Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 15 наурыздағы №65 "Батыс Қазақстан облысының шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорындар мәртебесі бар медициналық ұйымдары басшысының, оның орынбасарларының және бас бухгалтерінің лауазымдық жалақысының мөлшерлерін, оларға сыйлықақы беру және өзге де сыйақы беру жүйесін белгілеу туралы" қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2019 жылғы 30 шілдедегі № 180 қаулысы. Батыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2019 жылғы 31 шілдеде № 5750 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2023 жылғы 24 қарашадағы № 285 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 24.11.2023 № 285 қаулысымен (оның алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Еңбек кодексін, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", 2011 жылғы 1 наурыздағы "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңдарын басшылыққа ала отырып, Батыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 15 наурыздағы №65 "Батыс Қазақстан облысының шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорындар мәртебесі бар медициналық ұйымдары басшысының, оның орынбасарларының және бас бухгалтерінің лауазымдық жалақысының мөлшерлерін, оларға сыйлықақы беру және өзге де сыйақы беру жүйесін белгілеу туралы" қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4308 тіркелген, 2016 жылы 31 наурызда "Орал өңірі" және "Приуралье" газеттерінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулының қосымшасы осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Батыс Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесі (Н.Беркінғали) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде және бұқаралық ақпарат құралдарында оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Батыс Қазақстан облысы әкімінің орынбасары Б.Т.Қонысбаевқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

  Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің 2019 жылғы
30 шілдедегі № 180 қаулысына
қосымша

Батыс Қазақстан облысының шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорын мәртебесі бар медициналық ұйымдары басшысының, оның орынбасарларының және бас бухгалтерінің лауазымдық жалақыларының мөлшерлері, сыйлықақы беру және басқалай сыйақы төлеу жүйелері

1. Жалпы ережелер

      1. Батыс Қазақстан облысының шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорын (бұдан әрі – ШЖҚ МКК) мәртебесі бар медициналық ұйымдары басшысының, оның орынбасарларының және бас бухгалтерінің лауазымдық жалақыларының мөлшерлері, сыйлықақы беру және басқалай сыйақы төлеу тәртібі (бұдан әрі – Тәртібі) Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Еңбек кодексі, Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңының негізінде, басқарушы қызметкерлерге еңбекақы төлеу және уәждемелеу мәселелерінде бірыңғай тәсілдерді қамтамасыз ету мақсатында жасалды және Батыс Қазақстан облысының ШЖҚ МКК мәртебесі бар медициналық ұйымдарының басқарушы қызметкерлеріне жұмыс нәтижелері бойынша еңбекақы төлеу, сыйлықақы беру, сондай-ақ сыйақы төлеу жүйесін, тәртібін және шарттарын айқындайды.

      2. Негізгі ұғымдар:

      1) лауазымдық жалақы – уақыт бірлігі үшін, белгілі бір күрделіліктегі (біліктілік) еңбек нормаларын (еңбек міндеттерін) орындағаны үшін қызметкердің еңбегіне тиянақталған мөлшердегі ақы төлеу;

      2) еңбекақы төлеу – жұмыс берушінің қызметкерге оның еңбегі үшін Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне және Қазақстан Республикасының басқа да нормативтік құқықтық актілеріне, сондай-ақ келісімшарттарға, еңбек және ұжымдық шарттарға және жұмыс берушінің актілеріне сәйкес міндетті төлемді қамтамасыз етуімен байланысты қатынастар жүйесі;

      3) нәтижеліліктің негізгі көрсеткіштері (бұдан әрі – ННК) – бұл ұйым қызметінің табысқа қол жеткізу көрсеткіші, мақсатқа қол жеткізу дәрежесінің шамасы;

      4) уәждемелік ННК – басқарушы қызметкерлерге сыйақы беру жүйесіне олардың күштерін аталған есептік кезеңдегі басым мақсаттарға бағыттау үшін енгізілген көрсеткіштер;

      5) корпоративтік ННК – Кәсіпорынның жұмыс нәтижелілігі үшін (Даму жоспарының көрсеткіштеріне қол жеткізу) сыйлықақы беру мөлшерін анықтайтын және Кәсіпорынның басқарушы қызметкерлерінің барлығына бірдей бірыңғай болып табылатын уәждемелік ННК түрі;

      6) функционалдық ННК – әр қызметкерге саралана белгіленетін және басқарушы қызметкердің нәтижелілік үшін сыйлықақы мөлшерін анықтайтын уәждемелік ННК түрі;

      7) ННК салмағы – аталған көрсеткіштің басқа көрсеткіштерге қатысты маңыздылығын, басымдығын айқындайтын коэффициент;

      8) шек – әдетте келесі мағыналардың ішіндегі үздігіне: жоспарлы жылға арналған жоспарлы мағынаға (Даму жоспарынан) және жоспарлының алдындағы жылдың нақты мағынасына сәйкес келетін, лауазымдық міндеттерді адал атқару жағдайында жоғары ықтималдылықпен қол жеткізілетін, қызметтің нәтижесінен ең аз күтілімдерді сипатпайтын ННК мағынасы;

      9) мақсат – қызметтің жоғары нәтижелілігінің күтілетін деңгейін сипаттайтын ННК мағынасы;

      10) шақыру – Кәсіпорынның өршіл жоспарларын іске асыруға ықпал ететін, қызметтің үздік нәтижелерін сипаттайтын ННК мағынасы;

      11) ННК бойынша нәтижелілік – ННК бойынша мақсатты деңгейлерге қол жеткізу дәрежесін анықтайтын шама;

      12) қорытынды нәтижелілік – барлық уәждемелік ННК бойынша олардың салмағын ескерумен орташа өлшенген нәтижелілік.

      3. Кәсіпорындардың басқарушы қызметкерлеріне мыналар жатады: бірінші басшы;

      басшының медициналық бөлім бойынша орынбасары (медициналықұйымның атқаратын қызметіне байланысты);

      басшының оқу жұмыстары бойынша орынбасары;

      басшының медициналық қызметтер сапасын бақылау бойынша орынбасары;

      басшының оқу-тәрбие жұмыстары бойынша орынбасары;

      басшының оқу-өндірістік жұмыстар бойынша орынбасары;

      басшының кәсіби оқыту бойынша орынбасары;

      басшының экономикалық жұмыстар бойынша орынбасары (бас экономист);

      бас бухгалтер;

      басшының әкімшілік-шаруашылық жұмыстар бойынша орынбасары;

      басшының мейіргерлік іс бойынша орынбасары.

      4. Кәсіпорындардың басқарушы қызметкерлеріне еңбекақы төлеу және сыйлықақы беру кәсіпорынның ағымдағы қаржылық жылға арналған қаржылық-шаруашылық қызметінің жоспарындағы (Даму жоспары) еңбекақы төлеуге көзделген қаражаттар есебінен жүргізіледі.

2. Облыстың, облыстық маңызы бар қаланың және ауданның медициналық ұйымдары және кәсіпорындардың басқарушы қызметкерлерінің лауазымдық жалақыларының мөлшерлері

      5. Облыстың, облыстық маңызы бар қаланың медициналық ұйымдары:

      1) облыстың, облыстық маңызы бар қаланың медициналық ұйымдары – стационарлық, стационар алмастыратын медициналық көмек көрсететін ұйымдар, басым бағыттарды ескерумен медициналық көмек көрсететін ұйымдар:

      бірінші басшы 19-дан 29 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      басшының медициналық бөлім бойынша орынбасары 15-тен 25 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      басшының медициналық қызметтер сапасын бақылау бойынша орынбасары (ішкі аудит) 13-тен 23 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      басшының экономикалық жұмыстар бойынша орынбасары (бас экономист) 11-ден 21 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      бас бухгалтер 11-ден 21 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      басшының әкімшілік-шаруашылық жұмыстар бойынша орынбасары 9-дан 19 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      басшының мейіргерлік іс бойынша орынбасары 8-ден 18 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      2) облыстың, облыстық маңызы бар қаланың медициналық ұйымдары – стационарлық, стационар алмастыратын көмек, амбулаториялық-емханалық, консультациялық-диагностикалық көмек, алғашқы медициналық-санитариялық, жедел және кезек күттірмейтін медициналық көмек көрсететін, қан және оның компоненттерін дайындайтын, сондай-ақ орта буын медицина қызметкерлерін даярлауды және қайта даярлауды жүзеге асыратын ұйымдар:

      бірінші басшы 15-тен 25 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      басшының медициналық бөлім бойынша орынбасары 12-ден 22 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      басшының оқу жұмыстары бойынша орынбасары 12-ден 22 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      басшының медициналық қызметтер сапасын бақылау бойынша орынбасары (ішкі аудит) 10-нан 20 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      басшының оқу-тәрбие жұмыстары бойынша орынбасары 10-нан 20 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      басшының оқу-өндірістік жұмыстар бойынша орынбасары 10-нан 20 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      басшының кәсіби оқыту бойынша орынбасары 10-нан 20 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      басшының экономикалық жұмыстар бойынша орынбасары (бас экономист) 10-нан 20 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      бас бухгалтер 10-нан 20 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      басшының әкімшілік-шаруашылық жұмыстар бойынша орынбасары 9-дан 19 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      басшының мейіргерлік іс бойынша орынбасары 8-ден 18 базалық лауазымдық жалақыға дейін.

      6. Аудандық медицина ұйымдары:

      аудандық медициналық ұйымдар – стационарлық, стационар алмастыратын көмек, оңалту және қалпына келтіру, амбулаториялық-емханалық, алғашқы медициналық-санитариялық, кезек күттірмейтін медициналық көмек көрсететін ұйымдар:

      бірінші басшы 12-ден 22 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      басшының медициналық бөлім бойынша орынбасары 10-нан 20 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      басшының медициналық қызметтер сапасын бақылау бойынша орынбасары (ішкі аудит) 9-дан 19 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      басшының экономикалық жұмыстар бойынша орынбасары (бас экономист) 9-дан 19 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      бас бухгалтер 9-дан 19 базалық лауазымдық жалақыға дейін;

      басшының әкімшілік-шаруашылық жұмыстар бойынша орынбасары 7-ден 17 базалық лауазымдық жалақыға дейін.

      7. Кәсіпорындардың басқарушы қызметкерлерінің лауазымдық жалақыларының мөлшерлері орындалатын жұмыстың күрделілігін, қызметтің ерекшелігін және ауқымын және онымен байланысты тәуекелдерді, еңбек спецификасын, кәсіпорынның облыстың әлеуметтік-экономикалық дамуындағы рөлі мен орнын ескерумен саралана анықталады.

      Лауазымдық жалақылардың мөлшерлерін анықтау барысында (ауыр (аса ауыр) дене жұмыстарында және зиянды (аса зиянды) және қауіпті (аса қауіпті) еңбек жағдайлары бар жұмыстарда жұмыс істейтін қызметкерлерге төленетін қосымша ақылар мен үстеме ақыларды есептемегенде), нормативтік құқықтық актілермен белгіленген барлық қосымша ақылар мен үстеме ақылар ескерілді.

      8. Тиісінше қосымша ақылар мен үстеме ақыларды ескерумен негізгі лауазым бойынша жұмыс уақыты шегінде сәйкес мамандық маманының лауазымдық жалақысының 50%-ға дейінгі мөлшерде лауазымдарды қоса атқарғаны үшін (қызмет көрсету аймағының кеңеюі) қосымша ақы төлеуге рұқсат етіледі.

      9. Кәсіпорындардың басқарушы қызметкерлерінің ұйымдағы қызметін бағалау нәтижелері бойынша олардың лауазымдық жалақыларын түзету "Батыс Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесі әзірлеген индикаторларға сәйкес тоқсан сайын үнемі қызмет ететін комиссиямен анықталады.

      Кәсіпорындардың басқарушы қызметкерлерінің лауазымдық жалақыларын түзету Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес белгіленеді.

      10. Кәсіпорындардың басқарушы қызметкерлеріне еңбекақы төлеу жалақы қорының шегінде жүзеге асырылады.

3. Басқарушы қызметкерлер қызметінің тиімділігін бағалау

      11. Басқарушы қызметкерлер қызметінің тиімділігін бағалау шарасы келесі кезеңдерден тұрады:

      1) уәждемелік ННК анықтау, мақсаттық мағыналарды қою;

      2) уәждемелік ННК бекіту;

      3) нәтижелілікті мониторингтеу;

      4) нақты нәтижелілікті есептеу және бекіту.

      Уәждемелік ННК Кәсіпорынның стратегиялық мақсаттарын нақты көрсеткіштерге каскадтау жолымен осы Тәртіпке 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ННК картасы түрінде әзірленеді.

      12. Басқарушы қызметкерлерге арналған ННК карталарын Кәсіпорынның жауапты бөлімшесі байқау кеңесінің қатысуымен әзірленеді және басқарушы қызметкерлер ННК санының оңтайлылығы (3-7), таразыларды қою және мақсатты мағыналардың дұрыстығына келіседі.

      13. ННК карталарын Кәсіпорын есептік кезеңнің 31 наурызынан кешіктірмей, белгіленген тәртіпте Байқау кеңесіне немесе басқару органының келісуіне ұсынады.

      14. Басқарушы қызметкерлердің уәждемелік ННК орындауын мониторингтеуді тоқсан сайын Кәсіпорынның Байқау кеңесі, ол болмаған жағдайда – басқару органы жүзеге асырады.

      15. ННК картасын түзету көрсеткіштері бойынша нәтижелілікке маңызды әсер ететін күтпеген жағдайлардың туындауы барысында немесе келесі себептер бойынша жауапты бөлімшемен жүзеге асырылады:

      1) қызметтің жаңа бизнес-процесстерінің/бағыттарының пайда болуы/бұрыннан барларынан бас тарту;

      2) Кәсіпорынның ұзақ мерзімдік даму стратегиясын түзету;

      3) Кәсіпорынның ұйымдастырушылық құрылымын өзгерту.

      Бұл ретте, ННК карталары есептік кезеңнің 1 қыркүйегінен кейін түзетілмейді.

      16. Белгілі бір бизнес-процесс/қызмет бағыты үшін жауапты қызметкер ауысқан жағдайда, жауапты бөлімше келісу/түзету және белгіленген тәртіпте кейіннен бекіту үшін ННК картасын бизнес-процесс/қызмет бағыты үшін жауапты қызметкердің дереу қаперіне жеткізеді.

      17. Есептік кезеңнің аяқталу нәтижелері бойынша басқарушы қызметкерлер осы Тәртіпке 2-қосымшаға сәйкес нысанда нақты мағыналары бар ННК карталарын толтырады және оларды Кәсіпорынның жауапты бөлімшелеріне тапсырады.

      18. Кәсіпорынның жауапты бөлімшесі ННК нақты мағынасын нәтижелілік пайыздарына ауыстырады, сыйлықақы беру мөлшерлерінің есебін жүргізеді және Кәсіпорынның басқарушы органының сыйлықақы төлеу/төлемеу жөніндегі шешімін одан әрі қарай қабылдауы үшін ұсынымдар әзірлейді.

4. Сыйлықақы төлеу тәртібі және шарттары (жыл ішіндегі жұмыс нәтижелері бойынша сыйлықақы беру)

      19. Тәртіп Кәсіпорынның басқарушы қызметкерлеріне сыйлықақы төлеу шарттарын белгілейді және келесі қағидаларға сүйенеді:

      1) сыйлықақы берудің Кәсіпорынның және оның басқару органының мүдделдеріне жауап беретін міндеттерді орындаумен өзара байланысы;

      2) сыйлықақы мөлшерінің Кәсіпорын қызметінің нәтижелеріне және қызметкерлердің нәтижелілігіне тәуелділігі.

      20. Кәсіпорындардың басқарушы қызметкерлеріне еңбек мотивациясын арттыру мақсатында, еңбекақы төлемінің қоры шегінде, келесі мереке күндеріне Қазақстан Республикасының республикалық бюджет туралы Заңымен сәйкес жылға белгіленген 2 лауазымдық жалақыдан аспайтын мөлшердегі сыйлықақы жүргізілуі мүмкін:

      1)Медицина қызметкері күніне;

      2) Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігі күніне.

      21. Қызмет нәтижелері бойынша сыйлықақы беру қол жеткізген табыстары және жұмыс тиімділігін арттырулары үшін материалдық көтермелеу мақсатында жұмыс нәтижелеріне байланысты төленеді, үнемі сипатта емес және орташа жалақыны есептеу барысында ескерілмейді.

      22. Қызмет нәтижелері бойынша сыйлықақы беру, тәртіптік жазаның әрекет ету мерзімін есептемегенде, сәйкес лауазым бойынша нақты атқарылған жұмыс уақытына үйлесімді есептеледі. Сыйлықақыны есептеу үшін кезекті еңбек демалысында болу уақыты (жұмыс күндері), қызметтік іссапарда (соның ішінде біліктілігін арттыру курстарында) болу кезеңі нақты атқарылған жұмыс уақытына енгізіледі.

      23. Кәсіпорын басшыларына қызмет нәтижелері бойынша келесі жағдайларда сыйлықақы төленбейді:

      қаржылық жылдың нәтижелері бойынша оң қаржылық нәтиже болмаған жағдайда;

      жыл қорытындылары бойынша жекелеген корпоративтік ННК шектік мағыналарының орындалмауында;

      есептік жыл үшін функционалдық ННК орындалуының қорытынды нәтижелілігі 50%-дан кем (қоса) құрағанда.

      24. Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 50, 51-бабымен, 52-бабының 1- тармағының 2), 6), 19) (басқарушы қызметкердің кінәсі болмаған жағдайда), 20) тармақшаларымен, 56-бабымен, 57-бабының 1-тармағының 1), 3), 5) және 6) тармақшаларымен, 59-бабымен көзделген негіздемелер бойынша еңбек шартын тоқтату (бұзу) жағдайында, басқару органының шешімі бойынша, есептік кезеңнің қызмет нәтижелері бойынша сыйлықақы беру осы Тәртіпке сәйкес, белгіленген тәртіпте бекітілген ННК Картасының болуы жағдайында, нақты атқарылған жұмыс уақытына үйлесімді жүргізіледі.

      25. Қызмет нәтижелері бойынша сыйлықақы беру, есептік кезең үшін аудиттелген қаржылық есептіліктің негізінде қаржылық-шаруашылық қызметтің нәтижелері белгіленген тәртіпте бекітілгеннен кейін, Кәсіпорынның Даму жоспарындағы осы мақсаттарға көзделген ақша қаражаттары шегінде төленеді.

      26. Қызмет нәтижелері бойынша сыйлықақы төлеу мөлшерін осы Тәртіпке 3-қосымшада келтірілген әдістемеге сәйкес есептеу ұынылады.

      27. Сыйлықақыны есептеу және төлеу бойынша осы Тәртіппен реттелмеген мәселелер бойынша шешімдерді басқару органы қабылдайды.

      28. Қызмет нәтижелері бойынша сыйлықақы төлеуге нақты қаражат сомасын қалыптастыру резервті құру жолымен бухгалтерлік есепте жүргізіледі.

      29. Жыл ішіндегі жұмыс нәтижелері бойынша сыйлықақы төлеудің негізгі шарты сыйлықақы төлеу үшін жоспарланған соманы ескерумен есептелген жылдың қорытынды кірісінің болуы болып табылады.

      30. Жыл ішіндегі жұмыс нәтижелері бойынша сыйлықақы алу құқығына есептік жылға бекітілген ННК нәтижелері бойынша, тәртіптік жазаға тартылмаған, есептік кезеңде 6 (алты) айдан кем емес нақты жұмыс уақытын атқарған басқарушы қызметкерлер, сондай-ақ есептік жыл үшін ННК карталары бекітілген жұмысқа жаңадан кірген басқарушы қызметкерлер, сондай-ақ есептік кезеңнің 1 тамызына дейін ННК карталары бекітілген жұмысқа жаңадан қабылданған басқарушы қызметкерлер ие.

      31. Жыл ішіндегі жұмыс нәтижелері бойынша сыйлықақы төлеудің шекті мөлшері басқарушы қызметкердің 2 (екі) лауазымдық жалақысынан аса алмайды.

      32. Жыл ішіндегі жұмыс нәтижелері бойынша сыйлықақы беруге қаражаттарды жоспарлау қорытынды кірістің жоспарланған көрсеткішіне байланысты жүргізіледі.

  Батыс Қазақстан облысының
шаруашылық жүргізу
құқығындағы мемлекеттік
коммуналдық кәсіпорын
мәртебесі бар медициналық
ұйымдары басшысының, оның
орынбасарларының және бас
бухгалтерінің лауазымдық
жалақыларының мөлшерлері,
сыйлықақы беру және басқалай
сыйақы төлеу жүйелеріне
1-қосымша

Мақсатты мағыналары бар ННК картасы

      Лауазымның атауы, тегі, аты, әкесінің аты _______________________

ННК атауы

Өлшем бірлігі

Салмағы

Шегі

Мақсаты

Шақыру

1

2

3

4

5

6

7

1

Корпоративтік ННК







1)







2)







п)






2

Функционалдық ННК







1)







2)







п)






      Келісілді:

Лауазым

Тегі, аты, әкесінің аты

Қолы, күні

      Толтырылған күні "__" ________ 20__ жыл

  Батыс Қазақстан облысының
шаруашылық жүргізу
құқығындағы мемлекеттік
коммуналдық кәсіпорын
мәртебесі бар медициналық
ұйымдары басшысының, оның
орынбасарларының және бас
бухгалтерінің лауазымдық
жалақыларының мөлшерлері,
сыйлықақы беру және басқалай
сыйақы төлеу жүйелеріне
2-қосымша

Нақты мағыналары бар ННК картасы

      Лауазым атауы, тегі, аты, әкесінің аты__________________________________

ННК атауы

Өлшем бірлігі

Салмағы

Нақты

Нәтижелілік (%)

Қорытынды нәтижелілік (б.4*б.6)

1

2

3

4

5

6

7

1

Корпоративтік ННК







1)







2)







п)






2

ФункционалдықННК







1)







2)







п)






      Келісілді:

Лауазым

Тегі, аты, әкесінің аты

Қолы, күні

      Толтырылған күні "__" ________ 20__ жыл

  Батыс Қазақстан облысының
шаруашылық жүргізу
құқығындағы мемлекеттік
коммуналдық кәсіпорын
мәртебесі бар медициналық
ұйымдары басшысының, оның
орынбасарларының және бас
бухгалтерінің лауазымдық
жалақыларының мөлшерлері,
сыйлықақы беру және басқалай
сыйақы төлеу жүйелеріне
3-қосымша

Қызмет нәтижелері бойынша сыйлықақы төлеу мөлшерін есептеу әдістемесі

      1. Қызмет нәтижелері бойынша сыйлықақы берудің базалық мөлшері (В) мына формула бойынша есептеледі:

      В=Ожыл*Пр/2            (1)

      мұнда:

      О жыл – басқарушы қызметкердің есептік кезеңдегі нақты атқарған жұмыс уақыты үшін лауазымдық жалақысының жылдық сомасы;

      Пр – жылдық лауазымдық жалақыға еселенген сыйлықақы шекті мөлшерінің коэффициенті.

      2. Кәсіпорын жұмысының нәтижелілік үшін сыйлықақы мөлшері (Вк) мына формула бойынша есептеледі:

      Вк=В*Дк*К1            (2)

      мұнда:

      В – сыйлықақының базалық мөлшері;

      Дк – корпоративтік ННК орындалуы үшін сыйлықақы беру мөлшері;

      К1 – басқарушы қызметкердің корпоративтік ННК бойынша қол жеткізген нәтижелілігіне тәуелді коэффициент.

      3. Басқарушы қызметкердің нәтижелілігі үшін сыйлықақы төлеу мөлшері (Вр) мына формула бойынша есептеледі:

      Вр=В*Дф*К2            (3)

      мұнда:

      В – базалық сыйлықақы мөлшері;

      Дф – функционалдық ННК орындағаны үшін сыйлықақы үлесі;

      К2 – қызметкердің қол жеткізген функционалдық ННК нәтижелілігіне тәуелді коэффициент.

      4. Корпоративтік және функционалдық ННК орындау үшін сыйлықақы үлесі лауазымның Кәсіпорынның стратегиялық мақсаттардың орындалуына әсер ету дәрежесіне сәйкес лауазымдар деңгейлеріне тәуелді және 1-кестеге сәйкес есептеу ұсынылады.

      1-кесте

Корпоративтік және функционалдық ННК орындау үшін сыйлықақы үлесі

Лауазым атауы

Корпоративтік ННК

Функционалдық ННК

Бірінші басшы

80%

20%

Бірінші басшының орынбасарлары

70%

30%

      5. Сыйлықақы берудің жылдық мөлшері (Вжыл) Кәсіпорын жұмысының нәтижелілігі үшін сыйлықақы беру (Вк) және қызметкердің нәтижелілігі үшін сыйлықақы беру (Вр) сомасы ретінде есептеледі:

      Вжыл = Вк+Вр      (4)

      6. Қызметкердің нәтижелілігін бағалау 2-кестеде келтірілген сұлба бойынша есептеледі.

      2-кесте

ННК бойынша бағалау нәтижелілігі

НКК бойынша нақты мағына

НКК бойынша нәтижелілік, %

шектен төмен

0

шекке тең

75

шек және мақсат арасында

(нақты-шек/мақсат-шек)*25+75

мақсатқа тең

100

мақсат және шек арасында

(нақты-мақсат/шақыру-мақсат)*25+100

шақырудан артық немесе тең

125

      7. Барлық НКК бойынша қорытынды нәтижелілік мына формула бойынша есептеледі:

      ni=1nНККі бойынша нәтижелілік*НКК1 салмағы

      мұнда:

      n-НКК саны;

      i-НКК реттік нөмірі.

О внесении изменения в постановление акимата Западно-Казахстанской области от 15 марта 2016 года №65 "Об установлении размеров должностного оклада, системы премирования и иного вознаграждения, руководителя, его заместителей и главного бухгалтера медицинских организаций Западно-Казахстанской области, имеющих статус государственных коммунальных предприятий на праве хозяйственного ведения"

Постановление акимата Западно-Казахстанской области от 30 июля 2019 года № 180. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 31 июля 2019 года № 5750. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 24 ноября 2023 года № 285

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 24.11.2023 № 285 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года, Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе", акимат Западно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Западно-Казахстанской области от 15 марта 2016 года №65 "Об установлении размеров должностного оклада, системы премирования и иного вознаграждения, руководителя, его заместителей и главного бухгалтера медицинских организаций Западно-Казахстанской области, имеющих статус государственных коммунальных предприятий на праве хозяйственного ведения" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов №4308, опубликованное 31 марта 2016 году в газетах "Орал өңірі" и "Приуралье") следующее изменение:

      приложение к указанному постановлению изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Управление здравоохранения Западно-Казахстанской области" (Беркингали Н.) обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан и в средствах массовой информации.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Западно-Казахстанской области Конысбаеву Б.Т.

      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

  Приложение
к постановлению акимата
Западно-Казахстанской области
от 30 июля 2019 года №180

Размеры должностного оклада, системы премирования и иного вознаграждения руководителя, его заместителей и главного бухгалтера медицинских организаций Западно-Казахстанской области, имеющих статус государственных коммунальных предприятий на праве хозяйственного ведения

1. Общие положения

      1. Размеры должностного оклада, системы премирования и иного вознаграждения руководителя, его заместителей и главного бухгалтера медицинских организаций Западно-Казахстанской области, имеющих статус государственных коммунальных предприятий на праве хозяйственного ведения (далее - Порядок) разработаны на основании Трудового кодекса Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года, Закона Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе", в целях обеспечения единых подходов в вопросах оплаты и мотивации труда руководящих работников и определяют систему, порядок и условия оплаты труда, премирования, а также выплаты вознаграждения по итогам работы руководящим работникам медицинских организаций Западно-Казахстанской области, имеющих статус ГКП на ПХВ (далее – Предприятие).

      2. Основные понятия:

      1) должностной оклад - фиксированный размер оплаты труда работника за выполнение нормы труда (трудовых обязанностей) определенной сложности (квалификации) за единицу времени;

      2) оплата труда - система отношений, связанных с обеспечением работодателем обязательной выплаты работнику вознаграждения за его труд в соответствии с Трудовым Кодексом Республики Казахстан и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан, а также соглашениями, трудовым, коллективным договорами и актами работодателя;

      3) ключевые показатели результативности (далее – КПР) – это показатель достижения успеха, мера степени достижения цели деятельности организации (или отдельного процесса);

      4) мотивационные КПР – показатели, включенные в систему премирования руководящих работников для фокусирования их усилия на достижение приоритетных в данном отчетном периоде целей;

      5) корпоративные КПР – вид мотивационных КПР, которые определяют размер премирования за результаты работы Предприятия (достижение показателей Плана развития) и являются едиными для всех руководящих работников Предприятия;

      6) функциональные КПР – вид КПР, которые устанавливаются дифференцированно для каждого работника и определяют размер премирования за результативность руководящего работника;

      7) вес КПР – коэффициент, определяющий значимость, приоритетность данного показателя по отношению к другим показателям;

      8) порог – значение КПР, характеризующее минимальные ожидания от результата деятельности, которое с высокой вероятностью достижимо при условии добросовестного выполнения должностных обязанностей, как правило, соответствующее лучшему из следующих значений: плановое значение на планируемый год (из плана развития) и фактическое значение за год, предшествуемый планируемому;

      9) цель – значение КПР, характеризующее ожидаемый уровень высоких результатов деятельности;

      10) вызов – значение КПР, характеризующее выдающиеся результаты деятельности, способствующее реализации амбициозных целей Предприятия;

      11) результативность по КПР – величина, определяющая степень достижения целевых планок по КПР;

      12) итоговая результативность – средневзвешенная результативность по всем мотивационным КПР с учетом их веса.

      3. К руководящим работникам предприятий относятся:

      первый руководитель;

      заместитель руководителя по медицинской части (в зависимости от выполняемой функций медицинской организации);

      заместитель руководителя по учебной работе;

      заместитель руководителя по контролю качества медицинских услуг;

      заместитель руководителя по учебно-воспитательной работе;

      заместитель руководителя по учебно-производственной работе;

      заместитель руководителя по профессиональному обучению;

      заместитель руководителя по экономической работе (главный экономист);

      главный бухгалтер;

      заместитель руководителя по административно-хозяйственной части;

      заместитель руководителя по сестринскому делу.

      4. Оплата труда и иного вознаграждения руководящих работников предприятий производится за счет средств, предусмотренных на оплату труда в плане финансово-хозяйственной деятельности (план развития) предприятия на текущий финансовый год.

2. Медицинские организации области, города областного значения и района и размеры должностных окладов руководящих работников предприятий

      5. Медицинские организации области, города областного значения:

      1) медицинские организации области, города областного значения – организации, оказывающие стационарную, стационарозамещающую медицинскую помощь, организации, оказывающие медицинскую помощь с учетом приоритетных направлений:

      первый руководитель от 19 до 29 базовых должностных окладов;

      заместитель руководителя по медицинской части от 15 до 25 базовых должностных окладов;

      заместитель руководителя по контролю качества медицинских услуг (внутренний аудит) от 13 до 23 базовых должностных окладов;

      заместитель руководителя по экономической работе (главный экономист) от 11 до 21 базовых должностных окладов;

      главный бухгалтер от 11 до 21 базовых должностных окладов;

      заместитель руководителя по административно-хозяйственной части от 9 до 19 базовых должностных окладов;

      заместитель руководителя по сестринскому делу от 8 до 18 базовых должностных окладов;

      2) медицинские организации области, города областного значения - организации, оказывающие стационарную, стационарозамещающую помощь, амбулаторно-поликлиническую, консультативно-диагностическую помощь, первичную медико-санитарную, скорую и неотложную медицинскую помощь, заготовку крови и ее компонентов, а также осуществляющие подготовку и переподготовку медицинских кадров среднего звена:

      первый руководитель от 15 до 25 базовых должностных окладов;

      заместитель руководителя по медицинской части от 12 до 22 базовых должностных окладов;

      заместитель руководителя по учебной работе от 12 до 22 базовых должностных окладов;

      заместитель руководителя по контролю качества медицинских услуг (внутренний аудит) от 10 до 20 базовых должностных окладов;

      заместитель руководителя по учебно-воспитательной работе от 10 до 20 базовых должностных окладов;

      заместитель руководителя по учебно-производственной работе от 10 до 20 базовых должностных окладов;

      заместитель руководителя по профессиональному обучению от 10 до 20 базовых должностных окладов;

      заместитель руководителя по экономической работе (главный экономист) от 10 до 20 базовых должностных окладов;

      главный бухгалтер от 10 до 20 базовых должностных окладов;

      заместитель руководителя по административно-хозяйственной части от 9 до 19 базовых должностных окладов;

      заместитель руководителя по сестринскому делу от 8 до 18 базовых должностных окладов.

      6. Районные медицинские организации:

      районные медицинские организации - организации, оказывающие стационарную, стационарозамещающую помощь, реабилитационную и восстановительную, амбулаторно-поликлиническую, первичную медико-санитарную помощь, неотложную медицинскую помощь:

      первый руководитель от 12 до 22 базовых должностных окладов;

      заместитель руководителя по медицинской части от 10 до 20 базовых должностных окладов;

      заместитель руководителя заместитель руководителя по контролю качества медицинских услуг (внутренний аудит) от 9 до 19 базовых должностных окладов;

      заместитель руководителя по экономической работе (главный экономист) от 9 до 19 базовых должностных окладов;

      главный бухгалтер от 9 до 19 базовых должностных окладов;

      заместитель руководителя по административно-хозяйственной части от 7 до 17 базовых должностных окладов.

      7. Размер должностного оклада руководящих работников предприятий определяется дифференцированно с учетом сложности выполняемой работы, особенности и масштаба деятельности и связанных с ней рисков, специфики труда, роли и места предприятия в социально-экономическом развитии области. При определении размера должностных окладов учтены все доплаты и надбавки, установленные нормативными правовыми актами (за исключением доплат работникам, занятым на тяжелых (особо тяжелых) физических работах и работах с вредными (особо вредными) и опасными (особо опасными) условиями труда).

      8. Разрешается доплата за совмещение должностей (расширение зоны обслуживания) в размере до 50% от должностного оклада специалиста соответствующей специальности в пределах рабочего времени по основной должности с учетом соответствующих доплат и надбавок.

      9. Корректировка должностных окладов руководящих работников предприятий по результатам оценки их деятельности в организации определяется постоянно действующей комиссией ежеквартально согласно разработанных государственным учреждением "Управление здравоохранения Западно-Казахстанской области" индикаторов.

      Корректировка должностных окладов руководящих работников предприятий устанавливается в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан.

      10. Оплата труда руководящих работников предприятий, осуществляется в пределах фонда заработной платы.

3. Оценка эффективности деятельности руководящих работников

      11. Процедура оценки эффективности деятельности руководящих работников состоит из следующих этапов:

      1) определение мотивационных КПР, постановка целевых значений;

      2) утверждение мотивационных КПР;

      3) мониторинг результативности;

      4) расчет и утверждение фактической результативности.

      Мотивационные КПР разрабатываются в виде карты КПР по форме согласно приложению 1 к настоящему Порядку путем каскадирования стратегических целей Предприятия в конкретные показатели.

      12. Карты КПР для руководящих работников разрабатываются ответственным подразделением Предприятия с участием Наблюдательного совета на предмет оптимальности и количества КПР (от 3 до 7) для расстановки весов и адекватности целевых значений.

      13. Карты КПР выносятся Предприятием на согласование Наблюдательному совету или органу управления в установленном порядке не позднее 31 марта отчетного периода.

      14. Мониторинг выполнения мотивационных КПР руководящими работниками осуществляется на ежеквартальной основе Наблюдательным советом Предприятия, в случае отсутствия органом управления.

      15. Корректировка карты КПР осуществляется ответственным подразделением в случае возникновения непредвиденных обстоятельств, значительно влияющих на результативность по показателям, а также по причине:

      1) появления новых/отказ от существующих бизнес-процессов/направлений деятельности;

      2) корректировки долгосрочной стратегии развития Предприятия;

      3) изменений организационной структуры Предприятия.

      При этом, карты КПР не корректируются после 1 сентября отчетного года.

      16. В случае замены работника, ответственного за определенный/ое бизнес-процесс/направление деятельности, ответственное подразделение незамедлительно доводит до сведения работника, назначенного ответственным за бизнес-процесс/направление деятельности утвержденную карту КПР для согласования/корректировки и последующего утверждения в установленном порядке.

      17. По итогам завершения отчетного периода руководящие работники заполняют карты КПР с фактическими значениями по форме согласно приложению 2 к настоящему Порядку и передают их в ответственное подразделение Предприятия.

      18. Ответственное подразделение Предприятия переводит фактическое значение КПР в проценты результативности, производит расчет размеров премирования и готовит рекомендации для последующего принятия органом управления Предприятия решения о выплате/невыплате премирования.

4. Порядок и условия выплаты премирования (премирования по итогам работы за год)

      19. Порядок устанавливает условия и выплаты премирования руководящим работникам Предприятия и основываются на следующих принципах:

      1) взаимосвязь премирования с выполнением задач, отвечающих интересам Предприятия и еҰ органа управления;

      2) зависимость размера премирования от результатов деятельности Предприятия и результативности работников.

      20. Руководящим работникам Предприятий в целях повышения трудовой мотивации, в рамках фонда оплаты труда, может производиться выплата премий в фиксированном размере – не более 2 должностных окладов, установленной Законом Республики Казахстан о республиканском бюджете на соответствующий год к следующим праздничным датам:

      1) ко Дню Медицинского работника;

      2) ко Дню независимости Республики Казахстан.

      21. Премирования по результатам деятельности выплачиваются в зависимости от результатов работы с целью материального поощрения за достигнутые успехи и повышения эффективности работы, не носят постоянного характера и не учитываются при исчислении средней заработной платы.

      22. Премирование по результатам деятельности начисляются пропорционально фактически отработанному времени по соответствующей должности за исключением периода действия дисциплинарного взыскания. Для исчисления премирования время нахождения в очередном трудовом отпуске (рабочие дни), период нахождения в служебной командировке (в том числе на курсах повышения квалификации) включаются в фактически отработанное время.

      23. Руководителям Предприятия не выплачивается премирование по результатам деятельности при:

      отсутствии положительного финансового результата по итогам финансового года;

      не выполнении пороговых значений отдельных корпоративных КПР по итогам года;

      итоговой результативности выполнения функциональных КПР за отчетный год, которая составила – менее 50% (включительно).

      24. По решению органа управления в случае прекращения (расторжения) трудового договора по основаниям, предусмотренным статьями 50, 51, подпунктами 2), 6), 19) (в случае отсутствия вины руководящего работника), 20) пункта 1 статьи 52, 56, подпунктами 1), 3), 5) и 6) пункта 1 статьи 57, 59 Трудового кодекса Республики Казахстан, премирование по результатам деятельности за отчетный период производится в соответствии с настоящим Порядком при наличии утвержденной в установленном порядке карты КПР пропорционально фактически отработанному времени.

      25. Премирование по результатам деятельности выплачиваются в пределах денежных средств, предусмотренных на эти цели в Плане развития Предприятия, после утверждения в установленном порядке результатов финансово-хозяйственной деятельности на основе аудированной финансовой отчетности за отчетный период.

      26. Размер премии по результатам деятельности рекомендуется рассчитывать в соответствии с методикой, приведенной в приложении 3 к настоящему Порядку.

      27. По вопросам начисления и выплаты премии, не урегулированным настоящим Порядком, решения принимаются органом управления.

      28. Формирование фактической суммы средств на выплату премии по результатам деятельности производится в бухгалтерском учете путем создания резерва.

      29. Основным условием выплаты премии по итогам работы за год является наличие итоговой прибыли за отчетный год, рассчитанной с учетом запланированной суммы для выплаты премии.

      30. Право на получение премии по итогам работы за год имеют руководящие работники, фактически отработавшие в отчетном периоде не менее 6 (шесть) месяцев, по итогам выполнения утвержденных КПР за отчетный год, а также вновь принятые руководящие работники, для которых утверждены карты КПР за отчетный год, а также вновь принятые руководящие работники, для которых утверждены карты КПР в срок до 1 августа отчетного года, не имеющие дисциплинарного взыскания.

      31. Предельный размер премирования по итогам работы за год руководящих работников не может превышать 2 (два) должностных окладов руководящего работника.

      32. Планирование средств на выплату премии по итогам работы за год производится исходя из запланированного показателя итоговой прибыли.

  Приложение 1
к размерам должностного
оклада, системы премирования и
иного вознаграждения
руководителя, его заместителей
и главного бухгалтера
медицинских организаций
Западно-Казахстанской области,
имеющих статус
государственных коммунальных
предприятий на праве
хозяйственного ведения

Карта КПР с целевыми значениями

      Наименование должности, фамилия, имя, отчество_________________________

Наименование КПР

Единица измерения

Вес

Порог

Цель

Вызов

1

2

3

4

5

6

7

1

Корпоративные КПР







1)







2)







n)






2

Функциональные КПР







1)







2)







n)






      Согласовано:

Должность

Фамилия, имя, отчество

Подпись, дата

      Дата заполнения "__" ________ 20__ год

  Приложение 2
к размерам должностного
оклада, системы премирования и
иного вознаграждения
руководителя, его заместителей
и главного бухгалтера
медицинских организаций
Западно-Казахстанской области,
имеющих статус
государственных коммунальных
предприятий на праве
хозяйственного ведения

Карта КПР с фактическими значениями

      Наименование должности, фамилия, имя, отчество______________________

Наименование КПР

Единица измерения

Вес

Факт

Результативность (%)

Итоговая результативность (гр.4*гр.6)

1

2

3

4

5

6

7

1

Корпоративные КПР







1)







2)







п)






2

Функциональные КПР







1)







2)







п)






      Согласовано:

№ п/п

Должность

Фамилия, имя, отчество

Подпись, дата

      Дата заполнения "__" ________ 20__ год

  Приложение 3
к размерам должностного
оклада, системы премирования и
иного вознаграждения
руководителя, его заместителей
и главного бухгалтера
медицинских организаций
Западно-Казахстанской области,
имеющих статус
государственных коммунальных
предприятий на праве
хозяйственного ведения

Методика по расчету размера премирования по результатам деятельности

      Базовый размер премирования по результатам деятельности (В) рассчитываются по формуле:

      В=Огод*Пр/2            (1)

      где:

      О год – годовая сумма должностного оклада руководящего работника за фактически отработанное время в отчетном периоде;

      Пр – коэффициент предельного размера премирования, кратное к годовому должностному окладу.

      Размер премирования за результативность работы Предприятия (Вк) рассчитывается по формуле:

      Вк=В*Дк*К1            (2)

      где:

      В – базовый размер премирования;

      Дк – доля премирования за выполнение корпоративных КПР;

      К1 – коэффициент, зависящий от достигнутой руководящим работником результативности по корпоративным КПР.

      Размер премирования за результативность руководящего работника (Вр) рассчитываются по формуле:

      Вр=В*Дф*К2            (3)

      где:

      В – базовый размер премирования;

      Дф – доля премирования за выполнение функциональных КПР;

      К2 – коэффициент, зависящий от достигнутой работником результативности по функциональным КПР.

      Доля премирования за выполнения корпоративных и функциональных КПР зависит от уровней должностей в соответствии со степенью влияния должности на выполнение стратегических целей Предприятия и рекомендуется рассчитывать в соответствии с таблицей 1.

      Таблица 1

Доли премирования за выполнения корпоративных и функциональных КПР

Наименование должности

Корпоративные КПР

Функциональные КПР

Первый руководитель

80%

20%

Заместители первого руководителя

70%

30%

      5. Итоговый размер премирования (Вгод) рассчитывается как сумма премирования за результативность работы Предприятия (Вк) и премирования за результативность работника (Вр):

      Вгод = Вк+Вр      (4)

      6. Оценка результативности работника рассчитывается по схеме, приведенной в таблице 2.

      Таблица 2

Расчет результативности по КПР

Фактическое значение по КПР

Результативность по КПР, %

менее порога

0

равно порогу

75

между порогом и целью

(факт-порог/цель-порог)*25+75

равно цели

100

между целью и порогом

(факт-цель/вызов-цель)*25+100

больше или равно вызову

125

      7. Итоговая результативность по всем КПР определяется по формуле:

      ni=1nРезультативность по КПРi*Вес КПР1

      где:

      n-количество КПР;

      i-порядковый номер КПР.