"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызметінің регламентін бекiту туралы

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2012 жылғы 14 желтоқсандағы № 371 Қаулысы. Оңтүстік Қазақстан облысы Әділет департаментінде 2012 жылғы 29 желтоқсанда № 2179 тіркелді. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2013 жылғы 27 маусымдағы № 157 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 27.06.2013 № 157 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ә.Ә.Бектаевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                А.Мырзахметов

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің
2012 жылғы 14 желтоқсандағы
№ 371 қаулысымен бекітілген

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызметінің регламенті 1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Тұрғын үй көмегін тағайындау» регламентінде (бұдан әрі – Регламент) мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) уәкілетті орган – ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі;
      2) тұтынушы - жеке тұлға;
      3) ХҚКО АЖ - халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі;
      4) УО АЖ - уәкілетті органның ақпараттық жүйесі.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы Регламент «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      «Нормативтік құқықтық актілер туралы» Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы Заңының 3-бабының 3-тармағының 1-4) тармақшасына сәйкес мемлекеттiк қызметінің регламентi – мемлекеттiк қызмет көрсету стандартының сақталуын қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды белгiлейтiн және орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының, лауазымды адамдардың, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалардың мемлекеттiк қызмет көрсету жөніндегі қызмет тәртiбiн айқындайтын нормативтiк құқықтық акт.
      Мемлекеттік қызметінің регламенті мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдары мен өзге де жеке және заңды тұлғалардың іс-қимылының (өзара іс-қимылының) сипаттамасын да белгілейді.
      3. Мемлекеттік қызмет уәкілетті органмен немесе халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - Орталық) арқылы көрсетіледі.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметінің нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет «Тұрғын үй қатынастары туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі Заңының 97-бабының 2-тармағы, «Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысымен бекітілген тұрғын үй көмегін көрсету ережесінің 2-тарауы, «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысы, «Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысы негізінде көрсетіледі (бұдан әрі - Стандарт).
      7. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқталу нәтижесі Стандарттың 5-тармағында көрсетілген.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы толық ақпарат Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері агенттігінің интернет-ресурсында www.ads.gov.kz мекенжайының «Мемлекеттік қызметтер» бөлігінде, осы Регламенттің 12 қосымшаларында көрсетілген уәкілетті органдардың және Орталықтардың стенділерінде, ресми ақпарат көздерінде және Стандарттың 910-тармақтарында орналастырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері Стандарттың 7-тармағында қарастырылған.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздемелер Стандарттың 15-тармағында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру үшін негіздемелер қарастырылмаған.
      11. Тұтынушыдан мемлекеттік қызметті алу үшін өтінішті алған сәттен бастап және мемлекеттік қызмет нәтижесін тапсырған сәтке дейін мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы уәкілетті органға немесе Орталыққа өтініш тапсырады;
      2) Орталық инспекторы құжаттарды тіркеп және Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторына жолдайды, Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы құжаттарды уәкілетті органға жолдайды.
      Орталықтан уәкілетті органға жолданған құжаттар пакетінің жөнелтілуі, мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі құжаттар қозғалысын бақылауға мүмкіндік беретін штрихкодты сканердің көмегі арқылы белгіленеді;
      3) уәкілетті органның кеңсе қызметкері ХҚКО АЖ-де, егер уәкілетті органның өз ақпараттық жүйесі болмаған жағдайда келген құжаттарды тіркейді және басшының қарауына жолдайды;
      4) уәкілетті органның басшысы құжаттарды қарап, жауапты орындаушыны анықтайды;
      5) уәкілетті органның жауапты орындаушысы Орталықтан немесе тұтынушыдан келген өтініштің қарауын жүзеге асырып, дәлелді бас тартуды дайындайды немесе хабарламаны ресімдейді де уәкілетті органның басшысына қол қоюға жолдайды;
      6) уәкілетті органның басшысы хабарламаға немесе дәлелді бас тартуға қол қояды және уәкілетті органның кеңсесіне жолдайды;
      7) уәкілетті кеңсе қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Орталыққа жолдап, ХҚКО АЖ-де, егер уәкілетті органның өз ақпараттық жүйесі болмаған жағдайда құжаттарды тіркейді немесе уәкілетті органға жүгінген жағдайда тұтынушыға табыстайды;
      8) Орталық мемлекеттік қызмет көрсетудің дайын нәтижесін уәкілетті органнан алу барысында, келіп түскен құжаттарға штрихкодты сканердің көмегімен белгі соғады.
      Орталық тұтынушыға хабарламаны немесе дәлелді жауапты ұсынады.
      12. Орталықта және уәкілетті органда мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалар санының ең төмен саны бір қызметкерді құрайды.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әрекеттер (өзара әрекеттер) тәртібінінің сипаттамасы

      13. Орталықта құжаттарды қабылдау осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мекен-жайлар бойынша «терезелердің» мақсаттары мен орындайтын функциялары туралы ақпарат орналастырылған «терезелер» арқылы жүзеге асырылады, сондай-ақ Орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы көрсетіледі.
      Уәкілетті органда құжаттардың қабылдануы осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген мекен-жайлары бойынша уәкілетті органның кеңсе қызметкері арқылы жүзеге асырылады.
      Тұтынушы жүгінген кезде:
      1) уәкілетті органда – тұтынушыға тіркелген және өтініш берушінің мемлекеттік қызметті алған күні, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі;
      2) Орталықта:
      өтініштің нөмірі мен қабылданған күні;
      сұралып отырған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;
      орталықтың құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған жауапты инспекторының тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі.
      14. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін Стандарттың 11- тармағында көрсетілген құжаттарды тапсырады.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету барысында келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі – ҚФБ):
      1) Орталық инспекторы;
      2) Орталықтың жинақтаушы бөлімінің инспекторы;
      3) уәкілетті органның басшысы;
      4) уәкілетті органның жауапты орындаушысы;
      5) уәкілетті органның кеңсе қызметкері.
      16. Әрбір әкімшілік әрекеттің (рәсімнің) орындау мерзімі көрсетілген әр ҚФБ реттілігі және әкімшілік әрекеттердің (рәсімдерді) сипаттамасының мәтіндік кестесі осы Регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсету барысындағы әкімшілік әрекеттер мен ҚФБ логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысты айқындайтын сызбалар осы Регламенттің 4-қосымшасында келтірілген.

5. Мемлекеттік қызметтерді көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      18. Мемлекеттік қызметті көрсетуге уәкілетті органның басшысы және Орталықтың басшысы (бұдан әрі - лауазымды тұлғалар) жауапты тұлға болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызметтің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімдерде іске асырылуына жауапты болады.

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызмет көрсету
регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша халыққа қызмет көрсету орталықтарының тізбесі

Халыққа қызмет көрсету орталығының атауы

Заңды мекен - жайы

Байланыс
телефоны

1

«Оңтүстік Қазақстан облысы бойынша орталық» РМК филиалы

Шымкент қаласы, Мәделі қожа көшесі, нөмірсіз үй

8-7252-30-06-79 8-7252-21-09-00

2

Шымкент қаласының № 1 қалалық бөлімі

Шымкент қаласы, Мәделі қожа көшесі, нөмірсіз үй

8-7252-30-06-79 8-7252-21-09-00

3

Шымкент қаласының № 2 қалалық бөлімі

Шымкент қаласы, Мәделі қожа көшесі, нөмірсіз үй

8-7252-30-08-38

4

Шымкент қаласының № 3 қалалық бөлімі

Шымкент қаласы, Оспанов көшесі, № 61 үй

8-7252-30-01-35

5

Шымкент қаласының № 4 қалалық бөлімі

Шымкент қаласы, Сайрам көшесі, нөмірсіз үй

8-7252-48-13-38

6

Шымкент қаласының № 5 қалалық бөлімі

Шымкент қаласы, Республика даңғылы, № 15 үй

8-7252-56-49-42

7

Арыс қалалық бөлімі

Арыс қаласы, Еркөбек көшесі, нөмірсіз үй

8-72540-23-118

8

Бәйдібек аудандық бөлімі

Бәйдібек ауданы, Шаян ауылы, Мыңбұлақ көшесі, нөмірсіз үй

8-72548-22-502

9

Кентау қалалық бөлімі

Кентау қаласы, Абылай хан көшесі, № 10 үй

8-72536-33-634

10

Қазығұрт аудандық бөлімі

Қазығұрт ауданы, Қазығұрт ауылы, Қонаев көшесі, нөмірсіз үй

8-72539-22-950

11

Мақтаарал аудандық бөлімі

Мақтаарал ауданы, Жетісай қаласы, Жайшыбеков көшесі, нөмірсіз үй

8-72534-61-343

12

Отырар аудандық бөлімі

Отырар ауданы, Шәуілдір ауылы, Жібек жолы даңғылы, нөмірсіз үй

8-72544-21-106
 

13

Ордабасы аудандық бөлімі

Ордабасы ауданы, Темірлан ауылы, Қажымұқан көшесі, нөмірсіз үй

8-72530-22-670

14

Түркістан қалалық бөлімі

Түркістан қаласы, Т.Мыңбасы көшесі, нөмірсіз үй

8-72533-41679 8-72533-41630

15

Төлеби аудандық бөлімі

Төлеби ауданы, Ленгір қаласы, Төлеби көшесі, нөмірсіз үй

8-72547-61-123

16

Түлкібас аудандық бөлімі

Түлкібас ауданы, Т.Рысқұлов ауылы, Т.Рысқұлов көшесі, № 189 үй

8-72538-52-709

17

Сайрам аудандық бөлімі

Сайрам ауданы, Ақсукент ауылы, Қыстаубаев көшесі, нөмірсіз үй

8-72531-77-071 8-72531-77-072

18

Созақ аудандық бөлімі

Шолаққорған ауылы, Қожанов көшесі, нөмірсіз үй

8-72546-43-329

19

Сарыағаш аудандық бөлімі

Сарыағаш ауданы, Сарыағаш қаласы, Шораұлы көшесі, нөмірсіз үй

8-72537-27-021

20

Абай ауылдық бөлімі

Абай ауылы, Ә.Жылқышиев көшесі, нөмірсіз үй

8-72532-31-629

21

Шардара аудандық бөлімі

Шардара ауданы, Шардара қаласы, Шардара тұйығы, нөмірсіз үй

8-72535-21-583

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызмет көрсету
регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша уәкілетті
органдарының тізбесі

№ қ/с

Уәкілетті органның атауы

Уәкілетті органның орналасқан заңды мекенжайы (қала, аудан, көше, үйдің (пәтердің) №, электронды поштасының мекен жайы)

Қаланың, ауданның коды және телефон нөмірі

Жұмыс істеу кестесі

1

2

3

4

5

1

«Бәйдібек ауданының, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Бәйдібек ауданы, Шаян ауылы, Әуезов көшесі, нөмірсіз үй, gauharbaidibek@mail.ru

8(72548) 2-16-35 2-11-86

Күнделікті мереке мен демалыс күндерінен басқа

9-00- ден 18-00 ге дейін түскі үзіліс 13-00 ден 14-00–ге дейін

2

«Қазығұрт ауданының, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Қазығұрт ауданы, Қазығұрт ауылы, Д.Қонаев көшесі, № 88 үй, kgz_enbek@mail.ru

8(72539) 2-16-70 2-12-18

3

«Мақтаарал ауданының, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Мақтаарал ауданы, Жетісай қаласы, Ш.Айманов көшесі, № 1 үй, nurgan_1986_18@mail.ru

8(72534) 6-32-73 6-11-59

4

«Ордабасы ауданының, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Ордабасы ауданы, Темірлан ауылы, Т.Аубакиров көшесі, № 2 үй, ord_tszn@mail.ru

8(72530) 2-17-67 2-20-41

5

«Отырар ауданының, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Отырар ауданы, Шәуілдір ауылы,
О.Баймішов көшесі, № 12 үй, amantai44@mail.ru

8(72544) 2-13-88 2-10-03

6

«Сайрам ауданының, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Сайрам ауданы, Ақсукент ауылы, Абылай хан көшесі, № 66 үй, gulzara66@mail.ru

8(72531) 2-10-90 2-22-99

7

«Сарыағаш ауданының, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Сарыағаш ауданы, Сарыағаш қаласы, С.Исмайлов көшесі, нөмірсіз үй, sarygazhozn@mail.ru

8(72537) 2-15-43 2-35-95

8

«Созақ ауданының, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі мемлекеттік мекемесі

Созақ ауданы, Шолаққорған ауылы, Әйтеке би көшесі, № 39 үй, coz-zan@mail.ru

8(72546) 4-14-36 4-33-20

9

Төле би аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Төлеби ауданы, Леңгір қаласы, Төлеби көшесі, нөмірсіз үй, tol_tszn@mail.ru

8(72547) 6-29-90 6-28-85

10

«Түлкібас ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Түлкібас ауданы, Т. Рысқұлов ауылы, Т. Рысқұлов көшесі, № 318 үй, tul_tszn@mail.ru

8(72538) 5-21-59 5-17-25

11

«Шардара ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Шардара ауданы, Шардара қаласы, Қазыбек би көшесі, нөмірсіз үй, shar_tszn@mail.ru

8(72535) 2-27-61 2-15-31

12

«Арыс қаласының, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Арыс қаласы, Төлеби көшесі, нөмірсіз үй, ar_tszn@mail.ru

8(72540) 2-0198 2-01-99

13

«Кентау қаласының, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Кентау қаласы,
Төлеби көшесі, № 55 үй adik_kent@mail.ru

8(72536) 3-25-88 3 -28-16

14

«Түркістан қаласының, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Түркістан қаласы,
Т.Тәтібаев көшесі, нөмірсіз үй, tur_szn@mail.ru

8(72533) 3-24-51 3-11-62

15

«Шымкент қаласының» жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Шымкент қаласы, Төлеби көшесі, № 21 үй, z_sp@mail.ru

8(7252) 53-41-77 53-65-78

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызметінің
регламентіне 3-қосымша

Әкімшілік әрекеттердің (рәсімдердің) өзара әрекеті және реттілік сипаттамасы

1-кесте. ҚФБ әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынның) әрекеті

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынның) әрекеті №


1


2


3

ҚФБ атауы

Орталықтың инспекторы

Жинақтау бөлімінің инспекторы

Жинақтау бөлімінің инспекторы

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжат қабылдау

Журналға қол қою, құжат жинау

Тізілімді жасап құжатты жөнелту

Аяқтау нысаны (деректер, құжат,
ұйымдық-
басшылық ету шешімі)

Журналға тіркеу және қол хат беру

Жинақтау бөліміне құжат жинау

Уәкілетті органға құжат жіберу

Орындау мерзімдері

30 минут

Күніне 3 рет

Күніне екі реттен кем емес

Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынның) әрекеті

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынның) әрекеті №



4



5



6

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның кеңсе қызметкері

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдап, тіркеу

Хат-хабарламамен танысып, уәкілетті органның жауапты орындаушысын белгілеу

Құжаттардың толықтығына тексеруді жүзеге асырып, дәлелді бас тартуды дайындау немесе хабарламаны рәсімдеу

Аяқтау нысаны (деректер, құжат,
ұйымдық-
басшылық ету шешімі)

Басшының алдына бұрыштама қоюға құжаттарды жолдау

Бұрыштама қойып, уәкілетті органның жауапты орындаушысына жолдау

Құжаттарды уәкілетті органға тапсыру

Орындау мерзімдері

1 сағат

1 сағат

10 күнтізбелік күн ішінде

Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынның) әрекеті

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынның) әрекеті №



7



8



9

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның кеңсе қызметкері

Орталықтың инспекторы

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Хат-хабарламамен танысу

Хабарламаны есепке алу кітабына тіркеу, дәлелді бас тарту немесе хабарлама беру немесе орталыққа жіберу

Дәлелді бас тарту немесе хабарлама беру

Аяқтау нысаны (деректер, құжат,
ұйымдық-
басшылық ету шешімі)

Құжатқа қол қою

Хабарламаны не дәлелді бас тартуды беру немесе Орталыққа жіберу

Хабарламаны немесе дәлелді бас тартқаны жөнінде қол хат беру

Орындау мерзімдері

30 минут

Жұмыс күн ішінде

Жұмыс күн ішінде

2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс 

КФБ 1-топ
Орталық инспекторы

КФБ 2-топ
Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

КФБ 3-топ
Уәкілетті органның басшысы

№ 1-әрекет Құжат қабылдау, қолхат беру, арызды тіркеу, уәкілетті органға жіберу

№ 2-әрекет Арызды орталықтан немесе тұтынушыдан қабылдап, тіркеу уәкілетті органның басшысына жіберу

№ 3-әрекет Орындау үшін уәкілетті органның жауапты орындаушысын тағайындап, бұрыштама қою


№ 4-әрекет Арызды қарау, хабарламаны дайындау

№ 5-әрекет Хабарламаға қол қою


№ 6-әрекет Хабарламаны тіркеу кітабына тіркеу



№ 7-әрекет Хабарламаны орталыққа жіберу немесе тұтынушыға беру


№ 8-әрекет Хабарламаны орталықта тұтынушыға беру



3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Балама үдеріс

КФБ 1-топ
Орталық маманы

КФБ 2-топ
Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

КФБ 3-топ
Уәкілетті органның басшысы

№ 1-әрекет Құжат қабылдау, қолхат беру, арызды тіркеу, уәкілетті органға құжаттарды жіберу

№ 2-әрекет Арызды орталықтан немесе тұтынушыдан қабылдап, тіркеу, уәкілетті органның басшысына жолдау

№ 3-әрекет Орындау үшін уәкілетті органның жауапты орындаушысын тағайындап, бұрыштама қою


№ 4-әрекет Арызды қарау. Дәлелді бас тартуды дайындау

№ 5-әрекет Дәлелді бас тартуға қол қою


№ 6-әрекет Дәлелді бас тартуды орталыққа немесе тұтынушыға беру


№ 7-әрекет Дәлелді бас тартуды орталықта тұтынушыға беру



«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызметінің
регламентіне 4-қосымша

Әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысты айқындайтын сызбалар 

Об утверждении регламента государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

Постановление акимата Южно-Казахстанской области от 14 декабря 2012 года № 371. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 29 декабря 2012 года № 2179. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 27 июня 2013 года № 157

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 27.06.2013 № 157.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», акимат Южно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Назначение жилищной помощи».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Бектаева А.А.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким области                               А. Мырзахметов

      Утверждено
      постановлением акимата
      Южно-Казахстанской области
      от 14 декабря 2012 года
      № 371

Регламент государственной услуги
      «Назначение жилищной помощи»

1. Основные понятия

      В настоящем Регламенте «Назначение жилищной помощи» (далее - Регламент) используются следующие понятия:
      1) уполномоченный орган – отдел занятости и социальных программ района, города областного значения;
      потребитель – физическое лицо;
      3) ИС ЦОН – информационная система центра обслуживания населения;
      4) ИС УО – информационная система уполномоченного органа.

2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      Согласно подпункту 1-4) пункта 3 статьи 3 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года «О нормативных правовых актах» регламент государственной услуги – нормативный правовой акт, устанавливающий требования к обеспечению соблюдения стандарта государственной услуги и определяющий порядок деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов, их подведомственных организаций, должностных лиц, а также физических и юридических лиц по оказанию государственной услуги.
      Регламент государственной услуги устанавливает также описание действий (взаимодействия) центральных государственных и местных исполнительных органов, их подведомственных организаций и иных физических и юридических лиц, участвующих в процессе оказания государственной услуги.
      3. Государственная услуга оказывается в уполномоченном органе, а также через центры обслуживания населения (далее - Центр).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      6. Государственная услуга оказывается на основании пункта 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года «О жилищных отношениях», главы 2 правил предоставления жилищной помощи, утвержденное постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314 «Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи», постановления Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам», постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами» (далее - Стандарт).
      7. Результат завершения оказываемой государственной услуги указаны в пункте 5 Стандарта.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах располагается на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства (далее – Агентство) по адресу: www.ads.gov.kz, в разделе «Государственные услуги», на стендах уполномоченного органа и Центра, адреса и график работы, которые указаны в приложениях 1 и 2 к настоящему Регламенту, в официальных источниках информации и пункт 910 Стандарта.
      9. Cроки оказания государственной услуги предусмотрены пунктом 7 Стандарта.
      10. Основания для отказа в предоставлении государственной услуги предусмотрены пунктом 15 Стандарта.
      Оснований для приостановления оказания государственной услуги не предусмотрено.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в уполномоченный орган или в Центр;
      2) инспектор Центра проводит регистрацию заявления и передает инспектору накопительного отдела Центра, инспектор накопительного отдела Центра передает документы в уполномоченный орган.
      Факт отправки пакета документов из Центра в уполномоченный орган фиксируется при помощи сканера штрихкода, позволяющего отслеживать движение документов в процессе оказания государственной услуги;
      3) сотрудник канцелярии уполномоченного органа фиксирует в ИС ЦОН-а, в случае отсутствия в уполномоченном органе собственной информационной системы, проводит регистрацию полученных документов и передает на рассмотрение руководителю;
      4) после рассмотрения руководитель уполномоченного органа определяет ответственного исполнителя;
      5) ответственный исполнитель уполномоченного органа осуществляет рассмотрение представленного заявления из Центра или от потребителя, подготавливает мотивированный отказ или оформляет уведомление, затем направляет на подписание руководителю уполномоченного органа;
      6) руководитель уполномоченного органа подписывает уведомление или мотивированный отказ и направляет в канцелярию уполномоченного органа;
      7) сотрудник канцелярии уполномоченного органа направляет результат оказания государственной услуги в Центр, фиксирует в ИС ЦОН-а, в случае отсутствия - в уполномоченном органе собственной информационной системы, или выдает потребителю - в случае обращения в уполномоченный орган;
      8) при приеме готового результата государственной услуги от уполномоченного органа Центром фиксируются поступившие документы при помощи сканера штрихкода.
      Центр выдает потребителю уведомление либо мотивированный отказ.
      12. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в Центре и уполномоченном органе, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      13. Прием документов в Центре осуществляется посредством «окон», на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях «окон», а также указывается фамилия, имя, отчество и должность инспектора Центра по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      Прием документов в уполномоченном органе осуществляется через сотрудника канцелярии уполномоченного органа по адресам, указанным в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      При обращении потребителю выдается:
      1) в уполномоченном органе - талон с указанием даты регистрации и получения заявителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы;
      2) в центре – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора Центра, принявшего заявление на оформление документов.
      14. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      15. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) инспектор Центра;
      2) инспектор накопительного отдела Центра;
      3) руководитель уполномоченного органа;
      4) ответственный исполнитель уполномоченного органа;
      5) сотрудник канцелярии уполномоченного органа.
      16. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия процедуры) приведено приложении 3 к настоящему Регламенту.
      17. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 4 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      18. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа и руководитель Центра (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии законодательством Республики Казахстан.

      Приложение 1
      к регламенту оказания
      государственной услуги
      «Назначение жилищной помощи»

Перечень Центров обслуживания населения
по оказанию государственной услуги

Наименование Центров обслуживания населения

Юридический
адрес

Контактные данные

1.

Филиал РГП «ЦОН по Южно-Казахстанской области»

город Шымкент, улица Мадели Кожа, дом без номера

8-7252-30-06-79

8-7252-21-09-00

2.

Городской отдел № 1 города Шымкент

город Шымкент, улица Мадели Кожа, дом без номера

8-7252-30-06-79

8-72528-21-09-00

3.

Городской отдел № 2 города Шымкент

город Шымкент, улица Мадели Кожа, дом без номера

8-7252-30-08-38

4.

Городской отдел № 3 города Шымкент

город Шымкент, улица Оспанова, дом № 61

8-7252-30-0135

5.

Городской отдел № 4 города Шымкент

город Шымкент, улица Сайрамская, дом без номера

8-7252-48-1338

6.

Городской отдел № 5 города Шымкент

город Шымкент, улица Республика, дом № 15

8-7252-56-49-42

7.

Арысский городской отдел

город Арыс, улица Ергобек, дом без номера

8-72-540-23-118

8.

Байдибекский районный отдел

Байдибекский район, село Шаян, улица Мынбулак, дом без номера

8-72-548-22-502

9.

Кентауский городской отдел

город Кентау, улица Абылай хан, дом № 10

8-72-536-336-34

10.

Казыгуртский районный отдел

Казыгуртский район село Казыгурт, улица Конаева, дом без номера

8-72-539-22-950

11.

Мактааральский районный отдел

Мактааральский район, город Жетысай, улица Жайшыбекова, без номера

8-72-534-61-343

12.

Отырарский районный отдел

Отырарский район, село Шаульдер, проспект Жибек жолы, дом без номера

8-72-544-21-106

13.

Ордабасынский районный отдел

Ордабасынский район, село Темирлан, улица Кажымухана, дом без номера

8-72-530-22-670

14.

Туркестанский городской отдел

город Туркестан, улица Тылеулы Мынбасы, дом без номера

8-72-533-41679 8-72-533-41630

15.

Толебийский районный отдел

Толебийский район, город Ленгер, улица Толеби, дом без номера

8-72-547-61-123

16.

Тюлькубасский районный отдел

Тюлькубасский район, село Т.Рыскулов, улица Т.Рыскулова, дом № 189

8-72-538-52-709

17.

Сайрамский районный отдел

Сайрамский район, село Аксукент, улица Кыстаубаева, дом без номера

8-72-531-77-071 8-72-531-77-072

18.

Сузакский районный отдел

Сузакский район, село Шолаккорган, улица Кожанова, дом без номера

8-72-546-43-329

19.

Сарыагашский районный отдел

Сарыагашский район, город Сарыагаш, улица Шораулы, дом без номера

8-72-537-27-021

20.

Абайский сельский отдел

Сарыагашский район, село Абай, улица А.Жылкышиева, дом без номера

8-72-532-31-629

21.

Шардаринский районный отдел

Шардаринский район, г. Шардара, тупик Шардара дом без номера

8-72-535-21-583

      Приложение 2
      к регламенту оказания
      государственной услуги
      «Назначение жилищной помощи»

Перечень уполномоченных органов
по оказанию государственной услуги

№ п/п

Наименование уполномоченного органа

Юридический адрес расположения уполномоченного органа (город, район, улица, № дома (квартира), адрес электронный почты)

Код города, района и номер телефона

График работы

1

2

3

4

5

1

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Байдибекского района»

Байдибекский район, село Шаян, улица Ауезова, дом без номера, gauharbaidibek@mail.ru

8(72548) 2-16-35 2-11-86

ежедневно, кроме выходных и праздничных дней, с 9-00 до 18-00, обеденный перерыв с 13-00 до 14-00

2

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Казыгуртского района»

Казыгуртский район, село Казыгурт, улица Д.Кунаева, дом № 88,
kgz_enbek@mail.ru

8(72539) 2-16-70 2-12-18

3

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Мактааральского района»

Мактааральский район, город Жетысай, улица Ш.Айманова, дом № 1, nurgan_1986_18@mail.ru

8(72534) 6-32-73 6-11-59

4

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Ордабасынского района»

Ордабасынский район, село Темирлан, улица Т.Аубакирова, дом № 2, ord_tszn@mail.ru

8(72530) 2-17-67 2-20-41

5

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Отырарского района»

Отырарский район, село Шаульдер, улица О.Баймишова, дом № 12,
amantai44@mail.ru

8(72544) 2-13-88 2-10-03

6

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Сайрамского района»

Сайрамский район, село Аксукент, улица Абылай хана, дом № 66,
gulzara66@mail.ru

8(72531) 2-10-90 2-22-99

7

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Сарыагашского района»

Сарыагашский район, город Сарыагаш, улица С. Исмайлова, дом без номера, sarygazhozn@mail.ru

8(72537) 2-15-43 2-35-95

8

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Сузакского района»

Сузакский район, село Шолаккорган, улица Айтеке би, дом № 39,
coz-zan@mail.ru

8(72546) 4-14-36 4-33-20

9

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Толебийского района»

Толебийский район, город Ленгер, улица Толеби, дом без номера,
tol_tszn@mail.ru

8(72547) 6-29-90 6-28-85

10

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Тюлькубасского района»

Тюлькубасский район, село Т. Рыскулов, улица Т.Рыскулова, дом № 318,
tul_tszn@mail.ru

8(72538) 5-21-59 5-17-25

11

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Шардаринского района»

Шардаринский район, город Шардара, улица Казыбек би, дом без номера,
shar_tszn@mail.ru

8(72535) 2-27-61 2-15-31

12

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ города Арыс»

город Арыс, улица Толеби, дом без номера, ar_tszn@mail.ru

8(72540) 2-0198 2-01-99

13

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ города Кентау»

город Кентау, улица Толеби, дом № 55, adik_kent@mail.ru

8(72536) 3-25-88 3 -28-16

14

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ города Туркестан»

город Туркестан, улица Т.Татибаева, дом без номера, tur_szn@mail.ru

8(72533) 3-24-51 3-11-62

15

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ города Шымкент»

город Шымкент, улица Толеби, дом № 21, oz_sp@mail.ru

8(7252) 53-41-77 53-65-78

      Приложение 3
      к регламенту оказания
      государственной услуги
      «Назначение жилищной помощи»

Описание
      последовательности и взаимодействие административных
действий (процедур)

Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Инспектор
Центра

Инспектор
накопительного
отдела

Инспектор
накопительного
отдела

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Прием
документов

Расписывается
в журнале и
собирает
документы

Составляет
реестр и
направляет
документы

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Регистрация
в журнале и
выдача расписки

Сбор
документов в
накопительный
отдел

Отправка
документов в уполномоченный орган

Сроки исполнения

30 минут

3 раза в день

Не менее
двух раз в
день

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

4

5

6

Наименование СФЕ

Сотрудник канцелярии уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Ответственный
исполнитель уполномоченного органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Прием
документов,
регистрация

Ознакомление с корреспонденцией, определение
ответственного исполнителя уполномоченного органа

Осуществление проверки полноты
документов,
подготовка мотивированного отказа или оформление уведомления

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-распорядительное
решение)

Направление
документов
руководству
для наложения
резолюции

Наложение
резолюции,
отправка
ответственному исполнителю уполномоченного органа

Передача
документов в уполномоченный орган

Сроки исполнения

1 час

1 час

В течение 10 календарных дней

№ действия (хода,
потока работ)

7

8

9

Наименование СФЕ

Руководитель уполномоченного органа

Ответственный
исполнитель уполномоченного органа

Инспектор Центра

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Ознакомление с корреспонденцией

Регистрация уведомления в книге, выдача мотивированного отказа или уведомления потребителю или передача в Центр

Выдача мотивированного отказа или уведомления

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-распорядительное
решение)

Подписание документа

Выдача уведомления либо мотивированного отказа потребителю
или передаче в Центр

Расписка о выдаче уведомления или мотивированного отказа потребителю

Сроки исполнения

30 минут

В течение рабочего дня

В течение рабочего дня

Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс.

Группа 1
СФЕ
Инспектор
Центра

Группа 2
СФЕ
сотрудник канцелярии
уполномоченного органа

Группа 3
СФЕ
Руководитель уполномоченного органа

Действие № 1
Прием документов,
выдача расписки,
регистрация заявления, направление документов в
уполномоченный орган

Действие № 2
Прием заявления из Центров или от потребителя, регистрация, направление
заявления руководителю уполномоченного органа

Действие № 3
Определение ответственного исполнителя уполномоченного органа для исполнения, наложение резолюции


Действие № 4
Рассмотрение заявления,
подготовка уведомления

Действие № 5
Подписание уведомления


Действие № 6
Регистрация уведомления в книге



Действие № 7
Передача уведомления в Центр или выдача потребителю


Действие № 8
Выдача уведомления потребителю в Центре



Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс.

Группа 1
СФЕ
Инспектор
Центра

Группа 2
СФЕ
Ответственный исполнитель
уполномоченного органа

Группа 3
СФЕ
Руководитель уполномоченного органа

Действие № 1
Прием документов,
выдача расписки,
регистрация заявления, направление документов в уполномоченный орган

Действие № 2
Прием заявления
из Центров или от потребителя,
регистрация, направление
заявления руководителю уполномоченного органа

Действие № 3
Определение
ответственного исполнителя уполномоченного органа для исполнения,
наложение резолюции


Действие № 4
Рассмотрение заявления. Подготовка мотивированного отказа

Действие № 5
Подписание мотивированного отказа


Действие № 6
Передача  мотивированного отказа в Центр или выдача
потребителю


Действие № 7
Выдача мотивированного отказа потребителю в Центре



      Приложение 4
      к регламенту оказания
      государственной услуги
      «Назначение жилищной помощи»

Схемы,
отражающие взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий