Қарғалы аудандық мәслихатының 2016 жылғы 2 наурыздағы № 404 "Қарғалы ауданында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидаларын бекіту туралы" шешіміне өзгерістер енгізу туралы

Ақтөбе облысы Қарғалы аудандық мәслихатының 2020 жылғы 24 желтоқсандағы № 533 шешімі. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2020 жылғы 31 желтоқсанда № 7904 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Қарғалы аудандық мәслихатының 2023 жылғы 29 желтоқсандағы № 123 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Қарғалы аудандық мәслихатының 29.12.2023 № 123 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 56 бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 6 бабына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес, Қарғалы аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қарғалы аудандық мәслихатының 2016 жылғы 2 наурыздағы №404 "Қарғалы ауданында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидаларын бекіту туралы" (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде №4826 тіркелген, 2016 жылы 4 сәуірде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің "Әділет" ақпараттық–құқықтық жүйесінде жарияланған) шешіміне келесідей өзгерістер енгізілсін:

      жоғарыда көрсетілген шешімнің кіріспесі мынадай жаңа редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 56 бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 6 бабына жәнеҚазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес, Қарғалы аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:";

      көрсетілген шешімнің қосымшасы осы шешімнің қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Қарғалы аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы шешімді Ақтөбе облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы шешімді оны ресми жариялағаннан кейін Қарғалы аудандық мәслихатының интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы шешім оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қарғалы аудандық
мәслихатының сессия төрағасы
А. Байменшина
      Қарғалы аудандық
мәслихатының хатшысы
Н. Заглядова

  Қарғалы аудандық мәслихатының 2020 жылғы 24 желтоқсандағы № 533 шешіміне қосымша
  Қарғалы аудандық мәслихатының 2016 жылғы 2 наурыздағы № 404 шешіміне қосымша

Қарғалы ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидалары

      1. Осы Қарғалы ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидалары (бұдан әрi – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы №504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына (бұдан әрі - Үлгілік қағидалар) сәйкес әзірленді және Қарғалы ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың тәртібін белгілейді.

1. Жалпы ережелер

      2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негiзгi терминдер мен ұғымдар:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – уәкілетті ұйым) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосуға арналған техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерді және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтерін көрсету, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтерді, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосуға арналған техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерді, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтерін көрсетуге өтініштер қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға олардың нәтижелерін беру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, сондай-ақ электрондық нысанда мемлекеттік қызметтер көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған, жылжымайтын мүлікке құқықтарды оның орналасқан жері бойынша мемлекеттік тіркеуді жүзеге асыратын заңды тұлға;

      2) атаулы күндер – жалпыхалықтық тарихи, рухани, мәдени маңызы бар және Қазақстан Республикасы тарихының барысына ықпал еткен оқиғалар;

      3) арнайы комиссия – өмiрлiк қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтiк көмек көрсетуге үмiткер адамның (отбасының) өтiнiшiн қарау бойынша Қарғалы ауданы әкiмiнiң шешiмiмен құрылатын комиссия;

      4) ең төмен күнкөрiс деңгейi – "Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігінің Ұлттық статистика бюросының Ақтөбе облысы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесі есептейтiн мөлшері бойынша ең төмен тұтыну себетiнiң құнына тең, бiр адамға қажеттi ең төмен ақшалай кiрiс;

      5) мереке күндерi – Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттiк мереке күндерi;

      6) отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы – отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбiр мүшесiне келетiн үлесi;

      7) өмiрлiк қиын жағдай – азаматтың тыныс-тiршiлiгiн объективтi түрде бұзатын, ол оны өз бетiнше еңсере алмайтын ахуал;

      8) уәкiлеттi орган – жергiлiктi бюджет есебiнен қаржыландырылатын, әлеуметтiк көмек көрсетудi жүзеге асыратын "Қарғалы аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi" мемлекеттiк мекемесi;

      9) учаскелiк комиссия – әлеуметтiк көмек алуға өтiнiш бiлдiрген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргiзу және қорытындылар дайындау үшiн тиісті әкімшілік – аумақтық бірлік әкімдерінің шешімімен құрылатын комиссия;

      10) шектi шама – әлеуметтiк көмектiң бекiтiлген ең жоғары мөлшерi;

      3. Осы Қағидалар Қарғалы ауданында тұрақты тұратын адамдарға таралады.

      4. Әлеуметтік көмек мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына "Қарғалы аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi" мемлекеттiк мекемесiмен осы Қағидалармен белгіленген тәртіпте көрсетіледі.

      5. Әлеуметтік көмек ретінде жергілікті атқарушы орган (бұдан әрі – ЖАО) мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына (бұдан әрі – алушылар) өмірлік қиын жағдай туындаған жағдайда, сондай-ақ атаулы күндер мен мереке күндеріне ақшалай немесе заттай нысанда көрсететін көмек түсініледі.

      6. Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуірдегі "Қазақстан Республикасында мүгедектердi әлеуметтiк қорғау туралы" Заңының 16 бабында және Қазақстан Республикасының 2020 жылғы 6 мамырдағы "Ардагерлер туралы" (бұдан әрі – "Ардагерлер туралы" Заңы) Заңының 10-бабының 2) тармақшасында, 11-бабының 2) тармақшасында, 12-бабының 2) тармақшасында және 13-бабының 2) тармақшасында көрсетілген тұлғаларға әлеуметтік көмек осы Қағидаларда көзделген тәртіппен көрсетіледі.

      7. Әлеуметтiк көмек бiр рет және (немесе) мерзiмдi (ай сайын, тоқсан сайын, жартыжылдықта 1 рет) көрсетiледi.

      8. Әлеуметтік көмек көрсету үшін атаулы күндер мен мереке күндерiнiң тiзбесі:

      Жеңіс күні – 9 мамыр;

      Қазақстан Республикасының Конституциясы күні–30 тамыз.

      Учаскелік және арнайы комиссиялар өз қызметін облыстың ЖАО бекітетін ережелердің негізінде жүзеге асырады.

2. Әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесін айқындау және әлеуметтік көмектің мөлшерлерін белгілеу тәртібі

      9. Ай сайынғы әлеуметтік көмек кірісті есепке алмай көрсетіледі:

      1) Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне коммуналдық қызметтерге 8 000 (сегіз мың) теңге мөлшерінде, уәкілетті ұйыммен ұсынған тізімдер негізінде;

      2) жеңілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне теңестірілген ардагерлерге, басқа мемлекеттердің аумағындағы ұрыс қимылдарының ардагерлеріне жылу маусымының 7 айы ішінде (қаңтардан сәуірге дейін, қазаннан желтоқсанға дейін) коммуналдық қызметтерге 3 500 (үш мың бес жүз) теңге мөлшерінде,уәкілетті ұйыммен ұсынған тізімдер негізінде;

      3) мүгедек балаларды үйде оқытуға жұмсалған шығындарды өтеуге мүгедек балалардың ата-аналарына немесе заңды өкілдеріне, білім беру кезеңіне бір мүгедек балаға, 2 (екі) айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде "Қарғалы аудандық білім, дене шынықтыру және спорт бөлімі" мемлекеттік мекемесінің ұсынған тізімдер негізінде;

      4) онкологиялық аурулардан зардап шегетін азаматтарға, адамның иммуножетіспеушілік вирусы инфекциясын жұқтырғандарға және туберкулездің әртүрлі түрімен ауыратын науқастарға, ай сайын ұсынылатын "Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесінің шаруашылық жүргізу құқығындағы "Қарғалы аудандық ауруханасы" мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны ұсынған тізімдер негізінде, жылына алты айға дейінгі амбулаториялық ем алу мерзіміне 10 (он) айлық есептiк көрсеткіш мөлшерінде;

      5) Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне, I, II, III топтағы мүгедектерге, он алты жасқа дейінгі мүгедек балаларға және оларды ертіп жүруші тұлғаларға, "Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесінің жолдамасы бойынша емделуге төленетін жол шығындарын өтеу үшін.

      Әлеуметтік көмек, егер көрсетілген тұлғалар толық мемлекет қарауында болмаған жағдайда көрсетіледі.

      10. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде, не оның мүлкiне зиян келтiру нәтижесінде келтірілген шығындарға байланысты біржолғы әлеуметтік көмектің келесі мөлшерлері белгіленеді:

      1) Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне 150 000 (бір жүз елу мың) теңгеге дейінгі шекте;

      2) жеңілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне теңестірілген ардагерлерге 100 000 ( жүз мың) тенгеге дейінгі шекте;

      3) басқа мемлекеттердің аумағындағы ұрыс қимылдарының ардагерлеріне, еңбек ардагерлеріне, "Ардагерлер туралы" Заңының күші қолданылатын басқа да тұлғаларға 80 000 (сексен мың) теңгеге дейінгі шекте;

      4) зейнеткерлік жасқа жеткен адамдарға 60 000 (алпыс мың) теңгеге дейінгі шекте;

      5) мүгедектерге, оның ішінде 18 жасқа дейінгі мүгедек баланы тәрбиелеп отырған адамдарға 60 000 (алпыс мың) теңгеге дейінгі шекте;

      6) саяси қуғын-сүргін құрбандары, саяси қуғын-сүргіндерден зардап шеккен адамдарға 50 000 (елу мың) теңгеге дейінгі шекте;

      7) көп балалы отбасыларға 140 000 (бір жүз қырық мың) теңгеге дейінгі шекте;

      8) жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, балалар үйінің түлектеріне 60 000 (алпыс мың) теңгеге дейінгі шекте;

      9) аз қамтылған азаматтарға 140 000 (бір жүз қырық мың) теңгеге дейінгі шекте;

      10) онкологиялық аурулардан зардап шегетін азаматтарға, адамның иммуножетіспеушілік вирусы инфекциясын жұқтырғандарға және туберкулездің әртүрлі түрімен ауыратын науқастарға 80 000 (сексен мың) теңгеге дейінгі шекте;

      11) табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан зардап шеккен азаматтарға 100 000 (жүз мың) теңгеге дейінгі шекте.

      11. Қазақстан Республикасының аумағында төтенше жағдай енгізілген кезде біржолғы әлеуметтік көмек 20 000 (жиырма мың) теңге мөлшерінде көрсетіледі:

      1) әрбір адамға табыстарын есепке алмай, I, II және III топтағы мүгедектерге, он алты жасқа дейінгі мүгедек балаларға, мүгедек баланы тәрбиелеп отырған ата-аналарға уәкілетті ұйыммен ұсынылған тізімдеріне сәйкес;

      2) табыстарын есепке алмай, онкологиялық аурулардан зардап шегетін азаматтарға, адамның иммуножетіспеушілік вирусын жұқтырған және туберкулездің әртүрлі нысандарымен ауыратын науқастарға емделу кезеңінде, "Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесінің шаруашылық жүргізу құқығындағы "Қарғалы аудандық ауруханасы" мемлекеттік коммуналдық кәсіпорнымен ұсынылған тізімдеріне сәйкес;

      3) табыстарын есепке алмай, ауылдық округ әкімі аппараттарының әлеуметтік қызметкерлері қызмет көрсететін жалғыз тұратын қарт азаматтарға;

      4) отбасының әрбір мүшесіне шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің 1 (бір) еселенген мөлшерінен аспайтын аз қамтамасыз етілген отбасыларға, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алушыларды қоспағанда, ауылдық округ әкімдері ұсынған тізімдерінің негізінде.

      Әлеуметтік көмек төтенше жағдай кезеңінде бір рет және бір адамға тек бір санат бойынша беріледі.

      Әлеуметтік көмек құжаттарсыз көрсетіледі және төтенше жағдай тоқтатылған жағдайда төлем тоқтатылады.

      12. Өмірлік қиын жағдайлардағы азаматтарға, егер жолыққан сәттің алдындағы тоқсанда отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы Ақтөбе облысы бойынша төменгі күнкөріс деңгейі мөлшерінен 1 еседен аспаса әлеуметтік көмек көрсетіледі (кірісі есептелмей әлеуметтік көмек көрсетілетін Ұлы Отан соғысының ардагерлерін қоспағанда).

      Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде мұқтаж азаматтардың санаттарының қатарына жатқызу үшін төмендегілер негіздеме болып табылады:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген негіздемелер;

      2) табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келтіру не әлеуметтік мәні бар аурулардың болуы;

      3) жан басына шаққандағы орташа табыстың, өмірлік қиын жағдай туындауына байланысты біржолғы әлеуметтік көмек тағайындау барысында ең төменгі күнкөріс деңгейінің 1-еселік мөлшерінен аспауы.

      13. Табиғи зілзала немесе өрт салдарынан өмірлік қиын жағдайлар туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін өтініштерді қарау мерзімі:

      өмірлік қиын жағдайлар туындаған сәттен бастап алты айдан кеш емес.

      14. Біржолғы әлеуметтік көмек көрсетіледі:

      1) Жеңіс күніне орай:

      Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне 2 000 000 (екі миллион) теңгемөлшерiнде;

      жеңілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне теңестірілген ардагерлеріне, басқа мемлекеттердің аумағындағы ұрыс қимылдарының ардагерлеріне 100 000 (жүз мың) теңге мөлшерiнде;

      еңбек ардагерлеріне, "Ардагерлер туралы" Заңының күші қолданылатын басқа да тұлғаларға 50 000 (елу мың) теңге мөлшерiнде;

      2) Қазақстан Республикасының Конституциясы күніне орай:

      мүгедектерге 50 000 (елу мың) теңге мөлшерiнде;

      3) емделуге төленетін жол шығындарын өтеу үшін:

      Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне, I, II, III топтағы мүгедектерге, он алты жасқа дейінгі мүгедек балаларға және оларды ертіп жүруші тұлғаларға, "Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі – облыстық денсаулық сақтау басқармасы) жолдамасы бойынша.

      15. Әрбір жекелеген жағдайда көрсетілетін әлеуметтік көмек мөлшерін арнайы комиссия айқындайды және оны әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындыда көрсетеді.

3. Әлеуметтік көмек көрсету тәртібі

      16. Өмірде қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін өтініш беруші өзінің немесе отбасының атынан уәкілетті органға немесе ауылдық округтің әкіміне мынадай құжаттармен:

      1) жеке басын куәландыратын құжатпен;

      2) адамның (отбасы мүшелерінің) табыстары туралы мәліметтермен;

      3) өмірде қиын жағдайдың туындағанын растайтын актімен және/немесе құжатпен қоса өтініш береді.

      Адамның (отбасы мүшелерінің) табысына қарамастан тағайындалатын әлеуметтік көмекті алу үшін адамның (отбасы мүшелерінің) табыстары туралы мәліметтер ұсынылмайды.

      17. Атаулы күндер мен мерекелік күндері әлеуметтік көмек алушылардан өтініш талап етілмей, әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеуді қамтамасыз ететін уәкілетті органның не уәкілетті ұйымның, ЖАО бекіткен тізімі бойынша табыстарын есепке алмай көрсетіледі.

      Азаматтардың кейбір санаттарының әр түрлі атаулы күндер мен мерекелік күндері (санатына сәйкес) әлеуметтік көмек алуға құқығы болған жағдайда әлеуметтік көмектің бір түрі көрсетіледі (көлемі бойынша үлкені).

      14 тармағының 3) тармақшасында көрсетілген тұлғалар мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) арызы;

      2) мүгедек баланың жеке куәлігінің көшірмесі немесе туу туралы куәлігінің көшірмесі;

      3) жолдама:

      стационарға емдеуге жатқызуға;

      республикалық деңгейде мамандандырылған және жоғары мамандандырылған консультациялық-диагностикалық көмек алуға;

      4) 14 тармағының 3) тармақшасында көрсетілген азаматтардың санатына жататындығын растайтын куәліктің көшірмесі;

      5) жол жүру дерегін растайтын билеттер, егер олар болмаған жағдайда – темір жол көлігінде емделу орнына дейінгі және кері қайтуға жол жүру құны туралы анықтама;

      6) 14 тармағының 3) тармақшасында көрсетілген адамды алып жүру қажеттігін растайтын медициналық анықтама.

      18. Осы Қағидалардың 9 тармағында көрсетілген тұлғаларға ай сайынғы әлеуметтік көмек алушылардың өтініштері талап етілмей көрсетіледі.

      19. Салыстырып тексеру үшін құжаттардың төлнұсқалары ұсынылады, содан кейін құжаттардың төлнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.

      20. Өмiрлiк қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтiк көмек көрсетуге өтiнiш келiп түскен кезде уәкiлеттi орган немесе ауылдық округтiң әкiмi бiр жұмыс күнi iшiнде өтiнiш берушiнiң құжаттарын адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзу үшiн учаскелiк комиссияға жiбередi.

      21. Учаскелiк комиссия құжаттарды алған күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде өтiнiш берушiге тексеру жүргiзедi, оның нәтижелерi бойынша Үлгілік қағидалардағы 2, 3 қосымшаларға сәйкес нысандар бойынша адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы актi жасайды, адамның (отбасының) әлеуметтiк көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды уәкiлеттi органға немесе ауылдық округ әкiмiне жiбередi.

      Ауылдық округ әкiмi учаскелiк комиссияның актiсi мен қорытындысын алған күннен бастап екі жұмыс күнi iшiнде оларды қоса берiлген құжаттармен уәкiлеттi органға жiбередi.

      22. Әлеуметтiк көмек көрсету үшiн құжаттар жетiспеген жағдайда уәкiлеттi орган әлеуметтiк көмек көрсетуге ұсынылған құжаттарды қарау үшiн қажеттi мәлiметтердi тиiстi органдардан сұратады.

      23. Өтiнiш берушiнiң қажеттi құжаттарды олардың бүлiнуiне, жоғалуына байланысты ұсынуға мүмкiндiгi болмаған жағдайда уәкiлеттi ұйым тиiстi мәлiметтердi қамтитын өзге уәкiлеттi органдар мен ұйымдардың деректерi негiзiнде әлеуметтiк көмек тағайындау туралы шешiм қабылдайды.

      24. Уәкiлеттi орган учаскелiк комиссиядан немесе ауылдық округ әкiмiнен өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін құжаттар келiп түскен күннен бастап бiр жұмыс күнi iшiнде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысын есептеудi жүргiзедi және құжаттардың толық пакетiн арнайы комиссияның қарауына ұсынады.

      25. Арнайы комиссия құжаттар келiп түскен күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде әлеуметтiк көмек көрсету қажеттiлiгi туралы қорытынды шығарады, оң қорытынды болған кезде әлеуметтiк көмектiң мөлшерiн көрсетедi.

      26. Уәкiлеттi орган өтiнiш берушiнiң әлеуметтiк көмек алуға құжаттарын тiркеген күннен бастап сегiз жұмыс күнi iшiнде қабылданған құжаттар мен арнайы комиссияның әлеуметтiк көмек көрсету қажеттiлiгi туралы қорытындысының негiзiнде әлеуметтiк көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешiм қабылдайды.

      Осы Қағидалардың 22 және 23 тармақтарында көрсетiлген жағдайларда уәкiлеттi орган өтiнiш берушiден немесе ауылдық округтiң әкiмiнен құжаттарды қабылдаған күннен бастап жиырма жұмыс күнi iшiнде әлеуметтiк көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешiм қабылдайды.

      27. Уәкілетті орган шешім қабылдаған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде қабылданған шешім туралы (бас тартқан жағдайда – негіздемесін көрсете отырып) өтініш берушіні жазбаша хабардар етеді.

      28. Әлеуметтiк көмек көрсетуден бас тарту:

      1) өтiнiш берушi ұсынған мәлiметтердiң дәйексiздiгi анықталған;

      2) өтiнiш берушi адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзуден бас тартқан, жалтарған;

      3) адамның (отбасының) жанбасына шаққандағы орташа табысы әлеуметтiк көмек көрсету үшiн Қарғалы аудандық мәслихатымен белгiлеген шектен артқан жағдайларда жүзеге асырылады.

      Егер алушыларға әлеуметтік көмек көрсетуден бас тартылса, олар уәкілетті органның шешіміне шағымдануға және өздерінің құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау үшін жоғары тұрған мемлекеттік немесе сот органдарына шағымдануға құқылы.

      29. Әлеуметтiк көмек ұсынуға шығыстарды қаржыландыру ауданның бюджетiнде көзделген ағымдағы қаржы жылына арналған қаражат шегiнде жүзеге асырылады.

4. Көрсетiлетiн әлеуметтiк көмектi тоқтату және қайтару үшiн негiздер

      30. Әлеуметтiк көмек:

      1) алушы қайтыс болған;

      2) алушы Қарғалы ауданынан тыс тұрақты тұруға кеткен;

      3) алушыны мемлекеттiк медициналық-әлеуметтiк мекемелерге тұруға жiберген;

      4) өтініш беруші ұсынған мәлiметтердiң дәйексiздiгi анықталған жағдайларда тоқтатылады.

      Әлеуметтiк көмектi төлеу көрсетiлген жағдайлар туындаған айдан бастап тоқтатылады.

      31. Бұл ретте дәйексіз мәліметтерді келтіріпзаңсыз әлеуметтік көмек тағайындауға әкелгені анықталған жағдайда, әлеуметтік көмек төлеу тағайындалған тұлғаға (отбасына) белгіленген кезеңге тоқтатылады. Артық төленген сомалар ерiктi қайтаруға жатады, бас тартқан жағдайда – сот арқылы.

5. Қорытынды ереже

      32. Әлеуметтiк көмек көрсету мониторингi мен есепкеалуды уәкiлеттi орган "Е-собес" автоматтандырылған ақпараттық жүйесiнiң немесе "Әлеуметтік көмек" автоматтандарылған ақпараттық жүйесінің дерек қорын пайдалана отырып жүргiзеді.

О внесении изменений в решение Каргалинского районного маслихата от 2 марта 2016 года № 404 "Об утверждении правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Каргалинском районе"

Решение Каргалинского районного маслихата Актюбинской области от 24 декабря 2020 года № 533. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 31 декабря 2020 года № 7904. Утратило силу решением Каргалинского районного маслихата Актюбинской области от 29 декабря 2023 года № 123

      Сноска. Утратило силу решением Каргалинского районного маслихата Актюбинской области от 29.12.2023 № 123 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 56 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года, статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года №504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан", Каргалинский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Внести в решение Каргалинского районного маслихата от 2 марта 2016 года № 404 "Об утверждении правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Каргалинском районе" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4826, опубликованное 4 апреля 2016 года в информационно–правовой системе нормативных правовых актов Республики Казахстан "Әділет") следующие изменения:

      преамбулу вышеуказанного решения изложить в следующей новой редакции:

      "В соответствии со статьей 56 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года, статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года №504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан", Каргалинский районный маслихат РЕШИЛ:";

      приложение к указанному решению изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему решению.

      2. Государственному учреждению "Аппарат Каргалинского районного маслихата" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего решения в Департаменте юстиции Актюбинской области;

      2) размещение настоящего решения на интернет-ресурсе Каргалинского районного маслихата после его официального опубликования.

      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии Каргалинского
районного маслихата
А. Байменшина
      Секретарь Каргалинского
районного маслихата
Н. Заглядова

  Приложение к решению Каргалинского районного маслихата от 24 декабря 2020 года № 533
  Приложению к решению Каргалинского районного маслихата от 2 марта 2016 года № 404

Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Каргалинском районе

      1. Настоящие Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Каргалинском районе (далее - Правила) разработаны в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года №504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" (далее – Типовые правила) и определяют порядок оказания социальной помощи, установления размеров и перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Каргалинском районе.

1. Общие положения

      2. Основные термины и понятия, которые используются в настоящих Правилах:

      1) Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – уполномоченная организация) – юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан для оказания государственных услуг, услуг по выдаче технических условий на подключение к сетям субъектов естественных монополий и услуг субъектов квазигосударственного сектора в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений на оказание государственных услуг, услуг по выдаче технических условий на подключение к сетям субъектов естественных монополий, услуг субъектов квазигосударственного сектора и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", а также обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме, осуществляющее государственную регистрацию прав на недвижимое имущество по месту его нахождения;

      2) памятные даты – события, имеющие общенародное историческое, духовное, культурное значение и оказавшие влияние на ход истории Республики Казахстан;

      3) специальная комиссия - комиссия, создаваемая решением акимаКаргалинского района, по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации;

      4) прожиточный минимум – необходимый минимальный денежный доход на одного человека, равный по величине стоимости минимальной потребительской корзины, рассчитываемой Республиканским государственным учреждением "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по Актюбинской области";

      5) праздничные дни – дни национальных и государственных праздников Республики Казахстан;

      6) среднедушевой доход семьи (гражданина) – доля совокупного дохода семьи, приходящаяся на каждого члена семьи в месяц;

      7) трудная жизненная ситуация – ситуация, объективно нарушающая жизнедеятельность гражданина, которую он не может преодолеть самостоятельно;

      8) уполномоченный орган – государственное учреждение "Каргалинский районный отдел занятости и социальных программ", финансируемое за счет местного бюджета, осуществляющее оказание социальной помощи;

      9) участковая комиссия – комиссия, создаваемая решением акимов соответствующих административно – территориальных единиц для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за социальной помощью, и подготовки заключений;

      10) предельный размер - утвержденный максимальный размер социальной помощи.

      3. Данные Правила распространяются на лиц, постоянно проживающих в Каргалинском районе.

      4. Социальная помощь предоставляется отдельным категориям нуждающихся граждан государственным учреждением "Каргалинский районный отдел занятости и социальных программ", в порядке определенном настоящими Правилами.

      5. Под социальной помощью понимается помощь, предоставляемая местными исполнительными органами (далее-МИО) в денежной или натуральной форме отдельным категориям нуждающихся граждан (далее - получатели) в случае наступления трудной жизненной ситуации, а также к памятным датам и праздничным дням.

      6. Лицам, указанным в статье 16 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан" и в подпункте 2) статьи 10, в подпункте 2) статьи 11, в подпункте 2) статьи 12 и в подпункте 2) статьи 13 Закона Республики Казахстан от 6 мая 2020 года "О ветеранах" (далее –Закон "О ветеранах"), социальная помощь оказывается в порядке, предусмотренном настоящими Правилами.

      7. Социальная помощь предоставляется единовременно и (или) периодически (ежемесячно, ежеквартально, 1 раз в полугодие).

      8. Перечень памятных дат и праздничных дней для оказания социальной помощи:

      День Победы – 9 мая;

      День Конституции Республики Казахстан – 30 августа.

      Участковые и специальные комиссии осуществляют свою деятельность на основании положений, утверждаемых областным МИО.

2. Порядок определения перечня категорий получателей социальной помощи и установления размеров социальной помощи

      9. Ежемесячная социальная помощь без учета дохода оказывается:

      1) ветеранам Великой Отечественной войны на коммунальные услуги в размере 8000 (восьми тысяч) тенге, согласно списков предоставленым уполномоченой организацией;

      2) ветеранам приравненными по льготам к ветеранам Великой Отечественной войны, ветеранам боевых действий на территории других государств на коммунальные услуги в течение 7 месяцев отопительного сезона (с января по апрель, с октября по декабрь) в размере 3 500 (трҰх тысяч пятьсот) тенге, согласно списков предоставленной уполномоченной организацией;

      3) родителям или законным представителям детей-инвалидов на возмещение затрат на обучение на дому детей инвалидов, на одного ребенка – инвалида, в размере 2 (двух) месячного расчетного показателя, на период обучения, согласно списков, предоставленных государственным учреждением "Каргалинский районный отдел образования, физической культуры и спорта";

      4) гражданам, страдающим онкологическими заболеваниями, инфицированным вирусом иммунодефицита человека и больным различной формой туберкулеза, согласно списков государственного коммунального предприятия "Каргалинская районная больница" на праве хозяйственного ведения государственного учреждения "Управление здравоохранения Актюбинской области", предоставляемых ежемесячно на период амбулаторного лечения, в пределах до шести месяцев в году, в размере 10 (десяти) месячных расчетных показателей;

      5) ветеранам Великой Отечественной войны, инвалидам I , II, III группы, детям – инвалидам до шестнадцати лет и сопровождающим их лицам для оплаты проезда на лечение по направлению государственного учреждения "Управление здравоохранения Актюбинской области".

      Социальная помощь оказывается указанным лицам, если они не находятся на полном государственном обеспечении.

      10. В зависимости от наступившей трудной жизненной ситуации или убытков, понесенных в результате повреждения его имущества, устанавливаются следующие размеры единовременной социальной помощи:

      1) ветеранам Великой Отечественной войны в пределах до 150 000 (ста пятидесяти тысяч) тенге;

      2) ветеранам приравненным по льготам к ветеранам Великой Отечественной войны в пределах до 100 000 (ста тысяч) тенге;

      3) ветеранам боевых действий на территории других государств, ветеранам труда, другим лицам, на которых распространяется действие Закона "О ветеранах", в пределах до 80 000 (восьмидесяти тысяч) тенге;

      4) лицам достигшим пенсионного возраста в пределах до 60 000 (шестидесяти тысяч) тенге;

      5) инвалидам, в том числе лицам, воспитывающим ребенка - инвалида до 18 лет, в пределах до 60 000 (шестидесяти тысяч) тенге;

      6) жертвам политических репрессий, лицам пострадавшим от политических репрессий в пределах до 50 000 (пятидесяти тысяч) тенге;

      7) многодетным семьям в пределах до 140 000 (ста сорока тысяч) тенге;

      8) детям-сиротам, детям оставшимся без попечения родителей, выпускникам детских домов в пределах до 60 000 (шестидесяти тысяч) тенге;

      9) малообеспеченным гражданам в пределах до 140 000 (ста сорока тысяч) тенге;

      10) гражданам страдающим онкологическими заболеваниями, инфицированные вирусом иммунодефицита человека и больным различной формой туберкулеза в пределах до 80 000 (восьмидесяти тысяч) тенге;

      11) гражданам, пострадавшим вследствие стихийного бедствия или пожара в пределах до 100 000 (сто тысяч) тенге.

      11. Единовременная социальная помощь при введении чрезвычайного положения на территории Республики Казахстан в размере 20 000 (двадцати тысяч) тенге оказывается:

      1) инвалидам I, II и III группы, детям инвалидам до шестнадцати лет, родителям, воспитывающим ребенка инвалида согласно спискам уполномоченной организации на каждого человека без учета доходов;

      2) гражданам, страдающим онкологическими заболеваниями, инфицированным вирусом иммунодефицита человека и больным различной формой туберкулеза на период лечения, согласно списков государственного коммунального предприятия "Каргалинская районная больница" на праве хозяйственного ведения государственного учреждения "Управление здравоохранения Актюбинской области" без учета доходов;

      3) одиноко проживающим пенсионерам обслуживающимся социальными работниками аппаратов акима сельских округов без учета доходов;

      4) малобеспеченным семьям, доходы которых на каждого члена семьи не превышают 1 (одного) кратного размера прожиточного минимума, кроме получателей государственной адресной социальной помощи, на основании списков представленных акимами сельских округов.

      Социальная помощь выдается один раз на период чрезвычайного положения и на одного человека только по одной категории.

      Социальная помощь оказывается без предъявления документов и в случае прекращения чрезвычайного положения оплата прекращается.

      12. Социальная помощь гражданам, находящимся в трудной жизненной ситуации, предоставляется, если среднедушевой доход семьи (гражданина) за предшествовавший на момент обращения квартал не превышает 1–кратного размера прожиточного минимума по Актюбинской области (за исключением ветеранов Великой Отечественной войны, которым социальная помощь оказывается без учета дохода).

      Основаниями для отнесения граждан к категории нуждающихся при наступлении трудной жизненной ситуации являются:

      1) основания, предусмотренные законодательством Республики Казахстан;

      2) причинение ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие стихийного бедствия или пожара либо наличие социально значимого заболевания;

      3) наличие среднедушевого дохода, не превышающего 1–кратного размера прожиточного минимума, для предоставления единовременной социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации.

      13. Срок обращения за социальной помощью при наступлении трудной жизненной ситуации вследствие стихийного бедствия или пожара:

      не позднее шести месяцев с момента наступления трудной жизненной ситуации.

      14. Единовременная социальная помощь оказывается:

      1) ко Дню Победы:

      ветеранам Великой Отечественной войны в размере 2 000 000 (два миллиона) тенге;

      ветеранам, приравненным по льготам к ветеранам Великой Отечественной войны, ветеранам боевых действий на территории других государств в размере 100 000 (ста тысяч) тенге;

      ветеранам труда, другим лицам, на которых распространяется действие Закона "О ветеранах" в размере 50 000 (пятидесяти тысяч) тенге;

      2) ко дню Конституции Республики Казахстан:

      инвалидам в размере 50 000 (пятидесяти тысяч) тенге;

      3) для оплаты проездных расходов на лечение:

      ветеранам Великой Отечественной войны, инвалидам I, II, III групп, детям–инвалидам до шестнадцати лет и сопровождающим их лицам, по направлению государственного учреждения "Управление здравоохранения Актюбинской области" (далее – областного управления здравоохранения).

      15. Размер оказываемой социальной помощи в каждом отдельном случае определяет специальная комиссия и указывает его в заключении о необходимости оказания социальной помощи.

3. Порядок оказания социальной помощи

      16. Для получения социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации заявитель от себя или от имени семьи в уполномоченный орган или акиму сельского округа представляет заявление с приложением следующих документов:

      1) документ, удостоверяющий личность;

      2) сведения о доходах лица (членов семьи);

      3) акт и/или документ, подтверждающий наступление трудной жизненной ситуации.

      Для получения социальной помощи, которая назначается независимо от доходов лица (членов семьи), сведения о доходах лица (членов семьи) не предоставляются.

      17. Социальная помощь к памятным датам и праздничным дням без учета доходов оказывается по списку, утверждаемому МИО по представлению уполномоченного органа, осуществляющего назначение и выплату социальной помощи, либо уполномоченной организацией без истребования заявлений от получателей.

      В случае наличия права отдельных категорий граждан на социальную помощь (в соответствии статуса) к различным памятным датам и праздничным дням оказывается один вид социальной помощи (более высокий по размеру).

      Лица, указанные в подпункте 3) пункта 14, представляют следующие документы:

      1) заявление;

      2) копия удостоверения личности или копия свидетельства о рождении ребенка инвалида;

      3) направление на:

      госпитализацию в стационар;

      получение специализированной и высокоспециализированной консультативно-диагностической помощи на республиканском уровне;

      4) копия удостоверения, подтверждающего принадлежность к категориям граждан, указанных в подпункте 3) пункта 14;

      5) билеты, подтверждающие факт проезда, а в случае их отсутствия – справка о стоимости проезда на железнодорожном транспорте до места лечения и обратно;

      6) медицинская справка, подтверждающая необходимость сопровождения лица, указанного в подпункте 3) пункта 14.

      18. Ежемесячная социальная помощь лицам, указанным в пункте 9 настоящих Правил, оказывается без истребования заявлений от получателей.

      19. Документы представляются в подлинниках для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.

      20. При поступлении заявления на оказание социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации уполномоченный орган или аким сельского округа в течение одного рабочего дня направляют документы заявителя в участковую комиссию для проведения обследования материального положения лица (семьи).

      21. Участковая комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), подготавливает заключение о нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи по формам согласно приложениям 2, 3 Типовых правил и направляет их в уполномоченный орган или акиму сельского округа.

      Аким сельского округа в течение двух рабочих дней со дня получения акта и заключения участковой комиссии направляет их с приложенными документами в уполномоченный орган.

      22. В случае недостаточности документов для оказания социальной помощи, уполномоченный орган запрашивает в соответствующих органах сведения, необходимые для рассмотрения представленных для оказания социальной помощи документов.

      23. В случае невозможности представления заявителем необходимых документов в связи с их порчей, утерей, уполномоченный орган принимает решение об оказании социальной помощи на основании данных иных уполномоченных органов и организаций, имеющих соответствующие сведения.

      24. Уполномоченный орган в течение одного рабочего дня со дня поступления документов от участковой комиссии или акима сельского округа за социальной помощью при наступлении трудной жизненной ситуации производит расчет среднедушевого дохода лица (семьи) в соответствии с законодательством Республики Казахстан и представляет полный пакет документов на рассмотрение специальной комиссии.

      25. Специальная комиссия в течение двух рабочих дней со дня поступления документов выносит заключение о необходимости оказания социальной помощи, при положительном заключении указывает размер социальной помощи.

      26. Уполномоченный орган в течение восьми рабочих дней со дня регистрации документов заявителя на оказание социальной помощи принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи на основании принятых документов и заключения специальной комиссии о необходимости оказания социальной помощи.

      В случаях, указанных в пунктах 22 и 23 настоящих Правил, уполномоченный орган принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи в течение двадцати рабочих дней со дня принятия документов от заявителя или акима сельского округа.

      27. Уполномоченный орган письменно уведомляет заявителя о принятом решении (в случае отказа - с указанием основания) в течение трех рабочих дней со дня принятия решения.

      28. Отказ в оказании социальной помощи осуществляется в случаях:

      1) выявления недостоверных сведений, представленных заявителями;

      2) отказа, уклонения заявителя от проведения обследования материального положения лица (семьи);

      3) превышения размера среднедушевого дохода лица (семьи) установленного Каргалинскм районным маслихатом, порога для оказания социальной помощи.

      В случае отказа получателем социальной помощи за ними остается право обжаловать решение уполномоченного органа и обратиться в вышестоящие государственные либо судебные органы в защиту своих прав и законных интересов.

      29. Финансирование расходов на предоставление социальной помощи осуществляется в пределах средств, предусмотренных бюджетом района на текущий финансовый год.

4. Основания для прекращения и возврата предоставляемой социальной помощи

      30. Социальная помощь прекращается в случаях:

      1) смерти получателя;

      2) выезда получателя на постоянное проживание за пределы Каргалинского района;

      3) направления получателя на проживание в государственные медико – социальные учреждения;

      4) выявления недостоверных сведений, представленных заявителем.

      Выплата социальной помощи прекращается с месяца наступления указанных обстоятельств.

      31. В случае выявления предоставления недостоверных сведений, повлекших за собой незаконное назначение социальной помощи, выплата социальной помощи лицу (семье) прекращается на период ее назначения. Излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном порядке, а в случае отказа – в судебном порядке.

5. Заключительное положение

      32. Мониторинг и учет предоставления социальной помощи проводит уполномоченный орган с использованием базы данных автоматизированной информационной системы "Е-собес" или автоматизированной информационной системой "Социальная помощь".