"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Теміртау қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 28 ақпандағы N 9/4 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 4 сәуірде N 2275 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Теміртау қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 2 мамырдағы N 18/23 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Теміртау қаласы әкімдігінің 02.05.2013 N 18/23 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы "Ақпараттандыру туралы" Заңына сәйкес және Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабын басшылыққа ала отырып, Теміртау қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Теміртау қаласы әкімінің орынбасары Гүлмира Нұрмұқанқызы Күсеноваға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қала әкімі                                 Н. Сұлтанов

Теміртау қаласы әкімдігінің
2013 жылғы 28 ақпандағы
N 9/4 қаулысымен
бекітілген

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке
тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын
үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі түсініктер

      1. "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою" регламентінде (ары қарай - Регламент) келесі түсініктер қолданылады:
      1) регламент - "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою" мемлекеттік қызмет көрсету бойынша әрекеттің ішкі тәртібін реттейтін нормативтік құқықтық акт;
      2) мемлекеттік мекеме (ары қарай - ММ) – "Теміртау қаласының тұрғын үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі;
      3) тұрғын үй комиссиясы - мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй бөлу мәселелері бойынша шешім қабылдау функциясы берілген алқалы консультациялық - кеңесші орган;
      4) тұтынушы - жеке тұлғалар, осы елді мекенде тұрақты тұратын Қазақстан Республикасының азаматтары мен оралмандар;
      5) уәкілетті орган - тұрғын үй қатынастары саласындағы қатынастарды жүзеге асыратын облыстық, аудандық (облыстық маңыздағы қала) жергілікті атқарушы органдардың құрылымдық бөлімшелері.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою – мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй беру кезегіне қою мақсатында тұтынушыны тұрғылықты жері бойынша жүзеге асырылатын рәсім.
      3. Мемлекеттік қызметті мекенжайы осы Регламентке қоса берілген 1-қосымшада көрсетілген уәкілетті орган көрсетеді, ал баламалы негізде осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес тұрғылықты мекенжайы бойынша Халыққа қызмет көрсету орталықтары (ары қарай - Орталық) арқылы көрсетіледі.
      4. Қызмет ішінара автоматтандырылған (кезектің электрондық базасы жүргізіледі).
      5. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      6. Осы мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" Заңының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 8 ақпандағы N 76 "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы" Қаулысымен бекітілген мемлекеттік қызмет көрсету стандарты, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қаулысымен бекітілген мемлекеттік қызмет тізілімінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 26 маусымдағы N 856 "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою қағидаларын бекіту туралы" Қаулысының негізінде көрсетіледі.
      7. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижесін тұтынушы кезегінің нөмірі көрсетілген, кезекке қойылғандығы туралы қағаз тасымалдағышта хабарландыру немесе қосымша құжаттар ұсыну қажеттігі туралы не тұрғын үй комиссиясының шешімі негізінде дәлелді кезекке қоюдан бас тарту туралы хабар алады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері, мемлекеттік қызмет көрсету барысы туралы ақпаратты Орталықтан немесе жұмыс істеу кестесі мен мекенжайы осы Регламенттің 1 және 2-қосымшаларында көрсетілген уәкілетті органнан алуға болады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      1) тұтынушы уәкілетті органға өтініш берген жағдайда:
      мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі - осы Регламенттің 13-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсырған уақыттан бастап 30 күнтізбелік күн;
      мемлекеттік қызмет көрсету орнында тұтынушы өтініш берген кезде кезек күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты 15 минут;
      мемлекеттік қызмет көрсету орнында тұтынушы өтініш берген кезде қызмет көрсетудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты 10 минут;
      2) тұтынушы Орталыққа өтініш берген жағдайда:
      мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі - осы Регламенттің 13-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсырған уақыттан бастап 30 күнтізбелік күн (мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдаған және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі туралы құжаттарды тапсырған күн мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);
      қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезек күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты 20 минуттан аспауы керек;
      мемлекеттік қызмет көрсету орнында тұтынушы өтініш берген кезде қызмет көрсетудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты 20 минуттан аспауы керек.
      Мемлекеттік қызмет көрсету негізсіз тоқтатылмайды.
      10. Егер азаматтың соңғы бес жылдың ішінде өзінің тұрғын үй жағдайын қасақана нашарлатқандығы анықталған жағдайды мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою кезегіне қоюдан бас тартылады:
      1) тұрғын үйін ауыстырғанда;
      2) сол елді мекенде немесе Қазақстан Республикасының басқа елді мекенінде болғанына қарамастан өзінің меншігіндегі тұруға жарамды тұрғын үйін иесіздендіргенде;
      3) пәтердің бұзылуына және бүлінуіне пәтер иесінің кінәлі екендігі анықталғанда;
      4) пәтерден көшіп кеткенде, сол пәтерде тұрған кезде оның мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж болмағандығы анықталғанда;
      5) жұбайынан, кәмелетке толмаған және еңбекке жарамсыз балаларынан, сонымен қатар еңбекке жарамсыз ана-анасынан басқа тұлғаны кіргізгенде.
      11. Тұтынушыдан мемлекеттік қызмет көрсету туралы өтінішті алған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін берген сәтке дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету сатылары:
      1) тұтынушы өтінішті Орталыққа немесе уәкілетті органға тапсырады;
      2) Орталық өтінішті тіркейді де уәкілетті органға береді;
      3) уәкілетті орган Орталықтан немесе тікелей уәкілетті органға өтініш берген жағдайда тұтынушыдан түскен өтінішті қоса берілген құжаттарымен бірге тіркейді, сәрсенбі сайын, айына үш рет кеңес өткізетін тұрғын үй комиссиясының қарауына ұсынады, тұрғын үй комиссиясы шешімінің негізінде тұтынушыға кезегінің нөмірін көрсете отырып кезекке қойылғандығы туралы немесе қосымша құжаттар тапсыру қажеттігі туралы не тұрғын үй комиссиясының шешімінің негізінде дәлелденген кезекке қоюдан бас тарту туралы қағаз тасмалдағышта хабарлама дайындайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Орталыққа жібереді немесе уәкілетті органға өтініш берген жағдайда тұтынушыға береді;
      4) Орталық тұтынушыға хабарламаны береді.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үрдісі кезіндегі
әрекеттер тәртібінің сипаттамасы

      12. Орталықта құжаттарды "терезе" арқылы, "терезенің" қандай қызметті атқаруға арналғандығы және атқаратын қызметі туралы, сонымен қатар осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген мекен жайлардағы Орталық инспекторларының аты, әкесінің аты, тегі көрсетілген ақпарат ілулі тұратын "терезе" арқылы тапсырады. Уәкілетті органда құжаттарды осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мекен жайда уәкілетті органның жауапты қызметкері арқылы тапсырылады.
      Құжаттарды Орталықта немесе уәкілетті органда тапсырғаннан кейін тұтынушыға тиісті құжаттардың қабылданғандығы туралы қолхат беріледі, онда:
      өтініштің нөмірі және қабылданған күні;
      көрсетілетін мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны және атауы;
      құжаттарды беру күні, уақыты және орны;
      мемлекеттік қызмет көрсету туралы өтінішті қабылдаған қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты көрсетіледі.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Орталық немесе уәкілетті орган арқылы мынадай құжаттарды ұсынуы қажет:
      1) осы Регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген нысан бойынша есепке қою туралы өтініш;
      2) өтініш иесінің және оның отбасы мүшелерінің жеке куәлігінің немесе паспортының көшірмесі;
      3) некеге тұру (бұзу), отбасы мүшелерінің қайтыс болуы, балалардың тууы туралы куәліктерінің көшірмесі;
      4) аумақтық әділет органының анықтамасы (өтініш берушіде және онымен тұрақты тұратын отбасы мүшелерінің меншік құқығында оларға тиесілі тұрғын үйдің бар немесе жоқ екендігі туралы);
      5) жергілікті атқарушы органының анықтамасы (өтініш берушіде және онымен тұрақты тұратын отбасы мүшелерінде осы елді мекеннің коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үй алмағандығы туралы);
      6) азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі және түпнұсқасы (құжаттарды салыстыру үшін) не тиісті елді мекенде тұратынын растайтын анықтама бюросының немесе ауылдық округ әкімнің анықтамасы;
      7) басқа адамдарды өтініш берушінің отбасы мүшесі деп таныған жағдайда оларды өтініш берушінің отбасы мүшесі деп тану туралы соттың шешімі;
      8) әлеуметтік жағынан осал топтарына жататынын азаматтар қосымша өтініш берушінің (отбасының) әлеуметтік жағынан осал азаматтарға жататынын растайтын құжат;
      9) халықтың әлеуметтік жағынан осал топтарына жататын азаматтар (жетім балаларды, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды және мүгедек балаларды қоспағанда) өтініш берудің алдында соңғы он екі ай ішінде отбасының әрбір мүшесіне шаққандағы жиынтық айлық табысы туралы анықтама;
      10) мемлекеттiк қызметшiлер, бюджеттiк ұйымдардың қызметкерлерi, әскери қызметшiлер және мемлекеттiк сайланбалы қызмет атқаратын адамдар қосымша жұмыс орыннан (қызметтен) анықтама ұсынады. Ғарышкерлікке үміткерлер, ғарышкерлер Қазақстан Республикасы Үкіметі берілген мәртебесін растайтын құжаттарды тапсырады;
      11) жалғыз тұрғын үйі апаттық жағдайда деп танылған азаматтар осы деректерді растайтын қосымша анықтама тапсырады;
      12) отбасы тұратын тұрғын үй белгіленген санитариялық және техникалық талаптарға сай келмегенде немесе жапсарлас, оқшауланбаған тұрғын үй-жайларда екi және одан да көп отбасы тұрып жатса немесе отбасы құрамында кейбiр созылмалы аурулардың ауыр түрлерiмен ауыратын науқастар болса, бiр үй-жайда (пәтерде) олармен бiрге тұру мүмкiн болмаған жағдайда өтініш берушілер қосымша тиісті уәкілетті органның анықтамасын тапсырады.
      Орталықтың күту залында өтініш нысандары арнайы қабырғада орналастырылған.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үрдісі барысында келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (ары қарай - ҚФБ) қызмет атқарады:
      1) Орталық инспекторы;
      2) Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы;
      3) уәкілетті органның кеңсесі;
      4) уәкілетті органның басшылары;
      5) уәкілетті органның жауапты орындаушысы.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету үрдісі барысында көрсетілетін әкімшілік әрекеттердің реттілігі мен өзара әрекеттесу және ҚФБ сипаттамасы, ол осы Регламенттің 4-қосымшасында көрсетілген.
      16. Әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі мен өзара байланысын көрсететін сұлба осы Регламенттің 5-қосымшасында көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      17. Уәкілетті органның және Орталықтың басшылары (ары қарай - лауазымды тұлғалар) мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлғалар болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес белгіленген мерзімде мемлекеттік қызметтің көрсетілуіне және қызмет көрсету сапасына жауапты.

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке алу және кезекке қою"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсететін уәкілетті органның
мекенжайы мен жұмыс кестесі

Уәкілетті органның атауы

Заңды мекенжайы

Жұмыс кестесі

Байланыс телефондары

"Теміртау қаласының тұрғын үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Теміртау қаласы, Блюхер көшесі, 13

Жұмыс күндері: сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден сағат 14.00-ге дейін.
Демалыс күндері: сенбі және жексенбі

8-7213 44-76-01 8-7213 44-76-02 8-7213 98-01-88

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке алу және кезекке қою"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсететін Халыққа қызмет көрсету
орталықтарының мекенжайлары мен жұмыс кестесі

Уәкілетті органның атауы

Заңды мекенжайы

Жұмыс кестесі

Байланыс телефондары

"Теміртау қаласының N 1 халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорны

Теміртау қаласы, Блюхер көшесі, 23

Жұмыс күндері: сағат 9.00-ден сағат 20.00-ге дейін, үзіліссіз.
Демалыс күні: жексенбі

8-7213 98-69-93

"Теміртау қаласының N 2 халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорны

Теміртау қаласы, Республика даңғылы, 128

Жұмыс күндері: сағат 9.00-ден сағат 20.00-ге дейін, үзіліссіз.
Демалыс күні: жексенбі

8-7213 99-79-98

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке алу және кезекке қою"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
3-қосымша

                              "Теміртау қаласының тұрғын
                              үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар
                              көлігі және автомобиль жолдары бөлімі"
                              ММ бастығына
                              ______________________________________
                                    (тегі, әкесінің аты, аты)
                              азаматтан (шадан) _____________________
                                           (тегі, әкесінің аты, аты)
                              Мекенжайы: ___________________________
                              ______________________________________

                        Өтініш

      Мені мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтар есебіне қоюыңызды сұраймын.

      Қосымша: ______________
      _______________________
      (тапсырған күні, қолы)

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке алу және кезекке қою"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
4-қосымша

Әкімшілік әрекеттердің (рәсімдердің) өзара байланысы
мен реттілігінің сипаттамасы

      1. Кесте. ҚФБ әрекетінің сипаттамасы

Негізгі үрдіс әрекеті (жұмыс ағымы, барысы)

Әрекет N (жұмыс ағымы, барысы)

1

2

3

ҚФБ атауы

Орталық инспекторы

Жинақтау бөлімінің инспекторы

Жинақтау бөлімінің инспекторы

Әрекеттер (үрдістер, рәсімдер, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау

Журналға қол қояды және құжаттарды жинайды

Тізім дайындайды және құжаттарды жібереді

Аяқтау нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдастыру-басқару шешімі)

Журналға тіркеп, қолхат беру

Құжаттарды жинақтау бөліміне жинау

Құжаттарды уәкілетті органға жіберу

Орындау мерзімі

15 минут

1 жұмыс күнінде 3 рет

1 жұмыс күнінде кем дегенде 2 рет

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

Негізгі үрдіс әрекеті (жұмыс ағымы, барысы)

Әрекет N (жұмыс ағымы, барысы)

4

5

6

ҚФБ атауы

Жауапты орындаушы

Уәкілетті органның басшысы

Құрылымдық бөлімшенің бастығы

Әрекеттер (үрдістер, рәсімдер, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау, тіркеу, қолхат беру

Құжатпен танысу, орындайтын құрылымдық бөлімшені анықтау

Құжатпен танысу, орындайтын жауапты орындаушыны анықтау

Аяқтау нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдастыру-басқару шешімі)

Құжатты бұрыштама қою үшін басшыға жіберу

Бұрыштама қою, құжатты құрылымдық бөлімшенің бастығына жіберу

Бұрыштама қою, құжатты жауапты орындаушыға беру

Орындау мерзімі

Жұмыс күні ішінде

Жұмыс күні ішінде

Жұмыс күні ішінде

Келесі әрекеттің нөмірі

5

6

7

Әрекет N (жұмыс ағымы, барысы)

7

8

ҚФБ атауы

Жауапты орындаушы

Тұрғын үй комиссиясы

Әрекеттер (үрдістер, рәсімдер, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттардың толықтығына тексеру жүргізу

Материалдарды қарау, тұрғын үй беру есебіне қою, қосымша мәліметтер ұсыну қажеттігі немесе дәлелді есепке қоюдан бас тарту туралы шешім қабылдау

Аяқтау нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдастыру-басқару шешімі)

Тұрғын үй комиссиясы жиналысының хаттамасын дайындау

Материалдарды жауапты орындаушыға беру

Орындау мерзімі

Тұрғын үй комиссиясының жиналысы кем дегенде айына үш рет, әр сәрсенбі сайын өтеді

4 сағат

Келесі әрекеттің нөмірі

8

9

Әрекет N (жұмыс ағымы, барысы)

9

10

11

ҚФБ атауы

Жауапты орындаушы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның кеңсесі

Әрекеттер (үрдістер, рәсімдер, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

тұрғын үй комиссиясы шешімінің негізінде тұтынушыға кезегінің нөмірін көрсете отырып кезекке қойылғандығы туралы немесе қосымша құжаттар тапсыру қажеттігі туралы не тұрғын үй комиссиясының шешімінің негізінде дәлелденген кезекке қоюдан бас тарту туралы хабарлама дайындау

Хабарламадағы жауаппен танысу

Тіркеу кітабына тіркеу

Аяқтау нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдастыру-басқару шешімі)

Құжаттарды қол қою үшін басшыға беру

Хабарламаға қол қою және уәкілетті органның кеңсесіне беру

Хабарламаны тұтынушыға беру немесе Орталыққа беру

Орындау мерзімі

Тұрғын үй комиссиясы қарағаннан кейін 7 күн

1 жұмыс күнінің ішінде

1 жұмыс күнінің ішінде Жалпы қызмет көрсету мерзімі - 30 күнтізбелік күн

Келесі әрекеттің нөмірі

10

11

12

Әрекет N (жұмыс ағымы, барысы

12

ҚФБ атауы

Орталық инспекторы

Әрекеттер (үрдістер, рәсімдер, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

Кезегінің нөмірін көрсете отырып, кезекке қойылғандығы туралы немесе қосымша құжаттар тапсыру қажеттігі туралы не дәлелденген кезекке қоюдан бас тарту туралы жазбаша хабарлама беру

Аяқтау нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдастыру-басқару шешімі)

Тұтынушыға жазбаша хабарлама бергендігі туралы қолхат

Орындау мерзімі

1 жұмыс күнінің ішінде

Келесі әрекеттің нөмірі


      2. Кесте. Пайдалану варианттары. Негізгі үрдіс

1-топ ҚФБ
Орталық инспекторы

2-топ ҚФБ
Уәкілетті органның кеңсесі

3-топ ҚФБ
Жауапты орындаушы

4-топ ҚФБ
Уәкілетті орган басшысы

5-топ ҚФБ
Тұрғын үй комиссиясы

N 1 әрекет
Құжаттарды қабылдау, беру, өтінішті тіркеу, құжаттарды уәкілетті органға жіберу

N 2 әрекет
Орталықтан немесе тұтынушының өзінен түскен өтінішті қабылдау, тіркеу, уәкілетті органның басшысына жіберу


N 3 әрекет
Бұрыштама қою және орындау үшін құрылымдық бөлімшені анықтау




N 4 әрекет
Өтінішті қарау, тұрғын үй комиссиясының қарауы үшін құжаттарды дайындау


N 5 әрекет
Материалдарды тұрғын үй комиссиясында қарау, шешім шығару



N 6 әрекет
кезегінің нөмірін көрсете отырып кезекке қойылғандығы туралы немесе қосымша құжаттар тапсыру қажеттігі туралы не дәлелденген кезекке қоюдан бас тарту туралы жазбаша хабарлама дайындау

N 7 әрекет
Хабарламаға қол қою



N 9 әрекет
Хабарламаны Орталыққа немесе тұтынушыға беру




N 10 әрекет
Хабарламаны Орталықта тұтынушыға беру





"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке алу және кезекке қою"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
5-қосымша

Әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі мен
өзара байланысын көрсететін сұлба

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

Постановление акимата города Темиртау Карагандинской области от 28 февраля 2013 года N 9/4. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 4 апреля 2013 года N 2275. Утратило силу постановлением акимата города Темиртау Карагандинской области от 2 мая 2013 года N 18/23

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Темиртау Карагандинской области от 02.05.2013 N 18/23.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", Законом Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации", руководствуясь статьей 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", акимат города Темиртау ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Темиртау Кусенову Гульмиру Нурмукановну.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города                                Н. Султанов

Утвержден
постановлением акимата
города Темиртау
от 28 февраля 2013 года N 9/4

Регламент оказания государственной услуги
"Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (далее - Регламент) используются следующие основные понятия:
      1) регламент - нормативный правовой акт, регулирующий внутренний порядок деятельности по оказанию государственной услуги "Постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде";
      2) государственное учреждение (далее - ГУ) – государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог города Темиртау";
      3) жилищная комиссия - коллегиальный консультативно - совещательный орган, функциями которого являются вынесение решений по вопросам принятия граждан на учет нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда и выделение жилья из государственного жилищного фонда;
      4) потребитель - физические лица, граждане Республики Казахстан и оралманы, постоянно проживающие в данном населенном пункте;
      5) уполномоченный орган – структурное подразделение местного исполнительного органа области, района (города областного значения), осуществляющее функции в области жилищных отношений.

2. Общие положения

      2. Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда – процедура, осуществляемая по месту жительства потребителя, с целью создания учета очередности предоставления жилья из государственного жилищного фонда.
      3. Государственная услуга оказывается уполномоченным органом, адрес которого указан в приложении 1 к настоящему Регламенту, на альтернативной основе через центры обслуживания населения (далее - Центр) по месту жительства согласно приложению 2 к настоящему регламенту.
      4. Услуга частично автоматизирована (ведется электронная база очередности).
      5. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      6. Данная государственная услуга оказывается на основании Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Закона Республики Казахстан от 12 января 2007 года "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц", стандарта оказания государственной услуги, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2010 года N 76 "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде", реестра государственных услуг, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", постановления Правительства Республики Казахстан от 26 июня 2012 года N 856 "Об утверждении Правил постановки на учет граждан Республики Казахстан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      7. Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является выдача потребителю уведомления на бумажном носителе о постановке на очередь с указанием номера, либо о необходимости предоставления дополнительных документов, либо мотивированный отказ в постановке на очередь на основании решения жилищной комиссии.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Информацию по вопросам оказания государственной услуги, о ходе оказания государственной услуги можно получить в уполномоченном органе или Центре, адреса и график работы которых указаны в приложениях 1 и 2 к настоящему Регламенту.
      9. Сроки оказания государственной услуги:
      1) при обращении потребителя в уполномоченный орган:
      сроки предоставления государственной услуги с момента предъявления необходимых документов, указанных в пункте 13 настоящего Регламента – 30 календарных дней;
      максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя – 15 минут;
      максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - 10 минут;
      2) при обращении потребителя в Центр:
      сроки предоставления государственной услуги с момента предъявления необходимых документов, указанных в пункте 13 настоящего Регламента – 30 календарных дней (день приема и день выдачи документов не входят в срок оказания государственной услуги);
      максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - не более 20 минут;
      максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более 20 минут.
      Оснований для приостановления государственной услуги не имеется.
      10. В постановке на учет для предоставления жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, отказывается, если будет установлено, что гражданин стал нуждающимся в результате преднамеренного ухудшения своих жилищных условий в течение последних пяти лет путем:
      1) обмена жилого помещения;
      2) отчуждения пригодного для проживания жилища, принадлежавшего ему на праве собственности, независимо от того, в том же или другом населенном пункте Республики Казахстан оно находилось;
      3) разрушения или порчи жилища по его вине;
      4) выезда из жилища, при проживании в котором он не был нуждающимся в предоставлении жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде;
      5) вселения других лиц, кроме супруга, несовершеннолетних и нетрудоспособных детей, а также нетрудоспособных родителей.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в Центр или обращается в уполномоченный орган;
      2) Центр проводит регистрацию заявления и передает его в уполномоченный орган;
      3) уполномоченный орган проводит регистрацию предоставленного заявления с приложенными документами из Центра или от потребителя при обращении напрямую, выносит на рассмотрение жилищной комиссии, которая заседает не реже 3-х раз в месяц, по средам, на основании решения жилищной комиссии готовит уведомление для потребителя о постановке на очередь с указанием номера, либо о необходимости предоставления дополнительных документов, либо мотивированный отказ в постановке на очередь на бумажном носителе, направляет результат оказания государственной услуги в Центр или выдает потребителю в случае его обращения в уполномоченный орган.
      4) Центр выдает потребителю уведомление.

4. Описание порядка действий в процессе оказания
государственной услуги

      12. Прием документов в Центре осуществляется посредством "окон", на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях "окон", а так же указывается фамилия, имя, отчество и должность инспектора Центра, по адресам, указанным в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      Прием документов в уполномоченном органе осуществляется через ответственного сотрудника уполномоченного органа по месту нахождения согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      После сдачи документов в Центр или уполномоченный орган, потребителю выдается расписка о приеме соответствующих документов, с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества, должности лица, принявшего заявление на оказание государственной услуги.
      13. Для получения государственной услуги потребитель должен через Центр или уполномоченный орган предоставить нижеследующие документы:
      1) заявление о постановке на учет по форме согласно приложению 3 к настоящему Регламенту;
      2) копии удостоверений личности либо паспортов заявителя и членов его семьи;
      3) копии свидетельств о заключении (расторжении) брака, смерти членов семьи, рождении детей;
      4) справки территориального органа юстиции (о наличии или отсутствии у заявителя и постоянно проживающих с ним членов семьи жилища, принадлежащего им на праве собственности);
      5) справку местного исполнительного органа (о наличии или отсутствии у заявителя и постоянно проживающих с ним членов семьи в постоянном пользовании в данном населенном пункте жилища из коммунального жилищного фонда);
      6) копию книги регистрации граждан и оригинал (для сверки документа) либо справку адресного бюро или акима сельского округа, подтверждающую проживание в соответствующем населенном пункте;
      7) в случаях признания других лиц членами семьи заявителя, последним предоставляется решение суда о признании их членами семьи заявителя;
      8) граждане, относящиеся к социально уязвимым слоям населения, дополнительно представляют документ, подтверждающий принадлежность заявителя (семьи) к социально уязвимым слоям населения;
      9) граждане, относящиеся к социально уязвимым слоям населения (за исключением детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, и детей-инвалидов), дополнительно представляют сведения о доходах за последние двенадцать месяцев перед обращением на каждого члена семьи;
      10) граждане, относящиеся к категории государственных служащих, работников бюджетных организаций, военнослужащих и лиц, занимающих государственные выборные должности, дополнительно представляют справку с места работы (службы). Кандидаты в космонавты, космонавты представляют документ, подтверждающий их статус, который присваивается Правительством Республики Казахстан;
      11) гражданами, единственное жилище которых признано аварийным, представляется соответствующая справка местного исполнительного органа;
      12) в случаях, когда жилище, в котором проживает семья, не отвечает установленным санитарным и техническим требованиям, либо когда в смежных, неизолированных жилых помещениях проживают две и более семей, либо когда в составе семьи имеются больные, страдающие тяжелыми формами некоторых хронических заболеваний, при которых совместное проживание с ними в одном помещении (квартире) становится невозможным, заявители дополнительно представляют справку соответствующего уполномоченного органа.
      В Центре формы заявлений размещаются на специальной стойке в зале ожидания.
      14. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) инспектор Центра;
      2) инспектор накопительного отдела Центра;
      3) канцелярия уполномоченного органа;
      4) руководство уполномоченного органа;
      5) ответственный исполнитель уполномоченного органа.
      15. Описание последовательности и взаимодействие административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 4 к настоящему Регламенту.
      16. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий, приведены в приложении 5 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц оказывающих
государственную услугу

      17. Ответственным лицом за оказание государственной услуги являются руководитель уполномоченного органа и руководитель Центра (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за качество и реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания государственной
услуги "Постановка на учет и
очередность граждан, нуждающихся в
жилище из государственного
жилищного фонда или жилище,
арендованном местным
исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

Адреса и график работы уполномоченных органов
по оказанию государственной услуги

Наименование уполномоченного органа

Юридический адрес

График работы

Контактный телефон

Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог города Темиртау"

город Темиртау, улица Блюхера, 13

Рабочие дни: с 9.00 часов до 18.00 часов, перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов. Выходные дни - суббота и воскресенье

8-7213-44-76-01

8-7213-44-76-02

8-7213-98-01-88

Приложение 2
к регламенту оказания государственной
услуги "Постановка на учет и
очередность граждан, нуждающихся в
жилище из государственного
жилищного фонда или жилище,
арендованном местным
исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

Адреса и график работы Центров обслуживания населения
по оказанию государственной услуги

Наименование центров обслуживания населения

Юридический адрес

График работы

Контактный телефон

Региональное государственное предприятие "Центр обслуживания населения N 1 города Темиртау"

Город Темиртау, улица Блюхера, 23

Рабочие дни: с 9.00 часов до 20.00 часов, без перерыва. Выходные дни - воскресенье

8-7213 98-69-93

Региональное государственное предприятие "Центр обслуживания населения N 2 города Темиртау"

Город Темиртау, проспект Республики, 128

Рабочие дни: с 9.00 часов до 19.00 часов, без перерыва. Выходные дни - воскресенье

8-7213 99-79-98

Приложение 3
к регламенту оказания государственной
услуги "Постановка на учет и
очередность граждан, нуждающихся в
жилище из государственного
жилищного фонда или жилище,
арендованном местным
исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

                                Начальнику
                                ГУ "Отдел жилищно-коммунального
                                хозяйства, пассажирского транспорта и
                                автомобильных дорог города Темиртау"
                                _____________________________________
                                        (фамилия, инициалы)
                                от гражданина (ки) __________________
                                ____________________________________,
                                     (фамилия, имя, отчество)
                                проживающего (ей) по адресу
                                _____________________________________

                        Заявление

      Прошу Вас поставить меня на учет нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда/жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.

      Приложение: ________________

      ___________________________
            (дата, подпись)

Приложение 4
к регламенту оказания государственной
услуги "Постановка на учет и
очередность граждан, нуждающихся в
жилище из государственного
жилищного фонда или жилище,
арендованном местным
исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

Описание
последовательности и взаимодействия административных
действий (процедур)

      Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Инспектор Центра

Инспектор накопительного отдела

Инспектор накопительного отдела

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием документов

Расписывается в журнале и собирает документы

Составляет реестр и направляет документы

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация в журнале и выдача расписки

Сбор документов в накопительный отдел

Отправка документов в уполномоченный орган

Сроки исполнения

15 минут

3 раза в 1 рабочий день

Не реже 2 раз в 1 рабочий день

Номер следующего действия

2

3

4

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

4

5

6

Наименование СФЕ

Ответственный исполнитель

Руководство уполномоченного органа

Начальник структурного подразделения

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием документов, регистрация, выдача расписки

Ознакомление с корреспонденцией, определение структурного подразделения для исполнения

Ознакомление с корреспонденцией, определение ответственного исполнителя для исполнения

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направление документов руководству для наложения резолюции

Наложение резолюции, отправка начальнику структурного подразделения

Наложение резолюции, передача документов ответственному исполнителю

Сроки исполнения

В течении рабочего дня

В течении рабочего дня

В течении рабочего дня

Номер следующего действия

5

6

7

N действия (хода, потока работ)

7

8

Наименование СФЕ

Ответственный исполнитель

Жилищная комиссия

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Осуществление проверки полноты документов

Рассмотрение материалов, вынесение решения о постановке на учет на получение жилья, о необходимости предоставлении дополнительных сведений либо мотивированного отказа

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Подготовка протокола заседания жилищной комиссии

Передача материалов ответственному исполнителю

Сроки исполнения

Жилищная комиссия заседает не реже 3-х раз в месяц, по средам

4 часа

Номер следующего действия

8

9

N действия (хода, потока работ)

9

10

11

Наименование СФЕ

Ответственный исполнитель

Руководство уполномоченного органа

Канцелярия уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Подготовка уведомления о постановке в очередь с указанием порядкового номера, либо о необходимости предоставления дополнительных сведений, либо мотивированного отказа в постановке на учет граждан на основании решения жилищной комиссии

Ознакомление с ответами на уведомления

Регистрация в книге регистрации

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направление документов руководству для подписи

Подписание уведомления и передача в канцелярию уполномоченного органа

Выдача уведомления потребителю или передача в Центр

Сроки исполнения

После рассмотрения жилищной комиссией 7 дней

В течение 1 рабочего дня

В течение 1 рабочего дня. Общий срок оказания услуги - 30 календарных дней

Номер следующего действия

10

11

12

N действия (хода, потока работ)

12

Наименование СФЕ

Инспектор Центра

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Выдача письменного уведомления о постановке на очередь с указанием порядкового номера, либо о необходимости предоставления дополнительных сведений, либо мотивированный отказ в постановке очередь

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о выдаче письменного уведомления потребителю

Сроки исполнения

В течение 1 рабочего дня

Номер следующего действия


      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Группа 1 СФЕ
Инспектор Центра

Группа 2 СФЕ
Канцелярия уполномоченного органа

Группа 3 СФЕ
Ответственный исполнитель

Группа 4 СФЕ
Руководство уполномоченного органа

Группа 5 СФЕ
Жилищная комиссия

Действие N 1
Прием документов, выдача расписки, регистрация заявления, направление документов в уполномоченный орган

Действие N 2
Прием заявления из Центра или от потребителя, регистрация, направление заявления руководству уполномоченного органа


Действие N 3
Определение структурного подразделения для исполнения, наложение резолюции




Действие N 4
Рассмотрение заявления, подготовка документов для рассмотрения на жилищной комиссии


Действие N 5
Рассмотрение материалов на жилищной комиссии, вынесение решения



Действие N 6
Подготовка письменного уведомления о постановке на очередь с указанием порядкового номера, либо о необходимости предоставления дополнительных сведений, либо мотивированного отказа в постановке на очередь

Действие N 7
Подписание уведомления



Действие N 9
Передача уведомления в Центр или выдача потребителю




Действие N 10
Выдача уведомления потребителю в Центре





Приложение 5
к регламенту оказания государственной
услуги "Постановка на учет и
очередность граждан, нуждающихся в
жилище из государственного
жилищного фонда или жилище,
арендованном местным
исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

Схемы,
отражающие взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий