Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 30 қыркүйектегі № 34 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 2 қазанда № 9775 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2017 жылғы 12 сәуірдегі № 153 бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Ұлттық экономика министрінің 12.04.2017 № 153 бұйрығымен.

      "Нормативтік құқықтық актілер туралы" 1998 жылғы 24 наурыздағы Қазақстан Республикасы Заңының 29-бабы 1-тармағының 6) тармақшасына және "Қазақстан Республикасы орталық атқарушы органдарының ведомстволары туралы" 2014 жылғы 14 тамыздағы № 933 Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына және "Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің мәселелері" туралы 2014 жылғы 24 қыркүйектегі № 1011 Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитеті туралы ереже бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитеті (С.М. Жұманғарин) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның мерзімді баспасөз басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Министр Е. Досаев



Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2014 жылғы 30 қыркүйектегі
№ 34 бұйрығымен бекітілген

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды
реттеу және бәсекелестікті қорғау комитеті туралы ереже
1. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитеті (бұдан әрі - Комитет) Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің (бұдан әрі - Министрлік) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тиiстi тауар нарықтарында бәсекелестiктi қорғау және монополистік қызметтi шектеу салаларында, мемлекеттік монополия саласына жатқызылған қызметті бақылау мен реттеуді, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес телекоммуникация және почта байланысы аясындағы салаларды қоспағанда, табиғи монополиялар салаларында және реттелетін нарықтарда заңнамада көзделген шектерде салааралық үйлестіруді, реттеу мен бақылауды, сондай-ақ "Электр энергетикасы туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес энергия өндіруші және энергиямен жабдықтаушы ұйымдардың қызметін бақылау мен реттеуді және өзге де арнайы атқарушылық, рұқсат беру және бақылау функцияларын жүзеге асыратын мемлекеттік орган болып табылады.

      2. Комитет өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Комитет мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысандағы заңды тұлға болып табылады, оның мемлекеттік тілде өз атауымен мөрі мен мөртабандары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары бар.

      4. Комитет азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      5. Егер Комитетке Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, оның мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастар тарапы болуға құқығы бар.

      6. Комитет өз құзыретінің мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Комитет төрағасының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделген шешімдер қабылдайды.

      7. Комитеттің құрылымы, штат саны қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.

      8. Комитеттің заңды мекенжайы: 010000, Астана қаласы, "Есіл" ауданы, Орынбор көшесі, 8-үй, 4-кіреберіс, "Министрліктер үйі" әкімшілік ғимараты.

      9. Мемлекеттік органның толық атауы - "Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитеті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      10. Осы Ереже Комитеттің құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Комитет қызметін қаржыландыру республикалық бюджеттен жүзеге асырылады.

      12. Комитетке кәсіпкерлік субъектілерімен Комитеттің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер Комитетке заңнамалық актілермен табыс әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер республикалық бюджет кірісіне жіберіледі.

2. Комитеттің негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      14. Міндеттері:

      1) табиғи монополияларды реттеу саласында және реттелетін нарықтарда мемлекеттік саясатты қалыптастыруға қатысу;

      2) бәсекелестікті қорғау және монополистік қызметті шектеу саласында мемлекеттік саясатты қалыптастыруға қатысу;

      Функциялары:

      1) монополияға қарсы органның құзыретіндегі мәселелер бойынша халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру;

      2) бәсекелестікті қорғау және монополистік қызметті шектеу саласында мемлекеттік органдарды және өзге де ұйымдарды салааралық үйлестіруді жүзеге асыру;

      3) өз құзыреті шегінде нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу;

      4) табиғи монополиялар салаларына табиғи монополиялар субъектілері ұсынатын қызметтерді (тауарларды, жұмыстарды) осы сала шеңберінде реттеліп көрсетілетіндерге жатқызу тұрғысынан талдау жүргізу;

      5) Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы заңнамасын қолдану практикасын қорытындылау және оның негізінде әдістемелік ұсынымдар әзірлеу;

      6) табиғи монополиялар субъектілерінің инвестициялық бағдарламалар мен инвестициялық жобаларды іске асыру тиімділігін мониторингілеу;

      7) табиғи монополиялар субъектілерінің инвестициялық бағдарламаларды (жобаларды) орындау туралы ақпаратына талдау жүргізу;

      8) табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) немесе олардың шекті деңгейлерін бекіту;

      9) табиғи монополиялар субъектілерінің Мемлекеттік тіркелімін қалыптастыру және жүргізу;

      10) табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтік сметаларды бекіту;

      11) табиғи монополиялар субъектілерінің тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) немесе олардың шекті деңгейлерін бекітуге арналған өтінімдерін қарау кезінде жария тыңдаулар өткізу;

      12) Алып тасталды - ҚР Ұлттық экономика министрінің 19.08.2016 № 378 бұйрығымен.
      13) Алып тасталды - ҚР Ұлттық экономика министрінің 19.08.2016 № 378 бұйрығымен.

      14) табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтерінің тарифтеріне (бағаларына, алымдар мөлшерлемелеріне) уақытша төмендету коэффициентін бекіту;

      15) табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне уақытша өтемдік тарифті бекіту;

      16) табиғи монополиялар субъектiлерi үшін тарифтердің (бағалардың, алымдар мөлшерлемесінің) құрамына кіретін қолданысқа енгізілген активтердiң реттелетiн базасына арналған пайда (таза кіріс) мөлшерлемесін есептеу;

      17) Алып тасталды - ҚР Ұлттық экономика министрінің 19.08.2016 № 378 бұйрығымен.

      18) орталық аппаратқа реттеліп көрсетілетін қызметтермен (тауарлармен, жұмыстармен) технологиялық жағынан байланысты қызмет түрлері бойынша оларды бекіту үшін ұсыныстар енгізу;

      19) Алып тасталды - ҚР Ұлттық экономика министрінің 19.08.2016 № 378 бұйрығымен.
      20) Алып тасталды - ҚР Ұлттық экономика министрінің 19.08.2016 № 378 бұйрығымен.
      21) Алып тасталды - ҚР Ұлттық экономика министрінің 19.08.2016 № 378 бұйрығымен.
      22) Алып тасталды - ҚР Ұлттық экономика министрінің 19.08.2016 № 378 бұйрығымен.

      23) табиғи монополиялар саласына жатқызылатын тауарларға, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерге тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) қалыптастыру және бекіту тәртібі бөлігінде мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасының тұжырымдамасын, концессиялық ұсынысты, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасының, оның ішінде концессиялық жобаның техникалық-экономикалық негіздемесін, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасының, оның ішінде концессиялық жобаның конкурстық құжаттамасын, мемлекеттік-жекешелік әріптестік шартының, оның ішінде концессия шартының жобасын, оның ішінде оларға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу кезінде келісу;

      24) Алып тасталды - ҚР Ұлттық экономика министрінің 19.08.2016 № 378 бұйрығымен.

      25) Қазақстан Республикасының лицензиялау туралы заңнамасына сәйкес лицензиялау;

      26) реттеліп көрсетілетін коммуналдық қызметтерді (тауарларды, жұмыстарды) есепке алу аспаптарын сатып алуға және орнатуға төлемақы алу мөлшері мен тетігін келісу;

      27) Алып тасталды - ҚР Ұлттық экономика министрінің 19.08.2016 № 378 бұйрығымен.

      28) тағайындалатын оңалту басқарушысының кандидатурасын және табиғи монополия субъектісінің оңалту жоспарын келісу;

      29) табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтерінің түрлері бойынша кірістерді, шығындар мен қолданылатын активтерін бөлек есебін жүргізу әдістемесін келісу;

      30) Алып тасталды - ҚР Ұлттық экономика министрінің 19.08.2016 № 378 бұйрығымен.

      31) магистральдық темiр жол желiсiнiң жұмыс iстеуi үшiн технологиялық тұрғыдан қажеттi станция жолдарының, электрмен жабдықтау, дабыл, байланыс объектiлерiнiң, құрылғылардың, жабдықтардың, ғимараттардың, үйлердiң, құрылыстардың және өзге де объектiлердiң тiзбесiн бекітуге келiсiм беру;

      32) тиісті мемлекеттік органмен бірлесіп тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) немесе олардың шекті деңгейлерін бекіту кезінде ескерілетін табиғи монополиялар субъектілерінің инвестициялық бағдарламаларын және (немесе) инвестициялық жобаларын бекіту;

      33) темір жол көлігі, электр және жылу энергетикасы, мұнай өнімдерін өндіру, мұнайды тасымалдау, азаматтық авиация, порт қызметі, сондай-ақ "Газ және газбен жабдықтау туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген ерекшеліктер ескеріле отырып, газ саласындағы реттелетін нарық субъектілері тауарларының (жұмыстарының, қызметтерінің) бағаларын реттеу;

      34) Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген номенклатура бойынша өнімдердің, тауарлар мен қызметтердің бағаларын реттеу;

      35) энергия өндіруші ұйымдармен инвестициялық шарт жасасу;

      36) электр энергетикасы саласындағы басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті орган белгілеген тәртіппен энергияөндіруші ұйымдар үшін жеке тариф бекіту;

      37) лицензиялар тізілімін жүргізу;

      38) лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны беру кезінде өтініш берушінің біліктілік талаптарына сәйкес келуін анықтау;

      39) энергиямен жабдықтау мақсатында электр энергиясын сатып алу қызметін жүзеге асыруға лицензиясы бар ұйымдардың тізілімін ресми интернет-ресурста жүргізу, орналастыру және он күн сайын жаңартып отыру;

      40) өз құзыреті шегінде жұмылдыру жұмыстарын және мемлекеттік құпияларды қорғауды қамтамасыз ету;

      41) табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы заңнамасын бұзу және кінәлі адамдарды жауапкершілікке тарту жағдайлары туралы бұқаралық ақпарат құралдары арқылы хабардар ету;

      42) қуаттылығы аз мұнай өнімдерін өндірушілерді қоспағанда, мұнай өнімдерін өндірушілердің инвестициялық бағдарламаларын келісу;

      43) қайталанатын (шунттаушы) электр беру желілері мен шағын станцияларды жобалау мен салуды және меншік нысанына қарамастан, электр энергетикасы объектілерін және (немесе) оның жекелеген бөліктерін сатып алуды-сатуды, жалға немесе сенімгерлікпен басқаруға беруді келісу;

      44) егер табиғи монополия субъектісінің иелігінен айыратын мүліктің немесе ағымдағы жылдың басындағы бухгалтерлік теңгерімде ескерілген, оған қатысты өзге де мәмілелер жасалатын мүлкінің теңгерімдік құны ағымдағы жылдың басындағы бухгалтерлік теңгерімге сәйкес оның активтерінің теңгерімдік құнының 0,05 пайызынан асатын болса, олар табиғи монополия субьектісінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріннің (тауарларының, жұмыстарының) тарифтерін (бағаларын, алымдар мқлшерлемлерін) немесе олардың шекті деңгейлерінің өсуіне, тұтынушылармен жасасқан шарттардың бұзылуына, берік байланыстағы технологиялық жүйенің бұзылуына, ұсынылатын реттеліп көрсетілетін қызметтердің (өндірілетін тауарлардың, жұмыстардың) тоқтап қалуына не көлемінің едәуір кемуіне әкеп соқпайтын жағдайда, осындай іс-әрекетті жүргізетіні туралы хабарлама ұсынатын қуаттылығы аз табиғи монополиялар субъектілерін қоспағанда, табиғи монополия субъектісінің реттеліп көрсетілетін қызметтерінің (тауарларының, жұмыстарының) өндірісіне және ұсынылуына арналған мүлкін иеліктен айыруға және (немесе) оның мүлкіне қатысты өзге мәмілелер жасасуды келісу;

      45) осы іс-әрекетті жүргізетіні туралы хабарлама беретін қуаттылығы аз табиғи монополиялар субъектілерін қоспағанда, табиғи монополия субъектісінің тасымалданатын немесе оларға берілетін тауарларды (жұмыстарды, қызметтерді) өзінің тұтынуы үшін сатып алуын келісу;

      46) мүлікті жалға алу шартын жасасу табиғи монополия субъектісінің реттеліп көрсетілетін қызметтері (тауарлары, жұмыстары) тарифтерінің (бағаларының, алымдар мөлшерлемелерінің) немесе олардың шекті деңгейлерінің артуына, тұтынушылармен жасалған шарттардың бұзылуына, тығыз байланыстағы технологиялық жүйенің бұзылуына, ұсынылатын реттеліп көрсетілетін қызметтердің (өндірілетін тауарлардың, жұмыстардың) тоқтап қалуына не көлемінің едәуір кемуіне әкеп соқпайтын жағдайда, осындай іс-әрекетті жүргізетіні туралы хабарлама беретін қуаттылығы аз табиғи монополиялар субъектілерін қоспағанда, табиғи монополия субъектісінің ағымдағы жылдың басындағы бухгалтерлік теңгерімде ескерілген теңгерімдік құны ағымдағы жылдың басындағы бухгалтерлік теңгерімге сәйкес оның активтерінің теңгерімдік құнынан 0,05 пайыздан астам болатын реттеліп көрсетілетін қызметтерді (тауарларды, жұмыстарды) ұсыну үшін пайдаланылатын мүлікті жалға алуына келісуді;

      47) осы іс-қимылды жүргізетіні туралы хабарлама беретін қуаттылығы аз табиғи монополиялар субъектілерін, әуежайлар қызметтерін көрсететін табиғи монополия субъектілерін қоспағанда, табиғи монополия субъектісінің "Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңында рұқсат етілген өзге де қызметті жүзеге асыруын келісу;

      48) осы іс-қимылды жүргізетіні туралы хабарлама беретін қуаттылығы аз табиғи монополиялар субъектілерін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының жаңартылатын энергия көздерін пайдалануды қолдау саласындағы заңнамасына сәйкес жаңартылатын энергия көздерін қолдау жөніндегі қаржы-есеп айырысу орталығының қызметіне табиғи монополия субъектісінің қатысу жағдайларын қоспағанда, табиғи монополия субъектісінің акциялар (қатысу үлестерін) сатып алуын, сондай-ақ оның "Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңымен рұқсат етілген қызметті жүзеге асыратын коммерциялық ұйымдарға өзге де нысандармен қатысуын келісу;

      49) осы іс-әрекетті жүргізетіні туралы хабарлама беретін қуаттылығы аз табиғи монополиялар субъектілерін қоспағанда, табиғи монополия субъектісінің қайта ұйымдастырылуын және таратылуын келісу;

      50) жеке немесе заңды тұлғалардың (немесе тұлғалар тобының) табиғи монополия субъектісінің жарғылық капиталындағы дауыс беретін акцияларының (қатысу үлестерінің) оннан астам пайызын сатып алуын келісу;

      51) табиғи монополиялар субъектілері қызметінің Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар туралы заңнамасының талаптарына сәйкес келуін бақылау;

      52) табиғи монополиялар субъектілерінің қызметіне тексерулер жүргізу;

      53) әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қозғау және қарау, сондай-ақ әкімшілік жаза қолдану;

      54) лицензиялық бақылауды жүзеге асыру;

      55) Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзған жағдайда нұсқамалар шығару;

      56) табиғи монополиялар салаларында және реттелетін нарықтарда басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті орган бекіткен табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтерінің (тауарларының, жұмыстарының) тізбесіне енгізу үшін ұсыныстар әзірлеу;

      57) табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтерді (тауарларды, жұмыстарды) тұтынушылармен жасалатын үлгі шарттарды әзірлеу;

      58) табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтерінің (тауарларының, жұмыстарының) тарифтерін (бағаларын, алымдар мөлшерлемелерін) немесе олардың шекті деңгейлерін есептеудің кемсітпейтін әдістемелерін және мемлекеттік органдар мен табиғи монополия субъектілерінің орындауы үшін міндетті нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу және қолдану;

      59) белгілі бір қызмет түрлеріне қойылатын біліктілік талаптарының және оларды лицензиялау қағидаларының жобаларын әзірлеу;

      60) табиғи монополия субъектісінің реттеліп көрсетілетін қызметтерінің (тауарларының, жұмыстарының) тарифтерін (бағаларын, алымдар мөлшерлемелерін) немесе олардың шекті деңгейлерін бекіту кезінде шығындарды қалыптастырудың ерекше тәртібін әзірлеу және қолдану;

      61) темір жол көлігі, электр және жылу энергетикасы, азаматтық авиация, порт қызметі саласындағы кемсітусіз қол жеткізудің техникалық шарттарын айқындау;

      62) реттелетін нарықтар субъектілерінің баға белгілеуін, сондай-ақ олардың Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы заңнамасында белгіленген міндеттерді және мемлекеттік реттеу енгізілген, белгіленген бағаларды сақтауын бақылау;

      63) Комитеттің қарамағындағы мемлекеттік басқару салаларындағы (аяларындағы) мемлекеттік саясатты қалыптастыру бойынша берілген өкілеттіктер шегінде ұсыныстар әзірлеуге қатысу;

      64) ішкі нарықта тауарлық және сұйытылған мұнай газын көтерме саудада өткізудің шекті бағасының деңгейін келісу;

      65) Алып тасталды - ҚР Ұлттық экономика министрінің 19.08.2016 № 378 бұйрығымен.

      66) реттелетін нарықтарда үстем немесе монополиялық жағдайға ие нарық субъектілерінің мемлекеттік тізілімін қалыптастыру және жүргізу;

      67) мемлекеттік монополия саласына жатқызылған қызметті бақылауды және реттеуді жүзеге асыру;

      68) мемлекеттік монополия субъектілерінің "Бәсекелестік туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген шектеулерді сақтауын бақылауды жүзеге асыру;

      69) экономикалық шоғырлануға бақылауды жүзеге асыру;

      70) Қазақстан Республикасының монополияға қарсы заңнамасының сақталуына мемлекеттiк бақылауды жүзеге асыру;

      71) мемлекеттік органдардың, жергілікті атқарушы органдардың бәсекелестікті шектеуге және (немесе) жоюға бағытталған актілерінің, әрекеттерінің (әрекетсіздігінің) жолын кесу;

      72) тиiстi тауар нарығында үстем немесе монополиялық жағдайын асыра пайдаланудың алдын алу және жою;

      73) нарық субъектiлерiнiң бәсекелестiкке қарсы келiсiмдерi мен келiсiлген iс-әрекеттерiн, жосықсыз бәсекелестікті болдырмау және жолын кесу;

      74) тауар нарықтарындағы бәсекелестік ортаның жай-күйiн талдауды және бағалауды жүзеге асыру;

      75) реттелетін нарықтарда үстем немесе монополиялық жағдайға ие нарық субъектiлерiнiң қызметін мониторингiлеуді жүзеге асыру;

      76) тауарларын реттелетiн нарықтарда өткiзетiн нарық субъектiлерiн қоспағанда, үстем немесе монополиялық жағдайдағы нарық субъектiсi белгiлеген монополиялық жоғары (төмен), монопсониялық төмен бағаларды айқындау;

      77) нарық субъектiлерi, мемлекеттік органдардың, жергілікті атқарушы органдардың бәсекелестікті қорғау салысында Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзушылық фактiлерi бойынша Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексінде белгіленген тәртіппен тергеу жүргізу;

      78) Қазақстан Республикасының монополияға қарсы заңнамасында көзделген өкiлеттiгiн жүзеге асыру үшiн Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленген тәртiппен мемлекеттiк органдардан, оның iшiнде мемлекеттiк статистика саласындағы уәкiлеттi органнан, салық және кеден органдарынан, нарық субъектiлерiнен, сондай-ақ лауазымды және өзге де жеке және заңды тұлғалардан қажеттi ақпаратты, оның iшiнде коммерциялық және өзге де заңмен қорғалатын құпия болып табылатын мәлiметтердi сұрату және алу;

      79) нарық субъектiлерiне орындауға мiндеттi:

      Қазақстан Республикасының монополияға қарсы заңнамасын бұзушылықтарды және олардың салдарларын жою;

      бастапқы жағдайды қалпына келтiру;

      Қазақстан Республикасының монополияға қарсы заңнамасына қайшы келетiн шарттарды бұзу немесе өзгерту;

      егер белгiлi бiр сатушылармен (өнiм берушiлермен) не сатып алушылармен шарт жасасудан негiзсiз бас тарту не жалтару бұзушылық болып табылса, нарықтың өзге субъектiсiмен шарт жасасу туралы нұсқамалар шығару;

      80) өз бастамасы бойынша не мүдделi тұлғаның өтiнiшi бойынша нұсқаманы (өзiнiң немесе аумақтық органның) қайта қарау, сондай-ақ Қазақстан Республикасының монополияға қарсы заңнамасында белгiленген жағдайда монополияға қарсы органның аумақтық органдары қабылдаған нұсқамаларды тексеру;

      81) Қазақстан Республикасының тауар нарықтарындағы бәсекелестікті қорғауға және дамытуға бағытталған іс-шараларды өткізу жөнінде орталық аппаратқа ұсынымдар беру;

      82) мемлекеттiк кәсiпорындарды, акцияларының (үлестерiнiң) елу пайызынан астамы мемлекетке тиесiлi заңды тұлғаларды және олармен аффилиирленген тұлғаларды құру Қазақстан Республикасының заңдарында тiкелей көзделген жағдайларды қоспағанда, оларды құруды алдын ала келiсу;

      83) бәсекелестікті қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген жағдайларда құқық қорғау органдарына тауар нарықтарындағы бәсекелестіктің жай-күйі туралы талдамалық ақпарат пен басқа да мониторингілер деректерін ұсыну;

      84) тиiстi тауар нарықтарының шекараларын айқындау;

      85) мыналардың:

      экономикалық шоғырландыруды жүзеге асыру туралы өтінішхаттың;

      мемлекеттік кәсіпорынды, акцияларының (үлестерiнiң) елу пайызынан астамы мемлекетке тиесiлi заңды тұлғаны және олармен аффилиирленген тұлғаларды құру туралы өтінішхаттың;

      нарық субъектiлерi ұсынатын өнiмнiң монополиялық түрлерi бойынша, өндiру мен өткізу көлемдері, өткiзiлетiн монополиялық тауарлардың босатылу бағалары мен табыстылық деңгейі туралы тоқсан сайынғы ақпараттың нысандарын белгілеу және айқындау;

      86) мемлекеттік монополия субъектісі өндіретін және өткізетін тауарларға баға сараптамасын жүргізу;

      87) нарық субъектілеріне Қазақстан Республикасының монополияға қарсы заңнамасында көзделген жағдайларда мәмiлелердi (iс-әрекеттердi) жүзеге асыруға, нарық субъектiлерiн, сондай-ақ жылжымайтын мүлiкке құқықтарды мемлекеттiк тiркеуге, қайта тiркеуге алдын ала жазбаша келiсiм ұсыну;

      88) тiркеушi органдарға тиiстi тауар нарығында үстем немесе монополиялық жағдайға ие нарық субъектiлерiнiң тiзiлiмiн және монополияға қарсы органның келiсiмi бойынша құрылған мемлекеттiк кәсiпорындардың, акцияларының (үлестерiнiң) елу пайызынан астамы мемлекетке тиесiлi заңды тұлғалардың және олармен аффилиирленген тұлғалардың тiзбесiн ұсыну;

      89) тауарлардың өзара алмастырылу өлшемдерін, оларды сатып алуға қолжетiмдiлiктi, сондай-ақ қаржы ұйымдарына қатысты қаржы нарығы мен қаржы ұйымдары реттеу мен қадағалауды жүзеге асыратын мемлекеттік органның келісімі бойынша тауар нарығының шекараларын айқындай отырып тауар нарығындағы бәсекелі ортаның жай-күйiне талдау және бағалау жүргiзу жөнiндегi үлгілік әдiстеменi әзiрлеу;

      90) монополиялық жоғары (төмен) және монопсониялық төмен бағаларды анықтау жөнiндегi әдiстеменi әзiрлеу;

      91) бәсекелестiктi қорғау және монополиялық қызметтi шектеу саласындағы мемлекеттік саясатты iске асыру;

      92) мемлекеттік органдарға, жергілікті атқарушы органдарға өздері қабылдаған актiлердi жою немесе оларды өзгерту туралы, бұзушылықтарды тоқтату, сондай-ақ өздерi жасаған Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне қайшы келетін келiсiмдердi бұзу немесе өзгерту туралы және бәсекелестікті қамтамасыз етуге бағытталған іс-қимылдардың жасау туралы орындалуға мiндеттi нұсқамалар енгiзу;

      93) Қазақстан Республикасының монополияға қарсы заңнамасында белгiленген жағдайларда нарық субъектiсiн мәжбүрлеп бөлу немесе оның құрамынан құрылымдық бөлiмшелерi базасындағы бiр немесе бiрнеше заңды тұлғаларды бөлiп шығару туралы талап арызбен, сондай-ақ бәсекелестiкке қарсы келiсiмдер мен келiсiлген iс-әрекеттер жасау салдарынан алған монополиялық кірісін алып қоюдан нарық субъектісін босату туралы қолдаухатпен сотқа жүгiну;

      94) Қазақстан Республикасының ішкі нарығындағы тариф белгілеудің әлеуметтік экономикалық факторларын ескере отырып, табиғи монополия субъектілерінің тарифтерін бекіту жөніндегі аумақтық органдарының қызметтерін үйлестіру;

      94-1) Қазақстан Республикасының бәсекелестікті қорғау саласындағы заңнамасының нормаларын қолдану туралы ақпаратты таратуды және адал бәсекелестікті насихаттауды жүзеге асыру;

      94-2) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен құқық қорғау органдарына жедел іздестіру іс-шараларын жүргізу туралы жүгіну;

      94-3) нарық субъектісінің, мемлекеттік органның, жергілікті атқарушы органның лауазымды адамына Қазақстан Республикасының бәсекелестікті қорғау саласындағы заңнамасын бұзуға әкеп соғуы мүмкін әрекеттерді жасауға жол бермеу туралы алдын ала ескерту жіберу;

      94-4) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда тауар нарықтарында мемлекет реттейтін бағалар қолданылатын өнімдердің, тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің номенклатурасы бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      94-5) табиғи монополиялар субъектілері тарифтерінің (бағаларының, алымдар мөлшерлемелерінің) және тарифтік сметаларының жобаларына талдау мен сараптама жүргізу мәселелері жөніндегі сараптамалық кеңес құру және ол туралы ережені бекіту;

      94-6) реттелетін нарықтарда үстем немесе монополиялық жағдайға ие нарық субъектілерінің мемлекеттік тізілімінің нысанын бекіту;".

      95) Қазақстан Республикасының заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентiнiң және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң актiлерiнде көзделген өзге де функцияларды жүзеге асыру.

      Ескерту. 14-тармаққа өзгерістер енгізілді - ҚР Ұлттық экономика министрінің 19.08.2016 № 378 бұйрығымен.

      16. Құқықтары мен міндеттері:

      1) өзінің құзыреті шегінде құқықтық актілер шығаруға;

      2) мемлекеттік органдардан, ұйымдардан, олардың лауазымды тұлғаларынан қажетті ақпарат пен материалдарды сұратуға және алуға;

      3) өз құзыретінің шегінде нормативтік құқықтық актілер әзірлеу бойынша ұсыныстар енгізуге;

      4) Комитеттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша семинарлар, конференциялар, дөңгелек үстелдер, байқаулар және өзге де іс-шаралар өткізуге;

      5) жетекшілік ететін қызмет бағыттары бойынша консультативтік-кеңесші, алқылы органдар құруға;

      6) ведомстволық бағынысты ұйымдарға қатысты мемлекеттік басқару органы болуға;

      7) өз құзыретінің шегінде сотқа шағымдануға;

      8) өз құзыретінің шегінде халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға;

      9) өзінің өкілеттіктері мен функцияларының бір бөлігін аумақтық органдарға беруге;

      10) Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде көзделген басқа да құқықтарды жүзеге асыруға құқығы бар.

3. Комитеттің қызметін ұйымдастыру

      16. Комитетке басшылықты Комитетке жүктелген міндеттерді орындауға және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын Төраға жүзеге асырады.

      17. Комитет төрағасы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.

      18. Комитет төрағасының орынбасарлары болады, олар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.

      19. Төрағаның өкілеттіктері:

      1) Комитеттің құрамына кіретін құрылымдық бөлімшелер басшыларының міндеттері мен өкілеттіктерін айқындайды;

      2) Жауапты хатшыға аумақтық органдардың басшылары мен олардың орынбасарларының кандидатураларын тағайындауға ұсынады;

      3) Комитеттің құрылымдық және аумақтық бөлімшелері туралы ережелерді бекітеді;

      4) Қазақстан Республикасының заңдарына және Президентінің актілеріне сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Комитеттің төрағасы болмаған кезде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға жүзеге асырады.

      20. Төраға қолданыстағы заңнамаға сәйкес өз орынбасарларының өкілеттіктерін айқындайды.

      21. Комитеттің алқалы органы Басқарма болып табылады.

      Басқарманың құрамы мен өкілеттіктерін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрі бекітеді.

4. Комитеттің мүлкі

      22. Комитеттің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі бар.

      Комитеттің мүлкі оған мемлекет берген мүлік, сондай-ақ өз қызметінің нәтижесінде және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге көздерден сатып алған өзге де мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) есебінен қалыптасады.

      23. Комитетке бекітілген мүлік республикалық меншікке жатады.

      24. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Комитет өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзге тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Комитетті қайта ұйымдастыру және тарату

      25. Комитетті қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

6. Комитеттің қарамағындағы ұйымдардың тізбесі

      Ескерту. Алып тасталды - ҚР Ұлттық экономика министрінің 19.08.2016 № 378 бұйрығымен.

7. Комитеттің қарамағындағы аумақтық органдардың тізбесі

      1. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің Ақмола облысы бойынша департаменті.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің Ақтөбе облысы бойынша департаменті.

      3. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің Алматы облысы бойынша департаменті.

      4. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің Атырау облысы бойынша департаменті.

      5. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің Шығыс Қазақстан облысы бойынша департаменті.

      6. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің Жамбыл облысы бойынша департаменті.

      7. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің Батыс Қазақстан облысы бойынша департаменті.

      8. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің Қарағанды облысы бойынша департаменті.

      9. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің Қостанай облысы бойынша департаменті.

      10. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің Қызылорда облысы бойынша департаменті

      11. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің Маңғыстау облысы бойынша департаменті.

      12. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің Павлодар облысы бойынша департаменті.

      13. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің Солтүстік Қазақстан облысы бойынша департаменті

      14. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің Оңтүстік Қазақстан облысы бойынша департаменті.

      15. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің Астана қаласы бойынша департаменті.

      16. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің Алматы қаласы бойынша департаменті.

Об утверждении Положения о Комитете по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 сентября 2014 года № 34. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 2 октября 2014 года № 9775. Утратил силу приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 12 апреля 2017 года № 153.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра национальной экономики РК от 12.04.2017 № 153.

      В соответствии с подпунктом 6) пункта 1 статьи 29 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года "О нормативных правовых актах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 августа 2014 года № 933 "О ведомствах центральных исполнительных органов Республики Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 сентября 2014 года № 1011 "Вопросы Министерства национальной экономики Республики Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение о Комитете по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      2. Комитету по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан (Жумангарин С.М.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет–ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.


Министр

Е. Досаев



  Утверждено
  приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан


от 30 сентября 2014 года № 34

Положение
о Комитете по регулированию естественных
монополий и защите конкуренции Министерства
национальной экономики Республики Казахстан
1. Общие положения

      1. Комитет по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан (далее - Комитет) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сферах защиты конкуренции и ограничения монополистической деятельности на соответствующих товарных рынках, контроля и регулирования деятельности, отнесенной к сфере государственной монополии, а также в пределах, предусмотренных законодательством, межотраслевой координации, регулирования и контроля в сферах естественных монополий и на регулируемых рынках, за исключением сфер в области телекоммуникаций и почтовой связи, в соответствии с законодательством Республики Казахстан, а также контроля и регулирования деятельности энергопроизводящих и энергоснабжающих организаций в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об электроэнергетике" и иных специальных исполнительных, разрешительных и контрольных функций;

      2. Комитет осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Комитет является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

      4. Комитет вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Комитет имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      6. Комитет по вопросам своей компетенции в установленном законодательством Республики Казахстан порядке принимает решения, оформляемые приказами Председателя Комитета и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      7. Структура и штатная численность Комитета утверждаются в соответствии с действующим законодательством.

      8. Юридический адрес Комитета: 010000, город Астана, район "Есиль", улица Орынбор, дом № 8, подъезд 4, административное здание "Дом министерств".

      9. Полное наименование государственного органа - республиканское государственное учреждение "Комитет по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан".

      10. Настоящее Положение является учредительным документом Комитета.

      11. Финансирование деятельности Комитета осуществляется из республиканского бюджета.

      12. Комитету запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Комитета.

      Если Комитету законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход республиканского бюджета.

2. Основные задачи, функции, права и обязанности Комитета

      13. Задача:

      1) участие в формировании государственной политики в сфере естественных монополий и на регулируемых рынках;

      2) участие в формировании государственной политики в сфере защиты конкуренции и ограничения монополистической деятельности.

      14. Функции:

      1) осуществление международного сотрудничества по вопросам компетенции антимонопольного органа;

      2) осуществление межотраслевой координации государственных органов и иных организаций в сфере защиты конкуренции и ограничения монополистической деятельности;

      3) разработка и утверждение в пределах своей компетенции нормативных правовых актов;

      4) проведение анализа сфер естественных монополий на предмет отнесения предоставляемых субъектами естественных монополий услуг (товаров, работ) в рамках данных сфер к регулируемым;

      5) обобщение практики применения законодательства Республики Казахстан о естественных монополиях и регулируемых рынках;

      6) мониторинг эффективности реализации инвестиционных программ и инвестиционных проектов субъектов естественных монополий;

      7) проведение анализа информации субъектов естественных монополий об исполнении инвестиционных программ (проектов);

      8) утверждение тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней на регулируемые услуги (товары, работы) субъектов естественных монополий;

      9) формирование и ведение Государственного регистра субъектов естественных монополий;

      10) утверждение тарифных смет на регулируемые услуги (товары, работы) субъектов естественных монополий;

      11) проведение публичных слушаний при рассмотрении заявок субъектов естественных монополий на утверждение тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней;

      12) исключен приказом Министра национальной экономики РК от 19.08.2016 № 378;

      13) исключен приказом Министра национальной экономики РК от 19.08.2016 № 378;

      14) утверждение временного понижающего коэффициента к тарифам (ценам, ставкам сборов) на регулируемые услуги субъектов естественных монополий;

      15) утверждение временного компенсирующего тарифа на регулируемые услуги субъектов естественных монополий;

      16) расчет ставки прибыли (чистого дохода) на регулируемую базу задействованных активов, входящую в состав тарифов (цен, ставок сбора) для субъектов естественных монополий;

      17) исключен приказом Министра национальной экономики РК от 19.08.2016 № 378;

      18) внесение предложений в центральный аппарат по видам деятельности, технологически связанных с регулируемыми услугами (товарами, работами) для их утверждения;

      19) исключен приказом Министра национальной экономики РК от 19.08.2016 № 378;

      20) исключен приказом Министра национальной экономики РК от 19.08.2016 № 378;

      21) исключен приказом Министра национальной экономики РК от 19.08.2016 № 378;

      22) исключен приказом Министра национальной экономики РК от 19.08.2016 № 378;

      23) согласование концепции проекта государственно-частного партнерства, концессионного предложения, технико-экономического обоснования проекта государственно-частного партнерства, в том числе концессионного проекта, конкурсной документации проекта государственно-частного партнерства, в том числе концессионного проекта, проекта договора государственно-частного партнерства, в том числе договора концессии, в том числе при внесении в них изменений и (или) дополнений в части порядка формирования и утверждения тарифов (цен, ставок сборов) на товары, работы и услуги, относящиеся к сфере естественных монополий;

      24) исключен приказом Министра национальной экономики РК от 19.08.2016 № 378;

      25) лицензирование в соответствии с законодательством Республики Казахстан о лицензировании;

      26) согласование размера и механизма взимания платы за приобретение и установку приборов учета регулируемых коммунальных услуг (товаров, работ);

      27) исключен приказом Министра национальной экономики РК от 19.08.2016 № 378;

      28) согласование кандидатуры назначаемого реабилитационного управляющего и плана реабилитации субъекта естественной монополии;

      29) согласование методики ведения раздельного учета доходов, затрат и задействованных активов по видам регулируемых услуг субъектов естественных монополий;

      30) исключен приказом Министра национальной экономики РК от 19.08.2016 № 378;

      31) согласование утверждения перечня станционных путей, объектов электроснабжения, сигнализации, связи, устройств, оборудования, зданий, строений, сооружений и иных объектов, технологически необходимых для функционирования магистральной железнодорожной сети;

      32) утверждение инвестиционных программ и (или) инвестиционных проектов субъектов естественных монополий, учитываемых при утверждении тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней, совместно с соответствующим государственным органом;

      33) регулирование цен на товары (работы, услуги) субъектов регулируемого рынка в области железнодорожного транспорта, электро- и теплоэнергетики, производства нефтепродуктов, транспортировки нефти, гражданской авиации, портовой деятельности, а также газа с учетом особенностей, установленных Законом Республики Казахстан "О газе и газоснабжении";

      34) регулирование цен на продукцию, товары и услуги по номенклатуре, установленной Правительством Республики Казахстан;

      35) заключение инвестиционного договора с энергопроизводящими организациями;

      36) утверждение индивидуального тарифа для энергопроизводящих организаций в порядке, установленном уполномоченным органом осуществляющим руководство в области электроэнергетики;

      37) ведение реестра лицензий;

      38) установление соответствия заявителя квалификационным требованиям при выдаче лицензии и (или) приложения к лицензии;

      39) ведение, размещение и ежедекадное обновление на официальном интернет-ресурсе реестра организаций, имеющих лицензию на осуществление деятельности по покупке электрической энергии в целях энергоснабжения;

      40) обеспечение в пределах своей компетенции мобилизационной работы и защиты государственных секретов;

      41) информирование через средства массовой информации о случаях нарушения законодательства о естественных монополиях и регулируемых рынках и привлечения к ответственности виновных лиц;

      42) согласование инвестиционных программ производителей нефтепродуктов, за исключением производителей нефтепродуктов малой мощности;

      43) согласование проектирования и строительства дублирующих (шунтирующих) линий электропередачи и подстанции и купли-продажи, передачи в аренду или в доверительное управление объектов электроэнергетики и (или) его отдельных частей, независимо от форм собственности;

      44) согласование отчуждения и (или) совершения иных сделок с имуществом субъекта естественной монополии, предназначенным для производства и предоставления регулируемых услуг (товаров, работ), если балансовая стоимость отчуждаемого имущества либо имущества субъекта естественной монополии, в отношении которого совершаются иные сделки, учтенная в бухгалтерском балансе на начало текущего года, превышает 0,05 процента от балансовой стоимости его активов в соответствии с бухгалтерским балансом на начало текущего года, при условии, что они не повлекут за собой повышения тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней на регулируемые услуги (товары, работы) субъекта естественной монополии, нарушения договоров с потребителями, нарушения неразрывно связанной технологической системы, прерывания либо существенного снижения объемов предоставляемых регулируемых услуг (производимых товаров, работ), за исключением субъектов естественных монополий малой мощности, которыми представляется уведомление о проведении данного действия;

      45) согласование приобретения субъектом естественной монополии не для собственного потребления товаров (работ, услуг), транспортируемых или передаваемых им, за исключением субъектов естественных монополий малой мощности, которыми представляется уведомление о проведении данного действия;

      46) согласование найма субъектом естественной монополии имущества, используемого для предоставления регулируемых услуг (товаров, работ), балансовая стоимость которого, учтенная в бухгалтерском балансе на начало текущего года, превышает 0,05 процента от балансовой стоимости его активов в соответствии с бухгалтерским балансом на начало текущего года при условии, что заключение договора имущественного найма не повлечет за собой повышения тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней на регулируемые услуги (товары, работы) субъекта естественной монополии, нарушения договоров с потребителями, нарушения неразрывно связанной технологической системы, прерывания либо существенного снижения объемов предоставляемых регулируемых услуг (товаров, работ), за исключением субъектов естественных монополий малой мощности, которыми представляется уведомление о проведении данного действия;

      47) согласование осуществления субъектом естественной монополии иной деятельности, разрешенной Законом Республики Казахстан "О естественных монополиях и регулируемых рынках", за исключением субъектов естественных монополий малой мощности, субъектов естественных монополий, оказывающих услуги аэропортов, которыми представляется уведомление о проведении данных действий;

      48) согласование приобретения субъектом естественной монополии акций (долей участия), а также иными формами его участия в коммерческих организациях, осуществляющих деятельность, разрешенную для него Законом Республики Казахстан "О естественных монополиях и регулируемых рынках", за исключением субъектов естественных монополий малой мощности, которыми предоставляется уведомление о проведении данного действия, а также случаев участия субъекта естественной монополии в деятельности расчетно-финансового центра по поддержке возобновляемых источников энергии в соответствии с законодательством Республики Казахстан в области поддержки использования возобновляемых источников энергии;

      49) согласование реорганизации и ликвидации субъекта естественной монополии, за исключением субъектов естественных монополий малой мощности, которыми представляется уведомление о проведении данного действия;

      50) рассмотрение уведомления по приобретению физическими или юридическими лицами (или группой лиц) более десяти процентов голосующих акций (долей участия) в уставном капитале субъекта естественной монополии;

      51) контроль за деятельностью субъектов естественных монополий на соответствие требованиям законодательства Республики Казахстан о естественных монополиях и регулируемых рынках;

      52) проведение проверок деятельности субъектов естественных монополий;

      53) возбуждение и рассмотрение дел об административных правонарушениях, а также наложение административных взысканий;

      54) осуществление лицензионного контроля;

      55) вынесение предписания в случае нарушения законодательства Республики Казахстан;

      56) разработка предложений для включения в перечень регулируемых услуг (товаров, работ) субъектов естественных монополий, утверждаемого уполномоченным органом осуществляющим руководство в сферах естественных монополий и регулируемых рынках;

      57) разработка типовых договоров, заключаемых субъектами естественных монополий с потребителями регулируемых услуг (товаров, работ);

      58) разработка и применение недискриминационных методик расчета тарифов (цен, ставок, сборов) или их предельных уровней на регулируемые услуги (товары, работы) субъектов естественных монополий и нормативных правовых актов, обязательных для исполнения государственными органами и субъектами естественных монополий;

      59) разработка проектов квалификационных требований и правил лицензирования определенных видов деятельности;

      60) разработка и применение особого порядка формирования затрат, применяемого при утверждении тарифов (цен, ставок, сборов) или их предельных уровней на регулируемые услуги (товары, работы) субъекта естественной монополии;

      61) определение технических условий недискриминационного доступа в области железнодорожного транспорта, электро- и теплоэнергетики, гражданской авиации, портовой деятельности;

      62) контроль за ценообразованием субъектами регулируемых рынков, а также соблюдением ими обязанностей, установленных законодательством Республики Казахстан о естественных монополиях и регулируемых рынках, и установленных цен, на которые введено государственное регулирование;

      63) участие в выработке предложений в пределах предоставленных полномочий по формированию государственной политики в сферах (отраслях) государственного управления, находящихся в ведении Комитета;

      64) согласование уровня предельных цен на оптовую реализацию товарного и сжиженного нефтяного газа на внутреннем рынке;

      65) исключен приказом Министра национальной экономики РК от 19.08.2016 № 378;

      66) формирование и ведение государственного реестра субъектов рынка, занимающих доминирующее или монопольное положение на регулируемых рынках;

      67) осуществление контроля и регулирование деятельности, отнесенной к сфере государственной монополии;

      68) осуществление контроля за соблюдением субъектами государственной монополии ограничений, установленных Законом Республики Казахстан "О конкуренции";

      69) осуществление контроля за экономической концентрацией;

      70) осуществление государственного контроля за соблюдением антимонопольного законодательства Республики Казахстан;

      71) пресечение актов, действий (бездействий) государственных органов, местных исполнительных органов, направленных на ограничение и (или) устранение конкуренции;

      72) предупреждение и устранение злоупотреблений доминирующим или монопольным положением на соответствующем товарном рынке;

      73) предотвращение и пресечение антиконкурентных соглашений и согласованных действий субъектов рынка, недобросовестной конкуренции;

      74) осуществление анализа и оценки состояния конкурентной среды на товарных рынках;

      75) осуществление мониторинга деятельности субъектов рынка, занимающих доминирующее или монопольное положение на регулируемых рынках;

      76) выявление монопольно высокой (низкой), монопсонически низкой цены, установленной субъектом рынка, занимающим доминирующее или монопольное положение, за исключением субъектов рынка, реализующих товары на регулируемых рынках;

      77) проведение расследования по фактам нарушения законодательства Республики Казахстан в области защиты конкуренции субъектами рынка, государственными органами, местными исполнительными органами в порядке, установленном Предпринимательским кодексом Республики Казахстан;

      78) запрашивание и получение в порядке, установленном законами Республики Казахстан, от государственных органов, в том числе уполномоченного органа в области государственной статистики, налоговых и таможенных органов, субъектов рынка, а также должностных и иных физических и юридических лиц, необходимой для осуществления полномочий, предусмотренных антимонопольным законодательством Республики Казахстан, информации, в том числе сведения, составляющие коммерческую и иную охраняемую законом тайну;

      79) вынесение субъектам рынка обязательных для исполнения предписаний об (о):

      устранении нарушений антимонопольного законодательства Республики Казахстан и их последствий;

      восстановлении первоначального положения;

      расторжении или изменении договоров, противоречащих антимонопольному законодательству Республики Казахстан;

      заключении договора с иным субъектом рынка в случае, если нарушением является необоснованный отказ либо уклонение от заключения договора с определенными продавцами (поставщиками) либо покупателями;

      80) по собственной инициативе либо по заявлению заинтересованного лица пересмотрение предписания (свое или территориального органа), а также проверка предписаний, принятых территориальными органами антимонопольного органа, в случаях, установленных антимонопольным законодательством Республики Казахстан;

      81) дача рекомендаций в центральный аппарат по проведению мероприятий, направленных на защиту и развитие конкуренции на товарных рынках Республики Казахстан;

      82) предварительное согласование создания государственных предприятий, юридических лиц, более пятидесяти процентов акций (долей) которых принадлежат государству, и аффилиированных с ними лиц, за исключением случаев, когда такое создание прямо предусмотрено законами Республики Казахстан;

      83) представление правоохранительным органам аналитической информации и данных мониторингов о состоянии конкуренции на товарных рынках, в случаях установленных законодательством Республики Казахстан в области защиты конкуренции;

      84) определение границ соответствующих товарных рынков;

      85) установление и определение форм:

      ходатайства об осуществлении экономической концентрации;

      ходатайства о создании государственного предприятия, юридического лица, более пятидесяти процентов акций (долей) которых принадлежит государству, и аффилированных с ними лиц;

      ежеквартальной информации, представляемой субъектами рынка по монопольным видам продукции, об объемах производства и реализации, отпускных ценах и уровне доходности реализуемых монопольных товаров;

      86) проведение экспертизы цен на товары, производимые и реализуемые субъектом государственной монополии;

      87) предоставление субъектам рынка предварительного письменного согласия на осуществление сделок (действий), на государственную регистрацию, перерегистрацию субъектов рынка, а также прав на недвижимое имущество в случаях, предусмотренных антимонопольным законодательством Республики Казахстан;

      88) представление в регистрирующие органы реестра субъектов рынка, занимающих доминирующее или монопольное положение на соответствующем товарном рынке, и перечня государственных предприятий, юридических лиц, более пятидесяти процентов акций (долей) которых принадлежат государству, аффилиированных с ними лиц, созданных с согласия антимонопольного органа;

      89) разработка типовой методики по проведению анализа и оценки состояния конкурентной среды на товарном рынке с определением критериев взаимозаменяемости товаров, доступности их приобретения, а также границ товарного рынка, в отношении финансовых организаций - по согласованию с государственным органом, осуществляющим регулирование и надзор финансового рынка и финансовых организаций;

      90) разработка методики по выявлению монопольно высокой (низкой) и монопсонически низкой цен;

      91) реализация государственной политики в области защиты конкуренции и ограничения монополистической деятельности;

      92) внесение государственным органам, местным исполнительным органам обязательные для исполнения предписания об отмене или изменении принятых ими актов, о прекращении нарушений, а также расторжении или изменении заключенных ими соглашений, противоречащих Предпринимательскому кодексу Республики Казахстан, и о совершении действий, направленных на обеспечение конкуренции;

      93) в случаях, установленных антимонопольным законодательством Республики Казахстан, обращение в суд с иском о принудительном разделении субъекта рынка или выделении из его состава на базе его структурных подразделений одного или нескольких юридических лиц, а также с ходатайством об освобождении субъекта рынка от изъятия монопольного дохода, полученного в результате совершения антиконкурентных соглашений или согласованных действий;

      94) координация деятельности территориальных органов по утверждению тарифов субъектов естественных монополий с учетом социально-экономических факторов тарифообразования на внутреннем рынке Республики Казахстан;

      94-1) осуществление распространения информации о применении норм законодательства Республики Казахстан в области защиты конкуренции и пропаганду добросовестной конкуренции;

      94-2) обращение в правоохранительные органы о проведении оперативно-розыскных мероприятий в установленном законодательством Республики Казахстан порядке;

      94-3) направление должностному лицу субъекта рынка, государственного органа, местного исполнительного органа предостережения о недопустимости совершения действия (действий), которое (которые) может (могут) привести к нарушению законодательства Республики Казахстан в области защиты конкуренции;

      94-4) выработка предложений по номенклатуре продукции, товаров и услуг, на которые применяются регулируемые государством цены на товарных рынках, в случаях предусмотренных законодательством Республики Казахстан;

      94-5) создание экспертного совета по вопросам проведения анализа и экспертизы проектов тарифов (цен, ставок, сборов) и тарифных смет субъектов естественных монополий и утверждения положения о нем;

      94-6) утверждение формы государственного реестра субъектов рынка, занимающих доминирующее или монопольное положение на регулируемых рынках;

      95) осуществление иных функций, предусмотренных законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 14 с изменениями, внесенными приказом Министра национальной экономики РК от 19.08.2016 № 378.

      15. Права и обязанности:

      1) издавать правовые акты в пределах своей компетенции;

      2) запрашивать и получать от государственных органов, организаций, их должностных лиц необходимую информацию и материалы;

      3) вносить предложения по разработке нормативных правовых актов в пределах своей компетенции;

      4) проводить совещания, семинары, конференции, круглые столы, конкурсы и иные мероприятия по вопросам, входящим в компетенцию Комитета;

      5) создавать консультативно-совещательные, коллегиальные органы по курируемым направлениям деятельности;

      6) выступать органом государственного управления в отношении подведомственных организаций;

      7) обращаться в пределах своей компетенции в суд;

      8) осуществлять в пределах своей компетенции международное сотрудничество

      9) делегировать часть своих полномочий и функций территориальным органам;

      10) осуществлять иные права, предусмотренные законодательными актами Республики Казахстан.

3. Организация деятельности Комитета

      16. Руководство Комитета осуществляется Председателем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Комитет задач и осуществление им своих функций.

      17. Председатель Комитета назначается на должность и освобождается от должности в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

      18. Председатель Комитета имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      19. Полномочия Председателя:

      1) определяет обязанности и полномочия руководителей структурных подразделений, входящих в состав Комитета;

      2) представляет на назначение ответственному секретарю кандидатуры руководителей территориальных органов и их заместителей;

      3) утверждает положения о структурных и территориальных подразделениях Комитета;

      4) осуществляет иные полномочия в соответствии с законами и актами Президента Республики Казахстан.

      Исполнение полномочий Председателя в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      20. Председатель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.

      21. Коллегиальным органом Комитета является Правление.

      Состав и полномочия Правления утверждаются Министром национальной экономики Республики Казахстан.

4. Имущество Комитета

      22. Комитет может иметь имеет на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Комитета формируется за счет имущества, переданного ему государством, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      23. Имущество, закрепленное за Комитетом, относится к республиканской собственности.

      24. Комитет не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выделенных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение Комитета

      25. Реорганизация и упразднение Комитета осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Перечень организаций, находящихся в ведении Комитета

      Сноска. Раздел исключен приказом Министра национальной экономики РК от 19.08.2016 № 378.

Перечень территориальных органов, находящихся в ведении Комитета

      1. Департамент Комитета по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан по Акмолинской области.

      2. Департамент Комитета по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан по Актюбинской области.

      3. Департамент Комитета по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан по Алматинской области.

      4. Департамент Комитета по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан по Атырауской области.

      5. Департамент Комитета по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан по Восточно-Казахстанской области.

      6. Департамент Комитета по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан по Жамбылской области.

      7. Департамент Комитета по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан по Западно-Казахстанской области.

      8. Департамент Комитета по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан по Карагандинской области.

      9. Департамент Комитета по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан по Костанайской области.

      10. Департамент Комитета по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан по Кызылординской области.

      11. Департамент Комитета по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан по Мангистауской области.

      12. Департамент Комитета по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан по Павлодарской области.

      13. Департамент Комитета по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан по Северо-Казахстанской области.

      14. Департамент Комитета Республики Казахстан по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан по Южно-Казахстанской области.

      15. Департамент Комитета по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан по городу Астане.

      16. Департамент Комитета по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан по городу Алматы.