"Республикалық, облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің атқарылуы туралы жылдық шоғырландырылған қаржылық есептілікте бюджет түсімдерін көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2017 жылғы 26 мамырдағы № 340 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2019 жылғы 18 қаңтардағы № 34 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 22 қаңтарда № 18221 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Республикалық, облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің атқарылуы туралы жылдық шоғырландырылған қаржылық есептілікте бюджет түсімдерін көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2017 жылғы 26 мамырдағы № 340 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiнде № 15266 болып тіркелген, Нормативтік құқықтық актілердің эталондық бақылау банкінде 2017 жылғы 3 шілдеде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Республикалық, облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің атқарылуы туралы жылдық шоғырландырылған қаржылық есептілікте бюджет түсімдерін көрсету қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бухгалтерлік есеп, аудит және бағалау әдіснамасы департаменті (А.Т. Бектұрова) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелуін;

      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шараларды орындау туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық мемлекеттік тiркелген күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануы тиіс.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
Ә. Смайылов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

      Статистика комитетінің төрағасы

      ________________Н.Айдапкелов

      2018 жылғы "___" _____________

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2019 жылғы 18 қантардағы
№ 34 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2017 жылғы 26 мамырдағы
№ 340 бұйрығымен
бекітілген

Республикалық, облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің атқарылуы туралы жылдық шоғырландырылған қаржылық есептілікте бюджет түсімдерін көрсету қағидалары 1-бөлім. Жалпы ережелер

      1. Осы Республикалық, облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің атқарылуы туралы жылдық шоғырландырылған қаржылық есептілікте бюджет түсімдерін көрсету қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 120-1-бабы 2-тармағына және 120-2-бабы 2-тармағына сәйкес әзірленді.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) айырбасталатын операциялар – бұл операцияларды жүзеге асыру кезінде мемлекеттік мекеме алынатын активтерге немесе қызметтерге, өз міндеттемелерін өтеуге айырбасқа шамамен құнға тең басқа баламаны тапсырады (негізінен ақшалай қаражат, тауарлар көрсетілетін қызметтер немесе пайдалануға басқа активтерді ұсыну түрінде);

      2) айырбасталмайтын операциялар – айырбастаулы болып табылмайтын операциялар. Айырбасталмайтын операцияны жүзеге асыру кезінде мемлекеттік мекеме не шамамен құнына тең айырбасқа тікелей тапсырусыз басқа субъектіден құн алады не шамамен құнына тең айырбасқа тікелей алусыз басқа тарапқа құнды тапсырады;

      3) жергілікті бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган – жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын, бюджетті атқару, жергілікті бюджеттің атқарылуы бойынша бухгалтерлік есепке алуды, бюджеттік есепке алу мен бюджеттік есептілікті жүргізу саласындағы функцияларды жүзеге асыратын атқарушы орган;

      4) кірістер – капиталда қатысатын тұлғалардың жарналарына байланысты арттырудан ерекшеленетін таза активтердің/капиталдың өсуіне әкеп соқтыратын активтердің ағымы немесе өсуі немесе міндеттемелердің азаюы нысанында есеп кезеңі ішінде экономикалық пайдалардың немесе сервистік әлеуеттің өсуі;

      5) міндеттеме – өткен оқиғалардан туындайтын мемлекеттік мекеменің бар міндеттемесі, оны реттеу экономикалық пайданы немесе сервистік әлеуетті қамтитын ресурстың шығып қалуына әкеп соқтырады;

      6) республикалық бюджеттi атқару саласындағы уәкiлеттi орган – бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның республикалық бюджетті атқару және жергiлiктi бюджеттердiң, Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының атқарылуына қызмет көрсету саласындағы іске асыру және бақылау функцияларын орталық атқарушы органның құзыретi шегiнде жүзеге асыратын ведомствосы;

      7) мемлекеттік кірістерді жинау жөніндегі уәкілетті орган – орталық уәкілетті органның салықтардың, кедендік төлемдер мен бюджетке түсетін басқа да міндетті төлемдердің түсуін қамтамасыз ететін ведомствосы;

      8) салық оқиғасы – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес салық салуға жататын оқиға.

      3. Республикалық бюджетті атқару саласындағы уәкілетті орган және бюджетті атқару жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар тиісті қаржы жылы үшін бухгалтерлік теңгерімнен, қаржылық қызмет нәтижелері туралы есептен, таза активтердің/капиталдың өзгерістері туралы есептен, түсіндірме жазбадан тұратын тиісті бюджеттің атқарылуы туралы жылдық шоғырландырылған қаржылық есептілікті жасайды.

2-бөлім. Шоғырландырылған қаржылық есептілікте түсімдердің көрсетілуін ұйымдастыру тәртібі

      4. Республикалық бюджеттi атқару саласындағы уәкiлеттi орган және бюджетті атқару жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкес шоғырландырылған қаржылық есептілікте тиісті бюджетке түсетін түсімдер сомасын көрсетеді.

      5. Шоғырландырылған қаржылық есептілікте бюджет түсімдерін көрсету үшін Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 15 маусымдағы № 281 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6314 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік мекемелердің бухгалтерлік есепке алу шоттарының жоспары қолданылады.

      6. Бюджет түсімдері бойынша операциялар бухгалтерлік есепте Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 3 тамыздағы № 393 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6443 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есепке алуды жүргізу қағидаларында (бұдан әрі – Бухгалтерлік есепке алу қағидалары) айқындалған тәртіппен көрсетіледі.

      7. Бюджетке түсетін түсімдер операцияларын есепке алу тиісті мемориалдық ордерларда жүргізіледі және Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің міндетін атқарушының 2011 жылғы 2 тамыздағы № 390 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7126 болып тіркелген) Мемлекеттік мекемелер үшін бухгалтерлік құжаттама нысандары альбомының "Бас журнал" кітабында жүйелендіріледі.

      8. Тиісті бюджеттердің атқарылуы туралы шоғырландырылған қаржылық есептілік Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2016 жылғы 6 желтоқсандағы № 640 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14624 болып тіркелген) бекітілген Бюджеттік бағдарламалар әкiмшiлерi мен бюджеттi атқару жөнiндегi жергілікті уәкiлеттi органдардың шоғырландырылған қаржылық есептілікті жасау қағидаларының талаптарына сәйкес қалыптастырылады.

      9. Мемлекеттік кірістерді жинау жөніндегі уәкілетті орган және оның аумақтық бөлімшелері осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес қалыптастыратын мемлекеттік кірістер органдарында олар бойынша есепке алу жүргізілетін Салық және бюджетке төленетін төлемдердің қорытынды операциялары бойынша жиынтық есеп бюджетке есептелген салықтық түсімдерді көрсету үшін бастапқы құжат болып табылады.

      "е-Қаржымині" интеграцияланған автоматтандырылған ақпараттық жүйесінен (бұдан әрі – ИААЖ) алынған түсімдер бойынша есептердің нысандары есептелген түсімдердің өзге санаттарын көрсету үшін бастапқы құжаттар болып табылады.

      10. Жиынтық есеп есепті қаржы жылынан кейінгі жылдың 1 қаңтарындағы жағдай бойынша қалыптастырылады.

3-бөлім. Бюджетке түсімдер есепке алу тәртібі

      11. Есептеу әдісі бойынша көрсетілетін бюджетке түсімдер салықтық және салықтық емес түсімдерді, негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдерді, трансферттердің түсімдерін, бюджеттік кредиттерді өтеу сомасын, мемлекеттің қаржы активтерін сатудан түсетін түсімдерді, бюджеттік кредиттер мен қарыздардың түсімдерін қамтиды.

      12. Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер Қазақстан Республикасы салық заңнамасының талаптарына сәйкес операциялардың немесе оқиғалардың туындауы нәтижесінде есепте көрсетіледі.

      13. "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексінде (Салық кодексі) белгіленген салықтар және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер, Еуразиялық экономикалық одақтың және (немесе) Қазақстан Республикасының кеден заңнамасына сәйкес белгіленген кедендік баждар, кедендік алымдар, сондай-ақ Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа сәйкес белгіленген арнайы, демпингке қарсы, өтемақы баждары салықтық түсімдер болып табылады.

      14. Тиісті бюджетке түсетін салықтық түсімдер есептеу әдісі бойынша танылады және айырбас емес операциялардан түсетін кірістер ретінде көрсетіледі.

      15. Бюджетке түсетін салықтық түсімдер нәтижесінде туындайтын ресурстар субъекті өткен (салық) оқиға нәтижесінде ресурстарға бақылауды алған және осы ресурстардан болашақта экономикалық пайда немесе сервистік әлеуетті алуды күткен кезде активті айқындауды қанағаттандырады. Салықтық түсімдерден алынған ресурстар егер ресурстар ағыны және олардың әділ құны сенімді өлшенуі мүмкін деп күту ықтимал болса, активті тану өлшемшартына сәйкес келеді.

      16. Корпоративтік табыс салығы (бұдан әрі – КТС) бойынша ресурсты бақылау салық оқиғасы болған есепті кезеңде басталады.

      17. Қосылған құн салығы (бұдан әрі – ҚҚС) бойынша – ресурсты бақылау ҚҚС бойынша салық салынатын қызметті жүзеге асыруды - есепті кезеңде ҚҚС есепке ала отырып, тауарларды немесе көрсетілетін қызметті сатуды білдіретін салық оқиғасы туындаған кезде басталады.

      18. Салықтар бойынша аванстық түсімдер мәні жағынан басқа аванстық түсімдерден ерекшеленбейді.

      Міндеттеме салық оқиғасы басталғанға дейін танылады. Салық оқиғасының басталуымен міндеттеме жойылады және кіріс танылады.

      19. Айырбас емес операциядан түсетін кіріспен байланысты туындайтын, міндеттеменің айқындамасына жауап беретін қолда бар міндеттеме:

      міндеттемені орындау үшін экономикалық пайда мен сервистік әлеуетті қамтитын ресурстар ағынын талап ету ықтималдығы болған;

      міндеттеме сомасы сенімді түрде бағалануы мүмкін болған кезде міндеттеме деп танылады.

      20. Мемлекеттік кірістерді жинау жөніндегі уәкілетті орган:

      бюджетке салықтардың түсу сәті бойынша; немесе

      салық салынатын кіріс алу немесе өзге салық салу объектісі туындау сәті бойынша (мысалы, салық төлеушінің салықтар бойынша декларация ұсыну сәті бойынша) айырбас емес перациялардан алынатын кірістерді тану үшін салық оқиғасының басталу кезін айқындайды.

      21. Негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдерге жатпайтын, "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексінде (Салық кодексі), Еуразиялық экономикалық одақтың және (немесе) Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында көзделгеннен басқа, Бюджет кодексте және Қазақстан Республикасының басқа да заңнамалық актілерінде белгіленген бюджетке төленетін міндетті, қайтарымсыз төлемдер, байланысты гранттар, сондай-ақ трансферттерден басқа, бюджетке өтеусіз негізде берілетін ақша салықтық емес түсімдер болып табылады.

      22. Айыппұлдар мен өсімпұлдардан басқа салықтық емес түсімдер бухгалтерлік есепте Бухалтерлік есеп қағидаларында көзделген тәртіппен тиісті ақпарат негізінде көрсетіледі.

      23. Бюджетке басқа да міндетті төлемдер бойынша кіріс (мемлекеттік баж, алымдар және төлемақылар) уәкілетті мемлекеттік органдар Қазақстан Республикасының салық заңнамасында көзделген тиісті декларацияларды, мәліметтерді немесе есептерді ұсынған сәтте басталады.

      24. Салықтық емес түсімдер (айыппұлдар мен өсімпұлдар) бюджетке ақшалай қаражат түскен сәтте кіріс деп танылады.

      Айыппұлдар мен өсімпұлдар алуға жататын сома активті айқындауды қанағаттандырған және активті тану өлшемшарттарын қанағаттандырған жағдайда кіріс ретінде танылады.

      25. Бюджетке:

      1) мемлекеттік мекемелерге бекітілген мемлекеттік мүлікті сатудан;

      2) мемлекеттік материалдық резервтен тауарлар сатудан;

      3) мемлекет меншігіндегі жер учаскелерін жеке меншікке сатудан немесе оларды тұрақты немесе уақытша жер пайдалануға беруден не Қазақстан Республикасының заңдарында немесе халықаралық шарттарда көзделген тәртіппен өзге де тәсілмен өткізуден;

      4) мемлекетке тиесілі материалдық емес активтерді сатудан түсетін ақша негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдер болып табылады.

      26. Негізгі капиталды және мемлекеттің қаржы активтерін сатудан түсетін түсімдерді көрсету үшін мемлекеттік материалдық резервтен тауарларды сатудан түсетін түсімдерді қоспағанда, 6320 "Ұзақ мерзімді активтердің шығуынан алынатын кірістер" шоты қолданылады.

      Мемлекеттік материалдық резервтен тауарларды өткізуден түсетін түсімдерді көрсету үшін 6110 "Тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді өткізуден түсетін кірістер" шоты қолданылады.

      27. Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан берілетін трансферттердің және төмен тұрған бюджеттерден берілетін трансферттердің түсімдері республикалық бюджетке трансферттердің түсімдері болып табылады.

      Республикалық бюджеттен және төмен тұрған жергілікті бюджеттерден берілетін жергілікті бюджеттерге трансферттердің түсімдері болып табылады.

      Трансферттер бойынша түсімдер тиісті бюджеттердің ҚБШ есептеу сәтінде танылады және 6085 "Бюджетке трансферттер түсімі" қосалқы шотында ескеріледі.

      28. Республикалық бюджетке түсетін салықтық және салықтық емес түсімдерді көрсету үшін 1046 "Республикалық бюджеттің ҚБШ", жергілікті бюджеттерге 1047 "Жергілікті бюджеттер ҚБШ" қосалқы шоттары қолданылады.

      1046 "Республикалық бюджет ҚБШ", 1047 "Жергілікті бюджеттердің ҚБШ" қосалқы шоттарында бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) іске асыру мақсатында шығыстарды одан әрі жүргізу үшін бірыңғай қазыналық шотынан түсімдерді есептеу ескеріледі және оны орындау барысында бюджет жағдайының сипаттамасын қамтамасыз етеді.

      29. 6060 "Гранттар бойынша кірістер" қосалқы шоты қолданылатын гранттардың түсімдерінен түсетін кірістерді қоспағанда, тиісті бюджетке салықтық және салықтық емес түсімдерден түсетін кірістерді тану үшін 6081 "Бюджетке салықтық түсімдерден түсетін кірістер", 6082 "Бюджетке салықтық емес түсімдерден түсетін кірістер" қосалқы шоттары қолданылады.

      30. Дебиторлық берешекті есепке алу үшін 1291 "Салықтық және салықтық емес түсімдер бойынша бюджетте есеп айырысу бойынша қысқа мерзімді дебиторлық берешек" шоты, кредиторлық берешекті есепке алу үшін 3280 "Бюджетке салықтық және салықтық емес түсімдер бойынша қысқа мерзімді кредиторлық берешек" шоты қолданылады.

      31. Төлем жүргізушімен есеп айырысу кезінде салықтық және салықтық емес түсімдер бойынша бұрын есептелген түсімдер бойынша түзету кезінде 7260 "Бюджетке түсімдерді азайту бойынша шығыстар" шоты қолданылады.

  Республикалық, облыстық
бюджеттің, республикалық маңызы
бар қалалар, астана бюджеттерінің
атқарылуы туралы жылдық
шоғырландырылған қаржылық
есептілікте бюджет түсімдерін
көрсету қағидаларына
қосымша

Әкімшілік деректерді жинауға арналған нысан Мемлекеттік кірістер органдарында есебі жүргізілетін салықтар мен бюджетке төленетін төлемдердің қорытынды операциялары бойынша жиынтық есеп* есепті кезең __жыл "__" _________

      Индексі: 1-СО

      Мерзімділігі: жылдық.

      Ұсынатындар: Мемлекеттік кірістерді жинау жөніндегі уәкілетті орган және оның аумақтық бөлімшілері.

      Қайда ұсынылады: Республикалық бюджетті атқару саласындағы уәкілетті органға,

      бюджетті атқару жөніндегі жергілікті уәкілетті органдарға.

      Ұсыну мерзімі – есепті жылдан кейінгі жылдың 15 қаңтарына дейін

      Бюджет түрі _______________________

      Өлшем бірлігі: теңге

Түсімдердің бюджет сыныптамасы коды

Бюджет сыныптамасы кодының атауы

Төлем түрі

Жыл басындағы сальдо

Есептелген салықтар (төлемдер)

Азайтылған салықтар (төлемдер)

Түскен салықтар (төлемдер)

Қайтарылған (есепке жатқызылған) салықтар (төлемдер)

Салық міндеттемесінің өзгерген орындалу мерзімі бойынша салық (төлем) сомасы салықтар (төлемдер) бойынша берешек

Жыл сонындағы сальдо

салықтар (төлемдер) бойынша берешек

салықтар (төлемдер) бойынша артық төлем

салықтар (төлемдер) бойынша берешек

салықтар (төлемдер) бойынша артық төлем

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12


Жиыны











І бөлім. Жеке шоттар жүргізілетін салықтық түсімдер бойынша операциялар



салық












өсімпұл












айыппұл












анықталмаған түсімдер

х

х

х

х



х

х



Жиыны











II бөлім. Жеке шоттар жүргізілетін салықтық түсімдер бойынша операциялар



салық












өсімпұл

х

х

х

х



х

х




айыппұл

х

х

х

х



х

х




анықталмаған түсімдер

х

х

х

х



х

х



Жиыны











      * Есеп кедендік төлемдер мен салықтар сомасы ескеріле отырып ұсынылды

      Басшы __________ _______________________________ (қолы) (қолды таратып жазу)

      Орындаушы ___________ __________________________ (қолы) (қолды таратып жазу)

 
  Әкімшілік деректерді жинауға
  арналған нысанға қосымша

Әкімшілік деректерді жинауға арналған нысанды толтыру бойынша түсіндірме Мемлекеттік кірістер органдарында есебі жүргізілетін салықтар мен бюджетке төленетін төлемдердің қорытынды операциялары бойынша жиынтық есеп 1-бөлім. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік кірістер органдарында есебі жүргізілетін салықтар мен бюджетке төленетін төлемдердің қорытынды операциялары бойынша жиынтық есеп" (бұдан әрі – Жиынтық есеп) әкімшілік деректерді жинауға арналған нысан Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 27 ақпандағы № 306 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16601 болып тіркелген) бекітілген Жеке шоттарын жүргізу қағидаларының 2-тармағына сәйкес әзірленген.

      2. Жиынтық есепті мемлекеттік кірістерді жинау жөніндегі уәкілетті орган мен оның аумақтық бөлімшесі есепті қаржы жылынан кейінгі жылдың 15 қаңтарына дейін қалыптастырады және республикалық бюджетті атқару саласындағы уәкілетті органға және жергілікті бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдарға ұсынылады.

      3. Жиынтық есеп төолемдер журналы мен салық төлеушілердің жеке шоттарының деректері негізінде теңгеде толтырылады.

      4. Жиынтық есепке мемлекеттік кірістерді жинау жөніндегі уәкілетті орган мен оның аумақтық бөлімшелерінің орындаушысы мен басшылары немесе олардың міндеттерін атқарушы тұлғалар қол қояды.

2- бөлім. Жиынтық есепті толтыру бойынша түсіндірме

      5. Жиынтық есептің І бөлімінде салық төлеушілердің жеке шоттар жүргізілетін салықтық түсімдері бойынша операциялар көрсетіледі.

      6. Жиынтық есептің ІІ бөлімінде салық төлеушілердің жеке шоттар жүргізілмейтін салықтық түсімдері бойынша операциялар көрсетіледі.

      7. Жиынтық есептің 1-бағанында Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 18 қыркүйектегі № 403 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9756 болып тіркелген) бекітілген Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасына сәйкес түсімдердің бюджеттік сыныптамасының коды (бұдан әрі – БСК) көрсетіледі.

      8. Жиынтық есептің 2-бағанында БСК атауы көрсетіледі.

      9. Жиынтық есептің 3-бағанында төлем (анықталмаған салық, өсімпұл, айыппұл) түрі көрсетіледі.

      10. Жиынтық есептің 4-бағанында есепті жылдың басындағы бюджетке салықтар (төлемдер) бойынша берешек сомасы көрсетіледі.

      11. Жиынтық есептің 5-бағанында есепті жылдың басындағы бюджетке салықтар (төлемдер) бойынша артық төлем сомасы көрсетіледі.

      12. Жиынтық есептің 6-бағанында "қоса есептелгендер" операцияларын қоса алғанда, бюджетке есептелген салық (төлем) сомасы көрсетіледі.

      13. Жиынтық есептің 7-бағанында бюджетке салықтар (төлемдер) азаю сомасы көрсетіледі.

      14. Жиынтық есептің 8-бағанында есепті жылдағы бюджетке салықтар (төлемдер) түсімі көрсетіледі.

      15. Жиынтық есептің 9-бағанында есепті жылдағы салықтар (төлемдер) бюджеттен қайтарылған (есепке жатқызылған) сомасы көрсетіледі.

      16. Салықтар (төлемдер) түсімдерінің қорытынды сомасы (8-баған) қайтарылған (есепке жатқызылған) салықтарды (төлемдерді) (9-баған) шегере отырып Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2016 жылғы 2 желтоқсандағы № 630 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14613 болып тіркелген) бекітілен Республикалық бюджеттің, тиісті жергілікті бюджеттердің атқарылуы туралы есептерде көрсетілген түсімдер бойынша деректерге сәйкес келуі тиіс.

      17. Жиынтық есептің 10-бағанында есепті жылдың салық міндеттемесінің өзгерген орындау мерзімі бойынша салық (төлем) сомасы көрсетіледі.

      18. Жиынтық есептің 11-бағанында есепті жылдың соңында бюджетке салықтар (төлемдер) бойынша берешек сомасы көрсетіледі.

      19. Жиынтық есептің 12-бағанында есепті жылдың соңында бюджетке салықтар (төлемдер) бойынша артық төлеу сомасы көрсетіледі.

      20. Мемлекеттік кірістерді жинау жөніндегі уәкілетті органдар мен оның аумақтық бөлімшелері:

      1) бюджет түсіміне әсер ететін негізгі факторларға;

      2) салықтық түсімдердің жалпы сомасына үлес салмағын көрсете отырып, БСК бөлінісінде неғұрлым ірі бюджетке салықтық түсімдердің есептелген және төленген, есепке жатқызылған, қайтарылған сомаларына;

      3) бересі мен артық төлемнің туындау себептеріне талдауды жүзеге асырады.

      Талдау бойынша деректер есепті қаржы жылынан кейінгі жылдың 10 ақпанынан кешіктірмей ұсынылады.


О внесении изменения в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 26 мая 2017 года № 340 "Об утверждении Правил отражения поступлений бюджета в годовой консолидированной финансовой отчетности об исполнении республиканского, областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 18 января 2019 года № 34. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 22 января 2019 года № 18221

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 26 мая 2017 года № 340 "Об утверждении Правил отражения поступлений бюджета в годовой консолидированной финансовой отчетности об исполнении республиканского, областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 15266, опубликован 3 июля 2017 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов) следующее изменение:

      Правила отражения поступлений бюджета в годовой консолидированной финансовой отчетности об исполнении республиканского, областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту методологии бухгалтерского учета, аудита и оценки Министерства финансов Республики Казахстан (Бектурова А.Т.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня государственной регистрации и подлежит официальному опубликованию.

      Министр финансов
Республики Казахстан
А. Смаилов

      "СОГЛАСОВАН"
Председатель Комитета
по статистике Министерства
национальной экономики
Республики Казахстан
__________________ Н. Айдапкелов
"___" _____________ 2018 года

  Приложение
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан
от 18 января 2019 года № 34
  Утверждены
приказом Министра финансов
Республики Казахстан
от 26 мая 2017 года № 340

Правила отражения поступлений бюджета в годовой консолидированной финансовой отчетности об исполнении республиканского, областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила отражения поступлений бюджета в годовой консолидированной финансовой отчетности об исполнении республиканского, областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 120-1 и пунктом 2 статьи 120-2 Бюджетного кодекса Республики Казахстан.

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) обменные операции – операции, при осуществлении которых государственное учреждение в обмен на получаемые активы или услуги, погашение своих обязательств передает другой эквивалент приблизительной равноценной стоимости (в основном, в форме денежных средств, товаров, услуг или предоставления других активов в пользование);

      2) необменные операции – операции, не являющиеся обменными. При осуществлении необменной операции государственное учреждение либо получает стоимость от другого субъекта без непосредственной передачи в обмен приблизительно равной стоимости, либо передает стоимость другой стороне без непосредственного получения в обмен приблизительно равной стоимости;

      3) местный уполномоченный орган по исполнению бюджета – исполнительный орган, финансируемый из местного бюджета, осуществляющий функции в сфере исполнения бюджета, ведения бухгалтерского учета, бюджетного учета и бюджетной отчетности по исполнению местного бюджета;

      4) доходы – увеличение экономических выгод или сервисного потенциала в течение отчетного периода в форме притока или прироста активов или уменьшения обязательств, которые приводят к увеличению чистых активов/капитала, отличному от увеличения, связанного с взносами лиц, участвующих в капитале;

      5) обязательство – существующая обязанность государственного учреждения, возникающая из прошлых событий, урегулирование которой приведет к выбытию ресурсов, содержащих экономические выгоды или сервисный потенциал;

      6) уполномоченный орган в сфере исполнения республиканского бюджета – ведомство центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета, осуществляющее в пределах компетенции центрального исполнительного органа реализационные и контрольные функции в сфере исполнения республиканского бюджета и обслуживания исполнения местных бюджетов, Национального фонда Республики Казахстан;

      7) уполномоченный орган по сбору государственных доходов – ведомство центрального уполномоченного органа, обеспечивающее поступление налогов, таможенных платежей и других обязательных платежей в бюджет;

      8) налоговое событие – событие, подлежащее налогообложению в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      3. Уполномоченный орган в сфере исполнения республиканского бюджета и местные уполномоченные органы по исполнению бюджета составляют годовую консолидированную финансовую отчетность об исполнении соответствующего бюджета, состоящую из бухгалтерского баланса за соответствующий финансовый год, отчета о результатах финансовой деятельности, отчета о движении денег, отчета об изменениях чистых активов/капитала, пояснительной записки.

Глава 2. Порядок организации отражения поступлений бюджета в консолидированной финансовой отчетности

      4. Уполномоченный орган в сфере исполнения республиканского бюджета и местные уполномоченные органы по исполнению бюджета отражают суммы поступлений в соответствующий бюджет в консолидированной финансовой отчетности в соответствии с требованиями, установленными настоящими Правилами.

      5. Для отражения поступлений бюджета в консолидированной финансовой отчетности применяется План счетов бухгалтерского учета финансовой отчетности применяется План счетов бухгалтерского учета государственных учреждений, утвержденный приказом Министра финансов Республики Казахстан от 15 июня 2010 года № 281 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 6314).

      6. Операции по поступлениям бюджета отражаются в бухгалтерском учете в порядке, определенном Правилами ведения бухгалтерского учета в государственных учреждениях, утвержденными приказом Министра финансов Республики Казахстан от 3 августа 2010 года № 393 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 6443) (далее – Правила бухгалтерского учета).

      7. Учет операций поступлений в бюджет ведется на соответствующих мемориальных ордерах и систематизируется в книге "Журнал-главная" Альбом форм бухгалтерской документации для государственных учреждений, утвержденных приказом исполняющего обязанности Министра финансов Республики Казахстан от 2 августа 2011 года № 390 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 7126).

      8. Консолидированная финансовая отчетность об исполнении соответствующих бюджетов формируется в соответствии с требованиями Правил составления консолидированной финансовой отчетности администраторами бюджетных программ и местными уполномоченными органами по исполнению бюджета, утвержденных приказом Министра финансов Республики Казахстан от 6 декабря 2016 года № 640 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14624).

      9. Первичным документом для отражения начисленных налоговых поступлений в бюджет является Сводный отчет по итоговым операциям налогов и платежей в бюджет, по которым ведется учет в органах государственных доходов, формируемый уполномоченным органом по сбору государственных доходов и его территориальными подразделениями согласно приложению к настоящим Правилам.

      Первичными документами для отражения прочих категорий начисленных поступлений являются формы отчетов по поступлениям, полученные из Интегрированной автоматизированной информационной системы "е-Минфин" (далее – ИАИС).

      10. Сводный отчет формируется по состоянию на 1 января года, следующего за отчетным финансовым годом.

Глава 3. Порядок учета поступлений в бюджет

      11. Поступления в бюджет, отражаемые по методу начисления, включают налоговые и неналоговые поступления, поступления от продажи основного капитала, поступления трансфертов, суммы погашения бюджетных кредитов, поступления от продажи финансовых активов государства, поступления бюджетных кредитов и займов.

      12. Налоги и другие обязательные платежи в бюджет отражаются в учете в результате возникновения операций или событий, в соответствии с требованиями налогового законодательства Республики Казахстан.

      13. Налоговыми поступлениями являются налоги и другие обязательные платежи в бюджет, установленные Кодексом Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс), таможенные пошлины, таможенные сборы, установленные в соответствии с таможенным законодательством Евразийского экономического союза и (или) Республики Казахстан, а также специальные, антидемпинговые, компенсационные пошлины, установленные в соответствии с Договором о Евразийском экономическом союзе.

      14. Налоговые поступления в соответствующий бюджет признаются по методу начисления и отражаются как доходы от необменных операций.

      15. Ресурсы, возникающие в результате налоговых поступлений в бюджет, удовлетворяют определению актива в момент, когда субъект получает контроль над ресурсами в результате прошлого (налогового) события и ожидает получить будущую экономическую выгоду или сервисный потенциал от этих ресурсов. Ресурсы, полученные от налоговых поступлений, соответствуют критерию признания актива если есть вероятность, что ожидается приток ресурсов, и их справедливая стоимость может быть надежно измерена.

      16. По корпоративному подоходному налогу (далее – КПН) – контроль над ресурсом наступает в том отчетном периоде, в котором произошло налоговое событие.

      17. По налогу на добавленную стоимость (далее – НДС) – контроль над ресурсом наступает в момент возникновения налогового события, заключающееся в осуществлении налогооблагаемой деятельности по НДС - продаже товаров или услуг с учетом НДС в отчетный период.

      18. Авансовые поступления по налогам не отличаются по существу от других авансовых поступлений. Обязательство признается до наступления налогового события. С наступлением налогового события, обязательство ликвидируется и признается доход.

      19. Существующее обязательство, возникающее в связи с доходом от необменной операции, отвечающее определению обязательства, признается обязательством, когда:

      существует вероятность, что для выполнения обязательства потребуется отток ресурсов, содержащих экономические выгоды и сервисный потенциал;

      сумма обязательства может быть надежно оценена.

      20. Уполномоченным органом по сбору государственных доходов определяется момент наступления налогового события для признания доходов от необменных операций:

      по моменту поступления налогов в бюджет; или

      по моменту получения налогооблагаемого дохода или возникновения иного объекта налогообложения (например, по моменту представления налогоплательщиком декларации по налогам).

      21. Неналоговыми поступлениями являются обязательные, невозвратные платежи в бюджет, установленные Бюджетным кодексом и другими законодательными актами Республики Казахстан, кроме предусмотренных Кодексом Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс), таможенным законодательством Евразийского экономического союза и (или) Республики Казахстан, не относящиеся к поступлениям от продажи основного капитала, связанные гранты, а также деньги, передаваемые в бюджет на безвозмездной основе, кроме трансфертов.

      22. Неналоговые поступления, кроме штрафов и пени, отражаются в бухгалтерском учете на основании соответствующей информации в порядке, предусмотренном Правилами бухгалтерского учета.

      23. Доход по другим обязательным платежам в бюджет (государственная пошлина, сборы и платы) наступает в момент предоставления уполномоченными государственными органами соответствующих деклараций, сведений или расчетов, предусмотренных налоговым законодательством Республики Казахстан.

      24. Неналоговые поступления (штрафы и пени) признаются доходом в момент поступления денежных средств в бюджет.

      Штрафы и пени признаются в качестве дохода в случае, когда сумма к получению удовлетворяет определению актива и удовлетворяет критериям признания актива.

      25. Поступлениями от продажи основного капитала являются поступления в бюджет денег:

      1) от продажи государственного имущества, закрепленного за государственными учреждениями;

      2) от продажи товаров из государственного материального резерва;

      3) от продажи земельных участков, находящихся в государственной собственности, в частную собственность или предоставления их в постоянное или временное землепользование либо реализованных иным способом в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан или международными договорами;

      4) от продажи нематериальных активов, принадлежащих государству.

      26. Для отражения поступлений от продажи основного капитала и финансовых активов государства применяется счет 6320 "Доходы от выбытия долгосрочных активов", за исключением поступлений от реализации товаров из государственного материального резерва.

      Для отражения поступлений от реализации товаров из государственного материального резерва применяется счет 6110 "Доходы от реализации товаров, работ и услуг".

      27. Поступлениями трансфертов в республиканский бюджет являются поступления трансфертов из Национального фонда Республики Казахстан и трансфертов из нижестоящих бюджетов.

      Поступлениями трансфертов в местные бюджеты являются трансферты из республиканского бюджета и нижестоящих местных бюджетов.

      Поступления по трансфертам признаются в момент зачисления на КСН соответствующих бюджетов и учитываются на субсчете 6085 "Поступления трансфертов в бюджет".

      28. Для отражения налоговых и неналоговых поступлений в республиканский бюджет применяется субсчет 1046 "КСН республиканского бюджета", в местные бюджеты – 1047 "КСН местных бюджетов".

      На субсчетах 1046 "КСН республиканского бюджета", 1047 "КСН местных бюджетов" учитываются зачисление поступлений из единого казначейского счета для дальнейшего проведения расходов в целях реализации бюджетных программ (подпрограмм) и обеспечивает характеристику состояния бюджета в процессе его исполнения.

      29. Для признания доходов от налоговых и неналоговых поступлений в соответствующий бюджет применяются субсчета 6081 "Доходы от налоговых поступлений в бюджет", 6082 "Доходы от неналоговых поступлений в бюджет", за исключением доходов от поступлений грантов, для которых применяется субсчет 6060 "Доходы по грантам".

      30. Для учета дебиторской задолженности применяется счет 1291 "Краткосрочная дебиторская задолженность по расчетам с бюджетом по налоговым и неналоговым поступлениям", кредиторской задолженности – счет 3280 "Краткосрочная кредиторская задолженность по налоговым и неналоговым поступлениям в бюджет".

      31. При корректировке ранее начисленных доходов по налоговым и неналоговым поступлениям при расчете с плательщиками применяется счет 7260 "Расходы по уменьшению поступлений в бюджет".

  Приложение
к Правилам отражения поступлений
бюджета в годовой консолидированной
финансовой отчетности об исполнении
республиканского, областного бюджета,
бюджетов города республиканского
значения, столицы

Форма, предназначенная для сбора административных данных

Сводный отчет по итоговым операциям налогов и платежей в бюджет, по которым ведется учет в органах государственных доходов* отчҰтный период "__" _________ __год

      Индекс: 1-СО

      Периодичность: годовая

      Кем представляется:

      Уполномоченным органом по сбору государственных доходов и его территориальными подразделениями

      Куда представляется:

      Уполномоченному органу в сфере исполнения республиканского бюджета,

      местным уполномоченным органам по исполнению бюджета

      Срок представления – до 15 января года, следующего за отчҰтным финансовым годом

      Вид бюджета _______________

      Единица измерения: тенге

Код бюджетной классификации поступлений

Наименование кода бюджетной классификации

Вид платежа

Сальдо на начало года

Начислено налогов (платежей)

Уменьшено налогов (платежей)

Поступило налогов (платежей)

Возвращено (зачтено) налогов (платежей)

Сумма налога (платежа) по измененному сроку исполнения налогового обязательства

Сальдо на конец года

задолженность по налогам (платежам)

переплата по налогам (платежам)

задолженность по налогам (платежам)

переплата по налогам (платежам)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12


Итого











Раздел I. Операции по налоговым поступлениям, по которым лицевые счета ведутся



налог












пеня












штраф












невыясненные поступления

х

х

х

х



х

х

х


Итого











Раздел II. Операции по налоговым поступлениям, по которым лицевые счета не ведутся



налог












пеня

х

х

х

х



х

х

х



штраф

х

х

х

х



х

х

х



невыясненные поступления

х

х

х

х



х

х

х


Итого











      *Отчет представлен с учетом сумм таможенных платежей и налогов

      Руководитель __________ __________________________________
                  (подпись)       (расшифровка подписи)

      Исполнитель __________ __________________________________
                  (подпись)       (расшифровка подписи)

  Приложение к форме, предназначенной для
сбора административных данных

Пояснение по заполнению формы, предназначенной для сбора
административных данных

Сводный отчет по итоговым операциям налогов и платежей в бюджет,
по которым ведется учет в органах государственных доходов

Глава 1. Общие положения

      1. Форма, предназначенная для сбора административных данных, "Сводный отчет по итоговым операциям налогов и платежей в бюджет, по которым ведется учет в органах государственных доходов" (далее – Сводный отчет) разработана в соответствии с пунктом 2 Правил ведения лицевых счетов, утвержденных приказом Министра финансов Республики Казахстан от 27 февраля 2018 года № 306 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 16601).

      2. Сводный отчет формируется уполномоченным органом по сбору государственных доходов и его территориальным подразделением до 15 января года, следующего за отчетным финансовым годом и представляется в уполномоченный орган в сфере исполнения республиканского бюджета и местные уполномоченные органы по исполнению бюджета.

      3. Сводный отчет заполняется на основании данных журнала платежей и лицевых счетов налогоплательщиков в тенге

      4. Сводный отчет подписывают исполнитель и руководители уполномоченного органа по сбору государственных доходов и его территориальных подразделений или лица, исполняющие их обязанности.

Глава 2. Пояснение по заполнению Сводного отчета

      5. В разделе I Сводного отчета отражаются операции по налоговым поступлениям налогоплательщиков, по которым ведутся лицевые счета.

      6. В разделе II Сводного отчета отражаются операции по налоговым поступлениям налогоплательщиков, по которым лицевые счета не ведутся.

      7. В графе 1 Сводного отчета указываются коды бюджетной классификации (далее – КБК) поступлений в соответствии с Единой бюджетной классификации Республики Казахстан, утвержденной приказом Министра финансов Республики Казахстан от 18 сентября 2014 года № 403 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9756).

      8. В графе 2 Сводного отчета указывается наименование КБК.

      9. В графе 3 Сводного отчета указывается вид платежа (налог, пеня, штраф, невыясненные поступления).

      10. В графе 4 Сводного отчета указывается сумма задолженности по налогам (платежам) в бюджет на начало отчетного года.

      11. В графе 5 Сводного отчета указывается сумма переплаты по налогам (платежам) в бюджет на начало отчетного года.

      12. В графе 6 Сводного отчета указываются начисленные налоги (платежи) в бюджет, включая операции "доначисленные".

      13. В графе 7 Сводного отчета отражается сумма уменьшений налогов (платежей) в бюджет.

      14. В графе 8 Сводного отчета указывается поступление налогов (платежей) в бюджет за отчетный год.

      15. В графе 9 Сводного отчета указывается сумма возвращенных (зачтенных) из бюджета сумм налогов (платежей) за отчетный год.

      16. Итоговая сумма поступлений налогов (платежей) (графа 8) за минусом возвращенных (зачтенных) налогов (платежей) (графа 9) должна соответствовать данным по поступлениям, отраженным в отчетах об исполнении республиканского бюджета, соответствующих местных бюджетов, утвержденных приказом Министра финансов Республики Казахстан от 2 декабря 2016 года № 630 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14613).

      17. В графе 10 Сводного отчета указывается сумма налога (платежа) по измененному сроку исполнения налогового обязательства отчетного года.

      18. В графе 11 Сводного отчета указывается сумма задолженности по налогам (платежам) в бюджет на конец отчетного года.

      19. В графе 12 Сводного отчета указывается сумма переплаты по налогам (платежам) в бюджет на конец отчетного года.

      20. Уполномоченные органы по сбору государственных доходов и его территориальные подразделения осуществляют анализ:

      1) основных факторов, влияющих на поступления в бюджет;

      2) наиболее крупных начисленных и уплаченных, зачтенных, возвращенных сумм налоговых поступлений в бюджет в разрезе КБК с указанием удельного веса к общей сумме налоговых поступлений;

      3) причины образования недоимки и переплаты.

      Данные по анализу представляются не позднее 10 февраля года, следующего за отчетным финансовым годом.