"ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы әкімдігінің 2013 жылғы 22 мамырдағы N 29/01 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 12 шілдеде N 2351 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы әкімдігінің 2014 жылғы 27 тамыздағы № 44/02 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы әкімдігінің 27.08.2014 № 44/02 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы", 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңдарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы", 2012 жылғы 8 тамыздағы N 1033 "Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлігі және жергілікті атқарушы органдар көрсететін қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы", 2012 жылғы 29 желтоқсанындағы N 1755 "Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы", 2010 жылғы 26 қазанындағы N 1116 "Электрондық мемлекеттік қызметінің үлгі регламентін бекіту туралы" қаулыларына және Қазақстан Республикасының Қоршаған ортаны қорғау министрінің 2007 жылғы 30 наурыздағы N 94-ө "Қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсат беру үшін құжаттардың нысандарын және оларды толтыру тәртібін бекіту туралы" (нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 4615 болып тіркелген) бұйрығына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қызметті ұйымдастыру мақсатында, Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау жетекшілік ететін облыс әкімінің орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы "ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы" қаулы оның алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қарағанды облысының әкімі                  Б. Әбдішев

      КЕЛІСІЛДІ

      Қазақстан Республикасы
      Көлік және коммуникация Министрі
      А. Жұмағалиев
      31.05.2013

Қарағанды облысы әкімдігінің
2013 жылғы 22 мамырдағы
N 29/01 қаулысымен
бекітілген

"ІІ, ІІІ және IV санат объектілері
үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру"
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру" электрондық мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – қызмет) "Қарағанды облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекет мекемесімен (бұдан әрі – қызмет беруші), халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы (бұдан әрі – орталық), сондай-ақ мекенжайы www.e.gov.kz бойынша "электрондық үкімет" веб-порталы және мекенжайы www.elicense.kz бойынша "Е-лицензиялау" веб-порталы арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2012 жылғы 8 тамыздағы N 1033 "Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлігі және жергілікті атқарушы органдар көрсететін қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекiтiлген "II, III және IV санат объектілеріне мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" мемлекеттiк қызмет Стандарты, Қазақстан Республикасының "Ақпараттандыру туралы" 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29-бабының 2 тармағы және "Электрондық мемлекеттік қызметінің үлгі регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 26 қазандағы N 1116 қаулысының негізінде және де 2007 жылғы 9 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Кодексі N 212 "Қазақстан Республикасының Экологиялық кодексі" сәйкес көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған (медиа - алшақтықты қамтитын электрондық мемлекеттік қызмет).
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық қызмет.
      5. Осы регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) ақпараттық жүйе – ақпараттық-бағдарламалық кешенді қолдану мен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру, және беру үшін арналған жүйе (бұдан әрі - АЖ);
      2) бизнес сәйкестендіру нөмірі – заңды тұлғаға (филиал мен өкілдікке) және бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметін жүзеге асыратын дара кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі - БСН);
      3) "Е-лицензиялау" веб-порталы - берiлген лицензиялардың қайта ресiмделген, тоқтаттырылған, қайта басталған және тоқтатқан әрекеттерi, сонымен бiрге лицензиаттармен берілетін лицензияның орталықтандырған сәйкестендiру нөмiрiн қалыптастыру (түр тармағы) қызмет түрін орындайтын лицензиаттардың филиалдар, (объектiлер, тармақтар, бөлiмшелер) өкiлдiктерi туралы мәлiмет болатын ақпараттық жүйе (бұдан әрi – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ);
      4) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға үшiн құрастырылатын бірегей нөмiр, соның iшiнде дербес кәсiпкерлiктiң түрiндегi қызмет орындайтын жеке кәсiпкер (бұдан әрі - ЖСН);
      5) "Жеке тұлға" мемлекеттік деректер базасы - Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес және өкілеттік шеңберінде мемлекеттік басқарма органдарына және өзге де субъектілерге олар туралы маңызды және сенімді мәліметтер беру және Қазақстан Республикасында жеке тұлғалардың сәйкестендіру бірлігін енгізу мақсатымен жеке сәйкестендiру нөмiрлерінің Ұлттық тiзiлiмін жасау, ақпаратты автоматизациялау жинағы, сақтау және өңдеу үшiн арналған ақпараттық жүйе(бұдан әрі - ЖТ МДБ);
      6) "Заңды тұлға" мемлекеттік деректер базасы - Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес және өкілеттік шеңберінде мемлекеттік басқарма органдарына және өзге де субъектілерге олар туралы маңызды және сенімді мәліметтер беру және Қазақстан Республикасында заңды тұлғалардың сәйкестендіру бірлігін енгізу мақсатымен бизнес-сәйкестендiру нөмiрлерінің Ұлттық тiзiлiмін жасау, ақпаратты автоматизациялау жинағы, сақтау және өңдеу үшiн арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЗТ МДБ);
      7) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі - Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары, және де осыған сәйкес министрліктер мен мекемелер жүйесі арқылы халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызметті жеткізу үдерісін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрi – ХҚКО АЖ);
      8) құрылымдық – функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) – мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі, мекемелер немесе өзге де ұйымдар және ақпараттық жүйелер;
      9) медиа-ажырау - қызметтерді көрсету үдерісінде қағаз және электронды құжат айналымының кезектесуі, мұндайда құжаттардың электронды түрден қағаз түріне немесе керісінше алмасуы қажет;
      10) пайдаланушы - қажеттi электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшiн ақпараттық жүйеге жүгiнетiн және оларды пайдаланатын субъект (тұтынушы, қызмет беруші);
      11) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      12) тұтынушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке немесе заңды тұлға;
      13) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      14) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологиялардың қолданылуымен электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
      15) "электрондық үкiметтiң" веб-порталы - нормативтiк құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкiметтiк ақпаратқа және электрондық мемлекеттiк қызметтерге қолжетiмдiлiктiң бiрыңғай терезесiн бiлдiретiн ақпараттық жүйе (бұдан әрi - ЭҮП);
      16) "электрондық үкiметтiң" шлюзi – электрондық қызметтi iске асыру аясында "электрондық үкiметтiң" ақпараттық жүйелерiн интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрi – ЭҮШ);
      17) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігін және мазмұнның өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар терімі (бұдан әрі – ЭЦҚ).

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету
жөніндегі қызмет беруші іс-әрекетінің тәртібі

      6. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы қадамдық іс-әрекеттері мен шешімдер (қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-әрекет N 1 диаграммасы) осы Регламенттің 2 қосымшасында көрсетілген:
      1) тұтынушы ЭҮП-те тіркелуді алушы компьютерінің ғаламтор-браузеріне сақтап қойған өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (ЭҮП–ке тіркелмеген алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс – мемлекеттік қызмет көрсету үшін тұтынушымен ЭҮП енгізу (авторизациялау үдерісі), тұтынушының компьютеріндегі ғаламтор-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін қосу;
      3) 1-шарт – тіркелген тұтынушы туралы деректердің дұрыстығын логин (БСН/ЖСН) және пароль арқылы ЭҮП тексеру;
      4) 2-үдеріс – тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты ЭҮП авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, тұтынушы нысанды толтыруы үшін сұраныс нысанын экранға шығару (деректерді енгізу) қажетті құжаттарды электрондық түрде сұрау салу нысанына қосу;
      6) 4-үдеріс – сұранысты куәландыру (қол қою) үшін тұтынушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      7) 2-шарт – ЭҮП-те ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және тіркеу куәлігінің қайта шақырылған (күші жойылған) тізімінде жоқтығын, сонымен қатар сәйкестендіру деректерінің сұраныс көрсетілген БСН/ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген БСН/ЖСН арасындағы сәйкестілігін тексеру;
      8) 5-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұралатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-үдеріс – мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранысты толтырылған нысанына (енгізілген деректерді) тұтынушының ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою);
      10) 7-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ электрондық құжатты (алушының сұранысы) тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ сұранысты өңдеу;
      11) 3-шарт – рұқсат беру үшін тұтынушының негізге және біліктілік талабына сәйкестілігін қызмет берушімен тексеру;
      12) 8-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұралынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      13) 9-үдеріс - тұтынушының "Е-лицензиялау" МДБ АЖ қалыптастырылған қызметті көрсету нәтижесін алуы (ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат). Электрондық құжат қызмет беруші уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ пайдалануымен қалыптастырылады.
      7. Қадамдық іс-әрекеттер мен шешімдер қызмет беруші арқылы (қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-әрекет N 2 диаграммасы) осы Регламенттің 2 қосымшасында келтірілген:
      1) 1-үдеріс – қызмет беруші қызметкердің электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да логин және парольді енгiзуі (авторизациялау үдерісі);
      2) 1-шарт - логин және пароль арқылы "Е-лицензиялау" МДБ АЖ қызмет беруші тіркелген қызметкер туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      3) 2-үдеріс - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұралынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      4) 3-үдеріс – қызмет берушінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және тұтынушы деректерін қызмет беруші қызметкері мен енгізу;
      5) 4-үдеріс – тұтынушы туралы сұранысты ЭҮШ арқылы ЖТ МДБ/ЗТ МДБ жіберу;
      6) 2-шарт – тұтынушының ЖТ МДБ/ЗТ МДБ деректерінің болуын тексеру;
      7) 5-үдеріс – тұтынушының ЖТ МДБ/ЗТ МДБ деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-үдеріс – тұтынушымен берілген қағаз нысандағы құжаттардың болуы және қажетті құжаттарды қызмет беруші қызметкерімен сканерден өткізу туралы белгіленген бөлімдегі сұраныс нысанын толтыру және оны сұраныс нысанына қосу;
      9) 7-үдеріс - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ сұранысты тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ қызмет көрсетуді өңдеу;
      10) 3-шарт – рұқсат беру үшін тұтынушының негізге және біліктілік талабына сәйкестілігін қызмет берушімен тексеру;
      11) 8-үдеріс - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұраныс қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 9-үдеріс – тұтынушының "Е-лицензиялау" МДБ АЖ қалыптастырылған қызметті көрсету нәтижесін алуы (ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат). Электрондық құжат қызмет беруші уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ пайдалануымен қалыптастырылады.
      Мемлекеттік қызметті қағаз тасымалдағышта алу үшін тұтынушы қағаз тасымалдағыштағы құжаттар пакетін қызмет көрсетушінің кеңсесі арқылы ұсынады.
      8. Оператордың АЖО ХҚКО АЖ Орталық арқылы қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-әрекет (N 3 диаграммасы) осы Регламенттің 2 қосымшасында көрсетілген:
      1) 1-үдеріс - Орталық операторының қызмет көрсету үшін логин және парольді АЖО ХҚКО АЖ енгiзу (авторизациялау үдерісі);
      2) 2-үдеріс – Орталық операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және Орталық операторының тұтынушы деректерін енгізу;
      3) 3-үдеріс - тұтынушы туралы сұранысты ЭҮШ арқылы ЖТ МДБ/ЗТ МДБ жіберу;
      4) 1-шарт - тұтынушының ЖТ МДБ/ЗТ МДБ деректерінің болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс - тұтынушының ЖТ МДБ/ЗТ МДБ деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс - тұтынушымен берілген қағаз нысандағы құжаттардың болуы және қажетті құжаттарды Орталық операторымен сканерден өткізу туралы белгіленген бөлімдегі сұраныс нысанын толтыру, оны сұраныс нысанына қосу және қызмет көрсетуге сұраныс толтырылған нысанына (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6-үдеріс – Орталық операторының ЭЦҚ куәландырылған (қолы қойылған) электрондық құжатты (тұтынушының сұранысы) ЭҮШ арқылы "Е-лицензиялау" МДБ АЖ жіберуі;
      8) 7-үдеріс - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ электрондық құжатты тіркеу;
      9) 2-шарт - рұқсат беру үшін тұтынушының негізге және біліктілік талабына сәйкестілігін қызмет берушімен тексеру;
      10) 8-үдеріс - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұраныс қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 9-үдеріс – тұтынушының Орталық операторы арқылы "Е-лицензиялау" МДБ АЖ қалыптастырылған қызметті көрсету нәтижесін алуы (ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат).
      Мемлекеттік қызметті қағаз тасымалдағышта ХҚКО арқылы алу үшін тұтынушы қағаз тасымалдағыштағы құжаттар пакетін ХҚКО-на ұсынады.
      9. "Е-лицензиялау" веб-порталында сұраныс нысанын толтыру және қызмет көрсетуге жауаптар келтірілген www.elicense.kz.
      10. Tұтынушының электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша орындау мәртебесін тексеру тәсілі: ЭҮП-ның "Алынған қызметтер тарихы" бөлімінде, сондай-ақ ЖАО немесе ХҚКО жолыққан кезде.
      11. Қызмет көрсету бойынша қажетті ақпарат пен кеңесті саll–центрдің: (1414) телефоны бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету
үдерісіндегі өзара іс-әрекет тәртібін сипаттау

      12. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ тізбесі:
      1) ЭҮП;
      2) ЭҮШ;
      3) "Е-лицензиялау" МДБ АЖ;
      4) ЖТ МДБ/ЗТ МДБ;
      5) ХҚО АЖ;
      6) АЖО ХҚКО АЖ;
      7) қызмет беруші.
      13. Әрбір іс-әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып, іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің, функцияларының, операцияларының) дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      14. Іс-әрекеттердің логикалық дәйектілігінің арасындағы (қызмет көрсету кезіндегі) өзара байланысты олардың сипаттамаларына сәйкес көрсететін диаграмма осы Регламенттің 2 қосымшасында келтірілген.
      15. "II, III және IV санаттағы нысандар үшін қоршаған ортаға эмиссия жасауға рұқсат беру" электронды мемлекеттік қызмет көрсетуге бланкілер нысандары осы регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген.
      16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелері осы Регламенттің 4 қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      17. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпараттың рұқсат етiлмеген алуынан қорғау);
      2) тұтастық (ақпараттың рұқсат етiлмеген өзгеруiнен қорғау);
      3) қол жетiмдiлiк (ақпараттың рұқсат етiлмеген ұстап қалуы және ресурстардан қорғау).
      18. Қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      интернетке немесе ресурсқа қол жеткізу үшін қажетті өзге қондырғыға шығатын компьютердің, ұялы телефонның болуы.

"ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін
қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру"
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша

      1. Кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ іс-әрекет сипаттамасы

1

Іс-әрекет N (жұмыстар барысы, ағыны)

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

Тұтынушы

ЭҮП

Тұтынушы

Тұтынушы

3

Іс-әрекет (үдерістің, рәсімдердің, операциялардың) атауы және олардың сипаттамалары

ЭЦҚ тіркеу куәлігін тұтынушының компьютеріндегі ғаламтор-браузерінде бекіту

Тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Қызметті таңдайды және сұраныс деректерін қажетті құжаттарды электрондық түрде бекіте отырып қалыптастырады

Куәландыру үшін сұранысқа (қол қою) ЭЦҚ таңдау

4

Аяқтау нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Сұраныстың сәтті қалыптастырылуының көрсетілуі

Сұралынатын электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұраныстың сәтті қалыптастырылуының көрсетілуі

Сұранысты бағыттау

5

Орындалу мерзімі

10-15 сек.

20 сек.

1,5 мин.

10-15 сек.

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

2 - егер тұтынушының деректерінде бұзушылық бар болса;
3 - егер авторизациялау сәтті өтсе

-

4

7 - егер ЭЦҚ қате болса;
8 - егер ЭЦҚ қатесіз болса

      кестенің жалғасы

5

6

7

8

9

ЭҮП

Тұтынушы

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

ЭҮП

Тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұранысты ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою)

"Е-лицензиялау" АЖ-да электрондық өтінім құжаттың (тұтынушының сұранысы) тіркеу және "Е-лицензиялау" АЖ-да сұранысты өңдеу

"Е-лицензиялау" АЖ-дағы тұтынушының деректерінде бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық құжат (Рұқсат)

Сұралынатын электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұранысты бағыттау

Өтінішке нөмір беру сұранысын тіркеу

Сұралған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарландыруды қалыптастыру

Рұқсат

10-15 сек

1,5 мин.

1,5 мин.

-

1 айдан артық емес

-

-

10 - рұқсат беру үшін тұтынушының негізге және біліктілік талабына сәйкестілігін қызмет берушімен тексеру

-

-

      2. Кесте. Қызмет беруші арқылы ҚФБ іс-әрекет сипаттамасы

1

Іс-әрекет N (жұмыстар барысы, ағыны)

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

Қызмет беруші

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

Қызмет беруші

ЗТ МДБ

3

Іс-әрекет (үдерістің, рәсімдердің, операциялардың) атауы және олардың сипаттамалары

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ авторизацияланады

Деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Қызмет беруші қызметкерінің қызметті таңдау

Тұтынушы туралы сұранысты тексеруге ЗТ МДБ жіберу;

4

Аяқтау нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Сұраныстың сәтті қалыптастырылуының көрсетілуі

Сұралынатын электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұраныстың, сәтті қалыптастырылуының көрсетілуі

Сұранысты бағыттау

5

Орындалу мерзімі

10-15 сек.

10 сек.

1,5 мин.

1,5 мин.

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

1 - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қызмет беруші қызметкерінің логині мен паролі деректерінің түпнұсқалығын тексеру

-

4

5 - егер тұтынушының деректерінде бұзушылық бар болса;
6 - егер авторизациялау сәтті өтсе

      кестенің жалғасы

5

6

7

8

9

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

Қызмет беруші

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

Деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Құжаттарды тіркеу мен сұраныс нысанын толтыру

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ сұраныс тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ қызмет көрсетуді өңдеу

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

Электрондық құжат (Рұқсат)

Сұралынатын электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұраныстың, сәтті қалыптастырылуының көрсетілуі

Жүйеге өтінішке нөмір беру сұранысын тіркеу

Сұраныстың электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Рұқсат

1,5 мин

10-15 сек.

1,5 мин.

-

1 айдан артық емес

-

-

8 - сұраныс бойынша деректер "Е-лицензиялау" МДБ АЖ жоқ болса;
9 - егер сұраныс бойынша деректер табылса

-

-

      3. Кесте. Орталық арқылы ҚФБ іс-әрекет сипаттамасы

1

Іс-әрекет N (жұмыстар барысы, ағыны)

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

АЖО ХҚКО АЖ

Орталық операторы

Орталық операторы

ЖТ МДБ/ЗТ МДБ

3

Іс-әрекет (үдерістің, рәсімдердің, операциялардың) атауы және олардың сипаттамалары

Орталық операторы логин және пароль арқылы авторизацияланады

Қызмет көрсетуді таңдау және сұраныс нысанын қалыптастырады

ЖТ МДБ/ЗТ МДБ сұранысты жіберу

Тұтынушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру

4

Аяқтау нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Жүйеге өтінішке нөмір беру сұранысын тіркеу

Сұраныстың сәтті қалыптастырылуының көрсетілуі

Сұранысты бағыттау

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

5

Орындалу мерзімі

30 сек. - 1 минут

30 сек.

1,5 мин.

1,5 мин.

6

Келесі іс-әрекет нөмірі

2

3

4 - егер тұтынушының деректерінде бұзушылық бар болса;
5 - егер бұзушылық болмаса

-

      кестенің жалғасы

5

6

7

8

9

Орталық операторы

Орталық операторы

"Е-лицензиялау" МДБ

"Е-лицензиялау" МДБ

"Е-лицензиялау" МДБ

ЭЦҚ куәлігін және қажетті құжаттарды енгізіп, сұраныс нысанын толтыру

"Е-лицензиялау" МДБ ЭЦҚ операторымен куәландырылған Құжатты бағыттау (қол қою)

Құжатты тіркеу

Тұтынушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық құжат (Рұқсат)

Сұраныстың сәтті қалыптастырылуының көрсетілуі

Сұранысты бағыттау

Жүйеге өтінішке нөмір беру сұранысын тіркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Рұқсат

30 сек - 1 минут

1 минут

1 минут

30 сек. - 1 минут

1 айдан артық емес

-

-

8 - егер бұзушылық бар болса;
9 - егер бұзушылық болмаса

-

-

"ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін
қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру"
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша

ЭҮП арқылы мемлекеттік электрондық қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-әрекет N 1 диаграммасы

Қызмет беруші арқылы мемлекеттік электрондық қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимыл N 2 диаграммасы

ХҚКО АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалды өзара іс-әрекеттің N 3 диаграммасы

"ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін
қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру"
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша

      Сериясы А-W                                           N 00000

Қоршаған ортаға
эмиссияларға рұқсат беретін органның атауы
Қоршаған ортаға эмиссияларға
РҰҚСАТ (табиғат пайдаланушының атауы)

_____________________________________________________________________
                  (индексі, пошталық мекенжайы)

Салық төлеушiнiң тiркеу нөмiрi, жеке сәйкестендiру
нөмiрi/бизнес-сәйкестендiру нөмiрi __________________________________
Табиғат пайдаланушының есеп нөмірі* _________________________________
Өндірістік объектінің атауы _________________________________________
Өндірістік объектінің орналасқан жері _______________________________
_____________________________________________________________________
Табиғат пайдаланудың мынадай шарттарын сақтау:

      1. Ластаушы заттардың шығарындыларын мыналардан аспайтын
көлемдерде (1-қосымша) жүргізу:
      ____ жылы ________________ тонна;
      ____ жылы ________________ тонна;
      ____ жылы ________________ тонна;
      ____ жылы ________________ тонна;
      ____ жылы ________________ тонна.
      2. Ластаушы заттардың шығарындыларын мыналардан аспайтын
көлемдерде (2-қосымша) жүргізу:
      ____ жылы ________________ тонна;
      ____ жылы ________________ тонна;
      ____ жылы ________________ тонна;
      ____ жылы ________________ тонна;
      ____ жылы ________________ тонна.
      3. Өндіріс және тұтыныс қалдықтарын орналастыруды мыналардан
аспайтын көлемдерде (3-қосымша) жүргізу:
      ____ жылы ________________ тонна;
      ____ жылы ________________ тонна;
      ____ жылы ________________ тонна;
      ____ жылы ________________ тонна;
      ____ жылы ________________ тонна.
      4. Күкірт орналастыруды мыналардан аспайтын көлемдерде
(4-қосымша) жүргізу:
      ____ жылы ________________ тонна;
      ____ жылы ________________ тонна;
      ____ жылы ________________ тонна;
      ____ жылы ________________ тонна;
      ____ жылы ________________ тонна.
      5. Рұқсаттың қолданылу кезеңіне келісілген қоршаған ортаны
қорғау жөніндегі іс-шаралар жоспарын орындау.
      6. Рұқсаттың қолданылу кезеңіне өндірістік экологиялық бақылау бағдарламасын орындау.
      7. Осы рұқсатқа 5-қосымшаға сәйкес табиғат пайдалану шарттары. Қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсаттың қолданылу мерзімі ____ жылдан
____ жылға дейін.
      Қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсат қолданылатын технологиялар мен осы рұқсатта көрсетілген табиғат пайдалану шарттары өзгергенге дейін қолданылады.
      Осы рұқсаттың 5-7-тармақтарында көрсетілген қосымшалар мен бағдарламалар осы рұқсаттың ажырамас бөлігі болып табылады.

      Басшы
      (уәкілетті тұлға)
      _________________________________________________________
      қолы                   Тегі, аты, әкесінің аты
                          (әкесінің аты болған жағдайда)

      Мөр орны
      қаласы                                        Берілген күні

      Ескертпе:
      *Табиғат пайдаланушының есеп нөмірі ол берілген жағдайда
көрсетіледі.

Қоршаған ортаға
эмиссияларға рұқсатқа
N 1-қосымша

Атмосфералық ауаға ластаушы заттар
шығарындыларына арналған лимиттер

Заттардың атауы

Атмосфераға ластаушы заттар

шығарындыларының лимиттері

жылдар

20 __

20 __

20 __

20 __

20 __

г/сек

т/жыл

г/сек

т/жыл

г/сек

т/жыл

г/сек

т/жыл

г/сек

т/жыл

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Барлығы, олардың ішінде алаңдар бойынша:











1-алаң

оның ішінде ингредиенттер бойынша:











2-алаң және т.б.

оның ішінде ингредиенттер бойынша:











Қоршаған ортаға
эмиссияларға рұқсатқа
N 2-қосымша

Сарқынды сулармен ластаушы заттар төгінділеріне
арналған лимиттер

Заттардың атауы

Ластаушы заттар төгінділерінің лимиттері

жылдар

20 __

20 __

20 __

20 __

20 __

мг/л

т/жыл

мг/л

т/жыл

мг/л

т/жыл

мг/л

т/жыл

мг/л

т/жыл

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Барлығы, олардың ішінде су шығарымдары бойынша:











1-су шығарымы бойынша

оның ішінде ингредиенттер бойынша:











2-су шығарымы бойынша және т.б.

оның ішінде ингредиенттер бойынша:











Қоршаған ортаға
эмиссияларға рұқсатқа
N 3-қосымша

Қалдықтар орналастыруға арналған лимиттер

Қалдықтардың атауы

Орналастыру орны

Қалдық коды

Көлемдері, тонна

жылдар

20 __

20 __

20 __

20 __

20 __

1

2

3

4

5

6

7

8

Барлығы, оның ішінде түрлері бойынша:








Қоршаған ортаға
эмиссияларға рұқсатқа
N 4-қосымша

Күкірт орналастыруға арналған лимиттер

Күкірттің атауы

Орналастыру орны

Көлемдері, тонна

жылдар

20 __

20 __

20 __

20 __

20 __

1

2

3

4

5

6

7

Барлығы, оның ішінде түрлері бойынша:







Қоршаған ортаға
эмиссияларға рұқсатқа
N 5-қосымша

                  Табиғат пайдалану шарттары
_____________________________________________________________________

                                                                Нысан

           Қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсат алуға
                           өтінім

_____________________________________________________________________
                  (табиғат пайдаланушының атауы)

_____________________________________________________________________
      (өтінім беруші ұйымның заңды мекенжайы немесе жеке тұлғаның
                        тұрғылықты мекенжайы)

      1. Жалпы ақпарат
      Байланыс телефондары, факс ____________________________________
      Оған өтінім берілетін өндірістік объектінің атауы _____________
_____________________________________________________________________
      Табиғат пайдалану санаты (өндірістік объектінің қауіптілік
сыныбы) _____________________________________________________________
      Табиғат пайдаланушының есеп нөмірі* ___________________________
      Салық төлеушiнiң тiркеу нөмiрi, жеке сәйкестендiру
нөмiрi/бизнес-сәйкестендiру нөмiрi __________________________________
      2. Өндірістік объектінің қоршаған ортаны ластауы көздері
орналасқан өнеркәсіптік алаңдардың орналасқан орындары туралы
деректер:

      1-кесте. Өнеркәсіптік алаңдардың орналасқан орындары туралы
деректер

Өнеркәсіптік алаңның нөмірі

Өнеркәсіптік алаңның атауы

Облыс

Аудан, Елді мекен

Координаталары,

Алып жатқан аумағы,
га

град. мин. сек.

ендік

бойлық

1

2

3

4

5

6

7

      3. Ластаушы заттар шығарындыларының (төгінділерінің) және
орналастырылатын қалдықтардың (күкірттің) жылдар бойынша сұратылатын
лимиттері

      2-кесте. Ластаушы заттар шығарындыларына арналған лимиттер

Заттардың атауы

Ластаушы заттар шығарындыларының нормативтік көлемдері

Атмосфераға ластаушы заттар шығарындыларының сұратылатын лимиттері

Өтінім берер алдындағы жылғы іс жүзіндегі шығарындылар

г/сек

т/жыл

г/сек

т/жыл

г/сек

т/жыл

1

2

3

4

5

6

7

20 __ жылға

Барлығы, олардың ішінде алаңдар бойынша:







1-алаң

оның ішінде ингредиенттер бойынша:







1-алаң және т.б.

оның ішінде ингредиенттер бойынша:







      3-кесте. Ластаушы заттар төгінділеріне арналған лимиттер

Заттардың атауы

Ластаушы заттар төгінділірінің нормативтік көлемдері

Ластаушы заттар төгінділерінің сұратылатын лимиттері

Өтінім берер алдындағы жылғы іс жүзіндегі төгінділер көлемі

мг/л

т/жыл

мг/л

т/жыл

мг/л

т/жыл

1

2

3

4

5

6

7

20 __ жылға

Барлығы, олардың ішінде су шығарымдары бойынша:







1-су шығарымы бойынша

оның ішінде ингредиенттер бойынша:







1-су шығарымы бойынша және т.б.

оның ішінде ингредиенттер бойынша:







      4-кесте. Өндіріс және тұтыныс қалдықтарын орналастыруға арналған лимиттер

Қалдықтың атауы

Қалдық коды

Орналастыру орны

Қалдықтардың нормативтік көлемдері

Қалдықтардың сұратылатын лимиттері

Өтінім берер алдындағы жылғы қалдықтарды орналастырудың іс жүзіндегі көлемдері

т/жыл

т/жыл

т/жыл

1

2

3

4

5

6

20 __ жылға

Барлығы, олардың ішінде түрлері бойынша:






      5-кесте. Күкірт орналастыруға арналған лимиттер

Атауы

Орналастыру орны

Күкірттің нормативтік көлемдері

Күкірттің сұратылатын көлемдері

Өтінім берер алдындағы жылғы іс жүзіндегі күкірт орналастыру көлемдері

т/жыл

т/жыл

т/жыл

1

2

3

4

5

20 __ жылға

Барлығы:





      Табиғат пайдаланудың ұсынылатын шарттары:
_____________________________________________________________________

      Қоршаған ортаға эмиссиялар осы өтінімде сипатталғанға сәйкес
болатынын осымен куәландырамын.
      4. Өтінімге мынадай құжаттарды қоса беремін:
_____________________________________________________________________

      Кәсіпорын
      Басшысы (жеке тұлға) ________________ _________________________
                              (жеке қолы)       (қолын ашып жазу)

      Мөр орны

      Ескертпе:
      *Табиғат пайдаланушының есеп нөмірі ол берілген жағдайда
көрсетіледі.

"ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін
қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру"
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне
4-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметтің "сапалылық" және "қол жетімділік" көрсеткіштерін анықтауға арналған сауалнама түрі

________________________________________
(қызмет атауы)

      1. Сіз мемлекеттік электрондық қызмет көрсету үрдісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

      2. Сіз мемлекеттік электрондық қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов ІІ, ІІІ и IV категории"

Постановление акимата Карагандинской области от 22 мая 2013 года N 29/01. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 12 июля 2013 года N 2351. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 27 августа 2014 года № 44/02

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 27.08.2014 № 44/02 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлениями Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", от 8 августа 2012 года N 1033 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области охраны окружающей среды, оказываемых Министерством охраны окружающей среды Республики Казахстан и местными исполнительными органами", от 29 декабря 2012 года N 1755 "О внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан", от 26 октября 2010 года N 1116 "Об утверждении Типового регламента электронной государственной услуги" и Приказа Министра охраны окружающей среды от 30 марта 2007 года N 94-п "Об утверждении форм документов для выдачи разрешений на эмиссии в окружающую среду и правил их заполнения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов N 4615), в целях организации деятельности по оказанию государственной услуги, акимат Карагандинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов ІІ, ІІІ и IV категории".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление "Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов ІІ, ІІІ и IV категории" вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Карагандинской области                Б. Абдишев

      СОГЛАСОВАНО

      Министр транспорта
      и коммуникаций
      Республики Казахстан
      А. Жумагалиев
      31.05.2013 г.

Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 22 мая 2013 года N 29/01

Регламент
электронной государственной услуги
"Выдача разрешения на эмиссии в окружающую среду
для объектов II, III и IV категории"

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории" (далее – услуга) оказывается Государственным учреждением "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Карагандинской области" (далее – услугодатель), через центры обслуживания населения (далее - центры), а также через веб-портал "электронного правительства" по адресу: www.e.gov.kz и веб-портал "е-лицензирование" по адресу: www.elicense.kz.
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категории", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 августа 2012 года N 1033 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области охраны окружающей среды, оказываемых Министерством охраны окружающей среды Республики Казахстан и местными исполнительными органами", с пунктом 2 статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации", постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 октября 2010 года N 1116 "Об утверждении Типового регламента электронной государственной услуги", также в соответствии с Кодексом Республики Казахстан от 9 января 2007 года N 212 "Экологический Кодекс Республики Казахстан".
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная услуга.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее - ИС);
      2) бизнес-идентификационный номер, уникальный номер формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее - БИН);
      3) веб-портал "Е-лицензирование" - информационная система, содержащая сведения о выданных, переоформленных, приостановленных, возобновленных и прекративших действие лицензиях, а также филиалах, представительствах (объектах, пунктах, участках) лицензиата, осуществляющих лицензируемый вид (подвид) деятельности, которая централизованно формирует идентификационный номер лицензий, выдаваемых лицензиарами (далее - ИС ГБД "Е-лицензирование");
      4) индивидуальный идентификационный номер - уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее - ИИН);
      5) государственная база данных "Физические лица" - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее - ГБД ФЛ);
      6) государственная база данных "Юридические лица" - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее - ГБД ЮЛ);
      7) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан - информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее - ИС ЦОН);
      8) cтруктурно-функциональные единицы - перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций и информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги (далее - СФЕ);
      9) медиа-разрыв - чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      10) пользователь - субъект (потребитель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      11) транзакционная услуга - услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      12) потребитель - физическое или юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      13) электронный документ - документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      14) электронная государственная услуга - государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      15) веб-портал "электронного правительства" - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее - ПЭП);
      16) шлюз "электронного правительства" - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг (далее - ШЭП);
      17) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее - ЭЦП).

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию
электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма N 1 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера потребителя (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 - прикрепление в интернет-браузер компьютера потребителя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода потребителем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через логин (ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 - формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 - выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 - выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      7) условие 2 - проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      9) процесс 6 - удостоверение (подписание) посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      10) процесс 7 - регистрация электронного документа (запроса получателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      11) условие 3 - проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи разрешения;
      12) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      13) процесс 9 - получение потребителем результата услуги (разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории), сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма N 2 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 - ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД "Е-лицензирование" для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 - проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 - формирование ИС ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 - выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя;
      5) процесс 4 - направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных потребителя;
      6) условие 2 - проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      7) процесс 5 - формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 - заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных потребителем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 - регистрация запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      10) условие 3 - проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи разрешения;
      11) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      12) процесс 9 - получение потребителем результата услуги (разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории) сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      Для получения государственной услуги на бумажном носителе Потребитель предоставляет пакет документов на бумажном носителе через канцелярию услугодателя.
      8. Пошаговые действия и решения оператора Центра через АРМ ИС ЦОН (диаграмма N 3) функционального взаимодействия при оказании услуги приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 - ввод оператора Центра в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 - выбор оператором Центра услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором Центра данных потребителя;
      3) процесс 3 - направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных потребителя;
      4) условие 1 - проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      5) процесс 4 - формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      6) процесс 5 - заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных потребителем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 - направление электронного документа (запроса потребителя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра через ШЭП в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      8) процесс 7 - регистрация электронного документа в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      9) условие 2 - проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи разрешения;
      10) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      11) процесс 9 - получение потребителем через оператора Центра результата услуги (разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории) сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование".
      Для получения государственной услуги на бумажном носителе через Центр обслуживания населения Потребитель предоставляет пакет документов на бумажном носителе в Центр обслуживания населения.
      9. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены веб-портал "Е-лицензирование" www.elicense.kz.
      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на ПЭП в разделе "История получения услуг", а также при обращении в МИО или ЦОН.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll-центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе
оказания электронной государственной услуги

      12. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания услуги:
      1) ПЭП;
      2) ШЭП;
      3) ИС ГБД "Е-лицензирование";
      4) ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      5) ИС ЦОН;
      6) услугодатель.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      15. Формы бланков на получение электронной государственной услуги "Выдача разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории" представлены в приложении 3 к настоящему регламенту.
      16. Результаты оказания услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 4 к настоящему Регламенту.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      18. Техническое условие оказания услуги:
      1) наличие компьютера, сотового телефона с выходом в интернет или иного устройства необходимого для доступа к ресурсу.

Приложение 1
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Выдача разрешений на эмиссии
в окружающую среду для объектов
II, III и IV категории"

      Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП


№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4


Наименование СФЕ

Потребитель

ПЭП

Потребитель

Потребитель


Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прикрепление в интернет-браузер компьютера потребителя регистрационного свидетельства ЭЦП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя

Выбирает услугу и формирует данные запроса прикреплением необходимых документов в электронном виде

Выбор ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса


Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса


Сроки исполнения

10-15 сек

20 сек

1,5 мин

10-15 сек


Номер следующего действия

2 – если есть нарушения в данных потребителя;
3 – если авторизация прошла успешно

4

5 – если в ЭЦП ошибка;
6 – если ЭЦП без ошибки

      продолжение таблицы

5

6

7

8

9

ПЭП

Потребитель

ИС ГБД "Е-лицензирование"

ИС ГБД "Е-лицензирование"

ПЭП

Формирует сообщения об отказе в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя

Удостоверение (подписание) запрос посредством ЭЦП

Регистрация электронного документа заявление (запроса потребителя) в ИС "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС "Е-лицензирование"

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС "Е-лицензирование"

Электронный документ (разрешение)

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Разрешение, переоформление разрешения

10-15 сек

1,5 мин

1,5 мин

-

не более 1 месяца

-

-

10 - проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи разрешения

-

      Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя


N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4


Наименование СФЕ

Услугодатель

ИС ГБД "Е-лицензирование"

Услугодатель

ГБД ЮЛ


Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ИС ГБД "Е-лицензирование"

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса на проверку данных потребителя в ГБД ЮЛ/ГБД ФЛ


Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса


Сроки исполнения

10-15 сек

10 сек

1,5 мин

1,5 мин


Номер следующего действия

1 - Проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных логина и пароля сотрудника услугодателя

-

4

5 - если есть нарушения в данных потребителя;
6 - если авторизация прошла успешно

      продолжение таблицы

5

6

7

8

9

ИС ГБД "Е-лицензирование"

Услугодатель

ИС ГБД "Е-лицензирование"

ИС ГБД "Е-лицензирование"

ИС ГБД "Е-лицензирование"

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Заполнение формы запроса с прикреплением документов

Регистрация электронного документа в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование"

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД "Е-лицензирование"

Электронный документ (разрешение)

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Разрешение, переоформление разрешения

1,5 мин

10-15 сек

1,5 мин

-

не более 1 месяца

-

-

8 - если в ИС ГБД "Е-лицензирование" отсутствуют данные по запросу;
9 - если данные по запросу найдены

-

-

      Таблица 3. Описание действий СФЕ через Центр


N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4


Наименование СФЕ

АРМ ИС ЦОН

Оператор Центра

Оператор Центра

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ


Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется оператор Центра по логину и паролю

Выбирает услугу и формирует данные запроса

Направление запроса в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Формирует сообщение о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя


Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Формирование мотивированного отказа


Сроки исполнения

30 сек - 1 минута

30 сек

1,5 мин

1,5 мин


Номер следующего действия

2

3

4 - если есть нарушения в данных потребителя;
5 - если нарушений нет

-

      продолжение таблицы

5

6

7

8

9

Оператор Центра

Оператор Центра

ГБД "Е-лицензирование"

ГБД "Е-лицензирование"

ГБД "Е-лицензирование"

Заполнение запроса с прикреплением к форме запроса необходимых документов и удостоверение ЭЦП

Направление документа удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора в ИС ГБД "Е-лицензирование"

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Электронный документ (разрешение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Разрешение

30 сек - 1 минута

1 минута

1 минута

30 сек - 1 минута

не более 1 месяца

-

-

8 - если есть нарушения;
9 - если нарушений нет

-

-

Приложение 2
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Выдача разрешений на эмиссии
в окружающую среду для объектов
II, III и IV категории"

      Диаграмма N 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

      Диаграмма N 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через услугодателя

      Диаграмма N 3 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ИС ЦОН

Приложение 3
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Выдача разрешений на эмиссии
в окружающую среду для объектов
II, III и IV категории"

      Серия А-W                                               N 00000

            Наименование органа, выдающего разрешение
                  на эмиссии в окружающую среду
                          РАЗРЕШЕНИЕ
               на эмиссии в окружающую среду
             (наименование природопользователя)

_____________________________________________________________________
                  (индекс, почтовый адрес)
      Регистрационный номер налогоплательщика, индивидуальный
идентификационный номер/бизнес-идентификационный номер ______________
Учетный номер природопользователя* __________________________________
Наименование производственного объекта ______________________________
Местонахождение производственного объекта ___________________________
_____________________________________________________________________

      Соблюдать следующие условия природопользования:
      1. Производить выбросы загрязняющих веществ в объемах
(приложение 1), не превышающих:
      в ______ году ________________ тонн;
      в ______ году ________________ тонн;
      в ______ году ________________ тонн;
      в ______ году ________________ тонн;
      в ______ году ________________ тонн.
      2. Производить сбросы загрязняющих веществ в объемах
(приложение 2), не превышающих:
      в ______ году ________________ тонн;
      в ______ году ________________ тонн;
      в ______ году ________________ тонн;
      в ______ году ________________ тонн;
      в ______ году ________________ тонн.
      3. Производить размещение отходов производства и потребления
в объемах (приложение 3), не превышающих:
      в ______ году ________________ тонн;
      в ______ году ________________ тонн;
      в ______ году ________________ тонн;
      в ______ году ________________ тонн;
      в ______ году ________________ тонн.
      4. Производить размещение серы в объемах (приложение 4),
не превышающих:
      в ______ году ________________ тонн;
      в ______ году ________________ тонн;
      в ______ году ________________ тонн;
      в ______ году ________________ тонн;
      в ______ году ________________ тонн.
      5. Выполнять согласованный план мероприятий по охране окружающей среды на период действия разрешения.
      6. Выполнять программу производственного экологического контроля на период действия разрешения.
      7. Условия природопользования согласно приложению 5 к настоящему Разрешению.
      Срок действия разрешения на эмиссии в окружающую среду с ____ года по ____ года.
      Разрешение на эмиссии в окружающую среду действительно до изменения применяемых технологий и условий природопользования, указанных в настоящем Разрешений.
      Приложения и программы, указанные в пунктах 5-7 настоящего Разрешения, являются неотъемлемой частью Разрешения.

      Руководитель (уполномоченное лицо)_____________________________
                                       подпись Фамилия, имя, отчество
                                       (отчество при наличии)

      Место печати
      город                 Дата выдачи

      Примечание:
      *Учетный номер природопользователя указывается в случае его
присвоения.

Приложение N 1
к разрешению на эмиссии
в окружающую среду

Лимиты на выбросы загрязняющих веществ
в атмосферный воздух

Наименование веществ

Лимиты выбросов загрязняющих веществ в атмосферу

годы

20 __

20 __

20 __

20 __

20 __

г/сек

т/год

г/сек

т/год

г/сек

т/год

г/сек

т/год

г/сек

т/год

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Всего, из них по площадкам:











Площадка 1

в т.ч. по ингредиентам:











Площадка 2 и т.д.

в т.ч. по ингредиентам:











Приложение N 2
к разрешению на эмиссии
в окружающую среду

Лимиты сбросов загрязняющих веществ
со сточными водами

Наименование веществ

Лимиты сбросов загрязняющих веществ

годы

20 __

20 __

20 __

20 __

20 __

мг/л

т/год

мг/л

т/год

мг/л

т/год

мг/л

т/год

мг/л

т/год

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Всего, из них по водовыпускам:











По водовыпуску 1

в т.ч. по ингредиентам:











По водовыпуску 2 и т.д.

в т.ч. по ингредиентам:











Приложение N 3
к разрешению на эмиссии
в окружающую среду

Лимиты на размещение отходов

Наименование отходов

Место размещения

Код отхода

В объемах, тонн

годы

20 __

20 __

20 __

20 __

20 __

1

2

3

4

5

6

7

8

Всего, в том числе видам:








Приложение N 4
к разрешению на эмиссии
в окружающую среду

Лимиты на размещение серы

Наименование серы

Место размещения

В объемах, тонн

годы

20 __

20 __

20 __

20 __

20 __

1

2

3

4

5

6

7

Всего:







Приложение N 5
к разрешению на эмиссии
в окружающую среду

      Условия природопользования ____________________________________

                                                                Форма

Наименование государственного органа Заявка
на получение разрешения на эмиссии в окружающую среду

_____________________________________________________________________
                (наименование природопользователя)
_____________________________________________________________________
      (юридический адрес организации-заявителя или адрес
              проживания физического лица)

      1. Общая информация
Контактные телефоны, факс ___________________________________________
Наименование производственного объекта, на который подается заявка
_____________________________________________________________________
Категория природопользователя (класс опасности производственного
объекта) ____________________________________________________________
Учетный номер природопользователя* __________________________________
Регистрационный номер налогоплательщика, индивидуальный
идентификационный номер/бизнес-идентификационный номер ______________
      2. Данные о месторасположении промышленных площадок, на которых
находятся источники загрязнения окружающей среды производственного
объекта

      Таблица 1. Данные о месторасположении промышленных площадок

Номер промышленной площадки

Наименование промышленной площадки

Область

Район, населенный пункт

Координаты, град. мин. сек.

Занимаемая территория, га

широта

долгота

1

2

3

4

5

6

7

      3. Запрашиваемые лимиты объемов выбросов (сбросов) загрязняющих
веществ и размещаемых отходов (серы) по годам

      Таблица 2. Лимиты выбросов загрязняющих веществ

Наименование веществ

Нормативные объемы выбросов загрязняющих веществ

Запрашиваемые лимиты выбросов загрязняющих веществ в атмосферу

Фактические выбросы за год, предшествующий подаче заявки

г/сек

т/год

г/сек

т/год

г/сек

т/год

1

2

3

4

5

6

7

на 20 __ год

Всего, из них по площадкам:







Площадка 1

в т.ч. по ингредиентам:







Площадка 2 и т.д.

в т.ч. по
ингредиентам:







      Таблица 3. Лимиты сбросов загрязняющих веществ

Наименование веществ

Нормативные объемы сбросов загрязняющих веществ

Запрашиваемые лимиты сбросов загрязняющих веществ

Фактический объем сбросов за год, предшествующий подаче заявки

мг/л

т/год

мг/л

т/год

мг/л

т/год

1

2

3

4

5

6

7

на 20 __ год

Всего, из них по водовыпускам:







По водовыпуску 1

в т.ч. по ингредиентам:







По водовыпуску 2 и т.д.

в т.ч. по
ингредиентам:







      Таблица 4. Лимиты на размещение отходов производства и потребления

Наименование отхода

Код отхода

Место размещения

Нормативные объемы отходов

Запрашиваемые лимиты отходов

Фактические объемы размещения (хранения) отходов за год, предшествующий подаче заявки

т/год

т/год

т/год

1

2

3

4

5

6

на 20 __ год

Всего, из них по видам:






      Таблица 5. Лимиты на размещение серы

Наименование

Место размещения

Нормативные объемы серы

Запрашиваемые лимиты серы

Фактические объемы размещения серы за год, предшествующий заявке

т/год

т/год

т/год

1

2

3

4

5

на 20 __ год

Всего:





      Предлагаемые условия природопользования:
_____________________________________________________________________
      Настоящим удостоверяем, что эмиссии в окружающую среду будут
соответствовать описанным в настоящей заявке.
      4. К заявке прилагаются следующие документы:
_____________________________________________________________________

      Руководитель
      предприятия
      (физическое лицо) ________________ ____________________________
                        (личная подпись)       (расшифровка подписи)

      Место печати

      Примечание:
      *Учетный номер природопользователя указывается в случае его
присвоения.

Приложение 4
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Выдача разрешений на эмиссии
в окружающую среду для объектов
II, III и IV категории"

Форма анкеты для определения показателей электронной
государственной услуги "качество" и "доступность" ____________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.