"Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2013 жылғы 29 сәуірдегі № 114 қаулысы. Жамбыл облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 19 маусымда № 1961 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2014 жылғы 3 сәуірдегі № 109 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 03.04.2014 № 109 қаулысымен.

      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы  сақталған.

      «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27 бабына, «Мәдениет саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» «Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 17 қаңтардағы № 83 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 19 желтоқсандағы № 1614 қаулысына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. «Әкетiлетiн және әкелiнетiн заттың мәдени құндылығының болуы туралы қорытынды беру» мемлекеттiк қызмет көрсету регламентін бекіту туралы» Жамбыл облысы әкімдігінің 2012 жылғы 24 тамыздағы № 240 қаулысының (нормативтiк құқықтық актiлердiң мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiне № 1826 болып тiркелген, 2012 жылғы 6 қазанда «Ақ жол» № 128 (17645) және 2012 жылғы 6 қазанда «Знамя труда» № 115 (17675) облыстық газеттерiнде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімі аппаратының басшысы Болат Әлмұханұлы Исақовқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      
      Облыс әкімі                                Қ. Бозымбаев

«КЕЛІСІЛДІ»
Қазақстан Республикасының
Көлік және коммуникация министрі
А. Жұмағалиев
29 сәуір 2013 жыл

Жамбыл облысы әкімдігінің
2013 жылғы 29 сәуірдегі
№ 114 қаулысымен бекітілген

«Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. «Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру» мемлекеттік электрондық қызметі (бұдан әрі –мемлекеттік қызмет) «Жамбыл облысы әкімдігінің мәдениет басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – қызмет беруші), «электрондық үкімет»: www.e.gov.kz веб-порталы немесе www.elicense.kz «Е-лицензиялау» веб-портал арқылы (бұдан әрі – веб-портал) көрсетіледі.
      2. «Мәдениет саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 17 қаңтардағы № 83 Қаулысымен бекітілген «Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру» мемлекеттік қызмет Стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартылулар:
      1) ақпараттық жүйе - аппараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беру үшін арналған жүйе (бұдан әрі – ақпараттық жүйе);
      2) «электрондық үкіметтің» веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтер көрсетуге қол жеткізудің бірыңғай терезесі болатын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – электрондық үкіметтің веб-порталы);
      3) «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталы – берілген, қайта ресімделген, тоқтатылған, қайта басталған және әрекет етуін тоқтатқан лицензиялар, сондай-ақ лицензиялар беретін лицензиялардың сәйкестендірме нөмірін орталықтандырып қалыптастыратын лицензияланатын қызмет түрін жүзеге асыратын лицензиаттың филиалдары, өкілдіктері (объекттері, пункттері, учаскелері) туралы мәліметтерді қамтитын ақпараттық жүйе (бұдан әрі - «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе);
      4) «электрондық үкімет» шлюзі – электрондық қызметтерді іске асыру шеңберінде «электрондық үкімет» ақпараттық жүйелерін ықпалдастыру үшін арналған ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – электрондық үкімет шлюзі );
      5) мәдени құндылық – зайырлы және діни сипаттағы мәдени мұра заты, сондай-ақ тарихи, көркем, ғылыми немесе өзге де мәдени маңызы бар өзге де құндылықтар;
      6) мәдени құндылықтарды уақытша әкету жөніндегі сараптама комиссиясының қорытындысы – Қазақстан Республикасынан әкетілетін заттың мәдени құндылығын белгілейтін мәдени құндылықтарды уақытша әкету жөніндегі сараптама комиссиясы беретін белгіленген үлгідегі құжат (бұдан әрі - қорытынды);
      7) «заңды тұлғалар» мемлекеттік дерек қоры - ақпаратты автоматтандырылған түрде жинау, сақтау және өңдеу, Қазақстан Республикасының аумағында қызметін жүзеге асыратын заңды тұлағалардың, филиалдардың, өкілдіктердің және жеке бірлескен кәсіпкерлік субъектілерінің бірыңғай ұлттық сәйкестендірілуін енгізу мақсатында бизнес-сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізілімін жасауға және мемлекеттік басқару органдарына және олардың өкілеттілігі шеңберінде өзге де субъектілерге Қазақстан Республикасының заңнамасымен сәйкес олар туралы өзекті және нақты мәліметтерді беруге арналған ақпараттық жүйесі (бұдан әрі - «заңды тұлғалар» мемлекеттік дерек қоры);
      8) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керісiнше нысанға өзгерту қажет кезiнде қызметтердi көрсету үдерiсiнде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуi;
      9) жеке сәйкестендіру нөмірі - жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – жеке сәйкестендіру нөмірі);
      10) бизнес сәйкестендіру нөмірі - бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметтерді жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) және жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – бизнес сәйкестендіру нөмірі);
      11) пайдаланушы - оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект;
      12) транзакциялық қызметтер - пайдаланушыларға ақпаратпен өзара алмасу, төлемдерді жүргізу және электрондық цифрлық қолтаңба пайдаланумен басқа әрекеттерді талап ететін электрондық ақпараттық ресурстарды ұсыну қызметтері;
      13) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар терімі (бұдан әрі – электрондық цифрлық қолтаңба);
      14) электрондық құжат - ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      15) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер (бұдан әрі - электрондық мемлекеттік қызметтер);
      16) құрылымдық-функционалды бірліктер - электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдар құрылымдық бөлімшелерінің, мемлекеттік мекемелердің немесе басқа ұйымдардың тізбесі (бұдан әрі – құрылымдық - функционалды бірліктер);
      17) өтініш беруші – мәдени құндылықтарды Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге уақытша әкету құқығына куәлік алу үшін жүгінген жеке немесе заңды тұлға;
      18) сараптама комиссиясы – облыстың, республикалық маңызы бар қала мен астананың жергілікті атқарушы органы құрайтын мәдени құндылықтарды уақытша әкету жөнiндегі комиссия;
      19) сараптама – сараптама комиссиясының уақытша әкетуге мәлімделген заттардың мәдени құндылығын айқындау мақсатында өткізетін рәсімі;

2. Қызмет берушінің электрондық мемлекеттік қызмет бойынша әрекетінің тәртібі

      6. Қызмет берушінің электрондық үкіметінің порталы арқылы әрекеттері мен шешімдері (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы қызметтік өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы) осы Регламенттің 2 қосымшасында келтірілген:
      1) тұтынушы электрондық үкіметінің порталына тіркелуді компьютердің интернет-браузеріне сақталған өзінің электрондық цифрлық қолтаңба тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (электрондық үкіметінің порталында тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1 үдеріс - тұтынушының электрондық цифрлық қолтаңбасының тіркеу куәлігін компьютердің интернет-браузеріне бекітуі, мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының электрондық үкіметінің порталындағы парольді енгізуі (авторландыру үдерісі);
      3) 1 шарт – жеке сәйкестендіру нөмірі және пароль арқылы тіркелген тұтынушы туралы деректердің дұрыстығын электрондық үкіметінің порталында тексеру;
      4) 2 үдеріс - тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты, электрондық үкіметінің порталында авторландырудан бас тарту хабарламасын қалыптастыру;
      5) 3 үдеріс - тұтынушының «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталынан осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, тұтынушының нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу);
      6) 4 үдеріс – сұрауды куәландыру (қол қою) үшін тұтынушының электрондық цифрлық қолтаңбасын тіркеу куәлігін таңдауы;
      7) 2 шарт – электрондық үкіметінің веб-порталында электрондық цифрлік қолтаңбаны тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және тізімде қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сауалда және электрондық цифрлік қолтаңбаның тіркеу куәлігінде көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі арасындағы сәйкестендірме деректерге сәйкес келуін тексеру;
      8) 5 үдеріс - тұтынушының электрондық цифрлік қолтаңбаның түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6 үдеріс - тұтынушының электрондық цифрлік қолтаңбасы көмегімен сауалдың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) және оған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің электрондық түрде бекітілген құжаттарын куәландыруы (қол қоюы);
      10) 7 үдеріс - «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қорының ақпараттық жүйесінде электрондық құжатты (тұтынушының сауалын) тіркеу және «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында сауалды өңдеу;
      11) 3 шарт – тұтынушыны Стандарт талаптарына және қорытынды беру негіздеріне сәйкестігін қызмет берушінің тексеруі;
      12) 8 үдеріс - «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесіндегі тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      13) 9 үдеріс - тұтынушының «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесінде қалыптастырған қызмет нәтижесін (қағаз тасығышта немесе электрондық құжат түрінде мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру «келісіледі/келісілмейді» нәтижесімен мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап) алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлік қолтаңбасын пайдаланумен құрастырылады.
      7. Қызмет беруші арқылы қадамдық әрекеттер және шешімдер (қызмет көрсетуші арқылы қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттің № 2 диаграммасы) осы Регламенттің 2 қосымшасында келтірілген:
      1) 1 үдеріс - қызмет беруші қызметкерінің мемлекеттік қызметті көрсету үшін «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесіне логині мен паролін енгізу (авторландыру үдерісі);
      2) 1 шарт – жеке сәйкестендіру нөмірі және пароль арқылы тіркелген қызмет беруші қызметкері туралы деректердің дұрыстығын «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында тексеру;
      3) 2 үдеріс - «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесінде қызмет беруші қызметкері деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      4) 3 үдеріс - қызмет беруші қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсетуге арналған сауал нысанын экранға шығаруы және тұтынушының деректерін енгізу;
      5) 4 үдеріс – жеке тұлға мемлекеттік дерек қорына, заңды тұлға мемлекеттік дерек қорына «электрондық үкімет» шлюзі арқылы тұтынушының деректері туралы сұрау салуды жолдауы;
      6) 2 шарт – жеке тұлға мемлекеттік дерек қорында, заңды тұлға мемлекеттік дерек қорында тұтынушы деректерінің болуын тексеру;
      7) 5 үдеріс – жеке тұлға мемлекеттік дерек қорында, заңды тұлға мемлекеттік дерек қорында тұтынушы деректерінің болмауымен байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны құрастыру;
      8) 6 үдеріс - сауал нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуын белгілеу бөлігінде толтыру және қызмет беруші қызметкерінің тұтынушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеу және оларды сауал нысанына бекіту;
      9) 7 үдеріс - «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында сұрау салуды тіркеу және «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында қызметті өңдеу;
      10) 3 шарт - тұтынушының біліктілік талаптарына және қорытынды беру негіздеріне сәйкестігін қызмет берушімен тексеру;
      11) 8 үдеріс - «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесінде тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты, сұрау салынған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      12) 9 үдеріс - тұтынушының «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесінде қалыптастырған қызмет нәтижесін (қағаз тасығышта немесе электрондық құжат түрінде мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру «келісіледі/келісілмейді» нәтижесімен мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап) алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасын пайдаланумен құрастырылады.
      8. Қызмет көрсетуге арналған сұрау салу нысаны және қызметке жауап www.elicense.kz «Е-лицензиялау» веб-порталында келтірілген.
      9. Алушымен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша сұраныстың орындалу мәртебесін тексеру әдісі: «электрондық үкімет» порталында «қызмет алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ уәкілетті органға жүгінген кезде.
      10. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету туралы қажетті ақпаратты және кеңесті сall – орталық (1414) телефоны арқылы алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісі кезіндегі өзара іс-әрекет тәртібінің сипаттамасы

      11. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiне қатысатын құрылымдық-функционалды бірліктер - қызмет берушінің қызметкері.
      12. Әр іс-қимылдың орындалу (рәсім, функция, операция) әрекетінің жүйелілігі мен мерзімі көрсетілген тақталы мәтіндік сипаттамасы осы Регламенттің 1 қосымшасында келтірілген.
      13. Осы Регламенттің 2 қосымшасында іс-әрекеттер (№ 12 диаграммалар) іс-қимылының қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін диаграммалар берілген.
      14. Осы Регламенттің 3,4,5 қосымшасында электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне сәйкес ұсынылуы тиіс бланкілердің нысандары, үлгілері көрсетілген.
      15. Алушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 6 қосымшасына сәйкес, сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      16. Алушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) адамның конституциялық құқықтарын және бостандықтарын сақтау;
      2) қызметтік борышын атқару кезінде заңдылықты сақтау;
      3) мемлекеттік қызметті алушымен жұмыс кезінде сыпайылық таныту;
      4) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толыққанды ақпарат беру;
      5) өтініштерді қарау кезінде лауазымды тұлға қызметінің ашықтығы;
      6) мемлекеттік қызметті алушы құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету;
      7) құпиялық (рұқсат етілмеген іс-қимылдармен ақпараттарды алудан қорғау).
      17. Электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсетудің техникалық талаптар:
      1) ғаламторға шығу;
      2) қорытынды берілетін тұлғада жеке сәйкестендіру нөмірі / бизнес сәйкестендіру нөмірінің болуы;
      3) «электрондық үкіметтің» веб-порталында авторластыру;
      4) электрондық цифрлы қолтаңбаның пайдаланушыда болуы

Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру»
мемлекеттік электрондық қызмет
регламентіне 1-қосымша

«Электрондық үкіметтің» веб-порталы және құрылымдық-функционалды бірлік арқылы іс-қимылдарды сиппатау

Іс-әрекет № (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

4

Құрылымдық-функционалды бірліктер атауы

Тұтынушы

«Электрондық үкіметтің» веб-порталы

Тұтынушы

Тұтынушы

Іс-әрекет атауы (үдеріс, рәсім, операциялар) және олардың сипаттамасы

Тұтынушының электрондық цифрлық қолтаңбаны тіркеу куәлігін компьютердің интернет-браузеріне бекіту

Тұтынушының деректеріндегі бұзушылықтармен байланысты бас тарту хабарламасын қалыптастырады

Қажетті құжаттарды электрондық түрде бекітумен сауал деректерін қалыптастырады және қызметті таңдайды

Куәландыру (қол қою) үшін электрондық цифрлық қолтаңба таңдауы

Аяқтау нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдастыру- реттеу шешімі)

Сұрау салудың сәтті қалыптасуы жөнінде хабарламаның көрсетілуі

Сұрау салынатын электронды мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту хабарламасын қалыптастыру

Сұрау салудың сәтті қалыптасуы жөнінде хабарламаның көрсетілуі

Сауалды маршрутиза-циялау

Орындау мерзімі

10-15 секунд

20 секунд

1,5 минут

10-15 секунд

Келесі іс-әрекет нөмірі

2-Тұтынушы деректерінде бұзушылықтар болғанда; 3-Авторландыру сәтті өткенде

-


7- Электрондық цифрлық қолтаңба қателік болғанда; 8 - Электрондық цифрлық қолтаңба қате болмағанда

кестенің жалғасы:

Іс-әрекет № (жұмыс барысы, ағыны)

5

6

7

8

9

Құрылымдық-функционалды бірліктер атауы

«Электрондық үкіметтің» веб-порталы

Тұтынушы

«Электрондық үкіметтің» веб-порталы

«Электрондық үкіметтің» веб-порталы

«Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталы

Іс-әрекет атауы (үдеріс, рәсім, операциялар) және олардың сипаттамасы

Тұтынушының электрондық цифрлық қолтаңба түпнұсқалығының расталмауына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Электрондық цифрлық қолтаңба көмегімен сауалды куәландыру (қол қою)

Мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында электрондық құжатты (тұтынушының сауалын) тіркеу

«Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында тұтынушының деректеріндегі бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық құжат (қорытынды)

Аяқтау нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдастыру- реттеу шешімі)

Сұрау салынатын электронды мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту хабар-ламасын қалыптастыру

Сауалды маршрутизациялау

Сауалды тіркеу және өтінімге нөмір беру

Сұрау салынатын электронды мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту хабарламасын қалыптастыру

Қорытынды

Орындалу мерзімі

10-15 секунд

1,5 минут

1,5минут

-

1) Алдын ала сараптама үшін мемлекеттік экологиялық сараптамаға түскен құжаттаманың түскен күнінен бастап бес жұмыс күнінен артық емес; 2) Алдын ала сараптамадан өтсе – бір айдан артық емес 3)Қайталап мемлекеттік экологиялық сараптама жүргізу үшін – он жұмыс күнінен артық емес

Келесі іс-әрекет нөмірі

-

-

9 – Тұтынушының біліктілік талаптарына және қорытынды беру негіздеріне сәйкестігін қызмет берушінің тексеруі

-

-

2 Кесте. Қызмет көрсетуші арқылы құрылымдық -функционалды бірлік іс - әрекеттің сипаттамасы

Іс-әрекет № (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

4

Құрылымдық-функционалды бірліктер атауы

Қызмет беруші

«Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталы

Қызмет беруші

«Заңды тұлғалар» мемлекеттік дерек қоры «жеке тұлғалар» мемлекеттік дерек қоры

Іс-әрекет атауы (үдеріс, рәсім, операциялар) және олардың сипаттамасы

«Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында авторландырылады

Деректерде бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту хабарламасын қалыптастырады

Қызмет көрсетушінің қызметкерімен қызметті таңдауы
 

Тұтынушының деректерін тексеруге сұрау салуды «заңды тұлғалар» мемлекеттік дерек қоры «жеке тұлғалар» мемлекеттік дерек қорына жолдау

Аяқтау нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдастыру- реттеу шешімі)

Сұрау салудың сәтті қалыптасуы жөнінде хабарламаның көрсетілуі

Сұрау салынатын электронды мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту хабарламасын қалыптастыру

Сұрау салудың сәтті қалыптасуы жөнінде хабарламаның көрсетілуі

Сауалды маршрутизациялау

Орындау мерзімі

10-15 секунд

20 секунд

1,5 минут

10-15 секунд

Келесі іс-әрекет нөмірі

1-«Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталындақызмет көрсетушінің қызметкерінің логин және пароль деректерінің түпнұсқалығын тексеру

-


5- Тұтынушы деректерінде бұзушылықтар болғанда; 5 - Авторландыру сәтті өткенде

кестенің жалғасы

Іс-әрекет № (жұмыс барысы, ағыны)

5

6

7

8

9

Құрылымдық-функционалды бірліктер атауы

«Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталы

Қызмет беруші

«Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталы

«Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталы

«Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталы

Іс-әрекет атауы (үдеріс, рәсім, операциялар) және олардың сипаттамасы

Деректерде бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту хабарламасын қалыптастыру

Сауал нысанын толтыру және құжаттарды бекіту

«Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында электрондық құжатты тіркеу және «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйедегі қызметті өңдеу

Тұтынушының «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында деректердің бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту хабарламасын қалыптастыру

Электрондық құжат (қорытынды)

Аяқтау нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдастыру- реттеу шешімі)

Сұрау салынатын электронды мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту хабарламасын қалыптастыру

Сауалды маршрутизациялау

Сауалды тіркеу және өтінімге нөмір беру

Сұрау салынатын электронды мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту хабарламасын қалыптастыру

Қорытынды

Орындалу мерзімі

10-15 секунд

1,5 минут

1,5 минут

-

1) Алдын ала сараптама үшін мемлекеттік экологиялық сараптамаға түскен құжаттаманың түскен күнінен бастап бес жұмыс күні-нен аспайды; 2)Алдын ала сараптамадан өтсе бір айдан аспайды 3)Қайталап мемлекеттік экологиялық сараптама жүргізу үшін он жұмыс күнінен артық емес

Келесі іс-әрекет нөмірі

-

-

8- Егер «Е-лицензиялау» мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында сұрау салу бойынша деректер болмаса, 9-Егер сұрау салу бойынша деректер табылса



Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру»
мемлекеттік электрондық қызмет
регламентіне 2-қосымша

«Электрондық үкіметтің» веб-порталы арқылы электронды мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалды өзара іс- қимылдың № 1 диаграммасы

«Электрондық үкіметтің» веб-порталы арқылы электронды мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі өзара іс- қимылдың № 2 диаграммасы

  Шартты белгілер:

Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру»
мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша

«Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына күәлік беру»
мемлекеттік қызмет регламентіне
4-қосымша

Нысан

____________________________________
(облыстың, республикалық маңызы бар қаланың,

______________________________________
астананың жергілікті атқарушы органы)

______________________________________

______________________________________
(өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты)

ӨТІНІШ

Мынадай мәдениет құндылықтарын 1) ________________________________

2) ________________________________________________________________

3) ________________________________________________________________

4) ________________________________________________________________

5) ________________________________________________________________
мақсатында

__________________________________________________________________
(елдің атауы және орналасқан жері)
уақытша әкету құқығына куәлік беруіңізді сұраймыз.

__________________________________________________________________

Өтініш берушінің деректері:______________________________________
(Т.А.Ә., туылған күні, азаматтығы, төлқұжат немесе жеке куәлігінің нөмірі,

_____________________________________________________________________
оның берілген күні, тұратын жері, байланыс телефондары немесе заңды тұлғаның деректемелері) _____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

Қолы__________________ Мерзімі __________________

М.О.

«Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына күәлік беру»
мемлекеттік қызмет регламентіне
5-қосымша

__________________________________________________________________
(облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органы)
Мәдени құндылықтарды уақытша әкету жөнiндегі сараптама комиссиясы

ҚОРЫТЫНДЫ

№ ____

_____________ қаласы «___» _______ 20___ ж.
1. Өтініш беруші___________________________________________________
Т.А.Ә. немесе заңды тұлғаның атауы)

_________________________________________________________________

2. Өтініш берушінің деректері:___________________________________
(азаматтығы, төлқұжат немесе жеке куәлігінің нөмірі,

__________________________________________________________________
оның берілген күні немесе заңды тұлғаның деректемелері)

__________________________________________________________________
3. Өтініш берушінің қызметі:_________________________________________

4. Әкетудің (уақытша әкетудің) мақсаты: _____________________________

5. Сараптамаға ____________________________________________ ұсынылды
(заттың атауы, жазбаша саны)

6. Заттың сипаттамасы: ______________________________________________

_____________________________________________________________________
(түпнұсқа, авторы, жасалған уақыты мен жері, материалы және орындалу техникасы,

__________________________________________________________________
өлшемі, салмағы, сақталуы)

Қорытынды: _______________________________________________________

_________________________________________________________________
(мәдени құндылығы бар немесе жоқ,

__________________________________________________________________
уақытша әкету мүмкіндігі туралы ұсыным)

Сараптама комиссиясының
төрағасы:

Комиссия мүшелері:
____________________ (Т.А.Ә.)

____________________ (Т.А.Ә.)
М.О.

____________________ (Т.А.Ә.)

____________________ (Т.А.Ә.)

«Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру»
мемлекеттік электрондық қызмет
регламентіне 6-қосымша

Электрондық мемлекеттiк қызметтерiнiң «сапа» және «қолжетiмдiлiк» көрсеткiштерiн анықтау үшiн сауалнаманың нысаны

____________________________________________________
(қызметтің атауы)

1. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
1) қанағаттанған жоқпын;
2) ішінара қанағаттанамын;
3) қанағаттанамын.
2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
1) қанағаттанған жоқпын;
2) ішінара қанағаттанамын;
3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей"

Постановление Жамбылского областного акимата от 29 апреля 2013 года № 114 Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 19 июня 2013 года № 1961. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 3 апреля 2014 года № 109

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 03.04.2014 № 109.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», постановлением Правительства Республики Казахстан от 19 декабря 2012 года № 1614 «О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 17 января 2012 года № 83 «Об утверждении стандартов государственных услуг в области культуры и внесении дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам»» акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей».
      2. Признать утратившим силу постановление акимата Жамбылской области от 24 августа 2012 года № 240 «Об утверждении регламента государственной услуги «Выдача заключения о наличии культурной ценности у вывозимого и ввозимого предмета» (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 1826, опубликовано в газетах «Знамя труда» от 6 октября 2012 года № 115 (17675) и «Ак жол» от 6 октября 2012 года № 128 (17645)).
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима области Исакова Булата Альмухановича.
      4. Настоящее постановление вступает силу с момента государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      
      Аким области                               К. Бозумбаев

«СОГЛАСОВАНО»
Министр транспорта и коммуникации
Республики Казахстан
А. Жумагалиев
29 апреля 2013 год

Утвержден постановлением
акимата Жамбылской области
от 29 апреля 2013 года № 114

Регламент электронной государственной услуги «Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей» 1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей» (далее – государственная услуга) предоставляется коммунальным государственным учреждением «Управлением культуры акимата Жамбылской области» (далее – услугодатель), а также через веб-портал «электронного правительства» www.e.gov.kz или веб-портал «Е-лицензирование» www.elicense.kz (далее – веб-портал).
      2. Услуга предоставляется на основании Стандарта государственной услуги «Об утверждении стандартов государственных услуг в области культуры и внесении дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам» Постановление Правительства Республики Казахстан от 17 января 2012 года № 83 «Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей» (далее – Стандарт).
      3. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) информационная система - система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – информационная система);
      2) веб-портал «электронного правительства» - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее - веб-портал электронного правительства);
      3) веб-портал информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» – информационная система, содержащая сведения о выданных, переоформленных, приостановленных, возобновленных и прекративших действие лицензиях, а также филиалах, представительствах (объектах, пунктах, участках) лицензиата, осуществляющих лицензируемый вид (подвид) деятельности, которая централизованно формирует идентификационный номер лицензий, выдаваемых лицензиарами (далее – веб-портал информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование»);
      4) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – шлюз электронного правительства);
      5) культурная ценность – предмет культурного наследия светского и религиозного характера, а также иные ценности, имеющие историческое, художественное, научное или иное культурное значение;
      6) заключение экспертной комиссии по временному вывозу культурных ценностей – документ установленного образца, выдаваемый экспертной комиссией по временному вывозу культурных ценностей, устанавливающий культурную ценность вывозимого предмета из Республики Казахстан (далее - заключение);
      7) государственная база данных «юридические лица» – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – государственная база данных «юридические лица»);
      8) медиа-разрыв – чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      9) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – индивидуальный идентификационный номер);
      10) бизнес-идентификационный номер – уникальный номер формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – бизнес - идентификационный номер);
      11) пользователь - субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      12) транзакционные услуги - услуги по предоставлению электронных информационных ресурсов пользователям, требующие взаимный обмен информацией, проведение платежей и иные действия, в том числе с использованием электронной цифровой подписи;
      13) электронная цифровая подпись - набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – электронная цифровая подпись);
      14) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      15) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий (далее - электронная государственная услуга);
      16) структурно–функциональные единицы - перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций и информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги (далее – структурно - функциональные единицы);
      17) заявитель – физическое или юридическое лицо, обратившееся для получения свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей за пределы Республики Казахстан;
      18) экспертная комиссия – комиссия по временному вывозу культурных ценностей, создаваемая местным исполнительным органом области, города республиканского значения и столицы;
      19) экспертиза – процедура, проводимая экспертной комиссией с целью определения культурной ценности предмета, заявленного к временному вывозу.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения через портал электронного правительства (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на портале электронного правительства с помощью своего регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи, которая хранится в интернет-браузере компьютера потребителя (осуществляется для незарегистрированных потребителей на портал электронного правительства);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера потребителя регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи, процесс ввода потребителем пароля (процесс авторизации) на портале электронного правительства для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале электронного правительства подлинности данных о зарегистрированном потребителе через логин и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом электронного правительства сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 - выбор потребителем регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи для удостоверения (подписания) запроса;
      7) условие 2 – проверка на портале электронного правительства срока действия регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия регистрационном свидетельстве электронно цифровой подписи);
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности электронной цифровой подписи потребителя;
      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством электронной цифровой подписи потребителя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса потребителя) в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» и обработка запроса в информационной системе государственной базы данных «Е-лицензирование»;
      11) условие 3 – проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям Стандарта и основаниям для выдачи заключения;
      12) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование»;
      13) процесс 9 – получение потребителем результата услуги (Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей с выводом «согласовывается/не согласовывается», либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги на бумажном носителе либо в форме электронного документа), сформированной в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием электронно цифровой подписи уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных потребителя;
      5) процесс 4 – направление запроса через шлюз электронного правительства в государственную базу данных физические лица, государственную базу данных юридические лица о данных потребителя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных потребителя в государственную базу данных физические лица, государственную базу данных юридические лица;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в государственную базу данных физические лица, государственную базу данных юридические лица;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных потребителем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» и обработка услуги в информационной системе государственной базы данных «Е-лицензирование»;
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи заключения;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование»;
      12) процесс 9 – получение потребителем результата услуги (Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей с выводом «согласовывается/не согласовывается», либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги на бумажном носителе либо в форме электронного документа) сформированной информационной системой государственной базы данных «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием электронной цифровой подписи уполномоченного лица услугодателя.
      8. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены на веб-портале «Е-лицензирование» www.elicense.kz.
      9. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении в уполномоченный орган.
        10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону call-центра (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      11. Структурно–функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги – сотрудник услугодателя.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий в соответствии с их описаниями, приведены в приложении 2 (диаграммы № 12) к настоящему Регламенту.
      14. В приложениях 345 к настоящему Регламенту приведены формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги.
      15. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 6 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) соблюдение конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдение законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливость при работе с получателями государственной услуги;
      4) представление исчерпывающей информации об оказываемой государственной услуге;
      5) прозрачность деятельности должностных лиц при рассмотрении обращений;
      6) обеспечение сохранности документов получателя государственной услуги;
      7) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации).
      17. Техническое условие оказания электронной государственной услуги:
      1) выход в интернет;
      2) наличие индивидуального идентификационного номера / бизнес идентификационного номера у лица, которому выдается заключение;
      3) авторизация на веб–портале «электронного правительства»;
      4) наличие у пользователя электронной цифровой подписи.

Приложение 1 к Регламенту
электронной государственной услуги
"Выдача свидетельства на право
временного вывоза культурных ценностей"

Таблица 1. Описание действий структурно–функциональные единицы через веб-портал «электронного правительства»

№ действия(хода, потока работ)

1

2

3

4

Наименование структурно–функциональные единицы

Потребитель

Веб-портал «электронного правительства»

Потребитель

Потребитель

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прикрепление в интернет-браузер компьютера потребителя регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя

Выбирает услугу и формирует данные запроса прикреплением необходимых документов в электронном виде

Выбор электронной цифровой подписи для удостоверения (подписания) запроса

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Сроки исполнения

10–15 секунд

20 секунд

1,5 минуты

10–15 секунд

Номер следующего действия

2– Если есть нарушения в данных потребителя; 3–Если авторизация прошла успешно


7– Если в электронной цифровой подписи ошибка; 8 – Если электронной цифровой подписи без ошибки

продолжение таблицы:

№ действия(хода, потока работ)

5

6

7

8

9

Наименование структурно–функциональные единицы

Веб-портал «электронного правительства»

Потребитель

Веб-портал «электронного правительства»

Веб-портал «электронного правительства»

Веб-портал информационная система государственной базы данных «Е-лицензирование»

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Формирует сообщения об отказе в связи с не подтверждением подлинности электронной цифровой подписи потребителя

Удостоверение (подписание) запрос посредством электронной  цифровой подписи

Регистрация электронного документа заявление (запроса потребителя) в веб-портале информационной системы государственной базы данных

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование»

Электронный документ (заключение)

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Заключение

Сроки исполнения

10–15 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

-

1) Не более пяти рабочих дней со дня поступления документации на государственную экологическую экспертизу для предварительной экспертизы;

2)Прошедших предварительную экспертизу - не более одного месяца;

3)Для проведения повторной государственной экологической экспертизы - не более десяти рабочих дней

Номер следующего действия

-

-

9 -Проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи заключения

-

Таблица 2. Описание действий структурно–функциональные единицы через услугодателя

№ действия(хода, потока работ)

1

2

3

4

Наименование структурно–функциональные единицы

Услугодатель

Веб-портал информационная система государственной базы данных «Е-лицензирование»

Услугодатель

Государственная база данных «юридических лиц» государственная база данных «физических лиц»

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование»

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса на проверку данных потребителя в государственной базе данных «юридических лиц» государственной базе данных «физических лиц»

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Сроки исполнения

10–15 секунд

20 секунд

1,5 минуты

10-15 секунд

Номер следующего действия

1 - Проверка в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» подлинности данных логина и пароля сотрудника услугодателя


5– Если есть нарушения в данных потребителя; 6–Если авторизация прошла успешно

продолжение таблицы:

№ действия(хода, потока работ)

5

6

7

8

9

Наименование структурно–функциональные единицы

Веб-портал информационная система государственной базы данных «Е-лицензирование»

Услугодатель

Веб-портал информационная система государственной базы данных «Е-лицензирование»

Веб-портал информационная система государственной базы данных «Е-лицензирование»

Веб-портал информационная система государственной базы данных «Е-лицензирование»

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Заполнение формы запроса с прикреплением документов

Регистрация электронного документа в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» и обработка услуги в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование»

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование»

Электронный документ (заключение)

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Заключение

Сроки исполнения

10-15 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

-

1) Не более пяти рабочих дней со дня поступления документации на государственную экологическую экспертизу для предварительной экспертизы; 2)Прошедших предварительную экспертизу - не более одного месяца; 3)Для проведения повторной государственной экологической экспертизы - не более десяти рабочих дней

Номер следующего действия

-

-

8– Если в веб-портале информационной системы государственной базы данных «Е-лицензирование» отсутствуют данные по запросу; 9 – Если данные по запросу найдены

-

-

Приложение 2 к Регламенту
электронной государственной услуги
«Выдача свидетельства на право
временного вывоза культурных ценностей»

Диаграмма № 1 Функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через веб–портал «электронного правительства»

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через услугодателя

Условные обозначения:

Приложение 3 к Регламенту
электронной государственной услуги
«Выдача свидетельства на право
временного вывоза культурных ценностей»

Приложение 4 к Регламенту
электронной государственной услуги
«Выдача свидетельства на право
временного вывоза культурных ценностей»

Форма

______________________________________
(местный исполнительный орган области,

______________________________________
города республиканского значения, столицы)

от _____________________________________

______________________________________
(фамилия, имя, отчество или наименование заявителя)

ЗАЯВЛЕНИЕ

Прошу выдать свидетельство на право временного вывоза культурных ценностей

1) _______________________________________________________________

2) ________________________________________________________________

3) ________________________________________________________________

4) ________________________________________________________________

5) ________________________________________________________________

с целью ___________________________________________________________

________________________________________________________________
(наименование страны и местонахождение)

__________________________________________________________________

Данные заявителя: _________________________________________________

(ФИО, дата рождения, гражданство, номер паспорта или удостоверения личности,

_____________________________________________________________________
________________________
дата его выдачи, местожительство, контактный телефон или реквизиты юридического лица)

_____________________________________________________________________
________________________

_____________________________________________________________________
________________________

_____________________________________________________________________
________________________

Подпись__________________ Дата __________________

М.П.

Приложение 5 к Регламенту
электронной государственной услуги
«Выдача свидетельства на право
временного вывоза культурных ценностей»

Экспертная комиссия
по временному вывозу культурных ценностей

__________________________________________________________________
(местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы)

ЗАКЛЮЧЕНИЕ

№ ____

город _____________ «___» _______ 20___ г.

1. Заявитель_______________________________________________________
(Ф.И.О. или наименование юридического лица)

__________________________________________________________________
2. Данные заявителя:________________________________________________
(гражданство, номер паспорта или удостоверения личности,

__________________________________________________________________
дата его выдачи или реквизиты юридического лица)

__________________________________________________________________

3. Деятельность заявителя: __________________________________________

4. Цель вывоза (временного вывоза) __________________________________

5. Представлено на экспертизу _______________________________________
(название предмета, количество прописью)
6. Описание предмета _______________________________________________

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(подлинник, автор, место и время создания, материал и техника исполнения,
__________________________________________________________________
размер, вес, сохранность)

Заключение: _______________________________________________________
__________________________________________________________________
(имеет либо не имеет культурную ценность)

__________________________________________________________________

рекомендация о возможности временного вывоза)

Председатель экспертной
комиссии:

Члены комиссии:

____________________ (Ф.И.О.)

____________________ (Ф.И.О.)
____________________ (Ф.И.О.)
М.П.

___________________ (Ф.И.О.)
___________________ (Ф.И.О.)

Приложение 6 к Регламенту
электронной государственной услуги
«Выдача свидетельства на право
временного вывоза культурных ценностей»

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.