Алматы қаласы Энергетика және коммуналдық шаруашылық басқармасы көрсететін электрэнергетикасы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2016 жылғы 30 желтоқсандағы № 4/621 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2017 жылғы 26 қаңтарда № 1341 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2021 жылғы 24 ақпандағы № 1/148 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 24.02.2021 № 1/148 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16 бабына сәйкес, Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) "Белгіленген электр қуаты 5 МВт және одан төмен, 5 МВт-тан жоғары немесе белгіленген жылу қуаты 100 Гкал/сағ және одан жоғары, сондай-ақ өз балансында кернеуі 35 кВ және одан төмен, 110 кВ және одан жоғары электр желілері бар энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы жағдайларда жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      2) "110 кВ және одан төмен, 220 кВ және одан жоғары объектілер үшін қайталанатын (шунтталатын) электр беру желілері мен қосалқы станцияларды салудың техникалық орындылығы туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Алматы қаласы Энергетика және коммуналдық шаруашылық басқармасы осы қаулының Алматы қаласының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін, кейіннен ресми мерзімді баспа басылымдарында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын интернет-ресурста және Алматы қаласы әкімдігінің ресми интернет-ресурсында жарияласын.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары Е. Әукеновке жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және олалғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы қаласының әкімі Б. Байбек

  Алматы қаласы әкімдігінің
2016 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 4/621 қаулысымен
бекітілген

"Белгіленген электр қуаты 5 МВт және одан төмен, 5 МВт-тан жоғары
немесе белгіленген жылу қуаты 100 Гкал/сағ және одан жоғары,
сондай-ақ өз балансында кернеуі 35 кВ және одан төмен, 110 кВ және
одан жоғары электр желілері бар энергия өндіруші және энергия
беруші ұйымдарға күзгі-қысқы жағдайларда жұмысқа әзірлік
паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Белгіленген электр қуаты 5 МВт және одан төмен, 5 МВт-тан жоғары немесе белгіленген жылу қуаты 100 Гкал/сағ және одан жоғары, сондай-ақ өз балансында кернеуі 35 кВ және одан төмен, 110 кВ және одан жоғары электр желілері бар энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы жағдайларда жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 14 сәуірдегі № 281 бұйрығымен бекітілген "Белгіленген электр қуаты 5 МВт және одан төмен, 5 МВт-тан жоғары немесе белгіленген жылу қуаты 100 Гкал/сағ және одан жоғары, сондай-ақ өз балансында кернеуі 35 кВ және одан төмен, 110 кВ және одан жоғары электр желілері бар энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы жағдайларда жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде әзірленген.

      "Белгіленген электр қуаты 5 МВт және одан төмен, 5 МВт-тан жоғары немесе белгіленген жылу қуаты 100 Гкал/сағ және одан жоғары, сондай-ақ өз балансында кернеуі 35 кВ және одан төмен, 110 кВ және одан жоғары электр желілері бар энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы жағдайларда жұмысқа әзірлік паспортын беру"мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Алматы қаласы Энергетика және коммуналдық шаруашылық басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "электрондық үкімет" веб-порталы www.e.gov.kz (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: белгіленген электр қуаты 5 МВт және одан төмен, 5 МВт-тан жоғары немесе белгіленген жылу қуаты 100 Гкал/сағ және одан жоғары, сондай-ақ өз балансында кернеуі 35 кВ және одан төмен, 110 кВ және одан жоғары электр желілері бар энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы жағдайларда жұмысқа әзірлік паспорты, Белгіленген электр қуаты 5 МВт және одан төмен, 5 МВт-тан жоғары немесе белгіленген жылу қуаты 100 Гкал/сағ және одан жоғары, сондай-ақ өз балансында кернеуі 35 кВ және одан төмен, 110 кВ және одан жоғары электр желілері бар энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы жағдайларда жұмысқа әзірлік паспортын беруден бас тарту.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық, қағаз түрінде.

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      5. Осы Регламентте қолданылатын түсініктер мен қысқартулар:

      1) АЖО – автоматтандырылған жұмыс орны;

      2) ақпараттық жүйе (бұдан әрi - АЖ) – аппараттық-бағдарламалық кешендi қолдану арқылы ақпаратты сақтау, өңдеу, iздестiру, тарату, беру және жеткiзуге арналған жүйе;

      3) бiрыңғай нотариалдық ақпараттық жүйе (бұдан әрi – БНАЖ) – бұл нотариалдық қызметтi автоматтандыруға, әдiлет және нотариалдық палаталар органдарының өзара іс-қимыл жасауына арналған аппараттық-бағдарламалық кешен;

      4) ЖАО АЖ – жергiлiктi атқарушы органдардың ақпараттық жүйесi;

      5) ЖАО – жергiлiктi атқарушы орган – мемлекеттiк қызметтi тiкелей көрсетушi "Алматы қаласы Энергетика және коммуналдық шаруашылық басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесi;

      6) жеке сәйкестендiру нөмiрi (бұдан әрi - ЖСН) – жеке тұлғаға, соның iшiнде жеке кәсiпкерлiк сипатындағы қызметтi жүзеге асыратын жеке кәсiпкерге арнап қалыптастырылған бiрегей нөмiр;

      7) ЖТ ММБ – "Жеке тұлғалар" мемлекеттiк мәлiметтер базасы;

      8) электрондық құжат – ақпараты электрондық-сандық үлгiде берілген және ЭЦҚ арқылы куәландырылған құжат;

      9) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрi - ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың анықтығын, оның қатыстылығын және мазмұнының өзгермейтiндiгiн растайтын электрондық сандық символдар жиынтығы;

      10) "электрондық үкiмет" шлюзі (бұдан әрi - ЭҮШ) – электрондық қызметтердi іске асыру аясында "электрондық үкiмет" ақпараттық жүйелерін ықпалдастыруға арналған ақпараттық жүйе;

      11) "электрондық үкiметтiң" өңірлік шлюзi (бұдан әрi - ЭҮӨШ) – электрондық қызметтердi iске асыру аясында "электрондық әкiмдiк" ақпараттық жүйелерiн ықпалдастыруға арналған "электрондық үкiмет" шлюзiнiң кіші жүйесi.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      6. Көрсетілетін қызметті берушінің Стандарттың 1 қосымшасына сәйкес, көрсетілетін қызметті алушыдан мемлекеттік қызметті көрсету үшін өтінішті немесе электрондық сұрау салуды және Стандарттың 9 тармағында қарастырылған қажетті құжаттарды алуы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіз болып табылады.

      7. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiнiң құрамына кiретiн рәсiмдер (iс-қимылдар):

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесі қызметкерінің құжаттарды қабылдауы;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамаға сәйкес көрсетілетін қызметті алушының өтінішін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына беруі;

      3) көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысының көрсетілетін қызметті беруші ұсынған құжаттардың толықтығын Стандарттың 9 тармағына сәйкестігіне тексеруі;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің қорытынды беру жөніндегі комиссиясының (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті берушінің комиссиясы) ұсынылған құжаттарды қарауы;

      5) көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысының өтінішті әрі қарай қараудан жазбаша дәлелді бас тартуды не қорытынды әзірлеуі;

      6) кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруі.

      8. Келесi рәсiмдi (iс-қимылды) орындауды бастауға негiз болатын мемлекеттiк қызметті көрсету рәсiмiнiң (iс-қимылдың) нәтижесi:

      1) көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде құжаттар топтамасының қабылданған күні мен уақыты көрсетілген тіркеу туралы белгісі бар өтініш көшірмесін беруі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушыны белгілеуі;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің комиссиясының қарауына құжаттарды ұсынуы немесе өтінішті әрі қарай қараудан жазбаша дәлелді бас тартуды әзірлеуі;

      4) көрсетілетін қызметті беруші комиссиясының қорытынды беруі туралы немесе беруден бас тартуы туралы шешімі;

      5) көрсетілетін қызметті беруші басшысының әзірлік паспортына не әзірлік паспортын беруден бас тартуға қол қоюы;

      6) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алуы.

3. Мемлекеттiк қызметті көрсету үдерісінде көрсетiлетiн қызметтi
берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара
іс-қимыл тәртiбiнің сипаттамасы

      9. Мемлекеттiк қызметті көрсету үдерiсiне қатысатын көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерінің) тiзбесi:

      көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң жауапты орындаушысы;

      көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң басшысы;

      көрсетілетін қызметті берушінің әзірлік паспортын беру жөніндегі комиссиясы.

      10. Көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) арасындағы рәсiмдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттарды қабылдайды, көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде құжаттар топтамасының қабылданған күні мен уақыты көрсетілген тіркеу туралы белгісі бар өтініш көшірмесін береді және құжаттарды көрсетілетін қызметті беруші басшысына ұсынады, рәсімнің ұзақтығы - 15 минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарайды және бұрыштамаға сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді, рәсімнің ұзақтығы - 15 минут;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттардың толықтығын тексереді және құжаттарды көрсетілетін қызметті беруші комиссиясының қарауына енгізеді, рәсімнің ұзақтығы – 20 күнтізбелік күн, Стандарттың 9 тармағында қарастырылған, ұсынылған құжаттар мазмұнының толық болмауы фактісі анықталған жағдайда 2 жұмыс күні ішінде өтінішті әрі қарай қараудан жазбаша дәлелді бас тарту береді;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің комиссиясы құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына қорытынды беру туралы не қорытынды беруден бас тарту туралы комиссияның шешімін ұсынады, рәсімнің ұзақтығы – 3 күнтізбелік күн;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті беруші комиссиясы шешімінің негізінде әзірлік паспортын не әзірлік паспортын беруден бас тартуды әзірлейді, содан кейін көрсетілетін қызметті беруші басшысына қою қоюға ұсынады, рәсімнің ұзақтығы – 5 күнтізбелік күн;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы әзірлік паспортына не әзірлік паспортын беруден бас тартуға қол қояды және көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкеріне жібереді, рәсімнің ұзақтығы – 1 күнтізбелік күн;

      7) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті берушіге әзірлік паспортын не әзірлік паспортын беруден бас тартуды береді, рәсімнің ұзақтығы – 1 күнтізбелік күн.

      11. Мемлекеттiк қызметті көрсету мерзiмдерi:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ ЭҮП арқылы өтiнiш берген кезде – 30 күнтізбелік күн;

      Көрсетілетін қызметті беруші бес жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды алған сәттен бастап әзірлік паспортын алу үшін шарттардың орындалуын растайтын, ұсынылған құжаттардың мазмұнын, толықтығын тексереді.

      Осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9 тармағында көзделген, құжаттардың толық ұсынылмау фактісі анықталған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші көрсетілген мерзімдерде өтінішті әрі қарай қараудан жазбаша дәлелді бас тарту береді.

      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 15 минут;

      3) қызмет көрсетудiң рұқсат берiлетiн ең ұзақ уақыты – 15 минут.

      12. Жұмыс кестесi:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін;

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.

      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібінде жүзеге асырылады.

      2) ЭҮП-да – жөндеу жұмыстарын жүргiзуге байланысты техникалық үзiлiстердi қоспағанда тәулiк бойы (көрсетiлетiн қызметтi алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейiн, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерi жүгiнген жағдайда өтiнiштерді қабылдау және мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесiн беру келесi жұмыс күнiмен жүзеге асырылады).

      13. Мемлекеттiк қызметті көрсету үдерісінде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара іс-қимыл тәртiбi, рәсімдері (іс-әрекеттері) реттілігінің толық сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес, мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      14.      ЭҮП арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде жүгіну тәртібінің және көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдері (іс-қимылдары) реттілігінің сипаттамасы:

      1)      көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) және парольдің көмегімен ЭҮП-да тіркелуді жүзеге асырады (ЭҮП-да тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);

      2)      1 үдеріс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ЭҮП-да көрсетілетін қызметті алушының ЖСН мен паролін енгізу (авторизациялау үдерісі);

      3)      1 шарт – ЖСН және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын порталда тексеру;

      4)      2 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы деректерінде бұзушылықтардын болуына байланысты ҮЭП-да авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаның қалыптасуы;

      5)      3 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, мемлекеттік қызметті көрсету мен сұрау салу нысанын экранға шығаруы және көрсетілетін қызметті алушының оның құрылымы мен нысандық талаптарын ескере отырып, нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), Стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттардың қажетті көшірмелерін электрондық түрде сұрау салу нысанына тіркеуі, сондай-ақ сұрау салуды куәландыруы (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ қолтаңбасының тіркеу куәлігін таңдауы;

      6)      2 шарт – ҮЭП-да ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ (сұрау салуда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестендіру деректерінің сәйкес келуін тексеру;

      7)      4 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалылығының расталмауына байланысты сұрау салынған мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаның қалыптасуы;

      8)      5 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ көмегiмен мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салуды куәландыруы және көрсетілетін қызметті беруші өңдеу үшін АЖО ИС-не ЭҮӨШ арқылы электрондық құжатты (сұрау салуды) жіберу;

      9)      6 үдеріс – АЖО ЭҮӨШ-да электрондық құжатты тіркеу;

      10)       3 шарт – Стандарттың 9 тармағында көрсетілген, көрсетілетін қызметті алушы қоса берген құжаттардың мемлекеттік қызметті көрсету негiздерiне сәйкестiгiн көрсетілетін қызметті берушiнiң (өңдеуі) тексеруi;

      11)      7 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған мемлекеттік қызметтi көрсетуден бас тарту туралы хабарламаның қалыптасуы;

      12)      8 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының АЖО ЭҮӨШ-да қалыптасқан көрсеілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесін (электрондық құжат нысанындағы қолхат) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалануымен қалыптастырылады, көрсетілетін қызметті алушы ЖСН және парольдің көмегімен (ЭҮП-да тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады) ЭҮП-да тіркелуді жүзеге асырады.

      15. Мемлекеттік қызметті көрсетуде іске қосылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының кесте нысанындағы диаграммасы осы Регламенттің 2 қосымшасында келтірілген.

  "Белгіленген электр қуаты 5
МВт және одан төмен,
5 МВт-танжоғары
немесе белгіленген жылу қуаты
100 Гкал/сағ және одан жоғары,
сондай-ақ өз балансында кернеуі
35 кВ және одан төмен, 110 кВ
және одан жоғары электр
елілері бар энергия өндіруші
және энергия беруші ұйымдарға
күзгі-қысқы жағдайларда
жұмысқа әзірлік паспортын
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1 қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-үдерісінің анықтамалығы



Шартты белгілер



  "Белгіленген электр қуаты 5
МВт және одан төмен,
5 МВт-танжоғары
немесе белгіленген жылу қуаты
100 Гкал/сағ және одан жоғары,
сондай-ақ өз балансында кернеуі
35 кВ және одан төмен, 110 кВ
және одан жоғары электр
елілері бар энергия өндіруші
және энергия беруші ұйымдарға
күзгі-қысқы жағдайларда
жұмысқа әзірлік паспортын
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2 қосымша

ЭҮП арқылы мемлекеттiк қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық
жүйелердiң функционалдық өзара әрекеттестігінің диаграммасы



Кесте. Шартты белгілер



  Алматы қаласы әкімдігінің
2016 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 4/621 қаулысымен
бекітілген

"110 кВ және одан төмен, 220 кВ және одан жоғары объектілер үшін қайталанатын
(шунтталатын) электр беру желілері мен қосалқы станцияларды салудың
техникалық орындылығы туралы қорытынды беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. Осы "110 кВ және одан төмен, 220 кВ және одан жоғары объектілер үшін қайталанатын (шунтталатын) электр беру желілері мен қосалқы станцияларды салудың техникалық орындылығы туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 14 сәуірдегі № 281 бұйрығымен бекітілген "110 кВ және одан төмен, 220 кВ және одан жоғары объектілер үшін қайталанатын (шунтталатын) электр беру желілері мен қосалқы станцияларды салудың техникалық орындылығы туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде әзірленген.

      "110 кВ және одан төмен, 220 кВ және одан жоғары объектілер үшін қайталанатын (шунтталатын) электр беру желілері мен қосалқы станцияларды салудың техникалық орындылығы туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Алматы қаласы Энергетика және коммуналдық шаруашылық басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "электрондық үкімет" веб-порталы www.e.gov.kz (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – Стандарттың 1 қосымшасына сәйкес, 110 кВ және одан төмен, 220 кВ және одан жоғары объектілер үшін қайталанатын (шунтталатын) электр беру желілері мен қосалқы станцияларды салудың техникалық орындылығы туралы қорытынды беру (бұдан әрі – қорытынды).

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық (қағаз) түрде.

      ЭҮП-да мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол қойылған электрондық құжат нысанында жіберіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы қағаз жеткізгіштегі мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алу үшін жүгінген жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электронды нысанда рәсімделеді, басып шығарылады, көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының қолымен және мөрімен расталады.

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      5. Осы Регламентте қолданылатын түсініктер мен қысқартулар:

      1) АЖО – автоматтандырылған жұмыс орны;

      2) ақпараттық жүйе (бұдан әрi - АЖ) – аппараттық-бағдарламалық кешендi қолдану арқылы ақпаратты сақтау, өңдеу, iздестiру, тарату, беру және жеткiзуге арналған жүйе;

      3) бiрыңғай нотариалдық ақпараттық жүйе (бұдан әрi – БНАЖ) – бұл нотариалдық қызметтi автоматтандыруға, әдiлет және нотариалдық палаталар органдарының өзара іс-қимыл жасауына арналған аппараттық-бағдарламалық кешен;

      4) ЖАО АЖ – жергiлiктi атқарушы органдардың ақпараттық жүйесi;

      5) ЖАО – жергiлiктi атқарушы орган – мемлекеттiк қызметтi тiкелей көрсетушi "Алматы қаласы Энергетика және коммуналдық шаруашылық басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесi;

      6) жеке сәйкестендiру нөмiрi (бұдан әрi - ЖСН) – жеке тұлғаға, соның iшiнде жеке кәсiпкерлiк сипатындағы қызметтi жүзеге асыратын жеке кәсiпкерге арнап қалыптастырылған бiрегей нөмiр;

      7) ЖТ ММБ – "Жеке тұлғалар" мемлекеттiк мәлiметтер базасы;

      8) электрондық құжат – ақпараты электрондық-сандық үлгiде берілген және ЭЦҚ арқылы куәландырылған құжат;

      9) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрi - ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың анықтығын, оның қатыстылығын және мазмұнының өзгермейтiндiгiн растайтын электрондық сандық символдар жиынтығы;

      10) "электрондық үкiмет" шлюзі (бұдан әрi - ЭҮШ) – электрондық қызметтердi іске асыру аясында "электрондық үкiмет" ақпараттық жүйелерін ықпалдастыруға арналған ақпараттық жүйе;

      11) "электрондық үкiметтiң" өңірлік шлюзi (бұдан әрi - ЭҮӨШ) – электрондық қызметтердi iске асыру аясында "электрондық әкiмдiк" ақпараттық жүйелерiн ықпалдастыруға арналған "электрондық үкiмет" шлюзiнiң кіші жүйесi.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      6. Көрсетілетін қызметті берушінің Стандарттың 1 қосымшасына сәйкес, көрсетілетін қызметті алушыдан мемлекеттік қызметті көрсету үшін өтінішті немесе электрондық сұрау салуды және Стандарттың 9 тармағында қарастырылған қажетті құжаттарды алуы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіз болып табылады.

      7. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiнiң құрамына кiретiн рәсiмдер (iс-қимылдар):

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесі қызметкерінің құжаттарды қабылдауы;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамаға сәйкес көрсетілетін қызметті алушының өтінішін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына беруі;

      3) көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысының көрсетілетін қызметті беруші ұсынған құжаттардың толықтығын Стандарттың 9 тармағына сәйкестігіне тексеруі;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің қорытынды беру жөніндегі комиссиясының (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті берушінің комиссиясы) ұсынылған құжаттарды қарауы;

      5) көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысының өтінішті әрі қарай қараудан жазбаша дәлелді бас тартуды не қорытынды әзірлеуі;

      6) кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруі.

      8. Келесi рәсiмдi (iс-қимылды) орындауды бастауға негiз болатын мемлекеттiк қызметті көрсету рәсiмiнiң (iс-қимылдың) нәтижесi:

      1) көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде құжаттар топтамасының қабылданған күні мен уақыты көрсетілген тіркеу туралы белгісі бар өтініш көшірмесін беруі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушыны белгілеуі;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің комиссиясының қарауына құжаттарды ұсынуы немесе өтінішті әрі қарай қараудан жазбаша дәлелді бас тартуды әзірлеуі;

      4) көрсетілетін қызметті беруші комиссиясының қорытынды беруі туралы немесе беруден бас тартуы туралы шешімі;

      5) көрсетілетін қызметті беруші басшысының қорытындыға не өтінішті әрі қарай қараудан жазбаша дәлелді бас тартуға қол қоюы;

      6) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алуы.

3. Мемлекеттiк қызметті көрсету үдерісінде көрсетiлетiн қызметтi
берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара
іс-қимыл тәртiбiнің сипаттамасы

      9. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiне қатысатын көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерінің) тiзбесi:

      көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң жауапты орындаушысы;

      көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң басшысы;

      көрсетілетін қызметті берушінің қорытынды беру жөніндегі комиссиясы.

      10. Көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) арасындағы рәсiмдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттарды қабылдайды, көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде құжаттар топтамасының қабылданған күні мен уақыты көрсетілген тіркеу туралы белгісі бар өтініш көшірмесін береді және құжаттарды көрсетілетін қызметті беруші басшысына ұсынады, рәсімнің ұзақтығы - 15 минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарайды және бұрыштамаға сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді, рәсімнің ұзақтығы - 15 минут;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттардың толықтығын тексереді және құжаттарды көрсетілетін қызметті беруші комиссиясының қарауына енгізеді, рәсімнің ұзақтығы – 20 күнтізбелік күн, Стандарттың 9 тармағында қарастырылған, ұсынылған құжаттар мазмұнының толық болмауы фактісі анықталған жағдайда 2 жұмыс күні ішінде өтінішті әрі қарай қараудан жазбаша дәлелді бас тарту береді;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің комиссиясы құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына қорытынды беру туралы не қорытынды беруден бас тарту туралы комиссияның шешімін ұсынады, рәсімнің ұзақтығы – 3 күнтізбелік күн;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті беруші комиссиясы шешімінің негізінде қорытынды не қорытынды беруден бас тартуды әзірлейді, содан кейін көрсетілетін қызметті беруші басшысына қою қоюға ұсынады, рәсімнің ұзақтығы – 5 күнтізбелік күн;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қорытындыға не қорытынды беруден бас тартуға қол қояды және көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкеріне жібереді, рәсімнің ұзақтығы – 1 күнтізбелік күн;

      7) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті берушіге қорытынды не қорытынды беруден бас тартуды береді, рәсімнің ұзақтығы – 1 күнтізбелік күн.

      11. Мемлекеттiк қызметті көрсету мерзiмдерi:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ ЭҮП арқылы өтiнiш берген кезде – 30 күнтізбелік күн;

      Көрсетілетін қызметті беруші екі жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды алған сәттен бастап ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді.

      Құжаттардың толық ұсынылмау фактісі анықталған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші көрсетілген мерзімдерде өтінішті әрі қарай қараудан жазбаша дәлелді бас тарту береді.

      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 15 минут;

      3) қызмет көрсетудiң рұқсат берiлетiн ең ұзақ уақыты – 15 минут.

      12. Жұмыс кестесi:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін;

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.

      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібінде жүзеге асырылады.

      2) ЭҮП-да – жөндеу жұмыстарын жүргiзуге байланысты техникалық үзiлiстердi қоспағанда тәулiк бойы (көрсетiлетiн қызметтi алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейiн, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерi жүгiнген жағдайда өтiнiштерді қабылдау және мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесiн беру келесi жұмыс күнiмен жүзеге асырылады).

      13. Мемлекеттiк қызметті көрсету үдерісінде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара іс-қимыл тәртiбi, рәсімдері (іс-әрекеттері) реттілігінің толық сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес, мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетілген.


4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      14. ЭҮП арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде жүгіну тәртібінің және көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдері (іс-қимылдары) реттілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) және парольдің көмегімен ЭҮП-да тіркелуді жүзеге асырады (ЭҮП-да тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);

      2) 1 үдеріс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ЭҮП-да көрсетілетін қызметті алушының ЖСН мен паролін енгізу (авторизациялау үдерісі);

      3) 1 шарт – ЖСН және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын порталда тексеру;

      4) 2 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы деректерінде бұзушылықтардын болуына байланысты ҮЭП-да авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаның қалыптасуы;

      5) 3 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, мемлекеттік қызметті көрсету мен сұрау салу нысанын экранға шығаруы және көрсетілетін қызметті алушының оның құрылымы мен нысандық талаптарын ескере отырып, нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), Стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттардың қажетті көшірмелерін электрондық түрде сұрау салу нысанына тіркеуі, сондай-ақ сұрау салуды куәландыруы (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ қолтаңбасының тіркеу куәлігін таңдауы;

      6) 2 шарт – ҮЭП-да ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ (сұрау салуда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестендіру деректерінің сәйкес келуін тексеру;

      7) 4 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалылығының расталмауына байланысты сұрау салынған мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаның қалыптасуы;

      8) 5 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ көмегiмен мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салуды куәландыруы және көрсетілетін қызметті беруші өңдеу үшін АЖО ИС-не ЭҮӨШ арқылы электрондық құжатты (сұрау салуды) жіберу;

      9) 6 үдеріс – АЖО ЭҮӨШ-да электрондық құжатты тіркеу;

      10) 3 шарт – Стандарттың 9 тармағында көрсетілген, көрсетілетін қызметті алушы қоса берген құжаттардың мемлекеттік қызметті көрсету негiздерiне сәйкестiгiн көрсетілетін қызметті берушiнiң (өңдеуі) тексеруi;

      11) 7 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған мемлекеттік қызметтi көрсетуден бас тарту туралы хабарламаның қалыптасуы;

      12) 8 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының АЖО ЭҮӨШ-да қалыптасқан көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесін (электрондық құжат нысанындағы қолхат) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалануымен қалыптастырылады, көрсетілетін қызметті алушы ЖСН және парольдің көмегімен ЭҮП-да тіркелуді жүзеге асырады (ЭҮП-да тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады).

      15. Мемлекеттік қызметті көрсетуге іске қосылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының кесте нысанындағы диаграммасы осы Регламенттің 2 қосымшасында келтірілген.

  "110 кВ және одан төмен, 220
кВ және одан жоғары объектiлер
үшiн қайталанатын
(шунтталатын) электр беру
желiлерi мен қосалқы
станцияларды салудың
техникалық орындылығы
туралы қорытынды беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне
1 қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-үдерісінің анықтамалығы



Шартты белгілер



  "110 кВ және одан төмен, 220
кВ және одан жоғары объектiлер
үшiн қайталанатын
(шунтталатын) электр беру
желiлерi мен қосалқы
станцияларды салудың
техникалық орындылығы
туралы қорытынды беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне
2 қосымша

ЭҮП арқылы мемлекеттiк қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық
жүйелердiң функционалдық өзара әрекеттестігінің диаграммасы



Кесте. Шартты белгілер



Об утверждении регламентов государственных услуг в области электроэнергетики, оказываемых Управлением энергетики и коммунального хозяйства города Алматы

Постановление акимата города Алматы от 30 декабря 2016 года № 4/621 . Зарегистрировано Департаментом юстиции города Алматы 26 января 2017 года № 1341. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 24 февраля 2021 года № 1/148

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 24.02.2021 № 1/148 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) регламент государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям с установленной электрической мощностью 5 МВт и менее, свыше 5 МВт или с установленной тепловой мощностью 100 Гкал/час и выше, а также имеющим на своем балансе электрические сети напряжением 35 кВ и ниже, 110 кВ и выше к работе в осенне-зимних условиях";

      2) регламент государственной услуги "Выдача заключения о технической целесообразности строительства дублирующих (шунтирующих) линий электропередачи и подстанций для объектов 110 кВ и ниже, 220 кВ и выше".

      2. Управлению энергетики и коммунального хозяйства города Алматы обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим опубликованием в официальных периодических печатных изданиях, а также на интернет-ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан и на официальном интернет-ресурсе акимата города Алматы.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы Е. Аукенова.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Алматы Б. Байбек

  Утвержден
постановлением акимата
города Алматы
от 30 декабря 2016 года № 4/621

Регламент государственной услуги
"Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим
организациям с установленной электрической мощностью 5 МВт и менее,
свыше 5 МВт или с установленной тепловой мощностью 100 Гкал/час и
выше, а также имеющим на своем балансе электрические сети напряжением
35 кВ и ниже, 110 кВ и выше к работе в осенне-зимних условиях" 1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям с установленной электрической мощностью 5 МВт и менее, свыше 5 МВт или с установленной тепловой мощностью 100 Гкал/час и выше, а также имеющим на своем балансе электрические сети напряжением 35 кВ и ниже, 110 кВ и выше к работе в осенне-зимних условиях" (далее - Регламент) разработан на основании стандарта государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям с установленной электрической мощностью 5 МВт и менее, свыше 5 МВт или с установленной тепловой мощностью 100 Гкал/час и выше, а также имеющим на своем балансе электрические сети напряжением 35 кВ и ниже, 110 кВ и выше к работе в осенне-зимних условиях", утвержденным приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 14 апреля 2015 года № 281 (далее – Стандарт).

      Государственная услуга "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям с установленной электрической мощностью 5 МВт и менее, свыше 5 МВт или с установленной тепловой мощностью 100 Гкал/час и выше, а также имеющим на своем балансе электрические сети напряжением 35 кВ и ниже, 110 кВ и выше к работе в осенне-зимних условиях" (далее - государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление энергетики и коммунального хозяйства города Алматы" (далее - услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателей;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - ПЭП).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: паспорт готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям с установленной электрической мощностью 5 МВт и менее, свыше 5 МВт или с установленной тепловой мощностью до 100 Гкал/час и выше, а также имеющих на своем балансе электрические сети напряжением 35 кВ и ниже, 110 кВ и выше к работе в осенне-зимних условиях, отказ в выдаче паспорта готовности либо уведомление об аннулировании паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям с установленной электрической мощностью 5 МВт и менее, свыше 5 МВт или с установленной тепловой мощностью до 100 Гкал/час и выше, а также имеющих на своем балансе электрические сети напряжением 35 кВ и ниже, 110 кВ и выше к работе в осенне-зимних условиях.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная, бумажная.

      4. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее - услугополучатель).

      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:

      1) АРМ - автоматизированное рабочее место;

      2) информационная система (далее - ИС) - система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;

      3) единая нотариальная информационная система (далее - ЕНИС) - это аппаратно-программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат;

      4) ИС МИО - информационная система местных исполнительных органов;

      5) МИО - местный исполнительный орган – коммунальное государственное учреждение "Управление энергетики и коммунального хозяйства города Алматы", непосредственно предоставляющее государственную услугу;

      6) индивидуальный идентификационный номер (далее - ИИН) - уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;

      7) ГБД ФЛ - государственная база данных "Физические лица";

      8) электронный документ - документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;

      9) электронная цифровая подпись (далее - ЭЦП) - набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;

      10) шлюз "электронного правительства" (далее - ШЭП) - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг;

      11) региональный шлюз "электронного правительства" (далее - РШЭП) - подсистема шлюза "электронного правительства", предназначенная для интеграции информационных систем "электронного акимата" в рамках реализации электронных услуг.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления или электронного запроса, согласно приложению 1 Стандарта и необходимых документов для оказания государственной услуги от услугополучателя, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.

      7. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:

      1) прием документов сотрудником канцелярии услугодателя;

      2) отписывание руководителем услугодателя согласно резолюции заявление услугополучателя ответственному исполнителю услугодателя;

      3) проверка ответственным исполнителем услугодателя полноты документов, предоставленных услугополучателем на соответствие пункта 9 Стандарта;

      4) рассмотрение предоставленных документов комиссией услугодателя по выдачи паспорта готовности (далее - комиссия услугодателя);

      5) подготовка паспорта готовности либо отказа в выдаче паспорта готовности ответственным исполнителем услугодателя;

      6) выдача услугополучателю результата оказания государственной услуги сотрудником канцелярии.

      8. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) выдача услугополучателю копию заявления с отметкой о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов;

      2) определение ответственного исполнителя руководителем услугодателя;

      3) предоставление документов на рассмотрение комиссии услугодателя или подготовка письменного мотивированного отказа в дальнейшем рассмотрении заявления;

      4) решение комиссии услугодателя о выдаче или об отказе в выдачи паспорта готовности;

      5) подписывание руководителем услугодателя паспорта готовности либо отказа в выдаче паспорта готовности;

      6) получение услугополучателем результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      9. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, участвующих в процессе оказания государственной услуги:

      сотрудник канцелярии услугодателя;

      ответственный исполнитель услугодателя;

      руководитель услугодателя;

      комиссия услугодателя по выдаче паспорта готовности.

      10. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает документы, выдает услугополучателю копию заявления с отметкой о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов и предоставляет документы руководителю услугодателя, длительность процедуры - 15 минут;

      2) руководитель услугодателя рассматривает и отписывает согласно резолюции заявление услугополучателя ответственному исполнителю услугодателя, длительность процедуры - 15 минут;

      3) ответственный исполнитель услугодателя проверяет полноту документов и вносит документы на рассмотрение комиссии услугодателя, длительность процедуры - 20 календарных дней, в случае установления факта неполноты, содержания представленных документов, предусмотренных в пункте 9 Стандарта, в течение 5 рабочих дней дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления;

      4) комиссии услугодателя рассматривает документы и предоставляет ответственному исполнителю услугодателя решения комиссии о выдаче паспорта готовности либо об отказе в выдаче паспорта готовности, длительность процедуры - 3 календарных дня;

      5) ответственный исполнитель услугодателя на основании решения комиссии подготавливает паспорт готовности либо отказ в выдаче паспорта готовности, после предоставляет руководителю услугодателя на подпись, длительность процедуры - 5 календарных дней;

      6) руководитель услугодателя подписывает паспорт готовности либо отказ в выдаче паспорта готовности и направляет сотруднику канцелярии услугодателя, длительность процедуры - 1 календарный день;

      7) сотрудник канцелярии услугодателя передает услугополучателю паспорт готовности либо отказ в выдаче паспорта готовности, длительность процедуры - 1 календарный день.

      11. Сроки оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи пакета документов услугодателям, а также при обращении на ПЭП - 30 календарных дней.

      Услугодатель в течение пяти рабочих дней с момента получения документов услугополучателя проверяет полноту, содержание представленных документов, подтверждающих выполнение условий для получения паспорта готовности.

      В случае установления факта неполноты, содержания представленных документов, предусмотренных в пункте 9 настоящего стандарта государственной услуги, услугодатель в указанные сроки дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем - 15 минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя - 15 минут.

      12. График работы:

      1) услугодателя - с понедельника по пятницу с 9-00 до 18-00 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-00 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется с 9.00 часов до 18.00 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;

      2) ПЭП – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      13. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражены в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги, согласно приложению к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      14. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственных услуг через ПЭП:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью индивидуального идентификационного номера (далее - ИИН) и пароля (осуществляется для не зарегистрированных услугополучателей на ПЭП);

      2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;

      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;

      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации, в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе, и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге, в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;

      8) процесс 5 - удостоверение запроса для оказания государственной услуги посредством ЭЦП услугополучателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателя;

      9) процесс 6 - регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;

      10) условие 3 - проверка (обработка) услугодателем на соответствие приложенных услугополучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта и основания для оказания государственной услуги;

      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге, в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      12) процесс 8 - получение услугополучателем результата государственной услуги (расписки в форме электронного документа), сформированного АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя, услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП).

      15. Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1
  к регламенту государственной
услуги "Выдача паспорта
готовности энергопроизводящим
и энергопередающим
организациям с установленной
электрической мощностью 5
МВт и менее, свыше 5 МВт
или с установленной
тепловой мощностью 100
Гкал/час и выше, а также
имеющим на своем балансе
электрические сети
напряжением 35 кВ и ниже,
110 кВ и выше к работе в
осенне-зимних условиях"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги



Условные обозначения



  Приложение 2
  к регламенту государственной
услуги "Выдача паспорта
готовности энергопроизводящим
и энергопередающим
организациям с установленной
электрической мощностью 5
МВт и менее, свыше 5 МВт
или с установленной
тепловой мощностью 100
Гкал/час и выше, а также
имеющим на своем балансе
электрические сети
напряжением 35 кВ и ниже,
110 кВ и выше к работе в
осенне-зимних условиях"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем,
задействованных в оказании государственной услуги через ПЭП



Таблица. Условные обозначения



  Утвержден
постановлением акимата
города Алматы
от 30 декабря 2016 года № 4/621

Регламент государственной услуги
"Выдача заключения о технической целесообразности строительства
дублирующих (шунтирующих) линий электропередачи и подстанций
для объектов 110 кВ и ниже, 220 кВ и выше" 1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Выдача заключения о технической целесообразности строительства дублирующих (шунтирующих) линий электропередачи и подстанций для объектов 110 кВ и ниже, 220 кВ и выше" (далее - Регламент) разработан на основании стандарта государственной услуги "Выдача заключения о технической целесообразности строительства дублирующих (шунтирующих) линий электропередачи и подстанций для объектов 110 кВ и ниже, 220 кВ и выше", утвержденным приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 14 апреля 2015 года № 281 (далее – Стандарт).

      Государственная услуга "Выдача заключения о технической целесообразности строительства дублирующих (шунтирующих) линий электропередачи и подстанций для объектов 110 кВ и ниже, 220 кВ и выше"(далее - государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление энергетики и коммунального хозяйства города Алматы" (далее -услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателей;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - ПЭП).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – выдача заключения о технической целесообразности строительства дублирующих (шунтирующих) линий электропередачи и подстанций для объектов 110 кВ и ниже, 220 кВ и выше, согласно приложению 1 Стандарта (далее -заключение).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная (бумажная).

      На ПЭП результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью уполномоченного лица услугодателя.

      В случае обращения услугополучателя за результатом оказания государственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

      4. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:

      1) АРМ - автоматизированное рабочее место;

      2) информационная система (далее – ИС) – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;

      3) единая нотариальная информационная система (далее - ЕНИС) - это аппаратно-программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат;

      4) ИС МИО – информационная система местных исполнительных органов;

      5) МИО - местный исполнительный орган – коммунальное государственное учреждение "Управление энергетики и коммунального хозяйства города Алматы", непосредственно предоставляющее государственную услугу;

      6) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;

      7) ГБД ФЛ - государственная база данных "Физические лица";

      8) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;

      9) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП) – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;

      10) шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг;

      11) региональный шлюз "электронного правительства" (далее – РШЭП) – подсистема шлюза "электронного правительства", предназначенная для интеграции информационных систем "электронного акимата" в рамках реализации электронных услуг.

2. Описание порядка действий структурных подразделений(работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления или электронного запроса, согласно приложению 1 Стандарта и необходимых документов для оказания государственной услуги от услугополучателя, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.

      7. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:

      1) прием документов сотрудником канцелярии услугодателя;

      2) отписывание руководителем услугодателя согласно резолюции заявление услугополучателя ответственному исполнителю услугодателя;

      3) проверка ответственным исполнителем услугодателя полноты документов, предоставленных услугополучателем на соответствие пункта 9 Стандарта;

      4) рассмотрение предоставленных документов комиссией услугодателя по выдачи заключения (далее – комиссия услугодателя);

      5) подготовка ответственным исполнителем услугодателя заключения либо письменного мотивированного отказа в дальнейшем рассмотрении заявления;

      6) выдача услугополучателю результата оказания государственной услуги сотрудником канцелярии.

      8. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) выдача услугополучателю копию заявления с отметкой о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов;

      2) определение ответственного исполнителя руководителем услугодателя;

      3) предоставление документов на рассмотрение комиссии услугодателя или подготовка письменного мотивированного отказа в дальнейшем рассмотрении заявления;

      4) решение комиссии услугодателя о выдаче или об отказе в выдачи заключения;

      5) подписывание руководителем услугодателя заключения либо письменного мотивированного отказа в дальнейшем рассмотрении заявления;

      6) получение услугополучателем результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      9. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, участвующих в процессе оказания государственной услуги:

      сотрудник канцелярии услугодателя;

      ответственный исполнитель услугодателя;

      руководитель услугодателя;

      комиссия услугодателя по выдаче заключения.

      10. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает документы, выдает услугополучателю копию заявления с отметкой о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов и предоставляет документы руководителю услугодателя, длительность процедуры – 15 минут;

      2) руководитель услугодателя рассматривает и отписывает согласно резолюции заявление услугополучателя ответственному исполнителю услугодателя, длительность процедуры – 15 минут;

      3) ответственный исполнитель услугодателя проверяет полноту документов и вносит документы на рассмотрение комиссии услугодателя, длительность процедуры - 20 календарных дня, в случае установления факта неполноты, содержания представленных документов, предусмотренных в пункте 9 Стандарта, в течение 2 рабочих дней дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления;

      4) комиссии услугодателя рассматривает документы и предоставляет ответственному исполнителю услугодателя решения комиссии о выдаче заключения либо об отказе в выдачи заключения, длительность процедуры - 3 календарных дня;

      5) ответственный исполнитель услугодателя на основании решения комиссии услугодателя подготавливает заключение либо отказ в выдаче заключения, после предоставляет руководителю услугодателя на подпись, длительность процедуры - 5 календарных дней;

      6) руководитель услугодателя подписывает заключение либо отказ в выдаче заключения и направляет сотруднику канцелярии услугодателя, длительность процедуры – 1 календарный день;

      7) сотрудник канцелярии услугодателя передает услугополучателю заключение либо отказ в выдаче заключения, длительность процедуры – 1 календарный день.

      11. Сроки оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю, а также при обращении на ПЭП – 30 календарных дней.

      Услугодатель в течение двух рабочих дней с момента получения документов услугополучателя проверяет полноту представленных документов.

      В случае установления факта неполноты представленных документов услугодатель в указанные сроки дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания – 15 минут.

      12. График работы:

      1) услугодателя – с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется с 9.00 часов до 18.00 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;

      2) ПЭП – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      13. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражены в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги, согласно приложению к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия, а также порядка использования
информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      14. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственных услуг через ПЭП:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью индивидуального идентификационного номера (далее - ИИН) и пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП);

      2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;

      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;

      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации, в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе, и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге, в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;

      8) процесс 5 - удостоверение запроса для оказания государственной услуги посредством ЭЦП услугополучателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателя;

      9) процесс 6 - регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;

      10) условие 3 - проверка (обработка) услугодателем на соответствие приложенных услугополучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта и основания для оказания государственной услуги;

      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге, в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      12) процесс 8 - получение услугополучателем результата государственной услуги (расписки в форме электронного документа), сформированного АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя, услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП).

      15. Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Выдача заключения о
технической целесообразности
строительства дублирующих
(шунтирующих) линий
электропередачи и подстанций
для объектов 110 кВ и ниже,
220 кВ и выше"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги



Условные обозначения



  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача заключения о
технической целесообразности
строительства дублирующих
(шунтирующих) линий
электропередачи и подстанций
для объектов 110 кВ и ниже,
220 кВ и выше"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем,
задействованных в оказании государственной услуги через ПЭП



Таблица. Условные обозначения