Алматы қаласы әкімдігінің "Алматы қаласында көрсетілетін су қорын пайдалануды реттеу, орман шаруашылығы және ерекше қорғалатын табиғи аумақтар, сондай-ақ жануарлар дүниесі саласындағы мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы" 2015 жылғы 30 желтоқсандағы № 4/705 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2019 жылғы 17 маусымдағы № 2/390 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2019 жылғы 19 маусымда № 1569 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2020 жылғы 16 қыркүйектегі № 3/372 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 16.09.2020 № 3/372 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" және 2016 жылғы 6 сәуірдегі "Құқықтық актілер туралы" заңдарына сәйкес, Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Алматы қаласы әкімдігінің "Алматы қаласында көрсетілетін су қорын пайдалануды реттеу, орман шаруашылығы және ерекше қорғалатын табиғи аумақтар, сондай-ақ жануарлар дүниесі саласындағы мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы" 2015 жылғы 30 желтоқсандағы № 4/705 қаулысына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 1247 болып тіркелген, 2016 жылғы 9 ақпанда "Алматы ақшамы" және "Вечерний Алматы" газеттерінде жарияланған) келесі өзгерістер енгізілсін:

      1 тармақтағы 5) тармақша алынып тасталсын;

      "Жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіндегі:

      1 тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "1. "Жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 18-03/390 "Жануарлар дүниесі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген "Жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - Стандарт) сәйкес "Алматы қаласы Жасыл экономика басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) арқылы Алматы қаласының әкімдігі көрсетеді.";

      4 тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі - жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат немесе Стандарттың 10 тармағында көзделген жағдайлар мен негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.";

      аталған қаулымен бекітілген "Жерүсті су объектілері жоқ, бірақ ауызсу сапасындағы жерасты суларының жеткілікті қоры бар аумақтарда ауызсумен және шаруашылық-тұрмыстық сумен жабдықтауға байланысты емес мақсаттар үшін ауызсу сапасындағы жерасты суларын пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті, осы қаулының 1 қосымшасына сәйкес, жаңа редакцияда мазмұндалсын;

      аталған қаулымен бекітілген "Су объектілерін оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға конкурстық негізде беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті, осы қаулының 2 қосымшасына сәйкес, жаңа редакцияда мазмұндалсын;

      аталған қаулымен бекітілген "Ағаш кесу және орман билетін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті, осы қаулының 3 қосымшасына сәйкес, жаңа редакцияда мазмұндалсын;

      "Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде ұзақ мерзімді орман пайдалану шартын мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіндегі:

      1 тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "1. "Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде ұзақ мерзімді орман пайдалану шартын мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 18-1/415 бұйрығымен бекітілген "Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде ұзақ мерзімді орман пайдалану шартын мемлекеттік тіркеу" стандартына (бұдан әрі - Стандарт) сәйкес "Алматы қаласы Жасыл экономика басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) арқылы Алматы қаласының әкімдігі көрсетеді.";

      "Мемлекеттік экологиялық сараптаманың оң қорытындысы болған жағдайда биологиялық негіздеме негізінде заңды тұлға мәртебесі бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарда орналасқан су объектілерінде әуесқойлық (спорттық) балық аулауды, мелиоративтік аулауды, ғылыми-зерттеу мақсатында аулауды, өсімін молайту мақсатындағы аулауды жүзеге асыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіндегі:

      1 тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "1. "Мемлекеттік экологиялық сараптаманың оң қорытындысы болған жағдайда биологиялық негіздеме негізінде заңды тұлға мәртебесі бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарда орналасқан су объектілерінде әуесқойлық (спорттық) балық аулауды, мелиоративтік аулауды, ғылыми-зерттеу мақсатында аулауды, өсімін молайту мақсатындағы аулауды жүзеге асыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 18-1/415 бұйрығымен бекітілген "Мемлекеттік экологиялық сараптаманың оң қорытындысы болған жағдайда биологиялық негіздеме негізінде заңды тұлға мәртебесі бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарда орналасқан су объектілерінде әуесқойлық (спорттық) балық аулауды, мелиоративтік аулауды, ғылыми-зерттеу мақсатында аулауды, өсімін молайту мақсатындағы аулауды жүзеге асыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - Стандарт) сәйкес Алматы қаласы Жасыл экономика басқармасының "Медеу" Мемлекеттік өңірлік табиғат паркі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.".

      2. Алматы қаласы Жасыл экономика басқармасы Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді, кейіннен ресми мерзімді баспа басылымдарында жариялауды және Алматы қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары М. Сембековке жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы қаласының әкімі Б. Байбек

  Алматы қаласы әкімдігінің
2019 жылғы 17 маусымдағы
№ 2/390 қаулысына 1 қосымша
  Алматы қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 4/705 қаулысымен бекітілді

"Жерүсті су объектілері жоқ, бірақ ауызсу сапасындағы жерасты суларының
жеткілікті қоры бар аумақтарда ауызсумен және шаруашылық-тұрмыстық сумен
жабдықтауға байланысты емес мақсаттар үшін ауызсу сапасындағы жерасты
суларын пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Жерүсті су объектілері жоқ, бірақ ауызсу сапасындағы жерасты суларының жеткілікті қоры бар аумақтарда ауызсумен және шаруашылық-тұрмыстық сумен жабдықтауға байланысты емес мақсаттар үшін ауызсу сапасындағы жерасты суларын пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 19-1/422 бұйрығымен бекітілген "Жерүсті су объектілері жоқ, бірақ ауызсу сапасындағы жерасты суларының жеткілікті қоры бар аумақтарда ауызсумен және шаруашылық-тұрмыстық сумен жабдықтауға байланысты емес мақсаттар үшін ауызсу сапасындағы жерасты суларын пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес "Алматы қаласы Жасыл экономика басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) арқылы Алматы қаласының әкімдігі көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - жерүсті су объектілері жоқ, бірақ ауызсу сапасындағы жерасты суларының жеткілікті қоры бар аумақтарда ауызсумен және шаруашылық-тұрмыстық сумен жабдықтауға байланысты емес мақсаттар үшін ауызсу сапасындағы жерасты суларын пайдалануға рұқсат беру туралы оң қорытынды немесе Стандарттың 10 тармағымен көзделген негіздер бойынша бас тарту туралы уәжді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін көрсетілетін қызметті алушының (немесе уәкілетті өкілінің) Стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынуы негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:

      1) Мемлекеттік корпорация құжаттар келіп түскен кезден бастап оны тіркейді, құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді және көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қарауына береді (15 минут ішінде);

      2) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жолдайды (1 сағат ішінде);

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарайды және бөлім басшысына жібереді (1 жұмыс күні ішінде);

      4) бөлім басшысы өтініштің қойылатын талаптарға сәйкестігін қарайды және орындауға жауапты маманға жібереді (30 минут ішінде);

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы алған құжаттарды қарайды, рұқсаттың немесе бас тарту туралы уәжді жауаптың жобасын ресімдейді және қол қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді (27 күнтізбелік күн ішінде);

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы рұқсатқа немесе бас тарту туралы уәжді жауапқа қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне береді (1 жұмыс күні ішінде);

      7) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі рұқсатты немесе бас тарту туралы уәжді жауапты тіркейді және Мемлекеттік корпорацияға жолдайды (15 минут ішінде);

      8) Мемлекеттік корпорация көрсетілетін қызметті алушыға рұқсатты немесе бас тарту туралы уәжді жауапты береді (15 минут ішінде).

      6. Рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын, мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимыл) нәтижесі келесі:

      1) Мемлекеттік корпорацияның тіркелген құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жолдауы;

      2) тіркелген құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберу;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;

      4) бөлім басшысының бұрыштамасы;

      5) рұқсаттың немесе бас тарту туралы уәжді жауаптың жобасын ресімдеу және қол қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберу;

      6) рұқсатты немесе бас тарту туралы уәжді жауапты көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жіберу;

      7) рұқсатты немесе бас тарту туралы уәжді жауапты Мемлекеттік корпорацияға жіберу;

      8) рұқсатты немесе бас тарту туралы уәжді жауапты көрсетілетін қызметті алушыға беру.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі көрсетілетін қызмет берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) бөлім басшысы;

      4) жауапты орындаушы.

      8. Әр рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін сипаттау:

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жолдайды (30 минут ішінде);

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарайды және бөлім басшысына жібереді (1 күнтізбелік күн ішінде);

      бөлім басшысы өтініштің қойылатын талаптарға сәйкестігін қарайды және жауапты маманға орындауға береді (30 минут ішінде);

      көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы алған құжаттарды қарайды, рұқсаттың не бас тарту туралы уәжді жауаптың жобасын ресімдейді және қол қою үшін басшыға береді (27 күнтізбелік күн ішінде);

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы рұқсатқа немесе бас тарту туралы уәжді жауапқа қол қояды және кеңсеге жібереді (1 күнтізбелік күн ішінде);

      кеңсе рұқсатты немесе бас тарту туралы уәжді жауапты тіркейді және Мемлекеттік корпорацияға жолдайды (15 минут ішінде).

4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті
берушілермен өзара іс-әрекет тәртібін, сондай-ақ, мемлекеттік қызмет көрсету
процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртiбін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды қабылдау кезінде Мемлекеттік корпорацияның жұмыскері ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушыға тиісті өтініштің қабылданғаны туралы қолхат беріледі (15 минут ішінде).

      Қабылданған құжаттар көрсетілетін қызметті берушіге жолданады.

      Көрсетілетін қызметті беруші құжаттардың толықтығын және заңнамаға сәйкестігін қарайды, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін дайындайды және оны Мемлекеттік корпорацияға жолдайды.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру Мемлекеттік корпорацияда қолхат негізінде жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Жерүсті су объектілері жоқ,
бірақ ауызсу сапасындағы
жерасты суларының жеткілікті
қоры бар аумақтарда ауызсумен
және шаруашылық-тұрмыстық
сумен жабдықтауға байланысты
емес мақсаттар үшін
ауызсу сапасындағы жерасты
суларын пайдалануға
рұқсат беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



Шартты белгілер:



  Алматы қаласы әкімдігінің
2019 жылғы 17 маусымдағы
№ 2/390 қаулысына
2 қосымша
  Алматы қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 4/705 қаулысымен бекітілді

"Су объектілерін оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға конкурстық негізде
беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Су объектілерін оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға конкурстық негізде беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 19-1/422 бұйрығымен бекітілген "Су объектілерін оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға конкурстық негізде беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - Стандарт) сәйкес "Алматы қаласы Жасыл экономика басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) арқылы Алматы қаласының әкімдігі көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – су объектілерін оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру туралы жергілікті атқарушы орган шешімінің және (немесе) конкурс қорытындылары туралы конкурстық комиссия хаттамасы негізінде қағаз түрінде берілген жергілікті атқарушы орган мен конкурстың жеңімпазы арасындағы су объектілерін оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру туралы шарт немесе Стандарттың 10 тармағымен көзделген негіздер бойынша бас тарту туралы уәжді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынуы негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әр рәсімдердің (іс-қимылдар) мазмұны, орындау ұзақтығы:

      1) Мемлекеттік корпорация құжаттар келіп түскен кезден бастап құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді және көрсетілетін қызметті беруші кеңсесіне жолдайды, көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, өтінішті қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді (30 минут ішінде);

      2) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды тіркейді және оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға береді (30 минут ішінде);

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарайды және орындау үшін бөлім басшысына жібереді (1 жұмыс күні ішінде);

      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы арнайы құрылған комиссияға құжаттарды жолдайды (2 жұмыс күні ішінде);

      5) конкурстық комиссия құжаттарды қарайды және қажетті хаттамаларды ресімдейді (6 жұмыс күні ішінде);

      6) конкурстық комиссияның хатшысы өткізілген конкурстың қорытындылары туралы хаттаманы бұқаралық ақпарат құралдарында жариялайды және интернет – ресурста орналастырады (2 жұмыс күні ішінде);

      7) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы конкурстың қорытындылары туралы хаттамаға қол қойылған уақыттан бастап жергілікті атқарушы орган шешімінің жобасын келісу және қол қою үшін жолдайды (10 жұмыс күні ішінде);

      8) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы жергілікті атқарушы органнан шешімді алғаннан кейін, су объектісін оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру туралы шарттың жобасын немесе бас тарту туралы уәжді жауапты әзірлейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға береді (20 жұмыс күні ішінде);

      9) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушымен шартқа немесе бас тарту туралы уәжді жауапқа қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне береді (1 жұмыс күні ішінде);

      10) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі қол қойылған шартты немесе бас тарту туралы уәжді жауапты тіркейді және оны Мемлекеттік корпорацияға жолдайды (30 минут ішінде);

      11) Мемлекеттік корпорация көрсетілетін қызметті алушыға шартты немесе бас тарту туралы уәжді жауапты береді (15 минут ішінде).

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын, мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимыл) нәтижесі:

      1) Мемлекеттік корпорацияның тіркелген құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жолдауы;

      2) құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберу;

      3) құжаттарды бөлім басшысына жіберу;

      4) құжаттарды арнайы құрылған комиссияға жіберу;

      5) конкурстық комиссияның құжаттарды қарауы және қажетті хаттамаларды ресімдеуі;

      6) конкурстық комиссия хатшысының өткізілген конкурстың қорытындылары туралы хаттаманы бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауы және интернет - ресурста орналастыруы;

      7) шешімнің жобасын жергілікті атқарушы органға жолдау;

      8) бөлім басшысының жергілікті атқарушы органнан шешімді алғаннан кейін су объектісін оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру туралы шарттың жобасын немесе бас тарту туралы уәжді жауапты әзірлеуі және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жіберуі;

      9) шартқа немесе бас тарту туралы уәжді жауапқа қол қою және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жіберу;

      10) қол қойылған шартты немесе бас тарту туралы уәжді жауапты тіркеу және оны Мемлекеттік корпорацияға жолдау.

      11) Мемлекеттік корпорацияның көрсетілетін қызметті алушыға шартты немесе бас тарту туралы уәжді жауапты беруі.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі көрсетілетін қызмет берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) бөлім басшысы;

      4) конкурстық комиссияның хатшысы;

      5) конкурстық комиссияның мүшелері.

      8. Әр рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін сипаттау:

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды тіркейді және оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға береді (30 минут ішінде);

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарайды және бөлім басшысына орындауға береді (1 жұмыс күні ішінде);

      көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы арнайы құрылған комиссияға құжаттарды жолдайды (2 жұмыс күні ішінде);

      конкурстық комиссия құжаттарды қарайды және қажетті хаттаманы ресімдейді (6 жұмыс күні ішінде);

      конкурстық комиссияның хатшысы өткізілген конкурстың қорытындылары туралы хаттаманы бұқаралық ақпарат құралдарында жариялайды және интернет – ресурста орналастырады (2 жұмыс күні ішінде);

      көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы конкурстың қорытындысы туралы хаттамаға қол қойылған уақыттан бастап жергілікті атқарушы орган шешімінің жобасын келісу және қол қою үшін жолдайды (10 жұмыс күні ішінде);

      көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы жергілікті атқарушы органнан шешімді алғаннан кейін су объектісін оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру туралы шарттың жобасын немесе бас тарту туралы уәжді жауапты әзірлейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жібереді (20 жұмыс күні ішінде);

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушымен шартқа немесе бас тарту туралы уәжді жауапқа қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жібереді (1 жұмыс күні ішінде);

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі қол қойылған шартты немесе бас тарту туралы уәжді жауапты тіркейді және оны Мемлекеттік корпорацияға жолдайды (30 минут ішінде).

4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті
берушілермен өзара іс-әрекет тәртібін, сондай-ақ, мемлекеттік қызмет көрсету
процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртiбін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды қабылдау кезінде Мемлекеттік корпорацияның жұмыскері ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушыға тиісті өтінішті қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның жұмыскері өтінішті қабылдаудан бас тартады және өтінішті қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Қабылданған құжаттар көрсетілетін қызметті берушіге жіберіледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші құжаттардың толықтығын және заңнамаға сәйкестігін қарайды, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін дайындайды және оны Мемлекеттік корпорацияға жолдайды.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру Мемлекеттік корпорацияда қолхат негізінде жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  Су объектілерін оқшауланған
немесе бірлесіп пайдалануға
конкурстық негізде беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



Шартты белгілер:



  Алматы қаласы әкімдігінің
2019 жылғы 17 маусымдағы
№ 2/390 қаулысына
3 қосымша
  Алматы қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 4/705 қаулысымен бекітілді

"Ағаш кесу және орман билетін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Ағаш кесу және орман билетін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 18-1/415 бұйрығымен бекітілген "Ағаш кесу және орман билетін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес "Алматы қаласы Жасыл экономика басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) арқылы Алматы қаласының әкімдігі көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) немесе қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: қағаз түрінде ағаш кесу және (немесе) орман билетін беру.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9 тармағына сәйкес өтініші негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әр рәсімдердің (іс-қимылдар) мазмұны, орындау ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі өтінішті тіркейді және бұрыштама қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді (30 минут ішінде);

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы өтінішті қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды (1 сағат ішінде);

      3) жауапты орындаушы қарайды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі ресімдейді, қол қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді (2 күнтізбелік күн ішінде);

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жібереді (1 сағат ішінде);

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін тіркейді және оны көрсетілетін қызметті алушыға береді, берілген рұқсаттар туралы мәліметтерді "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер қорының" ақпараттық жүйесіне енгізеді (30 минут ішінде).

      6. Рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын, мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимыл) нәтижесі келесі:

      1) Өтінішті қабылдау, тіркеу және көрсетілетін қызметті алушының басшысына жіберу;

      2) жауапты орындаушыны анықтау;

      3) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдеу және қол қоюға жіберу;

      4) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қою және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жіберу;

      5) мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін тіркеу және беру, мәліметтерді "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер қорының" ақпараттық жүйесіне енгізу.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі көрсетілетін қызмет берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) жауапты орындаушы.

      8. Әр рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін сипаттау:

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі өтінішті қабылдайды және тіркейді, бұрыштама қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді (30 минут ішінде);

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы өтінішті қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды (1 сағат ішінде);

      жауапты орындаушы қарайды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі ресімдейді, қол қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді (2 күнтізбелік күн ішінде);

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жібереді (1 сағат ішінде);

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін тіркейді және оны көрсетілетін қызметті алушыға береді, берілген рұқсаттар туралы мәліметтерді "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер қорының" ақпараттық жүйесіне енгізеді (30 минут ішінде).

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Ағаш кесу және орман
билетін беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



Шартты белгілер:



О внесении изменений в постановление акимата города Алматы от 30 декабря 2015 года № 4/705 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области регулирования использования водного фонда, лесного хозяйства и особо охраняемых природных территорий, а также животного мира, оказываемых в городе Алматы"

Постановление акимата города Алматы от 17 июня 2019 года № 2/390. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Алматы 19 июня 2019 года № 1569. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 16 сентября 2020 года № 3/372

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 16.09.2020 № 3/372 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с законами Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и от 6 апреля 2016 года "О правовых актах", акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата города Алматы от 30 декабря 2015 года № 4/705 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области регулирования использования водного фонда, лесного хозяйства и особо охраняемых природных территорий, а также животного мира, оказываемых в городе Алматы" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 1247, опубликовано 9 февраля 2016 года в газетах "Алматы ақшамы" и "Вечерний Алматы") следующие изменения:

      подпункт 5) пункта 1 исключить;

      в регламенте государственной услуги "Выдача разрешения на пользование животным миром":

      пункт 1 изложить следующей редакции:

      "1. Государственная услуга "Выдача разрешения на пользование животным миром" (далее – государственная услуга), оказывается акиматом города Алматы через коммунальное государственное учреждение "Управление зеленой экономики города Алматы" (далее - услугодатель), в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача разрешения на пользование животным миром", утвержденным приказом исполняющего обязанности Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 18-03/390 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области животного мира" (далее – Стандарт).";

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "Результат оказания государственной услуги – разрешение на пользование животным миром либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, в случаях и по основаниям предусмотренных пунктом 10 Стандарта";

      регламент государственной услуги "Выдача разрешения на использование подземных вод питьевого качества для целей, не связанных с питьевым и хозяйственно-бытовым водоснабжением на территориях, где отсутствуют поверхностные водные объекты, но имеются достаточные запасы подземных вод питьевого качества", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции, согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      регламент государственной услуги "Предоставление водных объектов в обособленное или совместное пользование на конкурсной основе", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции, согласно приложению 2 к настоящему постановлению;

      регламент государственной услуги "Выдача лесорубочного и лесного билета", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции, согласно приложению 3 к настоящему постановлению;

      в регламенте государственной услуги "Государственная регистрация договора долгосрочного лесопользования на участках государственного лесного фонда":

      пункт 1 изложить следующей редакции:

      "1. Государственная услуга "Государственная регистрация договора долгосрочного лесопользования на участках государственного лесного фонда" (далее – государственная услуга), оказывается акиматом города Алматы через коммунальное государственное учреждение "Управление зеленой экономики города Алматы" (далее – услугодатель), в соответствии со стандартом "Государственная регистрация договора долгосрочного лесопользования на участках государственного лесного фонда", утвержденным приказом Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 мая 2015 года № 18-1/415 (далее – Стандарт).";

      в регламенте государственной услуги "Выдача разрешения на осуществление любительского (спортивного) рыболовства, мелиоративного лова, научно- исследовательского лова, лова в воспроизводственных целях на водных объектах, расположенных на особо охраняемых природных территориях со статусом юридического лица, на основании биологического обоснования при наличии положительного заключения государственной экологической экспертизы":

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Государственная услуга "Выдача разрешения на осуществление любительского (спортивного) рыболовства, мелиоративного лова, научно-исследовательского лова, лова в воспроизводственных целях на водных объектах, расположенных на особо охраняемых природных территориях со статусом юридического лица, на основании биологического обоснования при наличии положительного заключения государственной экологической экспертизы" (далее – государственная услуга), оказывается коммунальным государственным учреждением "Государственный региональный природный парк "Медеу" Управления зеленой экономики города Алматы (далее – услугодатель), в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача разрешения на осуществление любительского (спортивного) рыболовства, мелиоративного лова, научно-исследовательского лова, лова в воспроизводственных целях на водных объектах, расположенных на особо охраняемых природных территориях со статусом юридического лица, на основании биологического обоснования при наличии положительного заключения государственной экологической экспертизы", утвержденным приказом Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 мая 2015 года № 18-1/415 (далее – Стандарт).".

      2. Управлению зеленой экономики города Алматы в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим опубликованием в официальных периодических печатных изданиях, и размещением на интернет-ресурсе акимата города Алматы.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления акимата города Алматы возложить на заместителя акима города Алматы М. Сембекова.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Алматы Б. Байбек

  Приложение 1
к постановлению акимата
города Алматы
от 17 июня 2019 года № 2/390
Утвержден
постановлением акимата
города Алматы
от 30 декабря 2015 года № 4/705

Регламент государственной услуги "Выдача разрешения
на использование подземных вод питьевого качества для
целей, не связанных с питьевым и хозяйственно-
бытовым водоснабжением на территориях, где
отсутствуют поверхностные водные объекты, но имеются
достаточные запасы подземных вод питьевого качества"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача разрешения на использование подземных вод питьевого качества для целей, не связанных с питьевым и хозяйственно-бытовым водоснабжением на территориях, где отсутствуют поверхностные водные объекты, но имеются достаточные запасы подземных вод питьевого качества" (далее – государственная услуга), оказывается акиматом города Алматы через коммунальное государственное учреждение "Управление зеленой экономики города Алматы" (далее – услугодатель), в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача разрешения на использование подземных вод питьевого качества для целей, не связанных с питьевым и хозяйственно-бытовым водоснабжением на территориях, где отсутствуют поверхностные водные объекты, но имеются достаточные запасы подземных вод питьевого качества", утвержденным приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 мая 2015 года № 19-1/422 (далее - Стандарт).

      Прием заявлений и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – положительное заключение о разрешении на использование подземных вод питьевого качества для целей, не связанных с питьевым и хозяйственно-бытовым водоснабжением на территориях, где отсутствуют поверхностные водные объекты, но имеются достаточные запасы подземных вод питьевого качества либо мотивированный ответ об отказе по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является представление услугополучателем (либо уполномоченным представителем) документов, указанных в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) Государственная корпорация с момента поступления документов регистрирует его, выдает расписку о приеме документов и передает его на рассмотрение канцелярии услугодателя (в течение 15 минут);

      2) канцелярия услугодателя регистрирует документы и направляет руководителю услугодателя на рассмотрение (в течение 1 часа);

      3) руководитель услугодателя рассматривает заявление услугополучателя и отписывает руководителю отдела (в течение 1 рабочего дня);

      4) руководитель отдела рассматривает заявление на соответствие предъявленным требованиям и отписывает на исполнение ответственному специалисту (в течение 30 минут);

      5) ответственный специалист услугодателя рассматривает полученные документы, оформляет проект разрешения или мотивированного ответа об отказе и направляет руководителю услугодателя на подпись (в течение 27 календарных дней);

      6) руководитель услугодателя подписывает разрешение или мотивированный ответ об отказе и направляет в канцелярию услугодателя (в течение 1 рабочего дня);

      7) канцелярия услугодателя регистрирует разрешение или мотивированный ответ об отказе и направляет в Государственную корпорацию (в течение 15 минут);

      8) Государственная корпорация выдает услугополучателю разрешение или мотивированный ответ об отказе (в течение 15 минут).

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) направление Государственной корпорацией зарегистрированных документов в канцелярию услугодателя;

      2) направление зарегистрированных документов руководителю услугодателя;

      3) резолюция руководителя услугодателя;

      4) резолюция руководителя отдела;

      5) оформление проекта разрешения или мотивированного ответа об отказе и направление на подпись руководителю услугодателя;

      6) направление разрешения или мотивированного ответа об отказе в канцелярию услугодателя;

      7) направление разрешения или мотивированного ответа об отказе в Государственную корпорацию;

      8) выдача разрешения или мотивированного ответа об отказе услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) канцелярия услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) руководитель отдела;

      4) ответственный исполнитель.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      канцелярия услугодателя регистрирует документы и направляет руководителю услугодателя на рассмотрение (в течение 30 минут);

      руководитель услугодателя рассматривает заявление услугополучателя и отписывает руководителю отдела (в течение 1 календарного дня);

      руководитель отдела рассматривает заявление на соответствие предъявленным требованиям и отписывает на исполнение ответственному специалисту (в течение 30 минут);

      ответственный специалист услугодателя рассматривает полученные документы, оформляет проект разрешения или мотивированного ответа об отказе и направляет руководителю на подпись (в течение 27 календарных дней);

      руководитель услугодателя подписывает разрешение или мотивированный ответ об отказе и направляет в канцелярию (в течение 1 календарного дня);

      канцелярия регистрирует разрешение или мотивированный ответ об отказе и направляет Государственную корпорацию (в течение 15 минут).

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными
услугодателями, а также порядка использования информационных систем в
процессе оказания государственной услуги

      9. При приеме необходимых документов для оказания государственной услуги через Государственную корпорацию, работником Государственной корпорации проверяется полнота представленных документов. Услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов, (в течение 15 минут).

      Принятые документы направляются услугодателю.

      Услугодатель рассматривает на предмет полноты и соответствия законодательству, готовит результат оказания государственной услуги и направляет его в Государственную корпорацию.

      Выдача результата государственной услуги осуществляется в Государственной корпорации на основании расписки.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Выдача
разрешения на использование
подземных вод питьевого
качества для целей,
не связанных с питьевым
и хозяйственно-бытовым
водоснабжением на
территориях, где отсутствуют
поверхностные водные
объекты, но имеются
достаточные запасы подземных
вод питьевого качества"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги



Условные обозначения:



  Приложение 2
к постановлению акимата
города Алматы
от 17 июня 2019 года № 2/390
  Утвержден
постановлением акимата
города Алматы
от 30 декабря 2015 года № 4/705

Регламент государственной услуги "Предоставление водных объектов в
обособленное или совместное пользование на конкурсной основе"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление водных объектов в обособленное или совместное пользование на конкурсной основе" (далее – государственная услуга), оказывается акиматом города Алматы через коммунальное государственное учреждение "Управление зеленой экономики города Алматы" (далее - услугодатель), в соответствии со стандартом государственной услуги "Предоставление водных объектов в обособленное или совместное пользование на конкурсной основе", утвержденным приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 мая 2015 года № 19-1/422 (далее - Стандарт).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через некоммерческое акционерное общество "Государственную корпорацию "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – договор о представлении водного объекта в обособленное или совместное пользование между местным исполнительным органом и победителем конкурса в бумажном виде на основании решения местного исполнительного органа о предоставлении водного объекта в обособленное или совместное пользование и (или) протокола конкурсной комиссии об итогах конкурса либо мотивированный ответ об отказе по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      1) Государственная корпорация с момента поступления документов выдает расписку о приеме документов и направляет в канцелярию услугодателя, в случае представления услугополучателем неполного пакета документов выдает расписку об отказе в приеме документов (в течение 30 минут);

      2) канцелярия услугодателя регистрирует документы и передает их на рассмотрение руководителю услугодателя (в течение 30 минут);

      3) руководитель услугодателя рассматривает заявление услугополучателя и отписывает на исполнение руководителю отдела (в течение 1 рабочего дня);

      4) руководитель отдела услугодателя направляет документы в специально созданную комиссию (в течение 2 рабочих дней);

      5) конкурсная комиссия рассматривает документы и оформляет необходимый протокол (в течение 6 рабочих дней);

      6) секретарь конкурсной комиссии опубликовывает протокол об итогах проведенного конкурса в средствах массовой информации и размещает на интернет-ресурсе (в течение 2 рабочих дней);

      7) руководитель отдела услугодателя со дня подписания протокола об итогах конкурса направляет проект решения местного исполнительного органа для согласования и подписания (в течение 10 рабочих дней);

      8) руководитель отдела услугодателя после получения решения из местного исполнительного органа разрабатывает проект договора о предоставлении водного объекта в обособленное или совместное пользование, или мотивированный ответ об отказе и направляет на подпись руководителю услугодателя (в течение 20 рабочих дней);

      9) руководитель услугодателя подписывает договор с услугополучателем или мотивированный ответ об отказе и направляет в канцелярию услугодателя (в течение 1 рабочего дня);

      10) канцелярия услугодателя регистрирует и направляет подписанный договор или мотивированный ответ об отказе в Государственную корпорацию (в течение 30 минут);

      11) Государственная корпорация выдает договор или мотивированный ответ об отказе услугополучателю (в течение 15 минут).

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) направление Государственной корпорацией зарегистрированных документов в канцелярию услугодателя;

      2) направление документов руководителя услугодателя;

      3) направление документов руководителю отдела;

      4) направление документов в специально созданную комиссию;

      5) рассмотрение комиссией документов и оформление необходимых протоколов;

      6) опубликование секретарем конкурсной комиссии протокола об итогах проведенного конкурса в средствах массовой информации и размещение на интернет-ресурсе;

      7) направление проекта решения в местный исполнительный орган;

      8) направление руководителем отдела на подпись руководителю после получения решения из местного исполнительного органа и разработка проекта договора о предоставлении водного объекта в обособленное или совместное пользование, или мотивированный ответ об отказе;

      9) подписание договора или мотивированного ответа об отказе и направление в канцелярию услугодателя;

      10) регистрация и направление подписанного договора или мотивированного ответа об отказе в Государственную корпорацию;

      11) выдача договора или мотивированного ответа об отказе Государственной корпорацией услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников), услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) канцелярия услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) руководитель отдела;

      4) секретарь конкурсной комиссии;

      5) члены конкурсной комиссии.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      канцелярия услугодателя регистрирует документы и передает их на рассмотрение руководителю услугодателя (в течение 30 минут);

      руководитель услугодателя рассматривает заявление услугополучателя и отписывает на исполнение руководителю отдела (в течение 1 рабочего дня);

      руководитель отдела услугодателя направляет документы в специально созданную комиссию (в течение 2 рабочих дней);

      конкурсная комиссия рассматривает документы и оформляет необходимый протокол (в течение 6 рабочих дней);

      секретарь конкурсной комиссии опубликовывает протокол об итогах проведенного конкурса в средствах массовой информации и размещает на интернет-ресурсе (в течение 2 рабочих дней);

      руководитель отдела услугодателя со дня подписания протокола об итогах конкурса направляет проект решения местного исполнительного органа для согласования и подписания (в течение 10 рабочих дней);

      руководитель отдела услугодателя после получения решения из местного исполнительного органа разрабатывает проект договора о предоставлении водного объекта в обособленное или совместное пользование, или мотивированный ответ об отказе и направляет на подпись руководителю услугодателя (в течение 20 рабочих дней);

      руководитель услугодателя подписывает договор с услугополучателем или мотивированный ответ об отказе и направляет в канцелярию услугодателя (в течение 1 рабочего дня);

      канцелярия услугодателя регистрирует и направляет подписанный договор или мотивированный ответ об отказе в Государственную корпорацию (в течение 30 минут).

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными
услугодателями, а также порядка использования информационных систем в
процессе оказания государственной услуги

      9. При приеме необходимых документов для оказания государственной услуги через Государственную корпорацию, работником Государственной корпорации проверяется полнота представленных документов. Услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов.

      Принятые документы направляются услугодателю.

      Услугодатель рассматривает на предмет полноты и соответствия законодательству, готовит результат оказания государственной услуги и направляет его в Государственную корпорацию.

      Выдача результата государственной услуги осуществляется в Государственной корпорации на основании расписки.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту.

  Приложение 1
к Регламенту
государственной услуги
"Предоставление водных
объектов в обособленное
или совместное пользование
на конкурсной основе"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги



Условные обозначения:



  Приложение 3
к постановлению акимата
города Алматы
от 17 июня 2019 года № 2/390
  Утвержден
постановлением акимата
города Алматы
от 30 декабря 2015 года № 4/705

Регламент государственной услуги "Выдача лесорубочного и лесного билета"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача лесорубочного и лесного билета" (далее – государственная услуга), оказывается акиматом города Алматы через коммунальное государственное учреждение "Управление зеленой экономики города Алматы" (далее – услугодатель), в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача лесорубочного и лесного билета", утвержденным приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 мая 2015 года № 18-1/415 (далее - Стандарт).

      Прием заявлений и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) или бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – выдача лесорубочного и (или) лесного билета в бумажной форме.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) канцелярия услугодателя принимает и регистрирует заявление, направляет руководителю услугодателя для резолюции (в течение 30 минут);

      2) руководитель услугодателя рассматривает заявление и определяет ответственного исполнителя (в течение 1 часа);

      3) ответственный исполнитель рассматривает и оформляет результат оказания государственной услуги, направляет на подпись руководителю услугодателя (в течение 2 календарных дней);

      4) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги и направляет в канцелярию услугодателя (в течение 1 часа);

      5) канцелярия услугодателя регистрирует результат оказания государственной услуги и выдает услугополучателю, вносит сведения о выданных разрешениях в информационную систему "Государственная база данных "Е-лицензирование" (в течение 30 минут).

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) прием, регистрация и направление заявления руководителю услугодателя;

      2) определение ответственного исполнителя;

      3) оформление результата оказания государственной услуги и направление на подпись;

      4) подписание результата оказания государственной услуги и направление в канцелярию услугодателя;

      5) регистрация и выдача результата оказания государственной услуги, внесение сведений в информационную систему "Государственная база данных "Е-лицензирование".

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) канцелярия услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      канцелярией услугодателя принимает и регистрирует заявление, направляет руководителю услугодателя для резолюции (в течение 30 минут);

      руководитель услугодателя рассматривает заявление и определяет ответственного исполнителя (в течение 1 часа);

      ответственный исполнитель рассматривает и оформляет результат оказания государственной услуги, направляет на подпись руководителю услугодателя (в течение 2 рабочих дня);

      руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги и направляет в канцелярию услугодателя (в течение 1 часа);

      канцелярия услугодателя регистрирует результат оказания государственной услуги и выдает услугополучателю, вносит сведения о выданных разрешениях в информационную систему "Государственная база данных "Е-лицензирование" (в течение 30 минут).

      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту.

  Приложение
к Регламенту
государственной услуги
"Выдача лесорубочного
и лесного билета"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги



Условные обозначения: