Павлодар облысы әкімдігінің 2012 жылғы 8 мамырдағы "Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызметін көрсету регламентін бекіту туралы" N 124/5 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Павлодар облыстық әкімдігінің 2013 жылғы 17 мамырдағы N 158/5 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 07 маусымда N 3547 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 2014 жылғы 10 сәуірдегі N 102/4 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 10.04.2014 N 102/4 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16 бабына, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы "Ақпараттандыру туралы" Заңының 29-бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабы, 1-тармағының 21-1)-тармақшасына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 30 желтоқсандағы "Ақпарат және мұрағат ісі саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" N 2315 қаулысымен бекітілген "Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет стандартына сәйкес Павлодар облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Павлодар облысы әкімдігінің 2012 жылғы 8 мамырдағы "Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызметті көрсету регламентін бекіту туралы" N 124/5 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2013 жылғы 24 қаңтарда N 3381 болып тіркелген, 2013 жылғы 2 ақпандағы N 13 "Сарыарқа самалы", 2013 жылғы 2 ақпандағы N 13 "Звезда Прииртышья" газеттерінде жарияланған) келесі өзгеріс енгізілсін:
      аталған қаулымен бекітілген "Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Е. Арын

      "КЕЛІСІЛДІ"
      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникациялар
      министрі                                   А. Жұмағалиев
      2013 жылғы 17 мамыр

Павлодар облысы әкімдігінің
2013 жылғы 17 мамырдағы 
N 158/5 қаулысымен    
бекітілді          

"Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызметті (бұдан әрі – электрондық мемлекеттік қызмет) мекенжайлары осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген "Павлодар облысының мұрағаттар және құжаттама басқармасы" мемлекеттік мекемесі және мемлекеттік мұрағаттар (бұдан әрі – қызмет беруші) көрсетеді, баламалы негізде мекенжайлары осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – ХҚКО) арқылы, сондай-ақ пайдаланушыда ЭЦҚ бар болған жағдайда "электронды үкіметтің" www.e-gov.kz веб-порталы арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы N 2315 қаулысымен бекітілген "Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметтің автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық.
      5. Осы "Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентінде (бұдан әрі – Регламент) қолданылған ұғымдар мен қысқартулар:
      1) АЖО – автоматтандырылған жұмыс орны;
      2) бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) – қызметін бірлескен кәсіпкерлік түрінде жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) мен жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      3) "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, біріккен барлық үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге бірыңғай қол жеткізу терезесі болып табылатын ақпараттық жүйе;
      4) "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер базасы (бұдан әрі – ЖТ МДБ) – Қазақстан Республикасында заңды тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруді қолданысқа енгізу мақсатында ақпаратты автоматты түрде жинауға, сақтау мен өңдеуге, Жеке сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізбесін жасауға, өкілеттіліктері шегінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік басқару органдары мен басқа субъектілерге олар туралы және нақты мәліметтер ұсынуға арналған ақпараттық жүйе;
      5) "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер базасы (бұдан әрі – ЗТ МДБ) – Қазақстан Республикасында заңды тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруді қолданысқа енгізу мақсатында ақпаратты автоматты түрде жинауға, сақтау мен өңдеуге, Бизнес-сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізбесін жасауға, өкілеттіліктері шегінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік басқару органдары мен басқа субъектілерге олар туралы және нақты мәліметтер ұсынуға арналған ақпараттық жүйе;
      6) бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйе (бұдан әрі – БНАЖ) – бұл нотариаттық қызметті автоматтандыруға және әділет органдары мен нотариаттық палаталардың өзара бірлескен іс-қимылына арналған аппараттық-бағдарламалық кешен;
      7) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) – жеке тұлға, соның ішінде қызметін жеке кәсіпкерлік түрінде жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      8) ақпараттық жүйе (бұдан әрі – АЖ) – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздеуге, таратуға, тапсыруға және беруге арналған ақпараттық жүйе;
      9) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ХҚКО АЖ) – халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиісті министрліктер мен ведомстволар арқылы қызмет көрсету үдерісін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;
      10) алушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалар;
      11) пайдаланушы – өзіне қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъекті (алушы, қызмет беруші);
      12) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдардың, мемлекеттік мекемелердің немесе өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі және ақпараттық жүйелер;
      13) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып, өзара ақпарат алмасуды талап ететін пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      14) "электрондық үкімет" шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) – электрондық қызметті іске асыру шеңберіндегі "электрондық үкіметтің" ақпараттық жүйелерін біріктіруге арналған ақпараттық жүйе;
      15) электрондық құжат – ақпарат электрондық цифрлық нысанда берілген және ЭЦҚ-мен куәландырылған құжат;
      16) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологиялар қолдана отырып, электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
      17) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның кімге тиесілі екендігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы.

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету
бойынша қызмет берушінің қызмет тәртібі

      6. ЭҮП арқылы қадамдық әрекеттер мен шешімдер осы Регламенттің 3-қосымшасында (ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің N 1 диаграммасы) келтірілген:
      1) алушы ЖСН/БСН және парольдің көмегімен ЭҮП-те тіркелуді жүзеге асырады (ЭҮП-те тіркелмеген алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс – қызметті алу үшін алушының ЭҮП-те ЖСН/БСН және парольді енгізуі (авторизациялау үдерісі);
      3) 1-шарт – ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген алушының деректерінің дұрыстығын ЭҮП-те тексеру;
      4) 2-үдеріс – алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы ЭҮП-тің хабарламаны қалыптастыруы;
      5) 3-үдеріс – алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау нысанын экранға шығару және алушының құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), Стандарттың 11-тармағында көрсетілген электрондық түрдегі қажетті құжаттардың көшірмелерін сұрау нысанына бекітуі, сондай-ақ сұрауды куәландыру (қол қою) үшін алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2-шарт – ЭҮП-те ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін және қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрауда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН-нің арасындағы) сәйкестігін тексеру;
      7) 4-үдеріс – алушының ЭЦҚ-ның дұрыстығының расталмауына байланысты сұратылып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – қызметті көрсету үшін алушының ЭЦҚ көмегімен сұрауды куәландыруы және электрондық құжатты (сұрауды) ЭҮШ арқылы қызмет берушінің өңдеуі үшін қызмет берушінің АЖО-сына жолдау;
      9) 6-үдеріс – электрондық құжатты қызмет берушінің АЖО-сында тіркеу;
      10) 3-шарт – қызмет берушінің алушы қоса тіркеген құжаттардың Стандартта көрсетілген құжаттар тізіміне және қызметті көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеру (өңдеу);
      11) 7-үдеріс – алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылып отырған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс – алушының қызмет берушінің АЖО-сы қалыптастырылған қызметтің нәтижесін (мұрағаттық анықтаманың дайындығы туралы электрондық нысандағы хабарламаны) алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдаланумен қалыптастырылады.
      7. Қызмет берушінің қадамдық әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 3-қосымшасында келтірілген (қызмет беруші арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің N 2 диаграммасы):
      1) 1-үдеріс – қызмет көрсету үшін қызмет беруші қызметкерінің АЖО-да ЖСН/БСН мен парольді енгізуі (авторизациялау үдерісі);
      2) 2-үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсетуге арналған сұрау нысанын экранға шығаруы және қызмет беруші қызметкерінің алушының деректерін енгізуі;
      3) 3-үдеріс – ЭҮШ арқылы ЖТ МДБ/ЗТ МДБ-ға алушының деректері туралы сұрауды жолдау;
      4) 1-шарт – алушы деректерінің ЖТ МДБ/ЗТ МДБ-да болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс – алушы деректерінің ЖТ МДБ/ЗТ МДБ-да болмауына байланысты деректерді алу мүмкін болмауы туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің алушы ұсынған құжаттардың қағаз нысанында болуын белгілеу бөлігіндегі сұрау нысанын толтыруы, оларды сұрау нысанына бекітуі және қызмет көрсетуге толтырылған сұрау нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы куәландыруы;
      7) 6-үдеріс – электрондық құжатты қызмет берушінің АЖО-сында тіркеу;
      8) 2-шарт – қызмет беруші қоса берген құжаттардың Стандартта көрсетілген құжаттар тізбесіне және қызмет көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеру (өңдеу);
      9) 7-үдеріс – алушының құжаттарындағы бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      10) 8-үдеріс – алушының қызмет нәтижесін (мұрағаттық анықтаманы) алуы.
      8. Қызмет берушінің ХҚКО арқылы қадамдық әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 3-қосымшасында келтірілген (ХҚКО АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің N 3 диаграммасы):
      1) 1-үдеріс – қызмет көрсету үшін орталық операторының ХҚКО АЖ АЖО-ға логинді және парольді енгізуі (авторизациялау үдерісі);
      2) 2-үдеріс – орталық операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсетуге арналған сұрау нысанын экранға шығаруы және орталық операторының алушының деректерін енгізуі, сондай-ақ алушының сенімхат бойынша өкілінің деректерін (нотариалды куәландырылған сенімхат болған жағдайда, сенімхатты өзге түрде куәландырылған кезде - сенімхаттың деректері толтырылмайды);
      3) 3-үдеріс – ЭҮШ арқылы ЖТ МДБ/ЗТ МДБ-ға алушының деректері, сондай-ақ БНАЖ-ға алушының сенімхат бойынша өкілінің деректері туралы сұрауды жіберу;
      4) 1-шарт – ЖТ МДБ/ЗТ МДБ-да алушы деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс – ЖТ МДБ/ЗТ МДБ-да алушы деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін болмауы туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – орталық операторының алушы ұсынған сұрау нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуын белгілеу бөлігінде толтыруы және құжаттарды сканерлеуі, оларды сұрау нысанына бекітуі және қызмет көрсетуге толтырылған сұрау нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы куәландыруы;
      7) 6-үдеріс – ЭҮШ арқылы қызмет берушінің АЖО-сында орталық операторының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (алушының сұрауын) жолдау;
      8) 7-үдеріс – электрондық құжатты қызмет берушінің АЖО-сында тіркеу;
      9) 2-шарт – алушының қоса берілген құжаттарын Стандартта көрсетілген құжаттар тізбесіне және қызметті көрсету негіздеріне сәйкестігін қызмет берушінің тексеруі (өңдеуі);
      10) 8-үдеріс – алушының құжаттарындағы бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 9-үдеріс – алушының орталық операторы арқылы қызмет нәтижесін (мұрағаттық анықтаманы) алуы.
      9. Электрондық мемлекеттік қызметті ЭҮП арқылы алған жағдайда алушыға ұсынылатын, осы Регламенттің 4-қосымшасында көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметке арналған сұрауды толтырудың электрондық нысаны мен өтініш нысаны "электрондық үкіметтің" www.e-gov.kz веб-порталында берілген.
      10. Алушының электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша сұраудың орындалу дәрежесін тексеру әдісі: "электронды үкімет" порталының "Қызмет алу тарихы" бөліміне, сондай-ақ ММ/ХҚКО-ға жүгіну арқылы.
      11. Электрондық мемлекеттік қызмет, сондай-ақ қажет болған жағдайда олардың сапасын бағалау (соның ішінде шағымдану) үшін ақпаратты алуға арналған байланыс телефонының нөмірі: 8 (7232) 25-40-45 және call-орталықтың телефоны: (1414).

3. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісі
кезіндегі өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      12. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      1) қызмет беруші;
      2) ХҚКО операторы.
      Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын АЖ:
      ЭҮП;
      ЭҮШ.
      Қызмет берушінің АЖО-сы;
      ХҚКО АЖ;
      ЖТ МДБ/ЗТ МДБ;
      БНАЖ.
      13. Іс-қимылдың (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде) қисындық жүйелілігі мен оның сипаттамасы арасындағы сәйкестікті көрсететін өзара әрекеттесудің диаграммасы осы Регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.
      14. Әрбір әрекеттің орындалу мерзімі көрсетілуімен іс-әрекет (рәсімдер, функциялар, операциялар) жүйелілігінің кестелік мәтіндік сипаттамасы осы Регламенттің 5-қосымшасында келтірілген.
      15. Алушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 6-қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      16. Мемлекеттік қызметтерді көрсетуге арналған бланкілердің нысандары, үлгілері осы Регламенттің 7-қосымшасында келтірілген.
      17. Алушының электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қоятын талаптары:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпарат пен қорларды рұқсатсыз ұстап қалудан қорғау).
      18. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің техникалық шарттары:
      1) Ғаламторға шығу;
      2) қызмет көрсетілетін тұлғаның ЖСН/БСН болуы;
      3) ЭҮП-тен авторизациялану;
      4) алушыда ЭЦҚ-ның болуы;
      5) банк карточкасының немесе екінші дәрежедегі банкіде ағымдағы шотының болуы.

"Мұрағаттық анықтамалар беру"
электрондық мемлекеттік  
қызмет регламентіне     
1-қосымша           

Мемлекеттік мұрағаттардың мекенжайлары

N

Мекеменің атауы

Мекенжайы

Байланыс телефондары

1

Павлодар облысының мемлекеттік мұрағаты

Павлодар қаласы, Лермонтов көшесі, 51/1

8 (7182) 32-10-52

2

Жеке құрам жөніндегі Павлодар қалалық мұрағаты

Павлодар қаласы, Кривенко көшесі, 25

8 (7182) 32-72-48

3

Екібастұз қаласының мемлекеттік мұрағаты

Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, Энергостроителей көшесі, 7

8 (7187) 33-48-74

4

Ақсу қаласының мемлекеттік мұрағаты

Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Космонавтов көшесі, 2

8 (718-37) 6-54-50

5

Павлодар облысы мемлекеттік мұрағатының Ақтоғай бөлімі

Павлодар облысы, Актогай ауылы, Абай көшесі, 72

8 (718-41) 2-11-44

6

Павлодар облысы мемлекеттік мұрағатының Баянауыл бөлімі

Павлодар облысы, Баянауыл ауылы, Бектұров көшесі, 27

8 (718-40) 9-15-70

7

Павлодар облысы мемлекеттік мұрағатының Железин бөлімі

Павлодар облысы, Железинка ауылы, Космонавтов көшесі, 2

8 (718-31) 2-22-55

8

Павлодар облысы мемлекеттік мұрағатының Ертіс бөлімі

Павлодар облысы, Ертіс ауылы, Богенбай көшесі, 97

8 (718-32) 2-10-16

9

Павлодар облысы мемлекеттік мұрағатының Качиры бөлімі

Павлодар облысы, Качиры ауылы, Гагарин көшесі, 15

8 (718-33) 2-14-55

10

Павлодар облысы мемлекеттік мұрағатының Лебяжі бөлімі

Павлодар облысы, Аққу ауылы, Амангельді көшесі, 69

8 (718-39) 2-12-15

11

Павлодар облысы мемлекеттік мұрағатының Май бөлімі

Павлодар облысы, Көктөбе ауылы, Советов көшесі, 24

8 (718-38) 9-13-42

12

Павлодар облысы мемлекеттік мұрағатының Успен бөлімі

Павлодар облысы, Успенка ауылы, Баюк көшесі, 42

8 (718-34) 9-14-98

13

Павлодар облысы мемлекеттік мұрағатының Шарбақты бөлімі

Павлодар облысы, Шарбақты ауылы, Ленин көшесі, 33

8 (7182-36) 2-12-05

"Мұрағаттық анықтамалар беру"
электрондық мемлекеттік  
қызмет регламентіне     
2-қосымша           

Павлодар облысының ХҚКО

N

Мекеменің атауы

Мекенжайы

Байланыс телефондары


"Павлодар облысы бойынша ХҚҚО" РМК филиалы

Павлодар қаласы, Павлов көшесі, 48

8 (7182) 33-47-35 8 (7182) 70-42-01

1.

Павлодар қалалық бөлімі

Павлодар қаласы, Кутузов көшесі, 204

8 (7182) 34-59-04 8 (7182) 70-42-01

2.

Павлодар қаласының N 1 бөлімі

Павлодар қаласы, Исиналиев көшесі, 24

8 (7182) 32-04-67 8 (7182) 70-42-10

3.

Павлодар ауданының бөлімі

Павлодар қаласы, Толстой көшесі, 10

8 (7182) 62-92-29 8 (7182) 32-26-83

4.

Екібастұз қаласының бөлімі

Екібастұз қаласы, Мәшһүр-Жүсіп көшесі, 2/2

8 (7187) 77-66-93 8 (7182) 70-42-27

5.

Ақсу қаласының бөлімі

Ақсу қаласы, Ленин көшесі, 10

8 (7183) 76-90-60 8 (7183) 76-91-77

6.

Ақтоғай ауданының бөлімі

Ақтоғай ауылы, Абай көшесі, 72

8 (71841) 2-21-67 70-42-19

7.

Баянауыл ауданының бөлімі

Баянауыл ауылы, Сәтбаев көшесі, 49

8 (71840) 9-23-61 70-42-23

8.

Железин ауданының бөлімі

Железинка ауылы, Торайғыров көшесі, 58

8 (71831) 2-25-86 70-42-14

9.

Шарбақты ауданының бөлімі

Шарбақты ауылы, В. Чайко көшесі, 45

8 (71836) 2-34-43 8 (71836) 2-33-37 70-42-24

10.

Качиры ауданының бөлімі

Тереңкөл ауылы, Тургенев көшесі, 85

8 (71833) 2-24-79 70-42-16

11.

Лебяжі ауданының бөлімі

Аққу ауылы, Тәшімов көшесі, 114

8 (71839) 2-11-07 70-42-21

12.

Ертіс ауданының бөлімі

Ертіс ауылы, Иса Байзақов көшесі, 14

8 (71832) 2-91-12 8 (71832) 2-91-11 70-42-15

13.

Май ауданының бөлімі

Көктөбе ауылы, Сейфуллин көшесі, 13

8 (71838) 9-21-44 70-42-18

14.

Успен ауданының бөлімі

Успенка ауылы, 10 лет Независимости көшесі

8 (71834) 9-18-40 8 (71834) 9-12-51 70-42-17

"Мұрағаттық анықтамалар беру"
электрондық мемлекеттік  
қызмет регламентіне     
3-қосымша           

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі
функционалдық өзара әрекеттесудің N 1 диаграммасы

Қызмет беруші арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету
кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің N 2 диаграммасы

ХҚКО АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі
функционалдық өзара әрекеттесудің N 3 диаграммасы

Шартты белгілер

"Мұрағаттық анықтамалар беру"
электрондық мемлекеттік  
қызмет регламентіне     
4-қосымша           

Электрондық мемлекеттік қызметке арналған экрандық нысандар

1-қадам. Мемлекеттік органды таңдау

2-қадам. Мемлекеттік қызметті таңдау

3-қадам. Мемлекеттік қызмет түрін таңдау

4-қадам. Авторизациялау

5-қадам. Сұрауды толтыру – жеке тұлғаның деректерін енгізу

6-қадам. Сұрауға қол қою

"Мұрағаттық анықтамалар беру"
электрондық мемлекеттік  
қызмет регламентіне     
5-қосымша           

1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ әрекеттерінің сипаттамасы

1

Әрекеттің (жұмыс ағымының, барысының) N

1 2 3 4

2

ҚФБ атауы

Алушы

ЭҮП

Алушы

ЭҮП

3

Әрекеттің атауы (үдерістің, рәсімнің, операциялардың) және олардың сипаттамалары

ЭҮП-те ЖСН және пароль бойынша авторизацияланады

Алушының деректеріндегі бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту хабарламасын қалыптастырады

Қызметті таңдайды және алушының ЭЦҚ-ны таңдауымен сұраудың деректерін қалыптастырады

ЭЦҚ алушының деректеріндегі бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкім ету шешімі)

Сұрау сәтті қалыптастырылғандығы туралы хабарламаны бейнелеу

Сұратылып отырған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұрауды бағыттау

Сұратылып отырған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

5

Орындалу мерзімі

30 секунд - 1 минут

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2 – егер алушының деректерінде бұзушылықтар болса; 3 – егер авторизациялаудан сәтті өтсе

-

4 – егер алушының деректерінде бұзушылықтар болса; 5 – егер бұзушылықтар жоқ болса

-

кестенің жалғасы

5

6

7

8

Алушы

Қызмет берушінің АЖО

Қызмет берушінің АЖО

Қызмет берушінің АЖО

Сұрауды алушының ЭЦҚ-сы арқылы куәландыру (қол қою) және қызмет берушінің АЖО-сына жіберу

Құжатты тіркеу

Алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Алушының қызмет нәтижесін (электрондық құжат түріндегі мұрағаттық анықтаманың дайындығы туралы хабарламаны) алуы

Сұрауды бағыттау

Өтінімге нөмір берумен сұрауды тіркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Шығыс құжатты бейнелеу

30 секунд - 1 минут

1 минут

30 секунд

15 күн

-

7 – егер алушының деректерінде бұзушылықтар болса; 8 – егер бұзушылықтар жоқ болса

-

-

2-кесте. Қызмет беруші арқылы ҚФБ әрекеттерінің сипаттамасы

Әрекеттің N (жұмыстың барысы, ағыны)

1 2 3 4

ҚФБ атауы

Қызмет беруші

Қызмет беруші

Қызмет беруші

ЖТ МДБ/ЗТ МДБ

Әрекеттің атауы (үдерістің, рәсімнің, операциялардың) және олардың сипаттамалары

ЖСН және пароль арқылы қызмет берушінің АЖО-сында авторизацияланады

Қызмет беруші қызметкерінің қызметті таңдауы

ЖТ МДБ/ЗТ МДБ-ға алушының деректері туралы сұрауды жіберу

ЖТ МДБ/ЗТ МДБ-да алушының деректері болмауы туралы хабарламаны қалыптастыру

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкім ету шешімі)

Өтінімге нөмір берумен сұрауды жүйеде тіркеу

Сұрау сәтті қалыптастырылғандығы туралы хабарламаны бейнелеу

Сұрауды бағыттау

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Орындалу мерзімі

10 - 15 секунд

10 секунд

1,5 минут

10 - 15 секунд

Келесі әрекеттің нөмірі

-

-

4 – егер бұзушылықтар болса, 5 – егер бұзушылықтар болмаса

-

кестенің жалғасы

5

6

7

8

Қызмет беруші

Қызмет берушінің АЖО-сы

Қызмет берушінің АЖО-сы

Қызмет берушінің АЖО-сы

Сканерленген құжаттарды тіркеу және ЭЦҚ-мен куәландыру арқылы сұраудың нысанын толтыру

Құжатты тіркеу

Алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Алушының қызмет нәтижесін алуы

Сұрауды бағыттау

Өтінімге нөмір берумен сұрауды тіркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Қызметтің нәтижесін (мұрағаттық анықтаманы) қалыптастыру

10 - 15 секунд

1,5 минут

1,5 минут

15 күн

6

7 – егер бұзушылықтар болса, 8 – егер бұзушылықтар болмаса

-

-

3-кесте. ХҚКО арқылы ҚФБ әрекеттерінің сипаттамасы

1

Әрекеттің (жұмыс ағымының, барысының) N

1 2 3 4

2

ҚФБ атауы

ХҚКО АЖ АЖО

Орталықтың операторы

Орталықтың операторы

ЖТ МДБ/ЗТ МДБ, БНАЖ

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операциялардың) атауы және олардың сипаттамалары

Орталықтың операторы логин және пароль арқылы авторизацияланады

Қызметті таңдайды және сұраудың деректерін қалыптастырады

Сұрауды ЖТ МДБ/ЗТ МДБ, БНАЖ-ға жіберу

Алушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастырады

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкім ету шешімі)

Өтінімге нөмір берумен сұрауды жүйеде тіркеу

Сұрау сәтті қалыптастырылғандығы туралы хабарламаны бейнелеу

Сұрауды бағыттау

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

5

Орындалу мерзімі

30 секунд – 1 минут

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4 – егер тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болса, 5 – егер бұзушылықтар болмаса

-

кестенің жалғасы

5

6

7

8

9

Орталықтың операторы

Орталықтың операторы

Қызмет берушінің АЖО

Қызмет берушінің АЖО

Қызмет берушінің АЖО

Сұрау нысанына қажетті құжатты тіркеу арқылы сұрауды толтыру және ЭЦҚ-мен куәландыру

ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) құжатты жолдау

Құжатты тіркеу

Алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Алушының қызметтің нәтижесін алуы

Сұрау сәтті қалыптастырылғандығы туралы хабарламаны бейнелеу

Сұрауды бағыттау

Өтінімге нөмір берумен сұрауды тіркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Қызметтің нәтижесін (мұрағаттық анықтаманы) қалыптастыру

30 секунд – 1 минут

1 минут

1 минут

30 секунд – 1 минут

15 күн

-

-

8 – егер бұзушылықтар болса, 9 – егер бұзушылықтар болмаса

-

-

"Мұрағаттық анықтамалар беру"
электрондық мемлекеттік  
қызмет регламентіне     
6-қосымша           

Электрондық мемлекеттік қызметтерінің "сапа" және
"қолжетімділік" көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнаманың нысаны
_______________________________________________________
(қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара канағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

"Мұрағаттық анықтамалар беру"
электрондық мемлекеттік  
қызмет регламентіне     
7-қосымша           

Электрондық мемлекеттік қызметке арналған
сауалнама-өтініштің экрандық нысаны

Электрондық мемлекеттік қызметке арналған оң
жауаптың (мұрағаттық анықтаманың) шығу нысаны

О внесении изменения в постановление акимата Павлодарской области от 8 мая 2012 года N 124/5 "Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача архивных справок"

Постановление акимата Павлодарской области от 17 мая 2013 года N 158/5. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 07 июня 2013 года N 3547. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 10 апреля 2014 года N 102/4

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 10.04.2014 N 102/4.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", статьей 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации", подпунктом 21-1) пункта 1 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Стандартом государственной услуги "Выдача архивных справок", утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года N 2315 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области информации и архивного дела", акимат Павлодарской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата Павлодарской области "Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача архивных справок" от 8 мая 2012 года N 124/5 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов 24 января 2013 года за номером 3381, опубликовано в газетах "Сарыарқа самалы" от 2 февраля 2013 года N 13, "Звезда Прииртышья" от 2 февраля 2013 года N 13) следующее изменение:
      регламент электронной государственной услуги "Выдача архивных справок", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Е. Арын

      "СОГЛАСОВАНО"
      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан                       А.Жумагалиев
      17 мая 2013 года

Утвержден           
постановлением акимата   
Павлодарской области    
от 17 мая 2013 года N 158/5

Регламент электронной государственной услуги
"Выдача архивных справок"

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга "Выдача архивных справок" (далее – электронная государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление архивов и документации Павлодарской области" и государственными архивами (далее – услугодатель), адреса которых указаны в приложении 1 к настоящему Регламенту и на альтернативной основе через центры обслуживания населения (далее - ЦОН), адреса которых указаны в приложении 2 к настоящему Регламенту, а также через веб-портал "электронного правительства": www.e.gov.kz, при наличии у пользователя ЭЦП.
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Выдача архивных справок" (далее – услуга), утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года N 2315 (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте электронной государственной услуги "Выдача архивных справок" (далее – Регламент):
      1) АРМ – автоматизированное рабочее место;
      2) бизнес-идентификационный номер (далее – БИН) – уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства;
      3) веб-портал "электронного правительства" (далее – ПЭП) – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      4) государственная база данных "Физические лица" (далее – ГБД ФЛ) – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      5) государственная база данных "Юридические лица" (далее – ГБД ЮЛ) - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      6) единая нотариальная информационная система (далее – ЕНИС)– это аппаратно-программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат;
      7) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде индивидуального предпринимательства;
      8) информационная система (далее – ИС)– система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;
      9) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан (далее – ИС ЦОН) – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами;
      10) получатель – физические и юридические лица, которым оказывается электронная государственная услуга;
      11) пользователь – субъект (получатель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      12) структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ) - перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги;
      13) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      14) шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг;
      15) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      16) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      17) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП) – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания.

2. Порядок деятельности услугодателя по
оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения через ПЭП (диаграмма N 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП) приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод получателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункте 11 Стандарта, а также выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП получателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ услугодателя для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ услугодателя;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документов перечню документов, указанному в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      12) процесс 8 – получение получателем результата услуги (уведомление о готовности архивной справки в форме электронного документа), сформированного АРМ услугодателя. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма N 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через услугодателя) приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя в АРМ услугодателя ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя;
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных получателя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      6) процесс 5 – заполнение сотрудником услугодателя формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме, предоставленных получателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ услугодателя;
      8) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных документов перечню документов, указанному в Стандарте, и основаниям для оказания услуги;
      9) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      10) процесс 8 – получение получателем результата услуги (архивной справки).
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма N 3 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ИС ЦОН) приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператора центра в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором центра услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором центра данных получателя, а также данных по доверенности представителя получателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности – данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных получателя, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя получателя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных получателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса получателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора центра через ШЭП в АРМ услугодателя;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ услугодателя;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документов перечню документов, указанному в Стандарте, и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      11) процесс 9 – получение получателем через оператора центра результата услуги (архивной справки).
      9. Экранные формы заполнения запроса и форма заявления на электронную государственную услугу, указанные в приложении 4 к настоящему Регламенту, предоставляемые получателем в случае получения электронной государственной услуги посредством ПЭП, представлена веб-портале "электронного правительства": www.e.gov.kz.
      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале "электронного правительства" в разделе "История получения услуг", а также при обращении в ГУ/ЦОН.
      11. Номер контактного телефона для получения информации об электронной государственной услуге, также в случае необходимости оценки (в том числе обжалования) их качества: 8 (7182) 32-75-40, телефон call-центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе
оказания электронной государственной услуги

      12. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) услугодатель;
      2) оператор ЦОН.
      ИС, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      ПЭП;
      ШЭП.
      АРМ услугодателя;
      ИС ЦОН;
      ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      ЕНИС.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      14. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 5 к настоящему Регламенту.
      15. Результаты оказания электронной государственной услуги получателям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 6 к настоящему Регламенту.
      16. Формы, шаблоны бланков для оказания электронной государственной услуги указаны в приложении 7 к настоящему Регламенту.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги получателем:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      18. Технические условия оказания электронной государственной услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН/БИН у лица, которому оказывается услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие у получателя ЭЦП;
      5) наличие банковской карточки или текущего счета в банке второго уровня.

Приложение 1      
к регламенту электронной
государственной услуги 
"Выдача архивных справок"

Адреса государственных архивов

N

Наименование учреждения

Адреса

Контактные телефоны

1.

Государственный архив Павлодарской области

г. Павлодар, ул. Лермонтова, 51/1

8 (7182) 32-10-52

2.

Павлодарский городской архив по личному составу

г. Павлодар, ул. Кривенко, 25

8 (7182) 32-72-48

3.

Государственный архив города Экибастуз

Павлодарская область, г. Экибастуз, ул. Энергостроителей, 7

8 (7187) 33-48-74

4.

Государственный архив города Аксу

Павлодарская область, г. Аксу, ул. Камзина 14

8 (718-37) 6-54-50

5.

Актогайский отдел государственного архива Павлодарской области

Павлодарская область, с. Актогай, ул. Абая, 72

8 (718-41) 2-11-44

6.

Баянаульский отдел государственного архива Павлодарской области

Павлодарская область, с. Баянаул, ул. Бектурова, 27

8 (718-40) 9-15-70

7.

Железинский отдел государственного архива Павлодарской области

Павлодарская область, с. Железинка, ул. Космонавтов, 2

8 (718-31) 2-22-55

8.

Иртышский отдел государственного архива Павлодарской области

Павлодарская область, с. Иртышск, ул. Богембая, 97

8 (718-32) 2-10-16

9.

Качирский отдел государственного архива Павлодарской области

Павлодарская область, с. Теренколь, ул. Гагарина, 15

8 (718-33) 2-14-55

10.

Лебяжинский отдел государственного архива Павлодарской области

Павлодарская область, с. Акку, ул. Амангельды, 69

8 (718-39) 2-12-15

11.

Майский отдел государственного архива Павлодарской области

Павлодарская область, с. Коктобе, ул. Советов, 24

8 (718-38) 9-13-42

12.

Успенский отдел государственного архива Павлодарской области

Павлодарская область, с. Успенка, ул. Баюка, 42

8 (718-34) 9-14-98

13.

Щербактинский отдел государственного архива Павлодарской области

Павлодарская область, с. Шарбакты, ул. Ленина, 33

8 (7182-36) 2-12-05

Приложение 2      
к регламенту электронной
государственной услуги 
"Выдача архивных справок"

ЦОН Павлодарской области

N

Наименование учреждения

Адреса

Контактные телефоны


Филиал РГП "ЦОН по Павлодарской области"

г. Павлодар, ул. Павлова, 48

8 (7182) 33-47-35 8 (7182) 70-42-01

1.

Отдел г. Павлодар

г. Павлодар, ул. Кутузова, 204

8 (7182) 34-59-04 70-42-01

2.

Отдел N 1 г. Павлодара

г. Павлодар, ул. Исиналиева, 24

8 (7182) 32-04-67 8 (7182) 70-42-10

3.

Отдел Павлодарского района

г. Павлодар, ул. Толстого, 10

8 (7182) 62-92-29 8 (7182) 32-26-83

4.

Отдел г. Экибастуза

г. Экибастуз, ул. Машхур-Жусуп, 92/2

8 (7187) 77-66-93 8 (7182) 70-42-27

5.

Отдел г. Аксу

г. Аксу, ул. Ленина, 10

8 (7183) 76-90-60 8 (7183) 76-91-77 70-42-20

6.

Отдел Актогайского района

с. Актогай, ул. Абая, 72

8 (71841) 2-21-67 70-42-19

7.

Отдел Баянаульского района

с. Баянаул, ул. Сатпаева, 49

8 (71840) 9-23-61 70-42-23

8.

Отдел Железинского района

с. Железинка, ул. Торайгырова, 58

8 (71831) 2-25-86 70-42-14

9.

Отдел Щербактинского района

с. Шарбакты, ул. В. Чайко, 45

8 (71836) 2-34-43 8 (71836) 2-33-37 70-42-24

10.

Отдел Качирского района

с. Теренколь, ул. Тургенова, 85

8 (71833) 2-24-79 70-42-16

11.

Отдел Лебяжинского района

с. Акку, ул. Ташимова, 114

8 (71839) 2-11-07 70-42-21

12.

Отдел Иртышского района

с. Иртышск, ул. Исы-Байзакова, 14

8 (71832) 22-91-12 8 (71832) 22-91-11 70-42-15

13.

Отдел Майского района

с. Майск, ул. Сейфуллина, 13

8 (71838) 9-21-44 70-42-18

14.

Отдел Успенского района

с. Успенка, ул. 10 лет Независимости

8 (71834) 9-18-40 8 (71834) 9-12-51 70-42-17

Приложение 3      
к регламенту электронной
государственной услуги 
"Выдача архивных справок"

Диаграмма N 1 функционального взаимодействия при
оказании электронной государственной услуги через ПЭП

Диаграмма N 2 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через услугодателя

Диаграмма N 3 функционального взаимодействия при
оказании электронной государственной услуги через ИС ЦОН

Условные обозначения

Приложение 4      
к регламенту электронной
государственной услуги 
"Выдача архивных справок"

Экранные формы на электронную государственную услугу

Шаг 1. Выбор государственного органа

Шаг 2. Выбор государственной услуги

Шаг 3. Выбор вида государственной услуги

Шаг 4. Авторизация

Шаг 5. Заполнение запроса – ввод данных физического лица

Шаг 6. Подписание запроса

Приложение 5      
к регламенту электронной
государственной услуги 
"Выдача архивных справок"

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1

N действия (хода, потока работ)

1 2 3 4

2

Наименование СФЕ

Получатель

ПЭП

Получатель

ПЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ПЭП по ИИН и паролю

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя

Выбирает услугу и формирует данные запроса выбором получателя ЭЦП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя ЭЦП

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

5

Сроки исполнения

30 секунд – 1 минута

30 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

6

Номер следующего действия

2 – если есть нарушения в данных получателя; 3 – если авторизация прошла успешно

4 - если есть нарушения в данных получателя; 5 – если нарушений нет

-

продолжение таблицы

5

6

7

8

Получатель

АРМ услугодателя

АРМ услугодателя

АРМ услугодателя

Удостоверение (подписание) посредством ЭЦП получателя и направление запроса в АРМ услугодателя

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя

Получение получателем результата услуги (уведомление о готовности архивной справки в форме электронного документа)

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Отображение выходного документа

30 секунд – 1 минута

1 минута

30 секунд

15 дней

-

7 - если есть нарушения в данных получателя; 8 – если нарушений нет

-

-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя

N действия (хода, потока работ)

1 2 3 4

Наименование СФЕ

Услугодатель

Услугодатель

Услугодатель

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на АРМ услугодателя через ИИН и пароль

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса о данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Формирование сообщения об отсутствии данных ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Формирование мотивированного отказа

Сроки исполнения

10 – 15 секунд

10 секунд

1,5 минуты

10 - 15 секунд

Номер следующего действия

-

4 – если есть нарушения; 5 – если нарушений нет

-

продолжение таблицы

5

6

7

8

Услугодатель

АРМ услугодателя

АРМ услугодателя

АРМ услугодателя

Заполнение формы запроса с прикреплением сканированных документов и удостоверением ЭЦП

Регистрация документа

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя

Получение получателем результата услуги

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Формирование результата услуги (архивной справки)

10 - 15 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

15 дней

6

7 – если есть нарушения; 8 – если нарушений нет

-

-

Таблица 3. Описание действий СФЕ через ЦОН

1

N действия (хода, потока работ)

1 2 3 4

2

Наименование СФЕ

АРМ ИС ЦОН

Оператор Центра

Оператор Центра

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется оператор Центра по логину и паролю

Выбирает услугу и формирует данные запроса

Направление запроса в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

Формирует сообщение о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Формирование мотивированного отказа

5

Сроки исполнения

30 секунд – 1 минута

30 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

6

Номер следующего действия

2

3

4 - если есть нарушения в данных получателя; 5 - если нарушений нет

-

продолжение таблицы

5

6

7

8

9

Оператор Центра

Оператор Центра

АРМ услугодателя

АРМ услугодателя

АРМ услугодателя

Заполнение запроса с прикреплением к форме запроса необходимых документов и удостоверение ЭЦП

Направление документа, удостоверенного (подписанного) ЭЦП

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя

Получение получателем результата услуги

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Формирование результата услуги (архивной справки)

30 секунд – 1 минута

1 минута

1 минута

30 секунд – 1 минута

15 дней

-

-

8 – если есть нарушения; 9 – если нарушений нет

-

-

Приложение 6      
к регламенту электронной
государственной услуги 
"Выдача архивных справок"

Форма анкеты для определения показателей электронной
государственной услуги: "качество" и "доступность"
___________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

Приложение 7      
к регламенту электронной
государственной услуги 
"Выдача архивных справок"

Экранная форма анкеты-заявления на
электронную государственную услугу

Выходная форма положительного ответа (архивной справки)
на электронную государственную услугу