"Качир аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлеріне қызметтік куәлігін беру Қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Павлодар облысы Качир аудандық мәслихатының 2017 жылғы 27 ақпандағы № 5/12 шешімі. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 14 наурызда № 5402 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Качир аудандық мәслихатының 2017 жылғы 30 қазандағы № 4/20 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Качир аудандық мәслихатының 30.10.2017 № 4/20 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 8-бабы 3-тармағының 7-тармақшасына, Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңының 30-бабы 4-тармағына сәйкес, Качир аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған "Качир аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлеріне қызметтік куәлігін беру Қағидалары және оның сипаттамасы бекітілсін.

      2. Осы шешімнің орындалуын бақылау Качир ауданы мәслихаты аппаратының басшысына жүктелсін.

      3. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы М. Щербак
      Мәслихат хатшысы С. Баяндинов

  Качир аудандық мәслихатының
2017 жылғы 27 ақпандағы
№ 5/12 шешімімен
бекітілген

"Качир аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік
мекемесінің қызметкерлеріне қызметтік куәлігін
беру Қағидалары және оның сипаттамасы

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Качир аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлеріне қызметтік куәлігін беру Қағидалары және оның сипаттамасы (бұдан әрі - Қағидалар) "Качир аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі - аппарат) қызметтік куәлігін беру тәртібін белгілейді.

      2. Мемлекеттік қызметшінің қызметтік куәлігі (бұдан әрі қызметтік куәлік) оның мемлекеттік лауазымын растайтын құжат болып табылады.

      3. Қызметтік куәлік осы шешіммен бекітілген сипаттамаға сәйкес.

      4. Тиісінше ресімделмеген, жарамдылық мерзімі өткен, түзетілген және тазартылған куәлік жарамсыз болып саналады.

2-тарау. Қызметтік куәлікті беру тәртібі

      5. Қызметтік куәлік "Б" корпусының әкімшілік мемлекеттік қызметшілеріне Качир ауданы мәслихаты хатшысының қолы қойылып беріледі.

      6. Қызметтік куәлік қызметкерлерге лауазымға тағайындалған, лауазымы ауысқан, жоғалған, сондай-ақ бұған дейін берілген куәлік бүлінген жағдайда беріледі. Қызметкерлер қызметтік куәлікті алу барысында осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша аппараттың мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналына қол қояды (бұдан әрі есепке алу журналы).

      7. Мемлекеттік қызметке алғаш қабылданған мемлекеттік қызметшіге қызметтік куәлікті тапсырған кезде оны пайдалану және сақтау тәртібі бойынша түсіндіру жүргізіледі. Осы Қағидалардың 6-тармағында көзделген, қызметтік куәлікті ауыстыру кезінде, қызметтік куәлікті беруге жауапты аудандық мәслихатының аппарат басшысы бұрын берілген қызметтік куәлікті қайтарып алады.

3-тарау. Қызметтік куәліктің сипаттамасы

      8. Қызметтік куәліктің мұқабасы бумвинилдан жасалған кітапшадан тұрады. Қызметтік куәліктің тысы көгілдір түсті, көлемі 7х10 сантиметр, ашып көрсетілген түрінде 7х21 сантиметр.

      9. Куәліктің сыртқы бетінің ортасында Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының алтын түсті бейнесі орналасқан, одан төмен типографиялық қаріппен мемлекеттік тілінде "Куәлік" және орыс тілінде "Удостоверение" деген жазу жазылған.

      10. Куәліктің ішкі жағында ақ түс аясында шеңберде орналасқан күн мен қалықтаған қыранның жасырын формасын қолдана отырып көгілдір түсті қорғаныштық тангир бейнеленген. Жоғарғы бөлігінде мәтіннен қызыл түсті үзік жолақпен бөлектелген "Қазақстан Республикасы Павлодар облысы Качир ауданы", "Республика Казахстан Павлодарская область Качирский район" одан төмен "Качир аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі, Государственное учреждение "Аппарат маслихата Качирского района" деген жазулар орналастырылған.

      11. Сол жағында: көлемі 3х4 см фотосурет (қарсы алдынан түсірілген, түрлі-түсті), жанында қызметтік куәліктің нөмірі, аты, әкесінің аты (бар болса), тегі, атқаратын лауазымы көрсетіледі. Мәтін мемлекеттік тілде басылады, Качир аудандық мәслихат хатшысының қолымен және елтаңбалы мөрмен расталады.

      12. Оң жағында: Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, елтаңбаның төменгі жағында көгілдір жасыл түсті "Қазақстан" деген жазу, жанында қызметтік куәліктің нөмірі, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), атқаратын лауазымы көрсетіледі. Мәтін орыс тілінде басылады. Одан төмен мемлекеттік және орыс тілінде куәліктің қолдану мерзімі көрсетіледі.

4-тарау. Қорытынды ережелер

      13. Кадр қызметі жыл сайын, қызметтік куәліктердің есептік деректерге сәйкестігіне салыстырып тексеру жүргізеді.

      14. Қызметтік куәліктерді толтыру, ресімдеу, есепке алу, беру, сақтау және жою тәртібін жалпы бақылауды мәслихат аппаратының басшысы жүзеге асырады.

      15. Қызметтік куәлік жоғалған немесе бүлінген жағдайда, оның иесі дереу кадр қызметіне үш жұмыс күн ішінде жазбаша (еркін) нысанда хабарлайды, бұқаралық ақпарат құралдарына хабарландыру береді.

      16. Қызметтік куәлікті жоғалтудың, бүлдірудің, сондай-ақ оны басқа адамдарға берудің немесе мақсатқа сай пайдаланбаудың әрбір фактісі бойынша кадр қызметі қызметтік тексеру туралы өкім шыққан күннен бастап он күнтізбелік күн ішінде қызметтік тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша аппараттың тәртіптік комиссиясы кінәлілерді тәртіптік жауапкершілікке тарту туралы мәселені қарайды.

      17. Жұмыстан босатылған кезде қызметкер қызметтік куәлікті кадр қызметіне тапсырады, қызметкерлер жұмыстан босатылған, не бүлінген кезде тапсырған қызметтік куәліктер еркін нысандағы тиісті жою туралы акт жасалады. Куәлікті тапсырған кезде кету парағына қызметтік куәлікті беру үшін жауапты адамның қолы қойылады.

  Качир аудандық мәслихатының
2017 жылғы 27 ақпандағы
№ 5/12 шешіміне
қосымша
  Нысан

"Качир ауданы мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің
қызметкерлеріне қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналы

Қызмет тік куәліктің нөмірі

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

Атқаратын лауазымы

Берілген күні

Қызмет кердің Алғаны жөнінде жеке қолы

Қызметтік куәлікті ауыстыруы және тапсырғаны, (тағайындалуы, лауазымының өзгеруі, мерзімінің өтуі, жұмыстан босатылуы, жоғалуы туралы белгі)

Қызметтік куәлікті жою (актінің нөмірі мен күні)

Ескертпе



















      Ескертпе: Мемлекеттік мекемесінің есепке алу журналы тігіліп, нөмірленіп және мемлекеттік мекеме басшысының қолымен және елтаңбалы мөрмен расталады.

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения сотрудникам государственного учреждения "Аппарат маслихата Качирского района" и его описание

Решение маслихата Качирского района Павлодарской области от 27 февраля 2017 года № 5/12. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 14 марта 2017 года № 5402. Утратило силу решением маслихата Качирского района Павлодарской области от 30 октября 2017 года № 4/20 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу решением маслихата Качирского района Павлодарской области от 30.10.2017 № 4/20 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 7) пункта 3 статьи 8 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан", Качирский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила выдачи служебного удостоверения сотрудникам государственного учреждения "Аппарат маслихата Качирского района" и его описание.

      2. Контроль за исполнением данного решения возложить на руководителя аппарата маслихата Качирского района.

      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии М. Щербак
      Секретарь маслихата С. Баяндинов

  Утверждены
решением Качирского
районного маслихата
от 27 февраля 2017 года № 5/12

Правила выдачи
служебного удостоверения сотрудникам
государственного учреждения
"Аппарат маслихата Качирского района" и его описание

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения сотрудникам государственного учреждения "Аппарат маслихата Качирского района" и его описание (далее - Правила) определяют порядок выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат маслихата Качирского района" (далее - аппарат).

      2. Служебное удостоверение государственного служащего (далее – служебное удостоверение) является документом, подтверждающим его государственную должность.

      3. Служебное удостоверение соответствует описанию, утвержденному настоящим решением.

      4. Служебное удостоверение без соответствующего оформления, по истечении срока действия, помарками и подчистками считается недействительным.

Глава 2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      5. Служебное удостоверение выдается за подписью секретаря Качирского районного маслихата административным государственным служащим корпуса "Б".

      6. Служебное удостоверение выдается сотрудникам при назначении на должность, изменении должности, утере, а также порчи ранее выданного служебного удостоверения. При получении служебного удостоверения сотрудники расписываются в журнале учета выдачи служебного удостоверения государственных служащих аппарата (далее - журнал учета) по форме, согласно приложению к настоящим Правилам.

      7. При вручении служебного удостоверения государственному служащему, впервые принятому на государственную службу, проводится разъяснение по его пользованию и порядке его хранения. При замене служебного удостоверения, предусмотренного пунктом 6 настоящих Правил, ранее выданное служебное удостоверение изымается руководителем аппарата районного маслихата, ответственным за выдачу служебного удостоверения.

Глава 3. Описание служебного удостоверения

      8. Служебное удостоверение представляет собой книжечку в переплете из бумвинила. Обложка служебного удостоверения голубого цвета размером 7x10 сантиметров, в развернутом виде размером 7x21 сантиметров.

      9. На лицевой стороне обложки служебного удостоверения по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнена надпись "Куәлік" на государственном и "Удостоверение" на русском языках.

      10. На внутренней стороне служебного удостоверения на белом фоне изображен защитный тангир голубого цвета с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге. В верхней части размещены надписи красного цвета "Қазақстан Республикасы Павлодар облысы Качир ауданы", "Республика Казахстан Павлодарская область Качирский район" под ними надписи "Качир аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі, Государственное учреждение "Аппарат маслихата Качирского района".

      11. На левой стороне: фотография (анфас, цветная) размером 3 х 4 сантиметров, рядом указывается номер служебного удостоверения, имя, отчество (при наличии), фамилия, занимаемая должность. Текст печатается на государственном языке, заверяется подписью секретаря Качирского районного маслихата и гербовой печатью.

      12. На правой стороне: изображение Государственного Герба Республики Казахстан, под гербом надпись лазурного цвета "Қазақстан", рядом указывается номер служебного удостоверения, фамилия, имя, отчество (при наличии), занимаемая должность. Текст печатается на русском языке. Ниже указывается срок действия удостоверения на государственном и русском языках.

Глава 4. Заключительные положения

      13. Ежегодно кадровой службой проводится сверка соответствия служебных удостоверений их учетным данным.

      14. Общий контроль за порядком заполнения, оформления, учета, выдачи, хранения и уничтожения      служебных удостоверений осуществляет руководитель      аппарата маслихата.

      15. В случае утраты или порчи служебного удостоверения, его владелец незамедлительно извещает в письменной (произвольной) форме кадровую службу в течение трех рабочих дней, подает объявление в средства массовой информации.

      16. По каждому факту утраты, порчи служебного удостоверения, а также передачи его другим лицам или использования не по назначению, кадровая служба в течение десяти рабочих дней со дня издания распоряжения о проведении служебного расследования проводит служебное расследование, по результатам которого дисциплинарная комиссия аппарата рассматривает вопрос о привлечении виновных лиц к дисциплинарной ответственности.

      17. При увольнении сотрудник сдает служебное удостоверение в кадровую службу, сданные сотрудниками при увольнении, либо порче служебные удостоверения подлежат уничтожению с составлением соответствующего акта об уничтожении в произвольной форме. На обходном листе при сдаче служебного удостоверения ставится роспись лица, ответственного за выдачу служебного удостоверения.

  Приложение
к решению Качирского
районного маслихата
от 27 февраля 2017 года № 5/12
  Форма

Журнал учета выдачи служебного удостоверения сотрудникам
государственного учреждения "Аппарат маслихата Качирского района"

Номер служебного удостоверения

Фамилия Имя Отчество (при наличии)

Занимаемая должность

Дата выдачи

Личная роспись о получении сотрудником

Отметка о замене и сдаче служебного удостоверения (назначение, изменение должности, истечение срока, увольнение, утеря)

Уничтожение служебного удостоверения (номер и дата акта)

Примечание



















      Примечание: Журнал учета выдачи служебного удостоверения прошнуровывается, пронумеровывается и заверяется подписью руководителя аппарата и печатью.