"Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Есіл аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 15 тамыздағы N 334 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 14 қыркүйекте N 1859 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Есіл аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 12 қазандағы N 398 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Есіл аудандық әкімдігінің 12.10.2012 N 398 қаулысымен

      «Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 Заңының 9-1-бабы 4-тармағына, «Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысына сәйкес, Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау» электрондық мемлекеттік қызметтің регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Есіл ауданы әкімінің орынбасары Айнагүл Кәкімжолқызы Бектасоваға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                             Е. Нұрақаев

      «КЕЛІСІЛДІ»:
      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі            А. Жұмағалиев

Есіл ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 15 тамыздағы
№ 334 қаулысымен
бекітілді

«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау»
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызмет «Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - ЖАО), сонымен қатар www.e.gov.kz. мекен - жайы бойынша «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет «Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысымен бекітілген «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау» мемлекеттік қызмет көрсету стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде әзірленді.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: жартылай автоматтандырылған (медиа – алшақтығы бар электрондық мемлекеттік қызмет).
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау» регламентінде (бұдан әрі – Регламент) мынадай ұғымдар қолданылады:
      1) «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі -ЭҮП) - нормативтік құқықтық база және электрондық мемлекеттік қызметтерді қоса, барлық шоғырланған үкіметтік ақпаратқа өзімен бірегей қолжетімділік терезені білдіретін ақпараттық жүйе;
      2) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады);
      3) ақпараттық жүйе (бұдан әрі - АЖ) – ақпараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, тасымалдауға және ұсынуға арналған жүйе;
      4) ЖАО АЖ – жергілікті атқарушы органдардың ақпараттық жүйесі/жергілікті атқарушы орган қызметкерінің автоматтандырылған жұмыс орны бөлігінде, Қазақстан Республикасы «электронды үкімет» шлюзінің кіші жүйесі ретіндегі «Өңірлік шлюз» ақпарттық жүйесі;
      5) ҰКО АЖ - Қазақстан Республикасының ұлттық куәландырушы орталығының ақпараттық жүйесі;
      6) мемлекеттік орган (бұдан әрі - ЖАО) – электронды мемлекеттік қызметті тікелей ұсынатын «Солтүстік Қазақстан облысы Есіл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
      7) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керісінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету процесінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
      8) тұтынушы - өзіне қажетті электрондық – ақпараттық және олармен қолданатын ресурстарды алу үшін ақпаратты жүйеге жүгінуші субъект;
      9) «электрондық үкіметтің» өңірлік шлюзі (бұдан әрі – ЭҮӨШ) – ЖАО электрондық қызметтер көрсету процесіне қатысатын сыртқы ақпараттық жүйелердің және қызмет берушінің жүйелері/кіші жүйелері арасында ақпараттық өзара әрекет етуді қамтамасыз етуші ақпараттық жүйе;
      10) ҚФБ - құрылымдық–функционалдық бірліктер – белгілі сатыда электрондық қызмет көрсетуге қатысатын уәкілетті органның жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері және т.б.;
      11) транзакциялық қызмет - электрондық сандық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін электрондық ақпараттық ресурстарды пайдаланушымен көрсетілетін қызмет;
      12) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      13) электрондық құжат–ақпарат электрондық - сандық түрде ұсынылған және электрондық сандық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      14) электрондық сандық қолтаңба (бұдан әрі - ЭСҚ) - электрондық сандық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігі мен мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық сандық таңбалардың жиынтығы;
      15) «электрондық үкімет» шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) электрондық қызметтерді іске асыру аясында «электрондық үкімет» ақпараттық жүйелерін біріктіруге арналған ақпараттық жүйе.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша
қызмет берушінің қызмет көрсету тәртібі

      6. Осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес тікелей аталған электрондық қызметті ұсынатын ЖАО жарым-жарты автоматтандырылған мемлекеттік қызметін көрсету кезінде қызмет берушінің адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері (1 сурет):
      1) тұтынушы қызмет алу үшін өзімен бірге өтініш пен қажетті құжат түпнұсқаларымен ЖАО жүгінуі тиіс. ЖАО қызметкерімен тұтынушының өтініші мен қажетті құжаттарының дұрыстығын тексеру;
      2) 1 процесс – ЖАО қызметкерімен ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) мен парольді электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ЖАО АЖ енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1 шарт – ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) және пароль арқылы ЖАО тіркелген қызметкер туралы деректердің түпнұсқалығын ЖАО АЖ тексеру (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН );
      4) 2 процесс – ЖАО қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЖАО АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3 процесс – ЖАО қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін ЖАО қызметкерімен ЭСҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      6) 4 процесс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына ЖАО қызметкерінің ЭСҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
      7) 2 шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) ЭСҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ЖАО АЖ тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
      8) 5 процесс – ЖАО қызметкерінің ЭСҚ тұпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      9) 6 процесс – ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызметті өңдеу;
      10) 7 процесс - ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін құру. Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭСҚ пайдаланумен құрылады (мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау туралы хабарлама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап);
      11) 8 процесс – электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін ЖАО қызметкерімен қолма-қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру.
      7. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы қадамдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген (2 сурет):
      1) тұтынушы ЖСН (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ЖСН ) мен пароль (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады) көмегімен ЭҮП тіркеуді жүзеге асырады;
      2) 1 процесс - тұтынушымен электрондық мемлекеттік қызмет алу үшін ЭҮП ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) мен парольді енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1 шарт – ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) және пароль арқылы тіркелген тұтынушылар туралы деректердің түпнұсқалығын ЭҮП тексеру;
      4) 2 процесс – тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЭҮП авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3 процесс – тұтынушымен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін тұтынушымен ЭСҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      6) 4 процесс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына тұтынушының ЭСҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
      7) 2 шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) ЭСҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ЭҮП тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
      8) 5 процесс - тұтынушы ЭСҚ тұпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      9) 6 процесс – тұтынушы ЭСҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушы сұрауын) ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ жолдау және электрондық мемлекеттік қызметті ЖАО қызметкерімен өңдеу;
      10) 7 процесс – ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін құру (мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау туралы хабарлама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭСҚ пайдаланумен құрылады және ЭҮП жеке кабинетке жіберіледі.
      8. Осы Регламенттің 4,5-қосымшаларында ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет алған жағдайда тұтынушыға ұсынылатын электрондық мемлекеттік қызметке толтырылған сұраным және өтініш үлгісінің экрандық нысаны келтірілген.
      9. Алушымен электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұранымның орындалу мәртебесін тексеру әдісі: «электрондық үкімет» порталы «Қызмет алу тарихы» бөлімінде.
      10. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету туралы қажетті ақпарат пен консультацияны ЭҮП саll-орталығының телефоны: (1414) бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі
өзара әрекеттесу тәртібін сипаттау

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі- ҚФЕ):
      ЖАО қызметкері.
      12. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімдер) орындалу мерзімін көрсетумен әрбір ҚФБ әкімшілік іс-әрекетінің (рәсімдер) өзара әрекеттесуі және бірізділігін сипаттаудың мәтіндік кестесі осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      13. Мемлекеттік мекемелердің құрылымдық бөлімшелерінің, мемлекеттік мекемелер немесе олардың сипаттауына сәйкес басқа ұйымдардың қызметі арасындағы қисынды бірізділігінің өзара байланысын бейнелейтін диаграммалар осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      14. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ұсынылуына сәйкес осы Регламенттің 4,5-қосымшаларында көрсетілген бланк үлгілері, шаблондары, соның ішінде форматты - қисынды бақылау ережесін көрсетумен, хабарлама хат үлгілерін, хаттарды және ескертулерді қоса көрсетілу керек.
      15. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсетікіштерімен өлшенеді;
      16. Тұтынушымен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қойылатын талаптар:
      1) адамдардың конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;
      2) қызметтік міндетін орындау кезінде заңдылықты сақтау;
      3) сыпайылық;
      4) толық және нақты ақпарат ұсыну;
      5) жеке және заңды тұлғалар құжаттарының қорғалуы және құпиялығы.
      17. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары: Интернетке шығу, ЖСН (ЖСН болмаған жағдайда салық төлеушінің (тұтынушының) тіркеу нөмірінің және тұтынушының әлеуметтік жеке кодының берілуі туралы куәлігі қосымша ұсынылады) болуы, ЭҮП авторизациялау, пайдаланушының ЭСҚ болуы.

«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік
көмек тағайындау» электрондық
мемлекеттік қызмет көрсету Регламентіне
1-қосымша

1 кесте. ЖАО арқылы іс-әрекеттерді сипаттау

1. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұмыс
барысының,
ағынының) №

1

2

3

2

ҚФБ, АЖ
атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ/ЭҮШ

3

Іс-әрекет
тің (про
цесстің,
рәсімнің,
операция
ның) атауы
және оның
сипаттамасы

Тұтынушы
өтініші мен
құжаттары
ның түпнұс
қалығын
тексеру,
ЖАО АЖ мәлі
меттерді
енгізу

Электрондық
мемлекеттік
қызмет
көрсетуге
ЖАО
қызметкеріне
авторизация
жүргізу және
сұраным
нысанын
толтыру

Тұтынушы
туралы
мәліметтер
алу үшін ОМО
АЖ
сұранымдар
жолдау

4

Аяқтау
нысаны
(деректер,
құжат, ұйым
дастыру-
өкімдік
шешім)

Қызмет
алуға
өтініш пен
құжаттарды
қабылдау

Өтінішке
нөмір
белгілеумен
сұранымды
тіркеу

Сұраным
жолдау

5

Орындау мерзімдері

15 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесі іс-
әрекеттің
нөмірі

2

3

4

2. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұмыс
барысының,
ағынының) №

4

5

6

2

ҚФБ, АЖ
атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ/ЭҮШ

3

Іс-әрекет
тің (про
цесстің,
рәсімнің,
операция
ның) атауы
және оның
сипаттамасы

Сұранымды
орындау.
Мемлекеттік
атаулы
әлеуметтік
көмек
тағайындау
немесе
негізделген
бас тарту
туралы
шешім
қабылдау

Шығыс
құжатын құру


4

Аяқтау
нысаны
(деректер,
құжат, ұйым
дастыру-өкі
мдік шешім)

Мемлекеттік
атаулы
әлеуметтік
көмек
тағайындау,
немесе
негізделген
бас тарту
туралы ха
барландыру
ды құру

Жүйеде шығыс
құжатын құру


5

Орындау
мерзімдері

Уәкiлеттi
органға
тұтынушы
өткiзген
кезінен
жеті
күнтiзбелiк
күн ішінде;
селолық
округ
әкіміне
тұратын
жері
бойынша
жиырма екі
күнтiзбелiк
күннен
кешіктірмей

1 минуттан
артық емес


6

Келесі іс-
әрекеттің
нөмірі

5

6

7

3. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұмыс
барысының,
ағынының) №

7

8

9

2

ҚФБ, АЖ
атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ/ЭҮШ

3

Іс-әрекет
тің (про
цесстің,
рәсімнің,
операция
ның) атауы
және оның
сипаттамасы

Шығыс
құжатын құру

ЖАО қызмет
керінің ЭСҚ
шығыс
құжатына
қол қоюы


4

Аяқтау
нысаны
(деректер,
құжат, ұйым
дастыру-өкі
мдік шешім)

ЖАО қызмет
керімен
электрондық
мемлекеттік
қызмет
нәтижесін
қолма - қол
немесе
тұтынушы
электрондық
поштасына
жіберу
арқылы беру

ЖАО қызмет
керінің ЭСҚ
қол
қойылған
шығыс
құжаты


5

Орындау
мерзімдері

15 минуттан
артық емес

1 минуттан
артық емес


6

Келесі іс-
әрекеттің
нөмірі

8

9


2. кесте. ЭҮП арқылы іс-әрекеттерді сипаттау

1. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әре
кеттің
(жұмыс
барысы
ның, ағы
нының) №

1

2

3

4

2

ҚФБ, АЖ
атауы

ЭҮП

ЭҮӨШ
(ЭҮШ)

ЖАО АЖ

ЖАО

3

Іс-әре
кеттің
(процесс
тің, рә
сімнің,
операция
ның)
атауы
және
оның си
паттама
сы

ЭҮП
тұтынушыға
авториза
ция
жүргізу,
сұраным
нысанын
толтыру.
Электрон
дық мем
лекеттік
қызмет алу
үшін
енгізілген
мәліметтер
дің дұ
рыстығын
тексеру

ЖАО АЖ-не
сұраным
жолдау
(енгізіл
ген мәлі
меттердің
дұрыстығы
жағдайын
да)

Өтінішке
нөмір
белгілеу
(енгізіл
ген мәлі
меттердің
дұрыстығы
жағдайын
да)

Өтінішті
орындауға
қабылдау
(енгізіл
ген мәлі
меттердің
дұрыстығы
жағдайын
да)

4

Аяқтау
нысаны
(дерек
тер,
құжат,
ұйымдас
тыру-өкі
мдік
шешім)

Сұраным
жасау
туралы
хабарлама
көрсету
немесе
сұратылған
электрон
дық мем
лекеттік
қызметтен
бас тарту
туралы
хабарлама
жасау

Сұранымды
жолдау
(енгізіл
ген мәлі
меттердің
дұрыстығы
жағдайын
да)

ЭҮП ха
барламаны
жолдау
(енгізіл
ген мәлі
меттердің
дұрыстығы
жағдайын
да)

Жұмысқа
қабылдау
(енгізіл
ген мәлі
меттердің
дұрыстығы
жағдайын
да)

5

Орындау
мерзімде
рі

1 минуттан
артық емес

1 минут
тан артық
емес

1 минут
тан артық
емес

15 минут
тан артық
емес

6

Келесі
іс-әре
кеттің
нөмірі

2

3

4

5

2. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әре
кеттің
(жұмыс
барысы
ның, ағы
нының) №

5

6

7

8

2

ҚФБ, АЖ
атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ
(ЭҮШ)

ЭҮП

3

Іс-әре
кеттің
(процесс
тің, рә
сімнің,
операция
ның)
атауы
және
оның си
паттама
сы

Сұранымды
орындау.
Мемлекет
тік атаулы
әлеуметтік
көмек
тағайындау
немесе не
гізделген
бас тарту
туралы
шешім
қабылдау

Шығыс
құжатын
құру

ҮЭП «жұ
мыста»
мәртебе
сін
ауыстыру
туралы
хабарлама
жолдау

«Жұмыста»
мәртебесін
көрсету

4

Аяқтау
нысаны
(дерек
тер,
құжат,
ұйымдас
тыру-өкі
мдік
шешім)

Хабарлама
немесе не
гізделген
бас тарту
құру

Жүйеде
шығыс
құжатын
құру

Жолдау

Мәртебесін
көрсету

5

Орындау
мерзімде
рі

Уәкiлеттi
органға
тұтынушы
өткiзген
кезінен
жеті күн
тiзбелiк
күн
ішінде;
Селолық
округ
әкіміне
тұратын
жері
бойынша
жиырма екі
күнтiзбе
лiк күннен
кешіктір
мей

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесі
іс-әре
кеттің
нөмірі

6

7

8

9

3. Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әре
кеттің
(жұмыс
барысы
ның, ағы
нының) №

9

10

11

12

2

ҚФБ, АЖ
атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ
(ЭҮШ)

ЭҮП

3

Іс-әре
кеттің
(процесс
тің, рә
сімнің,
операция
ның)
атауы
және
оның си
паттама
сы

Шығыс
құжатын
құру

ЖАО қызмет
керінің
ЭСҚ шығыс
құжатына
қол қоюы.
ЭҮП қызмет
көрсету
мәртебесін
ауыстыру
туралы
хабарлама
жасау

ЭҮП
шығыс
құжатты
шығару
мәртебе
сіне
ауыстыру
туралы
хабарла
ма
жолдау

Шығыс
құжатын
көру
мүмкіндігі
мен қызмет
көрсетуді
аяқтау
туралы
хабарлама
көрсету

4

Аяқтау
нысаны
(дерек
тер,
құжат,
ұйымдас
тыру-өкі
мдік
шешім)

Қол
қойылған
шығыс
құжаты

ЭҮП шығыс
құжатымен
хабарлама
жіберу

Жолдау

Шығыс
құжатын
көрсету

5

Орындау
мерзімде
рі

1 минут
тан артық
емес

1 минуттан
артық емес

1 минут
тан
артық
емес

1 минуттан
артық емес

6

Келесі
іс-әре
кеттің
нөмірі

10

11

12

-

      Ескерту:
      Аталмыш кестеде аяқталу нысаны, электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің технологиялық тізбе процесінде орындалу мерзімі мен келесі іс-әрекеттердің нөмірін көрсетумен ЭҮП, АЖ және барлық ҚФБ іс-әрекеттері (функциялар, рәсімдер, операциялар) көрсетілген.

«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік
көмек тағайындау» электрондық
мемлекеттік қызмет көрсету Регламентіне
2-қосымша

Кесте. Шартты белгілер

Бастапқы хабарлама

Соңғы хабарлама

Аралық хабарлама

Соңғы қарапайым оқиғалар

Қате

Оқиға -таймерлер

 

Ақпараттық жүйе

 

Процесс

 

Шарт

 

Хабарлама ағыны

Басқару ағыны

 

Соңында тұтынушыға ұсынылатын электрондық құжат

      Ескерту:
      Диаграмманы үлгілік ресімдеу бизнес-процесті модельдеу үшін пайдаланылатын BPMN 1.2 графикалық нотацияларында келтірілген. BPMN-де өңдеу графикалық элементтің көп санды емес диаграммалары арқылы жүзеге асырылады. Бұл тұтынушыларға процесс логикасын тез түсінуге көмектеседі. Элементтердің төрт негізгі санатын көрсетеді:
      1) басқару ағынының объектілері: оқиға, іс-әрекет және логикалық операторлар;
      2) жалғастырушы объектілер: басқару ағыны, хабарлама және ассоциациялар ағыны;
      3) рөлдер: пулдер мен жолдар;
      4) артефактілер: мәліметтер, топтар және мәтіндік аңдатпалар.
      Осы төрт санат элементтері бизнес процестерінің диаграммаларын құруға мүмкіндік береді. Модель ерекшелігі айқындығын арттыру үшін спецификация «Ескерту» бөлімінде келтірілуі тиіс басқару ағыны объектілерінің жаңа үлгілері мен артефактілерін құруға мүмкіндік береді.

«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік
көмек тағайындау» электрондық
мемлекеттік қызмет көрсету Регламентіне
3-қосымша

«Сапа» және «қол жетімділік» электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама үлгісі____________________________________________________________
(қызмет атауы)

      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процессінің сапасы мен нәтижесіне  қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) жартылай қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) жартылай қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік
көмек тағайындау» электрондық
мемлекеттік қызмет көрсету Регламентіне
4-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке өтініштің экрандық үлгісі


 

«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік
көмек тағайындау» электрондық
мемлекеттік қызмет көрсету Регламентіне
5-қосымша

Тұтынушыға ұсынылатын электрондық мемлекеттік қызметке оң жауабының шығыс үлгісі
(мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау туралы хабарлама)

Тұтынушыға ұсынылатын хабарламалар

      Хабарламалар өтінішті орындау мәртебесінің өзгеруіне қарай немесе қызмет көрсету мерзімін ұзарту жағдайында ұсынылады. Хабарлама мәтінімен еркін жол «Электрондық үкімет» порталындағы жеке кабинетте «Хабарлама» бөлімінде көрсетіледі.

Тұтынушыға ұсынылатын электрондық мемлекеттік қызметке теріс жауаптың (бас тарту) шығыс үлгісі

      Теріс жауаптың шығыс нысаны комиссия қорытындысын құруда бас тартуды негіздеу мәтінімен хат түрінде еркін нысанда ұсынылады.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи"

Постановление акимата Есильского района Северо-Казахстанской области от 15 августа 2012 года N 334. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 14 сентября 2012 года N 1859. Утратило силу постановлением акимата Есильского района Северо-Казахстанской области от 12 октября 2012 года N 398

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Есильского района Северо-Казахстанской области от 12.10.2012 N 398

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года № 107 «Об административных процедурах», постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами», акимат Есильского района Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Назначение государственной адресной социальной помощи».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Есильского района Бектасову Айнагуль Какимжоловну.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Е. Нуракаев

      «СОГЛАСОВАНО»:
      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан                           А.Жумагалиев

Утвержден
постановлением акимата
Есильского района
от 15 августа 2012 года
№ 334

Регламент электронной государственной услуги
«Назначение государственной адресной социальной помощи»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга оказывается государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ Есильского района Северо-Казахстанской области» (далее – МИО), а также через веб-портал «электронного правительства» (далее - ПЭП) по адресу www.e.gov.kz.
      2. Электронная государственная услуга разработана на основании стандарта государственной услуги «Назначение государственной адресной социальной помощи», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами» (далее - Стандарт).
      3. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. В настоящем Регламенте «Назначение государственной адресной социальной помощи» (далее - Регламент) используются следующие понятия:
      1) веб-портал «электронного правительства» (далее - ПЭП) - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      2) индивидуальный идентификационный номер (далее - ИИН) – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя);
      3) информационная система (далее - ИС) – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;
      4) ИС МИО – информационная система местных исполнительных органов/информационная система «Региональный шлюз, как подсистема шлюза «электронного правительства» Республики Казахстан, в части автоматизированного рабочего места сотрудника местного исполнительного органа;
      5) ИС НУЦ – информационная система Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан;
      6) государственный орган (далее - МИО) – государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Есильского района Северо-Казахстанской области», непосредственно предоставляющее электронную государственную услугу;
      7) медиа-разрыв – чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      8) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      9) региональный шлюз «электронного правительства» - информационная система, обеспечивающая информационное взаимодействие между внутренними системами/подсистемами МИО и внешними информационными системами, участвующими в процессе оказания электронных услуг МИО (далее – РШЭП);
      10) СФЕ – структурно-функциональные единицы — это ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов и т.п., принимающие участие в оказании электронной услуги на определенной стадии;
      11) транзакционная услуга - услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      12) электронные государственные услуги – государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;
      13) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      14) электронная цифровая подпись (далее - ЭЦП) — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;
      15) шлюз «электронного правительства» (далее - ШЭП) - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг.

2. Порядок деятельности услугодателя
по оказанию государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги МИО, непосредственно предоставляющим данную электронную государственную услугу согласно приложению 2 к настоящему Регламенту (рисунок 1):
      1) потребитель должен обратиться в МИО для получения услуги имея при себе заявление и оригиналы необходимых документов. Проверка подлинности заявления и документов потребителя сотрудником МИО;
      2) процесс 1 – процесс ввода сотрудником МИО ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя) и пароля (процесс авторизации) в ИС МИО для оказания электронной государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка в ИС МИО подлинности данных о зарегистрированном сотруднике МИО через ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя) и пароль;
      4) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС МИО в связи с имеющими нарушениями в данных сотрудника МИО;
      5) процесс 3 - выбор сотрудником МИО услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований, а также выбор сотрудником МИО регистрационного свидетельства ЭЦП для подписания;
      6) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП сотрудника МИО заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя) указанным в запросе и ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя) указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ИС МИО;
      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП сотрудника МИО;
      9) процесс 6 – обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (уведомление о назначении государственной адресной социальной помощи, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО;
      11) процесс 8 – выдача сотрудником МИО нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту (рисунок 2):
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН (при его наличии либо его заменяющий РНН и СИК со сроком действия до 31 декабря 2012 года) и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – процесс ввода потребителем ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя) и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для подписания;
      6) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя) указанным в запросе и ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя), указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ПЭП;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      9) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (уведомление о назначении государственной адресной социальной помощи либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в личный кабинет на ПЭП.
      8. В приложении 4,5 к настоящему Регламенту представлены экранные формы заполнения запроса и форма заявления на электронную государственную услугу, предоставляемые потребителю в случае получения электронной государственной услуги посредством ПЭП.
      9. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения».
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра ПЭП: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе
оказания электронной государственной услуги

      11. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      сотрудник МИО.
      12. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги, в том числе с указанием правил форматно-логического контроля, включая формы уведомлений, писем и напоминаний указаны в приложениях 4,5 к настоящему Регламенту.
      15. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) соблюдение конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдение законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливость;
      4) предоставление исчерпывающей и полной информации;
      5) защита и конфиденциальность документов физических и юридических лиц.
      17. Технические условия оказания электронной государственной услуги: выход в Интернет, наличие ИИН (при отсутствии ИИН дополнительно предоставляются свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика (потребителя) и социального индивидуального кода потребителя), авторизация ПЭП, наличие ЭЦП пользователя.

Приложение 1
к Регламенту электронной государственной
услуги «Назначение государственной
адресной социальной помощи»

Таблица 1. Описание действий посредством МИО

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода,
потока
работ)

1

2

3

2

Наименова
ние СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

3

Наименова
ние дейст
вия (про
цесса, про
цедуры,
операции) и
их описание

Проверка
подлинности
заявления и
документов
потребителя,
ввод данных
в ИС МИО

Авторизация
сотрудника
МИО в системе
и заполнение
формы запроса
на оказания
электронной
государствен
ной услуги

Маршрутиза
ция
запросов в
ИС ЦГО для
получения
данных о
потребителе

4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организаци
онно-распо
рядительное
решение)

Прием
заявления и
документов
на получения
услуги

Регистрация
запроса с
присвоением
номера
заявлению

Маршрутиза
ция запроса

5

Сроки
исполнения

Не более 15
минут

Не более 1
минуты

Не более 1
минуты

6

Номер следующего действия

2

3

4

2. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода,
потока
работ)

4

5

6

2

Наименова
ние СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

3

Наименова
ние дейст
вия (про
цесса, про
цедуры,
операции) и
их описание

Исполнение
запроса.
Принятие
решения о
назначении
государствен
ной адресной
социальной
помощи либо
мотивирован
ного отказа

Формирование
выходного
документа


4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организаци
онно-распо
рядительное
решение)

Формирование
уведомления
о назначении
государствен
ной адресной
социальной
помощи либо
мотивирован
ного отказа

Формирование
выходного
документа в
системе


5

Сроки
исполнения

При сдаче
потребителем
в уполномо
ченный орган
- в течение
семи рабочих
дней; акиму
сельского
округа по
месту
жительства -
не позднее
двадцати
двух рабочих
дней

Не более 1 минуты.


6

Номер
следующего
действия

5

6

7

3. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода,
потока
работ)

7

8

9

2

Наименова
ние СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

3

Наименова
ние дейст
вия (про
цесса,
процедуры,
операции) и
их описание

Создание
выходного
документа

Подписание
выходного
документа
ЭЦП
сотрудника
МИО


4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организаци
онно-распо
рядительное
решение)

Выдача
сотрудником
МИО нарочно
или
посредством
отправки на
электронную
почту
потребителя
результата
электронной
государствен
ной услуги

Подписанный
ЭЦП
сотрудника
МИО выходной
документ


5

Сроки
исполнения

Не более 15
минут

Не более 1
минуты


6

Номер
следующего
действия

8

9


Таблица 2. Описание действий посредством ПЭП

1. Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода,
потока
работ)

1

2

3

4

2

Наименова
ние СФЕ,
ИС

ПЭП

РШЭП
(ШЭП)

ИС МИО

МИО

3

Наименова
ние дейст
вия (про
цесса, про
цедуры,
операции)
и их
описание

Авториза
ция по
требителя
на ПЭП,
заполне
ние формы
запроса.
Проверка
коррект
ности
введенных
данных
для
получения
электрон
ной госу
дарствен
ной
услуги

Маршрути
зация
запроса в
ИС МИО (в
случае
коррект
ности
введенных
данных)

Присвое
ние
номера
заявлению
(в случае
коррект
ности
введенных
данных)

Принятие
заявления
на
исполнение
(в случае
корректнос
ти
введенных
данных)

4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организа
ционно-рас
порядитель
ное
решение)

Отображе
ние уве
домления
об
успешном
формирова
нии
запроса
или фор
мирование
сообщения
об отказе
в запра
шиваемой
электрон
ной госу
дарствен
ной
услуге

Маршрути
зация
запроса
(в случае
корректно
сти
введенных
данных)

Отправка
уведомле
ния на
ПЭП (в
случае
корректно
сти
введенных
данных)

Принятие в
работу (в
случае кор
ректности
введенных
данных)

5

Сроки
исполнения

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более 15
минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

2 Действия основного процесса (хода, потока работ)

1


действия
(хода,
потока
работ)

5

6

7

8

2

Наименова
ние СФЕ,
ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП
(РШЭП)

ПЭП

3

Наименова
ние дейст
вия (про
цесса, процеду
ры, опе
рации) и
их
описание

Исполне
ние
запроса.
Принятие
решения о
назначе
нии го
сударст
венной
адресной
социаль
ной
помощи
либо моти
вированно
го отказа

Формирова
ние
выходного
документа

Маршрути
зация уве
домления
о смене
статуса
«в
работе»
на ПЭП

Отображение
статуса «в
работе»

4

Форма за
вершения
(данные,
документ,
организа
ционно-
распоряди
тельное
решение)

Формирова
ние уве
домления
либо моти
вированно
го отказа

Формирова
ние вы
ходного
документа
в системе

Маршрути
зация

Отображение
статуса

5

Сроки ис
полнения

При сдаче
потребите
лем в
уполномо
ченный
орган в
течение
семи
рабочих
дней;
акиму
сельского
округа по
месту жи
тельства
- не
позднее
двадцати
двух
рабочих
дней

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более 1
минуты

6

Номер сле
дующего
действия

6

7

8

9

3 Действия основного процесса (хода, потока работ)

1


действия
(хода,
потока
работ)

9

10

11

12

2

Наименова
ние СФЕ,
ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП
(РШЭП)

ПЭП

3

Наименова
ние дейст
вия (про
цесса,
процеду
ры, опе
рации) и
их
описание

Создание
выходного
документа

Подписа
ние вы
ходного
документа
ЭЦП со
трудника
МИО.
Формирова
ние уве
домления
о смене
статуса
оказания
услуги на
ПЭП

Маршрути
зация уве
домления
о смене
статуса с
выводом
выходного
документа
на ПЭП

Отображение
уведомления
о заверше
нии ока
зания
услуги с
возможно
стью
просмотра
выходного
документа

4

Форма за
вершения
(данные,
документ,
организа
ционно-
распоряди
тельное
решение)

Подписан
ный
выходной
документ

Отправка
уведомле
ния с
выходным
докумен
том на
ПЭП

Маршрути
зация

Отображение
выходного
документа

5

Сроки ис
полнения

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более 1
минуты

6

Номер сле
дующего
действия

10

11

12


      Примечание:
      В данной таблице перечисляются действия (функции, процедуры, операции) ПЭП, ИС и всех СФЕ с указанием форм завершения, сроков исполнения и указанием номеров последующих действий в технологической цепочке процесса оказания электронной государственной услуги.

Приложение 2
к Регламенту электронной государственной
услуги «Назначение государственной
адресной социальной помощи»

Таблица. Условные обозначения

Сообщение начальное

Сообщение завершающее

Сообщение промежуточное

Простые события завершающие

Ошибка

События-таймеры

 

Информационная система

 

Процесс

 

Условие

 

Поток сообщений

Поток управления

 

Электронный документ, представляемый конечному потребителю

      Примечание:
      Типовое оформление диаграммы приведено в графической нотации BPMN 1.2, используемой для моделирования бизнес-процессов. Моделирование в BPMN осуществляется посредством диаграмм с небольшим числом графических элементов. Это помогает потребителям быстро понимать логику процесса. Выделяют четыре основные категории элементов:
      1) объекты потока управления: события, действия и логические операторы;
      2) соединяющие объекты: поток управления, поток сообщений и ассоциации;
      3) роли: пулы и дорожки;
      4) артефакты: данные, группы и текстовые аннотации.
      Элементы этих четырех категорий позволяют строить диаграммы бизнес процессов. Для повышения выразительности модели спецификация разрешает создавать новые типы объектов потока управления и артефактов, которые должны быть приведены в разделе «Примечания».

Приложение 3
к Регламенту электронной государственной
услуги «Назначение государственной
адресной социальной помощи»

Форма анкеты для определения показателей
электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

Приложение 4
к Регламенту электронной государственной
услуги «Назначение государственной
адресной социальной помощи»

Экранная форма заявления на электронную государственную услугу


Приложение 5
к Регламенту электронной государственной
услуги «Назначение государственной
адресной социальной помощи»

Выходная форма положительного ответа (уведомление о назначении государственной адресной социальной помощи) на электронную государственную услугу, предоставляемого потребителю.

Уведомления, предоставляемые потребителю

Уведомления поставляются по мере изменения статуса исполнения заявления, либо в случае продления срока оказания услуги. Произвольная строка с текстом уведомления отражается в разделе «Уведомления» в личном кабинете на портале «электронного правительства».

Выходная форма отрицательного ответа (отказ) на электронную государственную услугу, предоставляемого потребителю

Выходная форма отрицательного ответа предоставляется в произвольной форме в виде письма с текстом обоснования отказа при формировании заключения комиссии.