Меркі аудандық мәслихаты аппаратының қызметтік куәлікті беру Қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Жамбыл облысы Меркі аудандық мәслихатының 2016 жылғы 25 қазандағы № 9-5 шешімі. Жамбыл облысы Әділет департаментінде 2016 жылғы 24 қарашада № 3223 болып тіркелді

      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 30–бабының 4–тармағына сәйкес, Меркі аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) Меркі аудандық мәслихаты аппаратының қызметтік куәлікті беру Қағидалары;
      2) осы шешімнің қосымшасына сәйкес Меркі аудандық мәслихаты аппаратының қызметтік куәліктің сипаттамасы бекітілсін.
      2. Осы шешімнің орындалуын бақылау Меркі аудандық мәслихаты аппаратының басшысына жүктелсін.
      3. Осы шешім әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Аудандық мәслихат Аудандық мәслихат
      сессиясының төрағасы хатшысының міндетін атқарушы
      Ж. Оспанова Е. Нартбаев

  Меркі аудандық мәслихатының
2016 жылғы 25 қазандағы
№ 9-5 шешімімен бекітілген

Меркі аудандық мәслихаты аппаратының қызметтік куәлікті беру Қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Меркі аудандық мәслихаты аппаратының қызметтік куәлікті беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Меркі аудандық мәслихаты аппаратының, (бұдан әрі – Аппарат) қызметтік куәліктерді беру тәртібін белгілейді.
      2. Мемлекеттік қызметшінің қызметтік куәлігі (бұдан әрі – Қызметтік куәлік) оның мемлекеттік лауазымы мен лауазымдық өкілеттіктерін растайтын құжат болып табылады.
      3. Тиісінше рәсімделмеген, жарамдылық мерзімі өткен, түзетілген және тазартылған куәлік жарамсыз болып саналады.

2. Қызметтік куәлікті беру тәртібі

      4. Қызметтік куәлік Меркі аудандық мәслихаты хатшысының қолы қойылып, Меркі аудандық мәслихаты аппаратының мемлекеттік қызметшілеріне беріледі (бұдан әрі – қызметкер).
       5. Қызметтік куәлік қызметкерлерге лауазымға тағайындалған, лауазымы ауысқан (қайта тағайындалған), бүлінген, жоғалған, бұған дейін берілген куәліктің мерзімі өткен жағдайда екі жыл мерзімге беріледі.
       6. Қызметкерлер алған қызметтік куәлік үшін осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша Меркі аудандық мәслихаты аппаратының мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналына қол қояды (бұдан әрі – есепке алу журналы).
       7. Қызметтік куәліктер және қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналы Персоналды басқару қызметінің сейфінде сақталады (бұдан әрі –Қызмет).
       8. Мемлекеттік қызметке алғаш қабылданған мемлекеттік қызметшіге қызметтік куәлікті тапсырған кезде оны пайдалану және сақтау тәртібі бойынша түсіндіру жүргізіледі.
       Қызметтік куәлікті ауыстыру кезінде бұрын берілген қызметтік куәлік, жоғалту жағдайын қоспағанда, Қызметке қайтарып берілуі тиіс.
       9. Қызмет жыл сайын, 10 қаңтардағы жағдай бойынша, қызметтік куәліктердің есептік деректерге сәйкестігіне салыстырып тексеру жүргізеді.
       10. Қызметтік куәліктерді толтыру, рәсімдеу, есепке алу, беру, сақтау және жою тәртібін жалпы бақылауды Қызмет қызметкері жүзеге асырады.
       11. Қызметтік куәлік жоғалған немесе бүлінген жағдайда, оның иесі үш жұмыс күні ішінде Қызметке жазбаша (еркін) нысанда хабарлайды.
       12. Қызметтік куәлікті жоғалтудың, бүлдірудің, сондай-ақ оны басқа адамдарға берудің немесе мақсатқа сай пайдаланбаудың әрбір фактісі бойынша Қызмет қызметтік тексеру туралы өкім шыққан күннен бастап он күнтізбелік күн ішінде қызметтік тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша Аппараттың тәртіптік комиссиясы кінәлілерді тәртіптік жауапкершілікке тарту туралы мәселені қарайды.
       13. Қызметтік куәлігін жоғалтқан адам, жоғалған қызметтік куәлігінің жарамсыздығы туралы хабарландыруды бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауға жібереді, бұл туралы 2 Қызметті хабардар етіледі. Жоғалғанның орнына жаңа қызметтік куәлікті қызметтік тексеру жүргізілгеннен кейін Қызмет береді.
       14. Жұмыстан босаған кезде қызметкер өкім шыққан күннен бастап екі жұмыс күні ішінде қызметтік куәлікті Қызметке тапсырады.
       Куәлікті тапсырған кезде кету парағына қызметтік куәлікті беруге жауапты адамның қолы қойылады.
       15. Жұмыстан босаған кезде, бүлінуіне не болмаса қолданылу мерзімі өтуіне байланысты тапсырылған қызметтік куәліктер еркін нысандағы тиісті жою туралы акт жасала отырып, жойылуға жатады.

  Меркі аудандық мәслихаты
аппаратының қызметтік куәлікті
беру қағидаларына қосымша

            Нысан

Меркі аудандық мәслихаты аппаратының мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәліктері берілуін және қайтарылуын есепке алу журналы


Қызметтік куәліктің нөмірі
Тегі, аты, жөні (бар болған жағдайда)
Атқаратын лауазымы
Берілген күні
Алғаны жөнінде жеке қолы
Қызметтік куәлікті ауыстыруы және тапсырғаны, (тағайындалуы, лауазымының өзгеруі, мерзімінің өтуі, жұмыстан босауы, жоғалуы туралы белгі)
Қызметтік куәлікті жою (актінің нөмірі мен күні)
Ескертпе
1
2
3
4
5
6
7
8
9
 
 
 
 
 
 
 
 
 

      Ескертпе: Меркі аудандық мәслихаты аппаратының мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәліктері берілуін есепке алу журналы тігіліп, нөмірленеді және Персоналды басқару қызметі қызметшісінің қолымен және "Меркі аудандық мәслихаты аппараты" мемлекеттік мекемесінің мөрімен расталады.

  Меркі аудандық мәслихатының
2016 жылғы 25 қазандағы
№9-5 шешіміне қосымша

Меркі аудандық мәслихаты аппаратының қызметтік куәлік сипаттамасы

      1. Куәліктің мұқабаларының көлемі 21 см х 7 см (ашып көрсетілген түрінде), қара көктүсті экобылғарыдан немесе жоғары сапалы жасанды былғарыдан болуы.
      2. Куәліктің сыртқы бетінің ортасында алтын түсті Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі орналасқан, одан төмен "КУӘЛІК УДОСТОВЕРЕНИЕ" деген типографиялық қаріппен жазба жазылады.
      3. Куәліктің ішкі жағында ақ түс аясында шеңберде орналасқан күн мен қалықтаған қыранның жасырын формасын қолдана отырып көгілдір түсті қорғаныштық тангир бейнеленген. Жоғарғы бөлігінде "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МЕРКІ АУДАНДЫҚ МӘСЛИХАТ АППАРАТЫ", "АППАРАТ МАСЛИХАТА РАЙОНА МЕРКЕ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН" деген жазулар, одан төмен мәтіннен қызыл түсті үзік жолақпен бөлектелген "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ" деген жазулар орналастырылған.
      4. Сол жағында: көлемі 2,5 х 3,5 см фотосурет (қарсы алдынан түсірілген, түрлі-түсті), тиісінше Хатшының қолымен және елтаңбалы мөрмен расталған қазақ тіліндегі мәтін.
      5. Оң жағында: Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, елтаңбаның төменгі жағында көгілдір жасыл түсті "ҚАЗАҚСТАН" деген жазу және орыс тіліндегі мәтін. Төменгі жағында куәліктің жарамдылық мерзімі көрсетіледі.

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения аппарата Меркенского районного маслихата и его описания

Решение маслихата Меркенского района Жамбылской области от 25 октября 2016 года № 9-5. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 24 ноября 2016 года № 3223

       Примечание РЦПИ.
       В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" Меркенский районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить:
      1) Правила выдачи служебного удостоверения аппарата Меркенского районного маслихата;
      2) описание служебного удостоверения аппарата Меркенского районного маслихата согласно приложению к настоящему решению.
      2. Контроль за исполнением настоящего решения возложить на руководителя аппарата Меркенского районного маслихата.
      3. Настоящее решение вступает в силу со дня его государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.
      Председатель сессии Исполняющий обязанности
      районного маслихата секретаря районного маслихата
      Ж. Оспанова Е. Нартбаев

  Утвержден решением
Меркенского районного
маслихата от 25 октября
2016 года № 9-5

Правила выдачи служебного удостоверения аппарата Меркенского районного маслихата

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения аппарата Меркенского районного маслихата (далее – Правила) определяют порядок выдачи служебного удостоверения аппарата Меркенского районного маслихата (далее – Аппарат).
       2. Служебное удостоверение государственного служащего (далее – служебное удостоверение) является документом, подтверждающим его государственную должность и должностные полномочия.
       3. Удостоверение без соответствующего оформления, с просроченным сроком действия, помарками и подчистками считается недействительным.

2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      4. Служебное удостоверение выдается за подписью секретаря Меркенского районного маслихата государственным служащим аппарата Меркенского районного маслихата (далее - сотрудник).
       5. Служебные удостоверения выдаются сотрудникам сроком на два года при назначении на должность, перемещении (переназначении), порче, утрате, по истечении срока действия ранее выданного служебного удостоверения.
       6. За полученное служебное удостоверение сотрудники расписываются в журнале учета выдачи и возврата служебных удостоверений (далее – журнал учета) по форме согласно приложению к настоящим Правилам. 
       7. Служебные удостоверения и журнал учета хранятся в сейфе Службы управления персоналом (далее – Служба).
       8. При вручении служебного удостоверения государственному служащему, впервые принятому на государственную службу, проводится разъяснение порядка его использования и хранения.
       При замене служебного удостоверения ранее выданное служебное удостоверение подлежит возврату в Службу, за исключением случаев утери.
       9. Ежегодно, по состоянию на 10 января, Службой проводится сверка соответствия служебных удостоверений их учетным данным.
       10. Общий контроль за порядком заполнения, оформления, учета, выдачи, хранения и уничтожения служебных удостоверений осуществляет сотрудник Службы.
       11. В случае утраты или порчи служебного удостоверения, его владелец в течение трех рабочих дней извещает в письменной (произвольной) форме Службу.
       12. По каждому факту утраты, порчи служебного удостоверения, а также передачи его другим лицам или использования не по назначению, Служба в течение десяти рабочих дней со дня издания распоряжения о проведении служебного расследования проводит служебное расследование, по результатам которого дисциплинарная комиссия Аппарата рассматривает вопрос о привлечении виновных к дисциплинарной ответственности.
       13. Лицо, утратившее служебное удостоверение, направляет на опубликование в средствах массовой информации объявление о недействительности утраченного служебного удостоверения, о чем информирует Службу. Новое служебное удостоверение взамен утраченного выдается Службой после проведения служебного расследования.
       14. При увольнении сотрудник в течение двух рабочих дней со дня издания приказа сдает служебное удостоверение в Службу.
       На обходном листе при сдаче служебного удостоверения ставится роспись лица, ответственного за выдачу служебного удостоверения.
       15. Служебные удостоверения, сданные при увольнении, порче либо по истечении срока действия, подлежат уничтожению с составлением соответствующего акта об уничтожении в произвольной форме.

  Приложение к Правилам выдачи
служебного удостоверения
аппарата Меркенского
районного маслихата

            Форма

Журнал учета выдачи и возврата служебных удостоверений государственных служащих аппарата Меркенского районного маслихата


Номер служебного удостоверения
Фамилия, имя, отчество (при наличии)
Занимаемая должность
Дата выдачи
Личная роспись о получении
Отметка о замене и сдаче служебного удостоверения (назначение, перемещение (переназначение) изменение должности, истечение срока, действия, утеря, порча, увольнение)
Уничтожение служебного удостоверения (номер и дата акта)
Примечание
1
2
3
4
5
6
7
8
9
 
 
 
 
 
 
 
 
 

      Примечание: Журнал учета выдачи служебных удостоверений государственных служащих аппарата Меркенского районного маслихата прошнуровывается, пронумеровывается и заверяется подписью сотрудника Службы управления персоналом и печатью государственного учреждения "Аппарат Меркенского районного маслихата".

  Приложение к решению
Меркенского районного
маслихата от 25 октября 2016
года № 9-5

Описание служебного удостоверения аппарата Меркенского районного маслихата

      1. Обложка служебного удостоверения состоит из экокожи или кожзаменителя высокого качества темно – синего цвета, размером 21 см х 7 см (в развернутом состоянии).
      2. На лицевой стороне удостоверения по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнена надпись "КУӘЛІК УДОСТОВЕРЕНИЕ".
      3. На внутренней стороне удостоверения на белом фоне изображен защитный тангир голубого цвета с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге. В верхней части размещены надписи "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МЕРКІ АУДАНДЫҚ МАСЛИХАТ АППАРАТЫ", "АППАРАТ МАСЛИХАТА РАЙОНА МЕРКЕ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН"; под ними, отделяющиеся от текста красной отбивочной полосой, надписи "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ".
      4. На левой стороне: фотография (анфас, цветная) размером 2,5 х 3,5 см, текст на казахском языке, заверенный подписью соответственно Секретаря и гербовой печатью.
      5. На правой стороне: изображение Государственного Герба Республики Казахстан, под гербом надпись лазурного цвета "ҚАЗАҚСТАН" и текст на русском языке. Ниже указывается срок действия удостоверения.