаментінде 2013 жылғы 1 ақпанда N 2149 болып тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 24 мамырдағы N 178 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 24.05.2013 N 178 қаулысымен

      «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 37-бабына, «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес, Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы әкімі аппаратының басшысына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Солтүстік Қазақстан облысы
      Ақжар ауданының әкімі                      А. Тастеміров

      «КЕЛІСІЛДІ»

      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникациялар министрі        А. Жұмағалиев

Солтүстік Қазақстан облысы
Ақжар ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 24 желтоқсандағы № 408
қаулысымен бекітілді

«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызмет «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесімен, ауылдық (селолық) округ әкімі аппараттарымен (бұдан әрі – уәкілетті орган) және халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы (бұдан әрі - Орталық), сондай-ақ www.e.gov.kz бұдан әрі - қызмет беруші мекенжайы бойынша «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1119 қаулысымен бекітілген, «Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою» мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде әзірленген.
      3. Электрондық мемлекеттік қызмет берудің автоматтандырылу дәрежесі: жартылай автоматтандырылған (медиа-алшақтығы бар электрондық мемлекеттік қызмет).
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету түрі: транзакциялық қызмет.
      5. Осы Регламентте қолданылатын түсініктер мен қысқартулар:
      1) «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) нормативтік құқықтық база және электрондық мемлекеттік қызметтерді қоса, барлық шоғырланған үкіметтік ақпаратқа өзімен бірегей қол жетімділік терезені білдіретін ақпараттық жүйе;
      2) МБҰ – мектепке дейінгі балалар ұйымы;
      3) ақпараттық жүйе (бұдан әрі – АЖ) – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, беруге және ұсынуға арналған жүйе;
      4) уәкілетті органның ақпараттық жүйесі (бұдан әрі - УО АЖ) – уәкілетті орган қызметкерінің автоматтандырылған жұмыс орны ретіндегі Қазақстан Республикасының «электрондық үкіметі» шлюзінің кіші жүйесіндегі «Өңірлік шлюз» ақпараттық жүйесі;
      5) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      6) ҰКО АЖ - Қазақстан Республикасының ұлттық куәландыру орталығының ақпараттық жүйесі;
      7) Орталықтың ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – Орталық АЖ) – Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиісті министрліктер мен ведомстволар арқылы халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсету процесін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;
      8) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керісінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету процесінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
      9) пайдаланушы - өзіне қажетті электрондық – ақпараттық және олармен қолданатын ресурстарды алу үшін ақпаратты жүйеге жүгінуші субъект;
      10) «электрондық үкіметтің» өңірлік шлюзі – қызмет берушінің электрондық қызмет көрсету процесіне қатысатын ішкі жүйелер/қызмет берушінің кіші жүйелері мен сыртқы ақпараттық жүйелері арасындағы ақпараттық өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮӨШ);
      11) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) – белгілі сатыда электрондық қызмет көрсетуге қатысатын уәкілетті орган, мемлекеттік органдары құрылымдық бөлімшелерінің және т.б. жауапты тұлғалары;
      12) транзакциондық қызмет – электрондық цифрлы қолтаңба қолданылуымен ақпарат алмасуды талап ететін пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру қызметі;
      13) уәкілетті орган (бұдан әрі - УО) – электронды мемлекеттік қызметті тікелей ұсынатын ««Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының білім бөлімі»» мемлекеттік мекемесі, ауылдық (селолық) округі әкімінің аппараты;
      14) Орталық – халыққа қызмет көрсету орталығы;
      15) «электрондық үкімет» шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) – электрондық қызметтерді іске асыру аясында «электрондық қызметтің» ақпараттық жүйесін біріктіруге арналған ақпараттық жүйе.
      16) электрондық құжат – өзіндегі ақпарат электрондық - сандық үлгіде табыс етілген және электрондық цифрлы қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      17) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологияларды қолданылуымен электрондық үлгіде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      18) электрондық цифрлы қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлы қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігі мен мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлы таңбалардың жиынтығы;

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі қызмет берушінің қызмет көрсету тәртібі

      6. Қызмет берушінің аталмыш электрондық мемлекеттік қызметті тікелей ұсынатын УО жартылай автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызметін осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес (1-сурет) көрсетуде адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы қызмет алу үшін өзімен бірге өтініш пен Стандартың 11-тармағында көрсетілген қажетті құжаттармен УО жүгінуі тиіс. УО маманымен мемлекеттік қызметті алушы құжаттарының дұрыстығын тексеру;
      2) 1-процесс – УО қызметкерімен ЖСН мен парольді (авторизациялау процесі) электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін УО АЖ енгізу процесі;
      3) 1-шарт – ЖСН пен пароль арқылы УО тіркелген қызметкер деректерінің әділдігін УО АЖ тексеру;
      4) 2-процесс – УО қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты УО АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама   қалыптастыру;
      5) 3-процесс – УО қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыруы (деректерді енгізу және сканерленген құжаттарды тіркеу);
      6) 4-процесс – УО қызметкерінің ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді, сканерленген құжаттарды) қол қою;
      7) 2-шарт – сәйкестендіру деректердің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестігін, ЭСҚ тіркеу куәлігінің қызмет ету мерзімін және УО АЖ шақыртылған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын тексеру;
      8) 5-процесс – УО қызметкерінің ЭЦҚ дұрыстығы дәлелденбеуіне байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – УО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметін өңдеу;
      10) 7-процесс – УО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін қалыптастыру (егер мектепке дейінгі ұйымдарда орын болмаған жағдайда балаларға арналған мектепке дейінгі ұйымдарға жолдау, кезектің реттік нөмірін көрсетумен есепке қою туралы хабарлама не электронды құжат үлгісінде дәлелді себептерді көрсетумен есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауап). Электронды құжат УО маманымен ЭЦҚ пайдаланумен қалыптасады. Электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін УО мамандарымен қолма-қол немесе мемлекеттік қызметті алушының электрондық поштасы арқылы жіберіледі.
      7. Қызмет берушінің Орталық (функционалдық өзара әрекеттесу диаграммасы) арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудегі ағымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген (2-сурет):
      1) 1-процесс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін Орталық операторының Орталық АЖ авторизациялау процесі;
      2) 1-шарт – Орталық АЖ тіркелген оператор деректерінің әділдігін ЖСН және пароль немесе ЭЦҚ арқылы тексеру;
      3) 2-процесс – Орталық операторының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты Орталық АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      4) 3-процесс – Орталық операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыруы (деректерді енгізу және қоса берілген сканерленген құжаттарды);
      5) 4-процесс – Орталық операторының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді, сканерленген құжаттарды) қол қою;
      6) 2-шарт – сәйкестендіру деректердің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестігін, ЭСҚ тіркеу куәлігінің қызмет ету мерзімін және Орталық АЖ шақыртылған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын тексеру;
      7) 5-процесс – оператордың ЭЦҚ дұрыстығы дәлелденбеуіне байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-процесс – Орталық операторының ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжатты мемлекеттік қызметті алушының сұрау салуы) УО АЖ ЭҮШ/ЭҮШ арқылы жіберу және УО маманының электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
      9) 7-процесс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі МБҰ қызметшілерін қалыптастыру (егер мектепке дейінгі ұйымдарда орын болмаған жағдайда балаларға арналған мектепке дейінгі ұйымдарға жолдау, кезектің реттік нөмірін көрсетумен есепке қою туралы хабарлама не электронды құжат үлгісінде дәлелді себептерді көрсетумен есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауап).Электрондық құжат УО қызметкерімен ЭЦҚ пайдаланумен қалыптасып Орталық АЖ беріледі.
      10) 8-процесс электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін УО қызметкерімен қолма-қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру.
      8. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 3-қосымшасына көрсетілген:
      1) тұтынушы ЖСН және пароль арқылы ЭҮП тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылары үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – тұтынушының электрондық мемлекеттік қызметті алуы үшін ЖСН мен парольді (авторизациялау процесі) ЭҮП енгізу процесі;
      3) 1-шарт – ЭҮП тіркелген тұтынушы туралы деректер дұрыстығын ЖСН мен пароль арқылы тексеру;
      4) 2-процесс – ЭҮП тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторизациядан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3-процесс - тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін тұтынушының сұрау салуды экранға шығаруы және нысанды оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, толтыруы (деректерді енгізу және сканерленген құжаттарды);
      7) 4-процесс - тұтынушының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына қол қою (деректерді, қоса тіркелген сканерленген құжаттарды енгізу);
      8) 2-шарт – сәйкестендіру деректердің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестігін, ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қызмет ету мерзімін және ЭҮП шақыртылған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын тексеру;
      9) 5-процесс - тұтынушының ЭЦҚ дұрыстығы дәлелденбеуіне байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      10) 6-процесс – электрондық құжатты (тұтынушының сұрау салуын) тұтынушының қол қойылған ЭСҚ ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы УО АЖ жіберу және УО қызметкерлерінің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
      11) 7-процесс – тұтынушыны МБҰ орын болуы туралы хабардар ету үдерісі; (мектепке дейінгі ұйымдарға жолдама немесе (7 жасқа дейінгі) мектепке дейінгі балаларды тіркеу түсініктемесі, УО өтініш берген уақыттан бос орынның болмауы, немесе қызмет көрсетуден бас тартқан жағдайдағы дәлелді жауап). Электронды құжат УО мамандарының ЭЦҚ пайдаланумен қалыптасып ЭҮП жеке бөліміне тапсырылады.
      9. Сұрау салудың экрандық үлгілері және электрондық мемлекеттік қызметі ЭҮП арқылы алу жағдайында тұтынушыға берілетін электрондық мемлекеттік қызметке өтініш жазу үлгісі осы Регламенттің 4-қосымшасында берілген.
      10. Тұтынушының электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұрау салудың орындалу мәртебесін тексеру амалы: «электрондық үкімет» порталының «Қызмет алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ УО немесе Орталыққа жүгінгенде.
      11. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қажетті ақпарат пен консультацияны ЭҮП call-орталығының телефоны (1414) арқылы алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі өзара әрекеттесу тәртібін сипаттау

      12. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (ҚФБ) қатыстырылады:
      1) УО маманы;
      2) Орталық қызметкерлері.
      13. Мемлекеттік органдар, мемлекеттік мекемелер немесе өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің әр іс-әрекетінің орындалу мерзімі көрсетіліп, әр іс-әрекеттің (рәсімі, функциялары, операциялары) дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында беріледі.
      14. Осы Регламенттің (1, 2, 3-суреттер) 2-тармағында олардың сипаттамаларына сәйкес мемлекеттік органдар, мемлекеттік мекемелер мен басқа да ұйымдардың құрылымдық бөлімшелері іс-әрекеттерінің қисынды бірізділігі арасындағы өзара байланысты бейнелейтін диаграммалары осы Регламенттің 2-қосымшасында берілген.
      15. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ұсынылуына сәйкес осы Регламенттің 45-қосымшаларында көрсетілген бланк үлгілері, шаблондары, соның ішінде форматты-қисынды бақылау ережесін көрсетумен, хабарлама хат үлгілерін, хаттарды және ескертулерді қоса көрсетілу керек.
      16. Мемлекеттік қызметті алушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді;
      17. Мемлекеттік қызметті алушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілуі процесіне қойылатын талаптар:
      1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;
      2) қызметтік борышты атқару кезіндегі заңдылық;
      3) кәсіби этика мен мәдениетті сақтау;
      4) жан-жақты және толық ақпарат ұсыну;
      5) ақпараттың қорғалуы және құпиялылығы;
      6) мемлекеттік қызметті алушының белгіленген мерзімде алмаған құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету.
      18. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары: Интернетке қосылу, ЖСН, ЭҮП авторизациялануы, тұтынушының ЭЦҚ болуы.

«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жіберу үшін мектепке дейінгі
(7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою»
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті
1-қосымша

1-кесте. УО арқылы атқарылатын іс-әрекеттерді сипаттау

1) Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

1

2

3

4

2

ҚФБ, АЖ атауы

УО маманы

УО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

Орталықтың АЖ

3

Іс-әрекет (процесс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Өтінішті
тіркеу,
мемле-
кеттік
қызметті
алушы
құжатта-
рының
дұрысты-
ғын
тексеру,
дерек-
терді УО
АЖ
енгізу

УО қыз-
меткерінің
жүйеде ав-
торизация-
лануы және
электрон-
дық мемле-
кеттік
қызметті
көрсетуге
сұрау салу
үлгісін
толтыру

УО АЖ-нен Орталық-
тың АЖ
сұраныс
мәртебе-
лерінің
ауысуы
туралы
хабарла-
маларды
бағыттау

Өтінішке
нөмір
беру.
Ағымдағы
мәртебе
көрсеті-
луімен
хабарлама-
ны түйін-
деу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-
өкімдік шешімі)

Қолхат

Өтініш берушіге нөмір берілуімен сұрау салуды тіркеу

Сұрау
салуды
бағыттау

«Келіп
түскендер-
дің» мәр-
тебесін
көрсетілу

5

Орындалу мерзімі

30 минуттан аспайды

1 минуттан аспайды

1 минуттан аспайды

1 минуттан аспайды

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

2

3

4

5

2. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

5

6

7

8

2

ҚФБ, АЖ атауы

УО маманы

УО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

Орталықтың АЖ

3

Іс-әрекет (процесс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Сұрау салуды орындау. Электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қалыптастыру

Шығыс құжатын қалыптастыру

Сұрау салу мәртебесінің өзгеруі туралы хабарламаны Орталықтың АҚ бағыттау

«жұмыс барысында» мәртебесінің көрсетілу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдасты-
ру-өкімдік шешім)

МБҰ-да орын болмаған жағдайда МБҰ-ға жолдау, кезекке қою туралы хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап

Жүйеде шығыс құжатын қалыптастыру

Сұрау салуды бағыттау

«жұмыс барысында» мәртебесінің көрсетілу

5

Орындалу мерзімі

3 жұмыс күні ішінде

1 минуттан аспайды

1 минуттан аспайды

1 минуттан аспайды

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

6

7

8

9

3. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

9

10

11

12

2

ҚФБ, АЖ атауы

УО маманы

УО АЖ

ЭҮШ (ЭҮӨШ)

Орталықтың АЖ

3

Іс-әрекет (процесс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Шығыс құжатын қалыптас-
тыру

УО маманының ЭЦҚ шығыс құжатқа қол қою. Орталықтың АЖ мәртебесінің өзгеруі туралы хабарламаны қалыптасты-
ру

Орталықтың АЖ мәр-
тебесінің өзгеруі туралы хабарламаны бағыттау

Қызмет көрсетуді аяқтау туралы хабарламаны көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру - өкімдік шешім)

УО маманымен электрон-
дық мем-
лекеттік
қызмет
нәтижесін
қолма-қол
беруі
немесе
мемлекет-
тік қыз-
метті
алушының
электрон-
дық адре-
сіне жі-
беруі

УО маманымен ЭЦҚ шығыс құжатқа қол қою. Орталықтың АЖ мәртебесінің өзгеруі туралы хабарламаны жіберу

Бағыттау

«Орындауды аяқтау және шығыс құжатын беру» мәртебесінің көрсетілуі

5

Орындалу мерзімі

30 минуттан аспайды

1 минуттан аспайды

1 минуттан аспайды

1 минуттан аспайды

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

10

11

12

-

2-кесте. Орталық арқылы іс-әрекеттерді сипаттау

1. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

Орталық қызметкері

Орталық-
тың АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

УО АЖ

УО маманы

3

Іс-әрекет процесс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Мемлекеттік қызметті алушы құ-
жаттарының дұрыстығын тексеру, деректерді Орталықтың АЖ енгізу

Орталық маманда-
рының
жүйеде
авториза-
циялануы
және
электрон-
дық мем-
лекеттік
қызмет
көрсетуге
сұрау
салу
үлгісін
толтыру

Орталық-
тың АЖ-
нен УО АЖ
хабарла-
маларды
бағыттау

Өтінішке
нөмір
беру,
орындауға
жіберу

Құжаттарды тексеру, өтінішті жұмыс жасауға қабылдау

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдасты-
ру-өкімдік шешім)

Қолхат

Өтінішке
нөмір
берумен
сұрауды
жүйеде
тіркеу

Сұрау салуды бағыттау

Орталық-
тың АЖ-
нен УО АЖ
келіп
түскен
өтініш
мәртебе-
сінде
көрсетілу

Сұрау салуды жұмыс жасауға қабылдау

5

Орындалу мерзімі

20 минуттан аспайды

1 ми-
нуттан
аспайды

1 ми-
нуттан
аспайды

1 ми-
нуттан
аспайды

10 минуттан аспайды

2. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

УО маманы

УО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

Орталықтың АЖ

Орталық
қызмет-
кері

3

Іс-әрекет (процесс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Сұрау салуды орындау. Электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қалыптастыру

Шығыс құжатын қалыптас-
тыру

Орталық-
тың АЖ
мәртебе-
сінің
өзгеруі
туралы
хабарла-
маны
бағыттау

«жұмыс барысында» мәртебесі-
нің көр-
сетілуі

-

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-
өкімдік шешімі)

МБҰ-да орын болмаған жағдайда МБҰ-ға жолдау, кезекке қою туралы хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап

Жүйеде шығыс құжатын қалыптас-
тыру

Сұрау салуды бағыттау

«жұмыс
барысында»
мәртебесі-
нің көр-
сетілуі

-

5

Орындалу мерзімі

3 жұмыс күн ішінде (қабылдау күні мен құжатты беру күні электрондық мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді)

1 ми-
нуттан
аспайды

1 ми-
нуттан
аспайды

1 ми-
нуттан аспайды

-

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

7

8

9

10

11

3. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

11

12

13

14

15

2

ҚФБ, АЖ атауы

УО маманы

УО АЖ

ЭҮШ (ЭҮӨШ)

Орталық тың АЖ

Орталық қызметкері

3

Іс-әрекет (процесс, рәсім, операция) атауы және си-
паттамасы

Шығыс құжатты құрастыру

УО ма-
манының
ЭЦҚ шығыс
құжатқа
қол қою.
Орталық-
тың АЖ
қызмет
көрсету
мәртебе-
сінің
ауысуы
туралы
хабарла-
маны түйіндеу

Қызмет
көрсетуді
аяқтау
туралы ха-
барламаны
Орталықтың
АЖ бағыт-
тау

Қызмет
көрсетуді
аяқтау
туралы ха-
барламаның
көрсетілуі

Орталық мамандарының электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма-қол беруі немесе тұтынушының электрондық мекенжайына жіберу

4

Аяқтау
нысаны
(дерек-
тер,
құжат,
ұйымдас-
тыру-
өкімдік
шешімі)

Қол қойылған шығыс құжатты Орталыққа беру

Орындауды аяқтау туралы хабарла-
маны Ор-
талықтың АЖ тапсыру

Бағыттау

«Орындауды
аяқтау»
мәртебесі-
нің көр-
сетілуі

Қызмет көрсету нәтижесін беру

5

Орындалу мерзімі

1 ми-
нуттан
аспайды

1 ми-
нуттан
аспайды

1 минуттан аспайды

1 минуттан аспайды

20 минуттан аспайды

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

12

13

14

15

-

3-кесте. ЭҮП арқылы іс-әрекеттерді сипаттау

1. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

УО АЖ

Орталықтың АЖ

УО маманы

3

Іс-әрекет (процесс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Мемлекеттік
қызметті
алушының
ЭҮП авто-
ризацияла-
нуы, сұрау
салу
үлгісін
толтыру,
электрондық
мемлекеттік
қызметтерді
алу үшін
енгізілген
деректер
дұрыстығын
тексеру

Сұрау салуды УО АЖ және хабарлама-
ны Орта-
лықтың АЖ бағыттау (егер енгізілген деректер түзетілсе)

Өтінішке
нөмір
беру және
мәртебеде
көрсеті-
луі – келіп түскен (егер ен-
гізілген деректер түзетіл-
се)

ЭҮП-нан
Орталықтың
АЖ «келіп
түскендер-
де» мәр-
тебесінің
көрсетілуі
(егер
енгізілген
деректер
түзетілсе)

Өтінішті орындауға қабылдау (егер ен-
гізілген
деректер
түзетіл-
се)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдасты-
ру-өкімдік шешімі)

Сұрау салудың дұрыс қалыптасуы туралы ха-
барламаның немесе сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы ха-
барламаның көрсетілуі

Сұрау салуды бағыттау (егер енгізілген деректер түзетілсе)

Хабарла-
маны ЭҮП
жіберу
(егер ен-
гізілген
деректер
түзетіл-
се) ба-
ғыттау

Мәртебесі-
нің көр-
сетілуі
(егер
енгізілген
деректер
түзетілсе)

Жұмыс
жасауға
қабылдау
(егер ен-
гізілген
деректер
түзетіл-
се)

5

Орындалу мерзімі

1 минуттан
көп емес

1 минуттан
көп емес

1 ми-
нуттан
көп емес

1 минуттан
көп емес

10 ми-
нуттан
аспайды

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

2

3

4

5

6

2. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

6

7

8

9

10

2

ҚФБ, АЖ атауы

УО маманы

УО АЖ

ЭҮШ (ЭҮӨШ)

ЭҮП

Орталықтың АЖ

3

Іс-әрекет (процесс, рәсім, операция) атауы және сипаттама-
сы

Сұрау салуды орындау. Электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қалыптастыру

Шығыс құжатын қалып-
тастыру

ЭҮП және Орталықтың АЖ «жұмыс жасалуда» мәртебенің өзгеруі туралы ха-
барламаны бағыттау

«жұмыс жасалуда» мәртебесі-
нің көр-
сетілуі

Хабарлама мен мәр-
тебесінің
көрсетілуі

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдасты-
ру-өкімдік шешімі)

МБҰ-да орын болмаған жағдайда МБҰ-ға жолдау, кезекке қою туралы хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап

Жүйеде шығыс құжатын қалып-
тастыру

Бағыттау

Мәртебесі-
нің көр-
сетілуі

Мәртебесі-
нің көр-
сетілуі

5

Орындалу мерзімі

3 жұмыс күні ішінде

1 ми-
нуттан
аспайды

1 минуттан аспайды

1 минуттан аспайды

1 минуттан аспайды

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

7

8

9

10

11

3. Негізгі процесс (жұмыс барысы, ағымы) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысы, ағымы) №

11

12

13

14

15

2

ҚФБ, АЖ атауы

УО маманы

УО АЖ

ЭҮШ (ЭҮӨШ)

ЭҮП

Орталықтың АЖ

3

Іс-әрекет (үдеріс, рәсім, операция) атауы және сипаттамасы

Шығыс құжатты құрастыру

УО мама-
нының ЭЦҚ шығыс құжатқа қол қоюы. ЭҮП және Орталық+
тың АЖ
қызмет
көрсету
мәртебе-
сінің
өзгеруі
туралы
хабарла-
маны қа-
лыптасты-
ру

ЭҮП шығыс
құжатты
шығарумен
мәртебе-
сінің
өзгеруі
туралы
хабарла-
маның
және УО
АЖ мәр-
тебесінің
өзгеруі
туралы
хабарла-
маның
көрсеті-
луі

Шығыс құжаты көру мүмкіндігі бар қызмет көрсету және аяқтау туралы ха-
барламаның көрсетілуі

Қызмет көрсетілуді аяқтау туралы ха-
барламаның көрсетілуі

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдасты-
ру-өкімдік шешімі)

Қол қойылған шығыс құжат

ЭҮП шығыс құжатымен және Ор-
талықтың
АЖ мәр-
тебесінің
өзгеруі
хабарла-
масын
жіберу

Бағыттау

Шығыс құжаттың көрсетілуі

Орындалу мәртебесі-
нің көр-
сетілуі

5

Орындалу мерзімі

1 ми-
нуттан
аспайды

1 ми-
нуттан аспайды

1 минуттан аспайды

1 минуттан аспайды


6

Келесі іс-әрекет нөмірі

12

13

14

15

-

«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жіберу үшін мектепке дейінгі
(7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою»
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті
2-қосымша

1-сурет. УО АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті «жартылай автоматтандырылған» түрде көрсетудегі өзара функционалдық әрекеттесу диаграммасы

2-сурет. Орталық АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті «жартылай автоматтандырылған» түрде көрсетудегі өзара функционалдық әрекеттесу диаграммасы

3-сурет. ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметті «жартылай автоматтандырылған» түрде көрсетудегі өзара функционалдық әрекеттесу диаграммасы

4. Кесте. Шартты белгілер

      Ескерту:
      Диаграмманы үлгілік ресімдеу бизнес-процесті модельдеу үшін пайдаланылатын BPMN 1.2 графикалық нотацияларында келтірілген. BPMN-де өңдеу графикалық элементтің көп санды емес диаграммалары арқылы жүзеге асырылады. Бұл тұтынушыларға процесс логикасын тез түсінуге көмектеседі. Элементтердің төрт негізгі санатын көрсетеді:
      1) басқару ағынының объектілері: оқиға, іс-әрекет және логикалық операторлар;
      2) жалғастырушы объектілер: басқару ағыны, хабарлама және ассоциациялар ағыны;
      3) рөлдер: пулдер мен жолдар;
      4) артефактілер: мәліметтер, топтар және мәтіндік аңдатпалар.
      Осы төрт санат элементтері бизнес процестерінің диаграммаларын құруға мүмкіндік береді. Модель ерекшелігі айқындығын арттыру үшін спецификация «Ескерту» бөлімінде келтірілуі тиіс басқару ағыны объектілерінің жаңа үлгілері мен артефактілерін құруға мүмкіндік береді.

«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жіберу үшін мектепке дейінгі
(7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою»
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті
3-қосымша

«Сапа» және «қол жетімділік» электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама үлгісі

«Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жолдама беру үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейінгі) балаларды тіркеу»

_________________________________________________________
(қызмет атауы)

      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сапасы мен нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) жартылай қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) жартылай қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жіберу үшін мектепке дейінгі
(7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою»
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті
4-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызмет алуға өтініштің экрандық үлгісі

«Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына
жіберу үшін мектепке дейінгі
(7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою»
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті
5-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке оң жауаптың (МБҰ жолдама алудағы) шығыс үлгісі

Мектепке дейінгі балалар ұйымына жіберу үшін мектепке дейінгі жастағы балаларды тіркеу туралы хабарлама нысаны

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации"

Постановление акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 24 декабря 2012 года N 408. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 1 февраля 2013 года N 2149. Утратило силу постановлением акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 24 мая 2013 года N 178

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 24.05.2013 N 178

      В соответствии со статьей 37 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», акимат Акжарского района Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима Акжарского района Северо-Казахстанской области.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Акжарского района
      Северо–Казахстанской области              А. Тастемиров

      «СОГЛАСОВАНО»

      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан                      А. Жумагалиев

      Утвержден
      постановлением акимата
      Акжарского района
      Северо-Казахстанской области
      от 24 декабря 2012 года N 408

Регламент электронной государственной услуги
«Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга оказывается государственным учреждением «Отдел образования Акжарского района Северо-Казахстанской области», аппаратами акима аульного (сельского) округа (далее – уполномоченный орган) и через центр обслуживания населения по месту жительства (далее - Центр), а также через веб-портал «электронного правительства» (далее - ПЭП) по адресу: www.e.gov.kz – далее Услугодатели.
      2. Электронная государственная услуга разработана на основании стандарта государственной услуги «Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1119 «Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки» (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная услуга.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) веб-портал «электронного правительства» (далее - ПЭП) - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      2) ДДО – детская дошкольная организация;
      3) информационная система (далее - ИС) – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;
      4) информационная система уполномоченного органа (далее - ИС УО) - информационная система «Региональный шлюз, как подсистема шлюза «электронного правительства» Республики Казахстан, в части автоматизированного рабочего места сотрудника уполномоченного органа;
      5) индивидуальный идентификационный номер (далее - ИИН) – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;
      6) ИС НУЦ – информационная система Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан;
      7) информационная система Центра (далее - ИС Центр) – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через Центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами;
      8) медиа-разрыв – чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      9) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      10) региональный шлюз «электронного правительства» (далее - РШЭП) - обеспечивает информационное взаимодействие между внутренними системами/подсистемами МИО и внешними информационными системами, участвующими в процессе оказания электронных услуг МИО;
      11) структурно - функциональные единицы (далее - СФЕ) - это ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов и т.п., принимающие участие в оказании электронной услуги на определенной стадии;
      12) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      13) уполномоченный орган (далее - УО) – государственное учреждение «Отдел образования Акжарского района Северо-Казахстанской области», аппарат акима аульного (сельского) округа, непосредственно предоставляющее электронную государственную услугу;
      14) Центр – центр обслуживания населения;
      15) шлюз «электронного правительства» (далее - ШЭП) - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг;
      16) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      17) электронные государственные услуги – государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;
      18) электронная цифровая подпись (далее - ЭЦП) - набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания.

       2. Порядок деятельности услугодателя
по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги УО, непосредственно предоставляющим данную электронную государственную услугу согласно приложению 2 к настоящему Регламенту (рисунок 1):
      1) получатель государственной услуги должен обратиться в УО для получения услуги имея при себе заявление и необходимые документы, указанные в пункте 11 Стандарта. Проверка подлинности документов получателя государственной услуги специалистом УО.
      2) процесс 1 – процесс ввода специалистом УО ИИН и пароля (процесс авторизации) в ИС УО для оказания электронной государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка в ИС УО подлинности данных о зарегистрированном специалисте УО через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС УО в связи с имеющими нарушениями в данных специалиста УО;
      5) процесс 3 - выбор специалистом УО услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП специалиста УО заполненной формы (введенных данных, сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ИС УО;
      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП специалиста УО;
      9) процесс 6 – обработка электронной государственной услуги специалистом УО;
      10) процесс 7 – формирование специалистом УО результата оказания электронной государственной услуги (направление в детскую дошкольную организацию, в случае отсутствия мест в дошкольной организации, уведомление о постановке на очередь, с указанием номера очередности в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью уполномоченного лица уполномоченного органа либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в форме электронного документа). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП специалиста УО. Выдача специалистом УО нарочно или посредством отправки на электронную почту получателя государственной услуги результата электронной государственной услуги.
      7. Пошаговые действия через Центр (диаграмма функционального взаимодействия) при оказании электронной государственной услуги приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту (рисунок 2):
      1) процесс 1 - процесс авторизации оператора Центра в ИС Центр для оказания электронной государственной услуги;
      2) условие 1 - проверка в ИС Центр подлинности данных о зарегистрированном операторе через ИИН и пароль, либо ЭЦП;
      3) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС Центр в связи с имеющими нарушениями в данных оператора Центра;
      4) процесс 3 - выбор оператором Центра услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований;
      5) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП оператора Центра заполненной формы (введенных данных, сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      6) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств в ИС Центр;
      7) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП оператора;
      8) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП оператора Центра электронного документа (запроса получателя государственной услуги) через ШЭП/РШЭП в ИС УО и обработка электронной государственной услуги специалистом УО;
      9) процесс 7 - формирование специалистом УО результата оказания электронной государственной услуги (направление в детскую дошкольную организацию, в случае отсутствия мест в дошкольной организации, уведомление о постановке на очередь, с указанием номера очередности в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью уполномоченного лица уполномоченного органа либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в форме электронного документа). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП специалиста УО и передается в ИС Центр;
      10) процесс 8 - выдача выходного документа сотрудником Центра получателю государственной услуги нарочно или посредством отправки на электронную почту.
      8. Пошаговые действия через ПЭП приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту (рисунок 3):
      1) получатель государственной услуги осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей государственной услуги на ПЭП);
      2) процесс 1 – процесс ввода получателем государственной услуги ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных зарегистрированном получателе государственной услуги через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных получателя государственной услуги;
      5) процесс 3 – выбор получателем государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем государственной услуги формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований;
      7) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП получателя государственной услуги заполненной формы (введенных данных, сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      8) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ПЭП;
      9) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя государственной услуги;
      10) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП получателя государственной услуги электронного документа (запроса получателя государственной услуги) через ШЭП/РШЭП в ИС УО и обработка электронной государственной услуги специалистом УО;
      11) процесс 7 - формирование специалистом УО результата оказания электронной государственной услуги (направление в детскую дошкольную организацию, в случае отсутствия мест в дошкольной организации, уведомление о постановке на очередь, с указанием номера очередности в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью уполномоченного лица уполномоченного органа либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в форме электронного документа). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП специалиста УО и передается в личный кабинет на ПЭП.
      9. В приложении 4 к настоящему Регламенту представлены экранные формы заполнения запроса и форма заявления на электронную государственную услугу, предоставляемые получателю государственной услуги в случае получения электронной государственной услуги посредством ПЭП.
      10. Способ проверки получателем государственной услуги статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении в УО или Центр.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра ПЭП: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия
в процессе оказания электронной государственной услуги

      12. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) специалист УО;
      сотрудники Центра.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций с указанием срока выполнения каждого действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. В приложении 2 к настоящему Регламенту (рисунок 1, 2, 3) представлены диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций в соответствии с их описаниями, указанными в пункте 2 настоящего Регламента.
      15. Формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги, в том числе с указанием правил форматно-логического контроля, включая формы уведомлений, писем и напоминаний указаны в приложении 5 к настоящему Регламенту.
      16. Результаты оказания электронной государственной услуги получателям государственной услуги измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги получателями государственной услуги:
      1) соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      2) законности при исполнении служебного долга;
      3) соблюдения профессиональной этики и культуры;
      4) представления исчерпывающей и полной информации;
      5) защиты и конфиденциальности информации;
      6) обеспечения сохранности документов, которые получатель государственной услуги не получил в установленные сроки.
      18. Технические условия оказания электронной государственной услуги: выход в Интернет, наличие ИИН, авторизация ПЭП, наличие ЭЦП пользователя.

Приложение 1
      к Регламенту электронной
      государственной услуги
      «Постановка на очередь детей
      дошкольного возраста (до 7 лет)
      для направления в детские
      дошкольные организации»

Таблица 1. Описание действий посредством ПЭП

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ, ИС

Специалист УО

ИС УО

РШЭП (ШЭП)

ИС Центра

3

Наименова-
ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Регистра-
ция обращения, проверка подлиннос-
ти документов получателя государст
венной услуги, ввод данных в ИС УО

Авториза-
ция специали-
ста УО в системе и заполне-
ние формы запроса на оказания электрон-
ной государственной услуги

Маршрутизация уведомления о смене статуса запроса из ИС УО в ИС Центра

Присвоение номера заявлению. Формирование уведомления с указанием текущего статуса

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка

Регистра
ция запроса с присвое-
нием номера заявлению

Маршрутизация запроса

Отображение статуса «поступив
шие»

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

2. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ, ИС

Специалист УО

ИС УО

РШЭП (ШЭП)

ИС Центра

3

Наименова-
ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Формирова
ние результата электронной государст-
венной услуги

Формиро-
вание выходного документа


Маршрутизация уведомления о смене статуса запроса в ИС Центра

Отображение статуса «в работе»

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направление в ДДО, в случае отсутствия мест в ДДО уведомление о постановке на очередь, либо мотивиро-
ванный ответ об отказе

Формиро-
вание выходного документа в системе

Маршрутизация запроса

Отображение статуса «в работе»

5

Сроки исполнения

В течение 3 рабочих дней

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

6

7

8

9

3. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

9

10

11

12

2

Наименование СФЕ, ИС

Специалист УО

ИС УО

ШЭП (РШЭП)

ИС Центра

3

Наименова-
ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписание выходного документа ЭЦП специалиста УО. Формирова
ние уведомления
о смене статуса оказания услуги в ИС Центр

Маршрути-
за
ция уведомления о смене статуса в ИС Центра

Отображение уведомления о завершении оказания услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача специали-
с
том УО нарочно или посредст-
вом отправки на электрон-
ную почту получателя государст-
венной услуги результата электрон-
ной государст-
венной услуги

Подписанный ЭЦП специалиста УО выходной документ. Отправка уведомления о смене статуса в ИС Центр

Маршрути-
за
ция

Отображение статуса «завершение исполнения и выдачи выходного документа»

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

Не более 1 минуты.

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

10

11

12

-

Таблица 2. Описание действий посредством Центра

  1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименова-
ние СФЕ, ИС

Сотрудник Центра

ИС Центра

РШЭП (ШЭП)

ИС УО

Специа
лист УО

3

Наименова-
ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Проверка подлиннос-
ти документов получателя государст-
венной услуги, ввод данных в ИС Центра

Авториза-
ция со-
трудника Центра в системе и заполне-
ние формы запроса на оказания электрон-
ной государс-
твенной услуги

Маршру-
тизация запроса из ИС Центр в ИС УО

Присвое-
ние номера заявле
нию, отправка на исполне-
ние

Провер
ка документов, приня-
тие заявле-
ния в работу

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка

Регист-
ра
ция запроса в системе с присвое-
нием номера заявлению

Маршрутизация запроса

Отобра-
же
ние заявления в статусе поступив-
шие из Центра в ИС УО

Приня-
тие запроса в работу

5

Сроки исполнения

Не более 20 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 10 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименова-
ние СФЕ, ИС

СпециалистУО

ИС УО

РШЭП (ШЭП)

ИС Центра

Сотрудник Центра

3

Наименова-
ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Формирова-
ние результата электрон-
ной государс-
т
венной услуги

Формиро-
вание выходного документа

Маршрути-
зация уведомле-
ния о смене статуса запроса в ИС Центра

Отображе-
ние статуса «в работе»

-

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направле-
ние в ДДО, в случае отсутствия мест в ДДО уведомле-
ние о постановке на очередь, либо мотивиро-
ванный ответ об отказе

Формиро-
вание выходного документа в системе

Маршру-
ти
зация запроса

Отображе
ние статуса «в работе»

-

5

Сроки исполнения

В течение 3 рабочих дней (день приема и день выдачи документов не входит в срок оказания государст-
венной услуги)

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

-

6

Номер следующего действия

7

8

9

10

11

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

15

2

Наименова
ние СФЕ, ИС

Специа-
лист УО

ИС УО

ШЭП (РШЭП)

ИС Центра

Сот-
руд
ник Центра

3

Наименова-
ние
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и
их описание

Создание выходного документа

Подписа-
ние выходного документа ЭЦП специалиста УО. Формиро-
вание уведом-
ле
ния о смене статуса оказания услуги в ИС Центра

Маршрути-
зация уведомле-
ния о смене статуса в ИС Центра

Отображе-
ние уведомле-
ния о заверше-
нии оказания услуги

Выдача сотруд-
ником Центра нарочно или посред-
ством отправ-
ки на элект-
ронную почту получа-
теля госуда-
рствен-
ной услуги резуль-
тата элект-
ронной госу-
дарст-
вен-
ной услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Передача подписан-
ного выходного документа в Центр

Передача уведомле-
ния в ИС Центр о заверше-
нии исполне-
ния

Маршрути-
зация

Отображе-
ние статуса «заверше-
ние исполне-
ния»

Выдача резуль-
тата оказа-
ния услуги

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 20 минут

6

Номер следующего действия

12

13

14

15

-

Таблица 3. Описание действий посредством ПЭП

  1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименова-
ние СФЕ, ИС

ПЭП

РШЭП (ШЭП)

ИС УО

ИС Центра

Специа-
лист УО

3

Наименова-
ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авториза-
ция получателя государственной услуги на ПЭП, заполнение формы запроса, проверка корректности введенных данных для получения электрон-
ной государст-
венной услуги

Маршрути-
зация запроса в ИС УО и уведомле-
ния в ИС Центр (в случае коррект-
ности введенных данных)

Присвое-
ние номера заявлению и отображе-
ние в статусе «поступившие» (в случае корректности введенных данных)

Отображе-
ние статуса «посту-
пившие» с ПЭП в ИС Центр (в случае коррект-
ности введенных данных)

Приня-
тие заявле-
ния на испол-
нение (в случае коррек-
тности введен-
ных данных)

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Отображе-
ние уведомле-
ния об успешном формирова-
нии запроса или формирова-
ние сообщения об отказе в запрашива-
емой электрон-
ной государст-
венной услуге

Маршрути-
зация запроса (в случае коррект-
ности введенных данных)

Отправка уведомле-
ния на ПЭП (в случае коррект-
ности введенных данных)

Отображе-
ние статуса (в случае коррект-
ности введенных данных)

Приня-
тие в работу (в случае коррек-
тности введен-
ных данных)

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 10 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

10

2

Наименование СФЕ, ИС

СпециалистУО

ИС УО

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

ИС Центра

3

Наименова-
ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Формирова-
ние результата электрон-
ной государст-
венной услуги

Формиро-
вание выходного документа

Маршрути-
зация уведомле-
ния о смене статуса «в работе» на ПЭП и ИС Центра

Отображе-
ние статуса «в работе»

Отображение уведо-
мления и стату-
са

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направле-
ние в ДДО, в случае отсутствия мест в ДДО уведомле-
ние о постановке на очередь, либо мотивиро-
ванный ответ об отказе

Формиро-
вание выходного документа в системе

Маршрути-
зация

Отображе-
ние статуса

Отоб-
раже-
ние стату-
са

5

Сроки исполнения

В течение 3 рабочих дней

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

7

8

9

10

11

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

11

12

13

14

15

2

Наименова-
ние СФЕ, ИС

СпециалистУО

ИС УО

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

ИС Центра

3

Наименова-
ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписа-
ние выходного документа ЭЦП специали-
ста УО. Формиро-
вание уведомле-
ния о смене статуса оказания услуги на ПЭП и ИС Центр

Маршрути-
зация уведомле-
ния о смене статуса с выводом выходного документа на ПЭП и уведомле-
ния о смене статуса в ИС Центра

Отображе-
ние уведомле-
ния о заверше-
нии оказания услуги с возможностью просмотра выходного документа

Отоб-
раже-
ние уведо-
мления о завер-
шении оказа-
ния услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Подписан-
ный выходной документ

Отправка уведомле-
ния с выходным документом на ПЭП, и смены статуса в ИС Центра

Маршрути-
зация

Отображе-
ние выходного документа

Отоб-
раже-
ние стату-
са испол-
нения

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

12

13

14

15

-

Приложение 2
      к Регламенту электронной
      государственной услуги
      «Постановка на очередь детей
      дошкольного возраста (до 7 лет)
      для направления в детские
      дошкольные организации»

Рисунок 1. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги через ИС УО

Рисунок 2. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги через ИС Центр

Рисунок 3. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги через ПЭП

Таблица. Условные обозначения

Примечание:
      Типовое оформление диаграммы приведено в графической нотации BPMN 1.2, используемой для моделирования бизнес-процессов. Моделирование в BPMN осуществляется посредством диаграмм с небольшим числом графических элементов. Это помогает потребителям быстро понимать логику процесса. Выделяют четыре основные категории элементов:
      1) объекты потока управления: события, действия и логические операторы;
      2) соединяющие объекты: поток управления, поток сообщений и ассоциации;
      3) роли: пулы и дорожки;
      4) артефакты: данные, группы и текстовые аннотации.
      Элементы этих четырех категорий позволяют строить диаграммы бизнес процессов. Для повышения выразительности модели спецификация разрешает создавать новые типы объектов потока управления и артефактов, которые должны быть приведены в разделе «Примечания».

Приложение 3
      к Регламенту электронной
      государственной услуги
      «Постановка на очередь детей
      дошкольного возраста (до 7 лет)
      для направления в детские
      дошкольные организации»

Форма анкеты для определения показателей
электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________________
(наименование услуги)

            1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

      Приложение 4
      к Регламенту электронной
      государственной услуги
      «Постановка на очередь детей
      дошкольного возраста (до 7 лет)
      для направления в детские
      дошкольные организации»

Экранная форма заявления на электронную государственную услугу

Приложение 5
      к Регламенту электронной
      государственной услуги
      «Постановка на очередь детей
      дошкольного возраста (до 7 лет)
      для направления в детские
      дошкольные организации»

Выходная форма положительного ответа (направление в ДДО) на электронную государственную услугу

Форма уведомления о регистрации ребенка дошкольного возраста
для направления в дошкольную организацию