"Абай аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлік беру Қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы Абай аудандық мәслихатының 2017 жылғы 16 наурыздағы № 9/5-VI шешімі. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2017 жылы 17 сәуірде № 4964 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы Абай аудандық мәслихатының 2022 жылғы 23 маусымдағы № 24/9-VII шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы Абай аудандық мәслихатының 23.06.2022 № 24/9-VII шешімімен (қабылданған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңының 30-бабының 4 - тармағына сәйкес, Абай аудандық мәслихаты ШЕШТІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) осы шешімінің 1 қосымшасына сәйкес "Абай аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлік беру қағидалары;

      2) осы шешімінің 2 қосымшасына сәйкес "Абай аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәліктерінің сипаттамасы бекітілсін.

      3. Осы шешім оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы,
мәслихат хатшысы
Е. Лдибаев

  Абай аудандық мәслихатының
2017 жылғы 16 наурыздағы
№ 9/5-VІ шешіміне 1 қосымша

"Абай аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлік беру қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Абай аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлік беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Абай аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәліктерді беру тәртібін белгілейді.

      2. Мемлекеттік қызметшінің қызметтік куәлігі (бұдан әрі – қызметтік куәлік) мемлекеттік қызметшінің атқарып отырған лауазымын растайтын құжат болып табылады.

2. Қызметтік куәлікті беру тәртібі

      3. Қызметтік куәлік аудандық мәслихат аппаратының мемлекеттік қызметшілеріне – Абай аудандық мәслихат хатшысының қолы қойылып беріледі.

      4. Қызметтік куәліктер мемлекеттік қызметшілерге лауазымға тағайындалғанда, лауазымы ауысқанда, және де бұған дейін берілген куәліктің мерзімі өткен, жоғалған, бүлінген жағдайда үш жылға беріледі.

      Мемлекеттік қызметшілер алған қызметтік куәлік үшін осы Қағидаларға қосымша нысан бойынша "Абай аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлік беруді және қайтаруды есепке алу журналына (бұдан әрі – есепке алу журналы) қол қояды.

      5. Қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналы мемлекеттік органының кадр қызметінің сейфінде сақталады.

      6. Мемлекеттік қызметшілер жұмыстан босатылғанда, лауазымдарын ауыстыруға сәйкес өкім шыққан күннен кейінгі үш жұмыс күн ішінде қызметтік куәліктерін алған жерлеріне тапсырады.

      7. Қызметкерлер жұмыстан босатылған, лауазымын ауыстырған, жарамдылық мерзімі өткен, немесе бүлінген кезде тапсырған қызметтік куәліктері мемлекеттік мекемелердің кадр қызметтері қызметкерлерімен еркін нысандағы тиісті жою туралы акт жасала отырып, жылына бір рет жойылуға жатады.

      нысандағы тиісті жою туралы акт жасала отырып, жылына бір рет жойылуға жатады.

      Мемлекеттік қызметші жұмыстан босатылғанда кезде қызметтік куәлікті тапсырғаннан кейін кету парағына қызметтік куәлікті беру үшін жауапты адамның қолы қойылады.

      8. Қызметтік куәлікті жарамдылық мерзімі өткен, бұған дейін берілген куәлік бүлінген жағдайда ауыстыру кезінде (осы Қағиданың 4-тармағында көрсетілген), бұрын берілген қызметтік куәлікті мемлекеттік органның кадр қызметінің қызметтік куәлікті беруге жауапты қызметкері қайтарып алады.

      9. Қызметтік куәлік жоғалған жағдайда оның иесі дереу мемлекеттік органның кадр қызметіне жазбаша (еркін) нысанда хабардар етеді және жоғалтылған қызметтік куәліктің жарамсыз екендігі туралы тиісті аумақта таратылатын бұқаралық ақпарат құралдарында хабарландыру береді.

      10. Қызметтік куәлікті жоғалтудың, оны ықылассыз сақтаудың, және де басқа адамдарға берудің немесе қызметтік куәлікті мақсатына сай пайдаланбаудың салдарынан бүлдірудің әрбір фактісі бойынша мемлекеттік органның кадр қызметі белгіленген тәртіпте кінәлі адамдарды тәртіптік жауапкершілікке тарту мәселесін қарастырады.

      11. Мемлекеттік органның кадр қызметінің қызметтері жыл сайын, 1 қаңтардағы жағдай бойынша, қызметтік куәліктердің есептік деректерге сәйкестігіне салыстырып тексеру жүргізеді.

      12. Қызметтік куәліктерін толтыру, ресімдеу, есепке алу, беру, сақтау және жою тәртібін жалпы бақылауды мемлекеттік органның кадр қызметі жүзеге асырады.

  "Абай аудандық мәслихатының
аппараты" мемлекеттік
мекемесінің мемлекеттік
қызметшілеріне қызметтік
куәлік беру қағидаларына
қосымша

Үлгі

Мемлекеттік қызметшілерге қызметтік куәлік беруді және қайтаруды есепке алу журналы

Қызметтік куәліктің нөмірі

Тегі, Аты, Жөні (бар болған жағдайда)

Атқаратын лауазымы

Берілген күні

Жарамдылық мерзімі

Алғаны жөнінде жеке қолы

Қызметтік куәлікті ауыстыруы және тапсырғаны, (тағайындалуы, лауазымының өзгеруі, мерзімінің өтуі, жұмыстан босатылуы жоғалуы туралы белгі)

Қызметтік куәлікті жою (актінің нөмірі мен күні)

Ескертпе











      Ескертпе: мемлекеттік қызметшілерге қызметтік куәлік беру және қайтаруды есепке алу журналы тігіліп, нөмірленіп және мемлекеттік органның персоналды басқару қызметінің мөрімен расталады.

  Абай аудандық мәслихатының
2017 жылғы 16 наурыздағы
№ 9/5-VІ шешіміне 2 қосымша

"Абай аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы

      1. Куәлік мұқабасының көлемі 20 см х 6,5 см (ашып көрсетілген түрінде), көк түсті экобылғарыдан немесе жоғары сапалы жасанды былғарыдан жасалған.

      2. Куәліктің сыртқы бетінің ортасында (бүктелген түрінде) алтын түсті Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі орналасқан, одан төмен осы "Абай аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәлігінің сипаттамасына (бұдан әрі - қызметтік куәлік сипаттамасы) 1-қосымшаға сәйкес үлгіде "КУӘЛІК" "УДОСТОВЕРЕНИЕ" деген типографиялық қаріппен жазба жазылады.

      3. Куәліктің оң және сол ішкі жағында: ақ түсті фонда шеңберде орналасқан күн мен қалықтаған қыранның жасырын формасын қолдана отырып көгілдір түсті қорғаныштық тангир бейнеленген. Жоғарғы бөлігінде тиісті мемлекеттік органның атаулары (мемлекеттік және орыс тілдерінде), одан төмен мәтіннен қызыл түсті үзік жолақпен бөлектелген "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ", "РЕСПУБЛИКА КАЗАХСТАН" деген жазулар орналастырылған, төменгі жағында осы қызметтік куәлік сипаттамасына 2-қосымшаға сәйкес үлгіде куәліктің нөмірі, мемлекеттік қызметшінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) атқаратын лауазымы көрсетіледі.

      4. Сол жағында: көлемі 3 см х 4 см фотосурет (қарсы алдынан түсірілген, түрлі-түсті), тиісті мемлекеттік орган басшысының қолымен және елтаңбалы мөрімен расталған осы қызметтік куәлік сипаттамасының 3-тармағына сәйкес мемлекеттік тілдегі мәтін.

      5. Оң жағында: көгілдір түсті фонда көлемі 3 см х 4 см Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі және осы қызметтік куәлік сипаттамасының 3-тармағына сәйкес орыс тіліндегі мәтін. Төменгі жағында мемлекеттік және орыс тілдерінде куәліктің жарамдылық мерзімі көрсетіледі.

  "Абай аудандық мәслихатының
аппараты" мемлекеттік
мекемесінің қызметшілерінің
қызметтік куәлігінің
сипаттамасына
1 қосымша

Куәлік мұқабасы


  "Абай аудандық мәслихатының
аппараты" мемлекеттік
мекемесінің қызметшілерінің
қызметтік куәлігінің
сипаттамасына
2 қосымша

Куәліктің ішкі бөлігі



Об утверждении Правил выдачи и описания служебного удостоверения государственных служащих государственного учреждения "Аппарат Абайского районного маслихата"

Решение Абайского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 16 марта 2017 года № 9/5-VI. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 17 апреля 2017 года № 4964. Утратило силу - решением Абайского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 23 июня 2022 года № 24/9-VII

      Сноска. Утратило силу решением маслихата Абайского района Восточно-Казахстанской области от 23.06.2022 № 24/9-VII (вводится в действие со дня принятия).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан", Абайский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить:

      1) правила выдачи служебного удостоверения государственным служащим государственного учреждения "Аппарат Абайского районного маслихата" согласно приложению 1 к настоящему решению.

      2) описание служебного удостоверения государственных служащих государственного учреждения "Аппарат Абайского районного маслихата" согласно приложению 2 к настоящему решению.

      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии, секретарь маслихата Е. Лдибаев

  Приложение 1
к решению Абайского
районного маслихата
от 16 марта 2017 года
№ 9/5-VІ

Правила выдачи служебного удостоверения государственным служащим государственного учреждения "Аппарат Абайского районного маслихата"

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения государственным служащим государственного учреждения "Аппарат Абайкого районного маслихата" (далее – Правила) определяют порядок выдачи служебного удостоверения государственным служащим государственного учреждения "Аппарат Абайского районного маслихата".

      2. Служебное удостоверение государственного служащего (далее – служебное удостоверение) является официальным документом, подтверждающим занимаемую государственным служащим должность.

2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      3. Служебные удостоверения выдаются за подписью секретаря Абайского районного маслихата – государственным служащим аппарата районного маслихата.

      4. Служебные удостоверения выдаются государственным служащим на три года при назначении на должность, изменении должности, по истечении срока, утере, а также порчи ранее выданного удостоверения.

      За полученное служебное удостоверение государственные служащие расписываются в журнале учета выдачи и возврата служебного удостоверения государственных служащих государственного учреждения "Аппарат Абайского районного маслихата" (далее – журнал учета) по форме согласно приложению к настоящим Правилам.

      5. Журнал учета и выдачи служебного удостоверения хранятся в сейфе кадровой службы государственного органа.

      6. При увольнении, изменении должности, государственные служащие в течение трех рабочих дней со дня вынесения соответствующего распоряжения сдают служебные удостоверения по месту его получения.

      7. Служебные удостоверения, сданные сотрудниками при увольнении, изменении должности, по истечении срока действия, либо порче, один раз в год подлежат уничтожению сотрудниками кадровой службы с составлением соответствующего акта об уничтожении в произвольной форме.

      При увольнении государственного служащего на обходном листе после сдачи служебного удостоверения ставится подпись лица, ответственного за выдачу служебного удостоверения.

      8. При замене служебного удостоверения по истечении срока действия, в случае порчи ранее выданного удостоверения (предусмотренного пунктом 4 настоящих Правил), ранее выданное служебное удостоверение изымается сотрудником кадровой службы, ответственным за выдачу служебного удостоверения.

      9. В случае утраты служебного удостоверения, его владелец незамедлительно извещает в письменной (произвольной) форме кадровую службу и подает объявление в средства массовой информации, распространяемые на соответствующей территории о недействительности утерянного служебного удостоверения.

      10. По каждому факту утраты, порчи служебного удостоверения, произошедшего в результате недобросовестного его хранения, а также передачи его другим лицам или использования служебного удостоверения не по назначению, кадровая служба в установленном порядке рассматривает вопрос привлечения виновных лиц к дисциплинарной ответственности.

      11. Ежегодно, по состоянию на 1 января текущего года, кадровой службой проводится сверка соответствия служебных удостоверений их учетным данным.

      12. Общий контроль за порядком заполнения, оформления, учета, выдачи, хранения и уничтожения служебных удостоверений осуществляет кадровая служба.

  Приложение к правилам
выдачи служебного
удостоверения
государственного учреждения
"Аппарат Абайского районного
маслихата"

Форма

Журнал учета выдачи и возврата служебного удостоверения государственным служащим

  №

№ служебного удостоверения

Фамилия, имя, отчество (при наличии)

Занимаемая должность

Дата выдачи

Срок действия

Личная роспись о получении

Отметка о замене и сдачи служебного удостоверения (назначение, изменение должности, истечение срока, увольнение, утеря)

Уничтожение служебного удостоверения (номер и дата акта)

Примечание











      Примечание: Журнал учета выдачи и возврата служебного удостоверения государственным служащим прошнуровывается, пронумеровывается и заверяется печатью государственного органа.

  Приложение 2
к решению Абайского
районного маслихата
от 16 марта 2017 года
№ 9/5-VІ

Описание служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Абайского районного маслихата"

      1. Обложка служебного удостоверения состоит из экокожи или кожзаменителя высокого качества синего цвета, размером 20 см х 6,5 см (в развернутом состоянии).

      2. На лицевой стороне удостоверения (в свернутом состоянии) по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнена надпись "КУӘЛІК" "УДОСТОВЕРЕНИЕ" по образцу, согласно приложению 1 к настоящему описанию служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Абайского районного маслихата" (далее – описание служебного удостоверения).

      3. Левая и правая внутренняя часть удостоверения: на белом фоне изображен защитный тангир голубого цвета с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге. В верхней части размещено наименование соответствующего государственного органа (на государственном и русском языках), под ними, отделяющиеся от текста красной отбивочной полосой, надписи "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ", ниже указывается номер удостоверения, фамилия, имя, отчество (при наличии), занимаемая должность государственного служащего по образцу, согласно приложению 2 к настоящему описанию служебного удостоверения.

      4. На левой стороне: фотография (анфас, цветная) размером 3 см х 4 см, текст на государственном языке в соответствии с пунктом 3 настоящего описания служебного удостоверения, заверенный подписью секретаря районного маслихата и гербовой печатью соответствующего государственного органа.

      5. На правой стороне: изображение Государственного Герба Республики Казахстан на голубом фоне размером 3 см х 4 сми текст на русском языке в соответствии с пунктом 3 настоящего описания служебного удостоверения. Ниже указывается срок действия удостоверения на государственном и русском языках.

  Приложение 1
к описанию служебного
удостоверения государственного
учреждения "Аппарат
Абайского районного
маслихата"

Обложка удостоверения


  Приложение 2
к описанию служебного
удостоверения государственного
учреждения "Аппарат
Абайского районного
маслихата"

Внутренняя часть удостоверения