"Жалпы сипаттағы трансферттердің есеп-қисаптар әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 11 желтоқсандағы № 139 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 3 маусымдағы № 49 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 4 маусымда № 18782 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жалпы сипаттағы трансферттердің есеп-қисаптар әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 11 желтоқсандағы № 139 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10068 болып тіркелген, 2015 жылғы 30 қаңтарда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жалпы сипаттағы трансферттердің есеп-қисаптар әдістемесінде:

      10 - тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың бюджеттерінің ағымдағы шығындарының болжамды көлемін есептеу осы Әдістемеге қосымшаға сәйкес мемлекеттік функцияларды жүзеге асыратын функционалдық кіші топтардың тізбесі, оларға көрсеткіштер мен коэффициенттердегі келтірілген көрсеткіштер мен коэффициенттерді ескере отырып жүзеге асырылатын мемлекеттік функциялардың функционалдық кіші топтар бөлінісінде жүргізіледі.

      Халық санының болжамы төмендеген кезде үш жылдық жоспарланған кезең алдындағы жыл санының болжамы қолданылады.";

      12, 13, 14, 15 және 16 - тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "12. Ағымдағы шығындардың болжамды көлемін есептеген кезде мемлекеттік қызмет көрсету құнының әртүрлілігін негіздейтін, объективті факторларды көрсететін мынадай коэффициенттер қолданылады:

      1) урбандалу коэффициенті:



      мұнда:

      Халіқала – Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің деректері бойынша і-облысының қала халқы санының болжамы;

      Халі – Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің деректері бойынша і-облыстағы (республикалық маңызы бар қаладағы, астанадағы) халық санының болжамы.

      Урбандалу коэффициенті жеке функционалдық кіші топтар бойынша қалалық жерлердегі мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді ұсынуға байланысты шығындардың барынша жоғары орташа республикалық деңгейін ескереді;

      2) қоныстандыру дисперсиялығының коэффициенті:



      мұнда:

      Халікіш – Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің деректері бойынша халық саны 500 адамнан аз елді мекендерде тұратын і-облыстың халық санының болжамы;

      Халі – Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің деректері бойынша і-облыс халқының жалпы санының болжамы.

      Қоныстандыру дисперсиялығының коэффициенті елді мекеннің мөлшеріне тәуелсіз мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің белгілі бір жинағын, оның ішінде қосымша көлік және өзге де шығыстарды ескере отырып, қамтамасыз ету қажеттігіне негізделген шығындардың орташа республикалық деңгейімен салыстырғандағы барынша жоғары деңгейін ескереді;

      3) шағын жинақталған мектеп оқушыларын есепке алу коэффициенті:



      мұнда:

      Санi – Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің деректері бойынша і-облысының (республикалық маңызы бар қаладағы, астанадағы) шағын жинақталған мектептердегі оқушылар санының болжамы;

      Сан – Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің деректері бойынша і-облысының (республикалық маңызы бар қаладағы, астанадағы) мектептерінде оқушылардың жалпы санының болжамы;

      Шағын жинақталған мектептерде оқушыларды есепке алу коэффициенті білім алушылардың шағын контингентімен жалпы орта мектептерді ұстауға қосымша шығыстардың қажеттілігін ескереді.

      Шағын жинақталған мектеп – білім алушылар контингенті шағын біріктіріліп жинақталған сынып және оқу сабақтарын ұйымдастырудың ерекше нысаны бар жалпы білім беретін мектеп.

      4) ауқым коэффициенті:



      мұнда:


– облыстар, республикалық маңызы бар қалалар, астана халқы санының орташа республикалық деңгейден ауытқуы есептелетін салмақ;

– Қазақстан Республикасы бойынша бір өңір халқының орташа санының болжамы;

      Халi – Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің деректері бойынша і-облысының (республикалық маңызы бар қаладағы, астанадағы) халық санының болжамы;

      Ауқым коэффициенті тұтынушылар санының өсуімен, бір тұтынушыға шаққандағы мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынуға арналған шығындар көлемінің төмендеуін көрсететін ауқымның тиімділігін ескереді;

      5) халықтың жас ерекшелігі құрылымының коэффициенті:



      мұнда:

      Халітоп – Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің деректері бойынша і-облысының (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) белгілі бір жас ерекшелігі тобы бойынша халық санының болжамы;

      Халі – Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің деректері бойынша і-облысының (республикалық маңызы бар қаладағы, астанадағы) халық санының болжамы.

      Халықтың жас ерекшелігі құрылымының коэффициенті халықтың жекелеген санаттарының денсаулық сақтауға және білім беруге байланысты мемлекеттік көрсетілетін қызметтерге қойылатын жоғары сұранысын ескереді;

      6) ауылдық жердегі жұмыс үшін үстемақыны есепке алу коэффициенті:



      мұнда:

      Халіауыл – Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің деректері бойынша і-облысының ауыл халқы санының болжамы;


– функционалдық кіші топ бойынша (барлық өңірлер бойынша жиынтық сомада) ағымдағы шығындардың жалпы көлеміндегі жалақының үлесі.

      Ауылдық жердегі жұмыс үшін үстемақыны есепке алу коэффициенті жекелеген функционалдық кіші топтар бойынша ауылдық жерлердегі жалақыға қосымша шығыстар қажеттігін ескереді;

      7) тығыздық коэффициенті:



      мұнда:


– Қазақстан Республикасы бойынша халықтың орташа тығыздығы;

– і-облыстағы (республикалық маңызы бар қаладағы, астанадағы) халықтың тығыздығы;

– облыстар, республикалық маңызы бар қалалар, астана халқының тығыздығының орташа республикалық деңгейден ауытқуы ескерілетін салмақ.

      Тығыздық коэффициенті өңір халқы тығыздығының төмендеуіне байланысты облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың бюджеттерінің шығындарының ұлғаюын ескереді;

      8) жолдарды күтіп-ұстау коэффициенті:



      мұнда:

      Ni – "Автомобиль жолдары туралы" 2001 жылғы 17 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабы 2-тармағының 38) тармақшасына сәйкес бекітілетін і-облысының (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті маңызы бар автомобиль жолдарын күтіп-ұстауды қаржыландыру нормативі;


– республика бойынша орташа автомобиль жолдарын күтіп-ұстауды қаржыландыру нормативі;

      9) кедейлікті есепке алу коэффициенті (табысы күнкөріс деңгейінен төмен адамдардың үлесі негізінде):



      мұнда:

      bі – і-облыстағы (республикалық маңызы бар қаладағы, астанадағы) жалпы халық саны ішінде табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен халықтың үлесі.

      Кедейлікті есепке алу коэффициенті облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың бюджеттерінің табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен халық үлесінің өсуіне байланысты әлеуметтік көмек төлемдеріне шығындардың ұлғаюын ескереді;

      10) жылыту маусымының ұзақтығын есептеу коэффициенті:



      мұнда:


– і-облыстағы (республикалық маңызы бар қаладағы, астанадағы) жылыту маусымының кезеңі;

– Қазақстан Республикасы бойынша жылыту маусымының орташа кезеңі;

– облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың бюджеттерінің ағымдағы шығындарының жалпы көлеміндегі жылытуға жұмсалатын шығындардың үлесі.

      Жылыту маусымының ұзақтығын есептеу коэффициенті облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың бюджеттерінің жылытуға жұмсайтын шығындарының Қазақстан Республикасындағы жылыту маусымының ұзақтығына байланысын ескереді.

      13. Ағымдағы шығындарды есептеу кезінде:

      Алматы және Нұр-Сұлтан қалалары үшін, олардың ерекше мәртебесін ескере отырып, тиісінше 1,25 және 1,5 жоғарылату коэффициенттері қолданылады.

      14. Күрделі сипаттағы шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың жалпы болжамды көлемі облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) ағымдағы шығындарды қаржыландырудың жалпы көлеміне пайыздық қатынасына сәйкес жылдар бойынша бөлінісінде анықталады.

      і-облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) ағымдағы есептік шығындарына республикалық бюджеттен қаржыландырылатын тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсетуге арналған шығындар есепке алынады.

      Күрделі сипаттағы шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың болжамды көлемін есептеу әрбір облыс (республикалық маңызы бар қала, астана) бойынша жеке мына формула бойынша жүргізіледі:

      КШі = k* ЕШі,

      мұнда:

      КШі – і-облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) күрделі сипаттағы есептік шығындары;

      ЕШі – і-облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) ағымдағы есептік шығындары;

      k – күрделі сипаттағы шығындардың ағымдағы шығындардың жалпы көлеміне пайыздық қатысының шамасы.

      Республикалық бюджет пен облыстардың республикалық маңызы бар қалалардың, астананың бюджеттері арасындағы жалпы сипаттағы трансферттердің көлемін айқындау үшін k шамасы 6,5% тең болады.

      Күрделі сипаттағы шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың жалпы болжамды көлемін айқындау кезінде республикалық бюджеттен қаржыландырылатын міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру шеңберіндегі жеңілдігі бар азаматтар санаты үшін Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің деректеріне сәйкес өңірлер бойынша абсолюттік сомалармен тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсетуге жіберілетін қаражат көлемі және мемлекеттің жарналары ескеріледі.

      15. Бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың болжамды көлемі облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) ағымдағы шығындарының болжамды көлеміне және кірістерінің болжамды көлеміне пайыздық қатынаста жылдар бөлінісінде айқындалады.

      Бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың жалпы болжамды көлемін есептеу әрбір облыс (республикалық маңызы бар қала, астана) бойынша жеке мына формула бойынша жүргізіледі:



      мұнда:

      БДБШi – і-облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) бюджеттік даму бағдарламалары бойынша есептік шығындары;

      ЕШі – облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) ағымдағы есептік шығындары;

      КБКі – облыс (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) кірістерінің болжамды көлемі;

      r – бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындардың ағымдағы шығындардың жалпы көлеміне пайыздық қатынасының шамасы.


– бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындардың жергілікті бюджет кірістерінің болжамды көлеміне пайыздық қатынасының шамасы.

      16. r және rl коэффициентерінің шамасы:

      республикалық бюджет пен облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың бюджеттері арасындағы жалпы сипаттағы трансферттердің көлемін айқындау үшін – Республикалық бюджет комиссиясының шешімімен белгіленеді.";

      осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес Жалпы сипаттағы трансферттердің есеп-қисаптар әдістемесіне қосымша мынадай редакцияда жазылсын:

      2. Бюджет саясаты департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркеуді;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдеріндегі ресми жариялауға Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актiлерiнiң эталондық бақылау банкiне қосу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорынына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрі
Р. Дәленов

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика
министрінің
2019 жылғы № ___бұйрығына
қосымша
  Жалпы сипаттағы
трансферттердің
есеп-қисаптар әдістемесіне
қосымша

Мемлекеттік функцияларды жүзеге асыратын функционалдық кіші топтардың, олардың көрсеткіштері мен коэффициенттерінің тізбесі

Функционалдық кіші топтардың атауы Көрсеткіштер Коэффициенттер
1 2 3

1. Жалпы сипаттағы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер

Мемлекеттік басқарудың жалпы функцияларын орындайтын өкілетті, атқарушы және басқа да органдар

Тұрақты халық саны

қоныстандыру дисперсиялығы;
тығыздық;
ауқым;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Қаржы қызметі

қоныстандыру дисперсиялығы;
тығыздық;
ауқым;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Жоспарлау және статистикалық қызмет

қоныстандыру дисперсиялығы;
тығыздық;
ауқым;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Жалпы сипаттағы өзге де мемлекеттiк қызметтер

қоныстандыру дисперсиялығы;
тығыздық;
ауқым;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

2. Қорғаныс

Әскери қажеттіліктер

18-ден бастап 26 жасты қоса алғандағы әскерге шақырылатын жастағы ер азаматтар

қоныстандыру дисперсиялығы;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Төтенше жағдайлар жөніндегі жұмысты ұйымдастыру

Тұрақты халық саны

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

3. Қоғамдық тәртіп, қауіпсіздік, құқықтық, сот, қылмыстық-атқару қызметі

Құқық қорғау қызметі

Тұрақты халық саны

ауқым;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Қоғамдық тәртіп, қауіпсіздік саласындағы өзге де қызметтер

Тұрақты халық саны

ауқым;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

4. Білім беру

Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту

1-5 жастағы балалар саны

урбандалу;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру

6-18 жастағы балалар саны

шағын жинақталған мектептегі оқушыларды есепке алу;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім

14-тен 18 жасқа дейінгілер

урбандалу;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Мамандарды қайта даярлау және біліктілігін арттыру

Тұрақты халық саны

урбандалу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Білім беру саласындағы өзге де қызметтер

Тұрақты халық саны

тығыздық;
халықтың жас мөлшері құрылымы;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

5. Денсаулық сақтау

Халықтың денсаулығын қорғау

Тұрақты халық саны

тығыздық;
урбандалу;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Мамандандырылған медициналық көмек

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Емханалар

урбандалу;
халықтың жас мөлшерінің құрылымы;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Медициналық көмектің басқа түрлері

тығыздық;
урбандалу;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Денсаулық сақтау саласындағы өзге де қызметтер

тығыздық;
урбандалу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

6. Әлеуметтік көмек және әлеуметтік қамсыздандыру

Әлеуметтік қамсыздандыру

6-18 жастағы балалар саны және зейнеткерлік жасынан асқан халық саны

қоныстандыру дисперсиялығы;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Әлеуметтік көмек

Тұрақты халық саны

қоныстандыру дисперсиялығы;
кедейлікті есепке алу (табысы күнкөріс деңгейінен төмен адамдар үлесінің негізінде);
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Әлеуметтік көмек және әлеуметтік қамсыздандыру саласындағы өзге де қызметтер

қоныстандыру дисперсиялығы;
тығыздық;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

7. Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы

Тұрғын үй шаруашылығы

Тұрақты халық саны

урбандалу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Коммуналдық шаруашылық

урбандалу;
тығыздық;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Елді мекендерді көркейту

тығыздық;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

8. Мәдениет, спорт, туризм және ақпараттық кеңістік

Мәдениет саласындағы қызмет

Тұрақты халық саны

урбандалу;
ауқым;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Спорт

урбандалу;
ауқым;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Ақпараттық кеңістік

урбандалу;
ауқым;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Туризм

Туризм, тәулігіне төсек орын саны

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Мәдениетті, спортты, туризмді және ақпараттық кеңістікті ұйымдастыру жөніндегі өзге де қызметтер

Тұрақты халық саны

урбандалу;
ауқым;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

10. Ауыл, су, орман, балық шаруашылығы, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар, қоршаған ортаны және жануарлар дүниесін қорғау, жер қатынастары

Ауыл шаруашылығы

Ауыл шаруашылығы өнімінің әлеуетті көлемі

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Су шаруашылығы

Суды тұтыну (миллион текше метр)

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Орман шаруашылығы

Мемлекеттiк орман күзетiнiң нормативтiк саны

ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Қоршаған ортаны қорғау

Атмосфераға ластаушы заттардың шығарындылары

урбандалу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Жер қатынастары

Тұрақты халық саны

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Ауыл, су, орман, балық шаруашылығы, қоршаған ортаны қорғау және жер қатынастары саласындағы басқа да қызметтер

Тұрақты халық саны

ауқым;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

11. Өнеркәсіп, сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі

Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі

Тұрақты халық саны

урбандалу;
тығыздық;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

12. Көлік және коммуникация

Автомобиль көлігі

Жергілікті маңызы бар автожолдардың ұзындығы

урбандалу;
жолдарды күтіп-ұстау;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Көлік және коммуникация саласындағы өзге де қызметтер

Жолаушылар айналымы (миллион жолаушы-километр)

урбандалу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

13. Басқалар

Экономикалық қызметті реттеу

Тұрақты халық саны

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Кәсіпкерлік қызметті қолдау және бәсекелестікті қорғау

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Басқалар

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу


О внесении изменений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 11 декабря 2014 года № 139 "Об утверждении методики расчетов трансфертов общего характера"

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 3 июня 2019 года № 49. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 4 июня 2019 года № 18782

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 11 декабря 2014 года № 139 "Об утверждении методики расчетов трансфертов общего характера" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10068, опубликован 30 января 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      в Методике расчетов трансфертов общего характера, утвержденной указанным приказом:

      пункт 10 изложить в следующей редакции:

      "10. Расчет прогнозного объема текущих затрат бюджетов областей, городов республиканского значения, столицы производится в разрезе функциональных подгрупп осуществляемых государственных функций с учетом показателей и коэффициентов, приведенных в перечне функциональных подгрупп, осуществляемых государственных функций, показателей и коэффициентов к ним согласно приложению к настоящей Методике.

      При снижении прогноза численности населения, применяется прогноз численности года предшествующего трехлетнем планируемому периоду.";

      пункты 12, 13, 14, 15 и 16 изложить в следующей редакции:

      "12. При расчете прогнозного объема текущих затрат применяются следующие коэффициенты, отражающие объективные факторы, которые обусловливают различия в стоимости предоставления государственных услуг:

      1) коэффициент урбанизации:

     


      где:

      Насiгор – прогнозная численность городского населения i-й области по данным Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан;

      Насi – прогнозная численность населения в i-й области (городе республиканского значения, столице) по данным Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.

      Коэффициент урбанизации учитывает более высокий относительно среднереспубликанского уровень затрат, связанных с предоставлением государственных услуг в городской местности по отдельным функциональным подгруппам;

      2) коэффициент дисперсности расселения:

     


      где:

      Насiмелк – прогнозная численность населения i-й области, проживающего в населенных пунктах с численностью населения менее 500 человек по данным Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан;

      Насi – общая прогнозная численность населения в i-й области по данным Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.

      Коэффициент дисперсности расселения учитывает более высокий по сравнению со среднереспубликанским уровень затрат, обусловленный необходимостью обеспечения определенным набором государственных услуг населению независимо от размеров населенного пункта, в том числе учитывая дополнительные транспортные и иные расходы;

      3) коэффициент учета учащихся в малокомплектных школах:

     


      где:

      Колi – прогнозное количество учащихся в малокомплектных школах в i-й области (города республиканского значения, столицы), по данным Министерства образования и науки Республики Казахстан;

      Кол – общее прогнозное количество учащихся в школах i-й области (города республиканского значения, столицы), по данным Министерства образования и науки Республики Казахстан.

      Коэффициент учета учащихся в малокомплектных школах учитывает потребность в дополнительных расходах на содержание общеобразовательных школ с малым контингентом обучающихся.

      Малокомплектная школа – общеобразовательная школа с малым контингентом обучающихся, совмещенными класс-комплектами и со специфической формой организации учебных занятий.

      4) коэффициент масштаба:

     


      где:

     

– вес, с которым учитывается отклонение численности населения областей, городов республиканского значения, столицы от среднереспубликанского уровня;

     

– средняя прогнозная численность населения одного региона по Республике Казахстан;

      Насi – прогнозная численность населения в i-й области (городе республиканского значения, столицы) по данным Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.

      Коэффициент масштаба учитывает эффект масштаба, отражающий снижение объема затрат на предоставление государственных услуг в расчете на одного потребителя с ростом численности потребителей;

      5) коэффициент возрастной структуры населения:

     


      где:

      Насiгруппа – прогнозная численность населения i-й области (города республиканского значения, столицы) по определенной возрастной группе по данным Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан;

      Насi – прогнозная численность населения в i-й области (городе республиканского значения, столице) по данным Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.

      Коэффициент возрастной структуры населения учитывает повышенный спрос, предъявляемый отдельными категориями населения на государственные услуги, связанные со здравоохранением и образованием;

      6) коэффициент учета надбавок за работу в сельской местности:

     


      где:

      Насiсельск – прогнозная численность сельского населения i-й области по данным Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан;

     

– доля заработной платы в общем объеме текущих затрат по j-й функциональной подгруппе (в сумме по всем регионам).

      Коэффициент учета надбавок за работу в сельской местности учитывает потребность в дополнительных расходах на заработную плату в сельской местности по отдельным функциональным подгруппам;

      7) коэффициент плотности:

     


      где:

     

– плотность населения в среднем по Республике Казахстан;

      рi – плотность населения в i-й области (городе республиканского значения, столице);

     

– вес, с которым учитывается отклонение плотности населения областей, городов республиканского значения, столицы от среднереспубликанского уровня.

      Коэффициент плотности учитывает увеличение затрат бюджетов областей, городов республиканского значения, столицы в связи с уменьшением плотности населения региона;

      8) коэффициент содержания дорог:

     


      где:

      Ni – норматив финансирования на содержание автомобильных дорог местного значения i-й области (города республиканского значения, столицы), утверждаемый в соответствии с подпунктом 38) пункта 2 статьи 12 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "Об автомобильных дорогах".

     

– норматив финансирования на содержание автомобильных дорог в среднем по республике;

      9) коэффициент учета бедности (на основе доли лиц с доходами ниже прожиточного минимума):

     


      где:

      bi – доля населения с доходами ниже величины прожиточного минимума в общей численности населения в i-й области (городе республиканского значения, столице).

      Коэффициент учета бедности учитывает увеличение затрат бюджетов областей, городов республиканского значения, столицы на выплату социальной помощи в связи с ростом доли населения с доходами ниже величины прожиточного минимума;

      10) коэффициент учета продолжительности отопительного сезона:

     


      где:

      di – период отопительного сезона в i-й области (городе республиканского значения, столице);

     

– период отопительного сезона в среднем по Республике Казахстан;

     

– доля затрат на отопление в общем объеме текущих затрат бюджетов областей, городов республиканского значения, столицы.

      Коэффициент учета продолжительности отопительного сезона учитывает зависимость затрат бюджетов областей, городов республиканского значения, столицы на отопление от продолжительности отопительного сезона в Республике Казахстан.

      13. При расчете текущих затрат:

      для городов Алматы и Нур-Султан учитывая их особый статус, применяются повышающие коэффициенты 1,25 и 1,5 соответственно.

      14. Общий прогнозный объем средств, предусматриваемых для финансирования затрат капитального характера, определяется с разбивкой по годам в соответствии с процентным отношением к общему объему финансирования текущих затрат области (города республиканского значения, столицы).

      Расчет прогнозного объема средств, предусматриваемых для финансирования затрат капитального характера, отдельно по каждой области (городу республиканского значения, столице) производится по следующей формуле:

      КЗi = k * РЗi,

      где:

      КЗi – расчетные затраты капитального характера i-й области (города республиканского значения, столицы);

      РЗi – расчетные текущие затраты i-й области (города республиканского значения, столицы);

      k – величина процентного отношения затрат капитального характера к общему объему текущих затрат.

      Для определения объемов трансфертов общего характера между республиканским бюджетом и бюджетами областей, городов республиканского значения, столицы величина k равняется 6,5%.

      При определении общего прогнозного объема средств, предусматриваемых для финансирования затрат капитального характера, учитываются объемы средств, направляемые на оказание гарантированного объема бесплатной медицинской помощи и взносы государства за льготные категории граждан в рамках обязательного социального медицинского страхования, которые финансируются из республиканского бюджета, абсолютными суммами по регионам согласно данным Министерства здравоохранения Республики Казахстан.

      15. Общий прогнозный объем средств, предусматриваемых для финансирования затрат по бюджетным программам развития определяется с разбивкой по годам в процентном соотношении к прогнозному объему текущих затрат и прогнозному объему доходов области (города республиканского значения, столицы).

      Расчет прогнозного объема средств, предусматриваемых для финансирования затрат по бюджетным программам развития, отдельно по каждой области (городу республиканского значения, столице) производится по следующей формуле:

     


      где:

      ЗБПРi – расчетные затраты по бюджетным программам развития i-й области (города республиканского значения, столицы);

      РЗi – расчетные текущие затраты i-й области (города республиканского значения, столицы);

      ПОДi – прогнозные объемы доходов i-й области (города республиканского значения, столицы);

      r – величина процентного отношения затрат по бюджетным программам развития к общему объему текущих затрат.

      ri – величина процентного отношения затрат по бюджетным программам развития к прогнозному объему доходов местных бюджетов.

      16. Величина коэффициентов r и rl устанавливается:

      для определения объемов трансфертов общего характера между республиканским бюджетом и бюджетами областей, городов республиканского значения, столицы) – решением Республиканской бюджетной комиссии.";

      приложение к Методике расчетов трансфертов общего характера изложить в редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту бюджетной политики в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет - ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
Р. Даленов

  Приложение
к приказу Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 3 июня 2019 года № 49
  Приложение
к Методике расчетов
трансфертов общего характера

Перечень функциональных подгрупп, осуществляемых государственных функций, показателей и коэффициентов к ним

Наименование функциональных подгрупп

Показатели

Коэффициенты

1

2

3

1. Государственные услуги общего характера

Представительные, исполнительные и другие органы, выполняющие общие функции государственного управления

Численность постоянного населения

дисперсности расселения;
плотности;
масштаба;
учета продолжительности отопительного сезона

Финансовая деятельность

дисперсности расселения;
плотности;
масштаба;
учета продолжительности отопительного сезона

Планирование и статистическая деятельность

дисперсности расселения;
плотности;
масштаба;
учета продолжительности отопительного сезона

Прочие государственные услуги общего характера

дисперсности расселения;
плотности;
масштаба;
учета продолжительности отопительного сезона

2. Оборона

Военные нужды

Лица мужского пола призывного возраста от 18 до 26 лет включительно

дисперсности расселения;
учета продолжительности отопительного сезона

Организация работы по чрезвычайным ситуациям

Численность постоянного населения

учета продолжительности отопительного сезона

3. Общественный порядок, безопасность, правовая, судебная, уголовно-исполнительная деятельность

Правоохранительная деятельность

Численность постоянного населения

масштаба;
учета продолжительности отопительного сезона

Прочие услуги в области общественного порядка и безопасности

Численность постоянного населения

масштаба;
учета продолжительности отопительного сезона

4. Образование

Дошкольное воспитание и обучение

Численность детей в возрасте 1-5 лет

урбанизации;
учета надбавок за работу в сельской местности;
учета продолжительности отопительного сезона

Начальное, основное среднее и общее среднее образование

Численность детей в возрасте 6-18 лет

учета учащихся в малокомплектных школах;
учета надбавок за работу в сельской местности;
учета;
продолжительности отопительного сезона

Техническое и профессиональное, послесреднее образование

Лица от 14 до 18 лет

урбанизации;
учета надбавок за работу в сельской местности;
учета продолжительности отопительного сезона

Переподготовка и повышение квалификации специалистов

Численность постоянного населения

урбанизации;
учета продолжительности отопительного сезона

Прочие услуги в области образования

Численность постоянного населения

плотности;
учета надбавок за работу в сельской местности;
возрастной структуры населения;
учета продолжительности отопительного сезона

5. Здравоохранение

Охрана здоровья населения

Численность постоянного населения

плотности;
урбанизации;
учета надбавок за работу в сельской местности;
учета продолжительности отопительного сезона

Специализированная медицинская помощь

учета продолжительности отопительного сезона

Поликлиники

урбанизации;
возрастной структуры населения;
учета надбавок за работу в сельской местности;
учета продолжительности отопительного сезона

Другие виды медицинской помощи

плотности;
урбанизации;
учета надбавок за работу в сельской местности;
учета продолжительности отопительного сезона

Прочие услуги в области здравоохранения

плотности;
урбанизации;
учета продолжительности отопительного сезона

6. Социальная помощь и социальное обеспечение

Социальное обеспечение

Численность детей в возрасте 6-18 лет и численность населения старше пенсионного возраста

дисперсности расселения;
учета надбавок за работу в сельской местности;
учета продолжительности отопительного сезона

Социальная помощь

Численность постоянного населения

дисперсности расселения;
учета бедности (на основе доли лиц с доходами ниже прожиточного минимума);
учета надбавок за работу в сельской местности;
учета продолжительности отопительного сезона

Прочие услуги в области социальной помощи и социального обеспечения

дисперсности расселения;
плотности;
учета продолжительности отопительного сезона

7. Жилищно-коммунальное хозяйство

Жилищное хозяйство

Численность постоянного населения

урбанизации;
учета продолжительности отопительного сезона

Коммунальное хозяйство

урбанизации;
плотности;
учета продолжительности отопительного сезона

Благоустройство населенных пунктов

плотности;
учета продолжительности отопительного сезона

8. Культура, спорт, туризм и информационное пространство

Деятельность в области культуры

Численность постоянного населения

урбанизации;
масштаба;
учета надбавок за работу в сельской местности;
учета продолжительности отопительного сезона

Спорт

урбанизации;
масштаба;
учета надбавок за работу в сельской местности;
учета продолжительности отопительного сезона

Информационное пространство

урбанизации;
масштаба;
учета надбавок за работу в сельской местности;
учета продолжительности отопительного сезона

Туризм

Туризм, количество койко-суток

учета продолжительности отопительного сезона

Прочие услуги по организации культуры, спорта, туризма и информационного пространства

Численность постоянного населения

урбанизации;
масштаба;
учета продолжительности отопительного сезона

10. Сельское, водное, лесное, рыбное хозяйство, особо охраняемые природные территории, охрана окружающей среды и животного мира, земельные отношения

Сельское хозяйство

Потенциальный объем продукции сельского хозяйства

учета продолжительности отопительного сезона

Водное хозяйство

Водопотребление (миллион кубических метров)

учета продолжительности отопительного сезона

Лесное хозяйство

Нормативная численность государственной лесной охраны

учета надбавок за работу в сельской местности;
учета продолжительности отопительного сезона

Охрана окружающей среды

Выбросы в атмосферу загрязняющих веществ

урбанизации;
учета продолжительности отопительного сезона

Земельные отношения

Численность постоянного населения

учета продолжительности отопительного сезона

Прочие услуги в области сельского, водного, лесного, рыбного хозяйства, охраны окружающей среды и земельных отношений

Численность постоянного населения

масштаба;
учета продолжительности отопительного сезона

11. Промышленность, архитектурная, градостроительная и строительная деятельность

Архитектурная, градостроительная и строительная деятельность

Численность постоянного населения

урбанизации;
плотности;
учета продолжительности отопительного сезона

12. Транспорт и коммуникации

Автомобильный транспорт

Протяженность автодорог местного значения

урбанизации;
содержания дорог;
учета продолжительности отопительного сезона

Прочие услуги в сфере транспорта и коммуникаций

Пассажирооборот (миллион пассажиро-километров)

урбанизации;
учета продолжительности отопительного сезона

13. Прочие

Регулирование экономической деятельности

Численность постоянного населения

учета продолжительности отопительного сезона

Поддержка предпринимательской деятельности и защита конкуренции

учета продолжительности отопительного сезона

Прочие

учета продолжительности отопительного сезона