Атырау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 2 қазандағы № 310 "Шетелдік қызметкерге жұмысқа орналасуға және жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Атырау облысы әкімдігінің 2017 жылғы 4 шілдедегі № 173 қаулысы. Атырау облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 10 тамызда № 3939 болып тіркелді. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2019 жылғы 25 желтоқсандағы № 304 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 25.12.2019 № 304 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 3-тармағына және "Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 6 сәуірдегі Заңының 26-бабына сәйкес Атырау облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Атырау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 2 қазандағы № 310 "Шетелдік қызметкерге жұмысқа орналасуға және жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3334 болып тіркелген, 2015 жылы 24 қарашада "Атырау" газетінде жарияланған) келесі өзгерістер енгізілсін:

      1) қаулының тақырыбы келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "Жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін не корпоративішілік ауыстыру шеңберінде шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы";

      2) 1-тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "1. Осы қаулының қосымшасына сәйкес "Жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін не корпоративішілік ауыстыру шеңберінде шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.";

      3) қосымша осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда мазмұндалсын.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Атырау облысы әкімінің орынбасары Ә.И. Нәутиевке жүктелсін.

      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Н. Ноғаев

  Атырау облысы әкімдігінің 2017 жылғы "4" шілдедегі № 173 қаулысына қосымша
  Атырау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 2 қазандағы № 310 қаулысымен бекітілген

"Жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін не корпоративішілік ауыстыру шеңберінде шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін не корпоративішілік ауыстыру шеңберінде шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстық жергілікті атқарушы органы – "Атырау облысы Жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Көрсетілетін қызметті алушыдан (жұмыс берушіден) өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижеcін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) www.e.gov.kz, www.elicense.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:

      осы Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 279 "Әлеуметтік-еңбек саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11342 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген "Жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін не корпоративішілік ауыстыру шеңберінде шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін шетелдік жұмыс күшін тартуға берілген қайта ресімделген рұқсат және ұзартылған рұқсат (бұдан әрі – шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат) не осы стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәждемелі жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру нысаны – электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) басталуына Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш немесе көрсетілетін қызметті алушының (жұмыс берушінің) электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      рұқсатты беру кезінде:

      1-кезең:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері Стандарттың 9-тармағында белгіленген құжаттарды тіркеп, көрсетілетін қызметті алушыға (немесе оның сенімхат бойынша өкіліне) құжатты қабылдаған тұлғаның аты-жөні мен өтінішті тіркеу күні көрсетілген үзбелі талон береді және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы құжаттардың Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 27 маусымдағы № 559 "Жұмыс берушілерге шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және (немесе) ұзарту, сондай-ақ корпоративішілік ауыстыруды жүзеге асыру қағидалары мен шарттарын бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14170 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген "Жұмыс берушілерге шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және (немесе) ұзарту, сондай-ақ корпоративішілік ауыстыруды жүзеге асыру қағидалары мен шарттарына" (бұдан әрі – Ереже) талаптарына сәйкестігін тексереді, құжаттар сәйкес болған жағдайда Атырау облысының шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру жөніндегі комиссиясының (бұдан әрі – Комиссия) қарауына енгізеді – 6 (алты) жұмыс күні ішінде;

      Көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады және өтінішке қоса берілген құжаттарды қайтарады және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттардың қайтарылғаны туралы (Қағидаларға сәйкес берілмеген және (немесе) белгіленген нысан бойынша толтырылмаған құжаттарды көрсете отырып) жазбаша негіздеме береді – 3 (үш) жұмыс күні ішінде;

      4) Комиссия құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушіге рұқсат беру немесе бас тарту жөнінде ұсыным береді – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы Комиссия ұсынымдарына сәйкес шешім жобасын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды – 20 (жиырма) минут ішінде;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешімге қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды – 20 (жиырма)

      минуттан аспайды;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы шешім негізінде қабылданған шешім туралы хабарлама дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      8) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы хабарламаға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      9) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы хабарламаны тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға (немесе сенімхат бойынша оның өкіліне) хабарламаны жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      2-кезең:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы рұқсатты бергені үшін алымды енгізгенін растайтын құжаттардың көшірмелерін (хабарламаны алғаннан кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушымен ұсынылған) алғаннан кейін рұқсат жобасын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы рұқсатқа қол қойғаннан кейін оны көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды – 20 (жиырма) минут ішінде;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы көрсетілетін қызметті алушыға (немесе сенімхат бойынша оның өкіліне) рұқсатты береді – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      рұқсатты қайта ресімдеу кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері Стандарттың 9-тармағында белгіленген құжаттарды қабылдайды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарау үшін көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы құжаттардың Ереже талаптарына сәйкестігін тексереді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарау үшін ұсынады – 3 (үш) жұмыс күні ішінде;

      Көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады және өтінішке қоса берілген құжаттарды қайтарады және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттардың қайтарылғаны туралы (Қағидаларға сәйкес берілмеген және (немесе) белгіленген нысан бойынша толтырылмаған құжаттарды көрсете отырып) жазбаша негіздеме береді – 3 (үш) жұмыс күні ішінде;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және қайта ресімдеу туралы не қайта ресімдеуден бас тарту туралы шешім қабылдайды және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы көрсетілетін қызметті беруші басшысының шешімі негізінде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды – 20 (жиырма) минут ішінде;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды – 20 (жиырма) минут ішінде;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға (немесе сенімхат бойынша оның өкіліне) жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      рұқсатты ұзарту кезінде:

      1-кезең:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері Стандарттың 9-тармағында белгіленген құжаттарды қабылдайды және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы құжаттардың Ереже талаптарына сәйкестігін тексереді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға ұсынады – 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      Көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады және өтінішке қоса берілген құжаттарды қайтарады және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттардың қайтарылғаны туралы (Қағидаларға сәйкес берілмеген және (немесе) белгіленген нысан бойынша толтырылмаған құжаттарды көрсете отырып) жазбаша негіздеме береді – 3 (үш) жұмыс күні ішінде;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және рұқсатты ұзарту туралы не ұзартудан бас тарту туралы шешім қабылдайды – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы көрсетілетін қызметті беруші басшысының шешіміне сәйкес рұқсатты ұзарту не бас тарту туралы хабарламаны дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды – 20 (жиырма) минут ішінде;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы рұқсатты ұзарту немесе бас тарту туралы хабарламаға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы рұқсатты ұзарту туралы немесе бас тарту туралы хабарламаны тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға (немесе сенімхат бойынша оның өкіліне) жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      2-кезең:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы рұқсатты бергені үшін алымды енгізгенін растайтын құжаттардың көшірмелерін (хабарламаны алғаннан кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушымен ұсынылған) алғаннан кейін рұқсат жобасын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы рұқсатқа қол қойғаннан кейін оны көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды – 20 (жиырма) минут ішінде;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы көрсетілетін қызметті алушыға (немесе сенімхат бойынша оның өкіліне) рұқсатты береді – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      корпоративішілік ауыстыру шеңберінде:

      рұқсатты беру кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері Стандарттың 9-тармағында белгіленген құжаттарды қабылдайды және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      3) құжаттар сәйкес болған жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы құжаттарды Комиссия қарауына енгізеді – 4 (төрт) жұмыс күні ішінде;

      Көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады және өтінішке қоса берілген құжаттарды қайтарады және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттардың қайтарылғаны туралы (Қағидаларға сәйкес берілмеген және (немесе) белгіленген нысан бойынша толтырылмаған құжаттарды көрсете отырып) жазбаша негіздеме береді – 4 (төрт) жұмыс күні ішінде;

      4) Комиссия құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушіге рұқсат беру немесе бас тарту жөнінде ұсыным береді – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы Комиссия ұсынымдарына сәйкес шешім жобасын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды – 20 (жиырма) минут ішінде;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешімге қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды – 20 (жиырма)

      минуттан аспайды;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы шешім негізінде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      8) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      9) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға (немесе сенімхат бойынша оның өкіліне) жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      рұқсатты қайта рәсімдеу кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері Стандарттың 9-тармағында белгіленген құжаттарды қабылдайды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарау үшін көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы құжаттардың Ереже талаптарына сәйкестігін тексереді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарау үшін ұсынады – 3 (үш) жұмыс күні ішінде;

      Көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады және өтінішке қоса берілген құжаттарды қайтарады және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттардың қайтарылғаны туралы (Қағидаларға сәйкес берілмеген және (немесе) белгіленген нысан бойынша толтырылмаған құжаттарды көрсете отырып) жазбаша негіздеме береді – 3 (үш) жұмыс күні ішінде;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және қайта ресімдеу туралы не қайта ресімдеуден бас тарту туралы шешім қабылдайды және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы көрсетілетін қызметті беруші басшысының шешімі негізінде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды – 20 (жиырма) минут ішінде;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды – 20 (жиырма) минут ішінде;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға (немесе сенімхат бойынша оның өкіліне) жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      рұқсатты ұзарту кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері Стандарттың 9-тармағында белгіленген құжаттарды қабылдайды және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы құжаттардың Ереже талаптарына сәйкестігін тексереді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға ұсынады – 4 (төрт) жұмыс күні ішінде;

      Көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады және өтінішке қоса берілген құжаттарды қайтарады және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттардың қайтарылғаны туралы (Қағидаларға сәйкес берілмеген және (немесе) белгіленген нысан бойынша толтырылмаған құжаттарды көрсете отырып) жазбаша негіздеме береді – 3 (үш) жұмыс күні ішінде;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және рұқсатты ұзарту туралы не ұзартудан бас тарту туралы шешім қабылдайды – 20 (жиырма) минут ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы көрсетілетін қызметті беруші басшысының шешіміне сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды – 20 (жиырма) минут ішінде;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға (немесе сенімхат бойынша оның өкіліне) жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні ішінде.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) жұмылдырылған:

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы;

      Атырау облысына шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру жөніндегі комиссия (Комиссия).

      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында, "Жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін не корпоративішілік ауыстыру шеңберінде шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы 2-қосымшасында келтірілген.

4. Мемлекеттік қыземет көресту процесінде халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      8. Портал арқылы қадамдық әрекеттер мен шешімдер (мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы осы Регламенттің 3-қосымшасында келтірілген):

      1) көрсетілетін қызметті алушы порталға тiркелудi компьютердiң интернет-браузерiне бекітілген өзiнiң ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнiң көмегiмен (порталға тiркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшiн жүзеге асырылады) жүзеге асырады;

      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тiркеу куәлiгiн компьютердiң интернет - браузерiне бекiтуi, көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттiк көрсетілетін қызметтi алу үшiн порталға парольдi енгiзуі (авторландыру процесі);

      3) 1-шарт – порталда жеке сәйкестендіру нөмірі немесе бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН немесе БСН) және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;

      4) 2-процесс – порталда көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, Стандарттың 9-тармағында белгіленген қажетті құжаттарды бекітіп берумен көрсетілетін қызметті алушының сұрау салу нысанын толтыруы (деректерді енгізуі);

      6) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

      7) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнiң қолданылу мерзiмiн және қайтарып алынған (күшi жойылған) тiркеу куәлiктерiнiң тізімінде болмауын, сондай-ақ сұрау салуда және ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнде көрсетiлген ЖСН немесе БСН арасындағы сәйкестендiру деректерінің сәйкестігін тексеру;

      8) 5-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынған мемлекеттiк көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      9) 6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы арқылы сұрау

      салудың (енгізілген деректердің) толтырылған нысанын және мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған Стандарттың 9-тармағында белгіленген оған бекітіп берілген құжаттарды (электрондық түрде) куәландыру (қол қою);

      10) 7-процесс – "Е-лицензиялау" ақпараттық жүйе мемлекеттік деректер базасында (бұдан әрі - "Е-лицензиялау" АЖ МДБ) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) тiркеу және өңдеу;

      11) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушiнiң көрсетілетін қызметті алушының бiлiктiлiк талаптарына және рұқсат беру негiздерiне сәйкестiгiн тексеруi;

      12) 8-процесс – "Е-лицензиялау" АЖ МДБ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерiнде бұзушылықтардың болуымен байланысты сұрау салынған мемлекеттiк көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      13) 9-процесс – көрсетілетін қызметті алушының порталмен қалыптастырылған мемлекеттiк көрсетілетін қызмет нәтижесiн алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушiнiң уәкiлеттi тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдаланумен қалыптастырылады.

  "Жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін не корпоративішілік ауыстыру шеңберінде шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы

      рұқсатты беру кезінде:

     


      рұқсатты қайта ресімдеу кезінде:

     


      рұқсатты ұзарту кезінде:

     


      корпоративішілік ауыстыру шеңберінде:

      рұқсатты беру кезінде:

     


      рұқсатты қайта ресімдеу кезінде:

     


      рұқсатты ұзарту кезінде:

     


  "Жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін не корпоративішілік ауыстыру шеңберінде шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымша

"Жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін не корпоративішілік ауыстыру шеңберінде шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

      рұқсат беру кезінде:

     


      рұқсатты қайта ресімдеу кезінде:

     


      рұқсатты ұзарту кезінде:

     


      корпоративішілік ауыстыру шеңберінде:

      рұқсат беру кезінде:

     


      рұқсатты қайта ресімдеу кезінде:

     


      рұқсатты ұзарту кезінде:

     


     


  "Жұмыс берушілерге тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін не корпоративішілік ауыстыру шеңберінде шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 3-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы


Шартты белгілер:


О внесении изменений в постановление акимата Атырауской области от 2 октября 2015 года № 310 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача и продление разрешения иностранному работнику на трудоустройство и работодателям на привлечение иностранной рабочей силы для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы"

Постановление акимата Атырауской области от 4 июля 2017 года № 173. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 10 августа 2017 года № 3939. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 25 декабря 2019 года № 304 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 25.12.2019 № 304 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и статьей 26 Закона Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах" акимат Атырауской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Атырауской области от 2 октября 2015 года № 310 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача и продление разрешения иностранному работнику на трудоустройство и работодателям на привлечение иностранной рабочей силы для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 3334, опубликованное 25 ноября 2015 года в газете "Прикаспийская коммуна") следующие изменения:

      1) заголовок постановления изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы работодателям для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода";

      2) пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить регламент государственной услуги "Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы работодателям для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода" согласно приложению к настоящему постановлению";

      3) приложение изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Атырауской области Наутиева А.И.

      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области Н. Ногаев

  Приложение к постановлению акимата Атырауской области от "4" июля 2017 года № 173
  Утвержден постановлением акимата Атырауской области от 2 октября 2015 года № 310

Регламент государственной услуги "Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы работодателям для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы работодателям для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области – государственным учреждением "Управление координации занятости и социальных программ Атырауской области" (далее - услугодатель).

      Прием заявления от услугополучателя (работодателя) и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

      2. Форма оказываемой государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги:

      разрешение, переоформленное и продленное разрешение работодателям на привлечение иностранной рабочей силы для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Выдача и продление разрешения иностранному работнику на трудоустройство и работодателям на привлечение иностранной рабочей силы для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы", утвержденного приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 279 "Об утверждении стандартов государственных услуг в социально-трудовой сфере" (далее - Стандарт) (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11342) (далее – разрешение на привлечение иностранной рабочей силы), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная и (или) бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление по форме согласно приложению 2 к Стандарту либо запрос в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя (работодателя).

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность их выполнения:

      при выдаче разрешения:

      1 этап:

      1) работник канцелярии услугодателя регистрирует документы определенные в пункте 9 Стандарта, выдает услугополучателю (либо его представителю по доверенности) отрывной талон заявления с указанием даты регистрации, фамилии и инициалов лица, принявшего документы и предоставляет документы руководителю услугодателя – не более 20 (двадцати) минут;

      2) руководитель услугодателя направляет документы исполнителю услугодателя – не более 20 (двадцати) минут;

      3) исполнитель услугодателя рассматривает документы на соответствие требованиям "Правил и условий выдачи и (или) продления разрешений работодателям на привлечение иностранной рабочей силы, а также осуществления внутрикорпоративного перевода", утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 27 июня 2016 года № 559 "Об утверждении Правил и условий выдачи и (или) продления разрешений работодателям на привлечение иностранной рабочей силы, а также осуществления внутрикорпоративного перевода" (далее – Правила) (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 14170), в случае соответствия документов вносит документы на рассмотрение комиссии по выдаче разрешений на привлечение иностранной рабочей силы Атырауской области (далее – Kомиссия) – в течение 6 (шести) рабочих дней;

      исполнитель услугодателя в случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия отказывает в оказании государственной услуги и возвращает приложенные к заявлению документы с выдачей услугополучателю обоснований о возврате документов (с указанием не представленных и (или) не заполненных по установленной форме документов) – в течение 3 (трех) рабочих дней;

      4) Комиссия рассматривает документы и рекомендует услугодателю о выдаче разрешения либо об отказе – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      5) исполнитель услугодателя согласно рекомендации Комиссии подготавливает проект решения и направляет руководителю услугодателя для подписания – в течение 20 (двадцати) минут;

      6) руководитель услугодателя подписывает решение и направляет исполнителю услугодателя – не более 20 (двадцати) минут;

      7) исполнитель услугодателя на основании решения подготавливает уведомление о принятом решении и направляет руководителю услугодателя на подпись – не более 20 (двадцати) минут;

      8) руководитель услугодателя подписывает уведомление и направляет исполнителю услугодателя – не более 20 (двадцати) минут;

      9) исполнитель услугодателя регистрирует уведомление и направляет услугополучателю (либо его представителю по доверенности) – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      2 этап:

      1) исполнитель услугодателя после получения копии документов, подтверждающие внесение сбора за выдачу разрешения (представленных услугополучателем в течение 10 (десяти) рабочих дней после получения уведомления) подготавливает проект разрешения и направляет руководителю услугодателя для подписания – не более 20 (двадцати) минут;

      2) руководитель услугодателя после подписания разрешения передает его исполнителю услугодателя - в течение 20 (двадцати) минут;

      3) исполнитель услугодателя выдает разрешение услугополучателю (либо его представителю по доверенности) – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      при переоформлении разрешения:

      1) работник канцелярии услугодателя принимает документы, определенные в пункте 9 Стандарта и представляет документы руководителю услугодателя – не более 20 (двадцати) минут;

      2) руководитель услугодателя передает документы исполнителю услугодателя на рассмотрение – не более 20 (двадцати) минут;

      3) исполнитель услугодателя рассматривает документы на соответствие требованиям Правил и вносит на рассмотрение руководителю услугодателя – в течение 3 (трех) рабочих дней;

      исполнитель услугодателя в случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия отказывает в оказании государственной услуги и возвращает приложенные к заявлению документы с выдачей услугополучателю обоснований о возврате документов (с указанием не представленных и (или) не заполненных по установленной форме документов) – в течение 3 (трех) рабочих дней;

      4) руководитель услугодателя рассматривает документы и принимает решение о переоформлении либо об отказе в переоформлении и передает исполнителю услугодателя – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      5) исполнитель услугодателя на основании решения руководителя услугодателя подготавливает результат государственной услуги и предоставляет руководителю услугодателя для подписания – в течение 20 (двадцати) минут;

      6) руководитель услугодателя подписывает результат государственной услуги и направляет исполнителю услугодателя – в течение 20 (двадцати) минут;

      7) исполнитель услугодателя регистрирует результат государственной услуги и выдает услугополучателю (либо его представителю по доверенности) – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      при продлении разрешения:

      1 этап:

      1) работник канцелярии услугодателя принимает документы, определенные в пункте 9 Стандарта и предоставляет их руководителю услугодателя – не более 20 (двадцати) минут;

      2) руководитель услугодателя направляет документы исполнителю услугодателя – не более 20 (двадцати) минут;

      3) исполнитель услугодателя рассматривает документы на соответствие требованиям Правил и вносит на рассмотрение руководителю услугодателя – в течение 2 (двух) рабочих дней;

      исполнитель услугодателя в случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия отказывает в оказании государственной услуги и возвращает приложенные к заявлению документы с выдачей услугополучателю обоснований о возврате документов (с указанием не представленных и (или) не заполненных по установленной форме документов) – в течение 3 (трех) рабочих дней;

      4) руководитель услугодателя рассматривает документы и принимает решение о продлении либо об отказе в продлении и передает исполнителю услугодателя – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      5) исполнитель услугодателя согласно решению руководителя услугодателя подготавливает уведомление о принятом решении и направляет руководителю услугодателя – в течение 20 (двадцати) минут;

      6) руководитель услугодателя подписывает уведомление и направляет исполнителю услугодателя – не более 20 (двадцати) минут;

      7) исполнитель услугодателя регистрирует уведомление и выдает услугополучателю (либо его представителю по доверенности) – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      2 этап:

      1) исполнитель услугодателя после получения копии документов, подтверждающие внесение сбора за выдачу разрешения (представленных услугополучателем в течение 10 (десяти) рабочих дней после получения уведомления) подготавливает проект разрешения и направляет руководителю услугодателя для подписания – не более 20 (двадцати) минут;

      2) руководитель услугодателя после подписания разрешения передает его исполнителю услугодателя - в течение 20 минут;

      3) исполнитель услугодателя выдает разрешение услугополучателю (либо его представителю по доверенности) – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      в рамках внутрикорпоративного перевода:

      при выдаче разрешения:

      1) работник канцелярии услугодателя принимает документы, определенные в пункте 9 Стандарта и предоставляет их руководителю услугодателя – не более 20 (двадцати) минут;

      2) руководитель услугодателя направляет документы исполнителю услугодателя – не более 20 (двадцати) минут;

      3) исполнитель услугодателя в случае соответствия документов вносит документы на рассмотрение Комиссии – в течение 4 (четырех) рабочих дней;

      исполнитель услугодателя в случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия отказывает в оказании государственной услуги и возвращает приложенные к заявлению документы с выдачей услугополучателю обоснований о возврате документов (с указанием не представленных и (или) не заполненных по установленной форме документов) – в течение 4 (четырех) рабочих дней;

      4) Комиссия рассматривает документы и рекомендует услугодателю о выдаче разрешения либо об отказе – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      5) исполнитель услугодателя согласно рекомендации Комиссии подготавливает проект решения и направляет руководителю услугодателя для подписания – в течение 20 (двадцати) минут;

      6) руководитель услугодателя подписывает решение и направляет исполнителю услугодателя – не более 20 (двадцати) минут;

      7) исполнитель услугодателя на основании решения подготавливает результат государственной услуги и направляет руководителю услугодателя на подпись – не более 20 (двадцати) минут;

      8) руководитель услугодателя подписывает результат государственной услуги и направляет исполнителю услугодателя – не более 20 (двадцати) минут;

      9) исполнитель услугодателя регистрирует результат государственной услуги и выдает услугополучателю (либо его представителю по доверенности) – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      при переоформлении разрешения:

      1) работник канцелярии услугодателя принимает документы, определенные в пункте 9 Стандарта и представляет документы руководителю услугодателя – не более 20 (двадцати) минут;

      2) руководитель услугодателя передает документы исполнителю услугодателя на рассмотрение – не более 20 (двадцати) минут;

      3) исполнитель услугодателя рассматривает документы на соответствие требованиям Правил и вносит на рассмотрение руководителю услугодателя – в течение 3 (трех) рабочих дней;

      исполнитель услугодателя в случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия отказывает в оказании государственной услуги и возвращает приложенные к заявлению документы с выдачей услугополучателю обоснований о возврате документов (с указанием не представленных и (или) не заполненных по установленной форме документов) – в течение 3 (трех) рабочих дней;

      4) руководитель услугодателя рассматривает документы и принимает решение о переоформлении либо об отказе в переоформлении и передает исполнителю услугодателя – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      5) исполнитель услугодателя на основании решения руководителя услугодателя подготавливает результат государственной услуги и предоставляет руководителю услугодателя для подписания – в течение 20 (двадцати) минут;

      6) руководитель услугодателя подписывает результат государственной услуги и направляет исполнителю услугодателя – в течение 20 (двадцати) минут;

      7) исполнитель услугодателя регистрирует результат государственной услуги и выдает услугополучателю (либо его представителю по доверенности) – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      при продлении разрешения:

      1) работник канцелярии услугодателя принимает документы, определенные в пункте 9 Стандарта и представляет документы руководителю услугодателя – не более 20 (двадцати) минут;

      2) руководитель услугодателя передает документы исполнителю услугодателя на рассмотрение – не более 20 (двадцати) минут;

      3) исполнитель услугодателя рассматривает документы на соответствие требованиям Правил и вносит на рассмотрение руководителю услугодателя – в течение 3 (трех) рабочих дней;

      исполнитель услугодателя в случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия отказывает в оказании государственной услуги и возвращает приложенные к заявлению документы с выдачей услугополучателю обоснований о возврате документов (с указанием не представленных и (или) не заполненных по установленной форме документов) – в течение 3 (трех) рабочих дней;

      4) руководитель услугодателя рассматривает документы и принимает решение о продлении либо об отказе в продлении и передает исполнителю услугодателя – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      5) исполнитель услугодателя на основании решения руководителя услугодателя подготавливает результат государственной услуги и предоставляет руководителю услугодателя для подписания – в течение 20 (двадцати) минут;

      6) руководитель услугодателя подписывает результат государственной услуги и направляет исполнителю услугодателя – не более 20 (двадцати) минут;

      7) исполнитель услугодателя регистрирует результат государственной услуги и выдает услугополучателю (либо его представителю по доверенности) – в течение 1 (одного) рабочего дня.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):

      работник канцелярии услугодателя;

      руководитель услугодателя;

      исполнитель услугодателя;

      Комиссия по выдаче разрешений на привлечение иностранной рабочей силы Атырауской области (Комиссия).

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 1, справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода" в приложении 2 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Пошаговые действия и решения через портал (диаграмма функционального взаимодействия при оказании государственной услуги приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту):

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое прикреплено услугополучателем к интернет-браузеру компьютера (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      2) процесс 1 - прикрепление услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП в интернет-браузер компьютера, введение услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;

      3) условие 1 - проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через индивидуальный идентификационный номер или бизнес-идентификационный номер (далее – ИИН или БИН) и пароль;

      4) процесс 2 - формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 - выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, заполнение услугополучателем формы запроса (ввод данных) с прикреплением необходимых документов, определенных в пункте 9 Стандарта;

      6) процесс 4 - выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      7) условие 2 - проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН или БИН, указанных в запросе и в регистрационном свидетельстве ЭЦП;

      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      9) процесс 6 - удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы запроса (введенных данных) и прикрепленных к нему документов определенных в пункте 9 Стандарта, (в электронном виде) на оказание государственной услуги;

      10) процесс 7 - регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) и обработка запроса в информационной системе государственная база данных "Е-лицензирование" (далее – ИС ГБД "Е-лицензирование");

      11) условие 3 - проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи разрешения;

      12) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      13) процесс 9 - получение услугополучателем результата государственной услуги, сформированной порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

  Приложение 1 к Регламенту государственной услуги "Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы работодателям для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода"

Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      при выдаче разрешения:

     


      при переоформлении разрешения:

     


      при продлении разрешения:

     


      в рамках внутрикорпоративного перевода:

      при выдаче разрешения:

     


      при переоформлении разрешения:

     


      при продлении разрешения:

     


  Приложение 2 к Регламенту государственной услуги "Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы работодателям для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода"

      при выдаче разрешения:

     


      при переоформлении разрешения:

     


      при продлении разрешения:

     


      в рамках внутрикорпоративного перевода:

      при выдаче разрешения:

     


      при переоформлении разрешения:

     


      при продлении разрешения:

     


     


  Приложение 3 к Регламенту государственной услуги "Выдача и продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы работодателям для осуществления трудовой деятельности на территории соответствующей административно-территориальной единицы, либо в рамках внутрикорпоративного перевода"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через портал


Условные обозначения: