"Тасымалдаушының әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асыруына байланысты шығындарын субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 24 ақпандағы № 166 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 22 тамыздағы № 622 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 3 қазанда № 14278 болып тіркелді

      РҚАО-ның ескертпесі!
      Бұйрық 01.01.2017 ж. бастап қолданысқа енгізіледі

      "Теміржол көлігі туралы" 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 2-тармағының 34-19) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. "Тасымалдаушының әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асыруына байланысты шығындарын субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 24 ақпандағы № 166 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11540 болып тіркелген, 2015 жылғы 27 шілдеде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:
      "Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау қағидаларын бекіту туралы";
      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "1. Қоса беріліп отырған Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау қағидалары бекітілсін.";
      Жоғарыда көрсетілген бұйрықпен бекітілген Тасымалдаушының әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асыруына байланысты шығындарын субсидиялау қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитеті (Ә.А. Асавбаев):
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап оның көшірмелерін қағаз және электрондық түрде күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға, сондай-ақ Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне жіберуді;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;
      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.
      4. Осы бұйрық 2017 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялауға жатады.
 

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
министрі

Ж. Қасымбек

   

       "КЕЛІСІЛДІ"
      Қазақстан Республикасының
      Қаржы министрі
      __________________ Б. Сұлтанов
      2016 жылғы 28 тамыз
      "КЕЛІСІЛДІ"
      Қазақстан Республикасының
      Ұлттық экономика министрі
      __________________ Қ. Бишімбаев
      2016 жылғы 29 тамыз
 


Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
министрінің
2016 жылғы 22 тамыздағы
№ 622 бұйрығына
қосымша


Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін
атқарушысының
2015 жылғы 24 ақпандағы
№ 166 бұйрығымен бекітілген

Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге
асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау
қағидалары

1-бөлім. Жалпы ережелер

      1. Осы Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар), "Теміржол көлігі туралы" 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңы 14-бабының 2-тармағы 34-19) тармақшасына сәйкес жасалды және Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау (бұдан әрі – шығыстар) тәртібін айқындайды.
      2. Осы қағидаларда мынадай қысқартулар мен терминдер пайдаланылады:
      1) уәкілетті орган – теміржол көлігі саласында басшылық ететін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген – салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган болып табылады;
      2) Ұлттық инфрақұрылым операторы – магистральдық теміржол желісін жаңғыртуды, күтіп-ұстауды, пайдалануды жүзеге асыратын және магистральдық теміржол желісі қызметтерін көрсететін, сондай-ақ акцияларының бақылау пакеті Ұлттық теміржол компаниясына тиесілі заңды тұлға.
 

2-бөлім. Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге
асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау
тәртібі

1-параграф. Субсидия мөлшерін анықтау

      3. Ұзақ мерзімді субсидиялауға тиісті деңгейдегі бекітілген бюджет шеңберінде әлеуметтік маңызы бар жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын тасымалдаушы айқындайтын шығыстары бюджет қаражаты есебінен ұзақ мерзімді субсидиялауға жататын ашық тендер негізінде өтетін конкурс нәтижесі бойынша айқындалған тасымалдаушының шығыстары жатады.
      4. Облысаралық қатынастар уәкілетті органдармен, ал ауданаралық (облысішілік, қалааралық) және қала маңы қатынастары – жергілікті өкілдер және облыстық, республикалық маңызы бар қалалар және облыстық атқарушы органдармен айқындалады.
      5. Тіркелмелі және жолда тоқтамайтын вагондарын есепке ала отырып облысаралық қатынастардағы шығыстарды тиісті жылға арналған республикалық бюджетте көзделген сома мөлшерінде субсидияланады.
      6. Тасымалдаушының ауданаралық (облысішілік, қалааралық) және қала маңындағы қатынастарды тиісті жергілікті бюджеттерде көзделген сомалар шегінде субсидияланады.
      7. Шығыстарын субсидиялаудың жалпы сомасы Заңның 14-бабы 2-тармағы 34-23) тармақшасына сәйкес уәкілетті органмен бекітілген әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялау көлемдерін айқындау әдістемесіне (бұдан әрі – Әдістеме) сәйкес есептелген жыл сайынғы тиісті бюджетте қарастырылады.
      8. Табиғи монополиялар саласында және реттелетін нарықтарда басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган (бұдан әрі – мемлекеттік орган) жыл сайын Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 31 шілдедегі № 580 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12022 болып тіркелген) Магистральдық теміржол желісінің және концессия шарттары бойынша теміржол көлігінің объектілері бар теміржолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерінің тарифтеріне (бағаларына, алым ставкаларына) уақытша төмендету коэффициенттерін бекіту қағидаларына сәйкес тасымалдаушылар үшін тиісті жылға субсидиялауға бөлінген көлемдегі мемлекеттік бюджетті есепке ала отырып, магистральдық теміржол желісінің қызметтеріне тарифтерге (бағаларына, мөлшерлемелерге, алымдарға) уақытша төмендету коэффициенттін белгілейді.
      9. Пойыздардың тізбесі, тіркелмелі және жолда тоқтамайтын вагондардың саны, олардың әлеуметтік маңызы бар қатынастарда қатынау кезеңділігі, осы пойыздардың, тіркелмелі және жолда тоқтамайтын вагондардың субсидияланатын бөлігінің көлемділігі уәкілетті және атқарушы органдарымен айқындалады.
      10. Жолаушылар поездарының құрамдарында вагон-мейрамханалардың және багаждық вагондардың, сонымен қатар жолаушылар поездарының қатынауын (эксплуатацияны) қамтамасыз ету үшін қажет технологиялық вагондардың қатынастарын қамтамасыз ететін тасымалдаушыларға мемлекеттік орган осы Қағидалардың 8-тармағына сәйкес жыл сайын белгіленген тәртіпте магистральдық теміржол желісінің қызметтеріне арналған тарифтерге (бағаларға, мөлшерлемелерге, алымдарға) Республикалық бюджет комиссиясының шешімімен көзделген мөлшерде уақытша төмендету коэффициентін белгілейді.
      11. Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі субсидиялар мөлшерін тиісті бюджеттің шығыс бөлігіне енгізу үшін есептеуді әр жолаушы поезы бойынша тіркелмелі және жолда тоқтамайтын вагондарды ескере отырып Әдістемеге сәйкес жүргізеді.
      12. Ұзақ мерзімді субсидиялауға Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 545 бұйрығымен бекітілген Жолаушыларды, багажды, жүктерді, жүк-багажды және почта жөнелтімдерін тасымалдау қағидаларына сәйкес (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13714 болып тіркелген) тасымалдаушының жалпы, плацкарт, купе, дизель және электр поездарының вагондары санаттарымен әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты, сондай-ақ тиісті бекітілген бюджетке сәйкес келетін деңгей шегінде жолаушылар поездарының қатынауын қамтамасыз ету үшін технологиялық қажет вагондармен тасымалдаудың нақты шығындары жатады.
      13. Ұзақ мерзімді субсидиялауға тиісті деңгейдегі бекітілген бюджет шегінде мынадай шығыстардың түрлері жатады:
      1) магистральды теміржол желісінде көрсетілетін қызметтер шығыстарын, оның ішінде басқа тасымалдаушылардың поездарының құрамындағы тіркелмелі және жолда тоқтамайтын вагондардың жүріс шығыстары;
      2) локомотивпен тарту қызметіне шығыстар, оның ішінде локомотивтік бригада еңбек төлемі қорын, поездарды тартуға жанармай және электроэнергияны қоса алғанда тарту жылжымалы құрамын пайдалануға байланысты шығыстары;
      3) әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалдау кезінде тартылған вагондарды күтіп-ұстауға, олардың вагон бойынша жөндеудің жоспарлы түрлерін, ағымдағы техникалық жөндеу және техникалық қызмет көрсету, амортизациялық бөлектеуді қоса алғандағы шығыстары;
      4) жолаушыларды әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша тасымалдауында тартылған вагондарды жалға алу шығыстары;
      5) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 16 июня № 497 бұйрығымен бекітілген Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдаушылар мен операторлардың вагондарды (контейнерлерді) сатып алуын кредиттеуге және олардың қаржыландыру лизингіне сыйақының мөлшерлемесін субсидиялау қағидаларына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14002 болып тіркелген) сәйкес әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдау кезінде тартылған вагондарды республикалық бюджеттен субсидиялау жағдайын қоспағанда (негізгі борыштарды өтеу және қарызға қызмет көрсетуге шығындар) қарыздар бойынша қаржылық шығыстарды енгізе отырып сатып алуға арналған шығыстар.
      14. Ағымдағы қаржы жылына арналған тиісті бюджетте көзделген қаражат шегінде әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалдаудың маусымдылығына және поездардың қозғалыс кестесінің өзгеруіне, жолаушылар ағынына байланысты шартқа қосымша келісім жасау арқылы вагондардың субсидияланатын жүріс көлеміне сәйкес субсидиялар көлемін қайта қарауға жол береді.
      Жыл сайын субсидиялауға жататын шығыстар көлемі жасалған әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау шарты (бұдан әрі – шарт) бойынша бір вагон-километрге субсидия көлемін пропорционалды айқындау және оны тіркелмелі және жолда тоқтамайтын вагондар, вагондардың жүрісінің өзгерісін ескере отырып шартқа сәйкес вагон-километр көлеміне көбейту айқындау жолымен есептеледі.
 

2-параграф. Субсидия төлеу шарттары

      15. Республикалық бюджеттен субсидияларды төлеу тиісті төлемдер жөніндегі қаржыландыру жоспарына (бұдан әрі – қаржыландыру жоспары) сәйкес жүргізіледі.
      Қаржыландыру жоспары субсидиялау шартына қол қойылғаннан кейін 5 жұмыс күні ішінде қаржы институтымен және тасымалдаушы немесе оператормен келісу бойыншға уәкілетті органмен бекітіледі.
      16. Ауданаралық (облыс ішіндегі қалааралық) және қала маңындағы қатынастар бойынша жергілікті бюджеттен субсидияларды төлеу төлемдері жөніндегі қаржыландыру жоспарына сәйкес жүргізіледі.
      17. Субсидияның жалпы сомасын төлеу әр поезд бойынша тіркемелі және жолда тоқтамайтын вагондарды ескере отырып жүзеге асырылады.
      18. Субсидияларды төлеу нақты жүзеге асырылған және осы Қағидалардың 20-тармағында көрсетілген расталған есептік құжаттамамен жасалған шартқа сәйкес тасымалдау бойынша ай сайын жүргізіледі.
      19. Шартқа сәйкес жылдық субсидиялау сомасынан 25%-ға дейінгі мөлшерде төлемақы көзделеді.
      20. Тасымалдаушы ай сайын есептіден кейінгі айдың 25-ші күніне дейінгі мерзімде уәкілетті немесе жергілікті атқарушы органға басшысымен, бас бухгалтерімен қолдарын қойған және ұйымның мөрімен куәландырылған мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) 1 және 2-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша осы тармағының 1)-8) тармақшаларында көрсетілген құжаттарда көрсетілген көрсеткіштерді түсіндіруші түсіндірме жазбаны Ұзақ мерзімді субсидиялау қағидаларының 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын орындау туралы ай сайынғы есеп.
      Сонымен қатар, субсидияланатын шығыстарды анықтау осы тармақта көрсетілген есептерде ұсынылған тасымалдаушының субсидияланатын шығыстар баптарына іспеттес тасымалдаушының жалпы шығыстарына және вагон жүрісінің жалпы көлеміне пропорционалды жүзеге асырылады;
      2) осы Қағидаларға 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша орындалған жұмыстар актісін;
      3) қатынастар бойынша орындалған тасымалдар көлемін растайтын және тасымалданған жолаушылар, үлгілер бойынша вагондар саны, жолаушылар айналымы, әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жүріп тұратын поездарда вагондардың болуы туралы мәліметтерді қамтитын Ұлттық инфрақұрылым операторының құжатын;
      4) қатынастар бойынша орындалған тасымалдар көлемін растайтын үлгілер бойынша вагондарда тасымалданған жолаушылар саны, вагон айналымы, жолаушылар айналымы тіркелмелі және жолда тоқтамайтын вагондардың толуы туралы мәліметтерді қамтитын Ұлттық инфрақұрылым операторының құжаттарын;
      5) тасымалдаушы мен Ұлттық инфрақұрылым операторын локомотивтік тарту операторы арасындағы есептілік кезеңінде әр айдың бірінші күніне өзара есеп айырысуларды салыстыру актісін;
      6) осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстар тізілімі;
      7) осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша субсидияланған бағыттардың тізілімі;
      8) әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалдауы кезінде тартылған вагондарды олардың жоспарланған жөндеу жұмыстарының түрлері мен техникалық көрсетуді вагондарды сатып алу және оларды күтіп-ұстау, жалға берудің техникалық қызмет көрсету және оларды жөндеудің жоспарлы түрлері қосылған шығыстарын растайтын құжаттар.
      21. Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша олардың техникалық қызмет көрсету және жоспарлы жөндеу түрлерін енгізе отырып жолаушыларды тасымалдау кезінде тартылған вагондарды сатып алуға, жалға алуға және күтіп-ұстауға шығыстарды растайтын құжаттар мыналар болып табылады:
      1) жасалған шартта көрсетілген 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 және 8 көлемінде вагондарға техникалық қызмет көрсету, тасымалдаушы мен жөндеу жұмыстары бойынша жүзеге асыратын (күрделі жөндеу жұмыстары, деполық жөндеу жұмыстары, тиімді пайдалану мерзімін ұзарту күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу және күрделі қалпына келтіру жөндеу жұмыстары) және ұйым әр айға бірінші күніне беру кезеңінде арасында өзара есеп айырысу салыстыру актісі;
      2) шартта көрсетілген вагондарды жалға беру бойынша көрсетілетін қызметтердің тасымалдаушы мен ұйым арасында есептілік кезеңінде есеп айырысу әр айдың бірінші күніне өзара есеп айырысуларды салыстыру актісін;
      3) вагондарды сатып алу және күтіп ұстауға, жалға беру шығыстары бойынша шот-фактуралар, есептелген амортизация ведомосты және оны есептік кезеңіндегі шығыстарға жатуы, электроэнергия және дизельді жанармай шығыстары бойынша орындалған жұмыстар актісі және шот-фактуралар;
      4) вагондарды сатып алынған ұйымнан төлем шоттарын (субсидияланған сомасын тасымалдаушының есебіне аударылғаннан кейін) 7 банкт күн ішінде ұсынысы вагондарды сатып алу жөніндегі төлем тапсырмасының түпнұсқасы;
      5) кредит шарттарының көшірмелерін және қаржы лизинг туралы шарттарын сатып алынатын вагондарды ай сайынғы төлем кестесімен қоса беріліп отырған қосымшаларды жасауға шаралары бойынша ұсынылған қосымша шегінде куәләндырылған;
      6) осы Қағидалардың 13-тармағында көрсетілген шығыстарды растайтын өзге де құжаттар.
      22. Уәкілетті немесе республикалық маңызы бар қалалар, облыстар, астаналардың жергілікті атқарушы органдармен 15 күнтізбелік күні ішінде осы Қағидалардың 20-тармағында көрсетілген тасымалдаушы құжаттарын ұсынған күннен бастап, орындалған жұмыстары актілеріне қол қойылады және есептік кезеңіне шығыстардың тізілімі осы Қағидалардың 4-қосымшасына сәйкес және төлем шотымен бірге Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық органына ұсынылады.
 


Әлеуметтік маңызы бар
қатынастар бойынша
жолаушылар тасымалын жүзеге
асырумен байланысты
тасымалдаушылар шығыстарын
ұзақ мерзімді субсидиялау
Қағидаларға
1-қосымша


Нысан

Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдауды орындау
туралы ай сайынғы есеп 20 __ жылғы _________

Кезең
 

(ай)
 

Пойыздың
 


 

Қатынас
 
 

Ара қашықтық,
 

км.
 

Қатынау жиелігі
 

Вагон типі
 

Вагондардың азаймайтын
 

жүрген жолы мың.ваг/км
 

Вагондардың жүрісі,
 

мың.ваг/км
 

Жолаушылар айналымы
 

мың.жол.
 

км
 

Тасымалданған жолаушылар, мың. адам
 

Халық саны, адам/
 

вагон
 

Тасымалдау шығындары, мың.теңге
 

Шығындардың барлығы
 

мың.тг.
 

МТЖЖ қызмет
 

локомо
 

тивпен тарту қызметі
 

вагондарды жалдау
 

вагондарды сатып алу
 

вагондарды ұстау
 

1
 

2
 

3
 

4
 

5
 

6
 

7
 

8
 

9
 

10
 

11
 

12
 

13
 

      Басшы
      Бас бухгалтер
      Мөрдің орны (бар болған жағдайда)
 


Әлеуметтік маңызы бар
қатынастар бойынша
жолаушылар тасымалын жүзеге
асырумен байланысты
тасымалдаушылар шығыстарын
ұзақ мерзімді субсидиялау


Қағидасына
2-қосымша


Нысан

Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдаудың
орындалуы туралы жыл басынан өсу бойынша есеп 20 __ жылғы ____________

Кезең
 

Пойыздың №
 

Қатынас
 

Ара қашықтық
 

км.
 

Кезеңмен қатынау
 

Вагон типі
 

Вагондардың азаймайтын
 

жүрген жолы мың.ваг/км
 

Вагондардың жүрген жолы,
 

мың.ваг/км
 

Жолаушылар айналымы
 

мың.жол.
 

км
 

Жолаушылардың тасымалдануы, мың. адам
 

1
 

2
 

3
 

4
 

5
 

6
 

7
 

8
 

9
 

10
 

      Кестенің жалғасы
 

Тасымалдау жөніндегі шығындар, мың.теңге
 

Шығындардың барлығы мың.тг.
 

Ұзақ мерзімді шығындардың субсидиялау
 

көлемдері, мың.теңге
 

МТЖЖ қызметі
 

локомотивпен тарту қызметіне
 

вагондарды жалдау
 
 

вагондарды сатып алу
 

вагондарды дұрыс ұстау
 

Жыл басынан төленген субсидия
 

субсидиялауға жатады
 

11
 

12
 

13
 

14
 

      Басшы
      Бас бухгалтер Мөрдің орны (бар болған жағдайда)
 


Әлеуметтік маңызы бар
қатынастар бойынша
жолаушылар тасымалын жүзеге
асырумен байланысты
тасымалдаушылар шығыстарын
ұзақ мерзімді субсидиялау
Қағидасына
3-қосымша


Нысан

Орындалған жұмыстар актісі

      20___жыл "____"________
      Біз, төменде қол қойып отырғандар ____________________________________________
      (қолы, акт қабылдауға жауапты басшының аты-жөні (бар болған жағдайда))
      Бір тараптан _______________________________________________________________
      (қолы, басшының, бас бухгалтердің аты-жөні(бар болған жағдайда))
      ________________ 20___жылы екінші тараптан осы орындалған жұмыстар актісін жасап
 

Пойыз №
 

Қатынау күндерінің саны
 

Вагоның типі
 

Вагон айналымы, мың.ваг-км
 

Азаймайтын вагон айналымы, мың.ваг-км
 

Субсидиялау сомасы (мың.теңге)
 

1
 

2
 

3
 

4
 

5
 

6
 



Купе
 




Плацкарт
 



Жалпы
 



Қызмет-техникалық
 



электрпоезд
 



дизельпоезд
 




БАРЛЫҒЫ
 




       20 ___ жылғы _______________ субсидиялау сомасы
      _____________________________________________________________ құрайды
      (сомасы санмен және сөзбен теңгеде жазылады)
      Тараптардың заңды мекен-жайы:
      Уәкілетті орган:                  Тасымалдаушы:
      БЖН                              БЖН
      Банк реквизиттері                  Банк реквизиттері
      _________________                  ___________________
      (қолы, басшыңың аты-жөні            (қолы, басшының аты-жөні
      (бар болған жағдайда))            (бар болған жағдайда))
      _________________________      _____________________________
      (қолы, акт қабылдауға            (қолы, бас бухгалтердің аты-жөні
      жауапты басшының аты-жөні      (бар болған жағдайда))
      (бар болған жағдайда))
      Мөрдің орны (бар болған жағдайда)      Мөрдің орны (бар болған жағдайда)
 


Әлеуметтік маңызы бар
қатынастар бойынша
жолаушылар тасымалын
жүзеге асырумен байланысты
тасымалдаушылар
шығыстарын ұзақ мерзімді
субсидиялау Қағидасына
4-қосымша
Нысан

Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалдаушыларының
жүзеге асыруына байланысты тасымалдаушылар
шығындарының тізілімі
__________ айы _________ жылы
(тасымалдаушының атауы)

Кезең
 

Шығындардың атауы
 

Шығындар құжаты
 

Шығындар құжатының сомасы
 

мың.теңге
 

Вагондардың жалпы жүрісі мың.ваг/км
 

Субсидиялау вагондар бойынша жүрісі мың.ваг/км
 

Субсидиялау вагондар бойынша шығындар сомасы, мың.теңге
 

      Басшы                                     Бас бухгалтер
      ________________________                   ___________________
      Қолы аты-жөні                               Қолы аты-жөні
      (бар болған жағдайда)                         (бар болған жағдайда)
 


Әлеуметтік маңызы бар
қатынастар бойынша
жолаушылар тасымалын
жүзеге асырумен байланысты
тасымалдаушылар
шығыстарын ұзақ мерзімді
субсидиялау Қағидасына
5-қосымша
Нысан

Субсидиялау маршруттарының тізілімі

      "___"______________20___ жыл
 

№ п/п
 

Пойыздың №
 

Жөнелту станцасы
 

Жету станцасы
 

Субсидиялау сомасы (мың.теңге)
 

1
 

2
 

3
 

4
 

5
 

      Субсидиялау сомасының барлығы:
      __________________________________________________________________________
      (сомасы санмен және сөзбен теңгеде жазылады)
      Осы тізілімге қоса беріліп отыр:
      1. _______________________________
      2. _______________________________
      3. _______________________________
      Тараптардың заңды мекен-жайы:
      Уәкілетті орган:                  Тасымалдаушы:
      БЖН                              БЖН
      Банк реквизиттері                  Банк реквизиттері
      _________________                  ___________________
      (қолы, басшыңың аты-жөні            (қолы, басшының аты-жөні
      (бар болған жағдайда))            (бар болған жағдайда))
      _________________________      _____________________________
      (қолы, акт қабылдауға            (қолы, бас бухгалтердің аты-жөні
      жауапты басшының аты-жөні      (бар болған жағдайда))
      (бар болған жағдайда))
      Мөрдің орны (бар болған жағдайда)      Мөрдің орны (бар болған жағдайда)
 

О внесении изменений в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 24 февраля 2015 года № 166 "Об утверждении Правил субсидирования убытков перевозчика, связанных с осуществлением пассажирских перевозок по социально значимым сообщениям"

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 22 августа 2016 года № 622. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 3 октября 2016 года № 14278

      В соответствии с подпунктом 34-19) пункта 2 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 8 декабря 2001 года "О железнодорожном транспорте" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 24 февраля 2015 года № 166 "Об утверждении Правил субсидирования убытков перевозчика, связанных с осуществлением пассажирских перевозок по социально значимым сообщениям" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11540, опубликованный 27 июля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении Правил долгосрочного субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемые Правила долгосрочного субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям.";

      Правила субсидирования убытков перевозчика, связанных с осуществлением пассажирских перевозок по социально значимым сообщениям, утвержденные вышеуказанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету транспорта Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Асавбаев А.А.) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) направление копии настоящего приказа в бумажном и электронном виде на официальное опубликование в периодические печатные издания и информационно-правовую систему "Әділет", а также в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие с 1 января 2017 года и подлежит официальному опубликованию.

      Министр
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
Ж. Касымбек

      "СОГЛАСОВАН"
Министр финансов
Республики Казахстан
__________________ Б. Султанов
28 августа 2016 года

      "СОГЛАСОВАН"
Министр
национальной экономики
Республики Казахстан
__________________ К. Бишимбаев
29 августа 2016 года

  Приложение
к приказу Министра по
инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 22 августа 2016 года № 622
  Утверждены
приказом исполняющего
обязанности Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 24 февраля 2015 года № 166

Правила долгосрочного субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила долгосрочного субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям (далее – Правила), разработаны в соответствии с подпунктом 34-19) пункта 2 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 8 декабря 2001 года "О железнодорожном транспорте" (далее - Закон) и определяют порядок долгосрочного субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям (далее - расходы).

      2. В настоящих Правилах используются следующие определения:

      1) уполномоченный орган – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в сфере железнодорожного транспорта, а также в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, – межотраслевую координацию;

      2) Национальный оператор инфраструктуры – юридическое лицо, контрольный пакет акций которого принадлежит Национальной железнодорожной компании, осуществляющее эксплуатацию, содержание, модернизацию, строительство магистральной железнодорожной сети и оказывающее услуги магистральной железнодорожной сети.

Глава 2. Порядок долгосрочного субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением пассажирских перевозок по социально значимым сообщениям

Параграф 1. Определение размера субсидий

      3. Долгосрочному субсидированию подлежат расходы перевозчика, определенного по результатам конкурса на основе открытого тендера по определению перевозчиков, осуществляющих перевозки пассажиров по социально значимым сообщениям, расходы которых подлежат долгосрочному субсидированию за счет бюджетных средств в рамках утвержденного бюджета соответствующего уровня.

      4. Межобластные сообщения определяются уполномоченным органом, межрайонные (междугородные внутриобластные) и пригородные сообщения – местными представительными и исполнительными органами областей, городов республиканского значения и столицы.

      5. Расходы в межобластных сообщениях, с учетом прицепных и беспересадочных вагонов субсидируются в пределах суммы, предусмотренной республиканским бюджетом на соответствующий год.

      6. Расходы в межрайонных (междугородных внутриобластных) и пригородных сообщениях, субсидируются в пределах сумм, предусмотренных соответствующими местными бюджетами на соответствующий год.

      7. Общая сумма ежегодного субсидирования расходов предусматривается соответствующим бюджетом, рассчитанным в соответствии с Методикой определения объемов долгосрочного субсидирования расходов перевозчиков, осуществляющих перевозки пассажиров по социально значимым сообщениям, утверждаемой уполномоченным органом в соответствии с подпунктом 34-23) пункта 2 статьи 14 Закона (далее – Методика).

      8. Государственный орган, осуществляющий руководство в сферах естественных монополий и на регулируемых рынках (далее – государственный орган), ежегодно устанавливает временный понижающий коэффициент к тарифам (ценам, ставкам, сборам) на услуги магистральной железнодорожной сети для пассажирских перевозчиков, в соответствии с Правилами утверждения временных понижающих коэффициентов к тарифам (ценам, ставкам сборов) на регулируемые услуги магистральной железнодорожной сети и железнодорожных путей с объектами железнодорожного транспорта по договорам концессии, утвержденными приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 июля 2015 года № 580 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12022), расходы которых субсидируются из государственного бюджета с учетом выделенных объемов субсидирования на соответствующий год.

      9. Перечень поездов, количество прицепных и беспересадочных вагонов, периодичность их курсирования в социально значимых сообщениях, объем субсидируемой части этих поездов, прицепных и беспересадочных вагонов определяется уполномоченным органом или местными исполнительными органами.

      10. Перевозчикам, обеспечивающим курсирование в составе пассажирских поездов вагонов-ресторанов и багажных вагонов, а также вагонов, технологически необходимых для обеспечения курсирования (эксплуатации) пассажирского поезда по социально-значимым сообщениям, государственный орган, ежегодно, в соответствии с пунктом 8 настоящих Правил, устанавливает временный понижающий коэффициент к тарифам (ценам, ставкам, сборам) на услуги магистральной железнодорожной сети в размере, предусмотренном решением бюджетной комиссии соответствующего уровня.

      11. Расчет размеров субсидий для включения в расходную часть соответствующего бюджета администратором бюджетной программы производится по каждому пассажирскому поезду, с учетом прицепных и беспересадочных вагонов в соответствии с Методикой.

      12. Долгосрочному субсидированию подлежат фактические расходы перевозчика, связанные с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям в категориях вагонов, общих, плацкартных, купейных, вагонах дизель-, и электропоездов, прицепных и беспересадочных вагонов в соответствии с Правилами перевозок пассажиров, багажа, грузов, грузобагажа и почтовых отправлений, утвержденными приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 545 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13714), а также вагонов, технологически необходимых для обеспечения курсирования (эксплуатации) пассажирского поезда в рамках утвержденного бюджета соответствующего уровня.

      13. Долгосрочному субсидированию подлежат следующие виды расходов в пределах утвержденного бюджета соответствующего уровня:

      1) расходы на услуги магистральной железнодорожной сети, в том числе расходы за прицепку, пробег прицепных и беспересадочных вагонов в составе поездов других перевозчиков;

      2) расходы на услуги локомотивной тяги, в том числе расходы, связанные с эксплуатацией тягового подвижного состава, включая фонд оплаты труда локомотивной бригады, топливо и электроэнергию на тягу поездов;

      3) расходы на содержание вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям, включая их плановые виды ремонтов, текущий отцепочный ремонт и техническое обслуживание, амортизационные отчисления по вагонам;

      4) расходы на аренду вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям;

      5) расходы на приобретение вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям, включая финансовые расходы по займам, за исключением случаев их субсидирования в соответствии с Правилами субсидирования ставок вознаграждения при кредитовании и финансовом лизинге на приобретение вагонов перевозчиками пассажиров по социально значимым сообщениям и операторами вагонов (контейнеров), утвержденными приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 16 июня 2016 года № 497 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 14002).

      14. В связи с сезонностью перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям, изменением графика движения поездов и, в зависимости от пассажиропотока, допускается пересмотр объемов субсидий в соответствии с объемами пробега субсидируемых вагонов, путем составления дополнительного соглашения к договору, в пределах средств, предусмотренных соответствующим бюджетом на текущий финансовый год.

      Объем расходов, подлежащих ежегодному субсидированию, рассчитывается путем пропорционального определения объема субсидирования на один вагоно-километр по заключенному договору и умножением его на объем вагоно-километра с учетом изменения пробега вагонов, прицепных и беспересадочных вагонов в соответствии с договором на долгосрочное субсидирование расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям (далее - договор).

Параграф 2. Условия выплаты субсидий

      15. Выплата субсидий из республиканского бюджета производится в соответствии с индивидуальным планом финансирования по платежам (далее – план финансирования).

      План финансирования после подписания договора утверждается уполномоченным органом по согласованию с перевозчиком в течение 5 рабочих дней.

      16. Выплата субсидий из местного бюджета по межрайонным (междугородным внутриобластным) и пригородным сообщениям производится в соответствии с планом финансирования.

      17. Выплата общей суммы субсидий осуществляется по каждому поезду с учетом прицепных и беспересадочных вагонов.

      18. Выплата субсидий производится ежемесячно по перевозкам, фактически осуществленным и подтвержденным отчетной документацией, указанных в пункте 20 настоящих Правил, в соответствии с заключенным договором.

      19. В договоре предусматривается предоплата в размере до 25 % от годовой суммы субсидий в соответствии с заключенным договором.

      20. Перевозчик ежемесячно, в срок до 25 числа месяца, следующего за отчетным, представляет в уполномоченный или местный исполнительный орган, заверенные руководителем, главным бухгалтером и печатью организации, следующие документы:

      1) ежемесячный отчет о выполнении перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам, а также отчет о выполнении перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям с начала года по нарастанию по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам, с приложением пояснительной записки, поясняющей расчет показателей, содержащихся в документах, указанных в подпунктах 1)-8) настоящего пункта.

      При этом, определение субсидируемых расходов осуществляется пропорционально общему объему пробега вагонов и общим расходам перевозчика, аналогично субсидируемым статьям расходов перевозчика, предъявляемых в отчетах, указанных в настоящем подпункте;

      2) акт выполненных работ по форме, согласно приложению 3 к настоящим Правилам;

      3) документ Национального оператора инфраструктуры, подтверждающий выполненные объемы перевозок по сообщениям и содержащий сведения о количестве перевезенных пассажиров, вагонов по типам, пассажирообороте, вагонообороте, населенности вагонов в поездах, курсирующих по социально значимым сообщениям;

      4) документ Национального оператора инфраструктуры и перевозчика, подтверждающий выполненные объемы перевозок по сообщениям и содержащий сведения о количестве перевезенных пассажиров, вагонов по типам, пассажирообороте, вагонообороте, населенности в прицепных и беспересадочных вагонов;

      5) акт сверки взаиморасчетов по состоянию на первое число каждого месяца в отчетном периоде, между перевозчиком и Национальным оператором инфраструктуры, оператором локомотивной тяги;

      6) реестр расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям по форме, согласно приложению 4 к настоящим Правилам;

      7) реестр субсидируемых маршрутов по форме, согласно приложению 5 к настоящим Правилам;

      8) документы, подтверждающие расходы на аренду, приобретение и содержание вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям, включая их плановые виды ремонтов и техническое обслуживание.

      21. Документами, подтверждающими расходы на аренду, приобретение и содержание вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям, включая их плановые виды ремонтов и техническое обслуживание, являются следующие:

      1) акты сверки взаиморасчетов по состоянию на первое число каждого месяца в отчетном периоде, между перевозчиком и организациями, осуществляющими услуги по ремонту (капитальный ремонт, деповский ремонт, капитальный ремонт с продлением срока полезного использования и капитально-восстановительный ремонт) и проведению технического обслуживания в объемах 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 и 8, а также технического обслуживания вагонов, указанных в заключенном договоре;

      2) акты сверки взаиморасчетов (по состоянию на первое число каждого месяца в отчетном периоде), между перевозчиком и организацией, предоставляющей услуги по аренде вагонов, указанных в договоре;

      3) счета-фактуры по расходам на аренду, содержание и приобретение вагонов, ведомость начисленной амортизации и отнесения ее на расходы за отчетный период, счета-фактуры и акты выполненных работ по расходам на электроэнергию и дизельное топливо;

      4) счета к оплате от организации, где были приобретены вагоны с последующим предоставлением в течение 7 банковских дней (после перечисления на счет перевозчика суммы субсидирования) оригиналов платежных поручений по оплате приобретения вагонов;

      5) нотариально заверенные копии кредитных договоров и договора о финансовом лизинге на приобретение вагонов с приложением графика ежемесячных платежей и дополнительных соглашений к ним, предоставляемых по мере их заключения;

      6) иные документы, подтверждающие расходы, указанные в пункте 13 настоящих Правил.

      22. Уполномоченным или местным исполнительным органам областей, городов республиканского значения, столицы в течение 15 календарных дней со дня представления перевозчиками документов, указанных в пункте 20 настоящих Правил, подписываются акты выполненных работ и представляются в территориальный орган Казначейства Министерства финансов Республики Казахстан реестр расходов за отчетный период, согласно приложению 4 к настоящим Правилам, и счета к оплате.

  Приложение 1
к Правилам долгосрочного
субсидирования расходов перевозчика,
связанных с осуществлением перевозок
пассажиров по социально значимым сообщениям
  Форма

Ежемесячный отчет о выполнении перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям за _______________ 20 __ года

Период (месяц)

№ поезда

Сооб-щение

Расстояние, км.

Периодичность курсирования

Тип вагона

Неснижаемый пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пассажирооборот, тыс. пасс. км

Перевезено пассажиров, тыс. чел

Населенность, человек/вагон

Расходы по перевозкам, тыс. тенге

Итого расходы тыс. тг.

на услуги МЖС

на услуги локомотивной тяги

на аренду вагонов

на приобретение вагонов

на содержание вагонов

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

      Руководитель
Главный бухгалтер
Место печати (при его наличии)

  Приложение 2
к Правилам долгосрочного
субсидирования расходов перевозчика,
связанных с осуществлением перевозок
пассажиров по социально значимым сообщениям
  Форма

Отчет о выполнении перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям с начала года по нарастанию за _______________ 20 __ года

Период

№ поезда

Сообщение

Расстояние, км.

Периодичность курсирования

Тип вагона

Неснижаемый пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пассажирооборот, тыс. пасс. км

Перевезено пассажиров, тыс. чел

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      продолжение таблицы

Расходы по перевозкам, тыс. тенге

Итого расходы тыс. тенге

Объемы долгосрочного субсидирования расходов, тыс. тенге

на услуги МЖС

на услуги локомотивной тяги

на аренду вагонов

на приобретение вагонов

на содержание вагонов

выплачено субсидий с начала года

подлежит субсидированию

11

12

13

14

      Руководитель
Главный бухгалтер                                                            Место печати (при его наличии)

  Приложение 3
к Правилам долгосрочного
субсидирования расходов перевозчика,
связанных с осуществлением перевозок
пассажиров по социально значимым сообщениям
  Форма

Акт выполненных работ

      "__"_______ 20___года

      Мы, нижеподписавшиеся
________________________________________________________
      (подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии)
руководителя, ответственного за прием актов)
с одной стороны и _____________________________________________________________________________
      (подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя, главного
                                    бухгалтера)
с другой стороны, составили настоящий акт выполненных работ за
________________ 20___ года.

№ поезда

Кол-во дней курсирования

Тип вагона

Вагонооборот, тыс. ваг-км

Не снижаемый вагонооборот, тыс. ваг-км

Сумма субсидирования (тыс. тенге)

1

2

3

4

7.

8



Купе




Плацкарт



Общий



Служебно-технический



электропоезд



дизельпоезд




ИТОГО




      Сумма субсидирования за _______________ 20 ___ года составляет
_____________________________________________________________________________
                        (сумма цифрами и прописью в тенге)

Юридические адреса сторон:
Уполномоченный орган:
Бизнес идентификационный номер
Банковские реквизиты

Перевозчик:
Бизнес идентификационный номер
Банковские реквизиты

________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя)

_________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя)

_________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя, ответственного за прием актов)

__________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) гл. бухгалтера)

Место печати (при его наличии)

Место печати (при его наличии)

  Приложение 4
к Правилам долгосрочного
субсидирования расходов перевозчика,
связанных с осуществлением перевозок
пассажиров по социально значимым сообщениям
  Форма

Реестр расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям ________________________ за __________ месяц _________ года (наименование перевозчика)

Период

Наименование расходов

Расходный документ

Сумма по расходному документу тыс. тенге

Общий пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пробег по субсидируемым вагонам, тыс. ваг/км

Сумма расходов по субсидируемым вагонам, тыс. тенге




































Руководитель

Главный бухгалтер

_____________________________________
Фамилия, имя, отчество (при его наличии), подпись

_____________________________________
Фамилия, имя, отчество (при его наличии), подпись

  Приложение 5
к Правилам долгосрочного
субсидирования расходов перевозчика,
связанных с осуществлением перевозок
пассажиров по социально значимым сообщениям
  Форма

Реестр субсидируемых маршрутов

      "___" ______________20___ года

№ п/п

№ поезда

Станция отправления

Станция назначения

Сумма субсидирования (тыс. тенге)

1

2

3

4

5











      Итого сумма субсидирования:
____________________________________________________________________________
                        (сумма цифрами и прописью в тенге)
К настоящему реестру прилагаются:
1. _______________________________
2. _______________________________
3. _______________________________

Юридические адреса сторон:
Уполномоченный орган:
Бизнес идентификационный номер
Банковские реквизиты

Перевозчик:
Бизнес идентификационный номер
Банковские реквизиты

________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя)

_________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя)

_________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя, ответственного за прием актов)

__________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) гл. бухгалтера)

Место печати (при его наличии)

Место печати (при его наличии)