"Ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттiк қызмет регламентiн бекiту туралы

Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2013 жылғы 6 маусымдағы № 94 қаулысы. Батыс Қазақстан облысы әділет департаментінде 2013 жылғы 15 шілдеде № 3308 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 15 қаңтардағы № 1 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 15.01.2014 № 1 қаулысымен

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңдарын басшылыққа ала отырып, Батыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берiлiп отырған "Ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттiк қызмет регламенті бекiтiлсiн.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары С. Ж. Шапкеновке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                      Н. Ноғаев

2013 жылғы 6 маусымдағы № 94
Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің
қаулысымен
бекітілген

"Ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге
және тұруға келген денсаулық сақтау,
бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру,
мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына
әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну"
мемлекеттiк қызмет
регламентi 1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттiк қызмет регламентi (бұдан әрi – Регламент) "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16 бабының 3 тармағына сәйкес әзiрлендi.
      2. "Ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттiк қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет):
      1) "Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттік реттеу туралы" 2005 жылғы 8 шiлдедегi Қазақстан Республикасының Заңының 18 бабының 8 тармағы;
      2) "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеу және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну мөлшерін және ережесін бекіту туралы" 2009 жылғы 18 ақпандағы № 183 Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қаулысының;
      3) "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы" 2011 жылғы 31 қаңтардағы № 51 Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қаулысының (бұдан әрi – Стандарт) негiзiнде жүзеге асырылады.
      3. Мемлекеттiк қызметтi аудандық экономика және қаржы бөлімдері (бұдан әрi – уәкілетті орган) осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес ұсынады.
      4. Мемлекеттiк қызмет ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына: қалаларда және өзге де елдi мекендерде тұрып жатқан және ауылдық елдi мекендерде жұмыс iстеуге және тұруға тiлек бiлдiрген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандықтары бойынша жоғары және жоғарыдан кейiнгi, техникалық және кәсiптiк, ортадан кейiнгi бiлiм беру ұйымдарының түлектерiне, сондай-ақ көрсетілген білімі бар мамандарға (бұдан әрi – тұтынушы) ұсынылады.
      5. Көрсетілетін мемлекеттiк қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      6. Көрсетілетін мемлекеттiк қызметтiң нәтижесi көтерме жәрдемақы және бюджеттiк несие түрiндегi әлеуметтiк қолдау шаралары немесе қызметтi көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртібі

      8. Мемлекеттiк қызмет демалыс және мереке күндерiн қоспағанда, жұмыс күндерi, кезек күту тәртiбiмен, алдын ала жазылусыз және жеделдетiлген қызмет көрсетусiз, 13.00-ден 14.30 сағатқа дейiнгi түскi үзiлiспен, 9.00-ден 18.30 сағатқа дейiн көрсетiледi.
      Уәкілетті органдардың орналасқан жерi, мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртiбi және барысы туралы ақпаратты осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетiлген мекен-жайлар бойынша алуға болады.
      9. Мемлекеттiк қызметтi көрсету мәселелерi бойынша ақпаратты тұтынушылар Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлiгiнiң www.minregion.gov.kz, "Батыс Қазақстан облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы" мемлекеттік мекеменің www.economica-bko.gov.kz интернет-ресурстарындағы және мемлекеттiк қызмет көрсететiн аудандық уәкiлеттi органдарда, "Дипломмен ауылға" бөлiмiнен алуға болады.
      10. Мемлекеттiк қызмет мынадай мерзiмде ұсынылады:
      1) тұтынушы Стандарттың 11-тармағында белгіленген қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      күнтізбелік отыз тоғыз күн ішінде көтерме жәрдемақы төленеді;
      күнтiзбелiк отыз екi күн iшiнде Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша келiсiм жасасу рәсiмi жүзеге асырылады және келiсiм жасалғаннан кейiн отыз жұмыс күнi iшiнде тұрғын үй сатып алу немесе салу үшiн бюджеттiк несие ұсынылады;
      әлеуметтік қолдау шараларын ұсынудан бас тартылған жағдайда үш жұмыс күні ішінде уәкілетті орган тұтынушыға дәйектелген жауап жолдайды;
      2) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетілетін тұтынушыға қызмет көрсетудiң ең көп уақыты – отыз минуттан көп емес;
      3) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетілетін мемлекеттiк қызметтi алғанға дейін күтудiң ең жоғарғы шектi уақыты – он минуттан көп емес.
      11. Тұтынушыға мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын қолхат беріледі және оның әлеуметтік қолдау шараларын алатын күні көрсетіледі.
      12. Стандарттың 11-тармағында көрсетiлген дәйексiз құжаттарды ұсыну фактiсi бас тарту үшiн негiз болып табылады.
      13. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн тұтынушыдан сұраныс түскен сәттен бастап және мемлекеттiк қызметтiң нәтижесiн берген сәтке дейiн мемлекеттiк қызметті көрсету кезеңдерi:
      1) тұтынушы уәкілетті органға Стандарттың 11-тармағында айқындалған қажетті құжаттарды жолдайды;
      2) уәкілетті орган құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады, қолхат береді, қарау үшін тұрақты түрде жұмыс істейтін комиссияға жолдайды;
      3) тұрақты түрде жұмыс істейтін комиссия ұсынылған құжаттарды қарайды және аудан әкімдігіне тұтынушыға әлеуметтік қолдау шараларын көрсетуге ұсыным жасайды немесе әлеуметтік қолдау шараларын ұсынудан бас тартады;
      4) уәкiлеттi орган бас тартылған жағдайда тұтынушыға дәлелді жауап жібереді;
      5) аудан әкімдігі тұрақты түрде жұмыс істейтін комиссияның ұсынымдары келіп түскеннен кейін әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы қаулы қабылдайды және оны уәкілетті органға және сенім білдірген өкілге (агентке) жолдайды;
      6) уәкілетті орган, сенім білдірген өкіл (агент) және тұтынушы Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы келісім жасайды;
      7) уәкілетті орган көтерме жәрдемақысының сомасын тұтынушылардың жеке есеп шоттарына аударады;
      8) сенiм бiлдiрiлген өкiл (агент) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен тұтынушыға тұрғын үй сатып алуға немесе салуға несие бередi.

3. Мемлекеттiк қызметтi көрсету
барысында iс-әрекеттердiң (өзара
әрекеттің) тәртібін сипаттау

      14. Әрбiр әкiмшiлiк iс-әрекеттердi (ресiмдердi) орындау мерзiмi көрсетіліп, әрбiр құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі-ҚФБ) бойынша әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң (ресiмдердiң) кезектiлiгi мен өзара iс-әрекеттерін мәтiндiк кестелiк сипаттау осы Регламенттiң 2-қосымшасында көрсетiлген.
      15. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiндегi әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң логикалық кезектiлiгi және ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететiн схема осы Регламенттiң 3-қосымшасында көрсетiлген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамаларымен қарастырылған жауапкершілікке тартылады.

"Ауылдық елдi мекендерге жұмыс
істеуге және тұруға келген
денсаулық сақтау, бiлiм беру,
әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет,
спорт және ветеринария мамандарына
әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну"
мемлекеттiк қызмет
регламентiне
1-қосымша

Уәкілетті органдар тізбесі

Атауы

Заңды мекенжайы

Байланыс телефоны

1

"Ақжайық ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Ақжайық ауданы, Чапаев ауылы, Кунаев көшесі, 70
www.akzhaik-bko.gov.kz

8(71136)
91191

2

"Бөкей ордасы ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы, Таир Жароков көшесі, 31
www.bokeyorda-bko.gov.kz

8(71140)
21210

3

"Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Бөрлі ауданы, Ақсай қаласы, Советская көшесі, 99
www. aksai-bko.gov.kz

8(71133)
20760

4

"Жаңақала аудандық экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Жаңақала ауданы, Жаңақала ауылы, Халықтар Достығы көшесі, 44
www.zhanakala-bko.gov.kz

8(71141)
21869

5

"Батыс Қазақстан облысы Жәнібек аудандық экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Жәнібек ауданы, Жәнібек ауылы, Ғұмар Қараш көшесі, 63 www.zhanibek-bko.gov.kz

8(71135)
21343

6

"Зеленов ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Зеленов ауданы, Переметный ауылы, Гагарин көшесі, 139
www.zelenov-bko.gov.kz

8(71130)
23394

7

"Казталов ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Казталов ауданы, Казталов ауылы, Шарафутдинов көшесі, 2
www.kaztalov-bko.gov.kz

8(71144)
31444

8

"Қаратөбе аудандық экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Қаратөбе ауданы, Қаратөбе ауылы, Мұхит көшесі, 2а
www.karatobe-bko.gov.kz

8(71145)
31132

9

"Сырым аудандық экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Сырым ауданы, Жымпиты ауылы, Қазақстан көшесі, 8
www.syrym-bko.gov.kz

8(71134)
31171

10

"Тасқала ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Тасқала ауданы, Тасқала ауылы, Абай көшесі, 23
www.taskala-bko.gov.kz

8(71139)
21178

11

"Теректі ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Теректі ауданы, Федоровка ауылы, Юбилейная көшесі, 18
www.terekta-bko.gov.kz

8(71132)
21147

12

"Шыңғырлау ауданының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Шыңғырлау ауданы, Шыңғырлау ауылы, Клышев көшесі, 91
www.chingirlau-bko.gov.kz

8(71137)
34428

"Ауылдық елдi мекендерге жұмыс
істеуге және тұруға келген
денсаулық сақтау, бiлiм беру,
әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет,
спорт және ветеринария мамандарына
әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну"
мемлекеттiк қызмет
регламентiне
2-қосымша

Әрбiр әкiмшiлiк iс-әрекеттердi
(ресiмдердi) орындау мерзiмi көрсетіліп,
әрбiр ҚФБ бойынша әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң
(ресiмдердiң) кезектiлiгi мен өзара
iс-әрекеттерiн мәтiндiк кестелiк сипаттау

Іс-әрекеттің №  (барысы, жұмыс ағыны)

ҚФБ-1
Уәкілетті орган

ҚФБ-2
Тұрақты жұмыс істейтін комиссия

ҚФБ-3
Аудан әкімдігі

ҚФБ-4
Сенiм бiлдiрiлген
өкiл (агент)

№ 1 іс-әрекет

Құжаттарды қабылдау және тіркеу, қолхат беру, қарау үшін тұрақты жұмыс істейтін комиссияға жолдайды.

№ 1 іс-әрекет

Ұсынылған құжаттарды қарайды және аудан әкімдігіне тұтынушыға әлеуметтік қолдау шараларын көрсетуге ұсыным жасайды немесе әлеуметтік қолдау шараларын ұсынудан бас тартады.
 
 

№ 1 іс-әрекет

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы қаулы қабылдайды және оны уәкілетті органға және сенім білдірген өкілге (агентке) жолдайды.

№ 1 іс-әрекет

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы келісім жасайды

№ 2 іс-әрекет

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен тұтынушыға тұрғын үй сатып алуға немесе салуға несие бередi.

№ 2 іс-әрекет

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы келісім жасайды немесе бас тартылған жағдайда тұтынушыға дәлелді жауап жібереді.

№ 3 іс-әрекет

Көтерме жәрдемақысының сомасын тұтынушылардың жеке есеп шоттарына аударады.

Орындау мерзімдері:
1) күнтiзбелiк отыз тоғыз күн iшiнде көтерме жәрдемақы төленеді;
күнтiзбелiк отыз екi күн iшiнде Стандарттың 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Келiсiм жасасу рәсiмi жүзеге асырылады және Келiсiм жасалғаннан кейiн отыз жұмыс күнi iшiнде тұрғын үй сатып алу немесе салу үшiн бюджеттiк несие ұсынылады;
әлеуметтiк қолдау шараларын ұсынудан бас тартылған жағдайда үш жұмыс күнi iшiнде уәкiлеттi орган тұтынушыға дәйектелген жауап жолдайды.
2) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң ең жоғарғы шектi уақыты - он минуттан аспайды.
3) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн тұтынушыға қызмет көрсетудiң ең көп уақыты - отыз минуттан аспайды.

"Ауылдық елдi мекендерге жұмыс
істеуге және тұруға келген
денсаулық сақтау, бiлiм беру,
әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет,
спорт және ветеринария мамандарына
әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну"
мемлекеттiк қызмет
регламентiне
3-қосымша

Мемлекеттiк қызметтi көрсету
үдерiсiндегi әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң
логикалық кезектiлiгi және ҚФБ арасындағы
өзара байланысты көрсететiн схема

Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"

Постановление акимата Западно-Казахстанской области от 6 июня 2013 года № 94. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 15 июля 2013 года № 3308. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 15 января 2014 года № 1

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 15.01.2014 № 1

      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года  местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года  государственных услугах" акимат Западно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Шапкенова С. Ж.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким области                     Н. Ногаев

Утвержден
постановлением
акимата Западно-Казахстанской области
от 6 июня 2013 года № 94

Регламент
государственной услуги
"Предоставление мер социальной поддержки
специалистам здравоохранения, образования,
социального обеспечения, культуры, спорта
и ветеринарии, прибывшим для работы и
проживания в сельские населенные пункты"

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах".
      2. Государственная услуга "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (далее – государственная услуга) предоставляется на основании:
      1) пункта 8 статьи 18 Закона Республики Казахстан от 8 июля 2005 года "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий";
      2) постановления Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2009 года № 183 "Об утверждении размеров и Правил предоставления мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты";
      3) постановления Правительства Республики Казахстан от 31 января 2011 года № 51 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (далее - Стандарт).
      3. Государственную услугу предоставляют районные отделы экономики и финансов (далее – уполномоченный орган) согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      4. Государственная услуга предоставляется специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты: выпускникам организаций высшего и послевузовского, технического и профессионального, послесреднего образования по специальностям здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, а также специалистам, имеющим указанное образование, проживающим в городах и иных населенных пунктах и изъявившим желание работать и проживать в сельских населенных пунктах (далее – потребитель).
      5. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      6. Результатом оказываемой государственной услуги являются меры социальной поддержки в виде подъемного пособия и бюджетного кредита или мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.

2. Порядок оказания государственной услуги

      8. Государственная услуга оказывается в рабочие дни, кроме выходных и праздничных дней, в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания, с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов.
      Информацию о месте нахождения уполномоченных органов, порядке оказания государственной услуги и ходе их оказания можно получить по адресам, указанных в приложении 1 настоящего Регламента.
      9. Информацию по вопросам оказания государственной услуги потребители могут получить в интернет-ресурсах Министерства регионального развития Республики Казахстан www.minregion.gov.kz, государственного учреждения "Управление экономики и бюджетного планирования Западно-Казахстанской области" www.economica-bko.gov.kz и районных уполномоченных органов, предоставляющих государственную услугу, в разделе "С дипломом в село".
      10. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      1) с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 Стандарта:
      в течение тридцати девяти календарных дней выплачивается подъемное пособие;
      в течение тридцати двух календарных дней осуществляется процедура заключения соглашения по форме, согласно приложению 2 Стандарта и в течение тридцати рабочих дней после заключения соглашения предоставляется бюджетный кредит на приобретение или строительство жилья;
      в случае отказа в предоставлении мер социальной поддержки, уполномоченный орган в течение трех рабочих дней направляет потребителю мотивированный ответ;
      2) максимальное время обслуживания потребителя, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более тридцати минут;
      3) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более десяти минут.
      11. Потребителю выдается расписка, подтверждающая, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги и указывается дата получения им мер социальной поддержки.
      12. Основанием для отказа является факт предоставления недостоверных документов, определенных в пункте 11 Стандарта.
      13. Этапы оказания государственной услуги с момента получения запроса от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает в уполномоченный орган необходимые документы, определенных в пункте 11 Стандарта;
      2) уполномоченный орган осуществляет прием и регистрацию документов, выдает расписку, направляет для рассмотрения в постоянно действующую комиссию;
      3) постоянно действующая комиссия рассматривает предоставленные документы и рекомендует акимату района о предоставлении потребителю мер социальной поддержки либо отказ в предоставлении мер социальной поддержки;
      4) уполномоченный орган в случае отказа направляет потребителю мотивированный ответ;
      5) акимат района после поступления рекомендации постоянно действующей комиссии принимает постановление о предоставлении мер социальной поддержки и направляет его в уполномоченный орган и поверенному (агенту);
      6) уполномоченный орган, поверенный (агент) и потребитель заключают соглашение о предоставлении мер социальной поддержки по форме согласно приложению 2 Стандарта;
      7) уполномоченный орган перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета потребителей;
      8) поверенный (агент) в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, предоставляет потребителю кредит на приобретение или строительство жилья.

3. Описание порядка действий
(взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой структурно-функциональной единицы (далее-СФЕ) с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      16. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Предоставление мер социальной
поддержки специалистам здравоохранения,
образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии,
прибывшим для работы и проживания
в сельские населенные пункты"

Перечень уполномоченных органов

Наименование

Юридический адрес

Контактный телефон

1

Государственное учреждение "Отдел экономики и
финансов Акжаикского района"

Акжаикский район, село Чапаево, улица Кунаева, 70
www.akzhaik-bko.gov.kz

8(71136)
91191

2

Государственное учреждение "Отдел экономики и финансов Бокейординского района"

Бокейординский район, село Сайхин, улица Таира Жарокова, 31
www.bokeyorda-bko.gov.kz

8(71140)
21210

3

Государственное учреждение "Отдел экономики и бюджетного планирования Бурлинского района Западно-Казахстанской области"

Бурлинский район, город Аксай, улица Советская, 99
www. aksai-bko.gov.kz

8(71133)
20760

4

Государственное учреждение "Жангалинский районный отдел экономики и финансов"

Жангалинский район, село Жангала, улица Халыктар Достыгы, 44
www.zhanakala-bko.gov.kz

8(71141)
21869

5

Государственное учреждение "Жанибекский районный отдел экономики и финансов Западно-Казахстанской области"

Жанибекский район, село Жанибек, улица Гумара Караша, 63
www.zhanibek-bko.gov.kz

8(71135)
21343

6

Государственное учреждение "Зеленовский районный отдел экономики и финансов"

Зеленовский район, село Переметное, улица Гагарина, 139
www.zelenov-bko.gov.kz

8(71130)
23394

7

Государственное учреждение "Отдел экономики и финансов Казталовского района"

Казталовский район, село Казталовка, улица Шарафутдинова, 2
www.kaztalov-bko.gov.kz

8(71144)
31444

8

Государственное учреждение "Каратобинский районный отдел экономики и финансов"

Каратобинский район, село Каратобе, улица Мухита, 2а
www.karatobe-bko.gov.kz

8(71145)
31132

9

Государственное учреждение "Сырымский районный отдел экономики и финансов"

Сырымский район, село Жымпиты, улица Казахстанская, 8
www.syrym-bko.gov.kz

8(71134)
31171

10

Государственное учреждение "Отдел экономики и финансов Таскалинского района"

Таскалинский район, село Таскала, улица Абая, 23
www.taskala-bko.gov.kz

8(71139)
21178

11

Государственное учреждение "Отдел экономики и финансов Теректинского района"

Теректинский район, село Федоровка, улица Юбилейная, 18
www.terekta-bko.gov.kz

8(71132)
21147

12

Государственное учреждение "Чингирлауский районный отдел экономики и финансов"

Чингирлауский район, село Чингирлау, улица Клышева, 91
www.chingirlau-bko.gov.kz

8(71137)
34428

Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Предоставление мер социальной
поддержки специалистам здравоохранения,
образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии,
прибывшим для работы и проживания
в сельские населенные пункты"

Текстовое табличное описание
последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур)
каждой СФЕ с указанием срока выполнения
каждого административного действия (процедуры)

№ действия (хода, потока работ)

СФЕ-1
Уполномоченный орган

СФЕ-2
Постоянно действующая комиссия

СФЕ-3
Акимат района

СФЕ-4
Поверенный (агент)

Действие № 1

Прием и регистрация документов, выдает расписку и направляет для рассмотрения в постоянно действующую комиссию

Действие № 1

Рассматривает предоставленные документы и рекомендует акимату района о предоставлении потребителю мер социальной поддержки либо отказ в предоставлении мер социальной поддержки

Действие № 1

Принимает постановление об оказании мер социальной поддержки и направляет его в уполномочен-
ный орган и поверенному (агенту)

Действие № 1

Заключает соглашение о предоставлении мер социальной поддержки

Действие № 2

В порядке, установленном законода-
тельством Республики Казахстан, предоставляет потребителю кредит на приобретение или строительство жилья
 

Действие № 2

Заключает соглашение о предоставлении мер социальной поддержки или в случае отказа направляет потребителю мотивированный ответ

Действие № 3

Перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета потребителей

Сроки исполнения:
1) в течение тридцати девяти календарных дней выплачивается подъемное пособие;
в течение тридцати двух календарных дней осуществляется процедура заключения Соглашения по форме, согласно приложению 2 Стандарту, и в течение тридцати рабочих дней после заключения Соглашения предоставляется бюджетный кредит на приобретение или строительство жилья;
в случае отказа в предоставлении мер социальной поддержки, уполномоченный орган в течение трех рабочих дней направляет потребителю мотивированный ответ;
2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более десяти минут;
3) максимальное время обслуживания потребителя, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более тридцати минут.

Приложение 3
к регламенту
государственной услуги
"Предоставление мер социальной
поддержки специалистам здравоохранения,
образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии,
прибывшим для работы и проживания
в сельские населенные пункты"

Схема, отражающая взаимосвязь
между логической последовательностью
административных действий в процессе
оказания государственной услуги и СФЕ