Астана қаласында жеңіл рельсті көлікпен жолаушылар тасымалдауды субсидиялау қағидаларын айқындау туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 108-2413 қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2016 жылы 2 ақпанда № 1002 болып тіркелді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2017 жылғы 7 қарашадағы № 108-2294 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 07.11.2017 № 108-2294 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі!
      Қаулының қолданысқа енгізілу тәртібін 4-тармақтан қараңыз.

      "Қазақстан Республикасындағы көлік туралы" 1994 жылғы 21 қыркүйектегі Қазақстан Республикасының Заңының 9-бабына, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңының 37-бабына сәйкес, Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Астана қаласында жеңіл рельсті көлікпен жолаушылар тасымалдауды субсидиялау қағидалары қосымшаға сәйкес айқындалсын.

      2. "Астана қаласының жолаушылар көлігі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысы Еділ Нұрланұлы Сүлейменовке осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркелгеннен кейін ресми және мерзімді баспа басылымдарында жариялау, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған интернет-ресурста және Астана қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыру жүктелсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің орынбасары Н.Р.Әлиевке жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Әкім

Ә. Жақсыбеков


      2015 жылғы 31 желтоқсандағы

      № 108-2413

      Астана қаласы

      әкімдігінің қаулысына

      қосымша

Астана қаласында жеңіл рельсті көлікпен жолаушылар тасымалдауды
субсидиялау қағидалары
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қағидалар Астана қаласында жеңіл рельсті көлікпен жолаушылар тасымалдауды субсидиялау тәртібін айқындайды (бұдан әрі - Қағида).

      2. Осы Қағидалары мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) жеңіл рельсті көлік – жеке бөлінген жолдар бойынша жолаушыларды және багажды тұрақты әлеуметтік маңызы бар тасымалдауды жүзеге асыратын және метрополитен мен темір жолға қарағанда габариттерінің, жүк көтергіштігінің және қатынас жылдамдығының аздығымен сипатталатын қалалық рельсті көлік түрі;

      2) бағдар – көлік құралының бастапқы және соңғы пункті арасындағы жүру жолы;

      3) жолаушы – жол жүру құжаты (билеті) бар және жеңіл рельсті көлікте жүретін жеке тұлға;

      4) компанияның есептеу тарифі – бір жолаушыны тасымалдаудың өзіндік құны;

      5) тасымалдаушы – астананың жергілікті атқарушы органымен айқындалған астананың көліктік инфрақұрылымы объектілерін басқару функцияларын жүзеге асыратын компания;

      6) жергілікті уәкілетті орган – Астана қаласының жолаушылар көлігі саласында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік органы.

      3. Жеңіл рельсті көлікпен жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығындарын субсидиялауға жатады.

      4. Жеңіл рельсті көлікпен жолаушылар тасымалын субсидиялау жергілікті бюджеттен жүргізіледі.

2. Жеңіл рельсті көлікпен жолаушылар тасымалдауды субсидиялау
тәртібі

      5. Жергілікті уәкілетті орган мен жолаушылар тасымалдауды жүзеге асыратын тасымалдаушы арасындағы шығыстарды субсидиялау үшін Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес жеңіл рельсті көлікпен жолаушыларды тасымалдауға шарт (бұдан әрі – шарт) жасалады.

      6. Тасымалдаушы шарт жасасқаннан кейін күнтізбелік 15 (он бес) күн ішінде жергілікті уәкілетті органға кірістер мен шығыстардың ай бойынша бөлінген жылдық жоспарының жобасын бекіту үшін қажетті құжаттарды ұсынады, оны жергілікті уәкілетті орган кірістер мен шығыстардың ай бойынша бөлінген жылдық жоспарының жобасы түскен күнінен бастап 30 (отыз) күн ішінде бекітеді.

      7. Ай сайын есептік айдан кейiнгi айдың 20-на дейiнгі мерзiмде тасымалдаушы тапсырыс берушіге құжаттарды:

      1) орындалған жұмыстар актiсiн;

      2) кірістер туралы есепті;

      3) шығыстар туралы есепті ұсынады.

      8. Жергілікті уәкілетті орган ұсынылған құжаттардың дұрыстығын тексереді, тасымалдаушының шығындарын субсидиялау сомасын анықтайды және төлем ведомостін қалыптастырады.

      9. Жергілікті уәкілетті орган тасымалдаушының ағымдағы шотына тиесілі соманы аудару үшін төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарына және бюджеттік бағдарламаға сәйкес аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлеуге екі данада шот ұсынады.

      10. Тасымалдаушы тасымалдаушының есептеу тарифін қалыптастыру кезінде ескерілетін кірістер мен шығыстардың бөлек есебін жүргізеді. Тасымалдаушының шығындарын субсидиялауға жіберілетін соманың көлемін айқындау мынадай көрсеткіштер негізінде жүргізіледі:

      1) жолаушылар тасымалын орындауға кірістер;

      2) жолаушылар тасымалын орындауға кететін шығыстар.

      11. Жолаушылар тасымалының шығыстарына мыналар кіреді:

      1) жұмыскерлердің еңбекақы қоры;

      2) салықтар және бюджетке төленетін басқа да мiндеттi төлемдер;

      3) электр энергиясына жұмсалатын шығындар;

      4) майлау материалдарына жұмсалатын шығындар;

      5) доңғалақ жұптарына пайдалану шығыстары;

      6) жылжымалы құрамға техникалық қызмет көрсету және жөндеу жұмыстарын жүргізуге жұмсалатын шығындар;

      7) негізгі қорлардың амортизациялық аударымдары;

      8) пошта-телеграф шығыстары, телефон станцияларын, диспетчерлік, радио, бейне және байланыстың басқа түрлерінің қондырғыларын күтіп-ұстау және пайдалану шығыстары;

      9) есептеу техникасын күтіп-ұстау және пайдалану шығыстары;

      10) баспахана жұмыстарына шығыстар;

      11) жеңіл рельсті көлік ғимараттарын, құрылыстары мен үй-жайларын күтіп-ұстау шығыстары, сондай-ақ жерге ақы төлеуге байланысты шығыстар;

      12) аудиторлық қызметтер төлемі;

      13) банк қызметі төлемі;

      14) міндетті сақтандыру бойынша төлемдер;

      15) кадрларды даярлау;

      16) еңбекті қорғау шығыстары;

      17) әскерилендірілген авариялық-құтқару қызметін ұстау бойынша шығыстар;

      18) жеңіл рельсті көлікпен жолаушыларды тасымалдауды жүзеге асырумен байланысты несие бойынша шығыстар.

      Ескерту. 11-тармаққа өзгеріс енгізілді - Астана қаласы әкімдігінің 15.03.2016 № 108-515 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      12. Бір жолаушыны жол жүруге тасымалдаудың өзіндік құны (есептеу тарифі) қаржы қаражатын тасымалдауға жоспарланған жолаушылар санына бөлу арқылы айқындалады.

      13. Қызмет көрсетудің өзіндік құнына енгізілген шығыстар құрамын анықтау Қазақстан Республикасының заңнамасына және бухгалтерлiк есеп саласындағы қарым-қатынастарды реттейтін нормативтік құқықтық актілерге сәйкес жүзеге асырылады.

      14. Шығыстардың жекелеген баптары бойынша нормативтер болмаған кезде есеп айырысу өнеркәсіп салалары бойынша бағалар өзгерісінің болжамды индекстерін ескере отырып, өткен кезеңдегі нақты деректерге сүйене отырып жүргізіледі.

      15. Жылдың соңғы күнтізбелік айына бюджеттік субсидиялар төлеу 20 желтоқсаннан кешіктірілмейтін мерзімде нақты деректер бойынша жасалған есепті кейіннен беру арқылы болжамды деректер бойынша 20 желтоқсаннан кешіктірілмей жасалып, ұсынылған тасымалдау жөніндегі есеп негізінде жүзеге асырылады. Мәлімделген болжамды деректер нақты деректерден асқан жағдайда тиісті бюджетке қайтаруға жатады.

Об определении Правил субсидирования пассажирских перевозок легкорельсовым транспортом в городе Астане

Постановление акимата города Астаны от 31 декабря 2015 года № 108-2413. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 2 февраля 2016 года № 1002. Утратил силу постановлением акимата города Астаны от 7 ноября 2017 года № 108-2294.

      Сноска. Утратил силу постановлением акимата города Астаны от 07.11.2017 № 108-2294 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 9 Закона Республики Казахстан от 21 сентября 1994 года "О транспорте в Республике Казахстан", со статьей 37 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Определить Правила субсидирования пассажирских перевозок легкорельсовым транспортом в городе Астане согласно приложению.

      2. Возложить на руководителя Государственного учреждения "Управление пассажирского транспорта города Астаны" Сулейменова Едиля Нурлановича опубликование настоящего постановления после государственной регистрации в органах юстиции в официальных и периодических печатных изданиях, а также размещение на интернет-ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан, и на интернет-ресурсе акимата города Астаны.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Астаны Алиева Н.Р.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким

А. Джаксыбеков


  Приложение к
постановлению акимата
города Астаны
от 31 декабря 2015 года
№ 108-2413

Правила
субсидирования пассажирских перевозок легкорельсовым
транспортом в городе Астане
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила определяют порядок субсидирования пассажирских перевозок легкорельсовым транспортом в городе Астане (далее-Правила).

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) легкорельсовый транспорт – вид городского рельсового транспорта, осуществляющего регулярные социально значимые перевозки пассажиров и багажа по отдельно выделенным путям и характеризующегося меньшими, чем у метрополитена и железной дороги, габаритами, грузоподъемностью и скоростью сообщения;

      2) маршрут – путь следования транспортного средства между начальным и конечным пунктами;

      3) пассажир – физическое лицо, имеющее проездной документ (билет) и совершающее поездку на легкорельсовом транспорте;

      4) расчетный тариф компании – себестоимость перевозки одного пассажира;

      5) перевозчик – компания, осуществляющая функции управления объектами транспортной инфраструктуры столицы, определенная местным исполнительным органом столицы;

      6) местный уполномоченный орган – государственный орган, осуществляющий руководство в сфере пассажирского транспорта города Астаны.

      3. Субсидированию подлежат убытки перевозчика, связанные с осуществлением пассажирских перевозок легкорельсовым транспортом.

      4. Субсидирование пассажирских перевозок легкорельсовым транспортом производится из местного бюджета.

2. Порядок субсидирования
пассажирских перевозок легкорельсовым транспортом

      5. Для субсидирования убытков между местным уполномоченным органом и перевозчиком, осуществляющего перевозку пассажиров, заключается Договор на перевозку пассажиров легкорельсовым транспортом в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      6. После заключения Договора перевозчик в течение 15 (пятнадцати) календарных дней представляет в местный уполномоченный орган необходимые документы для утверждения проекта годового плана доходов и расходов с разбивкой по месяцам, который утверждается местным уполномоченным органом в течение 30 (тридцати) календарных дней со дня его поступления.

      7. Ежемесячно, в срок до 20-го числа месяца, следующего за отчетным месяцем, перевозчик представляет заказчику следующие документы:

      1) акт выполненных работ;

      2) отчет о доходах;

      3) отчет о расходах.

      8. Местный уполномоченный орган проверяет достоверность представленных документов, определяет сумму субсидирования убытка перевозчика и формирует ведомость для выплаты.

      9. Для перечисления на текущий счет перевозчика причитающейся суммы, местный уполномоченный орган в соответствии с планом финансирования по платежам и бюджетной программой представляет в территориальное подразделение казначейства счета к оплате в двух экземплярах.

      10. Перевозчик ведет раздельный учет доходов и расходов, учитываемых при формировании расчетного тарифа перевозчика. Определение величины сумм, направляемых на субсидирование убытка перевозчика, производится на основе следующих показателей:

      1) доходов за выполнение пассажирских перевозок;

      2) расходов на выполнение пассажирских перевозок.

      11. В расходы на пассажирские перевозки входят:

      1) фонд заработной платы работников;

      2) налоги и другие обязательные платежи в бюджет;

      3) затраты на электроэнергию;

      4) затраты на смазочные материалы;

      5) эксплуатационные расходы на колесные пары;

      6) затраты на проведение технического обслуживания и ремонта подвижного состава;

      7) амортизационные начисления основных фондов;

      8) почтово-телеграфные расходы, расходы на содержание и эксплуатацию телефонных станций, установок диспетчерской, радио, видео и других видов связи;

      9) расходы на содержание и эксплуатацию вычислительной техники;

      10) расходы на типографские работы;

      11) расходы на содержание, эксплуатацию зданий, сооружений и помещений легкорельсового транспорта, а также расходы, связанные с платой за землю;

      12) оплата аудиторских услуг;

      13) оплата услуг банка;

      14) платежи по обязательному страхованию;

      15) подготовка кадров;

      16) расходы на охрану труда;

      17) расходы по содержанию военизированной аварийно-спасательной службы;

      18) расходы по кредиту,связанные с осуществлением реализации пассажирских перевозок легкорельсовым транспортом.

      Сноска. Пункт 11 с изменением, внесенным постановлением акимата города Астаны от 15.03.2016 № 108-515 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

      12. Себестоимость перевозки одного пассажира (расчетный тариф) на проезд определяется путем деления финансовых средств на количество планируемых пассажиров к перевозке.

      13. Определение состава расходов, включаемых в себестоимость услуги, осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан и нормативными правовыми актами, регулирующими отношения в сфере бухгалтерского учета.

      14. При отсутствии нормативов по отдельным статьям расходов расчеты производятся исходя из фактических данных за прошедший период с учетом прогнозных индексов изменения цен по отраслям промышленности.

      15. Выплата бюджетных субсидий за последний календарный месяц года осуществляется на основе представленного не позднее 20-го декабря отчета по перевозкам, составленного по прогнозным данным, с последующим представлением отчета, составленного по фактическим данным в срок не позднее 20-го числа следующего месяца. В случае превышения заявленных прогнозных данных над фактическими разница подлежит возврату в соответствующий бюджет.