Республикалық маңызы бар жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолын (жол учаскесін) ақылы негізде пайдалану туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2015 жылғы 26 наурыздағы № 317 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 23 мамырда № 11144 тіркелді.

      "Автомобиль жолдары туралы" 2001 жылғы 17 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабы 2-тармағының 29) тармақшасына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:

      1. Мыналар:

      1) республикалық маңызы бар жалпыға ортақ пайдаланылатын І-а санатты "Көкшетау арқылы Астана – Петропавл" автомобиль жолының "Астана – Щучинск" 18+772 километр (бұдан әрі – км) – 230+250 км учаскесі (бұдан әрі – ақылы жол (учаске) ақылы негізде пайдаланылады;

      2) баламалы жол жүріп өту: "РФ шекарасы (Екатеринбургке) – Алматы" республикалық маңызы бар автомобиль жолының "Астана – Атбасар" учаскесі, "Көкшетау – Атбасар" республикалық маңызы бар автомобиль жолының Атбасар – Зеренді учаскесі, Щучинск – Зеренді республикалық маңызы бар автомобиль жолы арқылы жүзеге асырылуы мүмкін;

      3) ақылы жолдың бастапқы пункті – 18+772 км, ақылы жолдың соңғы пункті – 230+250 км;

      4) ақылы жолдың (учаскенің) басқа автомобиль жолдарымен қиылысулар және басқа автомобиль жолдарына қосылулар тізбесі осы бұйрықтың 1 қосымшасына сәйкес;

      5) ақылы жолдың (учаскенің) техникалық сыныптамасы – І-а санаты, ақылы жолдың (учаскенің) негізгі параметрлері:

      автомобиль жолымен жүріп өту белдеуінің ені - кемінде 3,75 метр;

      алымдар алу пункттері жеріндегі автомобиль жолымен жүріп өту белдеуінің ені - кемінде 3,00 метр;

      алым алу пункттері жерінде жүріп өтудің шеткі оң жақ белдеуінің ені - кемінде 6,0 метр және габаритті емес көліктің жүріп өтуіне арналған;

      автомобиль жолындағы қозғалыс белдеулерінің саны - екі бағытта 6 белдеу;

      6) ақылы жолдың (учаскенің) ұзындығы – 211 км 478 метр;

      7) ақылы автомобиль жолы арқылы жүріп өту үшін төлем ставкалары осы бұйрықтың 3 қосымшасына сәйкес айқындалады;

      8) басқа автомобиль жолымен баламалы түрде жүре алмайтын, іргелес елді мекендердің тізбесі осы бұйрықтың 2 қосымшасына сәйкес;

      9) ақылы жолды (учаскені) ақылы негізде пайдалану мерзімі – 20 жыл деп белгіленсін.

      Ескерту. 1-тармаққа өзгерістер енгізілді – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 27.05.2019 № 331 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 09.12.2022 № 702 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Автомобиль жолдары комитеті (М.Қ. Пішембаев):

      1) осы бұйрықты заңнамада белгіленген тәртіпте Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшалары көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Инвестициялар және даму


министрінің міндетін атқарушы

Ж. Қасымбек

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрі

      _____________ Б. Сұлтанов

      2015 ж. 15 сәуір

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ішкі істер министрі

      ______________ Қ. Қасымов

      2015 ж. 2 сәуір



  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрі міндетін атқарушының
2015 жылғы 26 наурыздағы
№ 317 бұйрығына
1 қосымша

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 27.05.2019 № 331 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Ақылы жолдың (учаскенің) басқа автомобиль жолдарымен қиылысулар және басқа автомобиль жолдарына қосылулар тізбесі

Қиылысулар мен қосылулар мекенжайы км + метр

Көзделген қиылысу мен қосылу бойынша елді мекендердің атауы

Шортанды ауданы

44 км + 000

Бозайғыр ауылы (Елизаветинка)

70 км + 500

Дамса кенті

75 км + 200

Шортанды қаласы

82 км + 300

Мықтыкөл ауылы (Барышевка)

Ақкөл ауданы

94 км + 700

Еңбек ауылы (Трудовое)

107 км + 800

Ақкөл қаласы

117 км + 000

Барап кенті

124 км + 600

Красный Горняк кенті

Бұланды ауданы

143 км + 100

Алакөл ауылы (Богдановка)

150 км + 000

Жаңаталап ауылы

160 км + 500

Алтынды кенті (Даниловка)

Біржан сал ауданы

170 км + 500

Қоғам кенті

179 км + 900

Макинка ауылы

Бұланды ауданы

196 км + 700

Макинск қаласы

Бурабай ауданы

208 км + 900

Қаражар кенті (Черноярка)

212 км + 100

Атамекен ауылы (Климовка)

216 км + 500

Жасыл кенті

222 км + 000

Жаңажол ауылы

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрі міндетін атқарушының
2015 жылғы 26 наурыздағы
№ 317 бұйрығына
2 қосымша

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 27.05.2019 № 331 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Басқа автомобиль жолымен баламалы түрде жүре алмайтын, іргелес елді мекендердің тізбесі

Р/с №

Елді мекеннің атауы

Шортанды ауданы

1.

Бозайғыр ауылы (Елизаветинка)

2.

Мықтыкөл ауылы (Барышевка)


Новокубанский ауылдық округі

3.

Дамса кенті


Бозайғыр ауылдық округі

4.

Бозайғыр кенті


Кеңес ауылдық округі

Ақкөл ауданы

5.

Барап кенті

6.

Красный Горняк кенті


Еңбек ауылдық округі

7.

Еңбек ауылы (Трудовое)


Даниловка ауылдық округі

8.

Алакөл кенті

Бұланды ауданы

9.

Боярка кенті

10.

Жаңаталап кенті

11.

Елтай кенті

12.

Алтынды кенті (Даниловка)


Ақсу ауылдық округі

Біржан сал ауданы

13.

Қоғам кенті


Бурабай ауданы

14.

Атамекен ауылы (Климовка)

15.

Қаражар кенті (Черноярка)

16.

Жаңажол кенті

17.

Жасыл кенті

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін
атқарушының
2015 жылғы 26 наурыздағы
№ 317 бұйрығына
3 қосымша

Ақылы автомобиль жолы (учаскесі) бойынша жүріп өту үшін төлем мөлшерлемелері

      Ескерту. 3-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Көлік министрінің м.а. 15.09.2023 № 1 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      І-а санатты "Көкшетау арқылы Астана – Петропавл" жалпы пайдаланымдағы республикалық маңызы бар автомобиль жолының "Астана – Щучинск" 18+772 км – 230+250 км учаскесі:

      Айлық есептік көрсеткіш (бұдан әрі – АЕК)

Р/с№

Аймақтар

Жеңіл автокөліктер

16 орынға дейінгі автобус тар және жүк көтергіштігі 2,5 тоннаға (бұдан әрітн) дейін жүк автомобильдері

32 орынға дейінгі автобус тар және жүк көтергіштігі 5,5 тн дейін жүк автомобильдері

32 орын нан асатын автобустар және жүк көтергіштігі 10 тн дейін автопоездар

Жүк көтергіштігі 10 тн жоғары 15 тн дейінгі жүк автомобильдері

Жүк көтергіштігі 15 тн жоғары, оның ішінде тіркелгіш және ершікті тартқыш тар

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Шортанды
19 – 83 км
(64 км)

0,0209

0,1078

0,2261

0,3304

0,4522

0,5217

2

Ақкөл
83 – 109 км
(26 км)

0,0174

0,0870

0,1739

0,2609

0,3478

0,4348

3

Бұланды
109 – 146 км
(37 км)

0,0070

0,0348

0,0765

0,1113

0,1530

0,2087

4

Біржан сал
146 – 206 км
(60 км)

0,0174

0,0730

0,1600

0,2365

0,3200

0,4348

5

Бурабай
206 – 230,5 км
(24,5 км)

0,0070

0,0452

0,0939

0,1391

0,1878

0,2087

6

Бір бағыт тағы бар лық маршрут бойынша жиыны (211,5 км)

0,0696

0,3478

0,7304

1,0783

1,4609

1,8087

      1) абоненттік төлем - автомобиль жолдары саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган белгілеген ақылы учаскелер бойынша жол жүру ақысы, ақылы учаскеге іргелес елді мекендерде тіркелген жергілікті автокөлік құралдары үшін белгілі бір уақыт кезеңіне абонемент түрінде бір ауданнан тыс жерде бір айға немесе бір жылға ауысқан кезде;

      2) абоненттік төлем жергілікті көлік үшін көлік құралының түріне және жүк көтергіштігіне қарай белгіленеді. Абонементтердің мынадай түрлері көзделеді:

      бір айға (күнтізбелік 30 күн):

Көлік түрі

Жеңіл автокөліктер үшін

16 орынға дейінгі автобустар және жүк көтергіштігі 2,5 тоннаға (бұдан әрі - тн) дейін жүк автомобильдері үшін

32 орынға дейінгі автобустар және жүк көтергіштігі 5,5 тн дейін жүк автомобильдері үшін

32 орын нан асатын автобустар және жүк көтергіштігі 10 тн дейін автопоездар үшін

Жүк көтергіштігі 10 тн жоғары 15 тн дейінгі жүк автомобильдері үшін

Жүк көтергіштігі 15 тн жоғары, оның ішінде тіркелгіш және ершікті тартқыштар үшін

1

2

3

4

5

6

7

Абоненттік төлемнің құны

қарастырылмаған

2 АЕК

4 АЕК

6 АЕК

8 АЕК

10 АЕК

      бір жылға (күнтізбелік 365 күн):

Көлік түрі

Жеңіл автокөліктер үшін

16 орынға дейінгі автобустар және жүк көтергіштігі 2,5 тоннаға (бұдан әрі - тн) дейін жүк автомобильдері үшін

32 орынға дейінгі автобустар және жүк көтергіштігі 5,5 тн дейін жүк автомобильдері үшін

32 орын нан асатын автобустар және жүк көтергіштігі 10 тн дейін автопоездар үшін

Жүк көтергіштігі 10 тн жоғары 15 тн дейінгі жүк автомобильдері үшін

Жүк көтергіштігі 15 тн жоғары, оның ішінде тіркелгіш және ершікті тартқыштар үшін

1

2

3

4

5

6

7

Абоненттік төлемнің құны

1 АЕК

20 АЕК

40 АЕК

60 АЕК

80 АЕК

100 АЕК

      3) аймақ – жүк көтергіштігі мен көлік құралының түріне байланысты өзінің ұзақтығы мен жол ақысының белгілі бір мөлшері бар ақылы учаскенің жол сегменті;

      4) алдын-ала төлеу – ақылы учаскеге кіргенге дейін пайдаланушы дербес шотқа және/немесе мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісінің шотына есептеген ақшалай қаражат, оның сомасы жол ақысын төлеу үшін жеткілікті;

      5) жергілікті автокөлік – бір аудан шегінен тыс қозғалу кезінде ақылы учаскесіне іргелес әкімшілік-аумақтық бірлікте (облыстың ауданы) белгіленген тәртіппен тіркелген көлік құралы.

Об использовании автомобильной дороги (участка) общего пользования республиканского значения на платной основе

Приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 317. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 23 мая 2015 года № 11144.

      В соответствии с подпунктом 29) пункта 2 статьи 12 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "Об автомобильных дорогах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Установить, что:

      1) участок "Астана – Щучинск" километр (далее – км) 18 + 772 – км 230 + 250 автомобильной дороги общего пользования республиканского значения I-а категории "Астана – Петропавловск", через Кокшетау (далее – платная дорога (участок) используется на платной основе;

      2) проезд может осуществляться по альтернативной дороге: участок "Астана – Атбасар" автомобильной дороги республиканского значения "граница РФ (на Екатеринбург) – Алматы", участок "Атбасар – Зеренда" автомобильной дороги республиканского значения "Кокшетау – Атбасар", автомобильная дорога республиканского значения "Щучинск – Зеренда";

      3) начальный пункт платной дороги (участка) – км 18 + 772, конечный пункт платной дороги (участка) – км 230 + 250;

      4) перечень пересечений платной дороги (участка) с другими автомобильными дорогами и примыканий к другим автомобильным дорогам согласно приложению 1 настоящего приказа;

      5) техническая классификация платной дороги (участка) – категория I-а, основные параметры платной дороги (участка):

      ширина полосы проезда по автомобильной дороге – не менее 3,75 метра;

      ширина полосы проезда по автомобильной дороге в месте пунктов взимания сбора – не менее 3,00 метра;

      ширина крайней правой полосы проезда в месте пунктов взимания сбора – не менее 6,0 метра и предназначена для проезда негабаритного транспорта;

      количество полос движения по автомобильной дороге – 6 полос в обоих направлениях;

      6) протяженность платной дороги (участка) – 211 км 478 метров;

      7) ставки платы за проезд по платной автомобильной дороге (участку) определяются согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      8) перечень прилегающих населенных пунктов, не имеющих альтернативного проезда по другой автомобильной дороге согласно приложению 2 настоящего приказа;

      9) срок использования платной дороги (участка) на платной основе – 20 лет.

      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными приказами Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 27.05.2019 № 331 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 09.12.2022 № 702 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Комитету автомобильных дорог Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Пшембаев М.К.) обеспечить:

      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан, направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания и информационно-правовую систему "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий обязанности министра


по инвестициям и развитию


Республики Казахстан

Ж. Касымбек

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр финансов

      Республики Казахстан

      ______________ Б. Султанов

      15 апреля 2015 г.

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр внутренних дел

      Республики Казахстан

      ______________ К. Касымов

      2 апреля 2015 г.



  Приложение 1
к приказу и.о. Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 26 марта 2015 года № 317

      Перечень пересечений платной дороги (участка) с другими автомобильными дорогами и примыканий к другим автомобильным дорогам

      Сноска. Приложение 1 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 27.05.2019 № 331 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Адреса пересечений и примыканий км + метров

Наименование населенных пунктов по предназначенному пересечению и примыканию

       Шортандинский район

км 44 + 000

      село Бозайгыр (Елизаветинка)

км 70 + 500

      поселок Дамса

км 75 + 200

      город Шортанды

км 82 + 300

      село Мыктыколь (Барышевка)

       Аккольский район

км 94 + 700

        село Енбек (Трудовое)

км 107 + 800

        город Акколь

км 117 + 000

        поселок Барап

км 124 + 600

        поселок Красный Горняк

        Буландинский район

км 143 + 100

        село Алаколь (Богдановка)

км 150 + 000

        село Жанаталап

км 160 + 500

        поселок Алтынды (Даниловка)

       Район Биржан сал

км 170 + 500

        поселок Когам

км 179 + 900

        село Макинка

       Буландинский район

км 196 + 700

        город Макинск

       Бурабайский район

км 208 + 900

        поселок Каражар (Черноярка)

км 212 + 100

        село Атамекен (Климовка)

км 216 + 500

        поселок Жасыл

км 222 + 000

        село Жанажол


  Приложение 2
к приказу исполняющего
обязанности Министра по
инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 26 марта 2015 года № 317

      Перечень прилегающих населенных пунктов, не имеющих альтернативного проезда по другой автомобильной дороге

      Сноска. Приложение 2 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 27.05.2019 № 331 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

№ п\п

Наименование населенного пункта

      Шортандинский район

1.

        поселок Бозайгыр (Елизаветинка)

2.

        Поселок Мыктыколь (Барышевка)


        Новокубанский сельский округ

3.

        поселок Дамса


        Аульный округ Бозайгыр

4.

        поселок Бозайгыр


        Кенесский сельский округ

       Аккольский район

5.

       поселок Барап

6.

       поселок Красный Горняк


       Енбекский аульный округ

7.

       поселок Енбек (Трудовое)


       Даниловский сельский округ

8.

       поселок Алаколь

        Буландинский район

9.

       поселок Боярка

10.

       поселок Жанаталап

11.

       поселок Ельтай

12.

       поселок Алтынды (Даниловка)


       Аксуский сельский округ

        Район Биржан сал

13.

       поселок Когам


       Бурабайский район

         Аульный округ Атамекен

14.

       поселок Атамекен (Климовка)

15.

       поселок Каражар (Черноярка)

16.

       поселок Жанажол

17.

       поселок Жасыл

  Приложение 3 к приказу
исполняющего обязанности
Министра по инвестициям
и развитию
Республики Казахстан
от 26 марта 2015 года № 317

Ставки платы за проезд по платной автомобильной дороге (участку)

      Сноска. Приложение 3 - в редакции приказа и.о. Министра транспорта РК от 15.09.2023 № 1 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Участок "Астана – Щучинск" км 18 + 772 – км 230 + 250 автомобильной дороги общего пользования республиканского значения I-а категории "Астана – Петропавловск, через Кокшетау":

      месячный расчетный показатель (далее - МРП)

№ п/п

Зоны

Легковые

Автобусы до 16 мест и грузовые автомобили грузоподъемностью до 2,5 тонны (далее - т)

Автобусы до 32 мест и грузовые автомобили грузоподъемностью до 5,5 т

Автобусы свыше 32 мест и грузовые автомобили грузоподъемностью автопоезда до 10 т

Грузовые автомобили грузоподъемностью от 10 т до 15 т

Грузовые автомобили грузоподъемностью свыше 15 т, в том числе с прицепам, седельные тягачи

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Шортанды
Км 19 – 83
(64 км)

0,0209

0,1078

0,2261

0,3304

0,4522

0,5217

2

Акколь
Км 83 – 109
(26 км)

0,0174

0,0870

0,1739

0,2609

0,3478

0,4348

3

Буланды
Км 109 – 146
(37 км)

0,0070

0,0348

0,0765

0,1113

0,1530

0,2087

4

Биржан сал
Км 146 – 206
(60 км)

0,0174

0,0730

0,1600

0,2365

0,3200

0,4348

5

Бурабай
Км 206 – 230,5
(24,5 км)

0,0070

0,0452

0,0939

0,1391

0,1878

0,2087

6

Итого за весь маршрут в одном направлении (211,5 км)

0,0696

0,3478

0,7304

1,0783

1,4609

1,8087

      1) абонентская плата - плата за проезд по платным участкам, установленная уполномоченным государственным органом в области автомобильных дорог, на определенный период времени для местных автотранспортных средств, зарегистрированных в населенных пунктах, прилегающих к платному участку при перемещении за пределами одного района в виде абонемента сроком на месяц или на год;

      2) абонентская плата устанавливается для местного автотранспорта в зависимости от типа автотранспортного средства и грузоподъемности. Предусматриваются следующие виды абонементов:

      на месяц (30 календарных дней):

Тип автотранспортного средства

Для
легковых

Для
автобусов до 16 мест и грузовые автомобили грузоподъемностью до 2,5 тонны (далее - т)

Для
автобусов до 32 мест и грузовые автомобили грузоподъемностью до 5,5 т

Для
автобусов свыше 32 мест и грузовые автомобили грузоподъемностью автопоезда до 10 т

Для
грузовых автомобили грузоподъемностью от 10 т до 15 т

Для грузовых автомобили грузоподъемностью свыше 15 т, в том числе с прицепами, седельные тягачи

1

2

3

4

5

6

7

Стоимость абонентской платы

не предусмотрен

2 МРП

4 МРП

6 МРП

8 МРП

10 МРП

      на год (365 календарных дней):

Тип автотранспортного средства

Для
легковых

Для
Автобусов до 16 мест и грузовые автомобили грузоподъемностью до 2,5 т

Для
Автобусов до 32 мест и грузовые автомобили грузоподъемностью до 5,5 т

Для
Автобусов свыше 32 мест и грузовые автомобили грузоподъемностью автопоезда до 10 т

для Грузовых автомобилей грузоподъемностью от 10 т до 15 т

для Грузовых автомобилей грузоподъемностью свыше 15 т, в том числе с прицепами, седельные тягачи

1

2

3

4

5

6

7

Стоимость абонентской платы

1 МРП

20 МРП

40 МРП

60 МРП

80 МРП

100 МРП

      3) зона – отрезок дороги платного участка, имеющий свою протяженность и определенную ставку платы за проезд в зависимости от грузоподъемности и типа автотранспортного средства;

      4) предварительная оплата – денежные средства, зачисленные пользователем на лицевой счет или на счет государственного регистрационного номерного знака автотранспортного средства до въезда на платный участок, сумма, которой достаточна для оплаты проезда;

      5) местный автотранспорт – автотранспортное средство, зарегистрированный в установленном порядке на административно-территориальной единице (район области), прилегающей к платному участку при перемещении за пределами одного района.