Республикалық, облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің, аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінің, аудандық (облыстық маңызы бар қала) бюджеттің, аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттерінің атқарылуы туралы жылдық шоғырландырылған қаржылық есептілікте бюджет түсімдерін көрсету қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2017 жылғы 26 мамырдағы № 340 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 28 маусымда № 15266 болып тіркелді.

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
Осы бұйрық 01.01.2018 ж. бастап қолданысқа енгізіледі

      Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 15.12.2022 № 1286 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 120-1-бабы 2-тармағына, 120-2-бабының 2-тармағына және 120-3-бабының 2-тармағына, "Мемлекеттік статистика туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабы 3-тармағының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 15.12.2022 № 1286 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Республикалық, облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің, аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінің, аудандық (облыстық маңызы бар қала) бюджеттің, аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттерінің атқарылуы туралы жылдық шоғырландырылған қаржылық есептілікте бюджет түсімдерін көрсету қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 15.12.2022 № 1286 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бухгалтерлік есеп және аудит әдіснамасы департаменті (А.Т. Бектұрова) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелуін;

      1) 2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін қағаз және электрондық түрде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында ресми жариялауға оның көшірмесін жіберуді;

      4) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық 2018 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
Б. Сұлтанов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

      Статистика комитетінің төрағасы

      _______________Н.Айдапкелов

      2017 жылғы 26 мамыр

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2017 жылғы 26 мамырдағы
№ 340 бұйрығымен
бекітілген

Республикалық, облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің, аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінің, аудандық (облыстық маңызы бар қала) бюджеттің, аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттерінің атқарылуы туралы жылдық шоғырландырылған қаржылық есептілікте бюджет түсімдерін көрсету қағидалары

      Ескерту. Қағиданың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 15.12.2022 № 1286 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 18.01.2019 № 34 бұйрығымен.

1-бөлім. Жалпы ережелер

      1. Осы Республикалық, облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің, аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінің, аудандық (облыстық маңызы бар қала) бюджеттің, аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттерінің атқарылуы туралы жылдық шоғырландырылған қаржылық есептілікте бюджет түсімдерін көрсету қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің (бұдан әрі – Бюджет кодексі) 120-1-бабы 2-тармағына, 120-2-бабы 2-тармағына және 120-3-бабы 2-тармағына сәйкес әзірленді.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 15.12.2022 № 1286 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) айырбасталатын операциялар – бұл операцияларды жүзеге асыру кезінде мемлекеттік мекеме алынатын активтерге немесе қызметтерге, өз міндеттемелерін өтеуге айырбасқа шамамен құнға тең басқа баламаны тапсырады (негізінен ақшалай қаражат, тауарлар көрсетілетін қызметтер немесе пайдалануға басқа активтерді ұсыну түрінде);

      2) айырбасталмайтын операциялар – айырбастаулы болып табылмайтын операциялар. Айырбасталмайтын операцияны жүзеге асыру кезінде мемлекеттік мекеме не шамамен құнына тең айырбасқа тікелей тапсырусыз басқа субъектіден құн алады не шамамен құнына тең айырбасқа тікелей алусыз басқа тарапқа құнды тапсырады;

      3) жергілікті бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган – жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын, бюджетті атқару, жергілікті бюджеттің атқарылуы бойынша бухгалтерлік есепке алуды, бюджеттік есепке алу мен бюджеттік есептілікті жүргізу саласындағы функцияларды жүзеге асыратын атқарушы орган;

      4) кірістер – капиталда қатысатын тұлғалардың жарналарына байланысты арттырудан ерекшеленетін таза активтердің/капиталдың өсуіне әкеп соқтыратын активтердің ағымы немесе өсуі немесе міндеттемелердің азаюы нысанында есеп кезеңі ішінде экономикалық пайдалардың немесе сервистік әлеуеттің өсуі;

      5) міндеттеме – өткен оқиғалардан туындайтын мемлекеттік мекеменің бар міндеттемесі, оны реттеу экономикалық пайданы немесе сервистік әлеуетті қамтитын ресурстың шығып қалуына әкеп соқтырады;

      6) республикалық бюджеттi атқару саласындағы уәкiлеттi орган – бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның республикалық бюджетті атқару және жергiлiктi бюджеттердiң, Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының атқарылуына қызмет көрсету саласындағы іске асыру және бақылау функцияларын орталық атқарушы органның құзыретi шегiнде жүзеге асыратын ведомствосы;

      7) мемлекеттік кірістерді жинау жөніндегі уәкілетті орган – орталық уәкілетті органның салықтардың, кедендік төлемдер мен бюджетке түсетін басқа да міндетті төлемдердің түсуін қамтамасыз ететін ведомствосы;

      8) салық оқиғасы – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес салық салуға жататын оқиға.

      3. Республикалық бюджетті атқару саласындағы уәкілетті орган және бюджетті атқару жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар тиісті қаржы жылы үшін бухгалтерлік теңгерімнен, қаржылық қызмет нәтижелері туралы есептен, таза активтердің/капиталдың өзгерістері туралы есептен, түсіндірме жазбадан тұратын тиісті бюджеттің атқарылуы туралы жылдық шоғырландырылған қаржылық есептілікті жасайды.

2-бөлім. Шоғырландырылған қаржылық есептілікте түсімдердің көрсетілуін ұйымдастыру тәртібі

      4. Республикалық бюджеттi атқару саласындағы уәкiлеттi орган, бюджетті атқару жөніндегі тиісті жергілікті уәкілетті органдар және аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер әкімдерінің аппараттары осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкес шоғырландырылған қаржылық есептілікте тиісті бюджетке түсетін түсімдер сомасын көрсетеді.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 15.12.2022 № 1286 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. Шоғырландырылған қаржылық есептілікте бюджет түсімдерін көрсету үшін Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 15 маусымдағы № 281 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6314 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік мекемелердің бухгалтерлік есепке алу шоттарының жоспары қолданылады.

      Ескерту. 5-тармақ орыс тілінде өзгеріс енгізілді, мемлекеттік тілдегі мәтін өзгермейді - ҚР Қаржы министрінің 23.02.2021 № 140 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. Бюджет түсімдері бойынша операциялар бухгалтерлік есепте Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 3 тамыздағы № 393 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6443 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есепке алуды жүргізу қағидаларында (бұдан әрі – Бухгалтерлік есепке алу қағидалары) айқындалған тәртіппен көрсетіледі.

      7. Бюджетке түсетін түсімдер операцияларын есепке алу тиісті мемориалдық ордерларда жүргізіледі және Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің міндетін атқарушының 2011 жылғы 2 тамыздағы № 390 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7126 болып тіркелген) Мемлекеттік мекемелер үшін бухгалтерлік құжаттама нысандары альбомының "Бас журнал" кітабында жүйелендіріледі.

      Ескерту. 7-тармақ орыс тілінде өзгеріс енгізілді, мемлекеттік тілдегі мәтін өзгермейді - ҚР Қаржы министрінің 23.02.2021 № 140 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      8. Тиісті бюджеттердің атқарылуы туралы шоғырландырылған қаржылық есептілік Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2016 жылғы 6 желтоқсандағы № 640 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14624 болып тіркелген) бекітілген Бюджеттік бағдарламалар әкiмшiлерi мен бюджеттi, аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінің, аудандық (облыстық маңызы бар қала) бюджеттің, аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттерінің атқару жөнiндегi жергілікті уәкiлеттi органдардың шоғырландырылған қаржылық есептілікті жасау қағидаларының талаптарына сәйкес қалыптастырылады.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 15.12.2022 № 1286 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Мемлекеттік кірістерді жинау жөніндегі уәкілетті орган және оның аумақтық бөлімшелері осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес қалыптастыратын мемлекеттік кірістер органдарында олар бойынша есепке алу жүргізілетін Салық және бюджетке төленетін төлемдердің қорытынды операциялары бойынша жиынтық есеп бюджетке есептелген салықтық түсімдерді көрсету үшін бастапқы құжат болып табылады.

      "е-Қаржымині" интеграцияланған автоматтандырылған ақпараттық жүйесінен (бұдан әрі – ИААЖ) алынған түсімдер бойынша есептердің нысандары есептелген түсімдердің өзге санаттарын көрсету үшін бастапқы құжаттар болып табылады.

      Кедендік әкелу баждарының, сондай-ақ 2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шарттың 26-бабына сәйкес арнайы, демпингке қарсы және өтемақы баждарының сомаларын есепке жатқызу және бөлу туралы есептер таратылған кедендік әкел, сондай-ақ арнайы, демпингке қарсы, өтемақы баждары бойынша, бірақ Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттер есепті күнге Қазақстан Республикасына аудармаған дебиторлық берешекті көрсету үшін бастапқы құжат болып табылады.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 15.12.2022 № 1286 (қолданысқа енгізілу тәртібін 3-т. қараңыз) бұйрығымен.

      10. Жиынтық есеп ағымдағы қаржы жылының 31 желтоқсандағы жағдай бойынша, талдау мақсатында – ағымдағы жылдың 30 маусымындағы жағдай бойынша қалыптастырылады.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 23.02.2021 № 140 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

3-бөлім. Бюджетке түсімдер есепке алу тәртібі

      11. Есептеу әдісі бойынша көрсетілетін бюджетке түсімдер салықтық және салықтық емес түсімдерді, негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдерді, трансферттердің түсімдерін, бюджеттік кредиттерді өтеу сомасын, мемлекеттің қаржы активтерін сатудан түсетін түсімдерді, бюджеттік кредиттер мен қарыздардың түсімдерін қамтиды.

      12. Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер Қазақстан Республикасы салық заңнамасының талаптарына сәйкес операциялардың немесе оқиғалардың туындауы нәтижесінде есепте көрсетіледі.

      13. 2017 жылғы 25 желтоқсандағы "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексінде (Салық кодексі) (бұдан әрі – Салық кодексі) белгіленген салықтар және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер, Еуразиялық экономикалық одақтың және (немесе) Қазақстан Республикасының кеден заңнамасына сәйкес белгіленген кедендік баждар, кедендік алымдар, сондай-ақ Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа сәйкес белгіленген арнайы, демпингке қарсы, өтемақы баждары салықтық түсімдер болып табылады.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 23.02.2021 № 140 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      14. Тиісті бюджетке түсетін салықтық түсімдер есептеу әдісі бойынша танылады және айырбас емес операциялардан түсетін кірістер ретінде көрсетіледі.

      15. Бюджетке түсетін салықтық түсімдер нәтижесінде туындайтын ресурстар субъекті өткен (салық) оқиға нәтижесінде ресурстарға бақылауды алған және осы ресурстардан болашақта экономикалық пайда немесе сервистік әлеуетті алуды күткен кезде активті айқындауды қанағаттандырады. Салықтық түсімдерден алынған ресурстар егер ресурстар ағыны және олардың әділ құны сенімді өлшенуі мүмкін деп күту ықтимал болса, активті тану өлшемшартына сәйкес келеді.

      16. Корпоративтік табыс салығы бойынша ресурсты бақылау салық оқиғасы болған есепті кезеңде басталады.

      Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 23.02.2021 № 140 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      17. Қосылған құн салығы (бұдан әрі – ҚҚС) бойынша – ресурсты бақылау ҚҚС бойынша салық салынатын қызметті жүзеге асыруды - есепті кезеңде ҚҚС есепке ала отырып, тауарларды немесе көрсетілетін қызметті сатуды білдіретін салық оқиғасы туындаған кезде басталады.

      Ескерту. 17-тармақ орыс тілінде өзгеріс енгізілді, мемлекеттік тілдегі мәтін өзгермейді - ҚР Қаржы министрінің 23.02.2021 № 140 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      18. Салықтар бойынша аванстық түсімдер мәні жағынан басқа аванстық түсімдерден ерекшеленбейді.

      Міндеттеме салық оқиғасы басталғанға дейін танылады. Салық оқиғасының басталуымен міндеттеме жойылады және кіріс танылады.

      Ескерту. 18-тармақ орыс тілінде өзгеріс енгізілді, мемлекеттік тілдегі мәтін өзгермейді - ҚР Қаржы министрінің 23.02.2021 № 140 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      19. Айырбас емес операциядан түсетін кіріспен байланысты туындайтын, міндеттеменің айқындамасына жауап беретін қолда бар міндеттеме:

      міндеттемені орындау үшін экономикалық пайда мен сервистік әлеуетті қамтитын ресурстар ағынын талап ету ықтималдығы болған;

      міндеттеме сомасы сенімді түрде бағалануы мүмкін болған кезде міндеттеме деп танылады.

      20. Мемлекеттік кірістерді жинау жөніндегі уәкілетті орган:

      бюджетке салықтардың түсу сәті бойынша; немесе

      салық салынатын кіріс алу немесе өзге салық салу объектісі туындау сәті бойынша (мысалы, салық төлеушінің салықтар бойынша декларация ұсыну сәті бойынша) айырбас емес перациялардан алынатын кірістерді тану үшін салық оқиғасының басталу кезін айқындайды.

      21. Негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдерге жатпайтын, Салық кодексінде, Еуразиялық экономикалық одақтың және (немесе) Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында көзделгеннен басқа, Бюджет кодексте және "Бюджеттің атқарылуы және оған кассалық қызмет көрсету ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 4 желтоқсандағы № 540 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9934 болып тіркелген) белгіленген бюджетке төленетін міндетті, қайтарымсыз төлемдер, байланысты гранттар, сондай-ақ трансферттерден басқа, бюджетке өтеусіз негізде берілетін ақша салықтық емес түсімдер болып табылады.

      Ескерту. 21-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 23.02.2021 № 140 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      22. Айыппұлдар мен өсімпұлдардан басқа салықтық емес түсімдер бухгалтерлік есепте Бухалтерлік есеп қағидаларында көзделген тәртіппен тиісті ақпарат негізінде көрсетіледі.

      23. Бюджетке басқа да міндетті төлемдер бойынша кіріс (мемлекеттік баж, алымдар және төлемақылар) уәкілетті мемлекеттік органдар Қазақстан Республикасының салық заңнамасында көзделген тиісті декларацияларды, мәліметтерді немесе есептерді ұсынған сәтте басталады.

      24. Салықтық емес түсімдер (айыппұлдар мен өсімпұлдар) бюджетке ақшалай қаражат түскен сәтте кіріс деп танылады.

      Айыппұлдар мен өсімпұлдар алуға жататын сома активті айқындауды қанағаттандырған және активті тану өлшемшарттарын қанағаттандырған жағдайда кіріс ретінде танылады.

      25. Бюджетке:

      1) мемлекеттік мекемелерге бекітілген мемлекеттік мүлікті сатудан;

      2) мемлекеттік материалдық резервтен тауарлар сатудан;

      3) мемлекет меншігіндегі жер учаскелерін жеке меншікке сатудан немесе оларды тұрақты немесе уақытша жер пайдалануға беруден не Қазақстан Республикасының заңдарында немесе халықаралық шарттарда көзделген тәртіппен өзге де тәсілмен өткізуден;

      4) мемлекетке тиесілі материалдық емес активтерді сатудан түсетін ақша негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдер болып табылады.

      26. Негізгі капиталды және мемлекеттің қаржы активтерін сатудан түсетін түсімдерді көрсету үшін мемлекеттік материалдық резервтен тауарларды сатудан түсетін түсімдерді қоспағанда, 6320 "Ұзақ мерзімді активтердің шығуынан алынатын кірістер" шоты қолданылады.

      Мемлекеттік материалдық резервтен тауарларды өткізуден түсетін түсімдерді көрсету үшін 6110 "Тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді өткізуден түсетін кірістер" шоты қолданылады.

      27. Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан берілетін трансферттердің және төмен тұрған бюджеттерден берілетін трансферттердің түсімдері республикалық бюджетке трансферттердің түсімдері болып табылады.

      Республикалық бюджеттен және төмен тұрған жергілікті бюджеттерден берілетін жергілікті бюджеттерге трансферттердің түсімдері болып табылады.

      Трансферттер бойынша түсімдер тиісті бюджеттердің қолма-қол ақшаны бақылау (бұдан әрі - ҚБШ) есептеу сәтінде танылады және 6085 "Бюджетке трансферттер түсімі" қосалқы шотында ескеріледі.

      Ескерту. 27-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 23.02.2021 № 140 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      28. Республикалық бюджетке түсетін салықтық және салықтық емес түсімдерді көрсету үшін 1046 "Республикалық бюджеттің ҚБШ", жергілікті бюджеттерге 1047 "Жергілікті бюджеттер ҚБШ" қосалқы шоттары қолданылады.

      1046 "Республикалық бюджет ҚБШ", 1047 "Жергілікті бюджеттердің ҚБШ" қосалқы шоттарында бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) іске асыру мақсатында шығыстарды одан әрі жүргізу үшін бірыңғай қазыналық шотынан түсімдерді есептеу ескеріледі және оны орындау барысында бюджет жағдайының сипаттамасын қамтамасыз етеді.

      29. 6060 "Гранттар бойынша кірістер" қосалқы шоты қолданылатын гранттардың түсімдерінен түсетін кірістерді қоспағанда, тиісті бюджетке салықтық және салықтық емес түсімдерден түсетін кірістерді тану үшін 6081 "Бюджетке салықтық түсімдерден түсетін кірістер", 6082 "Бюджетке салықтық емес түсімдерден түсетін кірістер" қосалқы шоттары қолданылады.

      30. Дебиторлық берешекті есепке алу үшін 1291 "Салықтық және салықтық емес түсімдер бойынша бюджетте есеп айырысу бойынша қысқа мерзімді дебиторлық берешек" шоты, кредиторлық берешекті есепке алу үшін 3280 "Бюджетке салықтық және салықтық емес түсімдер бойынша қысқа мерзімді кредиторлық берешек" шоты қолданылады.

      Бюджетке түсетін салықтық түсімдер бойынша дебиторлық/кредиторлық берешектің деректері салықтар мен бюджетке төленетін төлемдердің жиынтық операциялары бойынша жиынтық есептің анықталмаған түсімдері мен қайтаруларын шегергендегі салықтар (төлемдер) бойынша берешек/артық төлемдер берешегінің сальдосына сәйкес келеді.

      Бюджетке салық түсімдері бойынша дебиторлық/кредиторлық берешектің құрамына Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің есепті күнге бөлінген, бірақ аударылмаған кедендік әкелу, сондай-ақ арнайы, демпингке қарсы, өтемақы баждары бойынша берешек енгізіледі.

      Ескерту. 30-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 15.12.2022 № 1286 (қолданысқа енгізілу тәртібін 3-т. қараңыз) бұйрығымен.

      31. Төлем жүргізушімен есеп айырысу кезінде салықтық және салықтық емес түсімдер бойынша бұрын есептелген түсімдер бойынша түзету кезінде 7260 "Бюджетке түсімдерді азайту бойынша шығыстар" шоты қолданылады.

  Республикалық, облыстық
бюджеттің, республикалық
маңызы бар қала, астана
бюджеттерінің, аудан (облыстық
маңызы бар қала) бюджетінің,
аудандық (облыстық маңызы
бар қала) бюджеттің,
аудандық маңызы бар қала,
ауыл, кент, ауылдық округ
бюджеттерінің атқарылуы
туралы жылдық
шоғырландырылған қаржылық
есептілікте бюджет түсімдерін
көрсету қағидаларына
қосымша
  Әкімшілік деректерді
жинауға арналған нысан

_____ жылғы "___" ___________ есепті кезеңге арналған Мемлекеттік кірістер органдарында есебі жүргізілетін салықтар мен бюджетке төленетін төлемдердің қорытынды операциялары бойынша жиынтық есеп*

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 15.12.2022 № 1286 (қолданысқа енгізілу тәртібін 3-т. қараңыз) бұйрығымен.

      Индексі: ЖЕ-1

      Мерзімділігі: жылдық

      Әкімшілік деректер нысаны интернет-ресурста орналастырылған:

      www. minfin.gov.kz

      Ұсынатындар:

      Мемлекеттік кірістерді жинау жөніндегі уәкілетті орган және оның аумақтық бөлімшілері

      Қайда ұсынылады:

      Республикалық бюджетті атқару саласындағы уәкілетті органға, бюджетті атқару жөніндегі жергілікті уәкілетті органдарға және аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер әкімдерінің аппараттарға

      Ұсыну мерзімі – есепті қаржы жылынан кейінгі жылдың 15 қаңтарына дейін

      Бюджет түрі _______________________

      Өлшем бірлігі: теңге

Түсімдердің бюджет сыныптамасы коды

Бюджет сыныптамасы кодының атауы

Төлем түрі

Жыл басындағы сальдо

Есептелген салықтар (төлемдер)

Азайтылған салықтар (төлемдер)

Түскен (есепке жатқызылған) салықтар (төлемдер)

Қайтарылған (есепке жатқызылған) салықтар (төлемдер)

Өзгертілген салық міндеттемесін орындау мерзімі бойынша салық (төлем) сомасы

Жылдың соңындағы сальдо

салықтар (төлемдер) бойынша берешек

салықтар (төлемдер) бойынша артық төлем

салықтар (төлемдер) бойынша берешек

салықтар (төлемдер) бойынша артық төлем

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12


Жиыны











І бөлім. Жеке шоттар жүргізілетін салықтық түсімдер бойынша операциялар



салық












өсімпұл












айыппұл












анықталмаған түсімдер

х

х

х

х



х

х



Жиыны











II бөлім. Жеке шоттар жүргізілмейтін салықтық түсімдер бойынша операциялар



салық












өсімпұл

х

х

х

х



х

х




айыппұл

х

х

х

х



х

х




анықталмаған түсімдер

х

х

х

х



х

х



Жиыны











      Ескертпе: * Есеп кедендік төлемдер мен салықтардың сомаларының есепке ала отырып ұсынылды.

      Басшы немесе оны алмастыратын адам

      ______________ __________________________________________________________

      (қолы)            (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Бас бухгалтер немесе құрылымдық бөлімшеге басшылық ететін адам

      ______________ ___________________________________________________________

      (қолы)       (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Орындаушы ______________ ________________________________________________

                              (қолы)       (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

  Әкімшілік деректерді жинауға
арналған нысанға қосымша

Әкімшілік деректерді жинауға арналған нысанды толтыру бойынша түсіндірме Мемлекеттік кірістер органдарында есебі жүргізілетін салықтар мен бюджетке төленетін төлемдердің қорытынды операциялары бойынша жиынтық есеп

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Әкімшілік деректерді жинауға арналған нысан, "Мемлекеттік кірістер органдарында есебі жүргізілетін салықтар мен бюджетке төленетін төлемдердің қорытынды операциялары бойынша жиынтық есеп" (бұдан әрі – Жиынтық есеп) Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 27 ақпандағы № 306 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16601 болып тіркелген) бекітілген Жеке шоттарын жүргізу қағидаларының 2-тармағына сәйкес әзірленген.

      2. Жиынтық есепті мемлекеттік кірістерді жинау жөніндегі уәкілетті орган мен оның аумақтық бөлімшесі есепті қаржы жылынан кейінгі жылдың 15 қаңтарына дейін қалыптастырады және республикалық бюджетті атқару саласындағы уәкілетті органға және жергілікті бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдарға ұсынылады.

      3. Жиынтық есеп төлемдер журналы мен салық төлеушілердің жеке шоттарының деректері негізінде теңгеде толтырылады.

      Жиынтық есеп есепті жасау күніне салық төлеушілердің дербес шоттарында көрсетілген барлық жазбалар ескеріле отырып қалыптастырылады.

      4. Жиынтық есепке мемлекеттік кірістерді жинау жөніндегі уәкілетті орган мен оның аумақтық бөлімшелерінің орындаушысы мен басшылары немесе олардың міндеттерін атқарушы адамдар қол қояды.

2-тарау. Жиынтық есепті толтыру бойынша түсіндірме

      5. Жиынтық есептің І "Жеке шоттар жүргізілетін салықтық түсімдер бойынша операциялар" бөлімінде салық төлеушілердің жеке шоттар жүргізілетін салықтық түсімдері бойынша операциялар көрсетіледі.

      6. Жиынтық есептің ІІ "Жеке шоттар жүргізілмейтін салықтық түсімдер бойынша операциялар" бөлімінде салық төлеушілердің жеке шоттар жүргізілмейтін салықтық түсімдері бойынша операциялар көрсетіледі.

      7. Жиынтық есептің 1-бағанында Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 18 қыркүйектегі № 403 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9756 болып тіркелген) бекітілген Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасына сәйкес түсімдердің бюджеттік сыныптамасының коды (бұдан әрі – БСК) көрсетіледі.

      8. Жиынтық есептің 2-бағанында БСК атауы көрсетіледі.

      9. Жиынтық есептің 3-бағанында төлем (анықталмаған салық, өсімпұл, айыппұл) түрі көрсетіледі.

      10. Жиынтық есептің 4-бағанында есепті жылдың басындағы бюджетке салықтар (төлемдер) бойынша берешек сомасы көрсетіледі.

      11. Жиынтық есептің 5-бағанында есепті жылдың басындағы бюджетке салықтар (төлемдер) бойынша артық төлем сомасы көрсетіледі.

      12. Жиынтық есептің 6-бағанында тексеру нәтижелері бойынша Мемлекеттік кірістер органдарының хабарламалары, уәкілетті мемлекеттік органдардың мәліметтері бойынша есептелген салықтардың, бюджетке төленетін төлемдердің, әлеуметтік төлемдер мен өсімпұлдардың сомаларын есептеуге (азайтуға) тізілім негізінде есептелген салық төлеушілердің салық есептілігінің деректері бойынша есептелген салықтардың (төлемдердің) сомалары көрсетіледі.

      13. Жиынтық есептің 7-бағанында уәкілетті Мемлекеттік органдардың мәліметтері бойынша азайтылған салықтардың, бюджетке төленетін төлемдердің, әлеуметтік төлемдер мен өсімпұлдардың сомаларын есептеуге (азайтуға) тізілімнің, тексеру нәтижелері бойынша мемлекеттік кіріс органдарының хабарламалары негізінде азайтылған салық төлеушілердің салық есептілігінің деректері бойынша азайтылған салықтардың (төлемдердің) сомалары көрсетіледі.

      14. Жиынтық есептің 8-бағанында есепті жыл үшін төленген салықтардың (төлемдердің) сомалары және осы салықтарға (төлемдерге) есептелген республикалық бюджеттi атқару саласындағы уәкiлеттi органнан алынған деректер көрсетіледі.

      15. Жиынтық есептің 9-бағанында бюджеттен қайтарылған және басқа салықтарға (төлемдерге) және басқа мемлекеттік кіріс органдарына есептелген жылдағы сомалары бойынша республикалық бюджеттi атқару саласындағы уәкiлеттi органан алынған деректер көрсетіледі.

      16. Жиынтық есеп нысаны бойынша қайтарылған (есепке жатқызылған) салықтарды (төлемдерді) алып тастағандағы (9-баған) салықтар (төлемдер) түсімдерінің қорытынды сомасы (8-баған) Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің бюджеттері арасында есепке алынуға және бөлінуге жататын түсімдерді қоспағанда, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2016 жылғы 2 желтоқсандағы № 630 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттiк мекемелердiң, бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң, бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдардың және аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер әкімдері аппараттарының бюджеттiк есептiлiкті жасау және ұсыну қағидаларына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14613 болып тіркелген) республикалық бюджеттің, тиісті жергілікті бюджеттердің, мемлекеттік бюджеттің атқарылуы туралы есептерде көрсетілген түсімдер бойынша деректерге сәйкес келеді.

      17. Жиынтық есептің 10-бағанында салықты (төлемді) төлеу жөніндегі салық міндеттемесін орындау мерзімі өзгертілген сомалар және кейінге қалдыруды (бөліп төлеуді) өтеу кестесі бойынша сомалар көрсетіледі.

      18. Жиынтық есептің 11-бағанында есепті жылдың соңында бюджетке салықтар (төлемдер) бойынша берешек сомасы көрсетіледі.

      19. Жиынтық есептің 12-бағанында есепті жылдың соңында бюджетке салықтар (төлемдер) бойынша артық төлеу сомасы көрсетіледі.

      20. Мемлекеттік кірістерді жинау жөніндегі уәкілетті орган мен оның аумақтық бөлімшелері:

      1) бюджет түсіміне әсер ететін негізгі факторларға;

      2) салықтық түсімдердің жалпы сомасына үлес салмағын көрсете отырып, БСК бөлінісінде неғұрлым ірі бюджетке салықтық түсімдердің есептелген және төленген, есепке жатқызылған, қайтарылған сомаларына;

      3) бересі мен артық төлемнің пайда болу себептері;

      4) Жиынтық есептің салықтары бойынша берешекке енгізілген бересі сомасы себептеріне талдауды жүзеге асырады.

      Талдау бойынша деректер есепті қаржы жылынан кейінгі жылдың 10 ақпанынан кешіктірмей, жартыжылдық үшін – ағымдағы жылдың 10 тамызынан кешіктірмей ұсынылады.

Об утверждении Правил отражения поступлений бюджета в годовой консолидированной финансовой отчетности об исполнении республиканского, областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, бюджета района (города областного значения), районного (города областного значения) бюджета, бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 26 мая 2017 года № 340. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 июня 2017 года № 15266.

      Сноска. Заголовок - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 15.12.2022 № 1286 (вводится в действие с 01.01.2023).
      Примечание РЦПИ!
Настоящий приказ вводится в действие с 1 января 2018 года.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 120-1, пунктом 2 статьи 120-2 и пунктом 2 статьи 120-3 Бюджетного кодекса Республики Казахстан, подпунктом 2) пункта 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан "О государственной статистике" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 15.12.2022 № 1286 (вводится в действие с 01.01.2023).

      1. Утвердить прилагаемые Правила отражения поступлений бюджета в годовой консолидированной финансовой отчетности об исполнении республиканского, областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, бюджета района (города областного значения), районного (города областного значения) бюджета, бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа.

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 15.12.2022 № 1286 (вводится в действие с 01.01.2023).

      2. Департаменту методологии бухгалтерского учета и аудита Министерства финансов Республики Казахстан (Бектурова А.Т.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3. Настоящий приказ вводится в действие с 1 января 2018 года.

      Министр финансов
Республики Казахстан
Б. Султанов

      Согласован
Председатель Комитета
по статистике Министерства
национальной экономики
Республики Казахстан
__________________ Н. Айдапкелов
"___" _____________ 2017 г.

  Утверждены
приказом Министра финансов
Республики Казахстан
от 26 мая 2017 года № 340

Правила отражения поступлений бюджета в годовой консолидированной финансовой отчетности об исполнении республиканского, областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, бюджета района (города областного значения), районного (города областного значения) бюджета, бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа

      Сноска. Заголовок - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 15.12.2022 № 1286 (вводится в действие с 01.01.2023).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила отражения поступлений бюджета в годовой консолидированной финансовой отчетности об исполнении республиканского, областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, бюджета района (города областного значения), районного (города областного значения) бюджета, бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 120-1, пунктом 2 статьи 120-2 и пунктом 2 статьи 120-3 Бюджетного кодекса Республики Казахстан (далее – Бюджетный кодекс).

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 15.12.2022 № 1286 (вводится в действие с 01.01.2023).

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) обменные операции – операции, при осуществлении которых государственное учреждение в обмен на получаемые активы или услуги, погашение своих обязательств передает другой эквивалент приблизительной равноценной стоимости (в основном, в форме денежных средств, товаров, услуг или предоставления других активов в пользование);

      2) необменные операции – операции, не являющиеся обменными. При осуществлении необменной операции государственное учреждение либо получает стоимость от другого субъекта без непосредственной передачи в обмен приблизительно равной стоимости, либо передает стоимость другой стороне без непосредственного получения в обмен приблизительно равной стоимости;

      3) местный уполномоченный орган по исполнению бюджета – исполнительный орган, финансируемый из местного бюджета, осуществляющий функции в сфере исполнения бюджета, ведения бухгалтерского учета, бюджетного учета и бюджетной отчетности по исполнению местного бюджета;

      4) доходы – увеличение экономических выгод или сервисного потенциала в течение отчетного периода в форме притока или прироста активов или уменьшения обязательств, которые приводят к увеличению чистых активов/капитала, отличному от увеличения, связанного с взносами лиц, участвующих в капитале;

      5) обязательство – существующая обязанность государственного учреждения, возникающая из прошлых событий, урегулирование которой приведет к выбытию ресурсов, содержащих экономические выгоды или сервисный потенциал;

      6) уполномоченный орган в сфере исполнения республиканского бюджета – ведомство центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета, осуществляющее в пределах компетенции центрального исполнительного органа реализационные и контрольные функции в сфере исполнения республиканского бюджета и обслуживания исполнения местных бюджетов, Национального фонда Республики Казахстан;

      7) уполномоченный орган по сбору государственных доходов – ведомство центрального уполномоченного органа, обеспечивающее поступление налогов, таможенных платежей и других обязательных платежей в бюджет;

      8) налоговое событие – событие, подлежащее налогообложению в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      3. Уполномоченный орган в сфере исполнения республиканского бюджета и местные уполномоченные органы по исполнению бюджета составляют годовую консолидированную финансовую отчетность об исполнении соответствующего бюджета, состоящую из бухгалтерского баланса за соответствующий финансовый год, отчета о результатах финансовой деятельности, отчета о движении денег, отчета об изменениях чистых активов/капитала, пояснительной записки.

Глава 2. Порядок организации отражения поступлений бюджета в консолидированной финансовой отчетности

      4. Уполномоченный орган в сфере исполнения республиканского бюджета, соответствующие местные уполномоченные органы по исполнению бюджета и аппараты акимов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов отражают суммы поступлений в соответствующий бюджет в консолидированной финансовой отчетности в соответствии с требованиями, установленными настоящими Правилами.

      Сноска. Пункт 4 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 15.12.2022 № 1286 (вводится в действие с 01.01.2023).

      5. Для отражения поступлений бюджета в консолидированной финансовой отчетности применяется План счетов бухгалтерского учета государственных учреждений, утвержденный приказом Министра финансов Республики Казахстан от 15 июня 2010 года № 281 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 6314).

      Сноска. Пункт 5 - в редакции приказа Министра финансов РК от 23.02.2021 № 140 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      6. Операции по поступлениям бюджета отражаются в бухгалтерском учете в порядке, определенном Правилами ведения бухгалтерского учета в государственных учреждениях, утвержденными приказом Министра финансов Республики Казахстан от 3 августа 2010 года № 393 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 6443) (далее – Правила бухгалтерского учета).

      7. Учет операций поступлений в бюджет ведется на соответствующих мемориальных ордерах и систематизируется в книге "Журнал-главная" Альбома форм бухгалтерской документации для государственных учреждений, утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра финансов Республики Казахстан от 2 августа 2011 года № 390 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 7126).

      Сноска. Пункт 7 - в редакции приказа Министра финансов РК от 23.02.2021 № 140 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      8. Консолидированная финансовая отчетность об исполнении соответствующих бюджетов формируется в соответствии с требованиями Правил составления консолидированной финансовой отчетности администраторами бюджетных программ и местными уполномоченными органами по исполнению бюджета, бюджета района (города областного значения), районного (города областного значения) бюджета, бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа, утвержденных приказом Министра финансов Республики Казахстан от 6 декабря 2016 года № 640 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14624).

      Сноска. Пункт 8 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 15.12.2022 № 1286 (вводится в действие с 01.01.2023).

      9. Первичным документом для отражения начисленных налоговых поступлений в бюджет является Сводный отчет по итоговым операциям налогов и платежей в бюджет, по которым ведется учет в органах государственных доходов, формируемый уполномоченным органом по сбору государственных доходов и его территориальными подразделениями согласно приложению к настоящим Правилам.

      Первичными документами для отражения прочих категорий начисленных поступлений являются формы отчетов по поступлениям, полученные из Интегрированной автоматизированной информационной системы "е-Минфин" (далее – ИАИС).

      Первичным документом для отражения дебиторской задолженности по распределенным ввозным таможенным, а также специальным, антидемпинговым, компенсационным пошлинам, но не перечисленным Республике Казахстан на отчетную дату государствами-членами Евразийского экономического союза, являются отчеты о зачислении и распределении сумм ввозных таможенных пошлин, а также специальных, антидепинговых и компенсационных пошлин в соответствии со статьей 26 Договора о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года.

      Сноска. Пункт 9 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 15.12.2022 № 1286 (порядок введения в действие см. п.3).

      10. Сводный отчет формируется по состоянию на 31 декабря текущего финансового года, в аналитических целях – на 30 июня текущего года.

      Сноска. Пункт 10 - в редакции приказа Министра финансов РК от 23.02.2021 № 140 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 3. Порядок учета поступлений в бюджет

      11. Поступления в бюджет, отражаемые по методу начисления, включают налоговые и неналоговые поступления, поступления от продажи основного капитала, поступления трансфертов, суммы погашения бюджетных кредитов, поступления от продажи финансовых активов государства, поступления бюджетных кредитов и займов.

      12. Налоги и другие обязательные платежи в бюджет отражаются в учете в результате возникновения операций или событий, в соответствии с требованиями налогового законодательства Республики Казахстан.

      13. Налоговыми поступлениями являются налоги и другие обязательные платежи в бюджет, установленные Кодексом Республики Казахстан от 25 декабря 2017 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс) (далее – Налоговый кодекс), таможенные пошлины, таможенные сборы, установленные в соответствии с таможенным законодательством Евразийского экономического союза и (или) Республики Казахстан, а также специальные, антидемпинговые, компенсационные пошлины, установленные в соответствии с Договором о Евразийском экономическом союзе.

      Сноска. Пункт 13 - в редакции приказа Министра финансов РК от 23.02.2021 № 140 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      14. Налоговые поступления в соответствующий бюджет признаются по методу начисления и отражаются как доходы от необменных операций.

      15. Ресурсы, возникающие в результате налоговых поступлений в бюджет, удовлетворяют определению актива в момент, когда субъект получает контроль над ресурсами в результате прошлого (налогового) события и ожидает получить будущую экономическую выгоду или сервисный потенциал от этих ресурсов. Ресурсы, полученные от налоговых поступлений, соответствуют критерию признания актива если есть вероятность, что ожидается приток ресурсов, и их справедливая стоимость может быть надежно измерена.

      16. По корпоративному подоходному налогу контроль над ресурсом наступает в том отчетном периоде, в котором произошло налоговое событие.

      Сноска. Пункт 16 - в редакции приказа Министра финансов РК от 23.02.2021 № 140 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      17. По налогу на добавленную стоимость (далее – НДС) контроль над ресурсом наступает в момент возникновения налогового события, заключающегося в осуществлении налогооблагаемой деятельности по НДС – продаже товаров или услуг с учетом НДС в отчетный период.

      Сноска. Пункт 17 - в редакции приказа Министра финансов РК от 23.02.2021 № 140 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      18. Авансовые поступления по налогам не отличаются по существу от других авансовых поступлений. Обязательство признается до наступления налогового события. С наступлением налогового события обязательство ликвидируется и признается доход.

      Сноска. Пункт 18 - в редакции приказа Министра финансов РК от 23.02.2021 № 140 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      19. Существующее обязательство, возникающее в связи с доходом от необменной операции, отвечающее определению обязательства, признается обязательством, когда:

      существует вероятность, что для выполнения обязательства потребуется отток ресурсов, содержащих экономические выгоды и сервисный потенциал;

      сумма обязательства может быть надежно оценена.

      20. Уполномоченным органом по сбору государственных доходов определяется момент наступления налогового события для признания доходов от необменных операций:

      по моменту поступления налогов в бюджет; или

      по моменту получения налогооблагаемого дохода или возникновения иного объекта налогообложения (например, по моменту представления налогоплательщиком декларации по налогам).

      21. Неналоговыми поступлениями являются обязательные, невозвратные платежи в бюджет, установленные Бюджетным кодексом и приказом Министра финансов Республики Казахстан от 4 декабря 2014 года № 540 "Об утверждении Правил исполнения бюджета и его кассового обслуживания" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов по № 9934), кроме предусмотренных Налоговым кодексом, таможенным законодательством Евразийского экономического союза и (или) Республики Казахстан, не относящиеся к поступлениям от продажи основного капитала, связанные гранты, а также деньги, передаваемые в бюджет на безвозмездной основе, кроме трансфертов.

      Сноска. Пункт 21 - в редакции приказа Министра финансов РК от 23.02.2021 № 140 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      22. Неналоговые поступления, кроме штрафов и пени, отражаются в бухгалтерском учете на основании соответствующей информации в порядке, предусмотренном Правилами бухгалтерского учета.

      23. Доход по другим обязательным платежам в бюджет (государственная пошлина, сборы и платы) наступает в момент предоставления уполномоченными государственными органами соответствующих деклараций, сведений или расчетов, предусмотренных налоговым законодательством Республики Казахстан.

      24. Неналоговые поступления (штрафы и пени) признаются доходом в момент поступления денежных средств в бюджет.

      Штрафы и пени признаются в качестве дохода в случае, когда сумма к получению удовлетворяет определению актива и удовлетворяет критериям признания актива.

      25. Поступлениями от продажи основного капитала являются поступления в бюджет денег:

      1) от продажи государственного имущества, закрепленного за государственными учреждениями;

      2) от продажи товаров из государственного материального резерва;

      3) от продажи земельных участков, находящихся в государственной собственности, в частную собственность или предоставления их в постоянное или временное землепользование либо реализованных иным способом в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан или международными договорами;

      4) от продажи нематериальных активов, принадлежащих государству.

      26. Для отражения поступлений от продажи основного капитала и финансовых активов государства применяется счет 6320 "Доходы от выбытия долгосрочных активов", за исключением поступлений от реализации товаров из государственного материального резерва.

      Для отражения поступлений от реализации товаров из государственного материального резерва применяется счет 6110 "Доходы от реализации товаров, работ и услуг".

      27. Поступлениями трансфертов в республиканский бюджет являются поступления трансфертов из Национального фонда Республики Казахстан и трансфертов из нижестоящих бюджетов.

      Поступлениями трансфертов в местные бюджеты являются трансферты из республиканского бюджета и нижестоящих местных бюджетов.

      Поступления по трансфертам признаются в момент зачисления на контрольный счет наличности (далее – КСН) соответствующих бюджетов и учитываются на субсчете 6085 "Поступления трансфертов в бюджет".

      Сноска. Пункт 27 - в редакции приказа Министра финансов РК от 23.02.2021 № 140 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      28. Для отражения налоговых и неналоговых поступлений в республиканский бюджет применяется субсчет 1046 "КСН республиканского бюджета", в местные бюджеты – 1047 "КСН местных бюджетов".

      На субсчетах 1046 "КСН республиканского бюджета", 1047 "КСН местных бюджетов" учитываются зачисление поступлений из единого казначейского счета для дальнейшего проведения расходов в целях реализации бюджетных программ (подпрограмм) и обеспечивает характеристику состояния бюджета в процессе его исполнения.

      29. Для признания доходов от налоговых и неналоговых поступлений в соответствующий бюджет применяются субсчета 6081 "Доходы от налоговых поступлений в бюджет", 6082 "Доходы от неналоговых поступлений в бюджет", за исключением доходов от поступлений грантов, для которых применяется субсчет 6060 "Доходы по грантам".

      30. Для учета дебиторской задолженности применяется счет 1291 "Краткосрочная дебиторская задолженность по расчетам с бюджетом по налоговым и неналоговым поступлениям", кредиторской задолженности – счет 3280 "Краткосрочная кредиторская задолженность по налоговым и неналоговым поступлениям в бюджет".

      Данные дебиторской/кредиторской задолженности по налоговым поступлениям в бюджет соответствуют сальдо задолженности недоимки/переплаты по налогам (платежам) за минусом невыясненных поступлений и возвратов Сводного отчета по итоговым операциям налогов и платежей в бюджет.

      В состав дебиторской/кредиторской задолженности по налоговым поступлениям в бюджет включается задолженность по распределенным, но не перечисленным ввозным таможенным, а также специальным, антидемпинговым, компенсационным пошлинам на отчетную дату государств-членов Евразийского экономического союза.

      Сноска. Пункт 30 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 15.12.2022 № 1286 (порядок введения в действие см. п.3).

      31. При корректировке ранее начисленных доходов по налоговым и неналоговым поступлениям при расчете с плательщиками применяется счет 7260 "Расходы по уменьшению поступлений в бюджет".

  Приложение к Правилам
отражения поступлений бюджета
в годовой консолидированной
финансовой отчетности
об исполнении
республиканского, областного
бюджета, бюджетов города
республиканского значения,
столицы, бюджета района
(города областного значения),
районного (города областного
значения) бюджета, бюджетов
города районного значения,
села, поселка, сельского округа
Форма, предназначенная
для сбора административных данных

Сводный отчет по итоговым операциям налогов и платежей в бюджет,
по которым ведется учет в органах государственных доходов* отчетный период "__" _________ __год

      Сноска. Приложение - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 15.12.2022 № 1286 (порядок введения в действие см. п.3).

      Индекс: 1-СО
Периодичность: годовая
Форма административных данных размещена на интернет – ресурсе:
www. minfin.gov.kz
Кем представляется:
Уполномоченным органом по сбору государственных доходов и его территориальными подразделениями
Куда представляется:
Уполномоченному органу в сфере исполнения республиканского бюджета, местным уполномоченным органам по исполнению бюджета и аппаратам акимов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов
Срок представления – до 15 января года, следующего за отчетным финансовым годом
Вид бюджета _______________
Единица измерения: тенге

Код бюджетной классификации поступлений

Наименование кода бюджетной классификации

Вид платежа

Сальдо на начало года

Начислено налогов (платежей)

Уменьшено налогов (платежей)

Поступило (зачтено) налогов (платежей)

Возвращено (зачтено) налогов (платежей)

Сумма налога (платежа) по измененному сроку исполнения налогового обязательства

Сальдо на конец года

задолженность по налогам (платежам)

переплата по налогам (платежам)

задолженность по налогам (платежам)

переплата по налогам (платежам)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12


Итого











Раздел I. Операции по налоговым поступлениям, по которым лицевые счета ведутся



налог












пеня












штраф












невыясненные поступления

х

х

х

х



х

х

х


Итого











Раздел II. Операции по налоговым поступлениям, по которым лицевые счета не ведутся



налог












пеня

х

х

х

х



х

х

х



штраф

х

х

х

х



х

х

х



невыясненные поступления

х

х

х

х



х

х

х


Итого











      Примечание: * Отчет представлен с учетом сумм таможенных платежей и налогов.
Руководитель или лицо, замещающее его
______________ _________________________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Главный бухгалтер или лицо, возглавляющее структурное подразделение
______________ _________________________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Исполнитель __________ _________________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

  Приложение к форме,
предназначенной для сбора
административных данных

Пояснение по заполнению формы, предназначенной для сбора административных данных

Сводный отчет по итоговым операциям налогов и платежей в бюджет, по которым ведется учет в органах государственных доходов

Глава 1. Общие положения

      1. Форма, предназначенная для сбора административных данных "Сводный отчет по итоговым операциям налогов и платежей в бюджет, по которым ведется учет в органах государственных доходов" (далее – Сводный отчет), разработана в соответствии с пунктом 2 Правил ведения лицевых счетов, утвержденных приказом Министра финансов Республики Казахстан от 27 февраля 2018 года № 306 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 16601).

      2. Сводный отчет формируется уполномоченным органом по сбору государственных доходов и его территориальным подразделением до 15 января года, следующего за отчетным финансовым годом, и представляется в уполномоченный орган в сфере исполнения республиканского бюджета и местные уполномоченные органы по исполнению бюджета.

      3. Сводный отчет заполняется на основании данных журнала платежей и лицевых счетов налогоплательщиков в тенге.

      Сводный отчет формируется с учетом всех записей, отраженных в лицевых счетах налогоплательщиков, на дату составления отчета.

      4. Сводный отчет подписывают исполнитель и руководители уполномоченного органа по сбору государственных доходов и его территориальных подразделений или лица, исполняющие их обязанности.

Глава 2. Пояснение по заполнению Сводного отчета

      5. В разделе I "Операции по налоговым поступлениям, по которым лицевые счета ведутся" сводного отчета отражаются операции по налоговым поступлениям налогоплательщиков, по которым лицевые счета ведутся.

      6. В разделе II "Операции по налоговым поступлениям, по которым лицевые счета не ведутся" сводного отчета отражаются операции по налоговым поступлениям налогоплательщиков, по которым лицевые счета не ведутся.

      7. В графе 1 Сводного отчета указываются коды бюджетной классификации (далее – КБК) поступлений в соответствии с Единой бюджетной классификацией Республики Казахстан, утвержденной приказом Министра финансов Республики Казахстан от 18 сентября 2014 года № 403 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9756).

      8. В графе 2 Сводного отчета указывается наименование КБК.

      9. В графе 3 Сводного отчета указывается вид платежа (налог, пеня, штраф, невыясненные поступления).

      10. В графе 4 Сводного отчета указывается сумма задолженности по налогам (платежам) в бюджет на начало отчетного года.

      11. В графе 5 Сводного отчета указывается сумма переплаты по налогам (платежам) в бюджет на начало отчетного года.

      12. В графе 6 Сводного отчета указываются суммы исчисленных налогов (платежей) по данным налоговой отчетности налогоплательщиков, начисленных на основании уведомлений органов государственных доходов по результатам проверки, Реестра к начислению (уменьшению) сумм налогов, платежей в бюджет, социальных платежей и пеней, исчисленных по сведениям уполномоченных государственных органов.

      13. В графе 7 Сводного отчета отражаются суммы уменьшенных налогов (платежей) по данным налоговой отчетности налогоплательщиков, уменьшенных на основании уведомлений органов государственных доходов по результатам проверки, Реестра к начислению (уменьшению) сумм налогов, платежей в бюджет, социальных платежей и пеней, уменьшенных по сведениям уполномоченных государственных органов.

      14. В графе 8 Сводного отчета указываются данные, полученные из уполномоченного органа в сфере исполнения республиканского бюджета по уплаченным суммам налогов (платежей) и зачтенным на данные налоги (платежи) за отчетный год.

      15. В графе 9 Сводного отчета отражаются данные, полученные из уполномоченного органа в сфере исполнения республиканского бюджета по возвращенным из бюджета суммам налогов (платежей) и зачтенным в другие налоги (платежи) и другие органы государственных доходов за отчетный год.

      16. По форме сводного отчета итоговая сумма поступлений налогов (платежей) (графа 8) за минусом возвращенных (зачтенных) налогов (платежей) (графа 9), соответствует данным по поступлениям, отраженным в отчетах об исполнении республиканского бюджета, соответствующих местных бюджетов, в соответствии с Правилами составления и представления бюджетной отчетности государственными учреждениями, администраторами бюджетных программ, уполномоченными органами по исполнению бюджета и аппаратами акимов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов, утвержденными приказом Министра финансов Республики Казахстан от 2 декабря 2016 года № 630 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14613), за исключением поступлений, подлежащих зачислению и распределению между бюджетами государств-членов Евразийского экономического союза.

      17. В графе 10 Сводного отчета указываются суммы с измененным сроком исполнения налогового обязательства по уплате налога (платежа) и суммы по графику погашения отсрочки (рассрочки).

      18. В графе 11 Сводного отчета указывается сумма задолженности по налогам (платежам) в бюджет на конец отчетного года.

      19. В графе 12 Сводного отчета указывается сумма переплаты по налогам (платежам) в бюджет на конец отчетного года.

      20. Уполномоченный орган по сбору государственных доходов и его территориальные подразделения осуществляют анализ:

      1) основных факторов, влияющих на поступления в бюджет;

      2) наиболее крупных начисленных и уплаченных, зачтенных, возвращенных сумм налоговых поступлений в бюджет в разрезе кода бюджетной классификации с указанием удельного веса к общей сумме налоговых поступлений;

      3) причин образования недоимки и переплаты;

      4) сумм недоимки, включенных в задолженность по налогам Сводного отчета.

      Данные по анализу представляются не позднее 10 февраля года, следующего за отчетным финансовым годом, за полугодие – не позднее 10 августа текущего года.