"Авиациялық оқу орталықтары мен авиация персоналының қызметтері саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 28 мамырдағы № 623 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2016 жылғы 25 ақпандағы № 225 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 25 наурызда № 13529 болып тіркелді

      «Нормативтiк құқықтық актiлер туралы» 1998 жылғы 24 наурыздағы Қазақстан Республикасының Заңы 43-1-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Авиациялық оқу орталықтары мен авиация персоналының қызметтері саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 28 мамырдағы № 623 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11612 болып тіркелген, 2015 жылғы 9 шілдеде «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Авиация персоналына куәлiктер беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген «Азаматтық авиацияның авиациялық оқу орталығының сертификатын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті (Б.К. Сейдахметов):
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін оның көшірмелерін баспа және электрондық түрде күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға, сондай-ақ тіркелген бұйрықты алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына жіберуді;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;
      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Респубикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін
Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.
      4. Осы бұйрық оның ағашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Инвестициялар және даму
      Министрінің міндетін атқарушы              Ж. Қасымбек

Қазақстан Республикасы     
Инвестициялар және даму министрінің
міндетін атқарушының   
2016 жылғы 25 ақпандағы   
№ 225 бұйрығына     
1-қосымша         

Қазақстан Республикасы  
Инвестициялар және даму   
министрінің міндетін атқарушының
2015 жылғы 28 мамырдағы 
№ 623 бұйрығына     
1-қосымша        

«Авиация персоналына куәліктер беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Авиация персоналына куәліктер беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы не www.egov.kz «электрондық үкіметтің» веб-порталы арқылы (бұдан әрі – портал) жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде және (немесе) электрондық (ішінара автоматтандырылған).
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: авиация персоналына куәліктер (бұдан әрі – Куәлік) беру болып табылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдарының тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастау үшін негіз Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 518 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11401 болып тіркелген) «Авиация персоналына куәліктер беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының өтініші немесе электрондық сұрау салуының болуы болып табылады.
      5. Мемелекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) отыз минут ішінде көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі маманының өтінішті қабылдауы және тіркеу нөмірі мен күнін беру арқылы оны тіркеуі;
      2) екі сағат ішінде басшының немесе оның орынбасарының қарар қоюы және жауапты құрылымдық бөлімшені (басқарманы) анықтауы;
      3) он бес минут ішінде жауапты құрылымдық бөлімше (басқарма) басшысының (басшының орынбасарының) жауапты орындаушыны анықтауы;
      4) төрт күнтізбелік күн ішінде жауапты орындаушының өтінішті толықтығына қарауы. Көрсетілетін қызметті алушының өтініші стандарттың 9-тармағының талаптарына сәйкес келген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушының өтінішін медицина бойынша мемлекеттік сараптамаға беру;
      5) жеті күнтізбелік күн ішінде өтінішке медицина бойынша мемлекеттік инспектордың сараптама жүргізуі. Өтініштің медицина талаптарына сәйкес келген жағдайда, өтінішті авиациялық оқу орталығы бойынша мемлекеттік инспектордың сараптамасына беру;
      6) жеті күнтізбелік күн ішінде оқу орталығы бойынша мемлекеттік инспектордың өтінішке сараптама жүргізуі. Өтініш оқу орталығы бойынша талаптарға сәйкес келген жағдайда, өтінішті авиаперсонал бойынша мемлекеттік инспекторға беру;
      7) жеті күнтізбелік күн ішінде өтініш тақырыбын талдау және авиаперсонал бойынша мемлекеттік инспекторының өтінішті орындау мүмкіндігі туралы шешім қабылдау және жауапты орындаушыға куәлікті толтыру үшін өтінішті беру;
      8) екі күнтізбелік күн ішінде жауапты орындаушының куәлікті ресімдеуі және куәлікті басшыға беру;
      9) екі күнтізбелік күн ішінде басшылықтың куәлікке қол қоюы.
      Куәлік көрсетілетін қызметті алушыға немесе азаматтық авиация ұйымының бірінші басшысына немесе оның сенім білдірілген тұлғаларына беріледі.
      6. Мынадай рәсімдердің (іс-қимылдардың) орындалуын бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдардың) нәтижелері:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті көрсетілетін қызметті алушының ұсынған құжаттарын қабылдау және тіркеу, оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беру;
      2) өтінішті жауапты құрылымдық бөлімшенің (Басқарма басшысы) қарауы үшін көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарары;
      3) жауапты құрылымдық бөлімше басшысының (басқарма басшысы) жауапты орындаушыны анықтауы;
      4) жауапты орындаушының өтінішті толықтығына тексеру;
      5) медицина бойынша мемлекеттік инспектордың өтінішке сараптама жүргізуі;
      6) авиациялық оқу орталығы бойынша мемлекеттік инспектордың өтінішке сараптама жүргізуі;
      7) авиаперсонал бойынша мемлекеттік инспектордың өтінішке сараптама жүргізуі;
      8) басқарманың жауапты орындаушысының куәлікті ресімдеуі және оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қою үшін беру;
      9) көрсетілетін қызметті беруші басшысының куәлікке қол қоюы;
      10) көрсетілетін қызметті алушыға куәлік беру.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің мынадай құрылымдық бөлімшелері қатысады:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары;
      4) жауапты құрылымдық бөлімшенің басшысы (басқарма басшысы);
      5) жауапты орындаушы;
      6) медицина бойынша мемлекеттік инспектор;
      7) авиациялық оқу орталығы бойынша мемлекеттік инспектор;
      8) авиаперсонал бойынша мемлекеттік инспектор.
      8. Әрбір рәсімдердің (іс-қимылдардың) ұзақтығын көрсете отырып қызметкерлер арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) жүйелігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы отыз минут ішінде құжаттарды қабылдау мен тіркеуді жүзеге асырады, оларды көрсетілетін қызметті беруші басшысына (басшының орынбасарына) жібереді;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы (басшысының орынбасары) екі сағат ішінде қарар жазады және өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің жауапты құрылымдық бөлімшесінің басшысына (басқарма басшысы) қарауға жібереді;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты құрылымдық бөлімшесінің басшысы (басқарма басшысы) он бес минут ішінде жауапты орындаушыны анықтайды және құжаттарды жауапты орындаушыға қарауға береді;
      4) жауапты орындаушы көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынған құжаттарын тіркеген күннен бастап төрт күнтізбелік күнінен аспайтын мерзімде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Ұсынылған құжаттардың толықтығы жағдайында көрсетілетін қызметті алушының ұсынған құжаттарын медицина бойынша мемлекеттік инспектордың сараптамасына береді;
      5) медицина бойынша мемлекеттік инспектор жеті күнтізбелік күні ішінде ұсынылған құжаттарға сараптама жүргізеді. Ұсынылған құжаттар медицина талаптарына сәйкес келген жағдайда, медицина бойынша мемлекеттік инспектор ұсынылған құжаттарды авиациялық оқу орталықтары бойынша мемлекеттік инспектордың сараптамасына береді;
      6) авиациялық оқу орталықтары бойынша мемлекеттік инспектор жеті күнтізбелік күні ішінде ұсынылған құжаттарға сараптама жүргізеді. Ұсынылған құжаттар авиациялық оқу орталықтары бойынша талаптарға сәйкес келген жағдайда, авиациялық оқу орталықтары бойынша мемлекеттік инспектор ұсынылған құжаттарды авиаперсонал бойынша мемлекеттік инспекторға береді;
      7) авиаперсонал бойынша мемлекеттік инспектор ұсынылған құжаттардың тақырыбына талдау жүргізеді және авиациялық персоналға куәлік беру туралы жеті күнтізбелік күні ішінде шешім қабылдайды және жауапты орындаушыға ұсынылған құжаттарды куәлікті ресімдеу үшін береді;
      8) жауапты орындаушы куәлікті екі күнтізбелік күні ішінде ресімдейді және куәлікті басқарма басшысына қол қоюға береді;
      9) басқарма басшысы куәлікке екі күнтізбелік күні ішінде қол қояды және жауапты орындаушыға береді;
      10) жауапты орындаушы куәлікті көрсетілетін қызметті алушыға немесе оның сенім білдірілген тұлғасына береді.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібі мен рәсімдерінің (іс-қимылдарының) бірізділігі осы регламентке 1-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының 1, 2-диаграммаларында көрсетілген.
      Көрсетілетін қызметті алушы арқылы қадамды іс-қимылдар:
      1) көрсетілетін қызметті алушы өзінің электрондық-цифрлық қолының (бұдан әрі – ЭЦҚ) тіркеу куәлігінің көмегімен порталда тіркеуді жүзеге асырады, ол көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузерінде сақталады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушы үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін порталда пайдаланушының пароль енгізу процесі (авторландыру процесі);
      3) 1-шарт – логин (бизнес сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) және пароль арқылы тіркелген пайдаланушы туралы деректердің түпнұсқалығын порталда тексеру;
      4) 2-процесс – пайдаланушының деректерінде бұзушылықтар болған жағдайда, авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны порталда қалыптастыру;
      5) 3-процесс – пайдаланушының осы Регламентте көрсетілген қызметтерді таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және сұрау салу нысанына қажетті құжаттарды электрондық түрде бекіте отырып, оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, пайдаланушының нысанды толтыруы (деректер енгізуі);
      6) 4-процесс – сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін пайдаланушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      7) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылып алынған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімде болмауын, сондай-ақ сұрау салуда көрсетілген БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген БСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;
      8) 5-процесс – пайдаланушының ЭЦҚ түпнұсқалығы расталмаған жағдайда сұратылатын қызметтерден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – қызметтер көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанын (деректер енгізу) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы сұрау салуды куәландыру (қол қою);
      10) 7-процесс – электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) мемлекеттік дерекқордың ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – МДҚ АЖ) тіркеу және «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ сұрау салуды өңдеу;
      11) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының порталмен қалыптастырылған қызмет нәтижесін (электрондық лицензия) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады.
      Көрсетілетін қызметті беруші арқылы қадамды іс-қимылдар мынадай түрде жүзеге асырылады:
      1) процесс 1 – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының мемлекеттік қызметті көрсету үшін «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-ге логин мен пароль енгізуі (авторландыру процесі);
      2) 1-шарт – «Е-лицензиялау» МДҚ-де логин мен пароль арқылы көрсетілетін қызметті берушінің тіркелген жауапты орындаушысы туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      3) 2-процесс – «Е-лицензиялау» МДҚ көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының деректерінде бұзушылықтар болған жағдайда, авторландырудан бас тарту туралы хабарламасын қалыптастыру;
      4) 3-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының осы регламентте көрсетілген қызметтерді таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізуі;
      5) 4-процесс – сұрау салуды электрондық үкімет шлюзы (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы «Заңды тұлға» мемлекеттік дерекқорының (бұдан әрі – ЗД МДҚ) ақпараттық жүйесіне жіберу;
      6) 2-шарт – ЗД МДҚ-де көрсетілетін қызметті алушының деректерінің болуын тексеру;
      7) 5-процесс – ЗД МДҚ-де көрсетілетін қызметті алушының деректері болмаған жағдайда, деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-процесс – сұрау салу нысанын қағаз нысанда құжаттардың болуы туралы белгі бөлігінде толтыру және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеу және оларды сұрау салу нысанына бекіту;
      9) 7-процесс – «Е-лицензиялау» ЗД МДҚ-да сұрау салуды тіркеу және «Е-лицензиялау» ЗД МДҚ-да қызметті өңдеу;
      10) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының «Е-лицензиялау» ЗД МДҚ қалыптастырылған қызметтің (электрондық лицензия) нәтижесін алу. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) бірізділігін сипаттау және мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі осы регламентке 2-қосымшаға сәйкес «Авиация персоналына куәліктер беру» мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

«Авиация персоналына куәліктер беру»  
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша             

Мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының № 1 диаграммасы

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы

«Авиация персоналына куәліктер беру»   
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша                

«Авиация персоналына куәліктер беру»
мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалын

Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін 
атқарушының      
2016 жылғы 25 ақпандағы
№ 225 бұйрығына   
2-қосымша      

Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін  
атқарушының      
2015 жылғы 28 мамырдағы 
№ 623 бұйрығына    
2-қосымша        

«Азаматтық авиацияның авиациялық оқу орталығының сертификатын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Азаматтық авиацияның авиациялық оқу орталығының сертификатын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы не www.egov.kz «электрондық үкіметтің» веб-порталы арқылы (бұдан әрі – портал) жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде және (немесе) электрондық (ішінара автоматтандырылған).
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: азаматтық авиацияның авиациялық оқу орталығының сертификатын (бұдан әрі – Сертификат) беру болып табылады. 

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдарының тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастау үшін негіз Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 518 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11401 болып тіркелген) «Азаматтық авиацияның авиациялық оқу орталығының сертификатын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының өтініші немесе электрондық сұрау салуының болуы болып табылады.
      5. Мемелекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) отыз минут ішінде көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі маманының өтінішті қабылдауы және тіркеу нөмірі мен күнін беру арқылы оны тіркеуі;
      2) екі сағат ішінде басшының және оның орынбасарының қарар қоюы;
      3) екі сағат ішінде ішінде құрылымдық бөлімше басшысының жауапты орындаушыны анықтауы;
      4) төрт күнтізбелік күн ішінде жауапты орындаушының өтінішті толықтығына қарауы;
      5) жиырма күнтізбелік күн ішінде жауапты орындаушының ұсынылған құжаттардың тақырыбы мен мазмұнын талдауы;
      6) көрсетілетін қызметті алушының өтініші Стандарт талаптарына сәйкес келген жағдайда үш күнтізбелік күн ішінде сертификаттық тексеру жөніндегі комиссия (бұдан әрі – Комиссия) құрылады;
      7) он бес күнтізбелік күн ішінде көрсетілетін қызметті алушы өтінішін сертификаттық тексеру;
      8) он күнтізбелік күн ішінде аяқталуы бойынша Сертификаттық тексеру актісі жасалады;
      9) оң шешім қабылданған жағдайда бес күнтізбелік күн ішінде сертификат дайындалады және құрылымдық бөлімше басшысына қол қоюға жіберіледі;
      10) екі күнтізбелік күн ішінде құрылымдық бөлімше басшысы сертификатқа қол қояды және жауапты орындаушыға жібереді;
      11) жауапты орындаушы авиациялық оқу орталығының сертификатын көрсетілетін қызметті алушыға береді.
      6. Мынадай рәсімдердің (іс-қимылдардың) орындалуын бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдардың) нәтижелері, оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті көрсетілетін қызметті алушының ұсынған құжаттарын қабылдау және тіркеу:
      2) өтінішті жауапты құрылымдық бөлімшенің қарауы үшін көрсетілетін қызметті беруші басшысының (басшысы орынбасарының) қарары;
      3) жауапты орындаушының өтінішті толықтығына тексеру;
      4) Комиссияның оң немесе теріс (алқалық) шешімі;
      5) авиациялық оқу орталығының сертификатын беру.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушілерінің қызметкерлерінің өзара іс-қимылдарының тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің мынадай құрылымдық бөлімшелері қатысады:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары;
      4) жауапты құрылымдық бөлімшенің басшысы;
      5) жауапты орындаушы.
      8. Әрбір рәсімдердің (іс-қимылдардың) ұзақтығын көрсете қызметкерлер арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) бірізділігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы отыз минут ішінде құжаттарды қабылдау мен тіркеуді жүзеге асырады, оларды көрсетілетін қызметті беруші басшысына (басшының орынбасарына) жібереді;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы (басшысының орынбасары) екі сағат ішінде қарар жазады және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты құрылымдық бөлімшесін анықтайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты құрылымдық бөлімшесінің басшысы он бес минут ішінде жауапты орындаушыны анықтайды және құжаттарды жауапты орындаушыға қарауға береді;
      4) жауапты орындаушы көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті ұсынған құжаттарын тіркеген күннен бастап төрт күнтізбелік күнінен аспайтын мерзімде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, ұсынылған құжаттар толық болмау фактісі анықталған жағдайда, өтініш қарау мерзімі ішінде қайтару себептерін көрсетілетін қызметті алушыға көрсете отырып, қайтаруға жатады;
      5) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттардың тақырыбы мен мазмұнына талдауды он жиырма күнтізбелік күні ішінде жүргізеді;
      6) ұсынылған құжаттарды алғаннан кейін толықтығы жағдайында көрсетілетін қызметті берушінің басшысы (Төраға) Сертификаттық тексеру жөніндегі комиссияны үш күнтізбелік күні ішінде құрады;
      7) Комиссия сертификаттық тексеруді он күнтізбелік күні ішінде жүргізеді;
      8) сертификаттық тексерудің аяқталуы бойынша Комиссия Сертификаттық тексеру актісін он жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жасайды;
      9) сертификаттық тексеру жүргізу барысында сертификаттық талаптарға сәйкессіздік анықталған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы актіні алған күннен бастап бес күнтізбелік күні ішінде уәкілетті органға бекіту үшін түзету іс-қимылдарының жоспарын ұсынады;
      10) сертификаттық тексеру жүргізген уәкілетті орган Комиссиясы түзету іс-қимылдарының бекітілген жоспары бойынша сәйкессіздіктерді жою туралы ескерту хат алған сәттен бастап бес күнтізбелік күні ішінде қайтадан сертификаттық тексеру жүргізеді және еркін нысанда сәйкессіздікті жою туралы акт жасайды;
      11) Комиссия оң шешім қабылдаған жағдайда жауапты орындаушы бес күнтізбелік күні ішінде сертификатты дайындайды және құрылымдық бөлімше басшысына қол қоюға жібереді;
      12) құрылымдық бөлімше басшысы сертификаттқа қол қояды және кем дегенде екі күнтізбелік мерзімінде жауапты орындаушыға жібереді;
      13) жауапты орындаушы көрсетілетін қызметті алушыға оқу орталығының сертификатын береді;
      14) сертификатты беруден бас тарту кезінде өтініш берушіге бас тартудың себебін көрсете отырып, дәлелді жауап беріледі.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібі мен рәсімдерінің (іс-қимылдарының) бірізділігі осы регламентке 1-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының 1, 2-диаграммаларында көрсетілген.
      Көрсетілетін қызметті алушы арқылы қадамды іс-қимылдар:
      1) көрсетілетін қызметті алушы өзінің электрондық-цифрлық қолының тіркеу (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәлігінің көмегімен порталда тіркеуді жүзеге асырады, ол көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузерінде сақталады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушы үшін жүзеге асырылады):
      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін порталда пайдаланушының пароль енгізу процесі (авторландыру процесі);
      3) 1-шарт – логин (бизнес сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) және пароль арқылы тіркелген пайдаланушы туралы деректердің түпнұсқалығын порталда тексеру;
      4) 2-процесс – пайдаланушының деректерінде бұзушылықтар болған жағдайда авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны порталды қалыптастыру;
      5) 3-процесс – пайдаланушының осы Регламентте көрсетілген қызметтерді таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және сұрау салу нысанына қажетті құжаттарды электрондық түрде бекіте отырып, оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, пайдаланушының нысанды толтыруы (деректер енгізуі);
      6) 4-процесс – «электрондық үкіметтің» төлем шлюзында ұызметтке төлеу, одан кейін бұл ақпарат «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ мемлекеттік дерекқордың ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – МДҚ АЖ ) түседі;
      7) 2-шарт «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-де көрсетілген қызметке төлеу фактісін тексеру;
      8) 5-процесс – «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ көрсетілген қызметке төлеу болмаған жағдайда сұратылған қызметен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін пайдаланушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері шақыртып алынған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімде болмауын, сондай-ақ сұрау салуда көрсетілген БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген БСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;
      11) 7-процесс – пайдаланушының ЭЦҚ түпнұсқалығы расталмаған жағдайда сұратылатын қызметтерден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-процесс – қызметтерді көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанын (енгізілген деректер) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы сұрау салуды куәландыру (қол қою);
      13) 9-процесс – электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) МДҚ АЖ-да тіркеу және «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-да сұрау салуды өңдеу;
      14) 10-процесс – көрсетілетін қызметті алушының порталмен қалыптастырылған қызмет нәтижесін (электрондық лицензия) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады.
      Көрсетілетін қызметті беруші арқылы қадамды іс-қимылдар мынадай түрде жүзеге асырылады:
      1) 1–процесс – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының мемлекеттік қызметті көрсету үшін «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ логин мен пароль енгізуі (авторландыру процесі);
      2) 1-шарт – «Е-лицензиялау» МДҚ-да логин мен пароль арқылы көрсетілетін қызметті берушінің тіркелген жауапты орындаушысы туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      3) 2-процесс – «Е-лицензиялау» МДҚ көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының деректерінде бұзушылықтар болған жағдайда, авторландырудан бас тарту туралы хабарламасын қалыптастыру;
      4) 3-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының осы регламентте көрсетілген қызметтерді таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізуі;
      5) 4-процесс – сұрау салуды электрондық үкімет шлюзы (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы «Заңды тұлға» мемлекеттік дерекқорын (бұдан әрі – ЗД МДҚ) ақпараттық жүйесіне жіберу;
      6) 2-шарт – ЗД МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінің болуын тексеру;
      7) 5-процесс – ЗД МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушының деректері болмаған жағдайда, деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-процесс – сұрау салу нысанын қағаз нысанда құжаттардың болуы туралы белгі бөлігінде толтыру және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеу және оларды сұрау салу нысанына бекіту;
      9) 7-процесс – «Е-лицензиялау» ЗД МДҚ-да сұрау салуды тіркеу және «Е-лицензиялау» ЗД МДҚ-да қызметті өңдеу;
      10) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының «Е-лицензиялау» ЗД МДҚ қалыптастырылған қызметтің (электрондық лицензия) нәтижесін алу. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың бірізділігін сипаттау және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі осы регламентке 2-қосымшаға сәйкес «Азаматтық авиацияның авиациялық оқу орталығының сертификатын беру» мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процесінің анықтамалығында көрсетілген.

«Азаматтық авиацияның авиациялық оқу
орталығының сертификатын беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының № 1 диаграммасы

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы

«Азаматтық авиацияның авиациялық оқу
орталығының сертификатын беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымша

«Азаматтық авиацияның авиациялық оқу орталығының сертификатын беру» мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процесінің анықтамалығы


О внесении изменений в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 мая 2015 года № 623 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере деятельности авиационных учебных центров и авиационного персонала"

Приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 25 февраля 2016 года № 225. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 25 марта 2016 года № 13529

      В соответствии с пунктом 1 статьи 43-1 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года «О нормативных правовых актах» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 мая 2015 года № 623 «Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере деятельности авиационных учебных центров и авиационного персонала» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11612, опубликованный 23 июля 2015 года в информационно-правовой системе «Әділет») следующее изменения:
      регламент государственной услуги «Выдача свидетельств авиационному персоналу», утвержденный указанным приказом изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;
      регламент государственной услуги «Выдача сертификата авиационного учебного центра гражданской авиации», утвержденный указанным приказом изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу.
      2. Комитету гражданской авиации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Сейдахметов Б.К.) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) направление копии настоящего приказа в печатном и электронном виде на официальное опубликование в периодические печатные издания и информационно-правовую систему «Әділет» в течение десяти календарных дней после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан, а также в Республиканский центр правовой информации в течение пяти рабочих дней со дня получения зарегистрированного приказа для включения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;
      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;
      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
      Министра по инвестициям и
      развитию Республики Казахстан              Ж. Касымбек

Приложение 1      
к приказу исполняющего 
обязанности Министра  
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан   
от 25 февраля 2016 года № 225

Приложение 1      
к приказу исполняющего
обязанности Министра  
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан  
от 28 мая 2015 года № 623

Регламент государственной услуги
«Выдача свидетельств авиационному персоналу»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача свидетельств авиационному персоналу» (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом гражданской авиации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – услугодатель).
      Прием документов для оказания государственной услуги и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя либо через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная и (или) электронная (частично автоматизированная).
      3. Результатом оказания государственной услуги является: выдача свидетельств авиационному персоналу (далее – Свидетельство).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления или электронного запроса услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта государственной услуги «Выдача свидетельств авиационному персоналу», утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 518 (далее – Стандарт), (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11401).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием и регистрация заявления специалистом канцелярии услугодателя с присвоением регистрационного номера и даты в течение тридцати минут;
      2) наложение резолюции руководителя или его заместителя и определение ответственного структурного подразделения (управление) в течение двух часов;
      3) определение руководителем (заместитель руководителя) ответственного структурного подразделения (руководитель управления) ответственного исполнителя в течение пятнадцати минут;
      4) рассмотрение ответственным исполнителем заявления на полноту в течении четыре календарных дня. В случае соответствия заявления услугополучателя требованиям пункта 9 Стандарта передача заявления услугополучателя на экспертизу государственного инспектора по медицине;
      5) проведение экспертизы заявления государственным инспектором по медицине в течении семи календарных дней. В случае соответствия заявления требованиям медицины передача заявления на экспертизу государственного инспектора по авиационным учебным центрам;
      6) проведение экспертизы заявления государственным инспектором по учебным центрам в течении семи календарных дней. В случае соответствия заявления требованиям по учебным центрам передача заявления государственному инспектору по авиаперсоналу;
      7) анализ тематики заявления и принятие решения о возможности исполнения заявления государственным инспектором по авиаперсоналу в течении семи календарных дней и передача ответственному исполнителю заявления для заполнения свидетельства;
      8) оформление ответственным исполнителем свидетельства в течении двух календарных дней и передача свидетельства руководству;
      9) подписание свидетельства руководством в течении двух календарных дней.
      Свидетельства выдаются услугополучателю или первому руководителю организации гражданской авиации или его доверенным лицам.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) прием и регистрация представленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, в канцелярии услугодателя и передача их руководителю услугодателя;
      2) резолюция руководителя услугодателя для рассмотрения заявления ответственному структурному подразделению (руководитель Управления);
      3) определение руководителем ответственного структурного подразделения (руководитель управления) ответственного исполнителя;
      4) проверка на полноту заявления ответственным исполнителем;
      5) проведение экспертизы заявления государственным инспектором по медицине;
      6) проведение экспертизы заявления государственным инспектором по авиационным учебным центрам;
      7) проведение экспертизы заявления государственным инспектором по авиаперсоналу;
      8) оформление ответственным исполнителем управления свидетельства и передача его для подписания руководителю услугодателя;
      9) подписание свидетельства руководителем услугодателя;
      10) выдача свидетельства услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      7. В процессе оказания государственной услуги участвует следующие структурные подразделения услугодателя:
      1) специалист канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) заместитель руководителя услугодателя;
      4) руководитель ответственного структурного подразделения (руководитель управления);
      5) ответственный исполнитель;
      6) государственный инспектор по медицине;
      7) государственный инспектор по авиационному учебному центру;
      8) государственный инспектор по авиаперсоналу.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между работниками с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) специалист канцелярии услугодателя в течение тридцати минут осуществляет прием и регистрацию документов, направляет их руководителю услугодателя (заместитель руководителя);
      2) руководство услугодателя (заместитель руководителя) в течение двух часов налагает резолюцию и направляет заявление на рассмотрение руководителю ответственного структурного подразделения (руководитель управления) услугодатель;
      3) руководитель ответственного структурного подразделения (руководитель управления) услугодателя в течение пятнадцати минут определяет ответственного исполнителя и передает документы на рассмотрение ответственному исполнителю;
      4) ответственный исполнитель в срок не более четырех календарных дней со дня регистрации представленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, проверяет полноту представленных документов. В случае полноты представленных документов передает представленные документы услугополучателя на экспертизу государственного инспектора по медицине;
      5) государственный инспектор по медицине проводит экспертизу представленных документов в течении семи календарных дней. В случае соответствия представленных документов требованиям медицины государственный инспектор по медицине передает представленные документы на экспертизу государственного инспектора по авиационным учебным центрам;
      6) государственный инспектор по авиационным учебным центрам проводит экспертизу представленных документов в течении семи календарных дней. В случае соответствия представленных документов требованиям по авиационным учебным центрам государственный инспектор по авиационным учебным центрам передает представленные документы государственному инспектору по авиаперсоналу;
      7) государственный инспектор по авиаперсоналу проводит анализ тематики представленных документов и принимает решение о выдаче свидетельства авиационному персоналу в течении семи календарных дней и передает ответственному исполнителю представленные документы для оформления свидетельства;
      8) ответственный исполнитель оформляет свидетельство в течении двух календарных дней и передает свидетельство на подпись руководителю управления;
      9) руководитель управления подписывает свидетельство в течении двух календарных дней и передает ответственному исполнителю;
      10) ответственный исполнитель выдает свидетельство услугополучателю или его доверенному лицу.

4. Описание порядка использования информационных систем
в процессе оказания государственной услуги

      9. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал указан в диаграммах 1, 2 функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, согласно приложению 1 к настоящему регламенту.
      Пошаговые действия через услугополучателя:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи (далее – ЭЦП), которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода пользователем пароля (процесс авторизации) на портал для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном пользователе через логин (бизнес идентификационный номер (далее - БИН)) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в случае имеющихся нарушений в данных пользователя;
      5) процесс 3 – выбор пользователем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение пользователем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – выбор пользователем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      7) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между БИН указанным в запросе, и БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в случае не подтверждения подлинности ЭЦП пользователя;
      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) запроса посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в информационную систему государственной базы данных (далее - ИС ГБД) «Е-лицензирование» и обработка запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      11) процесс 8 – получение услугополучателем результата услуги (электронная лицензия), сформированной порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      Пошаговые действия через услугодателя осуществляется следующим образом:
      1) процесс 1 – ввод ответственным исполнителем услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД «Е-лицензирование» для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» подлинности данных о зарегистрированном ответственном исполнителе услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД «Е-лицензирование» сообщения об отказе в авторизации в случае имеющихся нарушений в данных ответственного исполнителя услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор ответственным исполнителем услугодателя услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод ответственным исполнителем услугодателя данных услугополучателя;
      5) процесс 4 – направление запроса через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) в информационную систему государственной базы данных «Юридических лиц» (далее - ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ЮЛ;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в случае отсутствия данных услугополучателя в ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование ответственным исполнителем услугодателя необходимых документов, предоставленных услугополучателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      10) процесс 8 – получение услугополучателем результата услуги (электронная лицензия) сформированной ИС ГБД «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица Услугодателя.
      10. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и порядок использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги «Выдача свидетельств авиационному персоналу» согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

Приложение 1                 
к регламенту государственной услуги    
«Выдача свидетельства авиационному персоналу»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через услугодателя

Условные обозначения:

Приложение 2                 
к регламенту государственной услуги    
«Выдача свидетельства авиационному персоналу»

Справочник бизнес–процессов оказания государственной услуги
«Выдача свидетельств авиационному персоналу»

Приложение 2      
к приказу исполняющего 
обязанности Министра  
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан   
от 25 февраля 2016 года № 225

Приложение 2      
к приказу исполняющего
обязанности Министра  
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан  
от 28 мая 2015 года № 623

Регламент государственной услуги
«Выдача сертификата авиационного учебного центра гражданской
авиации»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача сертификата авиационного учебного центра гражданской авиации» (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом гражданской авиации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – услугодатель).
      Прием документов для оказания государственной услуги и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя либо через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz (далее - портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная и (или) электронная (частично автоматизированная).
      3. Результатом оказания государственной услуги является: выдача сертификата авиационному учебному центру гражданской авиации (далее – Сертификат).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления или электронного запроса услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта государственной услуги «Выдача сертификата авиационного учебного центра гражданской авиации», утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 518 (далее - Стандарт), (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11401).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием и регистрация заявления специалистом канцелярии услугодателя с присвоением регистрационного номера и даты в течение тридцати минут;
      2) наложение резолюции руководителя или его заместителя в течение двух часов;
      3) определение руководителем структурного подразделения ответственного исполнителя в течение двух часов;
      4) рассмотрение ответственным исполнителем заявления на полноту в течение четыре календарных дня;
      5) анализ тематики и содержания представленных документов ответственным исполнителем в течение двадцати календарных дней;
      6) в случае соответствия заявления услугополучателя требованиям Стандарта в течение три календарных дней создается комиссия по сертификационному обследованию (далее - Комиссия);
      7) сертификационное обследование заявления услугополучателя в течение пятнадцать календарных дней;
      8) по окончании составляется Акт сертификационного обследования в течение десяти календарных дней;
      9) в случае принятия положительного решения готовится сертификат и направляется на подпись руководителю структурного подразделения в течение пяти календарных дней;
      10) руководитель структурного подразделения подписывает сертификат и направляет ответственному исполнителю в течение двух календарных дней;
      11) ответственный исполнитель выдает сертификат авиационного учебного центра услугополучателю.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) прием и регистрация представленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, в канцелярии услугодателя и передача их руководителю услугодателя (заместитель руководителя);
      2) резолюция руководителя (заместитель руководителя) для рассмотрения заявления ответственному структурному подразделению;
      3) проверка на полноту заявления ответственным исполнителем;
      4) положительное или отрицательное (коллегиальное) решение Комиссии;
      5) выдача сертификата авиационного учебного центра.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения услугодателя:
      1) специалист канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) заместитель руководителя услугодателя;
      4) руководитель ответственного структурного подразделения;
      5) ответственный исполнитель.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между работниками с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) специалист канцелярии услугодателя в течение тридцати минут осуществляет прием и регистрацию документов, направляет их руководству услугодателя (заместитель руководителя);
      2) руководство услугодателя (заместитель руководителя) в течение двух часов налагает резолюцию и определяет ответственное структурное подразделение услугодателя;
      3) руководитель ответственного структурного подразделения услугодателя в течение пятнадцати минут определяет ответственного исполнителя и передает документы на рассмотрение ответственному исполнителю;
      4) ответственный исполнитель в срок не более четырех календарных дней со дня регистрации представленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, проверяет полноту представленных документов, при установлении факта неполноты представленных документов, заявка подлежит возврату с указанием услугополучателю причины возврата в течение срока рассмотрения;
      5) ответственный исполнитель проводит анализ тематики и содержания представленных документов в течении двадцати календарных дней;
      6) после анализа представленных документов руководителем услугодателя (Председателем) создается Комиссия по сертификационному обследованию в течение трех календарных дней;
      7) Комиссия проводит сертификационное обследование в течение десяти календарных дней;
      8) по окончании сертификационного обследования Комиссией составляется Акт сертификационного обследования в срок не более пяти календарных дней;
      9) в случае несоответствия сертификационным требованиям, выявленного в процессе сертификационного обследования, услугополучатель в течении пяти календарных дней с момента получения акта представляет в уполномоченный орган для утверждения план корректирующих действий;
      10) Комиссией уполномоченного органа, проводившей сертификационное обследование, в течение пяти календарных дней с момента получения уведомления от услугополучателя об устранении несоответствии по утвержденным планам корректирующих действий, проводится контрольное сертификационное обследование и составляется акт об устранении несоответствия в произвольной форме;
      11) в случае принятия Комиссией положительного решения ответственным исполнителем готовится сертификат в течении пяти календарных дней и направляется на подпись руководителю структурного подразделения;
      12) руководитель структурного подразделения подписывает сертификат и направляет ответственному исполнителю в срок не более двух календарных дней;
      13) ответственный исполнитель выдает сертификат учебного центра услугополучателю;
      14) при отказе в выдаче сертификата заявителю дается мотивированный ответ с указанием причин отказа.

4. Описание порядка использования информационных систем в
процессе оказания государственной услуги

      9. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал указан в диаграммах 1, 2 функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, согласно приложению 1 к настоящему регламенту.
      Пошаговые действия через услугополучателя:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи (далее – ЭЦП), которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода пользователем пароля (процесс авторизации) на портал для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном пользователе через логин (бизнес идентификационный номер (далее - БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в случае имеющихся нарушений в данных пользователя;
      5) процесс 3 – выбор пользователем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение пользователем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на платежном шлюзе «электронного правительства» (далее – ПШЭП), а затем эта информация поступает в информационную систему государственной базы данных (далее - ИС ГБД) «Е-лицензирование»;
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в случае с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      9) процесс 6 - выбор пользователем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между БИН указанным в запросе, и БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в случае не подтверждения подлинности ЭЦП пользователя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) запроса посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      14) процесс 10 – получение услугополучателем результата услуги (электронная лицензия), сформированной порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      Пошаговые действия через услугодателя осуществляется следующим образом:
      1) процесс 1 – ввод ответственным исполнителем услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД «Е-лицензирование» для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» подлинности данных о зарегистрированном ответственном исполнителе услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД «Е-лицензирование» сообщения об отказе в авторизации в случае имеющихся нарушений в данных ответственного исполнителя услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор ответственным исполнителем услугодателя услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод ответственным исполнителем услугодателя данных услугополучателя;
      5) процесс 4 – направление запроса через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) в информационную систему государственной базы данных «Юридических лиц» (далее - ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ЮЛ;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в случае отсутствия данных услугополучателя в ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование ответственным исполнителем Услугодателя необходимых документов, предоставленных услугополучателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      10) процесс 8 – получение услугополучателем результата услуги (электронная лицензия) сформированной ИС ГБД «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица Услугодателя.
      10. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и порядок использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги «Выдача сертификата авиационного учебного центра гражданской авиации» согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

Приложение 1           
к регламенту государственной услуги
«Выдача сертификата авиационного 
учебного центра гражданской авиации»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия информационных
систем, задействованных в оказании государственной услуги

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через услугодателя

Условные обозначения:

Приложение 2             
к регламенту государственной услуги
«Выдача сертификата авиационного  
учебного центра гражданской авиации»

Справочник бизнес–процессов оказания государственной услуги
«Выдача сертификата авиационного учебного центра
гражданской авиации»