Тәртіптік комиссия туралы ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2014 жылғы 17 наурыздағы № 112 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 20 наурызда № 9252 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 27 ақпандағы № 121 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Әділет министрінің 27.02.2015 № 121 бұйрығымен (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      «Атқарушылық iс жүргiзу және сот орындаушыларының мәртебесi туралы» Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 2 сәуірдегі Заңының 167-бабы 11) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Тәртіптік комиссия туралы ереже бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Сот актілерін орындау комитеті (Ж.Б. Ешмағамбетов) осы бұйрықтың мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі Сот актілерін орындау комитетінің төрағасы Ж.Б. Ешмағамбетовке жүктелсін.
      4. Осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                            Б. Имашев

Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің  
2014 жылғы 17 наурыздағы
№ 112 бұйрығымен бекітілген

Тәртіптік комиссия туралы ереже

      1. Тәртіптік комиссия туралы ереже (бұдан әрі - Ереже) «Атқарушылық iс жүргiзу және сот орындаушыларының мәртебесi туралы» Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 2 сәуірдегі Заңының 167-бабы 11) тармақшасына сәйкес әзірленді, уәкілетті (аумақтық) органның тәртіптік комиссиясының жеке сот орындаушыларының тәртіптік теріс қылықтарын қарау бойынша өкілеттіктерін, қызметін ұйымдастыруды анықтайды.
      2. Осы ережеде қолданылатын ұғымдар:
      1) тәртіптік жаза (бұдан әрі - жаза) - тәртіптік жауапкершілікке тартылғанға қатысты қолданылуы мүмкін тәртіптік жауапкершіліктің шарасы;
      2) тәртіптік жауапкершілік - олардың қызметтік міндеттерді орындауда тәртіптік теріс қылықтарды жасағаны үшін жүктелетін құқықтық жауапкершіліктің түрі;
      3) тәртіптік теріс қылық (бұдан әрі - теріс қылық) - құқыққа қайшы, қызметтік міндеттерін орындамау кінәсі немесе тиісінше орындамауы, лауазымдық өкілеттіктерін асыра пайдалануы, Жеке сот орындаушыларының кәсіби ар-намыс кодексін бұзу, Қазақстан Республикасының жеке сот орындаушыларының қызметін регламенттейтін заңнамалық және нормативтік-құқықтық актілерінің талаптарын бұзу;
      4) тәртіптік комиссия (бұдан әрі - комиссия) – тексеру жүргізу материалдарын қарау, теріс қылыққа қатысты фактілерді зерттеу және жеке сот орындаушыларына қатысты жаза шарасы туралы ұсынымдар шығару үшін ұдайы әрекет ететін алқалы орган.
      5) тексеру – жеке сот орындаушыларының теріс қылығы туралы материалдар мен мәліметтерді оның жасалу жағдайларын толық, жан-жақты әрі әділ анықтау мақсатында жинау жөнінде қызмет.
      3. Тәртіптік комиссия құқықтарды құрметтеу және заңды мүдделерді қорғау және Қазақстан Республикасының заңнамасын қатаң сақтау қағидаттарына негізделеді.

2. Тәртіптік комиссияның жұмыс тәртібі

      4. Комиссия құрамы уәкілетті (аумақтық) органның бұйрығымен тағайындалады және құрамында кемінде бес адам бар мүшелердің тақ санынан тұрады, олардың кемінде екеуі Жеке сот орындаушыларының республикалық (өңірлік) алқасының өкілдері, қалғандары уәкілетті (аумақтық) органның лауазымды тұлғалары болып табылады. Осы комиссия мүшелерінің ішінен төраға тағайындалады.
      5. Комиссия өз отырысында тәртіптік іс жүргізу материалдарын қарайды және теріс қылыққа қатысты деректерді зерттейді.
      Комиссия отырысына оған қатысты тәртіптік іс жүргізу қозғалған жеке сот орындаушысы шақырылады.
      Жеке сот орындаушысы тексеру материалдарымен танысады және істің мәні бойынша түсіндірме береді.
      Комиссия оған қатысты тексеру жүргізілген жеке сот орындаушысының және тексеру жүргізген уәкілетті (аумақтық) органның, Республикалық (өңірлік) алқаның өкілдерінің түсініктемелерін тыңдайды.
      Комиссия отырысының уақыты мен орны туралы тиісінше хабардар етілген жеке сот орындаушысының келмеуі, мәселені қарау үшін кедергі болып табылмайды.
      6. Тәртіптік комиссияның отырысы егер оған кемінде үш мүшесі қатысса, заңды болады.
      7. Комиссия мүшесі өзінің жақын туысы болып табылатын жеке сот орындаушысына қатысты теріс қылыққа байланысты немесе егер комиссия мүшесінің осы тексеруде тікелей немесе жанама мүдделілігі болса және деректерді зерттеуге тексеру материалдарын қарауда қатыспайды және бас тартуға (өздігінен бас тартуға) жатады.
      Өздігінен бас тарту және бас тарту уәжделген болуы тиіс және отырыстың басталуына дейін, сондай-ақ отырыс барысында мәлімделуі тиіс.
      Комиссия мүшесінің өздігінен бас тарту (бас тарту) туралы шешімі отырысқа қатысушылардың көпшілік дауысымен жазбаша түрде қабылданады және комиссия мүшесінің және оған қатысты тәртіптік іс жүргізу материалдары қаралатын жеке сот орындаушысының қатысуымен жарияланады.
      8. Қаралатын мәселелер бойынша комиссия отырысқа қатысатын мүшелерінің көпшілік даусымен тиісті шешім қабылдайды, оған комиссияның төрағасы, мүшелері және хатшысы қол қояды.
      Комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады. Комиссия мүшелері өз пікірін айтады және дауыс беру кезінде қалыс қалмауға тиіс.
      Комиссия мүшесі қабылданған шешіммен келіспесе, маңызды пікірін жазбаша түрде білдіруі мүмкін, ол қабылданған шешім бойынша материалдарға тігіледі.
      Егер комиссия мүшелерінің дауыстары тең бөлінсе, комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.
      9. Қорытынды негізінде уәкілетті (аумақтық) органның басшысы мынадай шешiмдер қабылдайды: тиiстi жаза қолданады; материалдарды қосымша қызметтiк тексеруге жiбередi немесе жаза қолданбайды.
      10. Жеке сот орындаушысына жаза қолданылғаны туралы уәкілетті (аумақтық) орган басшысының жаза қолдану туралы бұйрығы шыққан күнінен бастап қолын қойдырып, хабардар етіледі. Жаза қолданылған жеке сот орындаушы өз қолын қойып танысудан бас тартқан жағдайда, бұл туралы жаза қолдану туралы бұйрыққа тиісті жазба жасалады не акт жасалады.
      Жеке сот орындаушысын тәртіптік жаза қолдану туралы бұйрықпен таныстыру мүмкін болмаған жағдайда, оған бұйрықтың көшірмесін хабарламалы хатпен жолдайды.
      11. Жазалау жасалған теріс қылықтың ауырлығына, оны жасаған тұлғаның кінәсінің нысаны мен деңгейіне сәйкес келуі тиіс.
      12. Жазалау түрін анықтау кезінде жиынтықта:
      теріс қылықтың мазмұны мен сипаты;
      теріс қылықтар жасалған жағдайлар;
      жасалған теріс қылық әкеп соқтырған немесе әкеп соқтыруы мүмкін теріс салдар;
      алынбаған жазалардың бар болуы ескеріледі.
      13. Тәртіптік жазаны жасағаны үшін жазаның мынадай түрі қолданылатын болады:
      1) ескерту;
      2) сөгіс;
      3) қатаң сөгіс;
      3-1) уәкілетті органның жеке сот орындаушысының лицензиясын тоқтата тұру туралы шешім қабылдауы;
      4) уәкілетті органның жеке сот орындаушысын лицензиясынан айыру туралы сотқа талап-арыз жолдауы.
      14. Жеке сот орындаушысының лицензиясының қызметін тоқтата тұру уәкілетті органның шешімімен тәртіптік комиссия шешімінің негізінде Заңның 143-бабының 2-тармағымен көзделген жағдайларда жүзеге асырылады.
      15. Уәкілетті органның жеке сот орындаушысын лицензиясынан айыру туралы сотқа талап-арыз жолдауы Заңның 144-бабы 1-тармағымен көзделген негіздер бойынша жүзеге асырылады.
      16. Тәртіптік жаза теріс қылықтар анықталған күнінен бастап бір айдан кешіктірілмей қолданылады және теріс қылық жасалған күнінен бастап алты айдан кешіктірілсе қолданыла алмайды.
      17. Тәртіптік жазаны:
      1) егер жаза қолданылған күнінен бастап алты ай ішінде жеке сот орындаушысына жаңа жаза қолданылмаса;
      2) уәкілетті (аумақтық) орган басшысының шешімі бойынша комиссияның ұсынымдары бойынша алты ай өткенге дейін алынады.
      18. Тәртіптік комиссия шешіміне уәкілетті органға, аумақтық органға, сондай-ақ сот тәртібінде шағымдана алады.

Об утверждении Положения о дисциплинарной комиссии

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 17 марта 2014 года № 112. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 20 марта 2014 года № 9252. Утратил силу приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 27 февраля 2015 года № 121

      Сноска. Утратил силу приказом Министра юстиции РК от 27.02.2015 № 121 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 11) статьи 167 Закона Республики Казахстан от 2 апреля 2010 года «Об исполнительном производстве и статусе судебных исполнителей», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемое Положение о дисциплинарной комиссии.
      2. Комитету по исполнению судебных актов Министерства юстиции Республики Казахстан (Ешмагамбетов Ж.Б.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Председателя Комитета по исполнению судебных актов Министерства юстиции Республики Казахстан Ешмагамбетова Ж.Б.
      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его государственной регистрации.

      Министр                                    Б. Имашев

Утверждено       
приказом Министра юстиции
Республики Казахстан 
от 17 марта 2014 года № 112

Положение
о дисциплинарной комиссии

1. Общие положения

      1. Положение о дисциплинарной комиссии (далее – Положение) разработано в соответствии с подпунктом 7) статьи 167 Закона Республики Казахстан от 2 апреля 2010 года «Об исполнительном производстве и статусе судебных исполнителей» и определяет полномочия, организацию деятельности дисциплинарной комиссии уполномоченного (территориального) органа по рассмотрению дисциплинарных проступков частных судебных исполнителей.
      2. Понятия используемые в настоящем положении:
      1) дисциплинарное взыскание (далее - взыскание) - мера дисциплинарной ответственности, которая может быть наложена в отношении привлекаемого к дисциплинарной ответственности;
      2) дисциплинарная ответственность - вид юридической ответственности, которую несут за совершение дисциплинарных проступков при исполнении ими служебных обязанностей;
      3) дисциплинарный проступок (далее - проступок) - противоправное, виновное неисполнение или ненадлежащее исполнение служебных обязанностей, превышение должностных полномочий, нарушение Кодекса профессиональной чести частного судебного исполнителя, нарушение требований законодательных и иных нормативно-правовых актов Республики Казахстан, регламентирующих деятельность частных судебных исполнителей;
      4) Дисциплинарная комиссия (далее – комиссия) – постоянный действующий коллегиальный орган, созданный для рассмотрения материалов проведения проверки, исследования фактов, касающихся проступка, и вынесения рекомендаций о мере взыскания в отношении частных судебных исполнителей;
      5) проверка - деятельность по сбору материалов и сведений о проступке частных судебных исполнителей в целях полного, всестороннего и объективного выяснения обстоятельств его совершения.
      3. Дисциплинарная комиссия основывается на принципах уважения прав, защиты законных интересов и строгого соблюдения законодательства Республики Казахстан.

2. Порядок работы дисциплинарной комиссии

      4. Состав комиссии утверждается приказом руководителя уполномоченного (территориального) органа и состоит из нечетного количества членов в составе не менее пяти человек, не менее двух из которых являются представителями Республиканской (региональной) коллегии частных судебных исполнителей, остальные должностными лицами уполномоченного (территориального) органа. Из числа членов данной комиссии назначается председатель.
      5. Комиссия на своем заседании рассматривает материалы дисциплинарного производства и исследует факты, касающиеся проступка.
      На заседание комиссии приглашается частный судебный исполнитель, в отношении которого возбуждено дисциплинарное производство.
      Частный судебный исполнитель знакомится с материалами проверки и дает пояснения по существу дела.
      Комиссия заслушивает объяснения частного судебного исполнителя, в отношении которого проведена проверка, и представителей уполномоченного (территориального) органа, Республиканской (региональной) коллегии, проводивших проверку.
      Неявка частного судебного исполнителя, надлежащим образом извещенного о времени и месте заседания комиссии, не является препятствием для рассмотрения материалов.
      6. Заседание дисциплинарной комиссии является правомочным, если на нем присутствуют не менее трех ее членов.
      7. Член комиссии не участвует в рассмотрении материалов проверки и исследования фактов, касающихся проступков в отношении частного судебного исполнителя, являющегося его близким родственником или если у члена комиссии имеется прямая или косвенная заинтересованность в данной проверке и подлежит отводу (самоотводу).
      Самоотвод и отвод должны быть мотивированы и заявляются как до начала заседания, так и в ходе заседания.
      Решение о самоотводе (отводе) члена комиссии принимается комиссией в письменной форме большинством голосов ее членов, участвующих в заседании, и оглашается в присутствии члена комиссии и частного судебного исполнителя, в отношении которого рассматриваются материалы дисциплинарного производства.
      8. По рассматриваемым вопросам комиссия принимает соответствующее решение большинством голосов ее членов, участвующих в заседании, которое подписывается председателем, членами комиссии и секретарем.
      Решение комиссии принимается открытым голосованием. Члены комиссии определенно высказывают свое мнение и не могут воздержаться при голосовании.
      В случае несогласия с принимаемым решением член комиссии излагает особое мнение в письменной форме, которое приобщается к материалам по принятому решению.
      Если голоса членов комиссии разделились поровну, голос председателя комиссии является решающим.
      9. На основании заключения комиссии руководитель уполномоченного (территориального) органа принимает следующие решения: налагает соответствующее взыскание; направляет материалы на дополнительную служебную проверку или не налагает взыскание.
      10. О наложенном взыскании частный судебный исполнитель ставится в известность в течении трех рабочих дней со дня вынесения руководителем уполномоченного (территориального) органа приказа о наложении взыскания под роспись. В случае отказа частного судебного исполнителя, подвергнутого взысканию, подтвердить своей подписью ознакомление, об этом делается соответствующая запись в приказе о наложении взыскания либо составляется акт.
      В случае невозможности ознакомить частного судебного исполнителя с приказом о наложении взыскания, ему направляется копия приказа письмом с уведомлением.
      11. Взыскание должно соответствовать тяжести совершенного проступка, форме и степени вины лица, его совершившего.
      12. При определении вида взыскания учитываются в совокупности:
      содержание и характер проступка;
      обстоятельства, при которых проступок совершен;
      негативные последствия, которые повлек или мог повлечь совершенный проступок;
      наличие неснятых взысканий.
      13. За совершение дисциплинарного проступка налагаются следующие виды взысканий:
      1) замечание;
      2) выговор;
      3) строгий выговор;
      3-1) принятие решения уполномоченным органом о приостановлении лицензии частного судебного исполнителя;
      4) направление уполномоченным органом иска в суд о лишении лицензии частного судебного исполнителя.
      14. Приостановление действия лицензии частного судебного исполнителя осуществляется решением уполномоченного органа на основании решения дисциплинарной комиссии в случаях, предусмотренных пунктом 2 статьи 143 Закона.
      15. Направление уполномоченным органом иска в суд о лишении лицензии частного судебного исполнителя осуществляется по основаниям, предусмотренным пунктом 1 статьи 144 Закона.
      16. Дисциплинарное взыскание налагается не позднее одного месяца со дня обнаружения проступка и не может быть наложено позднее шести месяцев со дня совершения проступка.
      17. Дисциплинарное взыскание снимается:
      1) по истечении шести месяцев со дня наложения взыскания, если частный судебный исполнитель не будет подвергнут новому взысканию;
      2) до истечении шести месяцев по решению руководителя уполномоченного (территориального) органа.
      18. Решение дисциплинарной комиссии может быть обжаловано в уполномоченный, территориальный орган, а также в судебном порядке.