"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Павлодар облысы Ақсу қалалық мәслихатының 2013 жылғы 24 қаңтардағы N 90/1 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 26 ақпанда N 3442 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Ақсу қалалық әкімдігінің 2013 жылғы 24 маусымдағы N 370/3 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Ақсу қалалық әкімдігінің 24.06.2013 N 370/3 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес қала әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау қала әкімінің экономика және ауыл шаруашылығы жөніндегі орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қала әкімі                                 Б. Бақауов

Павлодар облысы  
Ақсу қаласы әкімдігінің
2013 жылғы 24 қаңтардағы
N 90/1 қаулысымен 
бекітілді      

"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы
анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтің атауы "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген Ақсу қаласы кентінің, ауылдар мен селолық округтер әкімінің аппараттарымен, "Ақсу қаласының ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - уәкілетті орган), сонымен қатар Павлодар облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорыны Ақсу қаласының филиалы арқылы баламалы негізде ұсынылады.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 31 желтоқсандағы "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы" N 2318 қаулысының негізіңде көрсетіледі (бұдан әрі – стандарт).
      4. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама (қағаз жеткізгіште) немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – алушы) көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет өтініш берілген сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде көрсетіледі;
      2) өтініш беруші өтініш берген күні көрсетілетін мемлекеттік қызметті алғанға дейiнгi күтудiң ең жоғары шектi уақыты 10 (он) минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң ең жоғары шектi уақыты 10 (он) минуттан аспайды;
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Мемлекеттік қызметті уәкілетті орган демалыс және мереке күндерінен басқа жұмыс күндері сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін ұсынады.
      9. Қабылдау кезек бойынша және алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету іс-әрекетінің тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін алушыға немесе оның өкіліне (нотариалды расталған сенімхат бойынша) стандарттағы 11-тармағында көрсетілген құжаттар тізімін ұсыну қажет.
      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде мемлекеттік қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі, онда:
      1) сұранымды қабылдау нөмірі және күні;
      2) сұратылған мемлекеттік қызметтің түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны және атауы;
      4) мемлекеттік қызметтің нәтижелерін беру күні (уақыты) және орны;
      5) құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда);
      6) өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетіледі.
      12. Мемлекеттік қызметті тұтынушыға стандарттың 16-тармағының негізінде бас тартуы мүмкін.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсеткен кезде қатысатын құрылымдық-функционалды бірліктер (бұдан әрі - бірлік):
      1) уәкілетті органның маманы;
      2) әкім, немесе уәкілетті органның бастығы.
      14. Әрбір бірліктер бойынша әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-әрекеттердің мәтіндік кестелік сипаттамасы 2-қосымшада көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық кезектілігінің өзара байланысын және бірліктігін көрсететін схема 3-қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Мемлекеттік қызмет көрсетуші тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының Заңымен көзделген тәртіпте жауапты болады.

"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы
туралы анықтама беру"    
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша           

"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекемелердің тізімі

р/с N Мемлекеттік мекеменің аталуы Орналасқан мекенжайы Байланыс деректері

1.

"Ақсу қаласының ауыл шаруашылығы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы Ақсу қаласы, Царев көшесі, 12

5-05-72, 5-02-87 4108605@mail.ru

2.

"Ақсу қаласы Ақсу кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы Ақсу қаласы, Ақсу кенті, Шевченко көшесі, 39

3-00-59 3-02-32

3.

"Ақсу қаласы Алғабас ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы Ақсу қаласы, Алғабас ауылы, Советов көшесі, 4а

79-6-75

4.

"Ақсу қаласы Қалқаман ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы Ақсу қаласы, Қалқаман ауылы, Степная көшесі, 15

78-5-00

5.

"Ақсу қаласы Үштерек ауылы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы Ақсу қаласы, Үштерек ауылы, Ленин көшесі, 1

77-4-01 77-2-30

6.

"Ақсу қаласы Айнакөл селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы Ақсу қаласы, Айнакөл ауылы, Айнакөл селолық округі, Центральная көшесі, 23 а

70-2-44

7.

"Ақсу қаласы Ақжол селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы Ақсу қаласы, Ақжол ауылы, Ақжол селолық округі

71-6-00 71-6-36

8.

"Ақсу қаласы Достық селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы Ақсу қаласы, Достық ауылы, Достық селолық округі, 1 линия көшесі

4-15-44 4-15-49

9.

"Ақсу қаласы Евгеньевка селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы Ақсу қаласы, Евгеньевка ауылы, Евгеньевка селолық округі, Гагарина көшесі, 17

74-4-10 seloevgenevka@mail.ru

10.

"Ақсу қаласы Еңбек селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы Ақсу қаласы, Путь Ильич ауылы, Еңбек селолық округі, Школьная көшесі

73-6-01 73-5-21 enbek@mail.ru

11.

"Ақсу қаласы Жолқұдық селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы Ақсу қаласы, Жолқұдық ауылы, Жолқұдық селолық округі

79-5-16

12.

"Ақсу қаласы М.Омаров атындағы селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы Ақсу қаласы, М.Омаров атындағы ауыл, М.Омаров атындағы селолық округі, Ш.Арғынбаев көшесі, 1

4-11-59 4-10-38 AAOmarovа@mail.ru

13.

"Ақсу қаласы Құркөл селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы Ақсу қаласы, Құркөл ауылы Құркөл селолық округі

4-12-49 4-12-21

14.

"Ақсу қаласы Қызылжар селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы Ақсу қаласы, Қызылжар ауылы, Қызылжар селолық округі, Школьная көшесі,16

7-07-00

15.

"Ақсу қаласы Пограничный селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы Ақсу қаласы, Пограничный ауылы, Пограничный селолық округі, Пограничный көшесі, 7

4-19-06 4-17-41

16.

"Ақсу қаласы Сарышығанақ селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Павлодар облысы Ақсу қаласы, Сарышығанақ ауылы, Сарышығанақ селолық округі, Молодежная көшесі, 10

4-02-00

"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы
туралы анықтама беру"    
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша           

Әрбір бірліктер бойынша әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің)
кезектілігі мен өзара іс-әрекеттердің сипаттамасы

Негізгі үдерістің іс-әрекеттері (барысы, жұмыс ағымы)

N р/н

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағымының) реттік нөмірі

1

2

3

1

Бірліктердің атауы

Уәкілетті органның маманы

Әкім, немесе уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның маманы

2

Іс-әрекеттің (үдеріс тәртіп, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

Қабылдау, тексеру және құжаттарды тіркеу, тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беру

Әкім немесе уәкілетті органның басшысы. Анықтамаға қол қою, немесе мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы жауапты дайындау

Анықтаманы беру немесе мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы жауапты дайындау

3

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешімдер)

Тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беру

Анықтама, немесе мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы жауапты дайындау

Анықтама, немесе мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы жауапты дайындау

4

Орындау мерзімі

10 минуттан аспайды

20 минут

10 минуттан аспайды

1 жұмыс күні

5

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3


"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы
туралы анықтама беру"    
мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша           

Әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық кезектілігінің
өзара байланысын көрсететін схемасы

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"

Постановление акимата города Аксу Павлодарской области от 24 января 2013 года N 90/1. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 26 февраля 2013 года N 3442. Утратило силу постановлением акимата города Аксу Павлодарской области от 24 июня 2013 года N 370/3

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Аксу Павлодарской области от 24.06.2013 N 370/3.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат города ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города по экономике и сельскому хозяйству.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города                                Б. Бакауов

Утвержден      
постановлением акимата
города Аксу     
Павлодарской области 
от 24 января 2013 года N 90/1

Регламент государственной услуги "Выдача справок
о наличии личного подсобного хозяйства"

1. Общие положения

      1. Наименование государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" предоставляется аппаратами акимов поселка, сел и сельских округов, государственным учреждением "Отдел сельского хозяйства города Аксу" (далее – уполномоченный орган) по адресам, указанным в приложении 1, а также через филиал города Аксу Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Павлодарской области" на альтернативной основе.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2009 года N 2318 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (далее - стандарт).
      4. Результатом оказываемой государственной услуги является справка о наличии личного подсобного хозяйства (на бумажном носителе) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      5. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее – получатель).

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Сроки оказания государственной услуги:
      1) государственная услуга оказывается с момента обращения, в течение 2 (двух) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя – не более 10 (десяти) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги – не более 10 (десяти) минут;
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. Государственная услуга предоставляется уполномоченным органом в рабочие дни, кроме выходных и праздничных дней, с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов.
      9. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

3. Описание порядка действий оказания государственной услуги

      10. Для получения государственной услуги получателю либо его представителю (по нотариально удостоверенной доверенности) необходимо предоставить документы, указанные в пункте 11 стандарта.
      11. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номер и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названия приложенных документов;
      4) даты (времени) и места выдачи результатов государственной услуги;
      5) фамилии, имени, (при наличии) отчества работника принявшего заявление на оформление документов;
      6) фамилии, имени, (при наличии) отчества заявителя, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя, и их контактных телефонов.
      12. В предоставлении государственной услуги получателю может быть отказано на основаниях, указанных в пункте 16 стандарта.
      13. Структурно–функциональные единицы (далее - единицы), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) специалист уполномоченного органа;
      2) аким, либо руководитель уполномоченного органа.
      14. Табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой единицы приведено в приложении 2.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий и единиц в процессе оказания государственной услуги приведена в приложении 3.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      16. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1       
к регламенту государственной
услуги "Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Перечень государственных учреждений,
оказывающих государственную услугу
"Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"

N п/п Наименование государственного учреждения Адрес место расположения Контактные данные

1

Государственное учреждение "Отдел сельского хозяйства города Аксу"

Павлодарская область, г. Аксу, ул. Царева, 12

5-05-72, 5-02-87 4108605@mail.ru

2

Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Аксу города Аксу"

Павлодарская область, г. Аксу, пос. Аксу, ул. Шевченко, 39

3-00-59 3-02-32

3

Государственное учреждение "Аппарат акима села Алгабас города Аксу"

Павлодарская область, г. Аксу, с. Алгабас, ул. Советова, 4а

79-6-75

4

Государственное учреждение "Аппарат акима села Калкаман города Аксу"

Павлодарская область, г. Аксу, с. Калкаман, ул. Степная, 15

78-5-00 kalkaman.aksu@mail.ru

5

Государственное учреждение "Аппарат акима села Уштерек города Аксу"

Павлодарская область, г. Аксу, с. Уштерек, ул. Ленина, 1

77-4-01 77-2-30

6

Государственное учреждение "Аппарат акима Айнакольского сельского округа города Аксу"

Павлодарская область, г. Аксу, Айнакольский с/округ, с. Айнаколь, ул. Центральная, 23а

70-2-44

7

Государственное учреждение "Аппарат акима Акжолского сельского округа города Аксу"

Павлодарская область, г. Аксу, Акжолский с/округ, с. Акжол

71-6-00 71-6-36

8

Государственное учреждение "Аппарат акима Достыкского сельского округа города Аксу"

Павлодарская область, г. Аксу, Достыкский с/округ, с. Достык, ул. 1 линия

4-15-44 4-15-49

9

Государственное учреждение "Аппарат акима Евгеньевского сельского округа города Аксу"

Павлодарская область, г. Аксу, Евгеньевский с/округ, с. Евгеньевка, ул. Гагарина, 17

74-4-10 seloevgenevka@mail.ru

10

Государственное учреждение "Аппарат акима Енбекского сельского округа города Аксу"

Павлодарская область, г. Аксу, Енбекский с/округ, с. Путь Ильича, ул. Школьная

73-6-01 73-5-21 enbek.aksu@mail.ru

11

Государственное учреждение "Аппарат акима Жолкудукского сельского округа города Аксу"

Павлодарская область, г. Аксу, Жолкудукский с/округ, с. Жолкудук

79-5-16

12

Государственное учреждение "Аппарат акима сельского округа им. М. Омарова города Аксу"

Павлодарская область, г. Аксу, с/округ им. М. Омарова, с. Им. М. Омарова, ул. Ш. Аргынбаева, 1

4-11-59 4-10-38 AAOmarova@mail.ru

13

Государственное учреждение "Аппарат акима Куркольского сельского округа города Аксу"

Павлодарская область, г. Аксу, Куркольский с/округ, с.Курколь

4-12-49 4-12-21

14

Государственное учреждение "Аппарат акима Кызылжарского сельского округа города Аксу"

Павлодарская область, г. Аксу, Кызылжарский с/округ, с. Кызылжар, ул. Школьная, 16

7-07-00

15

Государственное учреждение "Аппарат акима Пограничного сельского округа города Аксу"

Павлодарская область, г. Аксу, Пограничный с/округ, с. Пограничник, ул. Пограничная, 7

4-19-06 4-17-41 V.Chtraub@mail.ru

16

Государственное учреждение "Аппарат акима Сарышыганакского сельского округа города Аксу"

Павлодарская область, г. Аксу, Сарышыганакский с/округ, с. Сарышыганак, ул. Молодежная, 10

4-02-00

Приложение 2       
к регламенту государственной
услуги "Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Описание последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур) каждой единицы

Действия процессов (хода, потока работ)

N п/п

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

1

Наименование единиц

Специалист уполномоченного органа

Аким, либо руководитель уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

2

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием, проверка и регистрация, выдача расписки о приеме соответствующих документов

Аким, либо руководитель уполномоченного органа. Подписание справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Выдача справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

3

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме соответствующих документов

Справка либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Справка либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

4

Сроки исполнения

не более 10 минут

20 минут

не более 10 минут

1 рабочий день

5

Номер следующего действия

2

3


Приложение 3       
к регламенту государственной
услуги "Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Схема логической взаимосвязи между последовательностью
административных действии и единиц